Přípravná utkání

Slavia - Hradec Králové 1:2

Slavia prohrála i pátý přípravný zápas, tentokrát podlehla v Opatovicích nad Labem Hradci Králové 1:2. Jedinou branku vstřelil po akci Voráčka Pospěch.

Slavia - Hr. Králové 1:2 (1:1)
Branky:
36. Pospěch - 29. Štěpán, 55. Dvořák

Slavia 1. pol.: Hanuš - Dostál, Kaufman, Hubáček, Hurka - Prošek, Petrák, Jarolím, Koreš - Voráček, Pospěch
Slavia 2. pol.: Berkovec - Kaufman, Charuza, Hubáček, Hurka - Prošek (60. Šimeček), Milutinovič, Jarolím, Koreš - Vlček, Vondráček

Na zápase nikdo z redakce SN nebyl, online reportáž ze zápasu najdete na oficiálním webu zde.

Další dvě přípravná utkání čekají Slavii v úterý, kdy se střetne v Edenu nejprve s Ústím nad Labem a poté s Varnsdorfem.

Komentáře (82)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Sestavy

    Mac     před 13 lety 09.07.2011 20:30 |  
    0 0

    Vaniak (Zlámal) - Čelůstka, Koubský, Vomáčka, Mareš - Černý, Dembelé, Hora - Naumov, Gulajev = jedenáctka odchodů

    Čontofalský - Charuza - Prošek, Petrák, Šimeček, Tusjak - Vondráček, Voráček = nové tváře

    No, asi to nechám bez komentáře. Každopádně je nutný kvalitní zkušenější stoper a dobrý záložník.

  2. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    piero (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 20:34 |  
    0 0

    Tak jsem se vrátil z Opatovic a jsem hodně otrávený.Fotbal se snažilo hrát jen několk našich hráčů a přesto, že Hradec vystřídal více naž dvacet hráčů( některé neznámé jména) v druhé půli nás hodně tlačili.Z našich se mě líbil Jarolím, Hubáček, oba brankáři, dále ušel Pospěch, Dostál , Kaufman a Koreš. Z mlaďochů obstáli Petrák a Šimeček. Do budoucna by nemusel být špatný Voráček a ten stoper z Bolky, zatím ale ne do základu.Naopak velice špatní byli Hurka, Prošek, Vondráček a Milutinovič. Standardně zklamal i Vlček, který prokazatelně nemá formu na základ. Pokud nebude kádr posílen, myslím, že bychom mohli mít hodsnbě velké potíže udržet se ve středu tabulky. Doufám, že si toho kompetentní činovníci a budoucí přerdstavitelé Slávie také všimli a po valné hromadě se začně na stabilizaci kádru pracovat.

  3. Bida

    Deba     před 13 lety 09.07.2011 20:40 |  
    0 0

    tak jsem se vratil a muzu rict, ze pokud se neco rapidne nezlepsi, tak se docela bojim casu budoucich...v utoku mame Pospecha a za nim dlouho nic. Vondracek, kterej nastoupil do druhyho polocasu, snad za celejch tech 45 minut nebyl u mice a celkova hra v druhy puli byla tragicka, nakopavani micu dopredu na Standu, kterej byl ale vzdycky bud v ofsajdu nebo prihravka mirila nekolik desitek metru od nej...prvni polocas misty relativne snesitelnej, nicmene temer k zadny sanci jsme se nedostali, i gol padl po podkloznuti hradeckyho stopera, a to jsme to tam jeste museli doklepnout nadvakrat...solidni vykony snad jen v prvni pulce celkem Petrak, Pospech a Dostal, naopak hodne z formy Vlcek, hroznej Vondracek a dost velky zklamani u Milutinovice, kterej dopredu nic nevymyslel a nebyl vubec videt, i kdyz jsem si za nim hodne stal...

    • Re: Bida

      bongor     před 13 lety 09.07.2011 21:12 |  
      0 0

      No z dálky to vypadá hodně slabě a jak vidím z ohlasů našich referentů,tak je to zblízka ještě horší.Pomalu by to chtělo troubit na menší poplach.S tímhle kádrem to může být opět jen boj o udržení.
      Chce to nejmíň jednoho zkušeného stopera,konstruktivního záložníka a hotového útočníka.Kdo vlastně hraje DZ?

      • Re: Bida

        Deba     před 13 lety 09.07.2011 21:16 |  
        0 0

        V prvnim polocase byli uprostred Jarolim s Petrakem a v druhym Jarolim s Milutinovicem, ale ani jeden z nich vylozenyho stita nehral, respektive Milutinovic nehral tak nejak vubec...

  4. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 21:08 |  
    0 0

    No zatim se v přípravě teda hezky vybravujeme.

  5. Hurka

    JS (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 21:31 |  
    0 0

    žil jsem v přesvědčení, že Hurka je útočník.. jsem vedle nebo je vedle náš trenér, který tyto způsoby (cpát útočníka do obrany) odkoukal od KJ?

    • Re: Hurka

      piero (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 21:36 |  
      0 0

      Nejhorší ale je, že Petrouš zřejmě zapomněl říct Hurkovi, jak má hrát jako bek. Stalo vícekrát v zápase, že při našem výkopu od brány stál záložník Koreš na půlící čáře a obránce Hurka byl před ním na hradecké půli.Při protiútocích Hradce hlídal Hub místo stopera i beka, prtože se Hurka vůbec nestačil vracet. Nevím co budeme dělat až se vykartuje Trbila a palko nebude zdráv ....

