Fanoušci Slavie

Prohlášení SDS k aktuální situaci

U příležitosti jmenování Františka Straky trenérem A týmu vydává sdružení fanoušků Slavie Sešívaní drží spolu následující krátké prohlášení.

Pan Aleš Řebíček si koupil SK Slavii Praha, investoval do ní desítky milionů korun a stal se jejím právoplatným vlastníkem. Avšak vlastnictví SK Slavia je rovněž velkým závazkem vůči její tradici a jejím fanouškům. SDS, jako jejich reprezentant, zásadně nesouhlasí se jmenováním Františka Straky trenérem A týmu a dalšími neodbornými změnami a necitlivými zásahy do chodu klubu. SDS vyzývá vedení klubu k urychlenému jednání o dalším směřování Slavie.

Komentáře (111)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Eluin (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 20:56 |  
    0 0

    Stručné a jasné.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      edenian     před 13 lety 02.10.2011 23:33 |  
      0 0

      Pozde a na hovno...

  2. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    koudys2 (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 21:03 |  
    0 0

    nesouhlasím

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      thc     před 13 lety 02.10.2011 21:08 |  
      0 0

      taktéž nesouhlasím

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        murko     před 13 lety 02.10.2011 21:19 |  
        0 0

        pridavam se

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          slimak     před 13 lety 02.10.2011 21:32 |  
          0 0

          take nesouhlasim,

          hlavne nechapu tu hysterii kolem Franze- berte to tak ze prisel k rozumu a obratil te z temné strany na tu dobrou :)

          • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 21:56 |  
            0 0

            Straka se maximalne obratil za prachama protoze ho nikde jinde nechteli. O to a medialni pozornost mu slo vzdycky. Vsichni videli jak se sel uplne zbytecne masirovat do spartanskeho kotle,kdyz ho vyhodili.Tvrdi,ze je profik ale nikdy nemuze ze sebe vydat to nejlepsi pokud pujde proti klubu sveho srdce. Pokud se ovsem nepretvaroval uz na sparte. Ani jedna varianta neni pro slavii dobra..

          • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

            Fanis     před 13 lety 02.10.2011 22:23 |  
            0 0

            taky nesouhlasim. Poprvé s vyjádřením SDS

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          Me2d     před 13 lety 02.10.2011 22:38 |  
          0 0

          Straka a k rozumu :-)

  3. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 21:21 |  
    0 0

    Nesouhlasím. Kdyby to vedlo k jednání, nebylo by to na škodu. Ale použít jako záminku k takovému prohlášení tu největší drobnost mezi všemi přehmaty, které se staly, to mi přijde takové kabaretní.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      slavistajiri     před 13 lety 02.10.2011 21:53 |  
      0 0

      Přesně tak. Straka není zásadní problém. problém jsou lidé kteří rozhodují o Slávii, tito lidé musí vypadnout. Znovu navrhuji negativní kampaň proti sponzorům, kteří chtějí podporovat tyto zloděje a bojkot!!! Vyjednáváním s grázly a zloději nikdy nic nedosáhneme tak už si to přiznejme

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 23:58 |  
        0 0

        Straka je, z profesního hlediska, podle mě ideální na 7 kol trvající povzbuzení (pak by měl přijít někdo s vizí, třeba Beránek) a snesitelný snad i do konce sezóny. Tah je to zvláštní, ale lepší než petroušovské mření. Pak je tu otázka, jak to může z profesního hlediska brát on, když na Spartě nebyl za profesionálního trenéra, ale bláznivého entertainera, ale ta je jen jeho problémem.

        Problémem je celková nekompetentnost lidí v klubu, která se projevila i na dnešní cirkusácké tiskovce. Jaký díl viny je na Platilovi (zřejmě větší) a na Petroušovi (zřejmě menší) lze spekulovat, vážnější jsou zvěsti o Kramaričovi a pokračující katastrofální stav širšího realizačního týmu.

        Jestli si ovšem Straka povolá coby asistenta Siegla, ještě si lidi více popudí a i já si začnu klást trochu otázku, kdo nám sem asi zavítá, až se rozhádají jednoho dne Chovanec s Haškem...

        Jinak se mi zdál sen, kde byl naším trenérem asi Šilhavý, pokud jsem to správně pochopil, to je docela obojetník, to by bylo nic proti ničemu :-))

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 10:46 |  
          0 0

          Platil ale prohlasil,ze straka rozhodne nema smlouvu do konce roku. cili v lete skonci prijde zase nekdo jiny,kdo to bude prekopavat. a nebo rebicek,tak jak je zzvykli sveho kamarada frantu podrzi bez ohledu na vysledky.

