Přípravná utkání

Slavia - Plzeň 3:3

Fotbalisté Slavie v prvním letním přípravném utkání remizovali s Plzní 3:3. Branky vstřelili testovaní hráči Božič a dvakrát Concistre, kromě nich se představili i další tři hráči na zkoušku, o kterých jsme již informovali v předchozím článku.

Slávisté nastoupili do prvního poločasu s testovaným defenzivním Dembélé. Po většinu času jsme měli územní převahu, ale do vyložených šancí jsme se nedostávali. V úvodu tečoval prudkou střelu Jarolím, více jsme však viděli v poslední čtvrthodině. Ve 29. minutě Grajciar prudkou střelou protáhl plzeňského brankáře. Do velké šance se dostal ve 33. minutě Vlček, kdy ho za obranu uvolnil Kisel, u brankáře se z otočky netrefil mezi tyče. A opět se potvrdila stará pravda - nedáš, dostaneš. O minutu později se totiž za obranu dostal Tatanašvili a překonal finského Jaakkolu. Slávisté si poté ještě vytvořili další příležitosti, střelu Jarolíma k tyči brankář chytl. Ve 40. minutě Vlček ve vápně vrátil Grajciarovi, který prudce vystřelil těsně vedle tyče. Chvíli před koncem jsme se dostali do brejku, po vysunutí Čelůstky šel sám na bránu Vlček, ale k zakončení se nedostal. Ve 44. minutě se k nebezpečnému zakončení dostal Petržela, Jaakkola parádně vyrazil.

Ve druhém poločase jsme dokázali brzy vyrovnat, když po standardní situaci Belaida se míč odrazil od Božiče. Slávisté se snažili vstřelit vedoucí branku, ale marně. V polovině druhé půle však bylo k vidění hodně akcí, nejdříve plzeňský Vaněček v nadějné pozici střílel nad bránu, hned poté se argentinský útočník Concistre prodíral mezi obránci a následnou přízemní střelu Daněk nadvakrát chytil. Následovala slávistický výpadek, v 68. minutě střelu Vaněčka obránci zblokovali k tyči, na míč se marně natahoval Jaakkola. O minutu později po naší chybě šel do brejku Hora a přesnou střelou k tyči nedal našemu brankáři šanci. A v další minutě Rajtoral z úhlu mířil přesně do šibenice, Jaakkola parádně vyrazil. Slávistům se podařilo po nudné pasáži přeci jen snížit, v 85. minutě se dostal až do vápna Janda, jeho prudkou střelu Daněk pouze vyrazil k Concistrovi, který neměl problém dorazit do prázdné branky. V posledních sekundách se podařilo dokonce vyrovnat, Janda do vápna vyslal Volešáka, který našel před brankou naběhnutého Concistreho.

Slavia - Plzeň 3:3 (0:1)
Slavia, 1.poločas:
Jaakkola - Čelůstka, Koubský, Trapp, Hubáček - J.Černý, Kisel, Dembélé, Jarolím, Grajciar - Vlček
2.poločas: Jaakkola - Vranješ, Hošek, Trapp, Božič - Koreš, Volešák, Belaid (76. Gulajev), Janda - Zákostelský, Concistre
Branky: 51. Božič, 85. a 90. Concistre - 34. Tatanašvili, 68. Vaněček, 69. Hora

Komentáře (77)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:12 |  
    0 0

    Tak toho argentince hodně rychle podepsat!!! :-)

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      tolsimir     před 14 lety 16.06.2010 19:14 |  
      0 0

      Jen kvuli tomu, ze dal dva goly, z toho jeden z dorazky?

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:15 |  
        0 0

        No tak dal jsem tam snad smajlíka, nebo ne?

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:16 |  
        0 0

        Ale no tak, nebuď hned tak na nože.. řekl bych že to myslel ironcky a tys mu na to hned skočil. Pokud ne, tak co. V naší situaci by jsme měl podepsat kohokoliv kdo dá góla i z pitomý dorážky protože Standa pokračuje v čem přestal na jaře..

