Fanoušci Slavie

Síň slávy: Fanoušci sobě!

Sdružení Sešívaní drží spolu předstupuje před fanoušky s projektem Síně slávy fotbalové Slavie s mottem "Fanoušci sobě". Detaily se dočtete níže.

Slavia je klub s dlouhou a bohatou historií, nejdelší v českých zemí. Příští rok oslavíme 120 let od doby, kdy poprvé zavlál bílý prapor s červenou hvězdou. Taková historie se nedá nikde koupit, je obrovským závazkem. Proto je třeba ji připomínat, chránit a uctívat.

Sdružení Sešívaní drží spolu chápe význam a důležitost historie Slavie. Proto se spojilo s vedením klubu a s lidmi, kteří se na přípravách Síně slávy doposud podíleli, rozhodlo se ji svým jménem zaštítit a aktivně se podílet na její finalizaci a realizaci.

Myšlenka na vytvoření Síně slávy není nikterak nová, naopak se vine jako červená nit novodobou historií klubu. V posledních dvou letech pak probíhaly přípravy projektu až do stavu, ve kterém se nachází nyní. Slavia poskytla konkrétní prostor, kde Síň slávy vytvoříme. Jsme přesvědčeni, že i přes nijak velké rozměry budeme společně schopni vytvořit prezentaci historie fotbalového klubu SK Slavia Praha tak, že na ni bude moci být klub i každý fanoušek hrdý.

V nejbližších dnech a týdnech vám budeme přinášet detaily projektu Síně slávy, kterou si fanoušci vytvoří z velké časti sami. Součástí projektu bude mimo jiné i finanční sbírka, o které budeme v pravý čas informovat do všech detailů. Také vám představíme ty, díky kterým se myšlenka Síně slávy v uplynulých měsících rozvíjela.

Tento úvodní text, první z mnoha, má dva cíle. Prvním je oznámit všem slávistům, že se na Síni slávy pracuje a pracovat bude, že to bude projekt fanoušků pro fanoušky a že k jeho realizaci je blízko.

Druhým cílem je prostá žádost. Máte-li doma nějakou unikátní věc ze slávistické historie, o které si myslíte, že by měla mít místo v Síni slávy, a kterou byste byli ochotni pro tyto účely zapůjčit, napište nám podrobnosti na email kaufnerova@slavistickenoviny.cz, můžete přidat i fotografie.

Sešívaní drží spolu!

Komentáře (64)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 09:30 |  
    0 0

    Trochu z jiného soudku - Vánoční schůze výboru Fanklubu.
    Ze zápisu schůze vyplívají dvě zajímavé informace:
    - Michaela Škopová částečně vytunelovala Fanklub
    - Hotel IRIS koupil nový majitel

    • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

      Jiri1     před 13 lety 14.12.2011 10:17 |  
      0 0

      Zdravim , tak Franta Straka vcera zase zaril v televizi, na jednice sel pokondr live a velky Franz v nem dostal temer hlavni roli chudak , jak on na Slavii trpi , on ji prisel zachranit a ti usmrkanci si na nej dovoli kricet, nicit mu majetek , ohrozovat rodinu, jeste ze on i jeho hraci na Slavii rekli jasne ne, Franta se nikoho neboji, vzdyt za nim stoji skvele vysledky, konecne nehrajeme o sestup a Mira Bosak mu neskryte pritakal. Rikal jsem si , co jeste si s timto panem uzijem, co jeste budeme nuceni poslouchat, rekl uz nekdo panu Strakovi, kdo vlastne poskodil jeho dum, rekl panu Strakovi nekdo , ze on drive provokoval fandy Slavie , rekl nekdo Strakovi ze nekteri hraci Slavie by tu dekovacku radi s fandy absolbovali , ale ze proste tak rohodla rada stasich a vedeni a oni se museli podvolit. Asi ne , tak jen vzkaz pro Vas Franto- nechodte do televize provokovat a snazte se skutecne udelat vysledky jen a jen na hristi.

      • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

        jane (admin)     před 13 lety 14.12.2011 10:28 |  
        0 0

        Ja na to vcera koukala a taky uz nemuzu z toho, jak veskere medialni vystupy Franze se odehravaji v teto rovine. Proc se ho nikdo nezepta na vykony tymu, nikdo se nezabyva hrou? Protoze to neni tak vdecne tema jako pocmarany barak a protoze moderatori typu Pokorneho, Ondracka a Valenty na podobny rozbor nemaji koule. Kazdopadne me to dovedlo k uvaze, ze za tuhle hysterii vlastne muzeme my fanousci, my jsme z nej nasimi akcemi udelali chudacka otloukanka... Z vlastni zkusenosti ale vim, ze si nektere udalosti interpretuje trosku jinak, nez se skutecne staly, a sam se pak utvrzuje v tom, jaky je chudak.

        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

          Jiri1     před 13 lety 14.12.2011 10:34 |  
          0 0

          Pro mne osobne je nejhorsi, ze mu v televizi tleskal nabiflovany kompars, ktereho reziser pozbuzoval, aby pridal, jenze to nezaujaty divak nevi a mysli si , jak ten Franta je popularni a co ze jsme za hovada. Moderatorum az tolik nevycitam, hosty jm zve produkce a uricte jak je znam , tak by si ho nepozvali, oni jsou totiz na jine kabrnaky .

        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

          Tonda     před 13 lety 14.12.2011 11:09 |  
          0 0

          Kdyz uz jsme teda u pana straky, tak me tento pan (nehodnotim trenerske zkusenosti a schopnosti) nepripadne jako vyzraly clovek, jeho rozhovory jsou vetsinou bud nabuzene nesmysly a tlachy o srdicku apod., anebo potom plač v tv jak jsou vsichni proti nemu, a ze on za nic nemuze, bud jsou spatni hraci, nebo fanousci - on je vzdycky obet a chudak.

          nevyzrala osobnost bez schopnosti sebereflexe a nejhorsi je na tom vsem zrejme ta skutecnost ze si o sobe mysli ze je dobry trener a nejaky vudci typ. - tomu vsemu se musimm hodne nahlas zasmat, lec bohuzel nekdo ho do te slavie privedl, a i to neni zrovna dobra vizitka

          dle meho nazoru cim kratsi dobu bude kurvit nase odchovance v prvnim tymu, tim lepe.

          pro dokresleni
          http://www.youtube.com/watch?v=EiOoeB9NsEk
          http://www.youtube.com/watch?v=2smo1OE2W5U

      • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

        Markus     před 13 lety 14.12.2011 19:26 |  
        0 0

        Bohužel do té role mu mnoho lidí včetně příznivců Slávie pomohlo ... Hodně lidí mělo jasno už před prvním tréninkem. Vyvolávání nenávistných předsudků je jednodušší než si trpělivě počkat na výsledky jeho práce. Na tento rok rád zapomenu, vtrhnutí fanoušků na hřiště i zastrašování rodině trenéra se smutně zapisuje do historie Slavie. Když se nám něco nelíbí, dělejme to chytře a ne jako barbaři.

        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 22:14 |  
          0 0

          Ano, víceméně moje řeč.

          Relativizace výhružek a tupé nenávisti spíše těm ,,mediálním konstrukcím´´ o nenávistných příznivcích Slavie jen pomáhá.

          Podle mě je nejsilnější argument proti Strakovi ten, že úroveň hry nijak nezvedl, nikoliv nějaké jeho vystoupení v médiích.

          Jen bych podotkl, že ta demonstrace 5. 5. byla, podle mého názoru, teoreticky vymyšlená dobře, ale bohužel si ti organizátoři nedokázali domyslet a spočítat, kam se to může zvrtnout.

          Ale co se dá dělat. Jdeme dál a nic nás nesrazí!

    • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

      naplavnik     před 13 lety 14.12.2011 11:55 |  
      0 0

      mám pocit, že co se týče vrby, zdá se mi to jako zbožné přání podobně jako před půl rokem kellner... do karet (tréninkových metod, preferované herní rozestavení atd.) trenérům nevidím, ale vzhledem k tomu, že mi přijde vrba jako nereálnej, nebál bych se psotky i jako např. sportnovního ředitele, který by měl pod palcem i ostatní týmy...

      • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

        mirecek1111     před 13 lety 14.12.2011 13:04 |  
        0 0

        stejně je to celé nějaké divné. Řabíček s Platilem tohle téma komentují jako snad, že už je ten trenér pro léto na 100% domluvený. A přitom by to bylo opravdu velké překvapení, kdyby nám na to Vrba fakt kývll. A výroky Řebíčka ani na jiného trenéra nepasují. Ani na variantu s Komňackým. No nevím, mě se to s Vrbou taky nezdá.

