Přípravná utkání

Slovan Bratislava - Slavia 2:0

Druhou porážku si v zimní přípravě připsali fotbalisté Slavie, když v Bratislavě nestačili na místní Slovan a prohráli 0:2.

Slovan Bratislava - Slavia 2:0 (1:0)
Branky:
37. Šebo, 79. Čermák

Slavia: Berkovec - Nitrianský, Latka, Hubáček, Čonka - Prošek, Dembélé (67. Čepelák), Trubila (82. Dembélé) - Hurka (32. Milutinovič) - Škoda, Böhm (58. Blažek)

V sešívaném dresu si připsal premiéru slovenský levý bek Čonka, poprvé v přípravě nastoupil také Martin Latka. V mladé záložní řadě chyběl Lukáš Jarolím, vinou zranění nenastoupil ani Petrák, po půlhodině hry musel navíc vystřídat Hurka. Slávisté si nevytvořili v zápase příliš šancí, to domácí Slovan na tom byl jinak. Po chybě Hubáčka také vstřelil první branku, když brejk tři na jednoho přetavil Šebo v jednoduchý gól do prázdné branky. Chvíli předtím ještě trefil Halenár tyč Berkovcovy brány. Ve druhé půli diváci příliš šancí neviděli, ovšem deset minut před koncem zvýšil Čermák na 2:0. Protože se na druhé straně nedokázal prosadit střídající Blažek, zápas skončil dvoubrankovou porážkou Slavie.

Komentáře (100)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 28.01.2012 16:36 |  
    0 0

    Asi sestava, která se má hodně blížit optimální. Vzadu jakž takž, ale vepředu to jsou dost experimenty. Trvám na svém návrhu z minula :-)

  2. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    opicemag     před 13 lety 28.01.2012 16:47 |  
    0 0

    Hubáčka mám rád, ale proč je pořád stavěn? Proč? Kdy jindy než na jaře zkoušet nějakého nového obránce (Čepelák či někdo jiný, to je jedno). Jinak to vypadá, že se nejsme schopni prosadit se v útoku ani trochu. Sice jde jen o přípravu, ale bojím se, že liga nebude o moc jiná.

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      japhy     před 13 lety 28.01.2012 18:00 |  
      0 0

      S tím Hubem souhlas. V naší situaci by byl mezi mlaďochy opravdu přínosem, to by ale nesměl zápas co zápas zakládat protiútoky soupeřů a mít alespoň trochu konstruktivní rozehrávku. Jednoznačně zkoušet kolem Latky zbylé možnosti na stopery a Huba nechat jako prověřenej záskok.
      Hm, ale stejně je mi jasný, že max. do měsíce se někdo v obraně zrakví a ještě budeme rádi, že to Hub dotáhne až do konce :))

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        quelhar (admin)     před 13 lety 28.01.2012 18:29 |  
        0 0

        No a prave proto, aby se nikdo nezranil, tak tam pro jistotu Hub zacne uz od zacatku :o)

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 28.01.2012 18:54 |  
          0 0

          Jsme to ale klub...

  3. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    tantalos     před 13 lety 28.01.2012 18:56 |  
    0 0

    z webu Slovanu, z nhož se zdá, že jsme ani nevystřelili na branku:
    "Myslím si, že sme odohrali dobrý zápas. Výsledok je podľa môjho názoru úplne zaslúžený, aj keď nešlo o najzaujímavejší duel. Hrali sme proti kvalitnému súperovi a chceli sme dať šancu všetkým hráčom, ktorí boli k dispozícii. Počas celého priebehu stretnutia sme kontrolovali hru a som veľmi rád, že sme si vypracovali zopár pekných akcii," povedal po súboji asistent trénera Boris Kitka.

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 28.01.2012 19:58 |  
      0 0

      Straka byl očividně na jinym zápase:

      „Utkání splnilo to, co jsem očekával. Bylo tam nasazení, byla tam bojovnost. Hráči odehráli celých devadesát minut maximum, co mohli, chybělo nám jenom gólové vyjádření. V první půli byl ve dvou šancích Milan Škoda, ve druhém poločase byl Jan Blažek sám před bránou. To nás stálo lepší výsledek,“ litoval Straka promarněné šance Slavie.

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        vojtechusv     před 13 lety 28.01.2012 20:00 |  
        0 0

        Bojovat je přeci nejdůležitější ne?

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        japhy     před 13 lety 28.01.2012 20:10 |  
        0 0

        Není to zkopčenej pozápasovej rozhovor s KJ? :)

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        marek018     před 13 lety 28.01.2012 21:03 |  
        0 0

        taková slávistická klasika: "Byla tam snaha, do příště musíme zapracovat na zakončení"

        jinak mi tedy přijde, že Slovan měl na každém postup lepšího hráče, to se ty časy mění.. A Hubáček snad už konečně vypadne ze základu, když takhle minelaří, právě od něj je to selhání o to větší, když má dle vedení jít příkladem.

