Slávisté se ve skupině A utkali s Nitrou a Rapidem Vídeň. V zahajovacím utkání celého turnaje remizovali se slovenským soupeřem 5:5 a k postupu do čtvrtfinále tak potřebovali alespoň remizovat s Rapidem Vídeň. To se jim však nepodařilo, podlehli 4:7 a skončili v tříčlenné skupině poslední. V neděli je tak čekaly jen dva zápasy o umístění a mohli skončit nejlépe devátí.
Ani v neděli se však červenobílým barvám nedařilo. V derby s Bohemians doplatili slávisté na nedisciplinovanost a podlehli 2:4, v souboji o předposlední místo pak naprosto ostudně podlehli Dukle, přestože vedli již 6:1.
Ve finále turnaje Sturm Graz porazil Žilinu 5:4.
Skupina A:
Slavia - Nitra 5:5
Nitra - Rapid Vídeň 5:6
Slavia - Rapid Vídeň 4:7
O 9. až 12. místo:
Slavia - Bohemians 1905 2:4
Slavia - Dukla 6:7
Komentáře (36)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Eluin (přítel SN) před 14 lety 12.12.2010 17:33 |Ach jo...
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Troubi před 14 lety 12.12.2010 18:28 |Za to muze Platil !!!!!! a jeste taky pyrotechnika!
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Jiri1 před 14 lety 12.12.2010 19:19 |Zdravim, puvodne napsany prispevek jsem vymazal, po vasi reakci se rozepisu. Kluci turnaj odflakli, misto sobotniho zpytovani svedomi zrejme vyrazli do ulic a vysledkem byl totalni prusvih s Duklou. Twech veci k nasrani bylo ale vic , turnaj prakticky poradala Dukla Praha , diky alespo Vasm, kluci ze Slavie narozdil od nas ani necitili hambu a jejich treneri jejich klid mne fascinoval.Platil zatim za toto nemuze , zatim, ale treneri mizi , kam haswjte , jiste to trefite i bez moji napovedy.
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Diegal před 14 lety 12.12.2010 22:55 |Určitě v sobotu do žádnejch ulic nešli. Po zápase s Rapidem byli všichni nas*aný s tím, že to alespoň zítra odčiní 9. místem. Když prohráli s Bohemkou, tak byli hrozně otrávení, sami si to představilo jinak. Duklu po prvním poločase podcenili, bylo to i tím, že na nich ležela deka z celého turnaje. A neodfklákli nic, ale přecijen už se viděli ve čtvrtfinále automaticky...
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Jiri1 před 14 lety 14.12.2010 17:21 |Zdravim, nezlobte se , jestli jste z mancaftu tak to vite , pokud rodic ci trener, netvrdim ze o to musite vedet, tech zklamani tam bylo vic, ale nechci se do nikoho strefovat, ti kluci odflakli jeden turnaj i kdyz pro Slavii dost vyznamny, rozhodne si mne ziskali zase tim, ze jsou Slavisty a narozdil od jinych ne zoldaci koukajici jen na prachy.
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
inver před 14 lety 13.12.2010 14:36 |Nevíte, prosím vás, někdo, kde by se dal na internetu večer sledovat fotbal Manchester United - Arsenal?
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Citrus (přítel SN) před 14 lety 13.12.2010 14:39 |http://myp2p.eu/broadcast.php?matchid=97229&part=sports
http://www.atdhe.net/
http://www.searchdiscovered.com/?dn=rojadiecta.com&pid=5PO7RIXK7
http://www.smotrisport.com/
Tyhle stránky mě nikdy nesklamaly.
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
inver před 14 lety 14.12.2010 10:40 |Děkuji za adresy. Nakonec to dopadlo tak, že jsem vyrazil do sportbaru a viděl jsem to live.
Co jste říkali na výkon Rosického? Myslíte si, že by pro něj byl lepší (údajný) odchod do Aston Villy nebo by měl zůstat v Arsenalu?
