Slavia - Mladá Boleslav 0:1 (0:1)
Branka: 4. Kulič
Sestava Slavie: Berkovec - Dostál, Kaufman, Zákostelský, Koreš - Prošek, Jarolím, Šimeček, Tusjak - Pospěch, Vondráček
Slávisté nastoupili ve velmi mladé sestavě, za zkušené hráče se dali považovat jen Kaufman, Koreš (netradičně na levém beku), Jarolím a Pospěch. Ostatních sedm hráčů má jen minimální nebo vůbec žádné ligové zkušenosti. Naopak Mladá Boleslav nastoupila prakticky v nejsilnější sestavě.
Hned ve třetí minutě inkasovala Slavia po závaru ve vápně po standardce, Kulič vystřelil, někdo v obranném valu tečoval a Berkovec byl bez šance - 0:1. V deváté minutě střílel Kulič po rychlém brejku těsně nad, když před ním těsně nedosáhl na míč Kaufman. O minutu později odpověděla Slavia, po akci Dostála centroval krásně Prošek, ve vápně na míč slávisté těsně nedosáhli, ale k míči se dostal ještě Tusjak a dostal míč zpátky do vápna, v závaru pak byla finální střela zblokována. Mladá Boleslav byla v útoku nebezpečnější, bylo poznat, že obrana Slavie v tomto složení není sehraná, především na Korešovi na levém beku bylo poznat, že na tomto postu není zvyklý hrát. Dlouhé minuty se nic nedělo, než po centru zprava hlavičkoval Kulič zničehonic do břevna. Na druhé straně odpověděl dalekonosnou střelou Pospěch, kterou Miller překvapivě jen vyrazil na roh. V 29. minutě vybojoval odvážným průnikem Prošek přímý volný kop, ten rozehrál Jarolím, jeho střelu zblokovala zeď, ovšem k míči se dostal Vondráček a cpal ho zpět do vápna, kde ovšem nikdo v červenobílém na míč nedosáhl. Do konce poločasu se už nic zajímavého nestalo, Mladá Boleslav vedla zaslouženě, ovšem rozdíl mezi oběma týmy na hřišti nebyl tak velký, jak by člověk čekal podle základních sestav.
Do druhé půle vyběhli slávisté v nezměněné sestavě. Na začátku druhé půle mladí slávisté Tusjak s Šimečkem zabojovali u brankové čáry a míč se dostal až do vápna k Proškovi, který však v těžké pozici promáchl. Ve 43. minutě Prošek krásně sklepával na Pospěcha, ten na míč však nedosáhl. Hra byla v těch chvílích vyrovnaná, hrálo se ve středu hřiště a žádný z týmů se do šancí nedostával. Slavia mohla mluvit o štěstí, když soupeř nepotrestal zbytečné chyby na vlastní polovině, které vyrobili Prošek a o chvíli později Zákostelský. Do vyložené pozice se dostal v 57. minutě Táborský, ale ve vápně trestuhodně promáchl. V 59. minutě zaváhal Zákostelský, ale střídajícího Buluta v samostatném brejku vychytal Berkovec. Slávisté si dokázali kolem vápna vytvořit zajimavé pozice, ale finální střely byly často zblokované jako v případě Šimečka v 61. minutě. Následně pálil z 25 metrů Dostál a Miller musel robinzonádou vyrazit nad. V 66. minutě po rychlé akci Tusjaka centroval do vápna Vondráček a Pospěch ve skluzu vybojoval jen roh. Největší šanci si vytvořili slávisté těsně před koncem v 68. minutě, Šimeček nádherně sklepl do uličky Pospěchovi, který se obtočil kolem obránce, ale jeho střelu chytil Miller. Zápas tak skončil prohrou Slavie 0:1, výkonem však mladí hráči rozhodně nezklamali a herně se daleko zkušenějšímu soupeři téměř vyrovnali.
