Účastníci: Aleš Řebíček, Adam Řebíček, Martin Malík, Jana Kaufnerová, Radmila Štěpánková, Ladislav Adamec, Jindřich Riesner, Martin Krob, Tomáš Dvorský
Témata setkání:
- v médiích proběhla zpráva, že do Slavie míří František Snopek - je to nesmysl, v žádném případě do klubu nepřijde
- hodnocení setkání fanoušků s vedením - kladné ohlasy z obou stran
- Síň slávy - zahájení konkrétních kroků k jejímu vytvoření, které je v režii fanoušků
- zhruba v polovině ledna bude další setkání vedení s fanoušky, tentokrát na téma marketingu a finance
- podzimní výsledky mládeže, 10. místo U19 - není prioritou umístění v tabulce, ale výchova hráčů pro A tým. Nejlepší čtyři hráči už v U19 nejsou, jsou v A týmu a béčku, další hráč k nim přibude v zimě. Pracuje se na kádru juniorky pro další sezónu.
- pokud bude schválen navrhovaný loterijní zákon, který neumožňuje přidělovat finanční prostředky na veřejně prospěšnou činnost, vedení Slavie se obává, že naše děti a mládež mohou přijít až o 15 mil kč ročně.
- autogramiáda - malá účast fanoušků, nezájem o suvenýry - důvody nezájmu?
Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Včera odpoledne proběhla v Edenu další pravidelná schůzka zástupců vedení klubu a zástupců fanoušků, my vám nyní přinášíme zápis z této schůzky.
Komentáře (50)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
quelhar (admin) před 13 lety 07.12.2011 12:29 |Co se tyce autogramiady, radi bychom ziskali nazory vice lidi, tj. jak se k autogramiadam stavite?
Mate o ne zajem, i kdyz se tymu zrovna nedari?
Byl by vetsi zajem, kdyby probihaly v Edenu a ne v Hostivari?
Jsou suvenyry, ktere se tam prodavaji, prilis drahe nebo jinym zpusobem nevhodne?
Jake suvenyry byste si na autogramiadach predstavovali?
Jakekoli komentare k autogramiadam vitame...
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Steve2924 (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 12:33 |U mě byl problém právě ta Hostivař. K cenám se nevyjádřím, když jsem tam nebyl. Ale budu kupovat kalendář a kdybych tam byl tak bych si ho asi koupil už tam a nechal podepsat.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Artur (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 12:41 |Osobně si myslím že smysl autogramiád by měl být hlavně nalákat a potěšit děti, tudíž by se to mělo spojit s nějakou vyznamejsi akci nejakeho obchodniho domu, ci organizace (dny dětí, školní turnaje). Pak taky umisteni bydlim na druhe strane Prahy a Hostivař je opravdu i pro lidi z centra trochu z ruky...
Co se týče suvenýrů tak nemám názor, kupuji jen šály a hrnky :-))
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Jiri1 před 13 lety 07.12.2011 13:00 |Zdravim, majiteli ani dalsim lidem se neda vycitat, ze by nedavali informace , ale zamyslel se nekdo treba nad cenami a hlavne nabidkou slavistickych veci, vite , ze treba v Ostrave , diky druzbou s Polaky siji veci levneji a pruzneji reaguji na pozadavky fandu, vite treba , co vlastne dneska chce fanda, delal nekdo v posledni dobe pruzkum , co by lidi ve fanashopu uvitali, chybi treba originalni zalezitosti , ale treba i pruznejsi prodej na stadionu pri akcich, to pak samozrejme zajistuj jini na ruznych burzach a pod. Je skoda , ze se Rebickove nevyjadrili k posileni kadru, k vecem okolo Straky a pod., je jeste vetsi skoda , ze hraci Slavie nejsou vyuzivani i k marketinkovym vecem a pod. Urcite je skoda , ze veden pro verne fanfy nezorganizovalo ve spolupraci s fanklubem nejakou predvanocni akci. Zas na druhou stranu bych chtel ocenit klid , jaky ma konecne cely klub i pristup majitelu , jsou jedni z mala v celem regionu, kteri chodi na podobne akce a maji zajem o nazory fandu.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Steve2924 (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 13:24 |Akce pro (nejen) pro děti se dá udělat i v Edenu. Nápad na léto, v pauze udělat jeden den (ideálně víkend) akci v edenu, kdy hráči se mohou podepisovat po menších skupinkách v různých částech stadionu. Rovnou tam můžete prodávat suvenýry, občerstvení. Udělat nějaké soutěže o malé ceny (propisky, klíčenky). Jen tak z hlavy: kopání penalt, trestných kopů na přesnost (nebo na Vaniaka), soutěž v malování slávistických motivů, házení autů na dálku. Součástí může být prohlídka zázemí, nebo nějaká krátká beseda. Jsem přesvědčen, že účast a útrata by byla mnohonásobně větší, spokojenost fandů také a rovnou to může sloužit jako nalákání dalších fanoušků. Máme domácí stadion (i když není vlastně náš) tak ho taky musíme využít. Poslat hráče do nejodlehlejšího nákupního centra v Praze a pak se divit, že je malá účast, nechápu... ;o)
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
lucky-pilda před 13 lety 07.12.2011 13:19 |S Hostivari nevidim zadny problem, vzdyt je to od Edenu kousicek. Myslim, ze premistenim do Edenu by se nic nevyresilo, nasly by se jiny vymluvy.
