Přípravná utkání

Slavia - Olympiakos 1:3

V prvním přípravném zápasu na herním soustředění v Seefeldu Slavia podlehla soupeři zvučného jména, Olympiakosu 1:3. Jedinou branku Slavie vstřelil Grajciar po přihrávce Vlčka.

Slavia - Olympiakos 1:3 (1:2)
Branky:
11. Grajciar - 6. Bravo Sanfelix, 34. Diogo, 83. Derbyshire

Slavia: 1. pol.: Vaniak - Čelůstka, Trapp, Koubský, Hubáček - J. Černý, Dembélé, L. Jarolím, Kisel, Grajciar - Vlček
2. pol.: Hanuš - Čelůstka, Trapp, Koubský, Hubáček (69. Mareš) - Janda, Ragued, Belaid, Koreš - Hora, M. Černý

Úvod zápasu byl bohatý na branky, když se už po šesti minutách prosadil po rohovém kopu Olympiakos a v 11. minutě vyrovnal Grajciar po přihrávce Vlčka, jehož vysunul vpřed Hubáček. Olympiakos pak byl zřejmě lepším týmem, přesto se Kisel dostal k hlavičce, ale nasměroval ji jen doprostřed brány. V 34. minutě šel znovu do vedení soupeř Slavie, když se hlavou po centru zprava prosadil Diogo Santo Luis. Do konce poločasu se slávisté tlačili k bráně Olympiakosu, ale do větší šance se nedostali.

Do druhé půle naskočila stejná obranná čtyřka, ostatní hráči se změnili. V bráně se objevil Hanuš, který po deseti minutách zneškodnil samostatný únik Babovice. V 71. minutě Ragued těsně minul po rychlém brejku Jandy. O chvíli později nepřekonal Nikopolidise v samostatném úniku Koreš. V těchto chvílích si Slavia vytvářela i další šance, jenže Milan Černý nejprve pálil nad břevno a poté jeho střelu stihl z brankové čáry vykopnout obránce. Neproměněné šance soupeř potrestal brankou Derbyshira, který udělal kličku Hanušovi po vysunutí za obranu Slavie. V závěru mohl ještě korigovat skóre Janda po přihrávce Milana Černého, ale brankáře řeckého týmu nepřekonal. Slavia tak podlehla Olympiakosu o dvě branky.

"Byla to dobrá konfrontace s kvalitním soupeřem. V prvním poločase jsme dostali dvě laciné branky. Přesto jsme po přestávce měli řadu šancí. Utkání jsme mohli zremizovat nebo i vývoj zápasu otočit. Místo toho jsme ale v závěru inkasovali po situaci, která zaváněla ofsajdem. Je to sice příprava, myslím ale, že jsme měli uhrát lepší výsledek," zhodnotil utkání pro oficiální web trenér Slavie Karel Jarolím.

Komentáře (66)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.07.2010 20:30 |  
    0 0

    Škoda, asi by to opravdu chtělo někoho do útoku, šance nějaké byly.
    Jsem ale zase rád, že obrana se sehrává v ustáleném složení.

  2. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    cindy     před 14 lety 04.07.2010 20:34 |  
    0 0

    A je to tady.
    První kvalitní soupeř v přípravě a....???
    Kdypak KJ dojde,že hrát ligovou špičku s jedním "starcem za zenitem" a dvěma ještě skoro dorostenci v útoku prostě nejde???

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      urs (přítel SN)     před 14 lety 04.07.2010 21:00 |  
      0 0

      dobrá dobrá, ale neudělala 3 chybky spíš obranná řada než kdokoliv jinej?? :-))))

      btw. o výsledku to zatim neni, a navíc s takovim soupeřem je ještě přijatelnej..

      urs

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 04.07.2010 21:13 |  
        0 0

        Myslím si, že nutnost udělat aspoň jednoho gólového útočníka vidí ve Slavii každý, včetně trenérů a vedení. Otázka je koho vybrat. V minulosti jsme zkusili všechno možné a složení útoku nás přesto trápí dlouhodobě. Uvidíme, co budoucnost přinese. Jsem si téměř jist, že ještě někdo přijde.

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          bongor     před 14 lety 04.07.2010 21:20 |  
          0 0

          Horší je,že příliš na výběr není.Třeba by bylo,ale zase na něj není....
          Takže musíme hrát s tím co je a na co máme.Je to smutný,ale těžko s tím něco udělat.Soupeř je zvučného jména,ale je tak na úrovni Panatinaikosu,který málem vyřadila nemožná ACS,takže vyhlídky nic moc.

          • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

            Barlblog     před 14 lety 04.07.2010 21:21 |  
            0 0

            Každý zápas ovlivňuje více faktorů. To bych neporovnával.

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      denydzlSKS     před 14 lety 04.07.2010 21:45 |  
      0 0

      tos čekal, že si s těma řekama podáme ruce, dáme jim dva kousky a půjdem na véču? oni tihle kluci z řecka nejsou žádný vořezávátka...s nima by jsme měli problém i v lepší formě..a skutečně si myslíš, že jarolím je spokojenej s tím co má v útoku k dispozici? měl mít madoua, nedopadlo to, tak holt momentálně musí stavět to co má, dokud někoho nepřivedem..
      to je ale jasný snad každýmu, komu to alespoň trochu myslí..jenže snažší je hned kibicovat, než zapojit mozek..

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      skman     před 14 lety 05.07.2010 07:42 |  
      0 0

      fascinuje me jak nekteri "fanousci" do vseho vidi jestli si myslis ze KJ nevi ze potrebuje nekoho do utoku tak vi, problem je ten ze muze prijit jen ten kdo je gratis, nejsou penize, ale to ocividne taky svedes na KJ

  3. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    Barlblog     před 14 lety 04.07.2010 21:24 |  
    0 0

    Každopádně utok se posílit musí, ale zapomínáme na to, že se musíme zbavit hráčů jako Volešák, Abrahám, Dens, Besta...

