Názory

Slavia - Liberec

Dva dny diskutujeme se slávisty jak přistupovat k dalšímu zápasu s Libercem. Ani jeden z nás podobný pocit dosud nezažil. Zásadní otázka zní: "Co je víc? Láska ke Slavii nebo nenávist ke Spartě?" Všichni tvrdíme, že láska ke Slavii, ale všichni se přikláníme k tomu, že by momentálně pro vývoj tabulky bylo lepší s Libercem prohrát, protože vidět rudý bulíky, jak jim uniká po 6 letech titul, by bylo k nezaplacení. Chci se z toho vypovídat, protože doufám, že se tím nerouháme ke slávistickému Bohu a že nám odpustí. Zajímalo by mě, jak se k tomuto problému staví slávistická obec. Pište, prosím, reakce, budu vděčný za jakoukoliv odezvu, protože jsem fakt rozpolcenej, díky.

Komentáře (31)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Liberec

    Thebigo     před 23 lety 10.04.2002 17:33 |  
    0 0

    Především bych nebyl tak sebevědomý, nebo? je také možné, že nás Liberec porazí tak jako tak - a? k zápasu přistoupíme zodpovědně či ne. Zároveň jsem však proti jakémukoli vypouštění sobotního utkání, už jen proto, abychom se nesnížili na úroveň Sparty; totiž abychom stejně jako oni v dobách Machů, Horníků a Rezešů a nyní v časech Miroslava Pelty dělali z ligy neregulérní záležitost. A navíc - porovnáme-li nynější sportovní kvality obou týmů, zdá se mi nevyhnutelné to, že titul skončí na severu čech.

  2. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 10.04.2002 17:50 |  
    0 0

    Rozhodně jsme přesvědčen, naše mužstvo by mělo hrát naplno a snažit se udělat co nejlepší výsledek, to jest vyhrát nad mistrem ligy. Já si také přeji, aby Liberec ligu vyhrál, ale fair.

  3. Re: Slavia - Liberec

    ERIK (host)     před 23 lety 10.04.2002 17:54 |  
    0 0

    Situace je jasná. Nám výhra k ničemu nepomůže. Liberci velmi. Mě osobně by vyjímečně prohra vůbec nevadila. Navíc Liberec není vůbec špatné mužstvo, takže by to ani nebyla žádná potupa.

  4. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 10.04.2002 18:43 |  
    0 0

    určitě jsem jednoznačně pro, aby jsme tento zápas nevypouštěli. Naše neporazetilnost i po derby je tuším jedenáct zápasů a čím víc takových zápasů tím větší bude naše sebevědomí. Pryč s řečmi o přáních, že když tak Liberec bude. To mě vůbec jako Slávistů nezajímá. Mě je stejně jedno, kdo získá titul a mrzí mě ,že to nebude moje milovaná Slávia.Souhlasím s jedním,že Spartě ho nikdy nepřeju ani nefandím v Lize mistrů atd.

  5. Re: Slavia - Liberec

    Richi (admin)     před 23 lety 10.04.2002 18:55 |  
    0 0

    Uz jsem se tez rozhodl, zapas rozhodne nevypoustet a makat a snazit se zvitezit. Jestli chce Liberec titul, musi si ho umet vybojovat. Treba nas i tak porazi, ale hraci musej odvest na hristi maximum, musej makat, makat a makat, jako by se hralo o titul. Preci jen, v lize Liberec dost dlouho nikdo neporazil a toto by byla velmi dobra vyzitka pro nas tym a i povzbuzeni do dalsi prace. Liberec ma naskok 3 bodu a kdyz prohraje, tak je stale na tom lepe, nez Sparta. A stejne si myslim, ze Sparta urcite jeste poztraci body, treba v Ostrave ci v Teplicich.
    Titul preji Liberci, kteremu jsme jiz pomohli remizou na Sparte a zalezi na nem, zda na to bude mit az do konce sezony!

