Přípravná utkání

Slavia v Nové Včelnici třetí

Slavia prohrála oba duely na turnaji v Nové Včelnici, nejdříve podlehla 0:2 Českým Budějovicím a poté Liberci 1:3. Skončila tak poslední.

Slávisté přijeli do Nová Včelnice bez zraněných Luboše Tusjaka, Štěpána Koreše a Vitalije Trubily, na dovolené jsou stále ještě Ondřej Čelůstka a Milan Černý, na fyzických testech byl dnes Kamil Čontofalský. Michal Petrouš měl tak k dispozici jen devatenáct hráčů. Vzhledem k tomu, že Slavia prohrála oba duely, na turnaji skončila poslední. Na turnaji nikdo z SN nebyl, reportáž si tak budete moct přečíst na oficiálním webu.

České Budějovice - Slavia 2:0 (0:0)

Branka: 47. Benát z pen., 67. Němec

Sestava Slavie: 1. poločas: Berkovec - Kaufman, Charuza, Hubáček, Dostál - Prošek, Jarolím, Milutinovič, Vyhnal - Voráček, Vlček

2. poločas: Berkovec- Janda, Charuza, Hubáček, Hurka - Prošek, Jarolím, Milutinovič, Vyhnal - Vondráček, Vlček

Liberec - Slavia 3:1 (1:1)

Branky: 11., 53. a 70. Šural - 6. Petrák

Sestava Slavie: Hanuš - Janda (56. Vyhnal), Kaufman, Zákostelský (17. Charuza), Dostál - Prošek, Petrák, Šimeček, Hurka - Pospěch, Vondráček

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: České Budějovice - Slavia 2:0

    Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 05.07.2011 14:26 |  
    0 0

    Já nevím no. Jestli se nepletu, tak v zimě jsme hráli přípravu v co nejvíce stejném složení hned od začátku. A Petrouš si pochvaloval, jak je to důležité. Taky pak to jaro podle toho vypadalo.

    Chápu, že je třeba ozkoušet různé varianty, ale třeba Hurka na levém beku? Vyhnal na levém záložníku?

    Je to asi z nouze ale je třeba vidět, že levý bek nám po vypadnutí Trubily prostě chybět bude. A aby to šel hrát zase Hubáček? To doufám ne. Navíc tyhle čachry v obraně, to není dobrý..

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0

      klimi     před 13 lety 05.07.2011 14:43 |  
      0 0

      Kmotre, pleteš se, v těch prvních přátelácích to Petrouš taky točil. Ve stejném složení hrál poslední 3 přípraváky (tj. na Mallorce, v Splitu a doma s KJVCDovcema).

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0

      (host)     před 13 lety 05.07.2011 14:58 |  
      0 0

      Sestavu z druhe pule jsem tipovala, na oficialnim webu bylo na onlajnu jenom osm hracu, takze Vyhnal mohl hrat klidne v utoku. Nikdo z nasi redakce na turnaji neni.

  2. Re: České Budějovice - Slavia 2:0

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 05.07.2011 15:51 |  
    0 0

    Sestava s Libercem:
    Hanuš - Janda, Kaufman, Zákostelský, Dostál - Prošek, Petrák, Šimeček, Hurka- Pospěch, Vondráček.

    • Re: České Budějovice - Slavia 2:0

      Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 05.07.2011 16:24 |  
      0 0

      Slavia – Liberec 1 – 3 (1 - 1)
      Branky: 6.Petrák - 13.,53.,70. Šural

      S tou juniorkou se to dalo čekat, že nevydrží až do konce. Ale je to jen příprava.

  3. Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

    Viking     před 13 lety 05.07.2011 17:43 |  
    0 0

    Z mlaďáků jednoznačně nejlepší Voráček, na to že je to končící dorostenec, něco v něm je. Jinak nic moc, ti mladí kluci nevyhrají jediný osobní souboj, zejména Hurka...

    • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

      bongor     před 13 lety 05.07.2011 18:39 |  
      0 0

      A co je s Trubkou?