Slavia - Hradec Králové 0 :2 (0:2)
Branky: 39. a 40. Gulajev
Sestava Slavie: Měsíček - Dostál, Zákostelský, Hubáček, Koreš - Prošek, Milutinovič, Petrák, Hurka - Vlček, Vyhnal
Také do zápasu o třetí místo nastoupila hodně mladá sestava, zkušené hráče tentokrát zastupovali jen Hubáček, Koreš a Vlček. Protože trenér Petrouš neměl k dispozici 22 hráčů, museli hrát i někteří z těch, co nastoupili dopoledne: Dostál, Zákostelský, Koreš a Prošek.Hned po úvodním hvizdu se slávisté hrnuli do útoku a před Proškem musela obrana Hradce odvrátit na roh. Atmosféra byla na začátku zápasu fotbalovější než dopoledne, o což se činila především Tribuna Sever, tedy slávisté za severní brankou stadionu, brzy se však fandění vytratilo. V šesté minutě se do zajímavé situace dostal Vlček, byl ale bohužel v ofsajdu. O minutu později Měsíček jistě chytil centr z rohu a poslal vpřed Milutinoviče, který v pravou chvíli předal Proškovi, ten se uvolnil, ale vystřelil jen slabě a golman Hradce Koubek míč bez problémů kryl. V 18. minutě Vyhnal hlavou pěkně prodloužil na nabíhajícího Vlčka, ten centrem našel na hranici vápna Milutinoviče, jehož volej chytil brankář Hradce. Soupeř Slavie zahrozil poprvé po dvaceti minutách, střelu z 11 metrů však Měsíček chytil a stejně se mu vedlo u další prudké střely z dvojnásobné vzdálenosti. Slávisté si vytvořili další šanci v 28. minutě, Proškův centr našel hlavu Vlčka, ten však nezamířil přesně. Poločas tak skončil za bezbrankového stavu.
Stejně jako v dopoledním zápase Slavia v poločase nestřídala. Hned zkraje druhé půle se dostal jeden z hradeckých útočníku za obranu, střelu z rohu vápna perfektně kryl Měsíček, akce však pokračovala a skončila rohem. Na ten si vyskočil nejvýš Gulajev a neomylně skóroval - 0:1. A to nebylo vše, už za dvě minuty Gulajev skóroval podruhé po velké chybě obrany Slavie. Ta mohla vzápětí snížit, Hurka však skákávý míč poslal vysoko nad. Další tutovku spálil Milutinovič, centr Vyhnala na malém vápně hlavičkoval úplně sám, ovšem netrefil bránu. Slávisté však byli viditelně otřeseni dvěma inkasovanými brankami a tahali za kratší konec. Další střelu na bránu si slávisté připsali až v 52. minutě, Prošek sice prudkou střelou trefil bránu, jenže pouze její střed, kde situaci kontroloval Koubek. Po ubráněném rohu se do brejku hnal Milutinovič, centr na Vlčka ale poslal nepřesně. Stoprocentní šanci vytvořil Milutinovič pro Proška, kterého poslal ideálně za obranu, mladý slávista však vystřelil v tísni jen slabě a Koubek opět kryl. V 59. minutě střílel Vyhnal z rohu vápna nad. Závěr zápasu byl ze strany Slavie už jen zmar.
Slávisté na turnaji skončili poslední, nevyhnuli se především velkým chybám v obraně a v druhém zápase spálili i ty stoprocentní šance. Přesto nelze říct, že by mladí hráči zklamali, někteří naopak předvedli solidní výkony.
