Na schůzku dorazili za Natland investiční ředitel Josef Vojta, právník Pavel Pražák a tiskový mluvčí Rostislav Starý a ze strany SDS nejdříve přijali gratulace k získání majoritního podílu ve Slavii a zároveň i poděkování za investici do Slavie a záchranu licence pro první ligu.
V současnosti stále ze strany Natlandu probíhá "čištění" klubu. "Snažíme se nastolit řád. Ve Slavii probíhaly věci nestandardním způsobem. Utrácely se peníze, které ještě nebyly vydělány. Zatím neumím říct, zda je za to někdo zodpovědný či ne. Pokud najdeme ve Slavii smlouvy, které budou uzavřeny jednoznačně nevýhodně, a budou pod tím podpisy lidí, budeme se jich ptát, proč smlouva takto vznikla, a pokud nedostaneme relevantní odpovědi, tak můžeme jít i cestou trestního oznámení. Teď se se vším musíme vypořádat, aby klub do budoucna fungoval. Nechci, aby v budoucnu klub hospodařil bez rozpočtu, náhodným stylem bez ohledu na to, jaké důsledky to může mít pro Slavii. Tyto vnitřní problémy ještě nemáme vyřešeny, budeme potřebovat čas, aby se to celé vyrovnalo, vyžádá si to další investice. Nejdříve musíme klub vyčistit, nemůžeme hned řešit příchody hráčů," řekl na úvod Josef Vojta.
Právník Pavel Pražák doplnil, v jakém byla Slavia stavu. "Slavia ještě není očištěna, je tam ještě plno práce, jsme v určité fázi. Na licenčním řízení jsme museli dokládat strukturu Natlandu, jak jsme silní i co se týče závazků vůči státu či hráčům. Závazky vůči státu se během 14 dní asi zdvojnásobily, to jen pro zajímavost. Jsme rádi, že jsme zachránili klub pro příští sezonu, ale je před námi plno dalších kroků."
Jednotlivé kroky se dají umístit na pomyslnou časovou osu, kdy na začátku byla analýza situace klubu, dále splacení části dluhů, získání licence, "vyčištění" klubu, dále řešení personálních otázek, sportovní koncepce klubu a v neposlední řadě emise akcií. "Té se určitě nebráníme, registrujeme zájem fanoušků koupit si akcie, ale tato otázka je zatím předčasná. Z formálního hlediska bychom nejprve stejně museli vlastnit dvě třetiny akcií," uvedl Pražák.
Zásadní pro další vývoj Slavie bude valná hromada, která musí být podle zákona svolána do 30. června. Právě na ní budou akcionáři volit představenstvo i dozorčí radu. "Stávající management má řídit klub do valné hromady, aby došlo k co nejmenším škodám. Zároveň všechny kroky, které podnikají, dělají v součinnosti s námi." Vojta má jasnou představu o lidech, kteří budou ve Slavii v budoucnu pracovat. "Ze Slavie chceme udělat standardně fungující společnost. Když někdo přijde a bude chtít dát do klubu milion, tak se peníze investují do chodu klubu a bude jasné, co se za ně udělalo, bude to mít hlavu a patu. A ne platit lidi, kteří si jdou sednout do práce. Musí tu pracovat lidi, kteří jsou motivovaní a chtějí pro klub odvádět adekvátní práci."
Pochopitelně nás zajímaly otázky ohledně druhého největšího akcionáře Slavie, Aleše Řebíčka, který má v klubu podíl 33 %. "S panem Řebíčkem jsme ve styku a jednáme ve shodě. Společně s ním hledáme společnou cestu Slavie. Slavia nemá jinou volbu, než že všichni akcionáři budou jednat ve shodě. Všichni akcionáři přistupují k problému zodpovědně. Bereme Slavii jako zodpovědnost majoritního akcionáře, tedy nás, a chceme jednat se všemi minoritními akcionáři. Proto bude valná hromada a budeme o všem společně jednat a hlasovat," řekl Pavel Pražák. V současné době stále probíhají intenzivní jednání s ENICem, která ale až do konečného výsledku nikdo nesmí komentovat.
SDS zástupcům Natlandu předali náměty ke zlepšení vztahu Slavie vůči fanouškům a kroky, které cítí, že je potřeba velice brzy udělat. Týkají se personální politiky a změn v obsazení postů ve Slavii, nastavení pravidelné komunikace mezi fanoušky a vedením, větší účast hráčů na akcích fanoušků, vstřícné politiky vůči držitelům permanentek a nastavení jasné sportovní koncepce. V neposlední řadě budou SDS usilovat, aby měli zástupce v dozorčí radě, kde by měl podle našeho mínění zasednout i někdo z bývalých slávistických hráčů. Musíme být spokojení s tím, že Natland s našimi návrhy souhlasil a počítá s nimi. Celkově si nemyslíme, že by to byly nějaké výjimečné požadavky, jen věci, které jsou ve standardně fungujícím klubu naprosto běžné. Josef Vojta zopakoval, že snahou Natlandu je a bude maximální otevřenost v komunikaci. "Chceme být otevření, vše co jsme říkali, byla pravda. Nepřipustím aby platby zaměstnancům byly v prodlení. A když situace v klubu bude špatná, tak to tak řeknu a rozhodně se nezavřu a nevypnu telefon."
Komentáře (116)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 20:49 |Děkuji za informaci a za Vaši aktivitu.Musím se přiznat,že se mi to čte velmi příjemně a doufám,že to bude dále pokračovat.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
urs (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 12:13 |tak tak :)
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 21:28 |pro mě je zcela neakceptovatelný nějaký finanční vstup pana Řebíčka, to je mafian který zcela jasně okradl nás všechny v tomto státě , něco jako Abramovic v chelsea , nesnesu tuto absolutně nemorální postavu a obávám se že dobrou budoucnost s těmito lidmi nenalezneme.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
klimi před 14 lety 25.05.2011 21:29 |Mě se to taky moc nelíbí, ale což... Rozkradl to z našich daní, tak ať je utratí ve Slavii... Lepší než kdyby si z toho postavil zámek za 100 mega, atd...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
lassiter před 14 lety 25.05.2011 21:34 |to je ironie?
http://www.ahaonline.cz/clanek/musite-vedet/37373/exministr-rebicek-umi-zit-jeho-vila-za-126-4-milionu.html
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 21:36 |stím zásadně nemohu souhlasit, jednou je to rozkradené a to že si ted zkouší možná kupovat nějaké odpustky na tom nic nemění, s touhle špinavou osobou nemůžeme doufat v lepší budoucnost , i kdyby pracoval "dobře" jako Koštál ve spartě bude to pro mě jen mafián a takovou slavii já si nepředstavuji.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
tantalos před 14 lety 25.05.2011 21:39 |Zcela s tebou souhlasím a připojím se k tobě. Víš co, dáme každý 25 M a vykoupíme ho, jo?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 21:42 |pěkný sarkasmus ale jeslti si slavia měla vybrat bud cestu krachu nebo cestu vedenou neznámou firmou a mafianem volil bych první možnost protože slavia s těmito lidmi už nemůže být slavií. Jako by nestačil Puček a další.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 09:38 |Fascinuje mě, jak si někteří lidi představují, že po krachu nebo sestupu do 3. ligy, by se automaticky objevila nová nezkažená Slavia s obraným zářícím štítem proti všem padouchům, kteří by se tak na ní nemohli již nikdy nalepit..
