Hráči Slavie

Jan Pázler do Dukly Praha?

Server vfotbal před týdnem zveřejnil informaci, podle které odchází útočník či záložník Jan Pázler do Dukly Praha.

Z obou klubů se zatím ozývá ta samá odpoveď: "Ke změnám v kádru se vyjádříme 3. ledna, kdy začíná zimní připrava." I z toho se dá usoudit, že Pázler do Dukly opravdu odchází, podle našich informací si sám odchod do Dukly vybral. V Dukle působí několik bývalých slávistických trenérů a hráčů.

Jan Pázler nastoupil za áčko jen jednou, a to v posledním podzimním zápase s Mladou Boleslaví. Devatenáctiletý hráč dvakrát nastoupil za U18, jeho tři roky starou vizitku najdete zde.

Komentáře (48)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    mart     před 14 lety 17.12.2010 18:33 |  
    0 0

    Jane, (technicka poznamka:)
    Mohli by ste do budoucna udavat ke zpravam o odchodu nasich hracu do jinych klubu takovou malou poznamku/nalepku? A to, jedna-li se o zpravu dobrou ci normalni (spatnou)?
    Dekuji.
    Bylo by to tak pro nas nebohe ctenare (snad) jednodussi.
    mart.
    napriklad: "Plzen se rozhodla, ze nam za Trapa da milion, ..... i kdyz by ho mohla mit zadarmo.
    = dobra zprava (relativne).

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      tantalos     před 14 lety 17.12.2010 19:40 |  
      0 0

      Každopádně byl Pázler považován za velkou naději, ale zdá se, že jeho prodej - a stejně jako ostatních prodejných mladíků - je nutný, aby bylo dost peněz na Jarolímy, Huby a podobné "opory".
      Samozřejmě rozprodej mladíků a udržování Vomáčky a spol. je hodně špatná zpráva. Mimochodem potvrzuje, že Platil je lhář (tvrdil totiž, že Slavia bude chtít stavět na mladých)

      • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

        bongor     před 14 lety 17.12.2010 19:59 |  
        0 0

        Pázler už je neperspektivní,v devatenácti už by měl začít myslet na důchod.

        • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

          slavia4ever     před 14 lety 20.12.2010 17:54 |  
          0 0

          Hub jedině na stopera, jako krajní bek je už za zenitem, odchod Pázlera mě teda velmi mrzí...

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      staroslavista     před 14 lety 17.12.2010 22:30 |  
      0 0

      Do zahraničí muže jít zadarmo, u nás Bosmanovo pravidlo neplatí, takže by šel za tabulkovou cenu, kterou určí smírčí komise.Cena za Trapa v tomhe případě by byla zhruba 1.5.mil.

      • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

        vavicek     před 14 lety 17.12.2010 22:35 |  
        0 0

        Bosmanovo pravidlo u nás samozřejmě platí, jsme v EU.

        • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

          staroslavista     před 14 lety 17.12.2010 22:44 |  
          0 0

          Zhruba za mněsíc se dovíme kdo z nás má pravdu , pěkny večer.

          • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

            staroslavista     před 14 lety 17.12.2010 22:53 |  
            0 0

            Omlouvám se ne za mněsíc , ale na konci unora. A to pravidlo doopravdy u nás neplatí a členctví v EU na to nemá vliv.

            • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

              vavicek     před 14 lety 17.12.2010 22:58 |  
              0 0

              Samozřejmě má. Vstupem do EU se ČR rozhodla plnit vnitřní nařízení, včetně rozhodnutí ESD.

              • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

                vavicek     před 14 lety 17.12.2010 23:17 |  
                0 0

                Snad bych jenom doplnil, že podle pravidel FIFA totiž:"všichni hráči, kterým skončí smlouva, mohou volně přestupovat, s výhradou zahrnující tréninkové kompenzace.“ Tréninkové kompenzace se pak týkají pouze hráčů do 23 let, což není připad Trappa. FIFA takto rozhodla na základě žaloby madara Baloga, takže defakto přijala Bosmanovo pravidlo za své. Čili Bosmanovo pravidlo nejenže platí v celé EU, ale platí i v celé FIFA.

