Názory

Fanoušek na hrací ploše!

Pilařův gól oslavoval s našimi reprezentanty přímo na hrací ploše na Letné i jeden fanoušek. No to je přece úžasné, že pane Synecký!

"Byl to Ital a choval se slušně. Řešit to však nikdo nebude, neboť se nejednalo o žádnou výtržnost". Tolik tento bezpečnostní manažer FAČR. Vyhrálo se, všechno je tedy v pořádku. Podle mého názoru se však velmi mýlí. Příslušné komise by neměly hodnotit chování fanouška, ale výkon pořadatelské služby a ten byl přece mizerný! Udělat totéž v euforii fanoušek na Slavii, už by navrhovaly znovuosazení plotů. O exemplární pokutě ani nemluvím. Proto zaslouží i náš svaz pokutu, aby chlapci věděli, jaké to je, když vám všeználci radí, co a jak máte nebo nemáte dělat. A když vám s gustem napaří pokutu.

Komentáře (26)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Fanoušek na hrací ploše!

    Jakubisko     před 13 lety 16.11.2011 11:38 |  
    0 0

    Ehm? To už můžeme odesílat i články o pěti větách, které by sotva obstály jako komentáře v diskuzi? A to "navrhovaly"?...ehm...

    • Re: Fanoušek na hrací ploše!

      Jakubisko     před 13 lety 16.11.2011 11:39 |  
      0 0

      Jo, teď už vidím že komise navrhovaly, mea culpa :) Ale na mém prvotním údivu to nic nemění.

  2. Re: Fanoušek na hrací ploše!

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 12:09 |  
    0 0

    UBREČENÍ, OLÉ!

    • Re: Fanoušek na hrací ploše!

      marek018     před 13 lety 16.11.2011 19:47 |  
      0 0

      člověče, nevím proč, ale poslední dobou mi přijde, že máš pořád nějaký názory proti, až se divím, páč dřív jsem s tebou sohlasil..
      Co ti na tom vadí? Už ses od rudejch naučil, že jsme ubrečený? Ono totiž to "brečení" je často jen volání po "fér" pravidlech pro všechny

      Jinak mě se reakce líbí. Stručné, pravdivé, výstižné. Pomalu mám pocit, že ten Ital je hrdina. Udělat to já, tak dostanu od goril na kokos, pokutu jak kráva zákaz vstupu a kdesi cosi..

      • Re: Fanoušek na hrací ploše!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 22:49 |  
        0 0

        Kde není žalobce, není ani soudce. Mě tenhle Ital vůbec nezajímá, tak nevím, proč ho řešit.

        Autor by měl buď podat trestní oznámení, anebo (pokud ho taky vzrušuje běhání na hřiště) počkat na další zápas reprezentace, když empiricky vidí, že tam od ,,goril na kokos´´ nedostane.

        Problém je v tom, že je to dáno jako článek na hlavní stránku, to mi přijde jako troufalost. V diskusi bych se kvůli asi nehádal.

        Názory mám, jaké mám, nemám rád paranoiu a hysterii. I když vzhledem k pohnuté nedávné minulosti se to dá pochopit.

  3. Re: Fanoušek na hrací ploše!

    urs (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 16:34 |  
    0 0

    tak něco pravdy na tom bohužel je.., ovšem poněkud bídně nastavená pravidla holt neplatí pro každého a můžeme si je vykládat všelijak :)
    inu.., tento stát je kocourkovem a fotbal jakbysmet - omýláme neustále to samé a lepčí to nebude.. mám na mysli zlevňování chleba a třeba PHM :) toho se asi nedočkáme taky :))
    já si začnu dělat poznámky, bo než umřu, tak mě zajímá za kolik Kč si zakoupim chléb - někdy krátce po revoltě stál bůra :)

    • Re: Fanoušek na hrací ploše!

      staroslavista     před 13 lety 16.11.2011 17:58 |  
      0 0

      Poznamenej si taky že pruměrnej plat byl 3000 kč, tak si to spočítej a porovnej. A prosím tyhle vyblitky si nech na jiné weby, tobě spřízněnejch a né na SN sem to nepatří!

      • Re: Fanoušek na hrací ploše!

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 18:46 |  
        0 0

        Souhlasím, i když je současná doba v lecčems tristní, tak se rozhodně podepisuji pod to, že ony komentáře tady vidím nerad a jsem rád, že se tu vyskytují pouze. marginálně.

      • Re: Fanoušek na hrací ploše!

        marek018     před 13 lety 16.11.2011 19:50 |  
        0 0

        ono když se podíváte na statistiky, co si člověk koupil z průměrného platu, tak to má spíše sestupnou tendenci. Navíc dle statistik průměrný plat nemá více jak polovina obyvatel, takže lepší by bylo používat medián.
        Ale nepotřebuji tu rozjíždět diskuse o politice, ostatně i to vaše rýpnutí bylo docela zbytečné...

