O Slavii

Výzva představenstva fanouškům Slavie

Jen několik hodin před prvním ligovým zápasem Slavie v nové sezóně zveřejnil klub výzvu všem fanouškům, kterou přebíráme v plném znění. K její formě i obsahu se můžete vyjádřit v komentářích.

Představenstvo společnosti SK Slavia Praha - fotbal, a.s. se na svém zasedání intenzívně zabývalo problematikou fanouškovského násilí a extremismu a vydalo následující prohlášení:

VÝZVA VŠEM FANOUŠKŮM SK SLAVIA PRAHA
SK Slavia Praha říká důrazné NE fanouškovskému extremismu


Po mnoha předchozích měsících plných nejisté budoucnosti se náš klub SK Slavia ocitl na prahu nové, jsme přesvědčeni mnohem lepší, éry. Proto bychom byli nesmírně rádi, kdyby si všichni fanoušci bez rozdílu věku naše fotbalové zápasy užívali výhradně ve sportovním duchu.
Jsme schopni pochopit motivaci fanoušků k excesům, které se udály zejména v jarní části minulé sezóny. Zdůrazňujeme však, že současní akcionáři převzali klub a zachránili jeho prvoligovou existenci s cílem stabilizovat ho do té míry, že se již podobný vývoj nebude v budoucnu opakovat.
Tímto prohlášením vyjadřujeme své jasné a kategorické NE projevům jakéhokoliv extremistického chování a jednání, které významně pošramotilo pověst SK Slavia Praha - fotbal v minulosti a v současném nelehkém období obrody by klubu opět výrazně uškodilo.

Vyzýváme tímto všechny naše fanoušky, aby se vrátili k pozitivnímu stylu podpory Slavie, který jim vynesl pověst nejlepších fanoušků v republice. Budeme velice rádi, když přivedete své rodiny, děti nebo přátele a užijete si všechna fotbalová utkání spolu s námi.

Připojte se nám, podpořte nás a pomozte nám dostat Slavii nahoru!

Těšíme se na Vás.

Představenstvo společnosti SK Slavia Praha - fotbal, a.s

Komentáře (45)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    Chowi     před 13 lety 29.07.2011 14:18 |  
    0 0

    Hm na jednu stranu souhlas, na druhou - co Doležal, Rosen, peníze za Suchého, výsledky auditu? Dočkáme se také prohlášení představenstva fanouškům? Tím to nechci říct, že bych souhlasil s ničením stadionu, to vůbec ne.

    • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

      sTizz (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 17:59 |  
      0 0

      Nechapu,jak neco takoveho muzou chtit,kdyz 1 ze 3 clenu predstavenstva-Adam R. je regulerni kriminalnik..
      Kazou vodu,piji vino

      • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

        Chlupp (přítel SN)     před 13 lety 30.07.2011 10:56 |  
        0 0

        Nejvíce kdo poškodil jméno Slavie byl zloděj Sisák a celé bývalé vedení, které Slavii rozkradlo!!!!! Ti Slavii zlikvididovali, jak je možné, že ještě běhají po svobodě a nikdo je nesoudí, popř. jinak netrestá??

  2. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    japhy     před 13 lety 29.07.2011 14:30 |  
    0 0

    +1
    Teď ještě, aby za tím udělal tlustou čáru osobně Platil a oznámil, že už nechce prachy za politý sako :)

  3. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    tantalos     před 13 lety 29.07.2011 14:48 |  
    0 0

    Bože, co to máme ve vedení za ... Pokud se vzbouření proti zločinnému chování předchozích majitelů bude označovat za extremismus, znamená to podporu špinavostem, gaunerům a zlodějům.
    Naopak, vyzývám současné vedení, aby svými činy prokázalo, že s minulou špínou nemá nic společného, ale že to jsou slušní lidé.

    • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

      tantalos     před 13 lety 29.07.2011 15:10 |  
      0 0

      Není to dobře formulováno. Proto bych chtěl odpovědět ještě jednou, přesněji.

      • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

        goop     před 13 lety 29.07.2011 15:17 |  
        0 0

        Je to formulováno dost obecně na to, aby se k tomu dal zaujmout vyhraněný postoj. Ne extremismu, to zní v obecné rovině dobře a málokdo ze slušných fandů - i těch z kotle by se k tomu nepřipojil. Slůvko pochopení pro exces v závěru minulého ročníku - taky beru. Chybí mi tam ale trochu smířlivějšího postoje k těm, co se i provinili při utkání s Olomoucem. Něco jako amnestie by při nástupu nového vedení, které chce budovat nové vztahy, celkem bylo na místě.

        • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

          quelhar (admin)     před 13 lety 29.07.2011 15:31 |  
          0 0

          Bylo by to fajn, ale tezko to cekat, kdyz generalni reditel je porad stejny...

          • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

            eomer (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 15:56 |  
            0 0

            no právě...

    • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

      polin     před 13 lety 29.07.2011 16:32 |  
      0 0

      Dej do toho své miliony a pak si někoho vyzývej, či požaduj. Do prd**e už!

  4. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    Nax     před 13 lety 29.07.2011 15:11 |  
    0 0

    PREDSTAVESTVO BY MELO PRACOVAT NA TOM JAK ZISKAT ZPET DUVERU FANOUSKU A NE TU OZNACOVAT NECI JEDNANI ZA EXTREMISTICKA.

    • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

      japhy     před 13 lety 29.07.2011 15:21 |  
      0 0

      Tak to jednání fanoušků extrémistické bylo( jestli chcete, tak extrémní), důležité ale bylo sdělení, že jsou schopni pochopit důvody k tomuto chování. Které ale jinak samozřejmě odsuzují-těžko nám řeknou :"OK, až se vám něco nebude líbit, tak to tu roztřískejte". Teď už jen se na to vykašlat a začít odznova.

      • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

        Nax     před 13 lety 29.07.2011 15:27 |  
        0 0

        Hrozi tu ted neco podobneho? Chysta snad nekdo nejake akce?

        Zacina liga a hlavni prohlaseni predstavenstva smeruje k tomuhle?

        Podle meho nazoru ty nepokoje byly az moc klidne na to, co se s klubem delo.

  5. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    podol (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 15:27 |  
    0 0

    Ano,s výzvou proti extremismu a násilí nelze nesouhlasit,ale to nelze ani se lží,zlodějinou,podvodům a rozkrádání.Protože jsem
    přesvědčen,že část viny za ony události při utkání OC s Olomoucí
    nese bývalé vedení,majitelé a pořadatelé SK Slávia fotbal,a.s.,tak
    tu výzvu považuji spíše za alibistickou.Předpokládal bych,pokud
    chceme sjednotit všechny fanoušky k podpoře Slávie,a to nejen
    hlasité,ale i finanční,přizná i vedení své minulé chyby a bude se
    je snažit napravit.Zatím to,že by mělo nějaký vstřícný zájem k
    nám,Slávistům,nevypadá.Třeba jsem se přehlédl,ale jak reagovalo
    vedení a majitelé na opakovaný dopis SDS o spolupráci?Myslím,
    že nijak,to svědčí o mnohém.Já i další mí známí Slávisté čekají
    na takový krok,třeba s koupí permice či návštěvou zápasů.
    Podol

    • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

      quelhar (admin)     před 13 lety 29.07.2011 15:36 |  
      0 0

      Oficialne nereagovalo nijak. Neoficialne pozadalo skrze Ondru Zlamala o cas do prvniho domaciho zapasu, krome toho se chysta schuzka zastupcu SDS s Adamem Rebickem, nejspis nekdy pristi tyden. SDS pristoupili na to, ze na reakci od vedeni pockame. Je ale pravda, ze nekteri z nas zacinaji byt pomerne znepokojeni tim, ze se smerem k fanouskum stale nic nedeje.

      Myslim, ze SDS jako zastupci fanousku davaji dostatecne najevo, co si velka cast fanousku preje a ze hlavnim motivem je jiny pristup k fanouskum. Bohuzel, zatim je z druhe strany reakce jen velmi velmi vlazna. Je to mozna i tim, ze sice jsou novi majitele, ale zda se, ze mezi sebou tak trochu "bojuji" o majoritu.

