Fanoušci Slavie

Na Žižkov pochodem

Ultras Slavie pořádají v pondělí před zápasem pochod na Žižkov, tentokrát v trochu odlišném provedení jako projev nespokojenosti se současnou situací ve Slavii. Text přebíráme ze stránek Ultras.

Znechucení je mezi námi slávisty obrovské. Nechodit na fotbal je podle našeho názoru nesmysl. Akorát dobrovolně vyklidíme svoje pozice. Plán na zápas se Žižkovem je jednoduchý. Ukázat všem naši nespokojenost se situací v našem milovaném klubu! Už bylo dost lží, polopravd a nekoncepční práce lidí, kteří by měli náš klub vlastnit, řídit a trénovat. Na zápas se Žižkovem půjdeme tradičním pochodem, ale v trošku jiném provedení. Jedná se o protestní pochod fanoušků, kteří nesouhlasí s pratikami "vedení" klubu, které vyvrcholily antikoncepčním a protislávisticým angažováním "trenéra" Straky. Dost bylo ničení slávistických tradic! Souhlasiš s námi, že je potřeba proti tomu protestovat?

Pokud ano, přijď v pondělí 17.10. v 16:16 na sraz do Edenu. Odtud se půjde pochod na stadion Viktorky (vycházet budeme mezi 16:30 a 16:45). Na místě budeme přibližně hodinu před zápasem. Černé oblečení na sebe je povinností. V Edenu, všude po cestě a také na stadionu dáme pořádně najevo, co si o současné situaci myslíme! Fotbal má být přeci o nás, o věrných fanoušcích. Každý z nás má pravo vyjádřit svůj nesouhlas. Nikoho však nutit nemůžeme, je to osobní volba každého z nás. Komu současný stav není lhostejný, ať si přinese protestní transparent, nápis, vlajku, tričko, letáky, samolepky atd. Máme velkou příležitost se vyjádřit, každý z vás si může transparent připravit. Fantazii se meze nekladou, nebuďte líní, lhostejní a zapojte se! Také prosíme všechny fanoušky, kteří chtějí protestovat, aby na stadion nebrali slávistické vlajky. Na plotě budou vyvěšené nesouhlasné transaprenty proti škůdcům Slavie. Děkujeme.

Někteří z nás už svůj protestní boj začali, připojte se k němu také! Bylo by dobré, abychom se zdrželi násilných projevů. Vedení, ale i policie, čekají na záminku, aby nás mohli trestat. Na stadionu máme největší šanci ukázat svůj nesouhlas!

My jsme Slavie, vy nejste nic!

Do sektoru hostí bude v prodeji pouze 840 vstupenek! Lístky se prodávají na pokladnách v Edenu až do pondělí 16:30. Takže si lístek můžete koupit i těsně před samotným protestním pochodem. Doporučujeme ovšem koupi lístku neodkládat. Podle našich informací bude zápas vyprodán a může se klidně stát, že si lístky do našeho sektoru budou kupovat i fanoušci, kteří do kotle normálně nechodí.

Komentáře (39)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Na Žižkov pochodem

    miros     před 13 lety 13.10.2011 15:35 |  
    0 0

    Jděte do prdele už s vašima bojkotama, protestama a ultimátama...Stejně jste tím nic nedokázali a nedokážete. jediný vaše výsledky jsou přerušený zápas, pokuta za něj 700 tisíc a 3 zápasy bez diváků a tudíž další ztráta peněz pro Slavii. jste banda pubescentních kašpárků, v čele s tím hajzlíkem Strašákem, který si myslí, že řídí Slávii...

    • Re: Na Žižkov pochodem

      lassiter     před 13 lety 13.10.2011 16:00 |  
      0 0

      Souhlasím s tím, že to valný účinek mít nebude. Jediné řešení je zřejmě nechodit tam vůbec a nechat všechny ty mirose, roseny, france, řebíčky a platily aby se ve vipce před prázdným stadionem objímali a plácali se po ramenou, jak to ta Slávie válí.

      • Re: Na Žižkov pochodem

        CocrousPaja     před 13 lety 13.10.2011 18:10 |  
        0 0

        to je právě největší blbost nechodit.Právě naopak chodit a ukázat,že tam jsme a nejsme vzduch...rozhodně nechápu jak může to toho šaška Straku hájit...kovanýho....

        • Re: Na Žižkov pochodem

          miros     před 13 lety 13.10.2011 22:40 |  
          0 0

          Já Straku nehájím! Kde si to četl? Jenom se mi nelíbí ty scény, který kolem toho jsou..Kopání hrobů je opravdu ukázka inteligence našich ultras...