        • Re: Fanoušek na hrací ploše!

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 22:52 |  
          0 0

          Politika řadu věcí jen tak nevyřeší. Myslím si, že tam, kde chybí morálka, jsou sebelepší zákony a stovky ,,mluvících hlav´´ - odborníků proti korupci, naprosto na nic. A tak je to ve všem. Ital na hřišti je marginálie, která si nezaslouží samostatný článek.

      • Re: Fanoušek na hrací ploše!

        urs (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 21:36 |  
        0 0

        aha aha - já ale nemluvím o minulém režimu, kde byl průměrnej plat možná 3k, ale moje rodiče brali s bídou 2,5k - chleba za bůra byl po revoluci, stejně jako třeba béňo do fichtla jsem kupoval za 14 korun..
        vejblitky to možná jsou, ale netřeba hned dštít síru - popisoval jsem polistopadovou realitu a hezky jsem si zavzpomínal - jediný vejblitky spočívaj v tom, že mě tu za fakta usurpujete, milý pane :)

        nechodím na tyto stránky s o nic menším zaujetím jako vy a jen jsem se snažil zapojit do diskuse k tématu - pokud to bylo pochopeno tak, že oslavuju komunismus - omlouvám se, ale tak jsem to opravdu nemyslel a nikdy bych takovou pitomost neudělal, ač mě to táhne politicky spíše doleva..
        mrzí mě, že se do mne takto vůbec někdo obouvá - navíc "staroslávista" hmmm... :(
        trochu vzájemné úcty by neuškodilo - slávisti na sebe neplivou, slávisti se snaží komunikovat na úrovni, nebo si to jen delší dobu namlouvám??

        věděl jsem, že je to vrtkavé téma stejně jako je vrtkavý samotný diskusní článek, ale komouše bych neobhajoval nikdy, idkyž sem se měl jako malej docela dobře, protože jsem těm hnusum vůbec nerozumněl, zatímco dnes hnusum rozumim a věřte mi, že z nich mam taktéž pramalou radost.. když jsme tedy u té politiky :/

        • Re: Fanoušek na hrací ploše!

          bongor     před 13 lety 16.11.2011 21:47 |  
          0 0

          Na politiku se vykašlat,ale jedno je pravda,hnus zůstane hnusem,ať se nabarví na jakoukoliv barvu,rudou,modrou ,nebo oranžovou.

          • Re: Fanoušek na hrací ploše!

            urs (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 22:07 |  
            0 0

            to každopádně :)

            zejtra taky může vyhrát pozici náčelníka ligy jeden hodně hnusnej hnusák, tak se modlim, aby tomu tak nebylo, idkyž rozum mi velí, že je to marné..

            • Re: Fanoušek na hrací ploše!

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 22:55 |  
              0 0

              Rajchl je hnusnej mladej kariérista (toho rozhodně ne), Pelta je starej šíbr v masce popleteného strejdy (radši taky ne), Paclík taky není zrovna čistý prosťáček, ale vychází mi z toho nejlépe. Teď jsem zrovna dokoukal Kamelota, kde tihle tři debatovali s Bosákem.

              • Re: Fanoušek na hrací ploše!

                urs (přítel SN)     před 13 lety 16.11.2011 23:00 |  
                0 0

                jj, kamelot se povedl a ten mladej pán to nevyhraje ani náhodou :)
                rozhodne se mezi starejma a je to o loajálnosti.., já bych strašně rád viděl uřvanýho Peltu, jak ho klucí podrazili, že to měl domluvený :D

                ale to je jen taková blbá sranda - stejně jako moje nepochopení staroslávistou, za což se ještě jednou omlouvám a nasazuju smajlíka navíc :)

                ale ten chlebík za bůra, to bylo něco! :))

  4. Re: Fanoušek na hrací ploše!

    Slawek     před 13 lety 17.11.2011 08:55 |  
    0 0

    Tak to jsme si moc nerozuměli pánové. Mně je ten fanoušek taky celkem lhostejný. Já se zabývám reakcí médií a Syneckého. Jak trestali a rádi by trestali nás a jak jsou ochotni to jinde a jindy přehlížet. To je to tak těžký přečíst si to pořádně a celý ?

