Hráči Slavie

Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

Tuniský reprezentační záložník Hocine Ragued si našel angažmá v Turecku, jeho zaměstnavatelem bude Kardemir Karabukspor. Slavia už na konci podzimu deklarovala, že o něj nemá zájem a může si hledat angažmá.

Hocine Ragued je tak dalším hráčem, který Slavii tuto zimu opouští. Do Slavie přišel stejně jako třeba Adam Hloušek v létě 2009 a při jeho příchodu padala slova o "ještě lepším Tavaresovi". Ta se bohužel nenaplnila a ačkoli Ragued vyloženě nezklamal, nikdy také výrazně nenadchl. V loňské sezóně byl třetím nejvytíženějším hráčem (po Krajčíkovi a Hubáčkovi), do základní sestavy patřil především za působení Františka Cipra, pod Jarolímem nenastoupil hned do třetiny ligových zápasů. Podzim probíhající sezóny zahájil v základní sestavě, ovšem po domácí remíze s Olomoucí z ní vypadl a vrátil se do ní v lize jen v domácích zápasech proti Plzni a Jablonci. Velkou část svého působení ve Slavii byl trenéry považován za alternativu do středu zálohy i na post stopera.

Ke konci podzimu bylo vedením deklarováno, že je pro klub příliš nákladným a nakonec se zřejmě dohodl na ukončení smlouvy, jelikož do tureckého Kardemiru Karabukspor odchází jako volný hráč. U nás málo známý klub jeho nového působiště patří letos do středu tabulky turecké ligy, nehrozí mu sestup a do pohárů má daleko.

Komentáře (77)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    wymaz     před 14 lety 31.01.2011 19:05 |  
    0 0

    Hodně štestí a pravidelnou mzdu !!!
    A ať dělají sestavu dle formy a ne podle peněz!!! :-)

  2. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    mart     před 14 lety 31.01.2011 19:27 |  
    0 0

    A to je dobra zprava nebo "dobra" zprava?
    Asi spis dobra, .... zase usetrime :).
    Lidicky, nadavejte si Platilovi do spartanu, ale jestli ma za ukol snizit rozpocet, tak se teda poradne cini!

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 19:43 |  
      0 0

      Jojo, lidi co dělaj něco nekalýho se většinou hodně činí..

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        wymaz     před 14 lety 31.01.2011 20:21 |  
        0 0

        ...no to, že se snaží mu upřít nemůže nikdo, sparťánek náš šikovný....
        Je to DOBRÁ ZPRÁVA!!! Otázkou je, pro koho??? Že?

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          brooklyn     před 14 lety 31.01.2011 21:37 |  
          0 0

          Po odchodu nekolika hracu a po soucasnem odchodu Adama Hlouska Mi prijde 85 komentaru pod clankem velice malo. I absolutne necitlivy,nevnimavy ci na Marsu zijici Slavista musi zaregistrovat co se v soucasne dobe ve Slavii deje. Kdyz si uvedomime ze je zde 85 komentaru a nekteri uzivatele prispeli i vicekrat tak se jedna o skupinu asi 30 mozna 40 Slavistu coz je neuveritelne malo, v situaci v ktere se Slavia ocita je to cislo zalostne. I kdyz tito slaviste a dovoluji si je nazvat Cervenobilymi Radikaly svym zapalem a zaujetim pro klub mozna dovedou nahradit dalsich 300 ci 400 Slavistickych i kdyz ne tak horkokrevnych fanousku , na cislo ktere by vsak mohlo neco zmenit 7-8 tisic poradnych srdcaru to nestaci. Ptam se kde jsou vsichni ostatni znamy i neznamy slavisti? Ptam se kde je Smicer, pri nedavnem utkani Slavie pritomny a vesele debatici s Hlouskem a ostatnimi? Kde je Kuka, kde je Penicka,kde je Bejbl,kde je Knoflicek a kde je Kubik i se svym z poloviny hradeckym srdcem? Neverim ,ze jim je Slavie lhostejna. Kde jsou hraci ,herci kteri byli symbolem a synonymem Slavie? Kde je Franta Ringo Cech?

          Jsem nevylecitelnym optimistou a verim ze nikdy neni pozde.
          Ze stale se da zacit od znova ci uplne od zacatku - 4te tridy prazske souteze, ale nasledujicich 7-8 let cesty zpet do prvni ligy by bylo opravdovym prubirskym kamenem a dovolim si tvrdit ,ze za tu dobu by se slavisticka verejnost pekne scvrkla. Jestli nechceme absolvovat 7-8 let cesty zpet, neznam legislativu ale nejsem si jisty ze muzeme jit do CFL - treti ligy. Otazka je chceme jit do CFL s nezdravym vedenim ci zacit uplne od znovu ve 4te tride s lidmi , kteri to budou delat v prve rade svym srdcem a s nezistnymi ,postranimi zajmy? Jestli nechceme absolvovat techto 7-8let cesty zpet,je na case aby se kontaktovali osobnosti se slavistickou znackou v srdci aby je nekdo kontaktoval,sesel se s nimi, zjistil jake jsou jejich postoje ,zajmy a soucasne umysly.
          Bohuzel neziji v cechach ,ale kdyz bych doma byl - zjistil bych si kde lide,kteri mohou a chteji Slavii pomoci ziji a s prominutim slusnou formou je otravoval a vyptaval se, a znovu zvonil a znovu telefonoval. Byl bych urputny tak jak se jenom urputnym byti da,jinymi slovy skakal bych vysoko jak ta krysa v koute. Protoze to je ted nase vychozi pozice Radikalnich Slavistu!
          A i kdyz bych niceho nedocilil, nikdo by se se mnou nechtel bavit, nikdo by neprojevil zajem a ochotu,alespon bych vedel,ze ja sam osobne jsem se o neco pokusil a ne jen cekal a doufal jak to vsechno dopadne. Timto vsak samozrejme nechci nikomu davat rady, myslenky, ci rozumy co delat ci jak se chovat! Nejlepe se vsak utoci svym srdcem - a jeste lepe srdcem Cervenobilym!

          • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

            dArtagnan     před 14 lety 31.01.2011 23:13 |  
            0 0

            Ale jak začít od začátku?
            Rosen a spol klub neprodají, i kdybychom nějakým zázrakem peníze sehnali, což je stejně podle mě naprosté sci-fi.
            Založit nový klub? To by ale nebyla Slavia.
            Ne ne, milý Brooklyne, jsme slávisti. Klubu se musíme držet v dobrém i ve zlém. Teď Slavii reálně hrozí neudělení profesionální licence, tedy pád do třetí ligy. Na jaře pak sestup do druhé ligy a v listopadu bankrot. Taky mě mrzí, že Šmicer, Kuka a další nemasírují vedení alespoň mediálně.
            Ale zakládat teď novou Slavii, to je předčasné. Ještě jsme ten hořký kalich nedopili...
            Panu Rosenovi nepřeji nic zlého, například doufám, že za pár měsíců už bude moci alespoň srkat oběd brčkem.

          • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

            honzah (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 23:28 |  
            0 0

            Klídek, když by díky jménu nějaké peníze byly, tak by se dala každý rok koupit soutěž třeba o 1 či 2 stupně výš, zkombinováno s postupy by se dalo nahoru dostat třeba do 5 let.

            1. rok - výhra ve 4. třídě. 2. rok - výhra ve 3. třídě, právo na okresní přebor za peníze vyměněno s někým v 1.B třídě, 3. rok - výhra v 1.B třídě, právo na 1.A třídu za peníze vyměněno s nějakým krachujícím celkem z divize (tím by se úplně skočil Pražský přebor), 4. rok - výhra v divizi, právo na ČFL za peníze vyměněno za právo na 2. ligu, 5. rok - výhra v 2. lize a už jsme zpátky!

            Ale nevěřím tomu, že by to takhle mohlo dopadnout, pořád jsme dost dobrá značka. Nejhorší, co se může stát, je ČFL kvůli problémům s licencí.

          • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 08:08 |  
            0 0

            Co mi víme, třeba něco dělají, jen o tom není mediálně slyšet.

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 22:18 |  
      0 0

      Marte, že by platilo: "I špatná zpráva je dobrá zpráva." :-)

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        dejva     před 14 lety 31.01.2011 23:29 |  
        0 0

        Jenomže je potřeba si uvědomit, že ti bývalí hráči, které jmenujete mají nějaké zaměstnání, které jim nedovoluje se míchat do soukromích věcí akciové společnosti. Já vím, že pro nás je Slavia věc veřejná . Z právního hlediska tomu, ale tak není. To je potřeba brát v potaz.

        Například Pavel Kuka asi těžko může jít po majiteli, když ho nezná a už vůbec nemůže šít do Slavie jako takové, protože v je zaměstnán ve firmě pana Pasky, která zastupuje v SK několik hráčů.

        Ivo Ulich pochopil, že se ve Slavii děje něco co nechce podporovat a tak například neprodloužil pronájem svého SKYBOXu v Edenu. To je bohužel jediné co může dělat, pokud například nechce porušit zákon.

        "Ringo" Čech se objeví až tehdy, kdy z toho bude moci vytěžit pro sebe popularitu, on nebude stát s Ultras před Edenem a protestovat.

        Já bych se neptal, co dělá Radek Bejbl, Luboš Kubík, či Martin Pěnička. Já bych se ptal co dělá Ondříček, Smetana a další dlouholetí členové dozorčí rady. Tito lidé mají na současném stavu také svůj díl odpovědnosti.

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      bongor     před 14 lety 31.01.2011 23:32 |  
      0 0

      To by marte moh taky vzít dvacet amatérů a sníží ho ještě o hodně víc.Nájem stadionu máme zaplacený na padesát let,za mančaft by se platilo jen praní dresů,trenéři by se zrušili,sestavu by vybíral Platil a taktiku by určovala třeba paní Zíková. A těch 500-1000 lidí vždycky přijde krát tisíc korun za vstupenku.A penízky se jen pohrnou.

  3. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 23:09 |  
    0 0

    Inu, dnešní den nás zase zasypal novinami..zlými novinami. Tým dostává pěkné ťafky, Jestliže jsem na začátku roku myslil, že Slavia musí s týmem jaký má uhrát v pohodě střed tabulky a širokým obloukem se vyhnout záchranářským bojům, tak takhle už to opravdu bude tuhej boj o záchranu. Ale nabízí se otázka, jestli se o záchranu bude hrát jenom na hřišti:(
    Tak Bůh s námi.

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      dejva     před 14 lety 31.01.2011 23:32 |  
      0 0

      ještě máme půl hodiny na to, aby přišel útočník - cizinec hrající v Česku a Čech hrající v útoku v zahraničí.

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        slimak     před 14 lety 31.01.2011 23:34 |  
        0 0

        ne-e, u nás je přestupní období o měsíc delší. To se vztahuje i na příchody z ciziny..