      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

        tantalos     před 13 lety 05.07.2011 18:47 |  
        0 0

        Doufejme, že Trubila neodejde, když se předvedl za nároďák. Velmi by Slavii chyběl, možná ještě víc než Míňa.

        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

          bongor     před 13 lety 05.07.2011 19:32 |  
          0 0

          To zcela určitě,dobře se hoch vypracoval.teď koukám na nějaký portál,že byla odhalena rozsáhlá korupční aféra,za kterou hrozí hlavnímu strůjci až 67 a půl roku basy.Tak jsem se zaradoval,že konečně se v tom začne něco dělat.Ale ouvej,ono to není u nás ,je to v Turecku.Ale možná to odloží odchody Míňi a Čela,i když i v tom případě pochybuji,že by zůstali.

    • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

      no-nick     před 13 lety 05.07.2011 22:28 |  
      0 0

      Mluvíš určitě o Voráčkovi? Ten hrál jen jednu půli a moc jsem o něm neslyšel, na Vondráčka jsem ale slyšel samou chválu. Zápasy jsem neviděl, soudím jen z doslechu...

      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

        mirecek1111     před 13 lety 05.07.2011 22:33 |  
        0 0

        a už je to tady:) To bylo hned jasné, že se ti dva budou plést, ale myslím, že to skutečně byl ten Voráček.

  4. Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

    Philliip     před 13 lety 05.07.2011 19:21 |  
    0 0

    Zajímavý je hatrick Šurala. Po sestupu Brna mě jeho jména napadlo ve spojitosti se Slávií. Jinak i když je to jen příprava, zatím nám oba turnaje už něco naznačují. Chybí 3-4 hráči základní sestavy sestavy a je hned zle.

    • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

      Barlblog     před 13 lety 05.07.2011 21:29 |  
      0 0

      No tak ukázal. Tyhle turnaje mohou napovědět potenciál, přípravu bych hodnotil až po italském soustředění.

      Jen mě zaráží, že máme na levém beku jen Trubilu. To nechápu, proč pouští Mareše a kde je ten zatrápený Palko? Doufejme, že se nedozvíme, že jejich agenti rozvázali smlouvy během "suchého" období, když na to ještě měli právo. Mylně jsem se domníval, že budoucnost krajních beků je jasná a my postupně zapracujeme hráče jako Dostál, Kindel a výše zmiňovaná dvojice. Místo toho, zase nesmyslné čachry.

      Já osobně vidím základní sestavu příští rok následovně:

      Čontofalský - Kaufman, POSILA (z peněz za Čelůstku), Hubáček, Trubila - Prošek, Janda, Jarolím, POSILA jménem Ďubek :-D (z peněz za Míňu), Tusjak - Pospěch a v případě absencí můžem hrát 4-4-2.

      Co se týče testovaných útočníků, tak Písek prý bude požadovat celkem vysoké odstupné, poučili se z Koreše, takže tam očekávám nějakou hráčskou výměnu, v současnosti to asi nezaplatíme.

      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

        denydzlSKS     před 13 lety 05.07.2011 21:45 |  
        0 0

        Chceš říct, že SK Slavia Praha nemá na zaplacení hostovačky 19ti letýho kluka z průměrnýho, finančně ne zrovna silnýho klubu z 3. ligy?

        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

          korwin     před 13 lety 05.07.2011 23:04 |  
          0 0

          A tys byl kde posledni rok?

          • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

            denydzlSKS     před 13 lety 06.07.2011 10:09 |  
            0 0

            Nemůžu se tady moc rozepisovat, byl jsem na tolika místech...

