Přípravná utkání

Hořovicko - Slavia 0:5

Dlouhou reprezentační přestávku si slávisté týden před utkáním s Teplicemi oživili přátelským zápasem v Hořovicích. Divizního soupeře přehráli výsledkem 5:0, dvě branky vstřelil veterán Vlček.

Hořovicko - Slavia 0:5 (0:2)
Branky:
11. Kisel (pen.), 34. Juhar, 63. vlastní, 67. a 70. Vlček

Slavia 1. pol.: Čontofalský - Nitrianský, Latka, Dobrotka, Juhar - Vošahlík, Petrák, Zmrhal, Mičola - Kisel - Škoda
Slavia 2. pol.: Hrubeš - Dostál, Cicman, Hubáček, Tusjak - Koreš, Jarolím, Milutinovič, Frejlach, Hurka - Vlček

Trenér Petr Rada přivezl do Hořovic 22 hráčů a každý z nich si zahrál poločas. Do první půle nastoupili slávisté v nejsilnější sestavě, ve stoperské dvojici se s Latkou objevil uzdravený Dobrotka, na levé straně zálohy dostal příležitost Mičola. Už v jedenácté minutě šli slávisté do vedení brankou Kisela z penalty po faulu na Škodu. Do poločasu se ještě trefil pěknou střelou Juhar. Ve druhé půli nastoupili náhradníci, protože kvůli regeneraci po reprezentačním srazu nebyl k dispozici Čonka, na levém beku si zahrál Luboš Tusjak. Do zápasu zasáhli také uzdravení Koreš a Jarolím. Slávisté během sedmi minut přidali tři branky, když si nejprve po akci Frejlacha vsítili domácí vlastní branku a poté se dvakrát prosadil veterán Stanislav Vlček.

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hořovicko - Slavia 0:5

    quelhar (admin)     před 12 lety 12.09.2012 19:15 |  
    0 0

    Nikdo z nás na zápase nebyl, takže samozřejmě vítáme postřehy těch, kteří na zápas zavítali...

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      miros     před 12 lety 12.09.2012 19:24 |  
      0 0

      Je mi jasné, že jsi tam nebyl, když jsi napsal, že Juhar dal gol z dálky... Byl 3 metry ve vápně. Byl jsem tam a postřehy? Brankáře a obranu nelze hodnotit, Juhar s Petrákem dobře. Skoro všechny nebezpečné akce tahala pravá strana Nitranský s Vošahlíkem. Mičola na ligu momentálně nemá. neobešel ani hráče v divizi..Zmrhal aliisticky a pomalu a vše dozadu...Ve druhý půli flákající se Hůrka a Hubáček i proti divizi všechny míče dopředu na kopačky soupeře.

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        quelhar (admin)     před 12 lety 12.09.2012 19:26 |  
        0 0

        OK, Juhara jsem opravil...

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        spino     před 12 lety 12.09.2012 19:30 |  
        0 0

        Nitrianský s Vošahlíkem nejlepší? Vždyť ty jsou od začátku sezóny na pár facek. Pokud zahráli opravdu dobře, tak to kvituji, ale moc si to nedovedu představit.

        A co Mičola? Pomalej? Neohrabanej?

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          miros     před 12 lety 12.09.2012 21:57 |  
          0 0

          To máš prvadu. V lize to nebylo dobrý, ale dnes oni jediný dva to v první půli tahali. Mičola neškovnej pomalej a neohrabanej. Divizní hráče vůbec ničím nepřevyšoval...pro mne zklamání.

          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

            Slawek     před 12 lety 12.09.2012 22:08 |  
            0 0

            Asi je úroveň divize pro ně to pravé !

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        luk (přítel SN)     před 12 lety 12.09.2012 19:50 |  
        0 0

        Mě nepřišlo, že by se Hůrka flákal. Spíš to vypadalo, že si moc nevěří a na to konto mu toho moc nevycházelo. Mičola potřebuje hrát, zatím spíš do počtu. Gól Juhara padl po pěkné akci, byl tam náběh v několika lidech. V druhé půli mi přišli ve středu celkem aktivní Milutinovič s Frejlachem a Jarolímem ale je fakt, že hráli proti divizním kopálistům a v druhé půli vystřídalo třičtvrtě týmu i Hořovicko..

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          miros     před 12 lety 13.09.2012 08:35 |  
          0 0

          No právě! Ve druhé půli nastoupili za Hořovice i dva 40 letí pánové, kteří si chtěli zahrát proti Slavii. Místní si z toho dělali srandu. proti nim by neměl být problém se prosadit i našim náhradníkům.

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 17:42 |  
          0 0

          Druhá půle byla divná, ale první bych bral jako celkem regulérní.

          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

            miros     před 12 lety 13.09.2012 20:39 |  
            0 0

            souhlasím

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 17:40 |  
        0 0

        Nutno dodat, že na Mičolu hrál velmi šikovný domácí hráč Bežó, zatímco na Vošahlíka laxní Zítek.

