Názory

Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

Fanouškem Slavie nejsem proto, že by mým koníčkem bylo rozplétání podnikatelsko-mafiánských struktur, finančních podvodů a podobných machinací. Jsem jím kvůli tradici, kterou Slavia představuje - slušnosti, inteligence, klubismu a morální nezkaženosti, která přežila i těžké období za komunistického režimu.

Dočasně těžká období nastala i v polistopadové éře, ale vždy bylo vidět světlo na konci tunelu. Takovým světlem na konci tunelu byla víra, že ze Slavie odejde ředitel Leška (co bychom za něj dnes dali), že odejde Enic (je na tom dnes Slavia lépe?), že se postaví stadion v Edenu (dnes na něm hraje Bohemka, místo slávistických log visí všude nápisy Synot tip arena a fanoušků bude brzy chodit stejně jako dřív na Strahov), že Slavia letos na jaře dostane licenci (dostala... a je snad situace lepší než na jaře?) a konečně, že v klubu skončí diletantský trenér Petrouš (skončil... a hned v příštím zápase byla sestava ještě horší než za jeho éry). Co je však světlem na konci tunelu pro slávisty dnes? A co dnes vůbec ještě dělá Slavii Slavií?

Nejde jen o to, že trenérem je František Straka. Stadion, majitelé, management, realizační tým (s čestnou výjimkou Martina Vaniaka)  i hráčský kádr - na ničem z toho není bezmála nitka slávistického! Kdo kdy slyšel o Aleši Řebíčkovi, že je slávistou, před tím než přišel do Slavie? A kdo naopak neslyšel o předražených veřejných zakázkách za jeho působení na ministerstvu dopravy? A kdo neslyšel o kauze jeho bratra Adama a slavné větě soudce Milana Ference, že "je vnitřně přesvědčen o vině Adama Řebíčka a jeho kumpánů, ale důkazy k jejich odsouzení jsou (bohužel) nedostatečné"? Těmhle pánům mají fanoušci věřit, že do Slavie majetkově vstoupili čistě z klubismu a dobroty srdce? Tihle lidé mají představovat tradici slušnosti a morální nezkaženosti ve Slavii?

Nebo snad alkoholovými pitkami "proslulý" útočník Jan Blažek? Nebo obviněními z domácího násilí známý brankář Čontofalský? Či Zbyněk Pospěch, který si krátí čas obojím? Posledním světlem na konci tunelu bylo překonání situace z letošního jara avšak oproti ní se nezlepšilo téměř nic. Navzdory slibům se nezveřejnily výsledky auditu z dob předchozího vedení, které by jasně ukázaly, zda došlo k únikům financí ze Slavie, popřípadě kdo je za ně zodpovědný. Marketingová a sportovní koncepce Slavie je zcela nulová. Řeči o zapracovávání mladých hráčů a odchovanců do sestavy jsou bohapusté lži, stačí se podívat na sestavu z pondělního zápasu na Žižkově, jejíž věkový průměr činí 27,5 roku a jediným (!) odchovancem v sestavě byl Ondřej Petrák.

Za této situace mám pocit, že jediným co ještě dělá Slavii Slavií jsme my, fanoušci. Proto je pouze a jenom na nás, abychom se pokusili všechny ty zlořády z klubu odstranit, protože nikdo jiný to za nás neudělá. Problémem fanouškovské obce Slavie je však její názorová roztříštěnost a nejednotnost. Tribuna Sever, OP, Fanklub, SDS aj. Jsou zde jak "jestřábi", kteří na hrací ploše imitují ze substrátu hroby, tak "holubice", které nedělají nic a jen tiše doufají, že se vše samo nějak vyřeší. Násilím a vandalstvím na jedné straně ani pasivitou na straně druhé si však nijak nepomůžeme.

Domnívám se, že jedinou cestou, jak přinutit všechny podvodníky a gaunery, aby pustili Slavii ze svých spárů je odstřihnout je od toho jediného, o co jim jde - peněz. Jedině opravdové sjednocení slávistické fanouškovské obce v totálním bojkotu domácích zápasů Slavie dává naději, že Slavia přestane být výdělečným podnikem pro gaunery a těm nezbude než se jí za mizivou cenu zbavit. Anebo začít konečně pracovat skutečně ve prospěch Slavie angažováním klubistů a odborníků, jak do managementu, tak do realizačního týmu a hráčského kádru. Jiné světlo na konci tunelu dnes pro Slavii nevidím. Přijde-li snad někdo z fanoušků s lepším nápadem, který bude fungovat, smekám před ním.

