Názory

Všechny ven?

Jsem hodně starý Slávista. Již jako kluk jsem fandil Pláničkovi a Pučovi, později jsem byl nadšený z Bicanovy hry s Kopeckým, ale zažil jsem i trudné roky Dynama...

Jsem hodně starý Slávista. Již jako kluk jsem fandil Pláničkovi a Pučovi, později jsem byl nadšený z Bicanovy hry s Kopeckým, ale zažil jsem i trudné roky Dynama, léta ve druhé lize, a pak nadšení z návratu do první ligy, které vykopali Kadraba, Píša, pak Franta Veselý a taky výborný fotbalista Jarolím, pak Strahov a konečně návrat do Vršovic a s ním i dva mistrovské tituly. Trenér Jarolím byl na výsluní. Neznám jediného Slávistu, který by pochyboval o kvalitách trenéra Karla Jarolíma a jeho zásluhách.

Pak ale přišel loňský rok a přestalo se dařit. Jarolím ven!! Jarolím odešel. A přišel nový rok a s ním katastrofický scénář na likvidaci Slavie a záchrana v podobě nového majitele, který byl ochoten zaplatit dluhy, zajistit provoz nového ročníku a doplnit i kádr fotbalistů. Slavia se zachránila. Nový trenér Petrouš byl provizoriem, ale nezklamal a Slavia z ligy nevypadla. Přesto: Petrouš ven!!, pak Platil ven!!

Nový ročník a znovu neúspěchy a přicházejí nová "odhalení": Řebíček chce potopit tu Slavii, za kterou zaplatil několik set milionů. Jiný majitel by se snažil dostat co nejrychleji Slavii do evropských pohárů, aby vzrostla její hodnota a hodnota hráčů, ale on ne, on chce Slavii zničit!? Ukazuje to i tím, že získal jako trenéra bývalého aktivního sparťana a zastírá to snahou pozvednout hráčům morálku. Naši nejlepší kotelníci však vědí své, a tak Straka ven! a Řebíček ven! A taky jeho bratr ven! Zbývá ještě někdo?

Jeden z přispívatelů na to přišel! Aktivně narušovat průběh zápasů i za cenu ztráty bodů (s tím už máme zkušenost), ale tentokrát až do sestupu do druhé ligy nebo ještě nižší soutěže, ale bez bratří Řebíčků a Platila a určitě i bez hráčů, bez diváků a bez jakéhokoliv zázemí. To vše by musel "vyhozený" majitel prodat, aby se aspoň částečně zahojil, ale pisatel bude mít pocit "čisté Slavie", pokud ještě nějaká zbude.

Nevím, kolik je v kotli těch, kteří by s takovým řešením souhlasili, ale jsem přesvědčený, že i z nich má velká většina zájem, aby se Slavia rychle dostala z tohoto srabu, a že začne zase naplno podporovat hráče, jak to vždycky uměla, a vytvoří jim prostředí, které potřebují. Musí si uvědomit, že příznivců Slavie nejsou dvě nebo tři stovky těch "nejspravedlivějších", ale několik set tisíc, kteří sledují po celém Česku jako já každou zmínku o Slavii a už jsou netrpěliví, aby viděli zase tu úspěšnou milovanou Slavii.

Komentáře (22)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Všechny ven?

    edenian     před 13 lety 26.10.2011 11:30 |  
    0 0

    Quelhare udrzet objektivni publikacni rovnovahu SN bude zrejme v budoucnosti orisek :-)

  2. Re: Všechny ven?

    PetCC     před 13 lety 26.10.2011 11:44 |  
    0 0

    Popis situace z pohledu zkušeností a rozumu.

    • Re: Všechny ven?

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 26.10.2011 13:10 |  
      0 0

      no tak budiš stim Petroušem a Strakou to beru tak že to někdo může vidět jako že si "děti" pořád stěžujou ale s Jarolímem ?? po tom všem co tu prováděl , po jeho kšeftech , nesoudnosti , rozprodání téměř kompletní repre do 21 let ? ne , po tom všem ho nemůžu mít rád a to jsem byl jeho velkým zastáncem i v dobách kdy už to začínalo smrdět.