    Pořád je platíme a stojí to peníze, z jejich prodeje, nebo z ušetřených prostředků už se dá nějaký přestup realizovat.

    Když už si KJ prosazuje finského brankáře, co přivést někoho z finska do utoku? Proč ne?

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.07.2010 21:31 |  
      0 0

      To není špatný nápad. Otázkou je však koho? Nejsem si jist, zda máme tamní trh zmapován a zda už není rozebrán.

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      jiras     před 14 lety 04.07.2010 22:39 |  
      0 0

      Problém je, že i kdybychom takové hráče pustili zadarmo, nikde jim nedají srovnatelný plat, už kvůli tomu, že kdyby měli víc než je v těch klubech obvyklé, ozývali by se postupně další hráči a chtěli přidat. U hráčů na hostování minimálně část platu přebírá danej klub a Dens, pokud se odmítl vrátit, nemá na peníze nárok.

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        Barlblog     před 14 lety 04.07.2010 22:59 |  
        0 0

        To je samozřejmě oprávněná poznámka, ale pak by se vedení mělo snažit vyjít na světlo s takovou nabídkou, která je v rámci ligy zajímavá. Mnoho lidí tu navrhuje hráčské výměny, nebo zahrnutí hráče do přestupové transkakce. Není to jednoduché, ale myslím, že u některých našich hráčů to je reálné.

        Co se finska týká, nevím zda je přebrané, či nikoli, ale čistě "internetově mě zaujali tito:

        Jami Puustinen - http://www.youtube.com/watch?v=jEv_HES0du8
        Aleksandr Kokko - http://www.youtube.com/watch?v=iYe6LjGlyko

        Vysocí, oba bývalí reprezentanti U21. Testem bychom asi nic nezkazili, ale nevím, zda jim nezačala sezona, tolik času nemám... :-)

  4. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    romson     před 14 lety 04.07.2010 22:35 |  
    0 0

    tak podle me se asi bude opakovat minula sezona protoze neprisel zadnej hotovej utocnik a to je jasny asi vsem kdo je slavista a ne kokot co nakupuje zalozniky jako pominutej.

  5. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    whitesnake01     před 14 lety 05.07.2010 11:08 |  
    0 0

    jooo s Vlckem na hrotu..... to bude sezona jak se patri, doufam ze aspon to 7 misto zase uhrajem
    kazdopadne chvalim, ze mame konecne v priprave slusne soupere, to tu pekne dlouho nebylo

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 05.07.2010 12:18 |  
      0 0

      JJ. ty standardky, to je naše prokletí. Bránit je pod Karlem neumíme, kopat taky ne. Jen doufám, že k tomu Grco LJ nebude pouštět. :)

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        quelhar (admin)     před 14 lety 05.07.2010 12:27 |  
        0 0

        Nj. Uz treba proto se mi libi snaha najit noveho golmana, ktery nebude prikovany k brankove care a obcas nejaky ten centr ze strany stahne nebo aspon vyboxuje - a to pri vsi ucte k Vanousovi i pri vedomi, ze jeho prednosti jsou zase jine. Treba druhy gol, centr skoro od rohoveho praporku na male vapno, to si myslim, ze by golman mohl mit.

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          whitesnake01     před 14 lety 05.07.2010 12:32 |  
          0 0

          no ten neuznany gol, tam to Hanus pekne sprasil z mu to vypadlo... hold asi o sanci ve slavie nestoji

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 05.07.2010 14:43 |  
          0 0

          Souhlasím. To o Vaniakovi všichni víme, že raději čeká. I když na druhé straně tohle je obecný trend..že brankáři už nejsou ve vápně páni. Do gólmanů se chodí tvrději, nejsou na ně tak brány ohledy. už neplatí, že brankář zbourá celý vápno a urve balon. Každopádně výška je pro gólmana výhodou či skoro nezbytností.

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        urs (přítel SN)     před 14 lety 05.07.2010 12:34 |  
        0 0

        tak on na těch opravdu povedenejch "ofickách" :D hodnotil Kj utkání tak, že první 2 branky byly vpodstatě trapné..
        a když to vidím, tak ta první po tom úplně debilně kopnutém rohu byla fakt směšná a podskočit takovej bochan to chce fakt hodně umu :)))

        urs

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        smisek     před 14 lety 05.07.2010 13:16 |  
        0 0

        Tak golmana by jsme najít měli o tom žádná. Standartky nám taky nejdou. Jestli bude mladej Jerolím aspon trochu soudnej tak se k přímákům,rohům atd. ani hlásit nebude. Co se týče útočníka tak toho potřebujeme snad ze všeho nejvíc. Mě by se líbil Fořt. Vždycky se dokázal tak nějak nachomejtnout k míči a dával goly,což našim útočníkům ted chybí. A kdyby se náhodou neprosadil,aspoň by se zvedla vítoč piva :D

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 05.07.2010 14:44 |  
          0 0

          Dneska je bohužel i takovej Ford nad naše možnosti..

