Přípravná utkání

Slavia - AS Varese 1:1

V prvním přípravném zápase na soustředění v Itálii remizovala Slavia s týmem Serie B AS Varese 1:1, jedinou branku vstřelil po chybě brankáře soupeře Vlček.

Slavia - AS Varese 1:1 (0:0)
Branky:
65. Vlček - 67. Damonte

Slavia: Berkovec - Nitrianský, Latka (77. Frejlach), Hubáček (68. Dostál), Čonka (56. Trubila) - Jarolím (58. Zmrhal), Petrák - Vošahlík (58. Koreš), Kisel (77. Milutinovič), Juhar (58. Tusjak) - Škoda (58. Vlček)

Průběh zápasu popsaný v reportáži najdete na oficiálním webu zde.

Komentáře (51)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - AS Varese 1:1

    Petr9608     před 12 lety 19.07.2012 19:41 |  
    0 0

    Hm, to jsme měli vyhrát.

    5. tým Serie B - jaká to tak může bjt úroveň? Slovácko, Příbram, Hradec?

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      feferonek     před 12 lety 19.07.2012 19:47 |  
      0 0

      Myslíš to vážně nebo ne? Já bych tipoval, že by v Čechách klidně mohli hrát o čelo teda...

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        Petr9608     před 12 lety 19.07.2012 19:56 |  
        0 0

        Tak ne, no - Dukla, Teplice, Olomouc, Jablonec...

        • Re: Slavia - AS Varese 1:1

          feferonek     před 12 lety 19.07.2012 20:13 |  
          0 0

          To už je lepší :D

          • Re: Slavia - AS Varese 1:1

            bongor     před 12 lety 19.07.2012 20:20 |  
            0 0

            když si přečtu online,tak mi přijde,že jsme měli převahu a nejvíc tam
            byl vidět Standa.

            • Re: Slavia - AS Varese 1:1

              Petr9608     před 12 lety 19.07.2012 20:58 |  
              0 0

              Nevim no. Kurz na naší výhru byl 1,80-2,05, takže tak 50-50 že vyhrajem / Varese neprohraje. Já hrál sázku bez remízy, takže jse dobře udělal. :-)

              No ale favority jsme byli.

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        jigsaw     před 12 lety 19.07.2012 21:22 |  
        0 0

        Myslíš to ty vážně? Italská liga je od středu tabulky docela zoufalá. Vzpomeňte si, jak vyrovnaným soupeřem jsme byli Palermu v poháru UEFA. Nedávno s Palermem hrál ještě nějakej českej tým a taky to nebyl propadák.

        • Re: Slavia - AS Varese 1:1

          Jakubisko     před 12 lety 19.07.2012 22:44 |  
          0 0

          Boleslav je vyřadila no...:) Ale to je spíš mentalitou, Italové na to serou a myslej si že jim všichni padnou k nohám...obzvlášť takticky by nás strčila do kapsy celá Serie B.

          • Re: Slavia - AS Varese 1:1

            feferonek     před 12 lety 20.07.2012 17:13 |  
            0 0

            OMG, když jsme hráli proti Palermu, tak jsme na tom byli poměrně jinak. To je jako bych tady psal, že Sampdorie, se kterou bojovali o postup pár let zpátky hrála EL... Prostě se to tak nedá srovnávat, ale většinou bych řek, že druhý ligy kvalitních lig (bundesliga, španělsko, serie A) budou na úrovni naší první. Druhá anglická bude lepší.

  2. Re: Slavia - AS Varese 1:1

    Viking     před 12 lety 19.07.2012 21:02 |  
    0 0

    Ty hnusný dresy s bílým obdélníkem tam jako zůstanou do té doby, než bude generální sponzor? Nestálo by za to do té doby udělal klasický design?

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      PetCC     před 12 lety 19.07.2012 21:12 |  
      0 0

      Nejlepší by tam bylo logo "120 let"

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        JS (přítel SN)     před 12 lety 19.07.2012 21:15 |  
        0 0

        Přesně tak, buďto nové, celosešívané dresy anebo ten obdélník nějak zaplňme... Unicefem, jakoukoliv jinou charitou nebo logem výročí...

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      subHuman     před 12 lety 19.07.2012 22:28 |  
      0 0

      Jestli si dobre vzpominam, tak pan kristalove cisty prezident rikal, ze pred sezonou bude tiskova konference, kde bude slavnostne predstaven novy trener, novi hraci a budou nove dresy (mmj. se mluvilo o tom, ze cisla na zadech budou tvorena z obliceju fanousku a na limci bude latinsky napis -> kdo byl na 2.setkani s vedenim, tak toto jiste potvrdi). Ja pevne doufam, ze v dresech s obdelnikem do mistrovskych zapasu nenastoupi.

