Přípravná utkání

Slavia - AC Horsens 0:1

Poslední zápas na herním soustředění v tureckém Beleku proti dánskému týmu AC Horsens byl zároveň posledním ostrým testem před startem ligy, po návratu do Prahy si Slavia totiž zahraje už jen s třetiligovým Kladnem. S výsledkem 0:1 však spokojenost panovat nemůže.

Slavia - AC Horsens 0:1 (0:1)
Branky:
 45. Spelmann (pen.) 

Slavia: Čontofalský - Nitrianský (79. Dostál), Dobrotka, Bortel (30. Hubáček), Juhar (46. Čonka) - Gecov (66. Tusjak) - Mičola (46. Koreš), Petrák (78. Šimeček), Zmrhal (79. Hurka) - Kisel (46. Škoda) - Fenin (66. Vošahlík)

Posledním těžkým soupeřem před startem ligy byl Slavii dánský klub AC Horsens a Petr Rada konečně představil jedenáctku, kterou zřejmě vyšle na hřiště i v Olomouci. Na levé straně zálohy nastoupil Zmrhal a na hrot útoku se trošku překvapivě postavil Fenin, zbytek sestavy byl přesně podle očekávání většiny fanoušků. Ti proti týmu ze středu tabulky dánské ligy po dobrých výsledcích v přípravě očekávali vítězství, byl to však soupeř, který se dostal do první velké šance, byl to konkrétně Mehl, kterého skvěle vychytal Kamil Čontofalský. Za Slavii kontroval Karol Kisel po akci Fenina s Juharem, také on však ztroskotal na brankáři soupeře. O chvíli později pak přestřelil Petrák po přistrčení Mičoly. Úsměv na tváři většiny fanoušků pak musí vyvolat informace, že v 30. minutě se na hřiště dostal David Hubáček, když musel střídat zraněného Milana Bortela. V poslední minutě první půle byla proti Slavii odpískána penalta po souboji Dobrotky s Nworuhem. Proměnil ji Spelmann a slávisté tak po první půli o jednu branku prohrávali.

Do druhé půle poslal trenér Rada na hřiště tři nové hráče a v útoku se tak pohybovala dvojice Fenin - Škoda. Vyrovnat mohl deset minut po přestávce právě Škoda, jeho ránu však zastavilo břevno. Slávisté se do žádného soustavného tlaku dostat nedokázali a dlouho si nevytvořili žádnou větší šanci. Do konce zápasu pak zahrozili sešívaní už jen ze standardních situací, v síti ale neskončila ani rána Nitrianského ani pokus střídajícího Hurky. Zápas tak skončil pro Slavii rozpačitým výsledkem 0:1.

Komentáře (124)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

    subHuman     před 12 lety 12.02.2013 13:52 |  
    0 0

    Tak já jsem netrefil pouze Fenina, tipuji, že v základu bude Škutka. Zbytek jsem očekával i dle výkonů v přípravě, vyjma "tureckých" zápasů jsem viděl všechny živě.

    Jsem zvědav, jak to bude klapat na hřišti, už se těším na výjezd do Olomouce :-)

    • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

      quelhar (admin)     před 12 lety 12.02.2013 14:02 |  
      0 0

      Ja jsem zase pro dnesni zapas tipoval v utoku Skodu, jinak jsem to taky trefil. Verim, ze tahle sestava je konkurenceschopna a kdyz se nekomu nebude darit, tak mame na lavicce adekvatni nahrady.

      • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

        petrjir     před 12 lety 12.02.2013 14:13 |  
        0 0

        Kromě Škutky bych se asi taky trefil. Na jaké posty, respektive na místo koho jsou podle vás (nejenom Quelhar) připraveni hráči Šimeček, Hrubý, Hurka, Koreš a Vošahlík?

        • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

          Tonda     před 12 lety 12.02.2013 14:17 |  
          0 0

          Šimeček - to nevím jistě, řekl bych místo Petráka ?
          Hrubý místo Mičoly, případně Kisela
          Koreš místo Mičoly, případně Kisela
          Hurka místo Kisela, případně útok
          Vošahlík místo Mičoly, případně útok

          je to jen můj odhad kde by mohli hrát

        • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

          quelhar (admin)     před 12 lety 12.02.2013 14:17 |  
          0 0

          Podle me: Simecek prakticky kamkoli v zalozni rade, nejvic zrejme do stredu hriste. Hruby na podhrot nebo doprava, kde byl zkouseny v Turecku. Hurka na jakykoli ofenzivni post. Kores asi vyhradne doprava. Vosahlik doprava nebo na hrot.

          • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

            Tonda     před 12 lety 12.02.2013 14:20 |  
            0 0

            Koreš umí zahrát i zleva, ale podle mě mu svědčí i hra podhrota - dával tam goly pod Petroušem, a nejčastěji hraje zprava

            • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

              miros     před 12 lety 13.02.2013 11:46 |  
              0 0

              Koreš v současné době je špatnej na jakémkoli postu.....

        • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

          klimi     před 12 lety 12.02.2013 14:23 |  
          0 0

          Já bych Korešovo místo viděl někde na hostování.

      • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 14:19 |  
        0 0

        Já budu asi trochu brzdit "přípravný" optimismus - mě v týmu stále chybí nějaký kreativní hráč - dřív se tomu říkalo hezky česky Spielmacher. Pořád se bojím, že tuhle sestavu sice bude těžké nějak výrazně přehrát, ale na druhou stranu nevím, co se stane, až zase budem hrát v Edenu do plných... A přičteme-li k tomu sporné Radovi útočně- taktické dovednosti?

        • Re: Slavia - AC Horsens před zápasem

          Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 14:30 |  
          0 0

          To sice chybí ale kde ho vzít? Ale myslím, že tu taktiku, co hodlá nejspíš Rada hrát, tzn přihrávka od Petráka (příp Gecova) do lajny a pak centr na Hrota s tím, že ho bude dobíhat podhrot a druhé křídlo na případnou dorážku, to zvládne i průměrný fotbalista. O tom jak to bude efektivní mám obavy stejně jako ty.
          Pak je tu ještě varianta, že tvůrce bude podhrot Kisel a krom hrota mu budou nabíhat křídla za obranu, hlavně Mičola a Vošáhlík by na to byly celkem vhodné typy.
          To jsou asi dvě hlavní varianty, které se s tímhle materialem a rozestavením nabízí.