  6. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    Gordon (host)     před 14 lety 05.07.2010 22:17 |  
    0 0

    V reportu je nejaka chyba, nebo dotycny co sledoval zapas se asi pomatl- hubacek vysunul balon vpřed..... :D :D :D

  7. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    Ravik     před 14 lety 06.07.2010 09:34 |  
    0 0

    Nevíte nekdo jak to bude s bojkotem Ultras domácích utkání? Na Bohemku se počítám jde ne? To je venkovní zápas.... kotel bude tedy i na tento zapas na severu? Na utkani se Sokolovem jsem videl uz nejake zabrany na rozhrani vychodni a severni tribuny :-(

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      tolsimir     před 14 lety 06.07.2010 10:10 |  
      0 0

      Jde se fandit na Zizkov, kde budou pripraveny LCD obrazovky

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        harry     před 14 lety 06.07.2010 10:55 |  
        0 0

        toje doufám jen žert:-)

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          quelhar (admin)     před 14 lety 06.07.2010 10:56 |  
          0 0

          To doufas zrejme spatne...

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      spojka     před 14 lety 06.07.2010 10:47 |  
      0 0

      Na Bohemku by se jít právě nemělo, není třeba podporovat vstupným toho rudo-zelenýho lháře Přibyla a celou tu jeho partu. Jsou bez peněz a každej tisíc ze vstupnýho by jim byl dobrej na to, aby mohli o nějakou dobru protáhnout svojí existenci a vykládání nesmyslů o přebarvování Edenu.

      Na druhou stranu je stejně blbý jít s klokanama sledovat společně zápas na Žižkov (i když v oddělených sektorech). Jako slávista nehodlám nijak podporovat tu jejich šaškárnu se záchranou Ďolíčku, což je ve skutečnosti smysl celý týhle žižkovský akce. Navíc tam bude jen pár stovek lidí, zatímco v Edenu i přes bojkot pár tisíc (tím neříkám, ať tam jdeme), takže ten Žižkov bude v TV a v novinách podanej spíš jako akce pár desítek exotů. Bohužel.

      Trochu mě zaráží, že i potom, co se všude objevilo, že sektor Slavie zůstává na severu, se na to někdo zeptá :-) Zábrany jsou mobilní - takže už na Sokolovu byly postavený tak, aby oddělily sever i jih od protilehlý tribuny. Jinak se budou přesouvat podle zápasů Slavie a krys - vždy ohraničí jede roh, kde bude sektor hostů.

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        urs (přítel SN)     před 14 lety 06.07.2010 12:40 |  
        0 0

        SOUHLAS :-)

        pro všecky inteligentní slávisty (věřím, že je vás většina :D)

        NA BOHEMKU NECHODIT ani tam ani tam!!!

        ;)

        urs

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          mart     před 14 lety 06.07.2010 14:18 |  
          0 0

          Moc tomu nerozumim, tak snad jen otazka. Bude ten zapas v televizi?
          mart

          • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

            spojka     před 14 lety 06.07.2010 14:19 |  
            0 0

            Bude na Nově.

            • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

              mart     před 14 lety 06.07.2010 17:34 |  
              0 0

              Dik , uz sem si vzal volno....:)

  8. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    petrjir     před 14 lety 06.07.2010 11:06 |  
    0 0

    Nevíte někdo nějaké info o případných dalších posilách? Předpokládám hlavně o těch do útoku. Děkuji

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      spojka     před 14 lety 06.07.2010 11:11 |  
      0 0

      Prý se to řeší, ale ani bych se tím nevzrušoval. Jakej odpad asi seženou, když nemají peníze, do startu ligy zbývá pár dní a všichni vědí, že Slavie útočníka potřebuje?

      Za celou pauzu sehnali jen jednoho útočníka, a to zadarmo, přestože vykládali, jak útok je největší slabina (Horu nepočítám, přestože je to talent, to byl Tecl taky a Jarolím mu nedal ani čuchnout, tohle dopadne stejně). Nakonec se ukázalo, že za nás hrát nemůže, tak co asi teď narychlo vymyslej...

      Slyšel jsem něco o Střihavkovi z Plzně, která na tom finančně taky není buhvíjak a Jarolím chtěl Střihavku udržet už když tu byl poprvé, ale k tomu snad nedojde. Než takový kopyto, to ať tam radši hraje Standa.

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        Barlblog     před 14 lety 06.07.2010 13:03 |  
        0 0

        Skvělý příspěvek, jako od MarHuda...

        Osobně bych rád viděl všechny co momentálně kritizují v situaci, kdy vyjednávají s drahým hráčem a během jednoho dne dlouhodobá práce v...

        Utok se musí posílit, ale nebude to asi hned, hledání a jednání s hráči není 2x jednoduché.

        Zároveň si nedovedu představit Střihavku, protože bude drahý. GL je přebraná, v naší situaci bychom získali Kaloda, Jirouše, Škodu nebo někoho podobného a to je dost riskantní, protože to nejsou nijak zvlášť prověření hráči a neprosadili se.

        Sparta má vůbec hodně utočníků a zajímalo by mě, co s nimi bude dělat. Kadlec, Bony, Kweuke, Jeslínek, Lačný, Jirouš. Nemít výškové problémy, hned bych koupil Jeslínka. To byl obrovský talent a kdyby dostal šanci...

        Podobně je na tom Jablonec. Pekhart, Vukovič, Vošáhlík, Nulíček, Lafata, Melunovič. Taky s tím budou muset, po vypadnutí s EL, něco dělat.

        Psal jsem i o Finských hráčích, když už zkoušíme Jaakolu. Velmi mě zaujali dva hráči z FC Honka, o těch už jsem mluvil.

        Na Slovensku by se asi taky vyplatilo hledat. Lubo Bernath, Dušan Uškovič, popřípadě Lietava, který by ale stál hodně peněz.

        Všechno chce ale čas.

