Fanoušci Slavie

Hráči se sešli s fanoušky

Ve čtvrtek odpoledne se hráči A-týmu sešli se zástupci fanoušků, zejména z Tribuny Sever. Kapitán Lukáš Jarolím, Martin Latka, Stanislav Vlček a David Hubáček s fanoušky debatovali více než hodinu.

"Vyříkali jsme si věci, které se staly v zápase na Viktorce. Vzájemně jsme si vysvětlili, že tam samozřejmě došlo k určitému nedorozumění. Domluvili jsme se, že dočasně nebude probíhat klasická děkovačka, ale že fanouškům vždycky poděkujeme za podporu a atmosféru, kterou nám budou vytvářet během zápasu," uvedl po setkání kapitán Lukáš Jarolím.

"Jsme samozřejmě moc rádi, že k setkání došlo. Komunikace byla velmi otevřená, hráči a fanoušci se během ní dotkli i dalších citlivých témat jako například událostí, které se staly během pohárového utkání s Olomoucí. Hráči jasně deklarovali, že se neztotožňují s protesty fanoušků vůči trenérovi Strakovi a vedení, nicméně se s fanoušky shodli na tom, že je potřeba znovu najít společnou řeč v zájmu Slavie, protože současný vyostřený stav nemůže nikomu prospět," doplnila mluvčí Slavie Soňa Nouzáková.

Už den předtím se prezident klubu Aleš Řebíček a člen představenstva Slavie Adam Řebíček sešli se zástupci fanouškovského sdružení Sešívaní drží spolu. Schůzka vedení s fanoušky, kde se mimo jiné řešily marketingové aktivity klubu či síň slávy, trvala dvě a půl hodiny - zápis ze schůzky jsme přinesli před několika hodinami.

Komentáře (36)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    quelhar (admin)     před 13 lety 20.10.2011 17:57 |  
    0 0

    Jen doplnim, ze za SN byla na schuzce s hraci Jane a az se dostane k pocitaci, tak treba doplni nektere podrobnosti, ja sam vim jen neco malo, co mi rekla do telefonu a nic zasadniho a neocekavaneho se tam nedelo, atmosfera pry byla velmi klidna...
    Nejaky komentar k probehle schuzce lze taky cekat na strankach Ultras, nejspis pri pozvance na Budejovice.

  2. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 18:22 |  
    0 0

    "Domluvili jsme se, že dočasně nebude probíhat klasická děkovačka" To pořád znamená, že mají raději toho sparťana, než vlastní fanoušky. To mě docela rozesmutnilo. :(

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      quelhar (admin)     před 13 lety 20.10.2011 18:31 |  
      0 0

      Bral bych to tak, ze kdyby dekovacka byla, tak by to media brala jako vystupovani proti trenerovi a to si hraci nemuzou dovolit. Pry se na tom shodly obe strany.

      • Re: Hráči se sešli s fanoušky

        Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 18:38 |  
        0 0

        Tenhle postoj chápu. Na druhou stranu myslím, že by se Straka mohl přemoct a tu děkovačku jim dovolit. I když, někteří stejně čekali na záminku aby na ní nemuseli. Nebo tak alespoň vypadali na těch posledních děkovačkách...

        • Re: Hráči se sešli s fanoušky

          AlesJa     před 13 lety 21.10.2011 14:15 |  
          0 0

          nedělej z toho blázna až takového ďábla, žádnou děkovačku jim nezakázal.

      • Re: Hráči se sešli s fanoušky

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 18:40 |  
        0 0

        Takže před fanoušky v oblibě není pouze Straka, ale i média. To je mnohem lepší, máš pravdu, Quelhare :D

        • Re: Hráči se sešli s fanoušky

          quelhar (admin)     před 13 lety 20.10.2011 18:46 |  
          0 0

          Cekal jsi, ze hraci verejne reknou, ze trener je rudej a jeste k tomu magor a nechteji ho tam? :o)

          • Re: Hráči se sešli s fanoušky

            Fallen (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 19:01 |  
            0 0

            Čekal jsem, že se nevyserou na lidi co je roky podporujou, místo toho aby se zabývali tím, že se útlocitnej rudej, co snima je 14 dní, cítí uraženej. Jak myslíš, že vezmou média tohle? Ono je mnohem větší ryba, když hráči jdou proti svejm, než proti sparťanovi. Navíc nemyslím, že děkovačka vyjadřuje cokoli o jejich důvěře v trenéra.

            • Re: Hráči se sešli s fanoušky

              amonn     před 13 lety 20.10.2011 19:27 |  
              0 0

              100% souhlas s tebou!