      • Re: Hurka

        Deba     před 13 lety 09.07.2011 21:41 |  
        0 0

        Hurka byl spis kridelni utocnik nez obrance :D

        • Re: Hurka

          JS (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 21:42 |  
          0 0

          prostě jsme hráli 3-4-3 :D

          • Re: Hurka

            Deba     před 13 lety 09.07.2011 21:53 |  
            0 0

            presne tak, 3-4-3 s mensi dirou vzadu na levy strane :D

            • Re: Hurka

              Viking     před 13 lety 09.07.2011 22:41 |  
              0 0

              Ještě ho tam postaví dvakrát třikrát a v zimě to podepíše lampasákovi..:)

  6. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    naplavnik     před 13 lety 10.07.2011 00:35 |  
    0 0

    Z výsledků bych zatím nějaké dalekosáhlé soudy nedělal, přeci jen se testuje poměrně dost hráčů, s jakými vyhlídkami lze s nimi počítat. Nicméně faktem je, že ihned požitelný kádr je aktuálně poměrně úzký. S tím "potěrem" asi nelze počítat hned do základu, spíše to bude v režimu Zorana, tedy nějakých 20-30 minut jako střídající hráči. Uvidíme, s jakou strategií bude namixována sestava v úterý na přípravu v Edenu. Avizovala se tam víceméně generálková sestava, takže jsem zvědav. Ale mám za to, že do odjezdu do Itálie by bylo vhodné udělat ty avizované dva hráče, aby se je podařilo stihnout zakomponovat do sestavy.

  7. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    Stahler     před 13 lety 10.07.2011 00:43 |  
    0 0

    Byl jsem v Opatovicích a jsem zklamaný jak z porážky,tak i z předvedeného výkonu.První půle ještě jakž takž ušla.Pospěch dal dokonce gól,ale měl se trefit Voráček,který šel sám na brankáře a nepochopitelně selhal,ačkoliv ho nikdo neatakoval.Klika že ten odražený míč alespoň nahrál Pospěchovi.Druhá půle byla však tragická,nebýt obětavého zákroku Lukáše Jarolíma na brankové čáře tak jsme prohráli vyšším rozdílem.Zkrátka obstáli jen brankáři,Jarolím,Hubáček,Pospěch a to je žalostně málo.S výjimkou postu brankáře,kde se asi stane jedničkou Čontofalský potřebujeme do každé řady jednoho až dva hráče.Z pěněz za Čelůstku se prostě někdo koupit musí !Z mladých na základ v první lize nemá nikdo,na lavičku možná Šimeček s Petrákem,zbytek by měl strávit podzim v béčku a nabírat potřebné zkušenosti.

    Jo a co mě ještě dost zklamalo je opět mizerná účast slávistů na přípravě když se hraje o víkendu nebo o státních svátcích.Ve všední den zejména když se hraje dopoledne to samozřejmě pochopím,ale o víkendech a svátcích moc ne.To jsou všichni někde v tramtárii na dovolených nebo co? V Čelákovicích to ještě jakž takž šlo,ale v Nové Včelnici to byla opravdu bída a v Opatovicíh to nebylo o moc lepší.Jsem zvědavý kolik nás bude jezdit na výjezdy na ligu...To nás zase bude třeba na Slovácku hrstka,docela se toho bojím.

  8. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    Oja     před 13 lety 10.07.2011 01:12 |  
    0 0

    S odstupem času píšu moje subjektivní hodnocení:

    Brankáři - Kromě gólů toho ani na jednoho moc nešlo, za Berkovce na brankové čáře jednou museli hasit obránci, Hanuš podle mě víc dirigoval obranu, působil jistěji.

    Dostál - 5 - ani jednou centrem nenašel útočníky, v obraně si svoje celkem splnil.

    Kaufman - 6 - Na kraji jednoznačně lepší. V první půli, když hrál uprostřed, byla mezi ním a Dostálem díra, šel tam i první gól, i když zrovna Kaufman za něj asi nemůže. Vytočil mě, když nešel do hlavičky po 30 metrovém centru, z čehož dal Hradec následně druhý gól.

    Hubáček - 8 - jistota. Bez něj by ta obrana byla totální průchoďák. Dobře diriguje, nedělá chyby.

    Hurka - 4 - on za to snad ani nemůže, prostě to není obránce! Umím si představit, že na křídle by byl výborný. Dneska se často nabízel, bojoval, snažil se. Ale prostě do obrany nepatří ani náhodou.

    Prošek - 5 - taky se snažil, měl pár dobrých průniků. Často ale zbytečně ztrácel, časem se vytratil.

    Petrák - 6 - zaujal mě. Pokrýval celý střed, dokázal přesně přihrát, nebál se podržet balon. Často se ale zapomněl přesunout, museli ho nabádat ostatní nebo trenér.

    Jarolím - 7 - držel zálohu, rozdával míče, v prvním poločase hrál více vepředu. Dokázal zahodit neuvěřitelnou šanci, kdy z prostoru penalty netrefil branku, golman by neměl šanci.

    Koreš - 5 - bylo vidět, že je oproti "dorostencům" zkušenější, několikrát se dostával do zajimavé šance, ale prováhal ji.

    Voráček - 6 - viděl jsem ho poprvé a dost mě překvapil. Sebevědomý, rychlý... Určitě má šanci se prosadit.

    Pospěch - 7 - bojoval, vracel se pro balon, vyhrával souboje, dal po Voráčkově přihrávce gól. Na něm bude stát útok, nesmí se zranit.

    Charuza - 4 - na ligu to podle mě asi nebude. Takový nemastný, neslaný. Při druhém gólu Hradce se jen díval, jak to kolem něj jde.

    Šimeček - 5 - těžko hodnotit, moc se do hry nedostal. Nejprve několikrát dobře přihrál, pak se vytratil.