Osobně si myslím, že pan Řebíček, je přesně ten typ člověka, kteří do fotbalu a sportu obecně dávají peníze. Někde si přihrál polívčičku a protože fandí Slavii, tak jí finančně pomůže. To je úplně po celém světě a vždycky to tak bude. Takovýhle lidi jsou prostě většinou ty nejbohatší. Existuje pár výjimek ale ty nedávají peníze do sportu ale na charitu, takových se opravdu nedočkáme. Každej by si tady přál Kellnera, ale myslím, že by jsme se všichni moc divili, kdyby jsme zjistil,i co pro to bohatství musel udělat..
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
sTizz (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 21:42 |a predstavte si,ze se snazi k tem svym 33% dokoupit tech 16% ,ktere ma Enic
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 22:16 |ty by mohl pro změnu koupit Viktor Kožený, taky fajn chlap
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
spojka před 14 lety 25.05.2011 22:22 |Na tom, co pro vás je nebo není akceptovatelné, absolutně nezáleží. Jak správně píše tantalos, pokud se vám to nelíbí, seberte peníze a vyplaťte ho. Nebo někde sežeňte nějakého novodobého Mirka Dušína, který čistým a poctivým způsobem vydělal stovky mega, které je ochoten utopit v českém fotbale. Já tu nikoho takového nevidím a nevidím nikoho takového ani u ostatních klubů.
To kádrování a charakterové požadavky na nové akcionáře už místy připomíná komedii. Na jedné straně tu spousta lidí vyšiluje z údajného "kmotra" Řebíčka, jemuž nebylo nikdy nic protizákonného prokázáno a se svým politickým krytím asi prát svoje peníze ve fotbale nepotřebuje, na druhé straně se tu oslavují lidi typu Paclíka nebo Pelty.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Viking před 14 lety 25.05.2011 22:27 |To je spíš povzdech nad tím, že se tady řešily kraviny jako vlajka nebo symboly na stadionu s odkazem na historii a slávistickou čest a nakonec nás koupí zloděj.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
spojka před 14 lety 25.05.2011 22:34 |Jestli je nebo není zloděj, to tu my asi nevyřešíme, resp. podle výsledků vyšetřování zloděj není. Narozdíl od jiných v tom figuruje přímo jako fyzická osoba, neschovává ze za nějakou firmu. Vybrat ze Slavie teď asi není co, stadion je mimo, neviděl bych za tím nutně nějakou špínu.
Na druhou stranu, kdo by nás měl v prostředí Křetínských, Paclíků, Peltů, Horníků, Myslivečků nebo Macelů kupovat?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 22:50 |já to chápu že to pro někoho není až takový problém a souhlasím s vámi že do prostředí plné krys může přijít zase jen krysa na druhou stranu budu jako těch pár stovek fandů chelsea kteří prostě po té frašce přestali svůj klub sledovat.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
spojka před 14 lety 25.05.2011 22:59 |To byl bylo smutné, vždyť doteď jste ho třeba sledoval a to byl pravděpodobně v rukou mnohem problémovějších osob, jen jsme to po určitou dobu nevěděli. Teď je tu někdo s kontroverzní pověstí, ale hlásí se k tomu.
Já to opravdu jako problém nevidím, v tomhle prostředí jsem prostě na nějaké morální požadavky na majitele rezignoval. Spíš se obávám toho, jako to bude z jeho strany s financemi.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 23:05 |al tak znáte to , i když nechcete stejně sledujete :)
s financemi to bude zajímavé , musíme jen doufat že to bude postupné budování klubu protože jeslti by nám ted něco uškodilo tak je to nějaká finanční hurá akce na zvednutí klubu, to by byla myslím špatná cesta.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
quelhar (admin) před 14 lety 25.05.2011 23:10 |Myslim, ze to opravdu nehrozi. Ono staci hura akce vyporadani s Enicem, tam beztak taky letaji castky, ze kterych by Slavia zila az dve sezony...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
spojka před 14 lety 25.05.2011 23:17 |No právě, a pokud je pravda, že vyrovnání s Enicem řeší přímo Řebíček (tzn. že by po dořešení měl mít svých 33% + 16% od Enicu), tak si jen říkám, jaké má zdroje na to, aby se dále podílel na chodu klubu v míře odpovídající jeho podílu. Samozřejmě je možné, že je na něj navázána nějaká další společnost (Viamont), ale přece jen v tom vystupuje jako fyzická osoba...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
edenian před 14 lety 25.05.2011 23:30 |No na tohle ten Vojta prave odpovida. Myslim ze nic takoveho nehrozi. A vsechno co se v tom clanku rika vypada tak rozhodne a ferove, ze jestli nekecaj / porad si este nechavam zadni vratka :-)/ tak to skoro na ty Dusiny vypada. No Rebicek je proste to co je. Dlouho se zdalo, ze mame se Slavkou jakousi kliku v tom kdo se do ni vecpal, zadny Machy a Chvalovsky a Rezese a kdovikoho, ale najednou to bouchlo uplne stejne. Ja bych taky chvili pockal, uvidime, stejne s tim nic neudelame. Na me zatim Natland pusobi rekneme profesionalne korektne. Jak rikam, nepredbihejme, ted se snad uvidi kde byla cerna dira ...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 25.05.2011 22:40 |Je opravdu zajímavé,jak se většina trefuje do nových majitelů(hlavně Řebíčka).Jak už jsem psal dříve,taky mám z Řebíčka smíšené pocity,ale zde jsem bral za prvotní se vyjádřit k tomu setkání SDS a Natlandu.Proto jsem také vyjádřil SDS dík a dost mě mrzí,že to nikdo další zatím neocenil,je vidět,jak si neumíte vážit práce druhých,zato být pořád nespokojeni v tom jste machři.Proto ještě jednou SDS díky a pokračujte v tom.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ferguss před 14 lety 26.05.2011 09:08 |Další věc je, že se tu vytrvale tvrdí že Řebíček ukradl miliardy z rozpočtu, což není tak úplně pravda. On si "jenom" přihrál státní zakázky a skutečně tu práci odvedl. Což samozřejmě není nic za co bychom ho měli chválit, ale krádež to tak úplně není.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Wommi před 14 lety 26.05.2011 10:35 |..krom toho, aniz bych ho chtel obhajovat, tak udajne Viamont plnit ty zakazky kvalitne,..takze uprimne receno, dulezitej je vysledek, radeji kvalitni prace, kterou udela firma nejakyho politika, nez prace treba skansky, kdyz stoji za hovno
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Boss7 před 13 lety 27.05.2011 07:50 |To Vhoo: Hele, když jsi tedy takový znalec a expert, tak mi prosimtě řekni, co komu ten Řebíček vlastně ukradl. Pokud vím, tak jen přihrál státní zakázky své firmě a práci, která z těch zakázek vyplývala, pak kvalitně odvedl. Ne že by to bylo úplně čisté, ale žádné kradení to není! Kolik si dal do Slavie Ty, že tady kritizuješ člověka, kterej do ní chce dát miliony, navíc se k tomu zcela otevřeně hlásí a za nic se neskrývá!
