Názory

Posily pro příští sezonu

Myslím, že v rámci nového začátku po odchodu neschopného Straky je nejvyšší čas začít řešit, jak bude vypadat kádr pro příští sezonu, kdy už Slavia bezpodmínečně musí začít hrát o pohárové příčky. V článku bych rád rozebral, kde si myslím, že Slavia nejvíce potřebuje posílit a nabídl možnosti příchodů hráčů. S ohledem na dlouhodobě mizernou ekonomickou situaci jde o hráče levné či zadarmo, kterým končí smlouva, přesto je možností dost. 

Na postu brankáře myslím není co řešit. Čontofalský je jasná jednička v nejlepších letech a za ním tři mladí perspektivní odchovanci, z nichž jeden by měl hostovat někde, kde bude pravidelně chytat, jeden chytat za béčko a jeden dělat dvojku.

Obrana Jako dostačující základní čtyřku bych viděl složení Nitrianský, Latka, Cicman, Čonka, ke kterým však téměř úplně chybí alternativy. Na stoperu může solidně zaskočit prověřený a spolehlivý Hubáček a dále by to chtělo vybrat nejlepšího stopera z mládežnických výběrů Slavie a začít ho připravovat pro áčko. Přeučený útočník Zákostelský to nebude. Stejně tak nemá na Slavii Dostál, takže není náhrada za Nitrianského a vlastně ani za Čonku. S Čepelákem nelze počítat najisto, když zatím nemá jediný ligový start a s áčkem absolvoval jedinou přípravu. Takových kandidátů na levého beka za poslední dobu bylo a neprosadili se (Starý, Mareš, Palko aj.) Záložník Trubila na beku je jen provizorium. Sečteno a podtrženo do obrany by to chtělo přivést minimálně jednoho krajního obránce, nejlépe schopného hrát na obou stranách jako alternativu, schopného čekat na šanci, když někdo vypadne ze základní sestavy. Někoho jako je Radim Řezník (kterého by Plzeň asi nepustila). Z relativně dostupných hráčů se mi nejlepší posilou do obrany jeví ostravský Marek - spolehlivý univerzál schopný hrát na jakémkoliv defenzivním postu. Pokud na jaře nebude dobrá spolupráce Latky s Cicmanem a v béčku se nebude nikdo nadějný, přivedl bych i stopera.

Záloha Ve středu zálohy si myslím, že je víc než načase rozloučit se s Lukášem Jarolímem, jehož herní přínos je zoufalý. Neví se, jestli má za úkol ofenzivní či defenzivní práci. Bez ohledu na formu hraje vždy a přitom nestřílí, nedává góly ani nepřipravuje šance, není důrazný, nevybojovává míče ve středu pole, zkrátka hře Slavie jen škodí. Nemám nic proti hráčům nad 35 let, ale musí být přínosem pro tým (ostatně jako všichni hráči). Stačí se podívat na strhující nasazení a zápal Kisela, geniální tvůrčí schopnosti Horvátha nebo průniky a krásné góly Štajnera. Tak má vypadat přínos starších hráčů. Na místě LJ má už dávno být mladší hráč, který i kdyby hrál stejně mizerně, což si nedovedu představit, by měl alespoň perspektivu zlepšení do budoucna. Za stávajích okolností si myslím, že to nejlepší co má Slavia na defenzivního záložníka je dvojice Petrák-Dembélé a na ofenzivního Frejlach-Koreš. To se mi zdá na boj o poháry málo. Až na Frejlacha jsou příliš mladí a nezkušení, většinou jsou dost náchylní ke zraněním, Dembélé když hrál, tak vypadal dobře, ale spolu s Frejlachem a Korešem má obrovský herní výpadek. Milutinovič mě za ten víc než rok, co je ve Slavii nepřesvědčil a nechal bych ho odejít. Čili zde nutně potřebujeme posílit. Zaměřil bych se na získání aspoň jednoho z dvojice Tavares - David Jarolím, nejlépe však obou. Slávisté, byli by k mání zadarmo, zkušenosti z pohárů a ze zahraničí, o kvalitě není pochyb, příchod do Slavie nevyloučili, co víc si přát. Myslím, že jejich případné vyšší platy by se víc než vyplatili. Pokud by se podařilo získat do středu aspoň jednoho z těchto zkušených borců, neviděl bych jako nezbytné posilovat kraje, kam máme Hurku, Proška, méně kvaliního Trubilu, nalevo může hrát Koreš. Případně bych jako alternativu přivedl Kalivodu. Zkušený slávista, zadarmo, univerzál, žádná extratřída, ale spolehlivý, pracovitý dříč.

Konečně útok. Vlček se na hřišti trápí, za jeho zásluhy si ho nesmírně vážím, ale věk nelze zastavit. Měl by ukončit kariéru. Pro příští sezonu lze počítat s Pospěchem, pokud bude zdravý a vyvaruje se problémů a Škodou - ten věřím, že půjde nahoru. Blažek je bezesporu výborný, ale pokud nezmění svůj laxní přístup (což si upřímně dovedu jen těžko představit) a pokud za něj Liberec bude chtít víc než řekněme 5 milionů, zbavil bych se ho. Z trojice Bohm, Voráček, Vondráček pochybuju, že by kterýkoliv z nich na boj o poháry měl, nechal bych si z nich tří nanejvýš jednoho, který se bude jevit nejlépe. Ale spíš bych dal šanci Pavlu Vyhnalovi. Každopádně pro příští sezonu máme 2, max. 3 solidní útočníky. Chce to alespoň dva přivést. Namátkou mě napadá Ondrášek (nebude levný), Řezníček (je problémový), Chigou (prosadil se zatím jen ve druhé lize), Ivana (kde je mu konec?), možná Lietava. Zde by měl nejvíce zapracovat skauting a kontakty v zahraničí, pokud něco takového máme.

Uvítám další názory slávistů, koho bychom mohli přivést, koho nechat odejít, kde nás nejvíc tlačí bota atd. Hlavně by mě ale zajímalo, jestli vedení Slavie a lidé zodpovědní za sportovní úsek (Platil, Držmíšek?) vůbec mají alespoň takto rozpracovanou sportovní vizi Slavie na příští sezonu. Z chaotického a nahodilého střídání trenérů a nekoncepčních příchodů hráčů se obávám, že spíš ne a to je věc, která by měla být ve Slavii vyřešena jako první.