  2. Re: Slavia - AC Horsens 0:0 v 1. pol.

    Matysek     před 12 lety 12.02.2013 14:16 |  
    0 0

    Sestava vcelku očekávaná, jen mě stále mrzí že nehrajeme na 2 útočníky... zas něco namítnete o podporování útoku, ale to jsme viděli na podzim jak to dopadlo s podporou...

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:0 v 1. pol.

      Kornovo     před 12 lety 12.02.2013 14:27 |  
      0 0

      taky bych rad videl dvojici fenin skutka,pripadne vosahlik spolu na hristi.ale je skoro jiste ze v olomouci budem hrat na jednoho utocnika a na bod jako dycky

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:0 v 1. pol.

      Borris     před 12 lety 12.02.2013 15:40 |  
      0 0

      když on je zase problém v tom, že by to pak zřejmě odskákal někdo z trojice středových Kisel, Gecov, Petrák. Ale je fakt že takhle to zase odskáčou dva z trojky Fenin, Škutka, Škoda. Radovi nezávidím, těžké rozhodování....

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:0 v 1. pol.

        Markus     před 12 lety 12.02.2013 16:17 |  
        0 0

        Řešení je jednoduché, Kisel umí hrát i kraj zálohy a docela by nám to napravo pomohlo. Hra po stranách nám v minulosti šla a soupeřům jsme tím hodně motali hlavu.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:0 v 1. pol.

          jarodo57     před 12 lety 12.02.2013 17:43 |  
          0 0

          Problém je s Kiselovým bráněním . Ono se mu dozadu moc nechce.

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:0 v 1. pol.

            Markus     před 12 lety 13.02.2013 08:58 |  
            0 0

            Bránit by nemusel, byl by za ním Nitrianský a o toho strach nemám. A jestli poroste Čepelák tak jak mu věřím, starosti tam mít nebudeme.

  3. Re: Slavia - AC Horsens 0:0 v 1. pol.

    Tonda     před 12 lety 12.02.2013 14:35 |  
    0 0

    Doufam ze bude Bortel v pořádku.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:0 v 1. pol.

      Betynka58     před 12 lety 12.02.2013 14:40 |  
      0 0

      No, vidím to na klasické slávistické "zápisné" v podobě půlročního marodění.

  4. Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

    smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 14:59 |  
    0 0

    Ten Horsens hraje alespon 2. ligu?

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 12 lety 12.02.2013 15:03 |  
      0 0

      střed první ligy, je to v článku...

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

        smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:06 |  
        0 0

        ta jejich liga asi bude podobna holomajzna jako nase. Jen jsme se ujistili, ze letos se zase zazraky dit nebudou. To bychom museli dat Horsensu alespon ctyrku.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:04 |  
      0 0

      aha, zjistil jsem ze hraji dokonce prvni, tak to jo potom.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      Pepino44     před 12 lety 12.02.2013 15:07 |  
      0 0

      Horsens je na 4.místě Dánské superligy,takže to nebudou žádný nazdárkové.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

        jarodo57     před 12 lety 12.02.2013 16:49 |  
        0 0

        Myslím, že ještě loni nebo předloni hráli 2. ligu.Ale to nerozhoduje. Hlavní je jak hráli ty červenobílý.A to podle komentáře(asi zase bez nějakých šancí)nebylo nic moc. No necháme se překvapit.

  5. Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

    Rodion     před 12 lety 12.02.2013 15:04 |  
    0 0

    K sestavě: myslím, že obranářské práce zvládá lépe Čonka než Juhar, a hlavně:
    Gecov, Petrák, Zmrhal jsou středopolaři. To opravdu na úkor tří středopolařů (+Kisel) budeme hrát na jednoho útočníka? Takže v Olomouci, kde musíme vyhrát budeme mít na lavičce Škutku, Škodu, Vošahlíka, Hurku a na hřišti jen záložníky a jeden hrot, co se bude sám trápit?
    Snad se pletu.
    A Hubitel v základu bude.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 12 lety 12.02.2013 15:06 |  
      0 0

      V Olomouci musime vyhrat? Na hristi jednoho ze tri-ctyr nejlepsich tymu ligy? Tak dobre na tom podle me jeste nejsme, abychom jezdili do Olomouce, do Plzne a na Letnou vyhravat. Ja napr. budu spokojeny s bodem...

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

        Rodion     před 12 lety 12.02.2013 15:09 |  
        0 0

        Správně jsem měl napsat "měli bychom, abychom se nepropadli až na 14. místo.".

        Pro mě jsou první tři zápasy naprosto zásadní, jestli budeme hrát o záchranu nebo se posuneme do první poloviny tabulky.

        Venku jsme nevyhráli asi 16 měsíců, takže je podle mě úplně jedno, kam jedeme.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

          quelhar (admin)     před 12 lety 12.02.2013 15:14 |  
          0 0

          Je pravda, ze ta bilance je venku opravdu priserna, ale tim spis by me prekvapilo, pokud bychom ji protrhli zrovna tam (i kdyz Olomouci se v priprave na soustredeni taky zrovna dvakrat nedarilo). Ano, start bude dulezity, mame tam dost tezkych zapasu v rade. Ja cekam z prvnich trech zapasu 4-5 bodu a myslim, ze se budeme rozjizdet trosku pomaleji (i prave kvuli obtiznosti zapasu z kraje jara).

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

          edenian     před 12 lety 12.02.2013 15:18 |  
          0 0

          Rada ale hraje jinak venku a doma, takze na zmenu statistiky to fakt nevypada, ani kdyby mu koupili utocniku 15

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

            smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:23 |  
            0 0

            Kdyz Rada neudela 10 bodu z prvnich 5 zapasu, pak je jasne ze problem neni v hracich.

            • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

              PetCC     před 12 lety 12.02.2013 17:46 |  
              0 0

              V prvních 5 kolech budeme rádi za jakékoliv vítězství.

              • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

                edenian     před 12 lety 12.02.2013 17:56 |  
                0 0

                To si taky myslim. A jsem nervozni z obrany. Nevim, proste mam divnej pocit :-)

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      denydzlSKS     před 12 lety 12.02.2013 15:08 |  
      0 0

      Hned když tam napsali, že je Bortel ošetřovanej, tak mně napadlo, že do 5ti minut napíšou, že musel střídat a že z toho nakonec bude zlomená zanártní kůstka a že nám, už opět téměř pohřbený, Hub vytrhne trn z paty:-)
      Ne, snad to nebude nic vážnýho;-)

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

        JS (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 15:54 |  
        0 0

        Existuje všeobecný názor, že Hub tu je proto, že když se zraní nově pořízený stoper, vždycky ho dokáže zastoupit a tudíž mu tu všichni děkují a vynášejí ho do nebes. Ale zaobíral se někdo myšlenkou, že je to třeba naopak? Že dokud tu bude Hub, tak bude působit prokletí a noví stopeři se budou zneschopňovat před startem každé části ligy? Nejvyšší čas odejít Hube, beztak máš někde v kabině woodoo a lámeš ty hnátym svejm konkurentům Ty!

