Názory

Petr Rada: Ano nebo ne?

Je mnoho z nás, kteří by byli rádi, aby skončil. Pak je tu mnoho těch, kteří si jeho konec nepřejí. Pojďme zhodnotit jeho dosavadní působení u týmu. Připomeňme, že Petr Rada dnes sám předloží analýzu současného stavu a cestu, jakou by se chtěl ubírat dál.

Co se povedlo?

1) Období mezi 5. a 9. kolem, které vyvrcholilo vítězstvím v derby.
2) Začleněním nadějných odchovanců a to Zmrahala, Tusjaka a Petráka, kdy z Petráka nebojím se říct se pomalu stává opora.
3) Vzkříšení Nitrianského, kdy na jaře a i v úvodu podzimu nenaplňoval očekávání, která do něj byla vkládána.

Co se nepovedlo?

1) Vstup do soutěže, kdy jsme v prvních 4 kolech, měli na svém kontě pouhé tři body
2) Týden po derby a pak poslední tři kola.
3) Klesající nasazení některých hráčů
4) Herní strategie, která nedala vyniknout útočníkovi.

Pokud chci hodnotit trenéra Radu, tak střídáním v prvním kole zachránil bod s Jihlavou. Nebál se dát šanci Zmrhalovi, Tusjakovi, podržel Nitrianského po nevýrazném začátku. V mých očích ale nedostatečně připravil mužstvo na úvod soutěže, nebo hrál příliš opatrně. To je částečně omluvitelné vzhledem k jarním výkonům a určité nesehranosti.

Svým nestřídáním se vůbec nesnažil zapojit do hry více hráčů. Vůbec dle mého názoru nezvládá koučování zápasů, kdy hrajeme na plichtu, tlačíme a místo posílení ofenzivy o čerstvého hráče nestřídáme vůbec. Např. s Olomoucí 1:1, nebo pár minutek před koncem opakovaně posílení ofenzivy Cicmanem. Po katastrofálním výkonu na hřišti Budějovic si Rada našel jiné defenzivní hráče na podporu útoku a to Dostála s Dobrotkou.

Protože do hry zapojoval po většinu podzimu ty samé koně, na které vsadil na začátku, jsem přesvědčen, že tím otrávil ostatní hráče ze širšího kádru a tedy mohl nabourat i atmosféru v kabině, což může být příčinou špatných výsledků v závěru podzimu.

Někteří z nás mu vyčítají, že více nezapojil hráče z juniorky, a to dle mne zcela oprávněně. Martin Dostál jasně prokázal, že byl platnějším hráčem, než např. Cicman, nebo že dokázal zastoupit Nitranského. Je přímo s podivem, že nikdo z ofenzivních hráčů nedostal příležitost a to přesto, že je juniorka s přehledem nejlépe střílejícím mužstvem.

Můj názor je ten, že si trenér Rada vybere své koně a zkusí s nimi odehrát většinu zápasů a to sázkou na sehranost. Pokud mužstvo šlape, příliš mnoho hráčů se netočí a je to v pořádku. Můžeme, ale říct že mužstvo funguje?

Měl kvalitnější mužstvo než Petrouš, Straka i Poustka a přesto opět hrajeme o záchranu. Pro všechno, co jsem zmínil, si nemyslím, že je pan Rada schopen mužstvo nasměrovat k lepším zítřkům. Byť nejsem přítelem častých změn na trenérském postu, tak v tomto případě však volám po jeho odvolání.

Jak to vidíte vy, a proč?

Komentáře (75)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    AdJap     před 12 lety 04.12.2012 10:35 |  
    0 0

    Složitá otázka. Vždy si je třeba totiž klást: Za koho? Většina kvalitních koučů je pod smlouvou at už v klubech nebo v reprezentacích. Je možnost zahlédnout i za hranice, ale to by byl asi velký risk. Osobně bych dal Radovi ještě jaro.

  2. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    Jiri1     před 12 lety 04.12.2012 10:36 |  
    0 0

    Zdravim, jedna vec Vam ve Vasem hodnoceni chybi, zajimal jsem se o spolupraci mezi nim a reditelem Drzmiskem, ktery pracoval i jako vedouci tymu, vedl i skautink a dela reditele arealu v Pocernicich.Aby jste to pochopili, muze ovlivnit hodne veci , kazen hracu, pripravu tymu, podminky pro hrace atd., je takovym vyslancem vedeni. Bohuzel nic z toho napodzim prilis nefungovalo, proti hracum si nedovolil nic, jeho kritika zustavala strikne pred dvermi kabiny , nebyl schopen prilis resit ani negativni vyvoj v kabine , nedokazal byt opnenturou jak vedeni klubu tak trenerovi, ktery skutecnme neni na nejakou strategii, jde vylozene o zivocisny typ kauce s urcitou intuici,prisne dodrzujici hiearchii v kabine, to se mu bohuzel vymstilo ovsem ne proto, ze by hraci byli sebeuspokojeni , ale chovali se temer tradicne , jak to vzdy prtedvadi fotbaliste , kdyz treba neberou vcas , nebo se jim neco nelibi. Bohuzel tomu nepomohli ani nasi vetsinou mladi novinari , kteri nejdrive veskerou kritiku bagatelizovali , pozdeji z kritiku delali pitomce , svou prvotni roli v tom bohuzel hraji i byvali zamestnanci klubu dnes tzv. na volne noze. Ale primo k Vasi otazce menit trenera je blbost, muj nazor ktery zrejme moc lidi nebude mit je Radovit vymezit urcity casovy prostor k naprave , zmenit pravidla fungovani podpurneho tymu a nejen na papire odstavit Drzmiska od rizeni veci acka , k tomu snad uz doslo, bude se nadale venovat hlavne dalsim tymum a arealu v Pocernicich, buh nas vsechny ochrabnuj.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 11:15 |  
      0 0

      Nemyslím si, že bychom kritiku bagatelizovali, natož dělali z kritiků pitomce. První půle podzimu nám vyšla, nebylo proč Radu za každou cenu kritizovat. Odstavil třeba kapitána Jarolíma a na jeho místo dal mladíka Zmrhala, tolik k přísnému dodržování hierarchie. Když pak Rada začal dělat jasné trenérské chyby, jako bylo sestavení obranné čtveřice v Budějovicích, tak jsme se nebáli to jasně zkritizovat, a to i v pozápasové tiskovce s Ostravou.