  4. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Kodyd     před 13 lety 02.10.2011 21:26 |  
    0 0

    Souhlasím. V tuhle chvíli asi není žádné řešení to nejlepší, ale jako nejúčinější vidím bojkot domácích zápasů. Hráču mi je líto a jsou v tom nevině, ale něco se přece musí stát! Pořád mi to připadá jako zlej sen, ze kterýho se chci probudit. Za takovéto situace jsem byl dnes naposledy v Edenu.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      murko     před 13 lety 02.10.2011 21:36 |  
      0 0

      Jak se ted na to koukam z prava a zleva, tak byl Petrous tim nejslabsim clankem soucasny. Muzstvo je slusne posileny, ale vysledky porad nejsou. Nez budete soudit platila kouknete na tiskovku. Bylo mi lito Petrouse, ale kde byl, kdyz mel vysvetlovat fanouskum vykon v Liberci. Nejvetsi problem soucasne slavie je psychika a tohle straka spravi.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Jarda66     před 13 lety 02.10.2011 21:45 |  
      0 0

      Bojkot domácích zápasů je pěkná kravina... Nevím čeho bys tím dosáhnul krom toho, že by se hráčům před míň fanouškama hrálo hůř... Straka je, když už nic jinýho, alespoň dobrej motivátor... Petrouš byl mimo ve všem... Jinak nevím co furt všichni proti němu maj, docela věřím že tým pozvedne, a to je pro mě důležitější než to, jeslti se to povede klokanovi, slávistovi nebo sparťanovi. Nadávali jsme, když šli slávisti do sparty (Grajcjar, Brabec atd.) a nadáváme, když jdou sparťani do slávie... Dneska už to není o klubismu, ale o výsledcích, tak jenom doufám, že se Slávii pod Frantou bude dařit...

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 22:00 |  
        0 0

        Jak pro koho,ja jsemsi napriklad na tomklubismudocela zakladal jinak bychmohl vzdy chodit namuzstvo,ktery zrovna dela vysledky,nemyslis? Je to stejny princip jako kdyby jsme delali vysledky podplacenim,to byme taky nebavilo,tebe?

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        Kodyd     před 13 lety 02.10.2011 23:15 |  
        0 0

        Nevím jak ty, ale já jsem na Brabce ani Grajara nenadával, když do Sparty šli. Jsou to jen žoldáci a navíc naše vedení o ně nestálo. Ale tohle je jiná liga. Naposledy jsem se musel smát, když ten naspeedovanej blázen komentoval utkání Sparty s Vaslují. Kdyby mohl, tak vykouří kohokoliv jen aby stál na její střídačce a teď bude vykládat, jak přišel spasit nás? A zrovna on pro mě byl klubista, i když rudej, ale byl. Tím, že teď přeběhnul na druhou stranu jen ukázal, jaká je prodejná, bezchaarakterní děvka. Už, když tady mnozí tleskali, že máme konečně majitele jsem se musel stydět, jaká chátra se do Slavie natáhla a tohle je kámo poslední hřebíček (nebo Řebíček) do rakve. Jak už jsem psal, neexistuje pro mě jinej klub než SKS, ale tohle už nedávám. Řebíčkové, Platile, Strako, TÁHNĚTE DO PRDELE.

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          cindy     před 13 lety 03.10.2011 09:23 |  
          0 0

          Tak jest. Není co dodat !!!

  5. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    prazskyhovado     před 13 lety 02.10.2011 21:45 |  
    0 0

    me tohle naopak prijde jako jedno zmala dobrych rozhodnuti vedeni. sezona je v trapu a hrozi nam boj o zachranu a v tom je straka zbehlej. za druhe senam ted povedlo znicit sparte a jejich fandum ikonu o rudem srdicku fraty straky. pekne se ukazalo, ze zas tak rude neni a ze se da pekne koupit. kdyz spartu nemuzeme porazit, tak timhle je pekne nasereme :) a to me osobne dost bavi. za treti, konecne je pry petrous!!! pod strakou budou kluci jezdit, tomu ja verim. ja si myslim, ze tu straka je hlavne pro to, ze k nam nikdo jinej za soucasne situace nechtel. takze zabijeme dve mouchy jednou ranou. franta je trener okamziteho efektu a ted si myslim, ze sestup nam nehrozi. bud se ukaze ze na to ma a bude tu trenovat i dalsi sezonu a nebo se ukaze, ze je bridil a pujde zase o dum dal. my budeme zachraneny a prijde konecne kvalitni trener a spartani prisli o svou ikonu :) me to proste bavi a nesdilim nazor vetsiny, ze je to pruser! pruser je platil jako generalni reditel... pruser je spousta dalsich veci, ale tohle mi prijde jako jedno z mala dobrych reseni

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 22:04 |  
      0 0

      Myslim,ze jsi az nebezpecne opomel moznost,ze franta je bridil a slavia pod nim sestoupi.Ostatne dost o tom napovi hned pristi zapas..

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        prazskyhovado     před 13 lety 02.10.2011 22:34 |  
        0 0

        tak i ta moznost tu je, ale te ja neverim. straka je magor, ale je magor i do fotbalu, nebo hlavne do fotbalu. jak miluju slavii, tak jeste vic nenavidim spartu a pro spartu je tohle vetsi rana nez pro nas. jejich franz sel do slavie za prachama!!! za mesic tu bude zvastat o sesivanem srdicku a na to ja se osobne tesim! slavia dneska ziskala prumerneho trenera a dobreho motivatora. sparta prisla o svou vysadni legendu a milacka kotle! to je teda pro me moc dobrej kauf. a kdyby se mu nedarilo,muzeme toho jejich straku paradne nakopat do riti!!! a kdyz by se mu darilo, tak na ne muzeme delat dlouhej nos, ze jejich straka je u nas cpe ty nase kluky tatarakem! proste se na me nezlobte, ale ja mam z toho cim dal tim vetsi radost. jo a s tim siglem to by byl taky dobrej for, sebrat jim dalsi legendu :) jen by me zajimalo jakej dres bude letos franz mit na sobe pri derby 31. prosince :)

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          Steve2924 (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 22:43 |  
          0 0

          Asi tě zklamu. Ale pro tu inteligentnější část sparťanů je tohle dobrá zpráva. Jak mi jeden z nich napsal, že je rád, protože teď už jeho návrat do sparty asi nehrozí. A nám se s radostí zasměje...

          • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

            prazskyhovado     před 13 lety 02.10.2011 22:57 |  
            0 0

            tak ono tech inteligentnich spartanu zas tolik nebude :)

            • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

              Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 06:41 |  
              0 0

              No ale maji pravdu a za chvili se nam kvuli franzovi bude smat i ten zbytek tupcu. Radsi bych vlastmiho tremera nez krast ze skodobilosti spartanskou modlu,to je ubohe. na tohle prechodny obdobi mohli vzit kohokoliv ale oni vyberou toho nejmin pruchdnyho pro fanousky. ale pochybuji,ze maji nnekoho na koho cekaji,zvlast kdyz prohlasili ze s nikym jeste nejednali.tohle je proste dalsi kudla fanouskum do zad.jasny vzkaz:serem na to si myslite

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Me2d     před 13 lety 02.10.2011 22:36 |  
      0 0

      To by sedělo, pokud by Straka byl dobrej trenér. Já ho považují za psychopata

  6. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 21:55 |  
    0 0

    Udivuje me kolik sem prispiva lidi co jsem tu snad nikdy nevidel psat. Prichod Frantiska Straky znamena dalsi dobu upadku, bude chodit mene a mene lidi. Kazdopadne ja se soucasnou Slavii koncim. Šaška dělat nikomu nebudu. Tem co to nevadi , jiste nebude vadit kdyz slavie nebude mit dlouhodobe poradnej kotel a atmosferu na kterou jsou zvyknuti... Zkurvenej Straka,Platil,Řebíček...

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      tantalos     před 13 lety 02.10.2011 22:03 |  
      0 0

      Je zřerjmé, že si tady někdo zaplatil PR agenturu, aby sehnal "pozitivní" hlasy"

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        naplavnik     před 13 lety 02.10.2011 22:07 |  
        0 0

        o bůh tě chraň, guerillo, o má drahá guerillo... taky mi to místy přijde jako solidní infiltrace...

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Looky     před 13 lety 02.10.2011 22:06 |  
      0 0

      Souhlas. Někteří se chovají jako ovce, zajímalo by mě co všechno by si nechali líbit a je mi z nich stejně na blití jako z výše jmenovaných.

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        slavistajiri     před 13 lety 02.10.2011 22:25 |  
        0 0

        Již jsem na to poukazoval při kauze Bican a to, že lidé zastávající vedení byly na oficiálních stránkách v naprosté většině zatímco tady to bylo naopak. Asi už došlo i na SN

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          (host)     před 13 lety 03.10.2011 09:33 |  
          0 0

          Divali jsme se na nove uzivatele a nikdo z tech novych sem ted nepsal, takze nemyslime, ze by za tim byl nekdo dalsi. jane

  7. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    mpik     před 13 lety 02.10.2011 22:03 |  
    0 0

    Držím s SDS. Sešívaní drží spolu!

  8. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    tantalos     před 13 lety 02.10.2011 22:10 |  
    0 0

    Pánové,
    považoval bych za nemoudré řešit nynější situaci nějakými násilnými akcemi nebo bojkoty. Jsem pro diskusi. Žádné epší řešení sporů než diskuse neexistuje.
    Je zřejmé, že si pánové řebíček a Platil neuvědomují, že mezi Spartou a Slavií byly vždy složité vztahy a že nikdo nechceme, aby se ze Slavie stalo sparťanské béčko. Jelikož se pánové Řebíček a Platil diskusi s fanoušky vyhýbají, je třeba je cílevědomě k diskusi vyzývat. Když na nás nemají čas, zajít si za nimi a přesvědčovat je bez nějakého polévání pivem nebo odcizováním kuřecích křídel ve VIPce.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      naplavnik     před 13 lety 02.10.2011 22:15 |  
      0 0

      souhlas, rozkopat držku mohu jen sám sobě, že jsem si koupil permici... pokud se nedočkám smysluplného vysvětlení posledních kroků vedení, tak mou jedinou pákou je prostě nechodit... domnívám se totiž, že to je přesně to, na co od nového roku čekají ti zmiňovaní sponzoři...

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        tantalos     před 13 lety 02.10.2011 22:21 |  
        0 0

        Naopak. Chodit na fotbal a chodit za Platilem třeba na trávník nebo domů, kdekoli budou ochotni diskutovat.

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          edenian     před 13 lety 02.10.2011 23:50 |  
          0 0

          Taky si myslim, ze si zase zajdem na prochazku na vrsovickou louku...

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      JS (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 00:59 |  
      0 0

      jsem také pro diskusi, ovšem vypadá to, že druhá strana není. Platil řekl, že ho fanoušci nezajímají, Straka s nimi žádné sezení nechystá a Řebíček už tuplem ne. To bylo keců o vztazích s fanoušky..

