B-Tým

Juniorka v přípravě

Juniorka je v prvním týdnu zimní přípravy, má za sebou první přípravný zápas a v kádru má Michal Petrouš k dispozici 21 hráčů.

Juniorka se připravuje na umělé trávě v Edenu, která je kvalitnější než ta na Xaverově. V kádru má nyní Michal Petrouš 19 hráčů a 2 brankáře, do začátku ligy by pak měli opustit tým tři hráči. "Bude také záležet na požadavcích z áčka, ale měli bychom začínat jaro s 16 hráči a dvěma brankáři," uvedl trenér Michal Petrouš. Do mužstva se vrátili hráči z hostování, žádné nové tváře v zimním přípravném období v něm zřejmě nespatříme. "Nemáme v plánu testovat hráče z jiných klubů, slávistická mládež je dostatečně kvalitní, záleží na klucích, jak se chopí své šance."

Většinu přípravných zápasů zajišťuje juniorce turnaj na Vyšehradě, který ještě béčko Slavie vyhrálo v roce 2006. "Hrajeme středa - sobota - středa, je to lepší, než jen pořád trénovat. Jsme za turnaj na Vyšehradě rádi, střetneme se s těžšími soupeři, každý zápas bereme vážně a kluci se právě díky takovýmto duelům mohou zlepšovat," uvedl Petrouš.

Soupiska juniorky pro zimní přípravu

Brankáři: Karel Hrubeš, Patrik Malina

Obránci: David Smolák, Ondřej Herc, Petr Kolařík, Radek Synek, Ladislav Brůžek, Jakub Mac, Jakub Sudek, Jan Zákostelský

Záložníci: Václav Prošek, Marek Šittich, Nicolas Salašovič, Marek Čepelák, Jakub Zámečník, Petr Růžička, Lukáš Malcharek

Útočníci: Jiří Vondráček, Filip Žák, Jakub Ptáček, Marek Červenka

Jan Jílek se po zranění připravuje individuálně.

Přípravné zápasy:

Středa 16.1., 10:00: Slavia - Bohemians 1905, místo: Vyšehrad
Sobota 19.1., 9:00: Slavia - Vltavín, místo: Vyšehrad
Středa 23.1., 14:00: Slavia - Vlašim, místo: Vyšehrad nebo Vlašim
Neděle 27.1., 9:00: Slavia - Zápy, místo: Vyšehrad
Středa 30.1., 17:30: Slavia - Admira, místo: Eden
Neděle 3.2., 9:00: Slavia - H. Měcholupy, místo: Vyšehrad
Středa 6.2., 17:30: Slavia - Kolín, místo: Eden
Neděle 10.2., 9:00: Slavia - Český Brod, místo: Vyšehrad
Středa 13.2.: Slavia - Chomutov, čas a místo budou upřesněny dodatečně
Pondělí 25.2.: Slavia - Hradec Králové, 19. kolo juniorské ligy

Komentáře (151)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Juniorka v přípravě

    travel (přítel SN)     před 12 lety 13.01.2013 11:49 |  
    0 0

    Koukám,že na soupisce chybí Šimkovský,nevíte kam odešel?

    • Re: Juniorka v přípravě

      quelhar (admin)     před 12 lety 13.01.2013 11:54 |  
      0 0

      Na zaver podzimu hostoval v Motorletu, takze mozna zustal tam.

      • Re: Juniorka v přípravě

        Alanor (admin)     před 12 lety 13.01.2013 11:58 |  
        0 0

        Zrovna Šimkovský nepůsobil vůbec beznadějně. Trochu mě zaráží, že se upřednostní divizní Motorlet oproti základu v juniorce.

        • Re: Juniorka v přípravě

          Kuliss9     před 12 lety 13.01.2013 14:23 |  
          0 0

          Alanor: Pokud je v tom Motorletu na hostování tak pro něj jedině dobře. Pokud jsi viděl někdy úroveň juniorské ligy a divize tak musíš uznat, že většina týmů v divizi hraje mnohem lepší fotbal a je to hlavně dospělý fotbal a ne ten dětský hračičkovský který hráče nerozvine pro vyšší růst.

          • Re: Juniorka v přípravě

            Alanor (admin)     před 12 lety 13.01.2013 19:05 |  
            0 0

            To si tedy nemyslím. Viděl jsem minulý rok béčko v divizi a tento rok juniorku. Zastávám názor většiny trenérů, že juniorka je pro rozvoj lepší, už jen kvůli rozhodčím.

          • Re: Juniorka v přípravě

            jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 17:50 |  
            0 0

            Já jsem byl na podzim na 4 zápasech divize a nezdálo se mi , že bych tam viděl něco s fotbalového kumštu.Kromě nasazení,skluzů a tvrdých zákroků.

        • Re: Juniorka v přípravě

          qazwerty     před 12 lety 14.01.2013 08:31 |  
          0 0

          Šimkovský se na podzim v Motorletu moc neprosadil a teď to zkouší v Horních Měcholupech...

  2. Re: Juniorka v přípravě

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 08:59 |  
    0 0

    Trochu mimo téma, DJ jde možná do Boleslavi.

    • Re: Juniorka v přípravě

      Kuliss9     před 12 lety 14.01.2013 10:42 |  
      0 0

      Také jsem na to koukal, to si to naše vedení dělá srandu ne? Hlavně, že to pako jeho bratr u nás zůstane, snad jen do konce jara, potřebujeme tvořivého záložníka jak sůl tak proč ne Davida?

      • Re: Juniorka v přípravě

        JS (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 10:45 |  
        0 0

        Podepsali jsme Gecova... Stejný typ hráče, o deset let mladší, menší základní plat, výhledově finančně zhodnotitelný. Co bychom dělali se stopadesáti středními záložníky?! Kde by hrál Petrák, vysoce perspektivní hráč? A Zmrhal? Přesně jak říkáte, stačí, že máme LJ :/

        • Re: Juniorka v přípravě

          janko (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 10:52 |  
          0 0

          Přesně. Navíc k nám mohl jít v létě, ale to nechtěl.

          • Re: Juniorka v přípravě

            PetCC     před 12 lety 14.01.2013 11:04 |  
            0 0

            Taky si myslím, že na tomhle místě teď máme už dost dobrých a perspektivních hráčů. V létě bych přivítal s otevřenou náručí, ale teď už ne.

      • Re: Juniorka v přípravě

        Barra     před 12 lety 14.01.2013 11:12 |  
        0 0

        David Jarolím je spíš defenzivní záložník, než ´tvořivý´. V sezóně 2011-12 seděl u Hamburger SV polovičku zápasů na lavičce jako náhradník, od 28.4.2012 do teď odehrál celkem jen 410 minut za Evian. Myslím si stejně jak kolegové JS, janko a PetCC, že na pozici kterou by eventuálně u nás zabíral, máme jiné a více perspektivní hráče.

        Navíc má Jarolím od příští sezóny naskočit jako trenérského štábu Hamburger, takže se spíš jedná o nějakých 14 zápasů, které by ještě mohl odehrát.

        Kdyby naopak Skácel přišel, přivítal bych ho s otevřenou náručí.

        • Re: Juniorka v přípravě

          Barra     před 12 lety 14.01.2013 11:13 |  
          0 0

          ´... do trenérského štábu...´

          • Re: Juniorka v přípravě

            zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 17:34 |  
            0 0

            D.Jarolím nepřijde, prý se mu Slavie neozvala, ikdyž je to prý jeho srdeční záležitost, má jít do Mladé Boleslavi, opravdu si myslím, že příchod Gecova je lepší alternativou, navíc máme Ondru Petráka, jen se bojím, aby neodešel dříve než stačí fotbalově dorůst.

  3. Re: Juniorka v přípravě

    janko (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 11:57 |  
    0 0

    Pánové můžete mi poradit? Kdo je to Ondřej Herc? Na podzim jsem ho nikde na soupisce neviděl. Díky.