  4. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 07:37 |  
    0 0

    Konečný výsledek 2:0 je z hlediska možností přijatelný.Mohlo být i
    hůře,několik dalších šancí,vč.tyče hrozilo být gólem.Slovan nás přehrával v kvalitě i taktice,ale je to stabilisované a ambiciozní mužstvo.V přípravě je lepší hrát s takovým týmem a třeba i prohrát,než doma nedat gól a prohrát s Ústím či "vydřít" remízu s
    Kladnem.Těžko hodnotit jednotlivé hráče,když jsme utkání neviděli.Jen kiks Huba a tradiční pozápasové hovory trenéra
    jsou fakta hodná připomínek.Podol

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      Kactus     před 13 lety 29.01.2012 17:03 |  
      0 0

      videl jsem kratky sestrih na slovenske televizi a vskutku jsme ani nevystrelili na branu - komentar ve stylu: hraci Slavie nepredstavovali pro belase prilis nebezpeci, nebo tak neco.

  5. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 12:23 |  
    0 0

    Nevíte někdo něco více o tom testovaném Junčajovi?

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      Koky (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 12:36 |  
      0 0

      Mělo by mu být 22 let a hraje za FK Bokelj...víc jsem nenašel...

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 13:15 |  
        0 0

        To už by byl možná zajímavější ten Božić :-)

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        denydzlSKS     před 13 lety 29.01.2012 13:26 |  
        0 0

        A co když je to Albert Junčaj?! To by byla věková kategorie U19 a tomu bych věřil spíš..

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          JS (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 14:01 |  
          0 0

          něco mi uniklo? kdo to je a kdo ho testuje? :)

          • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

            mudrc     před 13 lety 29.01.2012 15:41 |  
            0 0

            žádný strachy, Platil se nedohodne na podmínkách :-)

  6. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 13:13 |  
    0 0

    Na jakých postech vlastně umí hrát ten Mičola? (Půlroční hostování bez opce mi obecně přijde jako zbytečné.)

  7. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    spojka     před 13 lety 29.01.2012 16:40 |  
    0 0

    Video ze zápasu - čas 2:40:

    http://www.ta3.com/clanok/8519/sport-z-28-januara.html

    První gól šílená minela Hubáčka, druhý gól Hubáčkův tradiční nedůraz. Vše doplněno klasickým údivem a rozhazováním rukou po gólech.

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      denydzlSKS     před 13 lety 29.01.2012 17:06 |  
      0 0

      Minela velká..přitom mu to Bassirou tak krásně připravil.. krásně proti noze, že ani nemusel couvat.

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        Kactus     před 13 lety 29.01.2012 17:08 |  
        0 0

        dle toho rozkladani rukou to necekal, ze nemusi couvat ... :)

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          denydzlSKS     před 13 lety 29.01.2012 17:09 |  
          0 0

          No já nevim, ale když proti stoperovi vybíhaj útočníci a on nedostane míč přímo proti noze, tak to neni zrovna hitparáda.

          • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

            spojka     před 13 lety 29.01.2012 17:21 |  
            0 0

            Vždyť měl na to spoustu času, šlo mu to proti levý noze, mohl to nakopnout ještě než k němu doběhl hráč. I potom to mohl urvat v podstatě kamokoliv, jak je jeho zvykem, ale on trefí prvního hráče a začne rozhazovat rukama...

            Není Hub tvůj přibuznej? Fakt mi připadá, že sem někdy musí chodit jeho rodina, jinak není normální, aby ty jeho minely neustále někdo omlouval.

            • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

              Jiri1     před 13 lety 29.01.2012 17:33 |  
              0 0

              Dnes velmi strucne, do obrany uz nemame alternativu, pokud to pujde takhle dal, odejdou idalsi hraci, kteri si jinde vydelaji vice. A nezlobte se Ttantale, bez vysledku nebudpu ani navstevy ani sponzori. A fotbalovy klub se neda ridit ma dati , dal, tak to nefunguje a vsichni to vime, to nejsou Slavisticke noviny , kde za vedeni bpjuje redalce, to je velmi zvlastni svet, kde Plzen letos nesmi byt mistrem a Jablonec musi udelat pohar za kazdou cenu

              • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                1rytir     před 13 lety 29.01.2012 18:26 |  
                0 0

                Pořád tvrdím cosi podobného. slyšet to nikdo nechce. Platilův styl řízení a Držmíškova politika se možná hodí pro nějakou firmu, ale ne pro fotbalový klub. To musí pochopit i Řebíček a zjistí-li, že na to nemá ať hledá solventního kupce. Ani velké firmy, natož současné státy nejsou schopny bez půjček do investic, tedy bez dluhů úspěšně fungovat a Slavia to má jako dokázat? Jde to, ale ne v profesionální lize a už vůbec to nejde, pokud má klub vizi prosadit se i na mezinárodním poli. Že to lidi nechápou je smutné, ale horší je, že to nechápou majitelé.

              • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                tantalos     před 13 lety 29.01.2012 20:34 |  
                0 0

                Jiří, máte pravdu. Obávám se ale, že důležitější než návštěvy a sponzoři je otázka majitele.Snad není třeba diskutovat o tom, že Řebíček není ideální majitel, a to z několika důvodů:
                1 Stojí na špatné straně politické houpačky, jeho frakce v ODS je už téměř převálcovaná a nikdo s ní nechce mít nic společného.
                2. Není sice chudý, ale takových boháčů, kteří mohou vrážet do fotbalu stamiliony, které se zřejmě nikdy nevrátí, je málo a Řebíčkova kariéra byla příliš krátká na to, aby se stal mnohanásobným miliardářem, kterému na několika stovkách milionů nezáleží.
                3. Hospodářská situace je stále složitější a není již tak snadné ulejt si miliardy stranou a pak je přeprat přes fotbal. Ty miliardy bylo možné dostat jen od státu různými zakázkami jako stavba silnic, tuneu Blanka, ale rozpočet přitvrzuje a peníze státu začínají chybět. Stejně tak přitvrdil i Brusel a velké dotace nerozhazuje.
                4. Nikdo neví, jestli nás nečeká krize jako v 30. letech, a proto jsou lidi opatrní.
                Proto musíme doufat, že Platil s AŘ čistí Slavii, aby ji mohli přeprodat s provizí někomu movitějšímu.
                Slavia na tom není dobře, ale kdo je na tom lépe? Všimněte si, že přestupová scéna je prakticky mrtvá, že šetří Plzeň i Sparta, ostatní nenakupují vůbec. Přitom současný skandál na Slovensku může zlikvidovat pozici J+T, vést k trestnímu stíéhání a tím vážně otřást i Křetínským a Spartou.
                V nynější situaci proto považuji zdrženlivost a spoléhání na vlastní síly za nepříjemné, ale realistické.

                • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                  honzah (přítel SN)     před 13 lety 30.01.2012 12:09 |  
                  0 0

                  ,,Přitom současný skandál na Slovensku může zlikvidovat pozici J+T, vést k trestnímu stíéhání a tím vážně otřást i Křetínským a Spartou." Člověče, kde to žijete :-/

                  Jinak uskromnit se budou muset v Česku skoro všichni (to vlastně píšete) a vlastně i celý Západ, takže i platové nároky fotbalistů půjdou postupně dolů. Pokud tedy všichni nepůjdou do Ruska a Saúdské Arábie.

                  Pravda je taková, že může dojít k zakonzervování pozic a ta slávistická je zrovna teď dost špatná.

                  Krize bude skoro určitě, ale ještě můžeme doufat, že se to třeba obejde bez velké války...

            • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

              denydzlSKS     před 13 lety 29.01.2012 17:58 |  
              0 0

              Chápeš, že každej člověk na to má jinej názor? Zatímco např. ty máš neustále potřebu poukazovat na jeho chyby, tak já zase mám potřebu dokazovat, že třeba ani tak o jeho chybu nejde? Takže když ty tvrdíš, že já jsem jeho příbuznej, když se ho zastávám, tak já můžu tvrdit, že ti leze za starou a proto ho neustále kritizuješ..

              Dembélé mu to ani náhodou nedal proti noze a zahnal ho metr, metr a půl dozadu, navíc v době, když proti němu vyrazili útočníci, kdyby to napálil do řiti, tak nadáváte na jeho rozehrávku. Při druhým gólu zas nevim, kde byl levej obránce..bejt takovej gól s Hubáčkem na beku, tak tu prskáte, kde ten lempl lítal;-)

              • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                spojka     před 13 lety 29.01.2012 18:09 |  
                0 0

                Dembelé mu to dal blbě (ostatně to od Hubáčka blbě už dostal), ale to nic nemění na tom, že Hubáček měl ještě spoustu času si to posunout a dát to vlevo Čonkovi.

                Ale nic, to nemá cenu... tak prostě žádnou chybu neudělal, všechno vyřešil nejlíp, jak mohl. Ostatně jako vždy, když se nějakou náhodou připlete ke gólu.

                • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                  denydzlSKS     před 13 lety 29.01.2012 18:15 |  
                  0 0

                  Hubáček to dal Dembélému do nohy, na tom nevidim nic blbýho, blbě mu to Dembélé vrátil. Jinak já sám jsem napsal, že to od Hubáčka minela byla..a velká, ale jen jsem chtěl poukázat, že to ani náhodou nebyla jen jeho chyba..Sešly se tu dva faktory a to ten, že z Dembélého se může každej posrat a z Hubáčka tady naopak každej roste..
                  Ale to nemá cenu... ono se vždycky najde jak to nahrát na Hubáčkovo chybu. Vždycky když nějakej padne, tak on je na hřišti, že?!

              • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 18:18 |  
                0 0

                Neblbni, takhle by to vyřešili kluci z okresu ale ligovej fotbalista by si s tímhle měl hravě poradit: dát to bekovi/nakopnout dopředu/naznačit nákop a udělat kličku.. prostě cokoliv kromě toho, že zoufalým dloubáčkem bez razance trefím prvního protihráč. Tohle už omluvit prostě nejde..

                • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                  denydzlSKS     před 13 lety 29.01.2012 18:21 |  
                  0 0

                  Neblbnu, jen říkám, že Hubáčkovi k tý minele z 50% přispěl Bassirou.

