Přípravná utkání

Na soustředění odletí 23 hráčů

Dva brankáře a 21 hráčů do pole nominoval trenér Petr Rada k hernímu soustředění do tureckého Beleku. Tam Slavia odehraje tři zápasy.

V nominaci chybí Lukáš Jarolím, což lze chápat jako náznak jeho brzkého odchodu ze Slavie. Z mladých hráčů se do nominace podle očekávání nevešli Jan Mikula a Josef Bazal, kteří byli část přípravného období zranění. Stejně tak do Turecka nepojedou hráči juniorky, kteří áčku v některých zápasech vypomohli - Kolařík, Čepelák a Červenka. Naopak Robert Hrubý a Viktor Šimeček do Turecka s týmem odletí. Podle informací trenéra juniorky Michala Petrouše by Mikula s Bazalem měli nastoupit v neděli za jeho tým proti Horním Měcholupům.

Nominace A týmu pro soustředění v Beleku:

Brankáři: Kamil Čontofalský, Matej Rakovan.

Obránci: David Hubáček, Milan Nitrianský, Matúš Čonka, Martin Dostál, Martin Dobrotka, Martin Juhar, Milan Bortel.

Záložníci: Karol Kisel, Marcel Gecov, Štěpán Koreš, Ondřej Petrák, Viktor Šimeček, Martin Hurka, Luboš Tusjak, Tomáš Mičola, Robert Hrubý, Jaromír Zmrhal.

Útočníci: Milan Škoda, Jan Vošahlík, Martin Fenin, Dávid Škutka.

Slavia v Beleku odehraje tři přípravné zápasy:

Středa 6. února, 15:00: SK Slavia Praha - Wisla Krakow
Pátek 8. února, 15:00: SK Slavia Praha - FC Vaslui
Úterý 12. února, 15:00: SK Slavia Praha - AC Horsens

Komentáře (91)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    winter (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 17:45 |  
    0 0

    nejede Jarolím, tak to je velká paráda!! kéž by to znamenalo že se s nim do základu v žádnym případě nepočítá..

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      Matlafous     před 12 lety 01.02.2013 17:47 |  
      0 0

      Nedovedu si představit, co jiného by to znamenalo. Snad jen zranění.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        winter (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 18:10 |  
        0 0

        no u Rady nikdy nevíš.. snad s nim už fakt nepočítá

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      PetCC     před 12 lety 01.02.2013 17:49 |  
      0 0

      Tak Jarolím nebyl v základu už na konci podzimu, takže nic nového.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        dubas     před 12 lety 01.02.2013 18:11 |  
        0 0

        PetCC, to že Lukáš nebyl skoro celé podzim v základu, ještě neznamená, že si do něho někteří nekopnou, pokaždé když můžou.

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      bongor     před 12 lety 01.02.2013 19:12 |  
      0 0

      Já bych se zas tak neradoval,ta věková kategorie nám může chybět.Něco jiného by bylo,kdyby se přece jenom objevil Rudy,ale tomu nevěřím.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        Jakubisko     před 12 lety 03.02.2013 12:01 |  
        0 0

        Čonto, Hubáček a Kisel v jeho věku bohatě stačej ;)

  2. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    Pepino44     před 12 lety 01.02.2013 17:48 |  
    0 0

    Tak takhle jsem to nějak očekával. Nic překvapivého se nestalo. Tak jenom přání ať se nikdo nezraní.

  3. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    martyni (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 17:53 |  
    0 0

    Tak to je zajimavy, ze Jarolim zrejme konci.. Je to samo dilema, pac mel pred sebou posledni pulrok, na druhou stranu mame dva hodne kvalitni stredovy zalozniky a k tomu Zmrhala a Simecka, coz je asi akorat. Rekl bych, ze priste bude treba posilit zalohu, zejmena krajni zaloznici nejsou obsazeni uplne kvalitne. Uvidime, kdo z mladych - Tusjak, Hruby, Hurka - vyroste ve kvalitniho zaloznika. Je take mozne, ze Kisel pujde na kraj a na podhrot treba Fenin..

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      Kenny     před 12 lety 01.02.2013 19:33 |  
      0 0

      Spíš bych viděl variantu s Feninem na kraji než s Karolkem.

  4. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    Kornovo     před 12 lety 01.02.2013 18:12 |  
    0 0

    zajimalo by me nejake vyjadreni vedeni.napr. proc nejede lukas apod.nevite nekdo jestli do odletu bude nejake blizsi info?

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      quelhar (admin)     před 12 lety 01.02.2013 18:19 |  
      0 0

      Moc bych s tim nepocital, kdyz je zverejneny clanek s nominaci a tam zadne vyjadreni k Jarolimovi neni. Asi se neco blizsiho dozvime az v dobe, kdy si najde nove angazma.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        1rytir     před 12 lety 01.02.2013 18:28 |  
        0 0

        Tato nominace je vcelku překvapivá, především záloha je hodně mladá (zkušení jen Karol a Gecov) a z dosavadních přípravných zápasů jsem si nějak nevšiml, že by byl Jarolím horší nominovaných, Jako je třeba Zmrhal a o klucícz z krajů zálohy jako je Tusjak, Hurku ani nemluvě. Podle všeho ale zřejmě došlo k dohodě, že pokud Lukáš nebude v základu, bude si moci hledat angažmá jinde. Možná ho to táhne za bráchou do Bolky, co kdo ví. Přesto si myslím, že by se nám další zkušený hráč v záloze hodil.

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 18:35 |  
          0 0

          Ovsem je pravda, ze Lukas nepresvedcoval, ze by byl lepsi nez mladi, a to ani tehdy, kdyz mladi nepodavali buhvijake vykony. Po zkusenem hraci bych pozadoval, aby byl oporou, jako Kisel nebo - bez legrace - jako Hubacek..:). Nicmene nejake vyhazovani by nebylo dustojne, predpokladam, ze to bude tak jak pise quelhar.

