O Slavii

Proběhla tisková konference před startem jara

V Edenu proběhla tisková konference před startem jarní části Gambrinus ligy.

Před novináře přišli kromě ředitelky komunikace Soni Nouzákové generální ředitel Zbyněk Kusý, sportovní ředitel Miroslav Držmíšek, trenér Petr Rada a hráči A týmu Karol Kisel, Marcel Gecov a Martin Dobrotka

Jako první si vzal slovo Zbyněk Kusý: "Budu velmi stručný. Doufám, že pro nás bude jaro úspěšnější než podzim. Věřím, že jsme vytvořili mužstvu kvalitní podmínky."

Jeho slova doplnil Petr Rada: "Přípravy jsou více méně pořád stejné. Stejně jako na podzim se nám vyvedly obě soustředění, hráli jsme s kvalitními soupeři. Až samotná liga ale ukáže, jak jsme na tom. Přišli noví hráči, je tu větší konkurence, což nám na podzim scházelo. Věřím, že výkony budou mít stoupající tendenci. Nikdo neměl žádné delší zranění, nikdo neměl výpadky. Hráče jsme během přípravy prostřídali, máme připravených všech 23 hráčů."

Karol Kisel přiblížil atmosféru v kabině: "Všichni hráči jsou v očekávání, vždy je lepší hrát zápasy než jen trénovat. Byli bychom rádi, kdybychom hned v prvním zápase nastartovali jinou sérii, než jakou jsme měli na závěr podzimu. Věřím, že půjdeme výš, kvalitu na to máme."

Marcel Gecov neřekl nic nového: "Hodně toho už bylo řečeno, musíme podávat kvalitní výkony a posunout se v tabulce výš." Martin Dobrotka doplnil: "Myslím, že každý bude čekat, že se posuneme výše. Všichni jsou odhodlaní podávat dobré výkony."

Petr Rada ví, že v Olomouci tým nečeká nic lehkého. "Olomouc hraje o poháry, ale chceme tam bodovat, chceme prolomit neúspěšnou sérii venku. Ale my jsme dobře připravení a měli bychom mít sebevědomí na to, abychom si nějaký bod odvezli. V přípravě nikdo neměl výpadky, všichni jsou připravení hrát a musíme z 23 hráčů vybrat 18, kteří pojedou do Olomouce. Máme na dva ofenzivní posty pět hráčů - Kisela, Škodu, Vošahlíka, Fenina a Škutku, máme tak poměrně široké možnosti."

Zbyněk Kusý se vyjádřil i ke sponzorovi: "S nikým jsme se zatím nedohodli především na finančním plnění. Každý má nějakou cenu. V tuto chvíli také nejsme ochotni přistoupit na smlouvu jen na jeden rok. Věřím tomu, že se to během jara podaří, kontrakty se uzavírají na 3-5 let, takže to není jednoduché."

Miroslav Držmíšek se vyjádřil k situaci Lukáše Jarolíma: "Lukáš si hledá nové angažmá, je to ale zhruba ve stavu, v jakém to bylo před odjezdem na soustředění. V A týmu Slavie ale jistě nezůstane."

Petr Rada také potvrdil, že kádr je momentálně uzavřený. "Šimeček s námi zůstává, Hrubý bude v juniorce, ale trénovat bude s námi. V zimě jsem viděl juniorku hned šestkrát, to je vzkaz pro ty, kteří se stále zajímají, kolikrát jsem ji viděl."

Petr Rada odpověděl i na dotaz SN na nepovedenou první půli zápasu s Kladnem: "Ve druhé půli zápasu s Kladnem jsme měli hodně šancí. Ale Kladno bylo v první půli aktivnější, měli to vzadu dostatečně vyztužené. Neberu to tak, že jsme v první půli dali jen jeden gól a ve druhé půli tři."

Komentáře (89)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Probíhá tisková konference před startem jara

    winter (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 12:38 |  
    0 0

    jsem blbej nebo ta tiskovka online nejede jak to slibovali na ofiko stránkách?

  2. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    Jakubisko     před 12 lety 22.02.2013 12:55 |  
    0 0

    S tím sponzorem už je to vážně tragikomedie.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Borris     před 12 lety 22.02.2013 13:04 |  
      0 0

      jako máš pravdu no. Ale jen to ukazuje na to, že je už trošku jiná doba a že si každý radši třikrát všecko promyslí, než někam vrazí své peníze. To co předvádí třeba Křetínský ve Sraltě, kdy po každé sezoně ze svého dorovnává ty stomilionové ztráty které vždycky rumuni mají, to je naprosto ojedinělej případ. Bez něj už by snad dávno skončili v konkurzu. Takže jak říkám, je to dost špatné že jesště nemáme sponzora, ale chápu že to není jednoduché. A jak znám pana Kusého z Pardubic, tak ten na tom abychom měli sponzora pracuje ve dne v noci! O tom jsem přesvědčený!

  3. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    mike-k (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 12:57 |  
    0 0

    Kdo pak to byli ti dva chlapci, kteří dostali odpoveď na kterou se zeptali, kolikrát viděl trenér juniorku. :)

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Alanor (admin)     před 12 lety 22.02.2013 17:14 |  
      0 0

      To se Rada vracel k podzimu, kdy se ho asi dotkl můj dotaz. Vztáhl do toho i tolsimira, který byl tehdy se mnou na tiskovce. Když to Rada říkal, tak celou dobu koukal na mě, takže bylo jasné, komu to bylo určeno. Ale já jsem jen rád, že jsem ho dokopal k tomu, aby se neválel doma a radši chodil na juniorku. :)

  4. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 12:58 |  
    0 0

    Tak co se týká můj odhad byl správný,myslím že už není kam spěchat a když se bude dařit tak věřím že někdo přijde v tom soléhám na Kusého že ví co dělá a nás nechce prodat lacino.

