Přípravná utkání

Slavia - FC Parma 3:3

Na stadionu v Levico Terme se Slavia utkala s celkem FC Parma, osmým týmem loňského ročníku italské Serie A, ve svém posledním přípravném utkání před začátkem ligy. Divoký zápas nakonec skončil remízou 3:3.    

Slavia - FC Parma 3:3 (1:1)

Sestava: Čontofalský - Nitrianský, Latka (46. Dostál), Hubáček, Čonka - Petrák (83. Milutinovič) - Koreš (67. Vlček), Jarolím (59. Zmrhal), Kisel (67. Hurka), Juhar (76. Tusjak) - Škoda (59. Vošahlík)

Branky: 14. Koreš, 61. Kisel, 63. Vošahlík - 26. Amauri, 49. Gallopp, 75. Lucarelli

Online přenos jste mohli sledovat na oficiálním webu.

Komentáře (116)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - FC Parma

    Viking     před 12 lety 21.07.2012 16:44 |  
    0 0

    Čtenáři MF DNES v den vašeho nákupu definitivně odhlasovali nový název pro stadion – Eden aréna. Název se vám líbí, tedy kdy rozhodnete o novém jménu a jakou šanci má jméno Eden aréna?

    Název se mi skutečně líbí. Myslím, že šance na jeho uplatnění je dobrá. Finálně se touto otázkou budu zabývat až v okamžiku nastavení vztahů s věřiteli, tím musím začít.

    Budete konzultovat i pojmenování jednotlivých tribun po legendách klubu?
    Mně se ten nápad líbí. Jistě o tom bude řeč.


    Ten čurák z Mladý Fronty je neuvěřetelnej řiťolezec.

    • Re: Slavia - FC Parma

      edenian     před 12 lety 21.07.2012 23:12 |  
      0 0

      No Saiver to neni :-))))

  2. Re: Slavia - FC Parma

    naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 16:45 |  
    0 0

    tak vidím to na 2:2, taloši v druhé půli pošlou nejsilnější sestavu ke zvrácení stavu ;-)

  3. Re: Slavia - FC Parma

    Petr9608     před 12 lety 21.07.2012 16:47 |  
    0 0

    Víte o nějakym streamu?

    • Re: Slavia - FC Parma

      Edwardtheiron     před 12 lety 21.07.2012 16:55 |  
      0 0

      Hledal jsem a nenašel.

  4. Re: Slavia - FC Parma 0:0 v 1. poločase

    naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 17:13 |  
    0 0

    procházím on-line a jen doufám, že výrok "škoda, byl v dobré střelecké pozici." se bude v lize objevovat s dalším dovětkem zásadně bez čárky...

    • Re: Slavia - FC Parma 0:0 v 1. poločase

      podol (přítel SN)     před 12 lety 21.07.2012 17:19 |  
      0 0

      vedeme 1:0-Koreš

      • Re: Slavia - FC Parma 0:0 v 1. poločase

        naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 17:26 |  
        0 0

        no dobře pro štěpána, neboť mám pocit, že pravé křídlo je právě post, nad nímž rada po nocích rozmýšlí...

  5. Re: Slavia - FC Parma 1:0 v 1. poločase

    Jarda66     před 12 lety 21.07.2012 17:28 |  
    0 0

    Tak co tak čtu ten online, tak je u všeho Koreš a u většiny Škoda, to není špatná zpráva

  6. Re: Slavia - FC Parma 1:0 v 1. poločase

    Jarda66     před 12 lety 21.07.2012 17:29 |  
    0 0

    a je srovnáno, prej chyba čonta

    • Re: Slavia - FC Parma 1:0 v 1. poločase

      Fallen (přítel SN)     před 12 lety 21.07.2012 17:33 |  
      0 0

      Já jsem stejně raději, když chytá Berkovec, takže snad se teď váhy trošičku přesouvají na jeho stranu, pokud dělá takové chyby

      • Re: Slavia - FC Parma 1:0 v 1. poločase

        Jarda66     před 12 lety 21.07.2012 17:33 |  
        0 0

        jj, taky bych mu dal přednost, souhlasím s tebou

    • Re: Slavia - FC Parma 1:0 v 1. poločase

      naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 17:33 |  
      0 0

      vím, že je to vzhledem k okolnostem laciné, ale já bych už raději viděl jako prvního golmana berkovce s tím, že čonto mu bude krýt záda...

      • Re: Slavia - FC Parma 1:0 v 1. poločase

        Honzajs1659     před 12 lety 21.07.2012 17:36 |  
        0 0

        Také bych byl raději viděl Berkovce v bráně, ale tak je to zatím jen příprava, když nebude dělat takový chyby v lize, tak proč by neměl být v bráně? :)))

        • Re: Slavia - FC Parma 1:0 v 1. poločase

          naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 17:39 |  
          0 0

          mně jde trochu o tu perspektivu, za dva tři roky by mohl být klub i tým ustabilizovaný a budeme tam mít neperspektivního čontu a nezkušeného berkovce... i když souhlas, ať chytá ten lepší z nich...

  7. Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

    jiras     před 12 lety 21.07.2012 18:02 |  
    0 0

    Čtu rozhovor s Kiselem a jakej má smysl mu dávat mládež? Očividně fanošuk Hřebíka pochválí Sraltu jak je špička si u nás rok zakope a pak co? Sbalí se a půjde do Toyoty nebo jak se to tam teď jmenuje?

    • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

      bongor     před 12 lety 21.07.2012 18:21 |  
      0 0

      Myslím,že v tom rozhovoru mluví rozumně.Nemám rád týpky ,co odejdou z nějakého klubu a začnou ho pomlouvat/viz Poborský/.
      Prostě vidí to nezaujatě a to je dobře.Může si to dovolit.protože se nikdy nebil v prsa,že je od malička slávista.Určitě by tam měl víc peněz.O to víc si vážím jeho rozhodnutí,že půjde do Slavie.A ještě jim přetáhnul nějakého trenéra,to už mi takovou radost nedělá,máme podle mě dost svých a to dobrých.Věřím,že zůstane u slávistické mládeže i po skončení kariery.O to víc,že už tam Hřebík dávno nebude.Letos budou tak třetí-čtvrtý i když dneska doslova převálcovali Šiškov 3-2 a tak ho vedení slavnostně odvolá.

      • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

        jiras     před 12 lety 21.07.2012 21:25 |  
        0 0

        Spíš než nadhled v tom vidím řiťolezectví a obdiv. O nadhled se tady snažil Straka a jak to dopadlo. Rozhodně to měl říct jinak. Takhle to vypadá, že je tu jen proto, aby si ještě rok zakopal, ale spíš by chtěl trénovat ve Spartě. O Hřebíka bych se nebál, připomíná mi lidi z naší firmy - čím víc to serou, tím víc je povyšujou.

        • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

          Betynka58     před 12 lety 21.07.2012 23:09 |  
          0 0

          Tak já jsem taky četl tem článenek ve Sportu a naopak jsem měl z Karola velmi dobrý pocit - je vidět, že to má v hlavě srovnané. Jasně deklaroval, že má Slavii v srdci mnohem víc než Spartu, o které uvažoval především proto, že v té době ze Slavie ještě žádnou nabídku neměl. Vyšlo mi to tak, že kdyby mu Slavia dala podobnou nabídku jako Sparta, že by stejně šel k nám.

    • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

      Steve2924 (přítel SN)     před 12 lety 22.07.2012 17:32 |  
      0 0

      Jestli jsi četl celej rozovor (v papírovém sportu) tak by jsi věděl, že nabídku od Sparty dostal mnohem dřív než od nás, proto o ní vážně uvažoval. A že řekl, že je Sparta u nás špička? No a není? S mládeží tu dobře pracujeme jen my a rumuni, jinde je to spíš tragedie. Dále jsi se v tom rozhovoru mohl dočíst, že když dostal nabídku od Slavie tak se zas tak moc nerozhodoval, protože řekl, že mu Slavia přirostla k srdci mnohem víc, v klubu je lepší atmosféra a lepší fanoušci. Tedy, že do Sparty ho to táhlo jen kvůli Hřebíkovi, od kterého by se určitě hodně naučil ale Slavie je pro něj víc. Takže buďme rádi, že se tentokrát naše vedení probudilo alespoň na poslední chvíli a Karola oslovilo.

      • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

        quelhar (admin)     před 12 lety 22.07.2012 21:18 |  
        0 0

        Mimochodem pro dokresleni: zajimave je, ze v jednom z poslednich setkani s fanousky Adam Rebicek rikal, ze s Kiselem byli domluveni skoro tri mesice a az na posledni chvili se do toho vlozila Sparta se svou nabidkou na vedeni mladeze...

        • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

          subHuman     před 12 lety 23.07.2012 07:52 |  
          0 0

          :-D
          Tebe to překvapuje?

          Buď lhal Kisel, nebo Adam Řebíček, můžeš si vybrat, co je pravděpodobnější... :-D

  8. Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

    Petr9608     před 12 lety 21.07.2012 18:19 |  
    0 0

    GOOOOOL 2:2

    • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

      Petr9608     před 12 lety 21.07.2012 18:20 |  
      0 0

      Další!!!!! Vedeme!!!!!

      • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

        bongor     před 12 lety 21.07.2012 18:27 |  
        0 0

        Našli se střelci,Karolko a Voša.Teď ale střídáme,jdou Hurka s Vlčákem,uvidíme co to bude dělat.

        • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

          Petr9608     před 12 lety 21.07.2012 18:37 |  
          0 0

          Škoda, neuhlídat si roh... :-(

        • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

          bongor     před 12 lety 21.07.2012 18:38 |  
          0 0

          dostali jsme gól po rohu.Chybí tam evidentně Laty.Nitro ani Hub nejsou žádní velcí hlavičkáři.

          • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

            Petr9608     před 12 lety 21.07.2012 18:49 |  
            0 0

            Hm, a mohli jsme dostat další, ale Čonto se vytáhl.

            3:3 berem. :-)

            Rozhodně lepší jak 3:2 na Šiškovem :-P

            • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

              bongor     před 12 lety 21.07.2012 18:53 |  
              0 0

              Škoda toho vyrovnání,teď se na nás bude bolševik vytahovat,že udělali lepší výsledek než my.S tím Šiškovem prej to byla holomajzna,no ale Šiškov je přece jen vyšší level než nějaká Parma.
              Výsledek beru a zdá se,že se lepšíme.Jen mám obavy ,že Latyho dlouho neudržíme a ta obrana bude průchozí ze vzduchu.

              • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

                naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 18:56 |  
                0 0

                šiškov je přece jen vyšší level, než nějaká parma...

                tak buď hooodně velká ironie, která by zasluhovala uvozovky, nebo si vysadil prášky...

                • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

                  Petr9608     před 12 lety 21.07.2012 19:08 |  
                  0 0

                  Jak ironie? FK Viktoria Žižkov, takovej velkoklub!

                  • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

                    naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 19:15 |  
                    0 0

                    není nad jasné, věcné, srozumitelné a argumentované vysvětlování

                    • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

                      bongor     před 12 lety 21.07.2012 19:39 |  
                      0 0

                      Copak Ti nic neříkají jména Klidron.Surynek,Bartošák?Samá top třída.
                      dali přednost Šiškovu před nabídkami s Itálie,Anglie a Německa.
                      Dokonce jednoho z nich si chtěl mermomocí vzít sebou do Číny i Didier Drogba.To jen na vysvětlenou.

                      • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

                        naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 19:47 |  
                        0 0

                        vida, měl jsem za to, že to je web fanoušků slavie... žižkov nemá už ani na fanouškovskou stránku? ;-)

                        • Re: Slavia - FC Parma 1:1 ve 2. poločase

                          Fallen (přítel SN)     před 12 lety 21.07.2012 21:33 |  
                          0 0

                          Sheldone? :D

  9. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    klimi     před 12 lety 21.07.2012 19:04 |  
    0 0

    Je vidět, jaká je stoperská bída, že musí Nitri hrát stopera...Doufám, že jinak by ho hrál Čepelák, kdybychom nebyli v Itálii.

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      bongor     před 12 lety 21.07.2012 19:29 |  
      0 0

      Vypadá to na přetlak v záloze,ale jeden stoper by se určitě hodil.Čepelák na to ještě asi nebude mít a Nitro to může hrát jenom v nouzi.Za pár minut si zase taliáni hlavičkovali jak chtěli a Čonto měl kliku,že stál líp než při třetím gólu.

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        thc     před 12 lety 21.07.2012 19:49 |  
        0 0

        přetlak v záloze to si snad děláš srandu hráčů do zálohy je možná dost ale kvalita přebývajcích žádná ... Je škoda že opět jdeme do ligy s týmem který na poháry nemá ... Určitě je lepší než loni ale mě osobně našemu týmu chybí 1 střední záložník a minimálně 1 útočník ... Obrana je špičková záloha krom prostředka kde prostě není žádný tvůrce hry ujde ale útok už je 3 rok za sebou naprostá tragedie nechápu že se z toho někdo po takový době nepoučí a opět jdeme do ligy bez útoku Vošahlík neni posila to je průměrnej hráč kterej se za 4 roky nedokázal prosadit v Jablonci ... Další sezona v prd... Už se těším zase na ty kecy jak budeme v krizi bude chybět štěstíčko hráči budou unavení bude jim chybět sebevědomí a podobně :d Smutný

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          no-nick     před 12 lety 21.07.2012 20:06 |  
          0 0

          Tak se na to letos vyser. Nefandi, nesleduj to a hlavně už sem nepiš;-)

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            thc     před 12 lety 21.07.2012 20:21 |  
            0 0

            Fandim budu sledovat taky a vyseru se leda na tebe jestli vůbec na stadion z toho zaprděnýho gauče dolezeš

            • Re: Slavia - FC Parma 3:3

              PetCC     před 12 lety 21.07.2012 20:23 |  
              0 0

              Kecy tu máš leda ty :-)
              (19 let bez absence)

            • Re: Slavia - FC Parma 3:3

              edenian     před 12 lety 21.07.2012 23:17 |  
              0 0

              Vy se tady servete este to ani nezaclo :-)))))))))

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          jigsaw     před 12 lety 21.07.2012 20:47 |  
          0 0

          Bohužel má pravdu. NEPOUČITELNÝ je to správný slovo pro naše vedení.

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            no-nick     před 12 lety 21.07.2012 21:27 |  
            0 0

            Ja bych to neviděl tak černě. Hele na Plzeň, jak válí už tři roky s jediným útočníkem, dokonce s průměrným, páč Bakoš fakt nějaká klasa není.

            • Re: Slavia - FC Parma 3:3

              jigsaw     před 12 lety 21.07.2012 22:46 |  
              0 0

              16 gólů ze 27 zápasů klasa podle mě je...

              • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                no-nick     před 12 lety 21.07.2012 23:02 |  
                0 0

                Statistika pěkná, ale věř mi, v Plzni bydlím a na fotbale jsem tu častěji než v Praze, ne že by byl špatnej, ale skvělej taky není. Prostě jen těží ze hry mužstva. Chci jen říct, když se bude Karolkovi a ostatním dařit, zvladnem to i bez Drogby. Ikdyž bych se za poradnyho sutera taky nezlobil:-)

              • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                Barra     před 12 lety 21.07.2012 23:07 |  
                0 0

                Ale hlavně nikdo netlačil na pilu u Bakoše. V 2009/2010 dal jen 7 góolů ze 24 zápasů, v 2010/11 9 gólů z 25 zápasů, teprvé minulou sezónu se rozjel. Vrba a Plzeň s ním měli trpělivost a dali mu důvěru, u nás se od Škody čekají zázraky.