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Viking před 14 lety 25.05.2011 22:25 |Když vidím toho Chramostu, chce se mi po té Kroměříži zvracet...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 09:05 |To se dalo čekat, když odcházel od disciplinárky s trestem, tak suveréně tvrdil do médií, že nesimuloval. V normálně fungující zemi, by dostal další a větší flastr a hned. To je jasné znevažování "dobrého" jména svazu (parkrát už tenhle paragraf použili). A vsadím se, že ho za to simulování Šeterle ještě pochválí ...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
smichov_1 před 14 lety 26.05.2011 00:38 |SDS dekuji za kvalitni praci, nezbyva nez pockat jak se situace s Natlandem vyvine predevsim ohledne Enic-u, to je ted nejdulezitejsi otazka. Ten jejich zastupce mluvi rozumne, ale to mluvili i Dolezal a Rosen nez nas dostali (spolu se Sisakem) tam kde jsme. Takze opatrny optimizmus.
Rebicek je bohuzel asi to "nutne zlo" od ktereho nic doberho necekam nez ze svoji vypasenou postavou bude spinit dobre jmeno SKS. V mediich jeho kauzy (a kauzy jeho bratra) uz bezeli tolikrat ze jen ignorant muze mluvit o tom ze mu "nebylo nic prokazano". To u nas nebylo nikdy nikomu, podle toho bych to opravdu neposuzoval. Doufejme tedy ze svuj podil se zikem proda co nejdriv nekomu dalsimu.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
smichov_1 před 14 lety 26.05.2011 00:39 |*ziskem
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 08:04 |Konečně někdo,kdo jen nekritizuje,ale uní také ocenit práci druhých-SDS.Kopíruji zde Českou pozici:
Slavia bude zachranena
Kaspersky|25.05.2011 - 10:05
Serveru Ceska pozice si nesmirne vazim, ze snad jako jediny dokazal prinaset relevantni informace tykajici se kauzy Slavia potazmo Key Investments. Proto prosim prestante neustale poukazovat na vasi presnou prognozu o tom ze Slavia bude zachranena. Ta se tykala jine spolecnosti a vstup spolecnosti Natland byl oznacovan spise jako nezadouci. Takze ano, Slavia sice byla zachranena, ale ze zpusobu, jakym k tomu doslo, nemuzete mit radost ani vy.
Zdravím, díky za
István Léko|25.05.2011 - 11:15
Zdravím, díky za reakci.
ČESKÁ POZICE nedokáže ovlivnit jednání o tom, kdo nakonec převezme Slavii. My jsme pouze informovali o tom, že klub nespadne do třetí ligy a že bude zachráněna. A měli jsme pravdu. Vy máte také pravdu v tom, že jsme avizovali vstup jiného investora, který měl o Slavii zájem, ale ČESKÁ POZICE nemůže donutit nikoho, aby se stal akcionářem. Ale kdybyste si naše články přečetl pečlivě, zjistil byste, že jsme jasně dali najevo, že Natland může být nějaká mezifáze a až čas ukáže, jak se situace bude vyvíjet dál. Zatím platí vše, co jsme psali.
Na druhou stranu jsme tisícům příznivcům klubu dali jasně najevo, že máme informace, že klub bude skutečně zachráněn, což se stalo. Což považuji za pozitivní a nevím, proč bychom se neměli s tím trochu pochlubit. Psali jsme to jasně v době, kdy titulní stránky deníků plnily zprávy o tom, že Slavia licenci nedostane a podobně. Proč je špatné dávat lidem nefalešnou naději?
Za třetí je třeba konstatovat, že současná akcionářská struktura je oproti tomu, jaká byla ještě před měsícem, mnohem průhlednější. Samozřejmě, že stále existují spekulace o tom, kdo ve skutečnosti stojí za Natlandem nebo čí zájmy ve skutečnosti hájí Aleš Řebíček, ale není v silách novinářů ČESKÉ POZICE, aby to zjistili.
Rovněž si myslím, že dnešní akcionářská struktura není konečná, možná, že nastanou některé změny poté, co se vyřeší situace kolem stadionu. Ale nechci předvídat. Ten investor, o kterém jsme v našich článcích hovořili, podle mého názoru má stále zájem o Slavii.
Istvan Léko
Zdravím, ten investor možná
murdoch|25.05.2011 - 13:54
Zdravím, ten investor možná má zájem, ale pokud se ukáží jako pravdivé informace pana Mareše a Malého z HN, tak novým majoritním akcionářem se výhledově zřejmě stane onen proslulý exministr vulgo dojič státního fondu dopravní infrastruktury. Nepředpokládám, že by vysolil jen tak pro nic za nic čtvrt miliardy a spokojil se s blokační minoritou.
Další skutečností je, že Sisák s Řebíčkem jsou kamarádi, svého času se spekulovalo, Řebíček s Gandalovičem mají určitý minoritní podíl ve Spolchemii a proto jdou Sisákovi tak na ruku. Tím chci říct, že jako kámoši se daleko lépe domluví a nehrozí taková ta eventualita, které se zřejmě obává ten velký čitelný investor, totiž že si Sisák, jak je jeho dobrým zvykem, vygeneruje zase nějakou pofiderní stamilionovou pohledávku za Slavií nebo e-side property a bude požadovat proplacení nebo kapitalizaci.
Pokud tedy skončí Slavie nakonec v rukou dojiče, tak to bude pro slávisty asi tak přínosný prodej, jako když Pitr prodal přes Novákovu "restrukturalizační " firmu svému kamarádovi Sisákovi. Škatulata hejbejte se po česku:-)
Souhlasím, že je tam ještě
István Léko|25.05.2011 - 14:04
Souhlasím, že je tam ještě spoustu otázek, ale Řebíček mi tvrdil, že se Sisákem v tom nejede. I když to vypadá, že tahle republika je vydlážděna Sisákem, ale zatím nemám žádné důkazy o tom, že to není pravda. Můj problém je, že náš hlavní zdroj ke Slavii a ke Key Investments nyní není v ČR, ale slíbil mi, že příští týden mi dost věcí vysvětlí. Ta Slavie totiž ještě není úplně upečená. Teď nevím nic víc, jen to, že "dojič" není ze strany příznivců klubu vítán.
