Přípravná utkání

Slavia - Příbram 0:0

Pátý zimní přípravný zápas sehrála Slavia poprvé mimo Eden, ve Voticích se střetla s Příbramí a v dosti kombinované sestavě remizovala 0:0.

Slavia - Příbram 0:0

Slavia: Zlámal - Dostál (46. Janda), Koubský (46. Čelůstka), Hubáček, Mareš (60. Hurka) - Koreš (46. Hora), Petrák, Vyhnal (65. Zákostelský), Hloušek - Mikula (29. Gulajev), Pospěch (46. Vlček)

Zápas přinesl výsledek, který asi málokoho překvapí. Příbram i Slavia mají poslední dobou problémy v ofenzivě, sešívaní navíc nepostavili zkušené hráče Kisela nebo Jarolíma a tak bezbranková remíza byla logickým vyústěním. Největší šanci Slavie měl už v desáté minutě Mikula, který zakončoval centr Hlouška těsně vedle. Na druhé straně s problémy hasili dvě šance Štochla Zlámal s Koubským. Po necelé půlhodině musel vystřídat Mikula a na jeho post nastoupil Gulajev. V závěru poločasu skluzem zmařil šanci soupeře Dostál. Do druhé půle nastoupil také po dlouhém zranění Stanislav Vlček, ovšem žádnou šanci si nevytvořil. Hra se odvíjela především ve středu hřiště a přinesla mnoho nepřesností. Zajímavé situace před brankami nepřicházely a zápas tak doplynul až do svého konce.

"Potěšilo mě, že jsme v zápase neinkasovali. Hráli jsme v kombinované sestavě, pro mladé hráče to byla další zkušenost. Mám také radost z návratu Standy Vlčka, kterého jsme poslali na hřiště ve druhém poločase," řekl po zápase pro oficiální web trenér Slavie Michal Petrouš.

Komentáře (132)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Příbram 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 29.01.2011 14:55 |  
    0 0

    Zápas jsem bohužel neviděl, z onlinu jsem trochu zmatený stejně jako ze sestavy, takže už teď se těším na svědectví těch, kteří byli při tom.
    Byl bych rád, kdyby se ustálila nějaká pevnější sestava. Zatím tam nějakou kostru moc nevidím.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      PetCC     před 14 lety 29.01.2011 16:02 |  
      0 0

      Zatím je to snaha co nejvíc mladých vyzkoušet a zapracovat do týmu. Základní sestavu očekávám v posledních 2-3 zápasech.

  2. Re: Slavia - Příbram 0:0

    Barlblog     před 14 lety 29.01.2011 15:41 |  
    0 0

    Já mám stále problémy se zálohou. Není dobře složená a přes zimu jsme ztratili prakticky všechny kreativní hráče. Vůbec bych se nezlobil, kdyby vysublimoval LJ a vedení zkusilo nějakého ofenzivního hráče do zálohy.

    Například Gajdoš z Bánské bystrice odešel po skončení smlouvy. Hráčů, kteří by hře vetkli trochu řádu, jako on, moc nemáme.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      dejva     před 14 lety 29.01.2011 19:38 |  
      0 0

      Řeknu Vám vážený pane "Barlblogu", že jsem rád, že nesedíte na pozici, ze které by jste měl možnost vybírat hráče do Slavie. Neurazte se prosím, když Vám napíšu, že jsem si stoprocentně jist,že o těch jménech co sem píšete, víte úplné H a ty fotbalisty jste nikdy na vlastní oči neviděl. A kdyby bylo po vašem, měla by Slavia pod smlouvou ne 80, ale 300 fotbalistů.

      Jen Vám připomenu, například Pétera Katonu, kterého jste vyjmenoval spolu s asi dvaceti dalšími hráči na začátku sezóny, o kterých jste byl naprosto přesvědčen, že by Slavii významně pomohli. Napsal jste doslova toto :
      " Vřele bych KJ doporučoval Katonu. Je to podobný typ jako Pilař, s tím rozdílem, že může hrát všude v záloze. Jako ofenzivní, pravý i levý záložník. Malý, rychlý, dobrá střela a technika."

      Tak pane "Barlblogu", tento podle Vás skoro dokonalý hráč. Nepatřil na podzim do základní sestavy týmu, který je předposlední ve slovenské lize, vstřelil ze všech účastníků nejméně branek a to celých 12, tento hráč neodehrál ani jedno utkání v U21 ani jiné reprezentaci, vstřelil pouhý jeden gól a pokud nastoupil od začátku, jeho mužstvo vyhrálo pouze dvakrát, rozhodně nepatřil k oporám týmu.

      Řekněte mi prosím, takovéto hráče by jste si ve Slavii opravdu přál, nebo jen střílíte od boku a snažíte se hrát si na jakého si scouta, který všechny zná a všude je viděl hrát??

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 29.01.2011 19:46 |  
        0 0

        Já bych to Barblogovi neměl za zlé, vím, že spousta jmen jsou hrozní hráči, nebo hráči s promarněným talentem, ale už jen za tu snahu, kterou tomu věnuje...
        A scouta bychom tu asi neměli dělat nikdo, já jsem se taky tolikrát seknul....

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        Barlblog     před 14 lety 29.01.2011 23:13 |  
        0 0

        Hezký večer.

        :-) Nevím co ve svém životě neunášíte, ale opravdu si to nemusíte vyrovnávat na internetových diskuzích. Pokud jsem vám snad někdy něco udělal, tak to můžete říci otevřeně, na žádného "dejva" si však nevzpomínám.

        A teď k faktům. Ano, Petra Katonu, stejně jako Gajdoše, Václava Pilaře (nejméně 6 měsíců před Deníkem Sport a "odborníky" ;-) ) a další, jsem vypisoval jako inspiraci, aby řeč nestála. Sledování zápasů mě baví. Viděl jsem osobně zápasy SC Bastia a Ajaccia, když jsem byl na dovolené - Korsika. Viděl jsem naživo v rámci Corgoň ligy Slovan Bratislava, Žilinu, TATRAN PREŠOV i Duklu. A i jiné zápasy.

        Jelikož mě baví rekreačně sázet, sleduji Finskou, Norskou ligu a hlavně Primeru ve Španělsku. Trochu promluvit bychom si mohli o Ligue 1, ale tam jsem vypadl z role, tuto sezonu jsem vypustil. Docela dost jsem sledoval i Ligue 2. Jistě s KJ bych si asi znalostí debatu nehodil, ale něco málo vím. Čistě internetově mě zajímá africká kopaná a vše zakončuje Gambrinus liga s Corgoň ligou.

        Nepasuji se na scouta, nikomu názor nevnucuji, nikoho neurážím. Peter Katona je mladý, hbitý záložník, který byl 2X po sobě nejlépe střílejícím záložníkem Tatranu Prešov. Odehrál ve svých 22 letech, přes 70 zápasů v 1. lize. Dal v ní 12 golů a vždy se zapojoval i do kombinace a branky připravoval. Přesný počet asistencí jsem nehledal. V letošní sezoně odehrál přes 1000 minut a pravda dal jen 1 gol. Ovšem, byl po zranění, které ho zabrzdilo v přípravě. Závažnost neznám, ale byl zraněný. Jestli v tom bylo něco jiného, nevím.

        Podobný univerzální ofenzivní záložník. Milan Černý, kterého mám osobně velmi rád. Dal za 2 sezony, 2 góly. Pro Katonu hovoří to, že hraje v jednom z nejslabších klubů, finančně tomu tak je určitě. A my bohužel sami dobře víme, co dělá fotbalistům, 4 měsíční čekání na plat... Tatran se vyznačuje hooodně defenzivní taktikou a odešel jim žolík Jurčo, který dokázal ve 2. poločasech hodně zaměstnávat obrany soupeře. To, k postavení týmu v tabulce.

        Katona už není v kádru reprezentace do U21, ale byl v jejím kádru, i když si tolik nezahrál. Já myslím, že to není měřítko, jestli někdo nastupuje v reprezentaci. Navíc je nutné brát v potaz kontext silné slovenské generace v reprezentacích. Hamšík, Stoch, Weiss, Grendel, Kiss, Kuzma a jiní. Neměl to lehké. Navíc neznáme další podrobnosti.

        Takže prosím, předtím, než začnete kritizovat, trochu si ověřte fakta. Děkuji pěkně

        Mám vás unavovat i s Gajdošem? Omlouvám se pokud jsem přílíš konfrontační, ale nezačal jsem. Jak už jsem uvedl, je to jen můj názor. Nejsem příznivcem velkého kádru Myslím, že A - 25, B - 15. Je ideálním řešením a to i když tým hraje evropu. Všichni na západě to až na výjimky takto provozují. Stačí se podívat na kádry Barcelony, Realu Madrid, Valencie, Chelsea, Lyonu, Manchesteru united atd.

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          dejva     před 14 lety 30.01.2011 00:28 |  
          0 0

          Vážený „Barlblogu“ osobně Vás neznám nic jsem Vám neudělal stejně tak jako vy mě.