Komentáře (60)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
urs (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 11:07 |z hodnocení utkání mám radost, vypadá to, že mlaďoši uměj a ten Prošek se jeví asi jako velkej talent, soudě dle počtu skloňování jeho jména :)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
quelhar (admin) před 13 lety 26.06.2011 11:24 |kupodivu mi nejlepsi z mladych prisel dnes Tusjak a ne Prosek :o) Ale celkove myslim solidni vykon, kdyz vezmu v potaz silu soupere a nasi sestavu...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
Nemo před 13 lety 26.06.2011 12:03 |Já tedy nemám přehled o mladících, takže je neznám jmény. Ale nejvíc mě zaujal ten s 18, podle mě velký příslib do budoucna (soudě samozřejmě jen podle dnešního zápasu) rychlí, draví, s míčem si rozumí a rozhodně netrpěl nějakým přehnaným respektem.
Dneska se mi líbil ze všech slávistů nejvíc.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
urs (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 12:41 |no tak quelhare tím lépe ;)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
opicemag před 13 lety 26.06.2011 11:32 |Proč zkoušet Koreše na levém beku?
Samozřejmě mu to nijak neuškodí a jde jen o přípravu, leč stejně. Pokud jde jen o zkoušku, nic se neděje. Ale doufám, že Petrouše ani nenapadne ho tam stavět. Koreš je náš nejtvořivější hráč, co by měl tvořit hru. A ne hrát na beku. Snad to byl jen pokus.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
mirecek1111 před 13 lety 26.06.2011 11:43 |To je úplně jednoduché, protože nemáme ani jednoho levého beka.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
Kmotr (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 12:34 |Tak proč si do přípravy ňákého nevezme? Mám strach, aby se nezbláznil jako Jarolím, kterej nebyl daleko od stavu, aby si myslel, že když postaví Vaniaka do útoku, tak mu to vyjde.. ;-)
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
klimi před 13 lety 26.06.2011 12:57 |Mohl vzít Palka nebo Mareše...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 14:34 |Radši bych tam dal Yettiho, o něm se mluví v diskusích déle než o Palkovi s Marešem, navíc ho dokonce někdo i na pár minut zahlídnul.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
janko (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 10:52 |klid, co šílíte? Nemůžeš vzít někoho kdo má dovolenou, to je snad jasné, nebo?... B-tým se schází poprvé až v červenci...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 11:44 |Trubila měl možná trochu delší dovolenou kvůli nároďáku, ostatně Janda taky nehrál. Takže se Koreš vyzkoušel, koneckonců jako alternativa při zranění nebo vykartování by se to dalo vydržet.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
Eluin (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 12:42 |Univerzál Hubáček odehraje vše :-).
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 11:45 |Chápu to teda správně, že se hrálo 2 x 35 minut?
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
mirecek1111 před 13 lety 26.06.2011 11:47 |Jako každý rok, však i v té Včelnici se tak hraje, finále je myslím o pět minut delší.
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
naplavnik před 13 lety 26.06.2011 12:05 |Pokud někdo viděl utkání na vlastní oči, může pls přidat nějaký osobní dojem z těch našich mlaďochů? Jakým stylem hrají, co je ctí a kde naopak budou muset přidat. Díky
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
1rytir před 13 lety 26.06.2011 12:12 |Viděl to někdo? Podle reportáže bylo mnoho koncovek zblokovaných. Znamenalo to, že hra byla pomalá?
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
laki před 13 lety 26.06.2011 16:16 |http://www.youtube.com/watch?v=X7NwC47aTXg
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
Viking před 13 lety 26.06.2011 13:13 |Jinak z úterní Včelnice se odhlásil Walbrych takže bude hrát každý s každým...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
Wommi před 13 lety 26.06.2011 14:20 |dobrej OT, i kdyz uz to neni takovy prekvapeni!
http://fotbal.idnes.cz/sok-na-zaver-valne-hromady-sef-fotbaloveho-svazu-hasek-rezignoval-1cs-/fot_reprez.asp?c=A110626_092116_fot_reprez_mn
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
EdCable před 13 lety 26.06.2011 15:09 |A nahradi ho Platil, kdyz neni v tom vyboru, jak se spekulovalo.. :-))
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
Wommi před 13 lety 26.06.2011 16:17 |...heh, priznam se, ze prvni jmeno, ktery mi napadlo, byl prave on:)))))
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
lassiter před 13 lety 26.06.2011 16:22 |No já myslim, že by se měl Pavel Kuka trošku do toho vložit, myslim že by to bylo lepší, než když bude šéfovat stadionu. Ale nemyslim že by měl šanci... pač to bude předpokládam bohužel další sparťan v pořadí, a sice svoboda, a to nemůžem potřebovat...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
slaviator před 13 lety 26.06.2011 20:02 |Buď Rajchl nebo rovnou přímo Chvalovský...
