Názory

Policie hledá výtržníky

Policie dnes zveřejnila dvacet obličejů slávistů, kteří údajně porušili jeden z mnoha paragrafů a dostanou trestní oznámení, v tuto chvíli však nezná totožnost, proto žádá veřejnost o spolupráci. Jenže je to správná cesta, zveřejňovat tyto lidi a ukazovat je stejně jako největší kriminálníky? Navíc jsou opravdu všichni vinni?

Ultras Slavia zveřejnila následující oznámení:

Policie zveřejnila fotografie výtržníků z Edenu s prosbou o jejich identifikaci. Jeden z fanoušků volal nám s informací, že poznal na jedné fotce Doležala juniora a taktéž France, Sisáka a Rosena. Podle našich informací jsou na fotkách i známí politici, mafiáni (případně jejich děti) a další kumpáni! Koho jste poznali vy? Ohlaste tuto informaci okamžitě na linku 158 a pro jistotu se nebojte ji zavolat vícekrát, protože opakování je matka moudrosti


Policie již obvinila 24 osob a toto mají být další obvinění. Jenže mi to přijde celé nesmyslné, jelikož výtržnosti dělalo jen pár lidí a zbytek budou jen nešťastníci, kteří se ocitli na špatném místě ve špatný čas. A to vím o čem mluvím ... Snad si z toho všeho každý vezme to správné a nadále budeme držet spolu!

Komentáře (59)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Policie hledá výtržníky

    GeorgK (přítel SN)     před 13 lety 14.06.2011 22:45 |  
    0 0

    Nic nevím, ani Babičku jsem nečetl!:D Optimisticky předpokládám, že nejsem sám ;)

  2. Re: Policie hledá výtržníky

    Jakubisko     před 13 lety 14.06.2011 22:48 |  
    0 0

    Z Facebooku:

    EUROFOTBAL EXKLUZIVNĚ: Milan Černý do Sivassporu, Jan Rezek do Famagusty. Zjišťujeme podrobnosti.

    • Re: Policie hledá výtržníky

      mirecek1111     před 13 lety 14.06.2011 23:32 |  
      0 0

      možná je tu vysvětlení, proč tak stojíme o Horu. Ale dalo se to čekat. Doufám, že aspoň ten Čelůstka zůstane, i když ten narozdíl od Milana U21 odehraje v základu, takže nabídka asi taky přijde..ojej..

      • Re: Policie hledá výtržníky

        mirecek1111     před 13 lety 14.06.2011 23:38 |  
        0 0

        za Milana bych tipoval, že dají těch 20 mil, a jestli se Ondrovi bude dál na U21 dařit a bude hrát pravidelně, tak nabídka asi taky přijde a mohlo by to být snad i 40 mil, jestli se mu bude skutečně dařit.
        A byla by úplná paráda, jestli by Natland nechat ty peníze na vybudování nového kádru, to už by bylo slušné. Mohli bychom si za to koupit dva tři talentované kluky, jednoho hotového obránce a někoho do branky.

  3. Re: Policie hledá výtržníky

    mpik     před 13 lety 14.06.2011 23:05 |  
    0 0

    Jestli nic neprovedli, tak se přeci nemusej bát, ne? A od rozhodování o vině či nevině jsou v téhle zemi soudy. Takže sorry, ale s tvým komentářem Richi rozhodně nesouhlasím.

    • Re: Policie hledá výtržníky

      PetCC     před 13 lety 14.06.2011 23:09 |  
      0 0

      Já taky ne. Každý je odpovědný za své chování, přestože si myslí, že se schová v davu.

      • Re: Policie hledá výtržníky

        (host)     před 13 lety 14.06.2011 23:27 |  
        0 0

        Mě by se rozhodně nelíbilo, kdyby se můj obličej objevil na těch fotkách, i když vím, že jsem nic neudělal. Ano, soudy existují a kdybych tam byl já, tak vím, že jsem nic neudělal. Jenže by mě to poškodilo, protože to vidí veřejnost a co pak třeba lidé v práci? Všichni vidí tyto lidi jako největší výtržníky a soud lidí je tak vyřčen. Ale že civilní soud rozhodne o nevinně, to už pak nikdo neví ... To jsem tím všem myslel.