  10. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    spino     před 12 lety 21.07.2012 20:05 |  
    0 0

    Je pravda, že nejméně jednoho útočníka bychom potřebovali, ale jinak se mi tým líbí. Obrana až se uzdraví Dobrotka bude nejlepší v lize a záloha pravda, ten střed už je trochu přestárlej, ale Kisel je bojovník a ten to ubojuje. Útok Škoda, Vošahlík, Vlček tak na úrovni Baníku. Ale výsledky jsou také zatím optimistické.

    Během prázdnin na zápasy rozhodně zajdu, pak už to bude horší. Na Jihlavu a Olomouc se hodně těším. Návštěvu zápasu s Brnem si ještě rozmyslím, protože ten bude na 100% zmanipulovanej.

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      Petr9608     před 12 lety 21.07.2012 20:18 |  
      0 0

      V tom případě doufat, ať Brno se drží co nejdále od sestupových vod a nemuseli jsme mu dávat naše pohárové body aby z nich udělal body záchranářské.

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      winter (přítel SN)     před 12 lety 22.07.2012 01:55 |  
      0 0

      no rozhodně nebudeme mít nejlepší obranu v lize (čonka s nitrianským se rajtoralovi s limberským prostě rovnat nemůžou..) ale mohli bysme mít nejlepší stoperskou dvojici v lize :)

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        bongor     před 12 lety 22.07.2012 08:04 |  
        0 0

        Máte z lesa zážitek, na který nikdy nezapomenete?

        Těch by bylo... Třeba setkání s divočáky, když měli mladé. Nebo s jelenem - byl jsem jednou tak zabraný do sbírání, že jsem si ho všiml, až když stál pár metrů přede mnou. Naštěstí si mě jenom prohlédl, otočil se a šel pryč. Ale nebylo to nic příjemného, bylo to obrovské zvíře.

        Jindy jsme zase po lese hledali slavného fotbalistu Josefa Bicana, který vyrazil na houby s přáteli a nějak se jim ztratil..

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      Edwardtheiron     před 12 lety 22.07.2012 09:07 |  
      0 0

      Bože,jak já miluju ty,kteří vědí!Týden před startem ligy rozhlašovat,že zápas pátého kola bude stoprocentně zmanipulovaný,to chce mít buď hodně dobrý zdroj nebo zoufalou touhu po tom,být středem pozornosti.

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        spino     před 12 lety 22.07.2012 10:48 |  
        0 0

        Chytrému napověz, hloupého kopni. :-D

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          Edwardtheiron     před 12 lety 22.07.2012 10:53 |  
          0 0

          ...a blbce zavři do blázince!

  11. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    Petr9608     před 12 lety 22.07.2012 09:03 |  
    0 0

    Jinak kurzy na itul Slavie:

    Sportingbet 1:67
    Synot 1:60

    Já myslim, že ze pár korun se to vyplatí. Přijde mi to hrozně ustřelený. Nejsme bez šance ani na to...

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      Alanor (admin)     před 12 lety 22.07.2012 09:25 |  
      0 0

      Kurz je to hezký. Moc nechápu ty nízký kurzy u Jablonce a hlavně Teplic na Synot tipu, to máme rozhodně větší šanci na titul my.

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      slaviator     před 12 lety 22.07.2012 10:44 |  
      0 0

      Spíš si vsadit na poháry. Titul je bez šance.

  12. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    podol (přítel SN)     před 12 lety 22.07.2012 10:26 |  
    0 0

    Po několika letech mne příprava potěšila.Vzpomínaje na stresy
    a obavu o osud Slávie v minulosti,tak současnost je o mnoho optimističtější.Kádr se stabilizoval,získal sebedůvěru,snad je tam
    dobrá parta,trenér má autoritu.Vždy je co zlepšovat,ale v našem
    případě to nejde skokově.Optimisticky to vidím na 5.místo v GL,
    s bojem o poháry i úspěch v OC.Nikde není dáno,že nemůžeme ještě výše.Viz Liberec v loňském ročníku,kdo mu před zahájením
    dával šanci?Těším se na zápasy Slávie a to i Juniorky.
    Podol

  13. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    Elanius     před 12 lety 22.07.2012 11:18 |  
    0 0

    Ačkoliv je vysledek 3:3 urcite dobry, je tu porad nekolik veci, ktere me trapi.

    1. Brankar - Contofalsky mi proste neprijde tak jisty na 100% jednicku, i v tomto zapase se podepsal pod obdrzenou branku. Na druhou stranu talentovany Berkovec je mlady a taky muze trpet velkymi vykyvy formy.

    2. Stoper - Latka je suvereni, ale Dobrotka toho moc neodehral, Hubacek je (pri vsi ucte k tomuto slavistickemu srdcari) maly a take pomaly. Mrzi me napriklad, ze nedostal vetsi sanci Cepelak, ktery je velmi perspektivni.

    3. Zaloha - Tady se obavam hlavne zraneni Kisela, to by pro nasi hru melo katastrofalni dopady - Frejlach ani Milutinovic nejsou ani zdaleka jeho nahradou. Naopak kraje a defenzivni hraci jsou dobre zdvojeni, tam je to dobre.

