Stavba, která se začala budovat v srpnu, byla dokončená za rekordní dobu, minulý týden se dodělávaly poslední úpravy, jako jsou nálepky na vnitřních dveřích a slávistické logo venku. Dnes se u centra sešli lidé ze Slavie, novináři a další příznivci slávistického fotbalu, aby asistovali u slavnostního otevření. To proslovy obstarali Aleš Řebíček, místostarostkyně Prahy 10 Radmila Kleslová, Josef Mixa, Martin Vaniak a Petr Hurych. "Mládežnické týmy mají na Slavii konečně odpovídající zázemí, které doposud bylo v žalostném stavu. Věřím, že nové podmínky jim umožní soustředit se pouze na fotbal a ne na to, jestli se mají kde umýt a podobně. Kvalitní trenéři a kvalitní zázemí mají na výchovu nových talentů obrovský vliv. Když se rodiče rozhodnou, že pošlou svého potomka právě kvůli kvalitnímu zázemí na trénování do Slavie přesto, že budou muset kvůli tomu cestovat přes půlku města, tak to samozřejmě hraje důležitou roli," uvedl Aleš Řebíček.
Buňky, které měly být dočasným řešením, nakonec vydržely 7 let, ale jednak zázemí v nich bylo nevyhovující a jednak jejich pronájem byl pro Slavii finančně nevýhodný. "Chtěl bych poděkovat panu Řebíčkovi, Mixovi a Platilovi, od začátku projektu se mnou všichni komunikovali. Konečně můžeme lákat hráče do Slavie nejen na kvalitní trenérskou práci, ale i na důstojné zázemí, které si kluci a trenéři zaslouží. Bylo to hodně depresivní a těžké přesvědčovat rodiče, aby neodcházeli za lepším, třeba na Spartu, sázeli jsme ale na to, že všichni trenéři jsou slávisti a nikdo neopustil klub, i když pracovali zadarmo," řekl šéftrenér sportovních tříd Miroslav Jíra. Trenéři se na podobě centra také podíleli. "Připomínkovali jsme projekt, hlavně jsme si přáli, aby každý tým měl svou šatnu, to se podařilo."
"Celý projekt byl připravován už ve chvíli, kdy jsem do Slavie vstoupil. V době, kdy byla Slavia ve finančních problémech, ale pochopitelně nebyl první na řadě. Pana Josefa Mixu znám dlouhou dobu, můj vstup do Slavie byla pro něj garance, že to myslíme opravdu vážně. Teprve potom jsme mohli celý projekt naplno odstartovat," poděkoval prezident klubu Aleš Řebíček řediteli firmy Phoenix Zeppelin Josefu Mixovi. "Josef Mixa vše profinancoval, vše zásadní z tréninkového centra stálo 20 milionů korun. Půlka z nákladů bude sponzorský dar."
Ve dvoupatrové budově najdou zázemí všechny mládežnické týmy od nejmenších přípravek až po U17 (slávisté U18 a U19 hrají na Strahově). Druhé patro je vyhrazeno ženskému fotbalu a šatnám pro hostující týmy. Ve starém objektu docházelo každou sezonu k velké k rotaci týmů. V novém objektu budou mít oproti tomu všechny týmy od U10 a výše svoji šatnu, kterou budou využívat až do dorostu. Pouze přípravky budou využívat šatny, vyhrazené během zápasů týmům hostů.
V přízemí objektu se nachází zázemí pro technické pracovníky (trávníkáři, údržba hřišť a podobně). Bude zde sídlit i sekretariát a trenéři mládeže. Dvě přístupová schodiště zdobí velkoplošné fotografie Martina Vaniaka a Vladimíra Šmicera. Ty tvoří zároveň bezpečnostní prvek schodiště.
Na přípravě centra se podílel tým technického oddělení Slavie (Organizačně-provozní ředitel Jiří Trepeš, jeho zástupce Jiří Nerad), Petr Pína - ředitel občanského sdružení SK Slavia Praha (majitel pozemku), Josef Mixa (generální ředitel společnosti Phoenix-Zeppelin, která je investorem a dodavatelem stavby), Jan Blecha (ředitel půjčoven Phoenix-Zeppelin) a zástupci firmy Koma Modular Construction Vizovice (výrobce celého modulu).
Další fotky na facebooku SN.
Komentáře (33)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
vlk30 (přítel SN) před 13 lety 03.11.2011 17:51 |Jen se divim ze nikdo neprotestoval a nerval za ma kdosi kamsi tahnout.Jinak cin jiste chvalyhodny a diky sponzorum kteri se na tom podileli.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
spino před 13 lety 03.11.2011 18:05 |„Kvalitní trenéři a kvalitní zázemí mají na výchovu nových talentů obrovský vliv. Pokud se rodiče rozhodnou, že pošlou svého potomka právě kvůli kvalitnímu zázemí na trénování do Slavie, i když budou muset kvůli tomu cestovat přes půlku města, tak to samozřejmě hraje důležitou roli," doplnil Aleš Řebíček.
