Rozhovory

M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

Nový generální ředitel Slavie Miroslav Platil odpověděl na otázky Slávistických novin, které se týkaly hlavně fanoušků a aktuální situace.

Ultras Slavia hodlají bojkotovat domácí zápasy, jak se k této problematice postavíte?

Rád bych na úvod pozdravil čtenáře Slávistických novin. Vím o tom, že už proběhla neformální schůzka mezi zástupci Ultras s Tomášem Rosenem, Karlem Jarolímem, Pavlem Řehákem a Ondřejem Zlámalem. Budeme se dál snažit fanoušky přesvědčit, že to není správná cesta, že nepodporovat svůj tým není šťastné řešení. Musíme všechny fanoušky, nejenom Ultras, přesvědčit svojí prací, že to myslíme se Slavií dobře, že chceme vybudovat úspěšný tým a sehrát úplně jinou sezonu než byla ta poslední.

Jaký je váš postoj na působení Bohemians 1905 v Edenu? Co uděláte pro to, aby tu Slavia měla výsostné postavení?
Musíme respektovat daný vývoj i ekonomickou situaci, která je nejenom v českém fotbale, ale i v celé naší republice. V žádném případě ale nesmí být narušeno domácí prostředí pro slávistické fanoušky, jejich pocit, že jsou v Edenu doma. Nesmí být narušen chod slávistických prostor, nesmí se zavádět žádná barevná odlišení. Je to bytostně slávistická aréna. Přesto je fér přiznat, že je ekonomicky výhodné, že se o některé náklady provozu podělíme s Bohemians 1905. Víme, že ve světě je takové využívání moderních stadionů běžné. Bohemians 1905 pro svoje zápasy nebudou využívat naší kabinu, ale ty dvě kabiny, které jsou na stadionu navíc. Do našich prostor v době konání jejich zápasů nebudou mít přístup.

Na svazu jste se zabýval bezpečností, jak se stavíte k problematice pyrotechniky? V Edenu již byla a fanoušci jí organizovaně chtějí, jak budete tuto otázku řešit?
Já si dovedu představit choreografie s bezpečně řízenou pyrotechnikou, o kterých by šlo diskutovat, ale až v okamžiku, kdy bude něco takového povoleno zákonem. V současné době je i ta nejméně nebezpečná pyrotechnika vysloveně zakázána na veřejných, kulturních a sportovních akcích. Nemůžeme veřejně deklarovat, že budeme podporovat porušování zákona. My určitě můžeme podpořit fanoušky v jiných formách chorea, ale pyrotechnika je po špatných zkušenostech v Evropě zakázaná. Bezpečnostní manuál UEFA ji jednoznačně zakazuje, její použití se postihuje tvrdými tresty. Já jako občan a vystudovaný právník přece nemohu veřejně podpořit použití pyrotechniky, které představuje porušení zákona a je proti zájmům klubu. Disciplinární komise používání pyrotechniky bude nadále tvrdě trestat, Ostrava zaplatila za zakázanou pyrotechniku na pokutách za celý rok už skoro půl milionu korun. V mém postoji prosím nehledejte neúctu k fanouškům, daný stav prostě musíme respektovat a hledat jiné možnosti, jak umožnit fanouškům vytvářet atmosféru a vyjadřovat svoji podporu týmu a své názory.

Fanoušci řeší taky vaší minulost u policie, se kterou fandové mají špatnou zkušenost - viz. události v Ostravě či na jiných výjezdech. I proto panuje z jejich strany vůči vaší osobě nedůvěra. Jak je přesvědčíte, že budete stát na jejich straně? A co vůbec říkate např. na incidenty v Ostravě?