                Více zde:
                http://www.fifa.com/mm/document/affederation/administration/01/27/64/30/regulationsstatusandtransfer2010_e.pdf

            • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

              Jachym     před 14 lety 18.12.2010 20:19 |  
              0 0

              Přesně tak, nevím co ten "expert" má v rukávu za překvapení. Po vstupu do EU mohly staré členské státy uplatňovat pravidla omezující pohyb proacovníků z nových členských států po dobu sedmi let, ale jen Německo a Rakousko tuto lhůtu využily až do konce, respektive využijí k 1. květnu příštího roku. Ve fotbale a sportu obecně ale toto neplatilo, neboť hlavním bodem vždy byla kvalita hráče, nikoli jeho národnost.

  2. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    Barlblog     před 14 lety 17.12.2010 23:12 |  
    0 0

    Zdravím,

    Uvidíme, kdo nakonec odejde. Já už ani nemám chuť předjímat.

    Platil je lhář! Ten, kdo to popírá je buď naivní, nebo hloupý. Člověk ve vedení SKS musí být lhář, protože vzhledem k tomu jak ta firma vypadá, tak to ani jinak nejde.

    Pázlera bych asi kousal těžko, nicméně je to pořád ještě v mezích. Máme mnohem větší talenty, dle mého názoru.

    Opět platí, že bych i pochopil odchod mladíků a získání peněz, kdyby byl vidět progres s realizačním týmem a, jak už bylo řečeno, se staršími hráči.

    Osa týmu by mohla být Hubáček, Kisel, Vlček. Vlček by byl hrající asistent, Vaniak trenér golmanů, Petrouš 1. trenér a Levý hlavní trenér.

    Lukáš Jarolím by měl vypadnout a zbalit si vyplacení ze smlouvy. Vomáčku bych poslal na hostování do Ústí a platil bych část jeho platu. Pak ať jde kamkoliv.

    Moc se o tom nemluví, ale takto zatím vypadá sestava i z avizovanými odchody (A bez LJ a Omajdy) a radši bez příchodů :

    Zlámal, Jaakkola - Kaufman, Koubský, Hubáček, Palko - Dembelé, Kisel, Koreš, Hloušek, Janda, Hůrka, Vlček, Hora - Naumov, Vyhnal, Zákostelský.

    Z hostování, B-týmu, či z externích zdrojů musí přijít 2 stopeři a 1 pravý obránce a 1 levý obránce. (7-8 hráčů je minimum), 2 vyloženě středoví, běhaví hráči (8-9 záložníků), 2 hrotový útočníci s kvalitními fyzickými předpoklady. Vyšší, silní na míči a v pokutovém území.

    Hráči jako Palko, Hůrka, Zákostelský budou hrát i za B-tým, takže z toho vyleze těch Platilových 22 hráčů. Obranu bych složil z vlastních zdrojů, až na 1 stopera. To samé platí i pro zálohu. Útok bychom měli posílit z venku. Navrhuju brouzdat u hráčů bez smluv a v zahraničních ligách. Bude to mnohem těžší, ale pravý manažer fotbalového klubu se ukazuje v krizi. Tak ať se genius správy Platil ukáže...

    Nastává čas na rozumné obrácení každé koruny. Naše pčíchody musí mít hlavu a patu, nemůžeme vytloukat klín, klínem. Hostování na půl roku, bez opcí, nám nic neřeší. Peníze, které získáme za prodej hráčů musíme dát na vyrovnání dluhu a INVESTICE do dalších mladých/kvalitních hráčů. Za rok, či dva už nebude kde brát! Pak to budeme moci opravdu zabalit.