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        slaviator     před 12 lety 20.07.2012 15:43 |  
        0 0

        Řebíček má dva svědky, že to nikdy neříkal :-)

  3. Parma

    Petr9608     před 12 lety 20.07.2012 01:41 |  
    0 0

    Hm, tak jestli to nevíte, tak vězte, že Parma na konci Serie A jela serii 7 výher v řadě...

  4. Re: Slavia - AS Varese 1:1

    Borris     před 12 lety 20.07.2012 03:03 |  
    0 0

    tak to vypadá že sestava už pomalu ale jistě krystalizuje. Jen ten Hub mě tam nějak dráždí :-) to je hrůza, vždycky když už to vypadá že někdo Huba vystrnadí na lávku, tak se vždycky nakonec stane něco, co Huba vrátí do sestavy :-) buď se někdo ze stoperů zraní, vykartuje a nebo je prostě posazen na lávku. Začínám mít podezření, že tu ruku zlomil Dobrotovi Hubáček :-D ten chlap je fakt jak bumerang :-D jinak se sestavou proti Varese absolutně souhlasim, také bych to postavil takhle. Jen pak až se uzdraví Dobrota, tak bych ho dal na stopera místo Huba a bude to v rychtyku. Ta sestava se mi hodně líbí, má podle mě svojí kvalitu a posily které přišly, ho řádně zkvalitnily. A myslím že je rozhodně na místě, aby jsme si dali za cíl skončit do pátého místa. Myslím že spolu s Plzní, rumunama, Libercem a Bolkou máme nejlepší mančafty v lize. Takže pevně věřím, že chytneme začátek, v prvním kole smeteme Jihlavu a pofrčí to! SKS!!!!!

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      Slawek     před 12 lety 20.07.2012 09:59 |  
      0 0

      Jestli ono to nebude t¡m ze Hubacek je universal ktery nam vzdy vytrhl trn kdykoli bylo potreba. Stale ho nekdo kritizuje ale budme radi ze jej mame.

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        Borris     před 12 lety 20.07.2012 12:16 |  
        0 0

        ale jo na stoperu si svoje většinou odehraje, ale na kraji obrany byl uplně strašidelnej! Tam přes něj chodil gól snad každý zápas. Ale pro mě je stoperská dvojice Latka-Dobrotka bezkonkurenční. A podle mě se může klidně stát nejlepší stoperskou dvojicí ligy.

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      Slawek     před 12 lety 20.07.2012 10:01 |  
      0 0

      Jestli ono to nebude t¡m ze Hubacek je universal ktery nam vzdy vytrhl trn kdykoli bylo potreba. Stale ho nekdo kritizuje ale budme radi ze jej mame.

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        Barra     před 12 lety 20.07.2012 11:29 |  
        0 0

        Mluvíš mi z srdce. Absolutní souhlas!

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      Mac     před 12 lety 20.07.2012 10:48 |  
      0 0

      Hubáček je nezničitelný. ;-) Na podzim bude dvojice Latka-Hubáček, po odchodu Latky v zimě vznikne duo Dobrotka-Hubáček. :-)

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        bongor     před 12 lety 20.07.2012 12:52 |  
        0 0

        Já jsem taky hubovec.On je poctivost sama,není to hvězda,nikdy nebyl a nebude.Ale o to víc si člověk musí vážit jeho zarputilosti a nasazení.Jó když je člověk talent od přírody,to se to hraje,ale to se to taky může spadnout do podprůměru.Proto se divíme,jak dlouhověký je Hub a jakou má vůli a snahu.určitě si taky někdy přečte,jak mu dost lidí doporučuje,aby se na to vykašlal a udělal místo a přesto ho to nevykolejí a pořád hraje ten svůj fotbal,kde si musí všechno vydřít a ubojovat.Doufám,že mu to půjde ještě dlouho.

        • Re: Slavia - AS Varese 1:1

          Barra     před 12 lety 20.07.2012 13:24 |  
          0 0

          A doufám že se mu podaří dát nějaký ten gól jako v minulé sezóně. Moc bych mu to přál!