Komentáře (37)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Posily pro příští sezonu

    schnaubi     před 13 lety 16.03.2012 17:18 |  
    0 0

    Né úplně s tímto článkem souhlasím. Jako alternativa na levého beka by se po uzdravení mohl stát právě Mareš, který ve Vlašimi předváděl solidní výkony, ale nastupoval spíše na postu levého záložníka. Souhlasím s pokusem získat Tavarese a Davida Jarolíma možná ještě toho Mičolu. Osobně bych poslal více hráčů na hostování máme jich spoustu talentovaných a mladých. Jestli podepsat Voráčka a Vondráčka je otazník, nadruhou stranu v béčku se jim střelecky daří, možná bych je zkusil. A nakonec co se týče Milutinoviče já bych ho nezatracoval to spíše Lukáše Jarolíma co na svůj vysoký plat má až příliš špatné výkony. Standa by měl ukončit kariéru. Nechal bych pomalu zapracovávat Čepeláka na stopera, protože jak je známo Latka má smlouvu jen do zimy 2012.

  2. Re: Posily pro příští sezonu

    naplavnik     před 13 lety 16.03.2012 17:43 |  
    0 0

    Když už jsme u těch spekulací a akceptujeme vedením deklarovaný cíl bojovat v příští sezoně o poháry, vnímám potřeby týmu malinko jinak.
    Ad brankář: zde skutečně není co řešit, Čonto je jasný a Berkovec na mě dělal ve srovnání s Hanušem docela dobrý dojem.

    Obrana: pokud se podaří udržet Latku, tak jeden stoper bude asi potřeba (karty, zranění), Marek by mě nevadil. Kraj je Nitr a Matúš jistý, pokud by jim záda měl krýt Dostál a Hub/ Trubila, myslím, že to stačí. Dovolit si třeba na jednu stranu obrany dva lehce nadprůměrný beky Nitra a Řezníka je v naší situaci luxus.

    Záloha: v systému 2-3 bych se situace až tak neobával (def. je tam LJ- i když souhlasím, že by to z jeho strany mohlo být přesvědčivější, Petrák, Dembele, Čepelák, zanedlouho Salašovič- ofenzivní Kory, Prošek, Hurka, Frejlach (bude ale ještě někdy zdravej???), jedině ten podhrot by se asi koupit měl (nevrátí se Kisel?). Je fakt, že nad Zoranem jsem držel ochranou ruku, ale je to asi jako s Walcotem v Arsenalu, ten progres je hrozně pomalej a nepatrnej).

    Útok: od Pospěcha nevím, co mám očekávat, je to s ním dost problém, Škodič mě nepřijde jako 15 golovej šuter. Zde bych ty dva rozhodně doplnil nějakou osvědčenou kvalitou (Svěrkoš, Bednář, Rabušic, Magera).

    Kde brát posily? No, že hráč přijde zadara, z toho moc nadšený nejsem, protože nějak se mi nezdá, že by zrovna takovýhle byli zárukou kvality, spíše bych se inspiroval příkladem Liberce, jak se jim podařilo "zmanažovat" příchod Rabušice a Šurala z padajícího Brna. Když vyloučím Žižkov, kde asi kvalitu fakt nemá smysl hledat, tak v Olmíku nebo Baníku by se pár kusů našlo. Namátkou Svěrkoš, Magera, Greguš, Frydrych, Kraut, Marek, Janotka, Škerle, Hořava, Petr.

  3. Re: Posily pro příští sezonu

    ligas99     před 13 lety 16.03.2012 18:41 |  
    0 0

    Vážení pánové,
    je zapotřebí si uvědomit, podstatné věci které se ve Slavii odehrávají.
    Pokud chceme hrát v další sezoně v horní polovině tabulky, tak by se muselo vyměnit polovinu mužstva. A to co nejdříve.
    V současnosti je v A týmu několik fotbalistů, co nemají s 1.ligou vůbec nic společného. To, že párkrát odehrají zápas za béčko, dají gól, tak to neřeší vůbec nic . Béčko hraje divizi, tak si srovnejte úroveń Divize & 1.liga !!!
    Je otázkou jak, to bude s B-éčkem v nové sezoně a samostané lize JUNIOREK. Tam se nabídne daleko větší srovnání .

    Zpět k A-týmu.
    Kvalititou, polovina hráčů je no, hodně dole, jak jsem řekl.
    Další věcí je středový záložník. Lukáš Jarolím to bohužel nezvládá již delší dobu a také ta hra podle toho vypadá.
    Hra středového je odrazem celého mužstva !!!!!!!!!!
    TOTO je zásadní pro Slavii, nikdo ji pořádně nedokáže režírovat a pak je tam, kde je ...............

    Zoran to také nevytrhne, sleduji ho hodně dlouho, a to, kolik měl příležitostí, tak nic neukázal, jediné co má , je technika a to je málo

    Vyjadřovat se postupně ke všem kráčům jednotlivě nemá cenu,
    polovina hráčů výměnit, trenér, který by ve Slavii zůstal na 2-3 roky( za rok s mužstvem nic neudělá, podívejte se na Vrbu, také musel pracovat delší dobu, než se dostavily výsledky, měl ale jiný a podstatně lepší materiál k použití ............ zásadní věc !!!

    Další důležitá věc .
    Musíme si uvědomit, že zadarmo získaný hráč do Slavie , to je tak kvalita na 50%.
    Pokud do toho nedá vlastník nějakou investici, tak sem budou přicházet jen hráči, o které není už takový zájem .
    To jsou fakta, lety prověřená.

    Poslední věc - je vedení .
    Není koncepce, není stálý trenér, lobing , aby hráli hráči co na to nemají je patrný ...........
    Není základna, pokud je v B-týmu, to co je , tak jak to chcete doplńovat.
    Nic proti, ale koukněte na Spartu. Z béčka je schopno naskočit okamžitě 4-6 kluků do A-čka. A u nás ???
    To je právě ta koncepce .

    Takže, abychom to shrnuli.
    Výmněna poloviny kádru s výhledem na mladé talenty a zkušené hráče
    Investice , hráči zadarmo nic neřeší
    Potlačit lobing
    Zlepšit Juniorku
    Zlepšit sportovní úsek

    Pokud se tyto věci nezmnění, tak se budeme v příští sezoně potácet v druhé polovině tabulky a znovu jen nadávat

    Tak, máte o čem přemýšlet - ligas99

  4. Re: Posily pro příští sezonu

    tantalos     před 13 lety 16.03.2012 18:59 |  
    0 0

    Zcela jednoduše:
    obrana Gecov, záloha Švec, útok Ondrášek

    • Re: Posily pro příští sezonu

      opicemag     před 13 lety 16.03.2012 19:25 |  
      0 0

      Ondrášek se má podrobit lékařským testům v Norsku (je to na idnes). Gecov je zcela nereálný, i kdyby chtěl odejít z Anglie, může si vybrat mnohem lepší angažná, než mu my můžeme nabídnout (sparta ho přece chtěla). Tak možná Švec, ale o tom nic nevím. Problém je v tom, že se k nám nikdo nepožene. Kdo by dal přednost nám oproti Plzni, Liberci, Jablonci, spartě apod. K nám může přijít maximálně průměrný hráč, hráč ještě moc mladý, jehož talent se ještě neprojevil, či naopak někdo kdo by zde rád končil (kéž by přišel Tavares s Jarolímem).