    Omlouvám se za pesimismus. Přeji všem krásné Vánoce a nápoj, kterým vymažeme fotbalovou sezonu 2010. :-)

  3. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    DrFe1     před 14 lety 18.12.2010 01:04 |  
    0 0

    Tak už odchází ten student co si nekopnul v Boleslavi .... jak pravili Táborský s Bosákem. Já neumím posoudit jestli z něj něco bude nebo ne tj. jestli je to chyba či nikoliv.
    Spíš než jednotlivé přesuny hráčů bude důležité jak se vyvrbí finance a případný nový majitel. Zatím se to tedy vyvrbuje spíš k horšímu. Nezbývá než doufat.

  4. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    slaviator     před 14 lety 18.12.2010 01:08 |  
    0 0

    Po delší době jedna dobrá zpráva ohledně kádru, z Hradce se vrací Hanuš ( http://fchk.cz/zpravy.php?id=5409).

    Jo, myslím si pořád, že Hanuš proti Tiraspolu pustil hodně zbytečnej gól, kterej by zkušenější gólman (Vaniak) nepustil, ale Hanuš na druhou stranu nebyl ten, kdo se do tý brány stoupnul sám od sebe.... A rozhodně je lepší než Zlámal.

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      japhy     před 14 lety 18.12.2010 10:26 |  
      0 0

      Jo, taky jsem celkem rád, jenže to, že se vrátil, nemusí vůbec nic znamenat. Prostě se zařadil do zástupu dalších hráčů a poslat pryč ho můžou kdykoliv. V tom zásupu pravděpodobně není LJ, Hub, Vomáčka a podobní, jelikož ty nikdo nechce ani na hostování, a jim se vyplatí zůstat tu do konce kontraktu.

      • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 18.12.2010 13:17 |  
        0 0

        Doufám, že LJ brzy zmizí, na Hubáčka jsem si tak už nějak zvykl a jako hráče na lavičce si jej dokážu v pohodě představit. U Vomáčky to je komplikované, záleží jakou má smlouvu, za béčko hrál velmi dobře, ale to je ČFL, 1. liga se hraje trochu jinak a tam mě zatím nepřesvědčil.

        • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

          janko (přítel SN)     před 14 lety 18.12.2010 14:34 |  
          0 0

          Tak těžko ty starce někam udat, když většině z nich (Hub, Vomáčka, Vlček, Jarolím..)v létě končí smlouvy. Kdo je bude náhodou chtít, tak si půl roku počká a má je zadarmo. Jara bych se s nima až tak nebál, musí zabrat a trochu se ukázat, jestli od léta nechtějí rozvážet rohlíky.... Ale když teď rozprodáme mlaďochy, a v létě v rámci znižování nákladu odejdou drazí staří, tak s čím půjdeme do podzimu? I když, bude nějaký podzim?

      • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

        quelhar (admin)     před 14 lety 18.12.2010 14:56 |  
        0 0

        To sice muzou, ale zrovna v pripade Hanuse se da cekat (i podle vyjadreni Platila na sezeni s fanousky), ze se popere se Zlamalem (a snad i Jaakkolou) o pozici jednicky a tihle tri budou tvorit brankarskou trojici pro jaro.

        • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

          dejva     před 14 lety 18.12.2010 20:00 |  
          0 0

          Jít do boje o záchranu s naprosto tragickým Zlámalem, Jaakkolou který minimálně tři sezony!! nikde nechytal a smlouvu ve Slavii si nejspíše zasloužil tím, že se spřátelil s LJ při vysedávání na lavici náhradníku v Sieně a sice nadějným, ale bohužel velice nezkušeným Honzou Hanušem je jen další střípek do mozaiky.

          Zkušený golman je přeci základ každého týmu. O to víc, když se hraje o holou záchranu.

          • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

            lassiter     před 14 lety 18.12.2010 21:27 |  
            0 0

            Každého ne, Atletico Madrid má v kádru tři golmany a všichni tři jsou mladší než náš nejmladší Hanuš :-) ale to je asi jen výjimka potvrzující pravidlo.

          • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

            slimak     před 14 lety 18.12.2010 23:59 |  
            0 0

            Podle tvý teorie (-zkuseny golman je zaklad kazdeho tymu-) by se nikdy neprosadili mladi brankari, viz. Cech, Casillas ale i Radek Cerny, Kozacik, Lastuvka...
            je to totalni nesmysl, nejdulezitejsi jsou schopnosti, ne zkusenosti!

            • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

              Markus     před 14 lety 19.12.2010 10:49 |  
              0 0

              Nesouhlasím, potřebuje nejen solidní schopnosti, ale i zkušenosti. Za brankářem už nikdo nestojí, sebelepší schopnosti jsou mu k ničemu, když včas nevypozoruje kulišárnu soupeře. Brána je veliká a ani superman už nevychytá šanci po tom, co si blbě vyběh. Brankář by si navíc měl umět dirigovat obranu, nejen při bránění, ale i pro rychlé rozehrání akcí nebo klidně prožít chvilky, kde je třeba nabrat druhý dech. Proto si myslím, že běžná praxe, kdy brankáři špičkových týmů přichází už jako "hotoví" hráči, je pro kluby nejméně rizikovým postupem. Milionářské kluby si mohou dovolit samy vychovávat mladé hráče a zkušenosti jim dávat na farmách. Nejhorší řešení je, když mladý brankář vyhřívá lavičku. Což je přesně problém Radka Černého nebo Matůše Kozáčika, jejich kariéra byla zbytečně zbržděna.

              • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

                slaviator     před 14 lety 19.12.2010 11:08 |  
                0 0

                Iker Casillas chytá v Realu v A týmu od kolika, od devatenácti dvaceti let? A je to klub s asi nejslavnější historií na světě, pořád patří k nejužší světové špičce a je tam největší tlak. Přesto Casillas tam chytal už v ještě skoro dorosteneckým věku...

                • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

                  dejva     před 14 lety 19.12.2010 13:43 |  
                  0 0

                  Moc dobře si pamatuju, když Casillas přebíral brankářské žezlo v RM. Jenže v Madridu už tenkrát věděli, že mají jeden z největších talentů na tomto postu a pokud nepřijde vážné zranění bude tento 17-ti letý mládenec chytat za první tým dobrých dvacet let. Proto se ho nikdo nebál postavit do branky i na ty nejdůležitější zápasy sezóny, kor když před ním dirigovali obranu obránci jako Hierro, Helguera,Campo či Carlos. (i když třeba v 1. SF LM udělal na Bayernu Casillas obrovskou chybu, když neudržel míč, z postupu se pak nakonec radoval Mnichov s Kahnem)

                  Těžko by sparta vysázela 22 mio. za brankáře o kterým by byť jen jeden vyhledávač talentů pochyboval a nepředpověděl mu skvělou budoucnost v nejlepších klubech světa.

                  To samé dnes platí například pro Manuela Neuera. Jejich společným jmenovatelem je, že jsou to nejlepší a nejtalentovanější brankáři, u kterých věk kdy naskočí do vlaku jménem velký fotbal, nehraje žádnou roli. Jsou nesmírně psychicky silní a v hlavě to mají uspořádané tak, že se mohou soustředit jen na svůj výkon na hřišti.

                  Problém je, že takových špičkových hráčů je jako šafránu a brankářů ještě méně.

                  Pokud se podíváme na statistiku týmů, které jsou úspěšné a mají na kontě nějakou trofej, určitě v ní budou převažovat mužstva, která mají v kase golmana, který má něco odchytáno. Samozřejmě není žádné rovnítko mezi 40-ti letým brankářem a ziskem trofeje Ligy mistrů. Ani mezi tím, že když je v týmu Jarda Drobný nemůže jeho Herta spadnout do druhé ligy.

                  Atletico Madrid sice loni vyhrálo EL, ale to hlavně díky útoku Forlán-Aguero. Jinak dostalo v PD strašně moc gólů, letos se jim vůbec nedaří.Bude to spíš jak píšeš.

                  Kozáčikovi se povedla sezóna, (spíš jen pár zápasů) to že to není dobrý brankář dokazuje teď ve Famagustě, kde nedostává příležitost.

                  Laštůvka snad dostal šanci v době kdy hrál baník střed tabulky(?), byl to talent. To je v pořádku.

