Fanoušci Slavie

Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

Vzhledem k aktuálnímu dění kolem našeho milovaného klubu vydává hnutí SDS následující prohlášení.

1) Hnutí SDS je velmi silně znepokojeno konáním zástupců majitele klubu, především pak pana Antonína France, který se prohlašuje za majoritního vlastníka. Antonín Franc odmítl několik velmi konkrétních nabídek, po kterých by následovaly okamžité kroky k řešení krizové situace - do které se Slavia dostala právě díky činnosti jejích majitelů, tedy i pana France. Máme proto velmi pádné důvody si myslet, že pan Franc nemá zájem na řešení situace v klubu a jeho agonii cíleně prodlužuje. Proto důrazně žádáme pana France a ty, jež v klubu zastupuje, aby pustili Slavii ze svých rukou a dopřáli jí naději na záchranu někým jiným.
Současné kroky majitelů v nás vzbuzují vážné obavy, že se stále snaží dostat Slavii do konkursu a aktiva převést na "novou Slavii." Pokud se tak s posvěcením ČMFS stane, přestože činovníci svazu to dosud nepřipouštějí, bude pro fanoušky nepřijatelné tuto "novou Slavii" podporovat.

2) Hnutí SDS je znepokojeno tím, že Slavii se má pokusit zachránit společnost Natland Group, která mimo jiné stála za společností Falkonida, tedy jednou ze společností, které v současnosti vlastní akcie Slavie. Důvěryhodnosti společnosti Natland Group nepřidává fakt, že se mluví o jejích kontaktech na kmotry pražské ODS Janouška a Hrdličku. Pokud se Natland Group opravdu rozhodne Slavii pomoci, budeme velmi bedlivě sledovat její další činnost a upozorňovat na aktivity, které budou moci být chápany jako v rozporu se zájmy klubu. Jak už jsme deklarovali dříve, fanoušci jsou nositeli slávistické tradice. Považujeme za naprosto nezbytné, aby jakýkoli případný investor či majitel považoval fanoušky za své partnery. V tomto ohledu musíme konstatovat, že první kroky společnosti Natland Group nebudí směrem k fanouškům velkou důvěru.

3) Hnutí SDS chápe rozhořčení slávistických Ultras a důvody, které je vedou ke svolání protestní akce před pohárovým zápasem se Sigmou Olomouc. SDS tuto akci neiniciovalo, ale rozumí jí jako svobodnému vyjádření názoru na stav v klubu.

Komentáře (65)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    Gino     před 14 lety 05.05.2011 11:39 |  
    0 0

    Vy souhlasíte s akci ultras?
    Já je sice taky chápu, ale velmi nerad bych tímto protestem poškodil hráče, kteří makají a snaží se vyhrávat - chtějí vyhrát pohár a případná kontumace by jim to téměř jistě zmenožnila. Nestačilo by nechat hru běžet a, jak se píše v prohlášení ultras, dojít si za těmi vlastníky/zástupci slávie do VIP prostor, případně si na ně počkat?

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      lassiter     před 14 lety 05.05.2011 11:43 |  
      0 0

      VIP prostory budou dnes jistě narvané k prasknutí.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 11:58 |  
        0 0

        nehledě na to že pokud vím tak je to domluvené s hráči takže se to neděje proti jejich vůli

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          slamacek (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:13 |  
          0 0

          pak at kapitan vystoupi a rekne " vzdycky jsme s Vami" ! souhlasim, ze neni uz na co cekat, souhlasim, ze pokud hraci chteji hrat je poterba za nimi stat.
          otazka ale kdy a jak jinak protestovat? ted je vyborna prilezitost

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          mikebastak     před 14 lety 05.05.2011 12:59 |  
          0 0

          Hraci prohlasili, ze chteji hrat.

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:31 |  
          0 0

          Na www.superslavia.com sám Strašák uvedl,že o tom s hráči mluvil a pokud by byli kategoricky proti,že by do toho nešel.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        Hubas     před 14 lety 05.05.2011 11:59 |  
        0 0

        Dle mého názoru není na co čekat.Nejsem Ultras , ale tu to akci podpořím.Neustále slyšíme jen sliby a vše v poklidu plyne k zániku Slávie.
        Radši oželím nějaký příští rok pohár,stejně by jsme ho neměli s kým hrát a taky nemusíme projít přes předkolo.Ale neoželím to,že nebudu mít možnost chodit příští rok na Slávii když již nebuzde existovat.