    Milutinovič - 4 - od něj jsem čekal víc, dnes se mu moc nedařilo. Měl jednu nepřesnou střelu, několikrát nestíhal. Po odchodu Proška šel na pravou stranu, kde mu to asi moc nesedí.

    Vlček - 4 - celou dobu jen obracel oči nebo kroutil hlavou, vůbec se nedostal do hry. A když, tak stál v ofsajdu, nebo nedoběhl přihrávku. Když už se pokusil o průnik, přihrál nepřesně.

    Vondráček - 3 - jako kdyby tam nebyl, dotknul se balonu možná dvakrát, narozdíl od Standy si ani nenabíhal, těžko soudit, jestli v něm něco je.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      Oja     před 13 lety 10.07.2011 01:17 |  
      0 0

      Jinak Janda byl prý vyřazen z áčka (zřejmě dočasně) a Trubila poslední den soustřeďění boural na kole a dostává se z toho, prý už snad trénuje a měl by být brzo OK.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        jirkka     před 13 lety 10.07.2011 08:58 |  
        0 0

        Nechci malovat čerta na zeď, ale po zápase s Libercem v Nové Včelnici jsem procházel kolem Petrouše s Platilem a zaslechnul jsem tento rozhovor:
        Petrouš - nechci ho.
        Platil - ani do béčka?!
        Petrouš - ne, ani do béčka!!

        Neslyšel jsem jméno hráče, kterého se ten rozhovor týkal, ale v kontextu co tady bylo o Jandovi nedávno řečeno a s tím, že na oficiálkách jsem četl že Jandys má kondiční tréninky. Brzo se snad dozvíme víc.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          no-nick     před 13 lety 10.07.2011 09:22 |  
          0 0

          No to bych se docela divil, na jare na nej sazel dost a ted by mel mit jeste silnejsi pozici, kdyz je po Jarolimovi nejzkusenejsi zaloznij. Ale pravda je, ze jeho vykony jsou uz nejakou dobu zvlastni. Presto bych spis prisuzoval ty vyroky treba k Vondrackovi.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          travel (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 09:48 |  
          0 0

          Pro mě není tak důležité,jestli se bavili o Jandovi,Vondráčkovi nebo o někom jiném.Mě na tom štve,že stále o hráčích rozhoduje lhář jménem Platil.Doufám ,že po VH ho buď vyhoděj,nebo přivedou nového sportovního ředitele,který si do toho nenechá od Platila kecat.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          klimi     před 13 lety 10.07.2011 09:57 |  
          0 0

          Tak když Jandysem vyměníme za nějakýho solidního stopera, tak se bez něho klidně obejdu, nikdy jsem ho stejně neměl rád :)

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

            Fallen (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 10:30 |  
            0 0

            Já jandu rád mám, a zase nechci nedouka petrouše. Narozdíl od něj možná tak do Béčka

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

              japhy     před 13 lety 10.07.2011 11:11 |  
              0 0

              Tak já mám zatím rád oba :) U Jandyse by mě to celkem překvapilo, takovej ten tichej typ, dříč. Jak jsem už jednou psal, když hrál křídlo, obránce za nim mohl být v klidu, skoro nikdy ho ho v tom Janda nenechal samotnýho.
              Ledaže by se díky blížícímu se konci smlouvy o něj někdo zajímal a odchod mu byl zatrhnut. I když, to vlastně nedává smysl, takhle by se ho totiž zbavili skoro zadarmo.
              No, necháme to koňovi a hráče do A-repre radši nepouštět, chytaj tam divný móresy...

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

              Barlblog     před 13 lety 10.07.2011 11:13 |  
              0 0

              Taky mi příjde, že je luxus zbavovat se bojovníka a univerzála Jandy. On je tady neustále dehonestován, přitom patři ke špčce ligy, po zranění se do 100% formy nedostal, ale to se nedostal ani Švento a nikdo do něj takto nešel.

              Já si osobně myslím, že u Jandy je to trochu znechucení. Slavia bude hrát další sezonu o nejvýše střed tabulky, to jsou ztracený 2 roky. Petr nemládne a moc dobře ví, že z průměrného týmu je šance dostat se ven a vydělat si, dost malá.

              Petrouš se mi začíná jevit, jako naprosto neschopný trenér v souvislosti komunikace s hráči. Odchod Dembelého, kdy na našich trávnících neběhá věkově a kvalitativně srovnatelná náhrada byl luxus, konec Jandy by byl už vrchol hlouposti a je mi líto, že to někteří nevidí.

              To, že potřebujeme 3 obránce a 2 záložníky při koupi Voráčka z Písku bylo před touto blobostí, teď tedy budeme hledat 6 hráčů, to bych chtěl vidět, kde na to vezmeme peníze...

              • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                mirecek1111     před 13 lety 10.07.2011 12:10 |  
                0 0

                tak jestli se dá spolehnout na "turecká" media, tak ze Čelůstku a Milana Černého dostaneme něco přes stovku. To i polovina stačí na kvalitní doplnění kádru a ještě umoříme významnou část zbytkových dluhů. Zvlášť pokud na to půjdeme chytře a budeme sondovat české a slovenské (tedy prověřené) hráče v cizině, kteří jsou volní.

                Pokud Sparta udělá ještě Jarošíka tak ziskala v relativně krátké době Plzeň a Sparta čtyři špičkové stopery pouze za jejich plat. Nakonec to vyjde stejně, jako když koupíme z ligy za pár milionů průměrného stopera za 100 000/měsíc nebo si zaplatíme kvalitiného hráče, který příjde zadarmo. Jenom v té výkonostní kvalitně je tam trošku rozdíl no...
                Ještě nedávno za Jarolíma jsme sháněli jako šílení náhradu za Necida a vyhodili sedm milionů do luftu za Naumova a takový Šebo byl bez smlouvy. No teď hraje ve Slovanu že... a co jsem slyšel mu to tam moc nejde že...

