O Slavii

Slávistický víkend (13. - 14. 11.) - výsledky

Přinášíme vám poslední víkendové výsledky tohoto roku. Bohužel, příliš radosti sešívaným týmům nepřinesly.

A tým
Slavia - Baník Ostrava 1:1
Jak slávisté přišli o dva body všichni víme, stejně tak to, že v tabulce zůstávají třináctí.

B tým
Č. Budějovice B - Slavia B 1:1
Stejně jako áčko, také béčko dostalo vyrovnávací branku v nastaveném čase. I přes ztracené dva body Slavia poskočila o příčku nahoru a za sebou má už rezervy Liberce i Jablonce a také Karlovy Vary. Ovšem na další týmy před sebou ztrácí už pět bodů.

A + C dorost
Slavia A - Teplice A 1:2 
Slavia C - Teplice C 2:1
A dorostu stačila remíza, aby se stal podzimním mistrem, ovšem po překvapivé porážce od Teplic přezimuje druhý. Tým, jehož někteří hráči se možná zapojí do zimní přípravy s áčkem, nasbíral v 15 zápasech 29 bodů za bilanci 9-2-4 a skóre 43:20. C dorost má shodou okolností stejnou bilanci (jen odlišné skóre - 29:21), v 1. lize mladšího dorostu to však stačí jen na čtvrté místo.

B + D dorost
Liberec A - Slavia B 2:1
Liberec C - Slavia D 3:1
B dorost podlehl o rok staršímu týmu Liberce o branku a spadl tak na 5. místo, na kterém zakončil podzimní část soutěže. Získal 26 bodů s bilancí 8-2-5 a skóre 30:20. Také D dorostu se nedařilo, po porážce přezimuje třetí s bilancí 11-0-4 a skóre 53:20.

A + C žáci
Teplice A - Slavia A 3:3
Teplice C - Slavia C 0:4
A žákům se rovněž poslední podzimní zápas nevydařil a ztratili body remízou v Teplicích. Spadli tak opět o bod za Plzeň na třetí místo s bilancí 11-1-3 a skóre 50:20. Mladší žáci naopak bodovali naplno a přezimují tak druzí s bilancí 13-1-1 a skóre 71:8.

B + D žáci
B i D žáci už mají po podzimní sezóně, B žáci přezimují šestí, D žáci první.

Ženy A + dorost
Také ženskému áčku a dorostenkám podzimní část ligové soutěže skončila, áčko je druhé tři body za Spartou, dorostenky jsou třetí se stejným bodovým ziskem jako druhé Slovácko.

Ženy - žákyně
Slavia (st.ž.) - Mělník (st.ž.) 2:0
Slavia (ml.ž.) - Mělník (ml.ž.) 6:0
Žákyně zakončily podzim povinnými vítězstvími nad Mělníkem. Starší žákyně mají bilanci 7-1-3, skóre 42:12 a jsou čtvrté. Mladší jsou na tom trošku hůř, bilance 6-0-5 a skóre 41:24 je řadí na páté místo.

Hlučín
Hlučín zakončil podzim na posledním místě druhé ligy.

Komentáře (21)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Pro hráče ačka!!!

    Kunetice     před 14 lety 16.11.2010 09:30 |  
    0 0

    Pokud bych byl hráč ačka a včera viděl zápas buděj. - Bolka a podíval se na tabulku kde mají tragické budějovice po 16.kole o dva body víc tak bych se musel propadnout ostudou a nevylezl bych na veřejnost.
    Teda pokud mi ještě zbyla trocha soudnosti a fotbalové hrdosti!!!

    • Re: Pro hráče ačka!!!