Nicmene souhlasim, ze by to mela byt akce uzpusobena hlavne pro deti, spojena s nejakou akci pro ne. Ja bych tam napriklad nesel ani kdyby se podepisoval Messi, protoze me to proste nezajima (jedine kdyby tam byl Bican, Puc a Planicka, ale ty to uz asi nestihnou). Neco jineho bylo treba tenkrat podepisovani v Edenu po titulu v lete, spojene jeste s dalsimi akcemi. To bylo hezke odpoledne. Taky nechapu, proc se to nekonalo dohromady s hokejistama. Nalakalo by se tim vic jak spis hokejovych tak spis fotbalovych fanousku.
Suvenyry na autogramiadach krome obligatnich karticek a plakatu prave neco, co by zaujalo mladez nebo co je pro ne vic urceno.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
slamacek (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 13:55 |o autogramiadu nemam zajem. tim nevylucuju, ze v budoucnu se nebudu ucastnit. predevsim kvuli klukovi. s cim to spojit? nevim. mozna nejakou soutez. kopani na brankare, minifotbal, proste takove slavisticke odpoledne... pak samozrejme pri vydani nove knihy, plakatu, kalendaru na dalsi rok. myslim, ze max. 4 akce do roka spis klidne jen dve muzou stacit.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Eluin (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 14:28 |Na autogramiádu bych dorazil, kdyby přítelkyně neměla svátek, takže u mě jsou důvody ryze osobní.
Osobně bych ale více uvítal, kdyby se ona autogramiáda konala v Edenu.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
bongor před 13 lety 07.12.2011 18:20 |O autogramiády obecně je zájem,když se klubu daří herně.Myslím,že málo koho zajímají podpisy hráčů,kteří jim koncem podzimu předvedli
tak nezáživný fotbal.Výjimkou mohou být kluci,kteří už mají něco odkopáno a něco udělali pro slávistické úspěchy.třeba tak často kritizovaný Standa.Ten by měl být i přes současnou slabotu žádané zboží právě na autogramiádách.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Stahler před 13 lety 07.12.2011 14:44 |Byl jsem na té autogramiádě a hodnotil bych ji kladně.Plusem byla určitě oproti minulým sezonám účast kompletního hráčského kádru,chyběl jenom trenér František Straka.Podle mého názoru měl být na akci přítomen,když už se vytiskla jeho kartička.Problémy by asi nebyly,hooligans a ultras se zúčastnili jen v pár lidech a navíc tam bylo několik členů ochranky i policie.
Já osobně mám autogramiády rád bez ohledu na postavení Slavie v tabulce a předváděný herní projev.
V Edenu by to bylo určitě o něco lepší,přeci jenom Hostivař je trošku odstrčená,i když úplný zapadákov na kraji Prahy to určitě není.
Ceny suvenýrů jsou relativně přijatelné,třeba hráčské kartičky za 80 Kč jsou ok,kalendář jsem si výjimečně nekoupil,protože vím že dostanu pod stromeček kalendář hokejové Slavie a dva kalendáře takových rozměrů se mi na zeď pokoje jednoduše nevejdou,mám tam dost plakátů a málo místa...