  5. Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

    Romino     před 13 lety 06.07.2011 08:35 |  
    0 0

    Takovéto turnaje mohou pouze ukázat individuální možnosti mladých hráčů, není důležitý výsledek. Z mého pohledu má předpoklady písecký Voráček, naopak Vondráček (pokud je nepletu, tedy ten menší s tmavšími a delšími vlasy) se nedostal k ničemu, pouze našim gólům, na ligu to není, Prošek a Hurka technicky a rychlostně dobrý, ale fyzicky naprosto nedostačující, žádné souboje neustojí, jsou měkčí než jejich vrstevníci, natož starší ligoví fotbalisté, Hurka navíc působí otráveně, bez trocha bojovnosti, příjemně mě překvapil Petrák, to je naděje, i Šimeček má předpoklady, Charuza se snažil nekazit, ale rychlostně a fyzicky bude mít problémy, proto asi hrál v Bolce jen za "B". Zklamal mě přístup Jandy, který hrál beka jen z povinnosti, otrávený jak reprezentant.

    • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

      Slawek     před 13 lety 06.07.2011 09:11 |  
      0 0

      Je jasné, že všichni tito hráči nemohou hrát najednou. Prošek i Hurka jsou rozhodně talentovaní hráči a je třeba o ně řádně pečovat a do A - týmu zařazovat. Postupně. Něco jako např. svého času Jirku Vávru. Petrák o sobě dává vědět už delší dobu i Šimeček se mi docela líbil. Co se týče Charuzy, mám názor opačný. Je logické, že je nutno s ním pracovat. Ze třetí ligy je to přece jen skok a tak nečejme, že nastoupí a bude hned skvělý. V první půli utkání s Dynamem byl ovšem velmi dobrý. Málokterý český stoper je rychlý, ale na rychlosti se dá zapracovat. Podle mě fyzické předpoklady naopak má a několikrát jich i využil, když dobře přečetl hru a tvrdě ve vzduchu "zaúřadoval".
      Je to sice příprava, ale je to také o získávání sebedůvěry a s tím by se nemělo tak lehce hazardovat. Proč např. zkoušet varianty, které nepřicházejí v úvahu? Mám na mysli Jandu na beku. Šly přes něj 2 góly. Kde je Trubila nikdo neví a asi zůstane Hloušek, tak už by měl začít s přípravou. Dost to potřebuje.

      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

        lassiter     před 13 lety 06.07.2011 09:55 |  
        0 0

        Trubila je lehce zraněn, proto nehrál stejně jako Koreš a Tusjak, píše se to na oficiálních stránkách.

        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

          (host)     před 13 lety 06.07.2011 10:08 |  
          0 0

          No ono se to pise i tady v clanku, kdyby ty clanky nekdo poradne cetl ze :)

          • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

            Kmotr (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 10:19 |  
            0 0

            Není čas, je třeba ze sebe tu frustraci co nejdřív dostat přeci.. ;-)

      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

        quelhar (admin)     před 13 lety 06.07.2011 11:42 |  
        0 0

        Meli bychom si prestat namlouvat, ze je sance, aby Hlousek byl ve Slavii. O Hlouskovi Slavia nerozhoduje a bude rada, kdyz z prestupu vubec nejake drobky dostane. Pelta urcite Hlouska nenecha hrat ve Slavii (zadne pohary, jen ceska liga), protoze se mu tam nebude zhodnocovat.

        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

          Clarinet     před 13 lety 06.07.2011 11:46 |  
          0 0

          Smlouvu snad má pořád uzavřenou se Slavií, ne s Peltou. Nebo se mýlim? Jedna věc je, kdo bude profitovat z jeho přestupu, druhá pak, k jakýmu klubu je smluvně vázanej, ne? Tak praví moje logika. Ale jsem si vědom toho, že logika zbytku světa občas bejvá trochu odlišná. :))

          • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

            quelhar (admin)     před 13 lety 06.07.2011 11:54 |  
            0 0

            Ja ti rozumim, ale pokud Pelta najde klub, ktery bude za Hlouska ochotny zaplatit to, co si predstavuje, tak Slavia ocividne nemuze rict ne a prestup zatrhnout. To mi prijde z aktualni situace uplne zrejme.

            • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

              Clarinet     před 13 lety 06.07.2011 11:57 |  
              0 0

              Asi jo, no.

            • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

              marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 12:45 |  
              0 0

              Jak na tohle mohl Platil přistoupit to mi hlava absolutně nebere.

              • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                quelhar (admin)     před 13 lety 06.07.2011 13:27 |  
                0 0

                Tezko soudit. Jestli byl v situaci, kdy musi behem nekolika dni donest hracum hotovost, nebo se vzbouri a hromadne vypovi smlouvy a tohle byla jedina nabidka, tak dost mozna nemohl delat nic jineho.

                Samozrejme je cely prestup Hlouska jedno velke fiasko, kdy jsme Jablonci vlastne darovali 4 nadejne hrace a v penezich na tom budeme nakonec plus minus nastejno.

            • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

              Slawek     před 13 lety 06.07.2011 20:48 |  
              0 0

              Jenýe on ho nenajde a ani nemůže. Ale K´lautern ho chce, jen za něj nechce dát tolik, kolik si chlapci představovali. Proč taky, když toho moc neumí.

      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

        qazwerty     před 13 lety 06.07.2011 12:49 |  
        0 0

        To by mě zajímalo, jak chcete zapracovat na rozvoji rychlosti u 23-letého hráče...??? O malilinko se to dá vylepšit, ale genovou výbavu a zanedbání této dovednosti z kategorie přípravek a mladších žáků už nedoženete...

        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

          urs (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 13:55 |  
          0 0

          na stoperu je důležitější čtení hry a výběr + odhad místa.. rychlost ani tolik ne, btw. ze stoperský dvojky je vždy jeden pomalejší a druhej rychlejší.. takže je důležitá taky jejich spolupráce..
          na geny či trénink bych to tolik nesváděl - spíš na chytrost a zkušenosti :)

        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

          Slawek     před 13 lety 08.07.2011 11:10 |  
          0 0

          Ale to malinko by stačilo. na naší ligu určitě. Dřížďal se taky mnoha lidem líbil a kdy začal s vrcholovým fotbalem. Zlepšovat se dá i v pozdějším věku, ovšem pod kvalitním vedením.

  6. Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 10:39 |  
    0 0

    zajima mne jakoou sestavu postavi nas lodivod proti hradci. tam by melo hrat to nejlepsi co mame. z toho se da neco odtusit. tyhle turnaje beru jen jako zpestreni. nakonec sestava jasne ukazala, ze na vysledek zatim vubec neslo

  7. Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

    Ravik     před 13 lety 06.07.2011 13:49 |  
    0 0

    viděl jsem zápas s Libercem, který jsme mohli prohrát klidně o pět golů.

    Nejzajímavější ze zápasu bylo zlostné hodnocení Petrouše směrem k Jandovi po jeho vystřídání: "Do prdele už se vzpamatuj, zkazil jsi nám třetí zápas v řadě, jsi myšlenkami úplně mimo, do zítřka si laskavě rozmysli co vlastně chceš, vůbec nemyslíš na mančaft a Slavii".

    • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

      Euforak (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 13:54 |  
      0 0

      To mě poser :D To sis z fleku vymyslel,ne? :))

      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

        Ravik     před 13 lety 06.07.2011 14:01 |  
        0 0

        nn stál jsem přímo za Petroušem, asi jeden metr. Seděli s Vrabcem a Přibilem vedle naší střídačky na takový chatrný lavičce.

        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

          Euforak (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 14:06 |  
          0 0

          A to hrál Jandys takový hovno? To byl za takový milý slova asi rád ne??

          • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

            urs (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 16:01 |  
            0 0

            esli on se nám, chlapec, nezamiloval :))

            • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

              Euforak (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 16:18 |  
              0 0

              Amores perros...

              • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                Viking     před 13 lety 06.07.2011 17:29 |  
                0 0

                Janda hrál klasický svoje hovno, to samé co hraje poslední dva roky. Jeho růst se úplně zastavil, teď už mu bude odcházet i jeho jediná přednost rychlost...

                • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                  Romino     před 13 lety 06.07.2011 18:28 |  
                  0 0

                  Musím potvrdit, že Janda byl na ránu, neprosto bez zájmu, takže reakce Petrouše byla naprosto výstižná, možná chce Janda pryč, nebo byl otrávený z toho beka.