        • Re: Policie hledá výtržníky

          tantalos     před 13 lety 14.06.2011 23:42 |  
          0 0

          No, ono je to všechno hodně sporné. Já osobně mám dojem, že to celé vzniklo, když Platil začal něco vykládat, ale hned toho nechal, takže ti kluci jen běželi za ním, aby zjistili, co chtěl vlastně říct. Nevím, jestli to tak bylo, ale jako právní názor je to únosné.
          V každém případě je třeba, aby chlapci dostali pořádné advokáty, aby se náhodou nestalo, že se policie chce jen pomstít za to, že se v novinách objevil záběr z masakru přes Spartou, kdy byl fanoušek Slavie vážně zraněn po té, co mu ležícímu rozbil hlavu příslušník pohotovostní jednotky.
          Co udělat sbírku na dobrého právního zástupce?

      • Re: Policie hledá výtržníky

        japhy     před 13 lety 14.06.2011 23:33 |  
        0 0

        Jj, jen aby to ale nedopadlo jako se slavným zametáním se simulací.Hnedka to odnes JČ, potom dloooouho nic a až teď si zasimuloval blbeček Chramosta.
        OT-na Chramostu jsem si normálně vypěstoval alergii. Podle mě je to ukázkovej blb, rozhovory s ním jsou úsměvný a je to přesně ten typ, co dělá fotbalu ostudu. Když porovnám pozápasové(přestávkové) rozhovory v hokeji a fotbale, kopálisti z toho vycházejí jako jasný pepíci. Nutno ale přiznat větší kvalitu hok. reportérů. No nic...

        • Re: Policie hledá výtržníky

          mirecek1111     před 13 lety 14.06.2011 23:43 |  
          0 0

          noo skutečně je to spíš v těch reportérech. Ti naši hokejoví reprezentatnti při MS, to byla taky pěkná komedia "tak určitě" :D

      • Re: Policie hledá výtržníky

        edenian     před 13 lety 15.06.2011 01:19 |  
        0 0

        A uz je to tady zase.

    • Re: Policie hledá výtržníky

      edenian     před 13 lety 15.06.2011 01:24 |  
      0 0

      No ja jsem to pochopil tak, ze se Richi boji prave proto, ze tady v ty zemi rozhodujou soudy tak jak rozhodujou, ne?

    • Re: Policie hledá výtržníky

      Merlinus (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 13:17 |  
      0 0

      Nevím kde žijete a jaké máte zkušenosti s Policií a soudy, ale v ČR bohužel neplatí, že to že jste nic neudělal ještě neznamená, že se nemusíte obávat. Policajti si umí vymyslet a navzájem dosvědčit úplně cokoliv a komu myslíte, že naše zkorumpované soudy uvěří. Tady je jediná cesta a to držet spolu a umět se této zvůli výkonné moci postavit se vší odvahou.

  4. Re: Policie hledá výtržníky

    podol (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 06:15 |  
    0 0

    Neposuzuji,zda tato akce byla optimální či oprávněná.Ale schylovalo se k ní řadu měsíců a byla to reakce na zřejmé porušování zákona v hospodaření Slávie,které nelze nazvat jinak než "tunel".Bez jakéhokoli zájmu orgánů činných v trestním řízení
    či policie.Vzpomeňme si na stav před několika měsíci,kdy
    jsme všichni žili v beznaději a očekávání toho nejhoršího-zániku
    naší Slávie.Ještě bych přijal,kdyby byla požadována úhrada za způsobené škody,na které by jistě mnoho slávistů rádo přispělo.
    Ale taková reakce policie,tak důsledné vyšetřování,snad dokonce
    vybudování policejního týmu,to je zcela neadekvátní reakce,kterou
    nelze nazvat jinak než pomstou za onen brutální zákrok při derby.
    To všechno v době,kdyby policie měla vyšetřovat mnohé jiné
    kauzy,porušování zákonů i ohrožování bezpečnosti občanů.
    Proto zcela souhlasím s Richim.Podol

    • Re: Policie hledá výtržníky

      bongor     před 13 lety 15.06.2011 06:38 |  
      0 0

      naprostý souhlas s Richim,Je zbytečné to rozvádět.Všichni se měsíce nečinně dívají,jak se krade za bílého dne,ale že by se někdo snažil identifikovat viníky,nedej bože proti nim nějak zakročit,to ani náhodou.Teď pár kluků nevydrží s nervy a snaží se alespoň něco udělat.A to je ta pravá chvíle,jak ukázat,kdo je tady pánem.

  5. Re: Policie hledá výtržníky

    klimi     před 13 lety 15.06.2011 07:21 |  
    0 0

    Sisák, Rosen Doooležal, největší prevíti, jenž Slavii vládli!