      Jiri1     před 14 lety 16.11.2010 11:02 |  
      0 0

      Zdravim, ano nejvyssi souteze zacinaji zase pripominat doby Kostalu, Chvlalovskych , mne zase nadzvedloi utkani Jablonce s Olomouci, kde pry litali slovni stulce typu , kdo je vetsi mafian , kdo ma vic penez a kdo si dovolil nasadit rozuhodciho Kocourka , prezdivany na svazu reznik a hojne nasazovany na spinavou praci. Vse spatne je pro neco dobre v tomto pripade, je nase situace alespon duvodem, ze se prilis nakymi zakulisnimi tzahy nevzrusuji. Spis mne sere /proninte za vyraz/ uporna snaha zbavit se vsech prodejnych hracu uz ted v zime, v jednani jsou i dalsi odchody nez zna verejnost a uporne dodrzovani smluv nekterych starsich hracu, kteri ridi i podivnosti poslednich zapasu. Ono to nebude jen o odchodech, prijdou 2-3 levni hraci m dle postu, navic nebude. Co je pruser , ze zatim neni u mlaDEZE DORESENO NASMLOUVANI NOVYCH MLADYCH HRACU, KTERI CHYSTAJI UTEK DO JINYCH KLUBU A BUDEME SE DIVIT , JESTLI BUDEME I NADALE CHRAPAT.

      • Re: Pro hráče ačka!!!

        LordEdmund     před 14 lety 16.11.2010 14:47 |  
        0 0

        Myslím, že se divit už ani nebudeme. Po Platilově prohlášení o plánovaném počtu hráćů pro "B" je jasné, že mnoho(většina) mladých musí odejít . Doufejme jen , že ti nejtalentovanější zůstanou. Předpokládám, že se spolupráce s Hlućínem zastaví,pak zůstane si jen cca "jedenáctka" mladých a někteří mladí z "A" budou pendlovat z "B" do "A" a naopak.Doufám, źe udržíme Hurku, Vyhnala,Balcara, Pázlera a Vaňaka.Jinak je mi to celkem jedno, nejsem zas takový znalec naśich mládežníků a usuzuji jen z těch několika zápasů "B" a reportů ze zápasů. Asi bych nechal i Koreše i když jeho výkony jsou v poslední době naprosto otřesné.Podvédomě cítím, že na to ten kluk má, jen je hroznej plaśan.
        Jinak mne mrzí jak se fanoušci před vším co se na ně valí od vedení,hráčů, od osudu a od okolností se stadionem, stáhli do ulity. Ubylo mnoho příspěvků,mnoho názorů,ubyla snaha a chuť se ke všemu vyjadřovat. a to na všech slavistických fórech..Je to sice částečně pochopitelné, ale smutné, protože když se o slavii pŕestaneme zajímat my fanoušci...tak už kdo? :-(

        • Re: Pro hráče ačka!!!

          macceba     před 14 lety 16.11.2010 15:51 |  
          0 0

          Lorde, tak já to chápu, ale nejsem sadomaso, abych si furt "řezal kudlou do ruky" když to tak povím. Věřím, že až padnem na dno, tak se to oživí s tím jak bude aspon v dálce videt světlo. Ale holt ještě nejsme na dně :(
          Mac

        • Re: Pro hráče ačka!!!

          Ferguss     před 14 lety 16.11.2010 16:29 |  
          0 0

          Já se spíš bojím o cizince z dorostu - Marič, Krasniqi, Perez. Všichni jsou určitě pod smlouvou a všech by byla velká škoda.

          • Re: Pro hráče ačka!!!

            quelhar (admin)     před 14 lety 16.11.2010 16:37 |  
            0 0

            No, Marice by zas takova skoda nebyla (i kdyz je mu teprve 18 a treba se vyhraje), Pereze jsem nevidel, ovsem Krasniqiho by skoda byla rozhodne, s tim souhlasim...

        • Re: Pro hráče ačka!!!

          quelhar (admin)     před 14 lety 16.11.2010 16:58 |  
          0 0

          K tomu, o cem pises na konci sveho prispevku - ono to je fakt tezke. Bud muzes napsat nazor, jak vedeni rozkrada a rozkradlo Slavii a ze Platil jeste ukradne, co zbylo a pak to pujde do kopru - jenze co z toho? To vsude pise tolik lidi, ze to neni treba opakovat.
          Nebo muzes napsat nazor jiny a spustis tim jako reakci dalsi lavinu prispevku o rozkradani a niceni Slavie.
          Na zapasy je taky prakticky jediny nazor - vsichni krome Kisela (a M. Cerneho, co na tom, ze spali vsechny sance, do kterych se dostane) to serou, Petrous stavi hrozne sestavy a tragicky strida a vsechno je spatne.
          Co na tom, ze kdyby se ten posledni mic odrazil o dva metry za Husbauera, tak pulka techhle prispevku by tu nebyla...
          Co na tom, ze postavit J. Cerneho do utoku se ukazal jako velmi zajimavy a prinosny tah.

