O Slavii

Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

Proběhlou tiskovou konferenci Slavie před startem jara si můžete přečíst v záznamu online reportáže, kterou jsme připravili. Nejdůležitější informací je, že nový majitel bude do měsíce a Tomáš Rosen odstoupil z představenstva. 

16:45 - V boardroomu Slavie v druhém patře stadionu v Edenu se pomalu schází novináři. V čele místnosti je stůl s šesti židlemi, cedulky se jmény však chybí, takže zatím nevíme, kdo ke stolu zasedne. Podle včerejšího vyjádření ředitele Platila však nelze čekat žádné zásadní informace ohledně majitelů, tiskovka by měla být výhradně o sportovních záležitostech. Ke stolu téměř jistě zasednou ředitel Miroslav Platil, trenér Michal Petrouš, kapitán Karol Kisel a ředitel komunikace Ondřej Zlámal.

16:50 - Novináři dostali tři stránky vytištěných informací, ovšem nic zásadního, co by fanoušek už nevěděl, v materiálu není. První stranu tvoří tisková zpráva, která už je půl dne zveřejněná na oficiálním webu, druhou stranu tvoří soupiska a třetí stranu změny v kádru.

17:00 - Boardroom se zaplnil zhruba dvacítkou novinářů a přicházejí aktéři dnešní tiskovky, kterých je nakonec pět, tím pátým je Martin Vaniak.

17:05 - Jako první si vzal slovo ředitel Miroslav Platil: "Celou zimu prochází Slavia ozdravným procesem. Změnila se personifikace sportovního úseku, novým sportovním manažerem je Držmíšek, manažerem pro mládež Hurych. Máme pod smlouvou o 36 hráčů méně než na podzim, takže se blížíme té situaci, kterou jsme chtěli, tj. mít zhruba 40 hráčů pod smlouvou, což by mělo pokrýt áčko i béčko. Probíhá také proces spojený se vstupem nového strategického partnera. Na můj vkus to trvá poněkud dlouho, ale co jsem zjistil, tak když do Slavie vstupoval ENIC, tak to trvalo čtyři měsíce, takže je to asi standardní. Z představenstva společnosti odstoupil Tomáš Rosen, to je nejexaktnější informace, kterou máme. Další informace poskytne nový vlastník v okamžiku, kdy nastoupí a upraví si strukturu společnosti. To vše se připravuje vzhledem k valné hromadě, kterou svoláme začátkem příštího týdne a je na to pak 30denní lhůta. Mluvit jakkoli více na toto téma v současnosti nemám mandát."

17:10 - "Co se týče zimní přípravy z hlediska sportu, jsme velmi spokojeni, proběhlo soustředění na Kanárských ostrovech a velmi se povedl zápas ve Splitu. Věřím hráčům i realizačnímu týmu, že proběhla pozitivní změna a že to přinese kýžený výsledek, to je vše, co já k tomu nyní mám," uzavřel Platil.

17:15 - Slovo má nyní trenér Petrouš. "M. Černý má drobné šrámy a už v Liberci by měl být k dispozici. Kaufman s námi začne trénovat už příští týden," zhodnotil nejdůležitější informace o zdravotním stavu kádru. Kapitán Kisel doplnil, že už je v pořádku a připraven nastoupit. Zároveň vyzval fanoušky, aby přišli, k čemuž se připojil i Martin Vaniak. Ten řekl, že by byl spokojen, kdyby přišlo pět tisíc lidí, protože si uvědomuje, že je v českých podmínkách a hraje se pozdě večer.

Následují dotazy od novinářů. První otázka míří na Kisela, který odpovídá, že z omlazeného mužstva má dobrý pocit, ovšem je potřeba to ukázat v lize, kde tlak bude úplně jiný než v přípravě. Je ale přesvědčen, že se podaří udělat dobré výsledky a zachránit Slavii v lize. Petrouš pak doplnil, že rovněž věří, že si výsledky z přípravy Slavie přenese i do soutěžních zápasů.

17:20 - Petrouš dále doplňuje, že věří, že se Slavia bude prosazovat v útoku. Karol Kisel na otázku, kdo z mladých ho bude stíhat v tabulce střelců Slavie, odpovídá, že věří Kubovi Horovi a také Korešovi. Kisel také říká, že zápas s Brnem je sice důležitý, ale je potom ještě 12 dalších zápasů. "Může nám hodně pomoci, ale když se nezadaří, je stále prostor zaváhání napravit. Nemůžeme si myslet, že pokud Brno porazíme, že bude hotovo, jaro bude ještě dlouhé." Co se týče soupeře, který rovněž výrazně změnil kádr, tak informace už hráči nějaké dostali, ale Kisel zdůrazňuje, že se musí soustředit slávisté hlavně sami na sebe.

Petrouš odpovídá na to, zda bude problém zařadit zpět do sestavy Milana Černého tak, že to problém nebude vůbec, protože Milan chyběl jen pár dní a doplňuje, že je velmi rád, že Milan Černý zůstal ve Slavii. Stejný dotaz pak míří na ředitele Platila a ten říká, že je trošku v situaci Jekylla a Hyda, nicméně reflektuje potřeby sportovního úseku. Ekonomické důsledky musí řešit jiným způsobem a už se na tom pracuje. Na doplňující dotaz ohledně odstoupení Tomáše Rosena říká, že odstoupil v souvislosti s majetkovými změnami a ve Slavii tak nyní vůbec nefiguruje.

17:25 - Tiskovka končí, ředitel Platil odchází do zákulisí a novináři jdou k individuálním rozhovorům s hráči a trenérem. Jakkoli se zásadní zprávy nečekaly, přeci jen přišlo překvapení v podobě informace o odstoupení Tomáše Rosena ze Slavie, které ředitel Platil oznámil "jen tak mezi řečí". Vzhledem k dalším okolnostem lze očekávat, že kolem Slavie bude v následujících týdnech poměrně rušno.

17:40 - Novinářům se přeci jen povedlo odchytit ředitele Platila a ten poskytl několik dalších zajímavých doplňujících informací: Rosen se vzdá svého podílu ve Slavii pravděpodobně za symbolickou částku a peníze, které by normálně utržil za prodej svého podílu by měl nový majitel vložit do Slavie. Nový majitel by měl vstoupit ještě před valnou hromadou a Platil vyjádřil přesvědčení, že se veřejnosti představí. Bez toho totiž podle něj nejde dělat marketing, marketingové příjmy Slavie v této sezóně byly prakticky nulové, málokdo chtěl se Slavií jednat, když nevěděl, s kým jedná. Platil dále řekl, že neví, jestli s ním nový majitel počítá, že zůstane v pozici ředitele a že podle jeho odhadu je to 50 na 50. On sám zatím pracuje normálně dál na ozdravném procesu. Nyní je Slavia v situaci, kdy by mohla mít vyrovnaný rozpočet něco málo pod 100 milionů. Nový majitel prý samozřejmě ví o dluhu Enicu, ale jaké bude řešení tohoto problému, to Platil neví, jelikož se jednání neúčastní. Co se týče dluhů hráčům, tak Slavia vyplatila všechny platy i prémie za loňský rok.