        A hráči to pochopí...tady již jiná možnost není a jít na hřiště,bych bral jen začátek všeho...jinak je s námi amen.

        V lize bych to nedělal,tam by hrozil odečet bodů...tady ztratíme akorát možnost se poprat o pophárovou evropu a ta je ještě stejně daleko

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      japhy     před 14 lety 05.05.2011 12:02 |  
      0 0

      S tou akcí Ultras souhlasím, ale myslím, že by to měli konzultovat s hráči. Pokud ti už toho mají dost, tak budiž, ať se děje vůle boží. Pokud ale mají hráči ještě pořád chuť sportovně bojovat, neměli bychom jim v tom bránit.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        PUMAKING     před 14 lety 05.05.2011 12:04 |  
        0 0

        takže vlastně jen souhlasím s vámi :-)

  2. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    PUMAKING     před 14 lety 05.05.2011 12:03 |  
    0 0

    Asi se mnou mnozí radikální nebudete souhlasit, ale raději bych vše zkoordinoval s hráči a až podle toho se rozhodl pro způsob demonstrace. Co když kluci v sobě i přes to vše příšerné najdou ještě sílu se o to pohárové finále porvat, rozhodnou se hrát a my jim to zkazíme ?!? :-( Zničíme si i poslední šanci na úspěch a hlavně si to ta naše parta chlapů co bojují zadarmo za SLAVII (samozřejmě i sebe a bohužel mnozí už o angažmá jinde) nezaslouží. Domluvte vše nejdřív s hráči prosím !!!

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      japhy     před 14 lety 05.05.2011 12:16 |  
      0 0

      Jen tak pro pořádek vyjadřuji souhlas :)

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:43 |  
      0 0

      i muj nazor..

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        Viking     před 14 lety 05.05.2011 12:54 |  
        0 0

        Můj ne. Ač to kluci neřeknou na plnou hubu, víc než nějaká posraná Ondrášovka by pro ně být důležitější to, aby klub fungoval - jde o jejich zaměstnání.

        Bylo už tady X "mírumilovných" protestů a hovno z toho. Dokud nebudou hořet auta a lítat do VIPu nebo do Slávistické ulice kameny, nic se nezmění.

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:08 |  
          0 0

          Auta tam nebudou a ve VIP nikdo dulezity take ne, tot muj odhad..

  3. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    LordEdmund     před 14 lety 05.05.2011 12:04 |  
    0 0

    Dnes bez pořadatelské služby :-)Sice to na oko vypadá, že jim došla trpělivost s dlužníky, ale asi za tim bude zase nějaká Sisákovina.

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      Hubas     před 14 lety 05.05.2011 12:08 |  
      0 0

      Asi se bojí protestu a tak se raději bude hrát před prázdnými tribuny......naopak pokračovat a nedát jim dýchat...jde do tuhého a kličky již jim nesmí pomoc

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:10 |  
      0 0

      Dneska bude ještě "prdel"..

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        Artur (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:14 |  
        0 0

        Doufám ze si nenatrhnu p*del pri prelejzani toho plotu , proc ho museli udelat tak vysokej :-)

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:16 |  
          0 0

          Přelejzat? Bez pořadatelský služby bude ten plot za minutu jen vzpomínka..

          • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

            Artur (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:18 |  
            0 0

            Myslim ze komando z hvězdnych valek bude branit Eden do posledniho muže! :-)

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 16:10 |  
      0 0

      Asi to chtějí urychleně poslat do konkurzu a ,,drastické nezvládnutí pořadatelské služby´´ jim hraje do karet...

  4. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:15 |  
    0 0

    Redakce iDNES.cz dopoledne oslovila některé slávistické fotbalisty a zeptala se, co si o chystané protestní akci fanoušků myslí.
    Žádný z nich však nechtěl být jmenován, všichni chtěli zůstat v anonymitě.
    Že už fanouškům došla trpělivost, tomu se nedivíme, shodují se hráči Slavie. My jsme připraveni k dnešnímu zápasu nastoupit, ale jak se vypořádat s fanoušky, to je záležitost vedení, dodávají.

    Klucí chtějí hrát, to je fakt smutný, kam nás ti zkurvysyni dovedli, hráči "stojí" proti fanouškům, i když by všichni chtěli to samé, konečně už klid..

    Tak nevím co s tím, radši bych se opravdu podíval před Sisákův atd. dům..