    • Re: Policie hledá výtržníky

      Jiri1     před 13 lety 15.06.2011 08:52 |  
      0 0

      Zdravim, nedavno jsem mel moznost hovorit s jednim z policajtu, kteri v Edenu zsahovali a byl toé zajimavy hovor. Dopredu byla v Edenu nainstalovana texchnika , ktera umoznuje nejen detailni foto osob , ale i jejich porovnani s databazemi. Policie vedela co prijde a klubu jasne doporucila urcita opatreni, ktere klub nerespektoval. Platil ma samozrejme jako byvaly vysoky policista vazby na policii a tak moc nechapu jeho chovani pri utkani.Zverejneni takoveho poctu fotek je hodne ojedinele, vezmete , ze dodnes policie treba nezverejnila ani fotky ci obliceje akteru bitky v Jihlave , ktere ma k dispozici. jde zrejme o akt , ktery ma odradit pripadne nasledovatele a zaroven zastrasit fandy klubu od podobnych akci. Na druhou stranu poruseni zakona je bohuzel zcela prokazatelne a od policie se cekaji vysledky , jak poznamenal jeden ze clenu bepecnostniho vyboru parlamentu.Pro mne osobne je velky prekapenim, ze dodnes se nikdo ani vazne nezabyva hospodarenim onech panu, vseliake kontroly ci interni audity jsou v podstate na h..........Je hasne , ze pan sefredaktor mel i ze svou pani zastupkyni rvat daleko driv ze meli proste vyuzit zdejsich novin a rozkryt nekalosti , pak by vubec nedoslo k reakci fandu a pod. Ano existuji tlaky udelat z tohoto pripadu urcite memento a z fandu , kteri neudrzeli nervy na uzde odstrasujici pripad , na druhe strane si lze sotva domyslete , c by se delo na Letne treba po vyhazovu Tomase Repky , ktery se nemusi s Kretinskym, kde uz dnes nekteri fandove vyhrozuji odvetou z jehom vyhazov.

  6. Re: Policie hledá výtržníky

    Ferguss     před 13 lety 15.06.2011 09:38 |  
    0 0

    Nepřipadá vám podezřele vysoká výše vyčíslených škod? I Platil nejdřív mluvil o tom, že finanční škody byly minimální - prasklé sklo ve VIPce a poničené záchody. Plus dejme tomu stříška na vchodem pro hráče. A najednou je z toho 700 tisíc. Existuje někde rozpis škod?

    • Re: Policie hledá výtržníky

      LordEdmund     před 13 lety 15.06.2011 09:52 |  
      0 0

      myslim, že Kuka ve Sportu hovořil o 200 tis. Nj, ale jsou pojištěni, tak se chtějí zahojit na pojišťovně..Ta pak může škodu vymáhat na konkrétních vinících, ale ne na skupině podle policejního tabla.

      • Re: Policie hledá výtržníky

        Ferguss     před 13 lety 15.06.2011 11:02 |  
        0 0

        Pardon, mám špatnou paměť na čísla, jedná se 1/4 milionu, ale i tak.

  7. Re: Policie hledá výtržníky

    LordEdmund     před 13 lety 15.06.2011 09:44 |  
    0 0

    Já jen věŕim, že i když máme na akci různé názory, źe se nikdo ze Slavistů nesníží k udávání.

    • Re: Policie hledá výtržníky

      DrFe1     před 13 lety 15.06.2011 11:10 |  
      0 0

      Souhlas. Ale to, že se pod tou parukou skrývá Karel Jarolím, to prostě říct musím !!!!

  8. Re: Policie hledá výtržníky

    taximan     před 13 lety 15.06.2011 09:58 |  
    0 0

    Hmm no nevím. Padají tady takové výrazy jako udávání mezi slávisty, že jinde se krade atd. Osobně na to mám názor takový, že člověk nemůžu nějaký svůj čin omlouvat tím, že někdo jiný, kdo udělal ještě něco mnohem horšího, zůstal nepotrestán.
    Nelíbí se mi tahle česká nátura - ukazuje se třeba teď u odborářů, kteří se zatím jenom brání tím, že ve vládě se krade víc a tak oni mají právo zastavovat dopravu.
    Bude zajímavé sledovat jak se daná záležitost bude dál vyvíjet. Osobně budu rád, když se ti lidé najdou a proběhne spravedlivý proces. Z mého pohledu jde pochopit co se stalo, ale rozhodně ne omluvit. Taxi