17:50 - Poslední střípky informací z tiskovky: Slavia v zimě také řešila spory a dluhy vůči různým subjektům. Nyní už jich opravdu zbývá naprosté minimum, je dohoda se Zlínem ohledně doplatku za Čelůstku - do Zlína by měl v průběhu jara odejít některý z hráčů, o které Slavia nebude jevit zájem. Celková částka, kterou po Slavii různé subjekty chtějí v rámci arbitráže je minimalizována, probíhá spor jen s jedním bývalým hráčem (pravděpodobně Besta) a s dalším hráčem, jehož současný klub ovšem právě za jeho přestup dluží Slavii více.

Komentáře (110)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

    Javes     před 14 lety 24.02.2011 17:06 |  
    0 0

    Pridat prvni komentar? To sem si nemohl nechat ujit. ;) Jsem zvedavej na soupisku tymu...

    • Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

      Hubas     před 14 lety 24.02.2011 19:10 |  
      0 0

      Tak lepší zítřky a všichni zítra na Brno
      Je tu výzva


      Martin Vaniak ..piše ..Brankář Martin Vaniak odpovídal na otázku, jakou diváckou návštěvu v pátek očekává: „Já bych všechny fanoušky určitě pozval, ale musíme čelit realitě. Jsme v Čechách, zápas je navíc hodně večer. Budu spokojený, když přijde aspoň pět tisíc. Pak budeme rádi.“

      Slávisti už jen pro Martina přesvědčmeho a přijďte všichni


      http://www.slavistickenoviny.cz/clanek/5964-vyzva-vyprodejme-stadion

      Zítra se spojme a užijme si to...ať to všichni v TV vidí

  2. Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

    smichov_1     před 14 lety 24.02.2011 17:09 |  
    0 0

    Rosene, dekujeme za nic a udelal jsi nam velkou radost ze jsi sve pracky sundal z nasi Slavinky.

    • Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

      Socrates (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 18:15 |  
      0 0

      Ty jsi strašnej kus idiota *1*

  3. Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

    Viking     před 14 lety 24.02.2011 17:21 |  
    0 0

    I s ohledem na dění okolo nového zimáku nás zřejmě ve fotbalového a hokejové Slavii čekají rušné časy, Rosen to odšpuntoval...

    • Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

      spojka     před 14 lety 24.02.2011 17:33 |  
      0 0

      Rušno by nevadilo, pokud by to bylo pozitivním směrem. Všechny dnešní informace kolem změn akcionářů, haly atd. by to naznačovaly. Až na jednu, a to na přihlášku klubu E Side Property Ltd do ČMFS. Pokud by tu byl nový silný vlastník, na co potřebuje nový klub v ČMFS?

      Případné finanční a majetkové transakce "na hraně" v souvislosti s tímhle novým subjektem by mi - jako fandovi - nijak nevadily, pokud by to bylo ku prospěchu Slavie. Nakonec když tunel provedla Bohemka, tak to všichni fanoušci a novináři oslavovali jako "znovuzrození" a dávali klokany všem za vzor. Teď jen stačí udělat náznak a Bosák vykřikuje cosi o tunelech.

      • Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

        Gordon (host)     před 14 lety 24.02.2011 18:30 |  
        0 0

        Ja nechapu, ze chteji postavit halu pro hokejisty v edenu a misto toho tam postavi multifunkcni halu, kde se ale o hokeji nic nepise... přitom by to bylo asi idealni - 10 000 lidi...

        • Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

          slaviator     před 14 lety 24.02.2011 18:35 |  
          0 0

          podle stránek synottip tam má být ledová plocha, tak tam by měl být i hokej, ne?

        • Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

          Wommi     před 14 lety 24.02.2011 18:35 |  
          0 0

          v rozhovoru na idnes ruzick a blazek naznacovali ze to nebudou komentovat s ohledem na soucasnej vztah slavka-O2 arena,..takze asi proto to nerikaj na plnou hubu

        • Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

          spojka     před 14 lety 24.02.2011 18:38 |  
          0 0

          Nedivil bych se, kdyby to hokejisti jen nechteli komentovat kvuli platne smlouve v 02 Arene. Jinak stavet halu pro 10 tisic lidi jen na sporty typu hazena, basket, florbal nebo futsal + pak spolecenskych akci je samozrejme nesmysl. Podle me se tam s hokejem pocita, akorat by asi nebylo nejstastnejsi to ted rict naplno.

  4. Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

    vlchan     před 14 lety 24.02.2011 17:27 |  
    0 0

    Ještě přeji hokejistům jeho co nejdřívější odchod !

  5. Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

    lassiter     před 14 lety 24.02.2011 17:32 |  
    0 0

    no vida, takže celé to bylo tak jednoduché a stačilo tak málo - slušně transparentem poděkovat a zakřičet Rosen ven, pak že fanoušci nic nezmůžou...

    • Re: Tisková konference před startem jara - aktualizujeme!

      Wommi     před 14 lety 24.02.2011 17:54 |  
      0 0

      :)..kdyby to bylo takhle lehky vsechno!!!:)

      Tak pratele, ze by lepsi casy svitaly na slavku?!...zitra na videnou

  6. Re: Tisková konference před startem jara

    quelhar (admin)     před 14 lety 24.02.2011 17:49 |  
    0 0

    Jedno info, ktere je neoficialni a nemuze prijit do clanku - jeste vcera pry byla ve hre varianta, ze se novy vlastnik odprezentuje na teto tiskove konferenci, nakonec se to jeste o par dni odlozilo...

    Uz je ale naprosto nezpochybnitelne, ze novy majitel bude a velmi brzy.

    • Re: Tisková konference před startem jara

      travel (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 17:56 |  
      0 0

      Takže informace,které mi byly naznačeny na Slávistickém společenském večírku a o kterřýh jsem se zde zmínil se opravdu podařilo dotáhnout do konce!Zítra si jdu koupit permici!

      • Re: Tisková konference před startem jara

        spojka     před 14 lety 24.02.2011 18:00 |  
        0 0

        Pockal bych alespon na to, kdo bude tim novym majitelem.

        Kdyz si vezmu to prihlaseni klubu E SIDE do CMFS, tak si umim predstavit variantu, kde se Rosen jen stahuje do pozadi a novy vlastnik bude smerovat Slavii ke konkurzu a k prevodu aktiv do klubu E SIDE. V takovym pripade by byly nasledujici mesice jeste horsi, nez dosud.