  6. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 15:29 |  
    0 0

    Ja asi chodil nikam jinam, na jaře pamatuji jen jednu událost kdy situaci minulé vedení a stávající GŘ dovedl do samé krajnosti. Přičemž, z mého pohledu, následovala ještě mírná reakce. Tohle vyjádření není volání po smíru a společném úsilí o lepší budoucnost hodnou jména Slavie. Osobně toto prohlášení považuji za pokus o vražení klínu mezi fanoušky.

    • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

      Nax     před 13 lety 29.07.2011 15:30 |  
      0 0

      Podepisuju. Z toho textu mam pachut v puse.

  7. Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

    tantalos     před 13 lety 29.07.2011 15:31 |  
    0 0

    V minulých měsích a letech se Slavia ocitla na pokraji úpadku a po téměř 120 letech její prospěšné činnosti byla ohrožena její sama existence.
    Slavia není a nebyla nikdy pouze sportovní klub - bylo to sdružení poctivých lidí, kteří se zasloužili o vznik samostatného Československa, kteří si zachovali čisté ruce v období okupace i v nejtěžších letech komunistického teroru. Díky tomu se Slavia stala součástí celonárodní tradice a součástí jejího civilizačního dědictví. Slavia nikdy nebyla jen Bican a Plánička, ale i E. Beneš, J. Masaryk, Eduard Bass, Hugo Haas a mnoho slavných osobností poslední doby, jmenujme třeba Miloše Formana.
    Dobré jméno Slavie bylo pošpiněno až v relativně nedávné době, kdy se stala objektem podivných machnací anonymních majitelů a funkcionářů.
    Jako mnohaletý fanoušek Slavie vyzývám proto současné představenstvo Slavie, aby se chovalo v duchu slavných tradic klubu, aby se jasně a otevřeně rozešlo se vším, co vyvolává pochybnosti o čistých rukou a úmyslech jejího konání v poslední době, aby zabránilo zneužívání jména Slavia ke špinavým obchodům, a naopak, aby odhalilo a jasně odsoudilo všechny přečiny proti dobrému jménu Slavie, k nimž v poslední době došlo.
    Jsem přesvědčen, že fanoušci jsou připraveni svůj klub nadále podporovat, a to jak finančně, tak i svým korektním chováním. Doufám, že nové představenstvo Slavie nezadá příčinu k novým protestním akcím, které by klub poškodily.
    Chraňte budoucnost Slavie tím, že obnovíte její dobré jméno.
    Věrný fanoušek

    • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

      martyni (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 16:01 |  
      0 0

      Skvele napsano, tantale.. k tomu se pripojuju!

      • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

        Slawek     před 13 lety 01.08.2011 10:05 |  
        0 0

        Napsaný je to skvěle, ale adresát na to asi nebude patřičně reagovat. Nebo si Tantalos myslí, že se nechají vyměnit za ty požadované bezúhonné ?

    • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 16:06 |  
      0 0

      Dobře napsáno tantale, jen se obávám, že na to "kompetentní" nebudou vůbec reagovat ... Tedy Platil určitě ne.

      • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

        tantalos     před 13 lety 29.07.2011 16:13 |  
        0 0

        Ano, Ladislave,
        ten můj příspěvek je jen můj skromný návrh, jak by měla fanouškovská obec reagovat.
        Sám váhám, jestli by v něm neměla být i věta, že ve vedení Slavie by neměly být zkompromitované osobnosti.
        Ale stejně se domnívám, že by se na výzvu mělo reagovat výzvou, určitě lépe napsanou než je ta moje.
        Myslím, že vhodné by bylo dohodnout se na podobné výzvě a nechat ji podepsat na prvním domácím utkání Slavie, - tedy kam budou lidi smět -- podepsat cop největšímu poštu návštěvníků. Pak by Platilovi nezbylo než reagovat.

        • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 16:28 |  
          0 0

          Samozřejmě by bylo ideální s tím nějak pohnout, ale když si vzpomenu na VH (proti Platilovi a Adamu Řebíčkovi tam skoro nikdo nehlasoval), tak si nejsem jistý, zda je k tomu ta správná chvíle a hlavně vůle. A vlastně i v době, kdy je klub z nejhoršího venku a konsoliduje se. No, nevím, ale přál bych si to.

          • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

            Vhoo (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 17:21 |  
            0 0

            je to zvláštní , zvlášt když je každému jasné že odkrývání špinavostí by novému vedení dělalo skvělou "politickou" službu a byly by oblíbení což je minimálně ze začátku dost podstatné, člověka pak můžou napadat jen důvody proč se tomu tak neděje, proč když někdo koupil schnilé jablko nehledá důvody proč je vlastně schnilé a naopak jednoho červa co to taky dost rozežral (platil) si tam nechá. Bud do toho byly namočeni taky nebo to koupili za takových podmínek že to veřejne rozkrýt nesmějí, po fanoušcích chtějí aby byly papežtější než papež ale sami se chovaj nemístně a jejich jména taky nevzbuzují důvěru, úsměvné a pro náš stát tak trochu typické

            • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 17:35 |  
              0 0

              Vhoo, nejen pro náš stát, ta situace se ve světě zhoršila plošně. Klasický příklad je šéf FIFA Blatter, který před pár dny vyhlásil nekompromisní boj proti korupci a když byl tehdy zvolen do čela FIFA, tak před volbou uplatil africké delegáty (rozdal 1 mil. dolarů, 20 delegátům po 50 tis.). Pokrytec "par execllence" ...

    • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

      JS (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 17:02 |  
      0 0

      +1 bodu ... jde o to zaštítit to SDS a poslat Platilovi a OZ a ostatním kompetentním osobám, aby to nemohlo být ignorováno..

    • Re: Výzva fanouška představenstvu Slavie

      Markus     před 13 lety 29.07.2011 17:36 |  
      0 0

      A já budu opět skeptik. Stejně jako se těžko hlásá transparentní veřejnosti blízká politika při financování penězi vydělanými pochybnými zakázkami, těžko se bude tady řešit jen sport. Mám díky zaměstnání dobrý přehled o podporování nejen sportu ze strany velkých korporací, situace takovým aktivitám nepřeje, brutálně se šetří náklady a minimálně pro příští rok podobná dobrodružství schválí jen sebevražedné vedení firmy. Nevěřím v dobročinnost pana Řebíčka ani Natlandu, tady se dělá kšeft a podle mě nebudou jako majitelé ve Slavii dlouhodobě. Jsou snažší způsoby investice, pokud to jde. Co prakticky nelze dokázat je původ peněz pumpovaných do Slavie. Přeji si, aby se Slavie do ničeho nenamočila. Tak ať tím nezavdají příčinu ke konspiračním debatám a k čemu vlastně Slavie slouží.

  8. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    travel (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 15:39 |  
    0 0

    Nechci to moc komentovat,co taky čekat od lháře Platila.Tak jen krátce,připomíná mi to známé pořekadlo,když zloděj křičí chyťte zloděje!

  9. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    laki     před 13 lety 29.07.2011 15:57 |  
    0 0

    kdo to sepsal?
    1-Jambor
    2-milouš Jakeš
    3-Platil
    ?

  10. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    klimi     před 13 lety 29.07.2011 16:06 |  
    0 0

    Ano, já bych byl pro potrestání "ničitelů", ale pouze formou slávisticko prospěšných prací. Teď, když se bude dělat ta buňkostavba, tak mi se určitě každá ruka hodila :)

    • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

      (host)     před 13 lety 29.07.2011 18:48 |  
      0 0

      Myslim, ze tohle je super napad! jane

      • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

        klimi     před 13 lety 29.07.2011 20:00 |  
        0 0

        Není nic jednoduššího, než ho zkusit navrhnout někomu z vedení :)

  11. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    polin     před 13 lety 29.07.2011 16:37 |  
    0 0

    Tak já nevím, mám tady z Vás pocit, ubrečených primadon. Bijete se do prsou a křičíte: "já, já, jen já jsem ten největší slávista, nikdo jiný není" na druhou stranu píšete: "jo ale ten můj klub se musí snažit abych ho zase mel rád a jestli mi neudělá tohle a tohle tak se na to něj vykašlu" FUJ!!!

