B-Tým

Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

Také slávistická juniorka vstoupila do své soutěže remízou s Jihlavou. Slávisty poslal do vedení parádní ránou z voleje Milutinovič, před přestávkou srovnal Kafka, další branky pak už nepadly.

Slavia - Jihlava 1:1 (1:1)
Branky: 20. Milutinovič - 41. Kafka

Slavia: Hrubeš - Mikula, Čepelák, Mac (78. Sudek), Malcharek - Veselý (63. Šittich), Milutinovič, Bazal, Smolák (63. Zámečník) - Červenka (72. Synek), Hurka (46. Růžička)

Trenér Petrouš dnes využil tři hráče z áčka, na pravou stranu zálohy se postavil Daniel Veselý, do středu Zoran Milutinovič a do útoku Martin Hurka. V bráně Jihlavy nastoupil Jan Hanuš, který je v Jihlavě na hostování právě ze Slavie. První zajímavou akci Slavie sehráli Malcharek, Červenka a Hurka, výsledná střela ale mířila nad. V úvodních minutách se hrál vyrovnaný zápas, Slavia hodně chybovala při přechodu do útoku a působila nervózně. Jihlava byla bojovnější a pohyblivější, přesto udělala ve středu hřiště chybu, Mikula vypíchl míč, posunul do strany Veselému, jeho křížná střela z rohu velkého vápna minula šibenici asi o půl metru. Jihlava však stále hrozila rychlými kontry, podobně jako v zápase A týmů v pondělí. Krásnou akci předvedli v 18. minutě Mikula s Červenkou. Pravý bek Slavie vybojoval míč, posunul přesně na útočníka a naběhl sprintem do vápna, kam dostal přihrávku a ač tísněn tvrdě zakončil, bohužel jen do středu brány, kde míč zlikvidoval Hanuš. Ale ve 20. minutě už Slavia vedla. Centr Smoláka odvrátila obrana Jihlavy jen za vápno, kde z voleje napálil nádherně míč pod břevno Milutinovič - 1:0. Za dvě minuty Jihlava skórovala také, naštěstí pro Slavii však jen z ofsajdu. Slávistům vstřelená branka viditelně zvedla sebevědomí a předváděli pohledné kombinace ve středu hřiště, ať už Červenka s Veselým, nebo později Mikula s Bazalem. Signál z následné standardky rozehrál Milutinovič na Hurku, který ale vystřelil vedle. Do stejného místa mířil Milutinovič po akci Červenky s velmi aktivním Mikulou. Po půlhodině hry se Jihlava vzpamatovala a začala opět hrozit před bránou Hrubeše, Slavia se chvílemi bránila jen s vypětím všech sil a trenér Petrouš musel svůj tým hlasitě napomínat. Ani to však nepomohlo a v 41. minutě vyrovnal hostující Kafka, když levá strana obrany Slavie nedokázala zastavit průnik jeho spoluhráče. Strhnout vedení zpět na stranu Slavie mohl jinak Hurka, z hranice vápna ale vystřelil vysoko nad. A na druhé straně přestřelil po další akci skrz levou stranu obrany Slavie Zeman.

Do druhé půle nahradil nevýrazného Hurku Růžička. Slávisté se snažili držet míč, jenže Jihlava opět hrozila z brejků, jeden z nich zakončil střelou Zeman, Hrubeš ji vytáhl na roh. Z něj poté na přední tyči střílel Štancl nad. Po dalším jihlavském rohu se naopak připomněli slávisté, Růžička posunul na hranici vápna na Červenku, jeho střelu zblokoval obránce hostí na roh. V 57. minutě propadl při bránění Mac, důsledkem čehož se sám před Hrubešem zjevil Kafka, ale ve vyložené pozici trestuhodně minul. Jihlavští byli však i nadále pohyblivější a postupně si vytvořili tlak. Střelou z dálky se jej pokusil zúročit Kafka, těsně minul. To už Slavia měla na hřišti čerstvá křídla Šitticha se Zámečníkem a Slavia hru opět vyrovnala. Po rychlém kontru Bazala vytvořili ofenzivní hráči Slavie před bránou Hanuše závar, který však brankou neskončil. Po dlouhé době tak na bránu vystřelil až v 79. minutě z hranice vápna Růžička, Hanuš kryl. Na druhé straně to znovu zkoušel Zeman, ani tentokrát si na Hrubeše nepřišel. Stejně si vedlo i Štanclovi, jehož střelu vyrazil Hrubeš pěknou robinzonádou. Na druhé straně si po pěkném centru Milutinoviče špatně zpracoval míč střídající Synek a bylo po šanci. Slavia chtěla strhnout výhru na svou stranu, vzadu hrála hodně riskantně, ale vedlo to spíš k šancím Jihlavy než sešívaných. V poslední minutě základní hrací doby hlavičkoval Synek, ale míč šel hodně vedle, slávisté pak ubránili i poslední útok hostů a tak zápas, ve kterém slávisté nebyli lepším týmem, skončil remízou.