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 17:36 |  
      0 0

      Byl jsem tam, viz dole v diskusi.

  2. Re: Hořovicko - Slavia 0:5

    slamacek (přítel SN)     před 12 lety 12.09.2012 19:52 |  
    0 0

    me tedy spis zajima proc micola hral vlevo. na levou stranu mame tusjaka, juhara, hurku, conku, pripadne i veselyho. v pravo pak jen vosahlik, a zvladne to tam i kores, ovsem ani jeden z nich neni klasicky pravy zaloznik.. toto mi proste hlava nebere

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      smolda21     před 12 lety 12.09.2012 19:56 |  
      0 0

      Kurva to už hrál Jarolím :/ to zase bude v základu alibista.

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      Hajens     před 12 lety 12.09.2012 20:05 |  
      0 0

      Hral na levo, protoze i pro nej je podle me primarni pozice LZ.

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        Lenkestr     před 12 lety 12.09.2012 20:14 |  
        0 0

        hral tam asi protoze nemame leveho krajniho beka... kdyz si vsimnes, tak na beku hral Juhar a Tusjak, oba levi zaloznici...krom Conky tam neni nikdo a Conka odpocival...

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      Almik     před 12 lety 12.09.2012 21:35 |  
      0 0

      Sestava proti teplicím :
      Čontofalský - Nitrianský, Latka, Dobrotka, Juhár- Mičola, Kisel, Tusjak - Vošahlík, Škoda, Vlček
      na tři útočníky by to možná sedělo - Kisel je dost kreativní asi za dva, a Mičola s Tusjakem by se trochu zatáhly do středu zálohy - Potom by se vošahlík posunul trochu doprava, takže by se vysunul spíše do levé zálohy, ale musel by se vracet - takže by měl fyzycky náročnou práci.
      Na hrotu by pak vyčnívaly Škoda s Vlčkem.

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        Clarinet     před 12 lety 12.09.2012 22:29 |  
        0 0

        Nevim, jakej má smysl tady fantazírovat o sestavách, který nikdy nenastoupěj. A upřímně, ještě že tak - tahle je strašná. 7 ofenzivních hráčů? To je nějaký postesknutí po dobách Pepiho Bicana? Střed zálohy by takhle byl dokonale průchodnej a navíc bychom hráli v deseti, protože hezký vzpomínky, který na něj máme, to za Standu Vlčka na hřišti neodkopou. Šílenost.

        Doufám, že Rada nepočítá s Mičolou nalevo. To bych si ťukal na čelo.

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          Alanor (admin)     před 12 lety 12.09.2012 22:37 |  
          0 0

          Sestava je to dosti nepravděpodobná.

          Co se týče Mičoly, tak autor ho myslel napravo, pokud mohu soudit, protože Nitrianský je jako pravý bek taky psaný první. Právě tady bych se chtěl zeptat, jestli je nějaké pravidlo, jestli začít psát zprava, nebo zleva. Mně přijde logičtější psát to zleva, když se čte zleva doprava. Třeba na teletextu je to ale psáno jako tady u autora. Vyvolává to celkem zmatky. :)

          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

            Alanor (admin)     před 12 lety 12.09.2012 22:39 |  
            0 0

            Nevím, jestli jsem to vysvětlil pochopitelně, jde o to, jestli sestavu psát:

            Čonto - Juhar, stopeři, Nitrianský, nebo Čonto - Nitrianský, stopeři, Juhar. Obdobně pak u zálohy.

            • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

              Hajens     před 12 lety 12.09.2012 22:45 |  
              0 0

              Jenže. když si představíš, že se sestava vypisuje rovnou v rozestavení a začínáš brankařem, tak "vizualně" na dalším řádku je obrana a tam zleva čteš jako prvního pravého obránce....
              --------------brankař-----------
              --RB---------stopeři------LB--- ap.

              • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                Alanor (admin)     před 12 lety 12.09.2012 22:48 |  
                0 0

                Takto ano, ale já to vždycky bral, že začínám z pohledu brankáře, tedy v tomto příkladu jakoby ze zdola. Ale spíš mi jde o to, jestli je na to nějaký úzus.

                • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                  quelhar (admin)     před 12 lety 12.09.2012 23:05 |  
                  0 0

                  Uzus je to psat zprava, pouzivaji to tak vsichni... :o)

                  • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                    miros     před 12 lety 13.09.2012 08:27 |  
                    0 0

                    všichni komentátoři na všech světových tv to čtou od pravého obránce. a neřeště píčoviny.

                    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                      JS (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 14:42 |  
                      0 0

                      ... son of a bitch

                    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                      Barra     před 12 lety 13.09.2012 16:51 |  
                      0 0

                      A nebude to náhodou tím, že je na světě více praváků než leváků? -:)

                      Proč reaguješ tak ostře, Mirossi, a používáš hned takové výrazy? Řekl bych, že to byla celkem legitimní otázka a zamyšlení, určitě v tomto okurkovém období, když se nehraje kompetice.