    • Re: Juniorka v přípravě

      bongor     před 12 lety 14.01.2013 12:46 |  
      0 0

      Herc,to je kmitočet ne?
      Ale beze srandy.David jde do Boleslavi,myslím,že jsme opět prováhali
      možnost získat mimořádného lídra.Bylo toho už víc,třeba Karel Pitáků by byl pro nás ideální tvůrce hry.Potom se nemůžeme divit,že hrajeme místo kopané"načutávanou".

      • Re: Juniorka v přípravě

        janko (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 13:03 |  
        0 0

        Lídra na 14 zápasů? Budu se opakovat. V létě mohl přijít, šel do Francie. To že tam dopadl jak dopadl je jeho věc a voba a pokud se nepletu, tak od léta jde do Hamburku na nějakou manažerskou pozici, tak co by u nás proboha hledal. Plná lávka talentovaných laďochů a bude šíbovat sestavou jen kvůli 14 zápasů.

        • Re: Juniorka v přípravě

          Kornovo     před 12 lety 14.01.2013 14:08 |  
          0 0

          marek heinz na testy do pribrami,dalsi provahany kauf.sladek na slovacku zaujal a asi tam zustane,takze s nim taky utrem nos.prichody zatim nic moc

          • Re: Juniorka v přípravě

            Barra     před 12 lety 14.01.2013 14:25 |  
            0 0

            A ani mi Heinz nebude scházet. To raději mládež, než hráč který má svůj zenit dávno za sebou.

            • Re: Juniorka v přípravě

              janko (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 14:28 |  
              0 0

              Heinze, bože to jsou nápady. tak ten i tu chybět nebude.

              • Re: Juniorka v přípravě

                bongor     před 12 lety 14.01.2013 14:43 |  
                0 0

                Heinz mi taky chybět nebude,já mám od něj doma kečup a ten je dobrej.Jenže Heinz na rozdíl od DJ není slávista a proto mi je ukradenej.

                • Re: Juniorka v přípravě

                  jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 17:47 |  
                  0 0

                  Někde jsem četl, že Heinz ač nejdražší tak je jeden z nejhorší ch kečupů.My používáme Vegas.Ale nejlepší je si kečup udělat sám pokud možno z rajčat z vlastní zahrádky,kterou bohužel nemám.

                  • Re: Juniorka v přípravě

                    Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 21:16 |  
                    0 0

                    sice jsme uplně mimo ale Heinz určitě není nejhorší kečup - z toho co je u nás na trhu. To jsem nikde nečetl to jsem sám otestoval :)

          • Re: Juniorka v přípravě

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 14:41 |  
            0 0

            O Sládka jsme neměli zájem, to jen psali novináři.

            • Re: Juniorka v přípravě

              bongor     před 12 lety 14.01.2013 14:44 |  
              0 0

              A ten Sládek,to je ten básník,nebo ten předseda Republikánů?

              • Re: Juniorka v přípravě

                marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 15:46 |  
                0 0

                Nikoli, je to zamestnanec tamejsiho pivovaru.

    • Re: Juniorka v přípravě

      quelhar (admin)     před 12 lety 14.01.2013 15:15 |  
      0 0

      Kde byl na podzim, to taky nevim. Ale jinak je to hrac rocniku 1993, ktery prosel slavistickymi dorosty a zrejme je pravy bek. Budu se tesit na hodnoceni od ocitych svedku pripravnych zapasu.

  4. Kovařík, Pázler

    antygl     před 12 lety 14.01.2013 14:11 |  
    0 0

    Fotbalisté Viktorie Plzeň získali druhou významnou zimní posilu. Po Stanislavu Teclovi přichází bývalý reprezentant do 21 let Jan Kovařík z Jablonce, který by měl vytvořit větší konkurenci na levé straně zálohy.

    Čtyřiadvacetiletý záložník se přes Litvínov, Teplice a Most dostal do Slavie, kde také poprvé nahlédl do ligy a odbyl si krátké hostování v Českých Budějovicích. V roce 2008 pak jako kompenzace za Adama Hlouška zamířil do Jablonce.

    V Jablonci by měl Kovaříka nahradit Jan Pázler, kterého si Severočeši stáhli z hostování v Dukle Praha. (ČTK)

    • Re: Kovařík, Pázler

      Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 14:29 |  
      0 0

      Dobrý den přeji Vám všem.
      Je prostě vidět, že panu Vrbovi to myslí a také má Plzeň narozdíl od nás peníze...................... Jablonec docela oslabil a také je vidět, co je Pelta za šíbra..... Za tohle ho asi "Daneček" evidentně nepochválí :-).
      O Latkovi zatím nic nového, útočník krom avizovaného Fenina žádný...... Zatím nic, co by potěšilo mou slávistickou duši v tomto směru.
      Sokrates55

      • Re: Kovařík, Pázler

        PetCC     před 12 lety 14.01.2013 14:38 |  
        0 0

        Není to tak dávno, co to takhle myslelo vedení Slavie. A jak to dopadlo, to všichni víme. Takže jestli tenhle kolotoč hráčů Plzeň zvládne, tak budu hodně překvapen.

        • Re: Kovařík, Pázler

          bongor     před 12 lety 14.01.2013 14:52 |  
          0 0

          Máš pravdu,je to kolotoč.Zatím to zvládali hlavně díky promyšlenému
          nahrazování těch co odešli ,podobnými typy.Ale hlavně Vrba ví,koho vzít,ví co chce hrát a taky vyžaduje,aby to hráči skutečně realizovali,aby se o tom jenom nekecalo.Všimněte si zajímavé věci.
          Ti kluci co odešli-Pilař,Jiráček,Rezek,Petržela,všichni mají problém se uplatnit v nových mužstvech.Tak dobří byli právě jen v tom Vrbově mančaftu.To taky o něčem vypovídá.
          A kdy se kolotoč v Plzni zadrhne?Až odejde Vrba,nebo až se taškářovi podaří západočechy vyštípat.

          • Re: Kovařík, Pázler

            marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 15:49 |  
            0 0

            Tak Pilař se prakticky ihned po přestupu dlouhodobě zranil, takže toho bych rozhodně nepočítal a Rezka taky ne, ten je myslim prvni nebo druhý nejlepší střelec kyperské ligy.

          • Re: Kovařík, Pázler

            zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 17:41 |  
            0 0

            Ano prostě GL je jiná než Bundesliga, navíc v Plzni jim vše sedlo, myslím, že Pilař neměl jít tak brzo, ale otázka je kdyby zůstal, zda by ho Plzeň tak výhodně prodala, pro klub to bylo výhodné, ale pro hráče nikoliv, myslím, že Pilař bude další promarněný talent, nejdříve lavička a pak nějaké hostování či prodej. Co třeba Darida?nepůjde stejnou cestou, jsem zvědavý co předvede Jiráček na jaře stejně jako Petržela, Rezek ten může hrát též jen v GL, na cizinu nemá předpoklady. Vrba je opravdu fenomén, ale jen v Plzni, když odejde opravdu bude mít stejné výsledky i jinde?

            • Re: Kovařík, Pázler

              jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 18:08 |  
              0 0

              Hodně bude záležet jak dlouho a jak bude hrát Horváth. To je podle mě pořád ještě jeden z důvodů úspěchů Plzně.Jeho 60 m přesné centry hrozně zrychlují hru a pak jeho rohy .On kope 15 rohů za zápas a ten roh kopne přesně tam kam chce on a jeho spoluhráči.Zatím pořád je hra Plzně přizpůsobená jeho způsobu hry.Možná by stálo za to si zjistit procenta úspěšnosti našich rohů a přímých kopů.Vrba samozřejmě pan trenér.Kdyby KJ zůstal na zemi a dělal politiku jako Vrba (kus za kus-žádné experimenty viz.Švento bek atd.) tak jsme slavili už možná 5 titul

              • Re: Kovařík, Pázler

                bongor     před 12 lety 14.01.2013 19:51 |  
                0 0

                To je pravda,kdyby se Karel nezcvoknul,tak jsme byli dodnes pořád hodně nahoře.Pokud si ale dokázal uvědomit,co udělal za chyby,tak pořád jsou s Vrbou dva daleko nejlepší čeští trenéři.