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        tantalos     před 13 lety 03.10.2011 07:33 |  
        0 0

        Především se zdá, že si leckdo neuvědomuje, jak málo mají slavisti rádi sparťanskou verbež.

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        tantalos     před 13 lety 03.10.2011 07:33 |  
        0 0

        Především se zdá, že si leckdo neuvědomuje, jak málo mají slavisti rádi sparťanskou verbež.

  9. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    naplavnik     před 13 lety 02.10.2011 22:11 |  
    0 0

    jak poznamenal směrem k soudobým zbohatlým podnikatelům nejmenovaný insider "tihle pánové neznaj meze..." kroky současného vedení se spíše neodehrávají v rozporu s tímto výrokem...

  10. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Markus     před 13 lety 02.10.2011 22:12 |  
    0 0

    SDS vyzývá, ano, ale to je asi tak všechno co může. Bohužel, když byla na jaře alespoň teoretická šance získat klub když už ne pod kontrolu tak alespoň pod dohled, trvaly věci moc dlouho a nezorganizovalo se seriózní seskupení lidí, co by za podíl v klubu přinesli potřebný kapitál. Nelíbí se mi, komu Slavia patří a jak jí vládne, ale takhle to prostě dopadlo. Máme tu všichni právo hlásit se k Slavii jako značce, ale fotbalový klub s tímhle jménem nám bohužel nepatří. Nevím co s tím, ráno moudřejší večera.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      quelhar (admin)     před 13 lety 02.10.2011 22:24 |  
      0 0

      Ja ho nevidel, psal mi to Richi, ktery ho tam videl a snad pry i natocil nebo vyfotil...

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        Alanor (admin)     před 13 lety 02.10.2011 22:34 |  
        0 0

        Díky, kdyžtak dej nějak vědět, jestli tam skutečně byl, nerad bych vyvozoval závěry z fámy. Ale děsí mě, jací lidé jsou spojováni se Slavií.

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        Artur (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 22:35 |  
        0 0

        Jak se jmenuje ten chlapik co stoji vedle Straky a Bédi?

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          Alanor (admin)     před 13 lety 02.10.2011 22:39 |  
          0 0

          To je Antonín Franc. Údajný předchozí majitel klubu, fakticky poskok Sisáka. Zdá se, že si to kluci jen vyměnili, aby vyšachovali ENIC a stále drží pospolu.

          • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

            Artur (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 22:44 |  
            0 0

            NO ja vim , me totiz Franc pripada jako ta Prdel s brejlema z podsvětí...

            • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

              Artur (přítel SN)     před 13 lety 02.10.2011 22:45 |  
              0 0

              NO ja vim= to jsem si myslel.... blbe sem to napsal :-))) diky za odpoved ;)

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Richi (admin)     před 13 lety 02.10.2011 22:40 |  
      0 0

      Asi jsem možná si ty týpky spletl, jak teď zjišťuji ... to se omlouvám :-(

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        Alanor (admin)     před 13 lety 02.10.2011 22:41 |  
        0 0

        Tak to jo, oni si jsou dost podobní... Kramarič ve VIPce by byl asi poslední hřebíčkem do rakve...

  11. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    poltergeist007     před 13 lety 02.10.2011 22:25 |  
    0 0

    Když ho dneska jmenovali, tak ho určitě neodvolaj. Každopádně nic dělat nemůžeme, bojkot nic neřeší stejně jako minule

  12. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Jachym     před 13 lety 02.10.2011 22:30 |  
    0 0

    Podle mě je angažování Franze změna k lepšímu. Tento motivátor tým nastartuje, o nic víc a míň teď nejde. Neslaný nemastný Petrouš má svůj strop v béčku. Samozřejmě Franz není koncepční trenér, ale jako varianta do konce sezony ideální. Sice přichází od letenských žebráků, ale je to člověk, který fotbal doslova žere a rozhodně s ním nebude nuda. Navíc byl původně Slávista a narodil se jako já v Budějcích:-) Franz, herzlich willkommen:-)

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      edenian     před 13 lety 02.10.2011 23:48 |  
      0 0

      Predevsim je to neschopnej kaspar. Vsechny ty kecy o nejakem motivatorovi jsou jen mytus. Proto, ze ho vzdycky nekdo najal kdyz byl v prdeli. Jenze nikdy z toho nic nebylo. Jen vecny putovani od stace ke staci. Je to hanba, ze tohle udela Slavie a je to jen dukaz toho, ze majitele jsou nejen arogantni k vlastnim fanouskum, ale taky totalni blbci, ktery to pohrbi.