Istvan Léko
Já samozřejmě vycházím jen z
murdoch|25.05.2011 - 14:31
Já samozřejmě vycházím jen z toho, co uvedli v HN, pokud mají dobrý zdroj, tak je logické, že za 250 milionů se dojič s minoritou těžko spokojí...
Řebíček v tom se Sisákem možná nejede, ale staří známí to jsou - koneckonců i přepisy policejních odposlechů v jedné z Kmentových knih o Mrázkovi to dokazují.
Mimochodem, jak hodnotíte pana Halu jako insolvenčního správce v ECM?
Na tom děláme. Za tím jsou
István Léko|25.05.2011 - 15:14
Na tom děláme. Za tím jsou zájmy někoho, kdo má velkou byznysovou a politickou moc v této zemi. Jinak by to nebylo možné. Ale když to ministrovi Pospíšilovi nevadí, tak co my, novináři, můžeme???
Ještě k Řebíčkovi: Ten má se dohodnout s firmou ENIC a je možné, že nakonec dostane jejich podíl, co by znamenalo, že Natland bude mít ve Slavii 50,8 procent na akciích, zbytek (49,2) bude mít po případném započtení podílu Britů Aleš Řebíček. No, může to být ještě dost zajímavé.
Istvan Léko
A budeme zase pokracovat v marasmu
Frantisek|24.05.2011 - 18:20
Skoda. Melo to zkrachovat a mozna ze by aspon neco nekomu doslo :-(
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 09:24 |Travele, to jsou zatím jenom spekulace, až se Lékovi vrátí ten zdroj, tak už to info může být relevantnější. Řebíček to nedělá pro sebe, ten ty akcie nebude držet dlouhodobě. Osobně si myslím, že za tím vším bude Praha 6,10 a 13 (a celkem miliarda kterou svěřili Key Investments) a snaha politiků vyřešit tenhle malér a zachránit si křesla. Tzn. snaha vyřešit jak Slavii, tak stadion. Pokud tomu tak bude, tak já budu spokojený (a martyni určitě taky), protože je jasný, kdo by na konci tohohle plánu získal Slavii.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 09:54 |Ladislave,já jsem to dal k dispozici si přečíst,žádný svůj názor jsem k tomu nenapsal(a snad to zajímavý čtení je).Myslím si,že česká pozice je hodně seriozní a jsem zvědav s čím příští týden přijde.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 10:11 |Travele, já se omlouvám za včera, ale měl jsem pocit, že pokud byste setrval na včerejším velice emotivním, až nervydrásajícím přístupu, tak časem byste psal své příspěvky z Bohnic (pokud tam mají PC). Tak ještě jednou pardon.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 12:41 |Neomlouvejte se Ladislave,já Vám i kmotrovi rozumím,ale já už mám takovou povahu ,že když mě něco hodně dlouho se.e,tak to pak ze mě musí ven a je mi jasný,že to leckoho (snad se to netýká Vás) nezajímá.Jinak se nebojte ,Bohnice mi snad v brzké době ještě nehrozí, naopak příští týden letíme s manželkou do Londýna a podařilo se mi jí přesvědčit,abychom šli na kvalifikaci o ME Anglie-Švýcarsko ,tak jsem zvědavej na ten novej stadion ve Wembley.Teď se omlouvám zase já ,moc jsem se rozepsal.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 13:32 |Tak to Vám závidím, v Anglii jsem ještě na fotbalu nebyl a to se tam už chystám nějakou dobu. Je tam (podle mne) nejlepší atmosféra, ale i na jihu Evropy to není špatný, byl jsem na fotbalu v Řecku a Itálii a stálo to taky za to. Ale Anglie je Anglie.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 14:08 |Tak tam jsem zade nebyl já.V Londýně jsem byl na Chelsea,Arsenalu a Tottenhamu (když tam hrála Slavia).Docela rád bych se podíval na FC Barcelonu a Real Madrid,snad to jednou vyjde...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 09:54 |Díky SDS za výbornou práci. Jinak Natland jsou seriózní lidi a dobrý obchodníci. Vůbec bych se nezlobil, kdyby zůstali naším majitelem, ale bohužel to tak nebude.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 14:41 |Tuším kam Ladislave míříte(aspoň doufám,trochu mě tam mate to bohužel),ale stejně bych byl rád,kdyby jste to poněkud více rozvedl.
Velké kvílení
tantalos před 14 lety 26.05.2011 10:00 |I začal národ slavistický kvílet, neboť se objevil Spasitel, a národ netušil, jaké další pohromy ho čekají...
Ano, přiznejme si, že Řebíček není - jako jiní bývalí politici - postava medií do nebes vyzdvihovaná, leč o kom se to dnes dá říct.
Ano, myslím si, že Slavii čekají další pohromy, neboť v dnešním fotbalovém světě není místa pro holywoodské happyendy.
Ano, spojení Řebíček - Slavia neskončí slovy, že žili šťastně až do smrti a jestli neumřeli...
Ale podívejme se na to reálně.
Ať už je Řebíček jakýkoli, představa, že na Slavii někdy vydělá, je asi stejně reálná, jako že si vsadí dvě stovky do Sportky, vyhraje jackpot a dostane ho vyplacen. Evidentně ve světě byznysu umí chodit, a tak ví, že naděje vydělat na fotbalovém klubu je asi stejně reálná, jako se pokusit dojit býka. Ono totiž z dnešní Slavie už není co dojit. O to se postarali pánové Jarolím, Doležal, Pelta, agenti jako Kramarič či Chovaniec nebo Nováková a mnoho dalších pijavic.
Popravdě řečeno, nemyslím si dokonce, že by arcilump Sisák na Slavii nějak vydělal. Stejně jako na ní nevydělal Rosen, ENIC, Korbel či Epstein, který mi z nich byl nakonec nejsympatičtější.
Vše nasvědčuje tomu, že Natland, Řebíček a snad i tajemný investor v pozadí dostali Slavii z kómatu, nebo přímo z pokraje klinické smrti. Ne, že bych se takové zástavy srdce bál, myslím, že Slavie by se během dvou let do ligy vrátila zdravější a silnější než dřív.
Ale teď snad dostala dávku adrenalinu přímo do srdce a jestli dostane dalších pár injekcí, může zase myslet na titul. Snad je skutečně dostane a potom budiž Natlandu, Řebíčkovi a onomu záhadnému v pozadí nehynoucí dík. Rád bych je ujistil, že jejich investice se jim finančně nikdy nevrátí
Jak zde bylo moudře napsáno, dnešní český fotbal není prostředí pro Mirka Dušína, a ten kdyby se snad omylem stal majitelem Slavie, zřejmě by brzy zemřel ukamenován nespokojenými fanoušky.