      • Re: Posily pro příští sezonu

        JS (přítel SN)     před 13 lety 17.03.2012 20:34 |  
        0 0

        Švec nastupuje v Heerenveenu... doufám :)

  5. Re: Posily pro příští sezonu

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 16.03.2012 19:21 |  
    0 0

    Ondrášek má namířeno do Norska, takže s tim bych moc nepočítal.

  6. Re: Posily pro příští sezonu

    jarodo57     před 13 lety 16.03.2012 21:15 |  
    0 0

    Tak především asi bude záležet hlavně na tom kdo Slávii povede jako trenér a jakou bude mít koncepci(doufám,že alespoň nějakou , ne jako Straka),ale nevidím nijak růžově už výběr trenéra(opět viz Straka) ve sportovním vedení Slávie vidím největší problém. Tam dle mého panuje absolutní ameterismus a české vyčůránství (hlavně , že mám velice nadprůměrný plat neadekvátní svému výkonu , nasazení a hlavně fundovanosti.Ale kdybych se já mohl podílet na sestavování nové koncepce,stylu hry a na výběru hráčů pro příští sezonu,tak bych asi postupoval takto.Jako manažer ,který nemá bůhvíkajé fin. prostředky bych se snažil získat levné hráče a to z vlastní juniorky,z nižších soutěží a zpátky se vracejících hráčů ze zahraničí.A není úplně přesná pravda,že se hráči,kteří se vracejí takřka zadarmo nebo hodně levně jsou špatní.Podle mně by v tomto největší práci měli udělat skauti s přehledem o hráčích , kterým končí smlouvy.A takových hráčů je celá řada.Nemusí to být zrovna český fotbalista.Ale k tomu jak bych já viděl novou Slávii.Již delší dobu mám utkvělou představu,že to co se snažíme hrát a kvůli čemu se kupují hráči jeden za druhým a je to úplně k ničemu by mělo skončit.Škoda,Bohm,Voráček,Vondráček,Pospěch - 5 hráčů -kolik stojí za 1 sezonu a co adekvátního odevzdali?Troufám si říci, že nic.To znamená konec s hrotovým hráčem.Slávia má momentálně hodně mladých hráčů na to aby začala praktikovat hru v uvozovkách jako Barcelona.Technickou hrou na krátké přihrávky a narážečky začít zkoušet styl hry na 4-3-3 .To znamená,že nemusí být nějaký bijec a srážeč balónů na hrotu(stejně tam nemáme nikoho dobrého),ale hlavně se snažit co nejvíce využívat stran a rychlou kombinací se dostávat před velké vápno a narážečkama se dostávat i do vápna.V tomto systému by někteří hráči bohužel(bohudík)neměli pražádnou šanci .Jmenoval bych hlavně Cicmana s Jarolímem a Milutinoviče -protože to jsou stínový,alibističtí hráči ,kteří v moderním fotbale namají co pohledávat a o všech útočnících jsem již psal .Takže jen 3 laxní záložníci,či stoper a 5 útočníků činí hned 8 hráčů a z toho hned velká fin. úspora.Je mi jasné ,že nemůžeme zůstat bez jediného klasického útočníka,ale ty co jsem jmenoval jsou tam absolutně na 2 věci a jistě víte na jaké.Předloni v létě se zkoušel v čelákovicích jeden černoch(Madou)a to bylo úplně o něčem jiném.Představa o složení ? Čontofalský(Berkovec)- NitrianskýLatka,PetrákČonka-možná náhrada do obrany Hubáček a kdejaký mladý hráč ,protože kde jinde mladý fotbalista má začínat a prosadit se než na krajním beku a ted ta variabilní záloha s útokem:HůrkaŠvec(v Holandsku nenastupuje-myslím,že uvažuje o vrácení domů)Koreš(dle mého klíčový hráč)-Blažek,Kisel Prošek (a jiní).Takže v případě,že by nám přálo štěstí a podařilo se nám nakoupit i za levné peníze (ale nejen nakoupit,ale podepsat výhodnou smlouvu) třeba Davida Jarolíma nebo Tavarese apod.tak to by byla třešnička na dortu.Ale buďme realističtí.Jinak nevím proč se neustále objevuje jméno Mičola ,vždyť to není žádný extra fotbalista.Pokud bysme hledali nějaká jména na doplnění z naší ligy tak tam je hodně nových mladých tváří,které se mi zdají perspektivní a asi by ani nebyli nijak zvláště drazí(Příbram 3,Dukla 3,Hradec 2,Ostrava 3,Olomouc ,ale i Teplice3 -4 Bohemians 2) a našli by se i hráči z 2. ligy .Ale tohle podle mně má zmáknuté Poustka a tak v letním termínu by se to mělo promítnout.Pokud bych se zmínil jak bych viděl obsazení trenérské funkce ,tak jednoznačně jsem pro dotažení jara s Poustkou a podle výsledků a možného progresu ve stylu hry bych klidně s ním uzavřel smlouvu.Hlavně bych už vyhodil toho sparťanskýho Vrabčáka.Ten se tam vyhřívá již hodně dlouho a za nic nezodpovídá-takového přidržtašku tam nepotřebujeme

    • Re: Posily pro příští sezonu

      jarodo57     před 13 lety 16.03.2012 21:33 |  
      0 0

      Ten se tam vyhřívá už hodně dlouho a takových přidržtašek je habaděj.

    • Re: Posily pro příští sezonu

      jiras     před 13 lety 17.03.2012 11:20 |  
      0 0

      To je sice hezký, že mají údajně dobrý přístup k tréninku, ale prostě to, co předvádějí v zápasech je zmar nad zmar a to se počítá.

      • Re: Posily pro příští sezonu

        Citrus (přítel SN)     před 13 lety 17.03.2012 18:18 |  
        0 0

        U Standy už to asi není na 90 minut, ale jako hráč z lavičky je pořád platný. Navíc svou povahou je jistě dobrým elementem do šatny a i to je potřeba. I on sám nemá problém s rolí náhradníka a přijde mi sprosté tlačit ho do nějakého konce kariéry. Chtělo by to trochu respektu a i o tom byla řeč ve zmíněném pořadu.