    • Re: Tisková konference před startem jara

      Wommi     před 14 lety 24.02.2011 17:59 |  
      0 0

      ..no to je parada,..jsem moc rad,...


      Jinak pokud se nepletu s tou halou,..myslim ze by mela vyrust v severovychodnim rohu, nikoliv jiznim, jak je na strankach uvadeno,...

      a nakonec jeste poznamka k majiteli,..pokud by to mel byt kellner, uprimne receno si myslim, ze by si nakup majetku(slavie) asi pohlidal a provedl by vse transparentne bez nejakych levaren a nebo veci na hrane (prevedeni majetku na e-sice a krach sk a.s.), alespon on na mne dela ten dojema zaroven myslim, ze u je to tak znama persona, ze by si proste s ohledem na sve podnikani nedovolil ty prasarny co jini filutove..

      • Re: Tisková konference před startem jara

        spojka     před 14 lety 24.02.2011 18:03 |  
        0 0

        Taky si myslim, ze ta hala by mela byt na severo-vychodnim rohu, kde je ted provizorni parkoviste a domek s obchodem a se satnami. Je to videt i na te vizualizaci.

        A taky si neumim predstavit, ze by nekdo na urovni Kellnera riskoval tyhle operace. Na druhou stranu - proc byl pak prihlasen do CMFS ten klub pod jmenem E SIDE?

      • Re: Tisková konference před startem jara

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 18:04 |  
        0 0

        Po tom co jsme si všichni museli vytrpět, vypadá budoucnost dost růžově ... Ale mám z toho všeho dobrý pocit.

        • Re: Tisková konference před startem jara

          Zelik     před 14 lety 24.02.2011 18:18 |  
          0 0

          já spíš cítím nějakou sviňárnu, když se registruje novej klub se stejnou adresou, hlavně ať to nedopadne jako s bohemkou..

      • Re: Tisková konference před startem jara

        travel (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 18:29 |  
        0 0

        Jestli jsem to dobře pochopil tak za jižní stranou stadionu směrem k tréninkovým hřištím má se stavět víceúčelová hala.Hokejová hala by měla stát tam co je přízemní budova a u ní nevábné parkoviště.Jen tak pro zajímavost,tato přízemní stavba sloužila před cca 60-ti lety(je to můj odhad)jako šatny a zázemí hokejistům a za ní byl nekrytý hokejový "stadion".

        • Re: Tisková konference před startem jara

          spojka     před 14 lety 24.02.2011 18:36 |  
          0 0

          Za jihem se snad staví byty (www.livingspaceeden.cz), tam by se směrem k trati už hala ani nevešla. To by museli zrušit lukostřelce a ragbisty a k tomu by jim zase musel dát pozemky Sportovní klub Slavia (v němž jsou mj. tyhle sporty), což se mi moc nezdá.

          Ta víceúčelová hala, o níž byl dneska článek na Novinkách, je podle vizualizace na severovýchodní straně stadionu. Tipoval bych, že ten novinář v životě v Edenu nebyl, tak tam plácnul něco o jižní straně, kde se už něco staví.

          • Re: Tisková konference před startem jara

            travel (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 18:38 |  
            0 0

            Tam co se už něco staví je snad západní strana a staví se tam byty!

            • Re: Tisková konference před startem jara

              spojka     před 14 lety 24.02.2011 18:42 |  
              0 0

              Nn, byty se staví za jihem (směrem k trati). Západní strana je hlavní tribuna.

        • Re: Tisková konference před startem jara

          travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 10:25 |  
          0 0

          Tak jsem se v tom asi orientoval špatně.Směrem k tréninkovým hřištím je východní strana,jižní je směrem k železnici,kde jsem si myslel,že se staví bytovka.

    • Re: Tisková konference před startem jara

      franta     před 14 lety 24.02.2011 18:33 |  
      0 0

      No to bylo moje prvotni info od zdroje, že se nový vlastník představí na tiskovce. Zas až tak z cesty to uplne nebylo tak hodím do placu ještě jednu věc co spoustu lidí potěší a to, že pí. Tomasová už k 1. dubnu ve Slavii nebude.
      Skutečně se blýská na lepší časy :-)

      • Re: Tisková konference před startem jara

        mart     před 14 lety 25.02.2011 10:49 |  
        0 0

        :D, me prisla docela prijemna :). Vzpominam si, ze mi jednou (to bylo jeste na Strahove) pujcila tuzku :)

  7. Re: Tisková konference před startem jara

    Max1     před 14 lety 24.02.2011 18:10 |  
    0 0

    ještě by měla vypadnout neschopná Tommasová a budu spokojen :-)

    • Re: Tisková konference před startem jara

      Ladineeek     před 14 lety 24.02.2011 18:14 |  
      0 0

      Neblázni, tolik štěstí najednou, to by nedělalo dobrotu :-D

    • Re: Tisková konference před startem jara

      travel (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 18:21 |  
      0 0

      Tak jestli je to skutečně Kellner,tak o tom nepochybuju,ten si tam udělá pořádek a dá si tam jistě i své lidi.Uvědomme si, že patří mezi 50 nejbohatších lidí na světě a k tomu se dopracoval svými schopnostmi a čestně,ne tunelováním a pod.Můj optimismus a vše co píši je,ale podmíněn tím,aby to skutečně byl Kellner,jinak takový optimista bych nebyl.

      • Re: Tisková konference před startem jara

        Max1     před 14 lety 24.02.2011 18:38 |  
        0 0

        Kellner to podle mě nebude, ale uvidíme.

    • Re: Tisková konference před startem jara

      lados     před 14 lety 25.02.2011 08:43 |  
      0 0

      Naprosto souhlasím, že paní Tomasová by měla odejít, protože zjevně netuší, o čem je marketing sportovního klubu !

  8. Re: Tisková konference před startem jara

    pc115     před 14 lety 24.02.2011 18:15 |  
    0 0

    Jen aby se nevrátil Leška

    • Re: Tisková konference před startem jara

      PetCC     před 14 lety 24.02.2011 18:36 |  
      0 0

      Leška zpátky! Leška ven! :-)

    • Re: Tisková konference před startem jara

      Max1     před 14 lety 24.02.2011 18:37 |  
      0 0

      zde řeknu něco, za mě tu většina ukamenuje, ale takhle nazpět je třeba říct, že Leška tak šptanej nebyl. Byl manažer, dluhy za něj byly taky, ale ne takové. Prostě řídil slavii tak, aby to fungovalo, nešel do hazardu, jako Doležal, ted vidíme jak ten hazard dopadl.

