O Slavii

Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

První body si o víkendu připsalo jak slávistické béčko v ČFL, tak Hlučín v druhé lize. Naopak A dorost a D žáci poprvé prohráli, bez ztráty bodu tak zůstávají jen A žáci. Červenobílé týmy můžete vidět také v úterý a ve středu.

A tým
Hradec Králové - Slavia 0:0

Nudný výkon i výsledek zaznamenalo áčko Slavie a propadlo se tak o další příčku na osmé místo. Na poslední pohárovou příčku ztrácí už pět bodů.

B tým
Slavia B - Kunice 3:1

Béčko v šestém kole konečně bodovalo a hned poskočilo o skóre před béčko Jablonce na předposlední místo. Pavel Vyhnal je s pěti brankami jedním z nejlepších střelců ligy. Hned ve středu pokračuje liga vloženým kolem, slávisté hostí béčko Liberce.
středa 15.9., 17:00, Strahov: Slavia B - Liberec B

A + C dorost
Brno A - Slavia A 1:0
Brno C - Slavia C 2:3

A dorost v sobotu poprvé prohrál, úterní výhra nad Opavou by jej však mohla dostat zpět na první místo. C dorost naopak v Brně dokázal o branku zvítězit, v tabulce je šestý, ovšem má odehrány o dva zápasy méně než soupeři. První z nich bude dohrávat už v úterý.
úterý 14.9., 14:00, Strahov: Slavia A - Opava A
úterý 14.9., 16:15, Strahov: Slavia C - Opava C

B + D dorost
Slavia B - Most B 4:2
Slavia D - Most D 4:0

B dorost po třech prohraných zápasech bodoval opět naplno a vyrovnal si svou bilanci na 3 vítězství a stejný počet porážek. S devíti body je na šestém místě. D dorost zatím prohrál jediný zápas, zbylých pět vyhrál a je tak s patnácti body na druhém místě tabulky za zatím suverénním C dorostem Příbrami.

A + C žáci
Slavia A - Bohemians 1905 A 5:0
Slavia C - Bohemians 1905 C 2:0

A žáci zůstávají bez ztráty bodu na prvním místě tabulky české ligy st. žáků. Vedou o dva body před Spartou a Plzní, jsou také nejproduktivnějším týmem ligy. C žáci mají bilanci 5-1-0 a ztrácejí dva body na Spartu, jsou ovšem také jasně nejproduktivnějším týmem své soutěže.

B + D žáci
Náchod A - Slavia B 2:2
Náchod C - Slavia D 2:0

B žáci po remíze v Náchodě mají bilanci 3-1-1 a jsou v tabulce čtvrtí, D žáci ztratili body poprvé a jsou rovněž čtvrtí.

Ženy A + dorost
Soutěže žen a dorostenek mají další přestávku, nejbližší ligové kolo přijde na řadu až na konci září a v něm derby se Spartou.

Ženy - žákyně
Teplice (st.ž.) - Slavia (st.ž.) 0:8
Teplice (ml.ž.) - Slavia (ml.ž.) 0:8

Žákyně vezou ve druhém kole soutěží očekávaná vysoká vítězství z Teplic.

Hlučín
Hlučín - Sokolov 3:2

Hlučín poprvé v druhé lize bodoval a hned naplno. Nepovedený vstup do sezóny přinesl změny, kromě V. Schulmeistera přišel také zkušený golman Václavík, který nahradil v základní sestavě Berkovce, další změny v základní sestavě poslaly na lavičku také Milutinoviče. A protože chyběli vykartovaní krajní obránci Kindel s Marešem, jediným slávistou v základu byl tentokrát Zdeněk Zahálka. Při střídání se dostali do hry ještě Hošek a Vaněk. Hlučín zůstává poslední, na nesestupovou 14. příčku ztrácí nyní dva body. V neděli pak přišla zpráva o další výměně trenéra, J. Gürtler, který vystřídal po čtyřech kolech V. Daňka, odchází trénovat do Asie a nový trenér se hledá.

Tabulky všech soutěží najdete na stránkách svazu - zde.

Komentáře (52)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

    podol (přítel SN)     před 14 lety 13.09.2010 12:11 |  
    0 0

    Přátelé,dobrý den,přes tristní situaci našeho "A"týmu a i situace
    Slávie jako klubu,kterou nelze nenazvat jinak než katastrofickou,
    bez velkých nadějí do budoucna jsem tuto sobotu prožil nádherný
    slávistický den.Na tréninkových hřištích hráli A a C žáci proti Bohemians,obě mužstva vyhrála bez obdržené branky.A nejen to,
    slávisté hráli i pozemní hokej,házenou a i na hřišti na ragby bylo
    živo.K tomu krásné slunné počasí a všem bych přál vidět ty stovky
    malých slávistů v dresech,fandící tatínky,maminky,dědečky,babičky,
    přátelé i jen diváky.Jejich radost,zápal pro hru i hrdost na příslušnost ke Slávii,nejstaršímu českému fotbalovému klubu.Po
    dlouhé době jsem pocítil radost a uspokojení.Když to vidíme,
    nemusíme mít obavy o budoucnost Slávie,protože až tato mládež
    povyroste,měla by být pořád vynikající,tak jako dnes.Samozřejmě
    pokud Slávie neprohospodaří jako mnohokrát jejich talent,či
    do doby jejich dospělosti nepřivedou Slávii k bankrotu.
    Všem smutným Slávistům doporučuji návštěvu tréninkových
    hřišť a zápasy mládeže.
    Podol

    • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

      PetCC     před 14 lety 13.09.2010 16:48 |  
      0 0

      Někdy mám z těch slávistických diskuzí dojem, že by měl každý druhý slávista už spáchat sebevraždu z depresí. Měli by jste se trochu vzchopit, ty komentáře se opravdu už nedají číst. Tolik beznadějě nebývá ani na pohřbu.

      Autorovi předchozího komentáře se omlouvám, ale ten jeho mě dorazil.

      • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

        slaviator     před 14 lety 13.09.2010 17:10 |  
        0 0

        máš pravdu, po osmi kolech máme náskok na sestupové příčky čtyři body, tak si můžeme i dovolit prohrát, KJVCD a sestava je plná mladých hráčů, jak sliboval Platil, Dembelé dokonce byl i na lavici!

      • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

        DrFe1     před 14 lety 13.09.2010 17:27 |  
        0 0

        Kdybys byl opravdu slávista ane jen kibic, tak by ti taky nebylo veselo. Vzhledem ke hře ,výsledkům a (ne)činosti vedení Slávie v posledním už dost dlouhém období mi nepřipadají příspěvky na fórech něják přehnaně pesimistické. Když k tomu přidám ještě kauzu "ukradený stadion", tak je spíš s podivem, že je míra pesimismu tak nízká. A ten příspěvek výše mi připadá naopak optimistický tj. že je stále o co se opřít a budoucnost nemusí být jenom temná.

      • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

        hiker42     před 14 lety 13.09.2010 21:27 |  
        0 0

        pokusím se ti udělat radost. jsem opatrný optimista.

        věřím, že když ten zbytek hodnot "naší Slávie" majotitní akcionáři nevytunelujou, prodají rychle své podíly nějaké stabilní skupině, jejíž majitel není pravomocně odsouzený kriminálník, a ta pak bez váhání na hodinu vyhodí plešouna, zase se sejdeme v Edenu na dobrém fotbalu..

        jedna z mála věcí, když jsi na dně, je fajn. totiž, že hloubš už to nejde. my sice na dně ještě nejsme (pořád máme v kádru Hocina, Míňu, Adama), ale už se to celkem blíží.

        hlavně nepropadej panice!

        • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

          MarHud     před 14 lety 13.09.2010 22:04 |  
          0 0

          Co blbnete hoši?Pohřeb bude až v pondělí:-)))).Myslím,že by jste si měli objednat několik stovek hektolitrů černého.I když vzhledem k Vašim návštěvám,možná postačí jenom jeden hehehe.At žije ACS!!!!!!

          • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

            bongor     před 14 lety 13.09.2010 22:19 |  
            0 0

            To máš pravdu,pohřeb bude v pondělí a tobě jako vždy spadne brada.
            Nebude se točit černé ale žlutozelené na paměť nehynoucí ostudy českého fotbalu.Ať žije Žilina!

          • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

            slaviator     před 14 lety 13.09.2010 22:22 |  
            0 0

            Tak sice jsme na tom bídně, ale tak bídně, aby se opakoval loňskej rok, kdy jste to u nás ubetonovali na výhru, tak bídně na tom zase nejsme... /sarkasticky bych asi měl dodat, že letos to ubetonujem společně na 0:0 a ty hektolitry černýho budou potřeba na obou stranách, když fotbalistům to je jedno ..../

            • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 14.09.2010 09:52 |  
              0 0

              pravda , tak bídně aby sme DOMA dostali 1:4 na tom ještě pořád nejsme :))

              • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                whitesnake01     před 14 lety 14.09.2010 10:20 |  
                0 0

                noo... doufam ze mas pravdu :)

                • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                  Wommi     před 14 lety 14.09.2010 18:02 |  
                  0 0

                  ..ja myslim, ze jsme na tom hodne spatne a i bychom si to zaslouzili,...jediny stesti ale je, ze sparta hraje taky peknou tuzku, takze bychom bura dostat nemeli,...