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          spojka     před 14 lety 06.07.2010 13:26 |  
          0 0

          Nechci se pouštět do nějaký debaty, bylo by to asi nadlouho, takže jen ke dvěma věcem:

          Mě zase udivuje tvůj příspěvek týkající se posil. Řeší se, že možná budeme mít brankáře z Finska a ty na základě toho vyvodíš, že by se odtud dal sehnat i útočník (jakou to má souvislost???) a hodíš do placu dvě absolutně nicneříkající jména. Jen protože jsou to Finové. Nikdo z nás je neviděl osobně kopnout do míče (videa na youtube opravdu neberu), nikdo neví, co jsou zač, ale ty tady o nich OPAKOVANĚ mluvíš jako o hráčích, o který by se Slavie měla zajímat... nevím, je to minimálně k pousmání.

          A co se týče tý kritiky v situaci, kdy nám vypadl útočník. S tím na mě nechoď. Současnej stav je výsledkem práce Jarolíma (toho hlavně) a nepřímo i jeho kamarádů od agentů (nebo spíše agentky) až po Ciprův skauting. Kdyby Jarolím nenatahal do Slavie hráče jen kvůli tomu, aby vypomohl oblíbené agentce (Vasiljevič, Ivanovič), kdyby její hráče naprosto nesmyslně nenasazoval do zápasu, kde šlo o desítky milionů (Hanuš), kdyby sem nenatahal a následně nevyházel hráče typu Abraham, aniž by za to nesl jakoukoliv zodpovědnost, kdyby kvůli osobním záležitostem nevyhodil s několikamilionovým odstupným Brabce, nebo kdyby si nenechával vyplácet plnej plat po dobu, kdy se rekreoval v Itálii, možná že by na nějakýho toho průměrnýho útočníka i zbylo... jenže o tom se na Slavii nesmí ani mluvit.

          • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

            Barlblog     před 14 lety 06.07.2010 13:58 |  
            0 0

            Souvislost to má přímou. Jednak jsou to cizinci z Evropské Unie, druhak, příchod hráče stejné národnosti je psychologický signál, který by mohl rozhodovat v případě absence v evropských pohárech, což je náš případ. Nevím jestli o tom víš, ale například Ragued přišel přesně za stejných okolností a myslím, že bavit se o jeho kvalitách je nesmysl. Několikrát jsem zdůraznil, že mě zaujali internetově a napsal jsem to jako MOŽNOST! Gianlucca Litteri přišel taky dík DVD a mnozí na něj vzpomínají. Navíc jsem se díval na statistiky a pokud někdo pravidelně střílí goly ve Finsku a hraje v U21, v GL by se bohužel neztratil.

            Někteří lidé si představují sehnání posil, trochu jako Hurvínek válku, všechno v dnešní době stojí peníze a jeden člověk, co si nechal PO PRÁVU vyplácet plat by asi naši situaci nezachránil. Jistě, nebylo to od KJ uplně fér, ale kdo by se na jeho místě zachoval jinak? Možná ty, možná já, ale ani jeden z nás na jeho místě nebyl. Pořád je to práce.

            Já nejsem zastánce KJ a vedení. Přečti si moje komentáře a zjistíš, že jsem hodně kritický, ale kritizovat za každou cenu nemá smysl.

            To co si řekl ve druhé části je pravda. Bohužel jsou to takové tradiční CO BY, KDYBY. Na to se nehraje. Problém je tady a my ho musíme nějak vyřešit. To že se to udělalo blbě víme, ale nepomůže nám to. Stejně tak nám nepomůže bojkot utkání podmíněný tak, jak to předvedli Ultras. Je to nesmysl na který nikdo nepřistoupí a hlavně nikde na světě se to takto neřeší.

            • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

              spojka     před 14 lety 06.07.2010 14:15 |  
              0 0

              Já chápu, že sehnání posil a všechno kolem není sranda, jen jsem se snažil naznačit, že do současnýho stavu nás přivedl zejména Jarolím a jeho kumpáni. Nějaká sebereflexe se evidentně nekonala (kdo by taky takový svinstva přiznal, že...), při tiskovce řekl jen něco, že chybou byly "kompromisy", což si vykládám tak, že ne vše bylo tak, jak chtěl... upřímně se toho stavu, kdy nebude dělat kompromisy, docela děsím. To už rovnou může dělat sportovního ředitele Nováková a z Jablonce se může s velkou slávou vrátit synovec. A tentýž člověk, kterej nás do týhle situace dostal, teď bude brečet, že to s těma útočníkama dopadlo tak, jak to dopadlo, že nemáme peníze na další, a proto máme problémy se střílením gólů...

              Jenže ono to už není jen o útoku. My máme problém třeba i se zoufalou obranu, kde neohrabaná dvojice Trapp - Koubský působí jak dvojka tréninkových kuželů. Máme problém vlevo, kde přes Hubáčka chodí jeden centr za druhým (podporu útoku už od něj nečekám), a přesto tenhle člověk zas dostane flek v základu před Marešem. Problém je i v záloze, kde bude donekonečna hrát v základu dvojice pomalých drbanů Kisel - J.Černý (první gól Olympiakosu jednoznačně jeho) a kluci jako M.Černý se na ně budou koukat z lavice. Nebo si snad někdo myslí, že Jarolím a Kisel přišli proto, aby seděli na lavici?

              Co tím chci říct? Že chybějící útočník je problém, ale i kdyby přišel buhvíkdo, tak se nic zásadního nezmění. Bude se zase hrát ta impotentní nekoukatelná nakopávaná, jako se hrála pod Jarolímem loni, protože většina hráčů není schopná hrát v rychlosti a v pohybu. Proto drbeme balony v záloze, proto je Hubáček vrací na stopery, proto budou lítat vysoký balony na Vlčka a vracet se zpátky. Takže vlastně nemá cenu toho chybějícího útočníka až tak řešit.