Trenér Michal Petrouš zhodnotil zápas pro oficiální web takto: "Věděli jsme, že nás čeká velice silný tým. Kostra týmu hrála loni MSFL, měli tam pár zkušených hráčů. Bylo to vidět, jednalo se o houževnatý tým. Ke konci zápasu jsme měli štěstí, kluci to dohrávali silou vůle. Neřešíme ani tolik výsledek, jde nám ale o způsob hry. První půle byla slušná, ještě možná začátek té druhé. Pak přišel útlum. Následně se to zase oživilo střídáním. Bylo to jakou na houpačce, měli jsme pěkné akce, ale i hluchá místa. Chtěl bych, aby se nám vedlo celý zápas. Samozřejmě je to idea, aby mužstvo hrálo stabilně dobře a vyvarovalo se hluchých míst." Trenér v soutěži čeká těžké zápasy i nadále. "Pozor, nemůžeme podcenit nikoho. Všude pracují a je vidět, že pracují dobře. Naopak, na Slavii a Spartu se týmy ještě více vyhecují." S možností střídat v zápase hned pětkrát je spokojený. "Myslím si, že to je dobře, že se co nejvíce hráčů dostane do hry. I o půli můžeme střídat s tím, že nemusíme myslet na to, jestli se něco stane nebo ne," zakončil trenér.

Komentáře (51)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jihlava 1:1

    subHuman     před 12 lety 01.08.2012 19:40 |  
    0 0

    Quelhare, kdo byl prosim Jihlavsky hrac c. 17, hral praveho utocnika a mel na hlave komedii... Ten byl hodne fotbalovej...

    Z nasich se mi v 1.puli velice libil Mikula (opet), kteryy byl velmi agilni, nabihal si pres cele hriste a vytvarel sance... Na prave strane bylo vubec v 1.puli k videni spousta pohlednych narazecek na jeden dotek, 4 prihravky z jedne a balon dorazil po zemi od vapna k vapnu... Pri soucasne forme Nitrianskeho a standardu (i kdyz se velmi zlepsil) Dostala se divim, ze Mikula jeste nedostal sanci v Acku...
    Opet jisty a bojovny Cepelak.

    Nevyrazny a bez zajmu hrajici Hurka, jehoz vykon pro mne byl po nekolikate zklamanim...

    V 1.puli sedel za brankou zcela sam trener Rada a lizajic zmrzlinu mi rekl, ze v Ostrave musi vyhrat...
    Na tribune pak byl napr. Vaniak, Vrabec a Jinoch, ktery pribrral jeste vic nez Jiri "Maso" Lerch, ktereho jsem potkal vv pondeli na recepci...

    Mozna mi to uniklo, ale byl jsem prijemne prekvapen, ze jako permanentkar jsem neplatil vstupne...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 01.08.2012 19:51 |  
      0 0

      Jihlavsky hrac cislo 17 je Jan Kliment, rocnik 93.

      S hodnocenim souhlasim, Mikula byl v priprave i dnes asi nejlepsim hracem juniorky (a je jen skoda, ze dalsi nadejny pravy bek Simkovsky, ktery se mi taky libi, diky nemu asi nebude tolik hrat). Stejne tak souhlasim s Hurkou, asi ma problemy s motivaci, takovymi vykony si o misto v acku fakt nerekne. Stejne tak je podle me nepouzitelny hrac pro acko Milutinovic (to ale neni zadna novinka, ze). Dal sice naprosto spektakularni gol, jenze jinak ma na svem konte obrovske mnozstvi ztrat micu, navic ve stredu hriste take casto jen vyklusava a do souboju obcas nechodi naplno.