            • Re: Hráči se sešli s fanoušky

              LordEdmund     před 13 lety 20.10.2011 20:17 |  
              0 0

              Hele, já si myslim, že to celé jde mimo Straku. Tohle je nejspíš vychytralý plán pana Platila. Je to přesně jeho styl. Dovedu si představit, že by se po zápase Straka sebral a šel do šatny a žádná probíhající děkovačka by ho "nepoškodila", ani by o ní vlastně nevěděl.Tohle vymyslel Platil, aby dal již několikátou lekci nenáviděným fanouškům. Já si o Strakovi nemyslim nic dobrého co se jeho trenérských schopností týče, ale tohle mi k němu nejde. On by to ve svojí prostotě a upřímnosti i snad hráćům dopřál.
              Když si ovšem pŕipustím variantu, źe to klukům nikdo nezakázal a oni se tak sami rozhodli, tak je mi z nich nevolno.Myslím, že svým fanouškům dluží trochu té benevolence, poté co slyšeli děkovačku i po výkonech po kterých by je všude zatratili, a vněkterých jiných částech světa zapálili auta ..

              • Re: Hráči se sešli s fanoušky

                Jachym     před 13 lety 20.10.2011 20:22 |  
                0 0

                Ne nadarmo se nám říká Cirkus Eden...:-)) Ale je to tak hezky české, vlk se nažere a koza zůstane celá...

            • Re: Hráči se sešli s fanoušky

              eomer (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 20:25 |  
              0 0

              Také souhlasím, asi by bylo lepší, abychom nechodili, aby neměli problémy :-(. Jak ten článek s Řebíčky se mi líbil, tak tohle mě dost zklamalo.

            • Re: Hráči se sešli s fanoušky

              DrFe1     před 13 lety 20.10.2011 21:05 |  
              0 0

              Souhlas s Fallenem, odpírání děkovačky vnímám jako velký podraz ze strany hráčů proti vlastním fanouškům. Jako odpor proti trenérovi by účast na děkovačce nikdo vykládat nemoh , to je nesmysl. Tím je to horší.

              • Re: Hráči se sešli s fanoušky

                edenian     před 13 lety 20.10.2011 22:40 |  
                0 0

                Trochu tady zapominame, ze hraci jsou normalni zamestnanci, potom teprve to ostatni. Takze od toho se podle mne odviji dalsi postoje k ruznym vecem.

                • Re: Hráči se sešli s fanoušky

                  DrFe1     před 13 lety 21.10.2011 09:20 |  
                  0 0

                  Mě právě připadá, že tohle odmítání děkovačky jde nad rámec "povinné" loajality k trenérovi. Zejména proto mě to dráždí.

  3. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    polin     před 13 lety 20.10.2011 20:05 |  
    0 0

    Postoj s děkovačkou nechápu. Přijde mi to jako docela zvláštní řešení. Chápu, že nejdou na děkovačku fanouškům, kteří kritizují jednoho z nich a tím trenér bezesporu je. Pak ale nechápu, že budou chodit děkovat fanouškům za fandění.... Dle mého tím říkají to samé jen jiným způsobem :(

  4. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    YsoEz     před 13 lety 20.10.2011 21:25 |  
    0 0

    ať jdou třeba do prdele, na fotbal se nedá koukat,, žádnou děkovačku si stejně za poslední 1,5 nezaslouží...

  5. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    1rytir     před 13 lety 20.10.2011 21:31 |  
    0 0

    Ukazhuje se, že jak kotel, tak hráči zapoměli co byl pravý účel děkovačky. Hráči zapoměli, že na ni nemají automaticky nárok, že je to cosi navíc, co si je nutné zasloužit. Kotel tím, že děkoval kdykoliv, tedy i tehdy, kdy si to výkon hráčů na trávníku nezasloužil, děkovačku zevšedněl. Proto pauzu vítám a mělo by platit, že děkovačka bude vždycky jen tehdy, když kluci na hřišti nechají duši a za tu hvězdu na triku se pořádně porvou! Musí to být pro ně jakási prémie, o kterou se budou výkony snažit, ale do poslední chvíle nebudou vědět, zda si ji právě tímto zápasem zasloužili.

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      Fallen (přítel SN)     před 13 lety 20.10.2011 21:33 |  
      0 0

      njn, "po výhře, po prohře"

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      Tonda     před 13 lety 20.10.2011 22:10 |  
      0 0

      premie? podle me drtiva vetsina z nich nejsou slavisti, tak jaka pak premie? dyt tam ti hraci chodi casto pomalu z povinosti.. premie a motivace? to je k smichu.

  6. hraci

    Kactus     před 13 lety 20.10.2011 22:05 |  
    0 0

    copak hraci nebo vedeni nechapou, ze i kdyby nakrasne vyhral ten rumun s nami ligu mistru, bude to porad:

    STRAKA VEN !

    • Re: hraci

      edenian     před 13 lety 20.10.2011 22:35 |  
      0 0

      Ja myslim ze to chapou moc dobre.

  7. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    jane (admin)     před 13 lety 20.10.2011 22:57 |  
    0 0

    Pratele, prosim vas, a to hlavne za hrace, abyste chapali dnesni setkani a z ni vyplyvajici veci jako oboustrannou dohodu, se kterou souhlasily obe strany. Hraci jsou profesionalove a podle toho se chovaji, nekomu se porad zodpovidaji. Tak se na to zkuste divat tak.