    • Re: Slavia - Liberec

      (host)     před 23 lety 12.04.2002 10:33 |  
      0 0

      Skutečně jsou mně bližší názory "nevypouštět" zápas s Libercem. Nechci mít pocit, že máme něco společného s nějakými domluvenými výsledky apod. Jsem i toho názoru, že by kluci měli nastoupit v silné sestavě, ne s náhradníky. Myslím, že si chtějí zpátky získat důvěru svých fanoušků a tu si získají (podle mého názoru) dobře odvedenou prací na hřišti. Myslím, že z diskuse vyplývá, že takto uvažuje větší skupina fanoušků. A proto "Slavia do toho"!

  6. Re: Slavia - Liberec

    BigFan     před 23 lety 10.04.2002 19:37 |  
    0 0

    Již jednou jsem řekl, že vypouštět zápasy je cesta do pekel, začne to tím, že pustime zápas ve vyšším zájmu (viz potupa Sparty) a skončí to prodáváním zápasu jednotlivými hráči. Úvahy o tom jestli je výhodné prohrát jsou příznačné pro naše zeměpisné šířky, ale podíváme-li se do anglické ligy nebo na zápasy NHL v hokeji, je vidět, že se tam maká naplno v každém zápase. Proto také diváci na tyto zápasy chodí a ani je nenapadne myšlenka, že dneska tam nepůjdu, protože je to dopředu dohodnuté.
    Vrátím-li se k naší situaci, tak se ptám: Kdo nám dá co zadarmo? Nebo můžeme spoléhat na nějaké dohody? Ne já si myslím, že je třeba spoléhat se jen sám na sebe a snažit se být lepší a prostě bojovat (aspoň na hřišti vždy fér a o výsledek se poprat). To, aby rozhodovaly opravdu jen výkony na hřišti musí svou politikou a váhou své diplomacie zajistit vedení Slávie. Když budeme v pohodě, tak nám může být jedno jak hraje Sparta, prostě budeme lepší!
    P.S. Jinak souhlasím i s tím, že Liberec se současnou výkonností nepotřebuje něco darovat. A proto hrrr na ně!

  7. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 10.04.2002 20:34 |  
    0 0

    Navrhuju dát šanci hráčům ze šiřšího kádru (Kozák, Kalivoda, Švancara, Václavík), z béčka (Stibůrek, Hottek, Mejzlík, Kratochvíl, Penc) a dorostu (Knobloch, Táborský, Zachariáš, Musil), a? se poperou! Teď jsem četl, že prohráli s Příbramí v plné síle 4:2, to neni tak špatný! Liberec je porazí, pro ně to bude zkušenost, Sparta nezíská titul, a všichni budou spokojený!!!

  8. NEVYPOUŠTěT !!!

    DDS     před 23 lety 10.04.2002 20:38 |  
    0 0

    Mám jasno - nevypouštět, snažit se vyhrát. Přitom ovšem trochu šetřit síly.
    I když vyhrajeme, tak Liberec ten titul ukope, to je jasná věc...
    A proto - BERME JEDINě VÍTěZSTVÍ !!!

  9. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 10.04.2002 20:39 |  
    0 0

    Zasadni otazka je uplne nekde jinde: Nemeli jsme toto resit pred poharovym utkanim??? Kdo tam byl, vi, ze vykon Liberce byl prinejmensim hodne diskutabilni (proc nehrali hvezdy?? - jen tak??). Jestli uz doslo pred timto zapasem k nejake dohode (coz si myslim doslo), tak by ted to poruseni dohody bylo vetsi svinstvo, nez vypusteni zapasu.... . A pochybuji, ze je to cele v rovine "date nam zapas" - spis bych to videl "Hrajte jak umite, ale bez Dostalka, Kuky.....atd." - v tomto pripade by to bylo podle meho nazoru zdaleka nejakceptovatelnejsi a nejcistsi......

