O Slavii

Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

Po letní přestávce se vrací seriál slávistických víkendů, ve kterých vás zveme na zápasy červenobílých.

A tým
Áčko s pěti body na kontě po třech kolech otevírá čtvrté kolo ligy zápasem v Brně. Domácí jsou přitom jediným týmem, který ještě nebodoval.
pátek 6.8., 17:30, Brno: FC Zbrojovka Brno - Slavia

B tým
Do nové sezóny ČFL vstupuje béčko jako vždy s obměněným kádrem a tentokrát také novým trenérem Pavlem Řehákem. V přípravě se slávistům docela dařilo, v generálce porazili Roudnici nad Labem 3:0. Navíc lze čekat, že v B týmu uvidíme některé hráče, kteří absolovovali přípravu s áčkem, například Martina Hurku. První zápas hrají slávisté v Písku, který loni skončil třetí, pět bodů před rezervou Slavie.
sobota 7.8., 10:15, Písek: FC Písek - Slavia B

A + C dorost
Prvoligové dorosty vstoupí do sezóny až příští víkend.

B + D dorost
Také dorosty hrající českou ligu zahájí sezónu až příští víkend. Zde stojí za pozornost fakt, že se v české lize st. a ml. dorostu nebudou potkávat se stejně starými týmy Sparty, neboť ta sestoupila do divize.

A + C žáci
Rovněž A a C žáci zahájí sezónu za týden. A žáci obhajují celostátní titul.

B + D žáci
A se začátkem ligových soutěží jsou na tom také B a D žáci.

Ženy A + dorost
Áčku i dorostenkám začíná liga stejně jako chlapecké mládeži příští týden.

Ženy - žákyně
Žákyním začínají soutěže dokonce až první víkend v září.

Hlučín
Protože se mnoho fanoušků zajímá také o výsledky Hlučína, rozhodli jsme se vám přinášet také informace o výsledcích tohoto klubu a jeho postavení v tabulce - samozřejmě se zaměřením na slávisty zde působící. V prvním kole prohrál Hlučín v Třinci 0:1, ve druhém se představí poprvé doma a bude hostit Karvinou, která v prvním kole rozdrtila Most (i s Kevinem Lafrancem) 4:0.
sobota 7.8., 16:00, Hlučín: FC Hlučín - MFK Karviná

Komentáře (94)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

    whitesnake01     před 14 lety 05.08.2010 11:43 |  
    0 0

    Nevite nekdo neco o tech testovanich? Ja nevim, Slavia testuje snad uz 6 utocnika a pritom mel prijit jen ten Madou. Navic ted ti dva strilely za becko jak dablove... Neprobiha ten skauting nejak tak, ze dojde Franta Cipro za Karlem, ze pro nej ma hrace, ten je ze slusnosti posle na hriste a pak se na ne vysere protoze on ma prece lepsi tipy :) Jinak me to hlava nebere, nejlepsi je, ze pak ani nevite co s nema je, proste zmizi a sou v prdeli, nateseni fanousci co se tesi na utocnika sou na webu jeste zjebani Zlamalem co se vubec zajimaji koho to Slavia testuje, ze by snad mohli prozradit nejake informace, to je fakt vysmech

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      Khadgar     před 14 lety 05.08.2010 12:02 |  
      0 0

      Protože už tu nějaký pátek je pravidlo, který se po případu Madou ještě zpřísnilo, že dokud neni podepsaná smlouva a všechno je v cajku, tak ofic. stránky nic nezveřejní.
      Měj pro to pochopení. Zlámal napíše, že testovaný hráč uspěl a probíhá jednání. Pak to padne protože třeba agent ucukne apod. a on to dostane od spousty chytráků sežrat.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

        DrFe1     před 14 lety 05.08.2010 12:32 |  
        0 0

        No mohli by to okomentovazt alespoň potom co toho hráče Jarolím odmítne. Takhle najednou o tom hráči není žádná zpráva a všichni se jenom dohadujeme, co , proč, jak ?

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          slaviator     před 14 lety 05.08.2010 22:55 |  
          0 0

          Presne tak, pak to muze vypadat navenek i tak, ze jsme se vsim spokojeni a ze nemusime nikoho hledat...

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            quelhar (admin)     před 14 lety 05.08.2010 22:58 |  
            0 0

            ?? Nemusime nikoho hledat a proto se tu v lete protocilo asi sest utocniku? To ti pripada, ze nikoho nehledame?

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              slaviator     před 14 lety 06.08.2010 00:03 |  
              0 0

              "...pak to MUZE vypadat, ze nehledame..." - ono i dost fanousku co chodi na stadion proste neprojizdi SN, ani je treba neznaj, neprojizdi cely diskuze na ofiskach, nema na to cas, a tak nabude dojmu, ze jsme nikoho nezkouseli, resp zkouseli jen Madoua, kterej se "buhvi proc nedotah, asi aby Rosen mel na novy faro". Kdyby byl souhrnej clanek, ze jsme testovali toho a toho, ale nevyslo to (ani by se nemuselo rozpitvavat zda vysoky naroky hrace, manazera,...) tak by i takovejhle fanda zjistil, ze se neleni. Takhle alemuze nabyt toho pocitu lehce. Odmysli si, ze vis o testovanejch hracich. Muze se o nich nekdo dozvedet krom SN nebo toho ze procte celou diskuzi na ofiskach?

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 09:46 |  
                0 0

                Samozrejme, staci cist clanky na oficialkach a do diskuze nemusis vubec vlezt. A budes vedet, ze do utoku se testovali Madou, Concistre, Soukouna, Dabo, Ouedraogo a Al Hassan.

                Jasne, kdyz je clovek liny si cist clanky, tak se nemuze divit, ze nic nevi. Ale clovek, ktery se o Slavii aspon prumerne zajima, tohle vi. A snad mu dojde, ze se temi testy jen nevyhazuji penize, ale ze se skutecne utocnik hleda. Pokud navic proleze diskuze, tak vi, ze jsme na tom financne spatne a kvuli tomu dost mozna stale nikdo neprisel.