          • Re: Na Žižkov pochodem

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 14.10.2011 16:54 |  
            0 0

            Tak jdi na šachy jestli se ti něco nelíbí. Jestli chceš, můžeš vzít vlajky, šály a svý kamarády a ukázat všem jak že si to představuješ aby to vypadalo. Nic ti v tom nebrání..

        • Re: Na Žižkov pochodem

          CocrousPaja     před 13 lety 14.10.2011 00:43 |  
          0 0

          věř tomu hochu,že jsou mnohem větší průsery než nějaký odfláknutý hrobečky....trošku si pročti zákon253/2008 Sb. zákon o prevenci a potírání legalizace výnosů z trestné činnosti (jako např. danové úniky apod.) a prevence potírání podpory terorismu a koukej jak se podivně ted čachrovalo s finančním majetkem ve Slavii za poslední dobu a řeknimi jestli to není někde za hranicí únosnosti,jestli někdo tady nepoškodil dobré jméno Slavie a nezasloužil by si být odejít...konec konců na to není třeba číst si literu zákona,ale použáít selský rozum.

          • Re: Na Žižkov pochodem

            miros     před 13 lety 14.10.2011 17:33 |  
            0 0

            O jakých čachrech mluvíš? Máš nějaké důkazy o tom, že šlo o čachry? Obchod a zase jenom obchod, který byl nakonec úspěšný, protože jsme se konečně zbavili největšího zla, Enicu....

    • Re: Na Žižkov pochodem

      rekodlak     před 13 lety 13.10.2011 16:02 |  
      0 0

      ..řekl miros, a otevřel si dalšího lahváče..

    • Re: Na Žižkov pochodem

      Jachym     před 13 lety 13.10.2011 16:04 |  
      0 0

      To jsi ty, ten Miross (dvojité s) prezentující se coby světaznalý bonviván na slavia.cz?:-) Tento bojkot mě ale také neskutečně štve, když fanoušci Slavie požadují, aby Slávisté nepřišli v červenobílém, ale v černém... No, nay, never, jak se zpívá v jedné irské lidové písničce. A nebo hezky česky z historie: Toho bohdá nebude! Protesty proti klokanovi v Edenu a proti estébáckému aparátčíkovi Platilovi, dokud se nezvrhly v ničení a demolování, byly v pořádku. Ale s protesty proti Franzovi nesouhlasím. Tady se z něho dělá zločinec, který má za sebou málem vraždy, znásilnění atd. a on jenom v kokainové extázi pronesl něco o Spartičce a před derby (de facto vtipně) hecoval své svěřence tataráčkem. Navíc Slavii nikdy neurážel a mluvil o ní vždy s respektem. Daleko více jeho angažováním u nás ztrácí letenští žebráci, kteří ho měli za modlu a Franz přitom se jenom vrátil ke své původní víře...:-) Doufám, že Franz alespoň dodá hráčům šťávu, zatímco Petrouš na ně akorát přenesl svůj neslaný nemastný a poraženecký výraz. Toť můj názor.

      • Re: Na Žižkov pochodem

        dejva     před 13 lety 13.10.2011 17:02 |  
        0 0

        Souhlas s Jáchymem. Slova o antikoncepčním a protislávistickém angažování trenéra Straky jsou zcestná. Vrcholem je výrok, že "Fotbal má být přeci o nás, o věrných fanoušcích."

        • Re: Na Žižkov pochodem

          rekodlak     před 13 lety 13.10.2011 17:15 |  
          0 0

          Teda nezlobte se na mě ale vy jste jak kolovrátek.. Straka je symbol, proto ten povyk.. ..ale hlavně to není trenér! Nebo se pletu? Pokud ano, tam mi prosím napište nějaké jeho úspěchy. To, že za 12 let je tohle jeho 13tý klub o něčem svědčí..

          • Re: Na Žižkov pochodem

            janko (přítel SN)     před 13 lety 13.10.2011 17:27 |  
            0 0

            Pánové všem doporučuji dnešní Reflex. Je tam velký rozhovor se Strakou. Ten člověk to opravdu nemá v hlavě v pořádku. Druhou větou popírá tu první... Kdyby nebyl jmenován trenerem Slavie bylo by to k smíchu, takto je to jen k pláči...