                  • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                    urs (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 19:24 |  
                    0 0

                    :(
                    a přitom hrát na beku je podle mě hodně výsostnej post - máš před sebou celý hřiště a můžeš si tam na tý lajně dělat prakticky co chceš.. jinými slovy - zahraješ si fotbal, pokud teda nejsi dříví..

                    • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                      mirecek1111     před 13 lety 06.07.2011 21:20 |  
                      0 0

                      no to teda nevím, to ještě spíš za trest pokud chceš hrát fotbal. Aby ses při každém výletu na půlku soupeře strachoval, jestli tě tam někdo jistí. Naopak v záloze má hráč relativní volnost. Mě osobně by to teda vytáčelo, kdyby mě jako ofenzivního záložníka strkali na beka.
                      A myslím, že žádní hráči co tam u nás skonočili z toho nebyli moc nadšení, ať už Švento, Hloušek nebo teď Janda a Koreš.

                      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                        urs (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 21:35 |  
                        0 0

                        nesouhlasím :)
                        samo ale pokud si nevyhovíš s halvem, tak je to za trest, to je ale asi holt kouzlo kolektivních sportů.. ta spolupráce
                        a když je někdo nas**nej, že nehraje tam, kde mu to dle svýho názoru nejvíce sluší - neni to profík, ale mr*ka..
                        takže pokud jde o tu epizodu: janda - petrouš - jednoznačně stojim za trenérem

                      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                        urs (přítel SN)     před 13 lety 06.07.2011 21:35 |  
                        0 0

                        nesouhlasím :)
                        samo ale pokud si nevyhovíš s halvem, tak je to za trest, to je ale asi holt kouzlo kolektivních sportů.. ta spolupráce
                        a když je někdo nas**nej, že nehraje tam, kde mu to dle svýho názoru nejvíce sluší - neni to profík, ale mr*ka..
                        takže pokud jde o tu epizodu: janda - petrouš - jednoznačně stojim za trenérem

                        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                          bongor     před 13 lety 06.07.2011 21:58 |  
                          0 0

                          Já bych neřek,že Jandys hraje klasicky svoje ho*no.On má svoje klady a to jak bylo řečeno i zde je rychlost.Další jeho klad je nebojácnost.Vleze i tam,kde jiní uhýbají.Takže jeho hra je založená především na morálce,žádnej Messi to není.Když se cítí nasraně,tak to asi dává moc najevo,hraje kulový,prostě neumí to překonat.
                          Jestli ho štve ten pokus s bekováním,tak na to právo nemá.Jestli by rád někam přestoupil a nevyšlo to, tak podle našich zkušeností
                          je lepší,ať leští lavici,než si rozmyslí co dál.To měl Petrouš pravdu.

                          • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                            bongor     před 13 lety 06.07.2011 22:02 |  
                            0 0

                            Na tom turnaji se ukázalo,že potřebujeme nějaké posily zejména do obrany,ale i do zálohy,zvláště nějakého následovníka Kisela.Oni nám odešli tři z nejlepších hráčů,s Vaňousem vlastně 4 a to musí být sakra znát.To se musí alespoň pro začátek nějak ucpat,nebo nám poteče do necek a ze začátku ztratíme zbytečně moc bodů.

                            • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                              tantalos     před 13 lety 06.07.2011 23:48 |  
                              0 0

                              Jestli mám věřit transfermarktu, tak Jandysovi už vypršela ve Slavii smlouva. A nikde jsem nečetl, že by ji obnovili

                              • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                bongor     před 13 lety 07.07.2011 05:49 |  
                                0 0

                                Tomu bych Tantale klidně věřil,takže další díra v neckách.

                                • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                  Viking     před 13 lety 07.07.2011 07:31 |  
                                  0 0

                                  Já bych na místo Kisela stavěl Koreše, u lajny se vyhrál, góla dát umí a s L. Jarolímem, který mimochodem hrál proti ČB dobře, by si mohli vyhovět. Jenomže potom nám bude chybět krajní halv a jestli odejde Míňa, nemáme tam koho strčit...