          • Re: Slavia - AS Varese 1:1

            martyni (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 14:15 |  
            0 0

            Ja taky.. neni pochyb o tom, ze Hub byl pro slavii tisickrat uzitecnejsi nez ta hromada hracu, co se ve slavii vystridali jako alternativa na jeho posty...

  5. Re: Slavia - AS Varese 1:1

    Borris     před 12 lety 20.07.2012 13:46 |  
    0 0

    jinak pánové možná to se mnou bude málokdo sdílet, ale zatím mám jen a jen pozitivní dojmy z Rady. Já tedy nepatřil k jeho odpůrcům když přicházel, ale uznávám že jsem u nás viděl spíš někoho jiného. Ale nebyl jsem proti když přicházel a zatím z něj mám jen a jen pozitivní dojmy. Líbí se mi jak mluví rozumně. Je z něj jasně cítit jak moc nás chce táhnout nahoru ale zároveň jasně píše, že se zase snaží mírnit přehnaný optimismus a že až liga ukáže. A i rozestavení které 4-2-3-1 nebo spíš 4-1-4-1 které Rada nastolil, je podle mě dobré. Škoďáka budou doplňovat z krajů Juhy a Vosa, pod ním bude operovat Karol a do útočení se má podle Rady hodně zapojovat i Lukáš. A záda mu bude krýt Ondra, který má zůstávat více před obrannou řadou. Prostě něco podobného co hraje Německá repre, kde Goméze doplňují z krajů Podolski a Muller, pod ním je Ozil, do útočení se zapojuje i Schweinsteiger a záda jim kryje Khedira. A jak už jsem několikrát psal, líbí se mi že Rada hodně dbá na fyzičku. Protože nohy dělají šelmu a pokud by kluci nebyli pořádně nadupaní, tak od 70 minuty už by se tam jen ploužili. A hlavně není Rada žádná leklá ryba, že je impulzivní a to se mi na něm moc líbí. Fakt bych nechtěl aby jsme měli na lávce trenéra, který by jen stál se založenýma rukama a bál se pořádně zařvat. Prostě něco mi říká, že v nadcházející sezóně budeme zase budit respekt a do Edenu si pro body nikdo kurva jezdit nebude!

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      janko (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 14:04 |  
      0 0

      Já jsem se vsadil, že urveme poháry a budeme černý kůň ligy. Mám takový pocit, že poslední dobou se okolo Slavie poměrně dost děje, ale přitom jsme zašití v závětří a máme mediální klid. Teším se na to až mezi tu "silnou trojku" rázně vkročíme. Už aby to začalo....

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      Barra     před 12 lety 20.07.2012 14:08 |  
      0 0

      Borrise, kéž bych to tak pěkně uměl napsát jako ty. Souhlasím s tebou do posledního puntíku!

  6. Re: Slavia - AS Varese 1:1

    jigsaw     před 12 lety 20.07.2012 15:54 |  
    0 0

    Já nechápu zdejší optimismus. Píšu po několikáté, že jdeme již do TŘETÍ SEZÓNY BEZ ÚTOČNÍKA, proto opět nevěřím v nějaký úspěch. Pro srovnání naši konkurenti: Sparta - Kweuke, Boleslav - Chramosta, Liberec - Rabušic, Plzeň - Bakoš.

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      Barra     před 12 lety 20.07.2012 16:01 |  
      0 0

      Prozatím není důvod k pesimismu. Na složení mužstva se postupně pracuje a jsem naopak rád, že se nekupuje paté přes deváte jako tomu bylo za času nedávných úspěchů. Zkouška se bude brzy skládat, a pak se uvidí. Nemusíme hned hrát první housle v lize, náš čas ještě příjde. A řekl bych že naopak si hráči teď zaslouží maximální podporu, i když se možná nebude vše ihned 100% dařit.

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        Jiri1     před 12 lety 20.07.2012 16:20 |  
        0 0

        Zdravim, tezko rict, treba se opravdu nekdo z nich chyti,. podporovat , to jiste , ale predevsim je nutno doresit otazky financovani, urcite bych si treba hlavne v obrane a v roli defenzivniho zaloznika umel predstavit jinou kvalitu a to i v souvislosti s odchodem Latky. Urcite tento souper neni spickovym tymem serie B, ale u nas by mu nejlepe slusilo srovnani s Teplicemi. Hodne dulezita bude taky marodka , zatim to vypada pres znacny narust objemu treninku lepe , ale uprimne kvalitou nas kadr siroky neni. Snad uz na zaver mi trochu vadi ty nic nerikajici pratelaky s amatery v Italii, v dobe , kdy lze bez problemu sehnat hrace i tymy i serie A ci B