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 14:35 |A jak se jevil ten Berkovec?
Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:1
lassiter před 13 lety 26.06.2011 16:19 |chytal velmi dobře, řekl bych. jen nějak nemluví. on tam vůbec nikdo moc nemluví na tom hřišti
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Eluin (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 17:10 |V takových zápasech o výsledky ani moc nejde, i když kdybychom měli prohrávat i nadále, tak by to asi cosi signalizovalo. Z "onlajnů" na mě příznivě zapůsobil Prošek s Tusjakem, tak doufám, že je v sezóně uvidím i v lize.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
miros před 13 lety 26.06.2011 19:48 |hodnotit dle onlinu, považuji za absolutní blbost...to snad nemůýe myslet nikdo vážně...
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
PetCC před 13 lety 27.06.2011 10:45 |No ono se nedá hodnotit ani přímo z komentářů televizních komentátorů. Občas mi vstávají hrůzou vlasy na hlavě, co z nich vypadne. Vypadá to, jako by nikdy fotbal nehráli. Takže poslední dobou si u televize vypínám zvuk a fotbal je hned mnohem zajímavější :-)
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
podol (přítel SN) před 13 lety 26.06.2011 17:20 |Porážky ani v přípravě nejsou příjemné,ale ne důležité.Pamatuji se
na minulý rok,kdy jsme v přípravě porazili kde co a potom jsme bojovali o udržení.Máme před sebou ještě hodně dlouhou přípravu,důležité je stabilizovat kádr,posledních několik přípravných zápasů sehrát v předpokládané sestavě.Radost mám
z několika výkonů mladých a domnívám se,že není potřeba
ani nějaký nový brankář.Důraz na proměňování šancí,z těch
7-8 tutovek,co jsme meli,nedat ani jednu,to je špatné.Podol
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
bongor před 13 lety 26.06.2011 20:11 |Mě na té porážce zaujalo,že obě branky jsme dostali od nedávného slávisty Gulajeva.Vypadá to ,že pokračujeme v tradici uvolňování hráčů,kteří se potom kdekoliv dobře uplatní.Nejkřiklavější případ je sestava české jednadvacítky,kde narazit na neslávistu je téměř nemožné.Ten trend mě tedy se*e.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Wommi před 13 lety 27.06.2011 08:37 |..no jo, ale jak ta slavna sestava jednadvacitky dopadla:)))) (rikam to sice s trochou nadsazky, ale ze by se zrovna vsichni byvali slavisti vycajchnovali, to ne!)
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
urs (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 09:21 |střed zálohy v čele s dz "rudým" Gecovem a pravý halv s kápošem Dočkalem poslední dva zápasy jakoby nehrál..
nejsou tak dobří, jak si je malujeme - z dobrého hráče jde strach neustále..
nejlepší ze strany slávie byli stále ještě současní hráči (také nadsázka) - čelda s míňou a vachoň, kterej je teď za buránka - ovšem je jen koučova chyba, že ho po tom faulu, kdy dostal už teda od sudího důraznej pojeb, nevystřídal..
to nikde neřešej, ale pokud má přemotivovanej hráč kartu a nic na svý hře nemění ani po napomenutí - musí jít ven
tak :)
to jsou věci..
btw. klokan Morávek taky ukázal extratřídu :))
jsem to ale nestranný kritik, oujééé
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
quelhar (admin) před 13 lety 27.06.2011 10:19 |Trochu bych se Dovalila zastal - kdyz do polocasu stridal dvakrat vinou zraneni a vypadalo to na prodlouzeni, tak stridat potreti nekdy v 65. minute by si asi nedovolili ani jini treneri...