      Vyloženě směšný mi přijde závěr Vašeho příspěvku ohledně Držmíška. Netvrdil jste ještě před týdnem, že Držmíšek zůstává sportovním ředitelem jen na papíře, ale do posil už nebude moci zasahovat? A najednou obracíte o 180 stupňů, Držmíšek byl odstaven jen na papíře...

      Není se co divit, že vždy vítězoslavně vykřiknete, že vy jste to říkal! Jiná možnost ani není, když si nestojíte za svým názorem a postupně do svých příspěvků zahrnete veškerá možná vyústění situace. :)

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        Jiri1     před 12 lety 04.12.2012 11:29 |  
        0 0

        Vazeny pane , napred se naucte znat nektere zakonitosti fotbalu, potom piste skutecnosti , pro mne za mne se i nadale ucte i se svymi prateli trenovat na nas zde, fotbalu nicmene podle mne nerozumite. Drzmisek skutecne dostal trafiku , ke svemu platu bude brat jeste i za predstavenstvo, budiz pripoustim, ze koupe stanku v Pocernicich byla za neuveritene penize velmi vyhodnou a je treba ho odmenit, nicmene jeho vliv na acko bude mensi , to tedy jasne tvrdim uz nekolik tydnu a jeho prace bude smerovat jinam.
        A zcela na zaver,nejvetsi sok jsem zazil ted zhruba pred tydnem prave v souvislosti s tzv nasimi zurnalisty, dost dlouho jsem to kousal, ono neco hlasat a pak na to v mziku zapomenout a to nemyslim zde v nejake bezvyznamne diskuzi , to je teda sok i pro mne.,

        • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

          Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 12:11 |  
          0 0

          Quelhar psal, že si myslí, že plat za členství v představenstvu je konečný. Jste si jistý tím, že Držmíšek bude pobírat několik platů? Mě by to docela zajímalo.

          Nevím, na co narážíte v posledním odstavci, na redaktory SN ale asi jen stěží. A pokud náhodou ano, tak by mne zajímalo, co máte konkrétně na mysli.

          • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

            Jiri1     před 12 lety 04.12.2012 12:13 |  
            0 0

            Quehlar psal, ze se domiva............

            • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

              Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 12:14 |  
              0 0

              A jak to tedy je? Vy jste si jistý, že plat za členství v představenstvu je ještě bonus k normálnímu platu?

              • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

                marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 16:19 |  
                0 0

                Jojo, určitě zase mluvil osobně s Kusým, Řebičkem a potvrdili mu to osobně i kluci z kabiny.

            • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

              quelhar (admin)     před 12 lety 04.12.2012 16:27 |  
              0 0

              Ja to tedy jeste doplnim, loni v listopadu na valne hromade ten dotaz padl a Platil tehdy odpovedel, ze clenove predstavenstva nebudou dostavat od spolecnosti zadne jine plneni. Samozrejme ubehl rok a Platil tu uz neni, situace se mohla zmenit, to nepopiram. Nicmene oficialni zdroje (zapis z tehdejsi valne hromady je volne k dispozici v obchodnim rejstriku a tato veta Platila tam je primo zapsana) hovori celkem jasne...

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        bongor     před 12 lety 04.12.2012 17:41 |  
        0 0

        Já si vzpomínám na moji babičku,dej jí Pán Bůh věčnou slávu.
        Ona ráda lidem vykládala karty a hodně jich za ní chodilo.
        Náš táta se jí smál,že jsou to blbosti.V tu chvíli babička vytahovala kufr,co měla pod postelí.Ten byl plný děkovných dopisů,jak správně předpověděla tamto a tohle.
        Její systém byl podobný tomu Jirkovu,hodně toho napovídala s v podstatě vyjmenovala všechny možnosti,co přicházely v úvahu.
        Takže jí její karty nikdy nelhaly................

  3. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    slaviator     před 12 lety 04.12.2012 10:37 |  
    0 0

    odvolat jedině pokud by přišel Kozel, jinak podržet

  4. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 11:21 |  
    0 0

    Já bych Radu podržel. Závěr podzimu do značné části osobně nezvládl, ale podle mě nelze měnit trenéry po půl roce. Vyhodil bych ho jen, kdyby si nevěděl rady, Slavia i nadále bojovala o udržení a mužstvo potřebovalo nový impuls. Jinak ať sezonu dokončí.

    Co se týče sezony další, tak bych tu rád viděl zmiňovaného Kozla. Pokud by se ale nenašel kvalitní nástupce a na jaře bylo vidět zlepšení, tak by měl asi Rada kontrakt dodržet.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Jiri1     před 12 lety 04.12.2012 11:31 |  
      0 0

      Jak muzete chtit nekoho videt, kdyz on sam rika vsude a zrejme i Vasim pratelum, kteri chodi na Duklu psat, ze to pje proste nemozne , alespon v teto dobe.

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        slaviator     před 12 lety 04.12.2012 11:36 |  
        0 0

        nic není nemožné

        • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

          Jiri1     před 12 lety 04.12.2012 11:39 |  
          0 0

          V teto chvili je to nemozne

  5. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    brotheus     před 12 lety 04.12.2012 11:22 |  
    0 0

    Petrákovo začlenění do týmu není v žádném případě zásluhou Rady. Už v předchozí sezoně nastoupil do 21 zápasů. Z toho v 19 jako hráč základní sestavy. Zmrhala sice začlenil, ale hned několikrát po sobě propásl příležitost ho opět vyčlenit, jeho výkony totiž na A tým jednoznačně nestačily. Tusjakovi dal příležitost, to je třeba uznat, ale absolutně nedokázal využít jeho potenciál.

    Osobně bych Radův odchod uvítal. Jediné, co bych na jeho působení ve Slavii ocenil, je kondice, kterou naši hráči nabrali. Především v úvodu sezony jsme bývali svědky toho, že soupeři docházely síly, zatímco hráči Slavie jich pořád měli dost.

    To je ale žalostně málo. Rada má k dispozici kvalitnější kádr než jeho předchůdci. Na konci podzimní části sezony jsem očekával umístění okolo pátého místa. Namísto toho opět bojujeme o záchranu. Rada opakovaně nedokázal adekvátně reagovat na nepříznivý vývoj zápasů, o ofenzivním pojetí fotbalu pouze mluví a jeho přístup k trénování jako takový patří do minulosti.

