Přípravná utkání

Generálka s Ružomberkem zrušena!

Vinou špatných klimatických podmínek bylo zrušeno na neděli plánované poslední přípravné utkání, ve kterém se Slavia měla utkat se slovenským Ružomberkem.

Žádný náhradní zápas Slavia hrát nebude, a tak je nepříjemnou skutečností, že v posledních dvou a půl týdnech před startem ligy odehraje základní sestava Slavie jediný zápas, a to na herním soustředění proti Las Palmas (1:0).

Komentáře (55)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

    Viking     před 13 lety 10.02.2012 23:09 |  
    0 0

    Ve vedení sedí ještě větší blbci, než jsme doufali.

    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

      edenian     před 13 lety 10.02.2012 23:43 |  
      0 0

      Nesouhlasim. Jediny blbci jsou ti, kteri kvuli nejakymu MS chtej hrat v Cechach v unoru.

      • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

        Kactus     před 13 lety 11.02.2012 00:12 |  
        0 0

        kdyby MS, tak to jeste jo, ono je to ale jenom ME.

        • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

          japhy     před 13 lety 11.02.2012 00:37 |  
          0 0

          Jako chápu, že počasí neporučíme, ale celkově vzato 7 přípravných zápasů je docela tragedie.

          • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

            Viking     před 13 lety 11.02.2012 10:08 |  
            0 0

            Na jiných stadionech už se týden plocha nevyhřívá? Sníh neshrabává? Hřiště neupravuje?

            Prostě další potvrzení toho, čeho jsme svědky - topení je drahé tak se na něj vysereme. Na soustředění jedeme hrát tam, kam žádná mužstva nejezdí atd atd atd. To jaro bude paráda.

            • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

              slaviator     před 13 lety 11.02.2012 10:54 |  
              0 0

              Prej nebudeme hrát proto, že hráči přiletí v noci ze soustředění, kde je +20 stupnů... a tady bude odpoledne nějakejch minus 10.

              No jo, Sparta přiletěla ze Španělska, kde byla taky kosa jako u nás... Počkat, nebyla tam kosa? A proč teda hrajou? Chvilka přemýšlení - jo, aha, oni se vrátili ze soustředění včera, takže mají tři dny na aklimatizaci?

              Tu naší přípravu vymýšlel fakt snad... pták.

              • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                edenian     před 13 lety 12.02.2012 21:27 |  
                0 0

                Tato uvaha mne zaujala. Fakt.

        • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

          edenian     před 13 lety 11.02.2012 10:52 |  
          0 0

          MS nebo ME, vostuda zarucena, ne :-)

  2. Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

    Bulldock (přítel SN)     před 13 lety 11.02.2012 00:56 |  
    0 0

    A pak nemáme bejt za jelimany..na druhou stranu ne že by Straka v přátelácích něco nacvičil, takže je to vlastně fuk.. Tak aspoň, že jsme otestovali dva brazilce, když jinak stála celá příprava za pendrek..

    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

      edenian     před 13 lety 11.02.2012 10:53 |  
      0 0

      Testovali? Kdybys tam byl na dovoleny, tak si nejspis taky zahrajes...

  3. Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

    Markus     před 13 lety 11.02.2012 09:07 |  
    0 0

    Tady o fotbal už ani nejde. Je to jako s mnohými pražskými restauracemi a hotely, dlouhodobě prázdné a přesto v provozu ... Sundejte z toho aspoň tu značku Slavie, pojmenujte si to jinak a bude mi to jedno. Stále tvrdím, raději bych viděl Slavii někde ve 4.lize s klubovým vlastnictvím než tuhle agónii.

    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

      Viking     před 13 lety 11.02.2012 10:10 |  
      0 0

      Přesně tak. Z té lowcost Slavie je mi na blití. Měli jsme radši skončit jako B1905 a začít s čistým stolem než dělat tunelářům fíkový list na vyprání jejich peněz.