      Kazdopadne dnes me vykon Slavie zklamal, cekal jsem po celkem povedene priprave lepsi vykon, ale pekne jsme hrali jen 10 minut po vstreleni branky, zbylych osmdesat minut pusobila Jihlava lepe nebo byla hra vyrovnana.

      Vrabec sedel pomerne blizko me v zaveru druhe pule a mel pomerne trefne poznamky k tomu, jak jsme zadrbavali ofenzivni akce.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:1

        subHuman     před 12 lety 01.08.2012 21:34 |  
        0 0

        Presne, Zoran je nepouzitelny pro Acko, v becku ani juniorce nijak nevycniva(l). Ma velmi dobrou kopaci techniku, ale to je tak vse....

        Souhlas, Jihlava pusobila kompaktneji, sehraneji. Byl jsem rovnez velmi nemile prekvapen... ostatne i z gest a pokynu Petrouse bylo patrne velke rozcarovani...

        Mmchd, pravidla souteze juniorek jsem nestudoval, stridani je neomezene?

        Ve 2. puli jsem stal nad tebou vedle Vrabce, u kamery. Chtel jsem te pozadat o zzapujceni zapisu (prave kvuli jmenum nekterych hracu), ale kdyz jsem videl, jak casto ho potrebujes, rozmyslel jsem si to ;-)

        • Re: Slavia - Jihlava 1:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 01.08.2012 21:50 |  
          0 0

          Stridani neni neomezene, je povolenych pet stridani - myslim, ze oba treneri to dnes vyuzili na maximum...

          Jinak jsi klidne mohl zajit se na zapis mrknout :o)

    • Re: Slavia - Jihlava 1:1

      slaviator     před 12 lety 01.08.2012 23:12 |  
      0 0

      Toho pána jsem trochu znal od slyšení, byl správce Hornické pojišťovny, která krachla v polovině 90.let už a torzo jejího rozestavěného sídla straší dodnes, měl kromě manželky několik milenek... KI s tím má asi málo co společného. A jestli tou první vraždou myslíš Lukáše Přibyla?

      • Re: Slavia - Jihlava 1:1

        spino     před 12 lety 02.08.2012 05:49 |  
        0 0

        Nemyslím Přibyla, myslím tu paní (jméno už jsi nepamatuji), co dostala infarkt, když zjistila, že přišla o peníze, které svěřila lit. fondům. To sice KI ještě neexistovala, ale stáli za tím stejní lidé, kteří pak KI založili.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:1

          slaviator     před 12 lety 02.08.2012 09:10 |  
          0 0

          Aha, já myslel, že jsi si četl na Vandasových stránkách ten elaborát od Ulvra o tom, jak Přibyla nastrčili do Bohemky, aby škodil, dostal ji do Edenu a protože toho věděl příliš, tak ho pak zabili...

          • Re: Slavia - Jihlava 1:1

            mudrc     před 12 lety 02.08.2012 15:31 |  
            0 0

            ty čteš cokoli od Vandase, resp. navštěvuješ jeho stránky? To je úroveň...

  2. Re: Slavia - Jihlava 1:1

    Socrates (přítel SN)     před 12 lety 02.08.2012 00:50 |  
    0 0

    quelhare, uvádějte prosím v hlavičkách článků i příslušný "B" u názvu týmu. Je to naprosto normální a "téma: Juniorka" je snadno přehlídnutelný, nevýrazný. Snad to nebude problém, díky.
    Ne snad, že bych se v tom zrovna já neorientoval, ale prostě Slavia B je Slavia B :-)

    • Re: Slavia - Jihlava 1:1

      slaviator     před 12 lety 02.08.2012 09:15 |  
      0 0

      Juniorka funguje na odlišném principu než B týmy, vhodnější by bylo spíš uvádět U-23 než B...