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
mart před 14 lety 14.12.2010 09:57 |Pratele, jelikoz zas dnes odpoledne odjizdim, dovolte mi abych Vam vsem (tedy hlavne tem poravidelnym) navstevnikum SN uz ted popral Stastne Vanoce. Vesele Vam prati nebudu, neb pri pohledu na tabulku (a na situaci v nasi Slavii) by mi to prislo ponekud perverzni.
Takze Sokrate, Quelhare, Slaviatore, PetCC, Taxi, Pane Jiri, Tantale, DrFe1, Martyni, Huzgi, LordEmunde, Kmotre a zvlaste pak cela redakce (Jane, Richi, Jacko Tkutniku), Stastne Vanoce.mart
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
SKS70 před 14 lety 14.12.2010 10:03 |Pánové, je to metal, ale dodívejte tento klip až do konce. Doporučuju!
http://www.alternativatv.cz/hudba/play/14541/
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Gordon (host) před 14 lety 14.12.2010 12:51 |zapkmel si na Marhuda...:D
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 14.12.2010 13:48 |Marte díky a také přeji krásné Vánoce. Sejdeme se zde snad v o něco lepších časech...
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Kmotr (přítel SN) před 14 lety 14.12.2010 14:51 |Díky marte a taky šťastné a veselé (aspoň něco, když už není veselo se Slavií ;-)) Snad až příště přijedete, bude to už lepší..
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Jiri1 před 14 lety 14.12.2010 17:27 |Zdravim , i Vam Marte vse dobre a uzijte to tam u Vas.
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
tantalos před 14 lety 14.12.2010 22:44 |Vše nejlepší, Marte, neberte to jako frázi, ale přeju hodně zdraví a vyrovnané mysli, neboť to je, co dnes každý opravdový slavista potřebuje.
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
DrFe1 před 14 lety 14.12.2010 23:51 |Taky děkuji za přání a přeji nápodobně. A navíc přeji i tu veselou stránku. Jednak život není jen Slávia a druhak i to co se děje ve Slávii je potřeba brát té lepší stránky. Například jsme byli s dětmi na slávistickém Mikuláši a ten se vydařil výborně :-) takže alespoň něco pozitivního nám Slávia taky přinesla. Mějte se hezky.
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
slaviator před 14 lety 15.12.2010 00:20 |Díky, také přeji pěkné Vánoce a štastný nový rok
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
martyni (přítel SN) před 14 lety 15.12.2010 23:19 |Marte, diky a hezke vanoce i tobe.. nejen fotbalem je clovek ziv a zvlast o vanocich by si mohl trochu ulevit a na tabulku nekoukat..
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Sokrates55 (přítel SN) před 14 lety 17.12.2010 08:01 |Děkuji Ti Marte za pěkné povinšování a tak se připojuji a přeji Vám všem pevné zdraví a hezké prožití vánočních svátků. Moc si Vás všech vážím, že máte Slávii pořád pod hrudním košem u srdíčka, a že to srdíčko bolí.
Škoda Marte, že jsme neměli čas si spolu popovídat, ale asi bychom tentokrát dost smutnili. Na můj dopis mi nikdo z vedení neodpověděl a tak to beru tak, že i slušnost se u nás nějak vytratila.
Chtěl jsem napsat něco optimističtějšího, ale nějak se toho nedostává.
Ale stejně pořád věřím............ Sokrates55
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
(host) před 14 lety 14.12.2010 11:53 |V rozhovoru na Novinkach, ktery jsem hodil do aktualit, rika Petrous, ze do pripravy pujde mimo jine take pravy obrance Martin Dostal (rocnik 89), ktery prosel slavistickymi dorosty a pusobil nyni dva roky v Celakovicich.
Petrouš ať si říká co chce
dejva před 14 lety 14.12.2010 15:30 |Pokud bude, o tom kdo opustí či neopustí Slavii, rozhodovat trenér Michal Petrouš je to pro náš klub do budoucna katastrofa. Tento bývalý hráč, který za svou karieru, krom vyjímky v letech 91-93, střídal jeden podprůměrný český klub za druhým, opakující na pozici krajního obránce stále stejné chyby nemá na lavičce týmu hrajícího o záchranu v soutěži co dělat. Žádný klub na světě nacházející se v sestupových vodách, nemá na pozici hlavního kouče tak nezkušeného trenéra jako Slavia. PETROUŠ VEN!!