Představoval bych si tam určitě nějaké podepsané originální dresy hráčů,jako se prodávaly třeba v aukcích nebo dávaly k permicím,tohle by jistě nějaké sběratele nalákalo a ještě by to chtělo všeobecně větší sortiment zboží,nabídka byla slabší,Fanklub ve vedlejším stánku toho měl na prodej o dost více.
Problém vidím určitě ve zvoleném termínu pro autogramiádu,bylo to v pracovní den a třeba já osobně jsem na ni jel prakticky přes celou Prahu a určitě jsem nebyl sám.Ideální termín pro autogramiády bych viděl na sobotní nebo nedělní odpoledne samozřejmě za předpokladu že není kolize s nějakým zápasem třeba hokejové Slavie,dost fanoušků chodí na oba sporty a někteří pravidelně.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
jane (admin) před 13 lety 07.12.2011 17:17 |Vzdyt dresy tam byly, byly to originalni dresy hracu z poharu z minulych let, za 499 korun jeden...
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Stahler před 13 lety 07.12.2011 19:00 |Cože ? Ten vystavený vypadal jako obyčejný kousek z fanshopu.Proč tedy ty dresy nebyly na ramínkách otočené jmenovkou ke kupujícím ? Kdyby tomu tak bylo tak bych si nějaký určitě koupil.Nebo se brzy vyprodaly ? Přišel jsem tam totiž až později,když už byla autogramiáda v plném proudu,z práce jsem to dříve nestihl.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
jane (admin) před 13 lety 07.12.2011 21:47 |Prodalo se jich snad 20. Zkusim zjistit, jestli se ted prodavaji ve fanshopu.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
jane (admin) před 13 lety 09.12.2011 08:46 |Tak zbyvajici by mely byt ve Fanshopu, do vyprodani zasob, za tech 500 korun.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
cages před 13 lety 09.12.2011 09:35 |Ty dresy byly s čistejma zádama, klasika z fanshopu. 2 sezóny starý. Ve fanshopu je maji (ale je vtipný, že tam nemaj z posledních dvou sezón).
Ohledně tohoto bych chtěl směřovat dotaz na vedení. Je problém v roce 2011 udělat pro fanoušky dres aby vypadal jako ze zápasový série? Proč můžou mít v anglii loga soutěže a mladší žáci sponzory?(napadaj mě akorát práva) Když si nechám natisknout jméno ve fanshopu tak je to hroznej paskvil. Nebo proč nemůžou hrát kluci každej zápas v nový sérii a ty hraný pak dát do prodeje za cenu např. 2000 nebo 2500? Osobně si radši připlatim ale budu mít luxusní dres. Dneska ho sehnat je spíš o náhode.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
malenfant před 13 lety 07.12.2011 16:43 |Co se týče konkrétně mé osoby, nejsem fanda autogramiád a podobných marketingu poplatných akcí, nicméně chápu že dětská, ženská a sběratelská populace ony akce vítá, což je pochopitelně pro popularizaci sportu, klubu i fotbalistů samotných důležité. Pak je zde samozřejmě otázka výběru lokace a prezentace jako takové. Když čtu o autogramiádě konané v OC Hostivař, představím si partu kluků sedících vedle regálů s rohlíky za otlučenými stoly narychlo překrytých ubrusy s logem RaJ a položené Mattonky. Říkám si, co se vlastně propaguje...? Samozřejmě, kdyby se mužstvu dařilo, byl by zájem větší, nicméně autogramiáda přímo na stadionu by pochopitelně přilákala mnohem početnější návštěvu, ale jak říkám, otázka je, co se vlastně chce propagovat...
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
miros před 13 lety 07.12.2011 12:58 |Proč byla autogramiáda v Hostivaři? Nebylo by lepší, kdyby byla třeba ve fanshopu v Edenu?
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 14:27 |Kalivoda končí na Žižkově, nechápu, proč po něm Řebíček nesáhne, notabene teď, když odchází Janda. Že je to kvalitní fotbalista, dokázal v Champions League i v Evropské lize, je to Slávista a byl by určitě šťastný, kdyby se mohl vrátit a nechal by na hřišti všechno. Navíc se oženil, má malé děcko a lidsky dozrál.
