Slavia - Horní Měcholupy 5:1 (4:0)
Branky: 1. Ptáček, 6. Smolák, 17. Mikula, 39. Veselý, 53. Červenka - 71. Chlumecký
Slavia: Hrubeš - Mikula, Mac, Čepelák, Herc (46. Růžička) - Smolák, Bazal, Synek (27. Veselý), Vondráček (54. Zámečník), Malcharek - Ptáček (46. Červenka)
V krásném slunečném nedělním dopoledni vyběhli mladí slávisté k zápasu proti Horním Měcholupům i s Bazalem a Mikulou, tedy hráči, kteří absolvovali dosavadní zimní přípravu s A týmem, ale nevešli se do nominace pro soustředění v Turecku. Již v první minutě určili sešívaní ráz zápasu, od úvodního výkopu obléhali vápno soupeře, ve kterém se nakonec k míči dostal zřejmě Ptáček a píchl ho za záda soupeřova brankáře - 1:0. Netrvalo do dlouho a bylo to 2:0, když se po krásné a rychlé kombinační akci dostal míč zleva přes Bazala na pravou stranu a Smolák se nemýlil. Ještě do desáté minuty to mohlo být o tři branky, parádní pumelici Ptáčka z voleje vyrazil brankář Měcholup na rohový kop. Slávisty to ale nemuselo mrzet, i nadále kontrolovali hru a v 17. minutě potěšili diváky další krásnou akcí, na levé straně dostal do úplně volného prostoru přihrávku Herc od Čepeláka, dal si velice záležet s centrem a našel na zadní tyči nabíhajícího Mikulu, který míč prudkou ranou uklidil k zadní tyči - 3:0. Pěknou ranou se pak prezentoval i Malcharek, ale byl z toho jen roh. Před půlhodinou hry trenér Petrouš raději stáhl ze hry Synka, kterého pobolívala třísla, a poslal na hřiště Veselého. Právě Veselý si před poločasem připsal čtvrtou branku Slavie, když zužitkoval přihrávku Ptáčka - 4:0.
Také po dvou dalších poločasových střídáních a dalším přeskupení řad si červenobílí udržovali převahu. V 52. minutě po pěkném centru Růžičky střílel z voleje Červenka, ale vysoko přestřelil. Za necelou minutu se však už útočník Slavie mohl radovat, když vystřelil z úhlu na bližší tyč a zaznamenal pátou branku Slavie. O chvíli později navíc znovu Červenka vystihl malou domů soupeře, udělal kličku brankáři, ale nedokázal trefit prázdnou bránu. Kvalita hry pak velmi upadla a poslední půlhodinu se na hřišti už ze strany Slavie nic moc zajímavého nedělo. Slávisté navíc nechali i dost prostoru soupeři, který po několika nepříliš nebezpečných střelách přece jen dokázal snížit na konečných 5:1.
Slávisté v přípravě zatím dvakrát remizovali a pětkrát vysoko zvítězili, trenér Michal Petrouš tak může být spokojený: "Jsem rád, že naše práce je vidět, kluci se snaží, zápasy mají kvalitu. Jsem rád, že hrajeme tento turnaj, jsou tu týmy z třetí ligy, špička divize, takže pro kluky to je velká zkušenost. Kéž by klukům střelecká forma, jakou dosud ukazují, vydržela i do soutěžních zápasů. Zatím je to pořád jen příprava, v mistrovských utkáních pak může sehrát svou roli i psychika. Co se týče zdravotního stavu, tak máme nějaké šrámy. Salašovič si přivodil zranění na předzápasovém rozcvičení, Žák včera onemocněl, Brůžek dobírá antibiotika, ale pojede s námi na soustředění, Prošek už by se měl také s námi zapojit do tréninku, Šittich má individuální program. Nepojedou s námi ještě Zákostelský a Jílek, prvního jmenovaného šetříme, je po operaci kolene a lékaři mu umělku nedoporučili, Jílek je také po operaci a také má individuální plán. Mikula s Bazalem budou zatím s námi, až se áčko vrátí z Turecka, tak s nimi trenér Rada probere jejich budoucnost, oni měli smůlu, že se zranili a nemohli hrát přípravné zápasy."