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 15:56 |  
          0 0

          To nebylo vtipný, ani zábavný, nebo jaký to vlastně mělo být?

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

            JS (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 16:02 |  
            0 0

            Záleží na úhlu pohledu, a také by to mohlo být míněno naprosto vážně...

            • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

              vlchan     před 12 lety 12.02.2013 17:32 |  
              0 0

              Tvůj úhel je naprosto trapný a jeli tento názor myšlen vážně, tak ho nemá smysl komentovat.

              • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

                edenian     před 12 lety 12.02.2013 17:58 |  
                0 0

                Ja teda doufam, ze jen zapomel na smajlika na konci, ne?

                • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

                  th     před 12 lety 12.02.2013 21:48 |  
                  0 0

                  To vážně pánové potřebujete na konci každé věty explicite smajlíka, aby jste se mohli pousmát troše nadsázky? Proč se přísně navážet do někoho, kdo si dovolí opomenout zvyklosti psaného textu a la náctiletá bloncka. ;-) (pro jistotu)

                  • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

                    JS (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2013 16:47 |  
                    0 0

                    Děkuji.. ehm :))))))

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      miros     před 12 lety 13.02.2013 11:48 |  
      0 0

      Zřejmě si Čonku neviděl v přípravě....dost špatnej..

  6. Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

    smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:21 |  
    0 0

    Vepredu Skoda s Vosahlem, to uz nedame gola ani nahodou.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:30 |  
      0 0

      Nojo, Skutka je zraneny, tak alespon nejaka dobra zprava, ze nehrajeme v nejlepsi sestave.

  7. Škutka

    Rodion     před 12 lety 12.02.2013 15:23 |  
    0 0

    Od této posily si slibuji nejvíc, takže doufám, že chalan nyní odpočinul a proti Kladnu vyběhne, dá zase gól a v Olomouci bude v základu. Dnešní výsledek a možná i hra Fenina tomu může pomoct.

  8. Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

    Tonda     před 12 lety 12.02.2013 15:23 |  
    0 0

    podle toho střídání ve vidět že si Rada neví vůbec rady.
    Ten online na me pusobi ze hrajeme to co na podzim, mozna mame lepsi drzeni mice, ale vytvareni sanci temer nulove, prechod do utoku asi pomaly... neumim si to jinak vysvetlit ze s tim Rada tolik micha.. a podle onlinu sme za 60 minut meli 2 - 3 sance.. takze jednu prilezitost zy 20 minut... to je spatne

  9. Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

    smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:36 |  
    0 0

    Mezitim Liberec nadelil 5 kusu Plovdivu. Vsichni neco hraji, jen my hrajeme hovno.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 15:40 |  
      0 0

      hrajeme hovno a proto jsme porazili Wilsu Krakow, Trnavu, vyhráli jsme Tipsport ligu. Takový ,,fanoušky,, fakt miluju

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

        smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:41 |  
        0 0

        TVL, snad je chci vychecovat do zavaru v posledni minute, ne?

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

          smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:41 |  
          0 0

          tedy hecovat

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 15:42 |  
            0 0

            no oni si to kluci po zápase rádi přečtou

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

            smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:43 |  
            0 0

            Online uz nefunguje, vypada to ze v posledni minute rozhodci nam odpiskal penaltu, nasledne se poprali vsichni hraci, litali cerveny karty, a rozhodci zapas ukoncil.

            • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

              smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:44 |  
              0 0

              aha, uz funguje, tak nic no...

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      Elanius     před 12 lety 12.02.2013 16:01 |  
      0 0

      Vy jste nám tu koukám chyběl smichove :-) Já bych velké závěry nedělal, ukáže se v lize, jak jsme se připravili.

  10. Re: Slavia - AC Horsens 0:1

    smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:47 |  
    0 0

    Ty vole, my se herne soustredime az v Turecku, nacvicujeme standardky, nacvicujeme signaly, utoky, rychle protiutoky, a dohromady nedame pak ani gola za 90 minut. Radovi bych dal nuz pod krk.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

      smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:48 |  
      0 0

      dostal na koho si ukazal! Pan Rebicek svuj slib splnil, tak prosim Rado, ukaz se co umis.

  11. Rozpačitý výsledek

    Rodion     před 12 lety 12.02.2013 15:48 |  
    0 0

    Ono také není dobře vše v přípravě vyhrát.
    V létě se při výhrách psalo, jak budeme bojovat o poháry a nic.
    Pro mě je zásadní, aby nebyl nikdo zraněný (Snad to u Bortela bude v pořádku a Hrubý se Škutkou také nehráli jen pro drobné šrámy) a do prvního zápasu nastoupila nejsilnější sestava s dvěma útočníky a maximálních nasazením. Uvidíme, co proti Kladnu.

    • Re: Rozpačitý výsledek

      smichov_1     před 12 lety 12.02.2013 15:51 |  
      0 0

      Kladno je taky souper na generalku jak vino.. TVL, ja sjem dnes nasranej z ty prohry, ja bych nekomu snad dal pres hubu...

      • Re: Rozpačitý výsledek

        Ferguss     před 12 lety 12.02.2013 15:58 |  
        0 0

        Ty jsi především děsný kverulant. S kým chceš hrát v zimě přípravu? S nějakým soupeřem z první ligy? Nebo, že by přijel někdo z Bundesligy?

      • Re: Rozpačitý výsledek

        Rodion     před 12 lety 12.02.2013 16:01 |  
        0 0

        Je to jen příprava. Nebudu hodnotit podle on-line. Ukáže se v Olomouci a proti Mladé Bolesl. Možná přeci jen stále schází někdo, kdo by rozdával finální přihrávky do šancí. A tak se ptám... kde je Ruda Skácel?

        • Re: Rozpačitý výsledek

          Jiri1     před 12 lety 12.02.2013 16:08 |  
          0 0

          Podle kyvadla pana Slaviatora nejspis nekde na Ostrovech, zatim.........