                  • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                    slaviator     před 14 lety 14.09.2010 23:42 |  
                    0 0

                    Tak popravde receno, jestli vyhrajem 1:0 nahodakem ... a i prestoze pak Platil "poplaca" Jarolima za to, ze je vse super najednou a ze teda ten LJ, Coro, Kisel, Vlcek .. musi hrat, kdyz se vyhralo, anzto vitezna sestava se nemeni... a ze Dembele, Ragued, Kores ci Hora/Vyhnal zustanou na tribune... anzto se vitezna sestava nemeni... Tak u kazdyho jinyho zapasu by me to asi stvalo, ta neobjektivnost, ale pac je to Sparta, tak budu rad. Za jakykoliv vitezstvi... Smrk Sparte

  2. historicka tabulka brankaru

    kickme     před 14 lety 14.09.2010 00:57 |  
    0 0

    nevite nekdo prosim, jestli je na webu historicka tabulka ceskych brankaru s nejvetsim poctem ligovych vychytanych nul?

    diky

    • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

      slaviator     před 14 lety 14.09.2010 10:19 |  
      0 0

      přitom třeba Dembelé, ač muslim a měl dodržovat ramadán, tak kvůli tréninkům (narozdíl třeba od Cesseayho v Žilině nebo Wilfrida ve Spartě) ho nedodržoval, aby mohl naplno trénovat a mohl hrát... Přitom pro muslima nedodržet ramadán, to je docela velkej prohřešek a valná většina hráčů-muslimů ho dodržuje. A KJ ho stejně nechává na lavici, v lepším případě... Přitom by byl pro hru daleko prospěšnější než chodci Černý s Jarolímem

      • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

        whitesnake01     před 14 lety 14.09.2010 10:25 |  
        0 0

        podle me Cerny, Jarolim, Vlcek ven dokud je cas a mozna zbyde i na Ragueduv plat, Huba poslat na lavici a zkouset mlady, stejne tahle sezona uz je zadrbana

        • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

          slaviator     před 14 lety 14.09.2010 10:28 |  
          0 0

          přesně... a jelikož je tahle sezona zadrbaná, tak do brány Jaakola a Vaniak příští sezonu ať je trenér brankářů, ale registračku neroztrhává, kdyby náhodou ...

          • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

            whitesnake01     před 14 lety 14.09.2010 10:35 |  
            0 0

            ja bych bral i toho Zlamala, mame na nej opci asi na dalsi hostovani jak sem pochopil a pak by mohl prijit zadara, pokud teda do te doby neskrachujem :)
            drzet Vaniaka v brane je hrozne neperspektivni, neni to Hasek a hraje chudak pod injekcema a s artrozou, aby se mohl jeste ve stari hybat...

            • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

              DrFe1     před 14 lety 14.09.2010 10:40 |  
              0 0

              Dokud nebude novej trenér (a nejlépe i vedení), tak nemá cenu nad jednotlivými hráčskými posty vůbec spekulovat. To je jako řešit u potápějící se lodi se schizofrénním kapitánem jestli udělat takovej nebo makovej nápis na pravoboku. To nemá vůbec smysl. Nejlepší by bylo na Slávii úplně zapomenout (pokud bych to dokázal) dokud nebude KJ pryč a pak teprve začít zase fandit.

              • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                janko (přítel SN)     před 14 lety 14.09.2010 10:44 |  
                0 0

                Na mne to působí dojmem, že to KJ dělá na truc... Platil řekne že má za úkol postavit mladý perspektivní tým a on hned na to postaví to nejstarší co tam má a navíc pomine jak kdo zahrál v minulém zápase... No mi hlava nebere...

          • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

            quelhar (admin)     před 14 lety 14.09.2010 10:44 |  
            0 0

            Sezona teda zadrbana zdaleka jeste neni, pet bodu ztrata na poharove pricky 22 kol pred koncem je jiste dohnatelna. Cimz ovsem netvrdim, ze bych neuvital Jaakkolu v brane a minimalne Dembeleho v poli.
            Pro me za me, at je prvni stoper Koubsky (ostatne s nim v sestave jsme dostali dva goly ve ctyrech zapasech, bez nej osm golu ve ctyrech zapasech, takze statistika hovori jednoznacne v jeho prospech). Ale par mladsich, kteri by hrali v zakladu a na kterych to muzeme pro zbytek sezony postavit, porad jeste mame - Celustka, Dembele, M. Cerny, brzo Hlousek. A klidne i Kores, ostatne hur nez ostatni zaloznici nehraje.

            • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

              DrFe1     před 14 lety 14.09.2010 10:47 |  
              0 0

              Sezona není zadrbaná za předpokladu, že se Jarolím přes noc promění v Muríňa nebo alespoň ve Vrbu ........

            • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

              slaviator     před 14 lety 14.09.2010 10:57 |  
              0 0

              Sezona zadrbaná je, pokud budou ještě pár zápasů hrát Černý s Jarolímem a "střelec" Vlček... Místo Černého s Jarolímem do sestavy Dembelé a Ragued, místo Vlčka do útoku třeba Vyhnal... A místo Vaniaka, kterej hraje pod injekcema, ať už Jaakola nebo Koubský. Tzn čtyři změny v sestavě. A za chvíli už bude, snad, Hloušek schopen alespon střídat...

              • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                janko (přítel SN)     před 14 lety 14.09.2010 11:01 |  
                0 0

                Hele Lukáši ty tu nadáváš na KJ že nestaví kluky na svá místa a pak strčíš do brány Koubského... Dobrý:-)

                • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                  slaviator     před 14 lety 14.09.2010 11:06 |  
                  0 0

                  a kurvááááááááááá! tak teď už nebudu kejdžejovi nadávat, páč už chápu, proč hrávaj hráči na jinejch postech... :))))

                  • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 14.09.2010 11:37 |  
                    0 0

                    tak ruku na srdce , sezona je odepsaná, nějaký naděje bych si nedělal, maximálně když budem mít hodně kliku tak uděláme ten pohár, základ má bejt jasnej a tvořenej pro příští sezonu tudíž bohužel i bez Rabueda kterej je pro vedení nejspíš odepsanej , uvítal bych kdyby byl v edenu nějakej děkovnej plakát protože to co mu slavia dělá je něco hnusného a za to že hráč kterej to opravdu jedinej odmakal a jedinej opravdu i něco hrál si tohle nezaslouží takže by se slušelo mu patřičně poděkovat a popřát hodně štěstí v nějakým lepším klubu kde na něj nebude trenér srát a vedení ho vyhazovat přez noviny, ted ta sestava, Jakkola musí být jedničkou a připravovat se na to že ten post vyřeší dlouhodobě, obrana Koubský , Trapp, beky klidně Mikulu a Palka, Celustka by si zaslouzil nakouknout do Becka, zvlast kdyz tam uz dali Belaida, v zaloze Dembele, Kores, casem Hlousek ,M.Cerny, do utoku pak zkouset vsechno z becka postupne pak zapracovavat nasi nejvetsi utocnou "stáár" Naumova :))), samozrejme ktomu vsemu to chce novyho mladyho trenera nejlepe z vlastnich řad, , ted je čas pro skutecneho srdcaře co bude pracovat s mladyma protoze stejne neni kde jinde brát a ta praca je hodne nevdecna.

                    • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.09.2010 11:52 |  
                      0 0

                      Napadl mě Miroslav Janů, ten to s mladýma uměl podle výkonů Béčka. Ale nevíte co se s ním stalo?

                    • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.09.2010 11:52 |  
                      0 0

                      Napadl mě Miroslav Janů, ten to s mladýma uměl podle výkonů Béčka. Ale nevíte co se s ním stalo?

                    • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                      martin08     před 14 lety 14.09.2010 13:05 |  
                      0 0

                      nerekl bych ze je sezona odepsana, a zabalit to po 8 kolech kdyz na pohary ztracime 5 bodu s tim ze pristi kolo hrejem se souperem na one 3.pricce by bylo dost smutny. Obzvlaste kdyz na 2. a 3. pricce jsou takovy souperi - ze jeden jsme meli doma porazit (OLO - a meli jsme na to je porazit) a na druheho se 2x usmalo stesti a zvitezili de facto v 90min.
                      Ale letos je derby obzvlast dulezite, v pripade prohry na SPA utece na 8bodu. Osobne to vidim na holomajznu 0:0 ale stejne verim ze zvitezime, a herne se odrazime..a.. holt jsem nenapravitelny optimista. A takhle budu cekat a mluvit i za 5let.. I kdyz bez utocniku a nove s ignorovanim 2 rekneme nadprumernych hracu (jasne dembele to jeste musi prokazat:) to bude tezky, ale rikam si loni jsme hrali prd, ale v zapasech se "neporazenou" spartou jsem nemel pocit ze by byli buhvi jak lespi - i kdyz maj podle me kadr perspektivnejsi..
                      Treba ted uz do konce podzimu de facto vsechno vyhrajem (krome plichty na Slovacku teda:) a bude dobre:)

      • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

        jiras     před 14 lety 14.09.2010 22:21 |  
        0 0

        On si Dembélé dovolil makat na tréninku? Tak to ho KJ po zásluze potrestal... Jinak že je muslim ještě neznamená, že musí dodržovat ramadán, třeba to prostě tolik nežere, zrovna u muslimů by bylo dobře, kdyby bylo víc takovejch. A že by Wilfried byl muslim? S těma jeho fotkama už nějakej ramadán nehraje roli, ten je v pekle jasnej :D

        • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

          slaviator     před 14 lety 14.09.2010 23:58 |  
          0 0

          Tak teda nevim, ale mam pocit, ze muslimove maji nekolik hlavnich povinnosti - petkrat denne se modlit k Mekce, kdyz nevi smer Mekky, tak na vychod... Alespon jednou za zivot vykonat pout do Mediny, ovsem vylouceni z toho jsou osoby nemocne, ktere za sebe mohou vyslat "zastupce"... Nepit alkohol... A dodrzet pustni mesic, ramadan. Tzn nejist, nepit od vychodu do zapadu slunce. (Muslimum mimochodem vic vadi to nejist nez to nepit...). To je dukaz "odevzdani se Allahovi". Narozdil od Zidu z toho nejsou vynati treba vojaci, policiste ci zachranari/lekari, kteri pust dodrzovat nemusi. A u krestanu dneska malokdo (maso)pust dodrzuje. U muslimu to tak neni, tam ramadan dodrzuje mozna 99 % vericich. Vlastne Dembele je prvni muslim, o kterym vim, ze ramadan nedodrzuje. Pravda, asi ani Belaid, i kdyz on to s tema barama po zapadu slunce i asi stiha(l) ... :) btw toho Wilfrieda jsem nepochopil, proc by mel byt jasnej v pekle? (A propo, se zachrani tim, ze se opasa trhavinou a vyhodi do povetri Hrad a bude z nej mucednik a bojovnik dzihadu, ac Koran sice mluvi o boji ohnem a mecem, ale mysli tim /podle umirnejsiho vykladu/ boj pomoci slov, vyrecnost... ale nejsem muslim, pouze jsem cet Koran, protoze me to pred lety zajimalo a zajimala me blizkovychodni oblast... nejakej arabista by na to mohl mit uplne jinej nazor, ze ten ramadan treba vubec dodrzovat nemusi :)

          • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

            jiras     před 14 lety 15.09.2010 01:03 |  
            0 0

            Ano, dodržovat ho musí, ale jak říkám, třeba je muslim na papíře, občas zabouchá hlavou o zem a víc to neřeší. Zidane o sobě říká, že je nepraktikující muslim, taky se divil, jak tu víru někteří žerou. Třeba Ribérimu prý rozmlouval to, že se po každym gólu chtěl modlit, blázen... Byť je islám hrozně dementní a zaostalý a ten život podle příručky přímo vyžaduje (z toho taky ten fanatismus u spousty ručníkářů), tak se najdou i normální, aspoň nějacé, kteří se tak nějak přiblížili tomu našemu vnímání víry (křesťanství). Vždyť třeba kolik fotblaistů, kteří se pořád křižujou, dodržuje různé křesťanské tradice? Třeba sex po svatbě asi moc z nic ne, že :) A fotky Wilfriedova přirození myslím nejsou zrovna moc slučitelný s tímhle náboženstvím. Ale máš pravdu, že když se "obětujou" pro víru a zavraždí pár nevěrců, tak se očistí vše. Třeba se Bony vydá při derby za KJ. Minimálně dva zdejší přispěvatelé, nebudeme jmenovat, by to schválili.

            • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

              slaviator     před 14 lety 15.09.2010 06:58 |  
              0 0

              Jestli zaboucha jenom parkrat hlavou o zem, ale nedodrzuje ramadan, chlasta alkohol, nevykona pout do Mekky... tak to neni muslim, ale pokrytec. Protoze vsechno tohle je obsazeno v tom jejich pateru (jeste s nezobrazenim Allaha a nevim uz cim). To je jak kdyby krestan nedodrzoval desatero, podvadel, krad, nechodil do kostela a jen kazdou nedeli se doma pomodlil za odpusteni. Tak veri v Boha, ale krestan to podle me neni. Protoze nenaplnuje to, co krestana dela krestanem, stejne jako treba ten muslim viz vyse nedela to, co z muslima dela muslima. Nebo jak je dneska modni treba mezi hollywoodskyma herci ci i mezi podnikateli, byt "buddhista", to je sileny. Ale dost nabozenstvi, Dembele je chudak, nejdriv to slizne od Karla a nehraje a pak mu to spocita jeste Allah, ze nedodrzel ramadan :)

              • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                Ferguss     před 14 lety 15.09.2010 08:56 |  
                0 0

                Jen bych doplnil, že pokud je muslim v jiné zemi než muslimské má možnost si povinnosti vyplývající z ramadánu odložit. To znamená že si dny, kdy ho nedodržoval "odslouží" jindy až k tomu bude vhodnější příležitost.

                • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                  jiras     před 14 lety 15.09.2010 13:24 |  
                  0 0

                  V tomhle jsou nejlepší sikhové, ti se musí v cizí zemi přizpůsobit tamním pravidlům. Samozřejmě Evropa musí být multikulti až do tenkého střeva a tak se pro ně vymýšlejí různé výjimky, byť něco takového požadovat je proti jejich učení.

              • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                jane (admin)     před 14 lety 15.09.2010 10:44 |  
                0 0

                Treba jsou Dembelemu ukradeny ostatni lidi, co trpi, a tak na ramadan kasle :)

              • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                jiras     před 14 lety 15.09.2010 13:12 |  
                0 0

                Na tohle jednou dobře odpověděl Ice Cube (takovej ten černej herec z mizernjch černejch filmů [to je žánr, ne rasismus], který já nechápu, ale možná to jejich komunita vidí jinak). On je taky muslim (říká že je "natural muslim") a když se ho na to ptali, tak řekl, že víra je osobní věc každého člověka, že to není o tom, jestli někam chodíš, něco děláš, patříš do nějaký sekty nebo organizace, že je to jen mezi člověkem a Bohem, ve kterého věří. Takovej pohled mi vyhovuje, taky nechápu, proč si někdo nechá kázat od cizího člověka, kterej může být jinak pěknej hajzl.