Jarolím ho tehdy vyhodil, protože se příliš radoval po vstřelení golu Spartě a po druhé žluté šel ven ...
http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=97232
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Eluin (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 14:31 |Kalivoda by nebyl žádným spasitelem současné Slavie, ale také bych jej uvítal, už jen proto, že podobný typ hráče (i po stránce povahové) není k zahození, rovněž by mohl přitáhnout několik diváků a urovnat vztahy na trase kotel - vedení.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
PetCC před 13 lety 07.12.2011 16:01 |Souhlasím, Kalivoda není žádný nadprůměr (i když někdy se hráč výrazně zlepšit může). Ale pokud by nic jiného nebylo, tak proti němu nejsem.
Opravdu ale netuším, čeho je majitel schopen, jestli ještě chce do Slavie něco vložit, nebo ne.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
opicemag před 13 lety 07.12.2011 16:56 |Tady podle mě záleží na majiteli klubu:
a) chce budovat kádr, abychom hráli na čele, má dohodnutého trenéra a podle toho bude (perspektivně) posilovat = v takovém případě jedině že by ho chtěl budoucí trenér
b) žádná koncepce není, vezme se ten, kdo se namane a koho dohodí agenti, cíl je zachránit se a nějak to uhrát = v tom případě bych Kalivodu bral, sice nás asi nijak nespasí, ale odchází Janda a nemáme skoro žádné ofenzivní hráče, navíc za nás bude bojovat na 100 procent
To vzhledem k tomu, že zřejmě platí b), tak bych Kalivodu vzal.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 17:32 |opicemagu, asi zatím platí za b), ale jsou určité náznaky, že od léta 2012 bude platit za a). Tedy doufám. Erich Brabec by se prý rád vrátil, ale bylo mu naznačeno, že budoucí trenér ho nechce.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Slawek před 13 lety 08.12.2011 09:48 |A Ty bys Brabce Ladislave vážně chtěl? Aby zase nakopával míče a vyřazoval zálohu? Na co pak kupovat Kalivodu a další záložníky. Ne, ne, Brabec, to by byl velký krok zpět.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 09.12.2011 08:41 |Slawku, já netvrdím, že bych chtěl, aby se Brabec vrátil (ani náhodou). Jenom to, že on měl zájem a naše vedení mu vzkázalo, že nový budoucí trenér ho nechce. A to je velký rozdíl a pro mě velice zajímavá informace o Řebičkovi. Za prvé nekecá, že má dopředu domluveného trenéra (asi od léta 2012) a za druhé s tím novým treněrem konzultují už teď změny v kádru. A to jsou dvě pozitivní věci a snad předzvěst budoucí koncepční práce u našeho prvního mužstva. Jen houšť.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
spojka před 13 lety 07.12.2011 17:40 |V tom případě by mě zajímalo, proč na hřišti nenechával všechno už v době, kdy za Slavii hrál. Na jeden povedený zápas připadalo tak pět odchozených. A nevěřím, že důvodem byl KJ.