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      Hubas     před 14 lety 05.05.2011 12:23 |  
      0 0

      Tak já to chápu jako jejich podporu ..oni si nemůžou dovolit nenastoupit..dostali by pokuty a pak by nemohli o ničem jednat ...ale dávají nám najevo,že to klidně můžemem udělat ...nikde nečtu,že by psali PROSÍME FANOUŠKY ABY TO NEDĚLALI CHCEME MOC HRÁT .... dle mého souhlasí s akcí

      oni nic nemůžou my ano

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      DrFe1     před 14 lety 05.05.2011 12:29 |  
      0 0

      Vidíš tam něco co tam není. Z ničeho nevyplývá, že by fotblisté byli proti fanouškům.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        Viking     před 14 lety 05.05.2011 12:49 |  
        0 0

        Ideální by bylo, kdyby kluci v dresech šli za fanouškama do toho kruhu...

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          Artur (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 12:54 |  
          0 0

          Myslíš že budeme moci přešlapovat nebo všichni v tom kruhu?

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:34 |  
          0 0

          Mám obavu,že hráči se musí držet trochu stranou,protože by jim za to mohli napařit pokutu a tvrdit,že jim nic nedluží.

  5. když tohle řiká "naše štístko"

    antygl     před 14 lety 05.05.2011 13:20 |  
    0 0

    (ČTK) Víru v záchranu fotbalové Slavie už pozbývá také bývalý hráč sešívaných a současný manažer české fotbalové reprezentace Vladimír Šmicer. Podle něj je neuvěřitelné, kam až situace ve Slavii došla, a nechápe neochotu současného majitele klubu jednat. Právě to je prý hlavní zádrhel ve snaze nalézt řešení.

    "Musím přiznat, že z toho nemám dobrý pocit. Jak jsem si byl ještě před měsícem jistý, že to dobře dopadne, tak teď je ta nejistota ve mně hodně veliká. Dávám tomu tak padesát na padesát," řekl Šmicer na dnešním setkání s novináři. "Ta situace ve Slavii není normální. Je neuvěřitelné, kam až to došlo. Co vím, tak tam peníze nejsou opravdu na nic," dodal.

  6. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:28 |  
    0 0

    Díky SDS, že jste zde zveřejnili prohlášení a doufám,že se to objeví i v některých denících.Možná je škoda,že jste to nezveřejnili již včera po nic neříkajícím tiskovým prohlášení, ale přesto ještě jednou díky a v žádném případě to nesnižuje mou důvěru ve Vás!

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:44 |  
      0 0

      Konečně na ČP velmi zajímavý článek (rozbor současné situace ve Slavii a možný budoucí scénář) od p. Léka. Určitě si to přečtěte a Vy Ladislave tuplem.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 14:28 |  
        0 0

        Teď Vám Travele nerozumím, proč si to já mám přečíst tuplem ?
        Autor tam shrnuje celkem známé věci, jediná novinka je (Předseda představenstva společnosti Natland Group Tomáš Raška nám sdělil, že před dnešním pohárovým zápasem s Olomoucí by hráči měli obdržet zálohy na dlužné výplaty. To by mohlo uklidnit fotbalisty i fanoušky). To je samozřejmě reakce na akci ULTRAS.

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          mart     před 14 lety 05.05.2011 15:20 |  
          0 0

          nemyslim si, ze to byla od travela vytka, ... spis povzbuzeni.
          "Jste ted jako nas General Syrovy" :)
          (prosim odpustte autorovu licenci, jedna se o klasicky smich skrz slzy)

          • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

            travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 16:14 |  
            0 0

            marte,aby to nevypadalo,že se zde jenom vykecávám,tak pro Vaši informaci, dnes jdeme se synem do Edenu a rozhodně se akce (doufám,že už se nezruší) zúčastníme.

            • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

              mart     před 14 lety 05.05.2011 16:32 |  
              0 0

              No tak vidite.
              Ja se zase priznam, ze nejen, ze neprijdu, ... ale ani mi nejde satelit.....
              Zena se mraci, ze sem bud v praci (kde nic nedelam a cucim do SN), nebo sedim doma u pocitace, .... a cucim do SN. V nejlepsim pripade prej koukam na hokej, ... co je navic s divnym komentarem. (nejde mi sat, tak to honim pres pocitac a tam je nejlepsi kvalita obrazu z Polsatu)
              ...navic me boli rameno :(.
              Proste pohadkovy kveten. Pan Macha by to lepe nenapsal......