  5. Kuka do Plzně

    antygl     před 12 lety 14.01.2013 14:27 |  
    0 0

    a ještě jedna perlička

    Bývalý fotbalový reprezentant a vicemistr Evropy z roku 1996 Pavel Kuka byl jmenován sportovně technickým manažerem ve Viktorii Plzeň. Slávistická legenda a člen Klubu ligových kanonýrů rozšíří vedení lídra první ligy a měl by si rozdělit práci s dosavadním sportovním ředitelem Františkem Myslivečkem, s nímž hrával ve Slavii.

    • Re: Kuka do Plzně

      PetCC     před 12 lety 14.01.2013 14:40 |  
      0 0

      Kuka, jako člen jakéhokoliv vedení, si u mě nepřipsal ani jeden kladný bod. Nevidím v něm žádný přínos.

      • Re: Kuka do Plzně

        Barra     před 12 lety 14.01.2013 14:47 |  
        0 0

        Ani já ne. Dobrý fotbalista neznamená automaticky dobrý manažer. A upřímně řečeno, ani Šmicer mě moc nepřesvědčil.

        • Re: Kuka do Plzně

          bongor     před 12 lety 14.01.2013 14:55 |  
          0 0

          Šmíca je na tohle moc velký dobrák,prostě se na to nehodí.

          • Re: Kuka do Plzně

            Barra     před 12 lety 14.01.2013 15:01 |  
            0 0

            Přesně, nemá autoritu. Nezapomenu na jeho vysvětlivku ohledně roztrhaných obleků na Ruzyni, když se jen zmohl na to, že si nové obleky hráči sami zaplatí. To by se jeho tchán s tím tak nemazlil.

  6. Re: Juniorka v přípravě

    Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 14:44 |  
    0 0

    Četli jste odpovědi generálního ředitele z 10.1. Uživatel jira123 se tam ptá na útočníky a jmenuje nejdříve tyto (Bednář , Fenin , Šebo) a v druhé části dotazu ještě (Škutka , Sládek, Depetris , Hubník). Zbyněk Kusý odpovídá: Dobrý den, vezmu-li v potaz všechna jména, která jste napsal, tak minimálně o třech jsme nikdy neuvažovali. Když vezmeme jen na 100% hodnověrné informace, tzn.vyjádření Slavie (Kusý, Rada, Držmíšek, Nouzáková), pak mi vychází:
    Máme nebo jsme měli zájem: Šebo, Fenin, Depetris
    Nemáme ani jsme neměli zájem: Bednář, Sládek
    Zbývá: Škutka a Hubník - tzn. jeden z této dvojice je ten třetí, o kterém jsme nikdy nestáli...

    • Re: Juniorka v přípravě

      Barra     před 12 lety 14.01.2013 14:50 |  
      0 0

      Dobrá dedukce. Máš detektivní kancelář? :-)
      I když, Kusý říká ´minimálně o třech´, což může také znamenat ´o nikým´.

      • Re: Juniorka v přípravě

        bongor     před 12 lety 14.01.2013 15:01 |  
        0 0

        Útok Slavie na jaře 2013:Škoda,Mičola.Vošahlík bude marodit,vždyť je to tak krásné ,marodit ve Slavii,aby byl fit,až se vrátí do Peltonce.Ale v létě uvidíte ten cajmrsk,davy útočníků se budou prát o angažmá.Sepíšeme tedy šest zájemců a na podzim 2013 bude útok Slavie Škoda,Mičola.

        • Re: Juniorka v přípravě

          Barra     před 12 lety 14.01.2013 15:06 |  
          0 0

          A v nejhorším případě povoláme Standu zpět do služby. V kanceláři sedět, to by se mu tak líbilo...

          • Re: Juniorka v přípravě

            zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 17:43 |  
            0 0

            Aby dostal stejně šance jako na podzim?to jest téměř nic krom pár minut, na to opravdu může jít rovnou z kanceláře bez tréninku, zajímavá možnost, vedení haló!!!!!!!!

        • Re: Juniorka v přípravě

          zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 17:35 |  
          0 0

          Zajímavý názor, ještě bych připsal na podzim Vošáhlíka, podle serveru eurofotbal máme na něj opci a že má přijít jako volný hráč 30.6.2013, stejně jako před rokem Škoda.

          • Re: Juniorka v přípravě

            Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 21:21 |  
            0 0

            jestli mu 30.6.2013 končí smlouva tak na něj nepotřebujeme opci.

            • Re: Juniorka v přípravě

              zeleznik2     před 12 lety 15.01.2013 17:45 |  
              0 0

              Jasně, omlouvám se napsal jsem to trošku mylně, tady je správná formulace: Jan Vošáhlík hostování do 30.6.2013, poté
              Přestup se uskuteční 30.06.2013

      • Re: Juniorka v přípravě

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 15:09 |  
        0 0

        Barro, máš pravdu, že by to teoreticky mohli být víc jak tři, ale myslím si že ne.

        • Re: Juniorka v přípravě

          Barra     před 12 lety 14.01.2013 15:15 |  
          0 0

          Dělal jsem si legraci. Ne, nevěřím tomu, že Kusý by si z nás dělal blbce, určitě se hledá a jedná. Události posledních dnů ukazují, že teprve teď se přestupy rozjíždí.

          Moc se těším, a hlavně doufám, že se najde někdo schopný, kdo by k nám chtěl přejít, a koho my si také finančně můžeme dovolit.

        • Re: Juniorka v přípravě

          Jiri1     před 12 lety 14.01.2013 15:20 |  
          0 0

          Nesachopnost vedeni sehnat utocniky
          -------------------------------------------------
          Vedeni klubu je totalne neschopne , prece nemuzu pustit do sveta mam 2 utocniky , pak rict, ted neprijdou a ve finale prohlasit , ze 2 prijdou , ale nikdo nevi kdy. Mozna nez porizovat detektivni kacelar by to spise chtelo najit , zaplatit a jeste udrzet.

          Sponzori
          ------------
          Totalni pruser od doby Malika, neustale vykrikovani , ze uz mame co jsme chteli, nebo ty medialni vystupy jsou skutecne nevhodne a totalne mimo misu.

          • Re: Juniorka v přípravě

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 15:26 |  
            0 0

            Jiří, já se sem na web už moc nedostanu, ale vy stále držíte svou linii. No nic ve zlém, to je Vaše věc.

            • Re: Juniorka v přípravě

              Barra     před 12 lety 14.01.2013 15:31 |  
              0 0

              Škoda že se nedostáváte víc na web, protože ten postřeh z odpovědi Kusýho byl dobrý!

      • Re: Juniorka v přípravě

        jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 18:22 |  
        0 0

        Dělal pro ABL

      • Re: Juniorka v přípravě

        urs (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 00:42 |  
        0 0

        "o nikom" :)

    • Re: Juniorka v přípravě

      quelhar (admin)     před 12 lety 14.01.2013 15:39 |  
      0 0

      Lado, ja si treba z tech odpovedi vzal, ze o Depetrise jsme nikdy zajem nemeli, protoze vime, ze ho proste nezaplatime. Naopak jsem presvedceny, ze o Skutku i Hubnika jsme zajem projevili.

      • Re: Juniorka v přípravě

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 15:49 |  
        0 0

        Ondro, na Depetrise byl dotaz už dřív a Kusý tehdy odpověděl, že o něm víme, ale že seznam zájemců je dlouhý. Tzn., že jsme se už tehdy na něj plali.