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          Artur (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:22 |  
          0 0

          Obavam se že třeba takovej Šenky by to nedal ani do prazdný :D

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            petrjir     před 14 lety 16.06.2010 19:34 |  
            0 0

            I kdyby každý zápas dal jeden gól a to dorážečku, tak to dobré. Alespoň se umí prosadit, což u našich zbylých útočníků je problém. Stejně si myslím, že z těchto testů tady nezůstane ani jeden a když, tak na půlroku s opcí z těch bosenských hráčů, kteří stejně zapadnou. Ten argentinec nepřijde kvůli prachům určitě

            • Re: Slavia - Plzeň 3:3

              tantalos     před 14 lety 16.06.2010 19:44 |  
              0 0

              Ten Concistre je skvělej příklad faktu, že fotbalista je ot toho, aby dával góly a není žádnej kůň, aby běhal kolem dokola. Navíc když je střelec trochu při těle, nějaký pískle ho neodstrčí.

              • Re: Slavia - Plzeň 3:3

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:56 |  
                0 0

                No problém je, že v Evropě už běhají fotbalisti, co umějí dávat góly, ještě u toho běhat a jsou tak namakaný, že je taky neodstrčí žádný pískle. Proti nim mají hráči co neběhají velký handicap ;-)

                Ale já vím co jsi chtěl říct, jen je otázkou jestli to bude stačit.. Jinak mi zatím připomíná nejen vizáží Literriho. To taky nebyl sprinter, ale ke gólu se uměl namotat. Kde je mu vůbec konec?

                • Re: Slavia - Plzeň 3:3

                  Lenkestr     před 14 lety 16.06.2010 22:54 |  
                  0 0

                  03.08.09: Der italienische Fußball-Meister Inter Mailand hat den 21-jährigen Außenstürmer Gianluca Litteri für ein Jahr an Vicenza Calcio verliehen.

                  Odehral za Vicenzu 414 minut v 11 zapasech, ve 4 hral od zacatku(z nich 3x stridanej), vstrelil 1 gol a dostal 3 zluty krarty...

                  • Re: Slavia - Plzeň 3:3

                    Lenkestr     před 14 lety 16.06.2010 22:55 |  
                    0 0

                    jo je to italska serie B...

                  • Re: Slavia - Plzeň 3:3

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 09:28 |  
                    0 0

                    Díky, tu Vicenzu jsem našel ale statistiky ne, tak dík.

  2. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:13 |  
    0 0

    No tak jsem zvědav na vaše a Karlova slova :-)

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:18 |  
      0 0

      Jinak díky redakci za super rychlej report, i představení hráčů - prostě parádní servis. Smekám..

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        quelhar (admin)     před 14 lety 16.06.2010 22:49 |  
        0 0

        Za vcasne predstaveni hracu vdecime Ondrovi Zlamalovi, ktery nam dal vcas echo a mohli jsme to tedy predem pripravit :o)

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 09:29 |  
          0 0

          No jasně, ale tak to má přesně vypadat. Konečně se tam aspoň něco začalo dít směrem k fanouškům.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:32 |  
      0 0

      Jinak teda "všemi" už prodaný Janda byl u dvou našich gólů.

      Ze zálohy ve složení v prvním poločase a s hrou na jednoho útočníka moc nadšený nejsem a mám strach, že tak budeme hrát i kdyby se mělo dít bůhví co. Protože Lukáš ani Karol si sem na lávku sednout nepřišli. Zkrátka pro oba najednou podle mě na hřišti není místo. Takže to bude muset odskákat někdo z dvojice Grajciar, Černý, případně defensivní záložník, pokud se takhle nebude dařit..

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        petrjir     před 14 lety 16.06.2010 19:41 |  
        0 0

        Janda měl někam jít pryč?