    Šanci jsem mu dal, zklamal mě. Další.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 11:27 |  
      0 0

      Tady je na místě si položit dost podstatnou otázku: Kdo by měl být ten další?

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        brotheus     před 12 lety 04.12.2012 11:31 |  
        0 0

        Už dřív jsem psal, že bych uvítal Kozla. Otázkou je, nakolik je taková varianta reálná.

        • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

          Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 12:05 |  
          0 0

          V zimě to je podle mě naprosto nereálné. Právě proto těžko vyhazovat Radu, když není náhrada.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      sasky     před 12 lety 04.12.2012 12:29 |  
      0 0

      Otázkou je, nakolik je kondiční příprava zásluha p. Rady anebo Honzy Budějského. Mě Rada zklamal z několika důvodů.
      1) Taktika - dodneška jsem nepochopil, co má mužstvo vlastně za úkol hrát. Myslím si, že pokud máme celkem solidní technické hráče uprostřed pole (Zmrhal, Petrák, Mičola) a zároveň celkem rychlé strany (Nitrianský, Juhar, Tusjak), je blbost po prvním kontaktu napálit balón dopředu na "padáka" Škodu.
      2) Nasazování hráčů - přehmatů bylo na můj vkus až moc (Mičola ze strany, Koreš, na konci podzimu Zmrhal atd.) Netvrdím, že se hráči mají točit po zápase, ale když se někomu nedaří, tak zkusit někoho dalšího i z juniorky.
      3) Absence střídání - souvisí i s bodem 2. Pokud se hráčům nedaří už přímo v zápase, proč tedy na druhou půlku (nebo od 60-70min) neposlat na hřiště mladého kluka, ať se aspoň otrkává. Střídat tři hráče v posledních 15 minutách a zvlášť stylem, kt. praktikuje p. Rada se mi zdá jako zbytečnost.
      Bohužel nepředpokládám, že by se na jaře cokoliv změnilo. Byl bych pro střídat na postu trenéra hned, v půlce jara pokud na tým padne deka a bude na sestup už s tím nikdo nic neudělá.

  6. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    Citrus (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 11:31 |  
    0 0

    Já jsem přesvědčen od začátku o tom, že Rada není trenér pro Slavii a podzim mě v tom pouze utvrzuje. Pochybuju, že dokáže dát mužstu nějakou tvář a někam ho nasměrovat. V současné situaci jsem ale proti jeho odvolání, protože není kým ho nahradit. Je zbytečné platit dalšího průměrného trenéra.

  7. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    edenian     před 12 lety 04.12.2012 11:34 |  
    0 0

    Souhlasim. Pro prichodu Rady jsem psal "nic od neho necekam", tak to vidim porad. Presto jsem na zacatku musel ocenit jakysi rekneme poradek :-) bych to nazval. To ale po motivatorovi atd. nebyl asi az takovy problem.
    Za zasadni vec povazuju, ze to neni kouc pro Slavii jak si predstavuji / asi nejen ja /. Nema zadnou vizi nejakeho progresivniho zpusobu hry a myslim ani mit nemuze, rozumim i jako fanousek - ne odbornik - tomu co rika pan Jiri o zivocisnem typu atd. Myslim, ze Rada neumi ve hre nijak prekvapit, ani hrace, ani divaky. Za takovou typickou vec povazuji tzv. standardni situace. To je obvykle na prvni pohled vizitka trenera. Dal jiste netreba konkretizovat. Nedavno tady nekdo napsal cosi o Radovych tymech vyznacujicich se ofenzivni hrou :-))) Ale taky musim uznat, ze kvalita naseho kadru je priserna.
    Bohuzel si myslim, ze jak uz jsem taky psal, ze je to typ trenera, ktery asi odpovida pohledu tzv. majitelu na fotbal. A to je mozna ten nejvetsi problem soucasne Slavie. Coz je z meho pohledu skutecne maler. Ryba smrdi od hlavy. Muze to trvat velmi dlouho. Je mi fuk, kdyz budu par let koukat, jak se "buduje muzstvo", kdyz proste prachy nejsou, to je zivot, ale chodit na fotbal a nechapat proste smerovani, to me nebavi / slusne receno /.

  8. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    tantalos     před 12 lety 04.12.2012 11:50 |  
    0 0

    Nebýt zoufalého konce podzimu, většina komentů by byla pro Radovo setrvání. Nicméně vývoj po derby naznačuje, že se mu nepodařilo zvládnout kabinu. Obyčejně se říká, že je levnější vyměnit trenéra než hráče.
    Můj názor v tomto případě však je opačný. Od starších hráčů se předpokládá, že udrží v kabině nějaký řád. Tentokrát je ale spíš podezírám, že se rozhodli Radu odstřelit, jak se jim to povedlo v případě Straky.
    Navíc výkony Kisela, Jarolíma a dokonce i Latky byly v posledních utkáních otřesné, pokud jde o Francúze, toho podezírám spíš kvůli jeho pověsti v tomto směru.
    Že selhávali i mlaďoši, to považuji až za důsledek malého elánu starších hráčů.
    Slavia nemá méně kvalitní mužstvo než většina ligy. Její selhání proto není otázkou potřeby za každou cenu doplňovat sestavu novými akvizicemi, ale vyčištěním ovzduší v kabině tak, aby vznikla dobrá, ambiciózní parta. Vyhazoval bych proto "starce", kteří selhali. A hlavně ty, kteří selhali na Slovácku, kde úpadek hry Slavie začal.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Jiri1     před 12 lety 04.12.2012 12:02 |  
      0 0

      Aby jste nekoho mohl vyhodit musite mit nahradu, ktera bude akceptovat podminky u nas panujici a popravde tojhe dalsi duvod naseho upadku, vedeni i realizacnimu tymu se proste nedari dlouhodobe nastavit urcite mantinely , kdyz zacne treba Slavisticka verejnost pio serii neuspechu volat po financnim postihu , dovite se , ze to nejde kvuli smlouvam , haha........
      A to je dalsi duvod, kdo tyto smlouvy dela a kdo ma zodpovednost za plneni podminek, ktere hraci maji sjednany.
      Tomu nepomuze nejaka jednorazova bourka v kabine i kdyby ji vedl prezident republiky , tomu pomuze jen dusledne vyzadovani plneni povinnosti , dobre o tom hovori treba Scasny v pripade Teplic. Nemuze se stat , aby hrac za opakovany alkohol nebyl nijak postizen