Řebíček a Natland i s jeho tajemným investorem v pozadí jsou jedni ze stovek sponzorů, který Slavii živí už přes sto let. Naprostá většina je dávno zapomenutá a žádnému z nich Slavia nepostavila pomník. Ona sama je jejich pomník.
Re: Velké kvílení
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 10:04 |Skvostně napsáno, díky.
Re: Velké kvílení
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 10:08 |Také s tím musím souhlasit,ač nerad,ale taková je realita.
Re: Velké kvílení
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 10:16 |Tak já bych byl taky nejradši, kdyby nás převzal sv. František z Assisi, ale kde ho vzít a nekrást. A když už bychom někoho čistýho jak sklo našli, tak stejně bude bez koruny. Takže, musíme brát to co je ...
Re: Velké kvílení
mart před 14 lety 26.05.2011 10:40 |Tantalos pise o Mirkovi Dusinovi, ... ti uz bohuzel vymreli. Na druhou stranu uz tu byl Jindra Hojer (alias Boris Korbel), a vsichni vime, jak dopad...
Vcelku souhlasim s Tantalem.
Ne, ne vcelku. Uplne.mart
Re: Velké kvílení
Jiri1 před 14 lety 26.05.2011 10:49 |Zdravim, to co pise Tantal je logicke a normalniho fandu ma skutecne zajimat jn fungovani klubu a ne zdroje , je ovsem otazkou jestli to plati po tech vsech tunelech , ktere jsme si za ery fotbaloveho andela Karla z Jarolimu uzili.Ja uz dneska souhlasim i s tim, ze Dolezal se jen prizivoval a ve finale pry na to sve podnikani i financne dojel, proto ten rychly navrat do luna svazu.Podivejme se na to uplne z jine strany , Rebicek je zjevne napojen na mimoprazske spicky dvou nejvetsich stran, to muze byt problem, protoze stadio kmunale je stale ve hre a treba Hulinsky to je vlastne seda eminence Prazskeho sportu pres prachy ho udajne moc nemusi. A Natland , je potreba posuzovat spise podle jednotlivosti, jsou tam lidi odborne vzdelan , stejne jako byvali vysoci lidi ze statni spravy, tzv . investorem na Slavii muze byt kazdy, ale v podtstate o tech hlavnich hracich je rozhodnuto.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
marcocruz (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 10:23 |Tak a já jsem teď zvědavej jak se vyřeší ta včerejší finálová ostuda v Jihlavě. Někde bylo zmiňováno, že klub za své fanoušky odpovídá ne?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
tantalos před 14 lety 26.05.2011 10:35 |No, musí si to odnést pořadatel a to je ČMFS. Předpokládám, že tedy další dvě domácí utkání nároĎáku budou bez diváků.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
mart před 14 lety 26.05.2011 10:43 |To by bylo skutecne skvostne reseni.
Ted jeste zbyva doufat, ze se ty domaci zapasy budou hrat v Edenu :)
Tam uz maji s poradanim nesmyslu urcitou zkusenost, a nejaky grejcar do pokladny by taky nebyl spatny.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
slaviator před 14 lety 26.05.2011 12:42 |No já jsem na to extrémně zvědavej, jak se s tím DK popasuje. Obávám se, že dneska to ještě projednávat nebude ale, škoda..
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
quelhar (admin) před 14 lety 26.05.2011 14:02 |Neverim, ze svaz sam sobe udeli nejaky trest.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Jiri1 před 14 lety 26.05.2011 10:40 |Zdravim , vis top je zajimavy tema , Kuka letos udajne nabizel , aby se finae hralo v Praze v Edenu , ale svaz kvuli cene najmu odmitl, loni se hralo na Sparte , kde Hasek chtel slevu na najmu /delalo to pry 1 mega/.Proto letos utkani presunuli do Jihlavy i kvuli fandum , ale zapomeli , ze tamni poradatele jsou zvykli na najezdy 10 slusnaku Prazske Dukly , ale ne na fuligany , kteri jeste po ceste stihli bitky v Brne a chteli si to uzit. Chybelo mi tam vic sportovcu/vyraz pro lidi s bojovymi port/, chybelo mi tam i vic komunikacni techniky , vysilacky nahrazovali pobihajici poradatele. V tomto pripade je ustanoveni radu sporne , poradatelem byl totiz svaz a jeho odbornik na poradani a ochranu to cele viditelne podcenil a nebylo to poprve.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Fallen (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 14:16 |člověk aby dekodoval, cos vlastně chtěl napsat. Možná by neškodilo to po sobě přečíst...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 10:53 |Toaletná kupuje do zálohy Martina Juhara (MFK Košice).
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
mirecek1111 před 14 lety 26.05.2011 11:33 |Myslím, že Sparta by nás teď dva tři roky ani neměla zajímat a je zbytečné se jejími ambicemi užírat. Teď je nejdůležitější poskládat takový tým, abych v příštích letech v poklidu pro to druhé třetí místo v lize došli a byli v pohárech.
A mimo jiné tahali nahoru náš klubový koeficient. Ono bychom stejně v nacházejících letech nebyli v předkolech LM nasazení, takže by byla šance mizivá.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
lassiter před 14 lety 26.05.2011 12:06 |tak mizivá - maccabi haifa, bate borisov, dinamo záhřeb, to je celkem hratelný
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
mirecek1111 před 14 lety 26.05.2011 12:56 |Já se obávám, že dvě nedejbože tři sezony bez evropských pohárů budou znamenat, že nám koeficient spadne tak, že nebudeme nasazeni ani ve třetím předkole, natož ve čtvrtém.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
lassiter před 14 lety 26.05.2011 13:21 |no vždyť jo, ty tři týmy nahoře budou letos nasazeny ve čtvrtém, tj. jsou to ti papírově nejsilnější možní
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
martin08 před 14 lety 26.05.2011 16:15 |06/07 1,150 (7,150)
07/08 9,025 (6,025)
08/09 4,475 (2,475)
09/10 3,820 (5,820)
10/11 0,700 (8,700)
soucet 19,170 (30,170)
Tak tady mas pro zajimavost nas koeficient pro nasledujici sezonu. A je zase cas zabrat, protoze za 2 roky nam odejte 9bodu (coz je polovina naseho koeficientu - kterej nam je uz 2 roky k prdu:). V zavorce mas Spartu. A pro zajimavost Plzen bude mit ted 5,170 (200.misto v evrope) podobne jako Teplice, Jablonec,Olomouc,Banik. Liberec,MB maj zhruba 13bodu.
Tady mas dobrej web na to:
http://www.coen.wz.cz/
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
honzah (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 13:36 |Do pohárů jsme se mohli dostat včera :-((
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 11:08 |Tak ve tři tiskovka. Jestli prohlásej, že se dohodli s Enicem, tak se snad půjdu ožrat :D
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 12:46 |Nevíš kmotře,jestli se to bude někde vysílat?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 13:53 |Teda ty jsi vážně hrozně dychtivej :-)
Nevím ale z internetových plátků dělal přenos akorát idnes a ten mlčí. Pak zbývá jen čt24, která by to mohla aktuálně zařadit do programu ale tam teď řeší Mladiče tak nevím nevím.. Asi v 15:00 zapnout čt24 a současně sledovat web.