    Proto: Slavie do toho!!!!! Liberec mistr!!!!!

    • Re: Slavia - Liberec

      (host)     před 23 lety 11.04.2002 18:15 |  
      0 0

      to si asi byl na jinym zápase. za libe nehrál pouze Koloušek, jinak všichni. a že jsme dostali málem goal v posledních minutách, kdy to nějaký náš obránce vykopával z brankový čáry si asi taky nepamatuješ. tyhle řeči mi vadí.

      • Re: Slavia - Liberec

        (host)     před 23 lety 12.04.2002 11:21 |  
        0 0

        Ty si opravdu myslis, ze to bylo ciste???????

  10. Re: Slavia - Liberec

    Rebellor     před 23 lety 10.04.2002 20:50 |  
    0 0

    Vypustit no to snad nemyslíš vážně...?!!!
    Momentálně je pro mne Liberec druhým nej. hned po Slávii, ale ligovej zápas je ligovej zápas... Hlavně... My to neovlivníme...! Tak a? koukaj vyhrát a sebevědomí a chu? do další sezony pujde rapidně nahoru...!

  11. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 10.04.2002 23:55 |  
    0 0

    Příšerná otázka.Když to trochu přeženu za takové názory bych zavíral.Zásadní otázka totiž zní:Hrát v životě fér nebo bejt levej.Mulatka se už asi rozhodl.Nechci zde působit jako kazatel morálky.Vím ,že život se nedá prožít bez chyb,ale tu a tam ,ne často ,někdy se podaří ,že máte to štěstí a stanete se součástí spravedlnosti.Věřte mi, je to úžasný pocit.Gary

  12. Super otázka

    Carlos     před 23 lety 11.04.2002 00:40 |  
    0 0

    Já naopak myslim, ze je ta otázka velmi na míste. At rikate, co chcete, kazdeho podobne uvahy musely napadnout (jinak se nikdy nekoukal na ligu). Nema cenu hrat si na poctivce, ktery nema ani potuchu, co je to podvod (viz výše). Navíc si myslím, že v tomhle pripade ani o podvod nejde. Tymy, ktere hraji treba pohary, take nektere ligove zapasy vypousti, prestoze by je mohly v pohodě vyhrat. Tim nahravaji jinym muzstvum. Nad tím se jeste zadny poctivec nepozastavil! Jak je to mozne? Vzdyt to je ten samy pripad. Jde tu o priority. Jen v nasem pripade otazka nestoji, jestli liga nebo pohar, my se ptame, jestli Liberec nebo Sparta. Mam pocit, ze v soucasne chvili je pro Slavii nejlepsi volit Liberec. Mylim, ze Sparta nam utekla uz tak dost daleko a nema cenu ji pomahat k dalsim penezum z LM.
    add poznamka ohledne ferovosti NHL. Musim vas upozornit, ze i v Americe ziji pouze lide... a penize maji taktez radi.

  13. Re: Slavia - Liberec

    kohout     před 23 lety 11.04.2002 00:51 |  
    0 0

    Nééé já nechci aby to Liberci pustili. Liberec je dobrej - prohrát klidně můžeme. Jenomže jde o to jak ta prohra bude vypadat...Buď odevzdaný výkon nebo bojovnost a vůle. Prostě nechci, aby se o Slavii psalo že prodává zápasy. A klidně mi někdo říkejte, že žiju v nereálnym světě a že zápasy prodává každý.

  14. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 11.04.2002 00:53 |  
    0 0

    Jsem jednoznačně pro jakoukoliv pomoc Liberci!Liberec se snaží titul získat normálním a čistým způsobem.Neznám jediný případ z letošní ligy,kdy by zvítězil zvláštním způsobem/penalty,č.karty atd./
    Sparta těchto věcí využívá již desetiletí a každý tým,tedy i Liberec,má slabší chvíle.Do konce ligy jistě nějaké body ztratí a já si nepřeji,aby to bylo u nás.Sparta je schopná si pohlídat věci i mimo hřiště
    a tím pádem ligu vyhrát za jakoukoliv cenu.Když to Liberci neprodáme za peníze,ale jen prostě necháme,tak konečně rudý svině uviděj,že ne vše se za peníze dá koupit.