        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

          jane (admin)     před 13 lety 14.12.2011 13:25 |  
          0 0

          Naopak si myslime, ze podle vyroku to muze byt iks jmen :)

        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

          Tonda     před 13 lety 14.12.2011 13:27 |  
          0 0

          no a odkdy se bere to co rika platil s rebickem jako absolutni pravda?

          • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 13:43 |  
            0 0

            A kdy a v čem Řebíček konkrétně kecal ? Nevzpomínám si. Prostě má od léta někoho domluveného a už teď s ním konzultují změny v kádru. Ale kdo to je, "Búh ví".

            • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

              Tonda     před 13 lety 14.12.2011 13:53 |  
              0 0

              Rebicek kecal na ministerstvu snad dost, a platila nema smysl rozebirat. ja rikam ze tyhle reci a napovedy muzou byt ucelova hra. mozny cil ale nehodlam odhadovat

              • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 14:21 |  
                0 0

                Tondo, já jsem myslel jenom ve Slavii, minulost v politice neřeším ( a Platila ignoruju, to je pouhý zaměstnanec). Samozřejmě může to být účelová hra, ale já si to nemyslím. Řebíček to nikdy neřekl oficiálně, jenom "v zákulisí" mezi Slávisty a to taky něco napovídá ...

                • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                  Tonda     před 13 lety 14.12.2011 14:36 |  
                  0 0

                  Vladislave, ale přece ikdyž něco říkám v zákulisí xyz fanouškům jakoby "potajnu", tak můžu počítat s tím že si to ti fanoušci pro sebe nenechají a informace o slavii se šíří na slavistických forech pekelně rychle. Jen říkám že podceňujeme tuto variantu. Proč se nikde nespekuluje o tom že vůbec nikdo nový domluveý není a tohle je jen snaha uklidnit fanoušky na pár měsíců, polovině vychladne hlava, a pojede se nanovo.. No uvidíme jak se to nakonec vivine, ale raději bych se držel více při zdi s tím trenérem, abysme tady nakonec straku neměli ještě další 2 roky.

                  • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 14:41 |  
                    0 0

                    Tak samozřejmě i tato varianta je možná, ale já se k ní nepřikláním.

                    • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                      martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 14:46 |  
                      0 0

                      Nerad to říkám Ladislave, ale přikláním se opět ke tvé variantě.. nerad proto, že nám to tehdy tak úplně nevyšlo.. nebo vyšlo? :)

                      • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                        Tonda     před 13 lety 14.12.2011 14:58 |  
                        0 0

                        ja bych chtěl být optimista jako vy 2, ale asi jsem vyhořelý slavista
                        Ono se není čemu divit za poslední 2 roky. Neopodstatněný optimismus (čili bez důkazů) prostě odmítám vítat s otevřenou náručí. Neboť se potom cítím zklamaný když to nevyjde, např. i s tím Kellnerem to nevyšlo.

                        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                          martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 15:37 |  
                          0 0

                          Já to chapu, Tondo.. ja byl dlouho pesimista.. nakonec to bylo jeste horsi, nez jsem odhadoval.. ted jsem pres to vsechno mirny optimista.. nedokazu to vysvetlit ani poradne oduvodnit, jen odhad subjektivni..

                          Mozna jen srovnavam, v jake situaci jsme byli, neznami majitele, dluhy, hrozba insolvence.. dlouho situace spela k zahube a lidi nic moc nedelali.. kdyz to srovnam, bylo mnohem hur..

                          ted se plno lidi bouri kvuli strakovi.. jasne, je to konkretni nepritel, symbol.. tvoje charakteristika tady shora je naprosto presna.. ale je to jen trener, ktery tu dlouho nevydrzi..

                          a taky kvuli Rebickovi, ano je tu konkretni terc.. ale o kolik lepsi je to situace, kdyz ho jako majitele zname a kdyz jde z kuzi na trh..

                          • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                            Tonda     před 13 lety 14.12.2011 16:34 |  
                            0 0

                            tak čas ukáže, doufám v to lepší, neočekávám raději nic. Takhle bych to shrnul za sebe. Vždyť i vedení tento rok odpískalo a nazvalo jej rokem stabilizačním.