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          denydzlSKS     před 12 lety 01.02.2013 18:47 |  
          0 0

          Na věku nezáleží. Přijdem o jednoho zkušenýho, ale pořád je tam Kisel(cca 36 + zahraničí + evropské poháry + repre SVK) + Gecov(25 + zahraniční zkušenost+ + repre), Mičola(táhne mu na 25 + zahraniční zkušenost) a Petrák(cca 21 + výrazné a vyrovnané výkony, které by mu mohli závidět mnozí "zkušenější" hráči).

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          bongor     před 12 lety 01.02.2013 19:17 |  
          0 0

          bohužel jarolímovic rodina toho pro Slavii udělala málo,takže nestačí že je Lukáš přece jen o něco lepší fotbalista než ostatní v záloze.Musel by být o mnoho lepší,aby se s ním počítalo.

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            travel (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 07:17 |  
            0 0

            Udělali-li,nebo neudělali-li málo,hlavní je,že už nemá na to,aby hrál v základu.

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 10:17 |  
            0 0

            musi reflektovat i vykonnost a realita je,ze Lukas neco extra nezahral vic jak rok, navic ma vysokou smlouvu.
            mladi jsou vykonnostne podobne a je u nich perspektiva. Lukasovi podekovat a dovolit mu jit tam,kde bude hrat.
            Tohle oplakavani je zbytecne,cas nezastavime..

  5. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    martin08     před 12 lety 01.02.2013 18:38 |  
    0 0

    Jak je to teda s tim vosahlikem? Vsak ste psali ze ma vyrustky co ho omezuji a ze snad pujde na operaci..

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      Kornovo     před 12 lety 01.02.2013 18:53 |  
      0 0

      subhumana se k tomu vyjadroval v predchozi dikuzi.vosahlik je asi zdrav,pry to byla fama

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        jane (admin)     před 12 lety 01.02.2013 19:14 |  
        0 0

        Fáma to nebyla, dneska jsem se ho na to zrovna ptala a rikal, ze tam nejake vyrustky jsou a uvidi se, jaky bude dalsi postup.

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          Alanor (admin)     před 12 lety 01.02.2013 19:16 |  
          0 0

          Přijde mi vcelku pochopitelný, že Vošahlík zkusí zatnout zuby a hrát. Kdyby šel na operaci, tak by to byl de facto jeho konec ve Slavii.

  6. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    Elanius     před 12 lety 01.02.2013 18:50 |  
    0 0

    Podle mého názoru velmi rozumná nominace. Je dobře, že jede David Hubáček, neboť jeho služby jakožto 3. stopera podle mě ještě v sezoně využijeme.

    Stejně tak souhlasím s absencí Lukáše Jarolíma. Je potřeba dát šanci perspektivním mladíkům, zkušenost ve středu v podobě Kisela, Gecova a Petráka (podle mě už má odkopáno dost) by měla stačit.

    Zároveň ale doufám, že fanoušci Lukášovi poděkují za služby, které Slavii dlouhé roky odváděl, méně povedený poslední rok by ty předchozí neměl zastínit.

    V útoku možná mohl jet místo hostujícího Vošahlíka Červenka, ale pak je otázka kdo by hrál v Juniorce ...

  7. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    Alanor (admin)     před 12 lety 01.02.2013 19:09 |  
    0 0

    Konec Jarolíma očekávaný. Pokud se dohodli na tom, že přestoupí, aby jen nevysedával na lavičce, tak je to v pořádku. Vypadá to, že se k němu Slavia zachová dobře, což je správný přístup, přeci jenom za nás něco odkopal.

    Ohledně Hubáčka souhlasím s mirossem. Radši bych na soustředění viděl Kolaříka, ale nečekal jsem, že by ho Rada vzal. Huba na lavici ještě půl roku přežiju.

    Pomalu začínám lámat hůl nad Korešem. Pod Petroušem hrál výborně, věřil jsem mu, že se do toho po zranění ještě dostane, ale zatím to tak vůbec nevypadá a to Turecko je asi poslední nadějí na jeho vzkříšení. I když si myslím, že by nemusel uškodit půlrok v juniorce právě pod zmíněným Petroušem. Když se chytí, tak fajn, když ne, tak v létě konec.

    Červenka do áčka je blbost. Ještě na to rozhodně nemá a na jeho postu je dostatečná konkurence. Vošahlík oproti tomu může hrát na pravém záložníkovi, což je náš slabší post, jestli se nechytí Mičola. Můj osobní tip ale je, že si za nás Vošahlík už příliš nekopne.

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      Alanor (admin)     před 12 lety 01.02.2013 19:12 |  
      0 0

      A mrzí mne Bazalovo zranění, ten kluk to má v noze jako málokdo. Spolu s Kolaříkem je to můj kůň, i když ruku do ohně bych za ně nedal, tolikrát jsem je hrát neviděl.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 19:27 |  
        0 0

        Dobrý večer přeji.
        Bazal potřebuje zesílit a ještě se víc rozehrát. V klukovi to je, je to pracant a je rychlý a technický (trochu jako Mína Černý) a Kolařík po jaru stejně přijde Alanore. Také si myslím, že pokud LJ bude odcházet, tak by bylo důstojné a slušné mu poděkovat. Zaslouží si to.
        Ruku do ohně radši nedávej, fotbal je přeci jen hra.......:-)
        Sokrates55

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          subHuman     před 12 lety 01.02.2013 20:06 |  
          0 0

          Dovolim si drobne nesouhlasit, a to v prirovnani Bazala s Minou. Pepova prednost narozdil od Mini rychlost neni, naopak ma oproti Minovi vyrazne lepsi techniku a je vic do kombinace. Hrac vic do stredu nez na kraj. Myslim si, ze je to soubojovy hrac (jak rad rika Martin Poustka) ale v telesne konstituci ma handicap - takhle vetsina z nas vypadala v 16ti letech (s nadsazkou). :)

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 21:27 |  
            0 0

            Dobrý večer subHumane,
            to je v pohodě. Hlavně jde o to, aby ten kluk nezapadl a pracovalo s ním. Máme jich tam takových víc......
            Sokrates55

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      Thorklaer (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 10:29 |  
      0 0

      S LJ souhlas,pokud bude jinde hrat,at jde, ve Slavii nezahral neco extra ani nepamatuju. Vice se tesim na Simecka,Hrubeho,Zmrhala.