          • Re: Na Žižkov pochodem

            dejva     před 13 lety 13.10.2011 17:27 |  
            0 0

            Straka není nijak úspěšný v tom máte pravdu. Stejně tak, jako není kdovíjak úspěšný trenér pan Levý. Každý z nás si na lavičce Slavie přeje kvalitního trenéra. Otázkou je, kde ho vzít a jak ho zaplatit. Pokud znáte odpověď volejte okamžitě na sekretariát SK.

          • Re: Na Žižkov pochodem

            VitK     před 13 lety 14.10.2011 10:09 |  
            0 0

            Dá se to někde najít?

      • Re: Na Žižkov pochodem

        vlchan     před 13 lety 13.10.2011 17:29 |  
        0 0

        Podaříli se Strakovi vytáhnout Slavii ze současné bídy, jsem zvědav co budou dělat všichni ti zahazovači permic a vyhlašovači veškerých předčasných soudů. Jediné co tyto slávisty snad trochu omlouvá, jsou výčitky, že nepoznali včas skutečné škůdce kteří dostali Slavii tam kde nyní je. Vyčítat jim to ale nelze, neb toto neodhalila ani revizní komise ve které zasedali takové ikony jako docent Smetana, kameraman Ondříček a další významní slávisté. Proto dejme tomuto spartSlavistickému "ptáku" šanci, neboť nic horšího se ve Slávce snad již stát nemůže. Za jedno musím tribuně sever poděkovat, a to za to, jak dokáží výborně odměnit slávistický potěr za jejich přestávkové vystoupení. Opravdu velké díky! A zde bych viděl cestu do budoucna dopadne-li to s A týmem zle. Tady by vznikla nová čestná Slavia, taková na kterou by mohl být náš národ hrdý, neb jsme se nenabídli fašistům ani komunistům a byly to mnohdy velmi těžké roky. Děkuji všem za trochu trpělivosti.

      • Re: Na Žižkov pochodem

        denydzlSKS     před 13 lety 13.10.2011 18:56 |  
        0 0

        "Tento bojkot mě ale také neskutečně štve" ...Kde se píše něco o bojkotu? Fandit se bude normálně plus kdo bude chtít, bude nadávat na Platila a Straku, kdo nebude chtít nadávat, nemusí. Nikdo nikoho do ničeho nenutí.

        "v kokainové extázi pronesl něco o Spartičce" ...Tak vzhledem k tomu, že něco o spartičce pronášel pořád, tak máme na lavičce věčně zfetovanýho sparťana..to vám nevadí?

        +
        Je to již 3. sparťan ve vysoké funkci v našem "hrdém, slavném a nejstarším klubu v ČR"...to Vám také jistě nevadí.. Opravdu, ta hrdost na příslušnost ke klubu jako je Slavia se vytrácí, jinak by snad nemohlo být lidem jedno, že u nás působí takoví zarytí sparťani jako Platil a Straka(+ Vrabec). Většině stačí, když se vyhraje zápas a je to..přitom Slavia, to není "jen" fotbal, to je právě něco víc.

        Hrozně mě mrzí, že pro hodně lidí je daleko větší zlo Tribuna Sever, než Platilové a Strakové a jim podobní, což z většiny příspěvků jasně vyplývá!

        O mirossovi se namá cenu bavit, člověk, který má problémy sám se sebou se neustále rádoby inteligentně vyjadřuje o ostatních..

    • Re: Na Žižkov pochodem

      jakanovka     před 13 lety 16.10.2011 10:53 |  
      0 0

      Máte svatou pravdu.Tihleti "takéslávisté" se akorát chtějí předvést,ale s láskou ke Slávii to nemá nic společného.Každý inteligentní slávista si počká na výsledky a pak teprve bude kritizovat,po př.SLUŠNĚ protestovat a ne škodit.Těmito přiblblými pochody a protesty ubližují hlavně hráčům.

  2. Re: Na Žižkov pochodem

    Dagmar     před 13 lety 13.10.2011 17:14 |  
    0 0

    Mě by jenom zajímalo zda tam bude i ten slavnej Matouš.Ten blb přizabil člověka na utkání s olomoucí a nemá co dělat na fotbale.Jemu vsechno projde a to je hrozný tohlecto.Organizoval ten útok na poháru a nějak se z toho vysekal asi prachy jeho rodičů nebo co.Ještě někdy předtím znásilnil tu žofii nebo jak se ta holka menovala a od tý doby sem ji neviděla protože se bojí což se jí nedivím.Bych mu toho jeho povadlýho ptáka rozšlapala botkama s jehlovým podpatkem dementovi negramotnýmu.