                Já jsem to nijak nesodnoval ale spousta lidí v poslední době mluví o Kleinovi a o tom, že je bez smlouvy nebo mu končí. Efektivnější (peníze/výkon) náhrada na stopera prostě není. Tady se není o čem bavit.

                Nechci se navážet do Natladnu, ani si to nezaslouží po tom co pro Slavii udělali.
                Platil, to je finanční ředitel co dělá sportovní politiku, a podle toho taky vypadá ale počítám že to dopadne tak, že budeme všichni s psíma očima doufat, že proboha nějak zakročí Řebíček.

                • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                  Barlblog     před 13 lety 10.07.2011 15:00 |  
                  0 0

                  Podle mě je nejideálnější scénář, že z přestupu vytěžíme tak 60-70%. Řekněme 60%. Pokud je pravda, že oba přestoupí za 4,5 mil. Euro, činí to 66 mil. Kč objektivní zisk SKS. V realitě našeho mafie-fotbalu by to však mohlo být i méně.

                  Pokud budeme uvažovat, že 65% věnujeme na dluhy a další výdaje. (65% je obvyklá míra, pokud máš splácet závazky a zároveň udržet výkon společnosti => reinvestice)

                  Takže nám zbyde 23 milionů Kč na nějaké investice a to vše za předpokladu, že nám Turecké kluby zaplatí hned, což se asi nestane, vtom případě platí výše uvedená čísla mínus diskont a úroky, pokud nějaké jsou, což tu výslednou částku může srazit i pod 20 milionů Kč. Nicméně to už by byly dost zásadní spekulace.

                  Já naprosto souhlasím s tvým příspěvkem a pronesu odvážnou myšlenku, i za tyto peníze můžeme koupit hráče co potřebujeme, kvalitní, to jest 2 stopery, 2 záložníky a Voráčka z Písku.

                  Co se týče sportovního úseku, já doufám, že vedení přetáhne lidi z Kladna a Žižkova, kde mají finanční potíže a sportovním ředitelem by mohl být bývalý sport. ředitel Bolky a Žižkova. Jméno mi vypadlo, moudřejší nechť mě doplní. Platil se může věnovat čistě obchodním a ekonomickým aspektům.

                  • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                    quelhar (admin)     před 13 lety 10.07.2011 15:05 |  
                    0 0

                    Zdenek Kudela

                    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                      Barlblog     před 13 lety 10.07.2011 15:31 |  
                      0 0

                      Děkuji

                • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                  Fallen (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 16:18 |  
                  0 0

                  A můžeme si být jistí, že na Čeldu vlastníme přestupová práva???

              • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                bongor     před 13 lety 10.07.2011 20:33 |  
                0 0

                Jandys byl vždycky jeden z největších dříčů.Jestli teď není,je v tom něco co nevíme.Třeba ho opravdu odmítli pustit někam na lepší,nebo čert ví co.Třeba si neseděj s Petroušem,nebo mu nevyhovuje současné finanční ohodnocení,ale to asi více hráčům.Každopádně má ještě pořád potenciál,dostat se hodně vysoko.Já jsem ho vždycky tipoval na první bundesligu.V naší situaci by zbavit se Jandy byla katastrofální blbost.

                • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                  travel (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 21:23 |  
                  0 0

                  Nevím, co v tom je (třeba to časem vysvětlí Jiří 1),ale vím,že jeho manažerem je Vejmelka a ten byl jedna ruka se Šrámkem a Jarolímem.Zřejmě mu teď takové vazby chybí ,jsou tam neshody a situace je taková ,jaká je.

  9. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    klimi     před 13 lety 10.07.2011 11:40 |  
    0 0

    Ještě jeden dotaz k VH: Kdo přesně se bude této valné hromady účastnit?
    Díky

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      quelhar (admin)     před 13 lety 10.07.2011 11:49 |  
      0 0

      Pozvanku dostali vsichni akcionari a mam pocit, ze nikdo jiny na VH pristup nema...
      My jsme se chteli zucastnit a prinaset aktualni informace, ale bylo nam receno, ze nas tam nepusti...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        klimi     před 13 lety 10.07.2011 11:50 |  
        0 0

        Dobrá, díky :)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        no-nick     před 13 lety 10.07.2011 12:11 |  
        0 0

        To chce koupit akcii:)

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          Slawek     před 13 lety 10.07.2011 12:36 |  
          0 0

          Kvůli účasti na a VH ? Je vidět žes tam nikdy nebyl. Věř že to za to nestojí. Zvláště při takové struktuře jaká ve Slávii od počátku této akciovky je. Navíc to koupit ani nelze. jen se souhlasem předsatvenstva a to nezajímáš, tedy pokud nepřineseš milióny.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

            no-nick     před 13 lety 10.07.2011 12:40 |  
            0 0

            To bylo míněno jako vtip. Celkem by mě zajímalo, co se tam bude dít, ale že bych kvůli tomu šel vybrat úspory a kupoval akcie, takovej blázen nejsem, neboj:)

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        mart     před 13 lety 10.07.2011 12:38 |  
        0 0

        quelhare, staci vyzvednout me akcie v Praze,.... samozrejme si napsat povereni .... ktere podepisu.
        Tezko se budu moct osobne zucastnit. Prace.
        mart

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          quelhar (admin)     před 13 lety 10.07.2011 14:59 |  
          0 0

          Marte, muzes mi napsat mail na kreml@slavistickenoviny.cz ? Docela bych o tom i uvazoval, pokud bude realne vsechno stihnout vyridit...