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          dejva     před 14 lety 01.02.2011 00:00 |  
          0 0

          aha. no ono to je stejně vlastně jedno. :(

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      urs (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 23:33 |  
      0 0

      mno..

      já to vidim tak, že úsporná opatření v podobě prodeje nejlepších hráčů a postavení týmu na doufejme - né moc drahých dědcích (zajímalo by mě, kolik bere LJ) a jednom dědkovi-srdcaři (řikejte si co chcete, ale u mě je Kysel profík i v tom, že za klub za kterej momentálně hraje, bojuje jako lev a na ostatní nehledí.. jde tak příkladem mladejm, což je další plus), nebude s trochou štěstí zase tak úplně v háji.. (nojo, jsem optimista za každýho počasí)
      s mladejma se to uhrát dá, ovšem musej makat a každej zápas se rvát o výsledek - jinak je s náma ámen..
      toto platí i v poháru a tajný přání je, že ho vyhrajem i s tim co zbylo a bude to aspoň malá náplast právě probíhající sezóny.. kterou asi nikdo z nás nepamatuje.. inu dost možná, že je na vině také sobeckost kapitalismu, kterej s náma dost cloumá :(
      všeho moc škodí..

      urs

      btw. na hřišti by se to mělo nechat uhrát - na zákulisí bych rozhodně nespoléhal - to smrdí neustále a taky stále platí, že kdo dá víc - ten vyhrál..

  4. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 23:52 |  
    0 0

    Slibuji už to cca od soboty, napíši tedy svůj pohled na další vývoj.

    K otázce sportovní jsem se již vyjádřil - na jaře jsem nepochyboval o záchraně a za větší problém jsem považoval až další sezónu. Teď už si v souvislosti s novinkami posledních 36 hodin nejsem tak jistý tou záchranou na jaře.

    Takže ta ekonomika - zejména ten dluh ENICU (111 mio) a taky trochu dluhy hráčům (kolem 30 mio, možná se snížily) - tam jsou asi 4 základní možnosti:

    1) Do listopadu se sežene na vyrovnání s ENICEM a bude to bez právních dopadů.

    2) Do listopadu se dokáže Slavia dostat na alespoň vyrovnané hospodaření (bez započtení hráčských přestupů) a nějak dát na stranu třetinku či polovinku sumy pro ENIC (anebo se dohodnout s ENICem na nějakém splátkovém kalendáři). Pak už se podaří sehnat nějaké úvěry od bank a silnějších partnerů, a taky se to ustojí bez insolvence.

    3) Stranou pro ENIC se nic nedá a rozpočet zůstane schodkový (přestupy hráčů do tohohle samozřejmě nepočítám). Pak nás čeká insolvence, jestli tady bude jako věřitelský výbor, tak to bude mít pod palcem ENIC a jestli ho tam bude zastupovat někdo znalý poměrů (Leška, možná Choděra - i když toho nasrala snad už kdysi dávno PPF, anebo jen zastupoval akcionáře, nevím...), tak se to snad obejde bez prodeje značky a podobných malérů.

    4) Bude insolvence a situace bude natolik špatná (např. dojde k úpadku, větší závazky než hodnota zbylého jmění), že to tu nějak úplně zbankrotuje a zanikne.

    V případě 4) nezbude, než aby fanoušci nějak zachránili aspoň logo a začalo se úplně odzdola, od nejnižších soutěží, třeba zrychleným postupem, který jsem naznačil jinde v této diskusi, případně fúzováním s okolními kluby (Strašnice, Hostivař, Uhříněves), i když to by asi ušpinilo sešívanou historii, tak raději ne. Nevěřím, že by to došlo takhle daleko.

    V případě 3) se dá očekávat nějaká postupná očista klubu od šíbrů, ale dá se říci, že to Slávii na takových 5 let paralyzuje, pravděpodobně mezi 2. a 3. ligou. A potom ještě nějaký ten rok v pozici řadového ligového klubu, než se podaří značku zcela oprášit. Přesto je to asi standardnější cesta, nežli předchozí, také čistší vůči věřitelům. Myslím, že varianta 3) je asi nejpravděpodobnější, co se může stát. Mnohé tomu nasvědčuje.

    Případ 2) by už byl za současné situace velkým úspěchem současného krizového managementu, ale přestávám v to pozvolna věřit. Pokud by se to povedlo, bylo by zapotřebí alespoň částečně vymést ty šíbry, kteří to vše zavinili, panu Platilovi bych poděkoval, ale asi se poohlédl se po nových tvářích ve vedení.

    Případ 1) ten už je asi v řádu sci-fi. Byl by to projev geniality všech zúčastněných, překvapivě charakterního majoritního vlastníka, ale Rosena by potom stejně bylo lepší vyhnat, neboť o jeho poučitelnosti by byly velké obavy.

    Tak co, jak to vidí ostatní?

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      opicemag     před 14 lety 01.02.2011 00:33 |  
      0 0

      Trojka mi (bohužel) také připadá nejdpravděpodobnější.
      Ale jsou to všechno jen spekulace. Nevím, o co tady vlastně jde (pozemky?, prosté tunelování?, něco dalšího?, praní špinavých peněz?, nějaká kombinace toho?) ani kdo zatím stojí. To že to není dobré pro Slavii je však jasné. Ale jak říkám, těžko se dohadovat, když nevíme, co si o tom myslí ti, co zatím stojí...

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 00:43 |  
        0 0

        Chybí v praxi asi tak 150 Mega, přitom vyvedeno mohlo být tak 260 M - jednak 200 M do stadiónu, který má sám dluhové problémy (jako všechny stavby tohoto typu) a 60 M do Doležalovy vily v Říčanech.

        U Rosena jsem si dlouho myslel, že si to postavil ze svých jiných aktivit, ale vzhledem k těm maňasům v jeho hokejové Slávii už bych za to ruku do ohně taky nedával.

        Pak mě kdysi napadlo, jestli si R+D nějak nesanovali odsátím dalších prostředků vysokou nákupní cenu - předpokládám, že po těch nenávratně vložených dalších 400 M to ENIC nemohl prodat jenom tak za reálnou cenu...

        Ale to vychází trochu z mých neurčitých představ o pojmu KAPITALIZACE, tak ten poslední odstavec nutno brát opravdu s rezervou...