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                  slaviator     před 14 lety 06.08.2010 11:51 |  
                  0 0

                  Myslíš, že všichni fandové chodí na internet? Když vezmu, že chodím za jižní bránu, tak vždycky když tam kolem se baví co jak a někdo řekne "na internetu psali, ...", tak neví.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

        whitesnake01     před 14 lety 05.08.2010 13:01 |  
        0 0

        Me by stacilo aspon vyjadreni: nemeli sme zajem, nehodi se do koncepce, nebo mel moc velke pozadavky, ktere neodpovidali prinosu pro tym, bla bla. Rudosi nebo Ostrava s tim problem nema, ono vlastne kazdy tym se vyjdaruje k testovanym hracum, jen ve Slavii ne a pekne me to stve

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 05.08.2010 13:35 |  
          0 0

          Souhlas. Ona Slavia tak nějak k k ničemu nepřijde s křížkem před funusem.. Klub, kterej je tak v riti, jak jsme my by si tohle za normální logiky nesměl dovolit, ale ..

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          quelhar (admin)     před 14 lety 05.08.2010 14:48 |  
          0 0

          Nekteri utocnici na testech uspeli, ale nedohodli se na financich a tak neprisli, to je myslim pripad Soukouny.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          Jachym     před 14 lety 05.08.2010 15:10 |  
          0 0

          Vyjádření "nehodí se do koncepce" v případě Brabce zůstalo nepochopeno... :-))

  2. Zajímavost

    ladas     před 14 lety 05.08.2010 12:10 |  
    0 0

    Jen me zaujala jedna vec tak jsem se s vami chtel o ni podelit. Prispivam poprve avsak clanky a diskuse procitam pravidelne a s velkym zaujetim. podivejte se na stranky baniku ostrava www.fcb.cz a tam je blog tomase petery. myslim ze je to hodne zajimave cteni a vysvetleni deni okolo klubu...

    • Re: Zajímavost

      Jachym     před 14 lety 05.08.2010 12:29 |  
      0 0

      Do Baníku a jejich problémů mi nic není a Peterou se stejně naše vedení asi bohužel inspirovat nebude... Nicméně Baníku budu stejně jako každému klubu z ČR účastnícího se evropských pohárů večer fandit.

      • Re: Zajímavost

        tantalos     před 14 lety 05.08.2010 12:40 |  
        0 0

        Taky mi do Baníku nic není, ale blog Peterův stojí za přečtení. Kdyby něco takového dokázal napsat Rosen nebo KJ, určitě by to zlepšilo vztahy klubu s fanoušky. Jenomže oba jsou nad něco takového povznesení... Ostatně od diváků mají pouhých 17 procent příjmů klubu.

        • Re: Zajímavost

          whitesnake01     před 14 lety 05.08.2010 13:02 |  
          0 0

          letos to bude tak 5% :)

        • Re: Zajímavost

          Wommi     před 14 lety 05.08.2010 13:04 |  
          0 0

          ..tak rosena bych pochopil, ale nedovedu si predstavit ze by takhle debatil KJ:)

      • Re: Zajímavost

        ladas     před 14 lety 05.08.2010 12:42 |  
        0 0

        nešlo mi o konkrétní problémy Ostravy, protože mě také upřímě nezajímají, ale přečetl jsem si článek o příchodech a odchodech před sezonou a prostě mne to zaujalo... spíše jsem chtěl poukázat na to jak komunikuje nejvyšší vedení s fanoušky jinde... myslím že by to zde mnozí ocenili...

        • Re: Zajímavost

          Jiri1     před 14 lety 05.08.2010 14:07 |  
          0 0

          Zdravim, komunikace s fandy je velmi zajimava vec, sam jsem si myslel, ze jde o velmi pozitivni vec a ze to fandy pritahne , po moznosti sledovat tuto komunikaci primo v realu si myslim, ze jde o nesmysl, protoze vedeni Vam stejne nepusti citlive veci ven, komunikujici bafik je posleze casto napadan, jsou mu predhazovany ruzne nesmysly a ve finale je zadan o odpoved na kazde hovno, kdyz nahodou je treba mimo republiku ci ma jine problemy , ma smulu je oznacen za neslusneho spratka , takze chut ke komunikaci mizi. Sis si myslim, ze jsou dobre on lainy s lidma z ruznych oblasti, treba ve Slavii slibovali Cipra , ja bych mel zajem treba o Tepese ci dalsi majitele Slavie. O tech posilach obecne ve Slavii plati letos, ze kdyz se hrac dozvi platove podminky , vetsinou se sbali a ztrati se , treba i bez vraceni klicu za hotel ci jeho skaut uz poucen predeslymi deji ci kolegy sice necha hrace tzv. ubytovat v Praze , ale uz mu shani angazma treba v Polsku. No a pak nas nejaky b..... prevleceny za obycejneh diskutujiciho poucuje , ze Slavia prece nemuze s nicim vyjet ven.

    • Re: Zajímavost

      spojka     před 14 lety 05.08.2010 17:41 |  
      0 0

      Zajímavé to je, problém je v tom, že je to hlavně lživé. Většina těch Peterových žvástů se dá snadno vyvrátit, zbytek jsou jen takové tlamocviky s jediným účelem - zalíbit se fanouškům.

      Viz odůvodnění prodeje karty fanouška FCB tím, že peníze ze karty jsou potřeba pro to, aby Petera mohl investovat do vyhřívání a Baník zůstal na Bazalech. Už když tohle psal a následně hlásil do televize, tak jeho pohůnek Bruzl mazal na radnici žebrat (řekněme spíš vydírat) město, aby vyhřívání zaplatilo. Jak to dopadlo víme všichni.