                      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                        miros     před 12 lety 13.09.2012 17:10 |  
                        0 0

                        Dobře tak pojďme řešit proč se čte nejdřív brankář a ne hrotový utočník, když máme okurkové období....

                        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                          Barra     před 12 lety 13.09.2012 17:15 |  
                          0 0

                          Tak tady mě napadá celkem jednoduchá odpověď. Brankář má většinou číslo 1 na triku…

                          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                            miros     před 12 lety 13.09.2012 20:41 |  
                            0 0

                            ale ne vždy..tak tedy sestavy podle čísel? To už je fakt pakárna..

                            • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                              Barra     před 12 lety 14.09.2012 09:51 |  
                              0 0

                              Ptal ses, proč sestava začíná s brankářem a ne s útočníkem, a já ti odpověděl.

                              Čísla se začínaly ve fotbale používat koncem 1950, jestli jsem správně pochopil. Hráčům se tradičně udělovali čísla od 1 do 11, každá pozice měla své číslo. A protože tehdy se hrálo v sestavě 4-2-4, dostal brankář automaticky číslo 1, a pak se číslovalo z prava na levo a od obránců k útočníkům.
                              Takže

                              1
                              2 – 3 – 4 – 5
                              6 – 7
                              8 – 9 – 10 – 11

                              Když se přešlo na systém 4-3-3, stáhl se hráč číslo 10 do středního pole jako Spielmacher, číslo 9 se stál centrální útočník.

                              Ale ani to už neplatí, systémy se sice mění, tradice nicméně zůstává. Takže když bude chytat Berkovec, bude stále jmenován jako první a ne dle jeho čísla 29. Pakárna by byla, kdyby se sestava četla podle čísel, jak se špatně dedukoval z mého příspěvku.

                              A poslední léta si hráči vybírají takové šílené čísla jako například brankář Vitor Baia (ex Barcelona), který po přechodu do Porta chytal s číslem 99 - prý jako vzpomínka na to, že v 1999 se mu konečně podařilo Barcelonu opustit…).

                              Ve turecké lize je zase módní hit mít číslo, které odpovídá departementu/provincie, odkuď hráč pochází. Takže u Trabzonsporu má brankář číslo 89, obránci 63 a 92, středopolaři 80 a 91 atd.

                              Ale to už je podle mě šílené, není nad tradiční číslování od 1 do 11.

                              • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                                miros     před 12 lety 14.09.2012 18:37 |  
                                0 0

                                hezký, ale nemáš pravdu...tehdy se hrálo 3-2-5...napřiklad V Chile 62..až pak se zatáhl jeden utočník do zálohy a jeden záložník na druhého stopera..a byl 4-2.4

                                • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                                  Barra     před 12 lety 14.09.2012 23:01 |  
                                  0 0

                                  Nepletu se, Mirossi, Brazílie se stala s 4-2-4 systémem mistrem světa již v 1958.

                                  Systém 3-2-5 a později 3-2-2-3 nebo WM systém se používal od let 1930.

                                  Již začátkem ´50 let se ale vyvinula 4-2-4 formace, která se snažila kombinovat silný útok a obranu. Jedná se o systém, kde de facto 6 hráčů útočí a 6 brání, vzhledem k tomu že středopolaři plní obě funkce.

                                  Hlavní zásluhu měl Flávio Costa, národní trenér Brazílie, spolu s Maďarem Béla Guttman. Systém se používal v Brazílii od 1955, Sao Paolo, Santos a Palmeiras hráli tento systém na klubové úrovni.

                                  Brazílie vyhrála se systémem 4-2-4 MS 1958 ve Švédsku, v té době s 17letým Pelé.

                                  Samozřejmě, že nebudu něco tvrdit bez toho, že bych uvedl zdroje:

                                  - Ohledně systému 4-2-4
                                  http://www.fifa.com/aboutfifa/footballdevelopment/news/newsid=74401/index.html

                                  - Viz také:
                                  http://www.fotbal-historie.7x.cz/1962-chile (Odstavec 12 : ´V dalším utkání nastoupili Němci se zastaralým systémem 3-2-5 proti Švýcarům s obranným riegel-systémem´).

                                  Mimochodem: v 1962 v Chile se stali Brazilci mistrem světa proti ČSSR se systémem 4-3-3.

                                  • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                                    miros     před 12 lety 15.09.2012 14:51 |  
                                    0 0

                                    MS vyhráli, ale v žádném případě to nebylo klasické 4-3-3

                                    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                                      Barra     před 12 lety 15.09.2012 20:39 |  
                                      0 0

                                      Dobře, nehrálo se tedy 4-3-3 ale 3-2-5, jak jsi uváděl (zdroj: Miross).