Re: Petrouš ať si říká co chce
Jiri1 před 14 lety 14.12.2010 17:33 |Zdravim, bohuzel nekdo tady pred par tydny udelal svoji sestavu,v hrace ktere do ni dal jsem doufal , ze uz ve Slavii neuvidim, bohuzel se zrejme musim smirit s Vomackou, Hubackem, Horou, Koubskym, Jarolimem i Vlckem,Zlamalem, proste temi, kteri vice mene az na jednu vyjimku slavny podzim odkopali. A mizet zrejme budou hraci, ktere bych v klubu chtel, doplneni bude zrejme jen , aby se nereklo, mozna ti 2 utocnici, chapu zavazny financni problem , chape pan Platil i Petrous , ze muzou prijit treba i o o nech 20az 30 melounu od divaku.
Re: Petrouš ať si říká co chce
dArtagnan před 14 lety 14.12.2010 17:57 |On by se jich určitě zbavil taky, jenže takového blázna, který by jim dobrovolně dával peníze, nenajdeš. Vždyť takový LJ má větší plat než prezident. To je na blití...
Petroušovi v tomhle případě nezbývá než těm lemrám trochu zvednout sebevědomí a doufat, že alespoň trochu budou něco hrát, než jim vyprší smlouva.
Re: Petrouš ať si říká co chce
Jiri1 před 14 lety 14.12.2010 18:04 |Zdravim, Ja vim , ze v podobnych problemech lita vice mene pulka ligy a vim treba i o krizovem zasedani vedeni u jednoho klubu v Severnich Cechach a to mi prave vadi na Platilovi, proc az dnes 6 mesicu od jeho nastupu se neco resi , proc uz v cervenci v srpnu a mozna i v zari nebouch do stolu, info mel dobre jeste pred nastupem a ty smlouvy to je prave pruser , tolik hracu kterym konci smlouva a kteri vedi, ze v klubu diky jeji vyssi nebudou pokracocat, to je casovana bomba a snazit se budou to uvidis.........
Re: Petrouš ať si říká co chce
dArtagnan před 14 lety 14.12.2010 18:35 |Tak tyhle otázky si taky pokládám už dlouho...
Snad máš pravdu, protože to jediné nás může zachránit od sestupu. Mladíci tu káru zatím táhnout nemůžou a Kisel na to sám nemůže stačit.
V jedné věci ale nesouhlasím. Jsem přesvědčený, že Standa na tom hřišti nechává všechno a ještě se nám bude hodit. Na pravé záloze ještě může být hodně platný.
Re: Petrouš ať si říká co chce
dejva před 14 lety 14.12.2010 19:30 |Jiří,
Platil říká, že se s ENICem nemůže spojit. Kdyby věděl do čeho jde, asi by ho to tolik nepřekvapilo. Protože se vedení Slavie pro změnu pět let před tím nebavilo s Enicem. Podle svého vyjádření zatím tvrdě pracuje na tom, aby se klub dostal do stavu, kdy bude moci alespoň přežít. Přišel, když už byla podepsána smlouva např. s LJ na údajných 400tis. S tím už mohl těžko něco dělat. (za tyhle peníze mimochodem Lukáš odehrál 12 her s průměrem 65ti minut strávených na hřišti. Slušná odměna. Je ale také pravda to, že se celý podzim potýkal s nedoléčeným zraněním kotníku. Ovšem jak mu někdo mohl nabídnout takovou smlouvu v jeho letech, kdy se s podobnými komplikacemi musí počítat ?!
