Přípravná utkání

Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

V O2 Aréně v Praze se odehrál Fortuna Víkend šampionů; tradiční halový turnaj, kterého se Slavia účastní každý rok od jeho založení. V prvním zápase Slavia podlehla 5:8 Liberci, ve druhém porazila Spartu 3:2. V boji o 5. místo podlehla Slavia Bohemians 2:5. 

Skupina B:

Slavia - Liberec 5:8 (1:3)
Branky:
1. Trubila, 24. Čelůstka, 26. Vyhnal, 30. Hubáček, 30. Hurka - 4., 14., 25. a 30. Vlasko, 15. Štajner, 17. Vácha, 23. a 29. Dejmek

Slavia vstoupila do turnaje zápasem proti Liberci, v bráně nastoupil Zlámal a v poli se představilo velice mladé mužstvo - za všechny jmenujme Mikulu, Petráka, Dostála nebo Milutinoviče. Zkušené hráče zastupoval prakticky jen Hubáček. Hned první čtyřka si připsala první branku Slavie na turnaji, po dobré práci Mikuly skóroval Trubila. Navíc právě Mikula už předtím jednu tutovku spálil. Ve čtvrté minutě vyrovnal Vlasko, když si míč narazil o mantinel. V sešívaném dresu vyčníval svou bojovností a aktivitou Jan Mikula, po jeho akci se dostal do tutovky Čelůstka, ale míč do brány neprotlačil. V závěru poločasu se soupeř prosadil dvakrát, nejprve Vlasko v úniku a potom Štajner z dorážky. Nutno říci, že Zlámal v bráně opět nepůsobil jistě, míče jen odrážel a třetí branka šla vyloženě na jeho triko.

Hned v úvodu druhé půle měla Slavia dvě tutovky, ale projevila se stará známá nemoc z podzimu - Hora ani Milutinovič v tutovkách neuspěli a naopak na druhé straně Vácha podobný problém neměl - 1:4. A bylo ještě hůř, po chvíli skóroval Dejmek, vzápětí snížil Čelůstka. Jenže hned za minutu Zlámal inkasoval pošesté, Vlasko završil hattrick. Slavia ještě snížila Vyhnalem a opět inkasovala z kopačky Dejmka. V poslední minutě pak padly tři branky, nejprve se krásně trefil Hubáček, pak opět zvýšil Vlasko a v poslední vteřině upravil na konečných 5:8 Hurka. Liberec předčil Slavii zejména na brankářském postu a také v práci s mantinely.

Liberec - Sparta 3:5 (2:1)
Branky:
1. Štajner, 15. a 21. Kerič - 7. Gebre Selassie (vl.), 18. a 23. Pavelka, 18. Kadeřábek, 27. Abena

Skóre rychle otevřel Štajner, Spartu vrátil do hry luxusním vlastencem Gebre Selassie. V poslední minutě poločasu využil přesilovku Kerič. Na počátku druhé půle dvěma brankami Sparta otočila skóre. Za chvíli opět vyrovnal Kerič, jenže Pavelka poslal Spartu opět do vedení. Skóre uzavřel Abena a Slavia tak musela porazit Spartu o tři branky, aby mohla pomýšlet na postup. Naopak Liberec měl postup do semifinále jistý.

Slavia - Sparta 3:2 (0:1)
Branky:
17. Mikula, 18. Koreš, 29. Janda - 3. a 19. Kweuke

Do derby nastoupil do brány Berkovec, v poli hrál například i Dembélé, který do prvního zápasu nenastoupil. Sparta šla rychle do vedení brankou Kweukeho, vzápětí byl vyloučen Čelůstka, Sparta přesilovku nevyužila. Pak dlouho nebylo k vidění nic fotbalového, než Petrák obral Zemana o míč, ovšem sám před Švengerem nic nevymyslel. Další akci 3 na 2 špatně vyřešili Koreš s Trubilou, pak prováhal střeleckou příležitost Dembélé a v poločase tak Slavia prohrávala o branku.

Na počátku druhé půle už Dembélé vystřelil, bohužel nad. Až posléze se sešívaným podařilo vyrovnat, dobrou práci Koreše zúročil Mikula. A aby toho nebylo málo, Vyhnal posunul Korešovi a ten poslal sešívané do vedení. To trvalo jen pár vteřin, než vyrovnal Kweuke. Janda mohl poslat Slavii opět do vedení, ale vychytal ho Švenger a podobně se vedlo Trubilovi. Sparta dostala další možnost hrát přesilovku, když Kweuke spadl přes Dembélého, Berkovec v ní několikrát vychytal právě Kweukeho. V závěru utkání hrála přesilovku i Slavia, kterou využil chytře Petr Janda a Slavia tak derby vyhrála, ovšem do semifinále jí to nepomohlo, při rovnosti bodů všech tří týmů v tabulce jí do boje o páté místo poslal záporný rozdíl skóre -2.

Skupina A:

Bohemians - Žilina 2:4 (0:1)
Branky:
26. Moravec, 30. Potočný - 13. Ceesay, 17. a 24. Mabouka, 25. Majtan

Turnaj začal soubojem Bohemians a Žiliny. V něm působil fotbalověji slovenský mistr, který postavil jednu čtyřku výhradně z hráčů tmavé pleti. Právě ta na hřišti několikrát velmi slušně zakombinovala a připsala si také první tři branky. Bohemka zaujala zahozením dvou penalt (Rychlík, Moravec).

Žilina - Slovan Bratislava 2:5 (0:3)
Branky:
18. Piaček, 28. Pich - 3. Božič, 4. Kolčák, 13., 22. a 30. Guédé

Svěřenci Karla Jarolíma začali zostra a brzy vedli 2:0. Pak sice nevyužili přesilovku, ale v závěru poločasu přidal třetí gól Guédé. Ve druhé půli skórovaly oba týmy dvakrát.

Bohemians - Slovan Bratislava 1:5 (1:2)
Branky:
2. Štohanzl - 6. Žofčák, 11. a 17. Guédé, 20. Bagayoko, 28. Bartek (vl.)

Po vysoké výhře Slovanu nad Bohemkou bylo jasno - Slovan s Žilinou postoupili do semifinále, Bohemians hráli jen o páté místo. 

Semifinále:
Slovan Bratislava - Sparta 4:4 (1:3), 1:2 pen.
Branky:
5. Bagi, 17. a 21. Žofčák, 23. Jánošík - 2. Podaný, 4. a 10. Pamič, 20. Krejčí, rozhodující pen. Kadlec

Liberec - Žilina 6:2 (2:2)
Branky:
4. Sivrič, 15. Vácha, 16. Breznaník, 17. Štajner, 24. Fleišman, 26. Dejmek - 10. Angelovič, 15. Mráz

Zápasy o konečné umístění:
O 5. místo:
Slavia - Bohemians 2:5 (2:2)
Branky:
6. Trubila, 8. Mikula - 2. Štohanzl, 5. Hauer, 19. Bartek, 21. Škoda, 29. Držík

V boji o páté místo se rychle ujala vedení Bohemka střelou Štohanzla, které předcházela chyba Hubáčka. Vyrovnat mohl Hora, kterého vysunul Dembélé, slávistický útočník však špatně zpracoval míč. To na druhé straně podobná situace skončila brankou v síti Berkovce. Pak se probrala i Slavia, Čelůstka pěkně uvolnil Trubilu, který přeloboval brankáře zelenobílých. Pak se důrazem dostal do šance opět výborný Mikula a se štěstím vyrovnal. Pak se pár minut na hřišti nic zajímavého nedělo, než Berkovec vychytal v šanci Potočného. Na druhé straně jeden ze slávistů v tutovce vysoko přestřelil.

Ve druhé půli nejprve Berkovec opět skvěle chytil šanci Škody, pak ovšem byl bez šance proti Bartekovi a za chvíli Slavia zase prohrávala o dvě branky, když Škoda dopravil míč do prázdné brány. Snížit mohl Trubila, ovšem vysoko přestřelil, to byla také poslední větší šance Slavie na zdramatizování zápasu. Další už nepřišla, naopak Držík zvýšil na konečných 5:2. Slavia tak skončila na turnaji úplně poslední.

O 3. místo:
Slovan Bratislava - Žilina 4:3 (3:1)
Branky:
4. Štepanovský, 10. Kolčák, 12. Králík, 24. Grendel - 5. Bello, 23. Mráz, 28. Ceesay

Finále:
Sparta - Liberec 3:6 (2:1)
Branky:
2. Kweuke, 3. Kadeřábek, 20. Krejčí - 10. Sivrič, 18. Breznaník, 21. Vlasko, 22. Martan, 23. Štajner, 29. Gebre Selassie

Ve finále Liberec zdrtil Spartu na počátku druhého poločasu a oplatil ji porážku ze základní skupiny.

Komentáře (156)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Začal Víkend šampionů

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 11:12 |  
    0 0

    No to byl děs. Chápu, že tyhle turnaje mají s klasickým zápasem málo společného ale když už se na to ani nedá dívat?
    Super taky je, jak se začnou snažit až 4 minuty před koncem, když to stáhnou na rozdíl 3 gólů.. Před myslím že třetím gólem Vlaska, tam byl souboj u manťáku, kdy se náš hráč po kontaktu sebere poodejde a div se neotočí k míči zády, a pak z toho byl gól, nechápu.
    Trubila pořád stejnej plašan, ten může hrát jedině v útoku..
    Zlámal? Bůh s námi..

    • Re: Začal Víkend šampionů

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 11:13 |  
      0 0

      Jo a zapomněl jsem alespoň na jedno pozitivum: Mikula. Takhle by měli hrát (běhat) všichni a od začátku..

    • Re: Začal Víkend šampionů

      Ladineeek     před 14 lety 08.01.2011 11:14 |  
      0 0

      Zlámal byl příšernej :-/

    • Re: Začal Víkend šampionů

      Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 11:16 |  
      0 0

      trubila a chleboun do útoků a vítězný tip rychlík na penaltu.. XD

  2. Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

    harry     před 14 lety 08.01.2011 11:18 |  
    0 0

    Tak jsem se ještě rozhodoval jestli po obědě zajít,ale tenhle zápas mně přesvědčil,že by to byly pouze vyhozený peníze.Sledovat B-tým plus nepopsatelně příšerného Zlámala-děkuji,nechci

  3. Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

    Tonda     před 14 lety 08.01.2011 11:29 |  
    0 0

    Zlámal je brankář? mám pocit že nic nechytil.. když dávasl míč z ruk spoluhráči, tak mu to hodil špatně, vůbec ne k nohám. Celkově mám z toho kluka pocit že nemá cit ani odhad na balon.. nechápu proč je ve slavce..

    • Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

      Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 12:28 |  
      0 0

      ne , ne to je nas tiskovej, nikoho jineho nemohli sehant do brany...

  4. Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

    japhy     před 14 lety 08.01.2011 12:05 |  
    0 0

    Společnýho s velkým fotbalem to má málo, ale mizernej brankář, nedůraz v obraně a málo invecne v útoku se vypozorovat dá. Stejně tak, že většině hráčům míč spíš překáží. Bůh s námi.

    • Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

      staroslavista     před 14 lety 08.01.2011 12:45 |  
      0 0

      Ten neduraz při bránění je rozhodující, potom i brankář toho nemuže na takhle malém hřišti moc dělat. Tim ho nehájím já si taky myslím že na ligu nemá, ale třeba se pletu.

  5. Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

    Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 13:29 |  
    0 0

    Diky bohu za mikulu.... jinak co tam petrous nasadil, mno, vi ze je to v praze- jde o fanousky, mohl tam aspon ukazat nase "hvezdy"....

    • Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

      quelhar (admin)     před 14 lety 08.01.2011 13:44 |  
      0 0

      Kdyby nasadil Kisela a Hlouska a nekdo je tam zprasil, tak mu zas vsichni omlati o hlavu, proc je nesetril na dulezitejsi zapasy...

    • Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 13:54 |  
      0 0

      Blbost, tohle je akorát o zdraví..

      • Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

        Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 14:34 |  
        0 0

        Mno daval jsem to do uvozovek, protoze jsem myslel hrace jako: vlcek, vomacka... u hlouska, cernyho, kisela to chapu...