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      Borris     před 12 lety 20.07.2012 17:23 |  
      0 0

      já nevim, ale já osobně docela věřím Škoďákovi že by mu to tam mohlo padat. Na jaře se rozkoukával a zvykal si. A teď by měl začít dokazovat, proč jsme ho z Bohemky kupovali. A já mu věřím. Lukáš a především Karol dovedou dát kolmice za obranu které on přesně potřebuje. Je to typický koncák, v přípravě mu to tam padalo a já věřím, že mu to tam bude padat i v lize. A když se mu bude dostávat i notné podpory z krajů, tak z toho bude o to více šancí. Jen by měl ještě trošku zapracovat na tom, aby více zachovával v koncovce chladnou hlavu. Ale pokud mu tam zkraje něco spadne, začne si víc věřit a přijde to. Pamatuju si, jak ho před minulou sezonou lanařila Plzeň ( nakonec to nevyšlo kvůli těm složitostem ohledně toho kdo na něj vlastní práva ) a jak Vrba tehdy psal, že si Škoďáka v týmu moc přál. A já to chápu, protože útočník je to moc dobrý. A já věřím že teď přijde jeho čas!

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        naplavnik     před 12 lety 20.07.2012 18:10 |  
        0 0

        tak forma škody je asi zbožné přání nás všech, a řekl bych, že těch deset branek by dát mohl... nicméně je tu otázka koho místo něj při zranění, vošáhlo než se do toho dostane, to bude chtít čas, protože když jsem ho viděl proti varnsdorfu, on může být dobrej, ale nyní formu nemá... a někoho jiného, kdo by hrál hrota v tom systému nevidím, ono vlčák má nejlepší léta za sebou a je to podobný typ, jako baroš, tedy rychlostní a do vápna, což v systému s jedním hrotem je požadavek i na sklepávání a kombinaci... chci věřit, že škodovi vydrží zdraví a bude platnej, ale chraň bůh, aby se mu cosi stalo

        • Re: Slavia - AS Varese 1:1

          Borris     před 12 lety 20.07.2012 19:11 |  
          0 0

          no rozhodně máš pravdu, že by to ještě jednoho útočníka chtělo. Jen na Škoďákovi to stát nemůže, musí se počítat s tím, že se třeba může vykartovat či zranit. A koho za něj? Standa není zrovna typ pro hru na jednoho útočníka a krom toho pro nás bude nejplatnější spíš jako žolík. A Vošahlík je podle mě spíš útočný záložník. Rozhodně ne střelec! A nikdo jiný momentálně není k dispozici. A Červus nebo někdo z juniorky za nás určitě góly dávat nebude, potřebují ještě nabrat zkušenosti. Vyhnal bude ještě do zimy v Bohemce... Takže by možná nebylo od věci někoho na rychlo ještě přivést třeba na roční hostování s opcí. Třeba Vašíček z Olomouceořák z Hradce a nebo Chigou. Ale někoho by to asi určitě chtělo. Asi by se vlastn dlo říct,že náhradu za Zbyňu jsme nepřivedli.

        • Re: Slavia - AS Varese 1:1

          jigsaw     před 12 lety 20.07.2012 19:24 |  
          0 0

          Přesně, forma Škody je pouze přání. Minulou sezónu nic nepředvedl, příprava je příprava. Nicméně bylo by super, kdyby se mu začlo dařit. Pokud se mu dařit nezačne, tak útočníka opravdu nemáme žádného. Standa se na hrot nehodí a Vošahlík je podle statistik pouze parodie na útočníka (neříkám, že to nemůže být platný hráč, ale střelec to prostě není).

          • Re: Slavia - AS Varese 1:1

            Borris     před 12 lety 20.07.2012 19:38 |  
            0 0

            na jaře se u nás teprve rozkoukával, až následující podzim ukáže jak moc velkým bude přínosem a nebo nebude. V Bohemce za sebou neměl až tak kvalitní zálohu a po odchodu Štohanzla už tuplem. Ale Lukáš a především Karol, ho budou rozhodně více zásobovat přihrávkama a bude se tak do šancí dostávat více. Potenciál rozhodně má a věřím že ho prokáže. Důležité bude aby se co nejdříve trefil. Pak si začne víc věřit a mohlo by mu to tam padat. A na každý pád nikoho lepšího nemáme!