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:44 |  
          0 0

          No to já nevím ale vybavuji si, že tu/či na oficiálkách byl několikrát zmiňován, jako že odejde. Snad do Lorientu jestli se nepletu..

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            petrjir     před 14 lety 16.06.2010 19:46 |  
            0 0

            To bylo mám pocit minulé přestupové. Spíš by ho většina nejraději viděla ze Slavie

            • Re: Slavia - Plzeň 3:3

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 19:51 |  
              0 0

              Jojo není moc oblíbený a popravdě výkony nic moc v poslední době. Možná to bylo tím, že vlastně neměl ani pořádné místo v sestavě. Různě lepil díry, byl taky zraněný ne? No je to zapeklitý případ..

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            Gordon (host)     před 14 lety 17.06.2010 11:01 |  
            0 0

            Hele klidne at jde treba do realu madrid a zadarmo, ale at uz je pryc....

  3. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    Lenkestr     před 14 lety 16.06.2010 19:38 |  
    0 0

    to je jen na zskousku...ti, co tu jsou prvni tyden soustredeni, ti se prece neberou... KJ urcite vytahne nejakou prestupovou bombu 2 dny pred startem ligy...ja bych to videl na Ballacka(ceskej Ferguson predbehne toho z Anglie), do branky pritahne Didu, kdyz ho v Ac nechtej(to na to delat Vaniakovi dvojku ma) no a do utoku nejakyho shootera...Toni jde do AS, tak se mrknout tam, kdo jim lesti lavicku...

  4. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 20:13 |  
    0 0

    Tak Karlovi se nejvíc líbili hráči na jeho oblíbených postech: "Určitě mě nezklamal záložník Dembélé, předpoklady má i vysoký mladý finský brankář Jaakola." ;-)

  5. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    ZaplatPambuZaZZa     před 14 lety 16.06.2010 20:26 |  
    0 0

    Tak tedy hezky popořadě :)

    Finský gólman byl tak vysokej, že hlavou skoro narážel do břevna, měl přesné odkopy, chytnul pár šancí. Nepřesvědčil mě při druhém gólu a nechytil nic "navíc". 50%

    Koubský a Trapp - jasná stoperská dvojice pro podzimní část sezóny. Bohužel nemáme k dispozici opakovačku u gólu Tatanašviliho, ale oba mi přišli dobří, kvalitní. 70%

    Hošek odehrál druhý poločas špatně. Nerozehrál přesně snad ani jeden balón. Dnes nejhorší obránce. Nehledě na to, že namazal na gól Horovi (asi nejlepšímu hráči soupeře na hřišti - ten by se mi ve Slavii dost líbil). 20%

    Hubáček odehrál svou klasiku - dopředu marnost nad marnost, dozadu nejlepší krajní bek. 50%

    Čelůstka se snažil útočit, v obraně dobrý, v útočení by měl víc brousit lajnu, ale to se snad časem naučí. 50%

    Vranješ mi přišel o něco lepší než Božič. Hodně silový typ hráče. Řekl bych, že spíš stoper než bek. Hubáček potažmo Čelůstka jsou ale lepší. 40%

    Defenzivní záložník Dembelé je horší než Ragued a výkonostně podobný Trappovi, hodně to brousil, snažil se hrát, ale chybí mu fotbalovost. Párkrát zajel do soupeře skluzem, v lize by za to asi viděl kartu. 55%

    Ze záložní čtveřice byl v první půli nejlepší Jarolím, říkal si o balón a dirigoval mužstvo. Grajciar se taky snažil, měl tam pár povedených střel (asi mu trochu uškodilo, že hrál zleva) a tyhle dva hráče bych viděl určitě pro základní sestavu. 70%

    Kisel nebyl moc vidět. Běhal. 50%

    Jarda Černý byl jeden z nejhorší v prvním poločase. Častokrát prováhal ideální okamžik, ani jedna střela ani centr mu nesednul. Evidentně se trápí. 25%

    Standa Vlček byl na hrotu sám. Jednu pěknou akci vystřídali 3 špatné. Do formy se nevrátil a být jím uvažuji o konci kariéry. Bohužel. :( 20%

    V druhé půli hrál v záloze Koreš - nic moc, snaží se a běhá, ale chybí mu klid a technika. 30%

    Janda byl ve druhé půli jednooký král mezi slepými záložníky. 40%. Ani Belaid 30% ani Volešák 15% nemají na základ.