      • Re: Tisková konference před startem jara

        spojka     před 14 lety 24.02.2011 18:41 |  
        0 0

        Kamenovat te nebudu, ale kdyby to za Lesky nezadotovali napr. Rosen s Vikem, tak jsme na ty poharovy zapasy ani nemeli jak jezdit a ani nevim, kdo by nam pral dresy... Takovej byl Vlada manazer. Ale jemu bylo dobre, to jo.

      • Re: Tisková konference před startem jara

        bongor     před 14 lety 24.02.2011 20:04 |  
        0 0

        Doležal vůbec nešel do hazardu,podívej,co si z peněz ze Slavie všechno pořídil.Ten šel najisto.

        • Re: Tisková konference před startem jara

          mart     před 14 lety 24.02.2011 21:03 |  
          0 0

          presne to sem chtel napsat....

      • Re: Tisková konference před startem jara

        Gordon (host)     před 14 lety 25.02.2011 00:50 |  
        0 0

        Rikal sem to nekolikrat, co jsem slysel od postav velmi zasvecenych v tematu, nebo co rekl tusim doktor smetana v ropzhovoru... Leska vubec nebyl tak spatny jak si fanousci mysleli

  9. Re: Tisková konference před startem jara

    urs (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 18:46 |  
    0 0

    vypadá to moc růžovatě, ale budu tomu halt věřit :)
    teď ještě aby mi reds udělali večír radost a tu zapráskanou sraltu zadupali do země nějakým slušivým debaklem - co si tenhle klub dovolí (urychlení disciplinárky - aby na 3. kolo s Plzní měli všecky hříšníky k dispozici..), to svět neviděl.. :-(

    diktát tyvole..

    urs

  10. Re: Tisková konference před startem jara

    jiras     před 14 lety 24.02.2011 19:16 |  
    0 0

    Ono není moc populární pochválit Platila, ale: jestli byla situace tak špatná, jestli bude nový a slušný majitel (ve spojitosti se Slavií nevěřím ničemu pozitivnímu, co není oficiálně potvrzené) a jestli se to nějak ustálí, tak i přes odchody pár odchovanců si tu pochvalu zaslouží. Krizový manager prostě už z principu nemůže být populární, ale když si vezmeme, že Ležka nás dokázal do sraček dostat a ještě nás v nich dlouho držel, Doležal nás dostal nahoru, připravil půdu pro rychlej pád a včas zdrhnul, tak nakonec ten Plašil zase neni tak špatnej.

    • Re: Tisková konference před startem jara

      jiras     před 14 lety 24.02.2011 19:16 |  
      0 0

      Teda Platil, ne Plašil. :)

      • Re: Tisková konference před startem jara

        bongor     před 14 lety 24.02.2011 20:06 |  
        0 0

        Třeba Platil koupí pro Slavii Plašila.Tak se neplaš!

        • Re: Tisková konference před startem jara

          mart     před 14 lety 25.02.2011 10:18 |  
          0 0

          Souhlasim. Jestli pan Platil dostal za ukol vycistit ten chlivek, tak to dela dobre (teda snad, .... do rukou mu nevidim, ale vysledky snad hovorej pro nej). Jestli si pri tom fandi Sparte, nebo Fortune Duesseldorf mi v takovem pripade muze bejt uplne jedno. Ostatne, jedna z nasich sekretarek (nepokryte) fandi ManU. Muzu ji proto vyhodit, kdyz je jinak dobra?

  11. Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 20:32 |  
    0 0

    "Roky snů, pak roky prokletí".., pamatujete? Tak snad to teď budou roky snů (a žádné noční můry!).
    Snad to není moc naivní představa.

    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

      bongor     před 14 lety 24.02.2011 20:37 |  
      0 0

      Rosen byl jedno z největších zklamání,mnoho z nás mu věřilo jako
      nějakému spasiteli Slavie a o to bylo probuzení do reality smutnější.
      Děkujeme ,odejdi.

      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 20:39 |  
        0 0

        Ano, Rosenovi jsem věřil. Mae Culpa /jak by podotkl Sokrates55/ - tímto zdravím. Snad bude lépe.

        • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

          bongor     před 14 lety 24.02.2011 20:47 |  
          0 0

          Nová šance pro Ďolíček. Město chce koupit pozemky
          14:20 | 23.2.2011 | Miloslav Lubas

          To je taky dobrá zpráva,snad nebudeme potřebovat jim jejich současnou návštěvu oplatit,až v Edenu bude hrát E-side Praha.

          Stejně jako Eluin,taky já zdravím Sokrata 55.Kde jsi,kde jsi?

          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

            bongor     před 14 lety 24.02.2011 20:53 |  
            0 0

            Čtvrtek 24. 2. 2011
            Gerrard se dal na sukně a tenis? Ne, to Wozniacká fandí Liverpoolu!
            Já tedy taky.Děkujem hoši ,Šmíca má určitě taky radost.

  12. Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

    Viking     před 14 lety 24.02.2011 21:44 |  
    0 0

    Začínám být mírný optimista nicméně:

    1) Držmíšek jako sportovní manažer je vtip???

    2) Proč Eside vstupuje do ČMFS?

    3) Prodala svůj podíl také ta tajemná osoba (osoby) v zákulisí? Myslím že majoritu držel Rosen plus někdo další a ty jednali "ve shodě", potom Enic 16% (také prodává - bylo by to logické, skončil by soudní spor o navýšení ZK) a zbytek drobasové...

    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

      spojka     před 14 lety 24.02.2011 22:11 |  
      0 0

      ad 1) Na Drzmiska tahle funkce padla uz pri prvni vlne vypovedi po odchodu Sramka. Vzhledem k tomu, ze jsme bez penez a zadne hrace zvenku nehledame a nekupujeme, tak je to asi jedno a tu funkci muze Drmzisek zastavat, dokud Slavie zase nebude normalne fungujici klub. Tentyz pripad u mladeze je Petr Hurych. Pokud to novy majitel bude myslet vazne a seriozne, tak pri vsi ucte k obema panum, musi obe funkce obsadit kompetentnimi lidmi, pripadne udelat z toho opet funkci jednu a sverit ji nekomu jinemu.

      ad 2) Tohle je presne to, kvuli cemu ty dneska ohlasene zmeny porad nejde brat pozitivne. Nikdo poradne nevi, co to ma znamenat, ale nejaky duvod to mit musi.

      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

        bongor     před 14 lety 24.02.2011 23:43 |  
        0 0

        Držmíšek se na tuto funkci hodí výborně.Už to jeho jméno jej předurčuje k tomu,že bude umět výborně držet peníze a to budeme potřebovat.aby se zase zbytečně nevyhazovalo.Dám příklad:My jsme
        měli zubaře dr.Zubinu, a byl skutečně výbornej.Už jeho jméno ho k tomu od malička předurčovalo-a nezklamal.Já na tyhle věci hodně věřím.Třeba Platil-nyní se dozvídáme,že hráči mají všechny loňské pohledávky uhrazené a zase to jméno sedí k jeho funkci.

        • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 09:55 |  
          0 0

          Nezbývá než se před zápasem poradit s věštcem a podle toho zvolit sestavu :-).

  13. Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 24.02.2011 22:36 |  
    0 0

    Pokud by to byl skutečně ten SYNOT TIP (což nechci) nevíte jestli mají někde výsledky na konsolidované bázi za celý holding ?

    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 09:59 |  
      0 0

      Podle mého zdroje (pokud půjde vše jak má), budeme mít buď v létě, ale spíš ke konci roku nového hlavního sponzora na dresech - AIR BANKU.

      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

        paweza (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 10:00 |  
        0 0

        Já bych to viděl na to léto, aby už během sezony nemuseli předělávat dresy.

      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

        klimi     před 14 lety 25.02.2011 10:02 |  
        0 0

        To by bylo nejlepší řešení současné situace :)

        • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 10:08 |  
          0 0

          Pokud půjde vše jak má - tím myslím ČNB (musí dát povolení k vzniku banky).

          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

            klimi     před 14 lety 25.02.2011 10:14 |  
            0 0

            Ale to nic nemění na tom, že by majitel měl být ten, kdo o tu licenci požádal ne? :)

          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

            travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 10:20 |  
            0 0

            Ladislave,ani nevíte,jak moc bych si přál,aby Vače informace se potvrdily.Potvrdily v tom smyslu,že novým vlastníkem Slavie je Kellner!Pokud by to byl někdo jiný ,nebyl bych schopen ze zbavit obavy,že by za tím vším byly zase nějaké neférové kšefty.

            • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 10:29 |  
              0 0

              Souhlasím s Vámi a snad by si už všichni slávisti zasloužili trochu klidu po tom co museli v poslední době vytrpět. A něvrat Kellnera by byla ta nejlepší varianta ...

                • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                  klimi     před 14 lety 25.02.2011 10:43 |  
                  0 0

                  Sport si zase vymyslel, že Eden kolují zvěsti, že novým majitelem je Synot Tip, tak nikdy nevíš :)

                • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                  rekodlak     před 14 lety 25.02.2011 10:44 |  
                  0 0

                  Naprosto souhlasím, že Kellner je skvělý byznysmen a za vším vidí způsob jak vydělat, nenechá se okrádat, a určitě budde schopný u nás nastavit profi mantinely ale

                  A) je to pořád ten stejný Kellner, který k nám poslal Lešku

                  B) Kellner rozhodně není žádný zaslepený fanoušek fotbalu. A pokud si spočítá, že je výhodnější na stadiónu pěstovat žampióny, tak to bez jakýhokoli studu okamžitě udělá.

                  • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                    lassiter     před 14 lety 25.02.2011 11:14 |  
                    0 0

                    samozřejmě že neudělá. udělal to křetínský?

                    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                      rekodlak     před 14 lety 25.02.2011 11:29 |  
                      0 0

                      To bylo samozřejmě pouze přirovnání.

                      Jen říkám, že v okamžiku kdy J&T bance Sparta splní co od ní očekávají, a proč ji potřebují, tak od ní dají pryč. A je úplně jedno co tím cílem bylo - nové trhy, téma k jednání, praní peněz, žampióny, nástěnný kalendář, cokoliv..

                      Všichni berou Abramoviče, že si Chelsea koupil jako hračku. Ale to je naprostá kravina, a každá jedna (zdánlivě marnotratně) investovaná libra mu někde úplně jinde vydělá ty libry dvě..

                      Jsou to prostě obchodníci, a nikoliv Paris Hilton, která by za to ty dost možná prachy utratila aniž by přemýšlela o následcích :-)

                  • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 11:25 |  
                    0 0

                    To máš pravdu, že k nám poslal Lešku. Když si odmyslíš všechna jeho negativa, tak zůstane jedno pozitivum,ale to stojí za to - postavil nový EDEN. Já bych udělal tlustou čáru a připomínal to dobrý (za předpokladu, že se nevrátí).
                    Vezmi si Roseně, udělal dva tituly, pak Slavii málem potopil a hodně slávistů by ho tehdy snad i lynčovalo. A teď se zachoval jako velkej formát, prodal akcie za 1 korunu ...

                • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                  quelhar (admin)     před 14 lety 25.02.2011 10:50 |  
                  0 0

                  Me by zajimalo, kam na to ti novinari chodi, jedni Synot Tip, druzi Enic... Na te tiskovce jsem se mezi nimi pohyboval a zadna jmena tam nepadala.

                  Ze by byl staronovy vlastnik Enic, to mi prijde uplne ujete - jeste pred par mesici Platil rikal, ze s nim Enic vubec nekomunikuje a nema o Slavii zadny zajem a nedokazu si predstavit, ze by se Rosen ve prospech Enicu jen tak vzdal. Nehlede na to, ze Enic by pak nejspis zkusil vysat tech 100 mega a dalsi osud klubu by ho asi nezajimal.

                  Nevim, asi je to castecne i tim, cemu chci verit, ale presto mi prijde nejpravdepodobnejsi, ze pravde se budou blizit ti, kteri hovori o Kellnerovi a odvolavaji se na nejake zdroje z klubu.

                  Ze by meli pravdu novinari, kteri prijdou na Slavii poprve po trech mesicich, pulku hracu vubec neznaji, nevideli jediny pripravny zapas a strasne se divi, co se to stavi za jizni tribunou, tomu se mi proste nechce verit. Vetsina z tech novinaru sice na ligove zapasy Slavie chodi pravidelne, ale jinak se o klub nijak vic nezajimaji a tak si proste neco vycucaji z prstu. Dluzi Slavia Enicu? Tak to by mohl byt novy vlastnik treba prave Enic, at se to zaplacne. Jsme v Synot Tip arene? Tak to by mohl byt novy vlastnik Synot Tip. Predstavuju si, ze tak nejak tyhle tipy na noveho vlastnika vznikaji...

                  • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 11:07 |  
                    0 0

                    Quelhare, predevsim dik za report z tiskovky a za dalsi info... s enicem a synot tip mi prijde, ze to muze byt tak jak rikas, novinari jsou dost povrchni.. rekl bych, ze je na miste opatrny optimismus.. porad jsou mozny dve varianty, gangsterska - tj. ze novy majitel bude pokracovat v nastoupene ceste, na kterou uz Rosen nema zaludek, nervy ci penize... nebo ta druha seriozni, ze je to vazny zajemce o slavii a dohodl se i s enicem.. a je to treba kellner.. moc rad bych veril te druhe verzi..