        • Re: Víkend šampionů - omlazená Slavia podlehla Liberci 5:8

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 14:56 |  
          0 0

          No tak Vlček je po operaci kolene pokud vím. A Vomáčka není hvězda ani v uvozovkách ;-)

  6. Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

    skman     před 14 lety 08.01.2011 13:45 |  
    0 0

    ten mikula s tim kratkym sestrihem celej adam hlousek :))

  7. Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 13:53 |  
    0 0

    No tak tohle už bylo o dost lepší, zvlášť ten golman ;-)
    Mikula zahrál opět dobře.
    Jinak Dembelé to u prvního gólu zahrál jak malej kluk. Nejhorší je, že ho máme na defenzivní post a přitom je v defenzivě horší než dopředu. Trubila je fakt pošuk, ten se ani sám neudrží na nohou, já bych vážně strčil v tý naší bídě do útoku, rychlej je dost a když tam sebou někde sekne, tak z toho může být ještě pencle ;-)
    Jinak co nedal Petrák..

    • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

      edenian     před 14 lety 08.01.2011 14:15 |  
      0 0

      Dembele to bude hrat porad jak malej kluk, toho prodat hned jak ho nekdo koupi. Jakkoli uvazovat o jeho budoucnosti je nesmysl.

  8. Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

    Barlblog     před 14 lety 08.01.2011 13:57 |  
    0 0

    Největší škoda je to, že si hráči mohli vydělat slušné peníze a trochu zapomenout na problémy. Nestalo se...

    Největší problém Zdendy Zlámala je jeho naprostá odevzdanost, jak v rozehrávce, tak zákrocích. Nemá smysl takového hráče držet, je to kontraproduktivní hloupost. Pokud má ve smlouvě nějaké zápasy, tak je to i kardinální chyba vedení, v čele s Platilem.

    Ostatní hráče nelze hodnotit. Vítězství v derby nemá žádnou hodnotu, nechává mě to chladným. Ovšem to už je permanentní stav...

    Zápas s Bohemkou, opět o ničem.

    Jinak hrubě nesouhlasím s názorem, že v naší mizerii nám pomůže SLEPIČKA. Další akvizice, která bude stát nesmyslně spoustu peněz. Nic zásadního nepřinese a bude blokovat místo nadějným hráčům, kteří musí hrát! Radši bych byl pro hostování s opcí na Daniho Chigua.

    • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 14:05 |  
      0 0

      Vítězství na Spartou možná nemá pro hráče žádnou hodnotu ale pro fanoušky určitě jo..

      Jinak pokud uvážíme, že hrajeme o záchranu, je třeba mít v útoku někoho kdo umí dávat góly a v lize to už potvrdil. Klidně i za pouhé hostování. Vedení snad uvažuje s tím, že peníze nemáme, takže ať už by se jednalo o kohokoli, včetně Slepičky (neberu teď konkrétní formu), neměl by nás stát nesmyslné peníze. Pokud se brzy dostaneme do klidu, může být tento hráč klidně odstaven a dostávat přednost naše mládí. Ale vsadit na něj v situaci "bod od sestupu" je podle mě příliš velké riziko. Mladí můžou sbírat potřebné minuty, trénovat s Áčkem a připravovat se na příští sezónu..

      • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

        Barlblog     před 14 lety 08.01.2011 14:19 |  
        0 0

        A kdy dával Slepička góly? To není golóvý utočník. Odcházel z jednoho z nejlepších klubů u nás s bilancí 55/17 a to hrál prakticky neustále. Navíc není vhodným typem! Daniel Chigu je možná neprověřený II. ligou, ale to jsou i jiní hráči. Přestaňme si myslet, že se takto buduje klub. To není pravda. Nikdy a nikde se situace neřeší krátkodobě. Já neříkám, že Daniel Chigu musí přijít. Jsou vhodnější hráči, ale pokud bychom dosáhli opce, což je reálnější než u Slepičky, pak máme určitou šanci tohoto hráče zpeněžit a pokud se někdo prosazuje dlouhodobě ve II. lize, tak svou kvalitu ukáže i v první. Viz. Pilař.

        Mě osobně vadí neschopnost Platila a nízký rozhled Petrouše, jako manažera respektive trenéra. On si řekl, že prostě nikdo nepříjde, to že náš kádr potřebuje stopera, středního ofenzivního záložníka a 2 utočníky se asi záměrně ignoruje. Bohužel je to fakt! Náš tým není konkurenceschopný, neboť je špatně složený.

        • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

          quelhar (admin)     před 14 lety 08.01.2011 14:54 |  
          0 0

          Sorry, ale musim zopakovat - my nic nebudujeme, my se snazime prezit. Nemysleme si, ze budou penize na nejake uplatnovani opce v lete - zvlast na goloveho Chigoua, ktery muze mit cenu vysoko pres 5M CZK. Nemysleme si, ze mame penize na nakup jakychkoli hracu.

          • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

            DrFe1     před 14 lety 08.01.2011 15:00 |  
            0 0

            Sakra prdel a proč to ten Rosen a spol. teda neporodají ? ! Jestli je to takhle bez jakékoliv perspektivy ? !

            • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

              edenian     před 14 lety 08.01.2011 15:06 |  
              0 0

              Doktore neboj, voni to prodaj :-)

              • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

                Barlblog     před 14 lety 08.01.2011 15:13 |  
                0 0

                V té akciovce je takový bordel, že by to koupil jen velmi věrný fanoušek, nebo člověk, kterému nevadí, že příjde 100% o nějaké další finance. Doteď nikdo nevysvětlil, kam se podělo 140-150 mil. Kč, které SKS vyinkasovala v letním prodejním termínu. Jednak jsme ušetřili při zúžení kádru a jednak jsme vydělali tyto peníze. Kam se tato konkrétní částka dostala, nikdo nevysvětlil!

                Je hovadina, že to padlo na mzdy. To je blbost, z čistě matematického hlediska. Pokud to lidé nejsou schopni uřídit, pak ať to připraví k prodeji. Vyhlásí nabídku a oficiálně a rychle se dohodnou s ENICEM a novým zájemcem. Finito.

            • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

              Khadgar     před 14 lety 08.01.2011 15:12 |  
              0 0

              Protože musíš mít cenu a kupce. A tyhle dvě věci nám trochu neladí.

        • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 14:54 |  
          0 0

          No tak bilanci 55/17 v lize jen tak někdo nemá a u nás by s touhle bilancí byl doslova Spasitel. Jinak je úplně jedno jaký kdo má bilance (viz. Naumov), jde především o typ útočníka a Slepička je silnej v soubojích a přesně takového potřebujeme.

          Ale nejde mi principelně o Slepičku ale prostě o zkušeného útočníka klidně i na hostování, hlavně se zachránit. Sestup rovná se katastrofa po všech stránkách. Zbývá pouhých 13 zápasů a my jsme v totálních sračkách. Teď opravdu není čas, čekat až se někdo rozkouká v první lize (tím myslím naše mladé). Chigua klidně, s opcí super ale není to dle mě nic taková jistota jak se z toho všichni snaží dělat (teď myslím, že nám zaručeně pomůže). Myslím, že je to úplně jedno jestli přijde Chigu, Slepička nebo někdo jiný ale někdo na ten půlroku prostě přijít musí, jinak je naše záchrana loterie..

          Těžko říct jaká je pozice Platila a jak hodnotit jeho neschopnost. Vypadá, že nemáme ani na výplaty, takže hovořit o dalších posilách nemá moc cenu. Třeba dotáhne sponzora a ještě to roztočíme. Pro mě je ale nejdůležitější útočník.

    • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

      piero (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 14:08 |  
      0 0

      Zlámal je kapitola sama pro sebe. Je u nás pouze na hostování, které platí jeho otec, ovšem za podmínky, že synek bude v základní sestavě!! Takže, aby mohl chytat lepší brankář v naší finanční situaci, bude muset Karolko trochu přitvrdit v kabině :-). Jinak souhlasím, že Berkovec byl dnes vyjímečný a s ním by boj o záchranu ( stejně jako s Mikulou) neměl být beznadějný. Pokud se týče angažmá Slepičky a Chigua, oba mají přijít pouze na hostování a placeni by měli být z peněz " ušetřených ze skončených smluv Raqueda a Belaida ". Ani jeden nebude mít hostování s opcí!! Můj názor je ten, že oba jsou to bojovníci, kteří v souboji neuhýbají a přesně tento typ potřebujeme, více než Fenina, Papadopulose nebo Heinze.
      Mně osobně víc zajímá, zda a kdy bude vyhlášena insolvence a následující scénář ??

  9. Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

    DrFe1     před 14 lety 08.01.2011 14:45 |  
    0 0

    Zaplaťpámbů za výhru nad Sparou, konečně mě něco ohledně Slávie potěšilo ! To že jsme nepostoupili vem čert.

    Jinak se potvrdilo, že se Zlámalem v brance nás čeká 2. liga. Snad si toho proboha konečně všimne i ten bláznivej bohemák na naší lavičce :-o

  10. Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

    DrFe1     před 14 lety 08.01.2011 15:48 |  
    0 0

    Ten Mikula mi připomíná Hlouška, nejen podobností sestřihu, ale i bojovností. Rád bych ho viděl na jaře v naší sestavě. Ale David Hubáček je asi věčný .... :-)

    • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

      LordEdmund     před 14 lety 08.01.2011 16:23 |  
      0 0

      Mikula se mi taky líbil, ostatní hráči nic moc,snad ani nechtěli.Nejhorší byl Zlámal. Berkovel byl lepší,ale v lize doufám bude chytat Vaňous.

      • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

        Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 16:28 |  
        0 0

        Porad se rozcilujeme ze nejsme videt v mediich, ale tedko po te bohemce, to tam nikdo ani nekvakl, pritom casu bylo dost a rict alespon par slov by mohli... a bylo videt zue moderatori to spise natahuji a cekaji co reknou....


        jinak jsem se pousmal nad tim kdyz, kdyz mluvili o Slovanu, ze Jarolim posil a chce jeste mohuzne posilovat... :D

  11. Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 16:24 |  
    0 0

    No tak jsme začali podobně jako na podzim skončili. Mohli jsme vidět jak si představuje Petrouš to srdíčko, protože v tomhle turnaji stejně nemá cenu něco nacvičovat. Třeba takový nasazení Čelůstky teď proti Bohemce ve stylu "tam musím běžet já?" Dembelého radši prodat jestli ho někdo chce. Dobrej výkon od Mikuly a Berkovce. Ale skončit poslední a ještě s Bohemkou. Význam pro jaro to má sice stejnej jako výhra nad Spartou ale pro nás fanoušky se aspoň mohli víc snažit..

    No nic, doufám, že to bylo úmyslné "hlavně se nezranit a připravit se na jaro." Jestli to ale Petrouš bral vážně tak i na to "srdíčko" můžeme na jaře zapomenout..

    • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

      Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 16:49 |  
      0 0

      petrous chtel vyyhru bohemky, to srdicko v tom bylo...

      • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 16:58 |  
        0 0

        No já na to radši ani nechci myslet, ať už je to za námi tyhle sračky. Z Petrouše ať se vyklube druhej Psotka, z Platila seriózní manager a majitelů lidi, kterým nejde jenom o to jedno, no a z hráčů ať se vyklubou aspoň poctivý fotbalisty, co si vážej toho, že hrají za Slavii a podle toho taky odvádí výkony..
        Hezký co? :D

        • Re: Víkend šampionů - Slavia porazila Spartu, ale bude hrát jen o 5. místo

          Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 21:55 |  
          0 0

          Tak pěkné předsevzetí do nového roku... ale znas jak to s nema je...

