Fanoušci Slavie

SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

3. srpna se uskutečnila schůzka člena představenstva SKS a.s. Adama Řebíčka se zástupci sdružení Sešívaní drží spolu - L. Adamcem (jenž zároveň reprezentoval Odbor přátel), T. Dvorským (Fanklub) a M. Krobem (Desítka pro domácí). Přinášíme vám z ní zápis.

Adam Řebíček vnímá úlohu fanoušků a také ví o jejich výhradách ke spolupráci s SKS a.s.. Na druhou stranu požádal, aby fanoušci brali do úvahy nemalé náklady spojené s převzetím klubu. Zástupci SDS požádali o co nejrychlejší zlepšení v oblastech, které jsou dle nás "nízkonákladové" = komunikace s fanoušky, určení kontaktní osoby atd. Adam Řebíček přislíbil součinnost, přičemž v nejbližší době bude právě on určitým spojovatelem mezi klubem a fanoušky. Zároveň přislíbil účast na trojstranném jednání mezi zástupci SKS, E-Side a Tribuny Sever. Vysvětlil složitost vztahů mezi majitelem a nájemcem stadionu, věří ve zlepšení fungování.

Jako velmi důležitý bod vnímají obě strany vyrovnání se s událostmi v Edenu z 5. 5. 2011. Po diskusi "co se mohlo stát, kdyby se to nestalo" se obě strany shodly na tom, že nemá cenu se v této záležitosti dále pitvat, že to byl výsledek něčeho a AŘ ujistil zúčastněné, že jeho nezajímá 5. květen, ale budoucnost Slavie a její fungování a přislíbil stejný přístup od dalších představitelů Slavie.
Schůzka proběhla v příjemné atmosféře, byla víceméně seznamovací, čímž svůj účel splnila beze zbytku.

Stanovisko SDS: o tom, jak budou fanoušci vnímat nový management a nového majitele, rozhodne to, jak se budou přísliby měnit v činy a jak se bude o své fanoušky starat a spolupracovat s nimi. Sportovní výsledky jsou pochopitelně důležité, ale my nejsme fandy Slavie proto, že jenom vyhrává a nikdy neodejde poražena. Nechceme dopředu podléhat vlivu médií, které mají často tendenci informovat zejména o tom negativním. Chceme, abychom společně s novými majiteli měli šanci rozeběhnout spolupráci a podle ní můžeme soudit. Dříve ne.

Komentáře (71)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

      • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

        Slawek     před 13 lety 09.08.2011 10:19 |  
        0 0

        No, nevím, nevím. Vím jen, že jsem byl tehdy rád, že Latka odešel, protože neprovedl žádný zákrok bez faulu, dělal chyby. Uplatnil se pouze v mládežnických týmech, protože na tom byl fyzicky lépe než kdekterý z protihráčů ( i ze spoluhráčů ). Takže nic moc. Leda, že by se v Řecku pronikavě zlepšil. Ale pronikavě !

        • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

          tolsimir     před 13 lety 09.08.2011 10:26 |  
          0 0

          ja si zase pamatuju jak jsme jak na smilovani cekali pred ctyrmi a pul lety na uzdraveni Latky, ktery nam obrovsky chybel hlavne v derby a sotva se uzdravil, tak jsme zacali vyhravat a nakonec dokazali vybojovat druhou pricku, ktera pak vedla k LM

          • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

            pinochet     před 13 lety 09.08.2011 11:04 |  
            0 0

            Kéž by přišel Latka. Ale pozor, aby rychle přišla i transferkarta.

        • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

          Eluin (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 10:34 |  
          0 0

          Já bych jej celkem bral, není to nějaký zázračný hráč, ale podle mě by nám pomohl.

          • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

            martyni (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 10:38 |  
            0 0

            Latka by byl zlatej, spis je otazka, jestli by k nam sel... se probuh podivejte na nasi obranu...

            • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

              japhy     před 13 lety 09.08.2011 10:52 |  
              0 0

              Asi jsme dost neoceňovali přínos Čelůstky. Na začátku s Brnem došlo ke změně jen na jeho postu a hra stoperů byla katastrofální. V Libe jsme přišli o pravou stranu, kde Dostál Kaufmanovi nesahá ani po kotníky, Trubila se nechal otrávit honěním se za ztracenými míči a katastrofa je na světě.

              • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                martyni (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 11:07 |  
                0 0

                prava strana je taky v haji.. dostal na to nema, prosek snad casem.. kaufman - janda

                • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                  japhy     před 13 lety 09.08.2011 11:15 |  
                  0 0

                  Na toho Jandu dojde, neboj. Proškovi se zatím nedaří, Korešovi to taky nešlo ( ale měl to těžký s Dostálem za zády)

                  • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                    mart     před 13 lety 09.08.2011 11:59 |  
                    0 0

                    Jen otazka, neslo by to rict treba i opacne. Tj, Dostal to mel tezky s Proskem pred nim?
                    Ja netvrdim, ze Dostal je hvezda, ale kdyz to nejde mansaftu jako celku, tak to ani on, ( ale ani Prosek, nebo Kores, nebo jinej nezkusenej hrac) nevytrhne.
                    To neni ze bych mel neco proti Proskovi, ale tak to proste je. Tihle mladasi jsou jednou dobry, podruhy ne...., no treba bude priste zas dobrej :). Jen mi prijde, ze Dostal najednou muze za vsechno. Ne Dostal neni superhvezda, ale az se celej mansaft trochu zvedne, klidne se muze ukazat, ze Petrousova duvera v nej je naprosto opravnena.

                    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 12:22 |  
                      0 0

                      ruku na srdce priteli, ale Dostal na to proste fakt nema. ja proti nemu nic nemam, protoze se snazi. mozna kdyby ty balony jen odkopaval, ale von ten kluk se jeste snazi neco vymyslet. jako snaha je fajn, ale ta realizace. na druhou stranu pokud nebude jina alternativa, tak na nej nemuzem kricet, protoze to celku nepomuze. za nas dres se bije, takze v tomhle smeru v poradku.

                    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                      vavicek     před 13 lety 09.08.2011 13:34 |  
                      0 0

                      Dostál hrál naprosto tragicky s Proškem i bez Proška. Dostál hrál tragicky i když se dařilo mužstvu. Dostál se ukázal loni a tu samou tragedii ukazuje i letos.

      • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 11:08 |  
        0 0

        martyni, je to výborný nápad, Latka by byl pro nás velkou posilou, samozřejmě je to kvalitní vysoký stoper, který prošel repre "21", ale je to hlavně i veliká osobnost po lidský stránce. Než odešel do Řecka, tak byl jedním z vůdců mužstva a hodně ho tehdy uznával i Erich Brabec.
        Myslím, že po odchodu Kisela a Vaniaka nám právě takové vůdčí typy chybí, Hub se Standou jimi nejsou i když se snaží a Lukáš to sám neutáhne. A vůbec mi připadá, že jsme ten půlrok hráli dobře, protože to kočírovali ti starší hráči, Petrouš mi připadá dost bezradnej.

        • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

          mart     před 13 lety 09.08.2011 11:17 |  
          0 0

          Je to asi jen teorie (s Martinem Latkou), ale byl by to velky zasah do tymu. Nemuze preci hrat Hub vedle Latky (ani jeden z nich neni o moc rychlejsi nez ja, ... a to jaksi na fotbal nestaci). Mozna (teoreticky) by to mohlo byt jak rika Martyni - cili Latka s Kaufmannem a na kraji Janda. (Janda muze hrat vsude :), jen skoda ze jich nemame vic [tech Jandu]).

          • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

            klimi     před 13 lety 09.08.2011 11:27 |  
            0 0

            Myslíš ten Janda, který při 9 z 10 soubojích leží na zemi? Toho chceš dát na beka?

          • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

            Khadgar     před 13 lety 09.08.2011 11:34 |  
            0 0

            S tou rychlostí to je vtip? :) Cicman zrovna moc rychlosti neukázal a Kaufmana na stoperu nechceme. Takže ať tam Latka s Hubem hraje. On má totiž jednu vlastnost, která teď Slavii chybí. Je to brousek, útočníci by okamžitě měli respekt ze soubojů. A hlavně bysme v derby neslyšeli Čapkovo "stopeři Kweukeho nemůžou zastavit".
            A možná ještě důležitější jsou jeho vůdčí schopnosti, jak píše Ladislav. Vždyť u nás byl ve 23 (22?) letech zástupce kapitána.

            • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

              mart     před 13 lety 09.08.2011 11:49 |  
              0 0

              Cicman je o hodne rychlejsi nez Kaufman (is bolavym svalem) Kaufman sam neni rozhodne pomaly, ale o rychlosti (zejmena startovni) Hubacka a Latky...... snad radeji ani nemluvit.
              Jinak humor mam rad , ale ne zakazdou cenu :).
              Nepopiram, ze treba na Kweuke by byl asi Latka tim spravnym lekem.... ale videl sem ho pul sezonu v Birminghamu....:(

              • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                Khadgar     před 13 lety 09.08.2011 12:00 |  
                0 0

                Birmingham... Viděl jsem tenkrát zápas, který projeli 5:0 a z toho šly 4 góly na Latku. Vůbec nestíhal... Přitom naší ligu před odchodem dával s prstem v nose.
                My nutně potřebujem stopera a Latka je teď asi to nejlepší co může být bez částky za přestup. Cicman nebude (snad) marodit věčně a pak by s ním mohl hrát ve dvojici, to bys byl spokojený, ne? :) Samozřejmě to předpokládá dvě věci - příchod Latky a vytlačení Hubáčka ze sestavy, což si tady asi málokdo troufá předpokládat :D

                • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                  mart     před 13 lety 09.08.2011 12:06 |  
                  0 0

                  Cicman + Latka beru :)
                  poznamku o pravdepodobnosti dalsich nutnych okolnosti taky :)

                • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                  slamacek (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 12:26 |  
                  0 0

                  cicman bude marodit min. pul roku. tusjak taky mel jen lehke zraneni na 14 dni a uz je z toho 1,5 mes. Janda taky mel zraneni na mesic a byl z toho rok atp... tehle vyjadreni jsme uz slyseli :-)

                  • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                    Khadgar     před 13 lety 09.08.2011 12:35 |  
                    0 0

                    Ale pozor, Cicman byl u doktorů na Slovensku, to je změna :-)))

                    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 12:49 |  
                      0 0

                      a byl jsi ty nekdy na slovensku u doktoru? ja tam jednou byl na pohotovosti, nastesti jsem nemusel na zubni, ale po teto zkousenosti, kdy nikdo co opustil ordinaci neudelal deset kroku bez toho aby se bolesti rozbrecel, jsem v akutnim pripade radeji jel na otocku do prahy

                      • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                        Khadgar     před 13 lety 09.08.2011 14:35 |  
                        0 0

                        Stačí nemocnice v našich malých a středně velkých městech... Nechci se tím někoho dotknout, je to prostě tak.

        • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

          Viking     před 13 lety 09.08.2011 11:21 |  
          0 0

          Mě celkem děsí ten stav sportovního úseku, když Petrouš říká něco ve smyslu, že má zprávy že vedení ohledně posil nespí nebo že náš slavný skaut hledá naděje brouzdáním na internetu...

          Budí to ve mě dojem, že sportovní vedení Slavie na úrovni áčka prakticky neexistuje, není jakákoliv koncepce jak směřovat v této oblasti dál, nikdo tu činnost vůbec nevykonává...

        • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

          Elanius     před 13 lety 09.08.2011 11:24 |  
          0 0

          Naprosty souhlas, Latka v nasi situaci by byl zlaty. Nemluve o tom, ze by prichazel zadarmo. Mame v tymu 1 (slovy jednoho) stopera. Navic zraneneho. Chapu ze nekteri jsou jeste zmlsani z mistrovskych sezon, ale musime brat to, co si muzeme dovolit, a Martin je v tomto ohledu zdaleka nejlepsi pomer cena/vykon.

          • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

            klimi     před 13 lety 09.08.2011 11:28 |  
            0 0

            Když jsou zmlsaní, tak právě Latku brát! S ním v obraně jsme vyhríli první titul! :)

            • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

              vavicek     před 13 lety 09.08.2011 14:17 |  
              0 0

              A já myslel, že jsme ho vyhráli se Suchým a Brabcem a málem prohráli s Latkou.

              • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                thc     před 13 lety 09.08.2011 19:10 |  
                0 0

                Na Latku můžeme zapomenout je mu teprve pětadvacet ten bude ještě rejžovat v zahraničí maximálně na hostovačku bez opce pokud si nesežene nic lepšího

  1. Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

    Chlupp (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 11:38 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, když bude další schůze, jestli budete taky řešit bývalé vedení, jestli se dělá nějaký důkladný audit a poženou se viníci jako Doležal, Rosen, Sisák, Jarolím a spol k soudu a budou rozkradené miliony vracet!!

    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

      Gino     před 13 lety 09.08.2011 11:47 |  
      0 0

      A proč by se v tom, sakra, měl pořád někdo babrat?... Tohle určitě není účelem SDS, honit nějaký domnělý mafiány...

      • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

        Eluin (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 12:12 |  
        0 0

        Třeba proto, že ty peníze za Suchého by se bývaly náramně hodily, když teď tak šetříme.

        • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

          klimi     před 13 lety 09.08.2011 12:25 |  
          0 0

          Ty peníze se ve Slávii ještě ukážou, neboj se...

          • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

            Jiri1     před 13 lety 09.08.2011 13:56 |  
            0 0

            Ano, byvaly majitel si za ne koupi mensinovy podil

    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

      Wommi     před 13 lety 09.08.2011 16:22 |  
      0 0

      ..otazkou je, jestli nejaky miliony byly ropzkradeny, ja si osobne myslim, ze oni si to moc dobre pohlidali. Spis myslim, ze to vse bylo v rovine, nebo alespon jen to by se prokazalo, ze je to proste "nechtene" vedeni, nedbalost:)

      Jinak myslim, ze pripad Suchy je proste klasika,..investori chteli svy penize a tak se cast odkutalela k nim, nikoliv do slavie,..kdo z nas vi, jak vubec byla koncipovana se suchym,..treba nebyl vlastnen slavii ale nejakym investorem a ten pak chtel penize zpet a nebo slavia dluzila nekomu predchozi investici a tak se to udelalo tak, ze se cast poslala do slavie, cast sla nekomu tretimu,...

      A vsichni vyse jmenovani,..hehe...myslim, ze rosen na tom akorat prodelal a ted je mu nekde nakonec stydno, jak se v tom vykoupal,..jarolim ten se smeje, ale protoze je to nenasyta, jde zase za dalsima penezma:)..jen jsem zvedavej, jestli to jde si tam nahrabat tema kseftikama tolik co tady,...myslim spis mnozstevne, nikoliv castkou, protoze ty penize tam jsou u nas nedosazitelny,...Sisak mi nezajima a D|olezal?..ten je zesranej:)..mel jsem moznost ho ted parkrat videt a myslim, ze je uplne v prdeli, boji se vseho a vsech:)...ten by mel jit, za to jak spravoval majetek slvie, byt to mozna myslel v dobrym,..ale realita dopadala jinak

    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

      jane (admin)     před 13 lety 10.08.2011 07:58 |  
      0 0

      Ja na to osobne porad myslim, takze uvidime, jak se dohodneme s ostatnimi v SDS, jak to resit.