              Co se týče Ultras, tak s tebou v podstatě souhlasím. Nějaký pofidérní promítání a koncert (!!!) s klokanama na Žižkově opravdu nechápu a účastnit se toho nehodlám. To nemá s fotbalem a Slavií nic společnýho. Ultras slibovali otevřenej dopis vedení, kde se stanoví jasný podmínky odvolání bojkotu. Nestalo se nic.

              • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                Barlblog     před 14 lety 06.07.2010 14:26 |  
                0 0

                Tak já například pořád doufám, že po mistrovství světa JČ někdo koupí. Není to špatný hráč, ale je pravda, že záložníků je moc. Co se Kisela a LJ týká, tak ti přišli aby měla kabina vedení. Je to zacelení ztráty Brabce a hlavně Šmicra.

                Obranu bych nezatracoval a hlavně doufal ve zdraví všech obránců. Mareš je ročník 1991. Podzim se bude učit a jaro by mělo být jeho. Role se dle mého názoru prohodí. Hubáček je ale opora, na kterou se můžeme spolehnout. Jeho odchod by mrzel.

                Nejsem takový skeptik. :-) Je však pravdou, že pokud nepříjde utočník nadprůměrných ligových parametrů (7-10 golu za sezonu minimálně), bude sezona stejná jako minulá. V tom máš naprostou pravdu.

                • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                  spojka     před 14 lety 06.07.2010 14:39 |  
                  0 0

                  Já s prodejem JČ bohužel nepočítám, od začátku přípravy nastupuje v základu v té "silnější" sestavě. Loni byl dlouho mimo kvůli zranění, netuším, kdo by si mohl koupit třicetiletýho pomalýho hráče po zranění. Na Česko má příliš vysokou smlouvu a na zahraničí nemá kvalitu. Vsadil bych se, že tu zůstane a bude hrát v základu.

                  Co se týče útočníka, tak prostě nevěřím, že v týhle situaci (čas, peníze) je možný sehnat někoho nadprůměrnýho. Cipro a spol. na to měli rok, aby někoho našli. Našli jednoho kvalitního (Madou) a dva, kteří nestojí na řeč (Soukouna, Dabo). I k tomu Horovi se nakonec dostali až poté, co nevyšel jeho přestup do Plzně. Že by najednou teď sehnali něco lepšího? To už by tu byl na začátku přípravy.

                  Často zmiňovaná možnost - počkat si na vypadnutí Jablonce v předkole EL - mi taky nepřijde, jako řešení, ačkoliv ta pravděpodobnost vypadnutí je u Jablonce dost velká. Starýho a drahýho simulanta Lafatu bych tu viděl nerad, Pekhart není pro Jarolíma téma a ze zdravých hráčů tam zbývá Vošahlík. A to je taky slabší průměr.

              • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                quelhar (admin)     před 14 lety 06.07.2010 14:43 |  
                0 0

                K tomu druhemu odstavci - podobnou pasaz bys mohl napsat o jakemkoli tymu Gambrinus ligy.

                Jinak soudy o tom, jak se bude nebo nebude hrat, to bych nechal az na sezonu.

                • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                  spojka     před 14 lety 06.07.2010 14:51 |  
                  0 0

                  No u některých týmů Gambrinus ligy vidím dokonce i snahu posilovat slabší posty, nebo aspoň v takový míře nenakupovat nesmyslně zbytečný hráče (tu dobu, kdy přes stamilionový dluhy, byl k Belaidovi, synovcovi, Volešákovi pořízen ještě Vasiljevič, si asi pamatujeme všichni). Letošním příklad budiž třeba Kisel.

                  S hrou samozřejmě budeme muset počkat na sezonu, nicméně když opakovaně nastupuje do zápasů stejná základní sestava, která se dá podle zkušenosti s prací KJ v jeho očích označit za tu "silnejší", a když ta hra vypadá stále stejně, tak se dá leccos vyčíst...

                  • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                    quelhar (admin)     před 14 lety 06.07.2010 15:07 |  
                    0 0

                    Ke druhemu odstavci - souhlasim, ze opakovane nastupuje stejna sestava. Ja to kvituji, aspon maji moznost se hraci sehrat. Hra vypada stale stejne? To se mi tezko soudi, videl jsem prvni zapas s Plzni, v Celakovicich ani Vcelnici jsem nebyl a pak jsem videl Kladno a Sokolov. Herni projev mi v tech zapasech pripadl s prihlednutim k dane fazi pripravy v poradku - dobra kombinace, vyborny Grajciar nalevo (ac je zato KJ soustavne kritizovan, tak tam hraje proste vyborne) a v poslednich zapasech take zlepseny vykon Standy v utoku. Ackoli se hraje 4-5-1, je snaha vyhnout se zbesilemu nakopavani na Standu a vysokym centrum, naopak vidim snahu o strelbu ze stredni vzdalenosti. Mi se ten fotbal docela libil. Vidim tam taky moznost sestavu ozivit nasazenim Jandy, Korese nebo M. Cerneho.

                    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                      spojka     před 14 lety 06.07.2010 15:18 |  
                      0 0

                      To holt záleží na úhlu pohledu každýho z nás :-) Já tu stejnou sestavu nekvituji, protože v ní jsou hráči, u nichž nevidím, žádný přínos - Hubáček, neviditelný Kisel nebo J.Černý, kterej hraje jen dopředu.