    • Re: Fanoušek na hrací ploše!

      urs (přítel SN)     před 13 lety 17.11.2011 09:31 |  
      0 0

      já jsem též napsal, že je v tomto státě bordel v reakci na váš příspěvek do fóra a někteří ze mě udělali politického maršgenerála :/
      mě to mrzí o to víc, že se do mě pustil týpek s nickem staroslávista..
      chce to otevřít oči a číst s nadhledem :)
      já jsem opomíjení ouřadů/médií zabalil do společenského kabátu ve smyslu - když se nám to zrovna hodí, tak toho a toho pošlapeme..
      za oslovením kocourkov si stojím, bo sám podnikám a nastavení pravidel od shora je jeden velkej průser :/
      přehlížení průserů a jejich neadekvátní hodnocení, zda jde o skutečnej problém je bohužel normální..
      na stranu druhou - některá pravidla jsou nejapná, bo ten fanoušek se zkrátka radoval s týmem a nikomu neublížil - samosebou by jej měli exemplárně potrestat nemluvě o pořadatelské službě, aby to v budoucnu nenapadlo nějaký agresivní hovado :)
      na slávii se plivalo vždycky..

  5. Repre oslavy

    japhy     před 13 lety 17.11.2011 14:41 |  
    0 0

    Teda vidět nacamraný reprezentanty, jak se ve slipech plouží letištěm a pak je ještě vidět řvát ten "chorál" mezi lidma. Zlatý děvky v hotelu. A Šmíca je v pohodě.
    Chápu kolektivní sport a společnou radost po úspěchu, ale tohle bylo pro mě hodně za hranicí dobrého vkusu a reklamu to asi taky dobrou neudělá. Proč to probůh neřvou někde v šatně?

  6. Re: Fanoušek na hrací ploše!

    opicemag     před 13 lety 17.11.2011 16:10 |  
    0 0

    Tak šéfem svazu se stal Pelta. Největší šmejd z těch tří...

    • Re: Fanoušek na hrací ploše!

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 17.11.2011 16:13 |  
      0 0

      To bude jízda... Přichází cinklých deset let Sparty

      • Re: Fanoušek na hrací ploše!

        Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 17.11.2011 16:38 |  
        0 0

        tak nikdo nevystihuje náš fotbal líp než Pelta, ted má ta šaškárna aspon svého krále, pro lidi co váhali je to ason definitivní potvrzení toho že fotbal jde skutečně až na morální dno, není to ovšem jen problém u nás. :)

      • Re: Fanoušek na hrací ploše!

        opicemag     před 13 lety 17.11.2011 16:46 |  
        0 0

        Nebo Jablonce. Ale to je celkem jedno.

        • Re: Fanoušek na hrací ploše!

          honzah (přítel SN)     před 13 lety 17.11.2011 16:54 |  
          0 0

          Nebo Řebíčkovy Slavie. Ta je taky na správné straně.

          Peltu bych nevolil, ale je to prostě reálný obraz českého fotbalu. O tom, komu se (ne)bude připískávat, bude rozhodovat spíše Berbr než Pelta, takže nějaké spekulace o Spartě a Jablonci jsou spíše detail. Nebo aspoň doufám.

          Podle mě tady žádný mocenský monolit jako za časů Mokrého, Košťála a Brücknera už nevznikne. Ale smrdí to tak jako tak.

          • Re: Fanoušek na hrací ploše!

            bongor     před 13 lety 17.11.2011 18:49 |  
            0 0

            Ten ani nemusí vznikat,ten tady už je.Jenom se potvrdilo,co je
            to zač,ten náš fotbal.Od toho radši hodně daleko.

            • Re: Fanoušek na hrací ploše!

              honzah (přítel SN)     před 13 lety 17.11.2011 22:46 |  
              0 0

              Myslím, že tohle právě není monolit (který by dokázal vyhlásit ,,jeden státní klub jménem Sparta´´), ale souručenství partiček s navzájem vymezenými chlívky, do kterých si nekecají. Takže tam nadále bude koexistovat partička Rajchl - Haindlová - Šmicer - Golda s partičkou Pelta - Svoboda - Řebíček - Hrdlička, do toho pár manažerských zlatokopů a pojede se vesele dál, ale nikdo nebude vyloženě úpět.

              • Re: Fanoušek na hrací ploše!

                Jiri1     před 13 lety 18.11.2011 10:41 |  
                0 0

                TAK UZ ASI VITE JAK DOPADLO, MUJ NAZOR JE , ZE TO PROSTE DOPADLO TAK NEJAK MUSELO, NIKDO JINY VE FOTBALOVEM SVAZU NENI TAK PROPOJENY S ROZHODCIMI A JAKO PELTA A NIKDO JINY JE OVSEM NEDOKAZE SROVNAT JAKO ON, PRO MNE JE SPISE NEBEZPECNYM KROKEM VOLBA BEBRA , NAVRAT JEHO VERNYCH DO KOMISE ROZHODCICH, DELEGATU, DISCIPLINARKY TO JE DOCELA MASO.