    4. Utocnik - Skodovi se v priprave dari, urcite je to nas aktualne nejlepsi utocnik. Bohuzel je to ale zaroven nas jediny utocnik, Standa (opet pri vsi ucte) je spis zkusenym zolikem a personou v kabine, ale golovym hracem na cely zapas proste ne. Vosahlikova forma a schopnosti jsou zatim velkou neznamou a tak v podstate za Skodu nemame adekvatni alternativu.

    Z vyse uvedeneho si tedy myslim, ze by bylo opravdu vhodne premyslet (alespon v zime, po konci Vlcka) o prichodu utocnika a take zapojit do zapasu Cepelaka, koneckoncu ve chvili kdy odejde Latka uz stejne nebudeme mit na vyber. Nam fanouskum pak nezbyva nez hlavne drzet palce aby klicovi hraci jako Kisel, Skoda a Latka meli dobrou formu a vyhnuli se zranenim, nebot absence kazdeho z nich by mela na nasi hru fatalni dusledky.

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      japhy     před 12 lety 22.07.2012 19:25 |  
      0 0

      1. Souhlas, to bylo pro mě největší zklamání přípravy. Když loni Berkovec chytal, nepamatuju se na žádnou větší chybu, za Čontofalský, hlavně po zranění snad zápas co zápas.
      2. Taky jsem čekal, že se Dobrotka více vyzkouší.
      3. V záloze jsem se těšil na Tusjaka, vypadal zajímavě, ale Juhar ho logicky vytěsnil. Tak aspoň ten Koreš bude mít přednost před Vošahlíkem.

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      mira2     před 12 lety 22.07.2012 21:10 |  
      0 0

      Čonto je spolehlivý a z jeho zásahů jde klid. Jestli soudíš podle onlinu, kde paní Nouzáková napíše, že podběhl centr, tak pak máš pravdu :-))))
      Dobrotka neodehrál protože si zlomil ruku a Rada řekl, že nebude riskovat a stavět ho do přáteláků. Čepelák na ligu nemá. Zřejmě si ho moc neviděl. Je průměrný za juniorku.... Jinak ti musím říci, že zranění každé opory každého mužstva na světě, má na hru fatální důsledky..To není nic nového.

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        japhy     před 12 lety 22.07.2012 22:37 |  
        0 0

        Ty jsi na jaře Čontofalskýho neviděl? Tak jakej online?

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          mira2     před 12 lety 22.07.2012 23:12 |  
          0 0

          viděl a udělal jednu chybu na gol....to Čech udělá taky...jinak všechny zápasy u nás vychytal tak, že jsme nedostali klepec...

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          Barra     před 12 lety 22.07.2012 23:14 |  
          0 0

          I když vidím Berkovce rád hrát a věřím že čeká pěkná budoucnost, přesto věřím že nikdo nemá takový přehled o tom, kdo z Berkovce nebo Čonfofalskýho je momentálně lepší, než Martin Vaniak. Myslím, že Vaniak byl vzor svým profesionálním přístupem a jestli on, který má brankáře na starost a denně je sleduje, soudí že Čonfo má být jednička, tak věřím, že ví proč se tak rozhodnul a že jeho volba je zodpovědná.

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            Barra     před 12 lety 22.07.2012 23:44 |  
            0 0

            Vidím, že jsem při psaní v rychlosti Čontofalského přejmenoval na Čonfa...

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            mira2     před 12 lety 23.07.2012 08:12 |  
            0 0

            Tak nějak si to myslím taky....Rada to určitě s Vaniakem konzultuje.

            • Re: Slavia - FC Parma 3:3

              japhy     před 12 lety 23.07.2012 08:25 |  
              0 0

              Tak doufám, že ses mrknul na ten dole odkazovanej sestřih a sám posoudíš, jestli si tvůrce onlinu to podběhnutí vymyslel nebo ne.

              • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                Barra     před 12 lety 23.07.2012 09:19 |  
                0 0

                Ale o to přece vůbec nejde, mluvíme o tom, kdo byl měl stát v bráně v lize nebo alespoň začít. Dle Vaniaka na slavia.cz má lepší předpoklady Čonto, a protože vycházím z toho je Martin je větší odborník na brankáře než já, celou přípravu s nimi absolvoval a je tedy nejlépe může posoudit, rád mu dám za pravdu.

                • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                  EdCable     před 12 lety 23.07.2012 09:32 |  
                  0 0

                  MVVCD :-)

                • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                  japhy     před 12 lety 23.07.2012 10:48 |  
                  0 0

                  Ale jo, já mu taky rád dám za pravdu, jen se mi prostě v posledních zápasech zdálo, že tam Čonto dost zmatkuje. Nic víc.

  14. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    Petr9608     před 12 lety 22.07.2012 13:14 |  
    0 0

    http://img24.eu/images/0xmbv3mc.png
    Takže, kurz na mistra ligy 2011/12 byl u Fortuny na Liberec 20,00.
    Nyní je na nás 25,00.

    Ještě něco je nereálný?

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      Petr9608     před 12 lety 22.07.2012 13:15 |  
      0 0

      Ježiš, tak to byly sázky na sestup - SORY!

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        Petr9608     před 12 lety 22.07.2012 13:41 |  
        0 0

        Tak u Sportingbetu byly před sezónou 2011/12 kurzy na Liberec kolem 50,00!