          Abych to shrnul - pokud ubyla snaha a chut se vyjadrovat, tak je to podle me minimalne zcasti zpusobene vseobecne "nadavaci" atmosferou na forech a ne jen samotnou situaci. Kuprikladu ja jsem celkem optimista, nemyslim, ze by mela Slavia zaniknout, zbankrotovat nebo sestoupit. Ale ze bych mel naladu se za takovy nazor bit na soucasne diskuzi, to teda ne.

          A kratce k ostatnimu: zbavit se hracu neni jen tak a proto necekam, ze by se povedl tak radikalni rez v jednom prestupnim obdobi. Behem zimy urcite par hracu odejde, ale rozhodne jich nam zbyde pod smlouvou vic, nez kolik by si reditel predstavoval.

          • Re: Pro hráče ačka!!!

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2010 19:40 |  
            0 0

            Jasny, na forech nadavat je to nejjednodussi.. ale uznej, cemu ma prumerny slavisticky fanda verit a proc? Proc by mel verit tomu, ze lidi, kteri privedli slavii do takovejch sracek, jsou schopni ji postavit na nohy? Proc by mel verit Rosenovi? Uz jsem to tu psal, pokud Rosen nebo nekdo, kdo skutecne ve slavii rozhoduje, nevystoupi a nevysvetli fanouskum, proc je na tom klub spatne a jak hodla slavii pomoci, neni duvod k zadnemu optimismu a k duvere. Soucasna situace zjevne neni vyvolana dluhem vuci enicu, jak se nam na zacatku vedeni snazilo namluvit. Takze? Nekdo slavii rozkradl nebo tak tragicky hospodaril? Myslim, ze nekdo tady vysvetleni dluzi.. Misto vysvetlovani ovsem rosen povolal jako naraznik jakehosi platila, jehoz minulost duveru tedy rozhodne nevzbuzuje.. neni cemu verit.

            Stejne tak sportovni stranka.. neni co obhajovat, tym je spatne poskladanej a treneri delaji velky chyby. Bez ohledu na vysledek je zrejmy, ze zapas s ostravou byl prokaucovanej stejne tak jako zapas s tiraspolem.. samozrejme stesti hraje ve sportu vzdycky roli, nekdy chyby prikryje, jindy je zvyrazni..

            • Re: Pro hráče ačka!!!

              quelhar (admin)     před 14 lety 16.11.2010 19:57 |  
              0 0

              K prvnimu odstavci nic psat nebudu, jak jsem psal, je to porad dokola, neni jediny novy argument, ktery by se dal vznest. Snad jen to, ze misto kecani a vysvetlovani se dela. A kdyby se nedelalo, tak bychom nejspis taky mohli krachnout i bez dluhu Enicu.

              Ke sportovni strance - a tedy predevsim zapasu s Banikem - napisu to, co jsem napsal uz driv. Fakt je ten, ze nemame zdraveho typickeho hrotoveho utocnika. S Naumovem a Hlouskem se asi prilis pocitat nedalo, Vlcek a Zakostelsky byli dlouho zraneni a Vyhnal se zranil taky. Otazka, proc nemame vic utocniku je zrejme na miste, ale ti, kteri to zpusobili, uz ve Slavii nejsou. Pokud tedy chceme kritizovat soucasneho trenera, tak musime vychazet z toho, s cim muze pracovat - a to je 0 utocniku (Horu pocitam uz jako zaloznika). V teto souvislosti mi prijde posun J. Cerneho do utoku jako zajimava myslenka, ktera ma zivotaschopnost (je ovsem pravda, ze na jare situace bude jina a dost mozna JC uz ve Slavii nebude).

              A co se tyce onoho "prokoucovani" - tak nesouhlasim a trvam na tom, ze vykon ve druhem polocase zapasu s Banikem byl konstanti. Nebylo to tak, ze dokud byl na hristi Belaid a MC, tak jsme hrali super a po jejich odchodu kvalita hry vyrazne poklesla. Hrali jsme porad stejne prd, at uz zmineni hraci na hristi byli nebo nebyli. Banik nas v poli prehraval i s nimi a stejne tak se zadny tym nedostaval do zakonceni, at uz na hristi byli nebo nebyli Belaid a MC. Stridani hre nepomohla, ale ani neuskodila, protoze hra vypadala porad stejne.