      Ze pojede Hub jsem cekal. Taky bych rad videl Kolarika,ale ocekaval jsrm Radovu konzervativnost. Je otazka,zda je to jeho posledni pulrok v SKS,nedivil bych se jeste dalsi sezobe,byt bych radsi uz na lavicce videl treba Kolarika.

      Nominaci Korese jsem nepochopil,hral prachbidne,kdykoli jsem ho v zime videl. Doufal jsrm,ze nepojede,nechapu,co tim Rada sleduje. V restart uz neverim,snad nejdyl v lete odejde,lip zahraje o 6let mladsi Hruby.

      Vosaha je skoda,na podzim jsem jeho prichod kvitoval,ale je zdravotne dost v haji. Zde se obavam,ze uz se taky nechyti.

      Skoda, ze se Bazal a Mikula v zime zranili, to je dost znevyhodnilo. Asi by bylo lepsi hostovani, ale sehnat ho je tezke. Holt budou muset byt trpelivi a pockat si pulroku.

      mj. moc nechapu, jak se porad v novinach pise, ze vedeni resi brankare. Je tu Conto, Rakovsn, v juniorce Hrubes, ikdyz se Berky zranil a Hany odesel, myslim si, ze je to v pohode..

  8. Re: Skácel opustil Dundee Utd.

    Barra     před 12 lety 01.02.2013 20:21 |  
    0 0

    Zpráva, která tady sice nepatří, ale je aktuální. Právě bylo potvrzeno, že Rudi Skácel definitivně opustil Dundee United po té, co mu nebyla prodloužena smlouva. Kdyby ho náhodou někdo viděl točit se kolem Edenu, nechte vědět!

    http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/21209424

    • Re: Skácel opustil Dundee Utd.

      edenian     před 12 lety 01.02.2013 22:03 |  
      0 0

      Ja ho videl dneska u nas ve Vrsovicich. Kolem ctvrty rano, takovej peknej sen to byl :-) Co se zdava to se nestava rikala babicka ...

      • Re: Skácel opustil Dundee Utd.

        Matlafous     před 12 lety 01.02.2013 22:12 |  
        0 0

        Kolem čtvrté ráno mívám jiné sny :))

        • Re: Skácel opustil Dundee Utd.

          vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 01.02.2013 22:36 |  
          0 0

          Třeba to je sen o těch Kusého pětadvaceti procentech :-)))

      • Re: Skácel opustil Dundee Utd.

        Barra     před 12 lety 01.02.2013 22:13 |  
        0 0

        A pánbiček by ti řekl že zázraky jsou možné :-)

        • Re: Skácel opustil Dundee Utd.

          edenian     před 12 lety 01.02.2013 22:43 |  
          0 0

          Clovece tohle asi nedopadne.

          • Re: Skácel opustil Dundee Utd.

            Barra     před 12 lety 01.02.2013 23:13 |  
            0 0

            Necháš se pokřtít, kdyby to přece dopadlo? A budeš se věrně každý večer na kolínkách před posteli modlit a děkovat?

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 01:44 |  
      0 0

      Není to zajisté náhoda protože podle ,,některých odborníků,, z růzmých for vlastní Alda i Brno,když jim tam údajně chce stavět i stadion.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        Pepino44     před 12 lety 02.02.2013 07:36 |  
        0 0

        Tak,že by chtěl stavět stadion ještě neznamená,že by měl vlastnit Brno. Z Brna toho asi moc nekápne. Ale ze stavby stadionu? Oj, oj,oj. Tam by se už něco dalo odklonit.

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          th     před 12 lety 02.02.2013 09:28 |  
          0 0

          Upřímně, u nás bych se tomu nedivil, i když nemyslím, že by Řebíček na to měl (dost nakradeno) a spíše souhlasím s tebou, jak píšeš, tam on (nebo kdokoliv jiný) si teprve sichruje pozici pro budoucí odklony při stavbě. Možná jsem opravdu ignorant, jak spino, student politologie (nebo čeho přesně, pardon) a místní přední představitel pansofismu (od fotbalu a hokeje přes řešení otázek středního školství a PR po business a právo), naznačuje o komentář níže, ale teď po ránu mu brát ten názor nemám potřebu. :-)

          Spíše mne v noci zaujalo to, že někdo může dělat implikace podobného rázu na základě nějaké termínové shody, když tam se teď během pár turnusů protočí snad půlka fotbalové střední a východní Evropy. Jinak smekám před Barra kvůli tomuhle přehledu o tom, kde se co ve fotbale kdekoliv v Evropě děje.

          BTW to soustředění samo o sobě, doufám, že je to další drobný posun k lepšímu od těch povinných výletů na Kanáry, kde si naši borci mohli kopnout jen proti místním amatérům. :-)

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            Barra     před 12 lety 02.02.2013 10:06 |  
            0 0

            Tak já absolutně nejsem zastánce konspiračních teorií. Nic méně, když jsem psal, že je to ´náhoda´ že jak Slavia, tak Zbrojovka budou mít zimní soustředění na stejném místě a ve téměř stejným termínu, bylo to takové malé popíchnutí. Samozřejmě, halda klubu teď míří na tureckou Antalyu.

            Zajímavější ve spojení Slavia a Zbrojovky je ale osoba Vlastimila Přečka, od října 2011 člen dozorčí rady Slavie a zároveň jednatel Zbrojovky Brno. Vlastimil je bratr Jaroslava Přečka, který Zbrojovku minulý rok celkem nečekaně koupil. Jaroslav Přeček je předseda představenstva Brna.

            Náš člen dozorčí rady je tedy jednatel Zbrojovky. A to je už větší náhoda. Možná se tím i vysvětlí hostování Frejlacha – ale to už bych se asi vážně pustil do konspiračních teorií. Je ale jasné že mezi oběma kluby existují vztahy, které jsou osobní.