    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

      dArtagnan     před 12 lety 20.07.2012 19:26 |  
      0 0

      Přesně tak. Škodovi je 26 a má za sebou jediný dobrý půlrok. Dokonce už má za sebou půlrok u nás: 8 zápasů, 1x super, 7x tragédie, ale tady je to samé "Škoďák je jistota, desítku dá v klidu". Nikdy v kariéře desítku nedal. Navíc je to jediný útočník v kádru.
      Eden už zase koupí nějaká firma se sídlem na Kypru, kterou ani google nezná a tady zase oslavy, že teď už je to určitě ten hodný strýček Kellner, kterého už jeho majetek omrzel a chce ho věnovat Slavii. btw, nějak se zapomnělo, že Kellner už Slavii vlastnil a zatraceně rychle bral roha, když zjistil, že by do ní musel dávat peníze.
      O neustálých lžích a pohádkách od vedení radši nemluvit. Jen pro zasmání připomenu tu o 30 milionech na posily:-) Ale čestný pan Řebíček přece Slavii zachránil, a vůbec to byl svělý ministr:-)
      Někteří diskutující mi prostě připomínají lumíky, tolik pádů a stejně se nikdy nepoučí.

      • Re: Slavia - AS Varese 1:1

        bongor     před 12 lety 20.07.2012 20:26 |  
        0 0

        A mně zase někteří diskutující připomínají medvídky brumly.Budou pořád nasraní,ať se děje co se děje.Já se snažím být něco mezi tím.
        Určitě nebudeme letos za hvězdy,ale vidím posun dopředu,to se nedá nevidět.Radu jsem taky nevítal s jásotem,dobře si pamatuju jeho krátkou anabázi u repre,to neměl brát,zbytečně ze sebe udělal
        záporňáka.Taky jsem si dovedl představit někoho lepšího.Ale myslím,že za stávající situace dělá maximum.Škoda není ostrostřelec,ale všichni víme,že jeden z názorů,který má velkou váhu ,je názor trenéra Vrby.Ten si umí vybírat hráče,kteří v sobě něco mají.A když chtěl Škoďáka,tak na něm něco bude a všichni musí zbystřit.Ono taky záleží na nahrávačích a třeba Karol bude ten,který by hrotovému útočníkovi mohl sedět.zrovna tak Juhár.

        • Re: Slavia - AS Varese 1:1

          dArtagnan     před 12 lety 20.07.2012 21:05 |  
          0 0

          Milý bongore, i přes chvályhodnou snahu svou lumíkovskou náturu nezměníš. Ale uznávám, že "medvídek brumla" je také celkem výstižný:-)
          Jsem přesvědčený, že když se podíváš do minulosti, i ty uznáš brumlovský přístup jako bližší realitě.
          No holt nás rozsoudí až čas a Koscheenův notýsek, do kterého se tímto hlásím s tvrzením "Budeme hrát typickou Radovu holomajznu o střed tabulky a Škoda nedá deset gólu ani náhodou" :-)

          • Re: Slavia - AS Varese 1:1

            Eluin (přítel SN)     před 12 lety 20.07.2012 21:27 |  
            0 0

            10 gólů podle mě také nedá, ale 8 by mohl.
            Nechť je mé tvrzení rovněž zaznamenáno :-).

          • Re: Slavia - AS Varese 1:1

            jigsaw     před 12 lety 20.07.2012 21:27 |  
            0 0

            K poslední větě se hlásím a také chci být zapsán do notýsku. :) Myslím, že budeme hrát někde nad středem, ale ani to pro mě není úspěch. Nejvíc se bojím toho, že bude najednou Rada díky zázračnýmu posunu v tabulce opěvovanej a následující sezóny se nikam nepohneme.

            Ale určitě jsem teď optimističtější než minulý léto, to byly s Petroušem ještě mnohem horší vyhlídky.

            • Re: Slavia - AS Varese 1:1

              tantalos     před 12 lety 20.07.2012 22:32 |  
              0 0

              Předpokládat, že některý trenér bude ve Slavii milovaný, by byl projev absence smylu pro realitu. O Radovi to platí předem stejně jako pro kohokoli jiného.
              Nicméně mám pocit, že po třech skorotrenérech přichází poměrně solidní trenér, kterému se dá vyčítat především to, že je sprosťák, ale v žádném případě ne to, že by to neuměl, že by byl nezkušený, že by to flákal.
              Dokud se Slavia plně nezkonsoliduje, a to, jak se zdá, tak úplně v dohledu není, na LM myslet nemůžeme, a tak ho hned tak nikdo do nebes vynášet nemůže.
              K plnému optimismu mám tedy daleko, ale doufám, že tak hrozná sračka jako loni to snad letos nebude.

              • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                bongor     před 12 lety 20.07.2012 23:17 |  
                0 0

                Taky se domnívám,že si polepšíme a dávám do notýsku:

                konečný výsledek:5.místo
                Škoda 9 branek
                Hub:2 góly
                Latka:skončí ještě do konce podzimní části
                derby:na podzim 2-0 pro Slavii,góly Škoda a Juhár
                Rada:2x na tribuně,nemá na to nikde lepší podmínky,než ve Slavii

                • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                  naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 09:53 |  
                  0 0

                  :D tak poslední poznámka je výtečná! jestli on už angažmá nevybírá právě z tohoto důvodu :D

                • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                  Eluin (přítel SN)     před 12 lety 21.07.2012 10:15 |  
                  0 0

                  Rovněž bych se pokusil své prognózy "znotýskovat", ať ma koscheen aspoň co na práci a celý jeho seznam neobsáhne pan Jiří :-)
                  Umístění: 3. - 5. místo (radši nebudu konkrétní).
                  Škoda - 8 branek
                  Hub - 0 branek
                  Latka: skončí po podzimu
                  derby: jedno vyhrajeme, druhé prohrajeme
                  Rada: se na tribunu (nedobrovolně) ani nepodívá.
                  A přidám ještě svojí: minimálně do 6 zápasů naskočí Čepelák
                  Vošahlík vsítí 5 branek.
                  Uff....

                  • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                    koscheen (přítel SN)     před 12 lety 21.07.2012 11:26 |  
                    0 0

                    hosi zas neblaznete, tolik volnyho casu nemam :D

                  • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                    slaviator     před 12 lety 21.07.2012 14:06 |  
                    0 0

                    Umístění: 9.místo
                    Škoda: 4 branky
                    Vošahlík: 3 branky
                    Latka: skončí ještě v létě
                    derby: dvě remízy
                    Rada: na tribunu se podívá jednou

                  • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                    subHuman     před 12 lety 22.07.2012 10:31 |  
                    0 0

                    Zapis do notysku nepozaduji, ale rovnez se pripojim se svou prognozou:
                    6.misto
                    Skoda max 6 branek
                    Hub 0 branek a opet jeden z nejvytizenejsich hracu
                    Latka po podzimu zamiri do Nemecka
                    Derby remiza a prohra
                    Rada bez disciplinarnich trestu, ale pobavi nas tiskovky
                    Vosahlik max 4 branky
                    Cepelak v prubehu podzimu naskoci do zakladu (doufam!)
                    Prumerna navsteva 8 tisic divaku
                    Stadion opet zmeni majitele a neco mi rika, ze i klub (DOUFAM!)
                    Nejpozdeji po konci sezony zmeni vlastnika (pripadne adresu) i dalsi veci tykajici se Slavie...

                • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                  marcocruz (přítel SN)     před 12 lety 21.07.2012 11:28 |  
                  0 0

                  Je blbost aby Latka skončil během podzimu ne? Když jak sám deklamoval přijme pouze kvalitní nabídku do dobré ligy a ty se řídí přestupovým termínem dle UEFA.. Takže to by musel do Ruska nebo někam. A o tom silně pochybuji. Pokud nepřestoupí do konce letního př. termínu tak tu bude celý podzim.

                  • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                    naplavnik     před 12 lety 21.07.2012 11:51 |  
                    0 0

                    osobně kosheena o čas připravovat nehodlám, navíc netrousím takové superperly, jako někteří, ale o latku se obávám již nyní, nicméně hrozně rád se budu mýlit... co se týče umístění, tak to je jako hodně předčasná debata, o sestup by to být nemělo, ale jestli klidný střed, nebo boj o poháry, to je docela kávová sedlina... osobně tipuju aspiranty na titul bohužel ten druhý pražský klub a tradičně plzeň... liberec dle mého po podzimu dost pustí žilou a ty aktuální hráčský náhrady jsou tam velkou neznámou

                    • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                      slaviator     před 12 lety 21.07.2012 14:07 |  
                      0 0

                      jj, taky mám obavu, aby Latka neodešel ještě tohleto přestupové období...

                  • Re: Slavia - AS Varese 1:1

                    bongor     před 12 lety 21.07.2012 13:10 |  
                    0 0

                    vycházím z toho,že si Laty s AŘ plácnul,že když bude zajímavá nabídka,pustí ho kdykoliv.