  12. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    urs (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 16:41 |  
    0 0

    tantalos to napsal dobře.. určitě neno od věci reagovat v podobném duchu - teď jsme na tahu my :)
    btw. jsem rád, že to nesepsal jiří :))) to bychom z toho byli akorát zmatený ;)

    urs

  13. Platil

    JS (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 16:57 |  
    0 0

    vzhledem k tomu, že to byl náš současný GŘ a člen představenstva, kdo vyprovokoval "extrémní" reakci fanoušků na jaře, zní tenhle dopis jako výsměch.. co se extremismu týče, nikdy jsem na stadionu nepozoroval jakýkoliv náznak propagace extremismu... tak o co jim jde?!

    • Re: Platil

      bongor     před 13 lety 29.07.2011 21:23 |  
      0 0

      Mně to hodně připomíná hesla,která vydávala ÚV KSČ,když už soudruzi viděli,že jsou v prdeli.Žádali ,aby pracujícímu lidu nechali "oportunisti"klid na poctivou práci a tak dále,jak to mnozí z nás pamatujeme.Oni nic,oni muzikanti.

    • Re: Platil

      rossobianco     před 13 lety 01.08.2011 12:34 |  
      0 0

      To mi přijde až příliš optimistické,vzhledem k tomu,že nemalá část lidí z našeho kotle(jistě relativně menší než v případě Brna,Sparty,či Olomouce,ale to pro ně není omluva)rozhodně extremisty jsou a propagují jej už svým oblečením.A nejen jím,ale např.i ultrapravicovými transparenty(zápas s Libercem,jaro 2009),rasistickými projevy vůči africkým hráčům např.jarním letenském derby či dokonce skandováním,,osmdesát osm"!(tamtéž,během pálení sparťanské šály).
      Vážně jsi nic z toho ani náznakem nezaznamenal?To je přece jasná propagace,nejen její náznak...

  14. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 17:07 |  
    0 0

    Novým partnerem Gambrinus ligy, jejíž 19. ročník startuje právě dnes, se stala sázková společnost Synot Tip, která už podporuje i reprezentaci a zaštítila Superpohár. Firma se zavázala, že do nejvyšší soutěže za rok přinese sumu ve výši deseti milionů korun.
    Synot ve sponzorském portfoliu ligy nahradí konkureční společnosti Tipsport a naposledy Sazku, které na pozici partnerů figurovaly dřív. Generálním partnerem zůstává Plzeňský prazdroj, podle jehož piva Gambrinus se celá soutěž jmenuje. Firma podle odhadů ročně do ligy investuje sumu pohybující se kolem 70 milionů korun.Marketingová společnost Fotbalové asociace České republiky (FAČR) společnost STES ročně díky výnosům z televizních a marketingových práv do první ligy "napumpuje" kolem 143 milionů korun, dalších 20 putuje do druhé nejvyšší soutěže.

  15. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    spojka     před 13 lety 29.07.2011 17:14 |  
    0 0

    Nepochopitelná provokace přicházející pár hodin před ligovým výkopem...

    Sparťanský fízl, který jen za dobu svého působení ve Slavii opakovaně veřejně lhal, teď bude kádrovat fanoušky a rozhodovat o tom, kdo se má jak chovat?

  16. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    Markus     před 13 lety 29.07.2011 17:22 |  
    0 0

    Kdo se nebojí, nemusí psát takové výzvy. Nebojí se zpravidla ten, kdo k podobným situacím nezavdá příčinu. Tak ji nezavdejte a bude klid.

  17. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    Orlik66     před 13 lety 29.07.2011 18:06 |  
    0 0

    Obsah je divný a je mi z něho divně. Ale co když v sobě skrývá záměr podpořit žádost o "amnestii" pro třetí zápas bez diváků v Edenu? (Rozpaky...)

  18. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    LordEdmund     před 13 lety 29.07.2011 18:56 |  
    0 0

    Celkem komický pokus pŕedstavenstva. O morálce a slušnosti káźe bejvalej policajt který udává fanoušky svého klubu,člověk ze srdce sparťan a jinej bejvalej policajt kterého čeká soud a jestli brácha někoho "nepřemluví" tak půjde bručet. Bůh iochraňuj Slavii:-)

    • Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

      Kactus     před 13 lety 30.07.2011 20:25 |  
      0 0

      to vis, jak u Moliera - zlodej krici chytte zlodeje ! :)
      jen kdyby to byla alespon takova komedie ...