            (informaci kterou jsem použil najdeš v na internetu v obchodním rejstříku, jedná se o veřejné zdroje)

            • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

              spino     před 12 lety 02.02.2013 10:22 |  
              0 0

              A co ty mládežnické turnaje, ve kterých se z 99% nachází spolu se Slavií a zahraničními kluby právě Zbrojovka?

            • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

              klimi     před 12 lety 02.02.2013 10:22 |  
              0 0

              Pokud se nemýlím, tak právě do Beleku odjíždí v sobotu i Olomouc.

              • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                klimi     před 12 lety 02.02.2013 10:23 |  
                0 0

                Oprava: V neděli.

                • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                  bongor     před 12 lety 02.02.2013 13:57 |  
                  0 0

                  Tak to už máme i tu Olomouc,AŘ se věru činí,hoch čilý.
                  Teď už jen koupit Slovácko a Baňýk a máme Moravu pod kontrolou.

                  • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                    janko (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 14:42 |  
                    0 0

                    Ta olomouc leti se slovackem, slovanem bratislava, senicou a dalsimi dvema slovenskymi tymy dokonce jednim letadlem. Jak to ten Alda dela:))

            • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

              th     před 12 lety 02.02.2013 10:54 |  
              0 0

              To o Přečkcích je pravda, ale osobně to moc to nepřeceňuji, rozhodně bych na tom nestavěl nějaké extra temné teorie. Už proto, že pokud by Řebíček se rozhodl zakrýt jedním Přečkem, že vlastní i Brno, tak proč by všem dával loženou nápovědu do ObchR tím, že druhého Přečka, zároveň navíc jednatele Brna (už to, že by byl jenom brácha majitele - bez funkce v Brně - by stačilo), nechá zapsat i do o orgánu druhého klubu? To by přece o něj byla kar dinální blbost, takto se miliony odkláněly za divoké privatizace,ne dneska.

              Určitě kolem Brna něco smrdí, ale stavět něco na argumentech jako je shoda soustředění nebo společná účast mládeže na turnajích (protože jinak mužstva z Moravy naši mladí nepotkají díky úžasnému systému soutěží AFAIK), to by myslím bylo jenom bohapusté fantazírování.

              • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                Barra     před 12 lety 02.02.2013 12:13 |  
                0 0

                Tak to soustředění bylo jen takové malé popíchnutí z mé strany, o mládežnických zápasech ani nemluvím. Co se mi ale zdá velmi zvláštní, je právě osoba Vlastimila Přečka jako člen dozorčí rady Slavie a zároveň jednatelem Zbrojovky.

                Předpokládám, že souhlasíte že Slavia a Zbrojovka jsou de facto konkurenti, kteří mají své vlastní zájmy. Funkce v dozorčí radě není jen ´čestná ´, členové musí kontrolovat dobrý chod firmy, ručí za to vlastním majetkem. Jednatel Brna má tedy u nás přístup k veškerým materiálům, které slouží k výkazu zisku a ztrát a k výroční zprávě. Ví tedy vše o strategických plánech firmy, má přístup k veškeré informaci. A to už není logické.

                Je to stejné, jako by Burgerking se dával vysokou funkci v dozorčí radě a tedy kontrolu své firmy do ruk jednatele McDonaldu. Nebo použij místo Slavie a Zbrojovky firmy Vodafone a O2 Telefonica.
                Vůbec se nejedná o nic nezákonného, nemusíš to přirovnávat k odklánění za divoké privatizace. Legálně je vše v pořádku, nejedná se o trestní čin. Osobně se mi to ale zdá velmi zvláštní a nelogické. Je to sloužit dvou pánům se zájmy, které jdou proti sobě.

                • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                  th     před 12 lety 02.02.2013 23:10 |  
                  0 0

                  Nějak mi opět uniká ta tvoje argumentace 'jednatelem Zbrojovky'. Když pominu detail, že Zbrojovka není s.r.o.čko, takže nemá jednatele, ale představenstvo, tak především je to Vlastislav, ne Vlastimil. Můžeš mi dát link, kde něco takového vidíš, prosím?

                  • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                    KaiN     před 12 lety 03.02.2013 10:11 |  
                    0 0

                    Barra trochu popletl fakta, ale na jeho argumentaci to nic nemění. Vlastislav Přeček je bratr Jaroslava Přečka, předsedy představenstva FC Zbrojovka Brno, a. s..

                    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                      th     před 12 lety 03.02.2013 11:34 |  
                      0 0

                      Tak na argumentaci toho proč by V. Preček neměl být v dozor. radě Slavie to bohužel mění hodně - v podstatě to činí celé ty dva odstavce naprosto nesmyslné konče tím srovnáním vztahu Slavie a Brna k O2 a Vodafone nebo McDonald a Burgerking, protože Vlastislav Přeček není a nikdy nebyl členem statutárního orgánu Brna, ať už se ten klub jmenoval jakkoliv a měl jakoukoliv právní formu - takže o sám přímo osobně nikdy nemohl ty citlivé materiály zneužít při řízení Zbrojovky Brno, protože on v ní nic neřídí a neřídil.

                      To, že jeho bratr si koupil fotbalový klub a on sám sedí v dozorčí radě jiného klubu, to samozřejmě může být vnímáno jako problém, ale musí argumentovat jinak, že je tady střet zájmů - že hypoteticky může dojít k indiskreci ze strany V. Přečka směrem k jeho bratrovi (až který následně může ty informace zneužít v obchodním styku ve vedení Brna) je poněkud pravděpodobnější než že by byl podobně indiskrétní vůči jakékoliv jiné třetí osobě. Na základě toho naprosto souhlasím, že není to působení v dozorčí radě zcela vhodné, ale myslím, že je to podstatně jiná situace, než o kterou tu popisuje Barra.

                      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                        th     před 12 lety 03.02.2013 12:04 |  
                        0 0

                        * ... musí se vyargumentovat jinak ...