        A Lukáš Jarolím, to je pro mě hráč bezpochyby do základní sestavy. U něho je problém, že spousta lidí ho má za tvůrce hry, ale to on není. Potvrdil to i v jednom on-line rozhovoru před startem jara, kde dostal přímý dotaz na jeho pozici. Je to hráč typu Michael Carrick a to do puntíku. I on přicházel do ManUnited jako ofenzivní záložník, ale Ferguson ho předělal na nejlepšího CM minimálně na ostrovech. A přesně si procházel stejnou kritikou od fanoušků, jako Jarolím. Spousta lidí nebyla schopna přijmout fakt, že jeho role se během času změnila. Jarolím perfektně odebírá míče, má vysokou úspěšnost přihrávek, jediným problém je, že nemá poté míč komu předat. To by měl být totiž jeho úkol, odebrat míč a poslat ho tvůrci. Toho ale bohužel nemáme.

        Kdo by měl zájem, doplním ještě jeden zajímavý odkaz:
        http://www.devilpage.cz/2011/01/13/pozicia-stredneho-zaloznika-v-modernom-futbale/

        • Re: Posily pro příští sezonu

          Jarda66     před 13 lety 17.03.2012 22:24 |  
          0 0

          S tímhle názorem maximálně souhlasím... Konečně se ta práce LJ pochopila... Jenom s tou úspěšností přihrávek si nejsem jistej, dokáže taky jich hodně pokazit, ale jak si psal, je to i z toho, že nemá komu přihrát, plně souhlasím

  7. Re: Posily pro příští sezonu

    Mike     před 13 lety 17.03.2012 02:45 |  
    0 0

    Pokud vezmu novou éru Slavie od dob nástupu B.Korbela, kdy až na poslední 3 sezony jsme hráli o titul nebo alespoň o pohárové příčky, tak ze současného kádru mají výkonnost- abychom hráli nejen špičku ligy, ale kdybychom nějakou čirou náhodou postoupili do pohárové Evropy- pouze Čontofalský a Latka, slibně vypadají Nitrianský a Čonka a kdyby věnovali fotbalu maximu, tak ještě Trubila a Blažek. Tím výčet končí. Srovnání s předešlými kádry si myslím mohu dovolit, protože jsem na vlastní oči viděl za těch 20 let většinu domácích zápasů Slavie a mnoho venkovních. Tento kádr nemá cenu kosmeticky vylepšovat, protože i špičkový trenér z něj vymáčkne maximálně střed tabulky. Jedinou možností je silný majitel, který nebude hledět na nějaké desítky milionů a výborný trenér, který vybuduje v horizontu 2-3 let z mladých hráčů z celé republiky schopné mužstvo. Jednalo by se do zálohy o hráče např.- Hanousek- Dukla, Kopic- Jablonec, do útoku Chramosta- Boleslav, Wágner- Plzeň. Což již podle jmen a klubové příslušnosti je jen zbožné přání. A to nemluvím o počátku korbelovské éry, kdy přišli hotoví fotbalisté typu Suchopárka, Juraška, Lercha, Rusnáka včetně megatalentu P.Bergera apod., nebo před mistrovskou sezonou 1996- typu Poborského, Vágnera, Krištofíka a Šmejkala. Všichni hráči, kteří jsou v současnosti výkonnostně srovnatelní s výše jmenovatelnými, jdou samozřejmě rovnou do zahraničí, nejlépe již v mladém věku.
    Proto považuji v současné době nějaké vybudování dobrého týmu schopného hrát každý rok o poháry za čirou utopii. Podívejte se na Letnou, na naši ligu zde pobíhá 20 slušných fotbalistů a výkonnost je za několik jarních kol dost strašidelná. A to si myslím, že náš současný kádr je podle jmen o třídu horší. Musíme si zvykat na místa ve středu tabulky, i když bych se rád mýlil.

  8. Re: Posily pro příští sezonu

    Boss82     před 13 lety 17.03.2012 03:06 |  
    0 2

    Tak k tomuhle cancu, s jehož autorem bych rád některé věci nejraději prodiskutoval osobně, se musím vyjádřit.

    Brankáři:

    Zde naprostý souhlas s autorem.

    Obrana:

    Zde souhlas částečně. Za alternativy krajních beků lze považovat Trubilu s Dostálem. Ani jeden z nich nejsou hráči do základu, ale těžko si v současné situaci představit, že bychom si mohli dovolit vydržovat na lavičce nějaké lepší hráče. Nitrianský a Čonka jsou jasné jedničky na svých postech, Dostál a Trubila jsou prostě možnost B.

    Horší je to se stopery. Latka je jasná jednička, ale otázka je, jestli se ho podaří udržet. Hubáček je na stoperu nadrůměrný ligový hráč, což je však na Slavii, která by chtěl hrát snad zase jednou evropské poháry, málo. No a pak je tu Cicman. Musím říci, že mne stále více přesvědčuje, že to není hráč pro Slavii. Na stoperu dělá často školácké chyby, občas mu chybí důraz, občas rychlost. Ve středu zálohy zase neuvěřitelně kazí rozehrávku.

    Takže sečteno a podtženo, chce to přivést alespoň dva stopery, jednoho do základu a jednoho na lávku.

    Záloha:

    Už začínám být alergický na všechny ty rádobyodborníky, kteří permanentně šijou do L. Jarolíma!!! Vážně nevím, čím si tento hráč vysloužil tolik odpůrců. Je to tím, že se jmenuje Jarolím? Fajn, jeho fotr je exot, kterému nemohu přijít na jméno a který má lví podíl na tom, v jaké prdeli se teď Slavia nachází. K. Jarolíma jsem vždy jen a pouze kritizoval, a to jak v době jeho úspěchů, tak neúspěchů. Mám pro to asi 150 argumentů, ale o K. Jarolímovi tento článek není, tak to sem nebudu vypisovat.

    Ovšem za svoje rodiče nemůže nikdo z nás, ani L. Jarolím, tak ho laskavě zkuste hodnotit trochu objektivně. Asi se, milý Corfe, díváš na jiné zápasy nebo fotbalu vůbec nerozumíš. Tipuji spíše to druhé. Protože L. Jarolím má zápas co zápas výbornou procentuální úspěšnost přihrávek, vybojuje spoustu míčů, přeruší spoustu akcí soupeře, má konstruktivní rozehávku. Sem tam vstřelí gól! A je to defenzivní záložník!!! Ano, defenzivní záložník. Co víc by sis jako od defenzinvího záložníka představoval. Koukni se třeba na sestřih posledního zápasu s Jabloncem. L. Jarolím byl u všeho důležitého!