                            Zase je pravda že jsme se nabažili krátkého úspěchu a byli sme mistři světa. když si teď vybavím Doležala jak ze sebe dělal nejlepšího managera pod sluncem a jak mluvil o produktu a éře slavie, a jaká je nakonec realita všichni víme. Je to o lidech a ve slavii se sešli mimořádně křiví i samolibí lidé na důležitých postech a skoro ten klub zničili.. to je můj laický pohled na věc

                      • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 15:15 |  
                        0 0

                        Zdravím Tě martyni, je to zatím určitě předčasné dělat tyhle závěry (ať už na jednu nebo druhou stranu), je to běh na delší trať (několik let) a kdo bude na konci, to se teprve ukáže. Ani náš púvodní názor bych nezavrhoval.

                        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                          martyni (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 15:46 |  
                          0 0

                          Také zdravím, je to asi tak, teprv se ukáže. Zajímavé je i to, co se děje na radnici, kolem stadionu, jake zamery ma Natland, zda se uskutecni projekt dolicku.. (mimochodem, je to tady na tech strankach asi rouhani, ale ta studie vypada pekne)

                          • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                            Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 15:58 |  
                            0 0

                            Martyni, můžeš dát odkaz na tu studii. (bohužel z prac. důvodů nestíhám vše sledovat). Díky.

                          • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                            lassiter     před 13 lety 14.12.2011 15:59 |  
                            0 0

                            Každá studie novýho stadionu vypadá pěkně :-), i když stadion bez jedné dlouhé tribuny, no nevim... Každopádně bych si tipnul, že se stejně realizovat nebude. Když jsem viděl slizkýho starostu Richtera, jak se najednou tak hlasitě angažuje za záchranu ďolíčku (poté co tu před pár lety běhal v červenobílozeleném dresu), tak jsem se utvrdil v dojmu, že je to velká šaráda.

                  • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                    Tonda     před 13 lety 14.12.2011 14:59 |  
                    0 0

                    za to oslovení se omlouvám, snad jsem se tě nedotkl. To V mi tam skočilo automaticky.. ale asi se s tím setkáváš častěji.

  2. První posila!

    venator     před 13 lety 14.12.2011 14:35 |  
    0 0

    Tak prej máme první posilu do útoku...z divize:)

    • Re: První posila!

      Tonda     před 13 lety 14.12.2011 14:53 |  
      0 0

      z divize? to sme pretahli nekoho z becka? o koho jde?

      • Re: První posila!

        venator     před 13 lety 14.12.2011 20:25 |  
        0 0

        Není od nás.Je to jeden z těch útočníků o kterých se psalo...je prej v první lize jen na hostování z divize:-)

        • Re: První posila!

          petrjir     před 13 lety 14.12.2011 20:52 |  
          0 0

          A to je už hotové? To je ten Bohm, ne? čekal jsem perspektivnější jména typu Wagner, Ondrašek. Nevím, nevím. My potřebujeme hotvýho střelce a ne zkoušet někoho, kdo dal v první lize ve 24 svý první tři góly.

          • Re: První posila!

            opicemag     před 13 lety 14.12.2011 21:21 |  
            0 0

            A navíc snad na rok či dva vypadl z profesionálního fotbalu. Je-li to on, není to podle mě dobrý krok. Je-li to on a nějak výrazně se prosadí, rád se omluvím za svou nedůvěru.

          • Re: První posila!

            MarHud     před 13 lety 14.12.2011 21:34 |  
            0 0

            Nazdar hoši.Jak jsem zjistil,dlouho jsem nepřispěl nějakým tím názorem do vaší mlýnice,hehe.Docela mně pobavily vaše diskuse kolem pana Straky.Je fakt,že to posral,ostatně všichni víme,o co jde že, o to větší by měla být vaše shovívavost k tomuto člověku neboť dle vašich příspěvků a historických pramenů by měla být Slavia tím nejčistším a nejspravedlivějším týmem ve vesmíru.No evidentně to tak není,viz váš nový majitel a jeho zástupce,gauner non plus ultras řebíček,nebo jak se ten zmrd a jeho bratr jmenuje?Nejzajímavější na tom je,že značná část těch skalních slavistů,která má plnou hubu zrovna těch atributů,okolo čisté Slavie atp.zjevně obrací a začíná mu pochlebovat a vykřikovat podobné nesmysly,jako že nikdo neví jak vlastně zbohatl a nám to může být vlastně jedno,hlavně,že účel světí prostředky,že? No je vidět hoši,že máte před sebou ještě dlouhou cestu.Jen aby jste nedopadli jako Sysifos,z bájné řecké mytologie,jak tady přednáší jeden váš nejmenovaný přispivatel.Na závěr bych vám přál několik zásadních událostí,vzhledem k blížícím se svátkům:a to aby toho vašeho gaunera už konečně zavřeli do vězení,Františka Straku na doživotí a jeden váš skutečně sportovní a zasloužený sestup do nižší soutěže.S pozdravem ať žije ACS!!!!!zdraví MarHud.PS:vaše bída naše radost:-)))))).

