Fanoušci Slavie

Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

Seskupení "Sešívaní drží spolu" se tento týden sešlo kvůli současné situaci ve Slavii a rozhodlo se vše řešit. Nyní v první řadě byl poslán dopis předsedovi Ivanu Haškovi, aby jako garant čistoty českého fotbalu pomohl slávistické veřejnosti v boji o zachování své tváře, hrdosti a cti. Ohrazujeme se proti jakýmkoliv nekalým machinacím s naším klubem! A proto, slávisté, pročtěte si tento dopis a šiřte ho celé veřejnosti!

JUDr. Ivan Hašek
předseda ČMFS


v Praze 7. dubna 2011

Vážený pane předsedo,

dovolujeme si Vás pozvat na utkání našeho milovaného klubu Slavie Praha!
Je to možná rozhodující zápas o přežití nejstaršího českého fotbalového klubu. Pravděpodobně se nebude hrát fair, nestrannost sudích není zajištěna. Neví se přesně, proti komu Slavia nastupuje. Jejím soupeřem je kdosi, vydávající se za jejího majitele (tento fakt je dlouhodobě zpochybňován společností ENIC, která za podivných okolností ztratila majoritu v klubu). Soupeř Slavie nemá tvář, nemá klubové barvy, nejspíš ani čest.

ČMFS nedávno přijal za svého člena společnost E-Side. Na stejné adrese v Londýně, kde sídlí její mateřská společnost, má sídlo i jakási společnost "Slavia Praha Limited". Máme pádný důvod se domnívat, že se schyluje k pokusu o převedení práv k hráčům a povinností vůči ČMFS (možná včetně stávajícího registračního čísla) současné Slavie na připravený nový subjekt. Koneckonců Legislativní oddělení ČMFS s tím má zkušenosti díky dalšímu vršovickému klubu.

Tyto machinace mohou pověst našeho klubu a celého českého fotbalu poškodit na dlouhá léta dopředu. Nelze vyloučit, že po takovém "převodu" bude Česká republika čelit další mezinárodní arbitráži kvůli nedostatečné ochraně zahraniční investice. Skandály zmítaný český fotbal utrpí další ránu, která mu přízeň sponzorů rozhodně nezvýší.

Pane předsedo, po svém zvolení jste deklaroval, že chcete být osobně informován o možném korupčním dění v českém fotbale. Věřte, že raději se svým klubem spadneme na samé dno, prožijeme hubená léta bez pohárů, titulů a sportovních úspěchů, než abychom přihlíželi tomu, jak nastupuje "nová" Slavia - Slavia, která okradla své partnery, společníky, věřitele.

Obracíme se na Vás jako na garanta čistoty českého fotbalu a fotbalového prostředí. Pomozte nejširší slávistické veřejnosti zvítězit v zápase pro Slavii nejtěžším - zápase o svou tvář, hrdost a čest.
Věříme, že se tohoto zápasu nezúčastníte jen jako divák, ale že uslyšíme Váš hlas na straně práva, na straně fanoušků. Věříme, že si nebudete chtít připsat asistenci u gólu z pětimetrového ofsajdu. Věříme, že nedovolíte, aby sudí odpískal pokutový kop jen proto, že se to někomu hodilo.

Nenastupujeme jako outsideři. Naopak. Jsme síla, kterou není snadné porazit. Protože pravou duší každého fotbalového klubu jsou jeho fanoušci. My jsme Slavia! Nedopusťte, aby se v českém fotbale objevila nějaká další.

Za hnutí fanoušků Slavie "Sešívaní drží spolu":

Fotbalový oddíl SK Slavia Praha - Odbor přátel
Fanklub SK Slavia Praha
Tribuna Sever
Slávistické noviny
Desítka pro domácí, politické hnutí fanoušků

Komentáře (54)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    Heretic (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 09:00 |  
    0 0

    Po dlouhé době s něčím v dění okolo Sk Slavia Praha od srdce souhlasím!!!

  2. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    Ferguss     před 14 lety 08.04.2011 09:09 |  
    0 0

    Dobře napsáno, sice to nic nezmění, ale je důležité dát oficiálně vědět co si o současném stavu myslíme.