                                  • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                    quelhar (admin)     před 13 lety 07.07.2011 09:10 |  
                                    0 0

                                    Prosek vpravo, Tusjak vlevo, jeste je k dispozici Hurka. Myslim, ze zaloha je naopak jedina rada, kde nemusime mit strach a muzeme doplnit z vlastnich rad, protoze na kazdy post tam mame mladeho a v priprave solidne hodnoceneho hrace (zprava Prosek, Petrak, Simecek, Tusjak + Hurka).

                              • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                lassiter     před 13 lety 07.07.2011 08:51 |  
                                0 0

                                pokud ji mezitím neprodloužil, což si nemyslim, tak ji má do konce roku 2011

                                • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                  Ravik     před 13 lety 07.07.2011 09:35 |  
                                  0 0

                                  no quelhare hrát záloha Šimeček - Koreš, Jarolím - Hůrka (Prošek) tak nás každý umlátí. Ani jeden z nich není silový, hlavičkář, ranař... a že by to kompenzovali rychlostí a úžasnou technikou se tedy říct nedá. Dorost a béčko vychovává snad jenom malé a technické hráče...

                                  • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                    piero (přítel SN)     před 13 lety 07.07.2011 09:56 |  
                                    0 0

                                    Malé snad všechny ne ( Záskostelský, Vyhnal ), ale fyzicky nevvyvinuté a slabé to ano.

                                  • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                    quelhar (admin)     před 13 lety 07.07.2011 10:12 |  
                                    0 0

                                    Ja nerikam, aby hrali vsichni soucasne.
                                    Ale do haje kdy jindy by meli kluci z dorostu, slavisti a reprezentanti dostat sanci nez ted, kdyz neni moc penez na posily? Jasne, tenhle rok o titul jiste hrat nebudeme a pohary by taky asi byly spis prijemnym prekvapenim, ale pokud tu sezonu "investujeme" do budoucna a dame sanci temhle klukum si ligu pravidelne zahrat, tak pristi nebo prespristi sezonu na tom muzeme vydelat jak herne, tak financne.

                                    A nebo muzeme nakoupit nejaky "zkuseny" ligovy prumer. Ale az pak budou tihle kluci zase odchazet pryc, protoze tady neuvidi perspektivu, tak pak at nikdo nenadava, kdyz s nimi nechce hrat.

                                    Ja si klidne dokazu predstavit, ze bychom v lize hrali se sestavou
                                    golman - Dostal, Kaufman, Hubacek, Trubila - Prosek, Jarolim, Petrak, Kores - Pospech, Vlcek a rozhodne bych nemel strach, ze bychom hrali o zachranu.

                                    • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                      Ravik     před 13 lety 07.07.2011 10:20 |  
                                      0 0

                                      tak nebylo to myšleno že by neměli Hurka atd dostat šanci.. spíše mě zaráží že naše mládežnické týmy nejsou schopni vychovat silového středového hráče, který umí hrát ještě fotbal k tomu. O stoperovi ani nemluvím. Jedna rána do černého za 10 sezon v podobě Sucháče je hodně málo.

                                      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                        quelhar (admin)     před 13 lety 07.07.2011 10:29 |  
                                        0 0

                                        Ja jsem tedy nevidel moc osmnactiletych fotbalistu, kteri by byli vysoci a urostli. O fotbalovosti ani nemluve. Takovi hraji basketbal a ne fotbal :o) Proste narust svalove hmoty prijde s vekem. Zrovna ted ti mladi stredovi hraci - Petrak se Simeckem - jsou oba pomerne vysoci, nejakou fotbalovost taky ukazali. Ano, o deset let starsi protihraci maji proti nim silovou prevahu, ale to je v tomto veku rekl bych prirozene.

                                        Ani Suchy v osmnacti rozhodne nebyl zadna korba, ktera by kazdeho utocnika pretlacila...