            • Re: První posila!

              Eluin (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 22:47 |  
              0 0

              Ale to není hezké smát se cizímu neštěstí..
              Tam kde jsme my, můžete být někdy klidně i vy...
              Já Spartě sestup nepřeji, bez derby by ta naše liga přišla o jeden z mála dobrých "nábojů".

              • Re: První posila!

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 14.12.2011 23:00 |  
                0 0

                Nekrm trolla :-))

                Ale když už jsi to načal, mám dojem, že třeba na evropské scéně jsme my slávisté proti sparťanům zapšklejší nežli naopak. Já osobně jsem loni držel palce proti Spartě v kvalifikaci LM, ale pak v EP už jsem jí to celkem přál.

            • Re: První posila!

              koscheen (přítel SN)     před 13 lety 15.12.2011 09:04 |  
              0 0

              Do té poslední věty jsem si připadal jako kdyby promluvil globální strážce morálních hodnot a všehomíra a on to je nakonec jen rudej rádoby sofista:)

            • Re: První posila!

              SKS70     před 13 lety 15.12.2011 09:51 |  
              0 0

              MarHude: k tobě pouze dvě kontrolní otázky.

              Kontrolní otázka č. 1: Který klub z pražských "S" postoupil přes Žilinu?

              Kontrolní otázka č. 2: Který klub z pražských "S" postoupil přes Vasluii?

              Nespěchej, dobře si to rozmysli. Klidne použij svého přítele na telefonu - na Sraltě máš jistě mnoho "přítelů".

              • Re: První posila!

                honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.12.2011 10:56 |  
                0 0

                Chtělo by to ten test trochu prodloužit!

                Kontrolní otázka č. 3: Který klub z pražských S dvakrát porazil Ajax?

                Kontrolní otázka č. 4: Který klub z pražských S uhrál aspoň bod s Arsenalem?

                Kontrolní otázka č. 5: Který klub z pražských S neprohrál za letošní rok s Plzní?

                • Re: První posila!

                  rossobianco     před 13 lety 22.12.2011 21:10 |  
                  0 0

                  Ještě bych to prodloužil.
                  Který klub z pražských S dokázal postoupit do Ligy mistrů přes těžkého soupeře,který ji hrává pravidelně?

            • Re: První posila!

              naplavnik     před 13 lety 15.12.2011 10:12 |  
              0 0

              co se týče duchaplností v tvém příspěvku a v příspěvcích tobě podobných: "vaše bída zase naše radost!"

  3. Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

    Slawek     před 13 lety 15.12.2011 09:51 |  
    0 0

    Já bych taky Spartě přímo sestup nepřál, ale když se motala kolem 5-6.místa tak to bylo fajn. Liga se najednou zdála čistá a taky čistá byla. Dokonce i komentátor Čapek byl jaksi objektivnější. Vše bylo príma a asi i proto, že to tak mělo být. Nebylo proč cokoli ovlivňovat. Nebylo to mockrát, ale bylo to.

    • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.12.2011 10:51 |  
      0 0

      No, pokud myslíš opravdu tu sezónu s druhým titulem Liberce, tak ta se mi tedy z hlediska objektivity rozhodčích zrovna dvakrát nelíbila. Koneckonců to tak vyhodnotili též naši hráči, kteří tehdy odešli ze hřiště.

  4. POSILY !?

    venator     před 13 lety 15.12.2011 10:52 |  
    0 0

    Pojďme pokecat o hráčích.

    UTOK:
    Do utoku už je u nás "jednou nohou" Bohm ze Žižkova.
    Na základě jeho minulosti je vysoká pravděpodobnost, že zapadne, ale jako střídající "bourač" do vápna může pomoct.
    Já bych ale si spíš přál Ondráška, Wagnera (jmenoval jsem ho tady možná první:) Svěrkoše nebo Škodu. Možná bych zkusil na hostování Keriče jestli je na hostování v Teplicích jen do ledna. Možná Slepičku,záleží na ceně, to samé Vošahlík z JABL.