  3. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    LordEdmund     před 14 lety 08.04.2011 09:14 |  
    0 0

    Jako dobrý, oceňuji snahu, ale mám pochybnosti. Možná se někdo pokouśí tím založením Slavia Limited připravit půdu pro to, aby se slavisti měli po zániku SKS kam uchýlit. Podobně,jako to udělali Bohemáci. Ano fandí sice po právní stránce jinému klubu než dříve, nemají nástupnictví, ale fandí...Fandí klokanům,zelenobílím a mají ten klub za svoji Bohemku.To je víc než nějaký glejt od soudu. Až nám ti sráči ze soućasné slavie ukáží prostředníćek a pošlou slavii do hof en..tak komu budeme fandit my? Když teď chceme, aby Hašek neumožnil vznik něčeho,jako je , nebo by jednou mohla být nová slavia. Nechci tim napadat tuto iniciativu, jen se snažím nahlas přemýšlet..

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      Richi (admin)     před 14 lety 08.04.2011 09:19 |  
      0 0

      Nezapomeň, že tu probíhají soudní spory kvůli akciím a pokud by se provedl převod práv a enic spor vyhrál, tak by probíhal další spor kvůli nelegálnímu převodu práv a soudní spory by trvaly řadu let a nikdy bychom se z toho nevyhrabali.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      quelhar (admin)     před 14 lety 08.04.2011 09:19 |  
      0 0

      Ano, o tom se povedou predpokladam dlouhe debaty. Rozdil je v tom, ze B1905 si prakticky zalozili fanousci, zatimco SKSLimited zalozil opet nekdo neznamy (mozna i stejny jako soucasny vlastnik), takze vztah fanousku Bohemky k B1905 je uplne jiny, nez kdy muze byt vztah fanousku Slavie k SKSLimited.

      Klicova otazka celeho dalsiho postupu je nasledujici: Vadi nam, jako fanouskum, ze soucasni majitele udelaji tunel na Enic a bude nasledovat 10 let soudnich sporu o to, kdo byl vlastne v pravu? A to prosim Enic neni zadny Vejsada, to je trosku jina kategorie...

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        slaviator     před 14 lety 08.04.2011 09:25 |  
        0 0

        přesně tak, ono je to jednoduchý nasekat stamiliony dluhů, pak založit "nový" klub a převést hráčská práva a licenci a jet dál, vlastně jakoby s čistým štítem... Takhle nějak si to asi představují ti, co založili tu Slavii Limited. Ale tohle přece nepatří do civilizovanýho světa

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        Viking     před 14 lety 08.04.2011 10:00 |  
        0 0

        Přesně Quelhare! Vadí a dost! Na takovou Slavii normální člověk chodit nebude.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      Urbie     před 14 lety 08.04.2011 09:28 |  
      0 0

      Přesně...,
      je otázka, kdo je ta "nová slavia", mohl by to být enic, ale proč by to dělal? Spíš to vypadá na ty, co nejdřív vytunelujou tu starou slavii.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      birkin     před 14 lety 08.04.2011 10:02 |  
      0 0

      je nad slunce jasny, ze rosen a spol. jsou schovany i za Slavia Limited...takze tvoje zminka o soucasnejch sracich ve vztahu ze chces fandit "novy" slavii je smesna

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        LordEdmund     před 14 lety 08.04.2011 10:07 |  
        0 0

        nad slunce jasný? Tak to jsi asi jediný slavista, kterému je něco ve Slavii nad slunce jasný.Podobně bylo některým expertům nad slunce jasný, že nás koupí Kellner, Synot,ESide,5 podnikatelů atd, takže tvrdit, že je ve slavii něco nad slunce jasný je mnohem směšnější, než moje úvaha.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 11.04.2011 23:39 |  
      0 0

      Hezky napsáno, také o tom takhle přemýšlím. Ale těch úhlů pohledu je více a nezříkám se ani těch kritických, jež jsou jádrem oné petice. Jen nevím, jestli to vlastně nebude na škodu.

  4. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    slaviator     před 14 lety 08.04.2011 09:21 |  
    0 0

    "O travnatou plochu v Synot Tip Aréně se stará Slavia a E Side jí za to platí ročně nemalé peníze." - tak to jako my platíme E Side za pronájem stadionu a oni nám pak naopak platí za to, že se staráme o trávník? Každopádně je to odpověď na to, jak se tu před pár dny někdo ptal, kdo se stará o trávník když hraje Bohemka, jestli tam jsou dvě trávníkářské party nebo ne... Staráme se o to jen my sami...

