Na cestě do osmifinále Ondrášovka Cupu si Slavia poradila s Pardubicemi a pod novým koučem Petroušem i s Ústím nad Labem. Žižkovská Viktoria vyřadila soupeře tři, byli jimi Děčín, Hradec Králové a Letohrad.
Slávisté si zvedli sebevědomí nedělní výhrou nad Českými Budějovicemi. "Očekáváme, že trenér Martin Pulpit svůj tým na nás velmi dobře připraví a že jeho svěřenci budou mít velkou motivaci. Nás ale povzbudila výhra nad Českými Budějovicemi a chceme zůstat na vítězné vlně," uvedl před utkáním Michal Petrouš.
Do utkání nezasáhnou Valeš, Naumov a Vlček.
Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Zlámal - Janda, Koubský, Trapp, Hubáček - M. Černý, Dembelé, Belaid, Hloušek - Kisel - Hora.
Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Slávisté sehrají první utkání osmifinále Ondrášovka Cupu ve středu v 15:30 na hřišti Viktorie Žižkov. Pro Slavii velmi důležité utkání nebude vysílát žádná televize.
Komentáře (39)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Viking před 14 lety 26.10.2010 11:30 |Já bych postavil béčko. Potřebujeme se se do zimy zachránit a neriskovat, že nějaké prase zblbnuté Pulpitem (nebo Ščasným, Petrželou, na Žižkově si prostě nevyberete) si bude léčit mindrák.
Evropské poháry hrát nemusíme. Nalejme si čistého vína, koeficient máme k ničemu takže jsme stejně odsouzeni do role Baníku nebo Teplic a ten jeden dvojzápas v předkole či prvním kole na východě nás beztak dostane finančně do mínusu...
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
quelhar (admin) před 14 lety 26.10.2010 11:43 |Koeficient jeste uplne k nicemu nemame a pokud bychom se do EL dostali, tak bychom byli i v poslednim predkole s velkou pravdepodobnosti nasazeni a byla by tak solidni sance se dostat do skupiny.
Naopak, nasadit nejsilnejsi sestavu (z meho pohledu stejnou, ktera nastoupila v zakladu o vikendu) a upevnit si sebevedomi dalsi vyhrou.
Hraje se sice dvoukolove a leccos se tak da doma zachranit. Presto bych radsi zkousel hrace az tehdy, budeme-li mit postup skoro jisty. Takze pokud vyhrajeme (nejlepe o dve nebo vice branek), tak muzeme v domacim zapase zkusit zapojit dva tri nahradniky nebo kluky z becka.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
martyni (přítel SN) před 14 lety 26.10.2010 14:27 |souhlas s quelharem
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
lassiter před 14 lety 26.10.2010 14:48 |souhlas s martynim
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
DrFe1 před 14 lety 26.10.2010 15:05 |souhlas s lassiterem
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
eomer (přítel SN) před 14 lety 26.10.2010 15:18 |souhlas s Doktorem
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
tolsimir před 14 lety 26.10.2010 15:36 |souhlas s eomerem
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Kunetice před 14 lety 26.10.2010 16:14 |souhlas
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
slaviator před 14 lety 26.10.2010 16:50 |nesouhlas! :)))
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
staroslavista před 14 lety 26.10.2010 17:47 |souhlas s nesouhlasem.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Lukavo před 14 lety 26.10.2010 17:53 |Nesouhlasím s nesouhlasem souhlasu Staroslavisty
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
edenian před 14 lety 26.10.2010 22:40 |Ja chci vyhrat vsechno!!!!!!!!!!
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Jachym před 14 lety 27.10.2010 09:31 |Souhlasím, s čím jsem nesouhlasil na začátku.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
ElvisPresley před 14 lety 26.10.2010 11:53 |Určitě bych neviděl Dembele jako motora a rozehrávače zálohy. Je splašený, hraje dozadu. Na Žižkově bude potřeba si výsledek pohlídat a tak bych volil do zálohy jednoznačně Lukáše Jarolíma.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
slimak před 14 lety 26.10.2010 12:28 |tam ale ta spoluprace s TJ fakt nefunguje, neni jasny, kdo ma branit a kdo tvořit hru..jsem urcite pro Dembeleho, je to bojovnik, ma talent, jen se potrebuje trochu rozehrát...
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
DrFe1 před 14 lety 26.10.2010 12:51 |Dembelému se poslední zápas moc nepoved, částečně taky možná díky zranění. Rozhodně bych ho ale po jednoim částečném neúspěchu neodepisoval.