    V útoku se mi líbil jak Zákostelský 50% tak i Concistre 50%. Ten si umí pokrát balón. Dal dva góly. Postavou připomíná Adriana. Kéž by mu to tak i nadále pálilo.

    15 minut na konci odehrál na pravé záloze i tragický Gulajev. 20%

    V první půli jsme byli lepší než Plzeň. Ve druhé jsme dělali velké chyby, bylo vidět, že ve středu hřiště nehraje zkušený záložník. Systém se kterým jsme nastoupili 4-1-4-1 je špatný. Vlček byl na hrotu sám, krajní záložníci Grajciar a Černý nedoplňovali útok tak jak měli. Druhý poločas, ve kterém i Plzeň postavila omlazený kádr byl fotbalově horší, ale rozestavení 4-4-2 nám sedělo víc.

    Nasazení hráčů odpovídalo důležitosti utkání. Jediný kdo hru brousil byl Dembelé a v druhé půli plzeňský Hora, kterého bych asi s Lukášem Jarolímem označil za muže zápasu. Lafrance odehrál svůj klasický zápas, ve kterém nejevil zájem o hru. Má flegmatismus zakořeněný v každém pohybu. To mi na něm dost vadí. Není to hráč pro Slávii.

    Na tribuně jsem viděl Petra Doležala. Jen škoda že v Edenu nebyl žádný stánek s pivem. Počasí bylo pěkný. Celkově jsem si přátelák docela užil (až na nechutný hospodský kecy lidí vedle mě, kteří mimo jiné i sprostě křičeli na hráče Plzně).

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 20:37 |  
      0 0

      Díky za kvalitní report!

      Jinak co se týče toho rozestavení v první půli nejsem z něho opravdu nadšený. Možná už se v Evropě (asi i na Bayernu ;-)) hraje 4 - 3 - 3, ale s hráči na krajích jako je Grajciar a Černý (oba se mi víc líbili uprostřed) to nejde. Ta může hrát Milan Černý například, kterej dokáže toho jedinýho útočníka doplňovat nebo Hloušek, Janda, prostě "štírci". No uvidíme.

      Proč hráli na prohozených stranách to nechápu.. asi zkouška, ale teda dost divoká, když každý mohl hrát na své.

      Neví někdo co je s Milanem Černým?

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        quelhar (admin)     před 14 lety 16.06.2010 20:40 |  
        0 0

        Nekteri hraci, co do zapasu nezasahli, sedeli vedle lavicky a bavili se - Vomacka, M. Cerny, Ragued, Hanus. Zahledl jsem i Madoua, ktery asi po 30 minutach zapasu s nekym odchazel - je fakt namakany.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      spojka     před 14 lety 16.06.2010 20:44 |  
      0 0

      Stánek s pivem? Já nevím, ale kdo do Edenu chodí častěji a nejen na fotbal, tak snad ví, že hospoda na pozemáku u koz a kantýna na ragby je otevřená, takže další stánky rozhodně nejsou třeba.

      S reportem celkem souhlas, nejhorší Gulajev a Černý. Kisel neviditelný = k ničemu. Mně se Božič naopak celkem líbil. Jinak je bohužel vše při starém, tzn. nesmyslné rozestavení (Grajcar vlevo, Černý vpravo, Janda vlevo, Koreš vpravo a uprostřed atd.).