          • Re: Rozpačitý výsledek

            slaviator     před 12 lety 13.02.2013 16:17 |  
            0 0

            :-)

      • Re: Rozpačitý výsledek

        Jiri1     před 12 lety 12.02.2013 16:01 |  
        0 0

        Prosim Vas, o co Vam jde, vsichni vime , ze Rada umi kulove, vsichni vime , ze zkurveny rozestaveni , je opet ve hre , netusim proc , teda mame 4 utocniky , my v podstate nepotrbujeme zadneho, samozrejme objev zdejs iredakce Hruby na podhtrote mozna ano, ale ve Vlasimi, u tohodle ganstera nemaj nasi hraci sanci,
        Priznam se, ze nechapu na co se vecne soustredime , kdyz v generalce stejne hrajeme zcela bez jakehokoliv taktockeho zameru, presne co tady popsal jeden ctenar, cely slavny soustredeni se soustredime na standartky , na rehabilitaci a fotecky od p. Nouzakove, ale poradny fotbal se hraje jinak, o reakci trenera na danou situaci nema smysl mluvit, Rada je spis kouzelnik nez trener, za co bere tech 200 litru mesicne, asi za nacvik fyzicky kdesi v horach, ale jeho cilem musi byt takticka vyzralost, ne hra podle manazeru.

  12. Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

    Borris     před 12 lety 12.02.2013 15:54 |  
    0 0

    ten Bortel jestli to bude dlouhodobější, tak už se fakt snad potvrdí moje letité podezření. A to že Hub svým konkurentům fakt cpe něco do jídla, nebo jim podává nějaký jed pro ochabování svalové hmoty a kostí, nebo jim dává špendlíky do kopaček, nebo jim místo kolíků namontovává šrouby, nebo je to mrakomor a proklel je nebo já už nevím co si o tom mám myslet :-D prostě je to už dost podezřel, měl by se přiznat to je polehčující okolnost :-D

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      Rodion     před 12 lety 12.02.2013 16:03 |  
      0 0

      Ono to bude tím, že Hubitel je taková osobnost, že nově příchozí stoper se raději sám zraní a půl roku se připravuje, že si pak snad konečně bude moci zahrát s naší živoucí legendou.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

        Borris     před 12 lety 12.02.2013 16:13 |  
        0 0

        to nebude ono hele, to mi teda věř :-) jinak ta tvá přezdívka Hubitel sedí. Své konkurenty opravdu hubí :-D Jenže ne fotbalovýma schopnostma, ale spíš bych to viděl na nějakou tu mnou popsanou praktiku :-)

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

          vyseptala_analni_sbijecka     před 12 lety 12.02.2013 17:44 |  
          0 0

          ale kdepak, je to právě fotbalovejma schopnostma. nebo mi snad chceš říct, že za tim, že vždycky z kraje ligy na jeho místě naskočil nějaký mladý konkurent, vyhořel a tak se na svoje místo vrátil Hub, je něco jinýho?:-)

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

            Borris     před 12 lety 13.02.2013 12:10 |  
            0 0

            tak on tam většinou nikdo neshořel. Většinou to totiž bylo tak, že se dotyčný zranil buď zkraje sezony a nebo už hned v přípravě :-)

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

      Jiri1     před 12 lety 12.02.2013 16:04 |  
      0 0

      Bud v klidu, Hub bude hrat do sedesati, protoze ,Rada spis vymeni celej realizacni tym nez tohodle hrace.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

        jarodo57     před 12 lety 12.02.2013 17:28 |  
        0 0

        Buďte rádi, že takovýho alespoň jednoho poctivýho hráče na kterého se i v těch nejhorších časech můžete spolehnout.A řekněte mi jaký je rozdíl ve výkonech Hubáčka a dávám příklad třeba: Dostála, Juhara, Čonky, a dalších?Já si myslím,že žádný a nebo v některých případech ještě mluvící pro Hubáčka. Tak už ho nechte napokoji.On tím , že pravděpodobně vše dělá podle toho jak se má profi fotbalista chovat ,tak se mu ty zranění vyhýbají.A ještě jeden dovětek. Pravý Slávista klubista není ten co dělá gesta při oslavách gólů nebo při závěrečné děkovačce do mikrofónu apod.,ale ten , který je pro Slávii v každém případě odevzdat to nejlepší a to si troufám říci ,že Hubáček splňuje.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

          Kenny     před 12 lety 12.02.2013 18:00 |  
          0 0

          To už je tady takový evergreen nadávat na Huba. Já musím říct, že od doby co hraje na stoperu se mi docela líbí. Většinou odvede slušnej standart. Jasně že najdu zápas, kterej se mu nepovedl, ale ukažte mi hráče kterému vyšli všechny mače.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

          slaviator     před 12 lety 13.02.2013 16:25 |  
          0 0

          Poctivej, skromnej kluk, který nedělá zbytečná gesta, ale který nemá žádné fotbalové ani mimofotbalové problémy. Doufám, že po skončení kariéry mu Slavia nabídne místo u mládeže.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1 v 2. pol.

        bongor     před 12 lety 12.02.2013 19:11 |  
        0 0

        Za koho by ho Jirko asi vyměnil?Je to nesmrtelný ocelový Hub a ten
        těžko hledá nějakého konkurenta.Tak je to.

  13. Re: Slavia - AC Horsens 0:1

    1rytir     před 12 lety 12.02.2013 16:09 |  
    0 0

    No nevím jak vy ostatní, ale já jsem z turecké přípravy na rozpacích. Kde nás nejvíc tlačila bota? V ofenzívě. Koupíme dva útočníky, každý z nich si ze tří zápasů zahraje tak poločas a my dáme z těch 3 utkání pouho pouhé dvě branky. Takže jen doufám, že nejsme tam, kde jsme byli!

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 16:24 |  
      0 0

      Njn to je Radič,ale z přípravy bych žádný extra závěry nedělal.Teprve na olmiku začne to správné točo a ukáže se jak na tom jsme.Vidím to celkově na 5-7 místo na víc to není, at jsme nakupovali sebevíc,ty hráči prostě nebudou sehraný to mě nikdo nevymluví a Radič navíc žadnej osvícenej tréner není,prostě bude to ligovej průměr.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        1rytir     před 12 lety 12.02.2013 17:31 |  
        0 0

        No, za ten 5-7 flekbych byl pro tuto sezónu ještě rád. Máme fakt obtížný los a dost se bojím, abychom po nějakém nevydařeném startu hráli o záchranu, to by ti mladíci nemuseli unést...