                                      Jiné zdroje, jak například oficiální stránky FIFA sice uvádí, že Brazílie v Chile překvapila formaci 4-3-3 http://www.fifa.com/worldcup/archive/edition=21/index.html
                                      (Brazil were worthy winners, beating Czechoslovakia in the Final (...) This FIFA World Cup featured plenty else, including new 4-3-3 tactics)

                                      stejně jako například
                                      http://www.expertfootball.com/history/brazil_1962.php
                                      (Brazil's charming style was a crowd favorite at the 1962 World Cup in Chile. Brazil adopted the 4-3-3 formation)

                                      nebo v španělštině
                                      http://www.taringa.net/posts/deportes/6207355/La-evolucion-del-futbol-y-los-sistemas-tacticos_.html
                                      El sistema de juego 4-3-3, hace su aparición en la Copa del Mundo de Chile en 1962. Los brasileños lo habían implementado convirtiendo su 4-2-4 en un 4-3-3, al bajar Zagalo a medio campo. El centro del campo es reforzado.

                                      a těch zdrojů je nepočetně moc.

                                      Tím jsi ale vše dál na správnou míru a tyto zdroje opravil.

                                      Diskuze uzavřena.

          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

            Clarinet     před 12 lety 12.09.2012 22:53 |  
            0 0

            Autora jsem pochopil, ten myslel Mičolu napravo. Obavy mám ale z Rady, kam ten ho myslí. :)

            Já vždycky začínám pravou stranou (Nitrianský, Latka, Dobrotka, Juhar), ale nilkdy jsem se teda do hloubky nezamejšlel nad tim, proč to tak dělám a jestli je to tak logický. Asi protože si jedenáctku představuju z pohledu brankáře a jsem pravák, tak začínám zprava? Těžko říct. Je to nakonec asi jedno - každej tady ví, jakej post hraje Nitri a jakej Čonka, takže si to čtenář dokáže snadno domyslet. :)

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        miros     před 12 lety 13.09.2012 08:31 |  
        0 0

        jako legrace dobrý, ale jinak asi na fotbal moc nechodíš co?

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          JS (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 14:43 |  
          0 0

          už vám chybí diskuse, Mirossi? Jestli jo, běžte si absťák vybíjet jinak, než sem, kdo je tu zvědavý na vaše výlevy? Hádejte třikrát...

          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

            miros     před 12 lety 13.09.2012 16:15 |  
            0 0

            ???

  3. Re: Hořovicko - Slavia 0:5

    Alanor (admin)     před 12 lety 12.09.2012 22:20 |  
    0 0

    Jsem znepokojen tím, že Tusjak nehrál v základní sestavě. Snad to bylo pouze odpočívajícím Čonkou, i tak se mi to ale nezdá.

    Naopak kvituji zařazení Dobrotky do stoperské dvojice s Latkou.

    Jinak oproti začátku minulé sezony jsme bezpochyby posílili. Tehdy jsme takřka neměli na lavičce nikoho kromě juniorů, nyní by ani naše druhá sestava neměla mít problém udržet se v lize.

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      Clarinet     před 12 lety 12.09.2012 22:43 |  
      0 0

      Sdílim tvoje znepokojení, jak už píšu o kus vejš, a doufám, že Rada nehodlá nijak zasahovat do naší levý strany, která je skvělá. Nemohlo by to přinést nic dobrýho. Bota nás tlačí napravo.

      Z Dobrotky mám radost i já, všichni víme, že Hubáček je dávno zralej na poděkování, kytku, choreo a návrat do Zlína.

      Druhá sestava by se podle mě při její současný formě pakovala z ligy zatraceně rychle. :) Ale je pravda, že trenér má až teď konečně nějaký alternativy na střídání - kdyby se rozhodl začít ho využívat. :))

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        Alanor (admin)     před 12 lety 12.09.2012 22:45 |  
        0 0

        S tou druhou sestavou to je věc čistě hypotetická, ale podle jmen jsou v lize i horší mužstva. I když vůbec netuším, kdo by tam dával góly (nebo že by se Standa těmi dvěma brankami rozjel? :D ).

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        Barra     před 12 lety 12.09.2012 23:56 |  
        0 0

        Všichni víme? Mluv za sebe, a buď rád že Hubáčka máme. Minulou sezónu se také počítalo s Robertem Cicmanem, a víme jak to dopadlo.
        Doufám, že Dobrotka potvrdí naše očekávání a dokáže že je lepší, ale ať se David Hubáček klidně dožije svůj důchodový věk jako fotbalista u nás. Kdo ví, jak moc ho ještě budeme potřebovat. Abychom se moc nedivili, co kdyby Latka na konci roku odešel? Jasně, Hubáček není žádný Carlos Puyol, ale po těch 7 letech, kdy byl stále věrně a téměř bez zranění k dispozici a plnil dle svých nejlepších možnosti své úkoly, nebude žádná kytka dost velká.