                      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                        KaiN     před 12 lety 03.02.2013 15:18 |  
                        0 0

                        Vlastislav Přeček je jednalelem (a nejspíš i zprostředkovaně vlastníkem) E-MOTION s.r.o., generálního partnera Zbrojovky Brno. Ani toto není střet zájmů? http://www.fczbrno.cz/clanek.asp?id=41

                        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                          th     před 12 lety 03.02.2013 15:56 |  
                          0 0

                          Já jsem se vymezil jen proti Barrově zavádějící argumentaci, že ten Přeček je jednatel Zbrojovky - není - a z té pozice ho tedy nemůže napadat jak napadal IMHO. Že je jednatel (a asi i majitel) generálního partnera (samo o sobě) nemá vliv na řízení Zbrojovky, praktický vliv skrze to, že jsou bratři tam samozřejmě je - ale popírám já někde ten střet zájmů v působení V. Přečka? Přesně naopak, když si přečteš 2. půlku mého předchozího příspěvku, tak přímo o tom já mluvím a stejně tak jako tobě že se mi působení V. Přečka v naší dozorčí radě nijak moc nelíbí. Takže v čem je mezi námi problém, prosím? :-)

                          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                            KaiN     před 12 lety 03.02.2013 19:12 |  
                            0 0

                            Problém mezi námi není. :-)

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      spino     před 12 lety 02.02.2013 07:34 |  
      0 0

      Že Řebíček nevlastní Zbrojovku, tomu už můžou věřit leda tak ignoranti.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        bongor     před 12 lety 02.02.2013 08:27 |  
        0 0

        Šestatřicetiletý veterán se bude připravovat individuálně v Praze a od klubu už dostal svolení, aby si hledal nové angažmá.

        „Do Turecka nejede, protože přednost v nominaci dostali mladší hráči. To ale neznamená, že je to jeho definitivní konec ve Slavii,“ sdělila mluvčí Slavie Soňa Nouzáková.

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          Tom     před 12 lety 02.02.2013 13:32 |  
          0 0

          No možná to myslela tak že až skončí kariéru tak nastoupí na nějakej flek ve slavii stejně jako vaniak karol standa

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 16:13 |  
        0 0

        To ti řekl kdo?Zajisté tajemný zdroj blízký klubu,jinak koukám Vocel že jsi všade zabanovanej.No nemáš to lehké,ale tady je to v pohodě.

  9. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    Matlafous     před 12 lety 02.02.2013 11:29 |  
    0 0

    Když jsem nad tím ještě před spaním přemýšlel, došlo mi, že účast Koreše i Vošahlíka na soustředění je zcela v pořádku. Vlastně je to věc, která se mi na Radovi hrozně líbí. Nezatratí hráče, kterýmu se krátkodobě nedaří (např. se mu nepovede půlrok). Jako teď podržel Koreše, když ho vzal na soustředění, podržel Zmrhala na podzim. Možná i to je důvod proč za ním hráči tak jdou.

    Ještě by mě zaplavila jedna věc úplně jiného rázu. Docela bych si přál asistenta trenéra přes taktiku, kterým byl např. onehdá Carlos Queiroz v United. Rada se mi moc líbí v přístupu k hráčům, v disciplíně i např. hráčské kondici. Nicméně všichni víme, že takticky to není úplně ono, zvlášť co se týká ofenzivní hry. Nemohli bychom si tedy také pořídit asistenta, který by hráčům vštípil útočnou taktiku a všechny s ní související přechodové prvky? A nemusel by to ani být Čech ?!? Co o tom víte, funguje to tak někde ve světě?

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      jarodo57     před 12 lety 02.02.2013 13:16 |  
      0 0

      Pokud se týká přechodových prvků znám jednoho gynekologa ten už se v přechodech vyzná ne?

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        bongor     před 12 lety 02.02.2013 13:51 |  
        0 0

        Čecha ne,to už by byl lepší nějaký slávista.

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 15:40 |  
          0 0

          Dobrý den přeji,
          asi je to drb, ale tamtamy bubnují, že LJ jedná s MB. Že by došlo přeci jen na bratrskou spolupráci? Jo a Ruda Skácel se s největší pravděpodobností nepovede. Co se týče soustředění, je to na trenérovi a tak už nebudu spekulovat kdoby a coby.... Jsme před jarní částí vcelku velmi slušně posíleni, hráči mají možnost se ukázat. Jsem zvědavý, jak vykristalizuje základ mužstva. Hlavně ať se nám nikdo nezraní a podle toho jak to vypadá, budeme hrát s MB doma v neděli v 17, tak bych očekával "fullhouse" :-).
          Sokrates55

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 15:44 |  
            0 0

            Omlouvám se a oprava: v 18:05, teď jsem si to přečetl na info.
            Sokrates55

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 16:22 |  
            0 0

            Tak zřejmě si chtějí spolu brachové zahrát a bolka jim to umožní,docela bych byl zvědavej jak by jim to vedle sebe šlo.Zítra se v embéčkách poptám co je na tom pravdy.

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 16:22 |  
            0 0

            To asi drb bude, na pozici středního záložníka mají přetlak už teď.

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      Bulldock (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 15:55 |  
      0 0

      Zdravím, Zeman je volnej. Bral bych ho hned.. Co se týče Rady, tak nečekal jsem od něj zázraky. Už proto, že vždycky hrál celkem odpornej fotbal založenej na fyzický holomajzně.. hlavně v Teplicích (pravda, Teplice nikdy nic moc jinýho neuměly), a to do Slavie nepatří. Ale musím uznat, že mě vcelku mile překvapil, jak dal dopořádku mužstvo a kádr, i když tady věřím, že je to taky o dobré práci Kusého a skautů. Nicméně Rada žádnej taktik, natož progresivní nikdy moc nebyl a lepší už to asi nebude. Narozdíl od Zemana. Toho bych u nás opravdu rád viděl..třeba ve dvojici s Kozlem pane.. ale to je pěknej úlet. No každopádně jsem dáky téhle sezoně zase na fotbal a Slavii zvědavej, což jsem už dlouho nebyl a za to patří dík všem, co se kolem ní točí.