Nebo mezitím dělat něco jiného /nejlépe užitečného/ a ve 4 přijít a o všem si v klidu přečíst, případně se večer ještě kouknout na zprávy. Tak to udělám já ;-)
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 14:05 |Můžeš to nazývat dychtivostí,ale je lepší to slyšet přímo,než si pak někde něco přečíst,co by úplně neodpovídalo skutečnosti.Však víš,čeho jsou novináři schopni a jak si rádi hrajou se slovíčkama.Kdyby tam byl někdo ze SN,nebo SDS,tak bych po tom tak nedychtil,no uvidíme co se dozvíme.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
quelhar (admin) před 14 lety 26.05.2011 14:21 |Za beznych okolnosti aspon ja vetsinou na tiskovku zajit muzu. Bohuzel jsem zrovna pomerne vyjimecne pracovne mimo republiku. Jinak bych samozrejme pripravil aktualizovany clanek, jako se stalo pomerne dobrym pravidlem na poslednich tiskovkach. Myslim, ze Natland nepripusti, aby jejich slova byla nejak dezinterpretovana.
Taky jsem ted netrpelivy, co tam bude sdeleno, ale musime pockat... Tak nejak doufam, ze to bude oznameni o splaceni dluhu Enicu (potazmo DCLL), v idealnim pripade by to byla dohoda s Enicem o akciich, ale v to neverim, ze by to uz bylo hotove a dohodnute.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
quelhar (admin) před 14 lety 26.05.2011 14:24 |Tak musim se opravit, v pozvance na tiskovku se hovori o tom, ze "by radi zrekapitulovali, co pro Slavii doted udelali a jake budou dalsi kroky", takze mozna nic velkeho oznameno ani nebude.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
PetCC před 14 lety 26.05.2011 15:12 |No vzhledem k tomu, jak o Slavii referují naše noviny, je zřejmě nutné informace ohlásit tiskovou konferencí alespoň 3x. Tak aby to i novináři pochopili.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 13:07 |Tak něco pro odlehčění a snad i zlepšení nálady:
http://www.youtube.com/watch?v=gDB4vIdboIU
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
honzah (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 13:35 |Mám něco podobně vtipného
http://www.youtube.com/watch?v=jscuPV9B9lw
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 14:33 |I když už je to dýl,tak si na to pamatuju ,na to jeho vyjadřování nelze zapomenout,protože bylo originální.V životě by mě nenapadlo,že bude spoluvlastníkem Slavie a v budoucnu možná majoritním...Jediný,kdo se mu vyrovnal,možná ho i předčil byl soudruh M. Jakeš.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
honzah (přítel SN) před 13 lety 26.05.2011 23:27 |Milouš, na toho jsem si taky vzpomněl. Najdi 10 rozdílů:
- Jakeš: Pani Zagorová je milá holka, všechno, ale vona bere statisíce, a co statisíce, milióny bere.
- Platil: Ragued je milej kluk, všechno, ale von bere statisíce, a co statisíce, milióny bere.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 13:55 |Tak Plzeň měla rozpočet v této mistrovské sezoně 80 mega. Tvrdí to aspoň jejich majitel Paclík. A nejspíš to tak bude, prý na to byli před sezonou finančně hůř, než my.
Je pro vás odstrašující příběh Slavie, která během dvou let došla od titulu málem až ke krachu?
„Neznám detaily, takže to můžu těžko posoudit. Vím ale jistě, že před sezonou jsme na tom byli hůř než Slavia. Nejen poměrně, i v absolutních částkách. Takže odstrašující případ je pro mě spíš Plzeň. Nechceme se rozhodně vrátit tam, kde jsme byli.“
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
quelhar (admin) před 14 lety 26.05.2011 14:00 |To je komik, pry "neznam detaily, ale vim, ze jsme na tom byli hur".
Nevim nevim, jestli tam startoval s minus 200 mega...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 14:05 |Je to pravda, když nezná detaily, tak může těžko porovnávat.
Ještě odkaz: http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/105808/sef-plzne-paclik-kretinsky-uz-se-mnou-nemluvi.html
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Jiri1 před 14 lety 26.05.2011 14:22 |Zdravim, ano , ale opomel rict ,kolik jim neproteklo kasou a kdo za ne platil mimo rozpocet. A jeste malickost, proc by mu mel Kretinsky odpovidat , kdyz..........
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
quelhar (admin) před 14 lety 26.05.2011 14:31 |Jiri, muzes nam prosim vysvetlit a objasnit to, co tu naznacujes a nikdy nenapises naplno? Napisu to naplno misto tebe:
Kretinsky si vydrzuje Plzen (mozna dokonce nejen ji) a defacto ovlada jeji vlastniky.
Otazky: Proc by proboha nechal Plzen vyhrat titul na ukor Sparty, do ktere rok co rok pumpuje minimalne desitky milionu? To je Kretinsky nejaky financni masochista, co rad utapi takove castky v necem, co mu ani nedela radost? Kdyz uz ovlada vice klubu, proc to nevyuziva proto, aby udelal dominantni Spartu a dela misto toho presny opak?
