Fanoušci Slavie

Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

Lukáš Vala alias "Strašák", jeden z vůdců fanoušků SK Slavie Praha, byl obviněn z trestného činu výtržnictví pro zapálení a mávání bengálským ohněm při fotbalovém derby Sparta - Slavia. Dle policie jde o tak závažné porušení zákona, že by bylo vhodné hříšníka exemplárně potrestat a nasadit tak novou přísnější laťku pro podobné jednání.

Otázkou pak je, proč policie obdobným způsobem nepostupuje např. při koncertech, novoročních oslavách či jiných podobných akciích, kde nedochází pouze k mávání bengálskými ohni, ale dokonce k odpalování raket i jiné pyrotechniky. Je též zajímavé, že policie podobně nezasahuje proti osobám, které si dovolí házet rajčata či jiné předměty na představitele státu či jim velmi hrubě nadávat.

Musíme si i klást otázku, proč policie kvalifikuje mávání bengálským ohněm jako trestný čin výtržnictví, ačkoliv tento je v trestním zákoně jasně popsán: "Kdo se dopustí veřejně nebo na místě veřejnosti přístupném hrubé neslušnosti nebo výtržnosti zejména tím, že napadne jiného, hanobí hrob, historickou nebo kulturní památku, anebo hrubým způsobem ruší přípravu nebo průběh organizovaného sportovního utkání, shromáždění nebo obřadu lidí, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta."

Derby Sparta - Slavia se odehrálo bez problémů, policie proti fanouškům nezasahovala, průběh zápasu ohrožen nebyl, naopak, fanoušky ocenil i kapitán Slavie K.Kisel, který výslovně prohlásil: "Atmosféra byla na derby vynikající, naši fanoušci jsou takhle dobří pokaždé, je to škoda, že jsme nedokázali uhrát lepší výsledek."

Proč tedy policie volí tuto razantní cestu? Je opravdu fotbalový fanoušek automaticky osobou, na kterou je nutno použít daleko přísnější metr při posuzování srovnatelného chování? Ano, pyrotechnika je v České republice při fotbalových utkáních zakázána, tj. jestliže někdo zákaz poruší, má být odpovídajícím způsobem potrestán podle daných pravidel. Lze však označit pouhé zapálení a mávání bengálským ohněm, činnost, která je v celé řadě evropských zemích zcela normální a naopak řadou lidí je považována za nedílnou součást fotbalových utkání, za hrubé narušování průběhu sportovního utkání? Je zde opravdu takový stupeň "společenské nebezpečnosti", který odůvodňuje trestní stíhání?

Není spíše zakázáno házet na ulici po spoluobčanech nejrůznějšími předměty, nadávat jim či je ohrožovat na zdraví? Samozřejmě, jednodušší je vybrat si mediálně známou tvář a té sečíst i s úroky všechno negativní, včetně své vlastní neschopnosti.

Při oslavách Silvestra 2010 došlo v Praze k několika desítkám zranění, včetně 3 vážných. Mluvčí pražské policie Tomáš Hulan vše okomentoval slovy:  "Určitě došlo k dílčím narušením veřejného pořádku přestupkového charakteru, nicméně o čemkoli závažnějším nemám informace." Jinými slovy - 3 těžce zranění jsou celkem v pořádku, ale ty si, fanoušku dej pozor!

Komentáře (41)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 09:38 |  
    0 0

    Navrhoval bych zorganizování protestní demonstrace fanoušků Slavie proti šikanování před hlavnim sídlem policie. A samozřejmě to pořádně zmedializovat.

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      Artur (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 10:24 |  
      0 0

      Stejně si myslim ze se někteří fanoušci Slavie uprotestuji k smrti. Dal bych nam novou přezdivku Protestanti.

      • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

        Barlblog     před 13 lety 09.07.2011 10:48 |  
        0 0

        Klidně, v dnešní společnosti by bylo záhodno protestovat rok, od vrchu až po spodek státu provést restruktualizaci a zavést čistá pravidla a elementární zákony demokracie.