    • Re: Na Žižkov pochodem

      petrjir     před 13 lety 13.10.2011 17:23 |  
      0 0

      A kdo je ten MAtous? Mně právě unikla informace o nějakem prizabitem fanouskovi. Co se stalo? Neni ten Matous ten kokot,co byl v pruhovany mikine na zapase s Olomouci, kdy vtrhli na hriste?
      Diky za info

      • Re: Na Žižkov pochodem

        Dagmar     před 13 lety 13.10.2011 17:33 |  
        0 0

        Jo to je přesně on.Má na svědomí i tu olomouc.Kopmul staršího pána do hlavy a ten krvácel do mozku.Bych ho zavřela do vězení sráče jednoho negramotnýho.Byla diskese na stánkách ultras,ale tam ho krejou protože je to strašákův zástupce a tak mazali příspěvky o něm.Tady jsou snad spravedliví a nebudou ho hájit.Jako mladá holka mam taky strach aby mě neznásilnil jako tamtu.

        • Re: Na Žižkov pochodem

          petrjir     před 13 lety 13.10.2011 17:38 |  
          0 0

          On i nekoho znasilnil? Ja s ultras nesympatizuji, uz vubec ne po utkani s Olomouci 5.5.2011 a proto na domaci ani na venkovni zapasy nechodim do kotle. Jendou jsem ale byl, shodou okolnosti taky v Olomouci a pamatuju na nej jako na vymatlanyho pubertaka, co jeste mutoval, kdyz se snazil s mikrofonem. A jaky byl duvod toho magora toho pana napadnout? Jen tak nebo byl nejaky konflikt. Ja tohodle ´kretena nemuzu ani videt. Kdyz jsem ho videl pri tom vtrhnuti na stadion s Olomocui,tak bych nejradsi kopnul do nej ja.

          • Re: Na Žižkov pochodem

            Artur (přítel SN)     před 13 lety 13.10.2011 23:32 |  
            0 0

            Bacha žerou tam i malé děti....

            • Re: Na Žižkov pochodem

              Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 14.10.2011 00:00 |  
              0 0

              Je to holt škoda, že jeden extrémní kretén takhle vrhá stín na stovky dalších normálních lidí. Je ovšem blbost těch lidí, že si toho kreténa nedokážou srovnat a ještě ho krejou...

              • Re: Na Žižkov pochodem

                petrjir     před 13 lety 14.10.2011 00:06 |  
                0 0

                Mně by zajimalo, proc ho kopnul toho chlapa? Jen tak nebo meli nejakej konflikt?

  3. Re: Na Žižkov pochodem

    CocrousPaja     před 13 lety 13.10.2011 18:08 |  
    0 0

    No bude to hukot...

  4. Re: Na Žižkov pochodem

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 13.10.2011 18:32 |  
    0 0

    Přijít nemohu, budu se v tu dobu nacházet v divadle..., proklaté pondělní termíny! :-)

    • Re: Na Žižkov pochodem

      MarHud     před 13 lety 13.10.2011 22:02 |  
      0 0

      Jak tak koukám,do vaší diskuze vstoupila i jedna velmi inteligentní a vzdělaná slavistka,hehehe.No jen tak dál hoši,třeba se na stará kolena dočkám i jednoho opravdu spravedlivého,sportovního sestupu:-))))).No máte k němu zaděláno velmi slušně.Ať žije ACS!!!!!

      • Re: Na Žižkov pochodem

        dejva     před 13 lety 13.10.2011 22:21 |  
        0 0

        ano. v diskuzi se objevují různé příspěvky. například tento. ten je hodně výživný. to musel psát vůl. posuďte sám. náš letenský příteli.

        Od: MarHud - Úterý, 06.10. 2009 - 20:26:38
        (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
        Děte někam vi akorát skuhráte že ste prodráli z lille a se spartou kdibiste měli aspon trochu rozumu přijali biste to ze vspřímenou hlavou volové AT ŽIJE AC SPARA PRAHA!!!!!!!!!!

        • Re: Na Žižkov pochodem

          MarHud     před 13 lety 14.10.2011 22:38 |  
          0 0

          To byli zrovna na mém počítači podnapilí přátelé slavisti.Inu jsou to holt vtipálci,že?:-))))).ACS!!!!!!!

  5. Re: Na Žižkov pochodem

    urs (přítel SN)     před 13 lety 13.10.2011 23:15 |  
    0 0

    pochodem vchod, čelem vzad..