  6. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    quelhar (admin)     před 14 lety 16.06.2010 20:30 |  
    0 0

    Par osobnich poznatku ze zapasu.

    Prvni puli jsme byli lepsi, drzeli vic mic v zaloze, ktera prehravala tu plzenskou. Ovsem vetsinou to koncilo jen na hranici vapna, takze nase platonicka prevaha nevedla k prilis mnoha sancim. Nekolikrat to zkousel Grajciar z prostoru kolem vapna a vzdy to vypadalo nebezpecne. Inkasovany gol jsem pres cele hriste prilis nevidel, takze nemuzu rict, kdo tam chyboval.
    Stejne jako trenerovi se me docela libil Dembele, ale po jednom polocase je velmi tezke rict, jestli to je druhy Tavares nebo druhy Cisse. Standa v utoku bohuzel navazal na sve predchozi vykony. Kdyz sel sam na Tichacka, tak to neskoncilo ani strelou :o/

    Druha pule byla spatna, Plzen nas prehravala. Sice jsme na zacatku vyrovnali po peknem primaku Belaida a dorazce Bozice, jenze pak jsme ve stredu hriste uplne propadali a pul hodiny jsme se k nicemu nedostali. Zaloha v prvni puli byla jednoznacne lepsi. Testovani krajni obranci - Vranjese jsem mel pres cele hriste, takze tezko hodnotit, Bozic nalevo nijak vyrazne nezaujal ani v pozitivnim ani v negativnim hledisku. Utocnik se mi prilis nelibil, vypadal cely polocas otravene a moc se do akci nezapojoval, ale v zaveru ukazal, v cem je asi jeho prednost - dvakrat byl tam, kde utocnik byt ma a bylo vyrovnano.

    Golman za goly nemohl, v prvni puli naopak jeste jeden samostatny unik vychytal.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 20:42 |  
      0 0

      To je krásný: "jestli je to druhý Tavares nebo druhý Cisse" :D

      Ať tak nebo tak, co by bylo ale s Raguedem? Mám takový neblahý pocit..

      No jsem z toho celý ňáký rozladěný..

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        quelhar (admin)     před 14 lety 16.06.2010 20:47 |  
        0 0

        No s Trappem se evidentne pocita na stopera, odehral tam velmi dobre cely zapas, takze by Dembele mohl byt alternativou k Raguedovi na DZ.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 09:16 |  
          0 0

          Jako, že by jednoho z nich posadil na lavici? No tak jestli na to máme, proč ne.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        spojka     před 14 lety 16.06.2010 20:49 |  
        0 0

        Z toho zápasu opravdu nelze mít dobrý pocit, prostě je k vidění totéž, co vloni pod Jarolímem - chaos, nepřesnosti, žádný tlak, minimum automatizmů a nacvičených akcí (chápu, že se zkouší noví hráči, u kterých to nelze čekat).

        Jinak k tomu hodnocení Argentince - že "je tam, kde má být, i když v poli je naprosto nulový" - toho bych se přesně obávám, s takovou vizitku sem totiž přicházel Naumov. Fotbal v podstatě nehraje, nezapojuje se do hry, ale ví, kam se má postavit... u Naumova jsme to viděli...

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          Artur (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 21:01 |  
          0 0

          Ja bych jen pridal poznamku. ze se nesmi zapomenout ze jsou po kondicnim soustredeni , kdo sportoval(sportuje) samozrejme vi jake to je a forma u vsech nemusi byt optimalni :-)

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 21:10 |  
          0 0

          To je fakt, na tuhle charakteristiku jsem taky dost alergickej..:-). Jinak jsem zvedav, jestli skutecne budem hrat na jednoho utocnika, to by ovsem chtelo nejaky kridlovy zalozniko-utocniky, coz je M.Cerny, Janda, mozna Vlcek, jinak asi nikdo. Naopak tech "stredovych" zalozniku mame dost - Jarolim, Cerny, Kisel, Grajciar - a kdyz vsichni nastoupi, tak to asi neni to prave pro tenhle zpusob hry, jestli se nepletu.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            lassiter     před 14 lety 16.06.2010 22:36 |  
            0 0