                  • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 18:49 |  
                    0 0

                    No to je právě úplná blbost.. říkat si samozřejmě můžeš co chceš, ale absolutně to nekoresponduje s výkonností prvoligového stopera..

                    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                      urs (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 20:05 |  
                      0 0

                      pod to se podepíšu :)
                      hub měl času jako blázen, rozhled jako na letišti a prskne to schválně na krásu, namísto typickýho levýho nákopu bo příhry podél lajny

                      jednoznačná chyba, kterou by ale v mistráku neudělal a to jej v mejch očích omlouvá :)

                      konec hlášení, sks 4 ever a kašlete na hádky - ty nic neřeší ;)

                      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                        marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 20:40 |  
                        0 0

                        Hlavně doufám, že by v mistráku ihned po chybě nezačal stát a lomit rukama a za 5 vteřin si to uvědomil a rozběhl se.

                • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                  naplavnik     před 13 lety 29.01.2012 20:29 |  
                  0 0

                  No tak je to furt pouťák, ale zahrát to pořád šlo více na jistotu ... Jinak nechť jsem obviněn z gerontofilie, ale Huba mám rád, na své možnosti odehrál za ty léta docela dost ... Společně s Vlčákem a Vaňousem jej vidím na medialy za zásluhy... Ano, na boj o poháry to asi dnes už není, ale o to v této sezoně již nejde, že...

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 17:33 |  
      0 0

      Jako on je fakt hroznej. Co je ale horší je ta jeho reakce. Dá to Dembelému skoro do souboje se dvěma hráči. Ten mu to v klidu vrátí, hafo času, u lajny ještě stál Trubila nebo Conka a on to kopne zoufalým obloučkem přímo do protihráče. A pak má ještě tu drzost se na někoho zlobit? To je trochu na "řepku" ne? Doufám, že se probere a nebo že ho nahradí kdokoliv jinej..

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        Jiri1     před 13 lety 29.01.2012 17:36 |  
        0 0

        Neprobere. vsichni tito hraci starsi maji vysadni postaveni, to spis zase poleti Ddembele

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        Citrus (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 17:42 |  
        0 0

        Možná tam upozorňoval na ruku.

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          lassiter     před 13 lety 29.01.2012 17:55 |  
          0 0

          jasně že upozorňoval na ruku, je to tam jasně vidět. což nic nemění na tom, že to řešil jak osmiletej žák...

          • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

            qazwerty     před 13 lety 29.01.2012 18:37 |  
            0 0

            Tak vás pánové rozsoudím...:D Podle toho sestřihu je to dosti jasné - první gól hrůzostrašná chyba Hubáčka - řešením měl být míč po lajně - buď po zemi na beka nebo dlouhý nákop na hrot...času na to měl habaděj...Před druhou brankou měl Slovan šanci po nákopu a propadnutí a zaspání Hubáčka - nezareagoval na nákop a náběh protihráče - řešení sprint směr vlastní branka...A u druhého gólu to byl dost velký nedůraz a laxnost v prostoru, který je vyhrazen pro levého stopera...řešení - dříve přistoupit k protihráči a nenechat ho přihrát do vápna, jak se říká "pod sebe"...

            • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

              janko (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 19:46 |  
              0 0

              ...no ona už ta první přihrávka na Dembeleho, ke kterému se stahovali dva hráči byla výživná... ten si s ní ale na rozdíl od Huba poradil s elegancí... Z mého pohledu, oba goly byly Huba...

              • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 29.01.2012 23:15 |  
                0 0

                Je to už více než rok, co jsem vymyslel takový vtip.

                Potkají se dva obránci:
                - Tak co, kolik jsi o víkendu zavinil gólů?
                - Ále, jako Hub po dešti.

                • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                  naplavnik     před 13 lety 29.01.2012 23:28 |  
                  0 0

                  hmm, tož to je odvaz... ale nevzdávej to... ;-)

                  • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                    Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 30.01.2012 01:12 |  
                    0 0

                    mě se to líbí, nicméně se taky Huba musím zastat už z principu, ano podělal to a hraje dost mizerně stejně jako třeba S.Vlček ale tyhle hráči se na nás nevysrali a za to si je cením :)

                    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                      klimi     před 13 lety 30.01.2012 06:54 |  
                      0 0

                      Nevysrali no, ale proč? Protože by je nikde jinde nechtěli, možná tak výměnou za Böhma do Záp...

                      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                        Tonda     před 13 lety 30.01.2012 10:11 |  
                        0 0

                        stojím si za tím že Vlček a Hub měli skončit minimálně před rokem, protože to co za poslední rok předvádějí, to je hrůza, a to že se s tím někteří lidé z klubu ale i fanoušci smiřují i kvůli tomu marasmu posledních 2 let je prostě obrovská chyba. Vlček je extrémně neproduktivní, za svého umu ztratil víc jak 50% a Hubáček kupí velké množství chyb a bylo by zajímavé zjistit kolik gólů za posdlední 2 sezony šlo na jeho vrub, ale bude to velké číslo. To že hraje 85 minut zápasu "s přehledem" tak trochu zastiňuje skutečnost koolik gólů zavinil. A Vděčnost že se na slavii nevykašlali? Tahle mince myslím že má 2 strany. žeby měli stále na své trapné výkony nadstandartní plat? raději uvidím jak tam ty góly zaviní nějaký mladší hráč co sbírá zkušenosti. Na příkladě posledních 2 let mi uniká smysl Hubáčka i Vlčka v týmu. Nezlobte se na mě.