  15. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    opicemag     před 12 lety 22.07.2012 18:31 |  
    0 0

    Přijde mi, že je tu nějak moc optimistů (skoro titul) a pesimistů (je to naprosto zoufalé, nemáme nikoho). Přijde mi, že ani jedno není pravda. Oproti minulé sezóně máme trenéra. Sice z něj nejsme nadšený, ale něco umí. Sice by to mohlo být lepší, ale není to Straka či Chovanec. Kádr byl o něco posílem. Pravda je, že do útoku máme jen Škodu. Tam by to mohlo být lepší. A pár hráčů bych hned vyhodil (Milutinovič na prvním místě). Ale na střed tabulky až tak páté místo by to mohlo být. Což je oproti loňské sezóně pokrok. Nejsme Plzeň.

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      vlk30 (přítel SN)     před 12 lety 22.07.2012 21:04 |  
      0 0

      Take to vidim na klidny stred tabulky,pri trose stesti to muze byt kolem 4-5 fleku a pri trose smule klidne kolem 8- 10 mista.Radsi budu realista nez pak byt zklamany.No pri nastoupene ceste bychom snad do dvou let mohli kopat o nejuzsi spicku

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        Petr9608     před 12 lety 23.07.2012 00:52 |  
        0 0

        Pokud nebudem hrát poháry, neřeknu o sezoně 2012/13 že byla úspěšná.

        Nějak mne iritujou ty kecy, že budem hrát o 5. místo, bla, bla...

        To by skutečně bylo pro kluky povzbuzující. Netvrdim, že na 100% skončíme do 3. místa, ale rozhodně netvrdim, že NEMŮŽEME být mistry.

        Prostě jít od zápasu k zápasu a budem vidět, jaká je realita, na co máme a na co nemáme....

  16. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    psychosks     před 12 lety 23.07.2012 06:26 |  
    0 0

    http://fcparmatv.portals.twww.tv/video/5d2e8063d3c2fc16161d65a37ca2c9db.html
    Zdravím, trochu pozdě ale přeci jsem vyhrabal video ze zápasu Slavie s Parmou a tak jsem si řekl že budu taky jednou třeba užitečnej a hodim to sem!:DNemám ted moc času na pročítání diskuzí tak nevím jestli to sem už někdo nedával.....v tom případě se omlouvám za vtírání:DJo a když si kliknete na PARMA NEWS nad videem tak tam najdete i celý zápas!!Jdu spát!!SKS FOREVER

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      Petha     před 12 lety 23.07.2012 09:00 |  
      0 0

      Diky :)

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        bongor     před 12 lety 23.07.2012 09:09 |  
        0 0

        hezký,dík

  17. Re: Slavia - FC Parma 3:3

    1rytir     před 12 lety 23.07.2012 13:07 |  
    0 0

    Z ofiko webu k Latymu:
    Prakticky celé léto se řeší, jestli ve Slavii zůstanete. Jak to tedy s vámi vypadá?

    „Situace je stejná. Je to otevřené. Neříkám ani jedno. Že se mě bude nová sezona týkat, je pravděpodobné. Myslím, že proti Jihlavě hrát budu. Ale nerad bych tu o něčem spekuloval. Jsou tam určité věci, které jsou otevřené, ale nechci o tom mluvit.

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      Barra     před 12 lety 23.07.2012 14:03 |  
      0 0

      Mám takový smutný dojem, že se s Latkou můžeme rozloučit. Přestupný termín běží do konce srpna, a nevěřím že bychom ho udrželi. Dobrotka ještě úplně nestihl ukázat co umí, Cicman je více zraněný než by hrál (viz první zápas minulou sezónu kde hned vypadl), nebude to lehké. A lituji že jsme si např. Kaufmana neudrželi.

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        1rytir     před 12 lety 23.07.2012 15:00 |  
        0 0

        A to ještě Dobrotka, iterý do itálie odjížděl se zlomeným prstem si tam cosi udělal se svalem :-( Za dané situace je případný odchod Latky tak trochu ranou pod pás...

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          Barra     před 12 lety 23.07.2012 15:24 |  
          0 0

          Se zlomeným prstem? Asi jsem nepochopil tu ironii, se zlomeným prstem by bez problému hrál. S zlomenou rukou je to už obtížnější. Naopak - rána pod pás? Latka si své odpracoval, dlouhodobě se netají tím že by šel rád do zahraničí, že neplánuje ve Slavii prodloužit smlouvu. Buď tedy půjde v prosinci když mu skončí smlouva bez toho že dostane jedinou korunu, anebo teď a můžeme ještě něco obdržet. Jako podpáskovku bych to nebral, nedělá nic co by nebylo dlouhodobě známé.