    ZALOHA:
    Jandu si myslím nahradí Petrák, Blažka nebo Hlouška v pohodě nahradí Hurka s Korešem, který umí hlavně dávat goly.
    Usiloval bych rozhodně o Pitáka, pokud by nešel získat tak Kalivodu, aby tmelil atmosféru v týmu a slavistické srdce.
    Rozhodně bych chtěl Bergera nebo Hanouska z Dukly, Koukala z PRI, Štěpána z HK, Hořavu z OLO, Sandra z ČB,

    OBRANA:
    Chtěl bych Štochla z Jablonce, možná Jablonského na hostování s opcí, nedávají mu teď prostor a my levonohé potřebujeme.
    Usiloval bych o Neuwirtha na hostování s opcí, je mu jen 26 a pred dvema lety byl jeden z nej beku ligy, muze byt zase.
    Lafrance ze ŽIŽ.

    • Re: POSILY !?

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.12.2011 11:07 |  
      0 0

      Böhm se mi jako posila nelíbí, ale bude-li to naprosto za hubičku (nebo dokonce jenom za Hubáčka), tak bych ho snesl, zase z celého Žižkova to byl na podzim jejich nejzajímavější hráč (kromě Vaclíka a možná Kalivody). Pilijevovi říkám spíše ne.

      Jeden z dvojice Ondrášek - Wagner rozhodně ano, Škoda možná, Svěrkoše ne. Keriče asi ne, Slepičku rozhodně ne. Vošahlík nevím, snad možná ano.

      Piták je nereálný, Kalivodu bych už nechal plavat. Berger nevím, někdo z dvojice Hanousek - Koukal ano. Štěpán nevím, Hořava je nereálný, Sandro je děsný palič.

      Štochl nevím, Jablonský možná, Neuwirth raději ne, Lafrance už taky ne.

      Do úvah bych přidal Miloše Brezinského, Tomáše Marka (ale jen v dobrém zdravotním stavu), Michala Švece, Tomáše Radu, možná i Davida Jarolíma. Taky bych si trochu posvítil na ofenzivní hráče Ústí, určitě tam v někom něco bude.

    • Re: POSILY !?

      opicemag     před 13 lety 15.12.2011 11:45 |  
      0 0

      Z Bohma šťatsný nejsem. Ale je to útočník. I to málo stačí na současnou Slavii.
      Ondrášek a Wagner. Nevím, jsou-li reální. Wagnera chce údajně Plzeň (a s tou nemůžeme soupeřit), Ondřášek bude hodně drahý.
      Škoda, Svěrkoš, Kerič = ne. Slepička už vůbec ne.
      Když jsem se koukal na zápas Plzně a Bohemnky, líbil si mi hráč Bohemky Nešpor. Je mladý a přišel mi i slušný.
      Vošahlík ano, ale nevím, zda-li ho Jablonec pustí. I když tam moc nehraje.

      Piták je zcela nereálný.
      Kalivoda raději ne. Je to sice Slávista, ale herně nás nějak nespasí.
      Hanouska i Koukala bych bral.
      Hořava je zcela nereálný. Ten nepřijde.
      Sandra ani Štěpána neznám.

      Neuwirtha bych bral.

      Ale dopadne to tak, že přijde Bohm, někdo z Ruska a možná ještě někdo podobý.

    • Re: POSILY !?

      marek018     před 13 lety 15.12.2011 11:47 |  
      0 0

      bohm je zbytečná posila. možná na hostování, jinak je to totální kravina. Nevěřím ani z 10 %, že se prosadí. Když staršího hráče s nízkým potenciálem k růstu, co toho moc nenahrál v lize, tak pomalu můžeme sáhnout po Strnadovi z Vlašimi nebo Radzinevičiusovi. Stejně absurdní "posily". Radši bych nic než zbytečné něco. jinak s možnostmi do útoku, krom Slepičky souhlas. možná bych zkusil vzít do přípravy někoho z Balkánu..

      Záloha je složitá věc, tam se mi líbí snad jen Petrák a ob zápas Milutinovič (ale ten se podle mě vyhraje). Snad bude zdravý Koreš a začnou se chytat Prošek, Tusjak a Šimeček, ale celkově mi to přijde dost slabé. Hanousek je zajímavý hráč, Štěpán taky. Sandra a Koukala jsem moc neviděl, těžko soudit. Piták, a Hořava jsou mimo naše možnosti. Možná zkusit přetánout Švece, třeba Tavarese, nebo někoho, kdo moc nehraje... co návrat Vaňka z Jablonce?