          Jen mě zarazil váš příspěvek, kde na jedné straně vyhazujete z kádru Lukáše Jarolíma. Proč, z jakého důvodu? A na druhé byste do kádru bral jakého si Gajdoše z Banské Bystrice, načež pak srovnáváte Slavii s Realem Madrid či MANU. když říkáte, jak by to mělo vypadat v Praze s počtem hráčů v kádru. Jenže například vůbec netušíte, že nemáte pravdu, protože takový United mají v prvním týmu 40 playerů a v rezervě dalších 20. A například druhý mančaft Bayernu má v kádru 30 fotbalistů.

          To, že sázíte a viděl jste zápasy dvou bezvýznamných týmu francouzské ligy, je sice pěkné, ale mějte přece trošku soudnosti. Z toho přece nejdou dělat žádné závěry, natož doporučovat někoho do Slavie.
          Katona sice odehrál 1000 minut ve Slovenské lize, ale pořád mu jich do plného počtu ještě 600 chybí , což je skoro sedm zápasů. Podobně je na tom ten Váš Gajdoš.

          Do Slávie musí chodit ze zahraničí hráči jiného střihu. Podívejte se na Kucku. Ten když šel na doporučení Bílka do sparty, byl oporou Ružomberoku a ve svých 21 letech nevynechal ani minutu. Vstřelil branky a byl hlavou a motorem celé záložní řady. Navíc se i přes konkurenci jak vy sám tvrdíte, dostal do kádru slovenské repre.

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            urs (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 00:42 |  
            0 0

            Lukáše Jarolíma bych z kádru vyhodil už dávno - důvody jsou prověřeny časem..

            urs

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            Barlblog     před 14 lety 30.01.2011 01:33 |  
            0 0

            To bylo jen ilustrativní srovnání!! Myslím, že to jasně vyplynulo z toho co jsem psal. Optimální počet hráčů je 2x 11 + 3 brankáři. Zdvojení postů + optimální konkurence. Vždy ale záleží na konkrétní situaci. Pokud vím, že mám 6 hráčů pořád zraněných a odehraju 60 a víc zápasů, klidně může být kádr jiný. Byl to jen PŔÍKLAD. Nemám patent na rozum.

            Manchester united má 33 hráčů v 1. týmu, z toho jich je vedeno 29 pro Pre. league. v Reservě jich je 13. Kdo tu tedy používá fakta? Bayern má v 1. týmu 22 fotbalistů, v reservě jich je 26. Nechci se tu dohadovat, vy asi ano. Reagoval jsem na vaši poznámku o 300 fotbalistech, kdybych něco řídil já. Kdybych to řídil já, bylo by to 25 +13 + Mládež. :-)

            Jen v rychlosti. LJ je drahý, pomalý, bez zájmu a v létě mu končí smlouva. Jen fantasta si umí představit její prodloužení. LJ = zbytečný hráč za moc peněz.

            Gajdoš je exreprezentant v U21, odmítnul prodloužit smlouvu, takže ho Dukla odstavila a měl zdravotní problém. To samé bylo u Katony.

            Podle vaší logiky by byl Milan Černý neprodejný. Neproduktivní, byl v 1. týmu, ale kvůli zranění toho moc neodehrál. Až teprve poslední rok se jeho zdraví umoudřilo. Víte, mě se zdá, že narozdíl ode mne to berete jen statisticky a dost demagogicky. Zkuste se na internetu podívat na Corgoň ligu...

            Slávie už není klubem ve špičce. To si musíme uvědomit. Vždyť nejsou peníze na platy a obyčejný provoz společnosti. Hráči jako Kucka stojí moc peněz. To je nereálná představa. Gajdoš je, teď už možná byl, volný hráč. Je mu 25 let. Je celkem gólový. A kvalitou převyšuje dost hráčů áčka, v naší současné záloze by se vůbec neztratil, řekl bych naopak, že společně s Kiselem by to MOHLA být zajímavá spolupráce. Navíc by ho bylo možné testovat.

            P.S. V Ružomberoku je hráč, který je stejně dobrý jako Kucka. Tomáš Ďubek. Skvělá levačka, ideální středový záložník. Toho bych si přál do Slavie, ale to by tu musel být 2. Korbel.

            • Re: Slavia - Příbram 0:0

              Barlblog     před 14 lety 30.01.2011 01:36 |  
              0 0

              25 + 15 + Mládež. Chyba se vloudila.

              • Re: Slavia - Příbram 0:0

                dejva     před 14 lety 30.01.2011 10:53 |  
                0 0

                Lukáš ve Slavii podepsal smlouvu, která mu v červnu skončí. Těžko ho proto někdo v jeho letech v zimní přestupovém období koupí. A pouštět ho někam na hostování zdarma či ho vyplatit ze smlouvy, by při našem současném stavu kádru asi nebylo dobré řešení.

                Oněch 300 hráčů jsem napsal, protože Vy přijdete v každém přestupovém termínu s návrhem 10ti hráčů, o kterých jste přesvědčen ( z jakého důvodu je mi neznámo, možná rozhodli o vaší výhře u fortuny), že by mohli ihned nastoupit do základu a stali se okamžitě tahouny mužstva.

                Na jedné straně říkáte, že Kucka byl za deset mega drahý, ale vzápětí jmenujete Dvořáka s Pilařem, kteří by snad přišli zadarmo i s věnováním.

                Vrcholem všeho je, citát" Končí mnoho severských lig, kde jsou hráči, kteří by nám pomohli ZADARMO!"

                Velmi by mne zajímalo to, jak byste to provedl. Ukončil byste snad jejich smlouvy ve stávajících klubech mávnutím kouzelného proutku a navrhl jim, že u nás budou moci hrát zdarma a my jim na oplátku každý den dáme k svačině chléb s margarínem a gothajem, se kterým budou moci po tréninku vyrazit do centra Prahy?

                Jinak s těmi hráči Manu- tam skutečně čerpám jen z netu a je to spíš o tom jak kdo umí počítat. O Mnichovu jsem psal z vlastní zkušenosti.

                • Re: Slavia - Příbram 0:0

                  Barlblog     před 14 lety 30.01.2011 11:54 |  
                  0 0

                  Manu i Bayern má přesně tolik hráčů co jsem psal. Podívejte se na jejich oficiální stránky, eurofotbal pokud neumíte anglicky, nebo zahraniční weby. Goal.com atd.

                  Lj nikdo nekoupí. Buď si něco najde sám přes manažera a známé, nebo by bylo řešení pustit ho zadarmo na hostování. Opravdu jeho přínos nemá hodnotu milionu korun, který bychom mu vyplatili na základním platu. A to se možná držím při zemi. Pokud jste byl na zápase SKS na podzim, pak nemůžete myslet vážně, že by nám pomohl.

                  Kde jsem jmenoval Dvořáka s Pilařem? Nikde. Jmenoval jsem je před rokem, kdy nikdo z nás nevěděl o obrovských problémech a tehdy byla investice 25 milionů korun za oba, velmi zajímavá. Zvlášť když oba vyjadřovali přání jít v budoucnu do Slavie, jsou to fanoušci. Teď je to nereálné.

                  Nevím, jestli je to DESET hráčů každé pololetí, ale i kdyby. Například Valencia CF má několik kempů pro mládež. Jeden je tuším v Egyptě. Zaměstnanci měli v jednu chvíli vytipováno 150 hráčů z celé Afriky. To neznamená, že je koupili, byly to POTENCIONÁLNÍ posily do všech kategorií Valencie. Je to užší výběr.

                  Píšu jen ty hráče, které jsem viděl a to několikrát, buď naživo nebo TV přenos na internetu, či v TV!!! Nevím co proti mě máte. Gajdoše jsem viděl minimálně v 7-8 utkáních, to už si nepamatuji a vždy byl dost výrazným hráčem. To samé Katona. Cheicka Diabatého jsem viděl 2x naživo na Korsice. Už jsem to psal, viděl jsem je v TV, nebo naživo, už nevím jak bych vám měl odpovědět, aby jste pochopil. U fortuny nesázím. Nikdy jsem netvrdil, že se stanou tahouny mužstva a budou 100% v základu. Vždy, že by mohli pomoci, nebo, že by se prosadili. A doporučoval jsem hráče na naše slabé posty.

                  Za slovo "ZADARMO" se vám omlouvám. Člověk, který si hojí rány a není ochoten číst mezi řádky se také najde...

                  Zadarmo by samozřejmě nepřišli. Smlouvy jsou ve Skandinávii řešeny s koncem v podzimním období. Říjen - Prosinec s tím se můžete setkat. Pokud vím, že se hráč nechce dohodnout na smlouvě, pak ho doporučím. Příjde za podpisový bonus u smlouvy, případně nějaké finance manažerovi. Jelikož máme ekonomicky silnější ligu, než ve Finsku, pak by to vyšlo velice levně. Hráč, kterého jsem doporučil (Kokko) byl telent Finska 2009, v reprezentaci, gólový utočník, který s Jami Puustinem vytvořil asi nejnebezpečnější duo ve finské lize. Mimochodem, zmíněný Puustine byl v mládeži Manchesteru United.