                S tím podváděním a kradením je to trochu extrém. Že někdo žije z našeho pohledu normálně a ± poctivě (což v naší společnosti postavené na křesťanství tak nějak znamená, že to desatero víceméně dodržuje), ale sexuje se svou ženou pětkrát týdně a do kostela nechodí, pak to podle mě není pokrytec, byť na církevního hodnostáře to nedotáhne. Z pohledu muslimů třeba Dembélé taky nemusí být tak hroznej, jim by třeba víc vadilo, kdyby si, čistě ze zájmu o vzdělání rozšíření obzorů, ne konvertování, přečetl Bibli.

                • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                  slaviator     před 14 lety 15.09.2010 13:31 |  
                  0 0

                  No, takovej pohled máme, že jsme ateisté. A i křesťané víru "nežerou" tolik jako muslimové. Teda jako většina z nich. Ale Ferguss má pravdu, že si to můžou v cizí zemi později "nahradit".

                  Jinak kolikrát sexuje se svojí ženou, to je fuk. Protože je to jeho žena a v manželství sex nevadí, ba dokonce Vatikán pomalu začíná nejen tolerovat kondomy, ještě před deseti lety přitom oficiální stanovisko bylo, že to není v souladu s přírodou a že je vlastně lepší, když černoušci v Africe poumíraj na AIDS než aby se chránili... Nebo otázka rozvodů se vyřešila v křesťanství vlastně plus minus před sto lety, jak v jaké zemi. Někde trochu dřív, někde později. Křesťanství dneska už je hodně uvolněné náboženství, narozdíl právě od islámu. Proto nechápu, že se nějaký Čech může dobrovolně k němu inklinovat. Jako by muslimů nebylo málo už tak a jako by s nima nebyly už takhle problémy. Jinak mimochodem křesťanství je hodně různorodé, existují různé křesťanské církve (římskokatolická, řeckokatolická, pravoslavná, anglikánská, protestanstská a další desítky menších) a v některých z nich může být církevní hodnostář klidně i ženat. Pravda, na biskupa to dotáhnout nemůže, může být pouze nižší hodnostář, ale klidně to na toho hodnostáře dotáhnout může i s manželkou a dětma na krku... :)

                • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                  slaviator     před 14 lety 15.09.2010 13:37 |  
                  0 0

                  Jinak imho pokud někdo věří v boha, ale nechodí do mešity, do kostela, do synagogy, do chrámu; nedodržuje desatero nebo patero nebo kolikatero v tom či onom náboženství (třeba tu pouť do Mekky plus ramadán), nemodlí se, tak imho je to jiné nábožství už. Teolog by třeba řek, že je to podobný jako u křesťanství, kdy vlastně římští katolíci do kostela chodí, protestanté právě jak říkáš nepotřebují mezi sebou a bohem prostředníka, faráře, a do kostela tak nechodí. A tak třeba to je u islámu podobné. Vím, že neexistují jen sunnité a šiíté, ale že u islámu se uvádí občas i třetí skupina, která nevznikla na základě dědictví po Muhamedovi jako tyhle dvě. A třeba takovým muslimem je Ice Cuba i Dembelé, zatímco třeba Cesseay je sunnita/šiíta...

                  • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                    jiras     před 14 lety 15.09.2010 19:36 |  
                    0 0

                    Vy právníci, proč potřebujete mít všechno podle toho, co někdo naškrábe na kus papíru? Akorát to všechno komplikujete (osobní zkušenost, jednu mám doma :)). Pochopím to u smluv, ale v tomhle? Vždyť to odstřiháváš od zdravýho rozumu. Že by Dembélého zařadil nějakej politolog-teoretik do jedný skupiny a Cessaye do druhý, nebo jestli ho čtyři z pěti teologů zařadí mezi muslimy, to je úplně o ničem. Jestli někdo řekne, že se cítí být muslimem, tak je to muslim, nebudu řešit, jestli dodržuje nějaký náboženský povinnosti podle rozkazů, to je jeho problém. Vyprdni se na nějaký knížky.

                    Ad. ti teologové - zrovna nedávno byl pořad na ČT o nějakym oboru na teologický fakultě. Ptali se těch studentů, proč tam šli, když se tím nelze prakticky živit. Někteří tam soukali nesmysly, jedna holka to řekla na rovinu - prostě poslední škola, kde ještě brali. Takže asi takhle o tom, co si o teolozích myslím.