  13. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Jakubisko     před 13 lety 02.10.2011 22:33 |  
    0 0

    Dnešní poslední status k našim sešívaným radovánkám...pročetl jsem si pečlivě všechny články a podíval se na komplet záznam z tiskovky trochu ve mně stačily zchladnout emoce, tak asi tolik: Straka mě nikdy jako člověk nevadil ničím jiným, než tím že je sparťan. Ano, je to samozřejmě hovado a úchyl, ale věřím že charakterově to není taková svině, jako velká spousta jiných "kovaných sparťanů". Tím že přijal Platilovu nabídku mě zklamal - ne proto že bych ho měl rád, nebo mi bylo líto fans sparty, ale tím tahem definitivně potvrdil, že klubismus zřejmě už dávno zemřel...nevadí mi ve Slavii jako člověk nebo trenér (i když i o tom by se dalo polemizovat), ale hlavně jako mnoholetý symbol sparty. To si myslím, že je věc kterou spousta těch chytráků na internetových fórech nechápe. Je to konec identity Slavie, je to jakoby se prezidentem Izraele stal vůdce antisemitského hnutí. Do budoucna však jen doufám, že se zloba nenamíří vůči Strakovi, který je pouze smutným vyvrcholením a symbolem celé situace a v podstatě za nic nemůže, ale vůči zmrdům ve vedení a v celém zákulisí Slavie, kteří náš klub už po mnoho let požírají. Těmi zmrdy samozřejmě myslím Platila, Rosena, France, Sisáka, Doležala, Pučka a další desítky hajzlů, ke kterým naše oko zatím ani nedohlédne. Každopádně z plného srdce doufám, že se NĚCO začne dít.

    K vyjádření SDS jako takovému nemám moc co říct, je vidět že bylo sešité horkou jehlou poté, co se připravovalo něco úplně jiného. Doufejme že v případě nulové komunikace (což se dá čekat) přijdou další, razantnější kroky

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      prazskyhovado     před 13 lety 02.10.2011 22:37 |  
      0 0

      ze ve vedeni slavie je to gauner vedle gaunera o tom zadna, a ze straka je jen loutka taky zadna, ale me tesi to, ze za kazdeho nasraneho slavistu je nasranejch pet spartanu!!! a to se pocita :)

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      DrFe1     před 13 lety 02.10.2011 22:42 |  
      0 0

      Souhlas, doufám že přijdou nějáké razantní akce. To trpné přijetí čehokoliv, které se objevuje v diskuzích, je opravdu nechutná ponižující rezignace, naprostá absence hrdosti, sebeúcty. To mě na tom šokuje nejvíc. Kdyby Platil rozhodnul, že budeme hrát od příštího zápasu ve sparťanských dresech, tak se tady najde spousta "splachovacích sebe si nevážících hovad" který to přijmou, jakože o noc nejde a budou to ještě obhajovat.

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        edenian     před 13 lety 02.10.2011 23:44 |  
        0 0

        Yes.

  14. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    tolsimir     před 13 lety 02.10.2011 22:35 |  
    0 0

    Nechapu. Absolutne nechapu, jak nekomu muze Straka ve Slavii nevadit. To jste snad uplne bezcharakterni? Neco jako tradice, hodnoty ci cest vam nic nerika?

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      DrFe1     před 13 lety 02.10.2011 22:48 |  
      0 0

      Přesně tak. Jak píšu výše, tohle už je úplná rezignace na jakékoliv hodnoty a sebeúctu.

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        edenian     před 13 lety 02.10.2011 23:52 |  
        0 0

        Yes.

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          edenian     před 13 lety 02.10.2011 23:52 |  
          0 0

          A jeste jednou YES!

  15. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Me2d     před 13 lety 02.10.2011 22:37 |  
    0 0

    Straka je psychopat a toto je konečně jasný důkaz.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      edenian     před 13 lety 02.10.2011 23:53 |  
      0 0

      A jeste naposledy YES!!!!

  16. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    VitK     před 13 lety 02.10.2011 22:50 |  
    0 0

    Podle mě to není špatné prohlášení. Vyzývá k diskusi a dává najevo, že se nám nelíbí co, co si pánové Platil s Řebíčkem s naším a bohužel i jejich klubem dělají.

    Mně Straka nevadí proto, že je sparťanská ikona. Navíc to, že až do příchodu do Sparty fandil Slavii, opravdu říkal, a to už před mnoha a mnoha lety, ještě jako hráč.

    Já ho prostě nemám rád jako trenéra, diskutéra. Stejně jsem nesnášel Czaplára. Neuvěřitelně chytrej, všechno ví, všude byl, a přitom úspěšný byl pouze první půlrok v Teplicích, poté co po nástupu na post asistenta k Frantovi Ciprovi mu mazal schody tak dlouho, až ho Hrdlička vyhodil. Co je to za amatéra se však ukázalo už v následující sezóně, když už dělal sám přípravu. Teplice byly málem na sestup. Potom se mu dařilo ve Spartě. Tam to ale bylo o něčem jiném. Dobří hráči - tam fungovaly ty jeho motivační tataráčky.

    Situace ve Slávii je ale úplně jiná. Máme průměrné hráče, mužstvo nemá žádnou koncepci. My jsme nepotřebovali motivátora. Tu úlohu měl plnit Martin Vaniak. My potřebovali startéga, který vytvoří koncepci pro skupinu mladých a průměrných fotbalistů. A jestli na trhu nebyli špičkoví trenéři, jak někteří diskutéři tvrdí, minimálně stejné kvality jako F. Straka jich několik má, a zdaleka nejsou tak kontroverzní. Namátkou Hapal, Uhrin ml., Urban, který odváděl dobrou práci s bezejmennými fotbalisty Střížkova, a nakonec i ten nešťastník Marko hrál s nekopy v Příbramy docela slušný fotbal. Pak je zde již několikrát jmenovaný Levý.