      Tohle je cílený stav, agónie, absolutní rezignace na cokoliv, hlavně když to provozně nic nestojí.

      • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 11.02.2012 10:40 |  
        0 0

        Ale B1905 se té low-cost verzi také dost blíží.

        • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

          quelhar (admin)     před 13 lety 11.02.2012 10:44 |  
          0 0

          A ze maji cisty stul, s tim by Vejsada asi taky nesouhlasil...

          • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

            subHuman     před 13 lety 11.02.2012 14:10 |  
            0 0

            Quelhare (dovolim si tykat, sedel jsem ob jednu zidli vedle tebe na 2. setkani s vedenim, tak tusim, ze nas moc let nedeli...), nejde asi tak konkretne o Vejsadu a tisic milionu Bohemek, jako o princip. Za sebe rikam, a na prvnim setkani jsem to rekl i Rebickovi (i kdyz mi bylo jasne, ze pro nej je to k pousmani, jeho zajem je jiny...), ze existuji jine modely vlastnictvi a rozhodovani o klubove strategii...viz napr. Barcelona. Jak jsem psal i na oficialkach, za me radeji CFL nebo divize ale s jasnou (a nezlodejskou) majetkovou strukturou (idealne s moznou ucasti fanousku) a profesionalni vedeni vsech useku - sportovnim pocinaje a mmarketingovym konce, nez tenhle totalni amaterismus a slapani po klubovych tradicich (Platil, Straka...).
            zruseni tohoto zapasu bylo jasne uz v pondeli kazdemu, kdo vedel, ze se v Edenu netopi. Priteli Cmouhakovi jsem to v pondeli tvrdil, ale i me samotnemu to pripadalo jako neuveritelne, ze bychom si dovolili toto.
            cela zimni priprava je vysmech a parodie, kvalitneji se pripravuji lecktera druholigova muzstva. Na co hory? Behani po kopcich je davno prezitek, otevreme oci a podivejme se kolem sebe na uspesne kluby. Posily? Spis doplneni kadru. Herni soustredeni k smichu :-(nebo k placi?) pouze 2(!!!) zapasy s tymy z nizsich soutezi (ci dokonce jejich rezervami) nahodne zkouseni kolemjdoucich Brazilcu a vrcholem tohle zruseni generalky bez nahrady, ktere navic bylo davno jasne, na hristich, kde se ma hrat prristi tyden liga se topi od minuleho tydne... Kazdemu soudnemu cloveku je jasne, ze duvodem neni aklimatizace, ale prave fakt, ze se nevytapelo.
            Pisu to tobe jako zastupci SN, protoze mam pocit, ze se k situaci nestavite dostatecne kriticky, docela by me zajimal osobni nazor clenu redakce.

            • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

              1rytir     před 13 lety 11.02.2012 14:18 |  
              0 0

              Připojuji se a rovněž bych uvítal redakční názor na celou zimní přípravu a její vyvrcholení nevyvrcholení...

              • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                quelhar (admin)     před 13 lety 11.02.2012 16:41 |  
                0 0