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          martyni (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 11:47 |  
          0 0

          Presne, kolik takovejch hracu prislo na post Hubacka.. mraky... uz 10 let vsichni rikaji, kdy uz konecne nastoupi nekdo misto Hubacka.. jenze prekvapive.. ti kluci jsou zpravidla horsi a zraneni.. Hubacek je predci a jeste je stale k dispozici.. Dobrotku ano, ale uvidime, sluzby Huba mozna opet budou treba.

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        Slawek     před 12 lety 13.09.2012 08:44 |  
        0 0

        Všichni víme, kolikrát nám Hubáčkova schopnost nastoupit kdekoli v obraně vytrhla trn odkudsi. Takže bych byl velmi opatrný Hubáčka se zbavovat, zvláště když za něj při event.odchodu Latky stále není náhrada. Je zde řada lidí, kteří nemohou Huba vystát, ale myslím, že sami nevědí proč vlastně.

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          qazwerty     před 12 lety 13.09.2012 09:04 |  
          0 0

          Také si říkám, jestli by měl Tusjak začínat zápas na lavičce, tak určitý pán nerozumí fotbalu...!!! A strkat ho na beka? No to není zrovinka nejchytřejší nápad...

          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

            Betynka58     před 12 lety 13.09.2012 10:23 |  
            0 0

            No on to je spíše takový typický jarolímovský nápad cpát ofenzivní levé záložníky na kraj obrany (viz Švento, Hloušek, svého času snad i Skácel, naposledy Juhar), už se z toho pomalu stává taková slávistická tradice.

            • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

              Tonda     před 12 lety 13.09.2012 10:44 |  
              0 0

              já bych tyhle pokusy zase nijak neodsuzoval, pro herní rozestavení 4-5-1 je přímo nutné mít krajní obránce jako jezdce nahoru a dolu, ti přímo musí podporovat útok, jinak je ten herní styl špatný a neefektivní. zkrátka levý obránce ala Hubáček je pro dnešní fotbal úplně nemožná varianta. Dneska je útok i bránění věcí celého týmu a proto i krajní obráci musí umět zaútočit a současně si plnit def. úkoly.

              • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                qazwerty     před 12 lety 13.09.2012 10:54 |  
                0 0

                A na levé záloze kdo? Juhar? To není žádný technik, ale spíše bijec...

                • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                  Tonda     před 12 lety 13.09.2012 11:17 |  
                  0 0

                  právě proto se mi ten Juhar na levém beku celkem líbí. Levá záloha je tím pádem volná pro Tusjaka / Hurku - i Koreš tam umí zahrát hodně solidně.

                  • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                    miros     před 12 lety 13.09.2012 12:12 |  
                    0 0

                    Je nutné mít na krajích ofenzivní hráče s rychlostí a fyzičkou...podívejme se kde hraje oránce Barcelony Dani Alves celý zápas....v podstatě je to křídlo...

                    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                      Barra     před 12 lety 13.09.2012 16:45 |  
                      0 0

                      Pché, Mirossi, a co pak takový Álvaro Arbeloa z Realu? -:)

                      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                        miros     před 12 lety 13.09.2012 17:12 |  
                        0 0

                        není tak ofenzivní jako Alvés....

                        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                          Barra     před 12 lety 13.09.2012 17:27 |  
                          0 0

                          Ale, ale, přišli jste minulou sezónu jak o titul, tak o Supercopa... Že by Alvés chyběl v obraně?

                          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                            miros     před 12 lety 13.09.2012 20:43 |  
                            0 0

                            já o koze a ty voze

                            • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                              Barra     před 12 lety 14.09.2012 08:23 |  
                              0 0

                              Mirossi, tvá poznámka že v moderním fotbale by krajní obránce měl mít ofenzivní impulzy a podporovat útok není nic nového, fanoušky Slavie považují za znalce fotbalu.

                              Utahoval jsem si jen z tvé adorace Barcy a Alvése. Nebude snadné výsledky Realu ze sezóny 2011-2012 opakovat, jen namátkově: z 38 zápasů 32 vyhraných, 4 remízy a jen 2 prohry, 121 branek pro, 32 proti, 100 bodů. Barcelona měla o 4 výhry a 9 bodů míň, a střelila také 7 gólů méně. Takže co se týká ofenzívy měl Real navrch.

                              Ale promiň, že jsem se tě dotknul tímto popíchnutím. Real rád sleduji o té doby, co v 1973 transferovali z Borussie Moenchengladbach Guentra Netzera, který byl úžasný (a podle mě nejlepší) Spielmacher všech dob. Mimochodem, Real koupil Netzera jako odpověď na transfer Johan Cruijffa, který také v 1973 přišel z Ajaxu do Barcelony. Ale jako znalce Primera División ti tohle nemusím říkat.

                              Nezter byl fotbalista roků v Německu v 1972 a 1973, s Borussií Moenchengladbach vyhrál titul v 1970 a 1971, Pokal v 1973, s Realem vyhrál titul v 1975 a 1976, Copa del Rey v 1974 a 1975. S Německem se stál mistrem Evropy v 1972, v 1976 mistrem světa.