  5. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    Borris     před 12 lety 22.02.2013 13:00 |  
    0 0

    pánové z redakce SN opět velká pochvala za tento článek. Je vidět, že jste muži na svém místě!

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      goop     před 12 lety 22.02.2013 13:02 |  
      0 0

      Bodeť by nebyli, když jsou zaplaceni vedením....

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        sasky     před 12 lety 22.02.2013 13:06 |  
        0 0

        Kušuj, Jirko :)

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          Jiri1     před 12 lety 22.02.2013 13:33 |  
          0 0

          Tys mi to nandal

  6. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    spino     před 12 lety 22.02.2013 13:03 |  
    0 0

    Ta tiskovka byla fiasko. Naprostý fiasko!

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Tonda     před 12 lety 22.02.2013 13:05 |  
      0 0

      myslím že to řeknu za všechny lidi tady na diskuzi..už jdi do prdele

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        goop     před 12 lety 22.02.2013 13:11 |  
        0 0

        Nějak mi to předčasně skončilo. Aspoň to vypadalo jako předčasně ukončený - ten přenos.

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        winter (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 13:21 |  
        0 0

        za všechny rozhodně ne.. neříkám že ta tiskovka byla fiasko ale to technický provedení online rozhovoru rozhodně ano.. dotazy novinářů nebyly slyšet vůbec, Kusýmu bylo špatně rozumět, celý přenos skončil hodně podivně.. a navíc i začátek přenosu byl hodně zmatečný.. už od včerejška se vědělo (bylo zveřejněno) že ta tiskovka poběží online v živým přenosu ale odkaz na ní byl akorát na fb.. odkaz z oficiálních stránkech vedl pouze na profil Slavia TV kde jsem živý přenos nikde nenašel...

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          winter (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 13:22 |  
          0 0

          * tehcnický provedení online PŘENOSU samozřejmě :D

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 13:31 |  
          0 0

          Nevím ja sem to našel hned a běželo to okamžitě,ale to technické provedení na ho...,

  7. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    petrjir     před 12 lety 22.02.2013 13:03 |  
    0 0

    Na Skácela se nikdo neptal?

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      petrjir     před 12 lety 22.02.2013 13:10 |  
      0 0

      Rada totiž řekl, že kádr je uzavřený a přestupové okno skončilo, což by znamenalo, že Skácel už nepřijde. Ale Jarolím stále odejít může, takže asi přestupové okno neskončilo. Jak to tedy je?

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        martin08     před 12 lety 22.02.2013 13:28 |  
        0 0

        Mozna ziju v omylu ale v ramci cr a do cr,se smi prestupovat do konce unora. V neposledni rade tu je jeste status amateta,coz uz sme taky s rudou zazili :)

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        Jiri1     před 12 lety 22.02.2013 13:32 |  
        0 0

        Zakonzervovany stav,bohuzel, jiste i blbec vidi na sponzorskem tablu nove firmy , ale mam obavu , ze je to reseni jen pro letosek, a nedej buh , ze Kuseho zlakaji jine mety , treba navrat do Pardubic, jak se o tom cile spekuluje.
        Jarolim v becku uz tedy neni jen predstavou, cele to dostava celkem necekany obrys hlavne pote, co nad nim prestal Rada drzet ochrannou ruku, ale jeste neni vsem dnum konec, ze pane Kisel.
        Take jsem cekal trochu vice ohledne cilu at uz ve sportovnim meritku ci obchodnim, potvrzuje se info, ze Slavia neni prilis zadane zbozi.
        Pan trener Rada by si obcas mel precist inernet, ktry udajne nikdy necte , mozna by pochopil , proc se na nej snasi kritika ohledne hracu Juniorky ci klientizmu, to ze na ni v zime byl 6x ho cti , ale napodzim bych ho tam hledal marne.
        Nejsem presvedcen o nunosti v nasi situaci nekoho odvolavat, ale mancaft mame na 5 misto, sam , ale odhaduji nasi pozici nize.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          lassiter     před 12 lety 22.02.2013 14:03 |  
          0 0

          No pokud někdy Rada nad Jarolímem držel ochrannou ruku, tak s tím přestal v půlce srpna, kdy ho posadil na lavici a nahradil devetanáctiletým Zmrhalem.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          quelhar (admin)     před 12 lety 22.02.2013 14:06 |  
          0 0

          Jarolim v juniorce rozhodne nebude, aspon podle toho, co tam padlo. Trenuje s ackem, ale k zapasum nominovany nebude a de facto tak neni clenem tymu.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          Pepino44     před 12 lety 22.02.2013 16:09 |  
          0 0

          Nejsem žádným zastáncem Rady,ale tepat ho za to,že nechodí na zápasy juniorky považuji za blbost.
          1. Rada jako trenér A nemá za povinnost sledovat každý zápas juniorky,ta má
          přeci svého trenéra,který mu předává informace a pokud je tato pro Radu
          zajímavá,jde s podívat.
          2. Radu jsem na Chvalech dvakrát viděl a to neznamená,že tam nebyl vícekrát.
          Jasně,že tam nebyl asi celý zápas a neseděl na střídačce.