    • Re: Policie hledá výtržníky

      Jiri1     před 13 lety 15.06.2011 10:31 |  
      0 0

      Zdravim , na tohle musim reagovat, proti policii nic nemam,, dela to co musi , ale i kdybych vedel, znal ty lidi , budu to v tomto specialnim pripade hodne zvazovat a rikam otevrene , asi bych nikoho neoznamil, mam totiz jeste v zive pameti snahy vsech fandovskych organizaci vcetne tech hools se s vedenim domluvit , komunikovat a tohle byla vylozene frustrace, , bezmocnost.........Nastesti nic nemusim, na stadionu jsem nebyl. A nemohu si odpustit dovetek, cele mi to pripada jako dobre pripravena past pro ty odbojne , co nechteli drzet hubu a drzet krok.

    • Re: Policie hledá výtržníky

      LordEdmund     před 13 lety 15.06.2011 10:37 |  
      0 0

      Já budu osobně zase rád, když se rozkličuje to co se dělo ve Slavi poslední roky, ukáže se na konkrétní viníky a s nimi a proběhne spravedlivý proces. To jsou okolnosti,které si zaslouží větśí pozornost ,než pár zlobivců. Těch 20 kluků je teď na pranýři .
      Lidé jsou naváděni k udavačství, jako by se jednalo o teroristy z Alkaidy.Celé je to politickospolečenská objednávka a zajímalo by mě, jestli bych uspěl s žádostí v mediích s fotkama lidí,kteří by mi vykradli například barák.Dost o tom pochybuji:-)
      Ty kluky bych v mírné nadsázce přirovnal k partizánům za 2. sv.války. Také poruśovali zákony,ale dělali to pro dobrou věc.Takže všem pranýřovaným držim palce,pŕeji pevé nervy a přijatelný výsledek případného stíhání. Teď to lidé neocení, až budoucnost vám dá zapravdu.

  9. Re: Policie hledá výtržníky

    Richi (admin)     před 13 lety 15.06.2011 11:11 |  
    0 0

    Tady se pořád mluví o tom, že všichni na těch fotkách něco provedli. Já ale psal, že tam jsou i tací, kteří vůbec nic neničili. A tímhle zveřejněním byli poškozeni. Ano, soud je pak ospravedlní, ale co ty následky za zveřejnění, vždyť i tady si plno lidí myslí, že něco provedli. O tom to všechno je, zveřejnili prostě pár lidí, ale hlavní lidi, co ničili, tak zveřejněni nejsou.

    • Re: Policie hledá výtržníky

      Tonda     před 13 lety 15.06.2011 11:24 |  
      0 0

      jak víte že ti zveřejnění nic neničili? jak víte že ti co ničili zveřejnění nejsou? Máte nějaké lepší informace?... sám bych nikoho neudal.

      Na hřišti jsem byl a s tou akci bytostně souhlasim. To ničení neschvaluju, ale v souvislosti s tím co se děje v zákulisí slavie bych nikdy nikoho nenahlasil - leda někoho z toho zákulisí.

      rád bych něco vzkazal policii čr - Chráníte zloděje, a pokud je tedy chráníte, potom jsou zloději i ve vašich řadách.

      Po tomto všem musí být snad taky všem jasné co je platil za hovado a upřímně doufám že se bude ze slávie rychle pakovat.

      • Re: Policie hledá výtržníky

        Tonda     před 13 lety 15.06.2011 11:36 |  
        0 0

        shrňme si co platil pro slavii udělal

        devalvoval cenu 2 tuniských reprezentantů tím že o nich veřejně prohlašoval negativní informace, potom je v podstatě ze slavie vyhnal. Kdyby chtěl, mohl je prodat pod cenou..

        Prohlašoval že slavie se musi držet svych mladych hráčů a nezbavovat se jich.

        Odešli - Krasniqi, Duranski

        Jablonci daroval Vaňka a Valeše + práva na hlouška za pár šušňů

        Při avízovaných protestech na slavii - vrátil se z licenčního jednání kde nepředložil nic, a před fanoušky se choval arogantně - dal impuls k nepokojům - do té doby byly fanoušci feroví a v klidu by z plochy hřiště odešli stejně jako před utkáním

        Následně prohlašuje že by sám stadion zavřel kdyby to disciplinárka neudělala.

        Následně spolu s policií podniká hon na fanoušky jakoby to byli nějací teroristi..