                              • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                                miros     před 12 lety 14.09.2012 18:40 |  
                                0 0

                                a co má Netzer společnýho s ofenzivními obránci, to fakt nevím..pokud napíšu, že Alves nraje skoro křídlo, znamená to pro tebe adoraci Barcelony? tak pak jo...

                                • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                                  Barra     před 12 lety 14.09.2012 23:09 |  
                                  0 0

                                  Promiň, že jsem si na Guentera Netzera vzpomněl v souvislosti v Realem a zlatou érou tohoto klubu v létech ´70. Samozřejmě, že to bylo jen okrajově a že Netzer nemá nic společného s Alvesem.

                                  Budu ten poslední abych kvality Daniela Alvese zpochybňoval. Myslel jsem ale, že budeš rozumět žertíku, když jsem pozdvihoval Arbelou a výsledky Realu v minulé sezóně, a zmiňoval tvou sympatii pro Barcu.

                                  Nevadí Mirossi, vidím, že nemáš náladu. Když vše bereš tak vážně, tak už tě nebudu otravovat.

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        bongor     před 12 lety 13.09.2012 22:01 |  
        0 0

        Nevím,proč by se měl Hub vracet do Zlína.I když už pro něj jednou nebude místo v sestavě,tak věřím,že jeho věrné služby budeme moci odměnit stejnou mincí a najde se pro něj nějaký flíček v Edenu.
        Ovšem stále ještě je to fotbalista,který zaceluje vzniklé mezery.když se někdo zraní,nebo ztratí formu.ještě jsme ho pořád nedocenili.Uvidíš,že jednou budeme říkat,jó když hrál Hub................

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          Barra     před 12 lety 14.09.2012 00:24 |  
          0 0

          Děkuji za tento příspěvek. Máš to u mě, bongore!

  4. Re: Hořovicko - Slavia 0:5

    Tonda     před 12 lety 13.09.2012 10:35 |  
    0 0

    Já nevím co tady všichni šílí že bude tusjak na levém beku.. máme tam přece čonku a jako zálohu Juhara, tomu si myslím že by i vyhovovalo pro jeho jedovaté střely z dálky dobíhat z druhé vlny a střelbu zkoušet. CO se týče pravé ýálohy, je podle mě úplně jasné že až se rozehraje Mičola, bude tam hrát právě on a bude se střídat s Korešem, ten taky potřebuje doléčit. Co se týče hrotu, tak tam je jasný Škoda a bude ho zastupovat právě Vošáhlík, který se z pravé zálohy přesune na lávku jako náhrada za Škodu. Standa Vlček možná dostane ještě šanci, ale spíše jako žolík na závěr utkání. Je vidět že je snaha udělat něco se středem zálohy, kde se dává šance Zmrhalovi, Všichni vědí že Milutinovič je brzda, podobně jako Frejlach nebo Jarolím, ale právě Jarolíma čekám v základní sestavě proti teplicím na úkor Zmrhala. Petrák má svůj flek docela jistý, a záda mu kryje právě Jarolím a taky Cicman.

    Když to shrnu, až se uzdraví Koreš a Mičola rozehraje do své formy, oba bych je šoupl do základu a ten bych viděl asi takto:
    zprava doleva
    Čontofalský /Berkovec
    Nitrianský- Latka - Dobrotka - Juhar/Čonka
    Petrák
    Mičola - Koreš - Kisel - Tusjak/Juhar
    Škoda / Vošahlík

    V juniorce se rozehrává Mikula k zajímavým výkonům, ten by mohl příští sezonu dělat dvojku Nitranskému.
    Jestli odejde Latka - bude problém na stoperu, Cicman ani Hub nejsou podle mě stopeři pro tým s ambicemi na evr. poháry.
    No a útok je taky celkem jasná slabina.
    Záloha, která Slavii vždy zdobila zase začíná vypadat k světu, ale je potřeba aby tam nehráli alibisti Jarolím nebo Frejlach

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      spino     před 12 lety 13.09.2012 10:46 |  
      0 0

      Souhlas, jenom bych protočil tu zálohu:

      Koreš - Mičola - Kisel - Tusjak/Juhar

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        Tonda     před 12 lety 13.09.2012 11:34 |  
        0 0

        Co vím, tak Koreš umí hrát kdekoliv v záloze, kromě def. zálohy, u Mičoly si nejsem jistý kde je jeho nejsilnější stránka. podhrota máme Kisela, a tomu to jde paradně. Na Zmrhalovo misto bych Mičolu taky neviděl, spíše na to pravé křídlo. Koreš je podle meho nazoru univerzalnější hráč, a dle mého názoru budoucí reprezentant. Bohužel je ze Slavie a z té se do repre nedostává tak lehce jako třeba přeceňovaní hráči typu Kušnír Kadlec a jim podobní z toho druhého týmu, ale to už je jiné téma ...

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          Clarinet     před 12 lety 13.09.2012 18:49 |  
          0 0

          Koreš budoucí reprezentant? Proboha, lidi, zbláznili jste se?