My tu všichni voláme po nějaký koncepci, profesionalitě a budování kádru, kterej by nás vrátil do pohárů, a na druhý straně sem budeme vodit kluka, kterýho se zbavili jako nepotřebnýho v Brně, Teplicích i na Žižkově, a to jen proto, že je to slávista? Ať přijde na tribunu, tam bude vítán.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
bongor před 13 lety 07.12.2011 18:26 |Abych řek pravdu,tak si nevzpomínám,že by na to Kalič nějak často kašlal.Mně by vůbec nevadil.Zato rychlokvašený mluvčí sralty Brabec by mi vadil a to hodně,i vzhledem k tomu,že si vzpomeňte,jak jsme na něj i na tomto webu soustavně nadávali,než byl odejit.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Steve2924 (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 18:59 |Kaliče bych do Slavie chtěl. Jsem přesvědčen, že by tady hrál lépe než na žižkově, už jen protože tady hrát chce a bylo by to pro něj víc než jen JOB. Po sportovní stránce by nás sice výrazně nespasil, ale po odchodu Jandy stejně na nějakou výraznou posilu nebudou. Otázka je jak by Davida přijala kabina po tom co se dělo na žižkově a hlavně jak by si sedli se Strakou. To by asi byl největší kámen úrazu.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 09.12.2011 09:35 |Ještě můj pohled na Davida Kalivodu. Ano, podával nevyrovnané výkony, ale na druhou stranu, když o něco opravdu šlo, např. derby se Spartou nebo třeba evropské poháry, tak podal nadstandartní výkon, prostě to v něm je. A to se nedá říct o velké většině hráčů naší ligy. Navíc je to Slávista, srdcař, prostě by se vrátil "domů" a jsem přesvedčený, že by se zařadil k Latymu a byl by vůdčím typem mužstva. A v neposlední řadě by si tím Řebíček trochu naklonil naše fanoušky a to po angažování všech Platilů a Straků taky není zanedbatelné. Prostě bych Kaliče bral všemi deseti.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
urs (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 18:27 |já už jsem trochu starej na autogramiády :) reflektuji takto na jednoho z kolegů, kt. zmínil autogramiádu jako "akci" pro mladší ročníky (děcka?) a spojení tohoto s nějakou větší záležitostí, jako je otevíračka obchodního domu, fotbalové turnaje pro prcky apod.
pokaždé, když se vydám zafandit, tak si něco drobného do sbírky (či jako dárek někomu) koupim, málokdy si nic červenobílého neodnesu..
mě dost zajímá situace okrem fanšopu, bo stránky společnosti fanzone jsou opravdu ošklivé a navíc mám i pocit, že sks má nějakou smlouvu s ďáblem (fanzone) - tudíž nemá stoprocentní profit z prodeje - třeba se mýlím, ale finanční podporu svého klubu si představuju jinak a nechci lejt peníze někomu mimo - pravděpodobně to neni zrovna výhodné :)
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
jane (admin) před 13 lety 07.12.2011 18:51 |Situace ohledne fanshopu se resi. Podrobnejsi info pak urcite bude na setkani s fanousky v lednu.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
urs (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 18:59 |děkuji :)
zrovna okukuju fanšop hokejek a ač fandim v hokeji kladnu nebo litvínovu (nezlobte se na mě - každej má nějaký neduhy), tak tohle je dle mého gusta :)
držím palce, ať se podaří od fanzone odpoutat a dělat si tento marketing hezky po svém ;)
link na hokejky je tady:
http://fanshop.hc-slavia.cz/
a samosebou..
díky jani ;)
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
bongor před 13 lety 07.12.2011 20:23 |To víš ursi,že my poněkud starší ročníky máme každý nějaký ten neduh.Ty třeba fandíš v hokeji Kladnu nebo Litvínovu.To by se dalo léčit,je na to takové červenobílé mazání,něco jako býval optodeldok,nebo jak se jmenoval ten Švejkův slavný lék na nohy.Ale Ty jsi se svým neduhem spokojen,tak proč ne,jen fandi dál.Mě zase bolej achilovky a taky s tím nic nedělám.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
urs (přítel SN) před 13 lety 07.12.2011 21:46 |mě bolí jen jedna a jedinej lék je nic s tim nedělat - tj. nesportovat dokud v nich nepřestane křupat a nebudou po každym doteku bolet :)
tak na to naše kladýnko, ahoj :))
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Gino před 13 lety 08.12.2011 11:35 |KLADNO!! :))
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
honzah (přítel SN) před 13 lety 08.12.2011 12:19 |To je zvláštní, já taky hodně držel palce hokejové Slavii, když byla v Edenu, ale jak se přestěhovala do Hušákova Ticha, tak se mi nějak začala odcizovat (taky jsem přestal mít kvůli VŠ čas na sledování XOKKÉŇE) a dneska už jsem nestraník, kterému je nejbližší ... taky Kladno! (Ale na extraligový zápas jsem už nekoukal pár let, anebo si aspoň na žádný nevzpomínám.) Jen hlavně, aby nevyhrála HC Sparta či HC Pardubice, jinak je mi to celkem šumák.