          Jinak bych chtěl vědět,kolikrát na té juniorce byli Ti,co ho takto kritizují,je jasné,ýe pokud tam někdo nepříjde,tak ho hledají marně.Možná,že by chtělo aby pokud tam nějaký kritik náhodou zajde aby to sdělil Radovi aby se ten u něho mohl přihlásit.

          • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

            Alanor (admin)     před 12 lety 22.02.2013 17:17 |  
            0 0

            Třeba Kozel na juniorku Dukly normálně chodí. Radu jsem kritizoval zejména za to, že stavěl stále stejné hráče bez formy (Koreš, Zmrhal), zatímco ignoroval dobré výkony v juniorce.

            • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

              Pepino44     před 12 lety 22.02.2013 20:04 |  
              0 0

              Tak Rada bude mít asi vyšší hodnost než Kozel,takže ten musí (pokus o vtip) a potom ony jdou špatně srovnávat dobré výkony v juniorce a špatné výkony v A
              přece jenom v té junior lize se hraje jiný fotbal.Dám příklad - juniorka-Slovácko,ve třetí minutě 3-0 a bylo vymalováno,potom je to exibice,kde si hráči dovolí věci,které si v A nedovolí. Jinak Koreš ani Jarda Zmrhal nejsou špatní hráči a Rada se je podle mého snaží znovu nastartovat.

          • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

            subHuman     před 12 lety 22.02.2013 22:00 |  
            0 0

            Videl jsem v zime VSECHNY prazske zapasy juniorky. Radu jsem videl JEDEN POLOCAS na Vysehrade. Asi jsem slepy, nebo se dobre maskuje, nebo videl mikoprazske zapasy, nebo nam bylo 5 zapasu utajeno :)

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          Borris     před 12 lety 22.02.2013 16:20 |  
          0 0

          Tak to buď v klidu že návrat pana Kusého do Pardubek se konat nebude. To ti jako Pardubák můžu zrovna říct. Šmidberský a Kusý jsou oba dost velké autority a na jednom smetišti by spolu nijak dlouhodoběji nefungovali. A vzhledem k tomu že Šmidberský je majitel, tak pakovat se musel pan Kusý jako nižší šarže. Šmidberský si dosadil své lidi a rozhodně v dohledných pár letech návrat pana Kusého do Pardubic nehrozí. Bohužel letošní sezona Pardubic jen podtrhuje, jak důležitý pro Pardubice pan Kusý byl. To co Pardubky za poslední roky všecko dokázali a to že se z Pardubic stal hokejový kolos a nejúspěšnější klub za posledních deset let, to je zásluha především pana Kusého. Proto jsem rád že je ve Slávce a myslím že podle rozhovorů a podle toho co říká, bere práci ve Slávce smrtelně vážně a chce ve Slávce něco dokázat a pomoct jí vytáhnout nahoru. Tolik k panu Kusému.

          Co se týká Rady a Jarolíma. Rada má určitě své mouchy, ale jestli se mi na Radovi něco líbí, tak je to to, že nedělá rozdíly a nebojí se posadit i zkušeného hráče na úkor mladého. A zrovna nad Lukášem, ochrannou ruku opravdu nedržel. Celou přípravu ho v přátelákách docela péroval a už někdy v srpnu ho nahradil poprávu Zmrhalem. Protože Lukáš hrál opravdu strašně. Před Radou si nikdo z předchozích trenérů nedovolil Lukáše ani skoro vystřídat. A teď Rada se ho nebál hned zkraje podzimu vyndat a teď dokonce vyřadit z kádru. A navíc to vypadá, že Rada bude konečně první trenér který se nebude bát vyndat i Huba a nahradit ho kvalitnějším hráčem a postavit konečně opravdu kvalitní duo Dobrotka-Bortel od kterého si já poměrně dost slibuju. Takže za tohle já Radovi tleskám, že se nebojí v případě špatných výkonů do toho říznout a vyndat i starý psy na které si z předchozích trenérů nikdo nedovolil ani sáhnout. Rada má jednoznačně svéí mouchy to tady víme všichni, ale rozhodně k tomu nepatří to, že by některým hráčům nadržoval na úkor jiných.

          • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

            jarodo57     před 12 lety 22.02.2013 17:42 |  
            0 0

            Nesouhlasím s tebou ohledně Hubáčka. Vy tady o něm píšete jako by to byl nějaký parazit nebo nějaké privilegované dítě. Vždyť on za to nemůže ,že byl vždycky na začátku sezóny jako náhradník a shodou různých náhod musel nakonec vždy být v sestavě. Ale určitě byl lepší než Cicman,Kopic, Trapp a jiní.Tak že to není žádný hrdinský čin pana Rady , že už ho nebude muset postavit. Ale je otázka jak dlouho ten stav vydrží.Nepředbíhejme .Hubáček je nesmrtelný.

            • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

              bongor     před 12 lety 22.02.2013 21:03 |  
              0 0

              Já s Borrisem souhlasím,ale taky až na Huba.Hub je pro mě symbol výdrže a věrnosti.Nad ničím se nepozastavuje a vždycky hraje tam,kam ho trenér postaví.A ne špatně.Klidně by se postavil i do brány. Doufám,že se pro něj najde nějaký flek i po konci kariery.Takové lidi jako on potřebuje Slavie ze všeho nejvíc.K čemu je mi třeba Skácel,který se nade vším ofrňuje?I kdyby byl nejlepší v Evropě,tak nemá cenu takové lidi tahat k nám.

              • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

                Barra     před 12 lety 22.02.2013 21:07 |  
                0 0

                Lépe bych to neuměl napsat. Souhlas jak s Hubem, tak se Skácelem.

          • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

            Slawek     před 12 lety 22.02.2013 22:05 |  
            0 0

            Právě že rada rozdíly dělá. Proč nepracuje pořádně s Hrubým ? Vždyť je to jediný hráč, který má tvořivé schopnosti. Po dvou třech kolech zjistí, že Kisel už na to nemá a bude tápat. Po pěti kolech ho Řebíček vyhodí. Proč ? Chybí mu odvaha něco zásadně změnit. Rosa v jeho věku už hrál ligu. Hrubý by jí mohl hrát taky ale pro Radu je příliš mladý.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      quelhar (admin)     před 12 lety 22.02.2013 14:03 |  
      0 0

      Ptal jsem se na to po tiskovce pana Drzmiska, ale kadr je uzavreny, takze ted to opravdu nevypada, ze by prisel. A co bude v lete, to se teprve uvidi.

  8. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 13:34 |  
    0 0

    nidke nevidim, mozna jsem slepy. mame konecne vyhlaseny nejaky cil pro jaro? jako treba nejhure sesty. diky

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      quelhar (admin)     před 12 lety 22.02.2013 14:01 |  
      0 0

      Nemame, zadne cile, stejne jako v lete, na tiskovce nepadly.

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        1rytir     před 12 lety 22.02.2013 14:13 |  
        0 0

        Přesně. On-line jsem neviděl, čerpán jn z tohoto článku a pak ohlasů na TK na oficiálkách i tady. Zdá se, že nic nejde podle plánu. Že jako jediní v lize nemáme sponzora je děsné a půl roku na jeho nalezení není zase tak krátká doba pane Kusý! Sportovní cíle žádné! To znamená co? Že budeme spokojeni s tím, co bude na konci ročníku, anebo pak jen řekneme, že mužstvo mělo na víc a pojedeme dál? Tohle je opravdu k ničemu. Všichni ve vedení jsou nějak napružení, reagují podrážděně (viz Rada a dotaz na návštěvy juniorky). Proč? Jak je možné, že hodíme kapitána přes palubu a děláme, že je nám po něm houby? Co je tohle za vedení, co je tohle za dobu? Všichni chtějí brát profesionálně vysoké peníze a chovají se jako amatéři. Nelíbí se mi to!

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 14:33 |  
      0 0

      Myslím že cíl je jasný nesestoupit :-))

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      opicemag     před 12 lety 22.02.2013 14:35 |  
      0 0

      Ten je ořeci jasný. Co nejrychleji se zachránit a porazit spartu.

  9. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    quelhar (admin)     před 12 lety 22.02.2013 14:09 |  
    0 0

    Jinak jeste k hostovanim se pak v soukromem rozhovoru vyjadril Drzmisek - nez aby hraci na pomezi A tymu a juniorky sli nekam, kde je pochybnost, jak budou trenovat a jestli vubec budou hrat (pripad Cervenky ve Vlasimi), tak je lepsi, kdyz budou v juniorce, kde jdou pod Michalem Petrousem obrovskou rychlosti nahoru a nabiraji take dulezite sebevedomi. Krome toho si ty nejlepsi hrace z juniorky Rada zve a bude zvat na treninky do acka. Mj. Dan Vesely zustava pro jaro v juniorce.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 14:40 |  
      0 0

      Skoro se mi chce rict, zda pro ne neni prospesnejsi trenink s juniorkou nez s ackem..:)

  10. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    opicemag     před 12 lety 22.02.2013 14:31 |  
    0 0

    Já nechápu, že se divíte, že nemáme hlavního sponzora.
    1) V době ekonomické krize si lidé/firmy 2x rozmyslí, jestli vůbec a popřípadně kam budou dávat peníze. Fotbal určitě nebude priorita.
    2) Pověst české ligy a předseda svazu odradí většinu normálně uvažujících lidí/firem.
    3) Pověst našeho majitele odradí těch pár zbývajícíh, kterým by nevadil bod 1) či 2).
    4) Slavia není to co byla před lety. O titul ani poháry nehrajeme a nevypadá to, že se to má nějak rychle změnit.
    Shrnuto: v době krize nebude nikdo chtít strkat peníze do průměrného klubu s krajně pochybným majitel, který navíc hraje krajně pochybnou českou ligu, které vládne Pelta.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      jarodo57     před 12 lety 22.02.2013 15:39 |  
      0 0

      To máš kamaráde pravdu.Já jen doplním.On pan majitel ,kdyby ty peníze co do Slávie vrazil měl těžce podnikatelsky vydělané ,tak by měl větší zájem si uhlídat jejich rozhazování.Platit nějakému tajtrlíkovi 200 litrů měsíčně a hrát o sestup by ho určitě nebavilo . Nemluvě o dalších zbytečných investicích(do hráčů,marketing. pracovníků adalších a dalších).

  11. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    klimi     před 12 lety 22.02.2013 14:45 |  
    0 0

    Získali jsme do útoku posily jako Škutka a Fenin, já se však víc a víc bojím toho, že bude hrát Škoda.