                    • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

                      slaviator     před 14 lety 15.09.2010 20:05 |  
                      0 0

                      No vidíš, a pak jedna teoložka si vezme multimilionáře a je za vodou (Klasnová-Bártová) :D Když řeknu, že jsem černoška, ale jsem chlap a jsem europoidní, nikoliv negroidní rasy, tak taky na to nebudeš brát ohled a budeš mě považovat za černošku, ač nebudu splnovat "vnější znaky"? U muslima za ty vnější znaky považuju právě modlení, výpravu do Mekky, ramadán. Plus jedním z pěti pilířů islámu je dávat nějaký procento (asi dvě tři...) příjmu na charitu. To osobně beru jako podružnej pilíř. A propo, asi sám víš, když to máš doma, že vlastně právnična se z náboženství vyvinula. :) U nás v kontinentální Evropě ani tak ne, ale třeba ve většině muslimských zemí dokonce pořád platí náboženství = právo. A bacha, ať teda tu tvojí nenaštveš nebo tě oškube :)

  3. Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

    slaviator     před 14 lety 14.09.2010 12:01 |  
    0 0

    Pátek 17. 9.
    Tisková konference na téma – zahájení spolupráce na charitativním projektu Teribear a informace před derby Slavia – Sparta (účast trenéři Karel Jarolím a Jozef Chovanec, hráči Karol Kisel a Erich Brabec)
    Press Centrum (13,00 h)


    - to jako se tam Brabec poplácá s Jarolímem po zádech a Kisel s Chovancem a všichni se usmíří? :))

    • Re: Slávistický víkend (11. - 12. 9.) - výsledky

      Gordon (host)     před 14 lety 14.09.2010 23:48 |  
      0 0

      to me poser...

  4. Šírl do MB

    venator     před 14 lety 14.09.2010 17:25 |  
    0 0

    a Toleski možná taky...hezký

    • Re: Šírl do MB

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 14.09.2010 18:10 |  
      0 0

      Spíš nechápu,proč jsme neangažovali útočníka Filipa Šeba, byl volný hráč,ale už se upsal Slovanu Bratislava.

      • Re: Šírl do MB

        slaviator     před 14 lety 14.09.2010 18:37 |  
        0 0

        protože je to cizinec a my teď máme na dva tejdny novou koncepci preferovat mladíky..... musíš si počkat do další nový koncepce :)))))

        • Re: Šírl do MB

          Kactus     před 14 lety 14.09.2010 22:03 |  
          0 0

          nedelej si srandu, prosim te, jaky mladiky? Vlcka? Lukase Jarolima? Jardu Cerneho ? Huba ? :) nebo, nedej boze, Vaniaka ? :) I kdyz, muj deda by jim vsem rekl ze jsou to mlade ucha, ale deda ma taky 91, tak si to muze dovolit :)

          Jinak, proc, uz opet, nemame zadnou reakci vedeni na tento marasmus? Jak byl bojkot, mohli se pretrhnout, ted nic ... cim to asi.

          • Re: Šírl do MB

            slaviator     před 14 lety 15.09.2010 00:05 |  
            0 0

            Tak vsichni tri jsou mladsi nez trener, o nejakejch dvacet let (krome Vaniaka, ten cca o patnact) - treba v Olomouci ma trener v podstate i vrstevniky na hristi, stejne tak v Ziline Hapal...takze jako chapej, ne, nemame stary hrace, kdyz jsou od naseho trenera narozeni dal nez olomoucti nebo zilinsti hraci od jejich trenera! :)

            A jinak, co bys chtel slyset? Ze prijde novej utocnik neuslysime. Ze budeme sazet na mlady hrace jsme slyseli, nakonec to dopadlo asi tak nejak podle toho prvniho odstavce... :-/ Ze hrajeme tuzku? Ale kdeze, proti Olomouci jsme meli smulu, byli jsme lepsi, kdybychom vyhrali a kdybychom vyhrali i nad ... a remizovali s ..., tak jsme na tom bodove lip jak Sparta. Takze vlastne je to jen smula vsechno. Banik Ostrava taky dneska/vcera hral bojovne, jen mel smulu, jako poslednich cca sedm zapasu....

          • Re: Šírl do MB

            slaviator     před 14 lety 15.09.2010 00:17 |  
            0 0

            Jinak vedeni je to asi uplne u prdele, i to kolik prijde fanousku. Provahali jsme situaci, kdy lidi chodili na stadion, kdy navstevnost byla prumerna nad deset tisic. I loni to bylo deset tisic... a to jsme nehrali jak z partesu, ale presto lidi chodili.