        • Re: Juniorka v přípravě

          marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 15:52 |  
          0 0

          A taky na Depetrise odpověděl, že bankovky bohužel netiskne

        • Re: Juniorka v přípravě

          janko (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 15:57 |  
          0 0

          To se nevylučuje. Zeptali jsme se, zjistili že seznam zájemců je dlouhý, zjistili cenu a tím to ukončili, protože nemáme tiskárnu na peníze...:-)

          • Re: Juniorka v přípravě

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 16:04 |  
            0 0

            Jasně, to odpověděl Kusý teď a protože Depetris už nemá smlouvu v Trenčíně (je volný hráč, tzn. zadarmo), tak jsme museli zjistit výši jeho požadovaného platu. A asi se Kusému protočily panenky třikrát dokola kolik chce, když prohlásil, že nemá tiskárnu na peníze.

    • Re: Juniorka v přípravě

      zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 18:15 |  
      0 0

      Tak podle info z novin tipuji: Fenin, Hubník či Škutka a Šebo
      nevím, jak ostatní fans, ale já jsem rozčarován,
      1/Šebo tak to byl velký omyl, hráč který dostával 10 tis.€ a zdálo se mu to málo nepůjde do Slávie, která mu nabízela 5 tis.€ maximálně navíc, chtěl do Ameriky, čili pro Slávii absolutně nemyslitelný 8z/2g + 2z/1g evr.liga
      2/ Fenin vypadá reálně, ikdyž nejdříve vyhlašoval, že nepůjde pod 250 tisíc, nyní by se prý spokojil se 150 tisícemi, navíc čerstvá zpráva neodletěl s týmem na herní soustředění!!3z/0g ale moc toho na pozdim neodehrál
      3/ pokud Hubník tak to byl krok do neznámá, Hubník dává přednost setrvání v Olomouci navíc, také žádná elita, statistika podzimu 13z/0g!

      Hráči s otazníkem:
      ? Škutka pokud bysme o něj uvažovali dávám palec nahoru, mne by se líbil, ale je to skutečně ten třetí hráč?25 let 16z/13 golů, skvělá vizitka, ale je to Corgoň liga nezapomínejme na to, pokud by byl takto plodný i u nás, super
      ? Depetris, zde je to jasné € na Slovensku lepší než České koruny, navíc asi mimo naše finanční možnosti 19z/16g, vzhledem ke gólové statistice však největší pomoc našemu útoku
      ?Sládek, 19z/7g, pro něj hovoří věk zatím 23 let, ale na Slovácku se neprosadil, v minulosti jsme též podepsali zvláštní hráče typu Böhma, tak proč by i on nemohl být třetím hráčem

      z toho vyplývá že: neměli jsme zájem o: Depetrise z důvodu finančních a Bednáře, třetí hráč patrně Sládek, ale může to být též i někdo další např. Škutka, uvidíme v následujících dnech. Jisté je jen to, že jednáme intenzivně pouze s Feninem.

      • Re: Juniorka v přípravě

        Eluin (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 19:14 |  
        0 0

        Šeba už vedení vyloučilo. Fenina vidím reálně. V současné situaci bude posilou asi každý ze jmenovaných.

        • Re: Juniorka v přípravě

          jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 20:12 |  
          0 0

          Kromě Fenina

    • Re: Juniorka v přípravě

      Kornovo     před 12 lety 14.01.2013 17:03 |  
      0 0

      grajciara pry chce trener uhrin do gruzie,takze ten asi taky neprijde.

      • Re: Juniorka v přípravě

        Jiri1     před 12 lety 14.01.2013 17:10 |  
        0 0

        Ladislave , take tam pisi , ze licituje jeste s jednou nabidkou,Grajciar , no stejne na nej nejsou penize, ten by asi 120 risic povazoval za almuznu. Podle mne se blizi doba Veverku a jinych borcu a mozna je to tak lepsi.

        • Re: Juniorka v přípravě

          marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 17:14 |  
          0 0

          Dle Kusého slov Slavia o Grajciara zajem neprojevila.

          • Re: Juniorka v přípravě

            Kornovo     před 12 lety 14.01.2013 17:16 |  
            0 0

            ja uz taky ocekavam prichod veverky a jeste jirim zminovaneho dvoraka.na vic se soucasna slavia proste nezmuze

          • Re: Juniorka v přípravě

            jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 18:21 |  
            0 0

            A udělala dobře

        • Re: Juniorka v přípravě

          Markus     před 12 lety 14.01.2013 17:18 |  
          0 0

          Adam Varadi hledá angažmá ...

        • Re: Juniorka v přípravě

          Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 17:24 |  
          0 0

          Ano Jiří, píšou to tam, ale to ještě neznamená, že to je pravda.
          To je stará známá věc, když chcete při jednání trochu přitlačit druhou stranu ke zdi, tak se zavolá známému novináři a hned je na světě článek a další zájemce k tomu... Tak samozřejmě, může to být pravda a taky nemusí, ale protože je Fenin totálně dole, tak si myslím, že to spíš bude cílená lež od jeho managera (Viktor Kolář).

          • Re: Juniorka v přípravě

            Jiri1     před 12 lety 14.01.2013 17:39 |  
            0 0

            To, ale neni dobre ani pro nas, hrac pravidelne netrenuje , o jeho kondici se mluvi jako o silene a i kdyz fotbal nezapomel, tak se vsichni nejak vzacne shoduji v tom, ze s nim bude treba jednat hodne opatrne , protoze jeho stav neni idealni, mame na to cas a Rada trpelivost
            Mozna , ze by opravdu meli dostat prostor nasi mladosi, takove angazma mi totiz prijde spis jako neci kseft nez jako prospesny krok..

            • Re: Juniorka v přípravě

              Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 17:55 |  
              0 0

              Ano Jiří, souhlasím a z Fenina moc radost nemám, ale momentálně jsme v situaci, kdy k nám jde kvalitní útočník, jen když je ve velkých problémech (Pospěch, Fenin). To je bohužel realita. Co můžeme nabídnout: veliké peníze - ne, dobré umístění v tabulce - ne, perspektivu evropských pohárů - ne. Jedině skvělí stadion a značku. A na to už dnes hráči bohužel neslyší. Jak někde říkal Kusý, když hráči dáte peníze o které si řekne, tak většinou nabídku akceptuje ...

              • Re: Juniorka v přípravě

                Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 18:02 |  
                0 0

                skvělí stadion ..., to se mi povedlo, já být dobrá Čecha

              • Re: Juniorka v přípravě

                klimi     před 12 lety 14.01.2013 18:50 |  
                0 0

                Ano,ale podívej se, jak jsem se tehdy dívali na Pospěcha a z jakého bláta jsme ho vlastně vytáhli a jen vlastní blbostí jsme se ho zbavili.

            • Re: Juniorka v přípravě

              bongor     před 12 lety 14.01.2013 19:42 |  
              0 0

              Souhlasím s Jirkou,než Fenina,tak raději bych doporučoval zkusit mládežníky.Ta fyzička asi bude mizerná a jednání s nemocným člověkem ještě horší.Musí se brát spousty ohledů,no nevím.
              Radič si to asi bere na triko,že se znají z Tepláků.Ale je to dostatečná záruka?

              • Re: Juniorka v přípravě

                jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 20:15 |  
                0 0

                Už jen to, že si to bere na triko Radič je průser bez záruky

              • Re: Juniorka v přípravě

                quelhar (admin)     před 12 lety 14.01.2013 22:55 |  
                0 0

                Ano, zkousejme mlade, ja jsem taky pro, ale my proste utocniky nemame. V juniorce nikdo pouzitelny neni, v U19 Liskovi nestacilo 17 golu za podzim ani na zimni zkousku v juniorce...

  7. Re: Juniorka v přípravě

    th     před 12 lety 14.01.2013 17:38 |  
    0 0

    Kuka, ten mi vůbec neschází, doufal jsem, že pod ním Eden a Slavia si budou blíž, opak byl pravdou - bylo to snad nejhorší období (kopání děr v tribuně, slovní spojení 'ničení trávníku' dostalo nového významu, vzájemné žaloby kvůli dluhům a další schválnosti).