        Problém je, že kdybychom žili ve právním státě, tuto sitaci nemusíme vůbec řešit. Fanoušci by buď zákon akceptovali a po tvrdých začátcích by se nic nedělo, nebo by se v těchto případech(fotbal) aplikovala tzv. "menší tvrdost zákona" a situace by se kontinuálně přehlížela. Tohle vypadá jako někomu na objednávku a taky to tak nejspíš je. Velmi humorné je to hlavně v souvislosti s tím obrovkým průserem v Jihlavě, tam se neděje absolutně nic a společenská nebezpečnost akce a její následky jsou mnohem větší.

        Možná, že některým jedincům tento stav nevadí, ale mě už to unavuje. Proto bych byl klidně pro protest.

        • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

          Artur (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 13:49 |  
          0 0

          Ale tak si klidně protestuj , ja se chodím na fotbal ,,bavit,, ( jestli to u českého fotbalu jde). Nějaké protesty mě unavují ( kromě těch v poslední půlsezoně). Protestujeme proti : majitelům, svazu, sekuritkám, Černému praseti, Bohemce, Tykundě atd. . Boj se větrnými mlýny. Tuhle sezonu chci ale podporovat po dlouhé době plně Slavii !

          • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

            Artur (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 14:04 |  
            0 0

            Tím samozřejmě neříkám že nesouhlasím s tématem protestů! ( Třeba takovje Platil mi leží silně v žaludku)

  2. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    klimi     před 13 lety 09.07.2011 09:42 |  
    0 0

    Když vidim, co tady u náš dělají ty opálenci, každý den a nikdo to tu neřeší, tak je mi z toho fakt špatně...

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      Chlupp (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 13:06 |  
      0 0

      Nepochopil jsem ten druhý odstavec..házet čímkoli a nadávat jakkoli vládním činitelům, jak si ti zloději a gauneři říkají by snad mělo být v pořádku,ne? Když tady zpustošili a rozkradli celou zemi, tak by se jako kolem nich mělo chodit po špičkách a měli bychom je snad nějak uctívat?

  3. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    klimi     před 13 lety 09.07.2011 09:44 |  
    0 0

    A taky by mne zajímalo, zda kamerový systém na Letné zaznamenal ty fanoušky z kotle Sparty, kteří použili dýmovnici (nebo jiný druh pyrotechniky).

  4. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    no-nick     před 13 lety 09.07.2011 10:11 |  
    0 0

    Asi mě tu ukamenujete, ale přijde mi to trochu alibistický. Jakou dobu už je veškeré pyro zakázané, jakou dobu už se mluví o tom, že viníci se budou trestat... Když jdu dělat něco, za co je jasně slíbenej trest, tak s tím musím tak trochu počítat. Ten článek křičí stejně jako když člověk vykrade auto a když ho chytnou a souděj, tak křičí proč soudíte mě, tamhlety kradou miliardy a já ukradl věci za dvacet tisíc.

    Spíš než nespravedlivej hon na fanoušky mi to přijde jako hon na Strašáka. Na kamerách musí mít spousty fans používajících pyro, ale jde se jen po Lukášovi.

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      Philliip     před 13 lety 09.07.2011 10:31 |  
      0 0

      Ale krádež auta je pořád trestný čin, kterým někomu způsobíš škodu, ať je to "jen" 20 tisíc. Ale máváním bengálským ohněm nikomu neublížil. Tady by ta tolerance být měla.

      • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

        no-nick     před 13 lety 09.07.2011 10:45 |  
        0 0

        Nějak jsem počítal s tím, že se někdo opře do toho příkladu:) Tak dejme tomu ne krádež, ale rozdělání si ohýnku uprostřed lesa. Nikomu neubližuješ, dokud to nepodpálíš.

        Ale jedna věc je to, že se o něj stará policie, a druhá, jaký trest dostane. Neměla by být tolerance v tom, jestli jednoho stíhat a druhýho ne, ale jak je trestat. Stíhání je podle mě v pořádku, ale trest za mávání prskavkou by rozhodně tvrdý být neměl, narozdíl třeba od petard.