Jinak prakticky cela ofenziva byla na ME totalne zoufala a vetsina bublin splaskla - Pekhart, Dockal, Moravek, atd., s tim souhlasim.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
naplavnik před 13 lety 27.06.2011 10:30 |Jediným potěšujícím zjištěním v průběhu turnaje byla (až na občasné nedorazy) defenziva (Vaclík, Mazuch, Sucháč, Čelda a nakonec i ten Lecjaks). Jinak to byla bída a utrpení, v semifinále jsem po takových výkonech neměli co dělat a bronz lze hodnotit jako maximum možného i nemožného.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
urs (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 11:02 |máš pravdu a Dovalil nad tim určitě přemýšlel takto (doufejme), nicméně byl to risk defakto obousměrnej - riskovat střídání, po kt. už nijak reagovat nemohu, anebo tam nechat přemotivovanýho bojovníka??
těžko říct..
nicméně ještě si neodpustím poznámku k Pekhartovi - podle mě nikdy tento borec nedosáhne kvalit špičkového útočníka, kterým je např. dnes smolně zraněný Necid, nebo jeho kolega Kozák z Lazia..
nikdy jsem z něj nebyl nadšenej a jediný co mě u tohoto fotbalisty zajímalo, bylo dobrý speněžení - který se nakonec stejně nepovedlo..
jsem zvědavej, jestli se v Německu vykope, nebo bude paběrkovat (nejsem vizionář, ale ta druhá varianta je pravděpodobnější..)
btw. Svalování viny na Váchu je pěkná srabárna a jen hovoří o "kvalitách" týmu jako celku :(
fakof na to, Váchič je bojovník a spíš by se od něj měli někteří z U-21 učit..
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
PetCC před 13 lety 27.06.2011 10:41 |Já to nikam nepsal, ani jsem nic o Váchovi nečetl (záměrně), ale ta jeho druhá žlutá vyplynula ze situace v týmu, kdy Vácha viděl, že v záloze je to bída, nikdo nic nehraje, tak se to snažil sám strhnout za každou cenu. A proto v tu chvíli zahrál rukou.
Já mu to nijak nezazlívám, jenom se z toho musí správně poučit.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
urs (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 11:03 |správně, narozdíl od jinejch makal a makal nad možnosti a posléze nad pravidla..
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Wommi před 13 lety 27.06.2011 11:32 |takymmusim rict, ze ac se snazim byt nestranny, nejlip hrali aktualni slavisti:)
Docela se mi jeste tedy libil gecov a az na tu minelu vacha..pak uz to slo dolu a nejotresnejsim prekvapenim pro mne byl moravek, marecek, pekhart a bohuzel i dost dockal.
Samozrejme nekteri meli chvilku slavy,..moravek a dockal z ukrajinou, ale zrovna oni dva pak jak kdyby uplne zmizeli!!!:(
Utocnici to meli zase tezke s ohledem na to, jak pro ne hrali zaloznici, ale treba kozak se mi libil o mnoho vic, nez pekhart. Chramosta bude muset jeste dat o mnoho vic golu nez jeden, aby to pro mne nebyla fotbalova placka a simulant
A jeste k Vachovi, samozrejme ta jeho minela byla hrozna, na druhou stranu, myslim, ze to byla jenom tresnicka na tom hovinku, co tam muzstvo predvadelo, takze jsem se dost divil, ze misto sebekritiky tam prichazeli zlostne reakce na Vachuv kiks!!!
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
slamacek (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 12:25 |ja bych to videl, ze se v prvni rade pokazila atmosfera v kabine. proto to pak neslo ani na place...