                    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                      quelhar (admin)     před 14 lety 25.02.2011 11:34 |  
                      0 0

                      Je pravda, ze gangsterska verze rozhodne porad neni vyloucena. Preci jen vstup E Side property do CMFS vypada velmi podivne. Trochu si rikam, ze to treba mohla byt jedna cesta, od ktere se pozdeji po dalsich jednanich ustoupilo a nebylo potreba tuhle zadost stahovat.

                      Kazdopadne za par tydnu bychom meli byt o dost chytrejsi a i kdyby byl majitel nekdo uplne jiny, o kom se zatim vubec nespekuluje, tak predevsim bude zalezet na nem, jak se uvede, hlavne pak smerem k fanouskum. A taky jake lidi si privede, protoze se da cekat, ze personalne asi nezustane ve Slavii kamen na kameni (a to nemluvim o trenerech a hracich, ale o zamestnancich).

                      Pristi tyden cekam zpravu o svolani valne hromady a pak pobezi tricetidenni lhuta, behem ktere by se mel predstavit novy majitel. Pokud to jen trochu pujde a majitel se bude chtit predstavit na tiskovce a nikoli jen tiskovou zpravou, tak se opet pokusime udelat online reportaz, ta by mela snad jeste vetsi sledovanost nez ta vcerejsi :o))

                      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                        Wommi     před 14 lety 25.02.2011 11:45 |  
                        0 0

                        ..no ke mne se donesla zprava, ze by vse mel kupovat opravdu pitr, tak doufam, ze to bylo receno pouze ve srande:)

                      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                        martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 11:54 |  
                        0 0

                        nebo se tim tlaci na enic.. cert vi, co v tom vsechno je.. jeste v tom muzou byt i pozemky v dolicku, "(ne)hokejova hala" v edenu.. mozna jsou zatim vsechny varianty na stole.. no uvidime, bude to zajimave..

                        • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                          quelhar (admin)     před 14 lety 25.02.2011 12:04 |  
                          0 0

                          Ale jen si zkus predstavit tu idealni moznost (aneb dare to dream)...

                          Fotbalovou Slavii a stejne tak spolecnost E-Side kupuje Kellner, zaroven potvrzuje vystavbu one multifunkcni haly vedle fotbaloveho Edenu, oznamuje dostavbu parkovaciho domu za Edenem, ktery bude slouzit obema halam. Protoze treninkova hriste za Edenem jsou nedostacujici, zahajuje jednani o vystavbe treninkoveho centra s sesti travnatymi a tremi umelymi hristi na predem vytipovanem miste (nebude logicky primo v Edenu, ale zaroven by nemelo byt moc daleko, at to je v dojezdove vzdalenosti od ZS Vladivostocka). Stadion se konecne zkolauduje, takze tam budou moci byt koncerty. Eden se do tri let stava nejvetsim sportovne-kulturnim arealem v republice, znacka Slavia ziskava na sile diky tomu, ze jednotlive sportovni kluby nejen hraji blizko, ale jsou take spolecne medialne propagovany. Presun z fotbaloveho na hokejove utkani je otazkou minut a stava se pro fanousky obou sportu beznou zalezitosti, navstevnost tak roste na obou sportech.

                          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                            martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 12:12 |  
                            0 0

                            nech toho! :-))). jen nemysli ze kdyz jsem na rozdil od tebe znamy pesimista, ze me toto nenapada!!:-) samozrejme ze jsem myslel na to, ze klub s moderni arenou a takovou tradici je pro investory pritazlivy, zvlast kdyz ma i dalsi sporty a je moznost vyuzit pozemky v edenu ke stavbe dalsiho sportovne - kulturne - obchodniho centra.. ze jediny problem je ten mrdnik v akciovce, ktery se snad da resit, pokud soucasni majitele nebudou mit premrstene pozadavky a enic se uklidni.. a dost! :-))

                          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                            rekodlak     před 14 lety 25.02.2011 12:13 |  
                            0 0

                            O měsíc později dává Messi výpověď protože chce být členem toho zázraku z východní Evropy! Následně odjíždíme s ManU na společné turné po Asii, které Slavii mimo jiné zajistí exkluzivní smlouvu u Emirates :-)

                          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                            Wommi     před 14 lety 25.02.2011 13:15 |  
                            0 0

                            ..no myslim, ze s koncerty na hlavnim stadionu se stejne uplne nemuze pocitat, protoze tam proste neni strecha a tedy hluk ude vzdy, ale jinak se par koncertu tam vyplati usporadat protoze to vynese i pres pokutu,....

                            Hlavnim tahounem novy haly budou koncerty, co jsou ted jistou agenturou delany v O2 a pak si myslim ze samozrejme taky hokej,...potom myslim, ze za urcitych okolnosti, byt je to dazsi zalezitost, pak by ta kryta hala byla o moc vetsim magnetem na penize.

                          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                            smely (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 13:28 |  
                            0 0

                            no je fakt, ze fotbal od 17.00. hokej od 19.30 na jednom fleku s jednou permici by byl pomerne podareny tah....

                            • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                              Khadgar     před 14 lety 25.02.2011 13:45 |  
                              0 0

                              Určitě, byly by to spojený nádoby. Navíc v tý menší hale musí zákonitě být mnohem lepší atmosféra než v O2, taky velký lákadlo.

                  • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                    eomer (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 11:13 |  
                    0 0

                    Tak já taky doufám, že to bude ten Kellner. Taky jsem ze svého zdroje něco takového slyšel ( a v minulostii to vždy byla pravda). Uměl bych si i představit tu reklamu air bank na dresech. Otázkou je na jak dlouho to bude a komu to pak střelí. (Roky snů a roky prokletí...)

                    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                      martinmc     před 14 lety 25.02.2011 11:30 |  
                      0 0

                      Kellner vlastní 2% generali ta už sponzoruje spartu.

                    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 11:35 |  
                      0 0

                      Tak až tam bude mít většinu(snad se tak stane),pak se na Spartu vykašle.

            • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

              travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 11:31 |  
              0 0

              Ladislave,hezky jste se z toho vykroutil,doufal jsem,že mi odpovíde ,zda je nový majitel Slavie Kellner,jak to z Vašich příspěvků vyplývá a nebo je to taky jenom Vaše přání?Přerem díky za seriozní odpověď.

            • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

              travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 11:44 |  
              0 0

              Ladislave,hezky jste se z toho vykroutil,doufal jsem,že mi odpovíte,zda je nový majitel Slavie Kellner,jak to z Vašich příspěvků vyplývá a nebo je to taky jenom Vaše přání?Přerem děkuji za seriozní odpověď.

              • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 11:51 |  
                0 0

                Jestli si myslíte, že jsem Pánbůh nebo si mě pozvali k jednání, tak ani jedno není pravda. Ale měl by to být opravdu Kellner, mám to od stejného zdroje, od kterého jsem dopředu věděl, že Roseň abdikoval (ale samozřejmě dokud to oficiálně nepotvrdí, je to bez záruky).

                • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                  Jiri1     před 14 lety 25.02.2011 12:06 |  
                  0 0

                  Zdravim, Ja bych chtel jen trochu zmirnit tu Vasi euforii, predesilam, ze jsem se nepohyboval mezi novinari , ale presto to bude se vstupem noveho majitele jeste hodne slozite , Rosen abdikoval z pragmatickych duvodu , soustredi se na hokej a bohuzel i na svuj podil v E . Side, chtel bych take brzdit patrani okolo nove haly , jde o jistou formu splatek, chcete .li, musim take opravit pana Platila , nazvu to radeji novy zajemce uz to do cineni s nasim klubem mel a snad jen na zaver , nic neni tak ruzove , atkze prosim budte realiste, samozrejme praci Platila ocenuji, to je snad jeden se zasadnich zme v mem nazirani na celou situaci nasi Slvie.

                • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 12:48 |  
                  0 0

                  Děkuji pěkně za odpověď,samozřejmě o tom bohovi atd jsem si nemyslel.Jenom jsem chtěl vědět,jak moc jsou Vaše informace o Kellnerovi jisté.Jestli se Vás to dotklo,tak se omlouvám.

                  • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 13:02 |  
                    0 0

                    Nedotklo, v pohodě, jsme tady všichni slávisti.
                    Pochopte, že tohle nikdo neví, až na pár lidí co jednají a to jsou profíci a ty nic neřeknou.
                    Dobré znamení je, že novináři nic nevědí nebo se bojí cokoliv napsat. Což znanená, že je to někdo hodně velký. A Kellner je u nás v republice největší ...

                    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 13:23 |  
                      0 0

                      Jediné co mě mate, je, že Platil v dnešním rozhovoru (tyden.cz) tvrdí, že nový majitel ve Slavii v minulosti nebyl, i když je pravda, že se pak zarazil a řekl, že si není jistý.
                      A Kellner už ve Slavii byl – začátek 90.let (spol. WIKA), tehdy začínal ještě s jedním společníkem (na jeho jméno si už nevzpomínám), ale jednatelem Slavie tehdy nebyl Kellner, ale ten druhý. Tehdy investovali poprvé do Ruska a tvrdě narazili. Až tak tvrdě, že tomu společníku Kellnera šlo o krk. A tehdy vymysleli takovou kulišárnu, ten společník zfalšoval šek, udal se a soudce ho dal rychle do basy. Prostě, aby se tam ukryl před těmi ruskými mafiány. A tehdy jel Leška do vězení, aby ho přesvědčil, že nemůže řídit Slavii z vězení, aby to předal. Naštěstí ho přesvědčil …
                      Ale Kellner tehdy ve Slavii přímo nefiguroval, byl tam jako tichý společník, tak asi o tom Platil neví. Tedy doufejme.

                      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                        quelhar (admin)     před 14 lety 25.02.2011 13:29 |  
                        0 0

                        U te otazky jsem byl fyzicky pritomen a Platil se zamyslel a bylo videt, ze si neni jisty odpovedi - coz da rozum, protoze on asi nevi, jaka byla historie majitelu Slavie pred vice nez deseti lety...

                        • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                          travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 13:33 |  
                          0 0

                          Quelhare,jestli jsem to dobře pochopil Vy jste taky přesvědčen,že nový majitel je Kellner?

                          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                            quelhar (admin)     před 14 lety 25.02.2011 13:39 |  
                            0 0

                            Ne, ja nejsem presvedcen o nicem a ani nemam zadne relevantni zakulisni info k tomuto tematu. Ja si jen preju, aby to byl Kellner :o)

                            Ale vcera na te tiskovce jsem byl a tak obcas muzu prispet s tim, jak to bylo doopravdy - treba s tou otazkou na to, jestli ten majitel uz ve Slavii byl nebo ne. Platil to podle mne nevedel (aspon se tak zatvaril) a v rychlosti vychrlil nejakou nejednoznacnou odpoved a vzniklo z toho to, co pisou v Tydnu.

                            Jedina zajimava informace, kterou jsem se doslechl, je to, ze jeste den pred tiskovkou (tedy ve stredu) pry bylo ve hre to, ze se majitel odprezentuje uz na teto tiskovce. Nakonec se to jeste z nejakych duvodu odlozilo...

                      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                        travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 13:30 |  
                        0 0

                        Že Kellner už ve Slavii byl to vím,ale ty další věci okolo jsem nevěděl.Ještě si dovolím jeden i když blbej dotaz.Nevíte náhodou od svého zdroje,kdy by se měl nový vlastník představit?Platil píše,že během měsíce.Ještě jednou se za tento dotaz omlouvám,ale co kdyby..

                        • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 13:44 |  
                          0 0

                          To nevím, ale normální průběh věcí je, že když se změní akcionářská struktura společnosti (jako u nás), tak se musí svolat valná hromada (za 1 měsíc od vyhlášení), aby to potvrdila (což bývá formalita, když má někdo majoritu - náš případ) a provedla
                          personální změny (většinou si tam dá své lidi na klíčové pozice).
                          Já osobně bych svolal tiskovku až po valné hromadě, ale je to jen můj názor.

                          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                            travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 15:27 |  
                            0 0

                            Oběma díky za odpovědi a teď už nezbývá než čekat ,kdo z toho vzejde.

                      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                        dalislavista     před 14 lety 26.02.2011 22:57 |  
                        0 0

                        Ten druhý se myslím jmenoval Winkler (bez záruky).

                    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 13:23 |  
                      0 0

                      OK,ještě k těm novinářům,je pravda,že o Kellnerovi nepadla od nich ani zmínka,ale psali o E SIDE a o Synot tipu.musím říci, že ani jedno u mě nevyvolává velký nadšení.I když v současný situaci bychom asi museli být vděčni i za ně.

  14. Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

    slamacek (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 12:08 |  
    0 0

    domenek a toho kdo kde co zaslechl a z jakeho to ma zdroje tu bylo jiz mnoho. co shrnout to co vime?
    1) vznikla udajne nejaka poslecnost Slavia Paraha limited. je nekde monzost toto 100% overit?
    2) do CMFS se rigistroval E-side. i toto jsem nikde oficialne necetl
    3) do mesice by se mel predtavit novy vlastnik - svolani valne hromady a vyjadreni p. Platila (nicmene kolik terminu nam jiz sdelil)
    4) rosen odesel
    5) mame dluhy
    6) stale odchazeji i velice nadejni dorostenci

    k tomu jeste mozno pricist i dostavbu stadionu (mimo jine tedy i zazemi pro klokana)

    pokud jsou prvni dve veci na 100% jiste a protoze i bod 6 je stale platny, mne to nenaplnuje velkym optimismem.