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      japhy     před 13 lety 09.07.2011 10:32 |  
      0 0

      :)) Krásně ses popřel v jednom příspěvku. Já za sebe souhlasím s druhým odstavcem. Pyro se i po zákazu, v omezené míře, používalo dál (Sparta, Baník) a pokuty dostával max. klub. A najednou tohle. Ale je to další z řady postihů pro výstrahu týkajícího se našeho klubu.
      A zřejmě je to tak správně, neboť další podobné tresty už poté nebylo třeba vůbec použít, tudíž systém funguje :)))

      • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

        no-nick     před 13 lety 09.07.2011 10:53 |  
        0 0

        No neřekl bych, že jsem se popřel, spíš se to snažím vidět z obou stran:)

        Ale musím přiznat, že opravdu nejsem fanoušek pyra. Bengálské ohně vypadají pěkně, petarda dle mého vůbec atmosfěře nepomůže a dýmovnice tuplem ne (dodnes mám před očima, když jsem se před rokem rozhodoval mezi kotlem a tribunou v Plzni, zvolil jsem tribunu abyl jsem rád. Nějakej blbec tam hodil dýmovnici tak šikovně, že ten dým z ní šel přesně na kotel, ale tak přesně, že za plotem nebylo nic z dýmovnice a uvnitř kotle nemohl vidět nikdo). Možná proto mi zákazy pyra a postihy fans tolik neleží v žaludku (narozdíl od pokut pro klub), ikdyž Lukáše jakožto důležité osoby fans je mi samozřejmě líto....

      • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

        urs (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 12:17 |  
        0 0

        já se jenom bojim, aby z toho nebyl nebezpečnej precedens..

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      koscheen (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 10:57 |  
      0 0

      Naprosto souhlasim, "proc chcete potrestat me kdyz tamhleti to delaj taky a hur" - to je naprosto zcestna obhajoba..

      Maval svetlici, je to trestne, mel by dostat trest, ale musim uznat ze davani exemplarniho trestu kvuli tomu ze je to ustredni postava naseho kotle je trosku zbytecna, asi se nekomu nehodi..

      • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

        EdCable     před 13 lety 10.07.2011 21:46 |  
        0 0

        Hlavni obhajobou prece nejsou ty dalsi priklady, ale prosty fakt, ze svetlice nenarusila hrubym zpusobem poradani sportovni akce. Tudiz to imho ani nahodou nesplnuje podminky trestneho cinu vytrznictvi a policie to moc dobre musi vedet.

      • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

        Merlinus (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 22:29 |  
        0 0

        No tady si právě pletete trochu pojmy. Mávat světlicí na fotbale je určitě zakázané. Ale trestné? Resp. dokonce trestný čin? To je přeci blbost. Trestný čin musí mít nějakou skutkovou podstatu hrubého porušení. A tohle je prostě maximálně přestupek. Že z toho dělají policajti lynč a exemplární případ je ubohé a smutné. To, že si proto vyberou "zcela náhodně" mediálně známého Slávistu je už ubohost totální. A kdo schvaluje jeho kriminalizaci, tak by se měl na sebou sakra zamyslet. Zítra zabásnou někoho jen proto, že na tribuně kouřil. S tím budete taky souhlasit? (P.S. Kouření na stadionu bytostně nesnáším).

  5. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    martyni (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 10:47 |  
    0 0

    Trestny cin? Pitomost. To nikdo nemuze myslet vazne.

    Jinak redakce, nechcete vymazat tuhle vetu? "Je též zajímavé, že policie podobně nezasahuje proti osobám, které si dovolí házet rajčata či jiné předměty na představitele státu či jim velmi hrubě nadávat." Nevim, to je nejaky divny priklad...