    Pokud jde o zbytek naší zálohy, tak naopak musím říct, že nám zoufale chybí tvůrce hry - Milutinovič mne nepřesvědčil a už asi nepřesvědčí (zde souhlas s autorem), Petrák je zatím moc mladý a jak bude vypadat Frejlach po uzdravení je velká neznámá. Takže tento post musíme nutně vyřešit.

    Levá záloha je v pohodě (Hůrka by zde měl hrát pravidelně, alternativy Trubila, Koreš). Horší je to napravo, kde Blažek se cítí mnohem lépe v útoku, Prošek je zatím takový zakřiknutý a jako by si nevěřil a Vlček je také spíše útočník.

    Nutně tedy musíme vyřešit posty ofenzivního středního záložníka a pravého záložníka.

    Útok:

    No a zbývá nám útok. Souhlasím, že máme příliš mnoho průměrných útočníků (Bohm, Voráček, Vondráček, Škoda) a málo těch kvalitních. Věřím, ale, že duo Pospěch - Blažek by mohl být velmi dobrý útok, pokud se oba vyvarují svých mimofotbalových excesů, budou se jim vyhýbat zranění a hlavně pokud s nimi prodloužíme smlouvy (Blažka je tedy také třeba koupit). Škoda by mohl být útočníkem č. 3, něco v sobě má, ale zatím to ne a ne prodat. No a je třeba přivést ještě jednoho slušného forwarda, abychom měli 4 kvalitní

    Jestli má vedení rozpracovanou nějakou vizi nevím, ale věřím a doufám, že ano. Přecijen některé příchody se jim povedly (Nitrianský, Čonka, Latka, ale i další), takže nevidím důvod, proč bychom se nemohli dočkat dalšího posílení kádru.

    • Re: Posily pro příští sezonu

      ligas99     před 13 lety 17.03.2012 13:28 |  
      0 1

      Nazdar Boss82,

      teda u tvého názoru člověk nevychází z údivu ........
      Nevím, kolik máš let, zda jsi hrával fotbal, nebo jsi jen obyčejný fanoušek, ale některé tvé názory jsou zcela zcestné.

      V komentářích se sem tam objeví mormální - reálný názor na to, jak to ve Slavii šlape - či nešlape.

      Spíš je to ale spousta keců, které nikdy nebodou fungovat.

      Fotbalu se věnuji mnoho let, Slavii sleduji již skoro 30 let, mám přehled o zákulisí fotbalu a mužstev,a můžu si tak dovolit vyslovit reálný názor, která tady již padl - výmněna poliviny mužstva je zcela nezbytná spolu s dalšímy kroky a kterých jsem se již vyjadřoval.

      Musím reagovat na tvůj komentář k L.Jarolímovi.
      Neříkám, že je to špatný fotbalista, nedívám se ani na to že je Jarolím, ale jeho fotbalový zenit je pro Slavii na dně .
      Na postu, který kraje musí vést celé mužstvo v každém utkání.
      Kdo jiný by měl tvořit hru.
      A nebavme se o tom že je defenzivní záložník, ani kolik má let.
      Padlo hodně názorů, že je to alibistický záložník, a to je jeho problém. Vzít na sebe odpovědnost za mužstvo, dokázat ho dirigovat, tvořit hru, dávat přihrávky do gólových šancí, vytvářet je....................

      TO JE UKOL ZÁLOŽNÍKA a hlaně jeho, kdo jiný by to měl na hřišti za něj dělat.
      To, že občas dá gól, dejme tomu. Ale fotbal se nehraje na to, jaká je úspěšnost přihrávek Bossi82 , ale na góly a body .....

      Tyto vlastnosti mu především chybí, a protože je nemá, netvoří se hra, nepadají góly, nejsou body a nedá se na to dívat.

      A jsme na začátku......... Co s tím ....... Vymněnit polovinu mužstva ......... atd a atd a atd ....... ( -

      • Re: Posily pro příští sezonu

        Boss82     před 13 lety 17.03.2012 14:40 |  
        0 2

        Ligasi99,

        když Tě to tak zajímá, tak je mi 29 let, Slavii sleduji od 13ti let a za celou tuto dobu jsem viděl drtivou většinu utkání, která hrála jak v lize, tak evropských pohárech.

        Jedno je jisté - aktuální kádr je jeden z nejslabších, co kdy Slavia od dob B. Korbela měla. Ovšem Tvůj návrh - vyměnit polovinu mužstva, je zcela nereálný. Pokud máš tolik zkušeností a znáš fotbalové zákulisí (jak říkáš), tak Ti je toto snad zcela jasné.

        Musíme pracovat s tím co máme, doufat, že postupně se z mladíků jako Hůrka, Petrák, Prošek stanou tahouni mužstva, a musíme zalátat největší díry v sestavě. Jak jsem psal - stoper, tvořivý záložník a alespoň jeden útočník jsou nutnost. Ano, ani tak to nebude tým na Ligu mistrů, ale tým, který by mohl bojovat do 5. místa snad ano. Ač neradi, musíme se s tím zatím spokojit.

        A pokud jde o L. Jarolíma, tak si se svým komentářem zařadil do dlouhé fronty jeho neobjektivních a slepých kritiků. Je těžké o tom takto diskutovat, nejlepší by bylo pustit si video a hodnotit každou akci L. Jarolíma zvlášť.

        Ještě jednou zopakuji - L. Jarolím hraje na postu DZ (defenzivní záložník). Jeho úkolem je přerušovat akce soupeře, vybojovávat balony ve středu hřiště, přebírat rozehrávku od stoperů a kostruktivně rozehrávat. Toto plní velmi dobře. A fotbal se hraje PŘEDEVŠÍM na úspěšnost přihrávek, protože jedině ze předpokladu kvalitní kombinace a držení míče může vznikat tlak, šance a padat góly.

        A kdo by měl tvořit hru? Proč se ptáš tak hloupě, když to víš. Přece OZ (střední ofenzivní záložník). Jestli jím bude Frejlach nebo někdo jiný nevím. Ale těžko chtít po L. Jarolímovi, aby hrál dva posty současně (DZ a OZ). To je samozřejmě nesmysl.

        Pusť si poslední zápas s Jabloncem a koukni se, kolik šancí tam L. Jarolím vytvořil, když mluvíš o tom, že žádné nevytváří.

        A údajný alibismus? Co je zase tohle za blábol. V čem jako ten jeho alibismus spočívá? Osvětli mi to prosímtě, rád se nechám poučit:-).

        • Re: Posily pro příští sezonu

          Boss82     před 13 lety 17.03.2012 14:44 |  
          0 2

          PS: Jo a fotbal hraji na nižší úrovni (mým maximem byl Pražský přebor) od osmi let do dnes.