Já bych to zformuloval takhle:
"Kvalitní trenéři a kvalitní zázemí mají na výchovu nových talentů obrovský vliv. Pokud se rodiče rozhodnou, že pošlou svého potomka do klubu jenž ovládají bývalý estébák, vyděrač a miliardový tunelář, i když je v Praze několik jiných špičkových klubů, tak to samozřejmě hraje důležitou roli,"
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Jarda66 před 13 lety 03.11.2011 18:34 |Di už do pr...e s podobnejma vyjádřeníma pořád... Jednou je to náš majitel a i když se postavíš nahlavu tak tam bude... To že postavili takovouhle věc pro mladý je výborná věc... Bez ohledu na to, kde vzal miliardy, bysme měli bejt rádi že je utrácí právě takhle, pro slávii nejlepším možným způsobem... Takovýhle keci a nadávky pořád už mě docela štvou, jestli to umíš dělat líp, tak vem půl giga a kup vod něj slávii a ukaž jak seš geniální, ale jestli ne, tak laskavě drž hubu a krok a neopírej se pořád do Řebíčka
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
dArtagnan před 13 lety 03.11.2011 19:25 |Milý Jardo66, jsi tady od 12.srpna 2011 a téměř v každém příspěvku někoho urážíš nebo mu přikazuješ, co má dělat. Proč jsi nás poctil svojí přítomností?
Že by měl ten Tantalos nakonec pravdu?
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Jarda66 před 13 lety 03.11.2011 19:32 |Je pravda, že jsem tu krátce, ale jen zaregistrovaný... SN čtu o dost dýl... Ale to je jedno, nikoho ve svejch dalších přízpevcích neurážím, právě naopak mě štvou urážky dalších lidí... Nezlob se na mě, ale ten přízpěvek, na kterej jsem reagoval, může napsat jenom primitiv... Aj je Řebíček, jakej je, tak nadávat mu za to, že do slávie investoval stovky milionů a postavil centrum mládeže, to se mi opravdu nelíbí
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
dArtagnan před 13 lety 03.11.2011 19:45 |Soudit tě nechci, jen mi trochu vrtá hlavou, proč je tu najednou tolik nových diskutujících(a téměř všichni podporují vedení), to je všechno.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Jarda66 před 13 lety 03.11.2011 19:49 |Já a gramatika jsme se nesnášeli odjakživa, čili o kvatech gramatickejch chyb vím...
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Jarda66 před 13 lety 03.11.2011 19:59 |Já ale vedení nepodporuju, ale zároveň rozhodně ani nezatracuju... Platil mi teda vadí taky, ale Řebíček zatím nic v neprospěch slávie neudělal, tak že se ho musím zastat proti urážkám...
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Eluin (přítel SN) před 13 lety 03.11.2011 19:47 |Když už jsme u té primitivnosti příspěvků, není to zase tak dlouho, kdy se na SN dost diskutovalo i o jejich správné gramatické podobě...
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Gino před 13 lety 04.11.2011 09:24 |A máme tu zase paranoiu ve formě najatých Řebíčkových přisluhovačů na veřejných fórech? :D Vážně si myslíš, že by Řéba byl tak zoufalej, aby tu něco takového pořádal pro virutální válku s pár pitomcema? .))
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
bongor před 13 lety 03.11.2011 19:31 |Já už jsem několikrát napsal,že znám Aleše Ř,osobně.Jestli vůbec víš co znamená slovo "tunelář",tak mi laskavě pouč,co to vlastně A.Ř. vytuneloval a já ho přestanu zdravit.Viamont těžko,ten je v dobré kondici.Možná je někam doporučil jako solidní a kvalitní firmu,ale to by udělal každý,kdo se dostane na nějaký zajímavý flek.Republiku asi nevytuneloval,ta už je dávno ne huntě.Tak co tedy?
Mně na té slávě vadí jediné pan Platil a to víc než hodně.Ten už měl být dávno na druhý straně Vltavy,ve Slavii nemá co pohledávat.
Ale majitel asi dobře ví na co ho ještě drží a je to jeho právo,snad si brzy všimne,že to není člověk pro nejslavnější český klub a pošle ho
někam.
To středisko je skvělý,je to budoucnost Slavie,Šmíca a Vaňous to ohlídají.Ještě bych to ale pojmenoval "Treningový areál Franty Veselého"
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
vavicek před 13 lety 03.11.2011 20:21 |De facto tuneloval stát. Samozřejmě stát není soukromá firma, takže temín tunelování je v tomto případě sporný. Konkrétně potom:
1) Dodatek k smlouvě s firmou Kapsch. Malá domů v hodnotě 4 mld.