  3. Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

    wooodie     před 14 lety 05.08.2010 14:08 |  
    0 0

    Vzhledem k poměrně rozvířené debatě, bych se rád podělil o své důvody, proč jsem přestal chodit na Slavii. V podstatě mi nevadí Bohemians, logo, síň slávy, cedulka ulice U Slavie. Považuji to pro mne osobně za nevýznemné. Našel jsem x pádnějších důvodů proč nechodit a je mi nyní lépe.
    - vytrvalé zhoršování kádru od jara 2008
    - neustálé zhoršování hry od jara 2008
    - drahé vstupné, často hnené až do extrému, které jsem překousl při euforii z Ligy mistrů nebo titulu, ale ve světle všech ostatních bodů mě to už přijde trochu moc
    - amatérská komunikace SK Slavia Praha - fotbal, a.s.
    - amatérský marketing
    - nejasnosti ve vlastnické stuktuře, kde podle mnoha indicií patří většina skupině lidí kolem Pitra a Grosse, takže Slavia je defakto pračka špinavých peněz
    - lži kolem stadionu ("stadion má stejné vlastníky jako klub", "Slavia si nemůže nic diktovat, stadion není její", "Slavia si nemůže dát nikam logo, stadion není její". "Vstupné je vysoké, aby se co nejdřív splatil stadion Slavie") - z těchto rozporuplných parafrázovaných prohlášení plyne, že vše jsou jen lži. Drbat hlavu by si mělo hlavně občanské sdružení Slavia, které poskytlo zdarma pozemky v ceně přes sto milionů a nemá z toho nic než to, že stadion ovládá podivná netransparentní skupina podvodníků
    - absolutní nezájem o stálé zákazníky permanetkáře, žádná sleva na prodloužení permice (teď nevím, nechodil jsem již loni), výhodnost permice neexistuje, viz bod níže
    - zápasy v týdnu v nesmyslných časech (pro člověka pracujícího v Praze i mimo ni je skoro nemožné se zápasů v týdnu účastni, pokud nechce či nemůže šidit své pracovní povinnosti). Těchto zápasů bylo tolik, že cena permanentky je nad cenou lístků. Slavie pro změnu nic neudělala, naopak se k pondělkům přidal pátek.
    -rozchvácení peněz za Švece, Necida, Suchého, ligu mistrů, extrémní příjem ze vstupného ze sezony s LM,peníze nebyly vráceny do klubu, ale zmizely

    Racionálně se chovjící člověk musel Slavii opustit, pakliže jeho emocionální fanouškovská stránka nepřevážila. Klub to bude mít těžké, aby se vrátil tam, kde velmi krátce po otevření stadionu byl a mohl být.

    • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

      Jiri1     před 14 lety 05.08.2010 14:37 |  
      0 0

      Zdravim, tak jsem tady na webu, polemizovat s Vami nebudu , mate temer ve vsem pravdu, pro mne je to jeste horsi, protoze mohu sledovat komunikaci vedeni s fandy celkem zblizka i v jinych klubech i dalsi veci a priznam se , ze mi neni casto dobre po tele. Presto si kladu otazku v cem mohlo byt vedeni klubusdilnejsi, jiste treba ve vecech okolo stadionu, nebo tech zamotanych personalijich, nebo v cenove politice a v cem ne, asi neslo verejne deklarovat, ze jde verejnou arenu pristupnou komukoliv , kdo zaplati, asi neslo zverejnit majetnickou strukturu kvuli nekterym jmenum, asi neslo verejne resit problemy ve vedeni. A ke Zlamalovi, tento pan je dlouhodobou slabinou , jako tiaskovy mluvci je sice nejlepsi z tech co na Slavii pusobili, ale metody prace i rozsah treba neodpovidaji personalnimu obsazeni jeho useku, umel bych si ho spise predstavit jako reditele marketinku ci jako organizacniho managera i s pusobnosti k fandum. Jiste je treba uprimne rict, ze nas cekaji letos krusne chvile, jiste i mnohe prekvapive vysledky v lize bohuzel i na nas ukor, presto zustavam Slavistou, nemuzu zahodit tolik let fandeni, nemuzu prevlict barvu a jit fanditr treba Bohemce, ale je fakt , ze se mi to srdicka vkrada casto pocit zmaru a samoty fandeni, nebot vsichni mi pratele uz do Edenu nechodi.

    • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

      PetCC     před 14 lety 05.08.2010 16:15 |  
      0 0

      "vytrvalé zhoršování kádru od jara 2008
      - neustálé zhoršování hry od jara 2008" - podle mě, zhoršování kádru od roku 2003, zhoršování hry od roku 2001. Potvrzují to i výsledky Slavie v pohárech, vyjímka postupu do LM byla jen šťastná shoda okolností.
      Jo a na Slavii chodím pořád a nemíním na to něco měnit :-)

      • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

        Ravik     před 14 lety 05.08.2010 16:17 |  
        0 0

        Woodie je mi Tě opravdu líto.

      • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

        quelhar (admin)     před 14 lety 05.08.2010 16:23 |  
        0 0

        A co teprve zhorseni hry od doby, co skoncil karieru Pepi Bican... :o)

        • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

          PetCC     před 14 lety 06.08.2010 00:00 |  
          0 0

          To jsem nezažil. A to co jsem napsal, za tím si stojím.

    • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

      lassiter     před 14 lety 05.08.2010 16:42 |  
      0 0

      a až se klub vrátí tam, kde krátce byl, přijdeš zase?

    • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

      slimak     před 14 lety 05.08.2010 16:54 |  
      0 0

      tak tohle je fakt smutné;
      možná ti nedošlo, že ,,emocionální fanouškovská stránka" je to nejdůležitější, to že máš rád svůj klub ať se děje cokoliv a podporuješ ho v časech dobrých i zlých..hledat důvody, proč nechodit je opravdu smutné

      radim vždy fandit a neopouštět svůj klub a zároveń to nebrat tak vážně (je to jenom fotbal)

    • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

      rek     před 14 lety 05.08.2010 18:49 |  
      0 0

      souhlas !!

      • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

        staroslavista     před 14 lety 05.08.2010 20:51 |  
        0 0

        Vy jste profesionalní bojkotář myslím, že takoví jako vy na Slávce scházet nebudou.

        • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

          rek     před 14 lety 05.08.2010 21:29 |  
          0 0

          tak pokud vám stačí návštěvy kolem 4000, tak prosím...

          • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

            PetCC     před 14 lety 06.08.2010 00:01 |  
            0 0

            Mě stačí návštěva 2, hlavní je pro mě fotbal.

            • Re: Pár důvodů proč už nechodím na Slavii

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 10:56 |  
              0 0

              Tak toho se v Čechách jen tak nedočkáš..
              Jinak ta tvoje věta navozuje myšlenku, že kdyby Sparta hrála jako Barca, tak chodíš na Letnou: hlavní je přece fotbal.. já to mám teda trošku jinak.