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          bongor     před 12 lety 12.02.2013 19:14 |  
          0 0

          jo,podívej se za Vltavu,Lavič postaví kouzelné dítě a Chelsea už se klepe strachy,Čech si radši zlomil prst,aby nemusel být u toho debklu.Tak se na to musí,mládí vpřed.až na to,že tomu dítěti je dvacet.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        jarodo57     před 12 lety 12.02.2013 17:40 |  
        0 0

        No to jsi velký optimista 5-7 místo.Pokud bude prohra v Olomouci tak jsme na ocasu a bude se hrát ještě hůře a s klepoucíma se kolenama .Ale konečně dojde na to ,že se bude hrát dle systému pana Rady ukopat alespoň remízu.Žádné velké útočení,žádný hazard ,hlavně pořádně zabezpečená obrana.Už teď máme 6 defenzivních hráčů v sestavě ,která se rýsuje jako možná pro první zápas vna jaře.A to jsme koupili 2 útočníky .

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          edenian     před 12 lety 12.02.2013 18:06 |  
          0 0

          5-7 ? :-))))

  14. Re: Slavia - AC Horsens 0:1

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 16:14 |  
    0 0

    Skóre (a zřejmě i průběh) zápasu bohužel jen potvrdil moje výše vyjádřené obavy stran kreativity a invence týmu i trenéra. Budíž se v ligových zápasech moje obavy ukáží jako liché...

    Off-topic: ty nové (Kusého) oficiálky mi tedy přijdou jako největší bída za poslední roky - je to nejspíš nějaká jen velmi mírně upravená šablona s redakčním systémem, přehlednost nulová, grafika silně amatérská a úplně na okraj - na onlinu se za celý zápas neobjeví aktuální skóre... Provedení jejich předchůdce bylo tedy o poznání profesionálnější, i když logicky asi dražší.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

      Alanor (admin)     před 12 lety 12.02.2013 16:21 |  
      0 0

      Novej web je dost hroznej. Přišel jsem z laborek a chtěl se kouknout, jaký průběh měl zápas Slavie, ale nenašel jsem jinou cestu k onlajnu, než ručně změnit číslo onlajnu z předchozího zápasu na o jedna vyšší. Ale hlavně že má Kusý své ferrari místo trabanta, o formátu diskuse radši ani nemluvě.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        Alanor (admin)     před 12 lety 12.02.2013 16:36 |  
        0 0

        Tak už vidím, že to je v infobaru. Každopádně to ale vypovídá o přehlednosti webu, kde je spousta zmatečných panelů a orientace je složitá. Web není špatný, ale vydávat to za postup od trabantu k ferrari mi přijde jako drzost.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          lassiter     před 12 lety 12.02.2013 16:54 |  
          0 0

          To byla poměrně krátká cesta od "Novej web je dost hroznej" k "Web není špatný" :-)

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

            Alanor (admin)     před 12 lety 12.02.2013 16:58 |  
            0 0

            Jo, vyjadřoval jsem se expresivně a takhle pod sebou to působí dost vtipně. :) Řekněme, že je průměrný, sám o sobě špatný není, ale prostě mě štve, že je horší než všechny předchozí a vydává se to za posun vpřed.

            Dost hroznej je oproti minulým, a tak špatný v porovnání třeba s tím Příbrami, Budějovic a tak, což by ale asi nemělo být úplně měřítko. Takže asi tak. :)

            • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

              Alanor (admin)     před 12 lety 12.02.2013 16:59 |  
              0 0

              *a tak špatný není

            • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

              denydzlSKS     před 12 lety 12.02.2013 17:13 |  
              0 0

              Maximálně mi vyhovovaly stránky fungující od začátku tisíciletí až do nějakýho toho roku 2010. Vzhled nemoderní, načítání pomalé, ale maximálně přehledné. Žádná menu, která by vyskakovala či mizela po najetí myši nebo mizela po trochu rychlejším pohybu myši. Weby esports jsou pro mně hodně nepohodlný a nepřehledný a moc se hejbou:-) Psal jsem to i na oficiálkách, že se měl udělat těm původním nějaký facelift a nějak navýšit kapacita a byla by pohoda.. Tohle jde od desíti k pěti.

              • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

                PetCC     před 12 lety 12.02.2013 18:08 |  
                0 0

                Naprostej souhlas. Byly přehledný a hlavně ta modrá krásně doplňovala červenou a bílou. Jak už jsem psal jinde, já lezu rovnou na archiv http://www.slavia.cz/archiv.asp?anotace=true , ale stejně, ten font je hrozně roztáhnutej a strašně blbě se čte.

              • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

                edenian     před 12 lety 12.02.2013 18:16 |  
                0 0

                Ja jsem teda vyrozumel z nejake odpovedi p.Kuseho na tema web, ze sahli po nejakem mustru, aby do nej dostali technicky soucasne on line aplikace. I on rekl, ze to neni uplne podle neho, ale ze to je optimum toho co slo v tuto chvili udelat. Takze to je pro me prijatelne. Zatim. Ale i ja jsem na ten online kapnul vicemene nahodou,i kdyz byl na hlavni strane. Ja jsem ted shovivavy.
                S nasi hrou je to ovsem horsi....

            • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

              slaviator     před 12 lety 13.02.2013 16:33 |  
              0 0

              To je tak, když nové stránky jsou horší než starší. Slavia to dvakrát potvrdila, minulý týden i naše fakulta, kde jsme měli deset let starej nepřehlednej web, ale byli jsme na něho zvyklí a všechno se tam našlo. Nyní máme novej ještě nepřehlednější web a nejsou tam u studijního oddělení ani napsané úřední hodiny, dokumenty které byly pod jednotlivými katedrami jsou smazané atd atd. Webovky naší fakulty dělali asi lidi z Brna a webovky Slavie dělali a sparťani :-))

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        dArtagnan     před 12 lety 12.02.2013 16:39 |  
        0 0

        Mě tady zaujal srdceryvný tweet Michala Býčka, jak nikoho nezajímá Google Hangout. Tak jsem zabrousil na oficiálky, hledal, hledal, ale o chystaném GH jsem tam prostě nenašel ani řádku. Tak kde asi bude chyba, že...