    • Re: Slavia - Liberec

      Petas     před 23 lety 11.04.2002 09:11 |  
      0 0

      Souhlas s každým kdo říká a? pomůžeme Liberci v honbě za titulem. Sice jsem SLÁVISTA ale vidět jak SPARTA končí až druhá by prostě byl k nezaplacení. Doufám že aspoň vyhrajem pohár. A? žije SLAVIA!!!!!!!!!!

  15. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 11.04.2002 09:19 |  
    0 0

    Vypouštět v žádném případě ne. To si nemůžeme dovolit. Není to hodné Slávie a navíc to všichni čekají. Jediné, co je možné, nechat odpočinout tak 2-3 (ne více) hráče základního kádru, jako to udělal Liberec v poháru. Jinak ale na hřišti musejí všichni makat. Šaškárnu nedopustit.

    Rak

  16. Re: Slavia - Liberec

    herwig (host)     před 23 lety 11.04.2002 09:59 |  
    0 0

    Souhlasím s většinou příspěvků, zápas bychom neměli vypustit... A? se rozhodne na hřišti a a? už je výsledek jakýkoli, a? se nemáme za co stydět. Mimochodem, stejně se najde dost \"rádoby fanoušků\", kteří nám v případě remízy či naší prohry budou dohodu Libercem předhazovat. S tím nic nenaděláme, co se mě týče jsem celkem v klidu. O nepříliš průhledných praktikách některých klubů (Sparta, Žižkov) nemá cenu se bavit. Jedna věc tu ale nezazněla, a to, že ve hře je stále také Viktorka :-( Doufám, že jim to v posledním kole pořádně nandáme za tu frašku, co předvedl Žižkov za výrazného přispění rozhodčích na podzim... Slávie do toho... Mistr - Liberec! (alespoň letos, jelikož příště to budeme my! :-)

  17. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 11.04.2002 10:32 |  
    0 0

    Se zajmem ctu komentare k tomuto tematu .take nemam rad Spartu a nepreju ji titul ,take bych si pral aby Slavka stale makala na plno ale mam dojem ze toto zde vubec neni hlavni problem .Uz to tady zaznelo nemeli jsme se o tomto bavit pred poharem !!! Jak by reagovali ti co ted chteji Liberec porazit kdyby / podotykam kdby / nabidku meli zvazit pred poharem .Fotbal je hrozne moc o stesti a to je velmi vrtkave .Co kdyby jsme prohrali pohar a pak vyhrali ligu .Vlastne jsem rovnocenne muzstva jen by jsme meli oba trochu smuly ze .Takze jestli ted prohrajem tak mne to vubec nebude vadit .Radsi Slavku uvidim v poharu a Liberec na trune nez pak plakat ze jsme neviuzili toho co Sparta dela uz radu let a vubec se nestydi .

  18. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 11.04.2002 10:34 |  
    0 0

    Opravdu skvostný český nápad debatovat veřejně jestli "naše milovaná Slavie" pustí zápas Liberci.
    To by mě zajímalo, jestli třeba v Leedsu řeší
    fanoušci, zda pomůžou Arsenalu, když porazí
    nebo neporazí Manchester.... A vůbec řešeno
    do důsledků: když ta debata vyzní pro vypuštění
    zápasu, tak to oznámíme hráčům a oni se podle
    toho zařídí?