                                        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                          marcocruz (přítel SN)     před 13 lety 07.07.2011 13:46 |  
                                          0 0

                                          Přesně tak, navíc ani v ostatních ligových týmech nejsou talentovani dorostenci, kteří by byli nějak extra urostlí apod. A Ani Gattuso nebyl v 18 takovej buldozer jako pak v pokročilejším věku.

                                    • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                      janko (přítel SN)     před 13 lety 07.07.2011 11:18 |  
                                      0 0

                                      Naprostý souhlas, i tu sestavu jsi trefil:-)
                                      Dva roky se brečí, že ten nebo onen hraje jinde, a když je doba nakloněná dát šanci odchovancům, tak je to zase špatně. Jsou malý, tencí, pomalý a když už je vše OK, tak se alespoň blbě tváří.. Já vůbec z toho nemám obavu, jsem optimista, nepočítám s titulem, ale také nepočítám s hrou o záchranu, novou sezonu beru jako investici do budoucna. Ono nezáleží jen na fotbalovosti, ale také na morálce a tu předvedli na jaře....

                                      Vzpomeňte na leden, kdy se nám prorokoval boj o záchranu poté co přišla první vlna propouštění. Pamatuji na p.Táborského jak si notoval s Kukou ve Sportu, že takhle tedy ne a že nemáme šanci. Výsledkem bylo nejlepší jaro za poslední léta....

                                      • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                        Ferguss     před 13 lety 07.07.2011 11:37 |  
                                        0 0

                                        A nezapomínat na Horvátha, který nám prorokoval sestup.

                                        • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                          Barlblog     před 13 lety 07.07.2011 12:47 |  
                                          0 0

                                          Tak my jsme neměli problémy hlavně kvůli ose mužstva. Pospěch - Jarolím + Kisel zahráli úžasně a ZADARMO. Myslím si, že náš střed zálohy byl na jaře jasně nejlepší a strčil do kapsy i "myslitele" Horvátha.

                                          Nicméně tady vyvstává další problém, pokud odejdou hráči jako Míňa a Čelůstka, odpadnou nám už 4 hráči jasného základu. Já tvrdím, že pokud odejdou, musí za ně přijít adekvátní náhrada a nejen za ně, za každého fotbalistu, který půjde ven z klubu.

                                          Tohle není o tom, že tu nechci(eme) odchovance, to je už o tom, že momentálně je v Ačku pod smlouvou 22 fotbalistů i se 3 brankáři! Náš tým tak už v současnosti potřebuje čistokrevného stopera a as i útočníka, protože trojka Pospěch, Vlček, Vyhnal je dobrá, ale když se někdo z nich zraní, nebo příjdou karty, tak jsme v "pdachu" jak říká Cimrman.

                                          Nemůžeme se chovat typicky česky, to jest ode zi ke zdi. Odchovanci ano, ale budu spokojený, když současná vlna zaujme 1-2 místa v základu a zbytek bude střídat a hlavně trénovat ve větším tempu, s Ačkem a až další hráči odejdou, tihle sběrači zkušeností se mohou zařadit. Zlatá střední cesta...

                                          • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                            Viking     před 13 lety 07.07.2011 14:27 |  
                                            0 0

                                            Quelhare ta tvoje sestava golman - Dostal, Kaufman, Hubacek, Trubila - Prosek, Jarolim, Petrak, Kores - Pospech, Vlcek :

                                            1) Obrana
                                            Gólmanem bych udělal Čontofalského, Hanuš se mi jeví pořád nějak nemastně neslaně. Dostál to hrát absolutně nemůže. Viděl jsem ho hrát na jaře ve všech zápasech co nastoupil a i teď v té Včelnici. To je se zavřenýma očima druhá liga. Ale je to prostě Petrouše kůň který teď odejít nemůže, protože by MP uznal chybu. Jinak ta obrana OK. Charuza ani Zákostelský nehráli teď nic moc, Kosťa udělal prvního góla Liberce. Charuza by lavičku jako třetí stoper zvládnout mohl, nechci ale vidět, až půjde od začátku do nějakého těžkého zápasu.