Jinak mě včera zase zkazila náladu Sparta resp. Liberec. Ty mají takovou z prdele kliku, že to snad není možný. Kdyby zápasy končily o 10 minut dřív, tak mají tak polovinu bodů ne-li míň. Na druhou stranu jim nelze upřít, že umějí ke konci zápasu zabrat jako málokdo.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Khadgar před 14 lety 26.10.2010 13:02 |To nebylo Spartou. To bylo Libercem - přestal hrát. A to jak vyřešili ty dva brejky (střely z 25m), to bylo tristní. Kdyby Liberec pokračoval v presinku z 1. poločasu, tak si Sparta neškrtne. Ale holt český týmy na to asi fyzicky a psychicky nemají.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Viking před 14 lety 26.10.2010 13:03 |To je ten dlouholetý rozdíl mezi Spartou a Slavií - umění otočit zápas nebo vyhrát, kdy se nedaří. To není z prdele klika, k tomu musíš mít sebevědomí (i nezdravé) a vůli.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
DrFe1 před 14 lety 26.10.2010 15:04 |Máš pravdu, přesto si myslím, že je v tom i dost velký kus toho štěstí. Spousta týmů vyvine velký nápor v závěru utkání a přesto se jim nepodaří dát gól v tolika případech jako se to daří sparťanům.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
martynko před 14 lety 26.10.2010 16:38 |Říká se, že štěstí přeje připraveným :-)
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
tantalos před 14 lety 27.10.2010 13:19 |Ono zdaleka ani tak nešlo o štěstí, ani snad o kondičku jako o to, že Sparta má fyzicky odolnější, silnější, urostlejší hráče. Na velikosti záleží....
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
slaviator před 14 lety 26.10.2010 16:55 |Normálně bych proti řezníkům ze Žižkova nasadil spíše hráče z béčka, aby různí Stracení apod nezranili hráče áčka, jako zranili onehdá Ferryho a tím mu de facto ukončili kariéru ve Slavii, ale jelikož minulej zápas jsme vyhráli, bylo by vhodný vyhrát i zápas hned následující a trochu si tím zlepšit sebevědomí... tak ať hrajou hráči áčka. A ač si myslím, že by chytat měl Jaakola, protože na Zlámala prostě podle mě mít stejně pak nebudeme, tak ať raději chytá Zlámal, jestli má důvěru Petrouše. Ale běda vedení, jestli Zlámal bude chytat do konce sezony a pak se vrátí do Itálie a budeme tu mít důchodce Vaniaka a neprozkoušené brankáře Jaakolu s Berkovcem, to se pak z hostovačky v Hradci jako vrátí Hanuš a bude jedničkou on..? Jedinýho hráče, kterýho bych nepostail, by byl Hloušek - z obavy aby ho žižkováci na rok nezprasili...
Takže Zlámal - Janda, Čelůstka, Trapp, Hubáček - M.Černý, Dembelé, Belaid, Hora - Kisel, Vyhnal.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
slaviator před 14 lety 26.10.2010 16:58 |...jinak koukat na vítězství v Ondrášovka Cupu je hezké, ulpínat se na to je hloupost. Na to vyhrát domácí pohár v současné době určitě nemáme, to by musela být... klika jako Brno. Takže nasadit nejsilnější sestavu ne kvůli tomu, abychom si udrželi naději na vítězství v domácím poháru a účast v EL příští sezonu, ale spíše proto, abychom si zlepšili sebevědomí. Vyhrát dva zápasy za sebou je vyhrát dva zápasy za sebou... A hlavně být po 17.kole v lize někde v klidnějším středu tabulky, s náskokem aspon pět bodů na sestupové pásmo...
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
lassiter před 14 lety 26.10.2010 17:18 |No já teda nesouhlasim, nasadil bych nejsilnější sestavu právě proto, abysme si udrželi naději na vítězství. Nevim proč bysme neměli na to ten pohár vyhrát, další kolo se hraje až v dubnu a bůhví co bude. S tím, že vyhrát dva zápasy za sebou znamená vyhrát dva zápasy za sebou, naopak souhlasím :-)
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
slaviator před 14 lety 26.10.2010 17:47 |Předpokládám, že v zimě odejde Ragued (kterej teď stejně nehraje), Belaid a Dembelé/M.Černý/Hloušek. Prodat to, co se ještě prodat dá...
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
quelhar (admin) před 14 lety 26.10.2010 18:53 |Lepsi prodat a nezkrachovat nez naopak (a posleze pustit za pakatel).
Jinak to vidim stejne jako lassiter, jestli postoupime pres Zizkov, tak nam k ucasti v Evrope muze stacit vyhrat dubnovy dvojzapas nad Teplicemi a pak nad Olomouci nebo Jabloncem. Do dubna daleko, vsechny tymy muzou mit uplne jinou formu nez ted, muze se k nam pridat stesti, atd. Ta Evropa neni zas tak daleko, jen ctyri az pet povedenych jarnich zapasu a ted dva podzimni proti druholigovemu tymu. Prilis velka sance na to, abychom to hodili do kanalu predem.