  3. Re: Všechny ven?

    tantalos     před 13 lety 26.10.2011 13:08 |  
    0 0

    Jsem starý slavista, který viděl Bicana jen v utkání starých pánů. Jako kluk jsem si pořídil vlajku - byla bílá, jen s červenou hvězdou - a popral jsem se kvůli ní se sparťany. Velmi matně si vzpomínám i na tu dobu, kdy za Slavii hráli Ledecký - Lála Hildebrant, Smolík,- Beran (Tesař) Nepomucký - Veselý, Kadraba, Šindelář, Píša a Uldrych. Otec měl permanentku a koupil ji tehdy i mně. Možná ji ale spíš dostal, protože zadával inzerci do Poločasu, ale to jsem tehdy neřešil. Otec tak dělal i s ohledem na svého otce, bohatého Sokola, který Slavii sponzoroval ještě za války.
    Dát se říct, že jsem Slavii vždy sledoval pozorně. Ale ještě koncem těch šedesátých let a potom dál, pokud jsem zrovna byl v Československu, jsem se ji snažil podporovat.
    Vzpomínám na hodně starých pánů, kteří se tehdy scházeli za hlavní tribunou a vedli dlouhé, většinou nespokojené diskuse. Žádné z těch čtyř desetiletí nebylo procházkou růžovou alejí, vždy na ní bylo něco, co mi vadilo. Například nestabilní výkony Karla jarolíma nebo "Nikiho" Laudy, kteří byli občas ve vážném podezření, že prodali tu nebo ten zápas a ty ztracené body ji připravily o titul.
    Jenže tehdy byla Slavia pořád ještě tím, čím od svého počátku - klubem.
    I za Slavií stáli tehdy lidé, na něž bychom si teoreticky mohli plivnout, třeba komunistický ministr školství Vondruška. Ten zajišťoval, aby do Slavie mohli přestoupit kluci, který zajišťoval "studium" na vysoké. A své určité slovo a své peníze tam vkládaly známé osobnosti - Neděla, Růžek....
    Peníze se sháněly obtížně, ale naštěstí se jich v národním podniku Nářadí dost sehnalo. Slavia na tom byla hůř než Štrougalova a Kapkova Sparta, ale pokaždé se vždy nějaké peníze našly. Podílel se na tom (a mluvil - někdy i kecal) do toho, kdo zrovna mohl.
    Jenže přišel Leška a zřídil akciovku. A akciovka byla značně neprůhledná. Od té doby se táhne se Slavií podezření z různých pochybných kšeftů.
    Vždy ale - i za Lešky - stáli v čele Slavie skuteční slavisté. Teprve až s příchodem Řebíčka, nestala situace, kdy do vedení slavistického mužstva nemá co mluvit - a to ani spolurozhodovat - ani jeden opravdový slavista. A navíc ti, kdo do toho mluvit můžou, jsou značně zkompromitovaní.
    Slavia bývala klubem statisíců lidí. Teď je neprůhlednou hračkou v rukou jednoho člověka a jeho poskoků.
    Kdyby bylo na mně, nechal bych klidně Slavii sestoupit - i když by mě to bolelo - jen aby se Slavii vytvořila znovu jako klub lidí, kteří jí skutečně fandí. Slavia nepatří Řebíčkovi, patří slávistům. Nějakou pochybnou akciovku mu s klidem nechám

    • Re: Všechny ven?

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 26.10.2011 14:21 |  
      0 0

      Objevuje se tu casto argument o druhe lize, treti lize, ozdraveni slavie.. ja mu nerozumim.. nedokazu si to v praxi predstavit, jak by se mohlo stat, ze slavii pomuze pad do druhe ligy, jak se ocisti od lidi, ktere v ni nechceme.. pokud slavie bude neuspesna, spadne do druhe ligy a Rebicek se ji bude chtit zbavit, bude opet predluzena, budeme zas ve stejne situaci, jako na jare, budem se upinat k nekomu, kdo ma penize a slavii zachrani. Slaviste, fanousci... neukazali jsme, ze bychom toho byli schopni.. kdyz odmyslim dluhy, ktere by zase slavie mela, samotny provoz klubu i ve druhe lize je natolik nakladny, ze by opet byl treba nekdo bohaty, kdo slavii koupi, zase by hrozil stejny problem. Kdyz krachne akciovka, novy subjekt by musel zacit od zacatku, to znamena leta, desetileti bez slavie v profesionalnim fotbalu...