                                            2) Viděl jsem v záloze hrát Proška, Vondráčka, Petráka, Hurku, Šimečka a ani jeden z nich hrát ligu teď nemůže. Oni vyhrají 5% osobních soubojů, možná ani to ne. Vážně. Jedině Šimeček dokázal občas přitvrdit a má z nich nejlepší figuru ale jinak to na ligu fakt není aby jeden z nich hrál v základu. Z těch mlaďáků může hrát Milutinovič, tam už trochu síly a zkušenosti vidět je.

                                            3) Pospěch OK, musíme se jenom modlit, aby se nezranil. Protože je to jediný ligový útočník v kádru. Vlčák už hrát nemůže, prostě ztratil tu svojí jedinou přednost a je mi ho někdy i na hřišti líto jak se trápí. Dobře se mi jevil Voráček, na to že je to končící dorostenec tak v soubojích byl z těch mladých jasně nejlepší, vyhrával hlavy, byl vepředu nebezpečný. Strčil s přehledem Vlčáka do kapsy. Toho bych podepsal. Vondráčka určitě ne, Charuzu možná pokud odejde Čelda.

                                            Moje sestava : Čontofalský - Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Janda, Jarolím, Milutinovič, Milan Černý, Koreš - Pospěch. Základní sestava je dobrá ale za ní je díra. Pokud odejde Míňa nebo Čelda, musíme koupit kvalitu.

                                            • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                              quelhar (admin)     před 13 lety 07.07.2011 14:53 |  
                                              0 0

                                              Nesdilim tvou averzi k Dostalovi a uz vubec si nemyslim, ze zadny ze jmenovanych mladasu nemuze hrat ligu.

                                              A znova opakuju - jednou tu ligu zacit hrat museji, cim driv, tim lepe. A dlouho nebyla pro mlade hrace ve Slavii lepsi situace nez ted. Pokud hrat nebudou, tak pujdou jinam, kde tu sanci dostanou a diskuze zase budou plne nadavek na to, ze poustime mlade hrace. Touhle cestou snad uz jit nechceme.

                                              Nakonec - z meho pohledu je lepsi s Celustkou a Cernym nepocitat a maximalne byt prijemne prekvapeny, pokud zustanou.

                                              • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                                Romino     před 13 lety 07.07.2011 20:04 |  
                                                0 0

                                                Já bych preferoval Petráka, jak herně tak fyzicky je nejlepší, Voráček investice do budoucna, Prošek a Hurka jsou hravé děti, to na ligu fakt nestačí, zastal bych se Vlčka, pořád je druhým útočníkem. Vondráček fakt ne. Překvapila mě Jarolímovo bojovnost ve Včelnici.

                                              • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                                Viking     před 13 lety 08.07.2011 07:54 |  
                                                0 0

                                                Quelhare já žádnou averzi k Dostálovi nemám ale ani po půl roce u něj nevidím, že by šel alespoň o trochu nahoru.

                                                Ano, mladí hrát někdy začít musí. Ale maximálně jeden v sestavě, jako pod Petroušem Koreš.

                                                • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                                  slamacek (přítel SN)     před 13 lety 08.07.2011 10:17 |  
                                                  0 0

                                                  ja bych podepsal oba ty testovany mlady kluky do utoku. vondracka jsem videl v celakovicich a tam se mi libil. dale bych udelal jednoho stopera, protoze jak se nekdo zrani, je to v haji. dalsi prichody jen v pripade, ze odejde milan, nebo celda. ale v takovem pripade by to musel byt hrac do zakladu

                              • Re: Slavia v Nové Včelnici třetí

                                Slawek     před 13 lety 08.07.2011 19:11 |  
                                0 0

                                Vyprší mu za půl roku, ale jeho agent (Vejmelka) ho tlač,í aby další nepodepisoval, že má řadu nabídek. No jestli chce třeba do Admiry za Zemanem, ať nepodepisuje. Lepší smlouvu teď těžko dostatne, měl by na sobě ještě hodně pracovat a hlavně přestat hrát automaty.