1. Slavia (j.) 5-1-0 24:6 16 bodů
2. H. Měcholupy 3-1-1 9:7 10 bodů
3. Vlašim 3-0-2 15:8 9 bodů
4. Vltavín 2-1-0 8:4 7 bodů
5. Admira 2-1-2 10:9 7 bodů
6. Zápy 1-0-3 4:11 3 body
7. Č. Brod 0-0-3 4:13 0 bodů
8. Bohemians (j.) 0-0-5 6:24 0 bodů
Komentáře (42)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
quelhar (admin) před 12 lety 03.02.2013 13:55 |U strelcu prvnich dvou golu si nejsem prilis jisty, mel jsem to pres cele hriste a zvlast v prvnim pripade se tam strelec nasi branky objevil v chumlu dalsich hracu... Takze pripadne to pozdeji zmenim...
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Matlafous před 12 lety 03.02.2013 17:53 |Už jsi v Čechách, Quelhare?
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
quelhar (admin) před 12 lety 03.02.2013 17:55 |Na tri mesice... Pak az do konce roku zase pryc :o/
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
koscheen (přítel SN) před 12 lety 03.02.2013 13:59 |Nejak se mi nezda ten Hrubes v brane, vzdyt podle pana Zeleznika prestoupil do Jihlavy :D
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
piero (přítel SN) před 12 lety 03.02.2013 14:25 |Dej pokoj, do Jihlavy přestoupil Hanuš. Na pana Železníka nesmíš dát.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
koscheen (přítel SN) před 12 lety 03.02.2013 14:28 |Tak to vi asi kazdy krom zeleznika:)
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Barra před 12 lety 03.02.2013 15:07 |No tak pánové, zeleznika2 už nechte. Stává se, spěchal, udělal překlep, musím se přiznat že jsem mi v první instanci ani nedošlo, že se spletl. Finálně měl ale pravdu ve svém tvrzení o přestupu našeho brankáře do Jihlavy.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
klimi před 12 lety 03.02.2013 14:37 |A co je s Kolaříkem?
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
subHuman před 12 lety 03.02.2013 15:45 |Kolařík strávil celý zápas v civilu na střídačce. Trenér Petrouš ho mezi zraněnými hráči nezmiňoval.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Gino před 12 lety 03.02.2013 15:43 |Proč ani na oficiálkách, ani tady, není tabulka toho turnaje? Na oficiálkách se dokonce píše, jak jí suveréně vedeme, ale nikdo jí tam nedá... kde to má člověk hledat? :)
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
quelhar (admin) před 12 lety 03.02.2013 15:48 |Tak ja ji jdu pridat... Byla ve vetsine predchozich clanku a bohuzel neznam vcerejsi a dnesni dalsi vysledky, takze nebude zas tak aktualni...
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
quelhar (admin) před 12 lety 03.02.2013 15:52 |Tak je tam. Ale jak jsem psal, napr. vcera Horni Mecholupy nad nekym vyhraly a maji tak uz o tri body vic, ovsem na strankach turnaje zatim vysledek neni.
Kazdopadne Slavia hraje ve skupine uz jen jeden zapas, za tyden v nedeli proti Ceskemu Brodu, ktery zatim vse prohral. Vyhra nam prakticky zajisti prvni misto ve skupine.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Gino před 12 lety 03.02.2013 16:05 |Děkuji ;-)
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
subHuman před 12 lety 03.02.2013 15:51 |Zejména v prvním poločase velmi pohledný zápas s řadou šancí na straně sešívaných - brankář Měcholup byl ostřelován těžkotonážními střelami. Nejhezčí a dalo by se říci učebnicový byl ale gól na 3:0, který může být reprezentativní ukázkou hry, jakou Michal Petrouš po svých hráčích chce - centroval levý bek a z první zakončil pravý bek... Kéž by se takhle krajní hráči zapojovali do útoků i v áčku...