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        bongor     před 12 lety 04.12.2012 18:04 |  
        0 0

        Tady se sešly dva názory,z každého bych souhlasil tak z poloviny.
        Až do derby,včetně derby to šlo,ale hra nebyla nijak pohledná.To nakopávání to je mor a na Slavii vůbec nepatří,my jsme vždycky hráli kombinační fotbal a většinou se na to hezky dalo koukat.To je hra jak stvořená tak pro rumuna.Konec podzimu byl zlý sen,najednou nic nešlo,hráči hráli na půl plynu.Tam byl problém vyloženě v kabině.Jaký to my nevíme.Ale trošku napoví názor Ščasného,že v Teplákách panuje mezi hráči takové uspokojení,všechno stačí.
        Když se ptáme nechat si Radu,nebo se s ním rozloučit,tak současně by měla padnout otázka,nechat si některé hráče,nebo se s nimi rozloučit?Co se Rady týče,dal bych mu ještě šanci,i když asi to není typ,který by si dovedl zjednat skutečný respekt a bude tedy záležet na hráčích,jestli ho budou chtít podržet,nebo podusit.Co se týče hráčů,tam bych určitě udělal průvan.Takový Standa přece musí nejlíp vědět,kdo dělá těžkosti a taky proč.Určitě by neměl dělat vedoucího mužstva,které nechce pracovat.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Kornovo     před 12 lety 04.12.2012 12:08 |  
      0 0

      s kym bychom tu sezonu pak dohrali?

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        tantalos     před 12 lety 04.12.2012 12:14 |  
        0 0

        S hráči, kteří mají ambici se v lize prosadit a jsou ochotni "jezdit po zadku". V juniorce by se alespoň čtyři takoví našli. A podíval bych se i po hráčích středního věku z druhé ligy, třeba z Ústí nebo Sokolova, ale to by ji musel někdo sledovat.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      quelhar (admin)     před 12 lety 04.12.2012 12:09 |  
      0 0

      Vicemene souhlasim. Kdyby podzim skoncil po 12 kolech, tak by to bylo celkem v poradku. Pravda, zacatek nevysel, ale pak tam byl videt jisty progres. Vypadlo se z poharu, coz by melo byt velkym varovanim, ale v lize bylo docela dost bodu, existoval jakysi kontakt s prednimi prickami (byt ne bezprostredni) a pozice kolem pateho, sesteho mista zhruba odpovidala ocekavanim a kvalite tymu.
      Jenze prave posledni ctyri kola znamenala totalni rozklad tymu. To, co se darilo uridit do te doby, se uz naprosto rozpadlo a najednou ve Slavii nebyl nikdo, kdo by bouchl do stolu a donutil hrace odvadet praci, za kterou jsou placeni. Na svetlo vylezly vsechny problemy a z poslednich dvou zapasu uz vylozene nelze vzit nic pozitivniho, to byla opravdu tragedie. Vubec vykony tymu mely v poslednich 4 utkanich vylozene klesajici tendenci. Proti Plzni 0:1 ve vyrovnanem zapase bez sanci, v Budejovicich 1:2 po tragicke prvni puli, ale dost mozna nejlepsim (druhem) polocase ve venkovnich zapasech za cely podzim. Hradec uz byl strasny celkove, ale aspon se tam dotlacily nejake branky. Banik potom radsi ani nekomentovat. Prohrat doma s horsim tymem a nevytvorit si zadnou sanci, to je proste neakceptovatelne.

      Souhlasim, ze v kabine je neco spatne a myslim, ze je na tom Slavia hodne podobne jako Teplice, jak jiz nekdo v minulych dnech zminoval.

      Celkove vzato - Rada me nepresvedcil, ale v soucasnosti zadny extra vyber treneru neni a cast kadru je potreba vymenit tak jako tak, pokud chceme jit nahoru. Jak z vykonnostnich duvodu, tak z duvodu znovuzavedeni spravneho tymoveho ducha. Takze pro jaro Rada zrejme zustane a bude to v teto situaci asi spravne reseni (byt to trochu pusobi jako mensi ze dvou zel). Je ale nezbytne nutne kadr ozivit, zbavit se (alespon velke casti) hracu, kteri jednak nejsou ochotni pracovat a jednak na to nemaji a privest takove, kteri tyto vlastnosti budou splnovat.

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        Jiri1     před 12 lety 04.12.2012 12:16 |  
        0 0

        Zatim neni ve vedeni vule neco zmenit, to spis tu vuli ma jeden z redaktoru Sportu

        • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

          Jiri1     před 12 lety 04.12.2012 12:21 |  
          0 0

          Kez by to cetl nekdo povolany , nektere nazory jsou skutecne hodne kvalitni, pro dnesek se loucim, musim jit neco delat, omlouvam se pokud jsem nekomu neodpovedel.

  9. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    el_moscardon     před 12 lety 04.12.2012 12:10 |  
    0 0

    ANO. Nebuďme jak Chelsea, která mění trenéra pokaždé, když dvakrát v řadě rupne. Rada trénovat umí, i hráči přiznávají, že tomu rozumí a tréninky jsou kvalitní. Trochu obavy mám možná z jeho hlavy, aby nebyl tvrdohlavý a nemyslel si, že on sám ví vše nejlíp a dokázal připustit nějakou diskuzi s asistenty apod...

  10. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 12:53 |  
    0 0

    pár připomínek, Rada určitě nemá zásluhy na výkonech Petráka, ten hrál v základu už před jeho příchodem.

    Martin Dostál rozhodně není ten hráč juniorky po kterém všichni volali, ano je kvalitnější než Cicman, ale pořád je to hráč ročník narození tuším 89. Radši bych viděl kdyby šanci dostávali hráči, kteří mají potenciál se zlepšovat a být případně za pár let oporami (Kolařík, Mikula, Čepelák, Bazal, Šimeček), to se moc o Dostálovi říct nedá, talentu moc nepobral a myslím si že prostor pro zlepšení tam moc není.

    Jinak dnes ve sportu psali že by měl odejít Cicman a Frejlach, nevím co je na tom pravdy, ale souhlasil bych s tím, Frejlach má dle mého názoru, nadstandardní smlouvu na to co předvádí (ano nic sedí na střídačce) a Cicman je kapitola sama pro sebe.