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      DrFe1     před 14 lety 08.01.2011 18:56 |  
      0 0

      "Převážilo ve mně to dobré a doufám, že i u příznivců. K fotbalu patří úspěchy, ale i situace, kdy to není takové, jak by si člověk představoval," ............. kdyby tohle řekl poté kdy tým skončí třeba na třetím místě a situace v klubu je plus minus normální, tak bych to bral. Ale poté, co to přivedl totálně "zu grunt" je to další z nehorázných drzostí. Stejně jako to jeho "já nic, já muzikant" ve zbytku článku. Ano, to že Slávii zruinuješ, jsme si nepředstavovali. Hajzle.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        siskin     před 14 lety 08.01.2011 19:59 |  
        0 1

        Vzpominam, jak pred Tiraspolem hovorilo vedeni o tom, ze jsou pripraveny 3 rozpocty; jeden pro LM, jeden pro EL a jeden bez poharu. Dalo by se to nalezt i na SN.
        Jenze, KJ si to zjevne nepamatuje. Odpustit se da hodne, ale tohle je ucelove mlzeni a on to dobre vi!

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          EdCable     před 14 lety 08.01.2011 20:29 |  
          0 0

          No vzhledem k nasi situaci to byl od mileho vedeni naprosty kec.

  12. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    qazwerty     před 14 lety 08.01.2011 19:23 |  
    0 0

    Dobré výkony podal Berkovec a zaujal i dříč Mikula...Bohužel se v hale naplno ukáží technické nedostatky a nejvíce jich předvedli slávisté...Někteří jsou na tom opravdu bídně, ale nebudu je tady vypisovat...A asi nejpohlednějším a nejzajímavějším byl semifinálový zápas mezi Spartou a Slovanem...A nejlepší atmosféra bych řekl, že byla při mači se Spartou...

  13. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 19:57 |  
    0 0

    Původně jsem trochu litoval toho, že jsem se do 02 arény nedostal, ale vzhledem k tomu co tu čtu to krom atmosféry zase až tak moc dobré nebylo.
    Dost by mě zajímalo jak to bude s těmi posilami, do 3 dnů by prý měl dorazit Chigou na hostování do konce sezóny a dnes jsem ještě zaslechl, že Petrouš prý vyloučil fanoušky avizovaného Slepičku.

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      spojka     před 14 lety 08.01.2011 20:14 |  
      0 0

      Vyloučením Slepičky se bohužel dostáváme ke jménům typu Kroupa nebo Jun. A to už je opravdu hodně silný kafe.

      Ani ten Chigou není buhvíco. V zápasech Dukly hrou nijak nevyčníval, ani rychlostí, ani důrazem, technikou už vůbec ne, prostě z převahy Dukly vytěžil pár gólů. V 27 letech se mu ve druhé lize jakžtakž povedl jeden půlrok... Nikde předtím nijak střelecky nezářil. Něco jako Naumov.

      Nakonec ono je to jedno. Tady už vůbec nejde o fotbal.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        Fly     před 14 lety 08.01.2011 21:08 |  
        0 0

        Jedním půlrokem myslíš nejlepšího střelce sezony 09/10 a 2. nejlepšího střelce půlsezony letošní?

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          spojka     před 14 lety 08.01.2011 21:17 |  
          0 0

          Ano. Určovat kvalitu hráče tabulkou druholigových střelců a porovnáním se zbytkem druholigových zoufalců je nesmysl.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            Fly     před 14 lety 08.01.2011 21:20 |  
            0 0

            Mě by spíš zajímalo,který z těch 3. půlroků myslíš...

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              spojka     před 14 lety 08.01.2011 21:27 |  
              0 0

              Ten poslední. Na jeho základě ho totiž chce Platil angažovat, předtím nikoho nezajímal. Těch loňských 14 gólů je opravdu něco, to jich dal skoro tolik, co rok zpátky Jirouš...

              • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                Fly     před 14 lety 08.01.2011 21:35 |  
                0 0

                Tady jde spíš o to,že pokud chce Platil brát hráče na hostování bez opce a defacto zadarmo,tak se ten manévrovací prostor docela snižuje a je lepší vzít někoho,kdo dává jakž takž góly už druhou sezonu po sobě než někoho,kdo je nedává vůbec nebo ulítnul v půlsezoně (Huňa např.).A jelikož si těžko za daných podmínek můžeme vybírat opravdu golového hráče z nejvyšších soutěží,tak se druhá liga bohužel nabízí...

                • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                  spojka     před 14 lety 08.01.2011 21:45 |  
                  0 0

                  To naprosto chápu. Jen mi přišlo, že dost lidí včetně Petrouše si myslí, že celej problém Slavie je v tom, že nám na jaře chyběl střelec. Takže teď přijde nejlepší střelec druhý ligy, za jaro u nás nasype deset patnáct gólů a bude dobře.

                  Nakonec možný to je. S většinou stejně ohroženejch týmů hrajeme doma, kde je třeba přitlačíme a někdo to do tý brány dostrká.

                  • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                    Fly     před 14 lety 08.01.2011 21:51 |  
                    0 0

                    pokud opravdu přijde tak budeme rádi,jestli dá max. 5...

                    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                      spojka     před 14 lety 08.01.2011 21:59 |  
                      0 0

                      Ono je to asi jedno. V létě budeme znova hledat, kdo by nám někoho nebo něco půjčil. Fotbal jako takovej už je ve Slavii jen něco navíc, co je vlastně na obtíž. Tohle prostě nikam nevede a je jen otázka, času, kdy to přestane bavit i ten zbytek lidí, co na to ještě chodí, nebo kdy se to celý položí.

                      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                        Fly     před 14 lety 08.01.2011 22:09 |  
                        0 0

                        Souhlas. V souvislosti s fotbalem se už snad ani o Slavii nemluví.V TV debatě je 90% času věnováno mimofotbalové situaci a když náhodou přijde řeč na fotbal nebo posily,tak trenér a ředitel něco zamlží a jede se zpátky k debatě o konkurzu...

                  • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 22:20 |  
                    0 0

                    Problem slavie je ovsem v tom, ze ma spatne slozenej tym, zadnou taktiku, hraci nespolupracuji, nehrajou kolektivne a nevytvareji ani sance. Samozrejme strelec chybel, ale ani dobry strelec nebude buhvijak zarit, pokud nebude mit za sebou aspon trochu fungujici tym.

                    Samozrejme jak pal quelhar, ze hlavni ukol slavie je prezit, pokud ovsem majitele nemaji jine umysly.. i tak lze postupne budovat novy tym, tak, oddelit zrno od plev, zbait se nepotrebnych hracu, zjistit, kteri mladi maji perspektivu, aby byl v pripade, ze v budoucnu budou penize, pripraven na vhodne doplneni a mohl zas zacit normalne fungovat.. zatim nevidim, ze by nekdo myslel i timto zpusobem..

                    Co se Chigoua tyce, taky si myslim, ze to nebude zadna hvezda, obavam se, ze druha liga je silena holomajzna a ani me nijak zvlast nezaujal. Samozrejme nemuzem si moc vybirat, obecne si spis myslim, ze slavie by potreboval realizacni tym, ktery by dokazal pracovat s hraci, vybudovat levne mancaft, ktery by byl dobre typologicky slozeny a hral dobre kolektivne, to je dulezitejsi nez sehnani nejakeho prumerneho hrace do utoku. Bohuzel Petrous, Vrabec a spol... no nevim...

                    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                      spojka     před 14 lety 08.01.2011 22:25 |  
                      0 0

                      Souhlasím, vidím to úplně stejně. Proto mi přijde zbytečné nějak víc řešit, kdo přijde do útoku atd., když nikdo neví, co vůbec "pacient" Rosen a spol. s klubem zamýšlejí. Pokud tedy vůbec něco zamýšlejí...

                      Když Platil s radostí oznamuje odklad splátky dluhu Enicu a na připomínku, že ten dluh bude potřeba stejně za rok zaplatit, řekne, že si na to může Slavie vzít úvěr, tak si opravdu nejsem jist, jestli má vůbec cenu bavit se o nějaké budoucnosti Slavie.

                      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                        martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 22:34 |  
                        0 0

                        Jedna vec je setreni, jehoz jedinym cilem je prezit do doby, nez se klub polozi uplne, az to majitelum bude vyhovovat, jina vec by bylo setreni za ucelem preziti klubu a nastartovani nove budoucnosti. Zatim se nasvedcuje tomu, ze se deje to prvni.

  14. zjisteni

    rudahvjezda     před 14 lety 08.01.2011 19:57 |  
    0 0

    Zlámal strašlivej, Berkovec rozhodně zaujal a pro mne spolu s Vaniakem adept na místo v bráně (Hanušovi už nevěřím, Zlámal NIKDY).
    Mikula taky super.
    Jinak mi přišlo, že zůstaly hlavní neduhy: mužstvo neví vůbec co hrát, chybí souhra, a bojí se vystřelit

    • Re: zjisteni

      Fly     před 14 lety 08.01.2011 21:13 |  
      0 0

      Jak se podle zápasu v hale pozná,že mužstvo velkého fotbalu neví co hrát?

      • Re: zjisteni

        spojka     před 14 lety 08.01.2011 21:22 |  
        0 0

        Někdo to prostě pozná i z halového fotbalu, ty si holt počkej na jaro.

        • Re: zjisteni

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 22:26 |  
          0 0

          Hlavne drtiva vetsina hracu, misto aby si s chuti zahrala fotbal, tak se bala mice, splasene pobihali po plose, rychle se zbavovali mice.. vyjimkou snad byl Mikula, mozna jeste nekdo, nevidel jsem to cely. Horor je kuprikladu Trubila, ktery z kazdeho souboje odletava jako motylek.. obavam se, ze vrcholovy fotbal by vubec nemel hrat, uz ted se obavam, aby nenahradil Hubacka na leve strane obrany...

  15. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 22:25 |  
    0 0

    Dobrý večer přeji Vám všem,
    po dnešním představení našich fotbalistů a po večerní procházce jsem si troufnul se k Vám přidat do disputace.
    Pokud budu hodnotit hráče (stejně vím, že to nic asi nezmění) tak Zlámal je bohužel opravdu slabinou, Hubáček už na prvoligový fotbal také nemá, a velká vetšina našich hráčů je hlavně fotbalovým přemýšlením někde na úrovni spíše druhé ligy nebo ligy dorostu. Koreš, Janda, Mikula, Čelůstka, tam se dá o jakési fotbalovosti hovořit. Nevím co čekat od Trubilly, protože snaha a bojovnost tam sic je, ale fotbalovost je někde na hony tomuto chlapíkovi vzdálená. Berkovec je brankář, se kterým by se mělo opravdu pracovat a pak máme v dorostu také šikovného (vysokého) branaře a ikdyž si teď nevzpomenu na jméno, příležitost by dostat také měl. No, vítězství nad Spartou sice bylo příjemným zpestřením, ale jinak to bylo dost chaotické a bez chuti a zápachu.
    Na Jarolímy a Doležaly a další "brkouny" teď nemá cenu dštít síru a vztek. Jim je to celkem jedno, oni už si kapsu namastili. Je směšné, že KJ mluví o jakémsi dluhu Slávie...... On dluží Slávii daleko víc, je to normální srabík.
    Doležal je taky také povedené kvítko a Zlámal a Držmíšek, no už radši budu mlčet. Jediný, kdo s tím teď může cuknout k tomu, aby si to konečně trochu sedlo a konsolidoval tím celou situaci ve Slávii je jen a pouze pan Rosen.
    Je škoda, že teď strčil hlavu do písku, radši chodí za Láďou Růžičkou na hokej a dělá až moc mrtvého brouka. To je špatně a pan Platil není tím, kdo to dohromady dá.
    Situace je opravdu moc a moc vážná. Tím nemyslím jen tu finační stránku. Ve Slávii se pokazili i ty nejelementárnější způsoby slušnosti a hrdosti na tento klub. Když jsem se dozvěděl, za jakých trapných okolností odešel trénovat J. Peřina do Kladna, tak je to člověku opravdu líto a je mi z toho smutno. Moc mu přeji, aby se mu dařilo, je to člověk, kterého si vážím a trénoval naše kluky opravdu věren Slávii se vším všudy. Místo toho bereme do klubu dacany, co jim Slávia a její historie říká pouze: " urvat smlouvu, nacucat se, a když to nejde, tak ji poslat k šípku". Úplně se nám rozložil i díky připosranosti pana Rosena systém fungování klubu. Působíme jako "stádečko" amatérů, se kterým si všichni vytírají řiť. Dostali jsem se tak hluboko, že na nás pořvávají kdejaký šaškové "bolševikarudéhozletné" a díky tomu, že se Rosen paktuje s Pučkem, tak nás rozhodčí zařízne kdykoliv si vzpomene a soudruh Macela ho ještě pochválí. Tak až tam jsme to dovrtěli díky zatmění mozku a chamtivosti některých slávistů. Kdyby to viděl Pepík Bican, F. Plánička, nebo Pepík Vinklář, Martin Růžek, Milan Neděla, a další, tak si myslím, že by se už asi ozvali a začali burcovat.
    Zatím jsme v tom sami a i když jsme si to s Libercem a pak nepochopitelně i s Bohemians (hlavně nezapomeňte, komu fandili při nástupu na derby !!!) museli všechno pěkně vyžrat, fandili jsme a bylo nás tam dost. Ale jak dlouho to máme všechno takhle snášet??
    Vedení by se nemělo chovat jako srab a když už, tak ať se to tedy už konečně rozsekne. Pokud to však půjde tímhle způsobem dál, tak se opravdu dočkáme špatného konce.
    Do klubu by hlavně měl přijít trenér, který je zkušeným odborníkem a umí pracovat s mužstvem při záchraně, my totiž o tu záchranu budeme ztuha bojovat. Pan Petrouš je nezkušený trenér. Nechci ho nijak dehonestovat a ani shazovat. Ale trenér pro záchranu Slávie to není.
    Vím, že to je jen takové gesto obyčejného fandy, ale pane Rosene proberte se, moc už nám toho času nezbývá......!!