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      dArtagnan     před 14 lety 01.02.2011 01:00 |  
      0 0

      Tak Platil prohlašuje, že cílem je varianta 2). Je docela možné, že by se mu to i povedlo, protože to vzal vázně zostra, sportovní stránka ho vůbec nezajímá.
      Já si ale myslím, že Rosen se pokusí Enic ojebat ještě jednou. Bude to něco alá Bohemka s tím, že noví majitelé budou zase ti současní. Proto taky neustále mizí peníze(mimochodem Bongore, nájem předplacený na 50 let nemáme, Platil to vyvrátil. Těch 150 míčů prostě zmizelo jako spousta dalších). Budou samozřejmě následovat další léta soudních sporů. Dost možná do toho nějak zahrne i Eden, protože vývoj E-Side je v poslední době hodně podobný jako u Slavie.
      To by mohlo znamenat hodně rychlý návrat mezi elitu, ale já na tohle rozhodně nemám žaludek, s touhle "Slavií" bych skončil. Proto je asi "úspěšným podnikatelem" Rosen a ne já:-)
      Každopádně, je to čistě jen moje domněnka...

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 10:19 |  
        0 0

        Dej odkaz, kde Platil vyvrátil, že nemáme předplacený nájem na 50 let? Dík

          • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 13:33 |  
            0 0

            I přesto ještě jednou díky ;-)

  5. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    opicemag     před 14 lety 01.02.2011 00:42 |  
    0 0

    Ještě jedna věc je myslím hodná zaznamenání. Media o situaci ve Slavii poměrně mlčí a spokojí se s konstatováním, že někdo odešel nebo připonínáním, jaké mladé hráče jsem si nechali utéct apod. Sice jsem 14 tým tabulky, ale Slavii má přeci jen nějakou tradici a ještě před dvěma lety to byl nejlepší český klub.
    O tom, že ve Slavii se děje něco hodně podivného, se mlčí. Chápu, že nemohou otisknout každou spekulaci, které se zde vynoří a podtřebují solidnější informace a zdroje. Ale podívat by se na to trochu blíže mohli.

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 00:47 |  
      0 0

      Sport do toho snad během podzimu nějak trochu ryl - byť velmi decentně, spíše dělal reklamu Platilovi, jak to teď řeší. Ale do finančního zákulisí asi tihle v zásadě neinvestigativní novináři nevidí.

      (A kdyby náhodou ano, klidně je mohl Rosen při jejich velmi konečném počtu podmáznout. Aneb kam asi zmizely peníze z čachrů s Hlouškem. Ale to už je konspirační teorie, tahle závorka.)

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        opicemag     před 14 lety 01.02.2011 09:25 |  
        0 0

        Dobrá poznámka, že fotbaloví novináři jsou neinvestigativní. To jsem si neuvědomil.

  6. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    Viking     před 14 lety 01.02.2011 09:36 |  
    0 0

    Když si tak dávám dohromady založení další společnosti s názvem Slavia, výprodej čehokoliv co má nějakou hodnotu a podzimní splatnost stomilionového závazku vůči Enicu, vychází mi z toho zcela zřetelně pokus o letní řízený zánik s cílem odrbat věřitele.

    Tohle není hodno jménu Slavie.

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      bongor     před 14 lety 01.02.2011 09:48 |  
      0 0

      Dobré jméno Sazky je drahé, stojí tři miliardy korun

      Dnes | 07:58 Tomáš Fránek
      Loterijní firma zažalovala banky a společnost Penta, chce po nich více než tři miliardy

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        Viking     před 14 lety 01.02.2011 09:50 |  
        0 0

        :)

        Hušák by si mohl s Rosenem podat ruce.

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      bongor     před 14 lety 01.02.2011 09:58 |  
      0 0

      Aby potom náhodou nechtěli prodat nás.Fandové momentálně mají z celého podniku jménem Slavia ,největší hodnotu.Vezmi si náš kotel,jak by se vylepšil image třeba sralty,kdyby udělali na toaletný choreografii třeba jak Kweuke přikládá pod kotel a vaří v něm slávisty.Ale nejdřív je samozřejmě rituálně podřízne.

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        Viking     před 14 lety 01.02.2011 10:06 |  
        0 0

        Fanoušci jsou posledním aktivem Slavie, je to už jenom předlužená schránka. Paradoxně jsou už asi jediným faktorem, který může současný vřed na Slavii vyléčit.

        Nedokážu si představit, že bych chodil na nějakou "očištěnou", na zelené louce postavenou "novou" Slavii, když ta stará za sebou nechala stamilionové dluhy. A řízena by byla lidmi, co ty dluhy způsobily...

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          bongor     před 14 lety 01.02.2011 11:48 |  
          0 0

          Vypadá to,že největší krípl je rosen.Spousta lidí mu věřila,já magor mezi nimi.A oni zatím v poklidu rozebírali klub,o kterém tvrdili jak ho milují.Pěkně se na naší blbosti napakoval ten vyčůraný pán.Teď pokračuje s hokejem.Divím se ,že mu to Růža ještě neprokouk a klidně se s ním zahazuje dál.Nebo snad?......

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      VitK     před 14 lety 01.02.2011 10:06 |  
      0 0

      Já si pořád myslím, že ENIC v té řízené snaze o likvidaci Slavie má svou roli. Myslím, že dokonce tu hlavní. Podivné registrace na jedné adrese v Londýně tomu nasvědčují.

      ENIC vlastnil několik evropských mužstev a ve všech, s výjimkou Tottenhamu a italské Vicenzy, došlo za jeho vlastnictví k zhoršení situace. AEK Atény směřovaly k likvidaci, zachránil je jejich předseda. ENIC s tím tedy má zkušenosti.

      V celé záležitosti šlo myslím jen a jen o pozemky. Co se tam však děje, si neumím vysvětlit. Někdo chytřejší, než já, by se měl zaměřit na výstavbu stadionu. Vzpomínám si, že zpočátku šly veškeré náklady, a byly to desítky milionů, z rozpočtu mužstva. Místo, abychom posilovali před možnou kvalifikací o LM, platili jsme bourání starých tribun. Pak vznikla "nezávislá" společnost E-Side....