            No asi nepleteš, ale myslim, že Grajciar by to taky v pohodě zvládnul. K tomu se uzdraví Hloušek, kterej je na to uplně ideální a máme pět hráčů na dva posty, to jde ne? Jen ty dva by měli hrát spíš útočníky a v případě nutnosti doplňovat zpátky záložníky a ne naopak. Protože naopak jsme to už hráli a nikdy nám to nešlo, protože záložníci toho útočníka nikdy nedoplňovali tak, jak měli. A nevidim důvod proč nehrát třeba proti Ústí, Budějicím, a v podstatě půlce ligy na tři útočníky. KJ říká, že chce hrát útočně, tak snad nebude posranej.

            • Re: Slavia - Plzeň 3:3

              Khadgar     před 14 lety 16.06.2010 22:53 |  
              0 0

              Jenže když chceš hrát na tyhle kraje, tak je předpoklad že budou lítat ze stran míče do vápna (se mi líbí třeba na Bayernu) a na to tam musíš mít útočníka, od kterýho se to, jak říká Škorpil, bude odrážet. A to třeba Standa vůbec není...
              Jinak nápad je to samozřejmě výbornej, M. Černý/Hloušek/Grajciar jsou přesně hráči pro rychlej sprint po kraji, zatáhnutí k vápnu a následný centr na útočníka a ostatní záložníky. Jenže aby to nakonec nedopadlo tak, že útočníka bude hrát Hloušek a kraje Volešák s Belaidem...

              • Re: Slavia - Plzeň 3:3

                lassiter     před 14 lety 17.06.2010 08:39 |  
                0 0

                No ten útočník je tam samozřejmě nejdůležitější, ne nadarmo Csaplár říká, že tým hraje tak, jak hrajou útočníci. Naděje vkládám do Madoua a za dva roky, pokud je stráví někde v těsné blízkosti posilovny, třeba i do Zákostelskýho :-) A pak asi je třeba, aby hráli útočně i krajní obránci, což asi nebude problém vpravo (Kaufman), ale hlavně tady vlevo :-)

  7. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    slaviator     před 14 lety 16.06.2010 22:34 |  
    0 0

    btw jestli chceme starší hráče á la L.Jarolím, Kisel... tak Heinz bude volnej :)

  8. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    Ravik     před 14 lety 16.06.2010 23:29 |  
    0 0

    Takže v tichosti zůstali na svých postech Vrabec s Řehákem? Jestli jo tak to mě fakt sere snad úplně ze všeho nejvíc. Asistent kterej pouští kamarády zadarmo na Evropskou ligu 30 min před utkáním místo, aby připravoval tým?? Paráda kluci, sezona byla super, žádná osobní zodpovědnost, poplácáme se po ramenou a jedeme dál.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      Barlblog     před 14 lety 17.06.2010 01:10 |  
      0 0

      Naprostý souhlas. Bohužel se na to poněkud zapomíná. To, že KJ nesáhnul do realizačního týmu svědčí o mnohém. Bohužel to nění obraz jen současné Slavie, ale odráží to klima v celém českém fotbale.

      Na druhou stranu, chápu některé diskutující. Těch fascinujících kroků nekroků od vedení SKS už bylo tolik, že se snad ani nedá reagovat.

      Snad jen poznámečku k testovaným hráčům.

      Brankář - proč?
      obránce - proč?
      obránce - proč?
      DEF. záložník - proč?
      Argentinec na konci své bohaté kariery, vydávající se za utočníka - proč?

      Golmanů máme, že bychom to mohli přehazovat vidlema. :-) V obraně čeká na šanci Mikula, Mareš, Čmovš, Starý, Kindel + se tam viditelně počítá s Trappem. Na postu štítu může hrát Ragued, Trapp, LJ a Mikula, opravdu je nutné zkoušet dalšího záložníka a to ještě na post, který nás nebolí?