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

      Jiri1     před 12 lety 12.02.2013 16:27 |  
      0 0

      Neukazi, protoze sestava presne kopiruje zase moje obavy , presne poznate na kom Radovi zalezi, nehraji hraci podle aktualni formy , ale podle toho kolik to sype, Nejhorsi, co mne doslova dostalo byli ty jeho slova o Skutkovi, ze neni hotovy hrac , proc ho teda sakra delali za 11 melounu, pritom v priprave vzdy skoroval , no proste takove male ceske Radovovo.
      Novy web , je potreba mluvit daleko jasneji, pred par tydny Kusy prohlasoval , jak mu moc zalezi na fanouscich, jeste jasneji , jedno oko nezustalo suche , jeste ted tam visi stav na zacatku utkani, aktualizace i prehlednost, aby jste pri hledani odkazu na on line nemusel pouzivat lupu nebo sluzeb vyhledavace je skutecne na urovni, stejne by mne zajimalo, jaky problem je v oddeleni diskuze po jednotlivych tematech, dle znameho , co to dela je to prace na tricet minut , podle nasehio tiskace zrejme do konce jejich zivota. Hlavne , ze pak mistni zastupce tiskoveho oddeleni place nad nezajmem ctenaru , no Ja se nedivim, kdyz ani nemate sanci se dostat k potrebnym informacim. uz mne opradvdu v diskuzi nebavi neustale cist nejake recepty ci xdojmy jednofho cloveka z jeho cest po Evrope, zrejme videl Slavii naposled pred bitvou na Bile Hore a to nepocitam ani , ze si pripadam misto diskuze na strankach nejake sekty.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        lassiter     před 12 lety 12.02.2013 17:00 |  
        0 0

        Máte pravdu pane Jiří, že občas člověk při čtení komentářů ostatních lidí nevychází z údivu. Měl byste koule říct to o těch penězích Radovi do očí?

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          edenian     před 12 lety 12.02.2013 18:19 |  
          0 0

          Je to stejne tema jako bylo u KJ.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          bongor     před 12 lety 12.02.2013 19:19 |  
          0 0

          A taky se ho zeptej,kam si ty haldy peněz schovává.Hlavně by mě zajímalo,kolik inkasuje za Huba,to musí být vysoké číslo.

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

            dArtagnan     před 12 lety 12.02.2013 19:34 |  
            0 0

            Hub je pokladník, ten si zkásne spoluhráče a koupí si od Rady místo v sestavě jako nic.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        Betynka58     před 12 lety 12.02.2013 17:24 |  
        0 0

        Taky mám obavy, že Škutka nebude zrovna Rdův oblíbenec. Přitom každý normální trenér by se alespoň zmínil, že ho těší, že konečně Slavia snad má útočníka, který většinu šancí promění.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          Betynka58     před 12 lety 12.02.2013 17:24 |  
          0 0

          Radův, samozřejmě.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        Boss82     před 12 lety 12.02.2013 17:46 |  
        0 1

        To Jiri1: Prosím Vás buďte od té lásky a přestaňte tady zvracet tyhle debility! Kecy typu "presne poznate na kom Radovi zalezi, nehraji hraci podle aktualni formy" jsou na pomezí člověka s IQ pod 50 a chovance psychiatrického ústavu. Nevím přesně, do jaké kategorie spadáte Vy (možná od každého trochu), ale vím jistě, že na tyhle Vaše výlevy tu nejsem zvědav a určitě nejsem sám. Konkrétně Vy, který se za posledních x let, pokud jde o Slavii, spletl prakticky úplně ve všem, by měl být raději zticha a nešířit zde tyto sprosté pomluvy. Být já P. Rada, tak na Vás podám trestní oznámení.

        Pokud jde o web, tak by určitě mohl být lepší, ale vidím to jako posun vpřed.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          Boss82     před 12 lety 12.02.2013 17:51 |  
          0 0

          Měl jsem samozřejmě na mysli celou Vaši citaci "nehraji hraci podle aktualni formy , ale podle toho kolik to sype".

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

            spino     před 12 lety 12.02.2013 20:36 |  
            0 0

            Máte to marný. Jiří vám hned vyjmenuje pár správných prognóz, které si už samozřejmě nikdo nepamatuje, nebo se mu nechce hledat. Mě stačí, že zatím nebyl schopen doložit jedinou spekulaci, na kterou jsem se ho dotázal a obrázek mám jasný.

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          Jiri1     před 12 lety 15.02.2013 10:12 |  
          0 0

          Tak jestli to co sem pisete neni opravdu hodne za hranou urazek lidske dustojnosti a vubec nemluvim o zakonech teto zeme tak uz nevim. I znamy pravnik mi potvrdil , ze Vase vyrazivo by Vam zrejme vyneslo velke problemy bez ohledu na dalsi veci.
          Je zajimave , ze na techto strankach i na hlavnim webu se objevuji daleko vetsi detonace,osobni urazky celeho vedeni, ale zadnou reakci od Vas jsem na to nevidel.spis mam neustale pocit, ze to snad bude spis mit nejakou souvislost s moji kritikou nasich bafiku v souvislosti s tresty za zapasy zen, v lete , ale dokazat to nemuzu.
          Spino, Vy si opravdu myslite, ze ty Vase sledovacky vedeni byly OK a ze to nehranicilo treba se zasahem do prav cizich osob.

  15. Re: Slavia - AC Horsens 0:1

    zeleznik2     před 12 lety 12.02.2013 17:28 |  
    0 0

    Tak v první půli sestava, která vypadá už na tu ligovou, jen Škutka chyběl pro drobné svalové zranění, takže stopka pro Kisela nebo Zmrhala, spíše asi Zmrhal, zranění Bortela doufám není vážné, jinak by musel nastoupit Hubáček jako náhrada. Porážka mrzí, ale byly tam šance, které jsme měli proměnit: Škoda břevno a Nitranský s Hurkou, škoda, že to nevyšlo, snad v lize budeme více štěstí v koncovce. Jinak příprava zatím dobrá, uvidíme v neděli na generálce proti Kladnu, posily zatím vypadají slibně, hodně se mi libí Gecov s Bortelem a Škutka, který bude v útoku hodně platný a ani Fenin s Rakovanem nehrajou špatně, už se těším na jaro.

  16. Re: Slavia - AC Horsens 0:1

    Betynka58     před 12 lety 12.02.2013 17:32 |  
    0 0

    Je paradoxní, že celou přípravu v překopávaných sestavách vyhráváme, a jen vyběhne skoro ideální jedenáctka, tak prohrajeme. Ale co, pokud platí rčení "špatná generálka, dobrá premiéra (zápas s Kladnem nepočítám), tak by to snad nemuselo dopadnout v té Olomouci nejhůř.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

      vlchan     před 12 lety 12.02.2013 17:43 |  
      0 0

      Osobně jsem byl pouze na utkání s Trnavou, které sice Slavia vyhrála, ale já odešel naprosto znechucen po prvém poločase, neboť trnavští byli rychlejší, techničtější i sehranější. Z tohoto důvodu čekám od zbytku sezony pouze zoufalý boj o udržení. Rado, Rado, zatím nic moc!!!