    Z možných posil by se mi nejvíc líbil Depetris, ale to je asi utopie. Zajímavý by byl také Dávid Škutka z Košik (ano byl by to po Čonkovi, Cicmanovi a dá se řici i Juharovi další Košičan), letos dal v 16 zápasech 13 gólů a jeho cena je dle internetu 125000 euro.!!

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 13:00 |  
      0 0

      Co všechno se v tom Sportu píše? Má cenu to kupovat?

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 13:18 |  
        0 0

        no ve sportu je malinkej článek, skoro jsem si ho ani nevšimnul :D, úplně na konci fotbalové rubriky. Píše se tam o těch dvou odchodech, že je to kvůli výkonosti atd. No a že má Rada místo jistý. atd

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 13:23 |  
      0 0

      Cicman na to prokazatelně nemá, naopak Frejlacha bych spíše podržel, nedostal pořádnou šanci a s rozkladem Jarolím a nezkušeností Zmrhala se pořád může hodit. Pohledem vnějšího pozorovatele...

      Nicméně, pokud má vysokou smlouvu a na tréninku se jeví špatně, takže není perspektiva povstat z lavičky, tak asi není co řešit.

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        Pepino44     před 12 lety 05.12.2012 10:14 |  
        0 0

        Tak pokud si sledoval výkony Frejlacha v Ostravě,tak nevím proč mu dávat ještě šanci.Spíš je s podivem proč byl koupen a proč taková smlouva. To,že se nechytl ve dvou mančaftech už není náhoda.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      slamacek (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 13:48 |  
      0 0

      Petraka jiste Rada do sestavy nezaradil jako prvni. Ale napr. Hurka pod Radou nehraje, stejne to mohlo byt i s Petrakem. tak ptroto ta zminka.

  11. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 13:18 |  
    0 0

    Složitá otázka, ale pokud bych měl svůj dojem shrnout nějak jednoduše, pak bych si na místě majitele či odpovědného manažera sednul s Radou za stůl, položil na něj 30 milionů a řekl mu, že za ně v zimě nakoupím hráče podle jeho přání, s přátelským doporučením, aby stejný počet stávajích hráčů odešel hledat štěstí jinam (hostování/přestup).

    Po skončení jarní části by se pak Rada musel obhájit, zda došlo k progresu v herním projevu mužstva, stabilizaci výsledků (21 bodů ze 14 zbylých kol je nutné minimum, 28 bodů je pak minimum postačující) a nakolik se podařilo zabudovat do týmu přivedené posily.

    Od výsledku této posezónní obhajoby by se pak odvíjela další (ne)spolupráce.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 13:21 |  
      0 0

      Vedení by muselo být šílené, aby Radovi dalo 30 mega s tím, ať si přivede koho chce. Naštěstí nic takového nehrozí, tolik peněz není a Rada zdaleka nerozhoduje sám, proto se i přiváděl Kubík.

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 13:25 |  
        0 0

        No dobře, ale takových 15-20 M a rozhodovat společně s Kubíkem, to by už možná šlo, ne?

        • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

          Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 14:43 |  
          0 0

          To už je trochu něco jiného. Počítám, že by to mělo fungovat, že trio Držmíšek, Rada, Kubík vytipuje hráče, Rada samozřejmě bude mít hlavní slovo, ale nebude to stát jen na něm. Samozřejmě to bude usměrňovat Kusý po finanční stránce. To mi přijde jako vcelku rozdíl oproti tomu dát na stůl 30 melounů a dělej si s nimi, co chceš. Stačí si vzpomenout, co vyváděl Jarolím.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 14:40 |  
      0 0

      Jinak zajímavé, že trnavským fanouškům není jeho příchod příliš po chuti. Prý to také se správnou životosprávou příliš nepřehání. :)

      Ale podle mě je výkonnost na prvním místě, když hráč hraje dobře, tak ať klidně kalí, pokud to nezasahuje do kabiny. Teorie Hřebíka, kdy je na prvním místě charakter je zcestná, pak to dopadá, že hraje fotbal s hodnými dětmi.

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        quelhar (admin)     před 12 lety 04.12.2012 14:44 |  
        0 0

        Nevim, hrac muze mit ke sportu spravny profesionalni pristup a presto prikladne bojovat, napada me napr. Kisel.

        • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

          Alanor (admin)     před 12 lety 04.12.2012 14:53 |  
          0 0

          Jo, takoví hráči jsou ideální, ale z nich si asi Slavia zas tak moc vybírat nemůže. Podle mě musí umět trenér s hráči pracovat. Lepší kvalitní hráč, který se netrénuje tak snadno, než hodný nešika. Pěkný příklad je Pospěch vs. Škoda. Pospěch ukázal, jaké má možnosti, když chce hrát, na trenérech je, aby ho zvládli ukočírovat. Rada to radši vzdal předem.

          • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

            Kornovo     před 12 lety 04.12.2012 15:00 |  
            0 0

            pospecha bych moc nezminoval,ja jsem rad,ze skoncil.jestli tomu nedaval na treninku 100%,tak je to spis demotivujici pro ostatni.to ze se neprivedla nahrada je vec druha,ale za me pospech rozhodne ne.jeden z mala radovych dobrych tahu

          • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

            edenian     před 12 lety 04.12.2012 17:03 |  
            0 0

            Pri tom ja bych si myslel, ze zrovna Rada by s disciplinou hracu problem mit nemel. Souhlasim s Alanorem. Nejdulezitejsi je mit kabinu, ktera tyhle veci vicemene zvlada sama " pod dohledem ". Pak muzes mit divocaky, ktery proste fungujou trochu jinak nez Standa :-) Vzpomente si na Forta jak umel zahrat.

  12. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    malenfant     před 12 lety 04.12.2012 15:49 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že sezona už je z hlediska úspěchu ztracená, klidně bych ho to nechal dohopsat do léta, ale zas na druhou stranu mám obavy, co za kabrňáka (nejlépe pochopitelně Teplíjstemi prošlý) by mohlo přijít pak...