        • Re: Posily pro příští sezonu

          vavicek     před 13 lety 17.03.2012 17:44 |  
          0 0

          Pokud tvrdíš, že je jeho post defenzivní záložník, tak si laskvě poust např. lonský zápas na Spartě a potom hodnot. Jenom otázka, na jakém postu dle tebe hrál Cicman, když defenzivní záložník byl Jarolím?

          • Re: Posily pro příští sezonu

            ligas99     před 13 lety 17.03.2012 17:54 |  
            0 0

            Nemá cenu si přehazovat názory, co člověk, to jiný názor ......
            Fotbalista se hodnotí dlouhodobě, ne jenom z posledního zápasu ......
            Kdo jiný, než L.Jarolím má tvořit hru podle tebe ???
            Ty seš úplně mimo .......
            Tak to nechme třeba na Hubáčka ......... ha ha
            Vymlouvat se na DZ je nesmysl .......

            PS : jsem od tebe o jednu generaci starší a hrával jsem na daleko vyšší úrovni a asi si v názorech my dva neporozumíme ........

            A pouštět podrobnější info ze zákulisí Slavie se mi opravdu nechce, protože je to pěkný humus, jak to funguje, kamarád kamarádovi atd .......

            Končím debatu - ligas

            • Re: Posily pro příští sezonu

              Fallen (přítel SN)     před 13 lety 17.03.2012 19:24 |  
              0 0

              Ligas = Lubas? :O

            • Re: Posily pro příští sezonu

              Boss82     před 13 lety 18.03.2012 04:48 |  
              0 2

              Hele, ligasi99, snažil jsem se s Tebou komunikovat slušně, ale takovýhle kecy si nech od cesty! Úplně mimo si akorát ty s těmahle blábolama. Jestli nerozumíš psanému textu, nebo máš problém s tím, že víš o fotbale kulový, ale tváříš se jako kdovíkdo, to já nevím. Každopádně s někým jako jsi Ty opravdu nemá cenu diskutovat.

              Sbohem.

          • Re: Posily pro příští sezonu

            Boss82     před 13 lety 18.03.2012 04:52 |  
            0 2

            Milý Vavíčku, je možné, že jednou za 10 zápasů je L. Jarolím využit jako ofenzivní záložník (když není zbytí, a možná to byl i loňský zápas na Spartě), ale to nic nemění na faktu, že v drtivé většině zápasů hraje DZ. Udělej pro sebe něco a pusť si posledních 15 zápasů Slavie. Pak teprve něco hodnoť.

            • Re: Posily pro příští sezonu

              vavicek     před 13 lety 18.03.2012 10:01 |  
              0 0

              Ale on nehrál jako DZ nikdy. Jelikož pokud nastoupí ve středu hřiště, tak Slavia na DZ nehraje. DZ by totiž neměl nesmyslně vystupovat a vyklízet střed hřiště. Další ze základnícj charakteristik DZ je, že se drží na spojnici míč branka. Pust si ten zmíněný zápas na Spartě a hodnot.

        • Re: Posily pro příští sezonu

          Slawek     před 13 lety 17.03.2012 21:48 |  
          0 0

          To Boss 82: Pokud jsi opravdu nezaznamenal ve hře Lukáše Jarolíma pravidelné prvky alibismu, pak ses na drtivou většinu zápasů jenom díval. Zdržování hry, přihrávky většinou zbytečně dozadu nebo do strany, málokdy vystřelí, přestože to umí. Jenže co kdyby se netrefil? Tak to je příteli alibismus, na který s ptáš. Lukáš nebyl tahounem nikdy, proč to tedy žádat od něj nyní, na sklonku kariery.

          • Re: Posily pro příští sezonu

            Boss82     před 13 lety 18.03.2012 04:56 |  
            0 3

            To Slawek: Ale já samozřejmě velmi dobře vím, co je alibismus. Já jen tvrdím, že ho nespatřuji ve hře L. Jarolíma. Konkrétně přirávky do strany nebo dozadu obvykle používá v situaci, kdy není vepředu komu přihrát, takže lepší přihrát do strany, než přijít o balon, ne?

      • Re: Posily pro příští sezonu

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 17.03.2012 18:11 |  
        0 0

        Jen poznámka k těm Jarolímovým přihrávkám, údajně alibistickým. Na to aby mohl dát záložník dobrou přihrávku dopředu i deálně do běhu, tak mu musí ostatní hráči naběhnout a to v počtu větším než 1. Ve většině zápasů nabíhal počet 0. Pak ten hráč nemá jinou možnost než hrát dozadu nebo do strany. Ten rozdíl byl krásně vidět na posledních dvou utkáních. V Boleslavi se několikrát stalo, že LJ vybojoval balón a když se začal rozhlížet kam to pošle tak všichni stáli! Nikdo se nerozběhl. Takže pak může přijít buď přihrávka dozadu nebo na stojícího a obsazeného hráče. Naopak v utkání s Jablonec se po vybojování míče rozběhli tři hráči směrem k soupeři a Jarolím měl komu nahrát. A byl skoro jedinej kdo byl schopnej dát dobrou přihrávku. Ani Milutinovič a už vůbec Cicman se mu nepřiblížili. Takže ta kritika na Jarolíma za to kam hraje přihrávky je nespravedlivá, protože tohle je podmíněné hrou celého týmu. Co bych mu vytkl je, že v některých zápasech je na něm vidět jak ho to nebaví a pak je línej na krok. Ovšem to je problém minimálně poloviny profesionálních hráčů a tady musí zasáhnout trenér a střídat.

        • Re: Posily pro příští sezonu

          Boss82     před 13 lety 18.03.2012 04:58 |  
          0 3

          To Steve2924: Konečně někdo kdo to chápe a je schopen L. Jarolíma objektivně zhodnotit. Díky za tuto reakci.

      • Re: Posily pro příští sezonu

        Jarda66     před 13 lety 17.03.2012 22:36 |  
        0 0

        S LJ nemáš pravdu... Přesně jak psal minulý diskutující, on není typ konstruktivního záložníka ale takovýho bořiče... Dám krásnej příklad, a tím je bejvalej kapitán reprezentace Galásek. Na první pohled fotbalista, co nepřihrával na góly, nedával je... Ale na ten druhej jedna z nejdůležitějších postav týmu. Odebral a vybojoval kvanta balónů, které on pak předal Rosickýmu, Nedvědovi a dalším... Ale to vidět nikde není, to jsou nenápadný přihrávky ve středu pole... A to je i případ LJ, není špílmachr, ale je na tu černou práci, na to odebrání balónu... No a pak je tu ta chyba, že není komu ho předat, nemáme tvůrce... Ten nám ve středu chybí... On k sobě prostě potřebuje hráče...