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 09:23 |  
      0 0

      Logicky platí i Bohemka za údržbu trávníku E-side a ta platí nám. Ale jestli je to tak doopravdy je, těžko říct..

  5. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 09:30 |  
    0 0

    Dobre napsano,tleskam. Snad se jeste podari neco zachranit.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      travel (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 09:38 |  
      0 0

      Také s tím souhlasím i když si vůbec netroufám odhadnout,jak se to bude vyvíjet.Přesto by bylo dobře,kdyby se k tomu připojily známé osobnosti z řad sportovcú a umělců.

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        travel (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 10:01 |  
        0 0

        Ještě k těm známým osobnostem.Jsem přesvědčen,že tím,že se přidal herec I.Trojan k fanouškům za boj o Bohemians 1905,že to sehrálo svou roli.My ,slávisti jsme přece daleko početnější a mezi známými osobnostmi je příznivců Slavie velké množství.Byla by chyba,když už se s tímto začalo,aby zůstaly stranou!Co na to říkáte p.Dobi,Richi a další?

        • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

          Richi (admin)     před 14 lety 08.04.2011 10:03 |  
          0 0

          tak k nám se už přidal třeba Vladimír Čech

          • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

            travel (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 10:12 |  
            0 0

            Fajn,ale to chce další.Jen my teď nezačni nadávat:když jsi tak chytrej,tak si je sežeň sám.Já tu možnost,bohužel,nemám.Myslím si,že v tomhle by se měl nejvíc angažovat Odbor přátel,protože za svou dlouhou existenci musí mít velké množství kontaktů na slávisty mezi herci,zpěváky,sportovci...

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      bongor     před 14 lety 08.04.2011 09:49 |  
      0 0

      Napsáno je to mimořádně dobře,emotivně a s pravým slávistickým zápalem.Hned bych to podepsal.Ale jak tady již uvedlo několik přátel,
      je skutečně problém zjistit kdo je kdo v tomto záměrném galymatiáši.
      Myslím,že by se to dalo zjistit,nebo alespoň částečně odtajnit podáním trestního oznámení na neznámého pachatele vytunelování Slavie.Třeba to policie odloží,to je nejpravděpodobnější scénář,ale něco se přece jen můžeme dozvědět.Tahle myšlenka není nijak nová,už jsme se tady o tom bavili,ale nějak to zcela vyšumělo.Dneska podává trestní oznámení kdekdo na kdekoho,tak proč to nezkusit?

  6. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    Viking     před 14 lety 08.04.2011 09:58 |  
    0 0

    Super! Čím více se to Sisákovo a Francovo hovno bude rozmazávat, tím pro naší Slavii lépe.

  7. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    qazwerty     před 14 lety 08.04.2011 10:20 |  
    0 0

    Za hnutí fanoušků Slavie "Sešívaní drží spolu":

    Fotbalový oddíl SK Slavia Praha - Odbor přátel
    Fanklub SK Slavia Praha
    Tribuna Sever
    Slávistické noviny
    Desítka pro domácí, politické hnutí fanoušků
    qazwerty...:)

  8. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    podol (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 10:24 |  
    0 0

    Bravo,konečně jsme jednotně jako hnutí "Sešívaní drží spolu"
    veřejně napsali názor na dění v naší milované Slávii.Dopis je napsán velmi dobře,bude přetištěn v tisku,komentován ve všech
    médiích a uvidíme,jak budou reagovat oni "tajemní",kteří úpadek Slávie způsobili.Možná,že výsledek nebude okamžitý,ale zveřejnění a průhlednost je to,čeho se bojí jak čert kříže.A doufám,že je to jen první akce,ty další že budou následovat dle
    aktuální situace.
    Dík všem autzorům a Slávistickým organizacím.Podol

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      travel (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 10:38 |  
      0 0

      Souhlasím a jak píše travel na www.slavia,chtělo by to zorganizovat po některém domácím utkání protestní akci,kde by vystoupoly známé osobnosti.Dovolím si ještě doplnit,že by bylo o to lepší,kdyby u toho byla i některá televize.

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        travel (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 10:52 |  
        0 0

        má být jak píše Robur...

  9. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    lassiter     před 14 lety 08.04.2011 11:11 |  
    0 0

    Hezky napsáno a i chytře takhle před derby. Když už i ten největší insider, OZ, sdílí stejné obavy, tak to nevypadá dobře. Tak snad v pondělí nepůjdem na poslední derby...