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Wommi před 13 lety 27.06.2011 18:42 |..no jo, pravda, ze kdyz se to v kabine sere, je to pak na place nahovno,..otazkou, co se tam posralo, jestli treba byl nekdo nasranej, ze nedostava prostor??
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
quelhar (admin) před 13 lety 26.06.2011 20:14 |S odstupem par hodin se jeste k zapasum vratim - prohrat oba zapasy a nevstrelit gol je jiste neuspech, jakkoli to je prvni pripravny turnaj v nove sezone a chybelo dost hracu.
Kdyz ale clovek vezme v uvahu, ze v prvnim zapase se nejsilnejsi sestave Mlade Boleslavi temer vyrovnala sestava s premianty Proskem, Simeckem, Tusjakem a Vondrackem, tak to neni tak zle...
Druhy zapas jsme meli vetsi cast prevahu, jenze nepromenili ani ty nejvetsi sance, souper se prosadil z rohu a po nasi chybe. Za nas nastoupili ctyri hraci, kteri meli v nohach uz uvodni zapas, pricemz na Proskovi to bylo v druhe puli uz dost znat, ze toho ma fakt plne kecky.
Je jeste hodne brzo hodnotit, jaka bude sezona, z dneska bych si nejvic odnesl to, ze mladici ukazali, ze v sobe neco maji, vetsina z nich bojovala prikladne a ukazali i zablesky fotbalovosti.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Barlblog před 13 lety 26.06.2011 22:20 |Odchovanci jsou výborní fotbalisté, ale minimálně rok budou potřebovat na ustálení výkonů. Tohle nejde přeskočit, i Messi, nebo Ronaldo měli startovací sezonu.
Neříkám to vzhledem k dnešním zápasům, protože nevypovídají nic o ničem a nikom, nicméně.
V našem kádru Ačka je celkově psaných 23 fotbalistů, z toho 9 je narozených v roce 1990 a později, 7 je ročník 1988 a 1989 a pak 7 "zkušených" hráčů. Můžeme k tomu snad připočíst Mareše a Palka na levou stranu.
I v současné konstelaci, prostě musí přijít posily. Nemluvě o tom, že nás pravděpodobně čekají odchody Míňy a Čelůstky, takže by asi sestava vypadala velmi podobně jako dnes. Dále si musíme uvědomit, že z úspěšné jarní zálohy odešli/odejdou Kisel, Hora a Milan Černý + Lukáš Jarolím mládnout nebude.
S tím nemůžeme hrát na špičce ligy ani omylem. To prostě není možné a neříkám to jako kritiku, ten kádr je prostě o dost slabší, než byl.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
mirecek1111 před 13 lety 26.06.2011 22:46 |Však on to Petrouš moc dobře ví, proto mluvil už teď, kdy ještě vlastíme Čelůstku s Milanem Černým o dalších 2-3 hračích střední generace. A jestli ještě odejdou oni, tak to bude už opravdu kritické.
Je zajimavé, že do nás Natland nalil už přes 150 milionů ale na posílení kádru zatím vypadá, že nedají ani korunu. A přitom by skutečně stačili dva-tři hráči a mohli jsme soupeřit s Jabloncem a MB o ten třetí flek. A za Evropskou ligu už jsou slušné peníze.
Nevím, třeba někdo přijde až se budou kompletovat kádry ostatních klubů v lize. Vždycky někdo někde přebývá. Třeba právě ten Hušek s Lačným.
A do obrany jsme se klidně mohli pokusit domluvit s Huberem, když končí v Jablonci. A to není jen takový nástřel, mě se napříkald při tom jeho hostování ve Spartě libíl hodně. A je to přesně ten typ střední generace. To, že nepadl do oka Komňackému neznamená, že by nám nemohl pomoci.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Barlblog před 13 lety 26.06.2011 20:16 |Vyvozovat se nic nedá. Pořád potřebujeme Stopera, Středního záložníka "Two-way" a čistého hrotového útočníka. Nepříjdou-li, hrajeme maximálně o střed. Naopak nepotřebujeme golmana, podle mě. Vaclík je nesmyslný luxus.
