Hráči Slavie

Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

hiker42 nám po měsíci přináší další pokračování již pravidelné rubriky o slávistech v zahraničí.

Pojďme rovnou k věci.

Radek Černý je v QPR dvojkou a do žádného zápasu Championship v letošní sezoně zatím nezasáhl.

Martin Latka nastupoval celé září za Panionios Atény pravidelně v základní sestavě.

Marek Suchý se ve své první sezoně v Rusku stal oporou zadních řad Spartaku. Odehrál také obě celá utkání ChL a díky vítězstvím nad Olympique Marseille a Žilinou má Spartak velkou šanci postoupit ze skupiny F do vyřazovacích bojů ChL. Výborné výkony na klubové scéně mu přinesly další pozvánku do A-reprezentace.

Michal Švec po několika střídáních v závěrečných půlhodinkách zářijových zápasů nastoupil minulý týden za Heerenveen v utkání proti Roda Krekrade poprvé v základu. Bohužel podle informací z klubu po hodině hry musel odstoupit pro poranění úponu stehenního svalu.

Mickaël Tavares debutoval za Middlesbrough 11. září a od té doby hraje pravidelně v základu.

Rovněž David Jarolím nastupuje v Hamburgu v základní sestavě. V polovině září se jeho přítelkyni narodila dcera Ella, což David se smíchem glosoval větou "akorát mě překvapilo, že malá má už teď víc vlasů než já."

Zatímco Bořek Dočkal na svůj první střelecký úspěch v barvách Konyasporu stále čeká, Peter Grajciar se zaskvěl v utkání 6. kola turecké ligy proti Karabuksporu - nejprve na hlavu Lietavy posadil milimetrový centr, který slovenský útočník zužitkoval ve vedoucí gól, a na závěr se dočkal své premiérové branky, kterou srovnal na konečných 2:2. Na překrásnou křižnou střelu se podívejte sem.

Rudolf Skácel podepsal v polovině září roční smlouvu s opcí s Heart of Midlothian a vrátil se tak na stadion Tynecastle do Edinburghu, kde v sezoně 05/06 prožil nejlepší okamžiky své kariéry. Hearts a Rudi, to jsou spojité nádoby. V prvním utkání se na trávník dostal na poslední půlhodinu, ve druhém proti Glasgow Rangers (hráno 2.10.) už nastoupil v základu a svou první trefou zápas rozhodnul; gól jsem bohužel nenašel, za případný odkaz děkuji.

Ačkoli Dušan Švento patří stále mezi základní kameny sestavy Salzburgu, což potvrdil i minulý měsíc, jeho tým se dosud nevyrovnal s prodejem opor Janka a Tchoye a v letošní sezoně tápe jak v Bundeslize, tak EL, kde si připsal dvě porážky (po domácí prohře se Citizens nestačil Red Bull venku ani na Poznaň).

Filip Trojan zpočátku za Dusiburg zasahoval jen do závěrečných minut zápasů, v posledních třech utkáních však již patřil do základu a přihrál na dva góly.

Tomáš Necid za CSKA Moskva v prvních zápasech EL proti Lausanne a Spartě nastoupil v samotném závěru a při vítězstvích 3:0 gól nevsítil. To se mu podařilo v zápase 22. kola Premier ligy, kdy přestože nastoupil až v 89. minutě, zvýšil na 3:0. Uvedený gól si můžete prohlédnout zde. Rovněž Tomáš byl povolán na kvalifikační dvojzápas se Skotskem a v Lichtenštejnsku.

Pavel Fořt po operaci zkřížených vazů rehabilituje.

Komentáře (80)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

    tupoleff (přítel SN)     před 14 lety 05.10.2010 12:10 |  
    0 0

    rudův gól je zde [livetv.ru]

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

      LordEdmund     před 14 lety 05.10.2010 14:17 |  
      0 0

      to je prostě nádhera, ta zarputilost, touha u Rudy jít do gólu.Proć to nejde těm naśim lemrám? :-(. I když s Plzní tam byla velká snaha, tak takhle do toho nikdo nešel ve vápně za celej zápas. škoda, že na Rudu nebyly prachy, ale třeba si u nás někdy ještě kopne.Koncepce-nekoncepce...i ti mladí se potřebují od někoho učit a od hráčů jako Hub,Vomajda, nebo Lukáš Jarolím,se nic moc naučit nemůžou.

      Jinak skvělej přehled. A vypadá to, že taky Laty docela válí v tom Řecku.No a kdyby tedy mezi Zlámalem, Valešem a jjáákkoolloouu nebyl opravdu žádnej brankář, tak Černých neni nikdy dost:-)) a Radek by na GL ještě pár let stačil.Na druhou stranu bych si přál, aby se předevšim Fin chytil.Snad mu dá Petrouś šanci.

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

        bongor     před 14 lety 05.10.2010 16:00 |  
        0 0

        To je nám ho...dně platný,že slávisti jsou dobří všude,jen ne ve Slavii,
        třeba ten Grco,jak ten by se teď hodil.Ale ne ,za pár šupů je odprodaný Turkům.Doprdele!