    Pro mě současná situace není žádnou tragedií, ale důkazem, že naše vedení je nejen arogantní, ale hlavně naprosto nekompetentní, neschopné zareagovat na vývoj v mužstvu a jeho potřeby. Proto si stejně jako Tantalos myslím, že nejdůležitější je volat po diskusi, případně při zápasech slušně, ale vytrvale žádat o odchod pana Platila.

  17. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    opicemag     před 13 lety 02.10.2011 23:06 |  
    0 0

    Obávám se, že ti co si říkají "vedení Slavie" nebude chtít s nikým a o ničem diskutovat. Stále více se ukazuje, co jsou zač. Na Slavii jim vůbec nezáleží, o co jim jde, to nevím, ale určitě nic, co by se fanouškům Slavie líbilo.

  18. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    sksJakoubek     před 13 lety 02.10.2011 23:41 |  
    0 0

    Nesouhlas. Dnešní doba je o penězích a ne o srdíčku. Dávám Strakovi šanci a počkám 5 zápasů. Věřím,že mužstvo pozvedne a budem hrát o horní špici tabulky.Pan Řebíček do SK nalil peníze a pochybuji,že by chtěl hrát o sestup. Jediným problém je a to veliký,že bych VYHODIL Platila !!! A s tím by vedení mělo něco udělat!!! To raději než Platila, tak tam uvidím raději Kramariče.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      opicemag     před 13 lety 03.10.2011 00:28 |  
      0 0

      Straka je hrozně zábavná figurka. Bohužel se každý baví na jeho účet. Vždy jsem se musel smát, když jsem ho viděl v pozápasových rozhovorech či když něco komentoval. Teď budu asi brečet pro změnu já.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 00:28 |  
      0 0

      ty vole :D až uvidí naše hráče bude bulet jak želva :D

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 00:43 |  
          0 0

          nj celej Csaplár , kecat umí dobře ale na hřišti to není vidět, je to vděčná figura co pobaví ale to je tak všechno.

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          Gino     před 13 lety 03.10.2011 08:35 |  
          0 0

          Přesto, že je to samé "u no", tak bychom mohli být rádi, že je tu trenér, který se domluví anglicky (narozdíl opět od petrouše). Nedělej si iluze, i rodilí angličané jsou samé "u no"... či dokonce "u no I mean" :)

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      DrFe1     před 13 lety 03.10.2011 01:11 |  
      0 0

      Kristova noho, proč ????

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        slaviator     před 13 lety 03.10.2011 06:57 |  
        0 0

        je to po posledním zápase v Polsku, kterej prohráli pět nula a sestoupili

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Gino     před 13 lety 03.10.2011 08:34 |  
      0 0

      Mysli si co chceš, slaviatore, ale mě to náhodou přijde sympatické. Kdyby každého takhle žralo svědomí. zodpovědnost a neúspěch, tak by možná bylo na světě lépe.

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 09:23 |  
        0 0

        možná ho žralo spíš to že příšel o flek , nehledě na to že jestli hrajou o udržení poslední zápas a dostanou 5:0 tak to asi takovej motivátor nebude :))

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 09:26 |  
      0 0

      přesně tak si to představuju že to bylo, Kravina na kvadrát, výplod šílence , debilní paskvil. "já jsem Straka". to mě nezajímá člověče, neumětelové, nýmandi, nuly.

  19. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    dArtagnan     před 13 lety 03.10.2011 01:40 |  
    0 0

    Morální žumpa vedení se nám zase jednou vylila na hlavy. Už si vážně myslím, že je bezedná.

  20. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    podol (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 06:06 |  
    0 0

    Můj pocit,když nepočítám oslavné hlasy nově příchozích do diskuze,je stejný jako většiny Slávistů.Nejsem nadšen z příchodu
    p.Straky,jeho srdečním veletočům,kterými se snaží prezentovat
    při svém nástupu.Ale on je jen důsledek toho,co se děje ve Slávii
    již delší dobu.Arogance,nezájem o příznivce klubu,alespoň ty stávající,neodbornost a neúcta k tradičním hodnotám Slávie,jakou třeba pro ni představuje Pepi Bican.Nějak nemohu pochopit,když je p.Řebíček opravdu majitelem Slávie,že ponechá své zaměstnance či podřízené,aby si dělali co chtějí,aby Slávii vysloveně škodili a zostuzovali ji v očích veřejnosti.Pokud je on majitel,řada z nás již o tom pochybuje,mělo by mu to též hodně
    vadit.Ukáže se to i v jeho reakci na prohlášení SDS,které nečiní nic
    jiného,než že vyzývá k dialogu-mezi majiteli,vedením a příznivci.
    Uvidíme.
    Nejsem prozatím rozhodnut,zda budu na SLávii dále chodit,či nikoli.Jen taková poznámka k zmínce jednoho z příznivců stávajícího stavu,.....ať si táhneme(my Slávisté),ať zahazujeme
    pernamentky,však zase přilezeme,až se Slávii bude dařit.ZApomíná,že návštěvníci zápasů jsou vlastně zákazníci,
    kteří si za návštěvu zaplatí,utratí peníze za nehorázně drahé občerstvení,nakoupí si dost drahé suvenýry,čtou a slyší reklamy
    různých firem,vidí většinou mizerný fotbal.V zájmu každého klubu
    by mělo být,aby návštěva byla co největší.A ti,co příjdou si to zaplatí,ne tedy že přilezou.
    Podol

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Jakubisko     před 13 lety 03.10.2011 11:21 |  
      0 0

      Skvěle napsáno, podepisuji do posledního písmenka. Pravda je, že prohlášení SDS je ve své zdrženlivosti dobré - uvidíme jestli vedení zareaguje podobně jako nedávno na Ivana Bicana. Ale spíš si myslím že pro jistotu nezareaguje jinak...