Druhá věc. Nesouhlasím, že nám Standa Vlček může významně pomoci. Dobře, Standa má nespornou zásluhu na postupu do LM, ale v profesionálním klubu nikdo nemůže dostat smlouvu, v jeho případě zcela jistě vysokou, jen za zásluhy z minulosti. Standa je, ať se to někomu líbí nebo ne, za zenitem, po zranění a bez formy. Ostatně už nemněl když se vracel z Belgie a co víc on už ji nemně ani v tom Anderlechtu. Jeho perspektiva v boji o záchranu je nulová.
Re: Petrouš ať si říká co chce
Gordon (host) před 14 lety 14.12.2010 22:16 |Vlcek ten je uz uplne mrtvej...
Re: Petrouš ať si říká co chce
Barlblog před 14 lety 15.12.2010 00:07 |Neřekl bych, že je uplně mrtvej, každopádně nepoužitelný na hrot útoku.
Zatím to bohužel vypadá tak, že odcházejí mladící a dřevěný les zůstává...
Pokud na jaře zůstanou hráči: Vomáčka a Lukáš Jarolím, tak pochybuji o mentální způsobilosti jak Petrouše, tak Platila.
Vomáčka by měl být odeslán na bezplatné hostování kamkoliv, kde o stopera projeví zájem, i kdyby měla SKS doplácet polovinu. Lukáše Jarolíma snad bude nejlepší vyplatit sakum prásk, protože na jeho vystopení ve stylu páté kolony opravdu nemám nervy a žaludek. Ze všech zisků nejdřive zaplatit dluhy hráčům a subjektům a až pak investovat do posil.
Nebaví mě výmluvy, že nejsou peníze. Končí mnoho severských lig, kde jsou hráči, kteří by nám pomohli ZADARMO!
V akademiích a na pomezí 1. týmu v Německu, Itálii a Francii jsou útočníci, záložníci a obránci, o kterých můžu říct totéž. Cheick Diabaté, mladý, robustní útočník z města vín. Nehraje ve velké konkurenci, kdysi nejlepší střelec II. francouzské ligy.
NA CO K...A čekají?!! Až jim příjdou zaťukat na brány prorezlého Edenu? Máme tolik slavných jmen, kteří mají kontakty a leží to ladem. Bohužel, movití a geniální manažeři asi mají v růkávu jiné pecky...
Okamžitě vyhodit Přibyla, Vrabce, Řeháka a Držmíška, či jak se král všech schopných jmenuje. Utlumit marketing na NULU, což se ani nepozná, snížit mzdy managmentu. Vytvořit model Levý - Petrouš, Vaniak, Vlček(hrající asistent) + schopný bafuňář jako vedoucí mužstva. Finito
Doufám, že odejde Hošek na Slovensko a že peníze byly za Valeše a Vaňka + netýkalo se to Hůrky.
Re: Petrouš ať si říká co chce
FrancoisMerlin před 14 lety 15.12.2010 18:57 |Mluvíš mi z duše. Přijde mi, že Platil je jen krizovej tlachal - to už tam mohli dát Vízka. Slibotechna, která dokáže namazat med kolem huby všem, ale po čase se zjistí, že vlastně činil protikladné kroky než řikal.
Trenér Petrouš je asi tak na úrovni trenéra Žáka a jeho učinkování vždy končilo sestupem. To už na Slavii stačí 1-3-3 -> 6 bodů ze 7 zápasů? V přepočtu na všechny kola je 6 bodů ze 7 zápasů -> 25 bodů, to ani nestačí na udržení! Proč by měl udělat Petrouš na jaře víc bodů s ještě víc oslabeným týmem?
Koukám, že se Rosen nepoučil a opět slepě věří. Bohůžel já už přestávám.
Dobrá zvěst
honzah (přítel SN) před 14 lety 16.12.2010 14:49 |http://www.lidovky.cz/pribramsky-soud-zablokoval-ucty-fotbaloveho-bosse-starky-pai-/ln_domov.asp?c=A101215_123232_ln_domov_pks
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
lassiter před 14 lety 17.12.2010 10:11 |http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal/99308/manazer-plzne-prichod-sverkose-musel-by-slevit.html
Poslední dvě odpovědi jsou celkem zajímavé, taky nechápu, o co nám s tím Trappem vlastně jde...