    Takže na jaře s naším herním stylem tipuji velice časté výsledky 1:0,0:0 nebo 0:1, na to se bude sázet! :)

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      quelhar (admin)     před 12 lety 22.02.2013 15:16 |  
      0 0

      Ja ti nevim, na podzim jsme meli slabsi utok a rekneme srovnatelnou obranu a padlo devetkrat "under" a sedmkrat "over", takze zadny trend tam nevidim... :o) Dokonce se poslednimi dvema podzimnimi zapasy venku zhroutila i drive pomerne vyhodna sazka na to, ze venku nedame gol :o)

  12. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    petrjir     před 12 lety 22.02.2013 15:47 |  
    0 0

    V odpovědích Kusého na oficiálním webu je odpověď na Skácela. Nevím ale, zda se k tomu vrátí v létě nebo je to již definitivní. A v tomto případě i vidím zajímavý konec Lukáše Jarolíma, který asi dle všeho už nemůže nikam přestoupit nebo jen jako amatér.

    Kusý:Přestupní termín skončil 21. února. Měli jsme v hledáčku ještě jednoho hráče ze Skandinávie. Pokud jde o Rudu Skácela, tak naši nabídku minulý týden definitivně odmítl.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 16:00 |  
      0 0

      Hodně smutné když to porovnáme třeba s Barošem.

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        Kornovo     před 12 lety 22.02.2013 18:53 |  
        0 0

        bohuzel, bary je velky klubista,to se neda s rudou ani pitakem srovnat,to jsou hradecaci

  13. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    jarodo57     před 12 lety 22.02.2013 15:58 |  
    0 0

    Vážení slávističtí přátelé . konečně nastane čas , kdy naše slávistické srdce budou blahem plesat nad hrou a bodovou smrští v nastávajícím fotbalovém jaru. Pryč s chmury o hraní o záchranu, pryč je doba nestabilní formy,slabé konkurence atd.Náš velevážený bývalý reprezentační trenér vyplodil na kameru několik pro nás neocenitelných vět.Cituji: Obě soustředění se nám vyvedly a hráli jsme s kvalit. soupeři.Přišli noví hráči a tím se zvýšila konkurence, která na podzim scházela.hráči neměli větší výpadky a takřka žádné zranění.A na závěr doufá, že výkony půjdou nahoru.Jen jsem chtěl upozornit na to, aby jste si tato slova zapamatovali, protože v půlce jara vám je připomenu a to mi věřte.Já to zkrátka ze sebe nesmažu, že pan trenér pro mě není trenér.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Ferguss     před 12 lety 22.02.2013 16:04 |  
      0 0

      Vyčkejme, uvidíme jak to bude vypadat na hřišti. Radovi nikdy oficiální vyjadřování moc nešlo, ostatně vzpomeňme Karla Jarolíma, ten taky leckdy mluvil jako negramot a jak jsme pod ním v dobách jeho největší slávy hráli.

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        jarodo57     před 12 lety 22.02.2013 16:08 |  
        0 0

        No tak herní styl trenéra Jarolíma Rady je hodně vzdálený.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          jarodo57     před 12 lety 22.02.2013 16:14 |  
          0 0

          Ale já samozřejmě neupozorňuju na to ,že se neumí moc vyjadřovat ( to je jiná otázka inteligence),ale hlavně na to, že podle něho byla příprava bez problémů a tak bychom podle jeho vyjádření měli hrát trochu jinak a hlavně naše výsledky by měly být radikálně jiné než na podzim. Všichni se tu shodujeme,že patříme výše.

          • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

            Pepino44     před 12 lety 22.02.2013 18:32 |  
            0 0

            Pamatuješ si ještě co říkal po letní přípravě? Tak podle těch vyjádření k přípravám žádné radikální změny nečekám. Já tyhle řeči o tom, jak se povedla ta která příprava nebo o tom jaké jsou cíle neberu.Je mi úplně jedno jaké si kdo dává cíle,pro mne je nejdůležitější jak to dopadne. Je totiž velmi jednoduché říci-splnění cíle se nepovedlo vzhledem k objektivním potížím (např.zranění,nepříznivé vylosování,nepřízen rozhodčích a pod.) Podstatné bude umístění a hra v jarní části. Myslím si,že letos poháry jsou utopií a umístění od osmého místa nahoru bude úspěch.Pokud se bude na hru dobře koukat,budu letos spokojen.

  14. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    spino     před 12 lety 22.02.2013 17:05 |  
    0 0

    Pane Jirí1. Nedávno jste tady mluvil, že začátkem roku, což už je nějaká doba, proběhnou v rámci klubu majetkové vstupy. Chci se zeptat, jak tyto majetkové vstupy skončily, abych si ověřil, že jste tou dobou nečerpal své informace z bulváru. Děkuji.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Pepino44     před 12 lety 22.02.2013 20:15 |  
      0 0

      Pan Jiří nemá čas odpovědět - hledá Radu v Počernicích

  15. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    PetCC     před 12 lety 22.02.2013 17:06 |  
    0 0

    Odpověď pro Patapuf23: Protože na Twitter ti sere pes :-)

  16. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    PetCC     před 12 lety 22.02.2013 17:30 |  
    0 0

    Tak koukám, že ty svině ze Sazky zrušili internetové přenosy z ligy. Sledovat je může jen ten, kdo má u nich aktivní účet, 30Kč vsazených za poslední měsíc. Pěkní hajzlové.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Alanor (admin)     před 12 lety 22.02.2013 17:40 |  
      0 0

      Takže Olomouc neuvidíme? To snad není pravda.

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        jarodo57     před 12 lety 22.02.2013 17:48 |  
        0 0

        To už nešlo na podzim. Já na ně seru abych Hušákovým pohrobkům dával vydělat.Bohužel budu muset oželet 1 zápas.Třeba to bude na Lemonu

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        subHuman     před 12 lety 22.02.2013 21:57 |  
        0 0

        Slavii v Olomouci muzes videt - v 11:16 odjizdime vlakem. Televize a internet zabiji fotbal (Zdenek Zeman).