      To by mi ale vadilo minimálně, kdybych viděl snahu něco udělat s utokem. Testovat argentince, který nikdy nehrál ani 1. ligu, v Evropě je poprvé a jeho statistika taky neoslňuje, to chce odvahu. Taky nechápu, že bezprostředně po událostech s Densem, se přivádí hráč ze stejného problémového regionu. Dalo by se to pochopit v případě výjimečného playera, ale takto?

      Já se tady všem omlouvám, ale o řízení klubu a přestupové politice mám naprosto rozdílné představy, to ať se na mě nikdo nezlobí.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        hiker42     před 14 lety 17.06.2010 09:05 |  
        0 0

        ahoj,

        omlouvat se není vůbec zač, Barlblogu. vidím to velmi podobně.

        namísto toho, aby sem přijelo na testy 4-5 KVALITNÍCH útočníků, z nichž tu aspoň 2 zůstanou, KJ opět roztočil své každo-půlroční chaotické kolo štěstí.

        Bez dalších komentářů zopakuju jeho produkty za posledních 5 přestupových období: Abraham, Kubásek, Blažek, Šiklič, Cisse, Besta, Romanovs, Vasiljevič, Trubila, Kysela - a to jsme pouze na straně nejneuvěřitelnějších příchodů. Včerejšek se mi jeví jako pokračování trendu.

        Pokud jde o vztah KJ k odchovancům - je to posledních 5 přestupových období také bída. Zapracováni byli v té době pouze Necid a jako znouzectnost Míňa Černý. Naopak se Slavia zbavila velmi kvalitních Dočkala a Váchy. Z juniorů je největším příslibem za poslední roky MIKULA, takový typ zadáka - odchovance (ofenzivní naladění, kombinace, přímočarost, zakončení) nepamatuju, ale čas běží (Honzovi je už 18,5 roku) a ještě si v lize ani NEKOPNUL.

        nejhorší je, že pro Rosena a teď již zřejmě i Sisáka představuje KJ evidentně ideální trenérskou volbu, opozice se zbavili, takže současné bláznivé KOLO ŠTĚSTÍ rozhodně není poslední.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 10:10 |  
        0 0

        Přesně! Tohle jsem si říkal, když jsem si poprvé přečetl ta jména.. další přísun nepotřebných hráčů na obsazené posty.. jedinný útočník, jehož charakteristika mi nahání hrůzu a dva goly - údajně z dorážek - mě sotva můžou uchlácholit. Typická KJovina, pokračujeme v tom, co nás vedlo k záhubě.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 11:34 |  
          0 0

          Mozna by to chtelo se vratit do reality. Jsme v nelehke financni situaci a navic v CR. Sem opravdu neprivedeme hrace, ktery dava 15 golu za sezonu v nejake lepsi lize. Ja nemam predstavu, jak kvalitni je druha argentinska liga, ale rekl bych, ze bude zhruba na urovni prvni ceske ligy. Mistr ligy tam da 50 golu v 38 zapasech. Nejlepe skorujici tymy 54 golu v 38 zapasech, to neni ani 1,5 golu na zapas. Takze predstava, ze se tam pada plno branek je uplne mylna, naopak tam pada golu jeste mene nez v nasi lize (prumer vstrelenych branek na jeden tym a jeden zapas byl v nasi lize 1,196 zatimco v druhe argentinske 1,157).
          Ciste statisticky je Concistre utocnik, ktereho jsme lonskou sezonu postradali.
          Co se tyce testovanych obrancu - na stopery mame Vomacku s Koubskym, mozna Celustku. Hoska, ktery (ac to rikam velmi nerad) stale chybuje. Takze nakonec nasim prvnim stoperem nejspis bude zaloznik Trapp. Takze kdyz testujeme hrace do obrany, ja rikam, proc ne. Stejne tak leveho beka tu lidi shani temer neustale. Jak jsem pochopil, tak oba testovani obranci jsou schopni hrat jak stopera, tak krajniho.
          Pokud pocitame s Trappem na stopera, tak mame jen jednoho DZ, jehoz budoucnost osobne kvuli vysi platu povazuju za nejistou. Tudiz testy dalsiho hrace na tuto pozici - opet, proc ne.
          Z golmanu mame Vaniaka na jednu sezonu a pak Hanuse, Valese a Berkovce, z nichz Hanus vetsinu fanousku nepresvedcil. A Romanovse, ktery je dost mozna na odchodu. Z hlediska koncepce bychom tak pro sezonu 11/12 meli Hanuse, Valese a Berkovce, takze testy golmana (aspon je vysoky, tak nebude nazyvan pidimuzem) taky docela chapu.
          No a krome nich tu mame na testy dva utocniky, tedy post, ktery potrebujeme posilit nejvic.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 12:53 |  
            0 0