A nabizeji se i dalsi otazky - napriklad co by asi tak udelali fanousci Sparty, kdyby vedeli, ze Kretinsky uprednostnil v boji o titul jiny klub na ukor Sparty?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 14:48 |Děkuji Vám quelhare za tento příspěvek,taky už jsem Jiřímu napsal,že nachápu ,co to tady píše za fantazmagorie a kam na to chodí.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Jiri1 před 14 lety 26.05.2011 14:56 |Zdravim i kdyz jsem rad , ze se ti zjevne vraci psava nalada , je to o tom, ze nektere veci, kdyz napises a jsou pravdive , tak ses povazovan za silence, Kretinsky je velmi schopny byznysmen a tvrdy i na vlastni lidi a jeho aktivity treba ve fotbale jsou vseobecne znamy. Ja si treba vubec nemyslim, ze nektere nadrzovacky pochazeji z jeho dilny , osobne si myslim, ze pro jeho byznys je dobra i ta Plzen, zni to asi podivne , ale proste prachy , kterymi disponuje uz ovlivnily osud nejednoho klubu. Mne , ale zajima ten nas , jiste je pozitivni, ze Natland a spol. deklaruji zachovani kvality kadru i obmenu jen tam ,kde je to nutny , dobra je i ta dohoda s Enikem , kterou zrejme brzo oznami alespon doufam, horsi uz je to treba se zamery okolo klubu, protoze az na finance klub je stabilizovan, potrebuje jen kvalitu.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 15:15 |Jo psavá nálada se mi vrátila,ale oproti tobě se spíš snažím na něco najít solidní odpověď,i když uznávám,že se to moc nedaří .Kdežto tvé příspěvky jsou dosti často ,slušně řečeno,přitažené za vlasy a navíc si je člověk musí přečíst několikrát,aby vůbec pochopil,co tím básník chtěl říci.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Jiri1 před 14 lety 26.05.2011 15:38 |Nezlob se mezi nami je jeste jeden rozdil , ty info i ze Slavie mas a velmi dobre a bohuzel ho ne vzdy pustis i kdyz je to treba v zajmu nas vsech. Tim ti ovsem zase na druhou stranu muzu i Ja jen a jen dekovat, ze se snazis tady delat souhrny a makat na vecech , ktere by jine asi moc nebavili
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 16:37 |Jiří,nerad bych,aby jsi si myslel,že chci mít poslední slovo,ale musím na to reagovat.Bohužel (možná bohudík)můj zdroj informací mi jasně řekl asi před 6-ti týdny,že co se týče problémů kolem Slavie,tak se samozřejmě o to zajímá a leccos ví,ale protože to má z druhý ruky a může to být polopravda,tak takový info mi dávat nebude.Něco jinýho byl hokej a to mi taky řekl(jestli se něco od té doby změnilo ,to nevím už jsem s ním od té doby nemluvil).Kdykoli (myšleno před 6-ti týdny a dřív) jsem se ho ptal na situaci kolem Slavie a hlavně,kdo má být nový majitel,řekl,že neví ,ale v Kellnera nevěří.Takže ,bohužel žádné info nemám a tudíž nemám co pustit do éteru.Jinak k tvým informacím,já netvrdím,že si vymýšlíš a doufám,že jsi to tak ani nechápal,ale to co píšeš sice z něčeho vychází,ale je to podle mě strašně zveličený,nafouknutý (viz Křetínský a Plzeň a Ladislavovo vysvětlení).Zkrátka někdy méně je více.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 16:20 |Mám pocit, že to psal Jirka quelharovi ale očividně mu to nevadí, tak si sním můžete dopisovat dál :D
Vidíte kam až vás ta posedlost "po pravdě" dovedla? Dopisujete si s bláznem, který o tom nevím a myslí si, že si píše s někým jiným.. no není to k popukání? ;-)
Tak už to vážně neberte tak vážně a užívejte života, máte (doufám jako já) je jeden..
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 16:55 |Kmotře ,ty to vždycky tak vystihneš,to je úžasný.Jinak se neboj,života si užívám a až se situace kolem Slavie uklidní a snad i vyřeší,tak zde budu pouze příspěvky číst (samozřejmě se budu držet tvý rady a nejdřív udělám něco užitečnýho)a nejvíc se budu těšit na tvé výstižné a trefné připomínky.Sportu zdar a fotbalu zvlášť!
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 16:59 |No tak to je takové milé zakončení té naší disputace. Fotbalu zdar a Slavii zvlášť :-)
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Jiri1 před 14 lety 26.05.2011 14:59 |Tu posledni vetu jsem nejak prehledl, nemyslim si, ze by nekoho uprednostnil,dokonce si myslim ze byl dost nasrany , ale musis oddelit 2 veci byznys a sport a to on umi.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 15:06 |Když na tom byla Plzeň nejhůř, tak ji Křetínský pomohl půjčkou a i když bylo později po splatnosti, tak počkal a oni se mu za to odvděčili tím, že mu vyfoukli titul a tím další pokus o Ligu mistrů. Tak se chlapec urazil no ...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Jiri1 před 14 lety 26.05.2011 15:17 |Ted jste vystihl jeden moment, ano byl zrejme nasrany ,ale uvital bych kdyby jste zduraznil i to b, nikdo dodnes nevi zda-li mu to Plzen splatila a i kdyz se v tisku tvrdi , ze ano. A on muze byt klidne jeden z vlastnku klubu tedy dejme tomu trozhodujicich veritelu , viz nase propletence , kterym se treba dneska dobre bavi cela fotbalova verejnost a ktere nechceme videt. Ale uz i mne zajima jen jen budocnost Slavie , jinak at to resj jini.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
DrFe1 před 14 lety 26.05.2011 14:25 |Z on-line s Vrbou:
Co si myslíte o současné situaci ve fotbalové Slavii Praha? (Jakub)
Od mala jsem byl slávista, takže mě to mrzí, ale na druhou stranu jsem zastánce dodržování pravidel a je jedno, jaký je to Slavia nebo Houslice. A pokud je nedodrží, tak musejí existovat stejné sankce pro všechny. Slavii ale přeji, ať se uzdraví.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
quelhar (admin) před 14 lety 26.05.2011 14:33 |Docela by me zajimalo, o jakych pravidlech to mluvi...(?)
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 14:37 |Ještě bych to doplnil.A o jakých sankcích? To u nás taky existuje...?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Viking před 14 lety 26.05.2011 15:06 |pravidlech licenční komise které se účelově ohýbaly? nebo o tom, že Hašek dělá debila a (ne)uznává 110 mega za Enicem?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
PetCC před 14 lety 26.05.2011 15:10 |No asi proto, že se Hašek drží pravidel. A je zřejmé, že podle pravidel není současná situace ohledně dluhu mezi ENIC a Slavií pro udělení licence žádný problém.
Ono by mě překvapovalo, kdyby byl. Protože by pak muselo odejít do 3.ligy kolem 10 ligových klubů.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
smely (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 20:23 |jiz mne dost unavuje to neustale omylani dluhu vuci Enicu, o kterym, nejen novinari pisi pri kazde zmince o Slavii. Tak tedy jeste jednou na vysvetlenou, snad uz to pochopi i mene bystrosti nadani jedinci. Spor mezi akcionari jednoho klubu (a je jedno zda-li se handrkuje Jarda s Milanem nebo Enic s Natlandem) nemuze mit vliv na udeleni licence. Jedna se o spor dvou akcionaru a pripadny dluh nebo nedluh je vnitrni zalezitosti klubu. To jen nekonecne masirovani ze vsech medii vsechny tak zblblo, ze si ted 90% naroda mysli, ze Slavia jsou podvodnici. Znovu opakuju, ze pokud Natland uhradil zavazky vuci vsem subjektum, tak jak je potrebne k udeleni licence (hraci, stat, zamestanaci atd.), tak je to cisty. Nas vnitrni spor. resp spor Natlandu, rebicka a enicu s tim nema nic spolecnyho a teoreticky by to melo bejt vsem sumak, pac co je komu do toho esi po me moja stara chce vratit prachy co sem si pucil na pivo...ze...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Jiri1 před 14 lety 26.05.2011 15:07 |A opet Quehlare , vis moc dobre o cem mluvi, jak to je s temi pravidly a co tim mysli, rek to treba i Hrdlicka v poradu CT jasne a celkem pravdive.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Rottax (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 16:09 |Ohledně tiskovky jsem našel jen toto. Je tam sice čas 14:10,ale asi to bude ono. http://m.ihned.cz/c4-10105050-51942670-700000_pdadetail-natland-akutni-zachrana-slavie-stala-25-milionu-korun
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 16:14 |Jojo to bude ono.. S Enicem už finalizují a věří, že to dobře dopadne, tak snad se s ním dohodnou a bude konečně klid.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Wommi před 14 lety 26.05.2011 17:06 |..jinak je tam docela zajimava ta informace ohledne dluhu vuci ENICu, ...vime o nem, ale neni v CR splatny,...
toto totiz mohla byt take informace, ktera byla uvedena pri podkladech pro tu licenci...