      Mozna jsem naivni, ale verim, ze soucasny stav je lepsi, nez byl pred nekolika mesici, mame majitele, ktery uhradil dluhy, je s kym jednat a on je ochoten jednat, mame fanousky organizovane v SDS, verim, ze postupnymi kroky lze mnohe veci napravit, uvidime, jak to bude pokracovat.. pro me je to predstavitelnejsi cesta nez ta, kterou naznacujes..

      • Re: Všechny ven?

        tantalos     před 13 lety 26.10.2011 15:56 |  
        0 0

        Asi jsem udělal chybu, když jsem tu důležité napsal až na konec příspěvku:
        Teprve až s příchodem Řebíčka nestala situace, kdy do vedení slavistického mužstva nemá co mluvit - a spolurozhodovat - ani jeden opravdový slavista. A navíc ti, kdo do toho mluvit můžou, jsou značně zkompromitovaní.
        Slavia bývala klubem statisíců lidí. Teď je neprůhlednou hračkou v rukou jednoho člověka a jeho poskoků.
        Kdyby bylo na mně, nechal bych klidně Slavii sestoupit - i když by mě to bolelo - jen aby se Slavii vytvořila znovu jako klub lidí, kteří jí skutečně fandí. Slavia nepatří Řebíčkovi, patří slávistům. Nějakou pochybnou akciovku mu s klidem nechám...

        • Re: Všechny ven?

          vlchan     před 13 lety 26.10.2011 17:02 |  
          0 0

          Nevím jak moc jsem starý slávista, ale dřevěnou tribunu a škvárovou dráhu kolem hřiště pamatuji velice dobře. Vždy jsem fandil všemu slávistickému od hokejistů přes pozemkáře, házenou, lukostřelbu, veslování i kuželky. Prostě být SLÁVISTA je celoživotní přesvědčení, radost i strast. Proto si uvědomme, že těch pár kopálistů se sparťanským Strakou jsou jen jedním oddílem z mnoha. Sestoupí-li, zaniknou-li, bude mne to mrzet, ale mé srdce můj rozum budou vždy vzhlížet ke všemu ostatnímu slávistickému!

  4. Re: Všechny ven?

    marek018     před 13 lety 26.10.2011 13:51 |  
    0 0

    kritika, kritika. Ale nějaké návrhy řešení? Držet hubu a krok a být rád, že je na hřišti jedenáct hráčů v sešívaných dresech? Nekoukat na okolní bahno? Takový být neumím. A snad nejsem sám. Narušovat průběh zápas ne, ale prostesty ano.

    • Re: Všechny ven?

      vlchan     před 13 lety 26.10.2011 17:07 |  
      0 0

      Navrhuji toto: 1.neutratit na stadionu ani korunu 2. stadion opustit asi pět minut před koncem utkání