        Určitě jsem zapomněl na spoustu věcí.. ale každopádně jak je možné že manager který shání finance pro klub v existenčních problémech dělá takovéto kroky.. Z tohoto vyplývá že vůbec nešlo o finanční problémy, ale o jiné zájmy a platil v té věci sám zapletený..


        Tohle je moje dedukce.. žádné info nemám..

      • Re: Policie hledá výtržníky

        Richi (admin)     před 13 lety 15.06.2011 11:37 |  
        0 0

        Samozřejmě že mám lepší informace. Ale nemůžu být logicky konkrétní, nechci nikomu ublížit.

        • Re: Policie hledá výtržníky

          Tonda     před 13 lety 15.06.2011 11:43 |  
          0 0

          jj, taky sem z Vás nechtěl žádné informace tahat..
          V tom případě pokud se pred soudem projeví nevina nekterých zverejnených lidi, bylo by spravne verejne je ocistit.. stejne sou to metody jako za nejakeho totace.. smejd platil v tom má stopro paraty

          • Re: Policie hledá výtržníky

            kilgore_trout     před 13 lety 15.06.2011 12:38 |  
            0 0

            Měl jsem možnost znovu vidět záznam od mezi Slavií a Olmikem. Včetně cca 40 minut, které už ve vysílání nebyly.
            Opravdu mě bylo smutno, co někteří "takyslávisti" předváděli.
            Namátkou pověstné kuře z vipky v rukou vytlemeného individua.
            Záměrné ničení tv techniky (proč? co má čt společného se Slavií?).
            Srandovní etudy s nosítkami (opět více vytlemených individuí).
            Házení pyra (mimojiné) do tunelu a posléze vytrhaných prkýnek z hajzlů na policajty??? To se ovšem ponejvíce týkalo lidí, kteří se evidentně těšili, že se něco semele.

            Určitě by chtěl Pepi či Franta hrát před lidma, kteří chodí na fotbal s kuklama?
            Případně odmítají nést zodpovědnost za své činy a zakrývaj si šátkama ksicht?

            PS: je mi jasné, že těch 20, co jsou vyfocení asi nebudou ti nejhorší, možná jsou i někteří z nich nevinní. Nicméně nezavírejmě oči nad idioty mezi náma.

            • Re: Policie hledá výtržníky

              edenian     před 13 lety 15.06.2011 14:13 |  
              0 0

              Kure v prave, fanta v leve byl jedinej dobrej for vecera tak z toho nedelej aferu.

              • Re: Policie hledá výtržníky

                DrFe1     před 13 lety 15.06.2011 14:45 |  
                0 0

                Jaký kuře ? O čem je řeč ?

              • Re: Policie hledá výtržníky

                DrFe1     před 13 lety 15.06.2011 14:45 |  
                0 0

                Jaký kuře ? O čem je řeč ?

                • Re: Policie hledá výtržníky

                  edenian     před 13 lety 15.06.2011 18:47 |  
                  0 0

                  Kdyz mladici dobyli VIP tak zase vybehli ven a jeden z nich si stoupnul na tribunu a v jedne ruce drzel kureci stehno a v druhy flasku limonady, roztahl ruce a na znameni vitezstvi se zakousnul do stehna, proste valecna korist, no a ja jsem se konecne zasmal, proste to bylo vtipny, to je vse :-)

                  • Re: Policie hledá výtržníky

                    bongor     před 13 lety 16.06.2011 08:09 |  
                    0 0

                    Jasně a už ho máme!To je ten pravej lupič co připravil Slavii o majetek.Kuřecí stehno a limonáda to je dohromady nejmíň padesát korun.Tohle by Doležal,Rosen,Franc a další zainteresovaní nikdy neudělali.Oni majetek naší Slavie naopak chránili jako oko v hlavě,aby jim toho víc zbylo,A teď najednou nějaký výtržník ukradne kuřecí stehno a dokonce i limonádu To se musí pořádně vyšetřit a viníka potrestat!Proto si pořádně prohlédněte těch dvacet fotografií a hned bonzujte,práskejte a spolupracujte na záchraně naší společnosti před takovými elementy.Můžu i poradit:Je to ten,který má na fotce mastnou hubu!

        • Re: Policie hledá výtržníky

          edenian     před 13 lety 15.06.2011 12:28 |  
          0 0

          Hele Richi, proste vsichni drzime hubu. Uvidime jak se bude vyvijet agresivita vysetrovatelu. Pro mne je nejvetsi paradox, ze na utkani organizovanem CMFS se lidi opravdu natvrdo servali. Na rozdil od nas, kde to bylo vsechno oznameny dlouho pred zapasem, jen to proste presahlo avizovany rozmer. Proc, to je jina otazka. Docela verim Jirimu, ze to policajti Slavii rikali jak k tomu pristoupi, je to naprosto logicky. A ze se na to Platil vybodnul a pak v tom jeste hamtal, to je opravdu projev hodny profesionala.