    Jarolím? Na co? Aby tady měl trafiku, potrénoval si do léta s bráchou a po půl roce už jenom netrpělivě vyhlížel konec smlouvy a stěhování do Hamburku? Návrat legendy/odchovance v letech, ano, pokud má zájem o klub, chce pro něj i něco udělat a nejlépe i potom se angažovat a v prospěch Slavie. Ale ne jenom pro osobní pohodlí (na tréninky na Eden je pořád blíž i než do MB, že), odkopat pár zápasů bratrovi po boku stylem srandamač a do bonusu při tom i trochu podojit klubovou pokladnu - typická Jarolímovská vyčuranost, jsem rád, že mu to současné vedení nežere jak když KJVCD.

    Ještě otázka, jak to bylo s Latkou v létě? Měl nějakou dobrou a fakt vážnou nabídku? Jestli ano a Řebíček porušil slovo, které si s Latkou Slavia dala při příchodu z Řecka, tak ten jeho současný přístup vůči vedení beru (na rozdíl od toho, jak šel dolů výkonnostně na hřišti). Ale nevím, jestli mu opravdu někdo něco kloudného nabídl.

    • Re: Juniorka v přípravě

      zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 17:49 |  
      0 0

      Velmi trefné informace, s prvním a druhým bodem se naprosto ztotožňuji, ale se třetím bodem až tak ne, pokud mě paměť neklame, tak Latka měl zůstat ve Slavii, ale pokud by přišla zajímavá nabídka z ciziny, vedení mu nebude bránit v odchodu, podzim odehrál u nás a teď tu máme jaro a pořád nic, smlouva nepodepsaná, hráč usiluje o zahraniční angažmá, hotovo konec, tak ať to Kusý prostě řekne na rovinu a žádné vytáčky a prodlužování termínu, musíme budovat kádr, za chvíli už začne jaro a my nevíme s kým ho budeme hrát.

    • Re: Juniorka v přípravě

      Jiri1     před 12 lety 14.01.2013 17:49 |  
      0 0

      Kuka mi osobne schazi ,. jakjo clovek i jako Slavista , protoze narozdil od jinych zustal vsude Slavistou, co jako mohl ovlivnit na stasionu, kde v re dobe uz firme nepatrila ani klika od vstupnich dveri, no moc asi ne.
      S Vasim hodnocenim Davida souhlasim, takovy prepych povazuji za zbytecny i kdyz by rohodne nemuselo jit jen o pul roku, jak se nekde uvadi.
      S Latkou to je slozitejsi, jsou znamy nadstandaetni vztahy vedeni s jeho agentem, to leto byla ze strany Slavie spravna taktika , jak hracum dokazat, ze smlouva neni car papiru, jenze on Latka nic vazneho zrejme nemel, kdyby jo s radosti by za nej neco malo inkasovali a pustili ho. Vzuyt vite , co se okolo nej deje ted, Latka prestupuje kazdy den, ale zatim to , kam pujde nevi ani on.Urcite bychh ale tuto sagu ukomcil a radeji bych , aby se nase cesty navzdy rozesly , to i z jinych duvodu.

      • Re: Juniorka v přípravě

        zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 18:23 |  
        0 0

        Pavel je jen jenom jeden, to je bez debat, nyní bysme ho potřeboval ještě více než tenkrát, bohužel čas nejde zastavit, přeju mu hodně štěstí a ať se mu v Jablonci daří. Co se týče Martina Latky vadí mi jak to média šíleně nafukují, poslední zpráva je taková, že půjde do Plzně. Hráč prohlašuje, že ve Slavii nechce zůstat, že chce do zahraničí, tak o čem se ještě debatuje, vedení mu mělo nabídnout smlouvu, v případě, že ji hráč neakceptuje tak konec debat. Navíc musím sportovně přiznat, že Martin mě v závěru podzimu hodně zklamal, do Derby super, ale poté jako by to nebyl on. Navíc pokud nepodepíše tak odchází zadarmo jako volný hráč. Myslím, že by bylo fér, podepsat smlouvu aspoň na jaro.

        • Re: Juniorka v přípravě

          th     před 12 lety 14.01.2013 19:43 |  
          0 0

          Asi myslíš Plzeň, ne Jablonec, že? Ale díky za info, přesně tu dohodu jsem měl na mysli. Určitě to média šíleně nafukují, na druhou stranu sám Latka to v rozhovorech vesele sám přiživuje, kde může (třeba hned po derby v TV), jak je chudák ublížený že už půl roku pořád musí kopat GL. Pokud mu Řebíček a spol. opravdu nezkazili nějaké solidní angažmá, jak říkáte, tak za ty řeči a výkony na hřišti už borec opravdu měl být dávno v individuální přípravě.

          Jinak o Kukovi, tam to nechápu. Slávista byl, je a snad i bude, ale i kdyby to přímo sám neřídil, jak píšete, tak alespoň to kálení na hlavy Slavie (jak klubu tak fanouškovské obce) minimálně zaštiťoval svým jménem a nevypadá to, že by z toho měl bůh ví jak velké výčitky svědomí. Možná teď, když už je placený jinde, tak by o tom možná mohl být trochu sdílný. Nešel by zařídit rozhovor? Nebo nemluvili jste s ním o tom nebo jak současnou Slavii obecně vnímá, třeba na Silvestra?

          • Re: Juniorka v přípravě

            qazwerty     před 12 lety 15.01.2013 09:22 |  
            0 0

            Tak napište nějaké otázky a zkusím to zařídit...;)

          • Re: Juniorka v přípravě

            zeleznik2     před 12 lety 15.01.2013 17:25 |  
            0 0

            Jasně díky za info, samozřejmě do Plzně, s Latkou bych to chtěl mít už vyřízeno, ty věčné hádky prostě jsou mimo mísu, buď ano nebo ne, Martin chce jít ven, ale do Ruska ne a v Anglii ho asi zase nechtějí, takže zbývá třeba Belgie či Nizozemí, anebo třeba 2. Bundesliga. Co se týče Pavla Kuky, přijde mi naprosto v pohodě, já jsem s ním osobně mluvil tak před dvěma lety, když bylo u nás setkání ČMFS, odpověděl mi na všechny dotazy naprosto korektně, takže s tím kálením to nebude zas až takové.

    • Re: Juniorka v přípravě

      jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 21:19 |  
      0 0

      Co jsem z toho vyčetl tak nejhůř jsou na tom s dynamikou a to je v dnešním fotbale nejdůležitější. Sprint dopředu, sprint dozadu atd.Proto útočíme s jedním záložníkem ,protože jich víc nestíhá dobíhat . Proto máme problém s fauly , protože jsme u míče pozdě. Tohle už učil v 80 letech Pospíchal hráče v Bohemce( říkal tomu výbušnost).Pokud právě tohle se nezmění ,tak naše hra nikdy nebude taková jakou chceme. Za Jarolíma v tom žádný problém nebyl.Neznamená, že když někdo lítá jako blázen, že to má nějaký efekt jak pro něj tak hlavně pro mužstvo(Mičola).

      • Re: Juniorka v přípravě

        sasky     před 12 lety 15.01.2013 06:17 |  
        0 0

        Nedělal bych z toho tragédii. První kolo se hraje za 5 týdnů. Začátek přípravy je vždycky objem, rychlost, výbušnost se trénuje později. Navíc to, že hráči budou skvěle kondičně připraveni vždycky nemusí nutně znamenat, že budou dobře hrát.

        • Re: Juniorka v přípravě

          EdCable     před 12 lety 15.01.2013 10:36 |  
          0 0

          Tak predpokladam, ze to Budejsky komentoval i s tou vedomosti, ze hraci se zatim spise rozbehavali a ze od nich nelze ocekavat extra vybusnost. Jinak me prekvapilo, ze testy se delaly az po soustredeni a ne pred nim, jak to mam zafixovano z minula. Asi se tam hraci prilis nestavili a to dulezite bude vicemene ted.