        Například v zápase s Příbramí to bylo krásně vidět... Prošek, Petrák i Hurka, jsou to mladí hráči, ale všichni se snažili každou svojí přihrávkou hledat jenom LJ, kterej není rozehravač... To byl kámen úrazu, hra se zlepšila až s příchodem Blažka, kterej vzal část tý rozehrávky na sebe...

        P.S. v zápase s Jabloncem byl LJ jeden z nejlepších na hřišti, pokoušel se o zakončení a jak sem psal, odebral hromady míčů...

        • Re: Posily pro příští sezonu

          Boss82     před 13 lety 18.03.2012 05:01 |  
          0 2

          To Jarda66: Tak jsem rád, že nejsem jediný, kdo vidí a chápe roli LJ na hřišti, kterou plní slušně.

      • Re: Posily pro příští sezonu

        Jarda66     před 13 lety 17.03.2012 22:38 |  
        0 1

        S LJ nemáš pravdu... Přesně jak psal minulý diskutující, on není typ konstruktivního záložníka ale takovýho bořiče... Dám krásnej příklad, a tím je bejvalej kapitán reprezentace Galásek. Na první pohled fotbalista, co nepřihrával na góly, nedával je... Ale na ten druhej jedna z nejdůležitějších postav týmu. Odebral a vybojoval kvanta balónů, které on pak předal Rosickýmu, Nedvědovi a dalším... Ale to vidět nikde není, to jsou nenápadný přihrávky ve středu pole... A to je i případ LJ, není špílmachr, ale je na tu černou práci, na to odebrání balónu... No a pak je tu ta chyba, že není komu ho předat, nemáme tvůrce... Ten nám ve středu chybí... On k sobě prostě potřebuje hráče...

        Například v zápase s Příbramí to bylo krásně vidět... Prošek, Petrák i Hurka, jsou to mladí hráči, ale všichni se snažili každou svojí přihrávkou hledat jenom LJ, kterej není rozehravač... To byl kámen úrazu, hra se zlepšila až s příchodem Blažka, kterej vzal část tý rozehrávky na sebe...

        P.S. v zápase s Jabloncem byl LJ jeden z nejlepších na hřišti, pokoušel se o zakončení a jak sem psal, odebral hromady míčů...

  9. Re: Posily pro příští sezonu

    Slawek     před 13 lety 17.03.2012 09:03 |  
    0 0

    Tak především všechny příspěvky ukazují na starý fakt: Co fanoušek, to odborník. I Platil si to o sobě myslí. S ním je to jako s naší současnou vládou. Spřádá plány do budoucna a přitom většina soudných fandů doufá, že už tam dlouho nebude. Supluje sportovního ředitele, přičemž evidentně neví, která bije.
    K tématu. Nitranský dokazuje, že by mohl být platným hráčem, nikoli však na postu obránce, ale v záloze. Bránit fakt moc neumí. Na jednadvacítku to si stačí, ale tady ne. Cicman sám vidí své místo v záloze, nevím tedy, jak jsme ho jako stopera objevili. Musí zapracovat na rozehrávce, jinak nebude moci hrát. L.Jarolím hraje už hodně dlouho alibistický fotbal. Z toho plyne také to procento "úspěšných" přihrávek. Trpí tím útočníci a nepřijde-li opravdu tvořivý středopolař, budou dávat góly jen náhodou. Hurka je bezesporu talent, ale všichni by si měli uvědomit, včetně jeho, že zatím nic nedokázal. Vím, v tomhle týmu a v tomhle čase je to těžké. Navíc to není hráč na lajnu, spíše je to podhroťák. Blažek je kapitola sama pro sebe, ale góly dávat asi zapomněl, zato získal praxi v činnostech ryze nefotbalových. Totéž lze říci i o Pospěchovi i když ten chybí zřejmě nejvíc a měl by zatím určitě zůstat. Martinovi Poustkovi fandíme asi všichni, ale pozor, zachráněni stále nejsme !. Mít 30 bodů, bylo by vše jednodušší. Včetně zabudovávání mladých hráčů. Teď všichni hrát nemohou.

    • Re: Posily pro příští sezonu

      ligas99     před 13 lety 17.03.2012 17:45 |  
      0 0

      Konečně normalní člověk s názorem !!!