              • Re: Pro hráče ačka!!!

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2010 20:48 |  
                0 0

                Ja ale nevim co a proc se dela, kdyz neni nic vysvetleno.. Vim jen, ze je treba propustit draheho Ragueda, prodat co se da a hrat s mladymi, kteri ale momentalne kvalitu nemaji a novi muzou casem dorust, nicmene rozpocet na mladez byl zasadne snizen.

                Pokud by si fanousku vazili, tak k nim pristupuji otevreneji, vysvetlovani je treba, ti lide preci maji vuci cele slavisticke verejnosti odpovednost za to, co se stalo.. Ted nemluvim o Platilovi, jeho role mi zatim neni jasna, dela, co muze, nebo co je jeho zadanim, s minulosti slavie nic spolecnyho nema..

                Souhlas s tim, ze zarazeni JC do utoku bylo dobrym tahem.. taky souhlasim, ze od zacatku druhe pule jsme hrali spatne.. ale zaroven mi prijde zjevne, ze hraci jako LJ (pri svy slaby forme, nebo nedolecenosti, nevim..) a Kores nemohli tymu pomoci a stridani trech nejlepsich hracu nema zadny smysl, zvlast kdyz se na hristi pohybovali hraci, kteri tymu nebyli prospesni bud cely zapas (hora) nebo v poslednich minutach (JC kvuli nedostatkum v defenzivni hre).

                • Re: Pro hráče ačka!!!

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2010 20:51 |  
                  0 0

                  Krom toho - ackoli jak rikas, se to stale probira, ja vazne nevim, co je pricinou tak rozsahlyho pruseru slavie.. jen mi je cim dal jasnejsi, ze do stejnych problemu bychom se dostali i bez ohledu na dluh enicu. Podle me jedina moznost zachrany je novy majitel.

                  • Re: Pro hráče ačka!!!

                    quelhar (admin)     před 14 lety 16.11.2010 21:11 |  
                    0 0

                    Ja netvrdim, ze vim, co je (pravou) pricinou takoveho pruseru. Ale uz napriklad vykvetlo na povrch, ze vydaje naprosto neodpovidaji prijmum a tak kdyz prijde zajimavy prestup, tak se za par mesicu prozere na vyplatach hracum, kteri navic treba ani ve Slavii nejsou.
                    A k novemu (spolu)majiteli snad jen tolik, ze takovy pripadny clovek urcite pujde do Slavie radeji v pripade, ze bude vedet, ze jde o spolecnost, kde se pripadne vlozene penize behem par tydnu "neprozerou".
                    Dokazu si predstavit, ze pokud nekdo takovy, kdo by eventualne mel o Slavii zajem, skutecne existuje, tak bude radeji, kdyz se stavajici opatreni opravdu udelaji, nez kdyby se neudelaly.

                    • Re: Pro hráče ačka!!!

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2010 22:08 |  
                      0 0

                      Tak to jo, v tom se samozrejme shodnem.. jasne ze pred prodejem je treba udelat poradek.. jen jestli se tak skutecne cini...
                      no, prestupova politika..

                      • Re: Pro hráče ačka!!!

                        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 16.11.2010 22:24 |  
                        0 0

                        to že není diskuze je důkaz toho že pánové ve vedení dosáhli toho čeho chtěli , to jest všem je nějaká slavia už u p...... , noviny to vesměs nezajímá , fanouškům je to fuk , slavista ztoho bud nespí nebo se tomu už jen směje, já to momentálně nesleduju a dokud nebude pořádek tak ani sledovat nehodlám , tím myslím nového majitele, klidně i chudého , stačí aby hrál s otevřenými kartami a nechoval se jako debil, nakonec se aspon ukazuje že můj blog "zachran nás druhá ligo" nebyl až tak od věci i když začínám mít podezření že tyhle šašci by nevypadli ani kdyby sme v tý druhý lize kopali , momentálně prostě žádný fanoušek nevidí ani to malé prachbídné světélko na konci tunelu proto ho to už prostě NEZAJIMA protože by se musel zbláznit, je to jen dlouhodobá práce celého vedení kterému se smějou snad už úplně všichni včetně nás samotných.