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      DrFe1     před 13 lety 21.10.2011 09:26 |  
      0 0

      A proč jste s nimi tedy dohodli něco co jde nad rámec loajality k zaměstnavateli a vyjadřuje neúctu k nám fanouškům ? ! Poděkovat fanouškům za povzbuzování je slušnost a základní akt sounáležitosti, nikdo to navíc nemůže vykládat jako neloajalitu k trenérovi. Tuhle dohodu nechápu, jen to jen další krok k ještě většímu narušení vztahů.

      • Re: Hráči se sešli s fanoušky

        martyni (přítel SN)     před 13 lety 21.10.2011 11:59 |  
        0 0

        Je-li to dohoda, tak proc naruseni vztahu? Naruseni vztahu je nedohoda..

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      DrFe1     před 13 lety 21.10.2011 09:26 |  
      0 0

      A proč jste s nimi tedy dohodli něco co jde nad rámec loajality k zaměstnavateli a vyjadřuje neúctu k nám fanouškům ? ! Poděkovat fanouškům za povzbuzování je slušnost a základní akt sounáležitosti, nikdo to navíc nemůže vykládat jako neloajalitu k trenérovi. Tuhle dohodu nechápu, jen to jen další krok k ještě většímu narušení vztahů.

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      goop     před 13 lety 21.10.2011 09:42 |  
      0 0

      Jestli to správně chápu, tak důvodem nechození na děkovačku je pro hráče onen dodatek proti Strakovi, kterou TS avizovali. Proběhla ale v této formě na Žižkově? Zajímalo by mě, co tam je tak strašného?

      • Re: Hráči se sešli s fanoušky

        eomer (přítel SN)     před 13 lety 21.10.2011 11:30 |  
        0 0

        děkovačka se nijak neupravovala

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      edenian     před 13 lety 21.10.2011 14:33 |  
      0 0

      Souhlasim s Jane, v tuto chvili bych dal nic nehrotil a zustal u soucasne dohody. Nam umoznuje se jasne vyjadrovat ke strakovi atd. a hracum hrat a neresit, jestli se maji nejak vymezovat ke sporum mimo hriste. Kdokoli z nas se na celou Slavii muze vyprdnout kdy se mu zachce narozdil o hracu, kteri jsou pod pracovni smlouvou. To byl duvod cele dohody jak jsem ji pochopil ja. V tuto chvili jsou hraci nenapadnutelni ze strany platila atd. a to je podle mne dobry. S tim souhlasim.

      • Re: Hráči se sešli s fanoušky

        jane (admin)     před 13 lety 21.10.2011 18:56 |  
        0 0

        Asi tak.

  8. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    Mimo     před 13 lety 20.10.2011 23:15 |  
    0 0

    Když hráči nechtějí děkovačku, tak jí mít nebudou!
    Beztak jim není poslední dobou za co děkovat !
    Za dvanácté místo?
    Ty naše primadóni a žoldáci by měli mít trochu víc úcty a pokory směrem k fanouškům!
    Kolik fanoušků českých klubů, by chodil na zápasy jejich týmu a podporovalo ho kdyby hrál na dvanáctém místě a předváděl na hřišti tu holomajznu, co předvádějí ti naši nekopové?
    Jsou to jen obyčejní žoldáci a Strakovi vykuřilové!
    Když nechtějí děkovačku, tak bych na zápase s Českýma Budějovicema ani nefandil!
    Ať jdou hráči i se Strakou do prdele a zůstanou tam!
    Bojkotů jsem se nezůčasťnoval, ale po tomhle vyjádření hráčů poprvé po šesti letech zvažuju, že úmyslné vynechám domácí zápas.
    Celý tým včetně vedení nesahá charakterově Kalivodovi ani po kotníky!

  9. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    capi (přítel SN)     před 13 lety 21.10.2011 09:50 |  
    0 0

    Povídá tuhle Kaddáfí: “Straka ve Slávii? No to mě snad trefí….“

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      marek018     před 13 lety 21.10.2011 12:18 |  
      0 0

      pravdivější by asi bylo: "No, to mě zlynčuj!"

  10. Re: Hráči se sešli s fanoušky

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 21.10.2011 10:59 |  
    0 0

    Když se na to podíváme ještě z pohledu tradic, tak díky Strakovi vlastně padla další slávistická tradice.

    • Re: Hráči se sešli s fanoušky

      Jiri1     před 13 lety 21.10.2011 13:41 |  
      0 0

      Zdravim, je to vsechno takove zleva do prava , ode zdi ke zdi, co tedy znamena ono salamounsky recene, ze vsichni se shodli na tom, ze to vsechno neprospiva nasemu klubu, Ja z tohodle vseho mam jediny pocit , ze by se hlavne hraci meli nad sebou zamyslet hlavne p. Jarolim a p. Vlcek, oba totiz nejen na hristi , ale i jinde rikajo veci o kterych mozna ani oni nejsou presvedceni. Asi to chce vsechno cas, chce to vsechno pevne nervy , ale pozor , co se tyce Straky , naseho umisteni i chovani vedeni , tam uz je 5 minut po dvanacte. Rikate , ze se vsechno neda uverejnit , mpozna myslite treba o angazma Leveho, ale jestli se tym neprobere do nekolika zapasu bude pozde.