No a v lize je porad hromada tymu, ktere maji horsi kadry nez my (temer vsichni, co jsou pod nama i nekteri, co jsou jeste nad nama). Nehlede na to, ze vypadek z poharu sanci napravit nemas, zatimco bodove ztraty v lize je porad jeste relativne dost casu napravit.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
martyni (přítel SN) před 14 lety 26.10.2010 23:19 |Hlavne.. udrzet se v lize - pokud jde o sportovni stranku.. neni az tak slozity..a vyhrat pohar neni nesplnitelnej sen.. no a jestli tenhle rocnik prezijem, do toho pristiho by nam ucast v EL, pokud bychom se dostali do skupiny, obrovsky pomohla.. odmeny, publicita, zajimavy zapasy, treba zas plnej eden.. odhledneme-li od toho, ze nas vedeni zene do zahuby, tohle neni az tak nerealne, rezignovat na to by byla hloupost.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
quelhar (admin) před 14 lety 27.10.2010 08:57 |Co mam informace, tak soucasny reditel se po tom minulem snazi zachranit, co se da. A neni vylouceno, ze dojde i na personalni zmeny na mistech, ktera fanousci kritizuji delsi cas. S ostatnim samozrejme souhlas.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
martyni (přítel SN) před 14 lety 27.10.2010 10:33 |Muze byt...a pokud se ukaze, ze tomu tak je, bude na miste velka omluva.. jenze, Platil je maly pan, klicovy bude rozhodnuti majitelu (tedy spravne je "majitele" ne "vedeni")..je jasne, ze slavie nema na zaplaceni dluhu enicu..tj. bud by meli dluh zatahnout majitele nebo slavii aspon pujcit nebo se s enicem dohodnout..(vzhledem k jejich moralni odpovednosti za vztahy vuci enicu by to meli zaplatit). Pokud neudelaji ani jedno, Platil s tim nic nesvede..
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Jachym před 14 lety 27.10.2010 09:41 |Člověče, obdivuji tvůj stálý optimismus ala "víra tvá tě zachrání". Bez útočníka můžeme i v té hrůzostrašné soutěži s názvem Gambrihnus liga počítat při velmi příznivé shodě okolností maximálně s klidným středem tabulky. Dokonce i ty Budějce, herně nejhorší tým ligy, mají alespoň někoho, kdo typologicky a efektem vzdáleně připomíná útočníka. Ondrášek dal v této sezoně pětkrát více gólů než naši útočníci dohromady. U nás gólový Kisel není útočník a Hora s Milanem Černým, když dali v neděli své první góly, hráli ze zálohy.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
edenian před 14 lety 26.10.2010 22:43 |Souhlas s Lassiterem!
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
PetCC před 14 lety 26.10.2010 17:23 |V poháru by nás čekala nejspíš Olomouc a Teplice, těžký soupeři, ale přejít se přes ně dá. A z druhé strany pavouka se do finále dotane asi Plzeň, což by znamenalo, že by účast ve finále mohla stačit na postup do Evropy.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
slaviator před 14 lety 26.10.2010 17:48 |Radši bych se soustředil na ligu...
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
Gordon (host) před 14 lety 26.10.2010 19:25 |Jak to tu ctu, tak by me v zivote nenapadlo, ze budeme premylset zda vubec prejdeme pres zizkov, ci dostat se pres olomouc ci teplice bude por nas orisek... porad mi to asi jeste nedochazi. Jinak samozrejme jedine o co nam jde je vyhra v poharu...
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
slaviator před 14 lety 26.10.2010 18:00 |http://fotbal.idnes.cz/samostatna-soutez-fotbalovych-juniorek-zacne-nejdrive-az-od-leta-2012-1gj-/fotbal.asp?c=A101026_154030_fotbal_mn
když jsem to před měsícem a něco říkal, že se příští rok určitě nespustí, tak jste to nevěřili :)
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
opicemag před 14 lety 26.10.2010 22:39 |Poslal bych určitě nejsilnější sestavu. Proč a na co se šetřit?????
Jinak Rada jde do Liberce. To je moc dobré, protože nehrozí, že by třeba v zimě šel do Slavie. Proti němu je Jarolím geniální trenér a skvělý člověk.
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
edenian před 14 lety 26.10.2010 22:46 |Vyborne!
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
slaviator před 14 lety 26.10.2010 23:09 |proč by to nehrozilo? prohraje s libercem do konce podzimu všechno 0:3 a vyhodí ho a bude na tom tak, jako byl před tejdnem.. :)
Re: Ve středu osmifinále Ondrášovka Cupu na Žižkově
qazwerty před 14 lety 27.10.2010 11:43 |http://www.efotbal.cz/index.php?page=clanek&clanek=80589
Tak na Slavii se lepí samá špína!!!