  10. Re: Policie hledá výtržníky

    smichov_1     před 13 lety 15.06.2011 12:13 |  
    0 0

    V tomhle státě je poškozený hajzl už dávno mnohem důležitější než rozkradené miliardy. Včera, když Slavia (O. Zlámal, Platil) a PČR zveřejňovali fotky nebezpečných teroristů kteří možná něco poškodili a možná také ne, autora 400 miliardového dluhu po jeho "bankovním socializmu" Václava Klause lid a média vítali v Plzni chlebem a solí. Asi si nic lepšího nezasloužíme.

  11. Re: Policie hledá výtržníky

    podol (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 12:22 |  
    0 0

    Nedá mi,abych nepsal ještě jednou-v reakci na zmínku,že zákon musí platit pro všechny a když ho poruším,musím nést následky.
    To je svatá pravda,ovšem v případě těchto kluků vůbec neplatí.
    Kdyby bylo Česko jen průměrný evropský demokratický stát,potom
    by fungovala policie,justice a dodržování zákonů by bylo zákonem.
    Ne ve státě,kde tuneláři beztrestně ukradnou biliony,potom se nám šklebí z exotických ostrovů,kde policii "uprchne"Radovan
    a potom se nám ozve z Afriky,kde se rozkradou miliardy při
    státních zakázkách,kdy platí miliardy za prohrané arbitráže,za
    které nikdo nemůže,kdy se nevyšetří a odloží vraždy a únosy,
    mafiánů i jejich rodin.příslušníků-to bych mohl pokračovat ještě hodně dlouho.Kdyby se měřilo všem stejně,kdyby byla trestána zlodějina a porušování zákonů na všech úrovních,padni komu padni,potom jsem přesvědčen,že by nedošlo ani k tunelování Slávie,ani k násilnému protestu mládenců.Ale ono je pro
    policii jednodušší vykazovat činnost proti 20 letým klukům,než
    proti zmiňovaným mafiánům.Nehrozí problémy.Proto ještě jenou
    Richi,máš pravdu a připojuji se i k výzvě Tantala.Podol

    • Re: Policie hledá výtržníky

      edenian     před 13 lety 15.06.2011 12:31 |  
      0 0

      Jasan.

    • Re: Policie hledá výtržníky

      travel (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 12:50 |  
      0 0

      Plně souhlasím Podole.Velice jsem zvědav na Natland.1) Jestli po auditu požene příslušné osoby-tuneláře k zodpovědnosti ,nebo to zamete pod koberec.2) Zda Platila ze Slavie vyhodí ,nebo bude jeho činy obhajovat( min. tolerovat) a ve Slavii zústane. Podle toho,jak se zachovají ,mně sami odpoví na otázku,kam a ke komu patří a zda jsou jejich úmysly se Slavií skutečně férové.

      • Re: Policie hledá výtržníky

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 13:12 |  
        0 0

        Travele, odpověď na první otázku je už víceméně jasná. Natland někde uvedl, že nemají právní a ani finanční kapacitu na nějaké podrobné zkoumání minulosti. A k tomu si připočtěte vleklé soudní spory, které by následovaly. Do toho by šel opravdu málokdo, jsou to jen další náklady a výsledek nejistý. A víte jak promptně pracují naše soudy. Navíc, oni se snaží změnit image Slavie, samozřejmě na pozitivní, tohlo by bylo další negativum, šli by vlastně sami proti sobě. Takže na 99% ne, to by museli najít něco naprosto evidentního a amatérsky provedeného a mít v ruce jasné důkazy.

        • Re: Policie hledá výtržníky

          Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 13:38 |  
          0 0

          Travele, odpověď na druhou otázku mne velice zajímá a jsem na ni sám zvědavý. Řeknu to takhle, kdyby měl Natland 100%, tak by Platila určitě vypakovali, ale je tam ten Řebíček a to je Platilův kamarád. Pokud ho tam nechají, tak to pro mne neznamená, že Natland nemá férové úmysly se Slavií, ale že nemají takový vliv v našem klubu, jak by se podle akcií mohlo zdát.