Násilí či vandalství od fanoušků gauneři ve vedení Slavie po právu odsoudí a nenásilným formám protestů při zápasech se nadále budou jen smát, proto nic jiného než totální bojkot nezbývá. Nesmí však být nijaký a polovičatý jako tomu bývalo dříve. Jestliže to nedokážeme, tak se obávám, že Slavie na dlouhou dobu zůstane klubem ligového podprůměru, který namísto chvály a sportovních úspěchů bude sklízet ostudu a posměch za všelijaké podvody, kauzy a diletantské sportovní vedení. Je mi jasné, že zvláště pro ty tři tisíce věrných, kteří Slavii chodili podporovat i na Strahov, v sebeblbějších termínech a za sebeblbějšího počasí je to těžké, ale pojďme to my "blbci", kteří na Slavii přijdou vždycky, chvíli vydržet a ukažme gaunerům ve vedení Slavie, že si s ní nemohou dělat co chtějí, že když si za značku Slavie zaplatí, neznamená to ještě, že si s ní můžou dělat co chtějí. Fotbal se totiž hraje pro fanoušky. Slavia je a navždy bude v našich srdcích.

Komentáře (38)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    Historik     před 13 lety 25.10.2011 11:27 |  
    0 0

    Skvěle napsáno, toto mohu jen podepsat. Včera jsem napsal možná pro někoho kontroverzní přípěvek o mém názoru na současné protesty fanoušků s jejichž formou se prostě nedokážu ztotožnit. To co je však napsáno zde je možná cesta k řešení a tlaku na vedení. Podle mého názoru by pomohl naprostý bojkot všech zápasů (ten kdo jde na stadion s tím, že zaplatí za vstupenku v podstatě podporuje současné vedení, není to zas tak dávno, kdy se v rámci protestu natahovala na tribuně sever plachta s nápisem Tohle chcete? - tak proč to nezrealizovat), s tím, že by se fanoušci mohli místo na stadionu scházet před stadionem, kde mohou svůj protest vyjádřit naprosto jasně. Chtělo by to však udělat nenásilně a pokud možno slušně a otevřeně, jinak nás veřejnost nebude brát vážně. Ono vyřvávat Straka ven, či demolovat vlastní stadion nic nevyřeší, dokonce si myslím, že spíše uškodí.....

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      Jarda66     před 13 lety 25.10.2011 12:13 |  
      0 0

      Naprosto nesouhlasím s bojkotem domácích zápasů. Tím se nevyřeší naprosto nic, spíš budeme pro smích. Jako bonus se bude hráčům hrát hůř před prázdnejma tribunama a bude to ještě horší. Naopak přijít na ten stadion a udělat pořádnou atmosféru, vyburcovat hráče k pořádnejm výkonům, aj vedení vidí, že má smysl fotbal dělat, že je pro koho ten fotbal dělat, že je komu dělat radost. Tím, že vedení uvidí prázdný tribuny se podle mě spíš utvrdí v dojmu, že to smysl nemá, ale před plným stadionem neuteče.

      • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

        paweza (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 12:34 |  
        0 0

        Ano, doteď se mohlo to vedení úplně přetrhnout, aby svoji prací dělalo fanouškům radost.. A FS byl nejspíš největší dárek pro naši radost, akorát jsme to nepochopili...Kdyby nám chtěli dělat radost, tak to vypadá trochu jinak..
        Já mám prd co mluvit o nějakym bojkotu, páč já spíš občas bojkotuju můj permanentní bojkot, tím že jednou, dvakrát do roka dojdu..
        Přesto musím uznat, že lepší nápad než nechodit nemám, pokud budou návštěvy klesat a bojkot budou podporovat negativní protesty u stadionu v době zápasů, tak to přece bude brzy znát, jak klesajícími přijmy ze vstupného a od sponzorů, tak bohužel i sportovními výsledky. Tato sezona stejně dávno odpískaná, tak proč hnát tým za výsledky, k čemu nám budou? To radši ať je tlak na FS a vedení a čím větší, tím lepší, nikdo nevydrží dlouho pracovat v negativní atmosféře a časem sám odejde a pak se něco může změnit, jaké ty změny budou nikdo neví, ale vím určitě, že současná situace pro mě přijatelná není!

        • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

          Jarda66     před 13 lety 25.10.2011 12:57 |  
          0 0

          Jenže v článku je dobře napsaná jedna věc. A to ta, že nám se pořád něco nelíbí. Aj nás vlastní kdokoli, protestujeme. Ano, Sisák a spol. byly hajzlové co tam byly pro prachy, ty měli odejít a povedlo se to. Jenže tejka tam je Řebíček, pochybuju že by si slávii koupil pro peníze. Investoval do ní 200 milionů, do týmu, který nemá stadion a celý kádr snad ani hodnotu 200 milionů nemá. Ve slávii není tejka co tunelovat, není tam nic, z čeho by mohl získat peníze. On může jenom postavit ten tým na nohy, jinou volbu nemá. Já docela i věřím, že se mu to povede. Ano, FS nebyla nejlepší volba, ale ne z hlediska, že je to bývalý sparťan, ale protože to není kvalitní trenér. Ani Řím nepostavili za den, i slávie potřebuje čas. Já sem pro dát AŘ jednu sezonu na stabilizovanání. Chtěl bych počkat co se bude dít tejka v přestupním termínu, případně co se bude dít s týmem v létě. Jenom by mě zajímala reakce těch, co tejka nadávaj v případě, že by se slávii od začátku dařilo. Myslím si, že by nikdo ani nemuknul. Slávii se nedaří, ale proto nechci zatracovat okamžitě vedení. Ano, Platila by to chtělo vyměnit, s tím souhlasím. Ale panu Řebíčkovi bych chtěl dát čas na práci, ne ho zatracovat po pár měsících. Se podívejte kdo vede úspěšný týmy u nás. Jeden gauner vedle druhýho - Pelta, Křetínský, Starka... Podívejte se do světa, myslíte si, že třeba Abramovič je svatoušek??? Není, ale všichni ho respektujou protože má peníze a úspěchy. Stejně to bude i se slávii, jakmile začne mít úspěchy, začne to klapat. Citizens s tím svojím šejkem Mansúrem taky nevyhrávali hnedka, trvalo jim to dvě sezony, proč nedopřát AŘ taky čas??? Možná mě za to tejka strháte, ale zkuste se zamyslet i nad jiným názorem než jenom nadávat a zatracovat...

          • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

            paweza (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 13:35 |  
            0 0

            Kdepak, možná tak můj komentář vyzněl, ale nejsem člověk co by nadával a zatracoval ihned jak se mu něco nelíbí.
            V podstatě bych proti Řebíčkům nic neměl, pokud jim nikdo nikdy nedokáže ty špatnosti o kterých se mluví, tak OK.
            FS je špatný trenér a o tom, že svůj "džob" odvede na 100% ku prospěchu Slavie se po jeho klubovém kotrmelci dá teké pochybovat.
            Mluvíte o tom, že je třeba čas, aby se tým postavil a začal vyhrávat. Já si ale myslím, že ten toho času už bylo celkem dost, pokud chtěli stavět na odchovancích jak tvrdili, tak máme dávno sportovního ředitele s jednotnou koncepcí pro všechny týmy a v této tzv. stabilizační sezoně, by byl čas s mladíky sehrávat nějaký herní styl. Výsledky by mohly být lepší, horší nebo stejné, na tom ovšem nezáleží pokud jde o stabilizační sezonu, proto se ptám proč strácíme čas se Strakou?
            Proč se vůbec přiváděly ty posily, pokud jde o stabilizační sezonu, tak by je mladíci taky časem zastoupili.
            Absolutně nesouhlasím s postojem, že ostatní úspěšné kluby vedou gauneři, tak to nevadí ve Slavii...víte, vám to možná nevadí, ale pro mě Slavie symbolizuje určité hodnoty a i když s tím nic nenadělám, tak mi to prostě vadí. Spíš ale než o to kdo Slavii vlastní, jde o to kdo ji vede, to by měl být právě ten Slávista, hájící hodnoty a zájmy Slavie, člověk, který se bude snažit probouzet v hráčích i fanoušcích slávistickou hrdost. Aby každý, kdo ve Slavii pracuje nebo hraje fotbal, se bil za Slavii, aby pro hráče, který se dostane do základní sestavý týmu na to byl opravdu hrdý...což nyní rozhodně vidět není.
            Srovnání s ManCity jde dost mimo, tam je to trochu o jiných financích a jiné kvalitě soutěže..