                      Co se týče hry, tak ano - kombinace dobrá, ale nikam to nevede. Záloha si donekonečna přihrává balon mezi sebou do stran, až se soupeř stihne postavit do bloku. Co se týče Standy, tak se obávám, že proti Sokolovu by se v první půli prosadilo i dost lidí, kteří seděli na tribuně :-) Je třeba se podívat, s kým jsme hráli - Plzeň nám dala 3 góly, Kladno i Sokolov byla ze strany soupeře zoufalost. A i přesto nám dal Sokolov dva góly. Uvažování Trappa nebo Vomáčky při gólech třeba nechápu doteď a nevidím důvod, proč by se to nemělo v sezoně opakovat. Přišel první těžší soupeř - Olympiakos - a poměrně jasná prohra (online komentář i pozápasový hodnocení Jarolíma beru s rezervou, tohle jsme slýchávali loni často).

                      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                        quelhar (admin)     před 14 lety 06.07.2010 15:36 |  
                        0 0

                        Plzen nam dala tri goly, pricemz ten v prvni polocase byl "normalni" a zbyle dva byly po tecovane strele z kroku z vapna a druhy po luxusnim namazani Hoska Horovi. Jinak v prvni puli ta ackova sestava Plzen prehravala a vytvorila si vic sanci, jen je nepromenila. Nicmene to byl prvni zapas po kondicnim soustredeni a jako takovy pro me nema prilisnou vypovidajici hodnotu. Souhlasim, ze Kladno a Sokolov byla ze strany soupere zoufalost. Ale jestli diky tomu nabere Standa trochu sebevedomi, tak to rozhodne ma svuj prinos :o)
                        A konecne Olympiakos - ten souper je kvalitou podle meho nazoru uplne nekde nez my. 1:3 je porazka o dva goly, tedy pomerne jasna. Ted je otazka, co si z toho zapasu vzit. Treba to, ze prvni pule hrana se silnejsi sestavou, skoncila 1:2, kdy druhy gol by novy golman mohl chytit. Ze jsme Olympiakosu dali branku (kterou pripravili Hubacek s Vlckem!). A taky to, ze hraci mohli videt, ze i proti takovemu souperi se da hrat.

                        Rekl bych, ze Poznan a Kluz budou mit co se tyce kvality soupere vice vypovidajici hodnotu smerem k lize.

              • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                smisek     před 14 lety 06.07.2010 18:17 |  
                0 0

                Tak k těm Ultras... Já to chápu naprosto jasně. Bojkot podpořím(a kdyby z něj nakonec sešlo tak já stejně chodit nebudu),vždyť vám nevadí platit lístek těmhle mocipánům? Vám nevadí že budeme zřejmě jž od jara v NAŠEM Edenu koukat na nějaké zelené sedačky?

                A další věc zápas s klokanem a sledování ho na Žižkově... Vy radši půjdete do Edenu kde budeme vedení jako hosté??? V Edenu MY hosté? Nedovedu si to prostě představit. A teď si vezměte kdyby se sešlo co nejvíc lidí narvali jsme spolu s bohemáky Viktorku a do Edenu by skoro nikdo nepřišel. Mediální ohlas jako blázen a třeba by se ti nahoře chytli za rypák. Jenže to vy,počítačoví stratégové nikdy nepochopíte..

                • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                  quelhar (admin)     před 14 lety 06.07.2010 18:46 |  
                  0 0

                  Ja radsi pujdu do Edenu. Protoze z meho pohledu je pocit domaci/hoste tvoren tim, jak se na tom stadionu citim. A ja se v Edenu citim doma, i kdyz jsem tam administrativne veden pro jeden zapas jako host. A stejne tak bych se rad snazil, aby se tam i hraci na hristi citili jako doma a aby klokan vedel, ze v Edenu si nikdy pravy domov nevytvori.

                  Mi naopak nejde do hlavy, ze Ultras, kteri se vzdy bili (obrazne) za Slavii nejvic, to ted proste vzdaji a nechaji klokana si tam ten zapas odehrat v klidu. Vzdyt jaky bude rozdil mezi timhle zapasem a jarnim zapasem? Jen v tom, ze Bohemaci nebudou v kleci pod obrazovkou, ale o dva sektory vedle na jihu. Ale kdyby byl plny sever slavistu, tak ver, ze se tam klokan nebude citit jako doma.

                  No a ohledne zelenych sedacek, to je furt dokola, Pribyl si nekde zacne honit triko a vsichni mu to zerou. ESide nema prachy, Bohemka je zadluzena az po usi a budou se platit statisice za vymenu sedacek? To mi proste nedava smysl.

                  • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                    quelhar (admin)     před 14 lety 06.07.2010 18:48 |  
                    0 0

                    Doplneni - mam na mysli zapas letosniho jara, ne toho pristi rok.

                  • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                    spojka     před 14 lety 06.07.2010 19:09 |  
                    0 0

                    Co se týče těch sedaček, tak ty opakovaný Přibylovy výkřiky jsou zajímavý i s ohledem na to, jak se vyjádřil Oravec z CTY:

                    "Pokud třeba měli fanoušci Slavie strach, že jim budeme jejich červeno-bílý stadion přemalovávat na zeleno-bílo, tak je mohu uklidnit. Řešili bychom to barevnými potahy na sedačkách, které by se natáhly vždy jen na naše domácí utkání."

                    Takže Přibyl opakovaně popírá slova svýho nadřízenýho (i když je možný, že by to zafinancovala P10, pokud by její vstup do Edenu skutečně schválili).

                    Nicméně nějaký oficiální vyjádření Slavie (Rosen, Platil, Zlámal), který by Přibyla vykázalo do patřičnejch mezí, by rozhodně neškodilo. Zvlášť pokud má Rosen opravdu v Eside podíl. Nějaká informace v diskuzi od O.Zlámala takovou váhu prostě nemá.

                    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                      quelhar (admin)     před 14 lety 06.07.2010 19:35 |  
                      0 0

                      Taky je otazka, jestli se Slavia oficialne vubec muze vyjadrovat k pusobeni jinych klubu v Edenu. Muze to mit zakazano v najemni smlouve.