Kdybych náhodou začal hokej více sledovat, asi budu znovu hokejovým slávistou, ale zatím mi stačí nároďák, který je mi naopak sympatičtější, nežli ten fotbalový.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
mart před 13 lety 08.12.2011 15:42 |ursi zkus todle
http://www.google.co.uk/products/catalog?hl=en&cp=14&gs_id=14&xhr=t&gs_upl=&bav=on.2 ,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1024&bih=571&wrapid=tljp1323355126302024&q=silicone+heel&um=1&ie=UTF-8&tbm=shop&cid=15117699137647010757&sa=X&ei=_svgTvKXMYOp8QPu4Zj5BA&sqi=2&ved=0CEoQ8wIwAA#
nebo neco podobnyho. Sveho casu sem mel podobne v kazdejch botach :). Ted uz to nepotrebuju. Rychlejsi pohyby, zejmena nohou, se mi od jiste doby protivi. A bolesti achilovek se touto "psychoterapii" znacne zlepsily :)
zdravi mart
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
urs (přítel SN) před 13 lety 08.12.2011 20:37 |no hej! :)
to teda zkusím marte! a poreferuju - já s bongorem už si fakticky nevíme rady a pokud tohle zabralo slávistovi tvého ražení - nám to zabere taky!! ;)
díky moc - úplně mi to připomnělo marné shánění tzv. tremolo stopperu na mou milovanou el. kejtru :D to je sice asi jinej příběh, ale faktem zůstává, že to tady u nás sehnat nejde!! :D
[tak mi to ukoval kámošův taťka v práci podle obrázku z netu :))) ale tohle asi neuková, to je fakt..]
jináč samozřejmě pro kluky nahoře ještě taky todlenc: KLADNO HÁZÍ! ;)
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
mart před 13 lety 09.12.2011 11:32 |Kladno hazi!....pokud se dobre pamatuju, tak spravna odpoved je "Rakovnich chyta!" :)
U me samozrejme Slavia i v hokeji. Moc dobre se pamatuju jak hrali druhou ligu na konci sedesatejch let este na venkovnim hristi. Dneska by se tomu rikalo "Open Air", a byla by to hrozna bomba :).
My sme to s tatou nemeli do Edenu z Vinohrad tak daleko, takze krom fotbalu (samozrejme s celym predzapasem dorostu) to byla i Nedelni hazena (Arnost, Kulhanek, Rozenkrantz, Behounek, pozdeji Djakov), a nakonec i ostatni sporty. V osumdesatych letech (asi v polovine) se v prvni lize znova zacalo pohybovat i druzstvo volejbalistek. Tam sem pochopitelne chodil i z jinych duvodu, nez jen z lasky ke Slavii :D
mart
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
urs (přítel SN) před 13 lety 10.12.2011 00:14 |:) to s tím Rakovníchem už si nepametam, ale takovej Rakovník, to mi něco řiká - bo jsem rodák :)
no a ty volejbalitky.. cheche :))
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
opicemag před 13 lety 08.12.2011 09:04 |Když jsem viděl záznam z včerejší LM, musím se zastat naší ligy. To by neprošlo snad ani v naší lize. Ajax dva zcela regulérní góly a rozhodčí je neuznají. Dobře, to se může stát. Rozhodčí to někdy zcela nezvládne. To se stává i v LM. Jen by mě zajímalo, dostane-li pořádný flastr. U nás by mu za tohle Dáša zastavila činnost na pěkně dlouho. Ale že dá Lyon za poločas 6 gólů, když to nutně potřebuje a soupeř mu v tom vůbec nebrání, to mi přijde krajně podezřelé. Skoro stejně jako záchrana Plzně před pár lety na spartě.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Jiri1 před 13 lety 08.12.2011 09:56 |Zdravim, taky mne zajimalo tohle tema , tak jsem sledoval loni par takovych kriklavych pripadu, ale vlastne k tomu nikde nenajdete nic, protoze komise rozhodcich UEFFY podobna rozhodnuti nezverejnuje, navic hodne zalezi na zprave delegata a ten v ramci dobrych vztah vetsinou napise takovy nic nerikajici elaborat, aby byl z obliga, totez o chovani divaku, hlavne silnym klubum projde treba pyro na stadionu, spatna poradatelska sluzba a pod.Naproti tomu kluby , ktere v Evrope mnoho neznamenaji , nebo neprokazuji svou prizen rozhodcim i delegatum. zajistenou super hotelem /ctyri hvezdicky jsou predepsane/ na to doplati pokutou za kraviny , jako je treba nedodrzeni velikosti medialni zony. Stiznosti na rozhodci a delegaty jsou spise vyjimkou, panuje pravidlo, ze se to klubu pri nejblizsi ucasti v poharu negativne vrati, reba kontrolou pripravenosti arealu , nebo sikanou pri zajiteni bezpecnosti na stadionu. Navic rozhodciho na Evropskou scenu deleguje prislusny svaz a az tam je soucasti jisteho supervyberu, coz samzrejme vede k nejdivocejsim uvaham o takovem vyberu.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
honzah (přítel SN) před 13 lety 08.12.2011 12:23 |Iniciativní blb s praporkem se najde všude, psal jsem o tom i článek ( http://janhoffmann.blog.idnes.cz/c/180781/Ofsajdovy-knize-Jaroslav-Moudry-gosudar-zabijaku-s-praporkem.html).