  2. Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

    Citrus (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 13:41 |  
    0 0

    AŘ ujistil zúčastněné, že jeho nezajímá 5. květen, ale budoucnost Slavie a její fungování a přislíbil stejný přístup od dalších představitelů Slavie.

    Rádi bychom se pohybovali v klidném středu tabulky a pokusili se uspět v poháru. Snad už nám fanoušci znovu nevlezou na hřiště,“ poznamenal Platil v narážce na řádění slávistických fans proti bývalému vedení při semifinále Ondrášovka Cupu.

    Dokud bude ve vedení Platil, tak se vzajemné vztahy nikdy neuklidní. Jemu snad pořád leží v hlavě to politý sako.

    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

      urs (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 13:47 |  
      0 0

      Platil ven!

    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

      Jiri1     před 13 lety 09.08.2011 13:54 |  
      0 0

      Zdravim, Platil nemuze skutecne zapomenout incident , ktery mozna ani nevyvolali jen Slaviste , ale lidi , kteri evidentne do Edenu nechodi kazdy den, co je zajimavejsi , probihaji jednani o prichodu nekolika hracu, osloveno nabidkou bylo asi 5 lidi, vse se , ale toci se tokolem jedine veci a tou jsou platove podminky , ktere nejsou zrovna ve Slavii v soucasne dobe ani na lepsim prumeru ligy. . Start do sezony mne neprekvapil, proste nejsou kese , nejsou kvalitni fotbaliste vse se neda resit jen kvalitni mladezi, ktera ale v zadnem pripade nedosahuje kvalit treba Svece, Necida , Sucheho , Vachy a pod. To, ale vsichni vedi vcetne Platila, zadne zazraky se bez vhodneho doplneni cekat nedaji a Ja jen doufam, ze prijdou hraci potrebni nejen pro jednoho agenta pritele Petrouse, ale i pro nas bez nadvahy , bez nedoleceneho zraneni, proste hraci, kteri ihned zasahnou do boje.

    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

      Gino     před 13 lety 09.08.2011 14:17 |  
      0 0

      Přesně takovéhle hloupé výseky pak udržují vaší milovanou Platilopaniku. Platil tohle poznamenal s úsměvem a jako nadsázku, serioznější deníky to v textu uvedené mají!

      • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

        Jiri1     před 13 lety 09.08.2011 14:26 |  
        0 0

        Zdravim,, nezlobte se Platil byl mnoha Slavisty vyzvan k jasnemu vyjadreni na toto tema, Rebicek tez i k cinum, zatim o zadnem pozitivnim gestu celem k fandum nikdo neinformoval a skutecne nepatrim k tem zaslepenym , co kazdy tyden vyzvaji Platila k odstoupeni>

        • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 15:22 |  
          0 0

          Platil si tu Olomouc evidentně vzal osobně a urazil se (asi se ho dotklo, že ho polili pivem). Ale nejhorší je, že tu jeho "socialistickou" terminologii o chuligánech přijali i ostatní (Řebíček a i Natland dříve loajálně mlčel), taky tiskový mluvčí a samozřejmě velmi ochotně novináři. Podle mě, dokud bude ve Slavii Platil, tak se to neurovná. Na to musí být člověk formát, aby se nad tím dokázal povzněst. Bohužel to holt s ním budeme muset nějakou dobu vydržet, no ...

        • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

          marek018     před 13 lety 09.08.2011 15:59 |  
          0 0

          a je otázka jak moc je Platil angažován ve stíhání Strašáka. Celkově mi přijde jako pěkný podvraťák.

          A musíme si přiznat jedno-ikdyby jsme pohár vyhráli, tak s tímhle kádrem bychom nic neuhráli. Tak proč řešit co by kdyby.

            • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

              japhy     před 13 lety 09.08.2011 16:37 |  
              0 0

              To snad není možný.

              • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                Ferguss     před 13 lety 09.08.2011 16:59 |  
                0 0

                To je ale strašná sviňárna. Zcela účelová záležitost, a docela by mě zajímalo jestli těch 7 fanoušků bylo ze Slavie.

                • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 17:58 |  
                  0 0

                  Je to samozřejmě účelová sviňárna, ale mě by spíš zajímalo, proč taky neodsoudili fanoušky Sparty ? Píšou totiž, že těch 7 dalších nepravomocně odsouzených je taky ze Slavie. A i novináři si všimli, že sparťanský kotel dělal totéž !
                  (viz. Příkaz soud vydal na základě incidentu, kterého se Vala dopustil na jarním derby proti Spartě na Letné. „Strašák“ a další příznivci Slavie se zde na začátku dubna předháněli se sparťany v odpalování zábavní pyrotechniky).

                  • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                    martyni (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 18:35 |  
                    0 0

                    Nechci ani domyslet, odkud vitr muze vat.. Rebickove by se meli strasaka zastat.. je jasny, ze to neni uplne jednoduchy a bylo by to odvazny, ale situace je vazna a chce to nejaky jasny slovo smerem k fanouskum slavie..

                  • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                    bongor     před 13 lety 09.08.2011 18:39 |  
                    0 0

                    Ale Ladislave,jsi už dost starej na to abys moh vědět,že rudý panstvo může všechno.Čtyřicet let Tě to tady učej a Ty to pořád nepochopíš.Strašák je buržoázní nacionalista a náš pracující lid v čele
                    se svojí milovanou stranou s ním po právu zatočil.SMRK!

                    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.08.2011 09:07 |  
                      0 0

                      Já vím bangore, já je znám, ještě si vzpomínám blahé paměti, jak Toaletná byla v 70.letech v "čudu" a rozhodli se, že se dají dohromady s komunisty. Nevím, jestli nepopletu to jméno - soudruh Obrhel (?), když ho k sobě přijali, tak prohlásil - jsem vedoucí tajemník pražské KSČ a nedovolím, aby bylo o Spartě řečeno křivé slovo. A pak začali dělat ty tituly ...(jenom by mě zajímalo, co by dělala Toaletná, kdyby tady tehdy vládl Kukluxklan. Nejspíš by začali hledat dobré dřevo na kříže, že ...). A co se týče toho kotle "Rudých", tak bych si tipnul, že policie nemohla konat, protože selhaly bezpečnostní kamery, ale pouze ty co snímaly jejich kotel a pouze po dobu zápasu nebo že by selhal lidský faktor, zaměstnanec to omylem smazal ...

                • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                  bongor     před 13 lety 09.08.2011 20:10 |  
                  0 0

                  To je ale otázka.Samozřejmě byli ze Slavie.

            • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

              urs (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 19:02 |  
              0 0

              Platil ven!

              P.S. možná je to "vynikající" krizový manažér.., ale jako člověk stojí objektivně za howno..

              • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                Kactus     před 13 lety 09.08.2011 22:42 |  
                0 0

                nerad beru iluzi o krizovem manazerovi, ale ...
                zadnej krizovej manazer, proste mel ukol snizit hodnotu firmy na co nejnizsi hodnotu, aby se pak dala za par drobnych koupit. Tunel proveden, rychle to prevedem na sprateleny Natland a ten to obratem proda spatky "spravnym majitelum". Ten Rebicek se k tomu fakt asi jenom namotal. O to rychleji by se mel Platila zbavit. toz tak, ukol ale splnil na vybornou. Na koupi za 1kc v takovem stavu nemuze finacni urad rict nic.

                • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                  Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.08.2011 09:23 |  
                  0 0

                  Oběvám se Kactusi, že plán Sisáka byl ještě horší, vytunelovat ze Slavie co se dá a pak ji nechat padnout. Natland jednal opravdu na vlastní pěst - Slavia je výborná značka, postavíme ji na nohy a pak prodáme se ziskem. Natland totiž prodává firmu Prominecon Rusům a s nimi se nejdřív dohodli, že by Slavii Rusové koupili taky. Ale nepočítali s Alešem Řebíčkem, který se rozhodl, že "zachrání" Slavii a napraví si tím pošramocenou pověst a renomé. A nejspíš taky zlegalizuje své příjmy ...

                  http://www.uloz.to/9908938/sss-pdf

                  • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                    Tonda     před 13 lety 10.08.2011 10:18 |  
                    0 0

                    je to konstrukce ci pravda? kdo ví...

                    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

                      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.08.2011 11:56 |  
                      0 0

                      Mají dobré zdroje, asi to bude z velké části realita.

    • Re: první posila do útoku je tu

      mirecek1111     před 13 lety 09.08.2011 17:27 |  
      0 0

      Není třeba být škodolibý :) Mě se celekm libíl, například myslím, že je na tom lépe než Vondraček. Prostě máme zase o jednoho talentovaného kluka mezi 17-19 lety víc. Snad se z nich jeden-dva prosadí.
      A určitě to nesouvisí s chystaným posílením útoku. Nějaký hotový útočník určitě příjde.

  3. Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 18:30 |  
    0 0

    Z jiného soudku - s tím Čontofalským to nebude jen tak.

    Spor řeší arbitrážní komise FIFA. Slavia jeho transfer kartu prostřednictvím FA ČR včas se všemi doklady vyžádala, fotbalistu zastupuje v jeho sporu jeho agent. Podle řecké federace má platnou smlouvu, musí to vyřešit FIFA. Slavia neopomněla vůbec nic, pokud dostal svolení k tréninku, nečekal takové komplikace ani samotný fotbalista. Snad se to brzy vyřeší.

  4. Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

    Artur (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 19:43 |  
    0 0

    Docela se divim ze se tu zatim neresi případ Strašák + těch pár kluků co dělá choreo a ma nejspis taky zakaz ( odpalujici prvni rada na derby). Pokud opravdu dostane trest myslim ze Slavie přijde o velkou část atmosféry v Edenu. Lukáš si vydobil solidní a respektovanou pozici, navic je angažován v jednání mezi SDS a Ultras a celkově vztahy na Slavii. Výrok soudu o extremistické skupině Ultras Slavie s niž je třeba bojovat beru už jako výsměch a hlavně komentář člověka naprasto mimo realitu ( a to u nás soudí). Dle mého jde o předem připravenou odvetu za události protože na Olomouci ho nemají jak potrestat. Upřímě a sprostě říkám že ta kunda Platilů se bude smažit v pekle(pokud ne zainteresovanost v tomhle tak za výroky a jeho minulost určitě) a na TS tento rok v případě absence Strašáka nepáchnu. Na stadión nejspíš ano to si kluci na hřišti nezaslouží.

    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

      slamacek (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 20:12 |  
      0 0

      a co chces resit? svetlice na fobtale je zakazana. tedy trest muze prijit. jako to beru. ze je to nesmysl, ze jsou mnohem horsi prohresky , ktere trestany nejsou, nebo se otomjen nepise? take bych rad vedel kdo dalsi byl odsouzen za svetlice. protoze rozhodne strasak a dalsich sedm "beranku" v tom nejsou sami.
      kdo za tim stoji je pak vec druha. nekdo musel dat podnet. bud rumun, a nebo nekdo jinej. kdo jinej by to mohl byt?

    • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

      urs (přítel SN)     před 13 lety 09.08.2011 20:15 |  
      0 0

      já to tak beru také a proto tu už druhej den píšu trapnost nad trapnost, a sice: Platil ven, která se vztahuje ke "vztahům" tohoto pána a fans SKS..

      pokud nebude new vedení respektovat a chránit své největší zastánce, pak je tu něco shnilého v tém novém vedení a já bych momentálně apeloval na našeho new guru - mistra řébu, aby s tim koukal něco dělat, nebo mu do Edému nebude nikdo chodit..
      ikdyž příjmy od nějakejch fans jsou zanedbatelný v porovnání s tunelama a krádežema na úrovni res-publiky :)
      ale to si jen domýšlím - přeju guruovi, ať má všecky lejstra v pohodě a ať se pustí do boje o fanouška a nebojí se toho - pak u nás stoupne natolik, že z toho bude mít na dlouho slušnej profit..
      už je na čase, mistře!
      apeluji na vás s ohledem přečtení této poplašné zprávy!

      :)

      urs

      • Re: SDS se sešli s Adamem Řebíčkem

        japhy     před 13 lety 09.08.2011 22:02 |  
        0 0

        Jj, bylo by super, kdyby se někdo z vedení za Strašáka postavil. Jenže čím argumentovat, když došlo k porušení pravidel?
        Ale sere mě to neskutečně. Opět jsme použiti jako odstrašující příklad- A když porovnám pár blbejch světlic s opravdu agresivním chovaním ožralých hovad(Sparta, Baník), urvaný sedačky, zničený vlaky, atd., je mi z toho zase na blití.
        Netvrdím, že je Strašák svatoušek, na výjezdech to nebyla vždy taková idyla jak v Edenu, ale....No, už bych se opakova a zase bych blil :(

  5. Riots reaching L'pool

    mart     před 13 lety 09.08.2011 22:07 |  
    0 0

    Tak to je husty :(
    Holka zrovna volala, ze ten ksindl podpalil obchodak, kde v sobotu nakupuju..... Moooc hezky :(

    • Re: Riots reaching L'pool

      Kactus     před 13 lety 09.08.2011 22:43 |  
      0 0

      jo, multi kulti obohaceni v praxi.

      • Re: Riots reaching L'pool

        PetCC     před 13 lety 10.08.2011 14:05 |  
        0 0

        Ale kdepak, jen absolutně nevychovaná mládež s pokřiveným pohledem na svět.

    • Re: Riots reaching L'pool

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.08.2011 09:24 |  
      0 0

      Marte, a co takhle protestní hladovka ...

      • Re: Riots reaching L'pool

        mart     před 13 lety 10.08.2011 09:51 |  
        0 0

        Dik Ladislave, myslim, ze mi je dostatecne spatne po tele i bez hladovky.
        Jinak se moc omlouvam, za tohle ujeti ..... clouma to se mnou, ale co je hlavni, sem to nepatri. Uz to neudelam. Slibuju.

        • Re: Riots reaching L'pool

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.08.2011 11:45 |  
          0 0

          Dělal jsem si samozřejmě legraci, ale skvělým způsobem by se tak využila nemožnost nakupovat v oblíbeném krámku ... Pardon marte, já vím, v Londýně asi do smíchu moc není.

    • Re: Riots reaching L'pool

      marek018     před 13 lety 10.08.2011 11:18 |  
      0 0

      včera jsem sledoval dění v TV a je to opravdu extrém. Lůza povstala. Aby nakonec nemusela fakt zasáhnout armáda...

      • Re: Riots reaching L'pool

        bongor     před 13 lety 11.08.2011 20:34 |  
        0 0

        Přiznalo se i sedm stejně odsouzených slávistů?
        „Já jsem se přiznal, ostatní se buď nepřiznali, nebo řekli, že to nejsou oni, nebo vůbec nevypovídali. Je zvláštní, že všichni dostali stejný trest. Zvláštní je také, že sparťani, kteří udělali úplně to samé ve stejný čas, dostali sice také všichni totožné tresty, ovšem v jiné výši – mají podmínky na půl roku…“
        Někdo se tady ptal,jestli taky byli potrestáni i rumuni,tady je odpověď přímo od Strašáka.