                  • Re: Slavia - Příbram 0:0

                    dejva     před 14 lety 30.01.2011 13:21 |  
                    0 0

                    Pokud někdo odejde na hostování pak je to s tím, že nový klub převezme jeho smlouvu. Kdo by si to u LJ mohl dovolit a proč by to vlastně dělal? Nebo ho platí stávající tým, který nechává hráče rozehrát například po zranění- nechápu jaký by to mělo u LJ smysl. Pokud by se vedení Slavie chtělo LJ zbavit, pak jedině s vyplacením základního platu plus odstupné. Opět postrádá jakoukoli logiku.

                    Smlouvy ve Skandinávii se liší od smluv z ostatních zemí kvůli tomu, aby hráči a kluby nemuseli platit tak obrovské daně. Ne z důvodů, aby si svoje nejlepší fotbalisty event. hokejisty nechaly kluby po půl roce utéct.

                    Valencia platí miliony euro ročně, zato aby mohla přivést do kádru jednoho Afričana ze sto vyzkoušených, zatím co Slavii stačí jistý "Barlblog", který pozná kvalitního hráče na dovolené ze dvou zápasů, od počítače přes internetovou televizi, či ještě lépe z doslechu.

                    Celé si to představujete jako slavný Hurvínek válku. Nevím proč zrovna k nám by měli chodit hráči z tak nefotbalové země jakou je Finsko. Navíc finský trh s hráči je tak malý, že i sebemenší zárodky talentu jsou už dávno pod palcem managerů z celé Evropy. Příkladem vám budiž ten Váš Puustinen, který by ovšem byl pro Slavii cenove nedostupný ani kdyby hrála LM. Kdepak teď nastupuje ten Váš Kokko?

                    Když už má někdo přijít z venku, musí se právě on co nejdříve zařadit do kádru a stát se jeho oporou.

                    České týmy a manažeři sledují slovenskou ligu opravdu pod drobnohledem. Proč už po tom Gajdošovi dávno nesáhli v Plzni, Brně či na Spartě , když je tak dobrý. Nebo jinak, proč ten hráč nemá v 25ti podepsanou smlouvu v Bystrici, když by mohl nastupovat s fleku ve Slávii a je volným hráčem? Příteli, vždyť vy nemáte žádnej áhnung o tom, jaký má ten Váš Francouz platové podmínky.

                    Samozřejmě všude se dá objevit zapomenutý hráč, který se může následně projevit jako obrovský talent a ESO, ale objevit takového fotbalistu, znamená stovky hodin cestování, sledování zápasů, tréninků a stejný počet popsaných papírů s poznámkami o něm.

                    Pokud se bavíme o Slavii za normálních okolností. Musí k nám chodit hráči jako Kucka, nebo Ďubek. Pokud se bavíme o Slavii v nynějších poměrech, nemá cenu sem tahat nějaký průměr, ale dát šanci vlastním odchovancům.

                    • Re: Slavia - Příbram 0:0

                      Barlblog     před 14 lety 30.01.2011 13:42 |  
                      0 0

                      Nechci se s vámi dohadovat, nemáte pravdu. Některým lidem to jistě nevysvětlím. Finsko není Švédsko ani Norsko, daňový systém zatěžuje osoby zhruba 40% složené sazby. To je běžné v celé evropě, jen ne u nás. :-)

                      Je vidět, že o tom nic nevíte. Smlouvy jsou tak nastaveny, protože se hraje systémem Jaro - Podzim a Finská liga je transferová. Hráči v lepších klubech, kde by je mohl někdo eventuálně sledovat si vynucují krátké sezoní smlouvy, aby mohli odejít do Evropy, klub nic nedostane. Přečtěte si prosím něco, aby nebyla kritika tak naivní.

                      Z Finska se odchází do Německa a to je tak všechno. Puustinen se neprosadil v Manu. Jeho cena by byla maximálně 500 000 Euro A i to by byl jeden z rekordů ligy, už kvůli smlouvám, jak jsem vysvětlil. :-)

                      Doporučuji jen hráče, kteří jsou dle mě kvalitní. A viděl jsem je několikrát. Nebyl jsem jen na Korsice, byla to ilustrace. :-)

                      Slovenská liga je pod drobnohledem? Já jsem tu psal o Ďurišovi. Kdo mě to tenkrát spražil? Vy, možná někdo jiný. Kde je teď Ďuriš? Že by u geniálního Vrby? Ano, je v 1. klubu Gambrinus ligy. Nějak mi to podezřele vyšlo co? A proč teď pracujete s Ďubkem? Toho jsem taky napsal já. :-) Nechápu proč se rozčilujete a utočíte na mě.

                      Nejsem domýšlivý, NIKOMU nevnucuji názor a vždy jsem to napsal jako možnost a ilustraci, že v evropě jsou zajímavý hráči, jen chtít hledat. Vždy jsem taky deklaroval, že nejsem odborník a mám to jako koníček. Tečka.

                    • Re: Slavia - Příbram 0:0

                      dejva     před 14 lety 30.01.2011 13:45 |  
                      0 0

                      A abych Vám "Barlblogu" vysvětlil proč Vám to celé píšu. Mě opravdu hrozně se.e situace, ve které se Slavie momentálně nachází. Jedním z důvodů proč právě my slávisté prožíváme nyní tak těžké chvíle, je ,že do Slavie v posledních letech přicházeli kopálisté právě na taková doporučení jako jsou ta Vaše. Tu hráči z DVD, tu hráči, které někdo viděl na dovolené, tu hráči o kterých se někdo dozvěděl z doslechu. Zatím co jiné kluby daly na rady expertů a přiváděly hráče jako Džeko, Kucka, Hološko. Ve Slavii se sázelo na rady amatérů, spekulantů a možná i milenek.

                  • Re: Slavia - Příbram 0:0

                    mirecek1111     před 14 lety 30.01.2011 13:33 |  
                    0 0

                    Nevím jestli si to pamatujueš, ale ten Ďubek z Ružomberoku měl do Slavie původní skutečně přestoupit. Bylo to hned po tom "oblouznění" Šventem.
                    Pamatuju, jak Jarolím tenkrát říkal, že si na Slovensku vyhlídl náhradu za Hubáčka na levého obránce a jak ho tajil, protože nechtěl aby nám jej tenkrát někdo vyfoukl. Dokonce pro něj na to Slovensko jeli, ale nakonec z toho sešlo. Už ani nevím proč, jestli ho pak v nějakém přípravném zápase nezaujal a on si to rozmyslel, nebo za něj chtěli hodně. Ale pak se ukázalo, že to byl právě ten Ďubek. Ale tenkrát hrál levého beka.

                    A s tím Dvořákem apod. máš pravdu. Ono se to celé prováhalo. Vždyť už o Vydrovi se mluvilo snad před třeti roky, že by případně k nám mohl jít. Tenkrát, když jsme měli čerstvě peníze za tu LM, tak se ty peníze měli investovat do těch 18ti letých kluků. Ještě teď bychom z toho žili.

                    • Re: Slavia - Příbram 0:0

                      Barlblog     před 14 lety 30.01.2011 13:44 |  
                      0 0

                      Možná by mohl na beku hrát, ale Ďubek jinak nastupuje(val) ve středu zálohy, případně nalevo. Je pravda, že hraje víc zezadu.

                      • Re: Slavia - Příbram 0:0

                        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 01:24 |  
                        0 0

                        tady se mluvilo i o hráčích jako Kozák , ted vidíme že je škoda že to nevyšlo , kritiku pana Dejva nechápu, Pan Barlog to tu psal skutečně vždy jako koníček kdež to vy si asi naivně myslíte že běhal za KJ a nutil mu ty hráče, nehledě na to že se opravdu taky dost často trefil :) a kdyby se přestupy dělali dle něj a ne dle "milenky" tak sme na tom ted určitě líp nebo by bylo minimálně co prodávat :)

  3. hrůza

    LordOfSpodl11     před 14 lety 29.01.2011 16:03 |  
    0 0

    tragickej fotbal, ze strany Slavie jedna střela na bránu za celej zápas (přímo do ruky golmanovi)...