Velký výkonnostní skok udělal Jiří Vondráček, kterému evidentně vzrostlo sebevědomí a tak si proti soupeřům dovolí hodně drzé věci. Výrazně také přitvrdil v osobních soubojích. Dobrý zápas odehrál i Malcharek, oči přítomných pak občas potěšil svou technikou Bazal.
Příští zápas Vyšehrad cupu odehrají naši hráči příští neděli opět od 9:00 proti Českému Brodu - mělo by se jednat o jednoznačnou záležitost, Č. Brod je v tabulce předposlední...
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Sokrates55 (přítel SN) před 12 lety 03.02.2013 19:36 |Ten Mikula byl výbornej celý zápas.
Sokrates55
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
subHuman před 12 lety 03.02.2013 21:03 |Dobry vecer, Sokrate. Vy jste byl dnes pritomen? Mel jste se k nam prihlasit, stali jsme s Quelharem u stridacky.
Me se Mikula dnes moc nelibil, ac se da rici, ze je mym oblibencem. Dle mne mu kraj sedi vice nez prostredek.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Sokrates55 (přítel SN) před 12 lety 04.02.2013 13:37 |Dobrý den subHumane, omlouvám se Vám za pozdní odpověď a prosím, neberte to jako nějakou neslušnost Vůči Vám :-).
Na zápase jsem osobně nebyl, neboť mně už od středy trápí "grippus moribundus :-)" a dnes jsem u své paní doktorky musel vyslechnout něco o "ukázněnosti pacienta". Na utkání byl můj syn s vnoučkem a tak jsem měl takové info. Já se přiznám, že Honza Mikula je takovým mým oblíbencem. Tak jsme asi možná neobjektivní, ale...... Pokud mám porovnávat Dostála a Mikulu, tak si troufnu tvrdit, že Honza je jednak vyšší postavou a i pohybově a fotbalově je na tom líp. Potřeboval by hrát s Áčkem jako sůl a bude to jen lepší a lepší. Když vidím, že Dostál už hrál dostkrát a jeho hra je taková toporná a pořád stejná - nemohu teď najít nějaký odbornější výraz - tak ten Honza se mi zdá být prostě fotbalovější. Ale pravdu máš v tom, že musí být na kraji obrany, tam je jeho místo, už tam má ty návyky krajního beka. To jako když Petráka stáhl trenér na stopera a bylo to v pytli. Přitom Ondra je fotbalista od pána boha, ale stoper..... ??
Teď budeme čekat na zprávičky z Turecka a uvidíme, jak se tam vyvrbí základ.
Sokrates55
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Ladislav (přítel SN) před 12 lety 04.02.2013 14:06 |V neděli jsem si pohlídal zápas Caykur Rizesporu v druhé turecké lize, samozřejmě mne zajímal výkon Davida Depetrise, který byl už jednou nohou ve Slavii. Nesledoval jsem sice celý zápas v kuse, ale dlouhou dobu byl neviditelný. Ale je to pan střelec, protože mu stačili tři minuty a rozhodl zápas. Nemá sice moc vysokou postavu a ani to není žádný rychlík, ale je velice šikovný do kombinace, je technický a hlavně je to kanonýr. Prostě má to v sobě. První gól dal po rohu hlavou a druhý po výborné kombinaci s druhým hrotem Rizesporu, kdy ve dvou to vykombinovali tak, že byl Depetris sám před gólmanem a velice zkušeně ho přehodil. Asi tři minuty před koncem mohl dát hattrick, ale zazdil jasnou tutovku, sám před brankářem těsně přestřelil. No, nikdo není dokonalý …
Když to shrnu, tak je obrovská škoda, že nám na poslední chvíli proklouzl mezi prsty (rybář by řekl, že jsme ho měli zaseknutého a těsně před vytažením utrhl vlasec). Byl by určitě hodně platný. Střelci jsou nedostatkové zboží a čich na góly má málokdo. Myslím, že se to nedá naučit, to hráč musí mít v sobě. Navíc rozumí slovensky, přítelkyně ze Slovenska, adaptovaný na náš region a naše podnebí, samé plusy. Velká škoda.