  6. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    podol (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 10:47 |  
    0 0

    Toto bolavé téma mě tíží od oné akce.Jako starý člověk jsem věděl
    předem,že těžko může mít úspěch,ale v žádném případě nemohu
    ony mladé totálně odsoudit.Vzpomeňme si na onen čas před touto
    akcí.Měsíce nesplněných slibů,mnohokrát opakovaných,hráči hrající
    zadarmo,jméno Slávie vláčené médii,zostuzované a zesměšňované.Málokdo jí v té době dával nějakou šanci,to včetně
    slavných slávistů jako Šmicer,Kuka či předseda ČSMS(ten sice není Slávista).Naši mladí spoluslávisté to vydrželi v klidu hodně dlouho,více než 1/2 roku,své znepokojení dávali najevo verbálně,transparenty a skandováním.Potom,v té téměř bezvýchodné situaci se rozhodli konat.Těžko lze takový zoufalý čin srovnávat se rvačkami skinů,následným incidentem v Jihlavě či jinde.A uvědomme si,že ani pořadatelé tehdy nejsou bez viny.
    Už vstup na hrací plochu byl proti předpisům a co činili pořadatelé?
    Nic.A v té době již byla na schodištích hlavní tribuny policie,pěkně
    opanceřovaná,zakuklená a brousící si pendreky.Také nezasáhla.
    Ani vystoupení pana GŘ nebylo příliš uspokojivé a to přes to,
    že musel vědět co se chystá,jinak by nebyla v tribuně připravena
    ta armáda policie.A nynější majitelé,tehdy neznámí,si jistě uvědomují,že protest nebyl namířen proti nim.Byl to zoufalý čin,
    v zoufalé situaci.Proto se domnívám,že majitelé a vedení Slávie
    by mělo projevit velkorysost a nějakým způsobem ve spolupráci
    s SDS i policií by ji mělo vyřešit.Aby do nové sezony se začalo se scela
    čistým štítem.Kdyby někdo operoval s tím,že Slávii a majitelům
    byla způsobena škoda,i já jsem byl potrestán a poškozen.Jako
    majitel permice jsem přišel o 3 zápasy,nehledě na fakt,že jsem
    přišel o potěšení sledovat svou SLávii.Já ty peníze rád oželím a nebude je vymáhat.A to vhledem k mému důchodu zas není
    tak zanedbatelná částka.Podol

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      PetCC     před 13 lety 09.07.2011 11:04 |  
      0 0

      Hezká báseň, to vidím na nějakou literární cenu.

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      tantalos     před 13 lety 09.07.2011 11:17 |  
      0 0

      Naopak, noví majitelé by měli projevit zdravý rozum a Platila vykopnout.
      Když se jednalo na Strahově o licenci, vyžádal si, aby zpráva, že licence nebyla udělena, prohlásil, že se zpráva o tom musí vydat až pozdě večer, aby mu fanoušci "nezapálili stadion."
      Přesto pak vylezl a vyprovokoval následující akci ultras. Ti se btw nedopustili ničeho zlého, protože ve vstupu na tribun jim nikdo nebránil. A měli právo se dozvědět, jak jednání dopadlo, což Platil zatajil. Takhle to opáda, když se do čela klubu jako Slavie dostene zkorumpovaný fízl.

  7. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    PetCC     před 13 lety 09.07.2011 11:11 |  
    0 0

    Jestli chcete opravdu něco dělat, tak se mu složte na kvalitního právníka a ať se to vyřeší normální právní cestou. A ten článek si nechte jako podklad pro obhajobu.

  8. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    Fallen (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 11:42 |  
    0 0

    Něco mi řiká, že tohle je zčásti obyčejná Platilova pomsta. Kež bychom se té krysy ve Slavii zbavili...

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 11:54 |  
      0 0

      Že má Platil velký známosti na policii je jasný, ale že by to byla až taková svině, co se snaží likvidovat vlastní fanoušky ? No, každopádně je naprosto evidentní, že policajti pracují na objednávku proti Slavii. Otázka jenom je, kdo si to objednal ?

      • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

        travel (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 09:56 |  
        0 0

        Ladislave,mám rád Váš optimismus,rád si přečtu Vaše příspěvky.Zde ,ale musím s Vámi polemizovat,pokud by v tom neměl prsty Platil,kdo jiný by toho byl schopen a měl ty možnosti(známosti na policii),jako Platil?I když jsou to pouze domněnky,jsem přesvědčen,že za tím Platil je a o to víc si přeju,aby ho Natland ze Slavie vykopl.

        • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 16:23 |  
          0 0

          Travele, já netvrdím, že za tím Platil není, jen bych to považoval za projev největší ubohosti, likvidovat lidi, kteří mě polili pivem. Navíc je stále zaměstnanec Slavie, tzn. že by vystupoval proti zájmům svého zaměstnavatele a cíleně své firmě škodil (fanoušci jsou nedílnou součástí klubu). Pokud by v tom náhodou prsty neměl, tak minimálně neuplatnil svůj vliv u policie a nepomohl, tzn. zase nehájil zájmy svého zaměstnavatele, tedy Slavie. Travele, já jsem jako první upozorňoval na naprosto neskutečný "kšeft" s Peltou a vůbec jeho činnost ve Slavii (je možné najít v archívu). Na toho člověka mám stále stejný a naprosto konstantní názor. Ve Slavii nemá naprosto co dělat. Natlandu důvěřuju, ale mám velkou obavu, že ho podrží Řebíček. Za sedm dní je VH a po ní budou určitě následovat personální změny,pak se uvidí ...

          • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

            travel (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 16:47 |  
            0 0

            Ladislave,trochu budu fantazírovat,ale třeba Natland řekne Řebíčkovi ať si vybere,buď jeho bratr,nebo Platil,ale oba ani náhodou...Uvidíme po VH.

            • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 17:16 |  
              0 0

              Travele, vy mi snad čtete myšlenky, to samé mě napadlo dnes dopoledne. Brácha Řebíčka by sice nebylo žádné terno, ale pořád lepší než Platil.

            • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

              edenian     před 13 lety 10.07.2011 17:22 |  
              0 0

              Ladislave, muj nazor je ten, ze Platil za tim nejak " prvoplanove neni ". Vychazim z toho, ze Strasak je pro Slavii overenej partner, dobre ho znaj a vedi, ze na zasadnich vecech se s nim vicemene domuvi. Az na tu zcela vyjimecnou situaci, kterou jsme takrikajic absolvovali :-), ale to byl extrem, kterej byl vysledkem jejich blbosti, nikoli Strasakova boje nebo ceho. Proste muzou bejt radi, za maj Strasaka, protoze je relativne chytrej a rekneme "seriozni" / snad ho nenaseru :-), je to v uvozovkach /. Pokud ho potopi, teprve uvidi co Ultras dokazou. Nemyslim tribunu sever, myslim tu mensi partu, ktera to obcas tvrde rozbali.

              • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

                Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 17:59 |  
                0 0

                Ano, chápu a zní to logicky, ale v tom případě mi není jasný, proč Strašákovi nepomůžou. Platilovi by stačilo jenom zvednout telefon. Ale asi bude problém ve mně, že přemýšlím čistě v zájmu Slavie a ještě k tomu logicky ...

                • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

                  quelhar (admin)     před 13 lety 10.07.2011 19:22 |  
                  0 0

                  Nechci vam brat iluze, ale mam za to, ze Strasaka berou lidi ve Slavii jako strujce utoku na Platila, ktery byl podle nich naprosto organizovany, takze o nejake pomoci asi tezko muze byt rec, tam nebude vubec zadna vule...

                  • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

                    travel (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 19:37 |  
                    0 0

                    Tak ať se pokusí v tom něco udělat SDS.Psal (Vrba?),že Natland je ochoten s Vámi komunikovat,fanoušků si váží,ví že bez nich to nejde.Tak si s ním o tom promluvte a ať na Platila zatlačí,aby to urovnal.

  9. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    urs (přítel SN)     před 13 lety 09.07.2011 12:14 |  
    0 0

    tak to je hnus velebnosti :(

    poldové zase nemaj do čeho rejpat..