                    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                      miros     před 14 lety 07.07.2010 10:23 |  
                      0 0

                      Z potahů na sedačky je vidět, že klokani jsou mimo mísu. na žádném stadionu látkové potahy nejsou povoleny, kvůli požárním předpisům. Přibyl vede "zelenou politiku" aby si usmířil fanoušky, které potřebuje do Edenu dostat. Slibuje neproveditelné. Pak jenom řekne že se to nepodařilo zajistit a bude hotovo. Laciné a hloupé.

                • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                  spojka     před 14 lety 06.07.2010 18:48 |  
                  0 0

                  Čti pořádně - na Žižkov nejdu, do Edenu na Bohemku taky ne. Nehodlám podporovat ten Přibylův spolek ani vstupným do Edenu, ani vstupným na ten cirkus na Žižkově. Nevím, proč bych se měl účastnit nějakýho společnýho promítání a koncertu, kterej se vůbec netýká Slavie a jeho jediným smyslem je podpora Ďolíčku. Nezajímá mě Bohemka, nezajímá mě Ďolíček, nebaví mě jejich každoroční žebrání o příspěvky a otravování s kauzama tří (nebo kolika) Bohemek.

                  Mediální ohlas jako blázen??? Haha, jedna věta v Dohránu, tisková zpráva ve Sportu, to bude tak všechno. Pár stovek lidí někde na Žižkově nebude nikoho zajímat. V Edenu bude pár tisícovek bezpáteřních Bohemáků, kterejm to nedá a nakonec přijdou, takže na ligový poměry bude průměrná návštěva, ale žádný pozdvižení z toho nebude.

                  Co se týče "mocipánů" a "papalášů" - proboha, kolik ti je? :-) Tyhle dvě slova jsou slyšet na Slavii i na netu od 14ti-letejch "ultras" pořád, samej "mocipán", "papaláš". To ti doteď nevadilo, že platíš těm "mocipánům" odjakživa? Nebejt toho "mocipána" ve vedení Slavie, tak si Slavie prošla konkurzem a ty bys teď možná chodil na podobnej odpad, jako je Bohemka.

                  Na začátku jsem byl pro bojkot, poté přišly nový informace od Doležala, Rosena a Platila - pokud budou pravdivý (žádný zelený sedačky apod., i když fanshop už jim dělaj...) a v Edenu neuvidím žádný klokaní symboly, nemám s obnovením permice a chozením problém. Jakmile se tam třeba od jara zelený sedačky objeví, prostě tam dál chodit nebudu. Je to jednoduchý.

                  Jinak i podle diskusí na stránkách Slavie i ultras mi to připadá, že pro trvání bojkotu jsou zejména slávisti, kteří jdou jednou za rok na derby a na poháry. Těm se v podstatě hodí - místo výmluv maskujících lenost teď můžou svojí neúčast svádět na bojkot :-) Další "tvrdá" skupinka bojkotujících jsou děti, který na Slavii začaly chodit před třemi lety. Dva roky s titulama bylo chození na Slavii "in", vloni už se nevyhrávalo, už to tak "in" není, a tak se jim ten bojkot docela hodí.

                • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

                  spojka     před 14 lety 06.07.2010 18:51 |  
                  0 0

                  Já, podle tebe "počítačovej stratég", po několika letech chození do starýho Edenu na "dřevěnku", přechodně na stání do Ďolíčku, pak zase do Edenu, na Strahov a opět do Edenu, si opravdu nemyslím, že z nějaký klokanní akce na Žižkově se média zblázněj. Takže máš pravdu, tohle opravdu nepochopím. Ale až vyrosteš, tak třeba pochopíš ty nás. :-)

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          whitesnake01     před 14 lety 06.07.2010 13:37 |  
          0 0

          na najiti utocnika mel Jarolim 5 let, driv mu vnutili odchazejiciho Necida, kteryho puvodne vubec nechtel stavet, takze to zadna momentalni situace neni, ale pravda, ze predtim aspon byla nejaka alternativa..
          ted mame jen duchodce Stadnu kery je z formy a typickej hrotak nikdy nebyl(v olomouci hraval dokonce zalohu) a tri juniory, plus Naumova kterej je zranenej a i zdravej dobrej leda pro Zizkov

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          petrjir     před 14 lety 06.07.2010 13:40 |  
          0 0

          Souhlasím, že na hledání a zařazení do kádrů talentů to chce čas. Jako např. s Dušanem Šventem. Taky přišel jako neznámý, málokdo se jím tehdy zabýval a jakou byl oporou, ale až po zhruba roce, roce a půl. A my bohužel teď čas nemáme.
          Jak mám Vlčáka rád, tak je bohužel za zenitem, Hora je talent (když jsem ho viděl proti Sokolovu, tak obrovskej), Hůrka potřebuje ještě rok zhruba hrát někde na hostování nebo spíše v ,,B,, aby hrál hlavně v základu (bohužel není takový talent jako Kadlec či Vydra, kteří okamžitě mohli hrát za chlapy) a Zákostelský by zrovna tak se potřeboval ještě otrkat a hlavně posílit.
          Ale ani jeden z nich nám v současné chvíli trn z paty nevytrhne.
          Hora je určitě dobrý tah do budoucna.
          Nevěřím, že Střihavka přijde, už vzhledem k letošní nastolené strategii (myslím si, že v době, kdy prostě peníze nejsou a ENIC chce 100 mega splatit najednou, dobré strategii), kdy bereme hráče po konci smlouvy a taky díky tomu, že je to spíše ideální hráč na lavičku (za poslední 3 sezóny nedal více jak 5 gólů za rok).
          Taky nevím, jak se jevil Soukouna. Toho jsem neviděl, ale taky si myslím, že je to spíše talent do budoucna.
          Takže nezbývá než najít druhého Madoua nebo nějakého gólového útočníka typu Necida, který byl jak dobrý sklepávač míčů pro ostatní, tak současně když měl míč, tak viděl pouze branku. A góly dával.