  10. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    knaphi     před 13 lety 10.07.2011 12:12 |  
    0 0

    Po předčtení toho to článku http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/107577/liberec-v-priprave-pokoril-jihlavu-peti-goly.html sem se tak trochu zdravě naštval :), nevím proč takového hráče jakým je Rabušic nestestujeme my, ale Liberec. V čem je takovej tým z pod Ještědu lepší jak Pražská Slavie? I v této situaci si myslím, že Slávie je úplně na jiné úrovni než Liberec.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      slaviator     před 13 lety 10.07.2011 12:27 |  
      0 0

      Barlblog a další tu Rabušice doporučovali, chtěli ho - ale i tady byli asi v menšině, že na co Rabušice, když loni dal v lize jeden gol a pod...

      Je pravda, že zatím je to jen příprava, ale třeba ten Rabušic by asi lepší než Voráček nebo Vondráček dovolím si tvrdit na 95 % byl....

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        mirecek1111     před 13 lety 10.07.2011 12:29 |  
        0 0

        A Šural též, ví se vůbec, za kolik je z toho Brna koupili?

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          Slawek     před 13 lety 10.07.2011 13:04 |  
          0 0

          Tyto názory jasně ukazují naše pochybnosti a nedůvěru v kompetentnost vedení v otázkách posilování kádru a koncepce vůbec. To není jen Rabušic nebo Šural. Toje Pilař, to je Štochl, to jsou hráči, kteří dnes oblékají dres Liberce resp. Jablonce, ovšem vychovala je Slavia. Obávám se, že po odchodu Honzy Říčky si s tím nikdo hlavu příliš neláme a pak se nelze divit, že si s tím nevědí rady. O nějaké koncepci nemůže být vůbec řeč. A to je jeden z důvodů, proč vedení s fanoušky nerado o těchto věcech diskutuje.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        knaphi     před 13 lety 10.07.2011 13:06 |  
        0 0

        myslím si že na 100% by byl lepší než jakýkoliv testovaný hráč ted u nás. A to že v trápícím se Brně dal jen 1 fík, podle mě neni argument. Jen to že je to jeden z fotbalistů kteří si prošli těmi úspěšnými mládežnickými výběry, ukazuje že je to a hlavně bude dobrý útočník. Škoda ho, uvidíme jak se mu ted bude dařit v Liberci

  11. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    podol (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 14:04 |  
    0 0

    z výsledků příprav.zápasů nemůže být nikdo nadšen.Prohrát jich
    pět po sobě,to něco signalisuje.O mládeži a odchovancích se
    diskutuje několik let.Nejprve se dala šance jen málokomu,dnes
    jsou dobří v jiných oddílech.V současnosti se během sezony chce postavit mužstvo jen z nich.To nemá žádnou koncepci a nemůže to
    mít úspěch.Janda není Šmicer,ale je to dříč,který se nebojí a takový typ potřebuje každé mužstvo.Pokud jej ztratíme,pro nějaké neshody,potom ho brzy uvidíme někde jinde a budeme zde diskutovat jako o řadě dalších,co odešli.Letos pořád váhám
    na koupí permice,bylo by to poprvé po mnoha letech,co bych ji
    neměl.Vyčkám na výsledky VH,zda se vedení Slávie vymění situace
    bude taková,jak všichni doufáme.Podol

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      quelhar (admin)     před 13 lety 10.07.2011 15:04 |  
      0 0

      Myslim, ze presne takove jsou nyni snahy ve Slavii a je to jeden z duvodu, proc zadne posily zatim neprisly. Zacina byt cim dal zrejmejsi, ze nejvetsi vliv na fotbal v Cesku nemaji treneri nebo reditele klubu, ale prave tihle "manazeri"...

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        podol (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 15:13 |  
        0 0

        Mé názory nejsou moderní,ale takový systém ve fotbale nemůže
        dobře dopadnout.Zcela se vytratí jakýkoli sport,fair play,radost
        ze hry.Nehledě na fakt,že hráči se stávají novodobými otroky,
        kteří téměř nerozhodují o svém osudu a jsou prodáváni jako věc
        či zvíře.Podol

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          Barlblog     před 13 lety 10.07.2011 15:22 |  
          0 0

          To není o moderních názorech. Já jsem ročník 90 a taky se mi to nelibí. Nevadí mi, když lidé vydělávají, ale tohle je moc. Klub je pak co, ohřívač párků?

          A nejhorší na tom je, že hodnoty, lidé jako Nehoda, Paska, Zíka, Chovanec prostě netvoří, oni tomu hráči nedají prakticky nic, ale na jeho růstu vydělávají nejvíc.

          Nemile mě to zaujalo a proto jsem ten odkaz dával.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

            podol (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 15:42 |  
            0 0

            Ten článek je otřesný,ten pán se dokonce cítí jako spasitel
            čs.fotbalu.Vím,že už u mladších žáků Slávie obchází rodiče
            členové týmů zmiňovaných pánů,kteří různými sliby,péčí o
            jejich růst,ale i finanční perspektivou uzavřou s nimi smlouvu
            o zastupování.Nic je to nestojí,o kluky se dál stará Slávia,ale
            když náhodou budou mít v 18 letech hodnotu,tehdy se vehementně přihlásí.Podol

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

              travel (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 15:55 |  
              0 0

              Ač nerad,tak musím přiznat,že tento článek hodně nahrává příspěvkům Jiří 1,že spousta mladých hráčů už v podstatě Slavii nemusí patřit.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

            Orlik66     před 13 lety 10.07.2011 16:51 |  
            0 0

            Sice nejsem přímo od fochu - ale je tu příležitost pro naléhání ze strany fanoušků (na vedení SKS, na svaz). Není třeba možné, aby to bylo upraveno ve smlouvě klubu s hráčem, že se nenechá zastupovat nějakým kdovíkým zvenku?