                Nevim, jaky je nazor ostatnich kolegu z redakce, muj je tento:
                Kondicni soustredeni na horach mi v principu nevadi. Jiste, zrejme by slo trenovat kondici i s micem, ale to podle me neni ani zdaleka nejvetsi problem. Pak zapasy na umelce proti souperum z nizsich lig - chapu argument Drzmiska, ze loni to probehlo podobne, kluci vyhravali a pak si pohodu prenesli i do ligy. Krome toho zapasy na (zmrzle) umelce, ktera je navic svymi rozmery ponekud mala, nemaji moc spolecneho se zapasy na trave. Takze proc ne, chapu, ze v soucasnosti nemuzeme byt mesic a pul v teplych krajich, takze trenink v Edenu je nutnosti, tak proc si to nezpestrit takovymi zapasy...
                Ovsem posledni dva tydny pripravy povazuju za tezky ulet. Soustredeni, na ktere se leti na Kanary jen proto, ze to plati sponzor, ale sportovne je proste k nicemu, protoze se tam zakladni sestava sehraje v jedinem zapase, to je ostuda. Pokud si Slavia dokaze sehnat sponzory na ples na Zofine, tak by snad mohla i investovat do klasickeho desetidenniho soustredeni na Kypru, kam jezdi minimalne pulka ligy, a sehrat tam ctyri nebo pet utkani, z toho alespon dva v zamyslene zakladni sestave. Navic se souperi, kteri jsou taky v priprave a neberou to jen jako zpestreni treninku mezi dvema ligovymi koly.
                "Testovani" Brazilcu: Chapu, kdyz si obcas becko na nejaky pripravny zapas "pujci" nekde nejakeho hrace - proste proto, ze ma malo zdravych lidi a od zacatku je jasne, ze to neni s umyslem toho hrace angazovat, ale jen na jeden zapas doplnit pocet na 11. Duvody Straky, proc to udelal, celkem chapu - zranili se mu Skoda s Vorackem a tak mel do druheho zapasu jen devet lidi, kteri o den drive nehrali, tak dal sehnat dva "dovolenkare" a hralo se v jedenacti "cerstvych". Je to ovsem jen dusledek toho, ze je soustredeni na nevhodnem miste, kde nejsou zadni pouzitelni souperi a jedine dva mistni tymy proste chteji hrat uprostred tydne, tudiz to vede nutne ke dvema zapasum ve dvou dnech v rade. A samozrejme vety v onlinu, ze jde "o planovane testovani", jsou nakonec k smichu, kdyz vyjde najevo, ze to nic planovaneho nebylo, protoze Slavia je angazovat nechce a bez jedineho treninku je pouzije jen k zapasu na zaplacnuti mista.
                Zruseni generalky je zase jen dusledek toho, ze bylo herni soustredeni zvoleno v nevhodny termin (a navic se zrejme musi setrit i na vytapeni a kdyz hrajeme prvni ligovy zapas venku, tak proc to hriste pripravovat pro Bohemku, ze jo...).

                Jestli to je tak, ze na Kanary na soustredeni se jet musi, protoze to je uz delsi dobu dohodnute plneni sponzorske smlouvy s Canaria Travel, tak by se mel nekdo zamyslet, jestli je to to nejlepsi, co po sportovni strance Slavia muze absolvovat. Jestli by nebylo lepsi radeji takove plneni ozelet a investovat (nevim kolik, 2-3 mega?) do soustredeni, jaka absolvuje pulka ligy nekde na Kypru, kam jezdi pulka Evropy, ktera zrovna v zime nehraje. Ale tak jsem jen laik, treba si to panove ve Slavii spocitali, promysleli a zjistili, ze to soustredeni nema na jarni vykonnost takovy vliv, aby se to resilo jinak nez tak, jak to probehlo ted.

                • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                  Viking     před 13 lety 11.02.2012 17:28 |  
                  0 0

                  Tak doufám Quelhare že ta tvoje kritika nezapadne a rádi ji vyřídíte osobně panu Řebíčkovi protože celá zima je jenom parodie na nějakou kvalitní přípravu. 75% mužstev z druhé ligy má tu přípravu kvalitnější.

                  Co bychom ale chtěli od klubu, u kterého defakto neexistuje sportovní vedení. Vyplnovač zápisů o utkání Držmíšek (který už mimochodem zajebal několik soustředění nesehnáních kvalitních soupeřů) u mě není člověk na svém místě.