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 16:12 |  
      0 0

      Take bych Radu nechal a počkal na jaro s čím se on a hráčí vytasí.Každopádně bych velkou část viny přisoudil hráčům a jejich přístupu k posledním zápasům kdy si po derby mysleli že se to bude vyhrávat samo a pak už se vezli.Kusý Radiče podrží což dal nepřímo najevo v odpovědích na ofiko stránkách.

  13. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    1rytir     před 12 lety 04.12.2012 16:32 |  
    0 0

    Můj názor je takový, že by měl Rada skonřit. Důvod je jdiný. Nedokázal týmu vnutit žádný herný styl. Zkonzolidoval obranu, což mu jako bývalému obránci šlo, ale útočná fáze je nulová a tím, jak se Slavia prezentuje na hřišti, je projev absolutně divácky a i výsledově neatraktivní. Druhým důvodem pori jeho odvolání je to, že neuměl motivovat hráče k nasazení od první minuty (vzpome'nte řadu ziouifalých prvních poločasů). Zkrátka Slavia potřebuje jzcela jiný typ trenéra a já tvrdím, že takový u nás není. Tudíš je nutné se poohlédnout v zahraničí!

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 17:05 |  
      0 0

      Koho za něj jakhéhopak motivátora?

  14. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    Borris     před 12 lety 04.12.2012 17:58 |  
    0 0

    Pokud jde o mě, tak Radovi bych ještě dal šanci na jarní část. Z jednoho prostého důvodu. A ten je takový, že první polovina podzimu se mi poměrně líbila a myslím si že měla kvalitu. Náš fotbal měl hlavu a patu dalo se na něj koukat, dávali jsme poměrně dost gólů, konečně bylo vidět že hráči fyzicky zvládají celých 90 minut a neodpadávají v 70 minutě a s vyjímkou Jablonce jsme ve všech zápasech s týmama ze špice byli lepším týmem. Olomouc u nás mohla dostat bůra, Plzeň jsme podle mě také přehrávali a k té výhře se u nás prozdržovala a i Spartu jsme také přetlačili zaslouženě a v podstatě jsme jí k ničemu nepustili. A i když se Radovi dá spousta věcí vytknout, tak první polovina podzimu podle mě ukázala, že tomu mančaftu má co dát.

    Z věcí co bych mu vytknul určitě musím zmínit to že se více nezajímá o juniorku která skvěle šlape a jediná si počíná tak, jak si správná Slavia počínat má. To znamená nejvíce vstřelených gólů, pohledný fotbal a na špici v tabulce. To všecko musí ve Slavii být, cokoliv jiného je neúspěch! Další výtka je to jeho tolikrát omýlané střídání a neustálé nasazování hráčů kteří opakovaně předvádí špatné výkony. Ty Radovi střídání jsou opravdu paradox a obzvláště v Hradci to byl asi absolutní vrchol. No a pokud jde o tu duhou věc... Já jsem určitě zastánce toho, aby se hráč podržel, když se mu jeden dva zápasy nepovedou a za to jsem Radu chválil. Jenže on některé hráče nasazoval i přesto, že zahráli špatně třeba čtyřikrát pětkrát za sebou. Což muselo být deprimující zejména pro hráče kteří čekali na šanci. Já zastávám názor, že sestava by se neměla přílišně točit, měla by se ustálit a ne ji po dvou nepovedených zápasech hned točit. Jenže když ta sestava hraje špatně a bez nasazení pět zápasů v kuse a to i proti mančaftům z chvostu tabulky, tak už je asi něco špatně a nad tím nejde zamhouřit oko. A poslední věc co bych mu vytknul, je to že neukočíroval kabinu po vítězném derby. I když tady mu měli pomoct i starší hráči, kteří to taky neustáli. Měli jsme obrovskou šanci se vklínit mezi špičku, jenže hráči si začali myslet že jsou mistři světa a svým přístupem v dalších zápasech uplně popravili to, co do té doby vybudovali a to co v letní přípravě tvrdě vydřeli. No a boží mlýny ty melou a fotbalový bůh nás dost tvrdě, ale naprosto spravedlivě potrestal. Ale tohle si měl Rada ukočírovat! A hned po vypadnutí v Ústí měla přijít pořádná bouřka, tvrdé pokuty a nějaké exemplární postihy, aby hráči jasně viděli že jsou Ve Slavii a něco takového si prostě nemají právo dovolit!!!!!!! Jenže pod vlivem vyhraného derby se nad tím mávlo rukou, ani další varování v podobě blamáže na Slovácku nikomu nestačilo, no a teď to máme! V jednom totiž musím souhlasit s panem Hřebíkem. A to, že nejen neúspěch, ale i úspěch se musí zanalizovat, zhodnotit a rozebrat. Protože všecko má svojí příčinu.

    I přes tohle všecko bych Radovi ale dal důvěru ještě na jaro a po sezoně bych vše vyhodnotil a rozhodl co dál. V zimě musejí přijít tak čtyři hotový hráči. Dva útočníci, záložník a dva stopeři a z toho jeden využitelný i na kraji obrany. Dát Radovi prostor, aby s mužstvem zamakal i přes zimu a dát mu šanci, jestli se mu povede napravit chyby které udělal na podzim. A po sezoně vyhodnotit jak si vedl a podle toho se rozhodnout co dál. Na každý pád, v příští sezoně je už povinnost bojovat o poháry a všichni ve Slavii si musí uvědomit, že jsou ve Slavii a ne v žádným provinčňáku a podle toho se začít činit a v případě jakýchkoliv problémů tvrdě zakročit a výmítit sebemenší náznak amatérismu!

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      jarodo57     před 12 lety 04.12.2012 18:42 |  
      0 0

      Asi je stejně již dávno rozhodnuto a tak bych chtěl všem vám co Radovi dáváte šanci a všem co ho dokonce obhajujete napsat,že je další jeho setrvání ve Slavii chybou,která oddálí naší touhu po znovu vidění té Slávie před několika ,která hrála každý rok o poháry o titul a hrála krásný útočný fotbal.To všechno se odkládá a to nejméně o další půlrok.Rada mě přesvědčil , že jsem se nemýlil, když jsem ho před jeho příchodem kritizoval, že je to trenér bez nějaké fotb. vize a bohužel se ukázaly i další nedostatky.Nevěřím ,že se Slávie pod jeho vedením zlepší.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Kornovo     před 12 lety 04.12.2012 18:44 |  
      0 0

      bude z te dnesni radovy analyzy nejaky vystup?popripade kdy se dozvime,jestli trener zustava?