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

          Ferguss     před 14 lety 05.10.2010 16:22 |  
          0 0

          Ona ta částka byla údajně o dost vyšší než 12 mega, které napsali někde na Slovensku a pak to všichni papouškovali. Tím nechci říkat, že by se nám Grco nehodil:)

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 05.10.2010 18:30 |  
            0 0

            Nechápu proč zrovna toho Latku neveme do repre, vůbec toho stopera nechápu, proč tam musí hrát Kadlec a sedět Rajnoch když máme dalekovíc lepších stoperů , Latka , Suchý, Zápotočný

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

              bongor     před 14 lety 05.10.2010 22:06 |  
              0 0

              protože nepochází ze sralty.To sis nevšim,že se to do repre bere podle původu a teprve když se všechno prohraje,tak to musej zachránit někteří "nečistí".

              • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                bongor     před 14 lety 05.10.2010 22:09 |  
                0 0

                20:15 Slávista Hloušek hlásí návrat. Sedm měsíců po operaci kolena se útočník Adam Hloušek zapojil do tréninku fotbalistů Slavie. Jednadvacetiletý talent se cítí dobře a svůj návrat k zápasům vidí optimisticky. "Nechci nic zakřiknout, zatím jde všechno bez problémů. Uvidím, jak se budu cítit na konci týdne. Ale když to půjde dobře dál, nebude důvod návrat do hry oddalovat," uvedl dnes Hloušek.

                • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                  bongor     před 14 lety 05.10.2010 22:22 |  
                  0 0

                  Plzeň si stěžuje na slávistické fandy:
                  FC Viktoria Plzeň v současné době zvažuje, jestli celou situaci bude řešit oficiální cestou tak, aby se podobným problémům v budoucnu předešlo.
                  asi jsem blbě koukal,ale já jsem viděl,že celý problém začal v sektoru Viktorky.Oni podle mě začali nadávat našim a házet světlice.Potom zákonitě prý někdo z nich dostal po čuni.
                  Není divu.

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                    dejva     před 14 lety 05.10.2010 22:59 |  
                    0 0

                    bongore Vám připadá normální aby někdo házel dlažební kostkou po lidech ?

                    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                      bongor     před 14 lety 06.10.2010 12:09 |  
                      0 0

                      To určitě není normální,stejně tak není normální,když k někomu přijdeš na návštěvu a začneš mu sprostě nadávat.

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                        dejva     před 14 lety 06.10.2010 20:08 |  
                        0 0

                        Tak jako to udělali naši "fanoušci" v Hradci?! S tím s Vámi souhlasím. Máte naprostou pravdu.

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                    honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.10.2010 23:48 |  
                    0 0

                    Já myslím, že v tomhle je pravda spíše na straně Plzně. Obě strany používají některé irelevantní argumenty, ale základ je v nezvládnutí domácí pořadatelské služby. Takže raději zklidnit vášně...

                    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                      Ferguss     před 14 lety 06.10.2010 10:30 |  
                      0 0

                      No hlavní problém vzniknul před stadionem, před začátkem u pokladen a pak když šli Plzeňáci ze stadionu. S tím nemůže pořadatelská služba udělat vůbec nic.

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

              slaviator     před 14 lety 06.10.2010 12:27 |  
              0 0

              Latka dejme tomu ani ne, Suchý určitě, když hraje v základu Spartaku a Zápotočný taky určitě, i když v Besiktasi teda moc nehraje (kvůli počtu cizinců), ale zase vyhrál loni tureckou ligu, v průměrném týmu, kde byl v základu, to taky něco znamená.. Na druhou stranu už mu je přes třicet, tak by to nebylo koncepční, že :-/

  2. Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

    Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 05.10.2010 13:23 |  
    0 0

    Pěkný přehled, díky za něj :-). Jenom jedna technická - Hearts nakonec díky poslední desetiminutovce s Rangers prohrály 1-2 a tak Rudův gól body nepřinesl a zápas nerozhodl.

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

      hiker42     před 14 lety 05.10.2010 16:44 |  
      0 0

      to je bota, dík...;-)) já jsem to psal v sobotu odpoledne a nespároval si čas začátku utkání podle SEČ a GMT, takže průběžnej stav jsem bral za konečnej..;-)

  3. Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

    wymaz     před 14 lety 05.10.2010 15:04 |  
    0 0

    Díky,pěkná práce, jen technická Salzburg-bundesliga?

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

      lassiter     před 14 lety 05.10.2010 15:29 |  
      0 0

      no ano, tak se to v rakousku jmenuje

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

        wymaz     před 14 lety 05.10.2010 22:34 |  
        0 0

        Omlouvám se, to mám ale mezery. Mea culpa,mea maxima culpa. :-) Dík,příště se raděj podívám.
        PS: Maj to ale nápady, ty rakušáci:-)

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

      slaviator     před 14 lety 06.10.2010 12:28 |  
      0 0

      Bundesliga v Rakousku, Premier League v Rusku... Já chci v Česku Primera Division, třeba se zvedne kvalita pak! :)))

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

        dejva     před 14 lety 06.10.2010 14:36 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že se Rakousko skládá z 9 spolkových zemí a spolek se v německy mluvících zemích nazývá der Bund je název fotbalové ligy našeho jižního souseda vcelku pochopitelný.

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

          wymaz     před 14 lety 06.10.2010 16:09 |  
          0 0

          Ale když ji už mají Němci,je to pro mě stejné, jako by na Slovensku byla Gambrinus liga, protože tam taky......