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      spojka     před 14 lety 08.01.2011 22:37 |  
      0 0

      No, hezké... tady už opravdu nemá cenu řešit hráče, trenéry, taktiku nebo vůbec fotbal jako hru.

      Pokud se Rosen neprobral doteď, nevím, co by se ještě muselo stát, aby se stihl probrat, než to celé špatně skončí.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.01.2011 22:45 |  
        0 0

        Role Rosena je pro me zcela nepochopitelna..

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      Kactus     před 14 lety 08.01.2011 22:56 |  
      0 0

      Mily Sokrate, mate z nejvetsi pravedpobnosti pravdu, ale stejne.
      A? zajima to nekoho krome nas, fanousku? asi ani ne. Dale je potreba si polozit dotaz "cui bono". Slouzi to nam, Slavii? urcite ne. takze - jak z toho ven?
      kazdy zde, je velky fanousek slavie, nezavisle na tom, jestli souhlasime s angazovanim frantu nebo pepu. ale umi nekdo prinest rekneme miliardu czk? na splatku dluhu a odkoupeni stadionu? jestli ne, pak je vse jenom marasmus a budeme se placat dal. Treba dalsi, budu optimista, jenom desetileti.
      spadneme do druhe ligy? inu, tech ca. 4.000 lidi bude chodit dal.
      a to je tak asi vse. nikoho to vubec nezajima, ze jsme v prdeli, krome nas. a jenom my sami se z toho muzeme dostat. Ale potrebujeme tu miliardu.
      Dnes to bylo hezky videt. Fandil nam nekdo krome nas? nikdo. U dekovacky jsme meli co delat prervat ten piskot. nema smysl ptat se proc to, tak to proste je. My jsme Slavie, oni jsou jini. Nepratele.
      Tudiz, pokad nebudeme vlastneni nekym, kdo bude mit rad Slavii a soucasne vizi - velkou vizi - treba vyhrajeme alespon UEFA CUP. bude to vse jenom takove hrani s legem.
      a jedine co nam zbyde je rum, pac na tu hru se bude dat koukat jenom kdyz budeme hodne a to HODNE, opily. Vsichni.l

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 23:15 |  
        0 0

        Sokrate, mohl by si priblizit odchod Periny? To by me docela zajimalo, proc tedy odesel.

        Bohuzel i kdyz fandi bohemka vice Sparte nez Slavii, porad se tu najdoou nekteri jeji zastanci... .

        O petrousovi to je jasna....

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        kit     před 14 lety 08.01.2011 23:18 |  
        0 0

        Je to fakt zlý, to víme všichni... S tou miliardou souhlasim, bohužel je asi dost nepravděpodobný, že by se nás dalo dohromady 20000 fanoušků co by každej dal 50000 a koupili by jsme si Slavii... Ikdyž je to pěkná představa.
        A co se týká pádu do druhé ligy, to sem si neuměl nikdy ani představit, v posledních týdnech ale stále více přemýšlím nad tím, že pokud by to klubu pomohlo v očištění, zbavení se současných neschopných (v lepším případě) majitelů a následném "získání" majitelů s vizí, atd. Asi bych ten rok ve druhé lize přežil...

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          opicemag     před 14 lety 09.01.2011 11:03 |  
          0 0

          Jen aby to ale byl jen rok... A návrat nemusí být snadný a nemusí se to vůbec povést.
          Je však fakt, že současná situace je z dlohodobého hlediska zcela neudržitelná...

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      DrFe1     před 14 lety 08.01.2011 23:16 |  
      0 0

      Samozřejmě souhlas. Co se týče trenéra, tak by nám mohl pomoci již mnohokrát zde zmiňovaný pan Beránek. Ale my o tom bohužel nerozhodujeme :-/ takže i nadále budeme mít současného trenéra, kterej je "zadarmo drahej". Hlavně ale že se teď momentálně pár korun ušetří na trenérově platu ...... ale tyhle "detaily" kdo bude hrát a trénovat nemá až tak smysl řešit, dokud se neprobere majitel a nezačne se chovat odpovědně tj. buď klub podpořit a začít budovat nebo prodat. Tahle vlastnická agónie a dělání mrtvého brouka je ta nejhporší varianta. I když se teď zachráníme, tak budeme příští sezonu řešit zase totéž. Dokud se neprobere ten Rosen a spol.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        Gordon (host)     před 14 lety 08.01.2011 23:59 |  
        0 0

        Me napadlo, treba ten Beranek ani nema zajem do soucanse slavie jit... Nechce nechat delat ze sebe blbce, aby prisel do kadru, co se skoro neda zmenit, pac nejsou penize na odejiti hracu ani na nakup, ze by musel trenovat s tema lidma co tam nathanul Jarolim, pac nejsou prachy na odejiti tech treneru atd...

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 00:08 |  
          0 0

          V podstatě žádný trenér by sem nešel, protože se bude ptát jaké dostane hráče, nebo koho si může přivést. Po odpovědi- nikoho- to nevezme ( a to nemluvím o platu resp. nulovém cashflow)

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      podol (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 06:47 |  
      0 0

      Dobré ráno,Sokrate,také jsem si to v O2 včera celé protrpěl.Jediné
      na co můžeme být ještě hrdi,je kotel.A to píši i přesto,že většina
      z nich jsou mladší než mí vnuci.Vše,co píšete je pravda,i ten
      celkový smutek i naše bezmocnost.Co si zde říkáme,je diskuze
      mezi příznivci,kterou nikdo z "důležitých"buď ani nečte,případně
      z toho má ještě legraci.Také si nevím rady jak dál a nějak se ale nechci jen smířit s tím,že na sklonku života budu svědkem potupného zániku klubu,který mne provázel zelý život.Který je symbolem historie českého sportu,ale i vlastenectví a české státnosti.Psání a apelace na pana Rosena je zcela zbytečná
      a marná.On buď nechce,nebo nemůže zastavit pád Slávie.
      Tisk i všechna média z toho mají spíše ironickou radost,nakonec se
      zánikem Slávie by zmizel jediný rovnocený konkurent klubu z
      Letné a nastolila by se neomezená moc jedné strany,pardon-klubu.Domnívám se,pokud není již pozdě,že jediná cesta je
      spojit všechny příznivce Slávie bez rozdílu věku,postavení i pohlaví
      do nějakého sdružení,vedeného uznávanými a mediálně známými
      osobnostmi.Nebudu je jmenovat,všichni je známe jako slávisty.
      Díky jim by i média musela být objektivnější,věnovala by Slávii
      více publicity a oni tajemní vlastníci i vedení klubu by je muselo
      respektovat.Když se vlastník z nějakých špinavých důvodů stydí
      zveřejnit své jméno,pokusit se o jeho zjištění vlastními silami.
      Jako Slávisté na to máme právo a nevěřím tomu,že by to nešlo.
      Přátelé Slávisté,zná někdo z Vás nějaké řešení?
      Podol

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        opicemag     před 14 lety 09.01.2011 11:02 |  
        0 0

        Obávám se, že jakýkoli tlak od kohokoli by nedonutil skutečné majitele, aby se přiznali. Mám z toho pocit, že buď jde o čistou mafii nebo o nějakou podivnou skupinu s hodně pochybnými zájmy, které se neslučují se zájmy Slavie, či o někoho, kdo si Slavii koupil, ač by neměl na takovou koupi mít v žádném případě prostředky. A toho by se pak ptali, kde na to vzal...
        Kdyby to bylo čisté, tak by se majitelé neskrývali. Určitě dobře ví, proč to dělají. A že by měli strach z nevole fanoušků či otravování novináři to nebude...

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 11:22 |  
          0 0

          No je otázka jestli má vůbec cenu na ně tlačit. Jestli teď probíhá ozdravný proces, ze kterého by Slavii vyšla s čistým štítem a možností rozvoje (jako třeba v tom Dortmundu), nemělo by možná ani cenu majitele do čehokoliv nutit (ať už to se Slávií myslel jakkoliv). Sice tahle možnost je pro nás všechny asi dost nepředstavitelná, vyloučit jí nemůžeme. Druhá možnost je, že jsou to jak ty řikáš "mafiáni", který klidně pošlou klub do insolvence, založí novou Slavii a budou dělat podobný křivárny dokud budou u kormidla (koryta?). V tuhle chvíli by se vyplatilo dát dohromady hnutí napříč celým fanouškovským spektrem a vyhlásit například bojkot. Kdyby se k tomu přidali jak Kotel, tak odbor přátel, fanklub a hlavně kdyby se do tohoto hnutí získali i slavní slávisté, kteří by vystupovali na společných akcích, mělo by to dle mého názoru velký efekt. Byli by toho plné média a ten tlak aspoň na Rosena by byl obrovský. Díky lavinové reakci, by na ten stadion nepřišel už opravdu nikdo. Každý zápas by místo fanoušků ležela přes sedačky plachta s výzvou k majitelům Slavie. A kdyby to náhodou stejně nebrali vážně, byla by velká šance, že by to tak jako tak dospělo k úpadku ať už finančnímu nebo sportovnímu (2.liga) a pak věřím, že by to prodali. Ale to opravdu pouze v případě, že jsou to "nepoctivci" a tenhle konec by nás čekal dřív nebo později stejně..

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 12:08 |  
      0 0

      Sokrate, Vaše příspěvky si vždy rád přečtu, když i Vy říkáte, že je to v háji, tak to skutečně asi v háji opravdu je. Mrzí mě stav, ve kterém jsme se nyní ocitli. Ještě minulou sezónu jsem svým známým ze zahraničí tvrdil, že Slavia je výborný klub s úžasnou tradicí, který si jen momentálně vybral špatnou sezónu, protože přestavuje tým. Bohužel, dnes platí už jen ta tradice. Musíme ten kádr nějak poskládat a zachránit se, což není nijak nemožné.
      Přinesu sem i trochu optimistického vánku, pořád jsme ve hře v poháru a může se stát i zdánlivě nemožné.
      Nevíte náhodou, zda se nerýsuje nějaká iniciativa ze strany fanoušků? Pokud by to bylo možné, rád bych podobný projekt podpořil. Slávistů je v naší zemi (a nejen tam) poměrně dost a mnoho z nich skutečně není bezvýznamných.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        slaviator     před 14 lety 09.01.2011 14:54 |  
        0 0

        Slávistů je sice dost (třeba i Miloš Forman je slávista), bývalé hráče Kuku či Šmicera respektují všichni ve fotbalovém prostředí, Bejbl, Ivo Ulich, ale k čemu to, když ani Šmicer nebo Kuka, kteří ve Slavii byli nedávno a určitě mají pořád skrze některé hráče přístup k interním informacím z klubu, tak nevystoupí a neřeknou že se něco dělá špatně....