Já jsem v Ostravě nebyl, ale už jsem od spolupracovníků na Slavii informace dostal. Tuto věc bych s mojí bývalou prací u policie nespojoval. Práce u policie je stejná práce jako kdekoliv jinde, stejně jako když pracujete na nádraží nebo třeba učíte. Musí se dělat v intencích zákona.
Pokud se jedná o konkrétní kauzu v Ostravě, jestli měl někdo pocit, že byl na svých právech poškozen, existuje spousta mechanismů, jak se bránit. Já vím, že se tomu někdo ušklíbne, ale podívejte se kolik policistů bylo potrestáno za vybočení ze svých pravomocí. Když budu mít v ruce důkaz nebo ověřené svědectví, jsem schopen podat opravné prostředky nebo požádat o přešetření dané situace. Když se stane prokazatelná křivda, pak ať se řeší třeba i u soudu.
Ale musíme to brát krok za krokem, nelze se na věc dívat tak, že my jsme v právu, protože jsme to my, a oni jsou v neprávu, protože je to policie. Organizace výjezdu se musí dobře vysvětlit, připravit, aby se jasně řeklo, co se může a co ne. Umím si představit, že dojde k vybočení z obou stran, ze stran fanoušků i policistů. Ale podívejte se na veřejné mínění – v obou případech fanoušků Slavie i Sparty v Ostravě veřejné mínění stálo na straně policie.
Mě strašně vadí, když čtu v médiích věty, které dávají všem fanouškům nálepku výtržníků. Napíše se: "došlo k přepadení benzínového čerpadla fotbalovými fanoušky." Ono se to stane na D1, sto kilometrů od Prahy, daleko od Brna a napíše se, že to udělali fotbaloví fanoušci. To je přece strašný, jak vědí, že to byli fotbaloví fanoušci? Správně by měli přece napsat, že to byly osoby, které někam cestovaly autobusem, který zastavil u benzínové pumpy.
Fotbaloví fanoušci mají nálepku těch, kdo způsobují problémy. Kvůli nim se připravují opatření, povolávají vrtulníky. A takovou nálepku já právě nechci, přece to tak není. Nechci aby fanoušci byli nahlížení jako nebezpečí, kvůli kterému se pořádají manévry a všichni se bojí, že bude fotbal. Takové zkušenosti mám i ze své policejní praxe - daňový poplatníku třes se, budeš platit, bude se hrát fotbal. Já tu věc chci dostat do normálu. Fanoušky považuji za slušné lidi. Mě nevadí, když se křičí, když se lidé rozčilují, vládnou fotbalové emoce a fandí se.
Musí se ale odlišit to, co je ještě v intencích fanouškovství, a co už fanouškovství není. Já si myslím, že 99% fanoušků jsou opravdoví fandové, kteří fotbalu dávají všechno, cestují, vynakládají své peníze na podporu svého klubu. K nim se ale přidružuje miniskupina, kterou tvoří jen několik desítek osob, kteří mají snahu vždycky vyvolat nějaký problém. Fotbal je nezajímá, možná mu ani nerozumějí. Potřebují konflikt k dosažení svých cílů, objevují se nejenom na fotbale,ale i na jiných akcích, v politice, při demonstracích, na koncertech. Má to podobný průběh, je tam většina normálních lidí, pak se tam objeví pět, deset lidí, kteří vyvolají konflikty. To jsou ti, které je třeba od fotbalu eliminovat.

Co konkrétního podniknete, až slávisté znovu pojedou do Ostravy?
Já bych se rád před takovou akcí s fanoušky sešel, pokud o to mají zájem, nemám problém komunikovat osobně s klubem i policií a domluvit jasná pravidla hry, aby se nic podobného neopakovalo a fanoušci se bez problémů dostali do svého sektoru a mohli svému klubu fandit.

Mezi fanoušky se přetřásá vaše minulé spojení se Spartou, což můžou jen těžko přenést přes srdce, co byste k tomu řekl?
Každý máme nějakou fanouškovskou minulost, mě jako malého kluka přivedli na Spartu. Já jsem ale celý život chodil na všechna utkání, na Duklu, na Bohemku, na Viktorku, do starého Edenu. Já kluk jsem fandil Spartě, to přiznávám. Ale v poslední době jsem i díky přátelství s Tomášem Rosenem a Romanem Vikem byl asi víckrát na Slavii.

V médiích jste uvedl, že nyní jste slávista a máte sešívané srdce, opravdu tak rychle dokážete být pravým slávistou?
Já jsem profesionál, chovám se jako profesionál, proto teď žiju pro Slavii. To je profesionální přístup. Je to stejné jako u trenérů nebo fotbalistů. Jsem tu, abych pomohl Slavii na úseku, který není sportovní. Jsem manažer, který má řídit společnost a stabilizovat ji ve složité době. To je můj cíl.

Většina fanoušků má pocit, že vedení Slavie si jich neváží. Jaké konkrétní kroky hodláte učinit, abyste je přesvědčil, že tomu tak není? Vnímáte to jako problém a jak velkou důležitost přikládáte vztahu vedení a fanoušků? Budete se snažit vysvětlovat fanouškům kroky, které budete činit?
My si vážíme všech fanoušků. Jsme slavný klub s tradicí, který byl vždycky založen na zájmu příznivců. Základem je náš vztah k našim fanouškům, divákům i návštěvníkům. Musíme se snažit být vstřícní ke všem. Samozřejmě, že hlavní přednost musí mít naši srdcaři, kmenoví fanoušci, ale musíme se snažit získat i ty další. Když budeme hrát dobrý fotbal, tak přilákáme další diváky. I těch si musíme vážit. Atmosféru, prostředí, program k utkání, sektor pro rodiče a děti, to všechno musíme podpořit, o to se budu v nejbližší budoucnosti určitě zajímat. Musíme získat další generace fanoušků, získat si je jako stálé diváky, kteří raději přijdou na stadion, než aby zůstali doma u televize a u internetu. A stali se fanoušky Slavie.