  4. Re: Slavia - Příbram 0:0

    mpik     před 14 lety 29.01.2011 18:40 |  
    0 0

    Sestava, která by nyní asi byla nejsilnější: Vaniak v brance jako jednička. Obrana - Janda, Koubský, Čelůstka, Hloušek. Záloha - L.Jarolím, Kisel, Hůrka, Milutinovič, Koreš. V útoku Pospěch. Pokud by se hrálo 4-4-2, vyndal bych Koreše, zařadil Hubáčka, posunul dopředu Hlouška a Milutinoviče.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      denydzlSKS     před 14 lety 29.01.2011 18:47 |  
      0 0

      No tvoje sestava nevypadá zle, záležet bude na tom, jestli se udělá Pospěch, protože to je asi jedinej z našich útočníků, který může obstát na hrotu sám. Potom bych to viděl jako ty, možná s pár změnama:
      Vaniak - Janda, Koubský, Čelůstka, Mareš - Hora, Jarolím, Kisel, Milutinovič, Hloušek - Pospěch. Myslim, že takhle by to mohlo na tom hřišti alespoň k něčemu vypadat.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      opicemag     před 14 lety 29.01.2011 21:07 |  
      0 0

      Hloušek do obrany ne. To je úplná blbost. Než se zranil (nevím, jak na tom bude teď) to byl jeden z mála našich agresivních, průbojných hráčů, co se nedá jen tak lehce odstavit od míče. Toho je v obraně škoda, zvlášť když moc podobných hráčů nemáme.
      To že ho tam Petrouš cpe je jiná věc...

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        PetCC     před 14 lety 30.01.2011 10:01 |  
        0 0

        To, že je Hloušek napsaný v obraně, přece neznamená, že tam má být pořád. Je tam proto, aby mu krajní záložník udělal prostor a on mohl po křídle zaútočit. Hloušek musí být v pohybu od branky k brance a ne zleva doprava, jak se pohybují záložníci proti zalezlému soupeři.

  5. Re: Slavia - Příbram 0:0

    Pedro08     před 14 lety 29.01.2011 22:15 |  
    0 0

    Myslím, že diskuze o sestavě je už celkem zbytečné. Mám důvěrné info, že administrativa a celé zázemí Slavie je v takovém rozkladu, vzhledem k informacím, jaké mají, že i když se Slavia zachrání, tak bude mít stejně problémy vůbec sestavit kádr pro další sezónu, protože výpovědi budou pravděpodobně pokračovat prostě proto, že peníze nejsou a budou jen zázrakem.
    A plat neviděl ani Zlámal, byť si myslím, že je to totální amatér a v době úspěchů byl spolu s Doležalem ten nejnafoukanější člověk, tři měsíce. A to už je krize jako blázen, když není ani na relativně nenákladnou administrativu, bez které to také nejde.
    Toto je konec přátelé.
    Budu rád, když mi Huzgi konečně vysvětlí, co bylo tak špatné na kritice "nejúspěšnějšího trenéra a ředitele Slavie všech dob", jak ji s oblibou shazoval.
    Aspoň bude moci vzniknout něco nového.
    Ani se nedivím oddílům Slavie, že po zkušenosti s fotbalem, kde jim díky stadionu skupina podvodníků skrze konkurz sebere lukrativní pozemky, že zamítli plán jak přes kopírák, kde ti samí lidé v pozadí chtěli další pozemky na stavbu hokejové haly.
    Krach a odhalení těch zlodějů, co ovládají Slavii široké veřejnosti by byl pro nás tím nejlepším. Oni si prostě mysleli, že i britské soudy fungují jako ty české. A pozor, to není vše. Je možné, že to nakonec zatáhnou všichni daňoví poplatníci, protože se kvůli Slavii dokonce v ENICu uvažuje o arbitráži o ochraně investic. Nic pozitivního Slávisty nečeká.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 29.01.2011 22:54 |  
      0 0

      Možná to není konec, ale začátek.
      Dokud žijeme my - fanoušci - tak Slavie nekončí.

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        bongor     před 14 lety 30.01.2011 00:26 |  
        0 0

        Samozřejmě,naprosto souhlasím s Eluinem.Ty desetitisíce fandů Slavie nikdo neumlčí.Stalo se,podvodníci vytunelovali všechno co Slávka měla,rozjebali slávistickou mládežnickou kopanou,zesměšnili
        nás,ale sebe ne,protože nikdo neví ,kdo vlastně jsou.Oni dobře věděli,proč chtějí zůstat v anonymitě.Někdo se tady správně zmiňuje
        o tom o co tady vlastně jde.Jsou to prachy,o hodně větší než se dají vydělat na sebelepším fotbale.Já to už taky říkám pár měsíců,jde tady o super kšeft s pozemky.To je dneska mimo farmacie a drog nejvýnosnější obchod.

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          edenian     před 14 lety 30.01.2011 09:06 |  
          0 0

          Ja taky souhlasim s Eluinem, ale : zadny desetitisice oddanych fanousku jsem nikdy nevidel. Pred stehovanim zpet do Edenu tady mnozi psali jak bude porad plnej / tj. zhruba 20t / a ja jsem psal ze mozna tak sezonu. A pak se to vrati tam kde to bylo. A presne tak to dopadlo. Ze hrajem blbe s tim podle me nema moc co delat. Myslim co se tyka " oddaneho fandy" jak pisete. Proste je nas tolik, kolik jsou navstevy posledniho podzimu. To je fakt, uz to konecne prijmete a nezijte v nejaky pohadce o obrovskem slavistickem narode. Celou posledni sezonu se zapas co zapas stydim, kdyz vylezu do hlediste. A z toho vychazim. Vzdycky tady bude nas asi tak 5 tisic lidi, ktery proste takovy jsou. Presto vsechno si dovoluji doufat, ze kotel vydrzi a bude postupne zasobovat nas ostatni a udrzime zakladnu :-). A proc tedy souhlasim s Eluinem? Protoze budu klidne chodit na divizi. Proste to tak mam. Takze na nejakou revoluci od fanousku zapomente. /cimz nerikam, ze se nebudu-nebudeme vzpirat smejdum, ktery chtej to, co jeste ted neumime presne rozklicovat/.
          Jeste bych k tomu rekl, ze uz brzy to s majiteli praskne, protoze prijde chvile, kdy budou muset udelat kroky, ktere naserou ty, kteri je znaji. A teto chvile se tutove dockame. Ale jestli to budou jeste drzitele licence pro I. nebo II. ligu, to si netroufam tipovat.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Tonda     před 14 lety 29.01.2011 23:34 |  
      0 0

      pokud mate pravdu.. tak pro nektere lidi je i trest smrti malo...achjo

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        bongor     před 14 lety 30.01.2011 00:27 |  
        0 0

        Neříkej to dvakrát.Nikdy nevíš,kdo se toho může chytit.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      podol (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 06:51 |  
      0 0

      PedroO8,jsem stejného názoru,jako Vy.Jen jsem ještě pesimistější.Myslím,že na to zachránit Slávii je již pozdě.Bohužel,
      za ty 2 roky,co se ten konec jevil stále jasnější jsme se nedokázali
      spojit a tvrdě tlačit na majitele,vedení a trenéry.Připomínat jim
      veřejně co je Slávia a co oni dělají.Jediného,čeho se obávají
      je veřejnost,otevřenost a množství věrných příznivců.Kdyby ne,
      tak by své cíle uskutečnili okamžitě a veřejně,nikoli postupně a
      tajně.Jen připomenu úspěchy (i když malé)akce "Kotle"z minulého
      roku.Stav,že nejsou peníze ani na nejskromnější provoz klubu
      jako je Slávie,to je nepochopitelné.Na provoz má 15 klubů l.ligy,
      a Slávie ne?Klub s desetitisíci oddaných příznivců,s tradicí,věhlasem a fungující strukturou(dosud),s mládežnickou líhní
      talentů,se zapálenými trenéry a řadou slavných osobností,příznivců a bývalých hráčů?Pro takový klub se nenajdou
      sponzoři a finance na základní funkci?To není neschopnost vedení,to je úmysl.A cíle jsou již jasné.
      Podol

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        bongor     před 14 lety 30.01.2011 09:10 |  
        0 0

        Nemohu souhlasit podole..Slavii nedokáže zničit nikdo,to by ji nejdřív museli vygumovat z hlav desetitisíců a to současná věda ještě nedokáže.Jistě,mnohým by se to hodilo,ale prostě to nefunguje.
        Lepší by bylo konstatovat,že Slavii v současném stavu,vytunelovanou a zesměšněnou je pozdě zachraňovat a taky je to zbytečnost.Současní majitelé,tak vynikající,že se stydí i jen prozradit svoje jména,by dokázali rozfofrovat jakékoliv peněžní sbírky,prodat jakékoliv hráče a dál by si plnili svoje cíle,které s úspěchem Slavie nemají vůbec nic společného.
        Jediná možnost je odkoupit od nich zavedenou značku a začít od nuly.Ale jelikož se jedná o nejslavnější značku v české kopané,tak to levné nebude.

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          podol (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 09:24 |  
          0 0

          Bongore,kéž bys měl pravdu a já se mýlil.Podol

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 09:55 |  
          0 0

          Nemusí vygumovat. Stačí uvést do rezignace. Ono to pak vyšumí samo.