      Nevím ani, jak analyzovat snahu pana Rosena (s Vláďou Růžičkou) o získání dalších pozemků pro výstavbu dalšího stadionu. Člověk by si řekl, že když přivedu na buben jednu firmu, a to tak známou, jako je fotbalová Slavia, zalezu někam do kanálu. Tomu by odpovídalo i páně Rosenovo mlčení. A hle, pan Rosen vstává jak bájný Fénix a přichází s podobným projektem, který už jednou tak pěkně vygeneroval průšvih. Tentokrát dokonce s halou, a to v době, kdy všichni vidí efektivitu výstaby O2 Arény.

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        Viking     před 14 lety 01.02.2011 10:30 |  
        0 0

        U hokeje má Rosen jediný štěstí, že má Růžu. Už i ten Blažek je tam dost neschopný a celý klub defakto drží Růžička.

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 10:33 |  
      0 0

      o tom lze stezi pochybovat..:-(

  7. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    Tugarin     před 14 lety 01.02.2011 10:27 |  
    0 0

    Problém předpokladu dalšího vývoje tu je v zásadě jediný, který neprolomí ani investigativní novináři. Pokud se neví kdo je majoritním vlastníkem akcií, potom je vše pouze spekulací, přičemž neexistuje žádný způsob jak to zjistit. Postup, který byl "vlastníky" zvolen, je právně neprůstřelný a jejich totožnost je nezjistitelná i pro osoby blízké klubu. Když jsem sledoval veškeré zprávy o Slavii i v renomovaných médiích, tak je nutné zohlednit, že vždy to byly jen spekulace u kterých nebylo ani odkazováno na tzv. nejmenovaný zdroj atd., ale většinou to byly jen logické úvahy, tj. spojení člena představenstva s určitým jménem atd. Po celou dobu se neobjevila žádná skutečně věrohodná informace, které by se média držela i nadále.
    Současný stav svědčí o tom, že Slavia je mrtvým projektem, který pokračuje setrvačností, platí se to nejnutnější k chodu, dokud je co prodávat a potom to prostě bouchne. Kroky, které se činí, mají jediný charakter a tím je snaha vůbec o přežití, alespoň po nějakou dobu. Jednání o podpoře sice management vede, ale dlouhodobý partner je v této situaci spíše zbožným přáním, za takové situace je to hodně nejistá investice, když peníze, které poskytneš místo propagace tvé značky budou za půl roku rozděleny v rámci insolvence.
    Sportovní ambice jsou v této chvíli naprosto na vedlejší koleji. Ačkoli sleduji každý zápas v přípavě a mám radost, když se někomu mladému daří, tak se bojím, že většina z nich bude časem zářit jinde.

  8. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 11:34 |  
    0 0

    Hocinovi by se sluselo podekovat za vykony, ktere ve slavii predvadel.. myslim, ze to je vyborny hrac, bohuzel do slavie prisel v nespravny cas, kdy ji ridila parta hlupaku, ktera mu nejdriv dala dobry plat a pak ho kvuli nemu vyhnala. K tomu sileny trener, ktery misto nej kolikrat posilal na hriste o tridu horsi hrace..

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      bongor     před 14 lety 01.02.2011 12:10 |  
      0 0

      Nebo co by dělali sparťani,radši nedomýšlet,to by bylo maso.Oni holt dobře věděli jaký klub si vybrat pro masivní svinstvo.A zatím jim to vychází bez problémů.My jsme zkrátka pitomci.

  9. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    Romino     před 14 lety 01.02.2011 11:51 |  
    0 0

    Díky Hocine, připadá mi nesmírně buranské kritizovat z klubu, jaký má hráč plat, Platil je hajzl (viz. kauza Mach), jedinou cestu vidím v tom, kdyby někdo schopný s přístupem k informacím odhalil a zveřejnil celou cestu k vytunelování Slávie, můj názor je, že to úzce souvisí s Bohemkou a jejími pozemky, hokej dopadně stejně, jen to tak není vidět, neboť tam je schopný trenér, který z kádru dostane nadstandart. Bůh ochraňuj Slavii.

  10. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    Viking     před 14 lety 01.02.2011 12:37 |  
    0 0

    http://www.slaviaultras.cz/t/54450-Pekhart-ve-sparte.html

    Nechci šahat ultrášům do svědomí ale v tomhle je Pegy celkem nevinně. Ze Slavie ho vyštval Jarolím s Rosenem ač tady chtěl zůstat, podobně jako Necid.

    Že jde do Sparty? No a co? To máme na jaře zase plivat po Koubským nebo Kiselem? Jaký je v tom rozdíl? Rozhodující je že hráč chce za svůj klub který ho platí odvést maximum a tím to hasne.

    V článku je zároveň napsáno, že radši hrát s odchovancema střed atd. než se žoldákama - to mě na slávistické obci nejvíc sere. Bude se jezdit za náckama do Polska a na Hajduk, chlácholit se hrajeme střed - no a co (v současnosti máme kádr na sestup) a pohoda jazz. To že se jaksi opomíjí, že za tohle všechno může Rosen, jako by se nehodilo do krámu, vždyť jsme s vedením udělali příměří, že...

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      Troubi     před 14 lety 01.02.2011 13:02 |  
      0 0

      Jasne, Pegy je v tom nevinne, stejne jako Braba vid :D

      Nech si ty reci o naccich z Polska prosimte a venuj se tomu, co ti jde lip. Tj. tlachani o hovnech.

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        Viking     před 14 lety 01.02.2011 13:26 |  
        0 0

        Áááá, Trouba z Gorniku se nám zalogoval, tak vítej.