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        Borris     před 12 lety 04.12.2012 19:46 |  
        0 0

        No že zůstává to je tutovka. Kusý už se několikrát zmiňoval, že Radova pozice je poměrně jistá. Ale pokud jde o nějaké to info z Radovi analýzy, tak těžko říct. Pokud vůbec něco bude, tak myslím že spíš až zítra.

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Pepino44     před 12 lety 05.12.2012 10:30 |  
      0 0

      Ano,mě se líbí,jak je zde vyzdvihována hra juniorky,pohledná útočná hra s nejvíce vstřelenými goly. A kdo je tuto hru naučil hrát? No přeci některými tak kritizovaný tělocvikář Petrouš který byl odsunut od A pro svoji bezkoncepnost,bezradnost a pod. A podívejte,co dokázal vlastně za půl roku. Tím ale neříkám,že by se měl Petrouš stát opět trenérem A. Pouze poukazuji na lidské pohledy,které se tak rychle mění.

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        Borris     před 12 lety 05.12.2012 19:41 |  
        0 0

        pozor pozor, ale on když byl u áčka, tak byl opravdu bezradný. Tenkrát mu chyběli zkušenosti a na to vést první tým ještě opravdu neměl. Práce s mladýma je pro něho podle mě opravdu jako šitá na míru a je to muž na svém místě! Jemu a juniorce patří veliká pochvala. A kdoví, třeba jednou doroste do stadia, kdy bude mít kvalitu na to převzít áčko!

  15. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    winter (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 19:03 |  
    0 0

    naprostý souhlas. věděl jsem že Rada neni vhodný trenér pro Slavii ještě předtím než přišel, ale bral jsem to že je tady, má s trénováním dost zkušeností a má šanci při jeho prvním angažmá v opravdu velkém klubu prokázat že se mýlím a ukázat že vhodným trenérem je. dal jsem mu šanci. bohužel jí nevyužil a je potřeba konečně přivést trenéra hodného velikosti našeho klubu.. co si budem povídat, Petrouš, Straka ani Poustka nejsou trenéři a tenhle hodně zklamal..

  16. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    dArtagnan     před 12 lety 04.12.2012 19:27 |  
    0 0

    Nevím proč se o tom vůbec vede diskuse. Slavia se vždycky snažila prezentovat technickým kombinačním fotbalem, vyznavači silové destruktivní holomajzny typu Rady by se Edenu měli vyhýbat širokým obloukem. Jediným jejich argumentem na dotaz "Proč hrajete tak nechutnou holomajznu?" vždycky bylo "Protože to nese výsledky", ale ty Rada taky nemá. Takže sbohem a šáteček. I za cenu, že bude trénovat Petrouš, ten se o slávistický fotbal alespoň pokoušel.

  17. Hodnocení sezony

    JS (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 20:47 |  
    0 0

    Nemělo dnes proběhnout zhodnocení dosavadní sezony od hlavního kouče? Nějaké výstupy?

    • Re: Hodnocení sezony

      quelhar (admin)     před 12 lety 04.12.2012 20:54 |  
      0 0

      Zrejme to je interni vec, ktera neprislusi ocim verejnosti :o)

    • Re: Hodnocení sezony

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 04.12.2012 21:16 |  
      0 0

      Mělo Kusý to někde avizoval myslím že v nějaké odpovědi,ale nevím kolik z toho se dostane ven.

  18. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    mats     před 12 lety 04.12.2012 23:24 |  
    0 0

    Celkem jasně formulovaná otázka, na kterou pro mě není snadný odpovědět. Potýkám se totiž s docela protichůdnými pocity. Hlavně nemám rád neustálé změny na místě kouče. Jsem přesvědčený o tom, že takováhle skoro permanentní rotace nemůže přinést pro tým a jeho fungování moc dobrého. A u nás se to teď zrovna točí skoro jako v hodinovém hotelu. Mohli jsme si aspoň ušetřit ten totální úlet s kovaným Strakou, ale to je, takříkajíc, jiná pohádka... Rada? Nebyl jsem z jeho příchodu nadšenej a na větvi z něj nejsem ani teď. Jeho "střídání" v zápasech, například, mě přivádí téměř k projevům tropického šílenství. Ale..., ač vlastně mluvím sám proti sobě, odpověď v této chvíli je - nechat ho dojet sezónu. Těžko totiž někoho vyhazovat, když za něj nemám v rukávu nástupce, který slibuje vyšší kvalitu. Než někoho, kdo by byl stejný nebo třeba i horší, tak radši zatím beze změny, ale intenzivně hledat potenciální kandidáty na tenhle post (zejména, pokud se výkony dál ponesou v duchu posledních zápasů).

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      Borris     před 12 lety 04.12.2012 23:46 |  
      0 0

      z trenérů kteří jsou volní by se mi líbil snad jedině Koubek. Vždycky se mi líbilo jaký fotbal pod ním hráli fotbal týmy které vedl. Ať už šlo o Baník nebo o Bolku. Preferuje útočný systém 4-3-3 a mě se osobně jeho fotbal líbí. Určitě by mi u nás nevadil, ale platí to co už jsem psal vejš, že bych nechal sezonu dojet Radu a pak se uvidí.

  19. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    Matlafous     před 12 lety 05.12.2012 09:45 |  
    0 0

    Jak jsem po Ostravě doufal, že Rada sám od sebe rezignuje, dnes (poté, co se to ve mně rozleželo) bych se spíše přikláněl k tomu, aby zůstal a vedení mu dalo volnou ruku na přestupovém trhu.

    A ještě jedna věc. Nejsem zastáncem přílišného zasahování do základní sestavy. Klidně ať Slavie sezonu odehraje se 13 hráči. Od zařazení nových hráčů do týmu je letní a zimní přestávka. Je tam ale důležitá podmínky, aby to oněch 13 hráčů odjezdilo po prdeli.