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            bongor     před 14 lety 30.01.2011 10:47 |  
            0 0

            k názoru edeniana:Slávisté nejsou jenom ti,co chodí na fotbal,tam chodí pár tisíc a ten počet je závislý na kvalitě našeho týmu a na výsledcích.Slávisté jsou i ti,co se do Prahy dostanou málo kdy,ale stojí si za svými červenobílými názory a hlásí se k našim barvám.
            Mají radost z úspěchů a jsou na ně hrdí a trápí je neúspěchy.
            Já jsem třeba chodil na každý zápas ještě do starého Edenu,potom jsem pár let jezdil pracovně po Evropě a tak jsem pochopitelně na fotbal nemohl chodit.Takže jsem přestal být slávistou?Nebo důchodci z Čech a Moravy,ti přijedou na pár zápasů v ročníku,protože nemají peníze a někdy ani zdraví na cestu do Prahy.A taky až do smrti zůstanou věrnými slávisty.Jsou nás skutečně nejméně desetitisíce,ne že ne.

            • Re: Slavia - Příbram 0:0

              podol (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 11:06 |  
              0 0

              Přesně tak,znám Slávisty z Moravy,ze Slovenska,z celých Čech,kteří se dostanou na zápasy 2x do roka a je to pro ně svátek.A být Slávistou,to není jen 100% účast na všech zápasech,
              to je jen vrchol.Být Slávistou je i vyznávat určitou životní filozofii,
              hrdost nad naší historií,věhlasem,životním názorem .To je ten hlavní rozdíl mezi většinou příznivců Slávie a těmi ostatními.
              Zejména těch v rudé barvě.Podol

            • Re: Slavia - Příbram 0:0

              edenian     před 14 lety 30.01.2011 11:18 |  
              0 0

              Jasne ze nemluvim o nejakych absolutnich cislech. Kdyz mluvim o peti az deseti tisicich, tak myslim realny pocet skutecnych supporteru, i obcasnych podle ruznych moznosti/ doprava, prachy,zdravi/. Dalsich 10 20 30 40 50 ? tisic lidi nema zadny vliv na vykon nebo deni kolem zapasu nebo klubu.Ani spolecensly se nijak neprojevuje jinak nez " Ja jsem Slavista". Takovejch znam... V Cechach je taky hromada katoliku ktrery do kostela nepachnou - tudiz nemaji vliv na farnost. Mraky demokratu, ktery nejdou k volbam. / nejsem ani katolik, ani demokrat !!!!/
              Jenom chci rici, ze vsichni / temer vsichni / ti, kteri chodili kdyz bylo zrovna cool bejt slavista, protoze hrajem CHL atd. pro me proste nejsou slavisti. Proste zasli na fotbal. A abych byl zcela uprimny, vubec me nezajimaj, mam je za srace, Bongore, mluvim o tech, kteri se sami nazyvaji slavisty!! That,s all.

              • Re: Slavia - Příbram 0:0

                bongor     před 14 lety 30.01.2011 13:25 |  
                0 0

                Být slávistou bylo jak ty říkáš edeniane cool naposledy před rokem 1948 a potom v roce,kdy jsme hráli ligu mistrů.Mezi tím dlouho nic V padesátých letech to například bylo docela o hubu.Jezdím někdy za mým strejdou na Kladno a nikdy se nazapomene zeptat jak to ta Slávka hraje a moc ho mrzí,že se nemůže podívat do Edenu. Budu mu muset říct,že je sráč a žádnej slávista a že se jeho věk nebere jako omluva neúčasti.V červnu mu bude 99 let.

                • Re: Slavia - Příbram 0:0

                  edenian     před 14 lety 30.01.2011 14:56 |  
                  0 0

                  Bongore tak si prosimte dopln do 1. zavorky i vek, jo?

                • Re: Slavia - Příbram 0:0

                  honzah (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 15:50 |  
                  0 0

                  O hubu? Jako že šel někdo do Jáchymova za to, že fandí Slávii? To snad ne!

              • Re: Slavia - Příbram 0:0

                Tonda     před 14 lety 30.01.2011 13:31 |  
                0 0

                pro me neni slavista ten, kdo nedokaze pochopit ze jsou lide kteri nemuzou chodit na kazdy zapas...a jeste je navic nazyva za srace, pac tento clvek prave urazil meho dedecka. Deda je hodne stary a na fotbal uz snad ani nikdy nepujde kvuli zdravi a navic bydli az na morave.. presto je to slavista.

                • Re: Slavia - Příbram 0:0

                  Troubi     před 14 lety 30.01.2011 14:29 |  
                  0 0

                  ja myslim, ze kazdej, kdo neni uplnej idiot a umi aspon minimalne cist mezi radky to pochopil. Edenian nemyslel ani tvyho dedecka, ani zadnyho pana z Barlbogova okoli. Myslel rady tech kostat, ktery se v letech 2007/2008/2009 staly znicehonic skalnimi slavisty.....

                  • Re: Slavia - Příbram 0:0

                    Troubi     před 14 lety 30.01.2011 14:30 |  
                    0 0

                    bongora....spletl jsem se

                  • Re: Slavia - Příbram 0:0

                    edenian     před 14 lety 30.01.2011 14:45 |  
                    0 0

                    Dekuji Trubi :-)

                • Re: Slavia - Příbram 0:0

                  edenian     před 14 lety 30.01.2011 14:48 |  
                  0 0

                  Tondo klid, pro tvyho dedu plati 1. zavorka myho prispevku ne?

              • Re: Slavia - Příbram 0:0

                honzah (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 15:46 |  
                0 0

                Tak to je hezký přirovnání - já se cítím být slávistou i katolíkem a z hlediska ,,počtu nedělních absencí´´ jsem taky prošel v posledních letech ,,nápravou´´, takže trefné :-))

                Dokonce bych řekl, že takové akce, jako byly domácí zápasy LM, předávání mistra ligy v nově otevřeném Edenu, případně první podzim v Edenu, že to byly takové ,,slávistické půlnoční´´ - tam je taky o Vánocích 2-3 násobná účast a hromada lidí, kteří se tam přes rok moc neobjeví.

                (S těmi demokraty je to dost divné přirovnání, spíše bych to přirovnal k černým duším v masových stranách (KSČM, KDU, případně i ty dvě současné), anebo pasivním sympatizantům.)

                • Re: Slavia - Příbram 0:0

                  edenian     před 14 lety 30.01.2011 16:10 |  
                  0 0

                  Jo pravda, napsal jsem to nepresne. Mel jsem napsat republikany- parlamentni demokraty,tj. obcany, kteri akceptuji system parlameni demokracie, tudis by se logicky meli zucastnit voleb.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 11:53 |  
      0 0

      Neviděl bych to tak černě, ještě se k tomu vrátím a řeknu své chápání možností dalšího vývoje po té právně-administrativní stránce.

      Po stránce sportovní je to celkem zřejmé - na jaře se zachráníme, protože Brno a Ústí jsou v totálním rozkladu a navíc máme doma skoro celou dolní půlku tabulky. Kamenem úrazu bude další sezóna, kdy už bude kádr opravdu zplundrovaný, byť to asi nebude znamenat bankrot. Tam už bude hrozba sestupu silně reálná, řekl bych...

      Jinak to orientační datum anglického soudního rozhodnutí je prý 9. listopadu 2011. Tak to bychom mohli natočit nějaký dokument o vytunelování Slavie, jmenovalo by se to Fahrenheit 11/9.

  6. Re: Slavia - Příbram 0:0

    vizzir     před 14 lety 30.01.2011 10:35 |  
    0 0

    Nevim, zda se jiz tou otazkou nekdo zabyval, ale co licencni rizeni na pristi sezonu? Pokud se opravdu v lize zachranime, nemuzeme rovnou skocit do CFL? Protoze v takovych srackach jako Slavie neni zadny jiny tym, takze ocekavam problemy hlavne na tomto poli - tedy ne fotbalovem. Mozna ten pad do 2.ligy bude nakonec lepsi.

  7. Pospěch

    slaviator     před 14 lety 30.01.2011 10:42 |  
    0 0

    Včera se rozhodlo, že Zb.Pospěch ve Slavii zůstává. Zatím na půlroční hostování...

    • Re: Pospěch

      slaviator     před 14 lety 30.01.2011 10:45 |  
      0 0

      Jinak Mikula je asi na nějakou dobu v háji, vypadá to, že si zlomil včera zánartní kůstku.

      • Re: Pospěch

        bongor     před 14 lety 30.01.2011 10:49 |  
        0 0

        No to jsme celý my,Když jednoho získáme,tak se nám jich pět zraní.
        Snad se ten Pospěch sebere a pořádně zabere.

        • Re: Pospěch

          bongor     před 14 lety 30.01.2011 10:51 |  
          0 0

          Česko je ráj anonymních akcií. Pak už jen ostrov Nauru.......
          To sem taky patří

        • Re: Pospěch

          slaviator     před 14 lety 30.01.2011 10:56 |  
          0 0

          A to má ještě Vyhnal něco s kolenem a Vlček to včera jen zkoušel, ale asi to nepůjde. Fakt jak říkáš, jednoho získáme a pět se jich nám zraní....