  4. Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

    japhy     před 14 lety 05.10.2010 20:30 |  
    0 0

    Zajímalo by mě, jak dlouho ještě budou v repre zametat s Márou. Stopeři chybí, ale radši tam Míša nacpe krajního beka. 4 roky se rozehrává v lize, výkonost si udržoval na velice solidní úrovni, přestoupí do "menšího velkoklubu", chytí základ, ale pro repre pořád není dost dobrý. Mám takovej pocit, že prožít si tenhle příběh přes Spartu, v základu repre už dávno je. Tak snad teď...

  5. Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 05.10.2010 21:42 |  
    0 0

    Nechci malovat certa na zed ale v patek se ma vyhlasit udajne konkurz...:-(

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

      Jakubisko     před 14 lety 05.10.2010 21:46 |  
      0 0

      Bude ZÁBAVA

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 05.10.2010 22:35 |  
      0 0

      Odkud to máš?
      To nezní moc optimisticky :-(

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

        Artur (přítel SN)     před 14 lety 05.10.2010 22:56 |  
        0 0

        Dozvedel jsem se to pres zname, sice to muze byt jedna pani povidala ale informace dost verohodna vic sem psat nebudu ,ale uvidime v patek :-( treba tu jen zbytecne plaším

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

          mart     před 14 lety 06.10.2010 08:15 |  
          0 0

          Je to jedna z moznosti.
          Sportovni stranku by to snad nemelo prilis ovlivnit. Naopak pry vypada dobre prichod korejce. (utocnik!)

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

            martin08     před 14 lety 06.10.2010 08:54 |  
            0 0

            a neni to ten jak se pred sezonou zkousel v Celakovicich?
            temhle vecem moc nerozumim, ale neni to smecko kvuli tomu dluhu ENICu? Nejako takovouhle myslenku tu nekdo tusim psal (Jiri?)..

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

              mart     před 14 lety 06.10.2010 09:03 |  
              0 0

              Neni.
              Tohle ma bejt nejakej jinej. Jmenuje se Wud Get Wan Sun, ... ale nejsem si jist jestli je to spravne (spelling).

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

      KaiN     před 14 lety 06.10.2010 08:36 |  
      0 0

      Myslíš vyhlášení úpadku, ne? Konkurs je až jedna z možností řešení úpadku, a to ta, která vede ke zrušení dlužníka.

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

        Viking     před 14 lety 06.10.2010 09:09 |  
        0 0

        Já jsem tu info slyšel taky a je to kvůli tomu, jak vydrbat s Enicem a neplatit mu ty peníze. To by byl slušnej podraz.

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

        korwin     před 14 lety 06.10.2010 09:09 |  
        0 0

        To je nesmysl. Jediné, co by se mohlo stát, je podání insolvenčního návrhu, třeba spojeného s návrhem na prohlášení konkurzu, o kterém následně rozhoduje soud.
        Ale určitě není možné vyhlásit úpadek, nebo dokonce konkurz jen tak. To je jaksi právní nesmysl.

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

          KaiN     před 14 lety 06.10.2010 09:24 |  
          0 0

          No vždyť říkám, že nejdřív musí být úpadek (soudní rozhodnutí o úpadku), a pak tepre případný konkurs (soudní rozhodnutí o prohlášení konkursu). Nemyslel jsem, že někdo prostě oznámí, hele lidi, jsem v úpadku, jsem v konkursu, jsem v ...

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

            korwin     před 14 lety 06.10.2010 09:31 |  
            0 0

            Jojo, já spíš reagoval na první příspěvek.
            Každopádně případné zjištění úpadku bude po podání insolvenčního návrhu následovat až za mnoho měsíců.

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

              KaiN     před 14 lety 06.10.2010 09:50 |  
              0 0

              OK.
              Pokud ten návrh podá sám dlužník (což se v tomto případě klidně může stát), tak to může být hodně rychle.

              • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                korwin     před 14 lety 06.10.2010 09:57 |  
                0 0

                Při dnešní přetíženosti insolvečních soudů pochybuju :-)

              • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                SKS70     před 14 lety 06.10.2010 10:00 |  
                0 0

                Dobrý den,

                můžete se pokusit specifikovat, jak by se to dotklo fungování sportovního úseku, kdyby úpadek byl soudem skutečně prohlášen. Resp. jakým způsobem by se to dotklo celé Slavie? Dík za odpove´d

                • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                  korwin     před 14 lety 06.10.2010 10:36 |  
                  0 0

                  Právě jsem to probiral s kolegou, ktery se na insolvencni pravo specializuje a velice strucne receno, fungovani cele Slavie by se to bezpochyby dotklo a to velice vyznamne. Kolega (mimochodem taky slavista) to ohodnotil slovy: tak to je druhá liga jistá.
                  Obecne receno, pokud se to skutecne stane, jsou dve moznosti, jak to ma vedeni vymyslene.
                  1) Veskera aktiva (smlouvy...) byla ucelove prevedena na jinou spolecnost, jinak by spadla do majetkové podstaty, tudiz by byla v pripade konkurzu rozprodana. To se ale muselo stat pred minimalne pul rokem, jinak je to neucinne. Problem je v tom, ze takove jednani by mohlo být (a na zapade od nasich hranic je) posuzováno jako trestný čin poškození věřitele. ENIC by se urcite branil nejen soukromopravni cestou, ale podal by bezpochyby i trestni oznameni.
                  2) Je pripraven kupec, ktery po vyhlaseni konkurzu koupi Slavii jako celek treba za desetinu ceny. To ma ovsem pro vedeni to riziko, ze ji bude chtit koupit i nekdo jiny.