      Letos si B tým ponechala akorát Sparta (a má B i U-23 jako jediná), ale není vyloučené, že juniorka bude z nějakého důvodu propadák a k B týmu se vrátí příští sezonu i pár dalších klubů... U-23 je vhodnější prostě...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 02.08.2012 10:12 |  
      0 0

      My jsme o tom s jane diskutovali, jak ty clanky uvadet. Problem je, ze Slavia - juniorka neni Slavia B, jakkoli to je nastupnicky tym se stejnym trenerem a hromadou stejnych hracu. V zadnych svazovych materialech ten tym ani jako Slavia B nefiguruje... Psat neco jako Slavia (jun.) - Jihlava (jun.) se nam prilis nelibilo. Proto jsme se rozhodli psat proste jen Slavia - Jihlava s tim, ze obrazek u prislusne rubriky je dostatecne vypovidajici a prepokladame u nasich ctenaru elementarni znalost zapasu Slavie, tudiz by nemeli mit problem poznat, co je zapas acka a co je zapas juniorky...

      • Re: Slavia - Jihlava 1:1

        mart     před 12 lety 02.08.2012 11:24 |  
        0 0

        Dekuji Ti quelhare za diskriminaci nas, kteri s tim budou mit (obcas) problem :)
        Mam takovej pocit, ze te vemu s sebou do Strasburku, ... aby Te presly roupy :)
        Jinak, myslim, ze by Vas s Jane neubylo, kdyby se tam objevila ta (jun) ..... :(

        • Re: Slavia - Jihlava 1:1

          quelhar (admin)     před 12 lety 02.08.2012 11:36 |  
          0 0

          V takovem pripade to ber (nejen ty, ale vsichni, kteri budou obcas zmateni) jako cast vzdelavani. Myslim, ze fanousek Slavie by se mel zajimat i o to, co se deje mimo A tym a jaci hraci mohou byt k dispozici pro acko do budoucna. Takze takovemu fanouskovi - kdyz uz je liny na zapas juniorky prijit osobne a udelat si vlastni nazor - rozhodne neuskodi si precist, jak nase juniorka hraje a jak si vede v konkurenci ostatnich juniorskych tymu.

          Zvlast kdyz FACR i ostatni media pristoupili k propagaci juniorske souteze ponekud sverazne a pul dne po prvnim kole stale nejsou nikde k nalezeni vsechny vysledky.

          Takze mozna by nas neubylo, kdyby to tam bylo, vam vsem zase neuskodi, kdyz si prectete i o juniorce, trebaze vas nezajima :o)

          • Re: Slavia - Jihlava 1:1

            mart     před 12 lety 02.08.2012 11:52 |  
            0 0

            Tak juniorka me zajima, .. a ne ze ne :)
            Na druhou stranu se musim priznat, ze sem jejich zapas uz hezky dlouho nevidel (.... coz mozna bude pro nekoho pochopitelne, pro jineho ne).
            Nicmene se snazim uprednostnovat podle dulezitosti (v dane dobe, ne v globalnim pohledu :D), ... takze v prestavce mezi pripady si prectu o Acku, ale Juniorku prectu az v poledne :)
            mart

            • Re: Slavia - Jihlava 1:1

              quelhar (admin)     před 12 lety 02.08.2012 17:28 |  
              0 0

              Diky za odkaz na tabulku i za inspiraci...

  3. Re: Slavia - Jihlava 1:1

    podol (přítel SN)     před 12 lety 02.08.2012 05:58 |  
    0 0

    Byl to včera krásný podvečer,snad vznikne dobrá tradice pěkných
    návštěv na juniorku(B tým).Občerstvení,vč.přijatelných cen by mělo
    být inspirací pro občerstvení v Edenu.
    S názory předchozích na výkony hráčů souhlasím.Mě se ještě
    líbil náš hráč č.6 (Mac)-je podobný typ jako Latka,myslím že má perspektivu.
    Podol

  4. Re: Slavia - Jihlava 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 12 lety 02.08.2012 11:41 |  
    0 0

    Mám dotaz, pokud se pamatuji, tak se tvrdilo, že v rámci propagace juniorské soutěže budou i nějaké přenosy na ČT (nebo jinde). Skutečně tomu tak bude?