          Ale co, proč ne. Taky přispěju svojí věštbou, hm? Koreš už vrchol svý kariéry zařil, bylo to předminulou sezonu. Na ligu má a nejspíš si odkope pár příjemnejch sezon někde v Příbrami. Ve Slavii už ale žádnou budoucnost nemá.

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          bongor     před 12 lety 13.09.2012 22:18 |  
          0 0

          Já jsem si myslel,že jsem proti rumunům příliš zaujatý,ale V.Kadlec mě z tohoto omylu vyvedl velmi rychle.Nejsem zaujatý,to jsem si oddechl.Ono je to ve skutečnosti ještě horší,než jsem to očekával.
          Další z kvanta velkohubých canců rudých novinářů,kteří nazvali V.K.zabijákem se mi v kontextu s jeho výkonem proti Finsku jevilo jako velmi nepovedený fór.Hrál ještě hůř,než jsme mohli očekávat,i když zabiják to skutečně je,párkrát se málem zabil o balón
          Ale po různých těch Kušnírech a Hušbauerech by to přece jen takové překvapení nemělo být,Teď vytáhnou Krejčího,to je čistý běžec,s fotbalem to nemá moc společného,třeba příště alespoň doufám posílí náš kvartet na 4x100 metrů.Potom očekávám Vaclíka,i když Bičík ho strčí do kapsy,kdy si zamane,vrátí se spící panák Matějiovský.Hezké perspektivy...................

          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

            janko (přítel SN)     před 12 lety 14.09.2012 07:50 |  
            0 0

            jak říkávala má babička, navoněná bída....

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      fredydj (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 15:47 |  
      0 0

      prosim vás to děláte naschvál, že klukům neustále mrtvíte jména už mě to štve. Za nás nehraje žádnej Míčola ani Vošáhlík ani Hůrka.....

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        Barra     před 12 lety 13.09.2012 16:35 |  
        0 0

        Že by se jednalo o nové posily?

        Ale máte absolutní pravdu, nějaký překlep se sice snadně objeví, ale měli bychom celkově dbát na to, abychom naše hráče správně oslovovali. Jedná se o projev patřičného respektu. Také bych nechtěl, aby mě někdo oslovoval jako ´Bára´ místo Barra -:)

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          no-nick     před 12 lety 13.09.2012 18:09 |  
          0 0

          Absolutní souhlas. Ikdyž Míčola mě upřímně rozesmál.

          • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

            PetCC     před 12 lety 13.09.2012 18:20 |  
            0 0

            No, v diskuzích se snažím psát jméno každého správně, ale připomněli jste mi zápas s Olomocí, kde mě skupinka našich hráčů začínajících na Č přivedla k nápadu, že za Slavii budou muset hrát hráči jenom od tohoto písmena. A ostatní se musí přejmenovat. Takže jsem pak v zápase komentoval hráče s novým příjmením, například Čitrianský, Čatka, Četrák, Čisel, Čuhar, Čarolím, Čkoda. Ovšem korunu všemu nasadil Čubáček :-)

            • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

              bongor     před 12 lety 13.09.2012 22:21 |  
              0 0

              Už zase ten chudák Hub,tn bude mít pokoj až snad na hřbitově.

              • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

                fredydj (přítel SN)     před 12 lety 14.09.2012 00:48 |  
                0 0

                Hub je borec :))) ten kluk je hodně nedoceněj, dřív jsem ho vůbec neměl rád, ale postupem času zjištuju jak je pro nás důležitej i přes ty jeho "nákopy" atd...nicméně doufam že si zaslouží dustojnou rozlučku a nikdy nezapomenu na Hradec :))))

  5. Re: Hořovicko - Slavia 0:5

    zeleznik2     před 12 lety 13.09.2012 10:59 |  
    0 0

    Očekávaná sestava a očekávaný výsledek, co k tomu dodat?jsem spokojený a teď vzhůru na Teplice. Sestava z první půle bude i ligová jen s tím rozdílem, že Míčola žačne na lavičce a místo něj tam bude zřejmě Tusjak anebo Jarolím což bude krize stejně jako v obraně místo Dobrotky by byl Hubáček. S tou sestavou si myslím, že můžeme smělet útočit na poháry, hrajeme dobře, mužstvo na to máme, jen ty goly viz proti Boleslavi a proti Liberci, těch 5 bodů nás může ještě mrzet, no doufám, že jsme si to špatné už vybrali a teď budeme jen vítězit, Slavie Forever!

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      bongor     před 12 lety 13.09.2012 22:24 |  
      0 0

      Určitě znáš slovo handicap.To je naše pozice na startu ligy.Dali jsme jim pár bodíků náskoku a teď začneme hrát.Ať žije Slavia!!!!!!