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      Markus     před 13 lety 10.07.2011 16:55 |  
      0 0

      Na klubové scéně mi to tolik nevadí, tam může šéf klubu říci NE a jít jinou cestou. Krátkodobě to pro klub může být výhodné, ušetří. Dlouhodobě to nikam nevede. Kde mi to ale hodně vadí je zneužívání repre jako výkladní skříně pro prodej hráčů svými agenty, což se u nás v minulosti už mnohokrát přihodilo.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      slaviator     před 13 lety 10.07.2011 19:43 |  
      0 0

      Je to těžký... A hlavně, jak mi říkal Lacina když jsme se o tom spolu bavili, agenta dneska vlastně může dělat kdekdo, nejenom ten kdo není "od fochu" a nemá patřičnej kurz, ale kdokoliv s právnickým vysokoškolským vzdělání. Proto Kubíček může dělat agenta Pospěchovi, například...

      A nevím, jak moc to bylo upřímné, ale věřím docela, že jo - největší průšvih není počet agentů, není to jakou mají nebo nemají provizi, ale to, že výchova mládeže tu není taková jaká tu bývala a že tu nejsou noví Nedvědové, Poborští, Šmicerové...

      Já jako práci hráčskýho agenta neodsuzuju, ale vím, jak Zíka třeba poslal hráče do Turecka, nechal ho tam a vždy jen zavolal jen když měl přestoupit někam jinam. Když hráč něco potřeboval vyřídit, když mu klub dlužil - Zíkovi se nedovolal, ani nikomu ze Sport Investu...

      Nebo Zíka, Paska když obíhali hráče a nabízeli za podpis smlouvy ojetiny BMW apod... A další a další...

      Tak by to i podle mě opravdu nemělo být.... Ale myslím, že jinak agenti tu potřeba jsou. A třeba co jsem slyšel, tak Ondrej Chovanec svoje klienty dokáže (pravda, ve spolupráci s Juliusem Kramaričem) vysekat i z dost velkejch průserů. Třeba Pudil by mohl vyprávět

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        Artur (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 20:05 |  
        0 0

        Je to byznis jako krava, jen si vem zvlastni nasazovani hracu do reprezentace :-) Pan Rezek, Slepička atd. by mohli povypravet...

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 20:06 |  
          0 0

          *byznys

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          slaviator     před 13 lety 10.07.2011 20:14 |  
          0 0

          jo, neříkám že není, ale je to byznys jen pro ty 2-3 agenty, pro ně jsou to žně... teda, pokud ty Rezky a Slepičky udaj...

          jinak nejlepší hráči jsou ti typu Rozehnal, si vem, kolikrát přestoupil v rámci ciziny.. :)

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

            Artur (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 22:36 |  
            0 0

            Já se hlavně docela divim ze si tu zadna zahranicni agentura neotevrela dosud pobocku a nenabourala tim tento monopol. Vzdyt byt pod kridly renomovane zahranicni agentury je preci velice lakave. Jenze svetovy trh naskyta lepsi moznosti vydelku nez chudá česká liga.

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

              slaviator     před 13 lety 10.07.2011 22:44 |  
              0 0

              ono to je jak říkáš částečně, jednak taky třeba Zíka dělá přestupy cizincům i v Anglii a v Rusku, má v týmu hráčský agenty-cizince, Paska to bude mít podobný s Německem... navíc exportujou i do dalších sportů, pomalu ale jistě... i když každej sport je ohledně přestupů specifickej.. a právě pro tu specifičnost násobenou českými podmínkami se tu asi neprosadila žádná zahraniční agentura...

              ale je zvláštní, že třeba z Chorvatska ti hráči chodí za násobky toho, co chodí z GL. Přitom chorvatská liga není (tak moc, jestli vůbec...
              lepší...

  12. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    Philliip     před 13 lety 10.07.2011 19:05 |  
    0 0

    Tomáš Michálek z jablonce a Petr Papoušekz Liberce. Vím, že skončili v klubech. Nevíte jak to s nima je? Třeba Michálek by nebyl špatnej.

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      mirecek1111     před 13 lety 10.07.2011 20:34 |  
      0 0

      Zase bychom měli zůstat na zemi, i přes ty problémy, které máme s nedostatkem zkušených hráčů. Nemůžeme brát úplně všechno. Už při zmíňkách o Kalivodovi se mi to moc nezdálo, ale budiž, ale tohle už opradu ne. Nemůžeme brát hráče jenom proto, že jsou staří. A tihle se už léta neprosazují.

      Vzpomeňme jak nám užásně prospěl odchod J.Černého do Turecka nebo kam to šel. Pořád se myslelo jak to tady drží jako jeden z posledních a přitom to bylo jak se pak na jaře ukázalo úplně naopak.
      Byl pomalý, vůbec se nevracel, zadrbával akce a ještě si díky rokům, které měl myslel, že si může dovolit všechno. Když si vzpomenu na ty odpornosti co se děly, když jsme měli kopat standartky a chtěl k tomu jít Tijany...

      Při té mateřské školce kterou v A týmu máme všechno stojí a padá s tím, jací jsou ti starší hráči charakterově. Jestli máme přivést nějakého hráče +30 tak to musí být další Kisel nebo Standa. A i proto beru zpět tu mou kritiku nové smlouvy pro Vlčka, protože i když pokračuje ve výkonech z minulého roku, chápu, že i tak je velmi důležitý.