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 15:30 |  
          0 0

          Ladislave proto, že pokud by se ten scénář ,co popisuje p. Léko naplnil,pak by to odpovídalo tomu , čemu jste sám věřil a zřejmě i proto byl tak optimistický.

      • Česká pozice

        Mac     před 14 lety 05.05.2011 14:41 |  
        0 0

        Tak pan Léko mě taky zklamal, pořád se tvářil, jaké že má zákulisní info a ve skutečnosti neví vůbec nic, jako všichni ostatní. Ten článek pouze shrnul všechny fakta, která už byla známa z jiných médií.

        • Re: Česká pozice

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 15:26 |  
          0 0

          Ne tak docela.. ČP říká dvě zásadní věci: 1) že by dnes měly byt zaplaceny penize nebo jejich cast, 2) že po Natlandu přijdou "velký kluci". To je zásadní a to zatím nikde nebylo, akorat tady to rikal Ladislav.. taky to od travela chapu nikoli jako vytku, ale povzbuzeni. Pokud je to pravda, tak aspon drobna nadeje, ze to dopadne....

          • Re: Česká pozice

            travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 15:34 |  
            0 0

            Koukám,že jste to martyni pochopil,na rozdíl od Ladislava, správně.Tak z mé reakce na jeho dotaz už to snad bude i pro Ladislava jasný,jak jsem to myslel.

            • Re: Česká pozice

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 15:45 |  
              0 0

              Mam-li se nechat unaset touto optimistickou variantou.. vzpominam, ja jste tvrdil, ze jedna veci je udelat poradek a druha zamest stopy.. no on Natland muze mit za ukol oboji, nemusi se to nutne vylucovat.. to prvni by zajistilo zpusobilost slavie k prodeji, to druhe zajmy a beztrestnost stavajicich majitelu / pridruzenych mafianu / managementu..

              • Re: Česká pozice

                travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 16:01 |  
                0 0

                Ano ,pokud je pravda, že Natland jsou zase ti samí "podnikatelé",pak svůj názor ,že v tomto případě nejde o to udělat pořádek,neměním.Na druhou stranu nevidím ,co se případně odehrává mezi Prahou 10 a P.K.(snad P.K). Jistě nemusím říkat,jak bych byl rád ,kdyby vyšel Ladislavův názor a já se mýlil.

                • Re: Česká pozice

                  mart     před 14 lety 05.05.2011 16:17 |  
                  0 0

                  Nejsem si jist, ale mohlo by se jednat o prehozeni majetku z leve ruky do prave(nebo naopak). Pri takove operaci je mozne nektere dokumenty ztratit. Stejne tak je mozne vyrobit prevodni smlouvy tak aby bylo hodne tezke najit uniky/ztraty. Takova operace nejde ze dne na den, ale kdyz do neceho nasypete 20milionu +, tak musite mit set sakra jistotu, ze ty penize nevysumej. Pokud je to z prave ruky do lev, ... tak ji mate.
                  to ostatni P10 a snad pan K., ... tam tak trochu zalezi na jinem panu K (Krouzecky). Prez nej by vedla ceta P10 do ESP.

                  • Re: Česká pozice

                    travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 17:04 |  
                    0 0

                    Souhlas s tím Kroužeckým,ale jestli se nepletu i zde bylo nějaké nejasné navýšení ,myslím,že se tu vedla debata o 600 mil. a mám dojem,že to taky někdo zpochybnil.Třeba o tom víte víc.

              • Re: Česká pozice

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 16:02 |  
                0 0

                Travele, omlouvám se, mám chřipku a tím pádem nejsem moc v pohodě.

                • Re: Česká pozice

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 16:34 |  
                  0 0

                  myslim, Ladislave, ze v pohode nejsou ani ti z nas, kteri chripku nemaji.. kazdopadne brzke uzdraveni preju..

                  • Re: Česká pozice

                    travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 16:56 |  
                    0 0

                    Neomlouvejte se Ladislave,dejte se do požádku a hlavně neztrácejte optimismus.

                    • Re: Česká pozice

                      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 17:02 |  
                      0 0

                      Díky moc za přání, pánové.