  4. Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

    vlchan     před 14 lety 05.08.2010 17:13 |  
    0 0

    Největší problém (dokonce dlouholetý) Slavie jsou útočníci . Nyní jsem si přečetl soupisku slávistického béčka a jsem zdrcen ! Brankáři, několik obránců, mnoho záložniků a TŘI útočníci . Likvidace fotbalového oddílu Slavie bude úspěšně pokračovat. Děkujeme pane likvidátore Jarolíme !

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      Ravik     před 14 lety 05.08.2010 17:33 |  
      0 0

      heh to je fakt... na Slávku chodim od roku 1994 a jediným snajprem byl snad ten pouhý půlrok Necka. Kuku si před odchodem moc nepamatuju.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      rek     před 14 lety 05.08.2010 19:01 |  
      0 0

      Jarolím má alergii na utočníky. Jak vycejtí utočníka, začne kejchat.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      skman     před 14 lety 05.08.2010 19:24 |  
      0 0

      vsak becko kopiruje Acko hraje systemem 4 - 5 - 1... navic zde bude hrat v utoku i Zakostelsky ktery je napsany za A a nenastupuje pravidelne

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

        quelhar (admin)     před 14 lety 05.08.2010 19:39 |  
        0 0

        Dalsi utocnik je Hurka a to nemluvim o hlucinskych hostovackach Gulajevovi a Cousensovi - P. Hosek na ligu nejspis mit nebude, ale je to taky slavisticky utocnik na hostovacce.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          skman     před 14 lety 05.08.2010 20:08 |  
          0 0

          jasny na Hurku jsem zapomnel, ale ty hrace na hostovackach nemuzes jen tak stahnout... slo mu o aktualni pocet utocniku

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            quelhar (admin)     před 14 lety 05.08.2010 20:41 |  
            0 0

            Nj, jenze kolik utocniku opravdu potrebujeme? Acko nehraje pohary, to mas jen cca 18 zapasu za podzim, na kazdy zapas pouzijes tri, zbyle muzes pouzit v becku. Krom toho do becka muzes v nouzi posunout utocnika z dorostu.
            Ale jeden utocnik do acka by se hodil, zvlast kdyz Naumov je zraneny. Ostatne proto tu asi taky bylo nekolik testovanych utocniku. Ted je otazka, jestli se najdou penize na to, abychom treba Al Hassana mohli zaplatit.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 05.08.2010 19:42 |  
      0 0

      Když se hraje na jednoho klasického útočníka, tak jich zase tolik třeba není (plus např. ještě hráči na hostovačkách atd.).
      Zase nevytvářejme skandály tam kde nejsou.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      slimak     před 14 lety 05.08.2010 20:34 |  
      0 0

      tady to ale prece vubec neni o poctu, ale o kvalitě..klidne mit na soupisce acka 2, kdyz jeden z nich da 15 golu za sezonu...

      utocnici, ale proste v lize téměř nejsou, neni to problem jenom nás, ale vsech tymu...

  5. Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

    Viking     před 14 lety 05.08.2010 19:53 |  
    0 0

    Baník ven!!!

    To je hrůza, poháry si snad kromě Sparty a Plzně nikdo hrát nezaslouží.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 05.08.2010 19:59 |  
      0 0

      Uvidíme co Jablonec, ale zatím to vypadá, že by tam ta rudá Sparta mohla být osamocena..

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

        skman     před 14 lety 05.08.2010 20:38 |  
        0 0

        tak letos to bude bida ten koeficient...

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          whitesnake01     před 14 lety 05.08.2010 20:42 |  
          0 0

          a plzen uz taky prohrava s jednou cervenou, to je fakt hnus
          ten Jablonec je vylozene trapny, Ostrava mela smulu na rozhodciho, ktere je solidne zariz, nerikam to rad, ale doufam ze aspon Sparta nejaky ten koeficient uhraje

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          quelhar (admin)     před 14 lety 05.08.2010 20:43 |  
          0 0

          Ono se to dalo cekat, kdyz postoupili s mizernym koeficientem Plzen a Jablonec. Do toho jedno zklamani v podobe Baniku a je vymalovano.

          Jinak jeste ze jsme nekoupili Drska, v nove sezone je obrana Jablonce strasna.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      rek     před 14 lety 05.08.2010 20:50 |  
      0 0

      tak Jablonec tragicky v pohárech trapnej

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

        Viking     před 14 lety 05.08.2010 21:02 |  
        0 0

        Největší srágora je Koubek, který prý nemůže hráčům nic vytknout. Se sedmým týmem běloruské ligy...

        Není to smůla nebo nepřízeň rozhodčího, hlavní příčina je úděsná úroveň českého fotbalu. Prostě ty mužstva hrají na co mají a nic jiného v tom není. Pohárové koefiecienty jsou právě jedna z mála věcí, která reálně zobrazuje úroveň jednotlivých lig a je to tak správně.

        Pokud se české kluby budou chovat tak jako chovají, honba za výsledkem, okamžitý prodej alespoň trochu kvalitního hráče a dokud bude v lize osm zbytečných mužstev, tak sešup bude pokračovat.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          quelhar (admin)     před 14 lety 05.08.2010 21:09 |  
          0 0

          Dokud bude prodej za 100M znamenat pokryti skoro celeho rocniho rozpoctu, tak se hraci budou okamzite prodavat - a to i ti horsi, co stoji jen 20.
          Banik mel trochu smuly, ten dvojzapas byl minimalne vyrovnany, daleko udesnejsi je srovnani Jablonce s kyperskym fotbalem.

          A tak se ceskym klubum bude hravat lepe proti favoritum, kteri je podceni, jako Besiktas Plzen.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            Viking     před 14 lety 05.08.2010 21:16 |  
            0 0

            Ostuda je už hrát tedy vyrovnaný dvojzápas s průměrným běloruským klubem. Besiktas Plzeň možná podcenil, ale základem byla aktivní hra, hodně pohybu a nebát se. To Komňacký s Koubkem připosraně nasadí sedm defenzivních hráčů, resp. jednoho útočníka a potom se diví, že si s nima každej vytírá prdel a běhají bez míče. Jako bych viděl naše loňské pohárové zápasy.