Komentáře (43)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    PetCC     před 14 lety 18.06.2010 07:41 |  
    0 0

    "... pyrotechniky? V Edenu již byla a fanoušci jí organizovaně chtějí" - to jste dělali nějaký výzkum? Já jen že v mém okolí žádná podpora pytotechnice není. A třeba mě osobně je to celkem jedno.

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      madlenka     před 14 lety 18.06.2010 08:02 |  
      0 0

      Myslím, že je to reakce na setkání s Ultras, kde se o tom mluvilo.

      Já sám nejsem žádným přítelem pyro, ale na druhou stranu, je-li to organizovaný, nevadí mi. Co bych považoval za blbost a snad se toho v Edenu nedočkám, jsou dělbuchy a dýmovnice - takové pyro rozhodně žádnou atmosféru na žádném stadiónu nedělá.

  2. Richi díky

    madlenka     před 14 lety 18.06.2010 07:58 |  
    0 0

    Zajímavý rozhovor.

    Uvidíme, jak se Platil vyvrbí. Není mi nijak zvlášť sympatický, nejsem nijak nadšen, že právě n stojí v čele našeho klubu, ale je třeba mu dát čas, aby nás přesvědčil o tom, že vše co říká, také myslí vážně. Nicméně je pravda, že to ve Slavii, zejména s některými fans, bude mít hodně těžký.

    Takže pane Platile, budete-li číst tento článek a příspěvky pod ním, u mě jste hájen půl sezóny a pak se uvidí...

  3. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    edenian     před 14 lety 18.06.2010 08:24 |  
    0 0

    Hm. Mluvi hodne.

  4. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    Urbie     před 14 lety 18.06.2010 08:59 |  
    0 0

    no je otázka, jestli mluví upřímně, ale mluví celkem rozumně...

  5. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    lassiter     před 14 lety 18.06.2010 09:10 |  
    0 0

    "Je to bytostně slávistická aréna." ale kdeže, jak se to pozná? že nemusíme po zápase vyklízet kabinu?

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 10:04 |  
      0 0

      Jenom bych dodal, že pokud by KJ dal přednost Kiselovi, protože by si myslel, že bude lepší než Piták, dokázal bych to pochopit, i kdyby se ukázalo, že to tak není.

      Takhle mi to ale přijde, že se KJ dozvěděl o Pitákovi až z novin a teprve pak mu zavolal. Což je teda dost smutný.

      Jinak je vidět, že věnovat se pouze klubu, přináší svoje ovoce (Pelta). Nedokážu to odborně posoudit, ale podle mne, věnovat se fotbalu i hokeji se prostě někde musí projevit. A pokud má tuhle práci dělat Platil, tak moc nadějí do něj nevkládám, protože s tím nemá vůbec žádné zkušenosti.

      No bude to zajímavá sezóna/y..

      • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

        whitesnake01     před 14 lety 18.06.2010 10:25 |  
        0 0

        mě je z toho docela smutnu, už jenom kvuli tem lidem co tady hazi na Pitaka spinu, de videt ze ma Slavii porad v srdci...
        Jarolim me opet nastval, asi ma v hlave piliny, pres sezonu bude Pitak zarit v Jablonci a Kisel sedet na lavici
        Jinak poucil se KJ? Testujeme obrance, DM..Cerny napravo, Grajcar nalevo? aspon ten Trapp v obrane, na levem bekovi opet ocekvavam Hlouska, Ragued si pul sezony nekopne, protoze si dovolil se zenit a nejet na superdulezity cyklisticky vylet do Krkonos, ale snad se pletu....kazdopadne ani ne kvalitou, ale kompaknosti a vyvazenosti kadru na jednotlivych postech se radime az za Spartu, Jablonec, Teplice, a mozna i oslabenou Ostravu(ale tady se da cekat rust)
        ovem nejvetsi komedie byla se zmenou realizacniho tymu, to se jen tak nevidi jak to pekne vysumelo
        at zije KJVCD

        • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

          bongor     před 14 lety 18.06.2010 10:38 |  
          0 0

          No nemůžeš věřit všemu.Piták má Slavii v srdci a Jablonec ve šrajtofli,tomu bych ještě tak věřil.Zrovna tak Platilův dojem,že je normální být od malička sparťanem a za dva týdny se stát slávistou a to je údajně profesionální přístup.To je jako bys žil padesát roků v rodině a potom Ti sousedi koupili nový auto a tak by ses přejmenoval
          z whitesnaka třeba na Sokrata.

        • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

          lassiter     před 14 lety 18.06.2010 10:45 |  
          0 0

          Tak s tou změnou realizačního týmu to bylo spíš přání fanoušků. KJ nikdy neřek, že někoho vymění.

          • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

            warhammer (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 11:30 |  
            0 0

            Promiň, ale v tomto nemáš pravdu:
            rozhovor s KJ na oficiálních stránkách z 1.6. 2010

            "Koho si vezmete do realizačního týmu?

            Prosím o pár dní trpělivosti, protože tuto zásadní otázku nyní řešíme. Denně několik hodin telefonuji, abychom dospěli k co nejsilnějšímu realizačnímu týmu, který by Slavii pozvedl. Jakmile se s adepty definitivně dohodneme, vše okamžitě oznámíme, protože si uvědomuji, že je to důležitý signál nejen pro fanoušky, ale také pro hráče. A to že Slavia je zpět a funguje."

            ( http://www.slavia.cz/A-tym-Slavie-povede-Karel-Jarolim)

            • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

              lassiter     před 14 lety 18.06.2010 11:36 |  
              0 0

              áha, tak to promiň, to mi nějak uteklo. Zřejmě si telefonoval s Řehákem a Vrabcem :-)

              • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 11:39 |  
                0 0

                pockej, to byl muj vtip...:-))

              • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

                warhammer (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 11:51 |  
                0 0

                To nic. Já už jsem to včera nevydržel a vznesl jsem ohledně realizačního týmu oficiální dotaz na O. Zlámala. Odpověděl mi dost šalamounsky, ale to nebude jeho chyba, že musí vysvětlovat tak zjevný rozpor mezi ohlašovaným záměrem a nulovým výsledkem ( http://www.slavia.cz/Zpravy-pro-fanousky-Ondrej-Zlamal). Jediné podstatné je, že asistenti prý mají smlouvy do 30.6. t.r., tak třeba se něco vyvrbí k tomuto datu.

            • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 11:38 |  
              0 0

              asi si denne telefonoval s Vrabcem a Rehakem..:-))))

              • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

                whitesnake01     před 14 lety 18.06.2010 12:36 |  
                0 0

                ted jim konci smlouva na konci cervna, tak sem zvedav na kolik let dostanou novou, byla by skoda ztratit takove odborniky, co sem slysel tak se o ne pretahoval Real s Barcelonou, ale nakonec to KJ vyresil jednim telefonem :)

                • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

                  slaviator     před 14 lety 18.06.2010 13:42 |  
                  0 0

                  na 5 let :)

      • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

        hiker42     před 14 lety 18.06.2010 11:03 |  
        0 0

        dík za zajímavej rozhovor.

        na dokreslení přidávám:

        "Ve středu mi volal trenér Karel Jarolím a ptal se mě, jak to se mnou vypadá. Věděl, že mám nabídku z Jablonce. Kdyby po mě ze Slavie toužili, ozvali by se asi dříve. Ale Slavii posílila zálohu o Lukáše Jarolíma a Karola Kisela a na mě by v této velké konkurenci asi místo nezbylo."

        http://fotbal.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/170906-zaloznik-pitak-se-tesi-na-jablonecke-angazma.html

        jinak jsem rád, že už to není na úrovni jedna paní povídala, ale jde o odkaz na přímý rozhovor s hráčem.

        doporučuju ještě podívat se na facebook na stránku Karla (zatím ji nezměnil ;-) ) - tam najdeš např. jak na tom je se vztahem ke Slavii, jeho fotky atd.


        a pro úplnost ještě k Matejovi - rozhovor z Práva:

        V pražské Slavii jste s výjimkou půlročního hostování v italské Reggině působil sedm sezón. S jakými pocity jste Eden opustil?
        Odchod z klubu po tolika letech trošku zamrzí. Myslel jsem si, že Slavia na mě uplatní opci a budu v ní pokračovat. Podle mého názoru jsem výkonnost na to určitě měl. Ale trenér Karel Jarolím se rozhodl pro mě bohužel jinak. Musím to tak brát. Ale už mě to přebolelo.

        http://fotbal.sport.cz/fotbal/gambrinus-liga/170888-krajcik-v-jablonci-je-vyborny-tym-nemam-duvod-se-obavat.html

        • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

          DrFe1     před 14 lety 18.06.2010 13:31 |  
          0 0

          Mě ten Jarolím tak sere, toho člověka nám byl opravdu čert dlužen. Sezona ještě nezačala a už skurvil co se dalo.