            Celkově.. trpělivost ano, ale musí být vidět nějaký cíl a cesta k němu, a ty bohužel nevidím.

      • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

        Tochal (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 12:41 |  
        0 0

        Jenže není právě "útěk vedení" to, čeho chceme dosáhnout?

  2. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    SForever1     před 13 lety 25.10.2011 12:12 |  
    0 0

    Skvěle napsáno, ale bohužel myšlenka na bojkot domácích zápasů tu už byla a jak to dopadlo všichni víme. Je to naprosto nerálná věc. Vždy se najde cca 3000 ovcí , kterým nebude vadit vůbec nic a na stadion přijdou - pod heslem: podporuji přece hráče Slávie a ne ty mafiány ve vedení.
    To že pak celá jejich podpora spočívá v zakoupení klobásy a piva(v některých ojedinělých případech dokonce i zatleskají!!!) je smutné nicméně je to tak.

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      PetCC     před 13 lety 25.10.2011 14:42 |  
      0 0

      Správně, vždycky se najde 3000 ovcí na bojkot.

  3. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    Alfabet     před 13 lety 25.10.2011 12:40 |  
    0 0

    Vážený spoluslávisto Corfe - k Vašemu článku, s jehož jádrem v zásadě souhlasím, bych rád uvedl několik poznatků, resp. připomínek.

    Úvodem předesílám, že naší Slávii fandím více než (jak ten čas letí) 50 let. A zažil jsem krizi v 60.letech, kdy Dynamu hrozil opravdu zánik, 2 roky ve 2.lize. V té době "povstal" slávistický národ a prostřednictvím založeného Odboru přátel pod vedením legendárního herce Martina Růžka v podstatě Slávii zachránil. Proč to tak dopodrobna popisuji: NIKDY se slávisté v této kritické době neuchýlili k vulgárnostem a napadání. To se bohužel nedá říci o dnešní generaci. V tom se zřejmě shodneme, viz Váš první odstavec.

    Mám však výhrady k Vašemu názoru vyjádřeném ve třetím odstavci -v rámci korektnosti by bylo dobře ctít presumpci neviny - ukažte mi konkrétní předražené zakázky (technicky a ekonomicky podložené), z nichž těžil Aleš Řebíček. Jinak podléháte mediálním zprávám, které jsou mnohdy nepodložené plky. O výroku soudce v případě Adama Řebíčka Vám každý fundovaný právník řekne názor a je vůbec otázkou, zda soudce tímto výrokem neporušil nějaké služební předpisy, etiku porušil naprosto zjevně. Rozhodně bych nevolil pro majitele a vedení výrazy gauneři a podobně, to se blížíte úrovni Strašáka a spol.

    A k pátému odstavci - buďme realisty a choďme po zemi. Peníze jsou, zvláště v dnešním pojetí sportu, až na prvním místě. Jakou máte konkrétní představu o "odstřihnutí majitelů od peněz"? Slavia je obchodní akciovou společností a rozhodují vlastníci - akcionáři, v tomto případě majoritní akcionář Aleš Řebíček, ať se nám to líbí nebo ne. Existuje jediná možnost změny vlastníka - tyto akcie od něj odkoupit. A kdo dá dohromady odhadem nějakých 400 mio? Máte představu, že snad dav fanoušků? A kdyby na to hypoteticky došlo - domluvil by se tento "sbor" na jednotném postupu? To je asi iluze.

    Abych nebyl jenom připomínkovým kritikem - můj názor je, že vybraní zástupci fanoušků by se měli s vedením a majiteli domluvit (myslím, že takové náznaky již proběhly) na pravidelných konzultacích, ale s takovou úrovní jednání, aby se obě strany navzájem pochopily, že oběma jde o Slávii, jedna respektovala druhou a majitelé a vedení aby získali přesvědčení, že tyto konzultace jsou i jim ku prospěchu a nepřipadali si jako na výslechu, kde se musí neustále obhajovat. Rozhodně odmítám konfrontační prostředí spolené s vulgarismy, které se ve Slávii vytvořilo, bohužel z větší části "zásluhou" fanoušků a ještě více bohužel, že k tomu přispívají i některé redakční články Slávistických novin (vím, je svoboda slova a názorů, takže do mne...)