Horší je, co se stalo v Záhřebu, v souvislosti s Jihoslovany mě napadají reminiscence na zápas Jugoslávie - Španělsko 3:4 (ME 2000), pokud si ještě někdo vzpomene. Jenže tohle se hrozně těžko dokazuje. (Hodně trapné bylo taky Dánsko - Švédsko 2:2.)
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Vhoo (přítel SN) před 13 lety 08.12.2011 13:21 |ten zápas Dánsko Švédsko jsem viděl a podle mě byl naprosto férovej , to že se to zrovna nehodilo do krámu Italům nic neznamená.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
honzah (přítel SN) před 13 lety 08.12.2011 12:31 |Nevím, jestli Řebíček nemá mesiášský komplex ,,Já přinesu peníze, trenéra, hráče a sponzory a zase budeme v europohárech.´´
Pokud chce Slavii vrátit nahoru, musí hlavně vybudovat sportovní vedení, přivést lidi jako Říčka, Cipro, Karoch, Janů, Šrámek, apod. Prostě dobrou práci s mládeží, ucelenou koncepci od žáčků k áčku, o přestupech mají rozhodovat lidé, co tomu opravdu rozumí. Od toho by se mělo začít a je docela smutné, že za ten půlrok, co tady Aleš nějak působí jsem takový příchod nezaznamenal, maximálně brouzdajícího pana Bartoníčka. Jinak to bude jenom pokus - omyl.
Příkladem snad může být Dukla (ale jen do jisté míry, máme přeci na víc), ale nemělo by to být jako na Spartě, kde do každé věci mluví pět lidí.
Co se týká samotných financí, nemám takový strach. Když dokázal Kapr udělat na Střížkově rozpočet 30 mega (možná i více), tak AŘ na Slavii jistě těch 80 - 100 dá aspoň zpočátku dohromady. I když jestli bude výkonnost stagnovat, tak do budoucna nevím, nevím...
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
bongor před 13 lety 08.12.2011 13:08 |Já bych si honzo toho Karocha tak naložil do lihu.Mně je teda hodně nesympatický a myslím,že i něco kuje proti Slavii.Tak ať si radši
cancá do bedny,to by se našly lepší typy,Cipra a Říčku bych bral,Šrámka asi taky.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Fallen (přítel SN) před 13 lety 08.12.2011 13:34 |To je ale asi jinej Karoch.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
Jakubisko před 13 lety 08.12.2011 14:02 |Jo, to je Pavel. Naší mládež trénuje Petr, jeho brácha.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
bongor před 13 lety 08.12.2011 17:29 |Aha,díky za info.
Ale teď mě hlavně dojala jedna věc:Chovaněc nechce do Slavie/viz.online na idnes/.Co budeme dělat,co jen budeme dělat?
To nás potkalo pěkný neštěstí.
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
jane (admin) před 13 lety 08.12.2011 14:33 |Brzy ti odpovime rozhovorem s Miroslavem Drzmiskem...
Re: Proběhlo další setkání vedení klubu se zástupci SDS
honzah (přítel SN) před 13 lety 08.12.2011 23:57 |No díky, zkusím si to pročíst :-)