                  Zkraceno, kazdopadne by tenhle krok znamenal x dalsich soudnich sporu, trestnich oznameni, milionovych financnich vydaju, ztratu dobreho jmena, odchod sponzoru...Takze tvrzeni, ze po sportovni strance to Slavii neovlivni jsou jen kecy. Proto si myslim, resp. spis doufam, ze k tomu nedojde.

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                    KaiN     před 14 lety 06.10.2010 11:03 |  
                    0 0

                    Laskavě popsáno. Je vidět, že ve vedení Slavie máte důvěru. :-)

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                    SKS70     před 14 lety 06.10.2010 12:00 |  
                    0 0

                    Děkuji moc, také si myslím, že v celkovém kontextu to nemůže mít pozitivní efekt. Ta Vámi popisovaná varianta č. 1 - nevím, ale speciálně v Čechách se všechno rozkecá, takže nějaká jiná společnost vlastnící aktiva se mi nezdá. Přinejmenším by muselo dojít ke změnám všech hráčských smluv, a to už by se muselo něco prosáknout. Navíc toto "vyvedení" aktiv by bylo asi první věcí, kterou by si ENIC pohlídal, resp. kterou by napadl žalobou o neplatnost takového úkonu. V praktickém případě by to znamenalo, že by došlo ke zpochybnění tohoto "vyvedení" u smluv s hráči minimálně na 2 roky. Takže něco podobného, jako u Morávka a našich "kamarádů" od špinavé stoky.
                    Z uvedeného by mi přišla logická varianta 2. Ale v tom případě bude mediální masáž, pokles zájmu o klub, odliv sponzorů atd., tj. ztráta na tom nejcennějším, co Slavia vlastně dnes má, a to obchodní jméno a registrovanou značku. Nevím, ale prohlášení úpadku by bylo podle mého názoru pořádný šlápnutí do h.... .

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                    slaviator     před 14 lety 06.10.2010 12:33 |  
                    0 0

                    Když jsem to tu psal před cca měsícem, že se ještě budeme divit, až budeme za chvíli v konkursu, nikdo tomu nevěřil. Bohužel ono všechno k tomu spělo, ze strany vedení se očividně jednalo (alespoň od postupu do LM) o tunel, jenže v Česku tunelovat vlastní firmu není trestné

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                    slaviator     před 14 lety 06.10.2010 12:38 |  
                    0 0

                    jinak nikdo asi nekoupí žádnej klub za desetinu ceny, když nebude vědět, jestli o svůj podíl pak třeba nepřijde. Takže spíše varianta 1), ale tím, že ENIC je britská firma, to může žalovat lépe? A otázkou je, zda by mohla žalovat Slavii jako takovou nebo její majitele, kteří jsou jaksi neznámí?

                    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                      slaviator     před 14 lety 06.10.2010 12:42 |  
                      0 0

                      ...a otázkou taky je, zda to není plánované a připravované už déle, viz jarní zaplacení pronájmu v Edenu na několik desítek let, coby klub v konkursu bychom to pak platit mohli těžko, že ...

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                        SKS70     před 14 lety 06.10.2010 13:01 |  
                        0 0

                        a navíc to důsledné zapírání od OZ na oficiálkách, přestože účetní dokumenty hovoří jasně ......

                    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                      korwin     před 14 lety 06.10.2010 13:13 |  
                      0 0

                      Kupcem ad 2) byl myšlen spřízněný kupec. Bíly kůň, chceš-li.
                      Žalovat líp to nemůže, spíš bych čekal, že kolem toho rozpoutají takovej kolotoč, že se to nikomu nebude chtít zamést, jako se tomu stalo kupř. v cause ČEDOK, kde byl použit právě postup ad 1)
                      Soukromoprávní spory, stejně tak jako spory v insolvenčním řízení jsou vedeny proti společnosti. Co se trestných činů týče, ty páchají osoby fyzické, tady by to záleželo na príci Policie.
                      Nicméně, tohle jsou všechno jen spekulace a doufejme že jimi i zůstanou.

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                        venator     před 14 lety 06.10.2010 13:31 |  
                        0 0

                        Přesně tak, potvrzení bodu 1) tzn. vyvedení aktiv z firmy by potvrzovalo např. to zaplacení "pronájmu" stadionu na 50let dopředu. V případě, že lidi co vlastní Slavie maji i podil ve stadionu jak se přepokládá. To by bylo typické vyvedení aktiv do formálně cizí firmy ale ve skutečnosti spřízněné firmy....ať žije offshoring :/

                        • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                          venator     před 14 lety 06.10.2010 13:35 |  
                          0 0

                          V praxi to vypadá tak, že pan R. sedí u počítače naloguje se do internetbankingu kde vidí a ovládá účty X firem a z účtu jedné z nich např. S. převede peníze "jedním" kliknutím na účet firmy E. a pak ty peníze pošle dál na účet firmy XY kde si v karibiku (aj.)
                          Ale oficiálně neexistují žádné vztahy mezi panem R. a firmami S. a E.