    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

      quelhar (admin)     před 14 lety 25.02.2011 12:17 |  
      0 0

      Bod 1) si urcite novinari nevymysleli, takze to by v nejakem rejstriku jit overit melo.
      Bod 2) je potvrzen zde - http://www.fotbalpraha.cz/res/data/016/002070.doc - jde tedy zatim o zadost o vstup, kterou prazsky fotbalovy svaz schvalil a bude ji jeste (aspon myslim) definitivne schvalovat VV CMFS
      3) Nevidim duvod proc se do Platila opirat kvuli tomu, ze stari vlastnici a novy zajemce se dohaduji pomaleji, nez on predpokladal. Nemyslim, ze je jediny duvod si myslet, ze se zadna zmena nepripravuje
      5) Dluhy mame, ale oproti podzimu to je s nimi snad o trochu lepsi.
      Co se tyce bodu 6) - pokud mas na mysli Krasniqiho - tak tam jde samozrejme taky o penize, Slavia proste nema na to, aby Mnichovu doplatila prislusnou castku, pokud by se Krasniqi dostal ve Slavii do acka. Nehlede na to, ze ma tusim taky nemalou smlouvu.

      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

        slamacek (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 12:48 |  
        0 0

        3) byl bych nerad aby to vypadalo ze do Platila siju. je jasne ze nektere veci se mohou tahnout delsi dobu. jen ze dokud neni nic na 100% neda se s tim pocitat
        5) to zrejme ano
        6) neni nutne jmenovat. ale mozna by nebylo od veci uz toto nechat na pripadnem novem majiteli. otazkou je totiz jakou ma ten hrac perspektivu a jestli tedy nestoji za tech par susnu. to ale nedokazu posoudit. stejne tak muze byt zajem hrace odlisny od naseho prani. tezko posuzovat. pokud je ale tak kvalitni, jak tu nekteri tvrdi, tak je nutne jej udrzet.

        • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

          quelhar (admin)     před 14 lety 25.02.2011 13:13 |  
          0 0

          Jasny, je otazka, jakou ma Krasniqi moralku a chut tady hrat - z nekterych vyjadreni vyplynulo, ze by mu snad v lete stejne mela koncit smlouva. A zrovna v zalozni rade v teto vekove kategorii mame velmi nadejne i nase vlastni hrace (tedy skutecne odchovance) - Hurka, Prosek, V. Simecek, Petrak...

          • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 13:52 |  
            0 0

            Je to hezký, že máte strach o každého nadějného dorostence Slavie, ale myslím, že hlavní bude, aby si nový majitel vybral špičkové odbornŘíky (nový ředitel, sportovní manager, trenér).

            Návrh: trenér - Dovalil, Hřebík (dělají pro repre)

            sport. manager - Říčka

            ředitel - ?

            • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

              Jiri1     před 14 lety 25.02.2011 14:07 |  
              0 0

              Vas navrh je dobra vec , ale na ty odprezentovany jmena muzete zapomenout. Ricka dnes pracuje pro nekolik zahranicnich klubu a jeho prijem je nad moznosti jakehokoliv klubu v CR, Dovalil sice zrejme u repre do 21 let skonci, ale ve hre jsou nabidky zvenku ci v pripade dalsich nezdaru A tymu jeho povyseni , Hrebik je spokojen , nestresuje se, verejne se vi, ze ho fotbal nezivi a nema momentalne ambice vest zadny ligovy klub.

              • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 14:19 |  
                0 0

                To repre "A" bych Dovalilovi přál a myslím, že by Bílka hravě strčil do kapsy. Nedávno ho v rozhovoru dost chválil i Hřebík.

                • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                  Jiri1     před 14 lety 25.02.2011 14:34 |  
                  0 0

                  Zdravim, ucite jde o velmi kvalitniho trenera , velmi dobre kooperjiciho s asistenty , vseobecne uznavany hraci, kteri maji i velmi prekvapivy zajem o repre do 21 let, mluvim i o tech , kteri maji dnes velmi slusne angazma venku, priklad Suchy ktery by se chtel pesto , ze s nim zrejme Biliek pocita do acka v lete zucastnit i akci 21 repre.

                  • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 14:52 |  
                    0 0

                    Souhlasím, mě hlavně zaujalo, jak Hřebík rozebíral a srovnával hru Barcelony, Dortmundu, Brüknera u "A" a Dovalila u "21" a všechno jako příklady tzv.správné cesty v trénování. A taky, že si neumíme vyhodnotit úspěch (Češi).

                    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 15:37 |  
                      0 0

                      Souhlasím s tím,co tady píšete,ale jedna poznámka k Hřebíkovi.Trénoval obě pražská S,ale v jádru to je poměrně velký sparťan,takže jeho i z tohodle důvodu radši ne.

                      • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                        Jiri1     před 14 lety 25.02.2011 15:41 |  
                        0 0

                        Uz nespolupracuje a rekl bych,ze jeho vztah k touto klubu hodne ochladl.

                        • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

                          travel (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 16:06 |  
                          0 0

                          Předpokládám,že z důvodu,jakým způsobem ho vyrazili.

  15. Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

    japhy     před 14 lety 25.02.2011 13:54 |  
    0 0

    Nemůžu se ubránit srovnání, ale tahle debata mi nápadně připomíná dohady zde v létě, který z volných trenérů nahradí KJ. Jak to nakonec dopadlo, víme všichni, že...
    Prostě-možných scénářů je přehršel, ani novináři se nedokáží ve spekulacích sjednotit. Např. novým majitelem bude E-Side. Rosen se zadarmo vzdá svého podílu ve prospěch E-Side, kde je ale rovněž zainteresován, tudíž něco jako výše vzpomínaný návrat KJ.
    Taky mě napadalo, že peníze, o kterých jsem si myslel, že byly v průběhu minulých dvou let ze Slavie vyvedeny (ukradeny), tak si Rosem mohl jen ulít bokem, dovést Slavii k řízenému úpadku a poté ji znovu převzít nově zřízeným subjektem a začít znovu investovat. Takže by nemusel platit dluh Enicu.
    Jak říkám, je to guláš a otázkou bude, jestli to gulášem nezůstane i po zveřejnění nového majorit. akcionáře-známe svoje lidi a jejich smysl pro trapnot.

    • Re: Tiskovka před startem jara: Tomáš Rosen ve Slavii končí!

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 08:35 |  
      0 0

      To máte sice pravdu, ale když vidím taktickou připravenost hráčů s Brnem, tak i laik vidí, že na to Petrouš bohužel nemá. Už aby tady byl nový majitel ...