      • Re: Na Žižkov pochodem

        Jiri1     před 13 lety 14.10.2011 09:45 |  
        0 0

        Zdravim, ono to vlastne vsechno zapada , stadion Slavie , plany multifunkcni haly, dostavba bytu atd., vlastne i chovani soucasne politicke garnitury, ktere je nepruhledne a v pripade Edenu i hodne podivne, vypada to, ze komunalni politici si poridili hracku, kterou teprve ted zacali manazersky spravovat, ono pane reditelske povestne , kdyz zaplati at tady klidne jezdi motorky , travnik , netravnik , jde hlavne o many.Muj vztah ke kauze Straka je takovy hodne divny , jiz delsi dobu externe delam pro jine TJ, ale je fakt, ze se o mne vsude vi komu fandim a me problemy tykajici se tohoto jsou vice nez povestne.Velka nevyhoda Edenu je i v jeho neprehlednosti, tolik zakouti a nekontrolovatelnych mist ma maloktery stadion, tim narazim na to kopnuti naseho dlouholeteho fandy pry 16 klukem, ktery dela zavodne thai box a mezi nasimi mladymi plati za jednoho z nejvetsich rvacu majicich respekt i u konkurence, jenze i tady se projevuje prave ten prechod z hodne umirneneho fandy Ultras mezi nase hools, kde ma skutecne docela jedinecnou pozici, ale na zastupce nekoho ci neceho to neni. Docela zajimave info je od repre , uvazuje se o tom , ze by repre hrala s Cernou Horou v Edenu i kdyz jasnym mistem byla Letna, kde pry ale panove s FACR nebyli nadseni hlavne fandy, takze uvidime........

        • Re: Na Žižkov pochodem

          SKS70     před 13 lety 14.10.2011 10:16 |  
          0 0

          Dobrý den,

          a Váš pocit je, že Řebíček bude nadále skutečným majitelem anebo mu ta politická gartinura svěřila Slavii po dobu, po kterou je v nemilosti a poté se uskuteční prodej pro někoho solventního tak, aby došlo k navrácení peněz jednotlivým radnicím v Praze?

      • Re: Na Žižkov pochodem

        Jiri1     před 13 lety 14.10.2011 10:51 |  
        0 0

        No , ja nevim, mne ten clanek teda na nic neodpovida , jedno je uz jasny Natlan group dela pro Rebicka , je to jedna z moznosti , jak ve strednedobem horizontu vydelat penize a z jeho strany jde o to , aby fond shromazdil penize na jeho projekty , ale pri tom pripadni investori nebyli spojeni s jeho jmenem ci politickou orientaci. Z toho je patrne , ze zadne vyraznejsi zmeny bych necekal, Rebicek bude i nadale medialni tvari a bude na Slavii i v dalsich firmach okolo Natlandu umistovat ruzne figury vypadnuvsi treba z komunalni politiky. jedine pri soustredenem tlaku muze dojit k omezeni jeho verejne ulohy , ale ne ke zmene zameru vyuzit pozemky v Edenu na dalsi veci a tim financne zajistit i Slavii. Proto ho moc nevzrusuji naky protesty ani denni starosti nasich fotbalistu, kteri zase obcas cekaji na sve prebendy. Presto bych pockal, az jak se to vsechno vyvine , to radim i diskuterum o Matousovi, udajnem viniku, te nasilne sceny z Edenu, protoze dostat se z nekolka maleru a byly to nejen zde zminovane je prace pro velmi dobreho pravnika , ktery musi mit ke klukovi nejen pracovni vztah.

    • Re: Na Žižkov pochodem

      urs (přítel SN)     před 13 lety 14.10.2011 20:44 |  
      0 0

      ač je to smutné, sám si nadělal do huby, že ano :o/

  6. Re: Na Žižkov pochodem

    orca     před 13 lety 16.10.2011 12:02 |  
    0 0

    Protesty proti Strakovi od Slávistů měly smysl jen před jeho angažováním jako trenéra.Tím co udělal,ztratil respekt všech sparťanů a celé fanouškovské obce,neboť všem řekl,že lhal o svém srdci sparťana a fanouškovství nebere vážně na rozdíl od všech ostatních skutečných fandů.

    Nyní je ,ale trenérem naší milované Slavie a nemá jinou možnost,než aby se snažil mít s ní co nejlepší výsledky. A to přece chceme všichni.
    Podejme mu pomocnou ruku,ukažme nadhled.
    Vždyť ten bývalý sparťan skutečně chce pro náš klub to,co chceme všichni.
    Kdo si to neuvědomuje jde proti zájmům Slavie.