                  Ale jo, pokud chce někdo srovnávat Honzu Hanuše s mistrem světa Casillasem...

                  • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

                    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 19.12.2010 21:06 |  
                    0 0

                    souhlas, mladý golman může dostávat šanci když je klub uprostřed tabulky nebo když je to klub ala real madrid kdy obrana na něj skoro nic nepustí, on i ten Petr Cech za tou obranou co měl mohl klidně chytat tak mladej protože na něj za zápas šlo pět střel ovšem kdyby tam začínal někde v klubu kterej bojuje o záchranu a obranu má jak cedník tak nevím nevím. S naší momentální obranou a stím že musíme bojovat o každej bod a každá chyba už může být smrtelná prostě zkušeného golmana potřebujem , není vůbec čas ani důvod zkoušet nějakého talenta v bráně.

  5. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    Viking     před 14 lety 20.12.2010 09:16 |  
    0 0

    Všechny tyhle Platilovy kecy dávání šancí mladejm jsou sice hezký, já mu i věřím, ale pokud mám v mužstvu "osu" hráčů, klidně jich může být 5-7, kteří berou 200-400 tisíc, vyzní takový odchod úplně k smíchu. Jenom základní plat poloviny takových hráčů právě pokryje přestupné Pázlera. Takže Pázler jde pryč, aby L. Jarolím, Hubáček, Vomáčka měli pouze na LEDEN na výplatu.

    Na ten přátelák se Slovanem půjdu. Abych vynadal Karlovi do čůráků.

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      lassiter     před 14 lety 20.12.2010 09:48 |  
      0 0

      Karel se na ty smlouvy nepodepisoval...

      • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

        Viking     před 14 lety 20.12.2010 11:17 |  
        0 0

        Jasně, já nic, já muzikant. On je přivedl, on tlačil na vedení aby se podepsaly. Vzhledem k tomu jakou měl pozici byl podpis vedení jenom formalita.

        • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

          lassiter     před 14 lety 20.12.2010 11:58 |  
          0 0

          A tak jasně že svůj díl odpovědnosti má, ale větší řek bych ten, kdo mu tu pozici umožnil vybudovat a ve finále se pod všechno podepsal. Jeden teď staví rodinné domy ve velkém a je vysmátej na svazu, druhý zdá se neví kudy kam.

  6. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    FrancoisMerlin     před 14 lety 20.12.2010 13:50 |  
    0 0

    To je začatek. Za chvili se mozna dovime, Hurka za 4 mega do Jablonce, Krasniqi a Perez za mega do Sparty. Nakonec prodame vsechny talentovany mladiky za 20 mega a koupime za ne 2 velezkusene petatricatniky, kteri se nam budou v boji o zachranu hodit. Co takhle privest Vladu Lokvence a Marka Kincla - jsou spartani, coz je nyni nutna podminka slavisty, v idealnim veku, zkuseny -> ja bych jim 0,5 mega mesicne dal.
    Dame mladikum šanci, řekl Platil. Bohužel zapomněl dodat, že to bude v jiném klubu. :-)

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      lassiter     před 14 lety 20.12.2010 14:35 |  
      0 0

      tak Trousil s Poláchem jsou volní...

      • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

        Jiri1     před 14 lety 20.12.2010 15:24 |  
        0 0

        Zdravim, vite dulezite je si rici situaci v niz je Platil, na vsechno je v podstate sam, Rosen mu dal volnou ruku , ale to je vse, nabidky na nase hrace se nehrnou, bohaty sponzor avizovany vedenim, dle tisku ma dat az 60 milionu/ je vice mene pranim, protoze podle odborniku , zadna firma si nemuze dovolit vydat 60 melounu jen tak. A ted bezi dalsi dohody s hraci, jinak receno pokud do 3 ledna zhruba nesezene Platil dalsich 15 mega , tak pofrcvi dalsi vypovedi a do toho nepocitam hrace sirsiho kadru tzv. ty lepsi z becka , beckare jako celek, mladeznicke reprezentanty , ti uz prachy nevideli dele nez 3 mesice a jsou v podstate volni uz dnes. Pazler mne mrzi , ale uprimne si myslim, ze mu bude jinde lip,v Edenu ted frci dovolene , pracuje jen par lidi, ale i tak neverim na zazraky. Hodne se ted mluvi o vydani novych akcii, snizeni vlastnickeho podilu soucasnych majitelu, ale to je ted hodne nesmyslne, v dobe kdy nikdo nevi co bude , jednou uz se nekdo pokusil rozdrobit majetek a vidite kam to vedlo. Spis mam obavu , aby v ramci vsemoznych uspor a potreby hotovosti nesli hraci pod cenou, myslet si ze treba Vales a spol. jdou za miliony je nesmysl.