      štochl se mi moc nelíbí, to spíš Beneše, ale je fakt, že s Peltou máme dobré vztahy, tak by mohl něco vytlačit... Jabkáč půjde do SKS těžko, dost blbě nesl to, že musel odejít.. Ale myslím si, že stoper a levý bek by přijít měl, popř. i alternativa na pravo, ptz Kaufy je pořád out.

      • Re: POSILY !?

        marek018     před 13 lety 15.12.2011 11:56 |  
        0 0

        *zapomněl jsem na Hurku a Trubilu, aby mě někdo nelynčoval:)

        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

          mirecek1111     před 13 lety 15.12.2011 12:31 |  
          0 0

          no upřímně zase...pokud se v polsku fakt neplatí vysoké gáže..což já nevím, tak moc nerozumím proč zrovna odcházet tam. To už je snad zajimavější Kypr apod.

          • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

            honzah (přítel SN)     před 13 lety 15.12.2011 12:54 |  
            0 0

            Vrba bude mít 3x větší plat a 3x blíže domů, takže se mu to bude rentovat. Z hlediska rozpočtu a zázemí může být Wisla někde na úrovni Sparty nebo i výše.

        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

          Khadgar     před 13 lety 15.12.2011 13:42 |  
          0 0

          Vrba dokončí sezonu v Plzni a pak:
          půjde za lukrativní nabídkou do zahraničí (lukrativní ne nutně ve smyslu financí)
          v případě neúspěchu Bílka půjde k repre
          zůstane v Plzni protože jinam v ČR se mu chtít nebude.

          Jeho příchod ke Slavii tedy vidím jako nereálný, to už spíš ten Komňacký aneb křídelní fotbal ve Slavii. A s Lafatou, protože ten půjde po neúspěšném zahraničním angažmá za svým oblíbeným trenérem :)))


          btw, Štajner ve Sportu na otázku, zda letos začaly týmy v lize hrát ofenzivněji řekl, že ne, že ofenzivně oproti minulé sezoně hraje akorát Příbram, jinak že jsou spíš děravý obrany. A že vyhrajou s Libercem titul, protože Škorpil vždycky říkal: "titul můžeme vyhrát jedině když bude ve Spartě Hřebík" :)

          • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

            VitK     před 13 lety 15.12.2011 18:59 |  
            0 0

            Musím se přiznat, že si podobnou naději pořád taky dělám. Sice mě pan Hřebík díky výsledku a hře devatenáctky znejistěl, ale jinak jsem ho vždy považoval za teoretika, který nikdy nic nevyhrál. Tvrdil jsem, že s Hřebíkem Sparta nevyhraje titul, když ji všichni oslavovali, jak skvěle prohrála v LM s Realem Madrid. A vyšlo mi to. Teď je ovšem náskok až moc velký. Snad jediná naděje je v tom, že Hřebík jako mnohokrát v minulosti úplně rozhází mužstvo a rozhádá kabinu. Mám ale obavy, že tohle bohužel Křetínský nějak odhadnul, tak tam ponechal Haška a díky tomu se úplnému rozbití a rozhádání podaří zabránit.

            Uvidíme. Pak by bylo možné, že podle mě nejhorší trenéry, kteří se pohybují na české fotbalové scéně, budou mít slavná pražská S. I když vlastně je tu ještě Csaplár. Tři oblíbení teoretici, komentátoři, z nichž 2 (Straku a Csaplára) již dlouhá léta opravdu nemůžu ani cítit.

            Na druhou stranu jsem si po shlédnutí Pokondr live s Franzem musel objektivně přiznat, že mám předsudky a že velký Franz má v něčem pravdu. Alespoň v tom, že tak silný odpor k němu je opravdu výsledkem frustrace. I když si ješitně myslím, že v mém případě se nejedná o frustraci ubožáka, jak praví Franz, ale frustrace z vývoje ve Slavii.