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        Gordon (host)     před 14 lety 01.02.2011 14:32 |  
        0 0

        Co me mrzi je, kdyz tady ctu tenhle komentar od "slavisty" vikinga co obhajuje nekoho kdo vyrostl ve slavii a tedko jde do Sparty... Druhy deklaruje ze radeji by hral se zoldakama o titul nez s odchovacema stred... Inu hrdost a cest byt Slavista se uz fakt nenosi.... Jednomu je ejdno ze odchovanec prestupuje do klubu nejvetsiho rivala, druhy by hral s kymkoliv, hlavne aby vyhral titul. Potom bychom se nemeli divit ze slavie je tam kde je, kdyz ma takove "fanousky". Je videt ze pro spousty lidi znamena vice nez-li cest, pratelstvi, vernost spise penize, uspech.. etc.

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          Viking     před 14 lety 01.02.2011 16:29 |  
          0 0

          Kolik je v lize srdcařů a kolik "žoldáků"? Vždyt žoldák je defakto pouze profesionální hráč...

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          Troubi     před 14 lety 01.02.2011 17:03 |  
          0 0

          Gordone,drz hubu. Jsi nacek a jezdis za nackama do Polska :D! Viking ma patent na rozum,nic s tim neudelas...

          • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

            Gordon (host)     před 14 lety 01.02.2011 17:40 |  
            0 0

            ok

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      opicemag     před 14 lety 01.02.2011 13:35 |  
      0 0

      No nevím co vy, ale já bych raději hrál se žoldáky o titul než s odchovancema o střed tabulky...

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        Viking     před 14 lety 01.02.2011 13:51 |  
        0 0

        Za poslední roky jsem ochoten se bavit o odchovancích jakožto srdcařích o třech hráčích - Necid, Suchý, Kalivoda...

        S odchovancema o sestup...

  11. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    rekodlak     před 14 lety 01.02.2011 12:38 |  
    0 0

    Vždyť tohle je přeci tunel se vším všudy.. ..co se dá prodat, prodat, a poslední ať zhasne.. ..a navíc všechno prodávají pod cenou!!! To naprosto nechápu..

    Raqued, Belaid
    - oba reprezentanti, ale Platil dopředu avizuje, že se jich vzdáváme zdarma

    Hloušek
    - od prosince se říká, že se jedná s K’lauternem
    - pak se vzdají procent z jeho samotného za debilních 10mega
    - a následně jde obratem do toho původního K’lauternu ale s polovičním podílem Slavie

    To přeci není možný! Platil, Rosen nebo kdo, tady zcela evidentně dělá kroky pro jasný poškození Slavie. Vždyť za Tunisany bychom za každýho museli alespoň deset dostat, a u Hlouška to je psycho už naprosto nepochopitelný!!!

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      opicemag     před 14 lety 01.02.2011 12:52 |  
      0 0

      S Hlouškem souhlas, proč dali ten podíl Peltovi nechápu.
      Ale pochybuji, že by nám někdo za Ragueda či Belaida dal 10 miliónů. Odešli, protože byli zadarmo. Myslím, že by je nikdo nevykupoval.

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        quelhar (admin)     před 14 lety 01.02.2011 12:55 |  
        0 0

        Ragueda jsme se pry snazili kamkoli udat uz v lete, ale on ho proste nikdo nechtel...

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 13:47 |  
          0 0

          rika platil.. navic, kdyby oba hraci pravidelne nastupovali (vykonnost na to meli), tak by treba nekdo zajem mel

          • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

            quelhar (admin)     před 14 lety 01.02.2011 13:55 |  
            0 0

            Vzhledem k tomu, ze prestupove obdobi v lete presahuje do sezony a Ragued na zacatku letosni sezony nastupoval pravidelne, tak to tvou podminku splnuje.

            Jedna vec je ziskat hrace zadarmo, druha mu zaplatit plat odpovidajici jeho predchozimu pusobisti (jinak tam samozrejme hrac nepujde), coz byl u Ragueda zrejme hlavni problem...

            Myslim, ze ve fotbale ted prilis penez neni obecne, ne jen u nas. Ale to uz je ted fuk, mame uplne jine problemy a zrovna u Ragueda asi muzeme byt ze vsech hracu nejvic radi, ze ho ted platit nemusime.

            • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

              lassiter     před 14 lety 01.02.2011 14:03 |  
              0 0

              No vzhledem k tomu, že do Turecka odešel jako volný hráč, tak jsme ho pravděpodobně nějak vyplatili...

              • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

                Viking     před 14 lety 01.02.2011 14:11 |  
                0 0

                No spíš to bylo o tom, že u nás byl pod smlovou, my jsme ho dlužili a ten dluh místo částky za přestup uhradil Turek. Což je také černá díra, že...

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      LordEdmund     před 14 lety 01.02.2011 12:56 |  
      0 0

      souhlas , případ Hloušek je demonstrativní ukázka toho,jak dostat"legálně" prachy ze Slavie. Obchod s 1FCK byl opravdu téměř jistý nějaký měsíc dopŕedu. Platil to ví, Pelta to ví, Paska to ví. Platil prodá část podílu za prodej Hlouška Peltovi a zaobalí to do nutnosti vyplatit dluhy hráćům, část Paskovi a jeho kumpánům za směśnou cenu +-10Mega a ještě Peltovi přibalí na cestu dva sluśné juniory :-).Ve finále slavie z Hlouśka nebude mít 50%, jak se Deník sport mylně domnívá,ale částku mnohem nižśí,téměř nulovou.Těch 50% byl jen podíl Peltův.Takže suma sumárům, když pomineme to co Adam odvedl na hřiśti(díky Adame), tak finančně na něm slavie hodně PRODĚLALA.Jen pŕipomínám, že když k nám Adam šel, tak druhým směrem odcházel Kovařík (hráć U21)a jeśtě snad jeden hráč, nechci hledat kterej....Proč se drobní akcionáři nebouŕí?na ten tunel doplácí také a kromě srdce jim také krvácí drobné investice. Nemohou moc asi změnit, ale snad mají právo aspoň na vysvětlení...