                        • Re: Pro hráče ačka!!!

                          bongor     před 14 lety 17.11.2010 12:14 |  
                          0 0

                          Zásadní je,že nám dosud nikdo nic nevysvětlil.Spoléhali jsme na Rosena ale ten si hraje na pštrosa,hlavu má strčenou v písku.
                          Omezit výdaje na mládež ale není hloupost,nýbrž záměr.Nikdo mi rozumně nevysvětlí,proč se zbavit několika v podstatě dobrovolníků.kteří za pár tisícovek měsíčně obětují svůj čas budoucnosti Slavie.To nemůže nijak podstatně ovlivnit naše výdaje,ale
                          může to ovlivnit ,dokonce úplně podkopat naše postavení klubu,který roky dokazuje,jak umí vychovávat mladé talenty.Stačí se podívat na jednadvacítku ČR,kdo tam hraje.Nechci se pořád opakovat,snahy dostat Slavii na dno jsou tady šedesát let a to nefunguje.Teprve nyní na to "někdo" kápnul a je to jednoduché-strom se musí dusit od kořenů.Že sem píše málo lidí,to je pravda.Odpadly rychlokvašky,odpadli i ti,co se přesvědčili,že je to někdy jako házet hrách na pověstnou zeď,nikdo se námi nezabývá.Zbavit se fanoušků to je přece krok číslo 2,hned po výše uvedeném zbavení se mládeže,tak nečekám,že by se to zlepšilo.Nový majitel,to je jediná možnost.Musí být bohatý,chudý by byl na nic.Musí zbavit Slavii všech vyžírků,pro které je Slavie jen
                          práce a výborné výdělky.Slavii musí řídit jenom slávisté.

                          • Re: Pro hráče ačka!!!

                            opicemag     před 14 lety 17.11.2010 20:01 |  
                            0 0

                            Nemusí ji řídit jen slavisté. Pokud by se našel někdo jako je Abramovič, tak bych ho bral. Tedy někdo, komu je jedno, že prodělá a bude do Slavie cpát peníze nehledě na zisk, který mu to přinese.

                            • Re: Pro hráče ačka!!!

                              bongor     před 14 lety 17.11.2010 21:16 |  
                              0 0

                              To bych taky bral,ale já jsem myslel tím řídit přímo na lidi,co se starají o chod klubu.Majitel s naditým měšcem může být třeba číňan,to je fuk,hlavně když nám pomůže z těchto problémů/slušně řečeno/.

                              • Re: Pro hráče ačka!!!

                                slaviator     před 14 lety 17.11.2010 21:41 |  
                                0 0

                                kdyby nás koupil Číňan, tak to by pak mohl přijít do útoku i Fun Din Dung...!"

                                • Re: Pro hráče ačka!!!

                                  Jakubisko     před 14 lety 17.11.2010 22:44 |  
                                  0 0

                                  Šprýmař jako obvykle. A mimochodem to není Číňan.

                                  • Re: Pro hráče ačka!!!

                                    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.11.2010 23:38 |  
                                    0 0

                                    bylo by naivní v něco takového doufat, do týhle žumpy nikdo ze zahraničí investovat nebude, celkově si nikdo nechce moc ligou špinit ruce navíc my jsme jako klub opravdu hodně mizerná investice pro potenciálního kupce, proto sem psal že lepší i chudý majitel v tom smyslu že aspon dokáže říct že odejde maximálně jeden hráč , že chce tým sehraný a nastavil nějaké sportovní cíle podle kterých už by sme jeli a ne že ted nidko ani vpodstatě neví o co chceme hrát.

                                  • Re: Pro hráče ačka!!!

                                    slaviator     před 14 lety 17.11.2010 23:39 |  
                                    0 0

                                    To je vidět, že Fun Din Dung není čínské, ale vietnamské jméno. Ale čínskej majitel by nám otevřel asijskej trh hráčů. A proč ne, jestli by tu ti hráči hráli za "hrst rejže" a nehráli by hůř než ti Vomáčkové a spol...?