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      Jarda66     před 13 lety 25.10.2011 12:59 |  
      0 0

      Naprostý souhlas, podobný názor jsem napsal o dva odstavce výš

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      jane (admin)     před 13 lety 25.10.2011 13:06 |  
      0 0

      Schuzky, o kterych mluvis, probehly uz dve, jsou naplanovane terminy do konce roku a rozhodne mam pocit, ze jde o vzajemny dialog nez nejake osocovani.

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      skspraha     před 13 lety 25.10.2011 13:40 |  
      0 0

      naprosto souhlasím, celou dobu voláme po dialogu a ve chvíli kdy se začíná objevovat snaha o komunikaci, tak zase začneme s nějakým bojkotem. Pokud se vrátím k posledním odpovědím Řebíčka ( rozhodně nejsem členem jeho fanklubu, ale ctím presumci neviny) tak je pravda, že zatím moc času na sportovní stabilizaci nebylo. Dejme mu šanci, třeba přijdou nějaké vstřícné kroky, obvzláště v osobě Platila resp. jeho možného nástupce.

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      DrFe1     před 13 lety 25.10.2011 13:47 |  
      0 0

      ad 1) Já bych chtěl zase požádat ty tělem a zejména duchem starší, aby se dokázali oprostit od toho znáného hesla "To je dneska mládež ! To za nás nebylo" Pokud někdo považuje za důležitější, že mu vždy perfektně nesedí forma protestu atd. než samu podstatu, tak to vede ke smutným koncům v chomoutu. Takhle se nikam nedostaneme.

      ad 2) V ČR nebyla prokázána korupce téměř nikdy nikomu. Pokud budete soudit podle toho, tak jsou v tomhle státě všichni čistí jako křišťálový křišťál. Zrovna v případě zázračného zbohatnutí Řebíčka, v době kdy byl ministrem, se jedná o věc tak zřejmou, že je čirý alibismus tohle zamlžovat. Popíráním zjevného se taky dostaneme akorát ....

      • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

        Alfabet     před 13 lety 25.10.2011 14:03 |  
        0 0

        Vím, že svými příspěvky patříte k radikálům tohoto webu, tak jen trochu (možná pro Vás přízemní a hlavně archaické) logiky:

        ad 1) ... ke smutným koncům v chomoutu... nebo také k úplnému zániku! Takhle se opravdu nikam nedostaneme.

        ad 2) Nic alibisticky nezamlžuji, volám po konkrétních technicky a ekonomicky zdůvodněných důkazech.

      • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 14:22 |  
        0 0

        O korupci se muzeme ledacos domnivat, domyslet.. ovsem lze si overit fakta.. napriklad uz pri nastupu do funkce ministra se o Rebickovi psalo, jak je bohaty.. tim necinim zadne zavery ohledne jeho korupce, nemam iluze, ale aspon by bylo dobre se pokusit o nejakou korektnost.. budu stastnej, az najde nekdo miliardare nebo financni skupinu cistou jak lilium..

        Nevim, uz me to moc nebavi.. celkove vzato, v dobe, kdy se s vedenim jedna, mi prijdou protesty jako neucelne, to, co cini SDS, mi prijde daleko prospesnejsi nez vykriky k boji..

        • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 14:33 |  
          0 0

          nicmene koukam, ze novy nicky se tady skutecne nejak rozmnozily..

        • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

          quelhar (admin)     před 13 lety 25.10.2011 14:38 |  
          0 0

          Ja bych k tomu uplnemu konci jen dodal nasledujici:

          Podle meho nazoru je velmi dulezite, ze kontinualne probiha diskuze o tom, jaky je vlastne stav v klubu a jak se k tomu postavit, pokud vubec nejak. Ostatne to take mame ve sve historii, na kterou se radi odvolavame :o)

          Bohuzel je obec fanousku v soucasnosti strasne roztristena a z meho pohledu nemaji sanci na uspech zadne akce, ve kterych se vyzyva k jednotemu postupu (at uz to je jednotny bojkot nebo jednotne chozeni v cernem, jednotne rvani Straka ven, atd.)

          • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

            Alfabet     před 13 lety 25.10.2011 17:17 |  
            0 0

            Quelhare, textem v závorce v poslední větě (variantní příklady "jednotnosti") jste bohužel potvrdil, že redakce SN není úplně neutrální a objektivní, což mne docela mrzí.

            • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

              DrFe1     před 13 lety 25.10.2011 18:20 |  
              0 0

              Já tedy sice nejsem quelhar, ale nedá mi to nezaregovat. Je přeci úplně normální, že se každý z nás přiklání k nějákému názoru a to včetně redaktorů SN. Nemůžete přece chtít, aby byli redaktoři bezpohlavní roboti bez názoru. Kromě toho oni opravdu nějáké radikální postoje najevo nedávají, myslím si že jsou v tomhle hodně "při zdi". V vztahu k nám přispěvatelům, jde podle mě pouze o to, aby měřili všem přispěvatelům jednotným metrem a tak když jim například přijde email, který bude vyzývat k podpoře Straky, tak aby ho také zveřejnili, pokud bude mít hlavu a patu. Já věřím, že quelhar a ostatní jsou slušní a objektivní lidé a když jim tam pošlete svůj pohled, tak ho uveřejní taky.

              • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 26.10.2011 08:59 |  
                0 0

                DrFe1 - naprostý souhlas, navíc nezapomínejme, že Slavia vznikla původně jako vlastenecký řečnický spolek.

            • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

              quelhar (admin)     před 13 lety 26.10.2011 10:55 |  
              0 0

              Ano, i my v redakci mame sve nazory, jak pise DrFe1 (s kterym se mimochodem ve vetsine nazoru rozchazim). Nicmene co se tyce redakcnich clanku, tak si stojim za tim, ze nedelame zadne neobjektivni zpravodajstvi ani ze nezverejnujeme jen nazory, ktere se nam hodi do kramu. Diskuzi na webu nijak necenzurujeme a opravdu bychom zverejnili jakykoli srozumitelne sepsany nazor, ktery by k nam prisel - ostatne jeden na podporu Straky jsme zverejnili kratce po jeho uvedeni do funkce, zadny dalsi zatim neprisel.

              A zrovna text v zavorce, na ktery se odkazujes, mi tedy neprijde, ze by byl dukazem nejake nasi neobjektivity. Klidne si tam primysli "jednotne nicnedelani". Duraz v mem prispevku byl kladen vyhradne na to, ze fanousci nejsou jednotni a zadne vyzvy na jakekoli hromadne akce nemaji dle meho nazoru sanci na uspech.

  4. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    martin (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 15:05 |  
    0 0

    Mám jednu akcii Slavie a včera mi přišla pozvánka na valnou hromadu 21.11.2011. V pozvánce je výběr z ekonomických ukazatelů do 30.6.2011. Jsem ekonom, rozumím tomu. Na základě těch čísel, která tu jsou po skvělém Enicu, Leškovi, Doležalovi a spol. se Řebíčkovi divím, že Slávii koupil a ještě k tomu ekonomicky postavil na nohy. My fanoušci mu to teda raději budeme komplikovat, budeme tedy pro změnu bojkotovat toho darebáka, co Slávii zachránil. Milý Corfe, asi ani nevíš, jak blízko bylo k tomu, že bys mohl bojkotovat Slavii navždy, protože by žádná nebyla, tedy určitě ne s profesionálníma fotbalistama.
    Tvoje filozofie Corfe - Řebíčku, zachraň nám klub a běda běda jak budeš dělat něco jinak, než se nám líbí. Tomu já říkám de...... (dezerce ani demokracie to není).
    Já osobně po přečtení těch výkazů říkám: pane Řebíčku - děkuju.

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      twisp     před 13 lety 25.10.2011 15:26 |  
      0 0

      mohl bys, prosím tě, ten výběr z ekonomických ukazatelů do 30.6.2011 přepsat sem? rád bych řebíčkovi taky poděkoval. dík

      • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

        martin (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 15:31 |  
        0 0

        Chápu, že poděkovat Řebíčkovi není v módě. Myslím ale, že není férové před zveřejněním výroční zprávy v obchodním rejstříku sdělovat neakcionářům informace, které jsou určené akcionářům.
        Omlouvám se tedy, nezveřejním, ale jestli si dokážeš představit, že je něco v pr.... , tak to vynásob 10 a skoro se trefíš.

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      capi (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 16:07 |  
      0 0

      Ta čísla jsou i po Platilovi, který to řídí i nadále...

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      DrFe1     před 13 lety 25.10.2011 18:26 |  
      0 0

      Je to deratizace, viď. Alespoň tedy doufám .... :-o

  5. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 15:12 |  
    0 0

    Budete asi na delší dobu můj poslední komentář k tomuto tématu. Protože řešit tohle dokola nemá cenu. Přiznám se, že mě osobně nejvíc vadí angažování Straky, ať už z pohledu jeho osoby jako takové, tak zároveň z pohledu absolutně arogantního kroku Aleše Řebíček vůči fanouškům, který by neměl být jen tak přehlédnut. Samozřejmě nejsem spokojen ani s Platilem (vlastně i s Řebíčkem) ale u nich zatím nejsem schopen rozlišit jejich, konání minulé i budoucí či úmysly a vliv na Slavii a jsem tudíž ochoten jim nechat prostor pro práci alespoň v částečně normálních podmínkách.