  21. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Viking     před 13 lety 03.10.2011 08:12 |  
    0 0

    Je zajímavé že když jsme byli ve sračkách v zimě a "druhou stranu" neměl kdo hájit nebo jí to bylo jedno, byli tady příspěvky 99:1 proti Sisákovi, Francovi a Rosenovi.

    Když nás koupí Řebíček a máme nového PR ředitele, po nástupu Straky jsou tady kvanta příspěvků od nově založených nicků, co sem nikdy nepřispívali...

    Jinak čekal jsem prohlášení tvrdší, bohužel už bylo pozdě.

    NORMÁLNÍ SLÁVISTA CO MÁ PÁTEŘ NEMŮŽE DO EDENU CHODIT.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 10:22 |  
      0 0

      Otázka na SN kolik nových nicků eviduje redakce v posledních dnech případně měsíci?

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        Jakubisko     před 13 lety 03.10.2011 11:24 |  
        0 0

        jane někde u jiného článku psala že z nových nicků žádné příspěvky nechodí, já jsem si taky všiml že to jsou spíš nicky založené dřív, které ale za celou dobu napsali jen pár příspěvků...tak těžko říct.

  22. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    tolsimir     před 13 lety 03.10.2011 08:18 |  
    0 0

    A hlavne, kdyz uz mel Straka nekde chvilku vysledky, tak to bylo vzdycky jen o vybojovanem fotbale, proste to jeho srdicko. A Slavia si vzdycky zakladala na necem uplne jinem, technickem kombinacnim fotbale.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Viking     před 13 lety 03.10.2011 08:34 |  
      0 0

      Straka nikdy neměl výsledky. Nikde!

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        edenian     před 13 lety 03.10.2011 10:57 |  
        0 0

        Presne tak. Cela jeho motivacni gloriola je produkt "Sportu" a podobnejch shitu. Narcistni kaspar, neschopnej trener. Bud jim to dame sezrat nebo jsme vsichni sraci. S tvoji prezdivkou zapomen na to, ze bys to vypustil. Permici muzes vyhodit vzdycky, ale az nakonec, kdyz nemuzes na nohy :-)

  23. Slavia stojí za trochu úsilí

    tantalos     před 13 lety 03.10.2011 09:02 |  
    0 0

    Moc mě mrzí, když tady pořád někdo píše, že chce se Slavii skončit. A to je právě to, v co ta špinavá sparťanská verbež doufá. Slavia skutečně stojí za trochu trpělivosti a bojovnosti, Naopak v těchto dobách je slavistů s otevřeným, nezbabělým srdcem potřeba mnohem víc než v dobách klidných.

    • Re: Slavia stojí za trochu úsilí

      Jakubisko     před 13 lety 03.10.2011 11:25 |  
      0 0

      Končíme s podporou dnešní slavie, to neznamená že se neúčastníme války :)

  24. Slavia stojí za trochu úsilí

    tantalos     před 13 lety 03.10.2011 09:03 |  
    0 0

    Moc mě mrzí, když tady pořád někdo píše, že chce se Slavii skončit. A to je právě to, v co ta špinavá sparťanská verbež doufá. Slavia skutečně stojí za trochu trpělivosti a bojovnosti, Naopak v těchto dobách je slavistů s otevřeným, nezbabělým srdcem potřeba mnohem víc než v dobách klidných.

    • Re: Slavia stojí za trochu úsilí

      Khadgar     před 13 lety 03.10.2011 09:30 |  
      0 0

      Já nekončím. Naopak považuju za dobrý tvůj včerejší nápad mluvit s Platilem. Jak jeho domov, tak trávník jsou místa, kde se to podařit musí.

      • Re: Slavia stojí za trochu úsilí

        DrFe1     před 13 lety 03.10.2011 09:36 |  
        0 0

        S každým jeho prohlášením, s každou jeho další "akcí" ve mě sídlí přesvědčení, že je opravdu velká škoda, že ho na jaře při utkání Slávie - Olomouc fanoušci ve VIPce nezastihli. Myslím, že je nejvyší čas si s ním pořádně "promluvit".