          • Re: Juniorka v přípravě

            sasky     před 12 lety 15.01.2013 12:01 |  
            0 0

            Jasný, s tím počítám taky. Spíš jsem to myslel tak, že je dost času s tím něco ještě udělat. Navíc jak říkám, dobrá kondice je jenom částí (něříkám, že nedůležitou) herního výkonu. Viz např. Pavel Horváth :)

    • Re: Juniorka v přípravě

      zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 18:26 |  
      0 0

      Tak to mě štve, už jsem s Rudym trochu počítal, ale opravdu je to mrška hrabivá, jak to předvedl nejednou, když do Slavie tak pan Řebíček by musel dát mnohem více než limit 150 tisíc, nejméně dvakrát tolik.

      • Re: Juniorka v přípravě

        Sokrates55 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 18:47 |  
        0 0

        Dobrý podvečer přeji Vám všem,
        navázal bych na několik příspěvků v několika vláknech a omlouvám se za to hned dopředu. Fenina nepotřebujeme, to je o tom, že to nejdříve musí být srovnáno v hlavě a dle infomací, které mám, tak tomu je na hony vzdálen. Rada si mylně myslí, že ho zmákne a tak tlačí, aby jsme ho vzali. Jeho představa je o úderné dvojici Škoda - Fenin. To je cesta do pekel. Skácel do Slávie ani nechtěl. Latka lavíruje nad dvěma nabídkami - buď jít, nebo nejít........ :-). Teď už se ovšem vzdaluje tomu, co sám prohlašoval, tedy že zřejmě nabídka ze zahraničí není až takový terno a co kdyby, ale ta Anglie to nakonec asi nebude........ To už radši ten Hubník, který alespoň absolvuje zimní přípravu. Ikdyž i ten ??? No jak to vypadá, asi k nám někdo přijde z větší dálky než je Slovensko nebo Německo..........
        Tak zatím Sokrates55

        • Re: Juniorka v přípravě

          zeleznik2     před 12 lety 14.01.2013 19:07 |  
          0 0

          Zajímavé poznatky, Fenin sice je mimo ale stejně nakonec dorazí, má pořád zvuk a možná přitáhne i sponzory, proto tahle transakce a k němu někdo z dvojice Škutka či Hubník, osobně bych radši Škutku ten je gólovější. Škoda - Fenin to by byla opravdu hrůza, ale třeba opravdu to tak dopadne, stejně jako možnost, že nakonec nikdo nepřijde a my to budeme dále táhnout s dvojici Škoda - Vošáhlík. Ještě poznámka s tou dálkou je to možné, když Kubík nastupoval jako manažer tak prohlašoval o tom, že bude hledat na Slovensku a dál na východě. No a s Latkou už by to měli vyřešit, Martin by si měl uvědomit, že v Anglii určitě kopat Premier League nebude. Zájem tak z druhé německé ligy vypadá reálněji Rusko odmítnul, ale s penězi to bude stejné jako tady.

          • Re: Juniorka v přípravě

            galapetr     před 12 lety 14.01.2013 19:27 |  
            0 0

            V pokladně nemáme ani vorla,ale uděláme Fenina,protože přitáhne sponzory???Zlatej Vošahlík,ikdyž Zentiva by byl silnej sponzor.-))

            • Re: Juniorka v přípravě

              zeleznik2     před 12 lety 15.01.2013 18:01 |  
              0 0

              Co máš s tou Zentivou?nějaká nová informace?já vím o Veolii a Emirates, nikdo další údajně nepadl, podle dnešního infa zítra Fenina podepíšeme, tak asi v pokladně máme víc než toho Vorla, anebo že by jsme už měli nového sponzora?150 tisíc/ měsíc není málo...

          • Re: Juniorka v přípravě

            fredydj (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 19:51 |  
            0 0

            kdo je Vošáhlík?

            • Re: Juniorka v přípravě

              Kornovo     před 12 lety 14.01.2013 20:02 |  
              0 0

              asi nejaky slovak

          • Re: Juniorka v přípravě

            jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 20:21 |  
            0 0

            Z které hrušky jsi spadnul, že si myslíš ,že příchod Renina přivábí sponzory?

            • Re: Juniorka v přípravě

              jarodo57     před 12 lety 14.01.2013 20:21 |  
              0 0

              Pardon - Fenina

              • Re: Juniorka v přípravě

                Kornovo     před 12 lety 14.01.2013 20:31 |  
                0 0

                taky si myslim,ze je spise odradi,ma pochybnou povest.viz ukonceni spoluprace CS a FACR

                • Re: Juniorka v přípravě

                  zeleznik2     před 12 lety 15.01.2013 17:47 |  
                  0 0

                  Jasně znám jeho pověst, ale jak si vysvětlit podepsání tohoto hráče?Máme před podpisem s novým sponzorem Veolia anebo Emirates, Fenin má brát 150 tisíc/ měsíc, musí ho tedy zaplatit nutně nový sponzor, když nemáme v pokladně údajně ani halíř...

              • Re: Juniorka v přípravě

                zeleznik2     před 12 lety 15.01.2013 17:49 |  
                0 0

                Přemýšlím, jak si vysvětlit podepsání tohoto hráče?Máme před podpisem s novým sponzorem Veolia anebo Emirates, Fenin má brát 150 tisíc/ měsíc, musí ho tedy zaplatit nutně nový sponzor, když nemáme v pokladně údajně ani halíř...takže ty dvě věci spolu souvisí.

          • Re: Juniorka v přípravě

            koscheen (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 20:54 |  
            0 0

            Kde psal Kubík o tom východě? díky

  8. Re: Juniorka v přípravě

    slaviator     před 12 lety 14.01.2013 22:04 |  
    0 0

    mimochodem, Plzeň by ráda přivedla i Latku...

    • Re: Juniorka v přípravě

      petrjir     před 12 lety 14.01.2013 22:08 |  
      0 0

      Ani mě to nepřekvapuje, ale kde jsi to vzal?

      • Re: Juniorka v přípravě

        vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 22:24 |  
        0 0

        Tajemny nejmenovany zdroj blízký klubu:-))Ale važně kdyby Laty šel do Plzně tak u mě osobně by klesnul na úroven obyčejného trapnýho vychcanýho žoldáka.

      • Re: Juniorka v přípravě

        slaviator     před 12 lety 14.01.2013 22:27 |  
        0 0

        Kamarád, kterej se zná s Adolfem Šádkem, gen.ředitelem Plzně, ještě z dob kdy Šádek dělal s Martinem Kocourem v Sokolově...

        • Re: Juniorka v přípravě

          petrjir     před 12 lety 14.01.2013 22:32 |  
          0 0

          Tak oni se o něj zajímali už v létě. Ale vzhledem k tomu, že se mu evidentně zahraniční nabídky nehrnou, tak pro něj by Plzeň byla top nabídka. Evropská liga, zahrát si o titul a k tomu zůstat na očích Bílkovi, na to může slyšet. Já snad doufám, že kdyby se k tomu schylovalo, tak mu vedení ještě zvětší nabídku, aby tu zůstal, ale hlavně si uvědomí, že by mu to fanoušci neodpustili. Otázka, zda to v dnešní době není absolutně to poslední, čím se hráč trápí.

          • Re: Juniorka v přípravě

            slaviator     před 12 lety 14.01.2013 22:52 |  
            0 0

            Ted nevím přesně jak to maj, ale Ševinský měl přislíbeno i, že ho pustí do Bolky. Ale není Bystroň, nějakej stoper se snad zranil, tak ho nepustili a možná i proto chtěj Latku... a pustí Ševinskýho do Bolky

            • Re: Juniorka v přípravě

              petrjir     před 12 lety 14.01.2013 22:59 |  
              0 0

              Já rozumím tomu, že v GL by chtěl Latku asi každej. Navíc mají problémy se stopery. Sice prohlašujou, že už asi nikdo nepřijde, ale... Doufám, že Latka když už u nás nezůstane, tak by šel do toho zahraničí a ne kamkoli v rámci Gambrinus ligy. Ale otázka, jak to vnímá on

              • Re: Juniorka v přípravě

                vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 14.01.2013 23:35 |  
                0 0

                Samozřejmě když pújde ven za prachama tak mu budiž přáno a ani se mu nedivím,ale v GL by měl zůstat u nás, nebo se neměl být v prsa jakej že je slávista a navíc nechávat Slavii v nejistotě zda zůstane či ne do posladní chvíle.