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              whitesnake01     před 14 lety 05.08.2010 21:34 |  
              0 0

              co ma Koubek delat, kdyz mu rozprodaj pul kadru a hraje s takovyma mladochama, kdyby tam mel zkusenejsi hrace a promenili pulku sanci tak jim dali 5tku... Za to Komnacky jako trener pro Evropu vyhorel jak papir

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                jiras     před 14 lety 05.08.2010 21:38 |  
                0 0

                Na Jablonci je vidět jedna věc - ti hráči, kteří tam jsou místo aby byli u nás, nejsou žádnou ztrátou, pokud tedy máme vyšší cíle než nadprůměr v lize. Komňacký to samé.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            jiras     před 14 lety 05.08.2010 21:34 |  
            0 0

            S tím rozpočtem je to správně řečeno. Fotbal z prodejů hráčů žije, to je prostě realita a na to bych v tuhle chvíli nekoukal, protože to nelze samo o sobě změnit. Probudit se musí na svazu, vysrat se na nějakou československou ligu a věnovat se té naší Problém je, že ti co u nás dělají fotbal to nedělají kvůli fotbalovým úspěchům, spíš mi přijde že to mají na praní peněz.

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              Viking     před 14 lety 05.08.2010 22:03 |  
              0 0

              Hrát se s tím dá. Ale nesmí v českém fotbale vítězit alibismus, výmluvy a připosranost. Plzeň částečně ukázala že to jde, Hřebík tenkrát taky drilem tu Spartu někam dostal.

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 05.08.2010 22:15 |  
                0 0

                Jednoznačně se ukazuje, že bychom si vlastních pohárových výsledků měli daleko více vážit a méně kritizovat. Hráli jsme v posledních letech proti stejně silným nebo i výrazně lepším týmům a své jsme si uhráli. Ekonomickou úroveň fotbalu (státu, ekonomie atd.) nelze přehlížet nebo obcházet. Český fotbal není zdaleka v situaci, kdy by se dalo za české peníze, z českých hráčů a v českých podmínkách postavit mužstvo, které bude s jistotou procházet v evropských pohárech. V současné době nemáme útok, ale když vidíme čtvyři nejlepší týmy loňské ligy a třeba ještě Boleslav, tak v české lize prostě útočníci nejsou. Asi opravdu jedinou cestou je hledat v cizině a zkoušet a doufat.

                A závěrem, nechápu trenéry, kteří celou přípravu připravují tým na nějakou koncepci, aby v nejdůležitějším zápase riskantně experimentovali. Jestli Baník hraje stabilně na tři útočníky, nemůže najednou změnit systém na něco úplně jiného. Tah s nerozehraným Pitákem na levé záloze jsem u Komňackého taky nepobral. Ten sice sympaticky svůj tým zkritizoval, ale prohlásit okamžitě po zápase, že tým nebojoval a neplnil úkoly od trenéra, navozuje otázku, k čemu tam ten trenér vlastně je.

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                  YsoEz     před 14 lety 05.08.2010 22:45 |  
                  0 0

                  jo myslis Tiraspol je mi to jasny :)))

                  ad. Komnacky: tak porad lepsi nez KJ, kterej by tak leda kvaknul, ze hraci nepromenili sance a po inkasovanem golu uz se hralo spatne do zabezpeceny obrany nebo nejakej podobnej blabol. A hlavne: PRISTE UZ MUSIME NAPLNO BODOVAT!

                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 05.08.2010 23:14 |  
                    0 0

                    OK, Komňackého ti neberu, každý máme jiný vkus. Popravdě řečeno, je mi jedno, jestli KJ umí kváknout nebo ne. Seřvat hráče přes TV přenos mi nepřijde moc taktické. Důležitější je podle mne, jestli ty hráče umí připravit a nabudit. Možná jsem až příliš fanoušek, ale z mého pohledu Slavia pod KJ nikdy takový propadák jak dnes Jablonec neukázala. A to se v Jablonci roztáčely miliony a dělalo vše, co se Komňackému na očích vidělo.

                    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 10:11 |  
                      0 0

                      tak jen loni: tiraspol, lille doma.

                      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                        skman     před 14 lety 06.08.2010 11:33 |  
                        0 0

                        nemuzes srovnavat lille je jina uroven jejich rozpocet by nam pokryl 2 sezony

                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                    urs (přítel SN)     před 14 lety 05.08.2010 23:27 |  
                    0 0

                    nechci nic čikat, ALE :)))

                    kdyby se Tě vytrvale ptali několik let za sebou novináři na to stejné.., co bys jim odpovídal TY? :DD

                    já bych je odbíval taky těma KJ - frázema :)))

                    protože bych si z toho zkrátka dělal prdel a soustředil bych se na práci..

                    urs

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      Kactus     před 14 lety 05.08.2010 23:01 |  
      0 0

      hele a reknete mi nekdo proc chteji vsichni do poharu kdyz to je pak takova hruza?

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

        slaviator     před 14 lety 06.08.2010 00:13 |  
        0 0

        Po dnesku mam dojem ze je vyhlasena nejaka soutez o nejvetsi propadak nebo se snazi spolecne dokazat, ze kdyz rikame ze je spatne, ze se mylime a muze byt jeste hur... :-// Spatna reklama taky reklama, ale rupnout doma s Apoelem Nikosii a vypadnout je ostuda, to same vypadnout se sedmym tymem beloruske ligy. Na druhou stranu APOEL loni v LM remizoval na hristi Chelsea, takze to je taky tak trochu "medii (a fanousky) nesmyslne podcenovanej klub" jakym byl Tiraspol. Kde je ale ta doba, kdy si repre vytrela prdel s Nizozemcema, s Frantikama, s Nemcema? Kdy na klubove urovni jsme si vytirali prdele s Gruzincema, Slovakama, Madarama apod a hrali vyrovnane partie s Palermem, Sparta na Laziu, Sparta s Realem, Sparta dvakrat porazila Porto ktery o rok (resp dva) pozdeji s tou samou sestavou vyhralo LM a UEFU, kdy Slavia hrala semifinale UEFY... Dneska je to s Polakama, Madarama, Belorusama 50:50 a za deset let budem radi, kdyz nas neporazi FC Vatikan, pokud se neproberem aneprekopeme system