  19. Re: Výzva představenstva fanouškům Slavie

    sTizz (přítel SN)     před 13 lety 29.07.2011 21:24 |  
    0 0

    Záznam ze schůzek podnikatele Bartese s bývalým kriminalistou
    Adamem Řebíčkem, tak jak je zveřejnila MF Dnes.

    Řebíček: „Jsem tu proto, abys mi řekl, co proti mně máš.“

    Bartes: „Co proti tobě mám? Mám proti tobě nahrávku, kde jste ode mě přebírali 200 000. Ty a Turišin. Mám dva svědky.“

    Řebíček: „Jaký svědky?“

    Bartes: „Byla u toho moje mladá a ještě jeden člověk tam seděl v autě tenkrát. Mám proti tobě to, že Turišin a Majerník tě v tom stejně svezou.“

    Řebíček: „Ale jak se chceš nechat zprostit, když ten, kdo dává, je trestný. Seš v tom taky.“

    Bartes: „Já ti to řeknu úplně jednoduše. Já jsem platil za nějakou ochranu. Ti lidé ty peníze dostali, dohromady se bavíme o nějakých cca 2,5 milionech.“

    Řebíček: „S tím já nemám nic společnýho.“

    Bartes: „To není pravda, že s tím nemáš nic společnýho. Společnýho s tím máš, že jsi u těch policajtů dělal, že jste ty peníze prostě dostali. Dostal jsi i ty v tom autě.“

    Řebíček Bartesovi objasňuje, proč odešel z ČEZu, a popisuje, jak přes Bartesův autobazar prodával auta.

    Řebíček: „Já nejsem psycholog, jak si myslíš. Řeknu ti jedno. Já jsem odešel z ČEZu.“

    Bartes: „To já vím všechno.“

    Řebíček: „Ukončil jsem všechny dozorčí rady, všechno, protože jsem věděl, že tohle vybuchne. Já jsem teď na volný noze, takže mně ta podmínka, kterou dostanu, sice ublíží, ale prostě pojedu dál. Brácha (exministr dopravy Aleš Řebíček, pozn. red.) už je taky odstřelenej, takže jemu to taky neublíží. Vlastně nemám o co hrát. Jsem připravenej na boj. Ale nemyslím boj s tebou. Ale boj se svou minulostí, kdy jsem prostě něco posral.“
    (Po chvíli) Řebíček: „Já jsem tenkrát něco převezl, vozil jsem něco bokem, ale další věci (další úplatky pro policisty) už jsem společné neměl. Mám svědomí čisté. Co jsem mohl, když jsem tam (u policie) byl, jsem pro tebe udělal. A pak jsme spolu kšeftovali.“

    Řebíček Bartesovi vysvětluje, proč mu v době, kdy byl ve vazbě, nemohl pomoci.

    Řebíček: „Jak jsem ti měl pomoct, když jsme v tý době byli všichni prověřováni, celá rodina. Myslíš, že jsem za tebou mohl jít do basy?“

    Řebíček se chtěl zachránit tím, že začal donášet na bývalé kolegy z policie – Majerníka a Turišina.

    Bartes: „Chci Turišina a Majerníka.“

    Řebíček: „Já jsem tvůj člověk odteďka. Ber to tak. Žádám o diskrétnost, když něco budu dělat, zastírat, tak o tom nesmí nikdo vědět. Protože mi jde taky o můj krk.“

    Bartes: „A Majerníka?“

    Řebíček: „Musíme vymyslet plán, ale nemůžeme v tom jet my. (po chvíli) Já už vím něco na Majerníka. Skoupil neuvěřitelný množství pozemků kolem Teplic. Když je šikovně předáme tam, kde ho zrovna šetřej, kde mají všechna auta, kterýma kdy jezdil. Vedle toho mají porovnání jeho platu. Je to pěknej náboj, ne? To ti dodám.“

    Řebíček nakonec pochopil, že se z případu vydírání nemůže vyvléct.

    Řebíček: „Jak jsi schopen z toho někoho dostat?“

    Bartes: „Kdybys dodržel to, cos tady nabídnul, tak se z toho dá vypovídat.“

    Řebíček: „Ale jak, když máš nahrávku, kde bude několik lidí, jak chceš z toho někoho vymanit?“

    Bartes: „To je moje pojistka.“