  10. Re: Posily pro příští sezonu

    Borris     před 13 lety 18.03.2012 17:18 |  
    1 0

    Ne se vším souhlasím, ale s většinou ano. Co se týče brankářů, tam je to asi jasné Čonta a Berky jsou dobrá dvojice. Co se týká obrany, rozhodně bych podržel čtveřici Nitrianský-Cicman-Latka-Čonka, která je skvěle složená a kvalitní. A až si na sebe pořádně zvyknou, bude to hodně silná obrana. Jako alternativy na stopera bych přivedl Štochla z Jablonce, který tam nehraje a přitom je to kvalitní stoper. Navíc ještě když byl v Příbrami, tak už byl jeho odchod k nám na spadnutí. A k němu někoho mladého z naší líhně, kdo se na stoperu ukazuje dobře. A na kraj obrany. Líbil by se mi Kalina, ale toho by Bolka asi nepustila a tak bych jako alternativu přivedl Jaroslava Zeleného, který patří mezi největší talenty u nás. A co tak vím od mého známého co se okolo Hradeckého klubu motá, tak tuhle zimu jsme i údajně hodně vážně sondovali za jakých podmínek by jsme ho mohli získat. Takže vedení o něm evidentně ví. Navíc je ten kluk slávista a byl by to pro něj krok nahoru. K němu bych přivedl buď Brunclíka z Bolky nebo Machovce z Budějek. K tomu Čepeláka a kraje obrany by byli vyřešeny. Rozloučil bych se s Hubáčkem a Dostálem. Co se týká Zálohy, rozhodně nesouhlasím s názorem na Lukáše Jarolíma a rozhodně bych s ním na další sezonu ještě počítal. Na defenzivní štít bych počítal s Dembelém, Petrákem a právě s Lukášem. Případně i s Šimečkem až se uzdraví. Posílil bych hlavně kraje zálohy, protože po odchodech Hlouška Jandy jsme tam nikoho nepřivedli. Na kraje zálohy bych ze stávajícího kádru počítal s Korešem ( využitelným i na středu ), s Blažkem ( který se mi tam hodně líbí a patří k jedněm z mála hráčů, kteří snesou na jaře přísnější měřítko ), s Trubilou a s Proškem. K ni bych přivedl Mičolu a buď malého z Dukly a nebo Štěpána z Hradce, který se mě už dlouho líbí. Co se týká Tavarese, tak ten je vzhledem k svým finančním požadávkům nereálný. Za to co my si můžeme mu maximálně dovolit dát, on nevstává ani z postele. Líbil by se mi moc, ale je to nereálné. Ostatně tahle zima to ukázala. David Jarolím už je jiný případ. Za prachama se nehoní, do Slávky se vrátit chce a jeho sen je si zahrát s bráchou. To jsou všecko věci které by ho sem mohli zlákat a hovoří pro jeho příchod. David je jednoznačným nositelem kvality a v lize by bylo jen pár hráčů kteří by se mu mohli rovnat. Skoro nikdo nemá za sebou to co on. K němu bych se nebál zkusit přivést zpět Karola a nebo zkusit trošku zahrát na city Karlíkovi Pitákovi a třeba by se nechal zviklat :-) ale to spíš asi nenechal. Rozhodně aspoň dva z těchhle tří by to chtělo. A dál bych ze stávajícího kádru počítal na střed potažmo ofenzivního záložníka s Hurkou, Frejlachem ( který má velký potenciál a zdaleka podle mě neřekl poslední slovo ) a případně kdyžtak s tím Korešem. Co se týká Zorana, tak on potenciál jednoznačně má a zdaleka ještě neukázal to čeho je schopný. A tak bych mu naznačil, že na jaře hraje o své další působení u nás a vidělo by se jak by se s tím popasoval. S mladýma hráče Petrákem, Proškem nebo Šimečkem bych to ale nehnal. Ti mají ještě dost času. A co se týká útoku, tak bych počítal s Pospěchem, Škodou ( který věřím že se chytí protože je to kvalitní útočník ), se Standou jako se žolíkem a příležitost bych dal i Vyhnalovi, kterému to zatím v Bohemce zřejmě docela sedlo a nebo klidně třeba Paprčiakovi. Voráčka s Vondráčkem bych zatím stále nechal v béčku, také mají ještě čas. Ale co jsem měl možnost vidět teď v zimě, tak s Vondráčkem bych třeba počítal spíš na kraj zálohy. Tam se mi docela líbil. Co se týká Bohma, tak ten byl podle mě omyl a po sezoně bych mu dal asi vale. Budu nesmírně rád když mě přesvědčí o opaku fandím mu jako každému našemu hráči, ale moc tomu nevěřím. A k trojici Pospěch, Vlček a Škoda, by to chtělo spíš útočníka menší a běhavější. Pospěch a Škoda jsou silovější typy a další takovéhle typy hráčů už by byli zbytečný. Navíc Vyhnal je také vysoký. Docela se mi líbí Mrázek z Hradce. Líbil se mi v přípravě a i třeba v lize proti Spartě, kdy vepředu téměř ani jednou neztratil balon a dokázal ho podržet. A nebo z Bolky Táborského, který by se třeba rád vrátil. Jednoho z těch dvou. Takže do útoku např. Škoda, Pospěch, Vlček, Mrázek a buď Vyhnal nebo Paprčiak, který z těch dvou by se jevil lépe. Tak toť asi tak můj názor. Uvidíme jaká bude realita.

    • Re: Posily pro příští sezonu

      Slawek     před 13 lety 19.03.2012 09:33 |  
      0 0

      Člověče to byl výkon. Borrisi, příspěvek je to opravdu obsáhlý, ale je to trochu idealistické, nemyslíš. Tak zaprvé nakupuješ jakobys měl milióny. Ale talenty dáváme za hubičku jenom my, ostatní jsou chytřejší, takže Zelený může být stokrát slávista, ale bude hrát za Hradec, stejně jako je slávistou Pilař.Bohma bych asi taky vrátil, ale poslal bych s ním i Standu Vlčka. Velký rozdíl mezi nimi dnes nevidím. A Standa si rozhodně nezaslouží trapný konec. A Čepeláka prosím nedávej na kraj obrany. Udělal to v přípravě už Straka a kluk z toho má dodnes trauma. On je totiž ve své věkové kategorii výtečný defenzivní half nebo stoper, ale ne krajní bek. Blažek podle Tebe snese přísnější měřítko. Dejme tomu, ale jen podle rčení, že mezi slepými je jednooký králem. Ale je vidět, že to kdysi býval dobrý fotbalista. Tak David Jarolím se za prachama nehoní ? To by pak nebyl Jarolím a do Slávie chtěl jen v zimě, to už myslím není aktuální. Kisel nebude chtít podruhé vstupovat do stejné řeky a navíc chce s fotbalem skončit. S Hubáčkem jsme se loučili už několikrát a stále jsme rádi, když kdekoli v obraně zaskočí. Neděj si iluze, že bude tolik peněz na takovou přestavbu týmu jakou zde představuješ. Já bych v této fázi řešil především záchranu. Zatím máme 23 bodů a to hodně málo.

      • Re: Posily pro příští sezonu

        Jiri1     před 13 lety 19.03.2012 15:48 |  
        0 0

        Zdravim, snad uz bychom si tady meli prestat hrat s fandy , jiste hodny stryc Rebicek koupi 1 hrace a prohlasi se , ze to bylo na podnet fandu, jenze ono to chce hlubsi zacileni, takoveto napiste mi posily je populizmus nejtezsiho razeni , kolikrat za poslednich nekolik let fandove doporucily posily a skutek utek s oduvodnenim, ze se nehodi do koncepce a pod.Ja si treba myslim , kolik sikovnych fotbalistu beha v takovem Usti nebo treba kontakt na Belorusy v republice taky je , ale jsme schopni adekvatne posily zaplatit, co treba trener, prodlouzil uz Komnansky v Jablonci, nebo stale plati jeho, ze po sezone konci. Jeste , ze se diky arealu v Pocernicich zlepsi treninkove podminky , alespon doufam, protoze Viktorka svoje zaky stehuje v lete na Mecholupy, zrejme by odesla i Sparta B, ale zase postup o 3 ligy zase privede zajem Jiren, tanze i komercni vyuziti krasneho arealu by bylo .

        • Re: Posily pro příští sezonu

          Jiri1     před 13 lety 19.03.2012 15:52 |  
          0 0

          Zdravim jeste jednou, sportovni usek, to na Slavii existuje,. Drzmisek obcas dokaze sehnat hrace temer zadarmo, ale celkovy prehled moc nema , Platil, jeho domenou je ekonomika, tah jako mel treba Ricka Susta a dalsi skaut jehoz jmeno uz si nepamatuji ale nema v soucasne Slavii nikdo.