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        LordEdmund     před 14 lety 01.02.2011 13:05 |  
        0 0

        Ten druhej ,kterej tam šel za adama byl Jablonský. Takže přibližně.slavia zaplatila za Adama celkem asi 22 Milionů, přidala Jablonskýho,Kovaříka, Valeše,Vaňka. A protože z jeho případného prodeje nebude mít nic, tak by se to Adamovo angažmá dalo nazvat: NEJDRAŽŠÍM HOSTOVÁNÍM V ČESKÉM FOTBALU. Bravo vedení slavie...jinak ta ku nd a Pelta v tom umí chodit, jen co je pravda.

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          Ravik     před 14 lety 01.02.2011 13:41 |  
          0 0

          ale zase ušetříme na jeho platu :-)

          ono vůbec zbavit se Grajciara, M. Černého, J.Černého, Hlouška, Belaida a Ragueda dohromady asi za 30 milionů je hodno aprílové zprávy...

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 13:58 |  
          0 0

          Ano, Adam - pri vsi ucte k nemu a jeho vykonum, vubec za ty idioty nemuze - prisel slavii hodne draho.. 4 hraci, pres 20 mega.. pres takovouhle cenu jsme ho pak darovali zpet peltovi.. paradni obchod pro jablonec, peltu a spratelene mafiany (mozna jsou jimi Rosen s Platilem, kdo vi), tragicky pro slavii.. nevim, zda jeste existuje nekdo, kdo by tohle obhajoval..

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      Tugarin     před 14 lety 01.02.2011 14:21 |  
      0 0

      A proč by někdo Ragueda s Belaidem kupoval...Hráli za nejprve průměrné mužstvo české ligy, posléze podprůměrné...Belaid měl k tomu vleklé zdravotrní problémy .... Hráčů na trhu je hodně a při znalosti naší finanční situace je zřejmé, že těžko budeme licitovat, protože jsme v takovém svrabu, že je pro nás přínosem i zmenšení objemu platů hráčům a umoření dluhů které máme.

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        Ravik     před 14 lety 01.02.2011 15:04 |  
        0 0

        ad Belaid - uměle jako prodávající snižovat cenu čehokoliv je debilita... Hráč se zkušenostmi z LM, EL, střelec hodně golů v GL, člen širšího kádru tuniské repre, zkušenosti z Interu Milán, perspektivní věk... takový hráč by asi neměl být v případě, že je pod smlouvu zadarmo.

        To je asi jako kdyby někdo v roce 2006 si pronajal byt, hezky by se mu tam rok bydlelo, všechno pěkný, sousedi,výhled,okolí. Po roce by se rozhodl byt koupit a najednou po koupi by začal ničit zařízení bytu a snižovat jeho hodnotu. Po roce a půl by se řekl, že se mu tam už nelibí, že vlastně si uvědomil, že čumí z okna do zdi, sousedi jsou rómové, nedá se tam zaparkovat a že to tedy prodá. Zájemcům o koupi by popisoval všechno v nejčernějších barvách, že ten byt vlastně nikdo nechce, že lokalita kde stojí je šílená atd...Cena leti strmě dolů a jsme tam kde jsme. Z Interu jsme koupili pěknou 2+1 na Vinohradech a prodáváme ji jako družstevní garsonku na Černým mostě v přízemí. Takhle nějak jsme naložili s Belaidem.

  12. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    Gordon (host)     před 14 lety 01.02.2011 14:22 |  
    0 0

    Me je tak napadlo ze pokud by slavia zkrachovala, tak se z permanentkaru, co maji dlouhodobe permice stanou veritele... tohle neni muj obor, takze mi to muzete rozmluvitř nebo potvrdit... :)

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      LordEdmund     před 14 lety 01.02.2011 14:30 |  
      0 0

      taky to neni můj obor, ale teoreticky asi i jo, ale naprosto bezvýznamní věŕitelé bez šance cokoli získat,nebo ovlivnit:-))...takže nic nového... statut fanouśkla slavie.

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      slaviator     před 14 lety 01.02.2011 16:04 |  
      0 0

      leda tak "morální věřitelé", ale žádnou náhradu škody nebo tak moc žádat nebudou.

  13. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    piero (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 15:17 |  
    0 0

    Tak v Písku není Pospěch ani na lavičce, ani nezůstal, dle slov Zlámala, v Praze mezi zraněnými, znamená to, že asi nedošlo k dohodě o jeho přestupu či hostování. Škoda, že nedošlo na slova slaviatora...

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 15:32 |  
      0 0

      Škoda, už jsem tomu začal věřit..

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      slaviator     před 14 lety 01.02.2011 16:02 |  
      0 0

      to že není v Písku na lavičce a ani v Praze mezi zraněnýma může znamenat i že si musí vyřídit vlastní věci ohledně hostovačky, že mohl dostat pro tenhle zápas stejně jako třeba Hanuš a další volno. Tak hned nestraš, že se kluby nedohodly.. :)

  14. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    Barlblog     před 14 lety 01.02.2011 16:04 |  
    0 0

    Nevím, kdo z redakce má kontakt na Ondřeje Zlámala, ale myslím, že by stálo za to se ho zeptat na pár velice tradičních věcí.

    Lži okolo Milana Černého, ač jeho odchod chápu a pragmaticky schvaluji, tak lhání tískového mluvčího, kdy popřel nepřítomnost Černého v souvislosti s odchodem a to v době, kdy se o něm muselo jednat. Pokud to byla osobní iniciatiavi mluvčího, měl by odejít, pokud ne, pak by bylo na místě zeptat se přímo vedení a to pánů Platila a hlavně ROSENA. Tradiční otázka Proč?!