Jen mě velice rmoutí a zaráží jedna věc. Kde je Palko, Mareš, popřípadě Mráz, kteří hráli a hrají na levém beku. Bude to znít hrozně, ale řekněte mi, že jsou jen zranění. Prosím, nechci slyšet, že jsme pustili Palka s Marešem. Jednou to snad Koreš vydrží, ale brzdit toho kluka na beku je holý nesmysl. Střední ofenzivní záloha, popřípadě levý ostrý kraj, tady není o čem.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
LordEdmund před 13 lety 27.06.2011 09:23 |Dotaz na redaktory.
Kdy budou na SN slibované odpovědi pana Řebíčka? Díky.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
quelhar (admin) před 13 lety 27.06.2011 10:47 |To bychom taky radi vedeli... Urgovali jsme to skrz naseho prostrednika.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
travel (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 12:52 |Asi se do toho Řebíčkovi moc nechce a nebo je strašně zaneprázdněnej...
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Viking před 13 lety 27.06.2011 12:59 |Prej hostí v Toskánsku další české tuneláře.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
urs (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 10:50 |off topic: Hašek šašek zdrhnul a Pelta už by si na to prej troufnul..
:(
masakr
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
lassiter před 13 lety 27.06.2011 11:04 |dobrý bože
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Wommi před 13 lety 27.06.2011 11:27 |..no taky jsem si rikal, ze to timhle smerem pujde jeste do vetsi prdele, kdyz to oficialne bude vest tenhle rybar,...povysime kapriky na platnou normu,...heh tak a ted aby pri ceskym fotbale stali vsichni svati!!!
Haska nechapu, i kdyz se mi docela jevi zajimava konstrukce, ze jeho konec je spojen s vyhozenim Husaka ze sazky..
Pak je taky dobrej rozbor odchodu Haska Kubickem:)))))
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Jiri1 před 13 lety 27.06.2011 11:43 |Zdravim, ne, ne jde o prachy Haskovy prachy , on si proste jako predseda svazu neprijde ani na tretinu toho, co mu udajne nabizi Arabove a navic pry v tom hraje velkou roli i avizovane osamostatneni ligy a tim, ze svaz asi ztrati paky , ale i vliv na nase nej oddily. Bitva o misto predsedy bude zajimava , v Peltu bych moc neveril , karty se bdou michat merem od Letne , ale sve slovo a to rozhodujici bude mit Morava.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 17:14 |Jiří jste vedle jak ta jedle. Důvodem Haškova odstoupení je to, že Olomouc očividně podplácela a na svazu není vůle s nima zatočit, resp. Gajda si to přes známosti zařídil, aby se to ututlalo. A kdyby Haškovi šlo jen o prachy, tak se vůbec z Emirátů nevracel, v Al-Ahlí byl král a šejk na něho před 2 lety dost tlačil, aby zůstal. Druhá věc je, že to Hašek neřekne na rovinu, samozřejmě proto, aby si nenadělal nepříjemnosti.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
quelhar (admin) před 13 lety 27.06.2011 11:57 |Tak ani Rabusic neprijde do Slavie...
11:53
Fotbalisté Michael Rabušic a Josef Šural přestupují z Brna do Liberce. Potvrdil to hráčský agent David Nehoda, stejně jako Liberec na svém webu.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
slamacek (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 12:20 |kdyby jsi byl v necine, tak vis ze by meli prijit tak max. hraci stredniho veku. mladych mame dost vlastnich. nakonec kdo byl v celakovicich tak to videl.
me se nejvic libil vondracek. toho kluka bych podepsal. prisel mi sikovnej a i postavu ma solidni. ke konci se trochu vytracel, ale presto bych ho vzal.