            Jednou z moznosti, jak se muze neco zlepsit, bude, jestli bude prijatej protikorupcni zakon. Tvrdej protikorupcni zakon, tvrdsi nez je zatim pripravovanej navrh. Umim si predstavit, ze by z verejnych penez nesmel ani korunu dostat subjekt s akciema na jmeno. A pote si umim predstavit narust financi do sportu treba i o 100 % oproti dnesku. Co se tyce cele EU, tak podle eurostatu jsme snad na 26. miste co se tyka prilivu statnich penez do sportu. Pak se neni co divit, kde je nas hokej a fotbal... Pritom sport, ten mladeznicky, by nemel byt vydelecnej, nemusi ani vychovavat novy Jagry a Nedvedy, ale uz jen to, ze by mel umet vychovat osobnosti drzici se fair-play i v "normalnim" zivote, deti by mely vice pohybu nez dnes (pry jsme 3. nejobeznejsi narod v Evrope, po Nemcich a nevim kom), s cimz jsou spojeny mensi naklady na zdravotnictvi (telesne zdatny jedinec ma statisticky i empiricky mene nemoci nez stodvacetikilovy tloustik ci osmdesatikilovej trinactileje kluk). A pak by proste bylo na vlastnicich jednotlivejch klubu, zda se doopravdy odtajni a budou dostavat miliony od statu na mladez nebo zustanou utajeni skrze akcie na jmeno a pak o ty miliony co dostavaj dnes, prijdou....

            • Re: Šírl do MB

              podol (přítel SN)     před 14 lety 15.09.2010 06:19 |  
              0 0

              Slaviatore,zcela pravda co píšeš,přesně vystiženo.Bylo by to řešení,protikorupční,účinná opatření a zákony a více peněz do
              sportu mládeže,výchova v duchu fair.play.Já se domnívám,že
              to však v dohledné době a v naší české společnosti je neuskutečnitelné.Dlouho jsem si myslel,že výkyvy Slávie v lize
              jsou normální periodou,že stěhování Klokana je jen přátelská
              pomoc,že bojkot jsou přehnané protesty.Dnes jsem dospěl
              k přesvědčení,že Slávie je záměrně a plánovitě tunelována
              neznámými vlastníky,kteří využívají její věhlas,množství příznivců
              a slavnou minulost.Až z ní vyždímají vše co se dá,potom ji
              ponechají osudu,s dluhy podstatně ještě většími než dnes,v
              zásadě neprodejnou.Z toho mám největší obavy a symptomy
              dnešního stavu tomu nasvědčují.Za svůj pesimusmus se omlouvám a co si nejvíce přeji je,abych se mýlil.Podol

              • Re: Šírl do MB

                slaviator     před 14 lety 15.09.2010 06:51 |  
                0 0

                No, ten pocit nemas toho, ze je Slavie tunelovana, nemas sam... Jsem zvedav, jak dopadne ten soud, kde ENIC napada VH z roku 2008, v utery. Zatim to bylo trikrat odlozeno, napocctvrty to snad uz neodlozi, at bude rozsudek jakejkoliv. I kdyz bude nepriznivej, tak proste bude asi lepsi, kdyz to bude za nama nez aby se to jeste tahlo. Protoze kdo by si vzal na krk koupi Slavie s tak nejasnym osudem? Minulej mesic jsem psal, ze se bojim, ze k insolvenci nekraci jenom Bohemka, ktery se tu vsichni smejem ze nema dvacet tisic v hotovosti, ale bohuzel i Slavie. Nikdo krome ucetniho Slavie nema novejsi data, resp oficialni data, mladsi tri let, takze to tak treba neni a treba prachy za prestup Sucheho apod jsou ukladany pod kolonkou "umoreni dluhu - za zadnych okolnosti na ne nesahat!" a proto neni na utocnika, obavam se ale, ze tomu tak neni a ze ty prachy proste nejsou. Pravdu se ale dozvime, a to jenom mozna, jestli bude ucetni uzaverka za letosni rok jednou vydana... Je to hnus. A je mi z toho pekne smutno, i z toho, ze Brno a Ostrava jsou zatim na padaka. Za rok podobnym zpusobem amaterismu ze strany vedeni, jestli skutecne nejsou prachy a tak nikdo neprijde a tym kolem LJ, Cora, Kisela, Vlcka a perspektivniho Vaniaka bude doplnen kluky z Becka, tak pod vedenim Jarolima budeme na padaka taky. Jestli se tim vycisti Slavie, tak jsem asi i pro. Jenze to budeme tak deset let bez poharu... A jestli se systemove neco nezmeni, tak az se vydrapeme zpet, tak nas koupi nejaci spekulanti nebo polomafiani typu Krize ci Starky (Pitr...). Uvidime. Jsem od prirody pesimista, ted to vidim ale kurva cerne

                • Re: Šírl do MB

                  Kactus     před 14 lety 15.09.2010 16:05 |  
                  0 0

                  Ja mam jeste takovej temnej pocit, ze to je neco jako Sazka a slavna Arena. Co jim to prineslo? Neskutecne dluhy. Stejne tak my jsme postavili stadion (nebudu ted resit vlastnickou strukturu) a co ted? Pocitalo se s LM kazdy rok, pak za 5 let stadion zaplaceny. Ale takto? pouze potize a cesta ven neni.