    Přesné pozadí transakce Adama Hlouška. Fanoušci a slavistická veřejnost prostě má právo na informace. Všude v civilizovaném světě jsou transfery hojně zveřejňovány, čí jsou data dohledatelná.

    Okamžité zveřejnění účetnictví a plán na ozdravení akciové společnosti. Naprosto tradiční požadavek. Škrtání není ekonomický plán, to dovede každý. Pokud nejsme schopni najít partnera z důvodů, které naznačil Platil v Kamelotu, pak to vede k dalšímu kroku.

    Zveřejnění propojení E-SIDE a SKS A.S. a Odtajnění majitelů těchto subjektů. Trpělivost přetekla! Nejenom, že je to nestandardní v Evropě, ono je to nestandardní i u nás v ĆR. Pokud Rosen a ostatní majitelé v jeho zastoupení odmítnout zveřejnit tyto informace, musí být vytvořen tlak na prodej jejich podílu osobám, které problémy s věřejným vastupováním nemají a jsou ochotní příjmout, v rámci fanoušků SKS, to minimální riziko, že se stane něco nepředloženého.

    Nikdy se nic nezmění, pokud budeme jen sedět. Jsem ochoten přispět finančními prostředky, jsem ochoten pomoct v organizaci akcí, nenásilného, ale demonstrativního charakteru. Na těchto stránkách se prezentují lidé, kteří mají informace ze zákulisí a dokonce i známosti. Myslím, že psaní dopisů a nalehání na Fanklub, či odbory přátel SKS nemá valnou cenu. Prostě nemůžeme sedět a čekat až Slavie přestane existovat!

    To zahodíme historii a přidáme SKS k dalším ztrátám našeho tržního prostředí?! Za 20 let pak budeme chodit a říkat, jaké se udělali chyby, že dnes už bychom postupovali jinak, ale to bude pozdě.

    Máme Tribunu Sever a výše zmíněné organizace. Pojďme se spojit a třeba i založit družstvo, které bude mít vedení složené z opravdových slávistů, zástupců všech organizací. Vzorem nám mohou posloužit družstva ve španělsku a Velké Británii. Chce to jen chtít.

    Založme sekci tady na Slávistických Novinách, do té bychom napsali, jak jsme ochotni se angažovat.

    Penězmi, osobním časem, naší odborností a kde bychom napsali názor na pokud možno nenásilné akce. Je li někdo odborník v PR a má li známé v této oblasti, jen dobře.

    Přece nenecháme padnout Slavii! A pokud situace není tak vážná, o čemž pochybuji, zdroje které mobilizujeme jen SKS pomohou.

    Pojďme vyvrátit to, že jsme národ brouků pytlíků a kritizujeme od televize. 20 let po revoluci se snad nebudeme bát vyjádřit svobodně svůj názor a pomoct klubu, který pro nás není jen zábavou a relaxací, ale symbolizuje(val) hodnoty, které by každý z nás měl zastávat. Je to společný bod v našich jinak rozdílných životech.

    A teď mě "dejva" zkritizuje za naivitu :-D

    PS: Omlouvám se za chyby a chci 300 hráčů v A-týmu... :-)

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.02.2011 16:49 |  
      0 0

      Souhlas, pekne napsano.. meli bychom neco delat, konec se zrejme blizi.. i kdyby to bylo k necemu, aspon se o neco pokusit..

      • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

        dejva     před 14 lety 01.02.2011 17:31 |  
        0 0

        Ne. Naopak. Já s tím souhlasím. I když je nereálné chtít nátlakem po soukromé firmě -akciové společnosti, aby zveřejnila svoje účetnictví. Některé sportovní kluby s tím ovšem žádné problémy nemají protože vědí, že to fanoušky zajímá a bez fanoušků to prostě tak nějak v tomhle odvětví fungovat nemůže.

        Druhá věc je to neustálé lhaní. Každý jistě dokáže pochopit, že některé věci ohledně přestupů se komentovat opravdu nemohou. Ale proč proboha tiskový mluvčí respektive jeho nadřízený raději neřekne." Toto je interní záležitost klubu, ke které se momentálně nemůžeme vyjádřit". Toto přece musí každý respektovat. Místo toho je nám předkládána lež, která se dřív nebo později stejně dostane na světlo. A to mě na tom mrzí úplně nejvíc. Dělání ze slávistické obce stádo volů.

        Ne nadarmo se říká, že s poctivostí nejdál dojdeš a lež má krátké nohy. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě a na chlapce ve vedení jistě dojde. Ovšem v jakém stavu z toho vyjde samotná Slavia a co z ní zbude, je otázka.

        • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

          Wommi     před 14 lety 01.02.2011 18:11 |  
          0 0

          ..je realne chtit po akciovce, aby ti jakozto akcionari, poskytla účetnictví společnosti-pokud je tedy nekdo akcionar, muze se dotazat,...
          Pak je mozne se obratit na obchodni rejstrik, ktery dokumenty eviduje, aby vyzval spolecnost, aby dokumenty v souladu s pozadavky relevantnich zakonu doplnila,..a tak se k nim dostat..aspon by treba slavka dostala pokutu 20tis.

          • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

            dejva     před 14 lety 01.02.2011 19:25 |  
            0 0

            ano, to je možné. předpokládám , že se k akcionáři nedostaneme. tak že zbývá druhá možnost, které by se mohl chopit "barlblog"

    • Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

      venator     před 14 lety 02.02.2011 09:29 |  
      0 0

      Neni 300 malo...pri nasi marodce já nevim :) Co na to pan Dejva :))

  15. Re: Hocine Ragued odchází do Kardemiru Karabukspor

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.02.2011 09:40 |  
    0 0

    Tak dnes by se měl ve sportu objevit rozhovor s Platilem, kde by měl vysvětlit i přestupy. Dle O.Zlámala na slavia.cz