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 00:37 |  
          0 0

          Český fotbal nemá a nikdy nebude mít na to, aby vládnul Evropě nebo byl stabilně v jejím popředí. Úspěchy i neúspěchy jdou ve vlnách, silné generace nahrazují slabší atd. Od 30. let dodnes. Podobně má své vrcholy fotbal bulharský, rumunský, polský, ruský atd. Je třeba vychutnat si každý úspěch, nikdy nebude pravidelně opakovaný.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            slaviator     před 14 lety 06.08.2010 08:06 |  
            0 0

            Promin Huzgi, to co pises rika hodne lidi, ale prijde mi to jako prizdisracstvi tak trochu. Proc by nemohl byt cesky fotbal v sirsi evropske spicce (tzn pravidelna ucast na ME s nejakym tim postupem ze skupiny, pravidelna ucast v zakladni skupine MS, alespon dva ceske tymy pravidelne zakladni skupina alespon EL a nedostavat tam kazdej druhej zapas 0:3)? Podle me tam byt klidne muze, jen jde o to zmenit celej system. Zmenit vychovu mladeze, prestat vychovavat defenzivni hrace a naucit se vychovavat ofenzivni. Z ofenzivnich hracu pak treba v dorostu porad udelas defenzivniho, naopak je to dost tezky. Kdyz prisel KJ do Slavie, stavel ofenzivni hrace na defenzivni posty a jak jsme hrali skvele, byt po kolapsu na jare na Slovacku, s Plzni apod jsme titul tehdy nevyhrali, ale stejne jsme hrali pak na podzim 07-08... Musime udelat neco s ligou, to ze se spoji jeste s horsima Slovakama na tom nic nespravi. Ac jsem spise tak trochu odpurcem snizeni poctu ucastniku, protoze si myslim, ze mladi budou hrat jeste min nez dnes, ale mohlo by se to omezit nejakym poctem. Treba, ze v zakladni sestave musi byt ctyri hraci do 22-23 let nebo tak.... Ale nehazel bych flintu do zita. Ujel nam vlak ve vychove mladeze a vsystemu, protojsme ted tam, kde jsme. Ale vzdyt jeste v roce 2004, pred sesti lety!!! Jsme udavali trend (ofenzivniho) fotbalu...

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 09:37 |  
              0 0

              V dobe, kdy se fotbal vyrovnava a kdy je cim dal mene zemi, ve kterych se do fotbalu dava mene nebo stejne penez, to samozrejme bude cim dal slozitejsi. Ano, obcas se da vyhrat proti silnejsimu souperi, ale nikdy to nebude pravidlem.
              Ted nas koeficient radi nekam na konci druhe desitky zemi, ale realne uz patrime minimalne o pet pozic niz, mozna jeste hloubeji. Jsme tam jen proto, ze diky petiletemu pocitani je ten pokles pomalejsi. Ted diky neucasti Slavie se ten pokles prohloubil, trati na tom jak koeficient CR, tak koeficient Slavie. A jakmile ani Slavia nebude nasazovana v poslednich predkolech, tak bude taky vypadavat.
              At si to chces priznat nebo ne, je to proste o penezich. S rozpoctem kolem 5M Eur neudelas zazraky, musis prodavat, jakmile se objevi solidni nabidka (zvlast ted v krizi je solidni nabidka uz i pod 1M Eur) a nezaplatis ani evropsky prumerne hrace. Nemuzes si dovolit davat vic penez do mladeze a do vychovy, kdyz ti nepomuze stat nebo mesto, tak si nepostavis treninkove centrum.
              S ligou muzes delat psi kusy, ale dokud i v tech lepsich tymech, jako jsou ted Slavia, Jablonec, Plzen, Teplice nebo Olomouc nebudou hraci, kteri budou individualne alespon na evropskem prumeru co se tyce techniky a rychlosti, tak ti nepomuze nic. Porad budou hrat podprumerni hraci proti podprumernym (znova opakuju, ze to myslim v evropskem meritku) a nebudou nuceni se zlepsovat v zadnem smeru.

              Od pristiho rocniku se totalne prekope vychova mladeze, ale to muze prinest ovoce nejdrive za deset let. Ale pokud se radikalne nezvysi objem penez investovanych do fotbalu, tak to bude vypadat porad stejne a sic budou takto vychovani hraci lepsi, budou masivne odchazet do zahranici po povedene pulsezone v lize.

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 11:21 |  
                0 0

                Já s tebou zase nesouhlasím. Není to jenom o penězích ale především o lidech. Lidi v Čechách jsou podle mě "amatéři", kteří maximálně ve výjimečných případech (individuální výkony) překročí hranice ČR. Zbytek prostě víc nechce. Vyjádření KJ, který po 5 letech přišel s objevnou informací, že v Bayernu už to dělají jinak, je toho důkazem. On se celých 5 let nezajímal jak to dělá "konkurence"?

                Když to vezmu v obecné rovině, tak komunisti naučily Čechy "nic nedělat". Sám to vidím v práci. Zahraniční pracovníci jedou "normálně", ty čeští jenom hledají, kam se zašít a udělat co nejmíň práce. Samozřejmě to pak i ty ostatní, kteří by třeba i měli snahu pracovat strhává, protože si připadají jako "blbci", když ostatní kouří za rohem a oni se se pořád "snaží"..

                Myslím, že to jde i "bez peněz", jenom to musí dělat ty správní lidé..

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                  quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 15:01 |  
                  0 0

                  Bez penez to jde mozna kratkodobe jednu sezonu, kdyz se sejde nekolik faktoru. Ale dlouhodobe se proste nemuzes vyrovavat klubum, ktere maji nasobne vetsi rozpocet. Ted uz i v zemich jako je Kypr si muzou dovolit zaplatit kvalitni trenery a kvalitni hrace, kteri jsou o tridu vys nez hraci v ceske lize.

                  Ano, nejspis se u nas da pracovat lepe. Ale je podle me nesmysl si myslet, ze bez penez se da vytvorit dlouhodobe uspesny klub. Jakmile totiz prijde uspech, tak bude nasledovat exodus - kvalitni hraci odejdou, odejde treba i dobry trener, ktery dostane nabidku ze zahranici. Proc by meli kvalitni lide zustavat v CR, kde nejsou prostredky? Po kvalite bude poptavka a uz skoro polovina Evropy dokaze to, co je v ceskem prostredi kvalita, ocenit vyznamne lepe.