2) Najmutí advokátů za 300 mil. http://hn.ihned.cz/c1-53345850-rebicek-daval-stamiliony-za-pravniky-casto-zbytecne
3) Z policejního spisu. "Řebíček je osoba, která skupině Pitr-Mrázek zabezpečovala v ústeckém regionu kontakty na regionální politiky".
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
bongor před 13 lety 03.11.2011 20:49 |Myslím,že kdyby to byla pravda,tak i když náš stát je jeden velký humus,tak by dávno musel sedět,alespoň ve vazbě.Je to jenom podezření a musíme si tedy počkat na případné stíhání a jeho výsledek.Současně nezapomeň,že vůbec nejšpinavější prostředky používají v naší kotlině ve svém repertoáru politické strany a tak se střídavě dozvídáme,který exponent pravice nebo levice provedl něco špinavého. Kdyby to skutečně byla pravda,tak celý majetek A.Ř.by propadl státu,samozřejmě včetně naší Slavie.
Co se týká najímání právníků,to už je vůbec evergreen,lítají v tom vždy obrovské peníze a dělají to všechna ministerstva jako na běžícím pásu.Policejní spis mluví o Adamovi a navíc je únik této informace z policejních spisů krajně podezřelá záležitost.
Takže zatím zdravím,dobrý den Aleši a díky za záchranu Slavie.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Jarda66 před 13 lety 03.11.2011 20:52 |Naprosto souhlasím...
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Gordon (host) před 13 lety 04.11.2011 03:19 |No sorry, beru ze ho znas osobne a asi mas zastreny pohled na vec, ale tech nahod okolo je az moc.
To ze se nic nevysetruje, vubec nic neznamena. Staci si vzpomenout na Kauzu Gripen, kdy se rozkecal Kavan, za stihacky nekam prisla 1mld., cesi to odlozili, pak se tim zacala zabyvat svedska prokuratura, britska a az kdyz zacala i americka, tak cesi zase jakoby otevreli cely spis. Dale tu mame nahrane lidi jako: Kopriva, Bartak, Drobil (tam uz to dokonce odlozili tusim) - nic se nedeje, Gross - akcionar desetileti, Kauzu IZIP a pana Ouzkého a Cabrnocha, minuly soucasny a budouci magistrat, zvlastni pronajem budov Magistratu v Jungmance, Manazerka Kata Neumanova a jeji Playboy Jindra nebo takovy vesely propletenec: http://img.ihned.cz/attachment.php/0/34236000/aitu345CDF7HIKLM6PQcehprz1STUwRm/111025_28ap.jpg
Takze nejake propadavani majetku, vysedavani po vazbach, to by to asi musel hodne posrat, aby nekam sednul... ikdyz ano, usvedceny tunelar Vitek, ktery v devadesatych letech udelal druzstvo vcelu, dostal snad jen rok podminky, ale miliardy mu zustaly, nahodou :D
Viamnot velmi vtipne zacinal ztratou roku 1999, pak zisk stoupal jako s rebickovou karierou ministra... rok 2008 - zisk 480 mil, rok 2009 ( rebicek odesel leden 2009) uz fimra zustala ve ztrate 70 mil.
nakonec na pana cisteho takovy shrnujici clanek: http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/politika/viamont-ziskal-za-ministra-rebicka-miliardove-zakazky_133656.html
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Gino před 13 lety 04.11.2011 09:25 |Myslím, že se několikrát psalo o tom, že Viamonty jsou vlastně dva, ne? :)
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Gordon (host) před 13 lety 04.11.2011 10:57 |Mno ale ten stavebni je Rebickuv...
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Mada44 před 13 lety 04.11.2011 16:16 |Ten stavební je STRABAGu, jinak by jim byl asi na nic.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Gordon (host) před 13 lety 05.11.2011 12:41 |Stavebni byl rebicka, nicmene prodal svuj podil a ted envim, jestli Strabagu nebo pres nekoho, nicmene ted to ovlada strabag
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
vavicek před 13 lety 04.11.2011 09:08 |Laskavě nelži. Policejní spis mluví o Alešovi, ne Adamovi. Navíc těch věci je mnohem víc, at už létání se soukromým letadlem JaT do Toskánska nebo jeho styky s ruskou mafii.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
honzah (přítel SN) před 13 lety 04.11.2011 14:01 |Nezaměňujte SNB a StB! :-D
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
eomer (přítel SN) před 13 lety 03.11.2011 21:48 |"Buňky, které měly být dočasným řešením, nakonec vydržely 7 let, ale jednak zázemí v nich bylo nevyhovující a jednak jejich pronájem byl pro Slavii finančně nevýhodný."