                        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                          Tonda     před 13 lety 30.01.2012 10:21 |  
                          0 0

                          napíšu to ještě jinak, oba se už asi zlepšovat nebudou. útočník Vlček kolik nastřílel gólů? kolik má gólových asistencí na postu pravého záložníka? Hubáček coby obránce - kolik gólů jde za ním? Jak velký přínos pro tým Hub je? jeho výhoda by měla být teda to že může zaskočit na beku když teď hraje stopera, ale na pozici stopera - není rychlý, není hlavičkář, má jen přehled, ale i přes tohle gĺy přes něj dostáváme celkem pravidelně. O konstruktivnosti jeho přihrávek docela pochybuju. Kdejaký dorostenec ho převyšuje po všech směrech. A zkušenosti Hubáčkovi moc nepomáhají.

                          Nutno dodat že k mizerné hře Jak Vlčka tak Hubáčka pomáhá velmi zmatená, pomalá a slabá záloha. Nedejbože když je v té záloze někdo z nich.

                          • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                            koscheen (přítel SN)     před 13 lety 30.01.2012 11:50 |  
                            0 0

                            Souhlasím že ho kdejaký dorostenec převyšuje, bohužel ale ani jeden náš:)

                            • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                              mats     před 13 lety 30.01.2012 20:46 |  
                              0 0

                              vážení spoluslávisti, mám pocit, že se ta diskuse drobátko zvrtla v určité "antihubovské tažení"... Vždyť už to skoro vypadá, že nepostavit Hubáčka je lék na všechny naše problémy ;-)

                              • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                                honzah (přítel SN)     před 13 lety 30.01.2012 23:15 |  
                                0 0

                                Protiotázky:

                                1) A zkusil to v téhle sezóně někdo?

                                2) Tak má mladému Čepelákovi uvolnit místo Latka?

                                3) Anebo snad zvolíme s Čepelákem osvědčenou palkovskou metodu?

                                • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                                  marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 30.01.2012 23:50 |  
                                  0 0

                                  Vzhledem k tomu kdo je ve vedení a kdo trenuje, obával bych se klidně trojky

                                • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                                  qazwerty     před 13 lety 31.01.2012 10:20 |  
                                  0 0

                                  Klidně bych do přípravy áčka zařadil i Simiče, sice je ročník 95, ale když se chce dávat více prostoru mladým, tak ať se tak opravdu děje...Můžeme si vzít příklad z oddílů, kde také zrovna není finanční situace ideální - Bohemka (záloha složená z ročníku 92 - 94), Příbram (Wágner a Mašek už byli dobře zpeněženi, Pilík, Mareš...). Sice budeme v ligovém průměru stejně jako nyní, ale náklady na platy budou nižší, perspektiva a případné zpeněžení hráčů bude vyšší...Ale to bych asi musel dělat sportovního ředitele:), aby se to takto nastavilo a fungoval rozum a fair jednání a ne levárny a hloupost....

                                  • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                                    honzah (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 11:08 |  
                                    0 0

                                    Simiče bych nechal uzrát (třeba příprava + pár zápasů v béčku), nakonec i vzhledem k jeho zaječím úmyslům (odchází? - neodchází?), v nejhorší krizi může na stoperu zaskočit i Petrák či Dembélé. Pro mě je teď hierarchie stoperů 1. Latka, 2. Čepelák, 3. Cicman, 4. Hubáček - přičemž Cicman může jít také na DZ.

                                    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                                      marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 11:30 |  
                                      0 0

                                      Právě Simič jde přeci za otcem do Janova

                                • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                                  mats     před 13 lety 31.01.2012 20:27 |  
                                  0 0

                                  Ale jo, samozřejmě, zkusit by se to rozhodně mělo..., Čepelák by šanci určitě dostat měl a jsem pro, nechť "velký Franz" koná... Já tím chtěl jenom naznačit, že by se měly řešit i jiný místa v sestavě a tady se to trochu zhouplo do toho, že celý problém je jen a jen v Hubáčkovi ;-)

  8. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    podol (přítel SN)     před 13 lety 30.01.2012 11:49 |  
    0 0

    Musím se vrátit k příspěvku Tantala,přesně vystihuje situaci a
    problémy Slávie.Jsme v situaci hodně těžké,zdroje financí nejsou,
    nejsou sponzoři,proto není koncepce i adekvátní posily.Pochybuji,že je v silách současného majitele utáhnout
    provoz takového klubu jako je Slávie a to dlouhodobě.Kdyby
    se Slávie připravila v úsporném režimu,vyčištěna od dluhů a připravena k prodeji movité společnosti,to by bylo perspektivní východisko.Jinak mám obavy z budoucnosti.Proto je nutná
    zdrženlivost a spoléhání na vlastní síly.Je to nepříjemné, ale realistické.(poslední souvětí je z přísp.Tantala).Z tohoto hlediska
    již nebudu komentovat spor o kiks (nekiks)Huba.Musíme vydržet
    jarní část GL,hlavně ve středu tabulky.Myslím,že přes léto přijde
    nějaké rozhodnutí i řešení.Podol