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      klimi     před 12 lety 22.02.2013 17:46 |  
      0 0

      Sazka to vše dělala zadarmo a kdo bude mít zájem, tak si těch 30 Kč za měsíc klidně zaplatí...

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        PetCC     před 12 lety 22.02.2013 17:58 |  
        0 0

        Jenže se kvůli tomu musím přihlásit a pak myslet na to, jestli jsem si vsadil. Mě je teď blbě a budu kvůli tomu muset jít do nějaký jejich sběrny, abych mohl ten zápas vidět.
        Mimochodem, původně to dělala ČT, až oklikou to převzala Sazka.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          staroslavista     před 12 lety 22.02.2013 18:16 |  
          0 0

          O těch pár korun nejde, ale na zaregistrování chtěji jméno , adresu a datum narození, to se mi sazce nechce moc posílat.

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        slaviator     před 12 lety 22.02.2013 18:22 |  
        0 0

        zadarmo to nedělala, měla zisk z reklamy, náklady byly nízké

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          wotlemburg     před 12 lety 22.02.2013 18:43 |  
          0 0

          Hele pánové a to musím vsadit sazku a nebo stačí i když sázím Sportku?

  17. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    tolsimir     před 12 lety 22.02.2013 20:04 |  
    0 0

    Nebojte, odkazy na zapas se vzdycky najdou. Nasly se koneckoncu i na ty dnesni zapasy, tak nevidim duvod, proc by nejake nebyly i v nedeli, jen to bude lehce slozitejsi nez doposud. Ale na to mame ostatne mimojine prave SN

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Alanor (admin)     před 12 lety 22.02.2013 20:06 |  
      0 0

      Jo, odkazy se našly, ale ta kvalita byla dost otřesná.

  18. Re: Rudi Skácel

    Barra     před 12 lety 22.02.2013 20:47 |  
    0 0

    Patřím určitě mezi velké příznivce Rudiho Skácela. Doufal jsem že se rozhodne pro Slavii, určitě po tom, co Dundee United mu v lednu 2013 oznámilo že nemají zájem o prodloužení krátkodobé smlouvy, kterou v říjnu podepsal na 3,5 měsíce.

    I kdyby Rudi teď v únoru u nás podepsal, byl by nám málo platný, když neabsolvoval zimní přípravu. Kondici nebude mít tak slavnou, po ukončení sezóny 2011-12 (poslední zápas byl za Hearts 19/5/2012) nehrál dlouhých 5 měsíců. Teprve koncem října 2012 (27.10) odehrál první minuty za Dundee, ale vzhledem k jeho kondici stál na hřišti ubohých 26 minut, následující zápasy nebylo o moc lepší s 17, 12 atd. minutami. Celkem odehrál v 15 zápasech 618 minut, tedy průměr nějakých 41 minut na zápas. Střelil jednu branku. Rudi je tedy nějakých 9 měsíců bez fotbalu na patřičné úrovni – jeho neúspěšnou stáž v Dundee United nepočítám.

    Pro nás by Rudi podle mě momentálně nebyl velký přínos, určitě ne na těch zbývajících 14 zápasů. Jiná věc je samozřejmě sezóna 2013-14, ale Rudi bude muset, ať už zakotví kdekoliv, začít tvrdě makat. Mám ale obavu že v 33 letech (za 5 měsíců mu bude dokonce 34) jeho hvězda uhasíná a že nastala nějaká saturace. Škoda. Kličku a překrásnou střelu, kterou včera předvedl Eden Hazard na Chelsea, uměl Rudi do nedávna také. Určitě to má stále v nohách, ale nesmí už dlouho čekat, brzy ho čeká fotbalový důchod.

    • Re: Rudi Skácel

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 21:06 |  
      0 0

      Každopádně pan Rudi at jde do prčic,jakej rozdíl mezi ním a Barošem a u mě osobně skončil, je to moc velkej numismatik, možná jednou ho to jednou zamrzí,ale každému co jeho jest.

      • Re: Rudi Skácel

        Barra     před 12 lety 22.02.2013 21:09 |  
        0 0

        Čau Vlku, jsem opět na světě, zkusím konečně ten skype zprovoznit.

        • Re: Rudi Skácel

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 23:39 |  
          0 0

          Ok, budu s napětím očekávat tvé snažení :-))

      • Re: Rudi Skácel

        jarodo57     před 12 lety 22.02.2013 21:43 |  
        0 0

        Prosím nesrovnávat Baroše se Skácelem.To přesně jsem čekal, že teď bude Baroš in,když napíšou ,že bude hrát zadarmo.On si ročně vydělá neskutečné peníze . Jeho mediální situace není tady nejlepší.Ještě chce fotbalem vydělávat,ale v zahraničí už nemá takový lesk.Tak co takový fotbalista udělá?Jde do týmu kde se může rozehrát ,nic neriskovat a mít jistotu, že bude stabilně hrát.V létě si zde řekneme ,jestli v Ostravě zůstane a když zůstane tak jestli za takových podmínek jako teď.Nesmíme těm médiím tolik podléhat a udělat si na všechno svůj vlastní názor.