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      bongor     před 14 lety 08.04.2011 13:56 |  
      0 0

      A kdo je u hokejek z těch co působili ve fotbale?Takže to může být podobnost čistě náhodná.

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 14:03 |  
        0 0

        Byl tam Rosen, ale snad taky odstoupil.

        • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

          Wommi     před 14 lety 08.04.2011 16:20 |  
          0 0

          ...pry je stale,...

  10. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    quelhar (admin)     před 14 lety 08.04.2011 14:19 |  
    0 0

    Zitra rano bychom meli zverejnit jeste jeden dopis, ktery bude adresovan Slavii, jejimu vedeni a jejimu (tajnemu) majiteli.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      Tonda     před 14 lety 08.04.2011 14:30 |  
      0 0

      a co je na tom tak tajemneho ze bude zverejnen az zitra?

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 14:48 |  
        0 0

        No tak třeba ještě nemusí být hotový nebo třeba odeslaný (jako první by měl asi dorazit na tu Slavii než se objeví tady..) a tak dále a tak dále..

        • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

          Tonda     před 14 lety 08.04.2011 14:52 |  
          0 0

          pokud vim tak OZ na diskuzi slavie nekomu odpovidal ze dopis preda platilovi.. tak nevim ale dopis uz asi predan byl..

          • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

            Viking     před 14 lety 08.04.2011 15:16 |  
            0 0

            Zlámal podle mě předával toto prohlášení, mířené na Haška. Současně uvedl, že podobné obavy sdílí také...

  11. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    Viking     před 14 lety 08.04.2011 15:17 |  
    0 0

    Opravte mě pokud se mýlím - navýšením ZK Enic přece neztratil majoritu ne? Vždyt se jim naředil minoritní podíl, měli okolo 30% a ten se smrskl cca na polovinu...

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      Jiri1     před 14 lety 08.04.2011 15:31 |  
      0 0

      Zdravim, tak kulisy jsou postaveny a divadlo muze zacit, kdo je v hlavni roli, kdo je kompars, kdo ze to ma ocistit Slavisticky fotbal, stare figury, nova cisla a zadne reseni, nezlobte se , ale , pokud uz jste davno neco chteli udelat , meli jste udelat nektere nesporne pravni kroky , meli jste byt aktivnejsi uz davno, tohle je jen dalsi vykrik ktery ve finale nic neresi a lide , kteri se ted chopili taktovky mou duveru nemaji, meli totiz na rozdil od ostatnich kvalitni informace temer vzdy.

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 15:38 |  
        0 0

        Jiri, o cem to zas hovoris, mohl bys mi to prelozit? Kdo jsou stare figury? Jake pravni kroky se mely udelat, prosim te? Meli byt aktivnejsi, ale jak, tys mel nejaky recept na to, co se s tim da delat? Kdo se ted chopil taktovky?

        • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

          travel (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 16:31 |  
          0 0

          Nerad,ale musím se ozvat.Jiří ještě před týdnem napsal v příspěvku,že šance na nového majitele je 50:50 a musíme ještě pár dnů počkat.Když jsem začátkem tohoto týdne(po pár dnech) to tady Jiřímu nadhodil,vůbec na to nereagoval a teď bude psát ,že je pozdě něco v tom dělat.Navíc si dovolím tvrdit,že kolem nového majitele toho Jiří napsal za všech nejvíc a pokud si dobře vzpomínát,tak finanční sbírce taky nebyl moc nakloněn.A než se do mě začnete strefovat,tak já jsem sice do diskuse ohledně nového majitele příspěvky někdy napsal,ale vždy tam bylo,že od svého zdroje informací ze Slavie jsem o tomto žádné zprávy nedostal(několikrát jsem napsal,že z informací,co se tu objevují bych si přál Kellnera).

          • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

            Jiri1     před 14 lety 08.04.2011 18:19 |  
            0 0

            Zdravim, budu strucny , nekteri kompetentni to pro p. Jakubiska tady hovorili o 100 procentech, kdyz rikate , ze Ja o 50 je to uspech.Nereagoval jsem na Vas proto, ze uz jsem nechtel zbytecnou polemiku , navic z mych prispevku se rezignace vycitit dala a to nejmim tyden dopredu.Cela vec je navic tak slozita , ze se ani neda pustit do teto diskuze , stejne bych opet dostal akorat zde pres drzku, ale nechme veci vyvinout, vic Vam v teto chvili k tomuto vubec nechci napsat a jen pro poradek, vytahnete si pocet svych a mych prispevku za posledni dobu, bude to fifty , fifty.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 15:36 |  
      0 0

      Rekl bych, ze je to jak rikas.. jinak je skvele, ze se pristoupilo k nejake akci, diky vsem, kdo to organizuji..