  7. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    hiker42     před 14 lety 05.05.2011 13:35 |  
    0 0

    jsem pro akci ultras.
    fér by bylo od fotbalistů zjistit, jakou mají odměnu za výhru v semi Ondrášovky, vybrat prachy a zaplatit jim.
    aby jim ty kurvy nemohly napařit pokuty, že se k nám přidali.

    k čemu by bylo vítězství v poháru, když není jisté, že bude liga resp. Slavia. výzvy a prohlášení očividně nepomáhají, trestní oznámení na lumpy není, z rozsudků si nic nedělají..

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 13:50 |  
      0 0

      Mně se zdá,že je dobře,že SDS to dělá po stránce diplomatické a DDS(superslavia) a TS formou radikálnějších protestů,které ,ale nesmí překročit "únosnou mez".Proto jsem rád,že obě skupiny existují a v podstatě se vhodně doplňují.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        hiker42     před 14 lety 05.05.2011 14:12 |  
        0 0

        já jsem primárně pro právní řešení, ale obávám se, že toho se bohužel ani 20 let po pádu komanče nedočkáme.
        nejsem pro hořící auta, ale situace zdá se mi, není ani pro diplomatická řešení. na X prohlášení a Y deklarací si za půl roku nikdo nevzpomene. obsazený hřiště za předpokladu zaplacení odměn hráčům beru jako fér.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        podol (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 14:18 |  
        0 0

        Dnes jdu podpořit DDS a jejich akci oceňuji.Ač mohou být věkem
        moji pravnuci.Je to jediná možnost,jak čelit gaunerům,protože oni považují slušnost a čest za slabost.Že je dnes 5.května,je opravdu trochu symbolické.Tehdy povstala celá Praha a chopila se zbraní proti okupantům.Hodně bojovníků tehdy padlo,ale nakonec bylo vítězství.Snad ten dnešní počátek bude mít stejný průběh,jen bez těch padlých a tehdy pozdějšímu nástupu totality.
        Ať žije Slávie!Podol

  8. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 14:29 |  
    0 0

    Dalo by se nějak donutit ty mafiány, kteří drží akcie aby to prodali PPF? Já nevim, třeba vyvlastnění ve veřejném zájmu, nebo tak? Kolik lidí musí chtít, aby se jednalo o veřejný zájem?

  9. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 15:53 |  
    0 0

    Tak jsem si přečetl rozhovor s jedním naším bývalým politikem (jméno neuvádím,aby se to náhodou nezměnilo v přestřelku mezi " pravičáky" a "levičáky" i když stejně asi poznáte o koho se jedná).Otázka zněla: Čeho jste chtěl v politice dosáhnout? Odpověď:Chtěl jsem změnit poměrně rozsáhlou část,která se týkala především ekonomiky.Například,ale záměr zbavit politiku tunelářů nevyšel.Když jsem o tom pak několik let přemýšlel,dospěl jsem k nelichotivému závěru,že je to především proto,že policie,státní zástupci a soudci mohou být zdůvodněně podezřelí z korupce. A právě tuneláři mají dostatečné prostředky,aby tyto tři skupiny zkompromitovali.

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      Jiri1     před 14 lety 05.05.2011 16:08 |  
      0 0

      Zdravim, neuveritelne se stalo skutkem , uz i ti nejvice vahavi chteji revoltu, defenestraci, likvidaci toho odpadu z kancelari v Edenu, co chce vedeni zrejme nikdo nevi , dokonce ani loutka Franc, co chce Platil, kooperaci se Spartou, nebo prodej zakuilenci z rad Peltova okoli, spis to druhe, co chces ty . Ja chci hlavne klid, verte , ze zadne sezeni na trave nikoho nezajima , panove to stejne vezmou jen jako saskarnu a rozdaji si karty po svem. Protest je jen jeden, nechodit na zapasy , tim vedeni zmizi jediny solidni obnos , za ktery ji jeste E- Side trpi na stadionu.Navic zadne Platilovo konecne reseni neni, stejne jako reseni nema ani Sicak , nebo parta internacionalu, tvsichni chtej hlavne vliv a rejzi.Jedinym opravdovym resenim je bud vstup veliciny typu Kellnera nebo sestup a reamatizace klubu do podminky jednoty s postupnym ozivovani financni pomoci. Nic jineho nemuze zachranit nas klub. A akce mych kolegu poradatelu, jsem rad , ze nejsem v situaci, kdy jsem spolehal na kazdou korunu z fotbalu , na kazdy hozeny drobt, kluci uz minule nedostali ani K,agentura nedostala zaplaceno dokonce temer pul roku a za tohoto stavu Vam zadny sportovec zvykly na riziko , ale i primerenou odmenu riskovat nebude , byl by totiz blazen. A obycejni poradatele , kteri sice berou jen 250Kc., ty uz tuplem ne.