  6. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    spojka     před 14 lety 18.06.2010 10:18 |  
    0 0

    Věřit mu nikdo nemusí, ale aspoň člověka hned nenase*e výrokama typu "je přirozené, že se fanoušci Bohemky nepotáhnou na Strahov" apod. Větu o bytostně slávistické aréně a žádném barevném odlišení mohl Doležal říct taky a byl by klid. Přesto nic takovýho neřekl. Místo toho vykládal něco o pomoci Bohemce, instalaci plakátu s Panenkou atd. Takže proti Doležalovi jednoznačně plus.

    Sportovní stránku si asi bude muset řešit sám Jarolím a ta jeho parta. Bohužel.

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      martin08     před 14 lety 18.06.2010 10:46 |  
      0 0

      pravda. I kdyz Dolezal mi zezacatku prisel dobrej, pak se zkazil. Platil prisel s nalepkou policajta, to mu v ocich fanousku ublizilo. Ale me prijde ze mluvi rozumne, a hlavne mluvi. Vubec komunikace vuci fans byla za Dolezala totalne nulova. A pritom by stacilo okomentovat vzdycky aktualni tema - napr. incident v Ostarve. Resi se to v novinach a vedeni.. mlci? pochybuju ze by o tom nevedeli. Ze Slavisti chtej slavistickou vyzdobu.. vedeni? mlci.. nebo o tom nevi?
      Mam takovej dotaz - vim ze se tu psalo, ze uz zdejsi redaktori nemaji takovej pristup k vedeni a informacim z klubu jako drive. Pta se nekdo vedeni na aktualni "problemy" fanousku? Ono je to asi tezke pac existuje asi par lidi (Dolezal dnes Platil, Rosen, Zlamal a ta bloncka). Ale nekdo k tem lidem musi mit pristup nebo ne?
      Me osobne by stacilo aspon ptal jsem se - ale poslali me do prdele. Oka. beru, ale vim ze se na nas sere. Nejhoris je to "nic", to pak clovek nevi co si ma myslet.

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      bongor     před 14 lety 18.06.2010 15:51 |  
      0 0

      My jsme na tom jako mančaft Německa,taky samej cizák.Doležal byl bohemák tenhle dokonce sralťan,parádní sešlost.Bican,Plánička a Franta Veselý se obracejí v hrobě.

  7. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    Barlblog     před 14 lety 18.06.2010 12:00 |  
    0 0

    NE, NE, NE

    Je pravda, že je to i díky pokládaným otázkám, ale můžu se zeptat, v čem vidíte rozum pana Platila?

    On možná rozumný je, nikdy jsem ho nijak přehnaně nekritizoval a spíš jsem upozorňoval na chyby, které by stály za vyřešení, ale tenhle rozhovor, který je odou na obecnost snad nemůžou myslet vážně.

    Řeiditel neřekl nic o mládeži, nic konkrétního o kauze Bohemians 1905, nic konkrétního o problémech s výjezdy atd.

    Otázka: Co konkrétního uděláte pro fanoušky?

    "My si vážíme všech fanoušků. Jsme slavný klub s tradicí, který byl vždycky založen na zájmu příznivců. Základem je náš vztah k našim fanouškům, divákům i návštěvníkům. Musíme se snažit být vstřícní ke všem. Samozřejmě, že hlavní přednost musí mít naši srdcaři, kmenoví fanoušci, ale musíme se snažit získat i ty další. Když budeme hrát dobrý fotbal, tak přilákáme další diváky. I těch si musíme vážit. Atmosféru, prostředí, program k utkání, sektor pro rodiče a děti, to všechno musíme podpořit, o to se budu v nejbližší budoucnosti určitě zajímat. Musíme získat další generace fanoušků, získat si je jako stálé diváky, kteří raději přijdou na stadion, než aby zůstali doma u televize a u internetu. A stali se fanoušky Slavie."

    Přeloženo? = Nic

    Tyhle rozhovory jsou k ničemu a plně se řadí do doby ve které žijeme. Vytvoří se mediální bublina a obraz, to nám, těm v podhradí naprosto stačí...

    Jemná výtka k Richimu. Nevím, kolik bylo prostoru a zda byl rozhovor takticky domluven předem, :-) ale byla opomenuta taková témata, jako dluh vůči Enicu, vůči hráčům (bonusy) styl a horizont splacení těchto pohledávek. Transferová politika směrem do a z klubu, zachování stávajícího realizačního týmu, což je výsměch! Rozšíření naší spolupráce s Hlučínem a co říká na možnost farem, jestli to bude podporovat? Kolik hráčů si vedení představuje v A a B týmu, v souvislosti s tím, že je nutné šetřit. Zda by nebylo vhodné angažovat někoho jako sportovního ředitele jako protipol KJ, který by navíc zrychlil poněkud těžkopádná jednání z naší strany, viz Piták. Toto je nová kauza, takže chápu, že otázka nepadla. Na některé otázky lze odpovědět jen rámcovým náznakem - v případě dluhu. Na ostatní bych od ředitele organizace čekal odpovědi jasné a přímé. Abychom se dozvěděli kam a hlavně jak chce Slavii Platil řídit. Tečka

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 12:23 |  
      0 0

      Všichni asistenti mají podle OZ smlouvy do 30.6.2010. Dosud neprodloužené, takže je možné, že by aspoň nějaká změna nastat mohla. I když já o otm dost pochybuji.