        • Re: Rudi Skácel

          Barra     před 12 lety 22.02.2013 22:18 |  
          0 0

          Dovolím si nesouhlasit. Jméno Skácel také nemá momentálně dva krát velký lesk. Baroš se ale nemusí stydět za své renomé jako fotbalista, dokázal toho dost. Nepochybuji o tom že Baroš by si bez problému našel nějaké mužstvo v zahraničí, ať už se jedná o Palermo nebo nějaké Emiráty, snad ruský klub. Kdyby mu šlo doopravdy jen o peníze, nebyl by u Baníku. Nedostal navíc také nabídku z Letné? A tam by nehrál za 0,0 Kč. Tedy - ani u Baníku nehraje zdarma, ale daruje svůj plat na podporu mládežnických mužstev.

          Skácel je žoldák, klubů už nějaký tucet vyměnil, stále má jen krátkodobé smlouvy. Ať se mi Baroš zamlouvá nebo ne, z morálního hlediska stoupil v mé úctě.

          • Re: Rudi Skácel

            jarodo57     před 12 lety 23.02.2013 13:24 |  
            0 0

            Palermo,Rusko,Sparta a naproti tomu Ostrava. Kde je psáno, že by v těch 3 uváděných destinancí hrál stabilně?Pro mě je to účelovost jeho konání a Baroš je sice asi ostr. patriot,ale žádný filantrop.Dneska se to gesty ,které zavání účelovostí jen hemží.jen čekám na jedno gesto ,ale to ne a ne přijít(složení funkce neschopného trenéra).Pokud jde o Skácela ,tak asi svým způsobem žoldák je.Ale co když se mu třeba ve Skotsku a Řecku líbí?Co když se mu ten jeho život v téhle naší zaprodané,zkorumpované zemi a potažmo fotbalu nelíbí?

        • Re: Rudi Skácel

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.02.2013 23:36 |  
          0 0

          Právě proto že mám svůj názor tak jsem to napsal,jinak jestli má Rudi hluboko do kapsy tak se mu hluboce omlouvám.Ovšem určitě po něm Slavie nechtěla aby za ní hrál za 20 000 kč nebo jí daroval nějaké peníze.Jeho zakladní plat by těch 150 000 byl určitě nehledě na bonusy, je zajmavé že Latka to mohl udělat.A už nekoukám na to že s mu Slavie vždy vyšla vstříc a měl u nás dveře otevřené.Prosím ja si mohu srovnávat koho chci.Například riskuje to že mu nějakej místní snaživej nekopa třeba zlomí nohu.

        • Re: Rudi Skácel

          slaviator     před 12 lety 23.02.2013 01:10 |  
          0 0

          Proč by vlastně Baroš měl mít nějakou motivaci? V Baníku se mu nemusí dařit, fanoušci na něj budou pískat, Baník sestoupí a Baroš nikdy žádné jiné zahraniční angažmá už nesežene a bude rád, že bude hrát za 100 tisíc ve Slovácku. V Turecku byl na tribuně a měl milion měsíčně jen za to a měl jistotu, že by to měl dalších x měsíců...

          Baroš a) ukázal že chce hrát b) je to baníkovec, škoda, že tak jako Baroš to nebral i Ruda Skácel

  19. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    Betynka58     před 12 lety 23.02.2013 00:57 |  
    0 0

    Musím říci, že Baroš u mne taky hrozně moc stoupl v ceně a že je to u mne frajer, takovýhle vztah k mateřskému klubu se už prostě dnes nevidí. Ale možná právě proto mi připadá trochu nefér srovnávat ho s Rudou, který notabene ani není slávistický odchovanec. Úplně stejně bychom Baroše mohli z hlediska vztahu ke svému klubu porovnávat s jakýmkoli jiným českým fotbalistou a výsledek by byl stejný. Osobně se mi nelíbí označení Skácela za žoldáka - proč? Protože se ještě cítí na to, aby hrál nějakou kvalitní zahraniční soutěž? Na tom podle mne není nic špatného. Já si naopak cením toho, že dal jasně najevo, že v naší lize by kopal jedině za Slavii, a pokud toto dodrží, pak dá jasně najevo, že si označení "žoldák" nezaslouží.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.02.2013 07:43 |  
      0 0

      Nemohu souhlasit,jasně si pamatuji když Rudi odcházel poprvé ven tak se bil v prsa jakej že je slávista a jací že jsou svělí její fanoušci a ti ho vlastně mají rádi do dneška nebo spíš měli u mě ma konec.Už jeho druhy odchod ven byl také na prd, odešel v zimě za prachama a mohl zůstat do léta a pak odejít třeba za lepší peníze,tak že slovo žoldák je na místě,na jeho obranu musím dodat to. že se tak chová většina fotbalistů.

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        PetCC     před 12 lety 23.02.2013 12:58 |  
        0 0

        Většina nemá silné řeči a pak skutek utek. Alespoň mlčí. Latka a Skácel jsou pro mě dva protipóly.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          Betynka58     před 12 lety 23.02.2013 14:30 |  
          0 0

          Nevšiml jsem si, že by Ruda něco slíbil a nesplnil.

          • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.02.2013 15:10 |  
            0 0

            Ja také nepíši o slibech,konstatuji fakta.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Barra     před 12 lety 23.02.2013 08:00 |  
      0 0

      Hradec – Slavia – Marseille – Panathinaikos – Hearts – Southampton - Herta Berlin - opět Slavia –Larissa - opět Hearts-Dundee United – a mezitím dlouhodobé herní pauze, jako minulou sezónu. Dle mě ztratil v 32-33 letech od května 2012 do teď téměř celou sezónu, protože jeho 14týdenní pobyt a nějakých 600 odehraných minut v Dundee United těžko počítám jako nějaké pokračování kariéry.