          • Re: Pospěch

            eomer (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 11:07 |  
            0 0

            Takže normálka.
            I když to letos uhájíme a získáme liceni na další sezonu-co pak ?
            Kádr je každého půl roku oslabován a bude tady ta stovka pro Enic ( pokud nevyplave něco dalšího).

            • Re: Pospěch

              slaviator     před 14 lety 30.01.2011 11:54 |  
              0 0

              podmínkou získání licence je snad to, že hráči sepíšou že jim klub nic nedluží... uvidíme, uvidíme...

      • Re: Pospěch

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 11:54 |  
        0 0

        Lepší si zlomit zánartní kůstku, než zánartního Čelůstku.

    • Re: Pospěch

      skman     před 14 lety 30.01.2011 10:58 |  
      0 0

      a nemel byt pospech volny hrac?? alespon brno to tak rozhlasuje ze s nim rozvazalo smlouvu

      • Re: Pospěch

        slaviator     před 14 lety 30.01.2011 11:51 |  
        0 0

        taky jsem si to myslel, ale asi to tak nebude no

    • Re: Pospěch

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 11:55 |  
      0 0

      Zdroj? Pokud je to pravda, tak je to velice příjemná zvěst.

      • Re: Pospěch

        slaviator     před 14 lety 30.01.2011 12:12 |  
        0 0

        ten samej zdroj, od kterýho jsem měl před turnajem v O2 aréně, že k nám Pospěch přijde, připojí se na soustředění v Krkonoších... :)

        • Re: Pospěch

          urs (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 12:45 |  
          0 0

          to je, tdá se, dobrej zdroj :)

          ale nemohu se nezeptat.. klečels před tim edenem nebo ne? :))

          urs

          • Re: Pospěch

            Troubi     před 14 lety 30.01.2011 14:31 |  
            0 0

            samozrejme, ze tam neklecel....cekala na nej delegace,tak se radsi neukazal ani...

            • Re: Pospěch

              urs (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 19:32 |  
              0 0

              teď by jej mohlo motivovat další klekání, a to třeba až bude EDEN definitivně SKS :D
              že by si jako teda už konečně kleknul (to bych si šel kleknout taky, ale už budu asi mrtvej)

              snažim se o srandu, ale faktem zůstává, že to současný dění stojí za zlámanou grešli a dost možná, že ani na tu nemáme :(

              urs

  8. Re: Slavia - Příbram 0:0

    podol (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 18:27 |  
    0 0

    Přátelé,další Jobovka,Adam Hloušek do Bundesligy,všechny peníze
    shrábne Pelta.Opravdu taktické jednání vedení Slávie.Podol

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        Fallen (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 18:35 |  
        0 0

        Zrovna jsem to chtěl napsat...

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          steev (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 19:10 |  
          0 0

          Tak to už fakt nevim s kym to budeme hrátDělá se mi zle!

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            Fallen (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 19:19 |  
            0 0

            A na superslavii ještě někdo vykládá, že podle Hanuše má odejít Čelůstka do Austrie Vídeň. No, nevim jak moc tomu věřit,ale lepší se s tim smířit už teď...

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            Pedro08     před 14 lety 30.01.2011 19:32 |  
            0 0

            Tak to už je celkem nečekané, že by k tomuto svolili. Teď už je ten tým celkem zdecimovaný. Kvalitativně je to nejhorší kádr Slavie za posledních X let, ani nevím kolik. Ještě štěstí, že ti, co zbyli nedali výpověď. Vděčíme za to jen a jen krizi a tomu, že problémy mají úplně všichni kromě Teplic a Sparty.
            Škoda, že z klubu zmizeli opravdoví Slávisté jako Doležal, Jarolím a pan Rosen. Prý chtějí společně točit remake filmu Sbal prachy a vypadni. (200 liga mistrů, 50 vstupné, 90 dvě UEFY, 120 Necid, 110 Suchý, 50 Tavares, dále Švec, Dočkal za výhodnou opci...).
            Slavia má v tuto chvíli zápornou hondotu, takže její prodaj za více než nulu je science fiction. Majetek je takřka nulový, protože z hráčů se dá prodat asi už jen Janda a Čelůstka celkem tak za 30 milionů. V bráně 40 letý Vaniak, v obraně parta břídilů, v záloze Jarolím, Kisel, v útoku nikdo. Dyť pomalu už nemá kdo hrát. Teď Platil asi dosáhl rozpočtu cca 20 milionů.

            Problém je, že za tuhle starou gardu asi nebudou davy ochotny platit nejvyšší vstupné v lize. Slavia má svou cenu, jak kázal Rosen, při jednání s Českou televizí. Arogance jako blázen. Reklamní partneři asi výpadky v příjmech také nenahradí. Kdo by chtěl podporovat subjekt, který sloužil jako pračka špinavých peněz pro Stanislava Grosse. Firmy jako Zedníček by měly, co nejdříve vycouvat, pokud si nechtějí zničit pověst.
            A od příštího roku v ČFL klub Slavia 1892, který bude patřit jen fanoušků, ne jako v případě DFB.

            Asi se půjdu podívat na Letnou. Jestli to vezme Sparta vážně, tak se asi dočkáme debaklu, který se zapíše do historie.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      huhu     před 14 lety 31.01.2011 00:02 |  
      0 0

      K tomu můžu říct, že valná hromada poměrně jednoznačným způsobem rozhodla, že pozemky se k tomuto účelu pronajímat nebudou.
      Hokejisté jsou podobně jako fotbalisté ve vysokých dluzích a tímto projektem si chtěli pomoct. Každopádně by to bylo na úkor mnoha set slávistů z jiných oddílů nemluvě o arogantním přístupu a nehorázných podmínkách hokejového vedení..

      Po sportovní stránce mají kliku, že to dorostenci zatím drží nad vodou. To se fotbalu nedaří..

  9. Re: Slavia - Příbram 0:0

    FrancoisMerlin     před 14 lety 30.01.2011 19:37 |  
    0 0

    Tak to je mi koncepce, prodat všechny o které je zájem a nahradit je hráči z béčka. Čekám, že ještě prodáme Dembelého,Jandu a Čelůstku a Hůrku by jsme mohli poslat do Jablonce.
    Tak pánové bude to sranda tohle jaro, ještě že je tam ještě tragičtější Ústí a s Brnem to bude boj do posledního kola. Pokud se udržíme letos, tak příští rok to budeme mít o dost těžší.

    Pane Rosene a tajemný majiteli jděte do prdele!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      bongor     před 14 lety 30.01.2011 20:46 |  
      0 0

      To už je tedy moc.Pelta doprovází Hlouška do Německa.Jestli celý tohle divadýlko nebylo už dávno domluvený,tak ať se propadnu
      do rumunska.

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        staroslavista     před 14 lety 30.01.2011 20:53 |  
        0 0

        Jak ho tam Pelta může doprovázet, to už je něco šíleného!Co nám vedení dělá za ostudu to je něco neuvěřitelného.

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          Fallen (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 20:55 |  
          0 0

          Nebuďte blázni, Pelta alespoň vyjedná lepší podmínky. Naše nezvedení by ho střelilo za kačku.

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            dArtagnan     před 14 lety 30.01.2011 21:14 |  
            0 0

            Takhle ho naše vedení střelí za kačku, ale Pelta si vyjedná navíc 10 mega bokem pro sebe. Navíc ještě po cestě s Platilem vyjedná přestup Hurky tak za 2

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            bongor     před 14 lety 30.01.2011 21:52 |  
            0 0

            On vyjedná určitě lepší peníze,ale pro sebe.Ty hovada,co nás přivedly do těchto srágor ,ty by měly urychleně emigrovat.
            Nevěřím tomu,že jsme takový jehňata,že nás ženou na porážku a my ani nemukneme.

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        urs (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 20:58 |  
        0 0

        Pelta je h***l první kategorie a takovej Rumburak je proti němu čaroděj bez úrovně :-(

        nemám slov - humus

        urs

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          steev (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 21:12 |  
          0 0

          Je to ostuda která nemá obdob.

          Nemůžu tomu vůbec uvěřit kam až jsme klesli.

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 02:00 |  
            0 0

            Tohle nejspíš znamená že má Jablonec z přestupu Hlouška do ciziny mnohem větší podíl než avizovaných 30-40 procent, jinak si neumim vysvětlit proč by nejelo vyjednávat slávistické vedení.

  10. Re: Slavia - Příbram 0:0

    Pedro08     před 14 lety 30.01.2011 21:40 |  
    0 0

    Musím se poděli o poslední info: Celý průser je způsoben výsledkem voleb a tím, že už dotyční bojí prát peníze přes SKS, protože nemají vše pod kontrolou a nechtějí do basy. Takže poděkujme Johnovi. Kdyby nadále vládla velká koalice jako v posledních 12 letech, tak karavana jela dál.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.01.2011 23:13 |  
      0 0

      Koalice jako v poslednich 12 letech???