  20. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    Pepino44     před 12 lety 05.12.2012 11:02 |  
    0 0

    Podle mne by byla blbost po půl roce měnit trenéra.I když s výkonem Rady nejsem spokojen.Největším problémem je-koho za něho? Pokud by byl nějaký lepší trenér volný a chtěl by do Slávie,tak ano,ale tak tomu není.Nyní je zimní přestávka a bude záležet na případných posilách a jejich zapracování do A.To znamená i připojení více hráčů juniorky do zimní přípravy A. Myslím si,že přihlášení do zimní ligy není špatný krok,protože zde se mohou tito hráči projevit. Na vedení potom je,aby začalo sondovat u dobrých trenérů jejich případné angažování,neboť sehnat kvalitního trenéra na poslední chvíli je vždy obtížné. A mám ještě jeden návrh.Pokud členové správní rady berou za jiné funkce ještě nějaký plat,navhuji aby se vzdali 30% platu za funkci ve správní radě ve prospěch navýšení platu nějakého opravdu dobrého trenéra.To by myslím byla docela slušná pobídka.

  21. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    Haala (přítel SN)     před 12 lety 05.12.2012 13:53 |  
    0 0

    Já mám s Radou problém ten, že v něm nevidím perspektivu. Během let minulých mě nikdy nepřesvědčil. Když si jen vzpomenu na jeho působení u reprezentace...Ani výsledky za sebou nemá kdovíjaké, pozitivně smýšlím snad jen nad jeho působení v Jablonci 2003 - 2007 před nástupem k repre.

    Zaznělo tu jméno Miroslava Koubka - ten by pro mě byl jeden z hlavních favoritů na místo trenéra, i kdyby nebyl v tuto chvíli volný. Osobně bych po něm sáhnul všemi deseti. Má charizma, výsledky (Kladno, Čáslav!, Ostrava), reputaci...Jedinou vysloveně zápornou vlastností je snad jen jeho krátká sparťanská minulost...

    • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

      quelhar (admin)     před 12 lety 05.12.2012 13:59 |  
      0 0

      Asi bych tu mel Koubka taky radeji nez Radu, ovsem pravdou taky je, ze v Ostrave se to Koubkovi rozsypalo (byt tam se hroutil cely klub) a v Boleslavi to byl mozna jeste vetsi neuspech, protoze ten klub by mel hrat v prvni ctyrce a pritom se potacel kolem desateho mista. I jeho nastupce, "netrener" Minar, na konci podzimu dokazal tym vytahnout na pate misto.

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        Barra     před 12 lety 05.12.2012 14:05 |  
        0 0

        S Viktorkou Plzni spadl Koubek do druhé ligy, u Baníku byl po 18 měsících odvolán, u Bolky se mu nedařilo a raději sám dal demisi…

        Až na národní mužstvo (a komu se tam mimo Brueckera dařilo) nebyl Rada nikdy odvolán, s Teplicemi skončil minulou sezónu na 5. místě (kde jsou teď?), v Liberci připravil půdu pro Šilhavého a následující titul.

        • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

          Barra     před 12 lety 05.12.2012 14:07 |  
          0 0

          A vidím ž Quelhar byl rychlejší než já, můj příspěvek byl navíc reakce na Haalu a ne Quelhara.

          • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

            Jiri1     před 12 lety 05.12.2012 14:30 |  
            0 0

            Pojdte se zamyslet trochu jinak, jste clenove vedeni a odvolate trenera po pul roce, je situace nejak dramaticka , ne, hrozi naky nebezpevci z prodleni , ne, ma trener moznost neco zmenit, ano, navic kdo by to cele zaplatil, odstupne pro takoveho trenera je sice vzdy po dohode, ale vzhledem k odhadovane vysce platu i bezici smlouve muze jit i o castku okolo 2 milionu, navic je hezke , ze praskate jmeny , ale jste si jisti, ze by treba tento velmi tezko zvladatelny trener/ Koubek/ mohl neco zmenit, vite co mne osobne zarazi, plat okolo 200 tisic je pro trenera v Ceske lize pomerne vyjimecny a presto nas nekolik adeptu strikne v lete odmitlo, proc asi. Narozdil od jinych nepovazuji prijem vedeni okolo 2 melounu rocne za apokalypsu, ale je nutno , jak jsem psal napnout vsechny sily a neco zmenit., tj v teto souvislosti treba nechapu vyjadreni vedeni z valne hromady , ze budeme stavet na vlastnich hracich, to pak ale nepotrebuji skautink, tech 5 placenych lidi bych rozhodne umel vyuzit jinak.

            • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

              Haala (přítel SN)     před 12 lety 05.12.2012 14:38 |  
              0 0

              Taky mě ten kontrast zaujal, vychází mi z toho, že se asi budeme snažit přetahovat nadějné dorostence z balkánu...Teď vážně, řeči jsou sice hezké, ale uvidíme, až jaké budou výsledky. Myslím, že by měly být vidět již během zimního období.

      • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

        Haala (přítel SN)     před 12 lety 05.12.2012 14:31 |  
        0 0

        Já zas spíš koukám na ty pozitivní věci, které u našeho současného zas tolik nenacházím. Jistě máš pravdu v tom, že nikde moc dlouho nevydržel, někde to skončilo i neslavně. Stejně mi vychází jako jeden z nej koučů u nás. Ale tak když s námi Rada udělá jeho průměrný výsledek, nemám s tím problém, jen ta perspektiva.
        Pravda, taky nemám moc v oku druhou ligu, nebo i nižší soutěže, věřím tomu, že i tam by se dal najít velmi kvalitní mladší trenér.

        • Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

          sasky     před 12 lety 05.12.2012 14:42 |  
          0 0

          Mě v souvislosti s výměnou Rady právě napadl Martin Svědík z Pardubic. Na jeho fotbal se nechá koukat :)

  22. Re: Petr Rada: Ano nebo ne?

    zeleznik2     před 12 lety 05.12.2012 19:25 |  
    0 0

    Ano naprostý souhlas, otázka za koho?musel by to být v první řadě Slávista, aby byl podporován hráči a hlavně fanoušky, za druhé zkušený trenér(ne např. asistent či novic), Kozel opravdu dobrá volba, ale z Dukly si myslím, že jen tak nepůjde. Hlavně né experimenty typu Straka. Na Radu jsem se těšil v Čelakovicích a v přípravě to bylo velice slibné, až na zbytečnou porážku v Boleslavi se mi začátek ligy líbil, ale po Derby hrůza a děs, výpadek v poháru, jako by se vrátil výkon z posledních dvou či tří let. Trenérovi bych dal šanci i pro jaro, ale v případě špatných výkonů, musí mít vedení případně připravené alternativy(Kozel a Uhrin ml.), proto říkám zatím ne!!