      Takže 11 klubů za 12 let, krátkodobé smlouvy, více krát ani ne na půl sezóny. Chápu že chce finančně získat co nejvíc, jde tam kde dostane nejvíc. A že chce si ještě zahrát kvalitní zahraniční soutěž, jak píšeš? Tak the Scottish Premier League nepovažuji za nějakou kvalitní soutěž, stejně jako řeckou ligu kam Rudi také 2 x zamířil.

      Jsem jak psal jeden z největších zastánců Rudiho, má/měl obrovské kvality, hraje uvolněně, je to technický typ, jeho góly ze střední dálky jsou lahůdky. Neměl by si ale podle mě už moc dlouho vybírat a vyčkávat, moc času mu nezbývá.

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        Betynka58     před 12 lety 23.02.2013 12:21 |  
        0 0

        A Ty jsi s ním nebo s někým z jeho okolí mluvil, že víš tak jistě, že šel za penězi? To já bych si tedy rozhodně netroufal tvrdit. Kdyby finance byly jeho hlavním motivem, proč zůstat venku, tak by (zvláště v jeho věku) si šel přivydělat někam do Číny nebo k šejkům, tam by měl jistě mnohem pohodlnější a luxusnější život.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 23.02.2013 15:21 |  
          0 0

          Otázka je zda by ho tam také chtěli,jinak bylo známo že má nebo měl vychcanýho numismatickýho manažera, dokonce v tom smyslu něco proběhlo i v tisku,ale to už těžko dohledáme, jen vím že mě to utkvělo v paměti.Je možné že on ho dost ovlivnoval nebo ovlivnuj.Ještě dodám že jsem byl jeho velkým fandou a nadchnul mě jak např.Brnu nastřílel tři fíky.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          Barra     před 12 lety 24.02.2013 13:51 |  
          0 0

          Tak mě napadají jen dvě zásadní důvody, proč nějaký hráč preferuje zahraniční ligu nad českou Gambrinusligu. Buď finance anebo sportovní úroveň. Jestli tedy nejsou finance tím hlavním motivem, tak mi zůstává jen že si chce zahrát, jak tomu říkáš, kvalitní zahraniční soutěž. To mi ale zase nesedí se Scottish Premier League, kde i za doby setrvání Rangers se tito jen přetahovali o titul s Celticem. Teď i toto napjetí odpadlo, je tam Celtic ´and the others´. Mezi Celticem a druhým Inverness je 18 bodů rozdíl, Skácelům Dundee United je o 23 bodů pozadu – a to po 27 zápasech. Dundee United má průměr nějakých 7,400 diváků na zápas, jen Celtic je s průměrem 46,000 diváků na úrovni anglických klubů. Takže sportovní aspekt bych spíš vyloučil.

          Je ale také samozřejmě možné že Skácelovi se ve Skotsku a místní styl života líbí. Skotsko je nádherné, příroda je krásná, lidé (hrdí na svou minulost) jsou mimořádně příjemní. A na to typické deštivé počasí si člověk zvykne. A teď to nemyslím vůbec pejorativně. Skotsko patří mezi neobjevené perly Evropy, měl jsem to štěstí tam více krát pobývat pracovně. Takže i v tom smyslu bych měl pro Rudiho rozhodnutí pochopení.

  20. Re: Proběhla tisková konference před startem jara

    Petr9608     před 12 lety 23.02.2013 03:11 |  
    0 0

    Lidi, já mám pocit, že Rada je omyl. Ta zpackaná kvalda ěmla bejt varovánim, že to prostě neni trenér, co někoho vytáhne nahoru.

    Fajn, dali jsme ve Slavii šanci. Pozvedl Slavii? Nepozvedl. Měl se po podzimu pakovat. Jak už jsem psal několikrát, tajně jsem doufal, že mu serie tří porážek se žumpou tabulky zlomí vaz.

    Potřebujem nějakýho "genia" ála Vrba v Plzni. Jsem přesvědčen, že takovým člověkem je Luboš Kozel.

    • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

      Petr9608     před 12 lety 23.02.2013 03:12 |  
      0 0

      BTW: Ví někdo něco více o tom, proč v létě naši nabídku odmítl?

      • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

        slavistakarell     před 12 lety 23.02.2013 11:06 |  
        0 0

        Pokora: Vážení, strašně moc bych si přál abychom zvládli úvodní zápas GL v Olomouci, ale chybí mi pokora, hlavně nyní od trenéra a trošku soudnosti od hráčů. Brno má za cíl udržet se v GL, borec Baroš prohlašuje, že chce Ostravě pomoci se udržet v GL a my nesmíme zapomínat, že stejný trenér a mnoho stejných hráčů to dotáhli ke třem bodům od sestupu. A jak to tak vidím moc v hlavách se u dotyčných, kteří byli u těchto nevalných výsledků nezměnilo. Vážený trenére chce to víc odvahy, rozhodně nasazování hráčů podle formy, výrazně zapojování mladých, protože mnozí z těchto hráčů mají velkou chuť hrát ( viz. Bílek reprezentace, Vrba z Plzně, poskládání týmu) a u nás pořád stavění hráčů, kteří mohou za současné místo v tabulce. Dokonce někteří hráči v budoucím základu mají punc neuspěšnosti, ale přes mé chmury pevně věřím, že to dokážeme, Rada projeví více odvahy. Slavie musí patřit mezi nejlepší.

        • Re: Proběhla tisková konference před startem jara

          jarodo57     před 12 lety 23.02.2013 14:32 |  
          0 0

          Rada- odvaha.To mi nejde dohromady