                          • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                            slaviator     před 14 lety 06.10.2010 13:51 |  
                            0 0

                            tak tak

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                        slaviator     před 14 lety 06.10.2010 13:34 |  
                        0 0

                        no, tak jasně, ale je v tom namočená více Slavie (resp teda přesněji odpovědnej člověk/lidé z vedení) nebo majitelé (byt jestli jsou to PO, tak...)?
                        Každopádně je to bordel a nevím, jestli stály dva ligové tituly a jedna účast v LM za to, že se tým rozesral tak jak se rozesral včetně stadionu (bůhví jak to s ním je...) a jestli ještě se vyhlásí konkurs, tak to můžeme v první lize (s tímhle přístupem) zabalit

                        • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                          korwin     před 14 lety 06.10.2010 14:18 |  
                          0 0

                          V kostce:
                          České trestní právo neupravuje trestní odpovědnost právnických osob za trestné činy. Praxe našich soudů však dospěla k názoru, že pokud je skutková podstata trestného činu naplněna jednáním kolektivního orgánu společnosti, jsou za tento trestný čin odpovědni jednotlivé fyzické osoby, které se svým jednání podílely na rozhodnutí společnosti, které skutkovou podstatu trestného činu naplnilo. Jde především o statutární orgán společnosti, který se bude z trestného činu zodpovídat.

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

        Artur (přítel SN)     před 14 lety 06.10.2010 10:24 |  
        0 0

        Nejsem pravnik,ani pravu nerozumim:-) za to se omlouvam ,je mozno ze to bude uplne jinou formou tak jak rikate.

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

          Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 06.10.2010 15:09 |  
          0 0

          Dobrý den přeji Vám všem,
          asi nás nečeká moc dobrého v oblasti financí a hospodaření.
          Konec října bude asi pro naší Slávii perný.
          Tak snad naši kluci už přijdou k vítězství a Adam se snad také vrátí na trávník. Moc mu přeji hodně zdraví a ať se návrat podaří.
          A Mínovi Černých vzkazuji, aby se nenechal otrávit. Milane, zhrzení muži, kteří odchází, hledají chyby všude, jen ne u sebe.
          Vzhledem, k tomu, jak se situace vvíjí, nemám mnoho úsměvů, ale víra zůstává.
          Sokrates55

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

            korwin     před 14 lety 06.10.2010 15:32 |  
            0 0

            ad Milan Černý.
            On se o něm Karel vyjadřoval nějak nehezky?

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

            SKS70     před 14 lety 06.10.2010 16:02 |  
            0 0

            Dobrý den,

            můžete nějak specifikovat, že nás nečeká nic dobrého ve financích? Resp. ty pochybnosti o prohlášení konkurzu se zakládají na pravdě. A dále nevíte, jak dopadl soud, který se konal v září t.r. ve věci Sla-ENIC??

            Děkuji za info

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 06.10.2010 17:09 |  
              0 0

              No tak O.Zlamal me na oficialnim webu odpovedmi teda vůbec neuklidnil ale spise naopak, Platil je v zahranici a dluh se řešit musí , to jsou tedy odpovedi ze nevim jak ztoho mam bejt moudrej. No myslim ze nas ceka jeste dlouhá cesta. Zase ale přiznejme si že bez té bolesti by ani nestálo za to být slavistou :))

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

            boesky     před 14 lety 06.10.2010 17:52 |  
            0 0

            Asi měl na mysli citát z celkově silně alibistického rozhovoru, který KJ poskytl iDnes: "Je pravda, že od některých hráčů jsem očekával stabilnější výkony, a v tom jsem se mýlil. Ale pořád tvrdím, že zásadní je, že jsme hráli bez kvalitního koncového útočníka. Hora a Vyhnal jsou mladí a zatím jen perspektivní, Milan Černý se ukázal málo efektivní."
            http://fotbal.idnes.cz/odstupujici-kouc-jarolim-i-ve-vedeni-slavie-se-musi-udelat-zmeny-pxm-/fotbal.asp?c=A101004_181152_fotbal_min

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

              Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 06.10.2010 18:18 |  
              0 0

              Dobrý podvečer přeji,
              Děkuji panu Boeski, ale nejen to jsem měl namysli. Prosím nezlobte se na mě, chlapa šedivého, že se nebudu teď vyjadřovat k věcem budoucím. Já je nijak neovlivním. Jen jsem poznal (Tantalos by měl asi teď vidět), že pokud někdo "chrochtá u koryta" je to hrozné. Ale když už přit tom někdo i hlučně mlaská, přitom se hádají o to, kdo co komu a jak na to.......... Jen Vám mohu říci, bohužel, že ani jeden chlap z vedení nejsou praví slávisté. Ti by se takto nechovali, právě proto, že v tom jsou jen a jen prachy. Pokud mám informace, tak soud v Londýně proběhl tuším 22. září? (opravte mě, pokud to bylo dříve), a dle výroku soudu jsme povinni uhradit vzniklou ztrátu ENICU ve výši cca 124 mil. Kč. Slávie proti tomu nebrojila a uznala tuto pohledávku, dokonce jsem zaslechl p.Platila, že peníze na uhrazení této dlužné částky jsou. Ale kde, to nikdo teď neví. Vím, že jeden velmi známí slávista, který Slávii i finančně dost štědře pomohl, už dává od tohoto vedení ruce pryč a je velmi zklamán tím, co se teď se Slávií děje. Víc radši psát nebudu, mohl bych být zase napaden, že píšu totální výmysly a tak to radši nepoženu na krev.
              Předminulý týden jsem zašel procházkou na Vyšehrad, dal jsem Pepovi Bicanovi kytičku na hrob (byla tam jedna uschlá), zapálil jsem mu tam světýlko a dali jsme řeč. Promiňte mi mou nostalgii, když je špatně se Slávií, tak se tam jdu podívat.
              Chmurné časy jsou teď nad hvězdou červenobílou, snad jen mohu napovědět, že informace na začátku této diskuze nejsou až tak daleko od pravdy. Jsem rád, že nejste ke Slávii lhostejní. I já se tady stále učím a poznávám. Děkuji Vám za to. Sokrates55

              • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                korwin     před 14 lety 06.10.2010 18:25 |  
                0 0

                Ad Milan Černý.
                Ne, že bych se chtěl Karla zastávat, ale Milan je opravdu zoufale neefektivní :-) Vzdyt dal za 30 zápasů jeden gól. Ať si co chce kdo chce říká, Milan není útočník.

                • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 06.10.2010 19:09 |  
                  0 0

                  Podívejte se na to z jiného pohledu.
                  Mína Černý je především záložník, který má ten závar či finální přihrávku připravit, KJ z něho dělal na jedné straně pomalu hrotového útočníka, ale zároveň ho nutil se vracet až k vápnu a hrát tvrdě v defenzivě. Já se Míny zastávat budu. Štve mě, když někdo svou vlastní neschopnost dát mužstvu tvář, schovává za třeba i částečnou neefektivnost např. M. Černého.
                  To, že trenér KJ úplně znejistěl a rozhodil svými experimenty a neschopností vyndat po tragické hře na Slovácku nebo doma s Libercem svého syna a další a další jeho přehmaty pochroumaly hru naší Slávie, to už jaksi sám zapoměl ve svém rozhovoru dodat.
                  Nebudu přeci hájit někoho, kdo není schopen sebereflexe. Ale to myslím pane Korwine naprosto v dobrém. Máte pravdu, Mína nikdy nebyl útočník, ale poctivý dříč. Sokrates55

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                    DrFe1     před 14 lety 06.10.2010 21:48 |  
                    0 0

                    Souhlasím s tím Vaším hodnocením Míni Černého, z něho žádný útočník "zabiják" nikdy nebude, to není jeho úloha. Jeho síla je jinde, především šanci připravit, potáhnout akci, uvolnit se .... však víte. Jde o to umět to sestavit tak, aby byly jeho schopnosti využity a nechtít něco co nemůže splnit. Což se právě KJ často nedařilo (a to platí i u jiných hráčů, viz třeba Čelůstka).

                    To co píšete s tím Vyšehradem je moc hezké, až mě to dojalo. Je vidět, že máte Slávii opravdu v srdci. Jsem rád, že existují slávisti jako jste vy, to pak o Slávii strach nemám. Tak se mějte a snad se zase brzy všechno obrátí k lepšímu

                • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                  slaviator     před 14 lety 06.10.2010 19:43 |  
                  0 0

                  no jo, jenže Míňa není útočník... :/

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                    denydzlSKS     před 14 lety 06.10.2010 20:21 |  
                    0 0

                    30/1 je málo i na ofenzivního záložníka.

                    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                      MarHud     před 14 lety 06.10.2010 21:23 |  
                      0 0

                      Nazdar hoši,to je ale zmar,že?Inu,žádnej strom neroste až do nebe a už vůbec ne ten červenobílej.Inu pánbu s Vámi:-))))).ACS!!!!!

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                        Nemo     před 14 lety 06.10.2010 21:42 |  
                        0 0

                        Bakšiš k výhře schůdeček s úctou Mára Hudeček.

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                        smely (přítel SN)     před 14 lety 06.10.2010 22:12 |  
                        0 0

                        a hele ichtyl zase poleva prirozeni...

                    • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 06.10.2010 21:41 |  
                      0 0

                      Je to náš stálý velký problém = dávání gólů. Obránci góloví nejsou (snad Petr Trap), ze zálohy dá gól jen Kisel (Janda a Milan Černý ne), Jarda Černý málokdy, LJ taky málokdy, Belaid se snad zvedne z útlumu, Dembelé se snaží a útočníky nemáme. A s jedním gólovým hráčem se prostě hrát nedá.

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách – září 2010

                        martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.10.2010 10:56 |  
                        0 0

                        Abychom mohli dat gol, musime si k tomu vytvorit prilezitosti. Jenze s pomalym fotbalem a rozvaznym drzenim mice uprostred pole sotva soupere prekvapime.

              • Sokratovi

                tantalos     před 14 lety 06.10.2010 22:44 |  
                0 0

                Na nostalgii a smutek máte právo, já jsem si jich užil až dost, jenom o něco dřív než vy. Svůj nick jsem si nevybral ani tak kvůli podceňování božstev jako kvůli mukám, které jsem často při pohledu na Slavii zažíval. I když si často o božstvech myslím své.
                Ano, máme na smutek nárok, ale měli bychom na něj co nejdříve zapomenout. Každého dne se něco končí, něco překrásného končí, jenže každého dne se něco začíná, něco překrásného začíná...
                Takže zamávejme šátečkem a přejme si, aby tahhle agonie skončila co nejdřív. A aby všichni, co ji zavinili, byli odhaleni a dostalo se jim, co si zaslouží - přinejmenším veřejného pohrdání.
                Agonie skončí a Slavia ožije - byť třeba na čas druholigová, abychom znovu slavili postup. Byla to prý tenkrát velká sláva, když Slavia rozdrtila Plzeň 4:1 - gól dával dokonce i Lála. Eden s cca 45 tisíci lidí byl vyprodaný.
                Nevěřím, že by se Slavia znovu nepostavila na nohy - jen bude potřeba opět pro ni získat ty poctivé, oddané, zadarmo pracující fandy a bafíky, které R+J vyštvali, aby jim nikdo neviděl do karet.
                Doufám, že to, co vznikne, bude Slavia poctivá. Ono to bude stát dost peněz a námahy. Budu ochoten se na tom podílet svým dílem - byť zbytečné miliony nemám...
                Doufám ale, že takových poctivých lidí se sejde víc. A věřím, že Vy budete mezi nimi.