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        bongor     před 14 lety 30.01.2011 23:31 |  
        0 0

        No Pedro asi myslí tu samici od koaly

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        Pedro08     před 14 lety 31.01.2011 09:25 |  
        0 0

        Ano, v posledních letech zde skutečně vládla velká koalice. Zeptej se v Lesích ČR, ČEZu, Skansce, Hochtiefu, Strabagu atd.

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          slaviator     před 14 lety 31.01.2011 10:15 |  
          0 0

          to je to, že v tom jedou všichni - jinak by po volbách v tom po volbách vítězná (do té doby opoziční) strana do toho šila, takže se to jistí oficiálně vládnoucí koalicí i nejsilnější opoziční stranou. To samý to máš v Praze zakázky, prachy za nehtama má nejen pražská ODSka, ale i ČSSD. To samý máš zakázky pro armádu apod... Švédská prokuratura prokázala, že za Gripeny šly dvě miliardy do Česka, ale tady nic... "Pět českých na stole" vlastně nakonec taky nic nebylo... A prachy za privatizaci Mostecké uhelné dostal nakonec akorát nějakej kamarád Grosse a u něho to skončilo. Ha-ha...

  11. Re: Slavia - Příbram 0:0

    Viking     před 14 lety 31.01.2011 08:06 |  
    0 0

    Vystřelíme jednou na bránu a trenér je spokojený..., Rosen prodává s Peltou Hlouška do Německa. Jděte do hajzlu!

  12. Re: Slavia - Příbram 0:0

    mpik     před 14 lety 31.01.2011 08:13 |  
    0 0

    A pan Pelta nám to osladí ještě víc - Pekhart má dle Deníku Sport namířeno do Sparty, prý už je to před podpisem. Takže talentovaný odchovanec Slavie skončí u největšího protivníka. Probůh kam to Slavia spadla? Teď bych rád držel v ruce křišťálovou kouli!

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      LordEdmund     před 14 lety 31.01.2011 08:28 |  
      0 0

      já bych teď rád držel platilovu kouli ve svěráku :-) a položil mu pár důvěrných otázek. Myslím, źe by si asi vzpomněl i na ty majitele a popsal by mi detailně kam se neustále ztrácí peníze ze slavie,proč je Pelta většinovým vlastníkem Hlouśka, proč šel Černý za hubičku do bezvýznamného ruského klubu,proč je vše ve slavii na amaterské divizní úrovni ....a předevšim proč zrovna on policajt,kterej zajisti Peltovu beztrestnost v korupční aféŕe, se stal,i přes to, źe je zažraným sparťanem, ředitelem slavie.

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        harry     před 14 lety 31.01.2011 08:39 |  
        0 0

        já bych spíš radši uvítal aby na světlo po čase vyloustl ten stále více obtloustlý pán,který se v dobách úspěchů tak rád fotíval se slávistickou šálou u srdce,s cedulí "ul.Slávistická" apod.Ale prý ho teď najdete spíše na hokeji.....

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        harry     před 14 lety 31.01.2011 08:39 |  
        0 0

        já bych spíš radši uvítal aby na světlo po čase vyloustl ten stále více obtloustlý pán,který se v dobách úspěchů tak rád fotíval se slávistickou šálou u srdce,s cedulí "ul.Slávistická" apod.Ale prý ho teď najdete spíše na hokeji.....

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        harry     před 14 lety 31.01.2011 08:39 |  
        0 0

        já bych spíš radši uvítal aby na světlo po čase vylezl ten stále více obtloustlý pán,který se v dobách úspěchů tak rád fotíval se slávistickou šálou u srdce,s cedulí "ul.Slávistická" apod.Ale prý ho teď najdete spíše na hokeji.....

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      slaviator     před 14 lety 31.01.2011 10:18 |  
      0 0

      Ano, Pekhart. On vtip je totiž v tom, že tím jedním ze tří investorů Pekharta nutných na přestup ze Spurs do Jablonce byl... Křetinský...

  13. Re: Slavia - Příbram 0:0

    harry     před 14 lety 31.01.2011 08:37 |  
    0 0

    Sice už to asi víte,ale stejně pro dokreslení..

    Vedení fotbalové Sparty dnes zřejmě získá jabloneckého Tomáše Pekharta jako náhradu za útočníka Bonyho Wilfrieda, který odešel do Arnhemu.


    jen čekám,kdy tu další papoušci a podržtašky začnou říkat,že u nás vlastně vůbec nic nepředvedl....

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Jachym     před 14 lety 31.01.2011 08:45 |  
      0 0

      Nejsem papoušek, ale opravdu toho u nás (kromě "anglického" sóla proti Jablonci moc nepředvedl...:-) Pod Jarolímem se to bohužel přihodilo více hráčům, také Necid se rozštřílel až právě v Jablonci, neboť u nás byl nechtěný. A také Pekhart na severu evidentně získal sebevědomí. A ukázal, že na naši ligu je kvalitní útočník.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Troubi     před 14 lety 31.01.2011 09:43 |  
      0 0

      ano,nepredvedl nic, byl trapnou imitaci utocnika a na prestup by ho v tu dobu bral jen magor...navic ty prachy pak stejne evidentne nebyly,takze neni co resit...

  14. Re: Slavia - Příbram 0:0

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 09:02 |  
    0 0

    Vim ze je to jen fotbal a kazdy si muze hrat ''kde'' chce :-) Ale pokud se to dotahne do konce , tak by nikdo nemel litovat toho že se na nej pořvávalo :-) Hloušek pryč, Pekhart ve Spartě...to nám to pěkně začíná...

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Jachym     před 14 lety 31.01.2011 09:21 |  
      0 0

      To, že nějaké ovce na základě pochybného důvodu na někoho pořvávají cosi o hovadu, není pro mě směrodatné. Dnes půjde hráč raději do Budějc, kde dostane alespoň zaplaceno...

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      opicemag     před 14 lety 31.01.2011 10:08 |  
      0 0

      Ale jak koukám, sparta na něj nemá opci. Takže ho ukáže světu, trochu proslaví a pak ho Pelta střelí do zahraničí. Pelta v tom umí chodit.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      opicemag     před 14 lety 31.01.2011 10:08 |  
      0 0

      Ale jak koukám, sparta na něj nemá opci. Takže ho ukáže světu, trochu proslaví a pak ho Pelta střelí do zahraničí. Pelta v tom umí chodit.

  15. Re: Slavia - Příbram 0:0

    Viking     před 14 lety 31.01.2011 09:34 |  
    0 0

    Pegy ve Spartě..., doufám že všichni, co na něj nadávají, půjdou na zápas se Slovanem Bratislava utrousit nějaké to vlídné slovo skutečnému viníkovi...

    RAZ DVA TŘI, JAROLÍM JE PÍČA.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 09:38 |  
      0 0

      Pochybuju, že někdo přijde, když se za lístek na Jarolíma musí platit.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      LordEdmund     před 14 lety 31.01.2011 09:49 |  
      0 0

      A to prej ještě chtěl odstavit podobně přes Jablonec i Necida:-). Pekharta je škoda, ale bylo to v době,kdy jsme už 20 Mega prostě neměli a Pegi toho na hostování zas tolik nepředvedl, aby se zdálo logické jít do rizika a třeba si půjćit.A když vidíš, že teď nejsme schopni přitáhnout jediného útočníka, ani když prodáme Černého ,tak se neni čemu divit, že jsme Tomáśe nevykoupili z Tottenhamu:-(. Vrtá mi ale hlavou jiná věc. To s Doležalem odešli i nějací sponzoři? Jestli si dobŕe vzpomínám, tak v době,kdy tu Doležal byl, hráći aspoň základní platy brali a od doby co byl jako " ten zlý" vyopcován ze slavie třeme bídu s nouzí.Vlastně to celé zaćalo, když ze slavie Jarolím vyhodil Brabce a Doležal o tom neměl zdání, protože se zrovna rekreoval někde u moře. Mám pocit ,že si pak obě strany dělaly naschvály a proto jsme tam ,kde jsme. Na Slovan půjdu,ale trenér slovanu už nám nějak nepomůže.Nadávat by se mělo na Platila, Rosena a anonimního majitele, kteří se slavii mohou ještě něco udělat.

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        slaviator     před 14 lety 31.01.2011 10:25 |  
        0 0

        Lorde, nejvtipnější je, že ty prachy už nebyly asi ani za Doležala. Když tu hrál třeba Vasiljevič, tak jsem asi od dvou lidí slyšel, že bere 300 měsíčně. A jak říkáš, pravidelně. Vtip je v tom, že na účet mu za celou tu dobu co tu byl přišlo jen dvakrát 150... Takže - kde je ten zbytek prachů? Kdo je schramstnul? Ono je fakt, že kolujou zvěsti, že Jarolím si od těchle cizinců bral 40 % (!!!), takže možná to šlo na účet jemu. Nebo už nebyly tehdy prachy a nechodily platy nikomu..?