A tohle nejsou buňky ? Je určitě dobře. že mají něco nového, ale fakt se mi to nelíbí. ( a teď do mě :-))
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
spino před 13 lety 03.11.2011 21:58 |Jenže tohle nejsou obyčejné buňky. Tohle jsou buňky od Aleše Řebíčka!!! Ty vydrží věčně. To si musí všichni uvědomit
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
eomer (přítel SN) před 13 lety 03.11.2011 22:57 |:-)
Měli by je dát na jih stadionu -jak se tam dostavuje. (samozřejmě bez nájmu a bez klokana :-))
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
vlk30 (přítel SN) před 13 lety 04.11.2011 09:55 |To nebylo tobe ale pro kolegu nad tebou.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
vlk30 (přítel SN) před 13 lety 04.11.2011 08:14 |Takova mala rada mohl jsi to zazemi vybudovat ty nebo ho alespon spolufinancovat treba by to dopadlo k obrazu tvemu a pote by se ti to libilo.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
spino před 13 lety 04.11.2011 09:26 |Ty jsi zřejmě nepochopil vtip. :-)
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Gino před 13 lety 04.11.2011 09:26 |Tohle samozřejmě buňky jsou, ale opravdu uplně jiné, než ty, ve kterých byly ty kotce pro kluky doteď. Tohle se dá skutečně nazvat zázemím přesto, že je to pořád buňkoviště.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
podol (přítel SN) před 13 lety 04.11.2011 06:07 |"fotbalové centrum"je nesporně pokrok a měl by to být 1.krok
k vybudování sportovního areálu pro mládež.Myslím,že impuls
byl i největší fotbalový turnaj žáků All stars cup,konaný každoročně v červnu za účasti nejlepších týmů čs. a Evropy(Celtic,
Juve,Sporting,Barca,Rapid.....).S takovým zázemím,to byla mezinárodní ostuda,pro pořadatele (All stars,ČSFS,Pha 10).Také
na výstavbu mimo Slávie asi finančně přispěli.
Protože musím přijmout realitu současnosti nejen ve Slávii,ale
v celé naší společnosti,nezapojím se do diskuze o "tunelování"
či "korupci".Není to totiž produktivní,protože nemáme sílu na tom
cokoliv změnit.Musíme se zaměřit na obnovéní Slávie a vítat
i malé krůčky,jakým výstavba "centra"jistě je.Podol
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
Jiri1 před 13 lety 04.11.2011 09:21 |Zdravim, postavit konecne budovu pro mladez a provozni zamestnance je dobry pocin , ale muj pocit , ze oznacovat to jako centrum mladeze je ponekud nadneseny , postavili se snad nove hraci plochy , konci azyl dorostu na Strahove , vraci se becko do Edenu, ne mladez ma stale jen 2 travnate plochy , pri treninku trenuji treba 3 tymy klidne i 25 hracich na jednom hristi, treneri mladeze urcite jsou kvalitni , ale superspicka , tak to asi ne , jejich platove podminky jsou srovnatene treba s Motorletem, rehasbilitace , zazemi pro lekare , masery, vyukova mstnost s videem to vse zatim doreseno neni jiste satny, provozni mistnosti jsou velke plus , jen je reba ty veci nazyvat pravymi jmeny tj. stavbou bunkoveho komplexu pro mladez a jeste poznamka ke kolegovi, pri turnaji mladeze poradanem jednim z agentu UERFFY nikoliv nasim klubem byly satny dustojne , mladeznici totiz vyuzili satn atletu a pozemkaru, ktere jsou na urovni.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
slavoj71 (přítel SN) před 13 lety 04.11.2011 09:38 |Ano, toto je vcelku přesné shrnutí skutečného stavu věci, řekl bych... Jistě jej potvrdí každý, kdo je se situací okolo slávistické mládeže blíže obeznámen.
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
podol (přítel SN) před 13 lety 04.11.2011 11:31 |souhlas,ano,nazývat tento montovaný komplex "centrum mládeže"je nadnesený název.Ale měl by to být 1.krok,lze jen doufat,že bude postupně pokračovat dalšími akcemi.Při All stars
cupu byly využívány šatny atletů,pozemkářů,ragbistů,provizoria žáků,ale i prostory sportovní školy pro 16 mužstev účastněných na
turnaji.Podol
Re: Slavia dnes otevřela Fotbalové centrum mládeže
vlchan před 13 lety 04.11.2011 09:58 |Podmínky pro slávistickou omladinu asi musely být skutečně tragické, když i zasvěcení mluví o navršených a natřených buňkách používaných v dnešní době na každé stavbě, nabo jako nouzová obydlí při přírodních katastrofách jako o pokroku a potřebě. Jedinou výhodu vidím v tom, že se stavba snadno rozebere a použije na další účely.(a to i pozemek).