                  V minulosti jsme tezili z vyssi kvality ceskych hracu a hlavne nizsi kvality v jihovychodnich zemich - hrali jsme sice "Balkan cup", ale to jeste na Balkane neumeli delat fotbal. Ted uz v Turecku, Recku, Rumunsku, na Kypru, na Ukrajine do fotbalu proudi nasobne velke castky nez u nas a projevuje se to - jsou tam lepsi hraci a z dlouhodobeho hlediska budou v poharech uspesnejsi. A bude hur, brzy se totez bude tykat treba taky Bulharska, Beloruska, Srbska nebo Chorvatska. Nam zbydou na rovnomerne mereni sil zeme jako Svedsko, Slovensko, Polsko nebo Madarsko. Ten trend je v soucasnosti jasny a nevyhnutelny.

                  Pokud se fanousek nesmiri, ze LM bude vyjimecna zalezitost a skupina EL uspech, bude znova a znova zklamavan. Letosni poharova zkusenost je predzvest toho, co za par let bude normou.

                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 15:40 |  
                    0 0

                    A ty si myslíš, že tam ty peníze leje někdo z konve? Co třeba to Srbsko? Tam jako je pro sponzory a majitele zajímavej trh? Ne, oni se jenom naučili s těma prachama pracovat. Když prodáš hráče dostaneš za něj peníze. A je na tobě co s nima budeš dělat. A to se u nás neumí. Tady je fotbal jedna velká černá díra od svazu až po Tj Sokol Dynamo. To samý platí o lidech. Pokud s nimi umíš zacházet, vrátí se ti to. Tady se lidi flákaj. Odváděj špatnou práci. Pak se na to nikdo nechce dívat a tudíž nikdo nemá důvod aby do toho cpal prachy. Zkrátka to začíná u lidí a prachy jsou pomocník..

                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 16:15 |  
                    0 0

                    No asi to chce delat veci chytreji nez sparta i slavie po postupu do LM.. nakoupeni prumernych ceskych hracu a nabizeni vysokych smluv asi nikam nevede. I kdyz nejlepsi hraci budou odchazet (Necid, Suchy, Tavares), je nutno za ne hledat nahradu v dostatecnym predstihu, vic hrace vychovavat nebo kupovat v mladsim veku. Nemyslim, ze by to bylo jen o penezich. Slavie se vydala spatnou cestou.. krom toho zjevne prace lidi v nasem fotbale je dost podprumerna, vetsinou se tu jen divime tomu, co se v ty evrope vlastne hraje, ze se hraje jinym systemem, vsichni maj rychlejsi start na mic, umi presing.. nektery veci neni treba kupovat.

                    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 17:18 |  
                      0 0

                      Přesně tak..

                  • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 17:16 |  
                    0 0

                    Milan Luhový teď na Nově: Český fotbal zlenivěl. Lidé co se v něm pohybují nejsou nároční..

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                slaviator     před 14 lety 06.08.2010 11:55 |  
                0 0

                Souhlasím s Kmotrem, není to o penězích, ale o lidech. Místo toho, kdybychom vyhodili cca dvacet milionů (přestup plus plat) za Abrahama do kanálu, tak kdyby těch dvacet milionů se investovalo do mládeže, udělalo by se líp. To, že hráče budeme muset prodávat, to je jasný. Ale my si taky teda ty Necidy a Suchý musíme vychovat. A když jich vychováme dostatek, tak budeme moc být konkurenceschopní.

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                  Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 23:14 |  
                  0 0

                  nehledě na to že například DInamo Zaghrem si muze dovolit Modrice mit do jeho 23 let, kdy pro klub dost odehraje a pak ho strelí do tottenhamu za 16 mega liber, u nas musi kazdej kdo to dovede jit hned v 19 letech a nikomu to envysvetlis ze za dva roky ho prodas za dvakrat tolik + za tebe neco odehraje.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          Kactus     před 14 lety 06.08.2010 09:26 |  
          0 0

          A tam je problem - misto toho, aby male deti si kopali s micem, tak se na ne rve neco jako drz lajnu, odkopovaj mice, dodrzuj taktiku a kdyz se te nekdo dotkne tak padni. Vem si treba Holandsko a jejich vysledky v lize - 4:2 nebo 3:5 zadne prekvapeni. Pak samozrejme produkuji hodne utocnych hracu. U nas je to ta skvela taktika co prevazuje s vymluvou ze se praci s micem nekde hraci rodi. Pritom talentu se rodi porad plus/minus stejne, jen je nikdo nepodchyti.
          Pak se jenom pada a simuluje - treba ted na mistrovstvi to bylo videt. Takovy australani nebo kiwies, to kdyz je nekdo skopnul tak hned vyskocili a hrali dal. Ital upad a vypadalo to ze malem umrel :) A to se uci uz vsude v evrope snad.
          No nic, dnes porazit to nestastne brno.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 09:48 |  
            0 0

            Jak koukam na pocasi, tak to vypada, ze v Brne bude cely den prset, tak to bude jako v Ostrave zase na oranisti, to nevesti nic dobreho :o(

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            slaviator     před 14 lety 06.08.2010 12:01 |  
            0 0

            No právě. My se bijeme v srdce, jak skvěle zvládáme taktiku... Ale proboha, průměrnej prvoligovej hráč pak neobehraje jeden na jednoho ani průměrnýho prvoligovýho obránce, natož aby si troufl jeden na dva a zvládnul pak přihrát. Nikdo přece nechce, aby obehráli pět hráčů, aby z deseti střel na bránu v zápase padlo sedm branek, mě by pro začátek stačilo, kdyby se od žáčků odbouralo tohle taktizování a naučilo se hrát technicky a ofenzivně, už od mala. Taktika se pak dá vždycky "doučit", technika ne. Qelhar má pravdu, že se to bude předělávat, ale to je málo, pokud reprezentační trenér a trenéři předních týmů hrají připosraně nejen venku, na hřišti soupeře, ale i na domácím hřišti!