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      spojka     před 14 lety 18.06.2010 12:30 |  
      0 0

      Rozum částečně vidím ve vyjádření k pozici SKS a Bohemky v Edenu. Je to taky obecné, ale konkrétní věci dost možná ještě nejsou dojednány. Ale i v tom obecném vyjádření je věta o žádném barevném odlišení, což chápu žádná zelená (sedačky, loga atd.) v Edenu. Doležal se nezmohl ani na tohle.

      Jinak předpokládám, že rozhovor probíhal mailem bez možnosti doplňujících otázek, tzn. že na předem dané otázky ředitel prostě poslal odpovědi.

      Chceš odpovědi na konkrétní otázky týkající se sportovní oblasti? Tady se obávám, že to jde jaksi mimo Platila. Tohle půjde všechno za Jarolímem, který se Platilovi nebude muset ani zodpovídat. To jsme nakonec viděli i u Doležala, kdo měl silnější pozici. Jestli trenér, nebo GŘ...

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      Richi (admin)     před 14 lety 18.06.2010 13:03 |  
      0 0

      Rozhovor proběhl emailem, kdy jsem se zaměřil výhradně na věci kolem fanoušků, ostatní záležitosti jsem neřešil, to se může pak třeba v jiném rozhovoru. Hlavně pan Platil je tu krátce, takže i na tyto otázky pro něho nebylo lehké odpovídat, není ještě zběhlej v situaci.

      Snad tedy chápeš, že jsem nerozebíral všechno, na to bych ani prostor nedostal. Buďme rádi že máme aspoň nějaký rozhovor, ne?

      • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

        Barlblog     před 14 lety 18.06.2010 15:39 |  
        0 0

        Jak dlouho je pan Platil ve funkci? K dnešnímu datu 17! dní. Při standartní pracovní smlouvě a s tím, že si práci nebude brát domů, nechceme ho přece přetěžovat, by měl znát rámcově výdajovou a příjmovou stránku Akciové společnosti, kterou řídí. Pokud ji nezná, tak to se třikrát křižuji, protože jsme uprostřed letního přestupního období!!! Budíček pánům ve vedení.

        Chápu, že některé projekty - Mládež, Hlučín atd. chtějí čas, navíc osobně nevím, jak je pan ředitel obeznámen, když na to nebyl tázán.

        Byl však tázán na Bohemians 1905 v Edenu, Komunikaci a zapojení fans a kauzu výjezdy.

        Jeho odpovědi byli obecné, nic neříkající. Nenastínil ani špetku řešení, popřípadě iniciativu z jeho strany. Prakticky jediná věc, u které se ladně nevyhnul odpovědi byla záležitost pyrotechniky.

        Pokud byl rozhovor veden e-mailem, tak tě naprosto chápu, chápu i to, že z tvého uhlu pohledu je lepší alespoň něco, než kdyby tě vedení klubu absolutně ignorovalo.

        Z mého uhlu pohledu je ale článek nadbytečný, nic neříkající a myslím, že rozumně uvažující člověk, který by nechtěl nikoho urazit, by dokázal zodpovědět otázky v podobném duchu jako náš pan ředitel.

        Ale pozor! Nevadí mi článek jako takový, jako spíš odpovědi a jejich styl. Já si totiž nesmírně vážím práce SN a nedokážu pochopit klub, který popularitu Vašeho (tvého) media, nedokáže využít.

        Použiju Csaplárovskou větu: "JÁ bych to dělal jinak." :-)

  8. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 12:17 |  
    0 0

    Kdyby to někomu uniklo:

    Dočasným šéfem pro první a druhou ligu za zmizelého Miroslava Kříže bude funkcionář Sparty a předseda Pražského fotbalového svazu Dušan Svoboda. Na dnešním posledním ligovém shromáždění před startem nového soutěžního ročníku se na tom shodli zástupci klubů obou nejvyšších soutěží.

    Ještě před měsícem říkal Hašek, že do jara 2011 dokážou fungovat bez něho ne?Takže už si Sparta sychruje novej ligovej ročník.

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      bongor     před 14 lety 18.06.2010 15:46 |  
      0 0

      Tak už je asi jasný,kde kříže hledat........

      • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

        edenian     před 14 lety 18.06.2010 19:36 |  
        0 0

        Vis co jich tam bude pod tou haldou hliny na Toaletny :-)))))))))))))

  9. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 14:02 |  
    0 0

    To jsou kecy , milion vět a ve výsledku se člověk nedozví nic . Jen že musí dodržovat zákon. Typickej 'Bafunář' , podobnej Mokrymu a jeho rozhovorum , nic nevymysli jen se hlavne drzet te spravne křesťanské cesty. V tehle pozici by měli byt kreativci a ne pravdohláska.

    • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

      bongor     před 14 lety 18.06.2010 15:58 |  
      0 0

      Co kdyby nám aspoň řek,co chce stabilizovat.Jestli umístění v lize,tak děkujem,to nechcem.Jestli finance,tak by bylo dobrý říct ,jak jsme na tom s kasou a proč,když už jsme teď podle předpovědí měli být nejbohatší v lize.Ovšem mají pravdu,do toho fandům nic není.

      • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

        lassiter     před 14 lety 18.06.2010 16:56 |  
        0 0

        :-) no já už od začátku června čekám, že třeba p. Rosen sestoupí na chvíli z nebe a na oficiálních stránkách vysvětlí, proč angažoval zrovna p. Platila a proč myslí, že on bude pro Slavii to nejlepší. A to samý s trenérem. Pokud mi tedy opět něco neuteklo, tak výběr trenéra zdůvodnil tím, že má u nás KJ smlouvu a tak bude dobré ji naplnit, příchod p. Platila nekomentoval vůbec. Což je trošku málo u dvou nejdůležitějších lidí v klubu a p. Platilovi ten příchod vůbec neulehčil. On nás tak se svými vizemi, kvůli kterým ho p. Rosen jistě najal, seznamuje sám. Zatím víme, že chce vybudovat vnitřní sílu a Slavii stabilizovat ve složité době...No tak snad postupně vyjeví i další.

        • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

          Wommi     před 14 lety 18.06.2010 17:34 |  
          0 0

          :)..tak ono se dost tezce vypravi, ze vlastne KJ nikdy neodesel a ani nechtel odejit nebo nechtel byt odejit...:)

          ..ja uz to tu parkrat rikal, je to takove male ceske vrteti psem

        • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

          edenian     před 14 lety 18.06.2010 19:40 |  
          0 0

          Ale Rosen pravil ze Karlovi veri a Platil je kamarad. Teda Platil s Puckem, to je sila,co?

        • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

          edenian     před 14 lety 18.06.2010 19:40 |  
          0 0

          Ale Rosen pravil ze Karlovi veri a Platil je kamarad. Teda Platil s Puckem, to je sila,co?

          • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

            spojka     před 14 lety 18.06.2010 19:51 |  
            0 0

            Vy jste s tím Pučkem jak posedlý... pomalu horší než ta novinářská špína. Od tý to člověk aspoň čeká s ohledem na to, jaký duševní mrzáci se tam pohybujou. Co se týče Pučka, naprosto souhlasím s tím, co řekl už kdysi Rosen v rozhovoru:

            "Počítám s tím, že se jednou do Slavie vrátí v oficiální rovině. Počkám, až se vy novináři vyhysterčíte.“

            Tak to si asi počkáte.

            „A není vám to blbý? Likvidujete někoho, kdo za nic nemůže. Sto novinářů jsem vyzýval: Řekněte mi, do háje, jeden zápas, který zmrvil, nebo jeden zápas, kdy rozhodčí ovlivnil utkání v náš prospěch. Čtyři roky se Luboš pohybuje okolo Slavie – a nic takového se nestalo. Jenže vy, novináři, to pořád používáte. Nezlobte se, ale to už je snížená inteligence.“

            http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/83860/pucek-ve-slavii-uz-se-s-nim-srovnejte-vyzyva-rosen.html

            Když už jsme u toho, jak se tu má dělat fotbal... Na jednu stranu neustále oslavujete Peltu za to, jak to dělá v Jablonci. Jakým způsobem to financuje (a že to rozhodně nebude úplně "stadardní", to je snad jasný každýmu), to už nezmiňujete. Na druhý straně se tu kydá špína na člověka, kterej vzal svoje prachy a nacpal je do Slavie, která byla v tu dobu zralá na konkurz. Jen za to, že se kamarádí s nějakým dalším člověkem.

            • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

              vavicek     před 14 lety 18.06.2010 21:03 |  
              0 0

              Nezlob se na mě, ale Puček byl odsouzen za korupci a sám přiznal, že se nechával uplatit. Nepamatuji se, že by tady někdo oslavoval Peltu jak pořešil rozhodčí. Když už, tak je chválen za práci s kádrem. Zajímalo by mě kolik tedy Rosen vrazil peněz do Slavie? S kým se Rosen kamarádí je mi ukradený. Ale to, že tahá lidi s pochybnou minulosti do Slavie mě jako fanouška štve.

              • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

                MarHud     před 14 lety 18.06.2010 23:56 |  
                0 0

                To je něco pro Bongora!!!Ať žije ACS,mistr ligy!!!!!!

                • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

                  bongor     před 14 lety 19.06.2010 06:42 |  
                  0 0

                  No tak s tím Pučkem a Peltou to je školní případ,jak to u nás chodí a nejen ve fotbale.Kdyby Puček patřil do sparťanský party rozhodčích,dnes by dělal předsedu komise rozhodčích.Protože se neopatrně projevil,že spartu nemusí,tak si na něj počkali.Péčko,to je
                  přesnej opak.Doklady o korupci sralty,tedy hlavně odposlechy,se
                  zázračně ztratily a soudruh je čistej jak slovo boží.Jeho kamarád
                  přelez do Viktorky a to neměl dělat,rázem se z něho stal vyvrhel a důkaz,jak prostředí mění člověka.P si počkal až všechno utichne a teď
                  si užívá v Jablonci.Jak správně říká spojka,tak se o další postarají zpříznění novináři.Takže Mar Hude,to je fakt,je to něco pro mě a pro Tebe je to vysvětlení proč od devadesátých let říkám bývalému druhému nejslavnějšímu klubu Čech Spartě Praha sralta,což bych si předtím nikdy nedovolil.

            • Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

              edenian     před 14 lety 19.06.2010 01:23 |  
              0 0

              No a ja s tebou zase naprosto nesouhlasim :-)
              Jo a este aby se objevil pro nas ovlivneny zapas jo ?! To uz jsi vazne magor.
              Podivej se Pucek je prokazanej korupcnik, Platila vyhodili policajti tak me se proste jen
              nelibi, ze si takovyhle kamose taha Rosen do Slavie. Nijak je nesoudim, ale kdyz to lidi, kterym to vadi nebudou rikat /nic jinyho stejne nemuzou delat/ tak se budou porad posouvat normy dal a dal k branam pekelnym abych tak rekl. Koukej jak si pan Kriz udelal odsouzenyho korupcnika Myslivecka / ano toho z Liberce / sportovnim reditelem - tady se mozna mylim v presne funkci - v Plzni jen co mu vyprsel trest. To je dost drsny ne? A Hasek co? Po tech kecech o zmene ceskeho fotbaloveho prostredi :-))))))) hahahaha
              Ja se proste nechci dockat zadnejch Machu Chvalovskejch Gottwaldu Starku a ja nevim ceho jeste tam, kde jsem emocionalne zaangazovanej. Takze to budu rikat, protoze je spravne udrzovat normy tam kde jsou a neustupovat ani vo chlup.
              Tak pozdravuj Lubose

  10. Re: M.Platil: Mým úkolem je stabilizovat Slavii

    Gordon (host)     před 14 lety 20.06.2010 01:25 |  
    0 0

    Jak tu pise par neopytych rohlikem, rozhovor o nicem... presne tyhle frazicky tu nedko psal v nejake diskuzi pred par dny... :ú) nevim jak to s tim chlapem muzete myslet vazne.
    A je moc pekne, kdyz pise o Ostrave, kupodivu ikdyz jsem tam vubec nebyl, jsem na zaklade rozhovoru s ucastniky podal podnet inspekci k prosetreni. Odpoved byla klasicka: k nicmeu nedoslo vsechno v mezich zakona, k necemu se nevyjadrili vubec. btw.: V me profesi jsem mel konflikt s policii na dennim poradku stejne jako kolegove (necekejte nejakou nelegalni cinnost :) ) a samozrejme kdyz jsme videli ze porusuji zakon vuci nam ci vuci nekomu jinemu, psali se stiznosti, ale vsechno si vzdycky pokryli , tak jak se jim to hodilo a niikdo za nic. A poslat to k soudu? delate si srandu, to ten dedek nemuze myselt vazne. Soudit se nekolik let, prodelat silene penize kvuli tomu aby vam policista rekl omlouvam se, nebo vam v horsim pripade jeste obvinil protoze neco ... takhle jsem cetl clanek o manzelich co sli z divalda a policie je napadla serezala a odvezla na stanici, pak je propustili bez udani duvodu- stezovali si, hnali to k soudu, nakonec po asi sedmi letech uspeli, soud uznal vinu policie a jeden mel snizeny odmeny a druhy uz u policie ani nedelal... proste vymsech.
    To ze je to ruda kurva a nesouhlasi s pyrotechnikou.... co byste cekali od bejvaleho fizla s dlouhejma prstikama co na svazu bojoval proti pyrotechnice....