Objevil se tady názor, že pokud by Rizespor nepostoupil do první ligy, mohl by být Depetris volný a popř. bychom ho mohli získat na druhý pokus. Podle mne je to málo pravděpodobné, protože i kdyby nepostoupili (o čemž pochybuji, protože jim dost připískával rozhodčí a to hráli venku), tak Depetris bude střílet góly dál a udělá si jméno i v Turecku.
Jinak velký respekt Zbyňku Kusému a jeho lidem, vůbec jsem nevěřil, že máme šanci Depetrise získat a oni to málem dokázali. Klobouk dolů. Teď už o budoucnost Slavie nemám obavu, chce to jen čas a trpělivost.
Tavsanli Linyitspor - Caykur Rizespor 2 – 3 (0 – 1 )
Branky: 60' Hesper, 84' Yilmaz - 30' Cernat , 72' + 74' Depetris
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
quelhar (admin) před 12 lety 04.02.2013 15:07 |Aktualizoval jsem v clanku tabulku. Teoreticky nas muze predehnat uz jen Vltavin (prave s nim jako s jedinym jsme ztratili body) a dohnat nas mohou Mecholupy, s temi vsak mame lepsi vzajemny zapas.
Mame uzasny prumer 4 vstrelene branky na zapas, to rozhodne stoji za zaznamenani. Po skonceni pripravy to vyda urcite na pekny clanecek o statistikach z pripravy :o)
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
mike-k (přítel SN) před 12 lety 04.02.2013 15:39 |jo kde jsou ty časy kdy jsme měli podobné statistiky z domácích zápasů po otevření Edenu. :)
Síň slávy
qazwerty před 12 lety 05.02.2013 10:12 |Síň slávy:
1. Ivo Viktor 32
2. Pavel Nedvěd 26
3. Josef Bican 11
4. Karel Brückner 8
5. Jan Koller, Zdeněk Nehoda a František Plánička všichni 3
8. Karel Kroupa 2
Nechápu proč do ní musí někdo hlasovat a když už, tak proč jen jeden člověk za rok...Někteří by tam měli být automaticky...
Re: Síň slávy
Eluin (přítel SN) před 12 lety 05.02.2013 10:52 |Jsme asi národem posedlým vyhlašováním cen podle hlasování odborné poroty :-).
Re: Síň slávy
Matlafous před 12 lety 05.02.2013 12:30 |Podle hlasování "expertů" :))
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
klimi před 12 lety 05.02.2013 15:13 |Je smutný, jak se nám všichni potenciální reprezentační útočníci v ideálním věku vracejí zpět do Čech (Svěrkoš, Fenin, Bednář, Baroš).
Škoda, že Necka je pořád zraněn, zrovna teď by asi v repre dostal hodně prostoru.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Eluin (přítel SN) před 12 lety 05.02.2013 19:13 |Trochu mimo téma. Co říkáte na novou reklamní prezentaci klubu (Lála na billboardu)? Podle mě je to velmi zdařilé.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Pepino44 před 12 lety 05.02.2013 20:16 |Tak nápad to není špatný,nemá tam být jenom Lála,ale i další osobnosti.Jako blbost však vidím tu soutěž,kde se má soutěžící vyfotografovat pod billboardem.Tyhle plakáty budou umístěny kolem dálnic a silnic I.třídy. Už vidím řidiče jak zaparrkuje na nejbližším parkovišti a pěšky půjde zpět k billboardu.To bude při nejlepším pokut.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Alanor (admin) před 12 lety 05.02.2013 20:19 |Podobné akce ze strany marketingu Slavie vítám, ale souhlasím s Pepinem, že to řešení není úplně vhodné. Aby to ještě nakonec nestálo někoho život...
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
no-nick před 12 lety 05.02.2013 21:52 |Tak zrovna foceni u dálnice je fakt jediná kanka. Pokud člověk není debil, tak by problém být neměl, ale... Ty billboardy počítám budou ve větším počtu i mimo dálnice, jinak by to postradalo smysl...