                • Re: Juniorka v přípravě

                  petrjir     před 12 lety 14.01.2013 23:44 |  
                  0 0

                  souhlas

                • Re: Juniorka v přípravě

                  slaviator     před 12 lety 15.01.2013 00:23 |  
                  0 0

                  souhlas...
                  IMHO mít 150 tisíc ve Slavii nebo 200 tisíc v Plzni, měl by zůstat ve Slavii. Ale na druhou stranu v Plzni hrát o titul, hrát na jaře Evropskou ligu, příští rok zase poháry... To je asi dost velké lákadlo. Co můžeme nabídnout my, když nemáme ani útočníka?

            • Re: Juniorka v přípravě

              bongor     před 12 lety 14.01.2013 23:01 |  
              0 0

              a nám dají Bakoše nebo Ďuriše žejo?

  9. Čekání na Godota aneb možná přijde i kouzelník

    tantalos     před 12 lety 15.01.2013 01:43 |  
    0 0

    Napjatě čekám, koho AŘ s Kusým přivedou. Nicméně si připadám jako v absurdním divadle. On totiž fotbal občas připomíná frašku.
    Řekněme, že se splní naše přání a Latka dostane pořádný balík a zůstane u nás, jenže hned druhý den si udělá něco s kolenem a do obrany nastoupí třeba Kolařík a proti všem očekáváním mu to půjde tak, že ho bude chtít i Bílek do repre.
    A co když přijde jeden z nejlepších střelců brazilské ligy, ale bude mu tu zima, a tak Radovi nezbyde nic jiného, než na hrotu vyzkoušet Kosťu, a tomu to tam začne padat jako jeho otci v době největší formy.
    Nebo přijde někdo neznámý jako Ferry Forrest Gump Dřížďal a za pár utkání se o něho začne zajímat i Bayern
    Ano, jsou to představy poněkud málo pravděpodobné, jenomže fotbal - alespoň v českých měřítcích - opravdu připomínmá absurdní divadlo, v němž se pravidelně objevuje deus ex machina.
    A když tak čtu různé názory, koho vlastně chceme, uvědomuji si drsnou pravdivost úsloví, že koho chce pánbů potrestat, tomu splní jeho přání, (a tím nemyslím jenom Fenina, který má určitě deseti až dvacetiprocentní šanci, že si to pod otcovskou Radovou péčí srovná v hlavě a naplno rozvine svůj nesporný talent).
    Je mi z téhle frašky poněkud smutno. Jsem přesvědčen, že opravdu dobře může hrát jen mančaft, který táhne za jeden provaz.
    A nezdá se mi, že by tomu tak u nás bylo. A proto bych si přál především, aby se ovzduší ve Slavii vyčistilo. Je to určitě důležitější než mnohamilionové nákupy.

    • Re: Čekání na Godota aneb možná přijde i kouzelník

      Markus     před 12 lety 15.01.2013 09:52 |  
      0 0

      Vidím za tím hlavně čekání na generálního sponzora, který by hned na začátku pomohl s investicí do zkvalitnění hráčského kádru. Před pár dny jsem věřil, že už je to otázka jen pár hodin do finální dohody, ale teď je zas ticho, dokonce ani osvědčené zdroje úniků informací nic nešpekulují. Až mi to přijde, že Řebíček s Kusým některé informace vypouštěli některým lidem jen proto, zda se to prokecne nebo ne, smysl to dává, když se to prokecne třeba sem, prokecne se to i do obchodu a kazí to vyjednávání.

      • Re: Čekání na Godota aneb možná přijde i kouzelník

        Barra     před 12 lety 15.01.2013 10:07 |  
        0 0

        Ohledně sponzora, z rubriky Odpovědi gen. Ředitele:

        Zbyněk Kusý | 10. 1. 2013 - 18:04
        Předmět: Pár bodů ...
        Nevím, kdo, jak a o čem vás ujišťoval před mým příchodem, já řeším generálního partnera od podzimu. Co mohu říci je to, že existují subjekty, které o tuto pozici mají zájem, a to, co se řeší, jsou v tuto chvíli rozpočty, délky kontraktů a rozsahy práv. Nejedná se jen o české subjekty, to jsem již také psal, ale protože jsme soukromá společnost, tak stejně jako v jiných legislativních záležitostech nemohu nic řešit veřejně, protože to podléhá obchodnímu tajemství. Věřím, že se to podaří.

        Dotaz Mujsks | 10. 1. 2013 - 18:55
        Předmět: Sponzor
        Dobrý večer,
        bude do jarní sezony představen nový gener. sponzor?
        Děkuji

        Odpověď Zbyněk Kusý | 10. 1. 2013 - 19:26
        Předmět: Sponzor
        Pevně doufám, že to stihneme do začátku sezony.

        Na dotaz ´jarní sezona´ odpovídá Kusý ´sezona´. Že by sezóna 2013-14?

  10. Re: Juniorka v přípravě

    slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 08:35 |  
    0 0

    iSport-Blesk dnes na Twitteru:
    pavelkalous: Slavia by si dnes měla plácnout s novým útočníkem, představit ho má zítra kolem poledne. Jméno úzkostlivě tají. Bude to Martin Fenin?

    Má někdo podobné inside informace? Pane Jiří?

    • Re: Juniorka v přípravě

      brotheus     před 12 lety 15.01.2013 09:30 |  
      0 0

      Pan Jiří je určitě bude mít. :)))

      • Re: Juniorka v přípravě

        Alanor (admin)     před 12 lety 15.01.2013 09:59 |  
        0 0

        Že by to byl ten toužebně očekávaný Veverka? :D ;)

    • Re: Juniorka v přípravě

      klimi     před 12 lety 15.01.2013 09:33 |  
      0 0

      Takže od 1 bude proti klokanovi připraven na place, no kéž by.
      Překvapí mě, když to bude někdo jiný než Fenin nebo hráč typu "Böhma"...

    • Re: Juniorka v přípravě

      slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 10:12 |  
      0 0

      A Boleslav má dnes potvrdit Jarolíma. Přidávám se k výše uvedeným názorům, že jeho "nepříchodu" nemusíme litovat - na jeho postu je, zvláště po příchodu po příchodu Gecova, slušná nabídka mladších a prespektivnějších hráčů (kapitána nemyslím :-) ) a tolik potřebným a chybějícím konstruktivním hráčem pro ofenzivu při vší úctě k němu on nikdy nebyl.

  11. Slepička

    malan (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 11:30 |  
    0 0

    tak první "posila" se nám prý vykrystalizovala.Jestli opravdu přijde,tak je to vzkaz pro všechny co tu ohrnovali nos nad Feninem a mysleli si,že již nemůže být hůře.Omyl, může......

    • Re: Slepička

      bongor     před 12 lety 15.01.2013 11:53 |  
      0 0

      Teď se ukázalo,že jsem velkej odborník.Slepici jsem předpovídal.Kdo by to do mě řek.Jenže já jsem to bral spíš jako nepodařený fťyp. Je to snad ještě horší nápad než mít Fenina.
      Teď ještě toho Jirkovýho Veverku a můžm otevřít zvěřinec.Slepička,Veverka,Vlček.
      Doufám,že ten útočník řekne,že je od malička slávista a že si nikdy nepřál nosit jiný dres než červenobílý a jsme úplně za troglodity

      • Re: Slepička

        Barra     před 12 lety 15.01.2013 11:59 |  
        0 0

        Klid, Bongore, zdroj je dle mě prozatím jěn mara.salvatrucha z oficiálek.