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 16:03 |  
          0 0

          Možná čekají na správný impuls.
          Je jim to jedno?
          Nevím.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 16:33 |  
            0 0

            taky nevím ale vím že když liverpool měl problémi s majiteli tak nebyl týden aby nějaká jejich legenda nepsala do novin nebo na internet , plus fanouškovské bojkoty byly na denním pořádku, my pořád najivně vyčkáváme že se to samo přežene ale evidentně ne, pořád je nám lháno a pořád jim to prochází.

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 19:49 |  
              0 0

              Tak možná je právě teď načase, aby nějaká osobnost obrazně "zvedla prapor". V době internetu, kdy se lidé dokáží zorganizovat k kdejakým ptákovinám by to neměl být zase až takový problém.
              Zabrouzdám do "řemesla" Sokratovi55 - "Spes non confunditur" - naději nejde zničit.
              Věřím pevně tomu, že se z tohoto marasmu dostaneme. Nebude to třeba hned, ale Slavia nezanikne.

              • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 22:13 |  
                0 0

                ano zcela máte pravdu , naději nejde zničit a já pevně věřím že nás nezničí ani sebevětší mafian, zvedneme prapor a hrdě poneseme jméno slavia dál, nenechte se zdeptat , dokud jsme my fanoušci ,slavia žije.

  16. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 11:28 |  
    0 0

    Tak Petr Janda v článku na oficiálkách říká, že dostávají od Petrouše dost do těla, asi o 1/3 víc než dostávali od Karla. To by mohlo částečně omlouvat jejich nasazení a neschopnost s balonem. Párkrát už jsem sám zažil stav, právě i v hale, kdy jsem se za sebe styděl ale nešlo s tím nic udělat. Nejlíp na to asi sedí termín "dřevěné nohy". Ale to je jenom moje úvaha, bůhví jak to s nimi je doopravdy.

    Ale aspoň, že to Petrouš pojal takhle, teď se jenom modlit aby to nepřehnal ;-)

    http://www.slavia.cz/Petr-Janda-Dekujeme-nasim-fanouskum-za-skvelou-atmosferu

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      vavicek     před 14 lety 09.01.2011 12:33 |  
      0 0

      Jestli mají mít čtyřfázové treninky, tak je Petrouš blázen a měli by ho vyhodit.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 12:37 |  
        0 0

        No tak nevíš jakej budou mít rozsah. Může to jenom znamenat rozdělení stejné nebo o něco větší porce do více bloků, těžko říct. Ale co vím určitě, že ty naše (a český obecně) lemry potřebujou dostat za uši a na tohle jaro, se to bude hodit zvlášť..

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          vavicek     před 14 lety 09.01.2011 12:42 |  
          0 0

          To samozřejmě nevim, nicméně např. ve většina týmu z anglie žádnou tzv. fyzickou připravu nemají a trenují po celý rok stejně. A napřiklad po Mancinim měl Manchester, dle jeho slov dvoufázový trenik pouze asi čtyřikrát a většinou dobrovolný. Dle rozhovoru s Mourinhem potom jeho trenink nepřesahuje 90 minut.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            vavicek     před 14 lety 09.01.2011 12:45 |  
            0 0

            Nebo např Piták tvrdil, že nezažil lehčí treninky než pod Trapatonim přesto se ale na hřišti necítil nijak unavený.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 13:34 |  
            0 0

            No tak problém je asi v tom, že oni po celý rok hrajou narozdíl od našich a těžko s tím ty jako trenér něco uděláš. Za těhle podmínek je není na týdnu fyzické přípravy nic špatného, naopak.
            Další problém je především v tom, že hráči po zbytek sezóny mají dojem, že fyzičku už si odmakali a teď jí stačí jen tak lážo plážo přes týden na tréninku udržovat a jednou za týden o zápase se do toho opřít "naplno". Je to tedy hlavně v hráčích a potažmo v trenérech, kteří jim tento styl tolerují..

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            slaviator     před 14 lety 09.01.2011 14:56 |  
            0 0

            protože těch 90 minut jedou naplno, zatímco v českých klubech je dost hráčů, že když maj od desíti trénink, tak v pět ráno ještě sedí v hospodě a chlastaj...

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            jiras     před 14 lety 09.01.2011 15:46 |  
            0 0

            O to víc je smutné, jak špatně fyzicky na tom naši hráči jsou. Stačilo si přečíst v rozhovorech, že čeští hráči po přestupu do zahraničí dohánějí fyzičku. Fořt zase mluvil o tom, že v Toulousse si každej chodil dobrovolně do posilky - po trénincích i zápasech.

  17. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 09.01.2011 14:01 |  
    0 0

    Dobré odpoledne Vám všem přeji,
    víte, já bych nechtěl, aby to neplnilo znaky šíření poplašné zprávy, to podotýkám především. Jak jsem poznal, člověk asi musí pamatovat na všechno.
    Asi nejvíce se shoduji s názorem pana Kmotra. Chce to prostě vyvinout velkou aktivitu a tlak na silné osobnosti slávistické historie (v tom dobrém slova smyslu), aby začali nejen mediálně a různými veřejnými akcemi podporovat myšlenku za obrodu Slávie. Díky Slávii se oni dostali na výsluní a veřejnost se naučila jejich jména a oni mají nyní velkou šanci a možnost Slávii pomoci. Měli by do toho vstoupit aktivně odbočky přátel Slávie, oficiální fanklub Slávie a další osobnosti i z veřejného života. Oni by teď měli ukázat, že v čestných ložích při utkání Slávie nesedí jen tak, ale právě proto, že těmi čestnými hosty a fandy jsou. A pokud jde o trenéra Kopřivu, on si opravdu nepřál, aby to bylo nějak medializováno a já to budu respektovat. Člověk, který do toho dává své vlastní peníze, který je pak vpodstatě kontrolován někým, kdo by mu měl zaplatit a ještě je od něho šikanován, až tam dospěla Slávia se svou gloriolou o slušnosti, poctivosti a čestnosti. Víc nebudu radši doplňovat.
    Jak jsem napsal, jediný, kdo s tím může teď něco udělat je pan Rosen. Pokud si na to troufne a odkryje tu hrůzu, bude to chvályhodný čin a určitě to spousty slávistů odcení. Také to pomůže začít co nejdříve stavět a budovat novou Slávii. Domnívám se totiž, že na špatných a ztrouchnivělých základech už nelze nic postavit. Je třeba začít novými smlouvami, novým založením právního subjektu a jiným managmentem. Zní to sice skoro jako nějaká apokalypsa, ale domnívám se, že je třeba nového začátku a čistého stolu. A čistého stolu se dá dosáhnout jedině tím, že se nejprve musí pořádně uklidit a to hodně rychle a to přesto pane Rosene, že to bude i Vás hodně bolet. Ale věřte mi, že pocit viny je horší než pocit bolesti
    Sokrates55

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      Tonda     před 14 lety 09.01.2011 15:22 |  
      0 0

      Souhlasím s Vámi. Co myslíte, Je lepší začít s tou velkou aktivitou a případným bojkotem už v tuto chvíli (jak o něm píše kmotr), nebo počkat jak se vyvine jarní část ligy, chodit na zápasy a případně potom začít jednat. Asi se mnou budete souhlasit, že jednat se musí v každém případě pokud bude pokračovat současná situace kdy nejsou známi majitelé slavie a ti kteří rozhodují o ekonomice nepříjmou zodpovědnost. Jenom mám pocit že i případné odtajnění těchto majitelů nedává vyšší šance na přežití.

  18. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    Jiri1     před 14 lety 10.01.2011 11:36 |  
    0 0

    Zdravim , muj prvn zazitek z vikendu sampionu Karel Jarolim, odpocinuty , dobre naladeny , slusny bez arogance a predevsim zcela normalne komunikujici ze vsemi hraci Slovanu, nikde ani naznak po nejakych rozporech ci dokonce napjatych vztazich, jak je licil Cesky tisk, Jarolim dokonce od miliardare Kmotrika dostal moznost si privest posily z Cech a ma zajem mimo jine treba o Jandu. Dalsi zazitekl nasi hraci, proc vlastne nehrali nekteri starsi hraci, kteri meli podle vyjadreni nekterych clenu realizacniho tymu byt v hale treba Kisel, urcite to neni Ouehlare proto , aby se nezranili, ten duvod je jiny a je vseobcne znam, hracii nadale cekaji , jak to vlasne cele dopadne , nekteri si sami zacali hledat angazma, dale hostocacky obou utocniku, vse se soustreduje jen na Slepicku, Chigua, ale ono se skutecne ceka jak to se Slavii bude cele dal , oba hraci maji samozrejme i jine nabidky a tak je mozne , ze se v Edenu nakonec objevi zcela nezname tvare, poznamka posledni , docela mne pobavila slova velkeho Karla, ktery za nic nemuze a vsechno zavinila ta zruda Dolezal, tak jen pro vysvetleni, v pripade prestupu nemel Dolezal zadne slovo, vse domlouval prave Jaroláim a Rosen, ktery drzel kasu, Dolezala muzu vinit treba za nevyhodne smlouvy o pronajmu v Edenu, nebo ze nekteri lide si za rok dva v Edenu jako bafici vydelali vic nez za cely zivot, muzu ho hlavne ke konci vynit z podivne hry s fandy a jeste podivnesimi rozhodnutimi, ale urcite o prestupech nerozhodoval, byl jeden z mala , ktery v Edenu Jarolimovi tyhle tahy nezral , ale mel smulu, nemel vliv , aby prevalcoval duo Rosen, Jarolim.

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      Viking     před 14 lety 10.01.2011 14:10 |  
      0 0

      S tím Doležalem to podle bylo přesně, jak píše Jiri1. Karlovi nevěřím půl slova.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        slaviator     před 14 lety 10.01.2011 17:24 |  
        0 0

        Nejste sami, kdo to nežere, ale bohužel většina lidí má krátkou paměť a Jarolímovi to sežrali i s navijákem. Děsím se toho, že jednou bude Jarolím líčen jen jako trenér, kterej se Slavií obhájil titul a kterej ji dostal poprvé do LM, ale už nebude líčen jako trenér, kterému se to povedlo "i navzdory" tomu jak míchal sestavou apod (i v mistrovských sezonách, už tehdy to někteří říkali) a kterej nakonec Slavii přived na buben. Ne Doležal, ani ne Rosen. To Jarolím totiž pěkně posral Tiraspol... A i když mu ať Doležal či Rosen, to je fuk kdo z nich, dal bianco šek na posily, tak přece je Jarolímova chyba, že přiváděl průměráky á la Abraham, M.Jarolím, Besta za předražené peníze (a pak tu je ta chyba Doležala s Rosenem, že mu to víc nekontrolovali a nechali mu volnou ruku, i když je fakt, jak říkal Doležal, že vyloženě se to posralo až to léto před Tiraspolem... kdy měl Doležal poprvé o přestupové období dovolenou a kdy ho Jarolím naprosto ohledně přestupů obešel)

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.01.2011 14:50 |  
      0 0

      Tak odpovědní jsou nepochybně všichni, nevěřím pohádce o zlém doležalovi a nevinném KJ, Rosenova odpovědnost je také jasná. Současné vedení mluví podobně, ale nepřijde mi to moc věrohodné, víme, že Doležal byl někdy v opozici vůči přestupové politice KJ.. samozřejme je otázka, jaký kdo měl kompetence, apod.. proto těžko může být i důvěryhodná snaha po nápravě, když vedení ani otevřeně není schopno pojmenovat příčiny tohoto stavu..