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      Wommi     před 14 lety 05.05.2011 16:57 |  
      0 0

      ..tak aspon ze nekdo nosi $ u Jarolimu:)

      Chudaci fotbalisti, ty se zase pekne prohnou, aby si pod nim vubec zahrali:)

  10. Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 16:08 |  
    0 0

    Moje stanovisko: Kontumace dnešního utkání určitě poškodí hráče a asi nezachrání Slávii, tudíž jsem proti plánované akci vběhnutí na hřiště.

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 23:27 |  
      0 0

      A tak se i stalo - hráče to evidentně poškodilo a Slavii to patrně nezachránilo.

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 17:09 |  
      0 0

      aha.. diky, prectu si.. me pobavil (samozrejme horce, jak jinak), komentar Leka o Kukovi...

      Myslím, že je to tak, že ten István Léko|05.05.2011 - 15:35 Myslím, že je to tak, že klub je v tak špatné finanční situaci a její akcionářská struktura je tak složitá, že v této chvíli do něj nikdo solidní nemůže vstoupit. Zrova si teď čtu, že Pavel Kuka, ředitel Kroužeckého I Side Property, nechápe, jak to se Slavii mohlo dojít tak daleko. Opravdu se ozval ten pravý, když se nechal zřejmě s Kroužeckým najmenovat na post ředitele E Side. Kuka nebyl nikdy žádný velký myslitel, ale takový výrok je na odebrání občanského průkazu!

      Vypadá to, že Natland je v současnosti asi jediná firma, která se tuto situaci zkusí vyřešit. Samozřejmě, že to bude složité a budoucnost nejistá. Proto si myslím, že stále je o co hrát, ale osobně si myslím, že fanoušci a vlivní příznivci klubu stále jen říkají, že je to hrozné a tak, ale měli se ozvat už mnohem dříve a mnohem hlasitěji. Bohužel u nás se všechno řeší až na poslední chvíli a pak to nemusí vždy dobře dopadnout. Teď už je pozdě na nějaké alegantní a krásné řešení. Natland je firma, o níž se neví, kdo ji vlastní, což je další průšvih.

      Slavia licenci nejspíše dostane, i když si osobně myslím, že by neměla. Mohlo by to být takové memento nejen pro český fotbal, ale i pro celou společnost.

      Istvan Léko

      .

    • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

      spojka     před 14 lety 05.05.2011 17:09 |  
      0 0

      Tohle prohlášení a předhození drobných je urážka Slavie a všech slávistů. Nicméně hráčům a Petroušovi se nedivím, Slavie je jim u p*dele, ty logicky zajímají jen jejich vlastní peníze (které jim dnešní zápas může přinést), pohár a to, kam v létě zmizí (v případě Petrouše zřejmě do Bohemky). Za sebe v tom tedy rozhodně nevidím důvod k nějaké spokojenosti.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        Jiri1     před 14 lety 05.05.2011 17:17 |  
        0 0

        Jinak receno, ti kteri dluzi sehnali drobty , predhodili je hladovejicim a ti po tom radi sahli.Nikdo nejde do rizika , kdyz ty prachy nedostanou zpet odepisou je jako sponzorink nebo ji umorej jinak.

      • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

        travel (přítel SN)     před 14 lety 05.05.2011 17:21 |  
        0 0

        Taky mě to neuspokojilo,pořád to na mě dělá dojem,že hrajou o čas.Navíc,když hráčům uhradili 30%,tak to nic nemění na faktu,že profi licenci nedostanem a budem se odvolávat ( do konce května je termín).Takže s tím hraním o čas to stále platí.

        • Re: Prohlášení Sešívaní drží spolu k aktuální situaci

          Jiri1     před 14 lety 05.05.2011 17:29 |  
          0 0

          Cil Francekomediant je jediny polozit Slavii , vyvest zbytek aktiv a pak se dej vule spravce. Fi. Pa P byznys ma obdobny cil , zpenezit co se da se zdanim legality, to proste nema nic spolecnyho se solidnosti a s praci pro klub , tak mozna pro vlastni kapsu viz sou okolo Cigu z Dukly a nasledny potlesk zaplnenych Sraltanskejch medii.