      To spíš opravdu toho Kalivodu. Možná, že by to byl právě on jako ideální náhrada za Kisela, minimálně povahově.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        bongor     před 13 lety 10.07.2011 21:05 |  
        0 0

        Kaliče bych bral,kopáč to není špatnej a navíc se ukázal jako charakter,slávista.
        K tomu článku-rozhovor s Nehodou:Ve škole jsme se učili že nejdřív byla doba prvobytně pospolná,potom feudalismus spolu s otrokářstvím,potom kapitalismus,následoval socialismus a nakonec bude komunismus.Vypadá to ale,že jsme se nějak začali vracet proti času a po socialismu máme zase kapitalismus a už se nám dokonce vrací i to otrokářství v podání našich agentů.Takže teď už můžeme oprávněně očekávat návrat doby prvobytně pospolné,budeme hrát fotbal v jeskyních a místo do míče budeme kopat do mamutích kostí.

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          bongor     před 13 lety 10.07.2011 21:06 |  
          0 0

          Ještě dovětek:Kluby nemají peníze na hráče,ale agenti je mají.Není to úplně ujetý?

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

            Fallen (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 22:46 |  
            0 0

            agenti nemaj narozdíl od klubu skoro žádné výdaje...

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

              slaviator     před 13 lety 10.07.2011 23:50 |  
              0 0

              ...a příjem maj kolikrát skoro stejný jak i prvoligový kluby... procenta z prodeje hráče, procenta z platu... ideální, když hráč každej rok přestoupí...

              výdaje akorát na spolupracovníky apod... vlastně slušnej vejvar, nebýt toho, že dneska to může dělat kdekdo

              • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                japhy     před 13 lety 11.07.2011 00:16 |  
                0 0

                Tímhle skupováním práv na hráče agenty v podstatě dochází k vyvádění peněz z fotbalu. Hráč se určitou část kariéry zhodnocuje pouze pro agenta. Nelíbí se mi to stejně jako Peltovy podobné čachry. Poslal bych na ně Doktora Tečku :)

                • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                  Barlblog     před 13 lety 11.07.2011 09:57 |  
                  0 0

                  Řešení jsou triviální, tak jako vždy. Pokud takto agent vydělává, měl by odvádět značnou procentuální sazbu ze zisku svému chlebodárci, to jest FAČR. Nebránil bych se klidně i 15-20%. Pněz mu na spekulace stejně zůstane spousta.

                  Na druhém pólu pak stojí kluby a jejich vedení. To prostě tyhle nesmysly nesmí dopustit. Jestli hráče, tak na 100% a maximálně zanechat klauzuli o přerozdělní peněz z dalšho prodeje, víc ani ťuk.

                  Dále by se asi ujala role sportovního manažera pro mládež a B-tým. Kde by všichni odchovanci, hráči pod 18, byly zastoupeni svými rodiči ve spolupráci s klubem.

                  Nevýhodou je, že to stojí peníze a chce to silnou pozici. Ale dělat si nějaké alibi nemá cenu. Pod dojmem těchto informací bych byl pro to, aby SKS odkoupila práva všech svých hráčů s perspektivou, pokud je už nemá a na případné posilování se, pokud nezbydou peníze, vykašlala. Ať jsme klidně dvanáctí...

                  • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                    lassiter     před 13 lety 11.07.2011 11:05 |  
                    0 0

                    Pokud agent vydělává, odvádí daně.

                    Tam kde chce někdo kupovat, musí být někdo ochoten prodávat. A pokud agentovi někdo práva na hráče prodá, pak je to jeho boj.

                    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                      japhy     před 13 lety 11.07.2011 11:36 |  
                      0 0

                      Ano, je to jeho boj, který ho možná dovede k záhubě. Ano, silnější pes m..á, ale přesto se mi příčí představa, že parazit ovládá svého hostitele. Stejně jako obchod s právy na hráče, kdy do něj investují jako do komodit a zatím ho nechají se líhnout v klubech. Ano, je zde kapitalismus, ale tato odvrácená strana se mi nelíbí. Jestli agent hráče chce, ať si ho tedy koupí, běhá si s ním po lese a za půl roku ho může střelit za kopečky. Na to se mu ale samo každej vybodne. Jestli chce obchodovat s hráči, ať koupí rovnou klub.

                      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                        lassiter     před 13 lety 11.07.2011 12:29 |  
                        0 0

                        No tak líbit se nám to nemusí, ale stále je tady ten klub, který v tom má přece spoustu možností, minimálně práva na hráče agentům neprodávat. Stejně tak získávat hráče a nechat ho hrát za svůj klub, i když na něj nevlastním práva na plnění z přestupu. Je to věc hlavně majitelů klubu, protože jde zejména o jejich peníze.

                        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                          japhy     před 13 lety 11.07.2011 12:31 |  
                          0 0

                          Howgh.

  13. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.07.2011 10:37 |  
    0 0

    No, s timhle hrat ligu nepujde.. mozna ted trochu doplacime i na bezvladi, ceka se na VH.. potřebovali bychom už nového generála a nové sportovní vedení..

    K Jandovi.. nevim, co se deje, ale nechapu to, jeden z mala kvalitnich hracu, o ktere se slavie ted muze oprit.. na jare hral vyborne.. to by byla velka ztrata v nasi situaci..