      K LJ takovejhle odchod je teď asi to nejlepší a férový z obou stran. Musím uznat, že po návratu jsem u něj neviděl to, co hrál, než šel do Itálie, kdy na něm vlastně stála hra.. nebo jen velmi málokdy. Pravda je, že tehdy měl taky jiný spoluhráče.. Ale v dnešní situaci už lepší nebude a při tom přetlaku v záloze nemá smysl ho tu držet. Věřím, že změna prostředí mu ještě pomůže a někde může bejt platnej. I když Bolka má taky celkem přezáložníkováno.. Ale díky za vše a ať se daří. Pořád u mě zůstává tím lepším Jarolímem, který tu v posledních létech hrál a platným hráčem.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        denydzlSKS     před 12 lety 02.02.2013 16:24 |  
        0 0

        Já mám Zemana rád a Římu držim palce od mala, tak mě to mrzí. Jenže mám pocit, že to ZZ začal trochu nezvládat:-( Nechápu jeho slepý protěžování naprosto průměrnýho Tachtsidise nebo Bradleyho či slepé obhajování dříve skvělého Tottiho(kolik ten zazdí útoků - fuj, jenže těžko vyčítat, že nechce odstavit modlu). Navíc to s jakou lehkostí a jednoduchostí třeba loni hrála Pescara nebo před lety Lecce..to jsem letos u Říma viděl opravdu jen párkrát. V posledních zápasech už to spíš hraničilo s naivitou. Nevím jestli je chyba v hráčích nebo v ZZ..škoda. Ale snáz odpustiím neúspěch při snaze o ofenzivu, než neúspěch bez jakékoliv snahy. Tak snad Rada prozře a najde nějaký vhodný mix mezi ofenzivní hrou a solidní defenzivou;-)

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 02.02.2013 17:40 |  
          0 0

          Dobrý podvečer přeji také,
          já bych asi přeci jen dal prostor p. Radovi, ať ukáže co umí. Má teď docela slušně postavený kádr a nemá se na co vymlouvat. Uvidíme, jak se mu to povede. Já se přiznám, že nejsem jeho velkým příznivcem, ale nechci být vůči panu trenérovi až příliš nekompromisní. Musel bych si sám sobě přiznat, že jsem byl kdysi velmi benevolentní vůči KJVDC, a tak teď nebudu prudit.
          Sokrates55

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          1rytir     před 12 lety 02.02.2013 18:51 |  
          0 0

          Rovněž bych to teď nechal na Radovi. Zdá se, že se v útočné fázi začíná Slavia měnit k lepšímu. Nejde jen o ten příchod skutečných útočníků, jde o to, že v něterých dosavadních přípravných zápasech byli vidět ve vápně soupeře i tři, čtyři naši hráči. To v lize na podzim prakticky k vidění nebylo.

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          slaviator     před 12 lety 02.02.2013 19:15 |  
          0 0

          podle pana ZZ je Totti nejlepší hráč, kterého kdy trénoval (právě ZZ mu dal vlastně první šanci před xx lety)... Tak možná proto...

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            denydzlSKS     před 12 lety 03.02.2013 10:16 |  
            0 0

            On snad prohlásil, že to byl nejlepší hráč vůbec:-) Mimochodem myslim, že to byl Totti kdo parádně udělal gól Moriera v zápase AS Roma - SK Slavia Praha v 96!
            Zkrátka jsem chtěl u ZZ poukázat, že nikdo není bezchybný, ale pořád si ho vážím, že se nebojí jít proti všem a že se nebojí mluvit o tom, o čem se mlčí(i když si myslím, že třeba u Del Piera přestelil).
            A když už jde o trenéry - jak jsem Radu hodně nechtěl, tak musim říct, že mě zatim nijak žíly netrhá a možná by z toho něco mohlo být;-) Tak mu dejme čas a podporu!

    • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

      Barra     před 12 lety 03.02.2013 00:00 |  
      0 0

      Ad Matlafous

      Používat trenéry, kteří jsou odborníci na obranu nebo útok, není tak neobvyklé.

      Můžu jen komentovat situaci v Belgii a Nizozemí, kde přední fotbalové kluby používají ´liniové´ trenéry. Běžně mají kluby téměř všude svého speciálního trenéra pro brankáře, ale nevěnují se obráncům, záložníkům a útočníkům zvlášť. Přitom tyto skupiny hráčů mají své specifické požadavky.

      Christopher Daum, který trénoval v Belgii Club Brugge, prohlásil že on se při běžným tréninku mužstva hlavně potřebuje věnovat taktice, ale že se vedle toho také musí pracovat na vylepšení fotbalové kvality hráčů tréninkem, který bude každé skupině hráčů psaný na tělo. Jak správně hlavičkovat, jak zdokonalit sliding, vylepšit pasy, zakončovat atd. se dají vylepšovat opakovaným specifickým tréninkem.

      Club Brugge má Phillipe Clément na trénink svých obránců, Stephan Van der Heyden pro záložníky, Kenneth Brylle Larsen pro útočníky. Tito se věnují individuálně své skupině hráčů mimo společným tréninkem, ale stojí také na hřišti při společném skupinovým tréninku a coačují přímo na place když vidí chyby. Přímo na hřišti jsou tedy 4 trenéři – ten hlavní a 3 specialisté. U těch se jedná o bývalé hráče Club Brugge a ex-internacionály, kteří právě na této pozici hráli. Dokázali něco jak klubově tak v národním mužstvu, kteří mají své postavení v klubu, ke kterým mají hráči přirozený respekt. Nejde přitom o nějaké staré ´relikvie´, ale o bývalé hráče kteří se pohybují kolem 40 let.

      U Ajaxu trénuje hráče-obránce Jaap Stam (Manchester United, Lazio, AC Milan, Ajax), útočníky Marc Overmars (Ajax, Arsenal, Barcelona), u PSV se věnuje Gerald Vanenburg (Ajax, PSV) obráncům, Roy Makaay (Bayern Muenchen, Feyenoord) útoku, jen abych jmenoval pár.