  6. Re: Hořovicko - Slavia 0:5

    tolsimir     před 12 lety 13.09.2012 14:11 |  
    0 0

    Uprimne vcerejsi zapas pro me prinasi negativum v podobe rychleho uzdraveni Jarolima. Ac jsem se ho driv zastaval, tak nyni budu opravdu hodne nastvany, az se dostane do sestavy na ukor Zmrhala jen proto, ze je to proste kapitan..

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      Barra     před 12 lety 13.09.2012 15:11 |  
      0 0

      Jarolím hrál druhý poločas v ´B´- mužstvu, takže bych moc nepanikoval. Nechme se překvapit, pochybuji ale, že by Rada úmyslně zeslaboval mužstvo tím, že by na trávník neposlal ty hráče, kteří se nejlépe kompletují. A odmítám takové kecy, že by Rada se nechal uplácet aby nějakého hráče postavil, jak tady někdy zastánci komplotních teorií prohlašují.

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      Barra     před 12 lety 13.09.2012 15:11 |  
      0 0

      Jarolím hrál druhý poločas v ´B´- mužstvu, takže bych moc nepanikoval. Nechme se překvapit, pochybuji ale, že by Rada úmyslně zeslaboval mužstvo tím, že by na trávník neposlal ty hráče, kteří se nejlépe kompletují. A odmítám takové kecy, že by Rada se nechal uplácet aby nějakého hráče postavil, jak tady někdy zastánci komplotních teorií prohlašují.

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        Barra     před 12 lety 13.09.2012 15:12 |  
        0 0

        Samozřejmě jsem to chtěl poslat jen jednou...

        • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

          miros     před 12 lety 14.09.2012 07:48 |  
          0 0

          Vím že to byl divizní soupeř atd. každopádně i když LJ bych už v sestavě nerad viděl, tak musím konstattovat,že Zmrhal nebyl vidět, hrál ještě víc dozadu a do strany než LJ. kažfopádně byl LJ jednoznačně lepší.

  7. Re: Hořovicko - Slavia 0:5

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 17:33 |  
    0 0

    Byl jsem tam. 1. půlka se mi líbila více, nežli 2., nějak měla větší šmrnc. V první půli tradičně dobrý Kisel, hodně se mi líbil důrazný a průrazný Vošahlík. Ve druhé půli zaujal Tusjak, operující na velkém prostoru. A velmi tvořivý Frejlach.

    V 1. půli naši pěkné kombinace, ale domácí se občas dostali dopředu. Ve 2. půli už domácí fyzicky odešli, naši už tolik nekombinovali, ale dostávali se tam také a měli velkou efektivitu.

    Ten 3. gól byl do vzdálenější brány a byl zvláštní, ale na mě působil dojmem, že se trefil Frejlach, tak nevím.

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 17:35 |  
      0 0

      Penalta dost přísná, celkově nám rozhodčí trochu pomáhal. Taky jsme zazdili dvě tutovky. V 1. půli oběhl Škoda brankáře a nahrával Mičolovi vzduchem před prázdnou bránu, ten mířil hlavou vedle. Ve 2. půli někdo z pár metrů před brankou trefil diváka stojícího za ní.

      Jinak asi 800 diváků, Kisel hojně rozdával autogramy. Moc se mi to líbilo.

      • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

        miros     před 12 lety 13.09.2012 20:50 |  
        0 0

        penalta byla jasná a ne přísná. rozhodčí pískal dobře a vše aby na mokrém terénu nedošlo ke zranění.

    • Re: Hořovicko - Slavia 0:5

      honzah (přítel SN)     před 12 lety 13.09.2012 18:49 |  
      0 0

      Zajímavosti o Hořovicku:

      0) Klub FK Hořovicko vznikl před několika lety fúzí FC Bzová a SK Hořovice.
      1) Trenérem domácích je Jan Berger, pravděpodobně to utkání s Radou dohodl on.
      2) Momentálně jsou na 1. místě divize A, ale jinak mají dost nevyrovnané výkony.
      3) Před několika lety hráli Hořovice 1. ligu žáků, z té doby stojí za zmínku hráči: Marek Čepelák, Matěj Hybš, bratři Štochlové.
      4) Na sklonku kariéry tam hráli Ondrej Krištofík a Jiří Vávra.

  8. Re: Hořovicko - Slavia 0:5

    moxi (host)     před 12 lety 16.05.2013 08:22 |  
    0 0

    Lunettes de soleil Ray Ban [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    Lunettes de soleil Ray Ban pas cher [www.lunetteraybanpascherfr.net]
    http://www.lunetteraybanpascherfr.net [www.lunetteraybanpascherfr.net]

    Ray Ban pas cher [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour homme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    Lunettes Ray Ban pas cher pour femme [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]
    http://www.lunettesdesoleilraybanfr.org [www.lunettesdesoleilraybanfr.org]

    ray ban sunglasses sale [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    new ray ban sunglasses sale uk [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    ray ban sunglasses sale online [www.cheapsunglassesfashion.co.uk]
    http://www.cheapsunglassesfashion.co.uk [www.cheapsunglassesfashion.co.uk].