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
th před 12 lety 06.02.2013 07:59 |Tak naštěstí i oficiální web výslovně varuje před takovým hazardováním.
I já jsem rád, že se Slavia k něčemu podobnému rozhoupala. Doufám, že pár takových bude i na místech, kde je třeba nejvíce osvětově působit, třeba před výstavištěm v Holešovicích. :-)
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
quelhar (admin) před 12 lety 06.02.2013 10:19 |Vzhledem k tomu, ze zrejme posledni billboardova kampan SKS byla "Poslouchej sveho kapitana", tak horsi uz to byt asi nemuze :o))
Jinak se mi to samozrejme taky libi, byt o ucinnosti billboardove kampane mam sve pochybnosti. Ale jako prostredek k tomu, aby se Slavia dostala po trech letech opet do povedomi lidi, to je asi dobre.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Jiri1 před 12 lety 06.02.2013 10:35 |To, ale nebyla spatna kampan, v Plzni bylo velmi prijmne sledovat na nekolika mistech reakci lidi a nebyla negativni , tedy do doby nez Jarolim sbalil milemu kaposovi jeho uzlik a poslal ho o dum dal, dnes uz vlastne ani oba nevedi proc tomubylo.
Aby mela kampan smysl musi mt i konkretni obsah, dej nejen naky vyobrazeni o ktery se tady vede zcela nesmylna debata a ktery zrejme dela pro Slavii nejaky amater.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
subHuman před 12 lety 06.02.2013 11:38 |Je mi to líto, ale musím být opět kritický... O billboardové kampani se mluvilo už od léta - v Plasech o tom mluvil GŘ Kusý (dále se zmiňoval o autě, které bude jezdit po celé republice...). Je hezké, že se klub tímto snaží zviditelnit, ale já se ptám - čeho se tím docílí? Výročí 120 let bylo loni v listopadu. Kampaň ani nemíří na nalákání příznivců do ochozů (tedy např. nabídka slev na permice atd.). Silně také pochybuji, že je v republice tolik lidí, kteří vůbec netuší, že nějaká SK Slavia Praha existuje. Zkrátka - nevidím žádný smysl té kampaně, ačkoli vítám, že se klub snaží alespoň o něco. Vynaložené prostředky (hádám deseti tisíce, možná i sta tisíce) bych však raději investoval do vstupenek (případně permic) pro děti ze škol na P10, dětské domovy, oddíly mládeže v menších fotbal. klubech atd. Nebo na uspořádání výstavy historických artefaktů, případně přímo na již léta slibovanou síň slávy.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
slamacek (přítel SN) před 12 lety 06.02.2013 12:48 |ja jsem za takovou akci rad. samo sebou chce to mnohem vice usili na vsech frontach. jako priklad bych uvedl, vstup pro deti zdarma (jak urcit hranici? 10let nebo 140cm? nebo jinak to je otazka), besedy ve skolach a rozdavani listku na zapasy a to ve skolach po cele praze a jejim blizkem okoli. treba nakonec i moznost domluvit si hrace na trenink capartu (kdyz vidim kolik decek chodi s rumunskym dresem trenovat ...ach jo) ty ostatni se ale daji privezt na spravnou viru :-) atd. tedy zamereit se na primi kontakt. dle meho nazoru to je ucelnejsi nez nejaky plakat, ci spot v radiu... ale chce to cas
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
subHuman před 12 lety 06.02.2013 13:33 |Ohledně lístků zdarma a do škol je to velmi problematické:
Slavia musí z každého lístku (a je úplně jedno kolik stál - zda 0 Kč nebo 300 Kč) odvádět platby MČP10 a v rámci smlouvy o ticketingu i majiteli stadionu, tzn. musela by platit i za vstupenky, které by rozdávala zdarma. Vychází to na cca 30 Kč za jednu takovou vstupenku. GŘ Kusý toto jednou vysvětloval. Proto jsem ale psal, že takto vynaložené prostředky mě osobně připadají efektivnější, než platit za billboardy...