    • Re: Slavia stojí za trochu úsilí

      DrFe1     před 13 lety 03.10.2011 09:31 |  
      0 0

      Souhlas, řešením není se na to vykašlat a bojkotovat utkání jako jednotlivec, řešením je jedině nějáká organizovaná akce

    • Re: Slavia stojí za trochu úsilí

      Jakubisko     před 13 lety 03.10.2011 11:26 |  
      0 0

      Končíme s podporou dnešní slavie, to neznamená že se neúčastníme války :)

  25. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    capi (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 09:07 |  
    0 0

    Vzhledem k tomu, že sem vedení i majitel chodí a pak zásadně udělají přesný opak toho, co fanoušci chtějí, tak mám pro ně následující doporučení.
    Angažmá Františka Straky je rozhodně dobrý krok, ale nemělo by zůstat jen u něj. Předpokládám, že se stávající skupina asistentů rozroste o další kvalitní členy, kteří mohou Slavii pomoci. První (Horst Siegl) se již sám přihlásil a nemělo by se s jeho angažmá otálet. Tím bych považoval realizační tým za konsolidovaný.
    Přestože vedení popřelo, že by se jakkoliv jednalo s JUDr. Kramaričem, tak bych jeho angažmá přece jen zvážil. Těžko najdeme jiného člověka (kromě našeho kamaráda Pelty), kdo se ve fotbalovém zákulisí a nejen v něm tak dobře vyzná. Tím by ale neměla být ohrožena pozice p. Platila, který toho pro Slavii tolik udělal.
    Při pohledu na včerejší fotografii z vipky jsem s potěšením zaregistroval, že p. Franc vztahy se Slavii nepřetrhal. Škoda, že tam tentokrát scházel p. Rosen, ale možná si zrovna jen odskočil.
    Plně podporuji Vaší snahu přičlenit Slavii ke Spartě, nejlépe jako její neoficiální béčko, protože tím budou zajištěny naše dlouhodobé úspěchy.
    Protože mi dvě pernamentky nestačí a rád bych na kvalitní zábavu jménem Slavia vodil nejen více členů mé rodiny, ale i obchodní partnery, doufám, že máte ještě nějaké pernamentky volné a bude je možné zakoupit.
    Ještě jednou děkuji za vše, co pro Slavii děláte a doufám, že ve Vašem úsilí nepolevíte!

  26. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    Tonda     před 13 lety 03.10.2011 09:20 |  
    0 0

    snad bych ještě dodal, že slavi vběrný zůstanu. Třebas takový dorost sledovst budu, a na jejich zápasy se semtam podívám

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 10:00 |  
      0 0

      A holky také nehrají zle.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 09:38 |  
      0 0

      to nám to pěkně pokračuje, na druhou stranu od vedení skvělej krok, jejich ničení fanouškovské populace zdárně pokračuje, brzo už se dočkají a budou tam mít prázdno.

      • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

        Viking     před 13 lety 03.10.2011 09:45 |  
        0 0

        Brzy nastane Platilův sen, mít prázdný stadion a neplatit ochranku...

        • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

          martyni (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 10:06 |  
          0 0

          nemusi se platit nic.. nejlevnejsi bude vse prodat a ukoncit cinnost..

  27. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    vlchan     před 13 lety 03.10.2011 09:42 |  
    0 0

    Dosazení pana Straky vidím jako nejlepší řešení v dané situaci. Myslím, že se většinou shodnem, že hráči v současné Slavii mají na víc, než bojovat o záchranu. Potřebují pouze nakopnout a snad i nakopat! A toto dokáže tento Sparťan snad dokonale. Prosím povznesme se nad tím, že se jedná o sparťana, nyní je trenér. Kdysi na jedné valné hromadě odpověděl pan Leška na dotaz týkající se Sparty přibližně takto "Sparta mne nezajímá, je to běžný ligový klub, maximálně mne potěší když prohraje."

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      DrFe1     před 13 lety 03.10.2011 10:03 |  
      0 0

      Máš vůbec nějákou hranici, co už by ti vadilo ohledně pošlapávání tradic a hrdosti Slávie nebo skousneš cokoliv ?

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 10:04 |  
      0 0

      Mně osobně to překousnout jen tak nejde, kdyby šlo JEN o angažování Straky jako trenéra, tak bych to snad i nějak zvládl, ale tady jde už o dlouhodobější pošlapávání tradic Slavie, na kterých je tento klub de facto založen a právě díky nimž má tolik fanoušků (snad nostalgie). Skutečně mi často přijde, že my - fanoušci - jsme pro vedení něco jako obtížný hmyz, který sice potřebují k jakési symbióze, ale jinak jim hodně leze na nervy.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 10:04 |  
      0 0

      Mně osobně to překousnout jen tak nejde, kdyby šlo JEN o angažování Straky jako trenéra, tak bych to snad i nějak zvládl, ale tady jde už o dlouhodobější pošlapávání tradic Slavie, na kterých je tento klub de facto založen a právě díky nimž má tolik fanoušků (snad nostalgie). Skutečně mi často přijde, že my - fanoušci - jsme pro vedení něco jako obtížný hmyz, který sice potřebují k jakési symbióze, ale jinak jim hodně leze na nervy.

    • Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 10:08 |  
      0 0

      Potrebuji taktiku, techniku, fyzicku, vztah ke slavii.. nikoliv nakopnout. Straka jim nemuze dat nic z toho, co potrebuji..

  28. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    podol (přítel SN)     před 13 lety 03.10.2011 10:00 |  
    0 0

    Doporučuji k přečtení článek Karla Hvížďaly o "odchodu"ekonomického náměstka pražské policie na
    WWW.rozhlas.cz z r.2005.
    Podol

  29. Re: Prohlášení SDS k aktuální situaci

    moxi (host)     před 12 lety 23.05.2013 09:44 |  
    0 0

    ray ban sunglasses price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses cheap price [www.buycheaprayban.co.uk]
    ray ban sunglasses price uk [www.buycheaprayban.co.uk].