  7. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    slavia4ever     před 14 lety 20.12.2010 17:50 |  
    0 0

    To snad nemyslej vážně tohle už?!

  8. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    Viking     před 14 lety 20.12.2010 22:05 |  
    0 0

    Já chci Polácha:)))

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      DrFe1     před 14 lety 20.12.2010 23:00 |  
      0 0

      A Trousila nechceš ?

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      DrFe1     před 14 lety 20.12.2010 23:00 |  
      0 0

      A Trousila nechceš ?

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.12.2010 23:04 |  
      0 0

      Polácha nebrat, Trousila ano. Nevyhodil teď nějaký klub nějakého útočníka? Já mám dojem, že ano, ale už jsem zapomněl o koho šlo.

      • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

        slaviator     před 14 lety 21.12.2010 00:26 |  
        0 0

        Zb.Pospěcha? :-)

  9. Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.12.2010 23:35 |  
    0 0

    Tak teď jsem se dočetl, že Zbrojovka propustila také Dřížďala. Okamžitě na Hubáčkovo místo!

    • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

      FrancoisMerlin     před 14 lety 21.12.2010 11:05 |  
      0 0

      Moje sestava na jaro:
      Vaniak - Dřižďal, Trousil, Vomáčka, Hubáček - Kisel,Polách, LJ, Jarda Černý - Vlček, Kincl
      Mládí vpřed!!!

      • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

        tantalos     před 14 lety 21.12.2010 22:34 |  
        0 0

        Až na toho Vaniaka to vypadá až příliš pravděpodobně...

        • Re: Jan Pázler do Dukly Praha?

          LordEdmund     před 14 lety 22.12.2010 08:59 |  
          0 0

          Polách? To nevypadá pravděpodobné. On odchází hlavně kvůli prachům a to by si ve Slavii moc nepomohl.No a Jarda Černý, tomu taky moc nevěŕim.Nabídky má určité lepší, než tu novou od slavie a Platil nevypadá na někoho,kdyo by smlouval.
          Jinak přestupy máme zastaveny, takže vlastně přijít by neměl nikdo:-))...Jedná se sice o néjakých 30 tis pro Abrháma, ale to rozpoutá lavinu a jestli budeme hrát vůbec ligu, tak s tim co nám zbyde.

  10. kdo prijde - utocnici

    rudahvjezda     před 14 lety 23.12.2010 18:09 |  
    0 0

    podle platila by mel prijit "cizinešc z cesky ligy" a "cech ze zahranici". kdo by to mohl byt? napadaji mne - myslim ti "realni":
    toleski, sverkos, papadopulos, fillo, fort, bednar (?)
    co myslite? toleski mi prijde nejrealnejsi a asi bych ho i chtel...

    • Re: kdo prijde - utocnici

      Viking     před 14 lety 23.12.2010 20:11 |  
      0 0

      Tipuju Zehera nebo někoho z mladých jabloneckých nebo teplických Jugošů...

      • Re: kdo prijde - utocnici

        rudahvjezda     před 14 lety 23.12.2010 23:18 |  
        0 0

        pekharta? :-)
        ne, bude to nekdo starsi a zkusenejsi. aspon podle platila...

    • Re: kdo prijde - utocnici

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 23.12.2010 20:53 |  
      0 0

      Toleski? To by do naší koncepce mladého kádru nesedělo :-).