    Ad 1) Bojkot. Není špatný nápad zvolit tuto cestu a scházet se na protestní akce u Edenu (např. s projekcí zápasu). Bylo by nutné se opravdu mobilizovat přes všechny sdružení a pevně se na tom shodnou. Poslat Aleši Řebíčkovi oznamovací dopis, že si všichni bereme chvilku na odpočinek. S tím, že na začátku jarní sezóny jsme připravení stát jako jeden muž na tribunách a i když se na hřišti nebude dařit, budeme tým vždy podporovat (jako +- doposud). Ovšem už bez Straky a s jasně danou sportovní koncepcí a novým sportovním ředitelem. Když ne tak přesun bojkotu na jaro.
    Problém je ten, že by se pravděpodobně narušila velmi slibná komunikace SDS - Řebíček. Zároveň do konce podzimu zbývají pouze tři domácí utkání čili efekt by nebyl tak velký. Plus x dalších menších a třeba i skrytých nevýhod.

    Ad 2) Protesty na stadionu. Souhlasím s tím, že je třeba neustále dávat najevo svůj postoj a nikdy se nesmířit se Strakou. Je možné v tomto režimu přečkat až do léta. Budou to ale krušné a samozřejmě delší chvíle než v případě bojkotu a dá se očekávat, že se efekt bude postupně rozpadat. Navíc nikde není psáno, že Straka pak odejde (osobně v to moc nevěřím i když skončí někde uprostřed či ve spodku tabulky, počítám, že bude pokračovat). Navíc se fanoušci budou nadále rozdělovat, osočovat, někteří přestanou chodit úplně, jiní už nebudou mít z fotbalu tu "čistou" radost. Zkrátka úpadek. Možná se ale pletu a víc slávistů je těch, které zajímají pouze výsledky a tak se Eden naplní když se Strakovi bude dařit. Já osobně ale šťastný nebudu.

    Moje budoucí počínání bude vypadat zřejmě následovně: budu chodit na stadion, podpořím kluky a Strakovi sdělím co si o něm myslím. Bohužel ta radost se Strakou nebude nikdy taková. Dokonce se obávám, že mě to časem vyčerpá a na stadion přestanu chodit, než abych se smířil s tím, že na lavičce sedí Kukačka.

    Neříká se mi to lehce ale nejlepší by snad bylo, kdyby mu někdo nafackoval a on to položil sám..

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      podol (přítel SN)     před 13 lety 25.10.2011 15:44 |  
      0 0

      I já,stejně jako Kmotr,se hodlám na delší dobu odmlčet k tomuto tématu.Nebudu se vracet k výše uvedným diskuzím na téma-
      p.Řebíček,jeho peníze a důkazy nepoctivosti,zda jsou,či nikoli.
      Ale jsem přesvědčen,že nynější stav je jen obrazem celé naší společnosti.Pokud se to klima změní,potom se to změní i ve Slávii.
      Nemyslím si,že by příznivci Slávie dokázali na tom něco sami změnit.I když člověk nikdy neví.Chodím na SLávii nepřetržitě od
      r.1944,to byl můj první zápas,který si pamatuji.Stejně jako řada dalších Slávistů se musím rozhodnout co dál.Zda budu na Slávii
      dále chodit,nebo se rozhodnout,že tato Slávia již není ta,
      které jsem byl věrný téměř 70 let.K tomu rozhodnutí se již blížím.
      Pokud jde o mladé,jeich protesty a akce.Mimo onu "akci"
      na jaře(i když nejsem přesvědčen,že nebyla vyprovokována),
      mají moji podporu.Je zcela legitimní,jak vyjádří svůj názor.Vůbec
      nepochybuji,že mají rádi Slávii,že si přejí její úspěch a návrat
      tam,kde vždy byla.Nevím,co bych dělal já,kdyby mi bylo 18 let.
      Byl bych asi mezi nimi.Pokud se jejich protesty vedení Slávie
      příp.majitelům nelíbí,potom by měli hledat řešení v dialogu
      a vysvětlování,ale i v taktickém přístupu a umění komunikace.
      Možná,že ohlášené akce a termíny společně s SKS,pokud
      budou dodrženy,se stanou základem nových vztahů mezi
      vedením a fanoušky.Podol

      • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

        bongor     před 13 lety 25.10.2011 20:11 |  
        0 0

        Jisté je,že pokus ekonomicky položit Řebíčky jakýmkoliv bojkotem,je čistá fantazie,abych to řekl slušně.Kdyby se nakrásně povedlo,že by na Slavii nechodil vůbec nikdo,tak prostě oba A.Ř.vezmou svoje peníze a třeba i se ztrátou odejdou dělat jiný byznys-Zůstane tady to,co tu bylo před nimi.Dluhy hráčům,dluhy personálu,dluhy kam se podíváš.Kdo by z toho měl radost?V první řadě naši milovaní sralťánci,ti by se smíchy neudrželi.Takže zase jsme u moudrostí našich předků,které nám bohužel tak chybí a zeptám se:V čí prospěch?
        Ne bojkot,potřebný je pravý opak.Když nám šlapal bolševik po krku,stadion byl narvaný,že jsem musel chodit hodinu předem,abych si našel nějaké solidní místo.A toho množství nadšených a odhodlaných slávistů se lekli i ti rudí hajzlíci a pěkně přibrzdili.Slavia přežila a s ní slávističtí fans.Dnes jsou hlavními nositeli slávistických idejí strašákovci,ať si říká opak kdo chce.Není tady žádný boj mezi generacemi.Všichni chceme silnou,bohatou a slavnou Slavii.

        • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

          edenian     před 13 lety 25.10.2011 22:41 |  
          0 0

          Panove, souhlasim s Vami.

  6. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    SmoKerS     před 13 lety 25.10.2011 17:31 |  
    0 0

    další z řady názorů a článků, co se poslední dobou pod vlivem současné situace vyrojily... s obsahem vesměs nelze než souhlasit, ale kámen úrazu je tradičně vyústění - snaha o nějaké řešení.. jak už se dříve ukázalo, totální bojkot je jednoduše naprostá utopie.. smysl postrádá už proto, že my "blbci", co furt chodíme, jsme stejně vesměs permanentkáři, takže původní záměr odstřihnutí od peněz, ztrácí význam. a jak řikal pan Doležal: pro Slavii jsou fanoušci stejně jen 15 procent rozpočtu nebo kolik to říkal. a to nás chodilo 10.000... pro páně platila ideální fanoušek: zaplatil, ale nepříjde, takže jako bonus ještě drží hubu a krok.. současná forma protestu je alespoň vidět a slyšet, i mediálně...

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      DrFe1     před 13 lety 25.10.2011 18:24 |  
      0 0

      Tak něják. S článkem taky vesměs souhlasím, ale navržené řešení (bojkot), považuji taktéž za nereálné a neúčinné i když autorovi naprosto rozumím. ˇučinější by mohla být nějáká aktivní akce.

  7. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    pc115     před 13 lety 25.10.2011 17:50 |  
    0 0

    Sto procent souhlasím Jediná věc je ta že když slávisti přestanou chodit na fotbal tak to vedení položí asi nebude pravda. Řebíčci vstoupili do slávie úplně z jiného důvodu ,tady jde o pozemky a bůch ví o co ještě nějací fanoušci jsou jim u prdele. Jmenovaní straky je jasný důkaz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§

    • Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

      Jarda66     před 13 lety 25.10.2011 20:21 |  
      0 0

      Pěkná konspirační teorie...

  8. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    Kodyd     před 13 lety 25.10.2011 18:29 |  
    0 0

    Souhlas. BOJKOT!!!

  9. Re: Slavii můžou zachránit jedině fanoušci!

    mpik     před 13 lety 25.10.2011 19:22 |  
    0 0

    Za mě: BOJKOT.
    Budu stručný. Řebíčkové jsou mafie a tuneláři a nehodlám "jim" dávat peníze. Straka a Platil jsou Sparťani a nehodlám je podporovat. Stadion je Synot Aréna, kde hraje i Bohemka a nikoli slávistický EDEN, nejsem tu doma. Hráči jsou většinově (pardon) buď jinde nechtěný "zbytek", nebo hráči za zenitem. Je to nejhorší kádr od roku 1989! (co bylo předtím nepočítám).