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        Viking     před 14 lety 10.01.2011 15:46 |  
        0 0

        Podíl na krachu má:

        1) Rosen 50%
        2) Jarolím 30%
        3) Doležal 20%

        :)

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          Jiri1     před 14 lety 10.01.2011 15:58 |  
          0 0

          Zdravim anebo podle dalsi verze slo o dobre pripravenou akci konkurence , ktere proste vadila narustajici ekonomicka sila Slavie , ktera dokazala v tomhle obdobi pripravit sve protivniky i o 35 milionu rocne, tj. nekteri sponzori sli za uspechem. Poto byl pripaven plan s variantou ruznych uveru , pujcek z rizikoveho prostredi, ktere nasi chlapci podlehli. Ve finale pak jeste stacilo udelat par prasaren typu Brabec a vse bylo hotovo, dlouho jsem tomuhle scenari na ktery mne upozornil jeden z lidi, kteri se pohybuji ve fotbalovem podsveti neveril , pak se zacal naplnovat, podle stejneho zdroje je dnes Rosen pouhou loutkou.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            SKS70     před 14 lety 10.01.2011 16:17 |  
            0 0

            Dobrý den,

            dobře, ale loutkou v rukou koho? Jinak mě tato verze přijde trochu přitažená za vlasy. Každopádně KJ je pěknej dobytek. On nic..... . Ty věčně zprasený sestavy, prokaučovaný zápasy, kšefty vedle ... a on si dovolí ještě říct, že mu Sla dluží, a že s ní jedná o splátkách! Jestli je tomu jeho géniovi alespoň trochu stydno za fotra!

            Jinak si pořád kladu otázky, kdy, jak a pokud vůbec toto období temna skončí. Kdyby byl Rosen frajer, tak vystoupí a řekne: fajn podělali jsme to a to, situace je taková..., dluhy jsou ve výši .. , máme představu, že se to vyřeší způsobem a ve lhůtě cca ..... . Koho mohli, tak prodali, proto mi pořád nejde pochopit, co tím může někdo získat, když se potopí celý klub, resp. jeho ožranej zbytek.

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              Jiri1     před 14 lety 10.01.2011 16:26 |  
              0 0

              Zdravim je to nadlouho, co by Vas ale mohlo potesit, ve ctvrtek je na soustredeni tzv. medialni den, k tomu dat by meli byt na soustredeni dispozici i nove posily , taze uvidime jestli se da vedeni alespon trochu verit, opet jde a to napisi o prevzatou informaci.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        mart     před 14 lety 10.01.2011 16:34 |  
        0 0

        Martyni :), tak te prvni casti pohadky asi spis verte :). Ta druha, tam asi neverite spravne, i kdyz dulezitejsi nez sachy se sestavou, a dokonce i prestupy pani N. byly trochu jine veci, .... nakonec, taky proto se KJ nevzteka o dluzne penize (mozna by Vam pan Jiri mohl rict, ze se nejedna jen o dluzne premie, a ze castka je tak trochu jina, nez ta o ktere denik spart spekuluje). No a treti cast pohadky, to je kapitola sama pro sebe. Absolutne nechapu, nechapu a nechapu. Jestli je to cele pravda, tak vazne nechapu. Presto drzim panu "sefovi" palce. Jestli se mu podari nas (i sebe) z toho dostat, .... to by byla krasa. Musim holt vic verit. mart

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 10:19 |  
          0 0

          Ja to o te pohadce myslel jako o celku.. pokud jde o samostatnou prvni cast, tak klidne verim.. netroufam si odhadovat, ktera cast pohadky byla pro nas nejfatalnejsi.. vite vic, marte? Pokud jde o Rosena, tez trikrat nechapu a to je jeste malo..

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            Jiri1     před 14 lety 11.01.2011 10:42 |  
            0 0

            Zdravim, casto zde ctu , ze jedine Platil nas dokaze zachranit, ale jak je to opravdu, v klubu je pomalu 8 mesic , krize se prohlubuje , dochazi penize temer na vsechno, zasadni opatreni prijata nebyla , zlepseni nvidim zadne.

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              mart     před 14 lety 11.01.2011 12:19 |  
              0 0

              No, pokud se nepletu, tak Platiluv ukol neni (a ani nemuze byt) zachranit Slavii, ale pokusit se udrzet jakou/takous provozuschopnost fotbalovych muzstev (zejmena prvniho tymu). Myslim si, ze na to ma, ... a snad to i dokaze.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            mart     před 14 lety 11.01.2011 12:32 |  
            0 0

            Pokud jde o pana Rosena (nejsem jeho kamarad, ani ho osobne neznam) ale nejde mi do hlavy jak se mohl nechat takhle napalit (to co sem o nem slysel, a nakonec i jeho prace v hokeji , to proste nejak nejde dohromady s tim pruserem ve fotbale). Jestli vim neco navic, tak to docela urcite neni na utvareni diferencialni diagnozy, no a pochopitelne by tedy bylo krajne nevhodne vyjadrovat k navrhu lecby.
            Co se tyce vyberu, .... tedy co by pro nas bylo nejhorsi, myslim si, ze nejhorsi by bylo, kdyby TR ztratil sebeduveru a podelal se. Doufam, ze se to nestane. Je sice nepravdepodobne, ze by Slavii sefoval i v budoucnu, ale pristi kroky jsou na nem.
            Je taky pochopitelne mozne, ze sem uplne vedle.... a ze se deje uplne neco jineho, co pro me zustane utajene a nepredstavitelne :). mart

  19. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 10.01.2011 14:26 |  
    0 0

    Spekulativní poznámka: Dokážete si představit, že by k nám přišel na hostování Bednář?

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 10.01.2011 14:51 |  
      0 0

      Ne. co by u nas delal a kdo by ho platil.. Platil sotva.

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      Petha     před 14 lety 10.01.2011 14:52 |  
      0 0

      Asi vic jak Slepičku. V zasade proti nemu nic nemam. Jen me stvala ta medialni masaz ve Sportu, co byla v dobe, kdy se ho snazil manazer procpat do repre, nez vysel najevo ten jeho dealersky vedlejsak.

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      slaviator     před 14 lety 10.01.2011 17:28 |  
      0 0

      Nic proti němu nemám, myslím, že by nám pomohl víc než deset Slepičků. Ale chtěl by sem jít? Asi těžko.. Bohužel

  20. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    jnnxx     před 14 lety 10.01.2011 15:11 |  
    0 0

    Na oficiálkách je článek o zahájení přípravy béčka. Ta soupiska má už těch Platilem požadovaných 15 jmen i s tím, že tam jsou všichni navrátilci z Hlučína. Bohužel je tam i Berkovec, toho jsem chtěl vidět v áčku...

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      Gordon (host)     před 14 lety 10.01.2011 16:01 |  
      0 0

      mno tak porad lepsi v becku nez aby ho poslali hledat jine angazma... me se libi tomanek, kde napsali studium v zahranici :D

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        qazwerty     před 14 lety 10.01.2011 16:12 |  
        0 0

        Ještě se může stát, že ho někam prodaj...Protože ve Slavii je teď možné skoro vše...A když se ukázal v dobrém světle na turnaji, tak to není vyloučené, že se o něj bude někdo zajímat...

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          Jiri1     před 14 lety 10.01.2011 16:31 |  
          0 0

          Zdravim, Berkovce by byla skoda , spadl v Hlucine do prusvihu, kdyz za pul roku nevidel temer ani vindru, hraci to tam srali, nevim proc furt si myslim, ze ten kluk ma vetsi sanci se v seniorech vic prosadit nez treba Divis, ale i o jeho odchodu je potreba realne uvazovat, neni toti mezi temi vytipovanymi golmany pro jaro.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            slaviator     před 14 lety 10.01.2011 17:30 |  
            0 0

            no jo, Berkovec totiž nemá tátu, kterej by platil jeho místo v základní sestavě...

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              qazwerty     před 14 lety 11.01.2011 08:27 |  
              0 0

              Tak pokud by se bral jen výkon a ne žádné zákulisní intriky a protekce, tak by odjel společně s Vaniakem a Hanušem na soustředění áčka...

  21. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    harry     před 14 lety 10.01.2011 15:34 |  
    0 0

    pevně doufám,že to s tím Slepičkou je pouze....kachnička:-)Tohohle zmetka bych už asi zkousnout jen tak lehce nedokázal....

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      brooklyn     před 14 lety 10.01.2011 18:36 |  
      0 0

      Clenove vcerejsi disputace Kactus and Kit zde zminili , ze kdyz se nas da 20000 dohromady a kazdy da 50000czk,1 miliarda by mela stacit na to zaplatit dluhy a koupit Eden pro nas. Ja jsem ochotny dat tech 50000czk. Kdo dal? S pranim dalsich nasledovniku Pavel Lacman

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        dejva     před 14 lety 10.01.2011 18:59 |  
        0 0

        já dám klidně šedesát,ale musel bych tomu šéfovat :D

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          brooklyn     před 14 lety 10.01.2011 19:08 |  
          0 0

          Mozna ty zertujes ja vsak ne. Kdyz by se to zorganizovalo a naslo se dost ochotnych lidi. Verim ze by to fungovalo.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.01.2011 19:05 |  
        0 0

        Já bych je dal klidně taky, ale muselo by to být velice citlivě a hlavně kvalitně ošetřeno, aby se nejvíc minimalizovalo riziko. Zkrátka připravit to na té nejvyšší úrovni. Podívat se v zahraničí atd.
        Jinak bych tomu nemusel ani šéfovat, stačí když mu hlas bude mít možnost měnit lidi tento spolek zastupující. Zkrátka aby to nevypadlo jak v ČMFS a podobně..

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          brooklyn     před 14 lety 10.01.2011 19:21 |  
          0 0

          Ja si stale myslim ,ze toto je jedina cesta jak Slavii pomoci (bojkoty se nic nezmeni). Tzn. jinymi slovy vzit Slavii legalni cestou do Nasich rukou - do Nasich znamena do rukou lidi co to se Slavii mysli cestne,dobre. Do rukou lidi ,jenz nemaji zadne osobni zistne postrani umysly a jejimz jedinym duvodem je Blaho a Zdar Slavie.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            Barlblog     před 14 lety 10.01.2011 19:28 |  
            0 0

            Ahoj,

            Není vůle ze strany Slavie, ani fanouškovských organizací.

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          dejva     před 14 lety 10.01.2011 19:34 |  
          0 0

          pánové na vás je vidět, že jste opravdoví slávisté. nynější katastrofická situace v klubu vás donutila přemýšlet i nad plány, které jsou v kategorii utopických snů ty nej.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 10.01.2011 19:39 |  
        0 0

        Mé poměry jsou chudší, dal bych tak 5000...

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        podol (přítel SN)     před 14 lety 10.01.2011 19:57 |  
        0 0

        Brooklyne,co bych já dal,jako důchodce,stydím se to tu napsat.
        Ale byla by to částka rovnající se 1/5 mého důchodu a dával
        bych to pravidelně,měsíčně,celý rok.Nemyslím si.že bychom
        dali dohromadY částku,rovnající se kupní ceně za Slávii(i když se mohu mýlit,ono to může mít dominový efekt),ale byl tu velký efekt
        psychologický,propagační a určitě by nás mnohem více museli
        respektovat majitelé,vedení klubu,ale i media a jistě i potencionální kupci.Problém vidím v tom,že to někdo musí nastartovat a to musí být osoba (osoby)mediálně známá a respektovaná,která se chopí organizace a založí iniciativu
        na záchranu Slávie.A tady,bohužel,zatím se toho nikdo nechopil.Podol

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        marek018     před 14 lety 10.01.2011 21:34 |  
        0 0

        Myšlenka výborná, má však dost ALE.

        1) chce to, aby se k tomu přidaly osobnosti (např: Šmíca, Kuka,atd. atd. nemáme jich málo)
        2) 20tisíc lidí je asi nereálných, ale věřím, že by se to mohlo s příchodem osobností lavinově rozrůst
        3) nemáme tušení, kolik doopravdy Slavia všude dluží, takže by jsi taky mohl vybrat x za x to prodat a zjistit, že ti tu nechali 2x dluhů.
        4) neznáme skutečný záměr "majitelů", takže třeba by to vůbec prodat nechtěli (ta myšlenka převedení na Slavia Prague Ltd. sídlící v Londýně je natolik šílená, že by to mohla být i pravda)
        5) asi by to chtělo nějak posichrovat, aby to pak po česku někdo nevytunelovat a bylo po srandě:-D
        Ale kdyby se v tomto směru začalo rychle jednat a lidi pak necukli, tak si myslím, kór pokud se budeme dál blížit sestupu, že by ten tlak na Platila a majitele mohl vygradovat tolik, že k prodeji budou donuceni. Ale muselo by se začít něco dít a ne jen smutně koukat na tabulku a divit se, jak je možné, že je to tak v háji.