                  • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                    subHuman     před 13 lety 11.02.2012 17:48 |  
                    0 0

                    Já musím bohužel trvat na tom, že katastrofální byla celá "příprava" - počet přípravných zápasů, kvalita soupeřů a za mě i hory. Vývoj jde úplně jiným směrem, od drilu v kopcích se upouští i u vesnických klubů, kondice se dá dělat i jen s míčem, vím to z vlastní zkušenosti. A nemusíme navíc chodit daleko, bohužel na druhé straně řeky je klub, kde to pochopili mnohem dříve než my a když si porovnám vedení sportovních úseků a koncepci (o které se v našem případě snad ani nedá mluvit... :-( ), tak se obávám, že nám ta rudá chátra ujíždí o parník...
                    A o panu Držmíškovi si již také myslím své. Na prvním setkání jsem ho mezi čtyřma očima o něco požádal a svůj slib samozřejmě nedodržel. O všech botách, které dělá se nemá už ani cenu vypisovat.

                  • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                    jane (admin)     před 13 lety 11.02.2012 17:56 |  
                    0 0

                    O hernim soustredeni a souperich na nem (ze tam nebude nikdo krome tech, co s nimi hrajeme uz par let dokola) jsme se bavili jiz na podzim, takze to by pro vedeni nebyla ted zadna novinka. Jinak ja ohledne zruseneho zapasu s Ruzomberokem nechci vynaset nejake soudy, pokud neznam vsechna fakta. Kazdopadne je to dost neprijemne.

                    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                      subHuman     před 13 lety 11.02.2012 18:02 |  
                      0 0

                      Fakta jsou jasná. Že se hrát nebude bylo jasné mnohem dříve, než to bylo oznámeno, nebo nám snad bude někdo tvrdit, že se včera dozvěděli že se pod hřištěm netopí?
                      Už se těším na další z Francinových výmluv, tentokrát sice hráči budou mít kondičku, ale nebudou sehraní... :-!

                      • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                        jane (admin)     před 13 lety 11.02.2012 18:11 |  
                        0 0

                        To mi pripomnelo, jak jsem sla na zapas dansky ligy a pulhodiny pred vykopem to zrusili, protoze nekdo zapomnel zapnout vyhrivani :)

                • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                  Serf     před 13 lety 11.02.2012 21:43 |  
                  0 0

                  Diky za tento prispevek. Dozvedel jsem se z nej tolik, co na vsemoznych webech v clancich o Slavii za posledni rok.

                  • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                    Viking     před 13 lety 11.02.2012 23:07 |  
                    0 0

                    AdSubhuman - tady vůbec nejde o to, že nám ujíždí Sparta, ta už řízením klubu, scoutingem atd. byla úplně někde jinde i v době, kdy jsme vyhráli ty dva tituly. Tady se ty nedostatky akorát schovaly pod tím sportovním úspěchem ale jinak to byla rovněž amatéřina.

                    V současné době má naše sportovní vedení úroveň provinčního klubu na pomezí první a druhé ligy. Management nehodnotím, ty jedou na provozní minimum a nářky fanoušků se snaží zakrýt PR agenturou.

                    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                      subHuman     před 13 lety 12.02.2012 00:34 |  
                      0 0

                      Příteli, budiž tato slova vytesána, poněvadž pro mě nepochopitelně je tu stále široký okruh těch, kteří současnou situaci považuji za "dočasný výpadek formy" popř. "součást plánu"... Čertužel.
                      Rudobolševický klub z druhého břehu je jediným klubem, se kterým se můžeme (ba musíme) měřit.
                      Podvody PR nezakryje. Nicméně žijeme v ČR, čili ZA FACKU DÓŽO, ZA VRAŽDU METÁL.

                      • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                        Viking     před 13 lety 12.02.2012 09:26 |  
                        0 0

                        Podívej se, ať si o Křetínském můžu myslet cokoliv, tak je to u mě člověk, co má ve fotbale nějakou vizi a ač se k cíli dostává hodně kostrbatě (zejména v oblasti personální politiky), tak ta jeho činnost má plus minus nějaký směr. Jasně - už do Sparty nasypal hrozně moc ale ty peníze se mu alespoň vrátí v jiném byznysu nebo začíná i rozumně prodávat - Bony, Vacek, během tohoto roku půjde Kweuke. Podobně začíná u nás fungovat více klubů - Liberec (nejlepší přestupová politika na našem trhu), Jablonec, Teplice, Dukla, Plzeň, Mladá Boleslav - všechno kluby, jejichž kroky jsou odůvodněné, jasně čitelné atd.