      Dopis tedy uvadi jen jednu stranku problemu, nechci moc drzkovat, kdyz jsem sam nic nenapsal.. ale prijde mi lehce proenicovsky.. byt souhlasim s tim, ze to nejhorsi, co se muze stat, je insolvence s pokusem o vyvedeni aktiv na "novou slavii". Jednak je to zlodejina a jednak by to znamenalo agonii slavie na mnoho let..

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        edenian     před 14 lety 08.04.2011 15:50 |  
        0 0

        No ja stale trvam na tom, ze ENIC byl z majitelu nejlepsi. Jedinou chybu udelal, ze si nehlidal sportovni sferu, ale jen ekonomickou. Neda se nic delat, na 99% je ENIC v pravu, jdeli neco takoveho v Central Europian Banana Republic vubec vyslovit.

        • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 16:13 |  
          0 0

          Tady ani tak nejde o to kdo je v právu, ale co komu dokážou- jako u všech soudů.

  12. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    Viking     před 14 lety 08.04.2011 18:05 |  
    0 0

    Vyřešení a narovnání situace s Enicem je klíčem ke všemu. Chápu, že se do Slavie vůbec nikomu majetkově vstoupit nechce když nemá právní jistotu, že o svůj procentuální podíl přijde. Ona je to defakto patová situace, ani konečné vítězství u českých soudů může přejít v mezinárodní arbitráž apod. a celkem to ještě může trvat klidně pět šest let...

  13. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    lassiter     před 14 lety 08.04.2011 20:45 |  
    0 0

    je to sice trochu OT, ale pan Růžička je borec!

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      Citrus (přítel SN)     před 14 lety 08.04.2011 20:53 |  
      0 0

      To teda je. Myslím si, že jen pramálo lidí by se na jeho místě zachovalo stejně. Je vidět, že peníze pro něj nejsou všechno a Slávii má skutečně v srdci. Kéž by někoho podobnýho brzy našla i fotbalová Slavia.

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        bongor     před 14 lety 08.04.2011 20:59 |  
        0 0

        Ať žije Vláďa Růžička!

  14. Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

    mirecek1111     před 14 lety 08.04.2011 22:01 |  
    0 0

    Teď byla na čt24 v ekonomice+ reportáž s tou nám známou agentkou Novákovou, tak kdyby to někoho zajímalo, tak si to najděte v archivu čt24 :) Mluvil tam i Ben Vomáčka a nějací naši dorostenci.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      bongor     před 14 lety 08.04.2011 22:08 |  
      0 0

      Ty plzeňáci to neudrželi,tak musíme chtě nechtě v pondělí bodovat.

    • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

      Wommi     před 14 lety 08.04.2011 22:17 |  
      0 0

      ..tudletu agentku nam byl cert dluznej:(

      OT...muze mi nekdo vysvetlit, jakej je ted kurz v nstavovani na konci zapasu,..driv nebylo nic, pak min půl min. za stridani a pak se nastavovalo i za prodlevy a ted jako zase vubec nic?!?!....

      A jeste snad k Valesovi,..jestli bude chytat jak dnes, skoda ho, ze nezustal ve slavce:(

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 09.04.2011 01:02 |  
        0 0

        Škoda většiny, co odešli do Jablonce natrvalo

        • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 09.04.2011 08:54 |  
          0 0

          Docela mě mrzí i ten Piták (byť to není odchovanec).

          • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

            bongor     před 14 lety 09.04.2011 23:52 |  
            0 0

            Piták hrál dobře a kupodivu i bojoval.Když vezmeme bývalé slávisty
            v severních Čechách,tak je to další nejmíň jedno mužstvo.
            Valeš chytal moc kvalitně,až snad na jednu střelu,co mu vyskočila.
            A má na brankáře výbornou figuru.

      • Re: Otevřený dopis slávistů k I.Haškovi

        Jakubisko     před 14 lety 10.04.2011 23:19 |  
        0 0

        Od týhle sezony je nějaký nový doporučení UEFA dle kterýho se nenastavuje automaticky půl minuty za střídání.