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          qazwerty     před 14 lety 11.01.2011 08:24 |  
          0 0

          Jj, chtělo by to několik osobností a organizátorů akce...Pak by se to dalo, ale je otázka, jak to opravdu se Slavií vypadá...

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            Viking     před 14 lety 11.01.2011 09:05 |  
            0 0

            Kapři si rybník nevypustí, je to zbytečné...

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              piero (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 09:25 |  
              0 0

              Máte někdo, když zde hovoříme o kaprech, bližší informace o Peltovi a jeho úloze při příchodu Chigua do Slavie? Pokud je to pravda, potom měl asi pravdu Jiří1, že je Rosen již jen loutkou ve hře, kterou hraje konkurence a potom jobovkám ještě zdaleka není konec. Bůh nám pomož!!!

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              piero (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 10:21 |  
              0 0

              Dodatek- a jde to vůbec v rámci jednoho přestupního období, aby hráč přestoupil a hned šel na hostování jinam?Kdysi to udělali vlastníci Sparty s Nedvědem, ten přeci odešel do Itálie přes Košice, ale zde to bylo v rámci různých soutěží, nebo ne ?

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      venator     před 14 lety 11.01.2011 10:19 |  
      0 0

      Já bych dal teď tak 10-20tis pokud by to bylo transparentní.
      Je potřeba to aspoň zkusit tzn. fakticky něco udělat.
      Pojďme udělat normální účet u banky, ke kterému bude mít přístupová hesla do internetbankingu pro všechny z nás důvěryhodná osoba jako je Šmíca apod. nebo pan Sokrates co já vím:) Začneme tam posílat peníze a za měsíc dva se uvidí kolik tam bude. Jestli to bude málo tak se to pošle zpátky odkud to přišlo a když to bude v řádech milionů můžeme udělat firmu nebo občanské združení....prostě přestat povídat a něco udělat

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        venator     před 14 lety 11.01.2011 10:21 |  
        0 0

        Jen přemýšlím nahlas....třeba by to fakt mělo lavinový efekt a nikdo nedokáže odhadnout jestli by tam bylo za měsíc 500tis nebo 20mega...

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          Jiri1     před 14 lety 11.01.2011 10:29 |  
          0 0

          Zdravim, delat naky fond pro Slavii v nynejsi situaci, kdy jeden den slysime v televizi neco a druhy den pan reditel hovori v mediich o konkurzu je nesmysl, vim a uz jsem to psal , ze existuje plan na pomoc Slavii, mozna i vice planu , ale pockejte bylo by skoda penez, ktere by spadly do nejake cerne diry. Jinak s tim Peltou a Chiguem je to proste, hrac frormalne podepise smlouvu s datem platnosti od to je jedna moznost , ale jich cela rada.

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 10:50 |  
          0 0

          No ono by to urcite neslo tak jednoduse.. ucet u banky je pekny, ale ci by byl.. asi by to chtelo zalozit nejaky subjekt (zamyslet se nad pravni formou.. družstvo, nadační fond???), ktery by se pak pokusil s penezi neco podniknout.. a ted je otazka, zda ti, kdo by prispivali, by meli podil v teto pravnicke osobe nebo by ji jen darovali prostredky.. zda by takovy subjekt se mel pokusit slavii koupit a pak dal vlastnit nebo jen vykoupit, oddluzit a prodat.. zni to dost silene, ale otazka je, jestli neni silenejsi to, co se ve slavii ted deje..

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            podol (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 11:56 |  
            0 0

            ještě dodatek,ano jednoduché by to nebylo,založit nový subjekt,
            samozřejmě i administrativní práce,kontakty,organizace a další.
            To ani po oněch známých a uznávaných slávistech chtít nemůžeme.Ale máme přeci 2 registrovaná sdružení -FK a OP která
            by se této mravenčí práce mohla chopit a začít fungovat v dohledné době.Nesmíme zapomenout ani na Kotel,sdružení
            slávistů,které sice není nikde registrováno,ale o jehož příslušnosti
            k Slávii nelze pochybovat.A pokud někoho za ten rok vedení Slávie
            respektovalo,byl to Kotel.Vzpomeňme na akce "bojkot",která přinesla alespoň slávistickou vlajku před stadionem,síň slávy,plakáty na stadioně a další.A když trenér pronese kravinu,
            běží to fandům z kotle vysvětlit.Nemohu souhlasit s některými
            příspěvky,že nelze nic dělat,že se jedná o mafii,neskutečné peníze atd.Jediné,čeho se obávají je zveřejnění,zvyditelnění
            a masový nesouhlas.Přeci nás slávistů je pořád hodně,v celé republice,a nedělat nic,to si naše Slávie nezaslouží.
            Podol

  22. Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

    Viking     před 14 lety 11.01.2011 10:58 |  
    0 0

    Zakladáat nějaký fond v současné době je kolosální píčovina, sorry za ten výraz. K tomu potřebujete znám akcionářskou strukturu, mít ochotné akcionáře atd atd... Tohle možná funguje ve vesnických hasičských spolcích ale tohle je byznys, ve kterém si různé skupiny perou prachy za stamiliony. Vámi zmíněné částky jsou naprosto směšné, jenom podotýkám, že v rejstříku má Slavia základní kapitál miliardu a když tam někdo bude chtít jentak vstoupit, kolik tam asi tak bude muset nasypat aby měl nějakou rozhodovací pravomoc.

    Současná situace je neřešitelná. Dokud tam bude Rosen, Enic tak se nikdy nehnou z místa. Kdo by proboha chtěl jít do společnosti, kde půlka akcionářů je neznámá, je tam vyšachovanej nasranej Enic???

    Jediné řešení je konkurs, likvidace a následné prodání pár hráčů a obchodních značek novému subjektu.

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 11:47 |  
      0 0

      Jiste.. jenze kdo bude stat za tim novym subjektem.. Pelta? Rosen? Jiny mafian, ktery pere ve fotbale prachy? Je jasny, ze pokud by to nekdo chtel koupit (at uz novy vlastnik nebo hypoteticky subjekt vychazejici od fanousku), musel by nejdriv vyplatit enic a dohodnout se s nim a pak jednat s majiteli (nebo spis s jejich zastupci) o cene zbytku.. coz by asi miliarda nebyla.. ale... otazka je, co majitele zamysleji..

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        Viking     před 14 lety 11.01.2011 13:07 |  
        0 0

        Spíš jsem myslel to, že v současné situaci je absolutně nereálné, aby přišel někdo a lá Boris Korbel, nalil tam prachy a ono to začalo fungovat. Ani blázen nedá ruku do obchodu, kde jsou nastaveny podmínky jako ve Slavii. Proto, aby někdo vůbec začal uvažovat o vstupu, musí být splněny dvě podmínky:

        1) dohoda s Enicem (a zbylých minoritních akcionářů)
        2) následný odkup akcií od Rosena plus těch tajných v zákulisí.

        I potom je zde spousta práce - zaplatit nejprůserovější dluhy, vyházet celé vedení včetně představenstev a dozorčích rad, snížit rozpočet na minimum a začít znova. Teprve v tomhle bodě je možná ta spolupráce bývalých slavných hráčů, viz Šmicer, Kuka atd., jak tady někdo navrhoval. Ale bez dohody s Enicem se nikdo nehne z místa.

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          eomer (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 14:49 |  
          0 0

          Mně se sbírka jako startovací idea líbí, ale jsem velice skeptický k vybrané částce. Stačí si vzpomenout jak se pravidelně brečelo nad cenou lístků, nebo na akci „slávisté kolik nás je“. Myslím, že by průměrná vybraná částka na přispěvatele byla tak kolem 1000 a kdyby se vybralo „krásných“ 10 mega, tak to naprosto nic neřeší. Muselo by se jednat o sta miliony. Souhlasím, že by se muselo jednat s Enicem a asi nejspíš odkoupit dluh + akciový podíl. Enic chce především peníze, ale je otázkou kolik. Jako nejideálnější subjekt pro tuto operaci by to měl být Fanklub nebo případně i jen OP, která to už jednou udělala. Po takovém kroku by to pak mohla dokoupit třebas ta PPFka. Fanouškové by měli být akcionáři, ale minoritní, protože nejsou schopni financovat klub dlouhodobě, navyšovat ZK , uhrazovat ztráty atp. Za sebe bych dal tak 10tis.- víc asi ne, protože se bojím zneužití.
          A ještě jedno- po takovém kroku by se mediální obraz SKS musel nutně jednoznačně změnit a předpokládám i návrat lidí do ochozů, protože by to byl opravdu jejich klub( resp. by byli s klubem více svázáni.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            jane (admin)     před 14 lety 11.01.2011 15:29 |  
            0 0

            Ted jsi napsal naprosto spravny postreh - i kdyby jsme dali dohromady prachy na koupi, bude potreba penize do klubu cpat dal. A to uz by byl problem.

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            podol (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 16:40 |  
            0 0

            Většina z nás se shoduje v tom,že vybrat částku,která by umožnila
            odkup Slávie není reálná.Něco bychom udělat měli a to brzy.Nátlaková skupina,to je ten správný název,která by tvrdě
            připomínala pořád majitelům kolik nás je,trvala na otevřenosti,slušnosti a čestném jednání.I mě se jeví nejideálnější
            subjekt pro organizaci této akce Odbor přátel.Je nejstarší organizací přátel Slávie,s nejvíce členy,příklady z historie i možnosti,
            jak oslovit i slavné a společensky uznávané Slávisty.Nakonec před
            časem napsali i "Otevřený dopis",se kterým není důvod nesouhlasit.Ale nyní se musí pokračovat a myslím i přitvrdit.Chce to
            zapomenou na někdejší spory (staří-mladí),sjednotit Kotel,FK
            i OP a postupovat dále společně.Vždyť máme všichni jen jeden cíl-zachránit a zachovat Slávii,nejstarší český klub.A jak je vidět,
            většina z nás je ochotna se nejen zapojit verbálně,ale i finančně.
            Podol

    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

      tantalos     před 14 lety 11.01.2011 15:29 |  
      0 0

      Obávám se, že Viking má pravdu. Představa, že dáme dohromady pár Mega, je snad ještě reálná, ale určitě bychom nesehnali dost, abychom zaplatili všechny skutečné i fiktivní dluhy všem těm různým Jarolímům, Hubáčkům, sličným agentkám atd a méně sličným agentům, jako je Kramarič.
      Ona je totiž Slavia opravdu v takových sračkách, že asi bude nejlepší nechat to vyhnít a začít znovu.
      Co by však reálné bylo, je založení čehosi jako ad-hoc spolku na záchranu Slavie, který by fungoval jako vlivová, lobbistick, chcete-li dokonce nátlaková organizace.

      • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

        eomer (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 16:34 |  
        0 0

        A kde- u koho lobovat ? FK, OP, Ultras již své jasné řekli, možná se bude bojkotovat, ale co to pomůže. Nač zakládat něco dalšího. Už takhle jsme rozděleni- potřebujemjednotu, obsloutní jednotu (a peníze).

        • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 17:52 |  
          0 0

          Já bych k tomu chtěl dodat, že není reálné koupit celou Slavii, protože jak už někdo poznamenal, je nutné do toho dávat peníze znova a znova.

          Cílem by mělo být vytvoření hnutí napříč všemi slávistickými skupinami, které disponuje více či méně (to se teď nedá odhadnout) movitým fondem. Na veřejnosti prezentující se především známými osobnostmi typu Šmicera, Kuky atd. Vše bylo mělo být na té nejvyšší a profesionální úrovni, včetně výběru vrcholových pracovníků této organizace (např. úspěšní/zkušení "manažeři" v řadách slávistických fanoušků atd.). Hlavní základy, stanovy a principy by museli být naformulovány dle přání (nutný kompromis) všech zúčastněných, a hlavně tak, aby v budoucnu nedocházelo k zbytečným střetům a hlavně tunelům!