  5. Re: Všechny ven?

    rossobianco     před 13 lety 26.10.2011 14:39 |  
    0 0

    Já zas tak starý slávista nejsem,ale naštěstí jsem ještě zažil několik sezón ve starém dobrém Edenu a pamatuji tedy mj. výborný tým,který jsme na konci 90.let měli (a který by podle mě nad tím dvojnásobně mistrovským z před pár let musel jednoznačně vyhrát).
    V něčem s článkem souhlasím,v něčem ne.Je pravda,že není dobré brát příliš vážně ty křiklouny,co skandují nyní proti Strakovi.To,že jsou nejvíc slyšet a vidět,rozhodně neznamená,že by měli jakékoliv právo vydávat se za mluvčího všech slávistů.Dokonce ani za mluvčího všech kotelníků,pokřiky obvykle koordinuje úzká skupina lidí v okolí megafonu a ostatní se přidávají,někdy nechávají strhnout.
    Jistě si jako fanoušci dovedeme představit ideálnějšího trenéra než je Franz,ale to je myslím ten úplně nejmenší problém v porovnání s Platilem a Řebíčkem.A tak vystupování vůči němu není vlastně nic jiného než odvádění pozornosti,která by měla být namířena vůči výše zmíněným výtečníkům.Dokonce bych se vůbec nedivil,kdyby Franze angažoval Řebíček nakonec zejména právě kvůli tomu!(možná trochu odvážná myšlenka,ale nelogické by to nebylo-pak ho třeba zase odvolat,aby ukázal,jak moc že dá na ten hlas fanoušků...)
    Nesouhlasím však s tvrzením,že když by Řebíčkovy miliony(kdovíjak získané) nakonec přinesly nějaký sportovní úspěch,že by ho to jako člověka jakkoliv omlouvalo.Nechci ho nazývat přímo mafiánem,nemám důkazy,ale kdo jen trochu zná klasiku světové literatury jménem Kmotr,tak dobře ví,že mafie leckdy jedná v některých případech právě takto-tj.využije/zneužije něčí nouze a pomocí svých peněz a kontaktů dotyčného vytáhne z bryndy,aby si jej zavázala a v budoucnu si za to vybrala svou cenu,kterážto transakce se ji z dlouhodobého hlediska samozřejmě vyplatí-jinak by to nedělala.
    A že současné vedení Slávie se se slovem morálka opravdu moc nerýmuje,o tom není pochyb.Asi není náhoda,že syn slavného Pepiho Bicana právě z tohoto důvodu požádal o odstranění obrazu svého otce ze Synot Tip Areny!
    A na morálce bychom si jako slávisté nechat záležet tedy rozhodně měli!Asi ne náhodou odešel na začátku 90.let od nás Boris Korbel,když mu bylo taktně naznačeno,že k úspěchu nestačí kupovat hráče,nýbrž i rozhodčí.Asi ne náhodou se tak prodlužovala výstavba nového stadiou v Edenu,když Vladimír Leška jasně deklaroval,že Slávie má,narozdíl od jiných klubů,určitý morální kredit,takže si radši počká,než bude celá právně a majetkově komplikovaná záležitost v pořádku-narozdíl např.od načerno zrekonstruované Letné v r.94...
    Tím se zase dostávám zpátky ke křiklounům,kteří svého času místo Straka ven pokřikovali Leška ven.Obojí mi přijde zkratkovité.Je logické,že Slávie i tehdy měla své problémy,ale lidé jak známo mají rádi jednoduchá řešení,tj.personifikují si často problém do jedné osoby a naivně očekávají,že jejím odchodem bude najednou všechno v pořádku(což samozřejmě vyhovuje méně viditelným vlivným osobám v pozadí).Jak nespravedlivé a navíc krátkozraké...Štval snad Leška proti pyrotechnice?Předražoval snad vstupenky,nebo je naopak držel na slušné cenové úrovni a na vybrané evropské zápasy byl dokonce vstup ve slávistických barvách zdarma?Byl snad zklamán,když jsme v poháru dřív než ve finále narazili na Spartu(jako Doležal na jaře 2010),nebo měl naopak radost z toho,že ji můžeme v krátké době(jaro 99) porazit i podruhé?
    Chce to trochu přemýšlet,než se někdo odvolá-nechtěli jste Lešku,máme/měli jsme místo něj Doležaly,France,Sisáky-a teď pro změnu Platily a Řebíčky...

    • Re: Všechny ven?

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 26.10.2011 17:43 |  
      0 0

      Jen malé upřesnění, Boris Korbel neodešel ze Slavie - protože mu bylo taktně naznačeno, že k úspěchu nestačí kupovat hráče,nýbrž i rozhodčí. To mu řekl Václav Ježek už při příchodu do Slavie a dokonce se ho snažil přesvědčit, že "bez toho to nejde". Boris prohlásil, že je to proti jeho životní filozofii a že to bude raději druhý. A tak se i potom stalo.

    • Re: Všechny ven?

      jane (admin)     před 13 lety 26.10.2011 19:08 |  
      0 0

      Jednou, a nemusi to trvat dlouho, treba vyjde najevo, ze pan Bican na tom se svoji moralkou neni zrovna nejlip, a ze vsechno to divadlo nema ze sve hlavy...

      • Re: Všechny ven?

        edenian     před 13 lety 27.10.2011 01:08 |  
        0 0

        Tak Jane, naznac neco vice :-)

        • Re: Všechny ven?

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 27.10.2011 11:41 |  
          0 0

          Jane ma pravdu a je s podivem, jakej debakl utrpelo vedeni pred verejnosti, pritom ve skutecnosti je to pravdepodobne trochu jinak. Samozrejme vinu nese priserny vystup najate PR agentury, povest jmena Bican oproti povesti vedeni slavie.. nicmene tahle kauza je jednou z veci, ktera me privadi na myslenku, ze nic neni tak cernobile, jak se zda, a ze mozna podobne jako s touto kauzou to muze byt i s jinymi..