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            1rytir     před 12 lety 23.07.2012 15:44 |  
            0 0

            Tou ranou pod pás jsem myslel, že ho Slavia za dané situace pustí. Mimochodem se nesmí zapomínat, že s charitou se k Latymu, při vší úctě k němu už Slavia při jeho příchodu (kdy se dlouhodobě léčil ze svého zranění) zachovala. A Dobrotka? Také jsem slyšel nejdříve o zlomené ruce, se ktrou ovšem normálně trénuje, až nyní se píše o prstu, ale třeba to je omyl. Každopádně bude škoda, že s respektované stoperské dvojice Latka - Dobrotka možná nebude nic :-(

            • Re: Slavia - FC Parma 3:3

              Barra     před 12 lety 23.07.2012 16:09 |  
              0 0

              Latka byl po operaci ledviny, nutnost operace byla Slavii známá dříve než podepsal smlouvu. Nemluvil bych o nějaké charitě, bylo to součást dohody mezi klubem a Latkou. A navíc, vůbec nevíme jak se dohodli na okamžiku kdy bude Latka zapsán na výplatní pásce. Začal trénovat začátkem září, předpokládal bych že Slavia také vyčkala jak operace vůbec dopadne a kdy a jestli vůbec bude schopný nastoupit.
              Obávám se, že časy kdy se kluby chovali charitativně k hráčům jsou dávno přyč a jsou stejná utopie jako věčný klubismus ze strany hráčů. Z fotbalu je tvrdý business, kde není prostor pro sentiment.

            • Re: Slavia - FC Parma 3:3

              bongor     před 12 lety 23.07.2012 17:13 |  
              0 0

              Já si taky myslím,že z téhle dvojice nebude nic.Napsal jsem to už ve svém záznamu pro záznamníček,že si myslím,že Laty odejde během podzimu.Ale nevyčítal bych mu nic,šel sem s tím,že je to přechodné řešení.A že nám pomohl ,o tom žádná,i s operovanou ledvinou je to pořád nejlepší střední obránce v kaprlize,možná i s dřevěnou nohou by byl lepší ,než oslavovaní borci z jiného pražského mužstva.
              On se zase vrátí,až mu bude tak 35 let.To už tak musíme brát,že jsme periferie Evropy a nikdo se sem nepohrne za karierou,za penězi už vůbec ne.

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          naplavnik     před 12 lety 23.07.2012 15:27 |  
          0 0

          jestli rána pod pás nevím, ale myslím, že na dvojici latka-dobrotka se těšit moc nemusíme...

          tedy od cca třetího kola "mr. undestroyable"- dobrotka, alternace čepelák-cicman

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            bongor     před 12 lety 23.07.2012 17:18 |  
            0 0

            Na to jsem taky upozorňoval,ža obrana bez dobré alternace je slabá.Kdokoliv se zraní,není za něj pořádná náhrada.Nejhorší na tom je,že spousta lidí se raduje,když některý náš hráč začne vynikat nad průměr.Já už ale vidím,kolik za něj kdo nabídne.buď jsem v tomhle skeptik,nebo spíš realista.

            • Re: Slavia - FC Parma 3:3

              japhy     před 12 lety 23.07.2012 17:32 |  
              0 0

              A zase budou všichni rádi za Huba. Já jsem teda za něj rád už několik let, snad pouze předloňský podzim byl na ránu. Myslím, že by to vydalo na pěkný článek o zástupu nástupců na jeho místo, ale na delší čas ho snad nikdy ze základu nevytlačili. A když už ho vyšoupl ten kuchtík, hned si našel místo napravo :))

              • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                Barra     před 12 lety 23.07.2012 20:42 |  
                0 0

                Hubáček patří mezi dřiče bez velkých keců, takové hráče mám rád. A celkem mě mrzí že proti Parmě při střídání Kisela dostal kapitánskou pásku Vlček, i když jsem se nikdy netajil mou sympatii pro Standu. David Hubáček si to podle mě více zasloužil, alespoň mi připadá že by to bylo pro něho bylo takové to malé poklepání na rameno a důkaz uznání.

                • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                  japhy     před 12 lety 24.07.2012 00:40 |  
                  0 0

                  Nene, jako pokladník zná sazby, tudíž se nechce okrádat :))

                  • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                    Barra     před 12 lety 24.07.2012 07:50 |  
                    0 0

                    Máš pravdu, na to jsem zapoměl :-)

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      Barra     před 12 lety 24.07.2012 07:20 |  
      0 0

      Přesně tak, je to nejvíc logické řešení, mít ihned nucenou přestávku by určitě nebylo dobré a narušilo by přípravu. I když, dalo by to možnost Dobrotkovi se dát dokupy, na druhé straně by to znamenalo možná o jeden zápas s Latkou míň.

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        quelhar (admin)     před 12 lety 24.07.2012 09:33 |  
        0 0

        To uz se resilo i v jinych pripadech - FACR to odmita proto, ze by tak Slavia mela tri domaci zapasy v rade a Banik naopak tri venkovni a to se jim nelibi (zrejme proto, ze by nekdo ziskal nejakou vyhodu). Fakt, ze kdyz se zapas hraje na jinem hristi nebo v jiny cas, tak zrovna tak z toho nektery tym bude mit vyhodu, je uz nezajima.

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          Barra     před 12 lety 24.07.2012 10:18 |  
          0 0

          Lituji, ale pak by to měl být problém Baníku že nejsou schopni si zajist hřiště. Zápas by se měl konzumovat 5:0 ve prospěch Slavie.

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            Barra     před 12 lety 24.07.2012 10:56 |  
            0 0

            Kontumace, samozřejmě, byl to slip of the tongue.