                • Re: Sokratovi

                  Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 07.10.2010 06:54 |  
                  0 0

                  Dobré ráno Tantale a vůbec všichni,
                  kdoby to byl někdy řekl, že Tantalos bude utěšovat Sokrata a dodávat mu dobrou náladu a to po těch všech našich disputacích :-)). Někdy jsem snad byl i Tantale k Tobě nespravedlivý, dokonce padly i výrazy, že se za ně dneska stydím. Víte sám, že jsem ten náš spor viděl především jako spor o cestu Slávie jak dál. no a jak je vidět, prorokem nejsem já. Tak toto přijměte jako uznání, že i Vaše muka snad nebudou marná. Jinak na Plzni jsem byl s tátou a stáli jsme jako vždy nalevo od sloupu, na škvárovém stupínku a to železné zábradlí mělo co dělat, bylo to 12.6.1965 a Honza Lála ještě pár týdnů před tím chtěl ze Slávie odejít. Pamatuji si, jak to táta i děda těžce nesli, tehdy však opravdu pomohl nově vzniklý odbor přátel Slávie a chlapi dávali dohromady kdejakou korunu.
                  Já také věřím, že se Slavia postaví na nohy, ale máte pravdu v tom, že u toho by neměli být lidé, co tam jsou dnes. To by bylo prostě špatně. A dneska vím, proč to píšu. A že sakra tentokrát vím. Sokrates55

                  • Re: Sokratovi

                    martin (přítel SN)     před 14 lety 07.10.2010 08:58 |  
                    0 0

                    Dobrý den,
                    jestli vítě, co se děje a co někteří lidé ve Slávii provedli, prosím napište to. My fandové Slávie to vydržíme a brát ohledy na darebáky snad také nemusíte. Mně to trápí, co se děje, ale bohužel do toho nevidím a rád bych pochopil, kam se poděly všechny ty peníze, které Slavia vydělala z poslední roky, a že jich nebylo málo. Jediné ospravedlnitelné vysvětlení by bylo, že jsou investovány do stadionu Pepi Bicana, ale ne formou zaplaceného nájmu na 50 let dopředu, ale formou vlastnictví, eventuelně spoluvlastnictví Edenu Slavií.
                    Když to tedy sakra víte, tak nás s tím sakra seznamte, ať i my víme, o co jde. Díky moc. Martin

                    • Re: Sokratovi

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.10.2010 10:31 |  
                      0 0

                      Zdravim, tez bych apeloval na Sokrata, aby alespon zvazil, zda neni vhodna doba na to, aby zverejnil to, co se dozvedel. Samozrejme vim, ze neni jeho stylem, zverejnovat to, co se dozvi mezi ctyrma ocima, ale.. rekl bych, ze jsme v mimoradne situaci.

                      Korwin zde velmi pekne popsal mozne scenare ohledne insolvence. Bohuzel Rosen a spol. se pustili na hodne tenky led a naplnuji se obavy, ze on a dalsi vlastnici slavie bohuzel jsou z te skupiny podnikatelu, kteri si dosud nezvykli, ze existuji nejaka pravidla.. maji zrejme dojem, ze vse lze nejak obejit tak, jak se jim to darilo driv (90. leta - predpokladam, ze to je obdobi kdy Rosen a spol. zacali podnikat a spolu s jinymi si zvykli na tenhle zpusob podnikani). Dneska uz s timhle zpusobem podnikani muzou dost tvrde narazit, smulu ovsem mame my slaviste, nebot jejich jednani poskozuje slavii, jeji jmeno, tradice.. je to smutne.

                      Co se tyce KJ, o nem a jeho ceste po postupu do LM jsem zacal pochybovat brzo po postupu do LM a prvni vlne podivnych nakupu, vzpominam si na pekny clanek jane, ktera v lete 2008 psala o tom, ze cesta zvolena KJ muze vest slavii do zahuby. Tehdy se dockala od mnohych hodne ostrych reakci, myslim, ze by to zaslouzilo omluvu. R+D jsem naopak dlouho veril, bohuzel, spletl jsem se. Po tom, co se delo letos na jare a hlavne v lete uz ale bylo hodne pochybne, jestli to tihle lide se slavii mysli dobre.