      Club Brugge má ještě jeden unikát: poslední 2 roky mají také specifického trenéra pro svého dvanáctého muže, tedy suportery! (Club Brugge má 25tis registrovaných fanoušků) Jedná se o belgického aktéra Kurt Defrancq, který celý život fandí Club Brugge a který se snaží fanoušky optimálně připravit na zápasy. Není to jeho bláznivá iniciativa, přímo Club Brugge ho oslovil s tou nabídkou. Vychází se z toho, že fanoušek doopravdy může motivovat své hráče a tím jim přidat na výkonu a pomoci k lepšímu výsledku. Vzhledem k tomu, že fanoušci Club Brugge jsou roztříštění po celé Belgii, pracuje se hlavně internetem. Jak se optimálně připravit na zápasy? Co mají tito fanoušci dělat, aby ´strhli´ další mlčící diváky kolem sebe a je také zapojili do aktivního fandění? Jak si mají fandové rozdělit své síly, aby vydrželi fandit jak v první, tak v poslední minutě zápasu? Věnuje se také správnému stravování a pití… I to je umění (po pár mastných hamburgerů s cibulí, zapité pár litry piva se asi nebude s plným žaludkem tak dobře fandit). Nejedná se tedy konkurenci pro ´místního Strašáka´ co se týká organizace kotle během zápasů, ten trenér fanoušků se věnuje fyzické připravenosti, technice a taktice fandění…

      Tuhle větev specifického tréninku bychom snad mohli přeskočit, vedle Martina Vaniaka si ale klidně umím představit bývalé hráče, kteří měli technické vybavení a mohli by své zkušenosti na tréninkovém hřišti předat svým nástupcům, analyzovat jejich slabší stránky a pracovat na vylepšení nedostatků – a proč by ne, naučit je nějaké nové triky. Ale teď už je moc pozdě na to, abych filozofoval o tom, kdo z naších starých hráčů by eventuálně mohl příz v úvahu.

      • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 03.02.2013 08:20 |  
        0 0

        Celkem by se mě zamlouval ten tréner čí tréneři na ,,vylepšení fotbalové kvality hráčů,,je to dost krkolomný název :-) Jinak na to může platit pořekadlo,, starého psa novým kouskům nenaučíš,, čili jak někteří treneři říkají že hotové hráče nemohou učit hrát fotbal.Ovšem je zde i druhá varianta ,,člověk se učí celý život,,která se mě líbí víc,tak že bych to klidně zkusil s těmi spešl trenéry nebo jak to nazvat,ale je možné že svým způsobem to u nás splnují asistenti.Kurva to sem dneska nakej chytrej :-)))

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 03.02.2013 10:22 |  
          0 0

          Dobré nedělní dopoledne přeji.
          Pokud bych měl zůstat v Čechách, tak pro mne je takovým trenérem p. Mgr. Komňacký. Pokud jsem mohl sledovat, tak dokázal z nově příchozích a mladých postavit dobrý mančaft, věděl co má to mužstvo hrát a hráče ještě dokázal posunout o "štok vejš". Nebudu uvádět všechny příklady, jen hráčů ze Slávie k němu přišlo několik a všechny posunul kvalitavně nahoru (viz např. Kovařík). Nevím jestli pan Komňacký je "spešl" trenér, ale pan Vrba jde stejnou cestou a výsledky má podobné. Asi to mají někde v sobě, umí to v hráčích najít a taky je podržet. Uvidíme, zda se to povede i panu Radovi (viz např.Koreš). Věřte mi, že jsem docela nažhaven na tuto jarní část sezony (Tantale, prosím, dávej na mně pozor :-).....), opravdu bych si přál, aby to trenér dokázal. Má k tomu velkou příležitost. Myslím si, že p.Rada si to uvědomuje taky a možná už první zápas v Olomouci mnohé napoví.......
          Tak Vám přeji pěknou tenisovou neděli. Dostal jsem od kamaráda CD s baladami od "Uriášů" s Davidem Byronem a je tam písnička "Wizzard" - čaroděj, a tak to beru jako hymnu pro Martina Vaniaka.
          Sokrates55

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 03.02.2013 10:50 |  
            0 0

            To nebudete, Sokrate, jediný, kdo bude nažhaven, konečně (snad od r. 2009) máme kádr, který je důstojný a může směle hrát (papírově) o špičku ligy.
            Hezkou neděli a úspěšný tenisový výsledek :).

            • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

              Barra     před 12 lety 03.02.2013 11:43 |  
              0 0

              Svět patří optimistům, určitě jsme se dobře posílili. V obraně by Bortel snad měl být náhrada za Latku, doufám že Dobrotka se konečně chytí a vyhne se mu další zranění. Jsem velmi rád za Škutku, tomu moc věřím, Fenin využije doufám poslední šanci kterou asi bude mít. Kvality Gecova se potvrdili, dále očekávám od něho že svojí bojovnosti bude inspirovat další hráče.

              Stále mi ale chybí vůdčí osobnost v záloze. Hráčů tam mám přebytek, ale chybí mi opravdový tahoun (a teď samozřejmě nemám na mysli Gecova a Petráka – ti mají své místo jisté). Karol má své dobré okamžiky, ale nevím jestli bude zbývajících 14 zápasů hrát tak dobře, jak tomu bylo na začátku sezóny.

              Karel Piták by byl vyníkající, Skácel ve formě kterou měl před rokem v Hearts. Uvidíme, jestli ještě někoho dovedou, i když ta 25% šance o které mluvil Kusý, není tak velká a hlavně, čas letí. Tento hráč by měl být dnes na palubě letadlo do Beleku, kompetice začíná za 3 týdny.

            • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

              Pepino44     před 12 lety 04.02.2013 12:48 |  
              0 0

              Barro,tak s Karlem Pitákem bych moc nepočítal. V sobotu slavil svoje narozeniny(33) a jeho prioritou se zdá být sportovní výchova svých synů. Starší hraje za Viktorku Žižkov (mladší žáci) a mladší za SC Xaverov,který Karel také trénuje.Vzhledem k tomu,že Jablonec má pochopení o tyto aktivity a vychází mu vstříc,nevidím jeho příchod do Slávie moc optimisticky(i když bych to moc přivítal)

          • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

            edenian     před 12 lety 03.02.2013 10:58 |  
            0 0

            Co se tyka Rady, zustavam skepticky. A taky jsem zvedav, jak to bude vypadat ve " slovenskem " tymu. Myslim ze nikdo ze slovaku kteri tady jsou ted nedosahne na uroven tech, kteri tady byli drive. Rozhodne ne pod Radou. Ten Skutka nevim, to se uvidi. Rekl by i to, ze je jich trochu moc. Takze ja moc nazhavenej nejsem. Porad si myslim, ze kvalita naseho kadru je mizerna. Konfrontace se silymi souperi nebude podle me moc vesela. A kez bych se mylil samozrejme.

            • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

              vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 03.02.2013 14:04 |  
              0 0

              Ja nažhavenej sice sem,ale to nic neznamená.Jinak kádr dle mého máme průměrný nebo lehce nadprůměrný.Konfrontace se silnými soupeři bude záležet na tom jak se hoši sehrajou,dále samozřejmě na zranění,nejvíc se obávám díry po Latym jak herní tak osobnostní.Na druhou stranu máme posílenou ofenzívu i zálohu.Tak sečteno a podtrženo jsem mírný optimista,ale to jsem po derby byl také.

              • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                edenian     před 12 lety 03.02.2013 15:06 |  
                0 0

                Jo, celkem rozumim. Uvidime co obrana. To je otazka. Tak jeste si chvili "odpocineme" :-) u reportu z teplych krajin a pak hura do ochozu.

            • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

              Pepino44     před 12 lety 03.02.2013 15:23 |  
              0 0

              Tak myslím,že hodnocení slovenských hráčů a jejich srovnávání s hráči,kteří zde byli před tím,je trochu předčasné. Pokud si vzpomínám,tak třeba výkonnost Krajčíka po příchodu do Slávie nebyla příliš oslnivá a jak bychom jej nyní vzývali.Nechme jim trochu času se ukázat.

              • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 03.02.2013 16:30 |  
                0 0

                Tak konkrétně u Krajčíka byl problém tuším že si zlomil nohu,jinak by kopal už dřív dobře. Souhlasím musejí to ukázat na hřišti,vzhledem k tomu že nás tak trochu berou jako přestupní stanici na cestě ven za lukrativnějším angažmá ,tak je v jejich vlastním zájmu hrát co nejlépe, druhá věc je ta zda na to mají fotbalově.

        • Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

          Barra     před 12 lety 03.02.2013 10:46 |  
          0 0

          Psal jsem to nějak krkolomně, byl jsem unavený…

          Sice máš pravdu s tím starým psem, ale na technice se dá stále pracovat. Jak vylepšit slabší levou/pravou nohu, jak správně zpracovat míč v pohybu, jak anticipovat, technika volných kopů. Těch věci je tisíc a jedna, a ten kdo to nemá přirozeně od pána boha si může svojí techniku opakováním vylepšit když se bude věnovat svým slabinám. Platí to jak pro atleta, tak pro pianistu, zpěváky a samozřejmě pro fotbalisty.

          Kdysi byly na webu Ajaxu umístěné videa, na kterých ukazovali ´in slow motion´ hráči A-čka své nejlepší fotbalové triky. Už jsem to nenašel, ale byla paráda, jak bylo vysvětlno podrobně v čem se skrývá na první pohled neuvěřitelné zpracování míče.

          V latině je přísloví ´Repetitio mater studiorum est´ – opakování je matka učení. I ve fotbale to platí – i věci které už zdánlivě ovládáme se dají opakováním vylepšit, a nové se dají naučit.

  10. Trochu z jiného soudku - Bundesliga

    Dobi     před 12 lety 02.02.2013 22:28 |  
    0 0

    Podle serveru Kickeru dnes nováček Düsseldorf vyhrál 2:1 a vzdaluje se od sestupových příček. Laty hrál celý zápas. Dorf má 8 bodů náskok na relegační (barážové) umístění a 10 bodů na sestupovou příčku. Ve II.BL nastoupil Fořtík v 70.minutě za Dynamo Drážďany (hrálo doma 0:0) a přilepilo se právě na tu 16., tedy relegační příčku... Hodnocení hráčů jsem zatím nenašel...

    • Re: Trochu z jiného soudku - Bundesliga

      edenian     před 12 lety 02.02.2013 23:07 |  
      0 0

      Laty dostal na drzku, ma zlomenej frnak.

    • Re: Příprava s Trnavou

      slaviator     před 12 lety 03.02.2013 23:34 |  
      0 0

      Mělo by mít stejné rozměry jako normální hřiště a ty branky snad taky :)

  11. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    zeleznik2     před 12 lety 04.02.2013 08:40 |  
    0 0

    Tak a je to, tajenka je rozluštěna, 23 vyvolených letí do Turecka. Asi očekávaná nominace, LJ překvapivě chybí, dostal svolení hledat si angažmá, jak ve čtvrtek hlásili na Nově, Hubáček nechybí, to se též dalo čekat, taky se přikláním k názoru, že se jedná asi o jeho poslední půlrok ve Slavii. Překvapivě nechybí Koreš a Hurka, zvláště s prvním hráčem mne trenér překvapil, nevím, proč ho raději nepošlou někam na hostování, v záloze takový přetlak a navíc hráč evidentně nemá formu, Hrubý ok, ale u Šimečka si nejsem až tak jistý. Nevzal bych tedy Koreše a na jeho místo bych vzal Kolaříka. Těch 25% šance na příchod ještě jednoho záložníka je dost málo, opravdu se asi jedná o Rudu Skácela, ale nevypadá to, že se to povede. Kluci přejí vám, ať se soustředění vydaří!!!

  12. Re: Na soustředění odletí 23 hráčů

    moxi (host)     před 12 lety 21.05.2013 05:27 |  
    0 0

    ray ban sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban sunglasses sale [www.chicraybansunglasses.com]
    ray ban on sale [www.chicraybansunglasses.com]
    http://www.chicraybansunglasses.com [www.chicraybansunglasses.com]

    ray ban sunglasses on sale [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    ray ban sale uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]
    http://www.raybans-sunglasses.co.uk [www.raybans-sunglasses.co.uk]

    ray ban sunglasses uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    ray ban uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk]
    http://www.cheapray- bansunglasses.co.uk [www.cheapray-bansunglasses.co.uk].