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      Jiri1     před 13 lety 30.01.2012 13:05 |  
      0 0

      Zdravim, komentovani kiksu ci vyjadrteni se k nekterym aktualnim problemum klubu nevidim jako rypani, ale logickou reakci na danne problemy. Konkretne, , vsichni chapeme , ze nejsou prachy , ale nechapeme , proc vedeni nezkusi treba levne a kvalitni fotbalisty z Afriky ci Jizni Ameriky , vzdyt za polovinu platu takoveho Huba by se jich prohanelo v Edenu hned nekolik, vsichni chapeme , ze penize nejsou a nebudou, ale tezko chapeme nektera hnuti mysli nasich bossu, kdy pusti na hostovani talentovaneho utocnika , ktery se mohl jiz ukazat a poridi na hostovani dalsiho, ktery ma minimalni zkusenosti s profifotbalem, to same take k marketinku, vsichni asi chapou , ze jsou zle casy , ale uz mene chapou, ze vedeni neni schopne oslovit ani mensi, tradicni sponzory a prinest treba misto milionu , desetitisice a konecne vsichni chapeme nutnost setreni na personaliich , tak proc tedy treba becko nedela jeden z asistentu A tymu a kustodi , jen si spocitejte lidi okolo třechto tymu, jen tato uspora by nam vydala na plat 2 az 3 hracu mesicne a to nemluvim o provoznich usporach, ktere by prinesly nektere provozni zmeny, jenze to by se halt muselo stipnout do vlastniho a to se nikomu nechce.

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        tantalos     před 13 lety 30.01.2012 17:06 |  
        0 0

        Nebudeme si namlouvat, že Slavia je dobře vedená. Je vedená tak nějak česky, ve stylu mírného pokroku v mezích takových zákonů, jaké u nás momentálně platí. Nechci opakovat klišé, že fotbal je obrazem stavu celé společnosti. Ale máme posílat skauty do zemí, kde náš stát nemá ani ambasády?
        Taky bych rád viděl ve Slavii několik Afričanů nebo Jihoameričanů. jenže on ve skutečnosti vyjde takový Hub levněji. Nemusíš mu platit letenky, léčit ho z tropických nemocí, nepotřebuje tlumočníky a pravděpodobně v Praze nezabloudí.
        Když se podaří nákup jako Tavares nebo Belaid, nešlo vlastně ani tolik o Afričany jako o Francouze, kteří už prošli aklimatizací na Evropu.A nevím, jestli má smysl dávat šanci někomu z Afriky, když ji nedostane dost vlastních odchovanců.
        Tím nechci hájit Hubáčka. Do Slavie nepatří, a to jsem tvrdil hned po výprasku na Arsenalu, kde historický nářez jsme dostali do značné míry po jeho chybách. Někdo se tady ptá, kolik musí Hub platit trenérům, aby ho nevykopli.

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          tantalos     před 13 lety 30.01.2012 17:11 |  
          0 0

          Omlouvám se za nedokončenou větu
          Někdo se tady ptá, kolik musí Hub platit trenérům, aby ho nevykopli. nevím. KJ to nepotřeboval, Stračena asi jo, ale když se podíváš do českých podniků, najdeš tam moc hovňousů a neumětelů, kteří zvládají jediné: rektální alpinismus.

          • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

            Jiri1     před 13 lety 30.01.2012 17:16 |  
            0 0

            Vidite , taky moc nechapu, proc o nej nestojime, drahy ne , nevyuzitelny , to asi taky ne , proste nema spravneho agenta a je prilis cestny na nase pomery.

  9. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 30.01.2012 23:12 |  
    0 0

    Podle toho, co se mě zobrazuje v pravém horním rohu, končí Straka někdy v 01:00 ráno (den jsem nepočítal, ale tuším ho). Je to mým kompem, anebo programátorskou chybou?

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      klimi     před 13 lety 31.01.2012 07:13 |  
      0 0

      Posun času o jednu hodinu? :)

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 11:04 |  
        0 0

        Výborná idea. Jenomže se jedna hodina přičte, tedy de facto přeskočí. Měla by tam být naopak jedna hodina namíň. Čili je to špatně dokonce o dvě hoďky (smlouva skončí o 2 hodiny dříve, než je tam uváděno - pokud tedy skončí o půlnoci). Jinak ty dny jsou v pořádku, jestli jsem teď dobře počítal.

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          Gino     před 13 lety 31.01.2012 13:11 |  
          0 0

          Tvoje problémy na mojí hlavu :)))

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          quelhar (admin)     před 13 lety 31.01.2012 13:33 |  
          0 0

          Spatne casove pasmo... Navic to tu prestupnou hodinu asi neumi zpracovat, takze se bude muset v prislusne dobe zmenit zrejme rucne...

          • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

            birkin     před 13 lety 31.01.2012 14:06 |  
            0 0

            ja doufam, ze odpocet bude smazan jako neaktualni...hlavne aby to nebylo proto, ze bude STNS prodlouzena smlouva :-o

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      janko (přítel SN)     před 13 lety 01.02.2012 09:36 |  
      0 0

      To je sice pěkné, ale vrátil by se do úplně jiného mužstva pod úplně jiného trenéra a ředitele. Navíc na post, kde si bude zvyšovat cenu Petrák...

  10. Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

    bedva (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 16:54 |  
    0 0

    Z Twitteru Janegy z Deníku sport: "Slávistický talent SImič přestoupil do Janova údajně za 500 tisíc eur, což byla jeho klauzule ve smlouvě. Není to málo?" a "#Slavia přišla o obrovský talent (Simič) a moc na tom nevydělala. Když se prý v Janově dověděli, za kolik je k dispozici, smáli se."

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      mirecek1111     před 13 lety 31.01.2012 17:04 |  
      0 0

      500 000 EUR je dost, nevím teda jak to mají v Janově ale pro nás je to dost. V takové situaci v jaké to bylo to nakonec dopadlo ještě dobře. Vždyt je to 12 mega. Za to "bychom" (nekoupíme) koupili zajimavého hráče.
      Druhá věc je se podívat jaké stupidity vedení dělá, takže je to více méně jedno. Stejně to neinvestují rozumně..

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        mirecek1111     před 13 lety 31.01.2012 17:07 |  
        0 0

        za tohle bychom (neuděláme) mohli zaplatit dvouleté smlouvy Tavaresovi a D. Jarolímovi a ještě přivést jednoho zajimavého mladého kluka na přestup jako Čonku. Třeba Zeleného z Hradce...

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        bedva (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 17:55 |  
        0 0

        Záleží jak se na to člověk podívá: 500 000 eur za 17 letýho kluka, kterýmu za rok končí smlouva je vcelku opravdu dost. Ale vzhledem k jeho potenciálu je to hodně málo.

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 18:24 |  
          0 0

          Za rok bude známější než Radek Sláma :-))

          • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

            bedva (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 18:40 |  
            0 0

            Kde je mu vlastě konec? Kam jsme ho poslali na hostovačku letos?:))

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 17:19 |  
      0 0

      Pokud se té částce janovští opravdu smáli, tak to znamená jediné, byli za Simiče ochotni zaplatit mnohem vyšší sumu, než dali teď ...

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        Jiri1     před 13 lety 31.01.2012 17:51 |  
        0 0

        Ja uz nejak bych dost o te informaci pochyboval,to je prece castka , kterou si snad Slavia predstavovala uz pri prvnim jednani A hlavne zaplat buh za kazdou korunu , kterou . Janov totiz zrovna neni z tech , ktery by za mlade talenty chtel platit horentni sumy , skoro se domivam, jestli v tom neje otec Simice nejakou formou skryteho sponzorinku, naky majetek tu meli a tata se v klukovi vidi, cela rodina bratr, otec tim fotbalem zije hodne intenzivne.

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        bedva (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 17:56 |  
        0 0

        A to ještě v Janově nevědí, že tu Platil nabízí Hurku za 1M, to by se teprve smáli.:)

    • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 18:21 |  
      0 0

      Podle mě to je výborný obchod. Prodali jsme ho za stejné prachy jako Grajciara a za 1 - 2 roky ho máme zpátky za čtvrtinku. Pokud nebude Sparta zase rychlejší...

      • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

        Jiri1     před 13 lety 31.01.2012 18:26 |  
        0 0

        Ja teda slysel o vyrazne nizssi castce, ale neni to nic overešneho.......

        • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

          marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 18:44 |  
          0 0

          No je velmi pravděpodobné, že i přes talent, který Simič má se v Janově do základní sestavy nepropracuje, za Janov už třetí sezónu nehraje pravidelně v základu ani jeden jejich odchovanec, většina jich odchází jinam, nebo do nižších lig, semtam si za Janov zahrajou italskej pohár nebo pár minut v serii A. Ani třetí brankář tam není odchovanec, což je dost negativní výhled i pro Lukáše Zimu, který tam pusobí v juniorech.

          • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

            marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 31.01.2012 18:47 |  
            0 0

            +zajímavá informace: @jakub_konecny Slavia prý navíc díky Simičovi vytluče z Janova peníze, které ji dluží za gólmana Lukáše Zímu. Není to špatný obchod

            • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

              qazwerty     před 13 lety 01.02.2012 09:15 |  
              0 0

              Odejít jako mladík z Čech do Itálie je naprostá pitomost...Jen si vemte kolik kluků se tam neprosadilo a to byli šikulové a poté úplně zapadli...Ale je to prostě každého věc, jak se říká jejich boj...:)

              • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

                marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 01.02.2012 14:44 |  
                0 0

                Ale je to opravdu tak, na Otálii nemá každej náturu, tam to funguje úplně jinak než tady. A jít třeba do junioru do Interu je uplnej nesmysl, mnohem vetsi talenti se tam jako odchovanci neprosaděj a akorát 4 sezóny chodí po půlročních hostováních a pak stejně přestoupi za pulku prav do Cagliari třeba.