        • Re: Slepička

          bongor     před 12 lety 15.01.2013 13:56 |  
          0 0

          To doufám,že je to nějaká pitchovina,ale už jsme tak vyděšení,že se dá věřit všemu.Jedině bych nevěřil,kdyby někdo avizoval příchod obránců supertoma a sivoka.To už by byl černej humor .

          • Re: Slepička

            Barra     před 12 lety 15.01.2013 14:54 |  
            0 0

            Vzhledem k tomu, že dle Kusýho má při přestupech finální slovo AŘ, kdo ví jaké překvapení nás ještě čeká
            Mara.salvatrucha na dotaz neuvádí zdroj, jeho tvrzení potvrdil jen účastník marat (docela podobný nick, ale můžu se splést) se slovy ´je to pravda´ , a tak se mi trochu ulevilo.

            Já zase nejsem takový fanatik, co se týká přestupů mezi nepřátelskými kluby (Beerschot a Antverp RAFC kteří se dají porovnat se Slavii a Spartou, také rivalové Anderlecht-Club Brugge-Standard si celkem čile vyměňují hráče, a tím jsem si na to asi celkem zvyknul), ale u Slepičky by mi spíš vadila jeho bilance. Podle toho co jsem dohledal, 39 branek od sezony 2002-03 není zrovna úžasné (chybí údaje jedné celé sezony).

            To bych raději preferoval Grajciara. Stejně jak z útočníků se stávají obránci a naopak, není nikde psáno, že ze záložníka by nemohl být útočník. Střelu má dobrou, klidně bych ho do útoku postavil. Myslím si, že by nám byl více platný než například Fenin.

    • Re: Slepička

      Konraad     před 12 lety 15.01.2013 11:58 |  
      0 0

      Zdroj?

      • Re: Slepička

        malan (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 12:09 |  
        0 0

        vycházím pouze z diskuze na oficiálkách.

    • Re: Slepička

      nejdlj     před 12 lety 15.01.2013 11:59 |  
      0 0

      Někdo si udělal srandu a všichni se můžou zbláznit .... myslete trochu !!!!

      • Re: Slepička

        Alanor (admin)     před 12 lety 15.01.2013 12:05 |  
        0 0

        Já bych tomu také ani za mák nevěřil. ;)

        • Re: Slepička

          Artur (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 14:25 |  
          0 0

          Taky sem ani za mák nevěřil ze přijde Straka :D

          • Re: Slepička

            subHuman     před 12 lety 15.01.2013 15:04 |  
            0 0

            Ten moment, kdy jsem to vyštrachal v nějaké diskusi na netu den předtím, než toho kašpara jmenovali, si pamatuju jako by se to stalo včera. Polil mě studenej pot a říkal jsem si, že možné je opravdu všechno...
            Takže když se někde přetřásají jména jako Slepička, vůbec by mě to nepřekvapilo...

    • Re: Slepička

      Eluin (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 12:36 |  
      0 0

      To je podle mě nějaký hoax.
      Tipoval bych příchod Fenina.

      • Re: Slepička

        martyni (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 14:54 |  
        0 0

        No on i ten Fenin je docela riziko.. pravdepodobnost ze se chyti nevidim moc vysoko.. tak alespon se o nas bude chvili mluvit..

        • Re: Slepička

          Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 15:07 |  
          0 0

          Riziko je slabé slovo, Fenin měl deprese a to je pěkný svinstvo, to Pospěch jenom chlastal, to je proti tomu pohoda. Navíc Pospěch byl bojovník a to se o Feninovi říct nedá.

          • Re: Slepička

            Kornovo     před 12 lety 15.01.2013 15:55 |  
            0 0

            bojovnik?to myslis to polehavani nebo rozhazovani rukama?

          • Re: Slepička

            CarlBruno     před 12 lety 15.01.2013 16:03 |  
            0 0

            To ze je nekdo tlustej jeste neznamena ze je bojovnik a u Pospecha to spis bylo spojeni, nocni chlastacka a pak naloz doma stary, to si fakt nevyberes.

            • Re: Slepička

              Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 16:21 |  
              0 0

              Jasně, že byl Pospěch problémovej, ale když měl motivaci, tak někdy zabral a byl gólovej. U Fenina tohle nevidím, to může být ještě větší propadák.

              • Re: Slepička

                jarodo57     před 12 lety 15.01.2013 16:59 |  
                0 0

                Nechme se překvapit co nám soudruh plukovník ve spolupráci s Držblbc....přichystají za překvapení.Já jsem smířený s tím, že to budou opravdové bomby.Protože od těch dvou ani nic pořádného nemůžeme čekat. Takže se asi bohužel dočkáme Fenina se Slípkou nebo jenom Slípku nebo jenom Fenina a to dohromady všechno vyjde nastejno.Musíme to tak brát .Kluci trenérský a manažérský se přeci taky musí zabezpečit nebo ne?Ale co naše peníze to nejsou. Naše je jenom to srdce slávistický ,který i přes tyhle debilní věci co se dělají zůstane pořád červenobílý. Slávii zdar.

    • Re: Slepička

      zeleznik2     před 12 lety 15.01.2013 17:41 |  
      0 0

      Uvidíme, třeba nás Martin všechny překvapí a bude sázet jeden gól za druhým. Co se týče Pospěcha, měl jsem ho docela rád, za první jaro 7 gólů, hodně nám tehdy pomohl, my zase jemu, dali jsme mu šanci. Další sezónu toho už tolik neodehrál, asi taky kvůli těm problémům v osobním životě, ale přesto dal 6 gólů, což není zas až tak špatný výsledek. Když přišel, taky spousta lidí se divila co u nás dělá, pak ho zatracovali, vzpomínám si na ty negativní komentáře při zápasech a když dal gól, tak byl chvíli klid, pak to znovu vypuklo a když se ho Rada zbavil, tak byli rádi a najednou spousta z těch co kritizovali, by ho chtěli zpátky?Grajciara jsem bral jako hotovku, prý dohoda mezi Řebíčkem a Křetinským stejně jako u Juhara, ale zatím ticho po pěšině. Kdyby nakonec dorazil, nevím jak by ho fans přijali, přece jen nás opustil a šel do Sparty a to se nepromíjí. Osobně si myslím, že udělal obrovskou chybu, že šel do Sparty, ve Slavii by byl obrovskou hvězdou, ale takhle....Jinak jeho levačka je fakt super, na tresňáky by se hodil. Ale co naši záložníci?Petrák, Gecov, Kisel vypadají zatím na základ a pak k nim někoho z: Mičola, Zmrhal, Tusjak, Hurka či Juhar. D. Veselý má jít na hostovačku a ještě tu jsou Koreš a Lukáš Jarolím, tak kam s ním?. V útoku mají hrát dva hráči, jak se vyjádřil trenér zatím tedy Fenin a Škutka?na lavičce Vošáhlík a Škoda. Tak co s Grajciarem?museli by odejít nejméně dva další záložníci. Osobně si myslím, že přijde už jen jeden útočník a v případě odchodu Martina Latky ještě jeden obránce, záloha se bude řešit po sezoně, kdy skončí duo Kisel a Jarolím.

  12. Re: Juniorka v přípravě

    zeleznik2     před 12 lety 15.01.2013 17:51 |  
    0 0

    Tak David Jarolím, dnes podepsal v Mladé Boleslavi a poprvé v kariéře okusí atmosféru Gambrinus Ligy.

    • Re: Juniorka v přípravě

      travel (přítel SN)     před 12 lety 15.01.2013 20:42 |  
      0 0

      Pokud Volešák odejde do Plzně a Slovácko bude hledat náhradu,tak ať k nim přestoupí L. Jarolím.Zbavíme se ho a ještě bychom za něj dostali nějaké finance.