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
slamacek (přítel SN) před 12 lety 06.02.2013 16:06 |a jak to je zmaknute do sektoru rodice plus deti? myslim ze neni problem nechat deti chodit bez listku (zatim dokud je misto) a nemusis nikomu nic odvadet. jen decka nesmej tocit :-) tedy chodit specialnim vstupem. asi by se to dalo poresit. hlavne ja v tom vidim jako vklad do budoucnosti.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
subHuman před 12 lety 06.02.2013 18:12 |Souhlasim. Reprodukoval jsem odpoved Kuseho. I ja si myslim, ze vzhledem k navstevam by bylo dobre vychovavat nove fanousky :)
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
opicemag před 12 lety 05.02.2013 19:24 |Mimo téma: Spekulovalo se o tom, že by mohl přijít ještě jeden záložník (nejlépe Ruda). Neví někdo, co je na to pravdy. Uvažuje se ještě o záložníkovi?
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Jiri1 před 12 lety 05.02.2013 19:51 |Zatim je volnym hracem, preferuje jakoi v minulosti ostrovy , tezko lze cekat, ze by se upsal na delsi dobu, je to stejne jako sehnat angazma pro Jarolima, at tak ci tak ho budou muset doplacet.
Pro kolegu Matlafouse,
tesim se na Vas posudek, ale nejak se nam s tou gramatikou mistre, zacinate zhorsovat. P.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Matlafous před 12 lety 05.02.2013 23:18 |Vašemu příspěvku není co vytknout :)) Je mi ctí, že jste si na mě vzpomněl. :))
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Sokrates55 (přítel SN) před 12 lety 06.02.2013 13:16 |Dobrý den přeji Vám všem.
Vím, že článek je směrem k juniorce, ale zhruba za 2 hodiny začnou klucí svůj první přípravný zápas na soustředění v Turecku. Večer potom hraje náš nároďák také v Turecku přípravu na MS. Tak jsem trochu napnutý, jak se bude rýsovat naše slávistická sestava a jak dopadneme. Nevím v jaké kondici je Wisla Krakow a jak to bude možné srovnávat, ale snad se už začne rýsovat naše hra, kterou jsem měl vždycky rád. Technická, kombinační a pozičně dobře zvládnutá hráči na jednotlivých postech. Vím, že je to "jen" příprava, ale přeci jen........ si přeju dobrou hru a i výsledek. Hlavně, ať se nikdo nezraní. Nevíte jestli někde nepoběží nějaký report..?
Večer se repre představí v televizi a tam jsem zvědavý na složení útoku a jestli bude hrát Rosický. Ale Slávie mně v tuto chvíli zajímá daleko víc.
Vývoj okolo Pety a Křetínského má pokračování v dalších ostudných epizodách okolo zastavení prošetření celého případu a dle informací se na nás nikdo na UEFA a FIFA neusmívá..... :-((. Takže to vypadá na pěkný pytel ostudy...
Myslíte si, že by mohlo vzniknout jakési "ZVOLÁNÍ", aby se naplnil náš Eden 3.3.2013 např. ve stylu: "Pojďme do Edenu na Bolku, když přijdu i já, tak dostane trojku".
Berte to s nadhledem, ale třeba můžeme být i trochu "in".
Sokrates55
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Pepino44 před 12 lety 06.02.2013 22:55 |Tak já jsem vždy myslel,že Sokrates byl filosof a ejhle on je to básník. Nic ve zlém Sokrate,já to beru a určitě příjdu,a jestli Bolka dostane trojku bude to nádhera.
Re: Juniorka: Slavia - Horní Měcholupy 5:1
Sokrates55 (přítel SN) před 12 lety 07.02.2013 14:54 |To je opravdu v pohodě.
Sice jsem si troufl dát si přezdívku Sokrates na zdejší SN, ale takhle už jsem měl přezdívku od studentských let od našeho profesora češtiny. Jinak samozřejmě co do velikosti a významu Sokrata, no to se vůbec ani na okamžik nesrovnávám.... :-).
Myslel jsem ten verš jako na nás na všechny, že i každý z Vás když přijde, že tu trojku třeba dáme. Tak asi tak nějak.......
Sokrates55