  6. Re: Všechny ven?

    typro     před 13 lety 26.10.2011 17:30 |  
    0 0

    Pepo, Pepo!!
    Pan Řebíček nezaplatil několik set milionů pro Vaše krásné oči, ani pro nějaké jiné slávisty.Pan Řebíček nemá zájem na budoucnosti klubu!!
    Pan Řebíček a spol.potřebuje pozemky, pozemky jsou to, co se snaží celou dobu získat.Proto loboval u největšího věřitele výstavby stadionu a to ČS. Být majitelem klubu, jeho ochranné známky a tradice je k ničemu!! Pokud věříte , že to sypání peněz do klubu je bojem pana majitele o záchranu Slavie, šeredně se mýlíte!! Ale hodně šeredně!! Teprve získáním pozemků se otevře cesta k miliardám tam ležícím, ví to Natland, ví to Řebíček a další mafiáni čekají v řadě!!Myslíte si, že po roce 2012, kdy skončí hájení sportovišť, bude majitele zajímat, jestli funguje hokejová hala, bazén, atleťák a další? Stačí jen ovládnout pozemky a zařídit převod na pozemky stavební.Jsme jediní v republice, kteří bojují za svůj klub!! Brno a Ostrava jsou v koncích, Siat Most je vykraden a další jsou na řadě. Jen část slávistů ví, co je třeba dělat. BOJOVAT, lákat novináře, psát o lumpech v klubu, řvát na ně, narušovat utkání, vše co pomůže, aby se báli medializace a šťourání do jejich prapodivných plánů!! To je boj o přežití klubu, celého klubu Slavia!! Pepo, přemýšlej.

    • Re: Všechny ven?

      jane (admin)     před 13 lety 26.10.2011 17:48 |  
      0 0

      Muzes prosim uvest odkaz na nejaky zakon o konci hajeni sportovist, na ktery odkazujes? Diky.

      • Re: Všechny ven?

        postovni (přítel SN)     před 13 lety 26.10.2011 17:59 |  
        0 0

        ty věčný narážky na pozemky mě znejistěly, tak jsem se podíval do katastru a zjistil, co je asi obecně známo. všechny pozemky (až na nějaký pidi pozemky o pár metrech čtverečních) patří slavii (jednotě) a zástavní právo vázne pouze na pozemku pod stadionem, na všech ostatních ne. zajímavostí je, že ještě minulý týden, kdy jsem se koukal, tak tam u stadionu bylo i nějaký správní řízení od finačního úřadu - což se přiznám, že nevím co znamená.

  7. Re: Všechny ven?

    SmoKerS     před 13 lety 26.10.2011 20:25 |  
    0 0

    Pepo, já sice nejsem zdaleka tak starý slávista, pana Bicana pamatuju ze starý dřevěnky, kam mě vždy bral táta, jako starýho pána a jako kluk jsem si ho nechal podepsat na Poločas, t.č. ještě formátu A4. Jarolíma nebo Knoflíčka si na place pamatuju hodně matně. zato partu kolem Šmícy, Kuky, Suchopárka už hodně dobře! zažil jsem toho se Slavií vcelku dost a i zcestoval kus Evropy. Asi jako každému slávistovi mi taky vadí, že už každý léto nečekám na evropskýho soupeře, že nehrajeme o titul a už ani pěknej fotbal. Daleko víc mi ale vadí současný stav z pohledu morálního, vůbec se mi to ke Slavii nehodí.. majitel s minimálně pochybnou minulostí, ale dobře, nějak to v tom prapodivnym "krachujícím" zmatku asi koupil, tak budiž.. Ale že dělá gen. ředitele fízl, bolševik, protifandovskej bafuňář, sparťan a celkově odpudivej platil, s tim se prostě nesmířim.. a už vůbec se mi nechce zkousávat, že kuli rudýmu šaškovi ze Slavie odchází jeden z posledních slávistů v širším vedení (Ondra Zlámal). Já za sebe prostě Strakovi šanci dávat nehodlám, a to ani z toho profesionálního hlediska, myslím, že prostě není dobrý trenér a nikdy nedokázal opak...