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            slaviator     před 12 lety 24.07.2012 13:13 |  
            0 0

            u nás se kontumuje 3:0, 5:0 v hokeji.. :)

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      Edwardtheiron     před 12 lety 24.07.2012 08:53 |  
      0 0

      Jojo,Slavia by měla trvat buď na výměně pořadatelství nebo na sehrání zápasu na jiném stadionu,ale odkládat zápas druhého kola je nesmysl.

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        Petr9608     před 12 lety 24.07.2012 09:15 |  
        0 0

        Mne se taky moc nelíbí, že bysme měli o jeden zápas míň a neustále spekulovali, když to a o v Ostravě, tak jsme tolikátý a tolikátý.

        Jinak teda nevim, nevim, co se týče hry jinde. Řikám si, že by nikde v Olomouc / UH nebyli odvázaní z toho, aby se jim tam nakýblovali Chachaři vícekrát do sezony..

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          slaviator     před 12 lety 24.07.2012 13:33 |  
          0 0

          hlavně by musel Baník dostat výjimku, aby mohl hrát na stadionu mimo "svoje" město. A do toho se svazu moc nechce...

          Přitom z řešení kontumace/odložit zápas někam do října/vyměnit pořadatelství/dát na jeden zápas výjimku a hrát to jinde mi ta výjimka přijde nejrozumnější

    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

      slaviator     před 12 lety 24.07.2012 13:11 |  
      0 0

      Jak píše quelhar, hráli bychom tři domácí utkání v řadě a potom i Baník, to by nebylo regulerní

      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

        Barra     před 12 lety 24.07.2012 13:16 |  
        0 0

        A pak bychom v druhém kole přece měli logicky 3 zápasy za sebou na cizím hřišti, tím byl se vše vyrovnalo. Napřed výhoda, pak bychom byli v nevýhodě.

        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

          slaviator     před 12 lety 24.07.2012 13:27 |  
          0 0

          Teoreticky by neměl být teda ani problém hrát 15 zápasů doma a pak 15 venku :-) V hokeji něco podobného měly snad Pardubice před lety, kdy hrály asi šestnáct prvních kol venku, protože rekonstruovaly stadion.

          Ale podle mě by nejlepší bylo dát Ostravě výjimku na ten jeden zápas, že by mohly odehrát jinde než v Ostravě (tzn Bazaly a Vítkovice).

          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

            Barra     před 12 lety 24.07.2012 14:38 |  
            0 0

            slaviatore, jsi až moc hodný na tento svět. Žádnou vyjímku bych jim nedal, kontumace, a basta fidli!:-)

            • Re: Slavia - FC Parma 3:3

              slaviator     před 12 lety 24.07.2012 15:01 |  
              0 0

              Já bych raději, abychom vyhráli na hřišti a ne od zeleného stolu.. :-)

              • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                Barra     před 12 lety 24.07.2012 15:04 |  
                0 0

                Tak nebo tak, těch 5:0 stejně dostanou!

                • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                  slaviator     před 12 lety 24.07.2012 15:28 |  
                  0 0

                  Opakuju, 0:5 je kontumace v hokeji, ve fotbale je to "jen" 0:3 :)

                  • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                    Barra     před 12 lety 24.07.2012 15:31 |  
                    0 0

                    Máš pravdu, nechal jsem se ve svým nadšením nějak unést. Takže hattrick Škody a je to!

                    • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                      Barra     před 12 lety 24.07.2012 15:39 |  
                      0 0

                      Tak přece nejsem tak senílní jak jsem se už obával. Nedalo mi to a musel jsem si to ověřit. Jak se zdá, vidíme u nás v Belgii vše ve velkým a kontumace (forfait score) je ve fotbale u nás podle pravidel 5:0. Jsem si jist že je to také tak ve Francii, v Německu - Anglii atd. tápám. Že by Češi se zase chtěli nějak odlišit? :-)

                      • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                        slaviator     před 12 lety 24.07.2012 15:45 |  
                        0 0

                        To je proto, že v českém fotbale padá méně branek než v Beneluxu :)) Ale skutečně se tu kontumuje jen 0:3, ani nevím proč ale

                        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                          Barra     před 12 lety 24.07.2012 15:51 |  
                          0 0

                          Klaus se na hradě může spokojeně usmívat. Alespoň něco v čím si Češi nenechali poroučet z Brusselu!

                        • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                          Petr9608     před 12 lety 24.07.2012 17:38 |  
                          0 0

                          Je to v mezinárodnim. Rapidu Bukurešť to taky kontumovali na 0:3 - a ani to Liberci nestčilo. Těch 0:5 by už asi nedali :-D To by asi musel být Hauzr skutečně ve formě.


                          BTW: Dívali jste se teď? Už to vypadalo, že z trilogie "Ostudné liberecké porážky v evropských pohárech" se stane tetralogie...

                          Jako já nevim, ale já věřim tomu, že hrát s nima TEĎ my, tak je dáme v Edenu 3:0 a venku 2:1...

                          • Re: Slavia - FC Parma 3:3

                            slaviator     před 12 lety 24.07.2012 17:41 |  
                            0 0

                            Já myslím, že nás přeceňuješ trochu :-) Ale asi bychom nehráli hůř, než hrál úřadující mistr... Fakt to byla tragédie dneska, ale tak nakonec Blažek dal dneska proti pastevcům koz odněkud od pouště Gobi životní gól a Liberec postupuje...