                      • Re: Sokratovi

                        SKS70     před 14 lety 07.10.2010 11:15 |  
                        0 0

                        to Sokrates 55: Dobrý den a děkuji za Vaše odpovědi. Bohužel, moc optimistické nejsou. To, že ve vedení nejsou opravdoví slávisté jsem tušil, vlastně u jednoho naplno věděl, již dávno. Konkrétně u Doložela. Nebudu psát ani u "pana", poněvadž ten si to rozhodně nezaslouží. Synáček největšího komanče - předsedy tehdejšího JZD v Jílovém, na gymplu čtyřky, na PFUK samozřejmě ihned. Shodou náhod (vytáhl jej Lubas) se dostal na svaz, zřejmě shodou okolností poté do Slavie. Nepamatuji se, že by někdy chodil na Slavii, i když je pravda, že jí fandil, ale tak nějak vlažně. Ono to ani nešlo, poněvadž chlapec na to neměl ani čas - jeho žebříček zájmů je následující: 1) karban, 2) karban ..........3) chlast, 4) děvky, 5) fotbal v Jilovém, pak, a to ještě možná, za 6) Slavia. S těma kartama je to pravda, bohužel. Jeho největší kámoš je mladej Uhrin, který byl (je) často jeho sponzorem. Každopádně je to hnus, velebnosti, že taková kreatura vedla klub. Bohužel, já jsem se ho zastával, lidé blízko mě mi říkali, že to může skončit jedině průserem, pokud bude v čele Slavie. Je zrovna náhoda, že cca 3 měsíce, co byl odejit, hrozí Slavii konkurz. Také je divné, že v současnosti staví novej baráček, no baráček, spíše stodolu. Ale je vyzívanej tak, co? Syn bolševika, je zase jenom bolševikem. Navíc lidé kolem něj zrovna jeho inteligenci neobdivovali. Proč to sem píšu? Protože jsem strašně nas....nej, kam to dovedli a seřezat je je málo.

                        • Re: Sokratovi

                          martin (přítel SN)     před 14 lety 07.10.2010 12:28 |  
                          0 0

                          Nejlepší na tom je, že my se tu rozčilujeme a stresujeme, a Rosen a spol jsou vysmátí. Tady se spekuluje a debatuje o insolvenci, konkurzu a Rosen mlčí. Férové by od nich bylo, kdyby k tomu dali pravdivé stanovisko. Není přece možné za 3 roky prodělat 600 mil. Kč (LM, EL, Tavares, Švec, Necid, Suchý, Švento)!!!
                          Jestli dali do stadionu - to bych bral, že je jakž takž v pořádku, jde jen o formu -nějakej pronájem na xx let dopředu = prasečina, kapitálový podíl v ESIDE nebo spoluvlastnictví stadionu pro Slávii = to bych bral. Jestli je to jinak, pak si někdo (R+D) na Slávii pěkně namastil kapsu.
                          Ale říkejme to nahlas, nebojme se toho. Jsme v situaci, kdy konkurs paradoxně může přinést oživení a očistu - v případě, že inslovenční správce prodá veškerá aktiva an blok včetně licence a 1. ligu a členství v ČMFS jednomu solidnímu zájemci, samozřejmě že by nesměl prodávat jednotlivé hráče a jednotlivé majetkové položky. Nebojím se toho, že by ubylo sponzorů, protože sponzoři raději budou podporovat poctivou firmu se skvělou značkou, nežli to, čím je Slavia dneska. Věřím, že budoucnost bude lepší, ale nesmíme si lhát ani nic nalhávat, nebát se pravdy.

                          • Re: Sokratovi

                            SKS70     před 14 lety 07.10.2010 12:49 |  
                            0 0

                            Ano souhlas, ale něco tu nehraje. R dobře ví, kam to směřuje a navíc to jeho mlžení-takhle blbej on není. Takže mám takový blbý tušení, aby správce neprodal aktiva nějaké nastrčené firmě s tajemnými majiteli (např. Key Investment) a tím udělají tůdle na Anglány a pan R bude Slavii ovládat nadále prostřednictvím jiných firem. Osobně dávám návrh, aby se ulice Slávistická v Mnichovicích nebo, kde to bydlí, přejmenovala na Tunelářská, Tunelářů, u Lumpíka, U tunelu Slavia .... atd.

                            • Re: Sokratovi

                              tantalos     před 14 lety 07.10.2010 13:06 |  
                              0 0

                              Pokud vím, tak Slavii teď majoritně vlastní (nebo ještě nedávno vlastnila) jakási firma Dartmoor z Ostrovů Sv. Kryštofa a Nevis. Nevím, jestli je ještě potřeba ta aktiva komukoli prodávat

                              • Re: Sokratovi

                                martin (přítel SN)     před 14 lety 07.10.2010 13:53 |  
                                0 0

                                Tak ta společnost vlastní ale pouze akcie, ne aktiva společnosti. Pokud by byl prohlášen konkurs, tak by aktiva spadla do konkursní podstaty a ovládal je konkursní správce. Ten, aby zabezpečil alespoň částečnou výplatu věřitelů musí aktiva prodat. Pro Slávii jako takovou, tím myslím hlavně fanoušky, by bylo lepší, kdyby prodal všechno jednomu solidnímu zájemci, který by pak mohl pokračovat. Peníze, které správce prodejem vydělá, použije na úhradu dluhů (nebo části dluhů nejspíš). Pokud by se však rozhodl správce pro likvidační cestu, tak rpodává každého hráče zvlášť, každý počítač, auto, logo, značku atd zvlášť. To by byl totální konec.

                                • Re: Sokratovi

                                  smely (přítel SN)     před 14 lety 07.10.2010 14:13 |  
                                  0 0

                                  a kde je odbor pratel, fan klub a dalsi respektovani slaviste ? proc vahou sve osobnosti nepozvednou hlas ? nrbo holt budeme muset za Platilem a Rosenem vyrazit my, pruvodem a defenestrovat ?