            Za poslední roky jsme toho zažili moc. Napřed euforie. Pak ovšem špatné výsledky po 2 titulech, trapné vedení, které odvolávalo a neodvolávalo Jarolíma. Potom další pád, zjištění, že Slavia přestala být mužstvem slušných, naopak, že ji vlastní skuteční zločinci. Její vytunelování, obavy o úplný zánik. Potom podivná záchrana neznámou, ale zřejmě podivnou finanční skupinou. Následovalo překvapivé převzetí dalším vlastníkem, který tedy opět skvělou pověst nemá. Jeho sliby, že fanoušky přesvědčí prací a výsledky, byly v kontrastu s mizerným vstupem do podzimní ligy s vrcholem v Převýšově. A jedinou změnou, kterou jsme mohli vidět, byl výrazný příklon ke Spartě a podpora jednoho z největších škůdců Slavie, pana Pelty. To vše doplňováno odvoláváním-neodvoláváním trenéra Petrouše, rošádami s asistenty...

            A potom přišlo angažmá Straky. Podle mě krok, kterým příslovečný pohár přetekl. A naše zloba se obrátila proti němu. A on přitom opravdu, na rozdíl od jiných, pokud je známo nic neukradl, nikoho nepodrazil, nic špatného neudělal. Stal se terčem, na kterém se odreagováváme ze smutku, znechucení, odporu, nebo jak tomu chceme říkat, ze všeho špatného, co se se Slavií děje. Asi nezaslouženě, nic na tom nemění, jaký je to trenér.

            • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

              Artur (přítel SN)     před 13 lety 16.12.2011 00:49 |  
              0 0

              Jestli sjem se někdy chtěl pod něco podepsat tak tohle je to pravé! Palec nahoru...

        • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

          bongor     před 13 lety 15.12.2011 21:00 |  
          0 0

          Proč by to dělal?Měl by možnost vyvést nejslavnější český klub
          z průměru na vrchol a ukázat,kdo je lepší,Vrba nebo Hřebík?

          • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

            naplavnik     před 13 lety 16.12.2011 01:20 |  
            0 0

            ano, pražská "es" se neodmítají, nicméně jsem v tomto malinko morous a kverulant, ale co se týče profi kopáčů a lidí kolem fotbalu, tak jsou ty motivy samozřejmě zištné a sportovní... ale finanční podmínky mu nejsme asi schopni ani dorovnat s těmi, co má (nehledě na to, co nyní se svým kreditem může získat jinde) a sportovní úspěchy jsou ve světle dosavadní nekoncepčnosti a organizační nestability poněkud chimérické... ale ano, jak rád bych se mýlil...

            • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

              venator     před 13 lety 16.12.2011 11:03 |  
              0 0

              Já spíš slyšel o Komňackém. Ale to může dopadnout jako s Levým.
              Ten už měl taky smlouvu na stole a na poslední chvíli se do toho vložil Paska.
              Vrba by klidně k nám přijít mohl. Nikdo z Vás neví jaké má priority.
              Pro každého nejsou peníze jediný důvod v rozhodování.
              Je dost chytrý na to, aby věděl, že když skončí v Plzni teď tak to bude v nejlepší možné době tzn. na vrcholu.
              Nic víc už s nima dokázat nemůže.
              Do LM se příští rok nedostanou a budou vůbec rádi za EL. Skončí nebo se zraní "nejtlustější veverka na světě" a efektivita jejich hry půjde dolu o 30%. Do toho prodají min. Jiráčka a budou na jaře rádi za předkolo EL.
              Jaké má tedy možnosti? Do zahraničí NE! Musel by perfektně umět jazyk o čemž pochybuju. Ledaže by uměl výborně německy a dostal by nabídku z Bundesligy,ale to není pravděpodobné. Ne každý na Ostravsku umí polsky!
              Pokud tedy zůstane v ČR tak jediná pro něj zajímavá a logická varianta a krok dopředu je Slavie zvlášť jestli to je rozumný trenér tzn. že chce i pravomoce ohledně přestupové politiky.
              Pokud mu vůbec nabízí místo v Polsku může ho odradit,že to je jen místo na lavičce tzn. "jen vedení zápasů". Nebo třeba neumí polsky. Chci říct, že všechny pro a proti a okolnosti vůbec netušíme. Z toho vyplývá, že šance pořád žije!
              J.

              • Re: Síň slávy: Fanoušci sobě!

                venator     před 13 lety 16.12.2011 11:06 |  
                0 0

                Taky jsem něco slyšel o tom, že Franze vyhodí už teď a přijde jistý exasistent repre a expředsedy...ale kdo ví jak to dopadne.