Nejlepsi je, jak se tu kazdej novinar chyta kdejakeho stebla, aby se na tomdle tematu moh povozit a idealne si rejpnout, jakoze stejne svaz ustoupil slavii...nakonec jsou to pak takovy zvasty, ze to by jeden fakt zvracel,....
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Marrak před 14 lety 26.05.2011 16:16 |Dnes bylo v MF Dnes pekny shrnuti ohledne Key Investmentu, kdo necetl, kouknete..
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ferguss před 14 lety 26.05.2011 16:33 |Tiskovka podrobněji:
http://aktualne.centrum.cz/sportplus/fotbal/domaci/clanek.phtml?id=701643
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kublaj před 14 lety 26.05.2011 16:43 |http://imageshack.us/f/804/platil.jpg/
podobnost čistě náhodná?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
samciz (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 17:16 |to je ubohost, že se nestydíš...
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kublaj před 14 lety 26.05.2011 17:48 |ironie, či zaslepenost?
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
samciz (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 17:58 |Ani jedno, ani druhé. Srovnávat p. Platila s Kim Ir-senem a Kim Čong-ilem nemohu, i kdybych ho považoval za zloděje. A omlouvám se, ani si z toho nedokážu dělat legraci.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Kublaj před 14 lety 26.05.2011 18:02 |spíš si všimni jak jsou všichni tři vyžraní, jinak samozřejmě chápu, že jeden průměrnej estébák je lepší než dva masový vrahové.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
DrFe1 před 14 lety 26.05.2011 17:21 |Tady novinář Macháček tvrdí, že Řebíček se Sisákem jsou jedna parta přes jakéhosi Střelcce .... já už snad nechci ani nic vědět.
http://machacek.blog.ihned.cz/c1-51941630-poslanecke-platy-rebickova-parta-a-koci
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
spojka před 14 lety 26.05.2011 17:50 |Najednou mají všichni novináři potřebu napsat něco o Slavii. A protože jsou to většinou novináři, kteří v životě něco tak pokleslého, jako je fotbal, nesledovali, vyleze z toho vždycky snůška blábolů a polopravd. Například na webu Aha opět exceluje rádobynovinář Němeček.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 18:35 |Tak včera jsem byl v obdobné situaci po přečtení různých článků o Řebíčkovi,jako teď DrFe1
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 17:34 |http://fotbal.idnes.cz/slavia-driv-utracela-penize-ktere-jeste-nevydelala-zjistil-natland-1pz-/fotbal.asp?c=A110526_152511_fotbal_mn
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
mart před 14 lety 26.05.2011 17:44 |ale jo, dobry.
Nejvetsi bomba je ale, ze se snad poprve za nejmin pul roku objevuje clanek na oficialkach do hodiny od tiskovky.
To tu uz dlouho nebylo :)
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 17:59 |Tohle je dobrý:
Proces restrukturalizace zahrnuje také důležitou valnou hromadu a představení nového managementu klubu, která byla předběžně oznámena na 15. června. První fáze restrukturalizace by měla skončit krátce před startem nového soutěžního ročníku.
(kdopak že si to bude hledat nové místo)
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 18:03 |No ,ale chybí tam ta část o špatném hospodaření minulého vedení.Dosti trapný.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 18:09 |Klíčové bude, koho vyberou jako sportovního ředitele, jenže to bude až za ty tři týdny.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 18:41 |Tak tři týdny se to dá ještě vydržet,hlavně,aby to byl někdo schopnej,kdo nebude s námi jednat,jak s blbečkama a nebude tam nastrčenej ještě od Rosena.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 18:18 |Natland dnes znovu potvrdil, že ENIC drží ve Slavii stále 16 procent akcií, třetinu má bývalý ministr dopravy Aleš Řebíček. Oba hlavní akcionáři chtějí spolupracovat, ale dohromady prý zatím s ENIC nejednali.
martyni - poslední věta, kdo asi doprovázel Natland při jednáních v Anglii ? Tajný investor, ty novináři jsou fakt neschopný.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 14 lety 26.05.2011 18:49 |Ladislave ,dávám sem sice starší odkaz,ale možná ne úplně marnej:
http://fotbal.idnes.cz/fotbalova-slavia-meni-hlavniho-majitele-f0u-/fotbal.asp?c=A071214_165701_fotbal_rou
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 13 lety 26.05.2011 20:42 |Tak mám dojem po přečtení tohoto článku,že Platil nejspíš generálním ředitelem zůstane:
http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/105862/trenerem-slavie-by-mel-zustat-michal-petrous.html
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 27.05.2011 08:41 |Postavili se za něho (nepřímo) hráči, viděl bych to tak 50 na 50, ale spíš si myslím, že do toho nebudou chodit a zatím ho tam nechají. Největší problém je, že zatím rozhoduje o sportovních věcech a fotbalu nerozumí. Po jeho včerejším vyjádření, že se bude rozhodovat o tom, zda se uplatní opce na Pospěcha, jsem myslel, že mě trefí šlak. Kdo jen trochu fotbalu rozumí, musí vidět, že bez něho to v útoku nepůjde (nebo podobného "kladiva" vepředu, ale nové posily nebudou).
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
travel (přítel SN) před 13 lety 27.05.2011 09:28 |Já samozřejmě nevidím do pozadí,ani hráčům do hlavy,ale selským rozumem mi přijde nelogické,že by měl být gen. řed. člověk,kterého tam dosadil Rosen.Čili člověk,který se na té příšerné situaci spolupodílel a těžko tam dosadil Platila proto,aby rozkryl všechny podvody ,co se tam děly (spíš naopak) ,zatímco podle vyjádření Natlandu oni tomu chtějí přijít na kloub ,zkrátka mi to moc neladí.K tomu sportovnímu řed. píše slaviator,že už je zřejmě rozhodnuto,kdo jím bude.
Re: Včera další setkání se zástupci Natlandu
Ladislav (přítel SN) před 13 lety 27.05.2011 09:38 |Kdyby Slavia byla klasická obchodní firma, tak ho vymění hned.
Ale není, je to fotbal, slavný klub, média a hlavně citlivá záležitost - hráči. No, hlavně, aby už nastoupil sportovní manager. Musí se podepsat Pospěch a vyřešit brankář.