    HOVADA

  10. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    Philliip     před 13 lety 09.07.2011 12:15 |  
    0 0

    Já bych taky raději než pyro viděl třeba celý stadion zpívat chorály. Ale s tímto článkem se ztotožňuji. V tomhle případě šlo o bengálské ohně. Ty podle mě nejsou žádným nebezpečím. Ve slávistickém kotli s tím nikdy nejsou problémy. Dobře, stále je to ještě zakázané. Ale jaký trest by měl následovat? Zákaz vstupu na stadion? Jít sedět? Vždyť je to nesmysl. A to ví každej. Jak je psáno v článku, jsou nebezpečnější a horší věci, než zapálení bengálského ohně. Tady je to vyloženě cílený útok a to se mi nelíbí.

  11. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    laki     před 13 lety 09.07.2011 13:16 |  
    0 0

    je to trochu divný

    nový majitel si nechá ve vedení Platila proti kterýmu protestoval skoro celý stadion.Fanoušci se doprošovali informací a slyšeli jen sliby a lži.
    Bude to tak i dál?
    Budeme mít v EDENU nejdražší vstupný z celý ligy?
    Bude se termín zápasů měnit každé kolo?
    Bude fanoušek nezvaný host?

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      no-nick     před 13 lety 10.07.2011 07:14 |  
      0 0

      A co na to Jan Tleskac?:)

  12. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    mpik     před 13 lety 09.07.2011 14:10 |  
    0 0

    Hodnotit to jako trestný čin, to je trochu úlet. Pyro je zakázané a je to všeobecně známé. Osobně to vidím jako přestupek - finanční pokuta a vyvedení ze stadionu, v případě recidivy zákaz vstupu na stadion. To je odpovídající trest. A samozřejmě by se policie měla zajímat o všechny přestupky. V kotli Sparty jsou dýmovnici skoro na každém venkovním zápase.

  13. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 00:44 |  
    0 0

    navrhuji trest smrti!

  14. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    Merlinus (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 22:23 |  
    0 0

    Odpověď na otázky vznesené v článku je poměrně jednoduchá. Drtivá většina Policistů jsou zamindrákovaní ubožáci. A tohle je typický styl jejich "práce". Místo, aby honili skutečné zločince, tak si léčí mindráky a zvyšují ego na podobných věcech. Ono být u nás fízlem je hanba sama o sobě, ale proč to všechno ještě přiživují, aby snad nikdo nepochyboval, co je to za ubožáky, opravdu nechápu. Ale pochopit českého policajta je opravdu nemožné. Je mi smutno na co všechno jdou skrz daně mnou těžce vydělané peníze.

  15. Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

    Merlinus (přítel SN)     před 13 lety 10.07.2011 22:50 |  
    0 0

    A nejděsivější na tom všem je to, že celá ta akce proti Lukášovi je evidentně na něčí objednávku (stejně jako totální kriminalizace desítek fanoušků ze zápasu Slavia-Olomouc). Kdo za tím stojí? Kdo to nařizuje? Čeho všeho je ještě schopný? Jak to zastavit? To jsou otázky, na které bychom měli hledat odpovědi.

    P.S. A k doplnění, souhlasím se sbírkou na nejlepšího právníka pro Lukáše (a další Slivsty). Velmi rád přispěji. V tomto boji proti fízlokracii je každá koruna dobře investovaný peníz.

    P.S.2 Kdyby Lukáš potřeboval svědka, s tím, že chodím do kotle léta a nikdy mi světlice nevadily, ani jsem se jich nebál a naopak vytváří dobrou atmosféru, rád budu svědčit. Dokážu si představit co si všechno vymyslí fízlové za pohádky o nebezpečnosti světlic.

    • Re: Diskriminace fanoušků? Diskriminace fanoušků!

      podol (přítel SN)     před 13 lety 11.07.2011 09:21 |  
      0 0

      připojuji se,též jsem připraven přispět.Podol