          Doufám, že bude mít pravdu Janko, který uvedl: Klid, v nějakém rozhovoru Natland prohlásil, že - teď nevím zda ta citace bude přesná.. "Slavii budou řídit lidé, kteří v ní provádějí v současnosti audit"... Řebíček si může plánovat a říkat co chce, s Platilem můžou být sebevětší kamarádi, ale 51% je 51%. Já z těch hochů z Natlandu mám pocit, že si ohlídají peníze, natož aby jim tam prováděl někdo takové zvěrstva jako je to s Hlouškem...

          • Re: Policie hledá výtržníky

            travel (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:12 |  
            0 0

            Ladislave,ohledně bodu 1) asi máte pravdu,ale co se týká Platila,tam to mají ve svých rukách,jednou jsou majoritním vlastníkem a Řebíček by jim neměl zabránit Platila vyhodit,pokud by to opravdu chtěli.

            • Re: Policie hledá výtržníky

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:53 |  
              0 0

              Ano Travele, souhlasím s Vámi.

    • Re: Policie hledá výtržníky

      skspraha     před 13 lety 15.06.2011 18:05 |  
      0 0

      Naprostý souhlas - Celou dobu co se pročítám až sem, tak nevím jak přesně stylizovat co se ve mě odehrává, ale Podol moje myšlenky popsal na 1.

  12. Re: Policie hledá výtržníky

    slamacek (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 12:34 |  
    0 0

    Zákaz vstupu na sportovní, kulturní a jiné společenské akce by byl jistě tím nejúčinnějším. pravila Kpt. Bc. Eva Miklíková

    by mne zajimalo proc police CR se stejnym zaujetim nehleda vytzniky z jihlavy. cele mi to zavani necim spinavym. muze tu hrat roli zastrasovani.

    to co se stalo byla v mych ocich demontrace. ne vytrznictvi. vubec se neresi puvodce teto udalosti, kde bych se divil, ze tito panove delali vse podle zakona. skody ktere zpusobili pak budou jiste mnohonasobne vysi.

    proto vyzivam SDS, Rebicka, Natland, Slazvii at se postara o tyto obeti sve frustrace.

  13. Re: Policie hledá výtržníky

    ElvisPresley     před 13 lety 15.06.2011 13:02 |  
    0 0

    Policie CR si nekoho vyvesi na sve stranky a do periodik a udavaci maji moznost se projevit. Proc nevyvesi take vrahy a podvodniky na net? Vrazdy versus vytrznictvi - velky rozdil...Proc tam take nevyvesili treba Vondru, ktery se dopustil hospodarske trestne cinnosti a dalsi predstavitele vlady? Nebo Husaka, Pitra, Kozeneho, Macha atd.. Jde o princip, nikoli o potrestani nekoho za rozbite sklo ci prerezani kabelu ct...

    • Re: Policie hledá výtržníky

      edenian     před 13 lety 15.06.2011 14:11 |  
      0 0

      Vondra se nedopustil.

  14. Re: Policie hledá výtržníky

    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 13:18 |  
    0 0

    Svůj názor na tuto událost jsem už prezentoval jako dotaz pro Aleše Řebíčka (přetiskuji viz. níže):

    V současné době bylo kvůli výtržnostem v Edenu (nedohraný pohárový zápas s Olomoucí) obviněno již 24 osob. V žádném případě neschvaluji jakékoliv násilí, ale nelíbí se mi, když je měřeno dvojím metrem. Velmi by mne překvapilo, kdyby stejně horlivě policie začala řešit incident při finále poháru v Jihlavě. Ale je ticho po pěšině, není k tomu politická vůle. Všichni obvinění jsou fanoušky Slavie a jejich čin byl politického rázu, chtěli zachránit nejstarší klub v zemi před zánikem (že se to zvrhlo je druhá věc). Neuvažujete o tom, poskytnout jim právní pomoc, prostě najmout jim dobrého právníka, který by hájil všechny obviněné a který by prosadil, aby byli souzeni jako celek a nikoli jednotlivě. Určitě by jim prospělo, kdyby zaplatili vzniklé škody (700 tis.), ale dělat z nich exemplární případ, to se mi silně nelíbí (a není to poprvé v případě Slavie).

    • Re: Policie hledá výtržníky

      Tonda     před 13 lety 15.06.2011 13:21 |  
      0 0

      jako bývalý politik si pan ř. bude vybírat otázky na které bude odpovídat. na tohle podle mě neodpoví..