  9. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    EdCable     před 14 lety 07.07.2010 07:57 |  
    0 0

    Kaufman je zarazen do skupiny, ktera ma "drobne zdravotni problemy", nevi nekdo, o co se jedna? Pry by mel byt po navratu v plnem treninku, ale cert vi..

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      whitesnake01     před 14 lety 07.07.2010 09:22 |  
      0 0

      myslim ze neco svalem, ale kdo vi... kazdopadne po tak dlouhem navrate se to da cekat, spis me desi ze v priprave neodehral jeste ani minutu :(

  10. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    Viking     před 14 lety 07.07.2010 10:23 |  
    0 0

    Teď čtu o protestním sledování na Žižkově... BTW, ten otevřený dopis Ultras mířící k vedení s požadavky padl nebo ne? Nějak se v tom ztrácím...

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      quelhar (admin)     před 14 lety 07.07.2010 10:33 |  
      0 0

      Predpokladam, ze by Ultras otevreny dopis zverejnili na svych strankach. Tam nic neni, takze je pravdepodobne, ze zadny otevreny dopis poslan nebyl, ostatne O. Zlamal na diskuzi na oficialky napsal, ze do odjezdu na soustredeni nic nedostal.

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        urs (přítel SN)     před 14 lety 07.07.2010 10:48 |  
        0 0

        čili ultras možná "bojují" tzv. marný boj, neboli - netuším co tím, že jej proklamovali a pak bohužel nezaslali, vůbec chtěli říci..

        škoda..

        urs

  11. Re: Slavia - Olympiakos 1:3

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.07.2010 11:47 |  
    0 0

    Mluvi se o tom, ze KJ ustalil sestavu.. mne se ten jeho zaklad ale pranic nelibi.. kombinace Jarolim, Kisel, J.Cerny mi prijde nesmyslna.. zaloze bude chybet pohyb a primocarost. Alespon jeden z noch by mel byt nahrazen Minou nebo Jandou, mozna dva. Obavam se, ze si zas usmyslel neco, co nebude fungovat hned na zacatku a pak zacne obdobi nekonecneho hledani a tapani. Nemluve o tom, ze stale nemame utocnika.

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.07.2010 11:53 |  
      0 0

      Krom toho v novem systemu je treba mit dve kridla, ze zalozniku KJovy zakladni sestavy ho muze hrat snad jen grajciar, nikdo jiny, kdo by tuhle roli zvladl, tam neni.

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        venator     před 14 lety 07.07.2010 12:08 |  
        0 0

        Přesně tak a stejně to vypadalo i v těch prozatimních zápasech.Snaha o rychlou kombinaci,ale většinou do stran a dozadu. Křídelní prostory skoro nevyužívané,protože např. JČ se stejně s míčem tlačí do středu kde to má navíc přes nohu a Hub že by za ním byl v náběhu na úrovni vápna soupeře to zrovna ne:)
        V tomhle systému se to musí tlačit přes křídla a do prostoru, hrotovému útočníkovi spíš do nohy a my to hrajeme přesně naopak. JČ na křídle to dávají do nohy a Vlčákovi za obranu ale tam si ho dva stopeří pokryjou, jeden ho zpomalý tělem a druhý odebere míč....atd.

        • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

          Viking     před 14 lety 07.07.2010 12:32 |  
          0 0

          Mně přijde taky jako hodně velký luxus nechat na lavičce sedět jednoho z technicky nejlépe vybavených hráčů ligy (Míňa) a jednoho z nejrychlejších (Janda). Minimálně na pravé straně zálohy by jeden z nich hrát měl když Grajciar je umístěn nalevo...

    • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

      urs (přítel SN)     před 14 lety 07.07.2010 15:48 |  
      0 0

      naprostej souhlas - tihle 3 jsou dobrý už tak leda do starýho železa a nebo jako žolíky při zdržování..

      jeden na place pro "zklidnění?" bej může (musí?), ale všichni? nebo max teda 2 když KJ jinak nedá??

      mam z toho pocity na houby..

      stejně jako ty.., martyni :-(

      urs

      • Re: Slavia - Olympiakos 1:3

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.07.2010 16:07 |  
        0 0

        no nechci je vylozene hazet do staryho zeleza. Jarolim - pracovity hrac, uvidime, zda bude jeste tak platny jako pred odchodem, kazdopadne osobnost, ktera tymu chybela. J. Cerny - tady jsem uz trochu na pochybach, neni to hrac pro moderni fotbal, lec pred svym zranenim se dostal do velmi dobre formy, zvlast kdyz hral vedle behavych hracu, jeho vykony rostly, po zraneni bude mit hodne tezky navrat, zvlast kdyz ma problemy s pohybem a durazem. Kisel - moc od nej necekam, ani pred lety podle me nemel buhvijakou kvalitu pro slavii, tezko rict, jak je na tom ted, neprijde mi ani, ze by byval nejak vyraznou osobnosti, muze prekvapit, ale nevim.. Kazdopadne vsichni 3 v zakladu tvori prestarlou zalohu, ktera sotva muze hrat nejaky moderni fotbal s kridelnimi hraci. Leta se mi proste nelibi, jak KJ sklada tym, prijde mi to nejak nepromysleny, hraci se nehodi do systemu nebo na posty, na ktery je dava..