    K těm tvým všem ven: za prvý jsi zapomněl na známýho Fina Leškávena ;).. Jarolímovi dozajista všichni za vše děkujem, ale prostě mu to přerostlo přes hlavu a to jak vyštval skoro kompletní juniorku z nejlepšího sešívanýho dorostu za poslední dobu, kolem Váchy, Kolaříka, Dočkala a další řadu mladých hráčů, aniž by dostali šanci, to byl prostě zločin! teď jsou ti hráči jedni z nejlepších v lize všude jinde, jen ne ve Slavii. Moc jsem to nepochopil, vždyť při jeho trenérských začátcích u nás byl na druhym místě prakticky s juniorkou!Švícek, Sucháč, Necka byly tenkrát mladý nezkušený ucha. každopádně abychom byli spravedliví, tak toho Jarolím ven! na stadionu moc nebylo, naopak při odchodu děkovné choreo...

    Samozřejmě, že všichni chceme, aby se dostala Slavia ze srabu, ale ne za každou cenu. ze Strahova jsme dost naučený trpělivosti.. Ale kdyby mi tam někdo říkal, že obhájíme titul a pak bude ředitel xindl "machův" platil, budem hrát v Edenu s bohemkou a přijde nás trénovat rumunskej šáša Straka, tak si ťukám na čelo... co vídávám na stadionu, tak hráče pořád podporujem, akorát u toho občas vyjadřujem svůj názor, to snad není trestný? kdyby aspoň 10-15 tisíc z těch několika set tisíc občas přišli za náma třema stovkama "nejspravedlivějších", jak říkáš, na stadion, taky by to hned vypadalo jinak...

    • Re: Všechny ven?

      SmoKerS     před 13 lety 26.10.2011 20:37 |  
      0 0

      aby to nevyznělo nějak řebíčkovsky, tak si samozřejmě nedělám iluze, že by člověk typu řebíčka šel do Slavie kvůli lásce ke klubu.. můžeme se jenom domýšlet a vše ukáže čas.. ale prostě koupil, je majitel a s tím nic neuděláme.. to platila s franzem by jsme stálým nátlakem nakonec možná, snad, vyštvat mohli. a za cenu možná momentální ztráty pohody se pokusit Slavii odvšivit a udělat o chloupek lepší...

      • Re: Všechny ven?

        edenian     před 13 lety 27.10.2011 01:06 |  
        0 0

        Jo. Neustupovat z naroku na slusnost a tlacit na prevychovu v duchu naseho nazoru na tradici klubu. Permanentne, jednotne / to bude samozrejme skripat / a neustupne. Vyhoda je, ze delat bugr je vzdycky o krok driv pred temi, kteri akceptuji cokoli. Bohuzel tady jsou totalitou zmasirovany a letargicky fandove taky.

        • Re: Všechny ven?

          bongor     před 13 lety 27.10.2011 15:19 |  
          0 0

          Slušnost je nutná,ale tam kde celý fotbal,ba i celá společnost slušnost berou jako slabost,mi stačí alespoň slušnost relativní.Tím myslím porovnání s praktikami třeba nynějšího otce spasitele soudruha Pelty.My jsme ještě nikdy neklesli tak hluboko,abychom organizovali "celá cinklá jara" a podobná svinstva,při kterých diváci v celé republice dělají,že se dívají na zápasy ve kterých už není předem rozhodnuto,kdo vyhraje.Že se občas i u nás něco utratilo za "rovinu" ,o tom nepochybuju,nespad jsem na hlavu.
          Naříkat nad tím,že náš současný boss A.Ř.přišel k penězům nekalým způsobem a měl by tedy Slavii prodat někomu,kdo k nim přišel naprosto čestně,to je science fiction.Prosím Vás kluci,můžete mi jmenovat alespoň jednoho majitele fotbalového klubu v Čechách,nebo i v Evropě,kdo by vyhovoval vašim čestnostním kriteriím?

          • Re: Všechny ven?

            edenian     před 13 lety 27.10.2011 17:28 |  
            0 0

            Proto rikam, ze musime Alese prevychovat. Pred soudem nestoji, pred zakonem je ctihodny, nema cenu se do nej navazet kvuli nejakejm silnicim. To jsem taky nikdy nedelal. Jeho bratr je samozrejme jina kapitola, ale pockame jak to cele dopadne. Pokud se to bude tahnout, yreba uhne. To jsme tady koneckoncu probirali mnohokrat. Proste soustredit se na obranu a prosazeni toho, co si spojujeme se Slavii. V tom se vicemene shodujeme napric ruznymi partickami, odbory, sdruzenimi apod.