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      opicemag     před 14 lety 31.01.2011 10:06 |  
      0 0

      Nemyslím si, že Jarolím je ten největší viník. Má na tom svůj podíl, ale hlavní viníci jsou jinde.
      A navíc Jarolím nebyl (oficiálně) nikdy nejvýše postavený ve Slavii. Větší část viny padá na ty nad ním, co mu dovolili to, co mu dovolili (Doležal, Rosen + ti, co jsou za těmito, které ale my neznáme).

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        Viking     před 14 lety 31.01.2011 10:17 |  
        0 0

        Podívej se, Jarolím věděl, že Rosen v něj má bezmeznou důvěru. Tím pádem defakto co navrhnul, bylo mu schváleno. Papírově možná má největší vinu Rosen ale fakticky nás posral do současných sraček Jarolím a ty kurvy, co přes Slavii prali prachy.

        Ale všechny ty drahé hráče natahal Jarolím, souhlas s angažováním byl víceméně formalita.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 10:36 |  
      0 0

      K Pekhartovi... ma to vic rovin.. lidi, kteri rikali, ze je k nicemu, protoze u nas tech par zapasu nic nezahral, by meli predevsim priznat, ze se mylili. Proste zatratit nadejneho hrace, ktery potreboval jen trochu casu a trpelivosti, byla kravina.. samozrejme o nic nejde, kazdej se muze splest.. nicmene neni to duvod k obhajovani postupu jarolima, kterej mu zcela prestal davat sanci a byl rad, ze se ho zbavil.

      Druha rovina je v tom, ze esli stal tehdy 20 mega, slavie na to vskutku asi nemela.. ackoliv.. i tehdy se docela vyhazovaly penize na jiny... kdyby v tom mel KJ nejakou provizi, asi by do toho sel, ze..

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        lassiter     před 14 lety 31.01.2011 10:41 |  
        0 0

        myslíš jak mu přestal dávat šancí, když se Pekhart zranil, "doléčil se" akorát na MS dvacítek, aby se moh ukázat, a pak už hrát za Slavii nemoh?

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          Viking     před 14 lety 31.01.2011 11:17 |  
          0 0

          Někdy musíš potlačit ego když je evidentní, že v tom klukovi něco je a může být pro Slavii zlatým vejcem. Holt z tohodle Karlovi nic nekáplo tak zájem byl mizivý...

  16. Re: Slavia - Příbram 0:0

    FrancoisMerlin     před 14 lety 31.01.2011 09:57 |  
    0 0

    Špatné zprávy střídájí ještě horší. Pro nás fanoušky by asi bylo nejlepší, kdyby se vyhlásil bankrot a začalo se od znova. Protože tento klub už neni dál Slavie. Je to paskvil naplavenin, který nemají ke klubu žádný vztah. Je řízen mafianským kapitálem. Neuznává slavistické hodnoty a vyznává aroganci a nabubřelost. Proto angažování se v takovémto klubu nemá pražádnou cenu a život je moc krátký na to, aby se člověk trápil nad věcma, který nejsou v jeho rukou. Naštěstí nám zbývají vzpomínky!

  17. Re: Slavia - Příbram 0:0

    teich     před 14 lety 31.01.2011 10:03 |  
    0 0

    Zdravím všechny a chtěl bych se zeptat informovanějších, kdo vlastní značku Slavie (název, dresy, logo atd.)? Akciovka to bude mít půjčený nebo pronajatý, ne? Mně by přišlo nejrozumější vzít značku a začít znova třeba v ČFL. Myslím, že by se našlo dost slušnejch lidí, kteří by byli ochotni klub sponzorovat a vytáhnout ho zpátky. A těm známým i neznámým parchantům z a.s. by zbyla jen licence, kterou ale stejně nesmí podle novejch pravidel prodat.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Jachym     před 14 lety 31.01.2011 10:13 |  
      0 0

      Kapři si sami rybník (Teich) nevypustí...:-))

  18. Re: Slavia - Příbram 0:0

    DrFe1     před 14 lety 31.01.2011 10:19 |  
    0 0

    Češi jsou holubiččí povahy a slávisti obzvlášť, jen tak si lze vysvětlit, že nikde nečtu zprávu o lynčování Rosena a jeho registrovaného partnera Jarolíma.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 10:27 |  
      0 0

      No a že se do toho nepustíš ty? Tyhle výkřiky fakt nechápu..

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        DrFe1     před 14 lety 31.01.2011 10:36 |  
        0 0

        Já nikoho lynčovat nechci, ani nechci, aby to dělal někdo jiný, možná jsem to formuloval nešťastně. Chci akorát říct, že u nás si bohužel necháme líbit asi opravdu skoro všechno (sebe z toho nevyjímám), v jiných zemích už by byly "bouře" fanoušků proti vedení klubu u nás to vyústí akorát v naše žvanění na internetových fórech.

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          Viking     před 14 lety 31.01.2011 10:47 |  
          0 0

          Klasika, za všechno můžou lidi jako Trapp, Pekhart atd. a ta žába na tom prameni stále sedí, stále sedí...

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 10:52 |  
          0 0

          No jo, 40 let tvrdýho socialismu dokáže společnost naučit k lhostejnosti..
          A bohužel to postihuje i mladé, protože u svých vzorů (otců, strýců atd) žádnej vzdor nikdy neviděli. Akorát tak nadávání u televize. Tak teď nadávají na internetu..

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          Troubi     před 14 lety 31.01.2011 17:08 |  
          0 0

          prosimte ty sasku, vzdyt ty jsi to prvni koste, ktery se vzdycky ozve, kdyz se na stadionu zapali svicka nebo nekdo zakrici "prdel"... tak si nech tyhle zvasty prosimte ....

          • Re: Slavia - Příbram 0:0

            DrFe1     před 14 lety 31.01.2011 18:07 |  
            0 0

            ty seš opravdu magor

            • Re: Slavia - Příbram 0:0

              Troubi     před 14 lety 31.01.2011 18:52 |  
              0 0

              to si pis! uaaaaaaaaaaaaa gruuuuuuuuuuuuuu fruuuuuuuuuuuuuuu hruuuuuuuuuuuuu aaaaaaaaaaaaaarrrrrrghhhhhhhh !

              • Re: Slavia - Příbram 0:0

                DrFe1     před 14 lety 01.02.2011 00:19 |  
                0 0

                Ještě zakokrhat a uvěřím ti, že to myslíš upřímně !

  19. Re: Slavia - Příbram 0:0

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 10:27 |  
    0 0

    Tak jestli prestoupi Hlousek, je nepochybne, ze jedinym cilem vedeni je vytunelovat slavii a znicit ji. Jak jinak si to vysvetlit, kdyz par tydnu predem za par korun necha peltovi podil z jeho prodeje a pak ho streli.. cilem je jedine okrast slavii, prodat co se da a konec.. bude-li kadr totalne vybrakovan, zadny novy majitel se najit nemuze a nemuze ani dojit k zachrane.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 10:28 |  
      0 0

      Já mám pocit, že to není záměr jen vedení

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 31.01.2011 12:12 |  
      0 0

      Další, kterej, kdyby nebyl Jarolím idiot, mohl být dost slušná jednička.

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      LordEdmund     před 14 lety 31.01.2011 11:29 |  
      0 0

      to jsem rád, že se Tomíkovi tak moc daří :-))

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      lassiter     před 14 lety 31.01.2011 11:29 |  
      0 0

      a?

      • Re: Slavia - Příbram 0:0

        LordEdmund     před 14 lety 31.01.2011 11:39 |  
        0 0

        "a"tak například je vidět, že nemá posprayované zdi. Tekźe obavy našich vlastníků jsou zcela liché. Ať si žije třeba na zámku, ale ať se stará o Slavii.Hloušek na hostování, no to je zas "majstrštych":-(

        • Re: Slavia - Příbram 0:0

          SForever1     před 14 lety 31.01.2011 11:45 |  
          0 0

          jo je to srdcař, určitě se teď uskromní, prodá Rols a pomůže svojí Slávii

  20. Re: Slavia - Příbram 0:0

    Viking     před 14 lety 31.01.2011 11:30 |  
    0 0

    Děkuji panu Rosenovi, že hostováním Adama zhodnocuje mojí investici. Míra Pelta

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      mart     před 14 lety 31.01.2011 12:31 |  
      0 0

      Miro nedekuj. Nepredstirej, ze Ti patri min nez polovina Hlouska... Jako majoritni vlastnik si s nim preci muzes delat co chces, ne? Tak neprud!
      Jinak, nam se pochopitelne (alespon na pul roku) ulevi z jeho platu...., takze vsichni spokojeni, ... nebo Ne? :)

    • Re: Slavia - Příbram 0:0

      mart     před 14 lety 31.01.2011 12:33 |  
      0 0

      Jo, doufam, ze je ve smlouve hracova zdravotni pojistka. V pripade urazu, bys nam mohl alespon cast poslat. Nechci malovat certa na zed, a nechci vydirat, .... ale 30%? Mozna?
      Dik.