                        Za to u nás je sportovní stránka jednoznačně tragická. Nemá to nějaké směřování, skauting, výběr spřáteleného klubu v druhé lize, příprava atd. To není o aktuálním stavu, takhle to tady fungovalo i před pěti nebo sedmi roky, když se hrála LM, kdykoliv. Zimní či letní přípravy tradičně totálně nepromyšlené (běžky, Kanáry kam nikdo nejezdí, zrušené přáteláky), nákupy v zimě ve stylu "zásadně nakupujeme poslední týden před začátkem aby nás mohl někdo vydírat" atd atd. Slavia prostě nemá vůbec nějaký střední management který by fungoval bez ohledu na představenstvo nebo akcionářskou strukturu. Proto je všechno chaotické, amatérské, pro nás nedůstojné...

                        • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                          martyni (přítel SN)     před 13 lety 13.02.2012 11:26 |  
                          0 0

                          Panove, to bohuzel presne popisujete smutnou realitu, sparta je klub rizeny na uplne jine urovni, a ona, pred nami je rada ligovych klubu, ne vzdy se vsechno podari, ale minimalne od tech nasich dvou titulu, kdy sparta byla v krizi, zacli delat vcelku rozumnou politiku, ktera se jim postupne bude vyplacet, oproti tomu amaterismus naseho spotovniho vedeni.. Rebickovi se zatim nepodarilo nastartovat nic rozumneho, snad krome uspor, bohuzel neni cas vahat, tohle nas bude srazet jeste niz nez jsme byli, na dno teprve pujdeme..

                • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                  1rytir     před 13 lety 12.02.2012 12:08 |  
                  0 0

                  Děkuji za reakci a zveřejněný názor. Koresponduje s tím, co si myslí hodně odpovědných frandů, kterým osud klubu leží skutečně na srdci. Slavii opravdu chybí ve vedení lidé s vizí, lidé ochotní pro tu vizi pracovat a žít. Pokud majitel, ať je jim kdokoliv, nepochopí, že bez úplné personální obměny zejména sportovního úseku a bez jasně vytyčeného cíle se Slavia na výsluní nevrátí, bude dál zle. Ze všeho nejvíce je nutná změna myšlení (týká se i mnohých fanoušků). To by mělo vycházet v první řadě ze stanovení vize a kroků, které k jejímu dosažení povedou a až na druhém místě by mělo být hledání prostředků v nezbytné výši, které k naplnění cíle budou potřeba. Zatím, pod vedením panů Platila a Držmíška, je tomu přesně naopak - podle toho, kolik je prostředků k dispozici se tvoří cíle!

                  • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                    mats     před 13 lety 12.02.2012 15:49 |  
                    0 0

                    Mám pocit, že už se snad ani cíle netvoří... Pokud za cíl tedy nepovažuju fungovat co možná nejlevněji...

  4. Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 11.02.2012 10:38 |  
    0 0

    Je to nepříjemné, to ano, ale vzhledem k těm mrazům venku...
    Za týden tu máme Příbram, tam bychom snad mohli vyhrát.

  5. Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

    chrobak     před 13 lety 11.02.2012 10:45 |  
    0 0

    Nějak se nám tady množí komentáře typu hospodského nadávání, tak zkusím trochu zředít tu zapšklost co je teď tady v módě. Že byla příprava zrušena asi není dobré, ale s počasím asi nic neuděláme. Z mého pohledu to ale vidím spíš pozitivně. Od začátku jsem si myslel, že návrat z tepla do zimy a okamžitě po návratu zápas není úplně ideální a za těhle mrazů by to podle mě možná ani ku prospěchu nebylo. Lepší o zápas míň a o nějakého zdravého hráče víc.