    • Re: Slavia - Liberec

      mulatka (host)     před 23 lety 11.04.2002 12:26 |  
      0 0

      Tahle debata je především o tom, co v těchto dnech cítí slávistický fanda. V životě by mě nenapadlo, že hráči Slavie budou nastupovat na hřiště s vědomím, že nesmějí vyhrát. To by to mohli rovnou zabalit a jít prodávat zeleninu. Tohle je čistá diskuse o normálních lidských pocitech a názorech na to, co by komu vadilo nebo nevadilo!

  19. Re: Slavia - Liberec

    Mattz     před 23 lety 11.04.2002 13:48 |  
    0 0

    Ja se jenom připojuju opět s nabídkou takového malého zájezdu z Karlových Varů (Ostrova), na Slávii s Libercem. Myslim si že to bude stát za to! Tak kdo by jste měl zajem tak se ozvěte na: mattz@seznam.cz.

  20. Re: Slavia - Liberec

    Mattingly (host)     před 23 lety 11.04.2002 14:47 |  
    0 0

    Dáme jim trojku, abysme jim moc nezkazili skore. Navíc Koš?álové vykopou v Ostravě maximálně remízu, takže to zůstane stejný.

  21. Re: Slavia - Liberec

    Serf     před 23 lety 11.04.2002 14:56 |  
    0 0

    Určitě nevypouštět! Zaprvé takovej zápas se potom může promítnout i dále, tým se dostane do "srabu" a ani ten pohár nakonec nemusím dopadnout. Je to přílliš velký hazard! Navíc Richi to spočítal dobře, i kdybycom nakrásně Slovan porazili a "vzali" mu body, ještě jej Sparta nedostane, pořád jí bodík bude chybět.

  22. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 11.04.2002 18:25 |  
    0 0

    No dobrý no. řeči o poctivosti mi přijdou směšný. Rozhodující je pro mě pocit. Určitě nebudu mít tak dobrý, když porazíme Liberec, než když spartička bude plakat. to je vše, co chci říct.
    btw. stejně to skončí remízkou. čistě. Jamie

  23. Re: Slavia - Liberec

    Richi (admin)     před 23 lety 11.04.2002 19:05 |  
    0 0

    Nekteri lide nam zaslali reakci k tomuto tematu pomoci clanku a jelikoz to nechceme davat na uvodni stranku, uverejnime to zde.

    Autor: capek
    "Chci také dát svůj příspěvek k utkání Slavia-Liberec. Jako slávista nemůžu souhlasit s žádnou kalkulací, máme na to porazit Liberec i v ligovém zápase."

    Autor: kozi
    "Myslím,že nemá cenu spekulovat.Hráči ze sebe určitě vydají všechno a budou se snažit uhrát co nejlepší výsledek.Klidně můžou prohrát,ale to jen v tom případě,že bude Liberec lepší a přehraje nás na hřišti.Spekulace o domluveném výsledku jsou podle mě naprosto nepodložené a scestné.Slavia do toho!!!"

  24. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 11.04.2002 20:47 |  
    0 0

    Osobně bych si počkal, až Baník rozseká Spartu
    a pak bych se vrhnul na Liberec.Nebudeme přece troškařit:-)

  25. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 13.04.2002 15:18 |  
    0 0

    Bylo by pěkne porazit Liberec, ale SPARTA si zaslouzi konecne prohrat. Myslin si, že remiza je dostačující, neprohrajem a ani nikomu výrazně nepomůžeme. Naše jarní neprazitelnost je taky důležitá a neměli bychom o ni přijít.

  26. Re: Slavia - Liberec

    (host)     před 23 lety 13.04.2002 15:46 |  
    0 0

    Myslim, ze stale muzeme dohnat Bohemku a proto bychom nemeli stratit zedny zapas. Sparta ma formu jak maly kluci a porazi se sami, na titul nemaj a skonci tak treti. A budou radi. Nadruhou stranu bychom se meli spise soustredit na pohar. VERIM TYMU ZE HO ZISKA A PORAZI I LIBEREC, S NIKYM NENANE MIT SOUCIT A NIKOMU NADRZOVA.