    • Re: Slavia - Jihlava 1:1

      lassiter     před 12 lety 02.08.2012 11:51 |  
      0 0

      prý až po olympiádě

      • Re: Slavia - Jihlava 1:1

        PetCC     před 12 lety 02.08.2012 14:11 |  
        0 0

        Každé úterý.

  5. Re: Slavia - Jihlava 1:1

    honzah (přítel SN)     před 12 lety 02.08.2012 12:31 |  
    0 0

    Vrtá mi hlavou jedna věc: Proč má 34 lidí v Tipovačce právě 2 body? Vždyť to přeci nejde.

    Buď neuhodli remízu, potom mají 1 bod za účast a za střelce nemůžou bodovat, protože podmínkou bodů za uhodnuté střelce je správný tip na škále 1 - 0 - 2. Anebo uhodli remízu (a mohou urvat body za Vošahlíka nebo Kisela), ale pak mají mít také prémii 2,9 bodu za její uhodnutí.

    Podle mě je tam buď chyba, anebo se změnila pravidla, aniž by to tam bylo uvedeno...

    • Re: Slavia - Jihlava 1:1

      chcipak     před 12 lety 02.08.2012 14:55 |  
      0 0

      Já jsem sešívaným barvám věřil natolik, že jsem do prvního duelu zainvestoval žolíka. Čili bod za účast krát dvěma. Ostatní to měli pravděpodobně stejně.

      • Re: Slavia - Jihlava 1:1

        slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 09:57 |  
        0 0

        Ano, přesně tak to je... I já jsem podlehl všeobecně šířenému optimismu a přišel o žolíka... :-) Nyní se ovšem vracím ke své obvyklé skepsi.

        • Re: Slavia - Jihlava 1:1

          chcipak     před 12 lety 04.08.2012 15:07 |  
          0 0

          Já zvažuju, že ho tam bouchnu znovu. Aspoň se budu chvilku držet nahoře :-) Navíc nám Bahník od jara něco dluží...

  6. Re: Slavia - Jihlava 1:1

    eomer (přítel SN)     před 12 lety 02.08.2012 14:10 |  
    0 0

    Možná by bylo dobré vedle tabulek Ačka a žen dát na stránky i juniorskou tabulku.

    • Re: Slavia - Jihlava 1:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 02.08.2012 22:37 |  
      0 0

      Hotovo...

      • Re: Slavia - Jihlava 1:1

        eomer (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 09:29 |  
        0 0

        supr- chválím

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 02.08.2012 19:26 |  
      0 0

      proč prosimtě dáváš tyhle šílenosti sem?

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

      sasky     před 12 lety 02.08.2012 20:08 |  
      0 0

      To jsou hrozný nesmysly... :) Trubila byl posledních několik zápasů (když ještě hrál) totálně jalovej. S Jarolímem se dá asi souhlasit, že by měl sedět. Místo něj Vošahlík. Jinak bych to zatím neměnil. Věřím, že i kraje se chytnou. Nejlepší je zmínka o nejlepším střelci ligy po jednom kole :D :D

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

          podol (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 04:52 |  
          0 0

          dík za ni,potěšila.

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

        Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 08:59 |  
        0 0

        re: Fallen a Sasky. Slavia vznikla jako demokratický řečnický spolek. Tzn. nemusím se vším souhlasit (viz. Snake), ale respektuji názor jiného fanouška Slavie. Pokud tedy ctíte tradici a hodnoty naší Slavie.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

          sasky     před 12 lety 03.08.2012 13:55 |  
          0 0

          Však já jsem nikde nepsal, že to ten člověk nesmí napsat :) Já s tím prostě jenom hrubě nesouhlasím, resp. mi to připadá hodně předčasné... ;)

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

            Ladislav (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 14:56 |  
            0 0

            Však já mám k pár věcem z jeho článku taky výhrady, ale nic není jen černý nebo jen bílý a až budoucnost ukáže (a tu nikdo nezná).

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

              sasky     před 12 lety 03.08.2012 18:33 |  
              0 0

              Uvidíme. Prozatím nesouhlasím :)

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

      koscheen (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 22:30 |  
      0 0

      to je neskutecny co dokaze nekdo zplodit..