          Takto koncipovaná organizace, s majetkem např. ve výši 100 - 200 milionů by se stala významným hráčem v budoucí situaci Slavie. Vyjednáváním by mohla vstoupit do stávající struktury klubu a nebo najít jiného společníka, který by Slavii společně s tímto spolkem odkoupil a mohl tak využít jejího fondu. Na oplátku by hnutí získalo minoritní podíl a možnost dohledu nad chodem klubu, případně další specifikace, tak aby nedošlo k zneužití vložené částky.

          Samozřejmě to má několik háčků. Některé strukturální a procesní, které nemá cenu zmiňovat. Pak je tady ale ještě pár podmínek nutných ke správnému nastavení celé organizace:
          1. vložením částky, by nevznikl nárok na spravování v její výši. Čili jestli vložím milion nebo 1000, měl bych mít stejný hlas. Byl by to tedy dar, za který dostanu jiný dar (hlas). Ty peníze by člověk zkrátka odepsal jak pomoc Slavii a musel věřit, že s nimi bude správně naloženo (i pomocí jeho hlasu). To samozřejmě jenom za předpokladu, že by se ty peníze skutečně využili. Kdyby z toho nic nebylo, vraceli by se.
          2. Záleželo by na tom, kolik by se opravdu vybralo a to by byl samozřejmě největší problém. Byla by třeba "velká" propagační kampaň, aby o tom zkrátka věděl každý slávista, aby se o tom každý slávista bavil, a aby o tom každý slávista přemýšlel. To znamená nepropagovat jenom přes internet a ve Vršovicích. Prostě všude (zapojení odboček atd.)

          Toť asi vše co si k tomu myslím. Dopředu říkám, že nejsem organizátor (tu úlohu spíše vidím na lidech z OP, FK a případně ST), ale klidně se zapojím a přispěji, pokud to bude mít hlavu a patu..

          • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

            venator     před 14 lety 11.01.2011 21:12 |  
            0 0

            Abych dovysvětli svůj návrh "veřejného účtu nebo chcete-li sbírky, kterou by vlastnil a disponoval s financemi jen jedna pro všechny důvěryhodná osoba co já vím Šmíca apod.
            Současná krize není jen tragedie, je to PŘÍLEŽITOST pro nás fanoušky konečně získat reálný vliv v našem milovaném klubu tím, že získáme minoritní podíl.
            My tady filozofujeme s kým vyjednávat jako první nebo druhý nebo že nevíme reálné dluhy. Bez peněz s náma nikdo nikdy vyjednávat o odkoupení podílu NEBUDE a na rozkrytí reálného stavu financí je audit!
            Spousta diskutéru řeší, že v současné situaci je to riziko, ALE uvědomte si, že dřív nebo později se to nějakým směrem pohne a až potom se budeme dohadovat na postupu nebo až potom co se v novinách objeví, že pan XY odkupuje podíl od ENICu potom chcete začít něco řešit? NE musíme mít peníze likvidní připravené. Poslat zpátky si je můžeme vždycky.
            My potřebujeme zjistit kolik nás je těch co přejdou od klávesnice k činům. Když se vybere pár set tisíc tak budeme mít aspoň čisté svědomí, že jsme pro to něco udělali a necvakali jen do klávesnice.
            Udělal by se účet s co nejlepším číslem pro lepší pamatování - vlastník a disponent veřejně důvěryhodná osoba
            - dal by se termín co já vím tři měsíce na "uzávěrku soupisky" a pak by se vydělo jestli s tou částkou můžeme něco podniknout
            - bez peněz bez zjištění naší kapitálové síly nemůžeme rozhodnout jak postupovat na záchranu SKS
            - např. 1000kč by stál jeden hlas tzn. aby to bylo motivační poslat co nejvíc a mít co nejvíc hlasů(samozřejmě dát strop na osobu, aby se to nezneužívalo, ikdyž v této fázi kdo by dal třeba milion:)
            - udělat DMSky za 50/100kč, aby mohl přispět každý i malé dítě nebo starý člověk bez účtu nebo internetbank.
            - až by se sbírka ukončila tak každá vybraná tisícovka by byl jeden hlas na celku tzn. někdo by měl jeden hlas někdo 5 hlasů z celku apod.
            - pak by se teprve řešilo jak s tím naloží např. FK, OP, Kotel apod.)
            - koho s tím balíkem oslovíme a za jakých podmínek apod.

            No jen tak nahlas přemýšlím...nechci za pár let litovat, že jsem neudělal víc než jen plácal do klavesnice...

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              venator     před 14 lety 11.01.2011 21:15 |  
              0 0

              pardon za hrubky (vidělo apod.)

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 21:46 |  
              0 0

              Vazeni, co ale zacit necim realnejsim.. co treba sepsat dopis ci neco jako petici nebo vyzvu majitelum slavie (nebo alespon Rosenovi), dohodnout se na textu, ktery by pripominal historii slavie, jeji hodnotu a zavazek, ktery z toho pro kazdeho majitele slavie vyplyva, vyzvu k jednani, nejake pozadavky alespon pro zacatek.. pokusit se, aby to podepsalo co nejvic z nas a take slavisticke osobnosti typu Kuky, Smici, jak zname z ruznych revolucnich dob, dobre funguji umelci :), proste dat najevo, ze vsem slavistum lezi na srdci osud slavie a vytvorit pro zacatek alespon medialni tlak.. coz?

            • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

              eomer (přítel SN)     před 14 lety 11.01.2011 22:15 |  
              0 0

              Souhlasím, ale možná bych nejprve udělal něco jako bohemáci při "koupi Dolíčku", nebo jakoto bývá při TV charitách. Udělal bych tady anketu, kolik kdo by hypoteticky přispěl. Bylo by to jako úvodník na stránkách a 1-2x denně by se to aktualizovalo. Přístup by měl být nějaký obecný, bez přihlašování-nebo po mailu atp. Toto by "nic nestálo", ale je otázkou jak by se to dostalo do širokého povědomí. Muselo by se to šířit na všech fórech a ve všech novinách.

              • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 12.01.2011 02:04 |  
                0 0

                nedá mi to a opět musím zmínit že kdo trochu studoval nedávné problémy v liverpoolu tak mohl dostat snadný návod, na majitele je třeba v prvé řadě udělat silný tlak , je třeba si připustit že jedině nový majitel je řešení které se nám nabízí, na majitele je tudíž třeba tlačit aby dělali vše proto aby se klub mohl co nejdřív prodat, to jest odkryli záhadné akcionáře, odkryly všechny dluhy a hráli s otevřenými kartami, pak až se dá něco dělat, samozřejmě petice na které by byly známé osobnosti jak z řad "ikon" tak z řad herců , známých osobností a dalších je ktomu nutná a je nejvyšší čas jednat.

                • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                  mart     před 14 lety 12.01.2011 08:29 |  
                  0 0

                  Do diskuse o financich se nezapojuju, oprotoze nevim jak by se to dalo udelat, pripada mi to trosku jako fantazie..... ale vyckam.
                  Zminujete tlak liverpoolskych fanousku? Co to je? Par rvounu? Stejen tak v manchesteru, tem se taky Glazerove nelibej, dokonce si udelali "konkurencni" klub :D. Smesne.
                  Pokud vim (a mozna je to spatne :), tak Hickse a Gilletta polozily dluhy, ktere NEKDO koupil ( a bylo to skoro 300mil, ehm ... liber pochopitelne :D), nikoliv nasrani fanousci. Ted se jeste uvidi, jestli je pan Henry lepsi nez jeho predchudci, .... zatim bych mu dal sanci :D.
                  (nekdo =? pan Huang?:), .... mozna ma brachu :D

                  • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                    venator     před 14 lety 12.01.2011 10:04 |  
                    0 0

                    - DOPIS už se napsal min. jednou a výsledek je nula! No dobře tak jsme "vybojovali" ten jeden praporek před vchodem.:) Budeme sepisovat další dopis, aby nám dali druhý praporek nebo vlaječku na chodbu???

                    - BOJKOT už tu byl a výsledek taky nula! ...mimo toho praporku :)

                    - SCHUZKY S MAJITELI - bylo jich několik a výsledek nula! Je chválihodné, že aspoň pan Rosen jako jediný majitel přišel mezi nás, ale jen jsme si povídali...nic víc

                    Všechny výše zmíněné dosavadní pokusy fans NIC nezměnily...krize se pořád prohlubuje....já chci udělat víc než jen cvakat do klávesnice.

                    Základem je podle mě jednota nás všech fans. Nevystupovat při jednáních jako oddělené skupiny!

                    Musíme začít sjednocením všech frakcí do jedné "vlny"! Aby byl úder tvrdší a vyjednávací pozice silnější!

                    Je potřeba začít setkáním zástupců FK, OP, Kotel aj....na něm se musí (me) názorově sjednotit, vymyslet postup a kokrétní kroky co kdo udělá!

                    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.01.2011 10:09 |  
                      0 0

                      souhlas.. záleží na tom, kolik z nás a kolik známých osobností by ten dopis podepsalo.. pokud by se to podařilo zorganizovat, tlak by to mohl byt slusny..

                    • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                      podol (přítel SN)     před 14 lety 12.01.2011 15:46 |  
                      0 0

                      Přátelé,přes někdy nerealizovatelné názory tak všichni zde milujeme Slávii a přejeme si ji zachránit.Nastal čas jednat.Já zde vyzývám hlavně Odbor přátel,neboť OP je největší organizací
                      příznivců Slávie,sjednoťte ke společné akci všechny příznivce.
                      Čas dopisů,ohleduplné slušnosti a taktu vypršel.Vzpomeňte
                      svých předchůdců,velkých Slávistů-pánů Pavla Hanuše,Martina
                      Růžka,Josefa Vinkláře a řady dalších,kteří v minulosti v těžkých dobách za totality neváhali přes osobní problémy a nepřízeň režimu udělat mnoho a Slávii tenkrát zachránili.Možná,že Slávie
                      je dnes ve stejné či horší situaci než tehdy.Je jedno,zda to bude
                      formou sbírky,petice,různých druhů protestů,to jistě vyplyne
                      ze spolupráce Slávistů všech kategorií.Nemyslím,že by taková akce neměla úspěch.Ať již je záměr majiteů SLávie jakýkoliv,jedno je jisté.Obávají se a respektují nás příznivce,veřejnost a berou na
                      nás ohled.Kdyby ne,tak by nevolili takové postupné kroky
                      k likvidaci,spoustu vytáček a lží a svůj cíl by dosáhli hned a rázně.
                      Obávám se,že pokud takovou akci neuskutečníme brzy,stanou se
                      z nás je nostalgičtí pamětníci slavného klubu.Organizac e OP
                      a FK potom něco jako pražští Baráčníci či Podskaláci.
                      Podol

                • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                  mart     před 14 lety 12.01.2011 10:02 |  
                  0 0

                  :D, sem ted dorazil do prace, a presto ze doprava byla hrozna, podarilo se mi udrzet dobrou naladu. Tak bych byl rad, aby ste vsichni meli dobrou naladu (:D) i kdyz doba je pro slavistu nelehka.
                  K odkazu - i omluva Sokratovi, ne neni to Led Zeppelin, ale do dopravni zacpy ( a ne jen do ni) je to krasa :).mart
                  http://www.youtube.com/watch?v=z0wDYWyYRQo

                  • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                    venator     před 14 lety 12.01.2011 10:10 |  
                    0 0

                    Přesně! Hlavně si tím vším nesmíme nechat otrávit život...pořád je to "jen" fotbal a koníček!
                    Na druhou stranu ta historická a kulturní hodnota Slavie je zavazující! Naši tátové a dědové zachránili Slavii pro nás a my ji musíme zachránit pro další generace!
                    Nebo to musíme aspoň zkusit...zatím jen diskutujeme na netu...nebo píšem dopisy

                  • Re: Víkend šampionů - přes výhru v derby Slavia poslední

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 12.01.2011 14:15 |  
                    0 0

                    Marte, vyborny vyber hudby, vskutku nejen do dopravni zacpy..:-).