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        PetCC     před 12 lety 12.02.2013 18:09 |  
        0 0

        Jak my jsme asi mohli být v tom zápase sehraní? :-)

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          1rytir     před 12 lety 12.02.2013 18:29 |  
          0 0

          V tom zápase ne, ale podle on-line to nemohlo být lepší ani v tomto zápase a tak k čemu to soustředění bylo, když se nesehrála základní jedenáctka? Navíc moc šťastné asi ani nebylo, že na posledních dvou zápasech byli lidi z Olomouce. Ti nás mají přečtení už teď. Prostě si myslím, že soustředění v Turecku nám zase tak moc nedalo!

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

            bongor     před 12 lety 12.02.2013 19:22 |  
            0 0

            určitě tureckej med.

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

            slamacek (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 19:22 |  
            0 0

            nevis jestli cirou nahodou ta olomouc tam taky nehrala nejaky ten pratelak? neexistuje moznost, ze se nan rada a ostatni taky zasli mrknout?

            • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

              goop     před 12 lety 12.02.2013 19:55 |  
              0 0

              To byla právě taktická prohra před zraky Olomouckejch. A taky ukázková nesouhra. Kluci dostali za úkol předvést holomajznu a v tajných nočních trénincích nacvičovali ofenzivní smršť kterou Olmik v lize smeteme z povrchu Moravského.
              Jak je ten Rada chytrej...

              • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 20:21 |  
                0 0

                On jim nikdo nic radit nemusí ani noční treninky nám moc nepmůžou páč holomajznu hrajem už dva roky,v nejbližší době ani nic jiného hrát nebudem ostatně jako většina týmů v kaprlize.Mám obavy že na olmiku to take bude bída.

              • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

                th     před 12 lety 12.02.2013 21:59 |  
                0 0

                Teď už jenom tu taktickou porážku přetavit v celkové strategické vítězství (a.k.a. Radovská plichta) v Olmíku.

              • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

                urs (přítel SN)     před 12 lety 12.02.2013 23:43 |  
                0 0

                já dávám radovi 5, max 6 zápasů z kraje jara :)
                osobně jej za dobrého trenéra pro současnou slávii nepovažuji, ale rád bych se mýlil..
                podzim mě opravdu nepřesvědčil :/

                chtěl bych např. mladého kozla s dlouhodobou koncepcí - vrba je v plzni 5. rokem a za pouhé 3 roky udělal z některých "odložených" nekopů minimálně týmové fotbalisty - týmové ve smyslu, že co postrádali v talentu, dohnali v taktice - kulantně napsáno ;)

                urs

  17. Re: Slavia - AC Horsens 0:1

    japhy     před 12 lety 13.02.2013 01:16 |  
    0 0

    Njn, nevypadá to dobře. Chci se mýlit, ale jestli celá příprava skončí změnou útočníka a jednoho štítu v záloze, dopadneme blbě. Hru jak známo tvoří záloha a ta naše se prakticky nezmění. Už jen uvažování, že nelze posadit na lavici ani jednoho z trojice Kisel, Gecov, Petrák, tak musíme hrát na jednoho útočníka, mi přijde zvrácené. Ačkoliv u každého zvláš't je dost dobrý důvod, proč by měl být v základu.
    Např. se Rada mohl soustředit na zvýšení podpory útoku jedním z obránců, a na jeho stranu dát do křídla Kisela, kterej by logicky nepiloval lajnu, ale stahoval by se doprostřed, jako svého času Jarda Černý nalevo nebo napravo MJ s Krajčíkem. A hned by bylo místo pro dalšího of. hráče.
    Ovšem, když se v ostrých zápasech ukáže, že Rada donutil hráče dobíhat ve větším množství do vápna, OK, zmlknu a budu rád a ať si teda tímhle-pro nás- zkurv....ehm, nevyhovujícím systémem hraje dál.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

      Markus     před 12 lety 13.02.2013 09:31 |  
      0 0

      Taky se mi nelíbí hra na jednoho útočníka, zvláště když jím byl Škoda, který opravdu není žádný dravec a sám se tam trápil. Přitom je to dobrý střelec, jen mu tohle prostě nesedí. O zálohu strach nemám. Když nemohl hrát Petrák nebo neměl formu, bylo to hodně znát, teď tam budeme silnější a očekávám od toho hodně. Silný střed, kde postavíme zeď, sami tam budeme držet míč a navíc něco vymyslet dopředu, to je to co si od toho slibuji. Pro aktivní hru dopředu máme na výběr mnoho hráčů zkušených, mladých i těch, co už budou muset něco předvést, aby se nedostali mezi ty neperspektivní. Jaro bude vypadat jinak než podzim.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

      martyni (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2013 10:41 |  
      0 0

      No tak kdyz budou hraci utocit ve vetsim poctu, krajni zaloznici dobihat na uroven utocnika, aspon jeden ze stredovych zalozniku bude utocit, krajni obranci budou jezdit po lajne a budou schopni kombinovat s ostatnimi a ne balony nesmyslne nastrelovat jak nekdy dela Juhar, tak to bude jine.. problem neni v rozestaveni a systemu, ale v sehranosti a v mysleni.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2013 10:42 |  
        0 0

        no a taky v kvalite.. a tu by meli zajistovat treba prave Petrak, Gecov a Kisel..

        • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 13.02.2013 11:00 |  
          0 0

          Myslim, ze prave prosta vyssi kvalita jednotlivcu by mela vest k tomu, ze i kdyby se herni styl oproti podzimu prilis nezmenil, tak bychom si meli vytvaret vice sanci, strilet vice branek a tedy ziskavat vice bodu. Nehlede na to, ze konecne ma trener moznost stridat utocnika a dokonce minimalne v zaverech zapasu hrat na dva (nebo i vice) hroty.

          • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2013 13:33 |  
            0 0

            jsem hodně zvědavej jak to bude s Vošahlíkem, když je tu jen na hostovačku.....

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 13.02.2013 15:29 |  
        0 0

        Největší problém bude v té kombinaci a sehranosti což je to nejpodstatnější.Samozřejmě počítám s patřičnou bojovností.No za pár dní uvidíme, jinak malej vzteklej se ted už nemá na co vymlouvat, slibené posily přišly jedině že by začal naříkat jak chybí Laty,jenže každýmu týmu v česku odcházejí hrači ven.