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      lassiter     před 13 lety 11.07.2011 10:58 |  
      0 0

      No tak ještě je pár týdnů čas... na bezvládí bych to nesváděl, evidentně tam sice nemá kdo podepisovat, ale i bez toho jde dělat obchody, viz Čontofalský a Čelůstka. V Turecku to vůbec bude zajímavý, teď snad zadrželi i šéfa Trabzonsporu...nejlepší bude pokud oba hráče prodáme, oba kluby následně potrestaj a my neuvidíme ani liru :-)

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      Eluin (přítel SN)     před 13 lety 11.07.2011 11:33 |  
      0 0

      Na oficiálkách píše OZ, že Janda z kádru vyřazen není a skutečně jen dotrénovává fyzičku.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        Fallen (přítel SN)     před 13 lety 11.07.2011 11:45 |  
        0 0

        Jasně, a pamatujete, co na oficiálkách říkali třeba o Sucháčovi atd. Naposled takhle doháněl fyzičku na jaře myslim Dembele

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          lassiter     před 13 lety 11.07.2011 12:44 |  
          0 0

          Tak ono je to těžké, když Platil vyhlásil do světa že si Belaid a Ragued můžou hledat angažmá, protože s nimi nepočítáme, tak to schytal že snižuje jejich cenu. Když by snad na tom byl Janda podobně (a vzhledem k tomu, že mu na konci roku končí smlouva, kterou možná nechce prodloužit, je to i možné) a nikdo to do světa vyhlásit nechtěl, tak by to bylo taky špatně? Co je potom dobře? Nehledě na to, že celá tahle kauza Janda je založená, jestli se teda nemýlim, na jednom diskusním příspěvku...

  14. Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 11.07.2011 12:33 |  
    0 0

    Rozhovor s Křetínským na E15, na konci i o fotbalu :

    * E15: Objevily se spekulace, že byste mohli mít zájem o koupi Slavie kvůli stadionu…
    Vyloučeno. Je naprosto nepředstavitelné, že by Sparta hrála v Edenu. My jsme sparťané, nákup Slavie by byl totální zradou. O tom ani není možné vést žádné konzultace. Slavia může být stejně jako další kluby naším partnerem ve chvíli, kdy jednáme o financování českého fotbalu, pravidlech soutěží. Ale jinak je Slavia naším tradičním rivalem.

    http://zpravy.e15.cz/nazory/rozhovory/daniel-kretinsky-cernouhelna-kamna-si-do-rohu-obyvaku-nedate-680073

    • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

      Jiri1     před 13 lety 11.07.2011 13:17 |  
      0 0

      Zdravim , tak tohle uz je klasicky priklad posunout poskytnutych 25 milionu k oblacnym vysinam, nebo-li pan redaktor zrejme situaci ve fotbale prilis nesleduje , stejne ovsem uz by se melo probudit vedeni i trener Petrous, ktery chce zrejme otravit svymi nekonecnymi fyzickymi bloky dalsiho fotbalistu, pritom stejne jako Ja zrejme vi, ze Janda chtel proste odejit, ze klub mu to predbezne prislibil a nakonc to udajne zroskotalo na financich. I proto Janda pusobi jak vyhorele palivo.Je fakt , ze hlavne v posledni dobe tento oblbenec treneru spojenych se Slavii najednou pry nestaci fyzicky , nema dostecne kvalitn takticke mysleni a pod. Vykriky a rev Bohemaka Petrouse , ale meli byt slyset i u dalsich hracu , nejen obvinovat Jandu , ze na to sere a ze zavinil prohru, proste celkem bez pardonu behani Jandu nezmeni, spise jiny a lidsky pristup pane trenere, tedy Ja Vas za nej nikdy nepovazoval a propo pane Hurych uz se zacali konecne bourat ty stare satny mladeze , jak jste tady velkolepe oznamoval, nebo jsme dal za debily.

      • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

        qazwerty     před 13 lety 11.07.2011 13:30 |  
        0 0

        Bohužel jsou oba dva, Petrouš a Hurych, velkými omyly...Ale to si tady můžeme dokola a neustále psát a nic z toho nebude...To samé Řehák a extra kapitola Platil...

        • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

          lassiter     před 13 lety 11.07.2011 13:33 |  
          0 0

          No ještě že my jsme všichni tak chytří a všemu dobře rozumíme, úplně nejlíp.

          • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

            Jiri1     před 13 lety 11.07.2011 13:40 |  
            0 0

            Muzs mi objasnit hluboky filozoficky rozmer tveho prispevku, hrajeme tuzku, jeden z nejlepsich hracu po tydnu na horach nema kondici, trener i asistent unisono komentuji stuaci tak, ze nikdo si neprijde , tak snad muzem,e alespon vyjadrit svuj nazor , nebo v Lasleirove se to uz nesmi.

            • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

              lassiter     před 13 lety 11.07.2011 14:14 |  
              0 0

              Já si každý názor rád přečtu, ten Tvůj speciálně. Nazvat Petrouše velkým omylem poté, co tým jím vedený na jaře v podmínkách, jaké tu panovaly, předvedl, mi přijde trochu odvážné a mimo. Práci pana Hurycha detailně neznám, z toho co vím, tak mi jako velký omyl nepřijde. Já vím, všechno kritizovat, říkat jak je všechno špatně a kdo je větší omyl je velmi jednoduché a nic to nestojí. Zkus jednou říct, co by bylo dobře a ne co je špatně. Co by měl Petrouš s Jandou dělat, pokud ten nechce prodloužit, chce odejít a je z toho otrávenej?

              • Re: Slavia - Hradec Králové 1:2

                martyni (přítel SN)     před 13 lety 11.07.2011 14:40 |  
                0 0

                Jak to doopravdy je, vi asi malokdo, pokud je s jandou nejaky problem, tak to vidim jako velmi znepokojujici, vzhledem ke slozeni nasi zalohy. Nevim kdo za to muze, ale bylo by treba to co nejrychleji vyresit ku prospechu klubu. Jak, to uz je na lidech, co to maji na starosti, takovy veci se stavaji a meli by byt na to pripraveni..