z tech tri kluku mam dojem, ze pro ne bude prechod mezi dospely docela narocny. ti kluci by meli nabrat svalovou hmotu, jinak po fotbalove strance to jsou sikulove. ulice kterou vydlazdil prosek, jsem uz dlouho nevidel. bylo by fajn kdyby v nasledujici sezone jako stridajici hraci se zacali postupne zapojovat.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Barlblog před 13 lety 27.06.2011 12:33 |Víš, to co se řekne v Čelakovicích na začátku přípravy, nemusí platit na jejím konci. Pokud jsou v Natlandu tak dobří obchodníci a ekonomové, tak vědí moc dobře, že při odchodu dvou známých mladých reprezentantů se dost razantně sníží hodnota kádru, o kvalitách kádru ani nemluvě. Zrovna tuhle díru není potřeba zacelit střední generací, hráče dostatečně zkušené potřebujeme do středu zálohy a na stopera.
No jo, ale tady je právě ten problém.
"Jinak po fotbalove strance to jsou sikulove. ulice kterou vydlazdil prosek, jsem uz dlouho nevidel. bylo by fajn kdyby v nasledujici sezone jako stridajici hraci se zacali postupne zapojovat."
Pokládám otázku, koho by měli střídat? Hráči se zkušenostmi z ligy tu nejsou.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
slamacek (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 14:43 |Tusjak bude stridat leveho zaloznika
Simecek pak bude stridat, stredniho zaloznika
Prosek, pak praveho zaloznika. pokud by se jeden prosadil do zakladu usetrime na stredni generaci
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
quelhar (admin) před 13 lety 27.06.2011 12:44 |Ja souhlasim, ze by meli prichazet hraci starsi nez Rabusic, napsal jsem to sem jen proto, ze ho hodne lidi zminovalo.
V Celakovicich jsem byl a souhlasim, ze Vondracek pusobil dobre, stejne jako vsichni tri nove prichozi mladici (Simecek, Prosek a Tusjak). Je jasny, ze bude nejakou chvili trvat, nez z nich budou takovi svalovci, jako treba hraci Bolky (ten rozdil byl dost markantni), ale muzou to nahrazovat jinymi kvalitami - rychlosti, technikou, sikovnosti. Samozrejme nelze hrat ligu v takovych sestavach, jake nastoupily v Celakovicich, ale kdyz se ti zkuseni daji dohromady do jedne sestavy a zbyla mista se zaplni mladiky, tak ta kvalita bude zase o trochu vyssi.
Pri odchodu Koubskeho a predpokladanem odchodu Celustky je naprosto zrejme, ze nejvic nas pali misto stopera, pokud by mel prijit treba jen jediny hrac, tak to musi byt prave na tento post. Vse ostatni se celkem da zacelit temi, co v kadru jsou nyni.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
Jiri1 před 13 lety 27.06.2011 12:54 |Kvalitu nelze donekonecna neni mozno nahrazoat jen mladim, vybrany kadr je proste nutno radikalne doplnit uz ted, uz rok mu doslova poustime zilou , takze ocekavam , ze naopak dojde po odchodu kvality alespon k prichodu ligoveho prumeru, urcite kroky se uz ucinily , majitele nejsou samozrejme naivni, takze uz v priprave na herni soustredeni muzeme cekat i prichody , predpoklad odchodu 2 az 3 kvalitnich hracu je vicemene jasny a je jen otazka casoveho horizontu, kdy to bude.
Re: Slavia v Čelákovicích poslední
slamacek (přítel SN) před 13 lety 27.06.2011 14:53 |souhlasim ze stoper je naprosto nezbytby. Hubacek, nebo Kaufman pri predpokladanem odchodu celustky je malo. Zakostelsky potebuje hrat za B Tym a poradne s tou pozici szit. zatim na to podle me nema.
mi ale reknete kdo by mel prijit? utok pospech, vondracek, Vlcek bych nechal. tedy jednoho zaloznika a jednoho stopera, ale takoveho co muze hrat v tymu s ambicemi na to byt do 3 fleka