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

        chcipak     před 12 lety 04.08.2012 15:22 |  
        0 0

        Proti tomu "čánku", co je tam teď, je tohle balada.

  7. Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

    MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 14:21 |  
    0 0

    to víte, že ten Tawamba Kana co byl na testech ve Slovanu Bratislava a dost se jim tam líbil, je teď v Příbrami. A Perez co od nás odešel do Rumunska, neuspěl a vrátil se do Příbrami tam ani není na soupisce áčka. Asi tam bude kopat jenom za Juniorku. To mohl i u nás.

    • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

      quelhar (admin)     před 12 lety 03.08.2012 14:24 |  
      0 0

      Pribram psala na Twitteru, ze Perez za ne hrat nebude... 27. cervence: "Tomáš Wágner je zpět v PB na půlroční hostování. Naopak s týmem nepokračují Lafrance, Perez a Kana."

      • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

        MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 14:34 |  
        0 0

        ani ten Kana tam není jo ? já jsem se právě koukal v dnešním Sportu na předsezóní fotky týmu a byl tam, i Lafrance tam byl.

        • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

          slavoj71 (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 14:41 |  
          0 0

          Po pravdě pořád nevím, proč je ten Perez na slavistických diskuzích tak oblíbený? Že by to dělalo to cizokrajné jméno? V zápasech béčka, které jsem mohl vidět, tedy nevypadal, že by mohl v nejbližší době áčku nějak zásadně pomoci a že bychom ho tudíž měli držet stůj co stůj...

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 14:48 |  
            0 0

            spíš si ho chválil v jednom rozhovoru Petrouš, když odcházel do Rumun, ale když se neprosadil ani v Příbrami, tak mi teda osobně taky moc chybět nebude.

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

            MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 14:57 |  
            0 0

            jinak nevíš jestli je u nás pořád Ondřej Bejbl, tuším ročník 93, ale na soupisce juniorky jsem ho v přípravě neviděl. V aktualitách je ale psaný v reprezentaci jako Slavista.

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

              Fallen (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 15:01 |  
              0 0

              já myslim, že na juniorku je ještě moc mladej

              • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

                MVSKSVCFIM (přítel SN)     před 12 lety 03.08.2012 15:03 |  
                0 0

                jo teď na to koukám on je 94. Jinak co říkáš na tohle:

                Bude Čáslav spolupracovat s Manchesterem City?

                Skupina firem, které by se měly stát většinovým vlastníkem FK Čáslav, by ráda vychovávala mladé hráče, kteří by se později uplatnili ve vyšší soutěži a v zahraničí. "V závěru tohoto týdne bychom měli podepsat smlouvu s Manchesterem City, zápasy Čáslavi by mělo sledovat dalších osm týmů - z Řecka, Německa, Itálie a Anglie," naznačil Michael Stefanidis a upřesnil: "Na zkoušku by mohli do Čáslavi přijít sedmnáct až osmnáctiletí hráči z akademie Manchesteru City, kteří tam ještě nemají smlouvu. Přišel by tak na patnáct, dvacet dní na zkoušku a pokud by se trenérům líbil, podepsali bychom s ním smlouvu. Z části by byl Čáslavi a z části zahraničního klubu. A to je náš cíl, jak vytvářet zisk pro Čáslav."

            • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

              jane (admin)     před 12 lety 04.08.2012 08:01 |  
              0 0

              Slavia ho chtela koupit, tak se asi uz stalo, nevim.

              • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

                chcipak     před 12 lety 04.08.2012 15:25 |  
                0 0

                A co ten stoper z Pardubic? Brůžek nebo tak nějak se jmenuje. Nevíte někdo, jestli přijde?

                • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

                  fredydj (přítel SN)     před 12 lety 04.08.2012 17:06 |  
                  0 0

                  Sůra, myslim že někde psali že o něj maj zájem ale že se musej dohodnout s Pardubicema nebo tak něco

          • Re: Juniorka: Slavia - Jihlava 1:1

            bongor     před 12 lety 04.08.2012 09:07 |  
            0 0

            Dělá to asi to jméno.Je to hroznej zlozvyk,ještě z dob bolševika.