            • Re: Slovan Bratislava - Slavia 2:0

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.02.2012 11:16 |  
              0 0

              To je divný, já bych tomuhle nevěřil.

  11. budeme stavet na odchovancich

    Kactus     před 13 lety 31.01.2012 21:53 |  
    0 0

    jo, pratele, Slaviste, kdyz jsme cetli, jak budem stavet na odchovancich a mladicich, nikoho z nas nenapadlo, ze se tim bude stavet hlavne rozpocet a ne tym
    jo jo, kam jsme to dospeli ...

    • Re: budeme stavet na odchovancich

      Lenkestr     před 13 lety 01.02.2012 00:23 |  
      0 0

      ted si trochu vedle v tomhle pripade... meli bychom byt radi, ze Italove neco zaplatej v lete by to byla uplna nula...
      A kdyz i on sam chtel, novou smlouvu by urcite nepodepsal, tak radeji takhle,nez pak nadavat,ze sel zadara...

      • Re: budeme stavet na odchovancich

        mirecek1111     před 13 lety 01.02.2012 00:43 |  
        0 0

        na druhou stranu by se k takovým hráčům mělo přistupovat obezřetněji. Není možné aby se okruh našich nejlepších mladých juniorů dostával do situace, že jim za půl roku vyprší kontrakt..

        • Re: budeme stavet na odchovancich

          qazwerty     před 13 lety 01.02.2012 09:17 |  
          0 0

          Je prostě i jiná doba, dříve (i v devadesátých letech) se všichni chtěli dostat do áčka a teprve poté, co se prosadili začali uvažovat o zahraničí...A většinou na tom vydělali, jak sportovně, tak i finančně...Jenže stále více na ně tlačí okolí - agenti především....

        • Re: budeme stavet na odchovancich

          janko (přítel SN)     před 13 lety 01.02.2012 09:20 |  
          0 0

          To máš sice pravdu, ale na druhou stranu kde bereš jistotu že se tak nestalo? Prostě Simiš úplně šílenej případ, kdy nemá cenu nadávat na vedení. A jestli za něj dostanem co psali tak je to pro mne OK, páč za půl roku by byl úplně zadarmo.

          • Re: budeme stavet na odchovancich

            mirecek1111     před 13 lety 01.02.2012 10:04 |  
            0 0

            jenomže nemusel být za půl roku zadarmo. Já být ředitelem fotbalového klubu tak si hlídám abych to nejlepší co v mládeži měl bylo pod dlouhodobými smlouvami. To je potom výchova na nic. A pokud se někumu "důležitému" blíží smlouva ke koncim tak to zavčasu nějak řeším.
            Vždyt se podívejme na toho brankáře Tomu, to je další případ "neřešení" situace. že je to reprezentant, že jede na euro či kde se ví, ale to, že ho vlastně nemáme pod smlouvou my se začne řešit, až na něj jsou nabídky ze zahraničí.
            Já bych fakt chtěl někdy vidět těch 150 věcí co musí Platil každý den řešit, že mu nezbyde ani pět minut na to se o takové věci zajímat.

            • Re: budeme stavet na odchovancich

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 01.02.2012 11:19 |  
              0 0

              Toma? To je ten, co skončil ve Vlašimi?

              Myslím, že s navrhovaným přístupem bychom tu za chvíli měli zase 84 hráčů pod smlouvou.

              • Re: budeme stavet na odchovancich

                marek018     před 13 lety 01.02.2012 12:53 |  
                0 0

                asi myslel Zimu. Ale Toma není špatnej golman, je ho škoda na Žižkově, za půlrok se zas vrátí do 2.ligy..

        • Re: budeme stavet na odchovancich

          lassiter     před 13 lety 01.02.2012 10:06 |  
          0 0

          A jak toho chceš konkrétně dosáhnout? Patnáctiletýmu klukovi nesmíš dát tuším delší než tříletou smlouvu. Doba kdy Kroupa v Brně dal Pacandovi v šestnácti podepsat sedmiletou smlouvu za litr měsíčně už je dávno pryč... Pokud je ten hráč dobrej, chtěl by to zkusit venku a ví že je tam o něj zájem, tak ti novou smlouvu prostě nebude chtít podepsat. Každej, kdo je z těch mladejch jen trochu dobrej, chce hrát venku. Je to smutný pro českýho fanouška, i když lidsky pochopitelný. Asi jediná cesta, jak je ve Slavii trochu dýl udržet, je dlouhodobě mladým dávat příležitost v áčku, aby ti kluci viděli, že je reálný se do áčka Slavie dostat a za čas mohli odcházet rovnou do prvních týmů v zahraničí jako Suchý nebo Necid a ne kamsi do juniorek, odkud je v zahraničí cesta do ligy hodně dlouhá. No a taky Slavia musí hrát poháry a ne o desátýho fleka... Ale i tak jí čas od času budou hráči v tomhle věku odcházet, děje se to všem klubům na světě, navíc u Simiče to bylo komplikovaný i rodinou situací, takže pokud nakonec ta částka souhlasí, tak myslim že to nebyl špatnej obchod.