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Sokrates55 (přítel SN) před 14 lety 17.12.2010 10:54 |Dobrý den přeji,
psal jsem tu již o pár příspěvků výše. Vzhledem k tomu, že jsem nedostal odpověď na svůj dopis od vedení a jen tu jen mlžení jak pana Platila a Ondřeje Zlámala nad dalším vývojem ve Slávii, se ztrapňujeme i s Trappem (koukám na ty hříčky slovní). Nějak nám postupně naše vedení zblblo a je mimo realitu. Nám se v tuto chvíli vzdaluje další slibovaný sponzor. Potvrdily se mi i informace o tom, že jeden z velkých přispěvovatelů a fandů Slávie dal naprosto jednoznačně panu Rosenovi na vědomí, že takhle ne a od Nového roku budou chybět další dost velké peníze.
I Vám pane Lassitere a nejen Vám přeji pevné nervy a hodně zdraví. Sokrates55
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
martin (přítel SN) před 14 lety 17.12.2010 11:26 |Milý Sokrate,
špatnou zprávu střídá zpráva ještě horší a tu ještě horší střídá zpráva ještě horší, že horší být nemůže. Může, a to je ta, která střídá tu úplně nejhorší. Vy jste dával vždy zde alespoň trochu naděje, pokud to Vy vidíte takto, tak je to asi jak když Cimrman v letadle vlastní výroby přeletěl Žižkov - nejdřív nad ním udělal kruh a potom nad ním udělal kříž. Takže - kříž nad Edenem? Nemáte alespoň něco trochu pozitivního, nějaké opium pro Slávisty?
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
Sokrates55 (přítel SN) před 14 lety 17.12.2010 13:02 |Vážený pane Martine,
opium pro slávisty je snad teď ve jen ve vzpomínkách na doby, kdy nám to hrálo......... No a pak víra, že pokud se vzpamatuje alespoň pan Rosen a vezme to za ten nejméně špatný konec, tak se to snad pohne trochu dopředu. Tedy alespoň tak, že se vůbec bude hovořit o kádru, který by mohl jít do zimní přípravy. Kříž nad Edenem nedělám, to by mi asi můj děda ani táta neodpustili a syn i vnuci taky ne. A slávistický kout mám v pracovně dál, jsem konzervativec a tak nerad hned něco měním.
A Vy se taky držte :-)) Sokrates55
Nápis na zdi Johna Lennona k příležitosti výročí jeho úmrtí:
"Tak kdo vlastně lže, když všichni mluví pravdu ??".
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
martin (přítel SN) před 14 lety 17.12.2010 13:23 |Díky moc. Mně je prostě lidsky tak strašně smutno z toho, kam jsme se dostali a kde jsme možná mohli být, kdyby se některé věci dělali jinak....
Pomůžu si zase z Cimrmana: Naše barvy - červená a bílá, naše heslo - naděje a síla. Tak snad bude ta síla něco změnit, nedělat koniny typu Trapp atd., tu naději mám, když ne a bude hůř, tak bude hůř a snad se potom něco změní, aby se to mohlo pomalu zase hrabat nahoru. Slavia si něco takového nezaslouží, je to pořád kus naší historie, značka a tradice, to se nedá koupit, tak doufám, že se to nedá ani utratit a zadupat do země.
Je mi smutno, jako Vy jsem také konzervativec, nebudu nikdy Slávii za cokoliv měnit, nevím, jak jí pomoci (bohužel nemůžu jí koupit.......), strašně mně vadí ta bezmoc, bát se podívat do novin, jaký jobovka z nich vypadne..
Re: Slavia skončila na Bican Cupu poslední
janko (přítel SN) před 14 lety 17.12.2010 14:43 |Nejsi sám komu je z těch jobovek teskno. Po letech beznaděje se kvůli mamonu a lidské pýše dostat do ještě větších srač*k, bát se o holé bytí.. když i těm největším optimistům dochází úsměv... na hovno všechno tohle... Smutné, velmi smutné časy za námi a na ty před námi snad raději nemyslet...