    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 11.02.2012 10:54 |  
      0 0

      Souhlasím, zraněných už tak máme "přehršel".

    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

      edenian     před 13 lety 11.02.2012 10:55 |  
      0 0

      No jasne.

    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

      1rytir     před 13 lety 11.02.2012 10:59 |  
      0 0

      Vidím to podobně, dokonce jsem na ofiko stránkách požadoval, aby se ten zápas zrušil. Hrát v mrazu a na mlatě po návratu z tepla mohlo také znamenat půlku nemocného, či zraněného manšaftu. Na druhou stranu je ale neoddiskutovatelný fakt, že příprava letos nestála za nic a to vinou peněz. Hlava mi nebere, kde na nesrovnatelně lepší přípravu a zápasy s kvalitnějšími soupeři brali jiní ligisté? Copak na ně stejně těžce nedopadly důsledky změn v loterijním zákoně? Mají lepší zdroje, levnější hráče, kvalitnější sportovní úsek s alespoň minimálními ambicemi? V čem je ten problém, proč v souvislosti se Slavii je stále nutníé opakovat slůvko amaterismus? Omlouvám se, ale asi budu patřit k těm, kteří se na jarní část soutěže dívají s obavami. Vždyť stačí, když náš nesehraný a nevyhrátý tým v prvních pár kolech vyjde bodově naprázdno a zvláště mladí kluci se psychicky sesypou a budeme trnout!

      • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

        subHuman     před 13 lety 11.02.2012 14:27 |  
        0 0

        Ve vedeni jsou celkem strelci, obavam se, ze pokud se nebude darit (a predpoklady proto vytvoreny rozhodne nebyly), dojde trpelivost i tem, kteri na podzim mlceli a nechali se uchlacholit tim, ze pres zimu "se to zvedne".
        obavam se, ze to nejhorsi jeste za sebou zdaleka nemame a to nejen na poli sportovnim.
        A ac na prispevky pana Jiriho muzeme mit ruzne nazory, potom co jsem se dozvedel v jedne z nejvetsich ceskych stavebnich firem hledim s nejistotou i na budoucnost hrist a pozemku pod nimi... :-(

        • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

          Matysek     před 13 lety 11.02.2012 14:52 |  
          0 0

          Mno a proto aby si nekteri z nas nedelali stejny obrazek o jirim jako o tobe, nam povez co ses dozvedel... :)

          • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

            subHuman     před 13 lety 11.02.2012 15:33 |  
            0 0

            Například, že na stole byly 2 varianty nového zimáku: 1. namísto starého, 2. právě na těchto pozemcích. Leč Richter od toho dal ruce pryč, že tohle už hodně smrdí a město do toho peníze tentokrát nedá. Takže v tuhle chvíli naštěstí není vyřešené financování.
            Nicméně Hrdlička a spol. z toho nadšení nejsou...

    • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

      PetCC     před 13 lety 11.02.2012 16:14 |  
      0 0

      I já se přidám k těm co to pro zdraví hráčů považují za rozumné. I když jsem byl připraven tam jít.

      • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

        vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 11.02.2012 21:41 |  
        0 0

        Taky myslim ze rozumejsi to bylo zrusit.Jinak vsem neustalym kkritikum a skarohlidum,pockejme na jaro jak dopadne a pote uvidime zda ta priprava stala za prd ci ne totez s posilami.

        • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

          subHuman     před 13 lety 11.02.2012 22:06 |  
          0 0

          Ano, pockejme. Tak, jako cekame poslednich nekolik (ted uz vlastne desitek) mesicu.
          ja se tesim na moment, az i posledni zastanci pana Jajsemtakovejspartanzebychdoslavienikdynesel a podporovatele soucasneho vedeni pochopi, ze jje cosi shnileho v klubu Slavistickem...

          • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

            Eluin (přítel SN)     před 13 lety 11.02.2012 22:50 |  
            0 0

            A není tady "něco shnilého" už minimálně od dob B. Korbela?

            • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

              Huzgi (přítel SN)     před 13 lety 12.02.2012 00:12 |  
              0 0

              A nebyl ten Korbel sparťan až na půdu??? Byl! Ale ze Sparty ho vykopli.

              • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.02.2012 14:00 |  
                0 0

                A nebyl ten Lucifer padlý anděl? - Lekce Faust :-D

            • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

              subHuman     před 13 lety 12.02.2012 00:29 |  
              0 0

              Vic hniloby než je nyní tu nebylo nikdy. Na to vsadím vše co mám.

              • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 12.02.2012 14:10 |  
                0 0

                To jak se k nám nehrnou sponzoři, leccos napovídá. Ale nejhůř bylo podle mě v loňské sezóně, teď je to taky trochu obecnou krizí.

                • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                  subHuman     před 13 lety 12.02.2012 17:20 |  
                  0 0

                  To co se dělo v minulé sezoně bylo divadlo s předem připraveným scénářem.

                  • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                    PetCC     před 13 lety 12.02.2012 18:16 |  
                    0 0

                    A ty v něm hraješ Kašpárka :-)

            • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

              vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 12.02.2012 08:52 |  
              0 0

              Bych rekl ze je shnily cely cesky fotbal....

          • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

            vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 12.02.2012 09:14 |  
            0 0

            A co chces delat?Koupis tu Slavii sam nebo sezenes nakyho cistyho miliardare kterej do ni nasype penize.Asi tezko,tak ze je lepsi neustale vse kritizovat a negatizovat.

            • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

              Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 12.02.2012 10:00 |  
              0 0

              jediné co jde dělat je vykašlat se na to a tak jsem to upřímně udělal já, než sledovat koncepci kdy je tu straka na rok aby připravil tým ( neví pro koho a nemá asi motivaci když v létě končí ) tak na to prostě kašlu, jestli budeme sedmí , osmí , nebo devátí mě je celkem buřt. Takhle to asi dopadne s valnou většinou, ano přečtu si výsledek na internetu ale tím pro mě celý český fotbal končí. Nemám jediný důvod dál podporovat klub který už je jen torzem.

              • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 12.02.2012 10:42 |  
                0 0

                Bohuzel takovych bude spousta,ja mam permici a jezdime s dobrou partou tak to zatim funguje,ale obavam se ochoty kolegu koupit si permici v budoucnu.....

                • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                  subHuman     před 13 lety 12.02.2012 11:34 |  
                  0 0

                  Vidíte, a já právě kvůli současné situaci začal ZNOVU chodit. Jezdil jsem jako adolescent ještě do starého Edenu, pak na Strahov a pak jsem z různých důvodů nemohl tak často. Ale na jaře pohár trpělivosti přetekl, nemohl bych v noci spát s vědomím, že jsem se proti tomu svinstvu ani neozval.
                  Ale chápu, že mnohem víc lidí to má přesně naopak, i v mém okolí se ozývají hlasy, že příští rok si permici rozhodně už kupovat nebudou...

            • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

              bongor     před 13 lety 12.02.2012 20:24 |  
              0 0

              Poslední čistej miliardář byl nějakej američan,teď si nevzpomenu na jméno,jestli to snad byl Rotschild,nebo kdo.Vydělal peníze tím,že zpočátku čistil boty na hlavní třídě,potom šikovně kupoval a prodával a tak se pomalu propracoval ke své první miliardě.Proč by to nešlo u nás vlku?Šlo by to ,jen chtít.Podívej se kolem sebe,těch špinavejch bot,to by se ty penízky jen kupily.Proč to nezkusit?

              • Re: Generálka s Ružomberkem zrušena!

                vlk30 (přítel SN)     před 13 lety 13.02.2012 08:06 |  
                0 0

                Muzes zacit a jit nam prikladem!