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              Kactus     před 14 lety 06.08.2010 16:32 |  
              0 0

              jo, vcera to bylo videt na Jablonci a M. Jarolimovi. V lize docela technicky hrac, tam ani jednou nepresel jeden na jednoho. Vlastne skoro nikdo, kdyz tak jenom nahodou, ze ho pretlacil, ale o nejake klicce nemuze byt ani reci. Vlastne i to pretlaceni bylo slabe, prislo mi, ze hraci Jablonce jsou jako z gumy, jak se odrazeli od Kypranu. A to za Apoel nehrali zadni 100 kila 2 metry hraci.

  6. Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 08:36 |  
    0 0

    Pane jo, to byl debakl. :( Špatenka, nechci mluvit o tom, že ekonomické podmínky se mění a kluby z východní Evropy nebo z Kypru jsou dneska výš než naše. Ale i tak by se s tím dalo pracovat podle mě. Problém vidím taky v tom, že v českém fotbale "nerostou" ofensivní hráči. Už někde od dorostu se jede na výsledky, hráči se učí bránit a taktizovat, ale když pak potřebujou někomu naložit a vyhrát, tak neví jak. Gól dají leda náhodou. Včera to byl jalovej a ustrašenej výkon od Jablonce, nepřesvědčivej od Baníku (i když měli i smůlu) a Plzeň jsem ani neviděl.
    To jen podtrhuje úroveň GL a nesmyslný války fotbalovejch agentů. Všichni hráči, hlavně mladí kluci si myslej, že jsou hvězdy a když pak dojde na věc, dostanou facku až se nestačí divit. Nejlíp to řekl asi včera Pelta.

    • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

      Wommi     před 14 lety 06.08.2010 09:29 |  
      0 0

      ..no je usmevny videt, jak je jablonec uplne na kolenou pri hre s "nejakym" kyperskym muzstvem..a pritom doma nyni patri k tomu nejlepsimu, co je v lize..to je des.

      • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

        martynko     před 14 lety 06.08.2010 10:37 |  
        0 0

        Von ten Pelta při poločasovym rozhovoru byl dost vyděšenej, v podstatě před zápasem nepočítal, že by nemuseli postoupit.. No jo, voni všichni ti Pekharti, Jarolímové a Krajčíci ani v Jablonci tu pohodičku nenajdou, Pelta jim rozhodně pád zpět do průměru trpět nebude, na to do klubu pumpuje nemalý prachy.

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 10:57 |  
          0 0

          A co tak zhruba říkal?

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            skman     před 14 lety 06.08.2010 11:37 |  
            0 0

            ze to necekal ze je zklamanej vykonem, ze doplnili muzstvo kvalitne tak aby bylo konkurence schopny v evrope a ted tohle, tak nejak to rikal... akorat ja to rikam svyma slovama, kazdopadne cekam ze 2 - 3 hrace prodaj, cekam ze Lafata, Jarolim pujdou... a Lafata mozna i do sparty kdyz ma ted problem s hraci v utoku pred posledni fazi LM

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              Khadgar     před 14 lety 06.08.2010 11:53 |  
              0 0

              Ten by jim ale byl k ničemu, poháry už hrál za Jablonec.

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              Wommi     před 14 lety 06.08.2010 12:01 |  
              0 0

              ..jo to mas recht, jim to tam poslou jako kompenzaci...

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          Khadgar     před 14 lety 06.08.2010 11:13 |  
          0 0

          No já jsem zvědavej jak to tam potáhnou dál. Z Evropy bude kulový, věčně to takhle držet nemůžou, tak budou muset prodávat. Ale koho?

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            Wommi     před 14 lety 06.08.2010 12:02 |  
            0 0

            pekhart pude do sparty:)
            a az se sparticka dostane do LM, tak ho tam jeste dobre zpenezi...:)

            todle se stat, tak se snad vsichni slavisti pudem strelit

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 12:22 |  
              0 0

              Já teda ne. Mě Pekhart nijak k srdci nepřirostl.. To sice nemění nic na tom, že by se nám hodil.

              • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                Wommi     před 14 lety 06.08.2010 13:03 |  
                0 0

                takhle, tady jsem nemyslen na to zda prirostl ci nikoliv, spis to, ze je to slavista, resp. odchovanec, ktereho treba mohla zpenezit slavia, nikoliv jeji uhlavni nepritel

                • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 13:52 |  
                  0 0

                  Tak kdyby byl jenom u nás a pak šel k rudochům, který by ho zpeněžili, tak ok. Takhle kdyby tam skončil přes 4 klub, tak už mě to nějak nebere..

            • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

              slaviator     před 14 lety 06.08.2010 13:35 |  
              0 0

              bude jim na dvě věci, protože za ně nebude moc hrát v LM ani v EL...

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          Wommi     před 14 lety 06.08.2010 11:46 |  
          0 0

          ...heh tak tam se pumpuje penez:)

          bohuzel je videt, ze i kdyby tu v cechach behal nejakej rooney nebo kdovikdo, tak kdyz mu to nikdo ani nepripravi, je to pomaly, apod, tak to stejne ten klub nevytrhne

        • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

          jiras     před 14 lety 06.08.2010 12:31 |  
          0 0

          Piták prej bere přes 200 tis. za měsíc, ten tu pohodičku zřejmě našel. Fyzicky je na tom příšerně a to i na poměry naší ligy. Krajčíka už někteří fans Jablonce posílají zpět k nám, kritizujou na něm přesně to samé, co loni my. Jarolíma jsme tam taky neprodali jako nenahraditelného hráče, že. Pelta je taky vůl, to si myslí, že z toho co nám nebo Sraltě odpadne dá dokupy tým pro poháry? Jak si nekteří přáli Drska - ten na ty poháry taky nemá (ne že by Koubský měl).

          Je vidět, že z ligy opravdu nemá smysl někoho brát. Buď si ty hráče musíme vychovat sami a nebo dál posílit zahraniční skauting. Až se zase objeví někdo jako Hloušek, tak to určitě nepřehlídneme, nikoho horšího nemá smysl angažovat. Tohle se mi říká dost těžce - bez třech až čtyřech cizinců v základu, kteří budou oporami, nemáme v pohárech v nejbližších letech absolutně šanci, leda bychom měli kopec štěstí.

          • Re: Slávistický víkend (7. - 8. 8.)

            slaviator     před 14 lety 06.08.2010 13:36 |  
            0 0

            Jo, posílit scoating, ale taky lejt víc peněz do mládeže!