  18. Re: Slavia - AC Horsens 0:1

    hoftic     před 12 lety 13.02.2013 10:13 |  
    0 0

    Bortel má jen nakoplý kotník a Škutka má drobné svalové problémy, proto ho Rada nechal odpočívat. Dneska ráno odlétáme zpět do ČR a v neděli poslední generálka na ligu proti Kladnu. Mohli si vybrat někoho silnějšího než je Kladínko a snad to zvládneme a v Olomouci musíme bodovat. Věřim, že 1-0 vyhrajeme.

    • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

      Pepino44     před 12 lety 14.02.2013 10:48 |  
      0 0

      Tak já bych tu přípravu zase tak tragicky neviděl,byla to jenom příprava,i když jsem si taky představoval,že na soustředění se již bude krystalizovat sestava.Tady se stále píše o hře na jednoho útočníka a že je vším vinen Rada,taky nejsem nadšen,že u nás trénuje(představoval bych si nějakého modernějšího trenéra) ale zase to vše na něho svalovat se mi moc nelíbí.I když je sestava na jednoho útočníka,tak určitě nezakazuje dalším hráčům zapojovat se do útoku a nabíhání před bránu.Tohle myslím záleží na myšlení a ochotě hráčů takto pracovat.Ze to jde mě přesvědčil první poločas proti Teplicím,kde byly náběhy 5-6 hráčů před branku a vytvořili jsme si dost šancí,že jsme proměnili jenom dvě je otázka jiná. Ale to musí hráči chtít a makat.Rada to za ně neodběhá. Otázka podzimu-do derby celkem dobré,potom bída.Ze by hráči zapoměli hrát fotbal,asi těžko,prostě přišlo uspokojení a přestalo se makat.V tomhle dost spoléhám na Gecova,který by měl být takovým motorem.U něho si nedovedu představit,že by něco vypustil.Nemusí mu to vždy vyjít,ale bojovat bude vždy a tím by mohl strhnout i ostatní.

      • Re: Slavia - AC Horsens 0:1

        Barra     před 12 lety 14.02.2013 16:27 |  
        0 0

        Děkuji Pepine za tento realistický názor. Myslím že jak fanoušci, tak hráči se poučili z euforie, která celkově pánovala po derby a že jsme se dostali po té sérii špatných zápasů opět oběma nohami na zem. Zimní přestávka přišla přesně včas, jak hráči tak Rada si mohli provětrat hlavu a zpytat svědomí.

        Myslím že můžeme být spokojení s posilami, mezi které počítám i Dobrotku, který je de facto nový v mužstvu. Bortel se jeví dobře, ukazuje že i třetí italská liga může být dobrá škola, co se týká Gecova absolutně s tebou souhlasím. Fenin se musí a doufám bude snažit, a jestli se dostane opět na svojí dřívější úroveň tak může být rád, že Slavia mu zachránila kariéru a my budeme mít naopak eso v útoku. A obzvlášť se těším na Škutku, bohužel moc toho neodehrál ale ukázal že má Tor-Instinkt.

        Myslím že máme dobrou kostru mužstva a že jisté místo budou mít Čontofalský – Nitrianský/Bortel/Dobrotka/Juhar + Hubáček – Gecov/Petrák/Kisel – Škutka. Na zbývající pozice máme luxus výběru mezi Mičolou, Zmrhalem, Tusjakem, Feninem, Škodou, možná Vošahlíkem, Hurkou, Hrubým, Korešem… A kdyby Čonka chytil druhý dech, tak by to bylo parádní.

        Řekl bych jen, že bychom měli být trochu opatrní co se týká žlutých karet: v přípravných (přátelských) zápasech je nachytali Fenin-Kisel-Nitri-Petrák a jestli se nemýlím také Čonka. I v podzimní části Gambrinusligy jsme nebyli andílci: Boleslav dostala celkem 49 žlutých karet, Slavia je ale na druhým místě (spolu s Brnem) s 43 kartami. Jablonec jich dostal jen 21, Příbram 30, Sigma 34 atd. Nesmíme moc přehánět s tou virilitou…

        Celkově nezáleží tak na celkovém umístění na konci sezóny, hlavně aby hráli důstojně a ukázali pěkný fotbal. Škoda jen že Rada ty zimní posily nedostal již v létě. Doufám ale že i létě budeme rozumně posilovat. Kisel půjde téměř určitě do důchodu, a nějaký kreativní středopolař by se nám hodil.

        V každém případě jsem moc zvědavý na zápas s Kladnem.

  19. Re: Slavia - AC Horsens 0:1

    1rytir     před 12 lety 14.02.2013 17:45 |  
    0 0

    Tak s Kladnem v neděli od dvou na umělce. Považuji to za hloupost! Generálka na umělce nikomu nic nedá, hrozí jen možná znanění. To je lepší snad to utkání nezhrát. Vzhledem k počasí chce někdo naznačit, že i celá příprava na Olomouc proběhne na umělce? Protože se bude šetřit a trávník na hlavním se nebude vyhřívat?

  20. ad Plzeň

    slaviator     před 12 lety 14.02.2013 21:00 |  
    0 0

    Byl jsem zvědav, jak se Plzeň vypořádá s Neapolí. Jistě, nehrála nejoptimálnější jedenáctka. Jistě, Neapol měla smůlu, kdy Kozáčik chytil několik povedených střel a kdy párkrát střely letěly vedle tyče. Jistě, Plzeň byla neskutečně produktivní, ze čtyř střel dát tři branky a k tomu ještě neuznanej gól. Ale! Víte co mě mrzí nejvíc? Ten přístup Plzně! Vedou 2:0 na hřišti soupeře a nebetonujou, nezdržujou, hrajou pořád stejně jako ve 30. nebo v 55. minutě. Nečekali vyloženě, co vymyslí soupeř, ale sami měli povedenou mezihru. Vzhledem k tomu, že Neapol je momentálně druhá v Serii A, že je rozehranější, že má daleko lepší hráče, tak neskutečný výkon. A vážně mě mrzí, že my hrajeme na hřištích soupeřů tak připosraně a nejsme schopni vyhrát ani v Hradci nebo Budějovicích... :-(

    • Re: ad Plzeň

      jarodo57     před 12 lety 14.02.2013 21:16 |  
      0 0

      reklamovat u soudruha Rady.