      • Re: Policie hledá výtržníky

        Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 13:41 |  
        0 0

        Pokud se tak stane, pak u mne pan Řebíček není opravdový slávista.

        • Re: Policie hledá výtržníky

          Jiri1     před 13 lety 15.06.2011 14:58 |  
          0 0

          Zdravim, na to proc se lisi vysetrovani obou na prvni pohled podobnych vec je celkem jednoducha odpoved , policie v Jihlave nemela tak kvalini dokumentacni techniku a navic ani mobilni kamery , fotaky ci kamery CT nebyly postaveny tak kvalitne , presto by se neco melo urodit , alespon podle infa z CMFS, co se tyce Natlandu a jejich snahy neco vysetrit , vzdycky je neco za neco a snad jeste k tomu odvolani Platila , to ze je Rebickuv kun je mozne , ale ne podstatne , podstatnejsi je jeho napojeni ba pana 51 , ktery urcuje pravidla ve Slavii a snad jeste k tem vyhledum k marketinku, co mam zpravy nic podsatneho se zatim nezmenilo, mozny je odchod nekterych osob , ale to je zatim vse , zadne prevratne sponzorske smlouvy zatim nejsou ani na ceste ani podepsany.

          • Re: Policie hledá výtržníky

            travel (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:19 |  
            0 0

            Tak pokud je pravda,co píše Jiří,že za nitky stále tahá pan 51 (Sisák),tak pak odpově'd na mé dva body je jasná. Akorát nevím,co vše se dá Jiřímu věřit...

            • Re: Policie hledá výtržníky

              Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 15.06.2011 15:51 |  
              0 0

              Jak bych to řekl taktně, pan Jiří se mýlí. Myslíte, že by tahle naprosto profesionální a korektní společnost (Natland) pracovala pro jednoho z největších tunelářů Česka ? Kdepak, ani náhodou.

              • Re: Policie hledá výtržníky

                smichov_1     před 13 lety 15.06.2011 17:10 |  
                0 0

                Ze jsou Platil a Rosen na Sisaka napojeni pupecni snurou, tomu urcite verim, je to stejna podnikatelska "skola" ze zacatku '90 let a Platil se tam neobjevil nahodou.

                • Re: Policie hledá výtržníky

                  Jiri1     před 13 lety 16.06.2011 11:39 |  
                  0 0

                  Zdravim, pane Ladislave vynoril jste se tady zhruba pred mesicem, prtoze se pohybuji trosku v prostredi, kde jsou vedeny ruzne diskuze a ruzni lide se snazi ovlivnit nazory lidi, tak Vam to ani nemam za zle , jen mne prekvapuje , jak rychle jste ziskal ten pozitivni nazor na vsechno , co ted souvisi ze Slavii.Popravde receno, jak tady napsal Tantalos , uz i mne je jedno jestli Slavii vlastni p. Sisak, ci treba prostrednictvim Natlandu nekdo jiny, jde mi o uspech cele veci, stejne jako mne i Vam musi byt jasne , ze ten , kdo vyplai postupne Enik neni Natland , ale nekdo v pozadi rikejme mu p. CH., ktery do Slavie investuje pres Natland a rikejme zcela popravde ro uz tady taky padlo, ze proste nektere nvestice se budou must v brzke dobe zaplatit a asi vite kym. Ja proste verim , ze to maji chlapci dobre spocitne a ze se nestan , ze v listopadu dojdou peniz , jak se stalo pri jin investicni akci........prechodnych vlastniku.

                  • Re: Policie hledá výtržníky

                    Ladislav (přítel SN)     před 13 lety 16.06.2011 15:40 |  
                    0 0

                    Zdravím Vás pane Jiří, trochu Vás poopravím, přispíval jsem zde delší čas, ale v té době ještě nebylo povinné se zalogovat. Pak jsem měl pauzu, to je pravda (nechtělo se mi zakládat nick), a když bylo nejhůř, tak jsem se vrátil, hlavně kvůli té sbírce na záchranu Slavie. Ten pozitivní názor jsem nezískal, ten mám pořád. A že Natland byl na záchranu Slavie najat říkám od začátku, jen bych toho pána raději označil pan K. Věřím, že tomu tak bude a v tom případě se žádné investice nebudou muset vracet. Když budete mít 15 miliónů, bude pro Vás velký problém zaplatit 300 tisíc ? Asi ne, že. (stačí posunout desetinou čárku o tři místa). A že Natlandu dojdou peníze, tak o to už nemám vůbec žádnou obavu. Zdraví Ladislav