            Rekl bych, ze prave kvuli nelehke financni situaci nema cenu porizovat prumerne ci podprumerne hrace na posty, ktere mame obsazene. S navratem Celustky, uzdravenim Vomacky a Kaufmana a prichodem Koubskeho mame o 4 obrance navic, dale mame snad celkem sikovne obrance v becku, jediny post, ktery by mozna zaslouzil posilit je levy bek, ale vime, jak to je.. 99% tehle hracu buhviodkud to lip nez Hub stejne neodkope a skonci jako Siklic a rada dalsich.
            Co se DZ tyce, mame Ragueda, Trappa, LJ muze hrat DZ, mame mladeho Mikulu...pokud je testovany hrac mimoradny talent, proc ne, ale zvysovat kvantitu na tomhle poste je pitomost, zvlast kdyz Ragued je na nase pomery mimoradny hrac, ktery by - dle meho - mel pri zdravi odehrat vse.
            Utok - ano, tam bych souhlasil se zkousenim, ano, potrebujem silneho vyssiho utocnika, presto ta charakteristika, kterou tu vsichni pisete, me spis desi.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 12:55 |  
            0 0

            V zasade je to stale tentyz problem, myslim, ze netreba porizovat z externich zdroju hrace, ktere mame, poridime si stejny prumer, ktery mame treba v becku nebo na lavici acka, stoji nas to penize na platy, mozna provize agentum a k uzitku to neni.

            • Re: Slavia - Plzeň 3:3

              quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 13:42 |  
              0 0

              No ted je otazka, jestli opravdu mame tak kvalitni hrace, jako jsou ti testovani, nebo ne. Ja si treba myslim, ze dobreho stopera bychom klidne uzivili, protoze jsem neziskal na posledni pulrok pocit, ze by Hosek nebo Cmovs oplyvali naprumernou ligovou kvalitou. Pokud testovani hraci jsou schopni hrat na stoperu i na kraji obrany (Vranjes na pravem, Bozic na levem), tim lepe. Pokud na testy prisli a doporucilo je skautingove oddeleni, nejspis na nich pan Cipro videl vetsi kvalitu, nez kterou mame v soucasnosti k dispozici.
              U golmanu si netroufam hodnotit, Valese jsem hrat nevidel, Berkovec mi prisel v becku jako opora. Ovsem u nich to je predevsim v hlave. Pri ocekavanem odchodu Romanovse a brzkem konci kariery Vaniaka se testovani brankare zas tolik nedivim.
              Do pozadi testovani Dembeleho nevidime, nicmene muze to byt v souvislosti s tim, ze se pokusime Ragueda v ramci snizeni nakladu na platy prodat.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      slaviator     před 14 lety 17.06.2010 02:06 |  
      0 0

      Překvapením by bylo, kdyby tomu tak nebylo.

  9. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 09:27 |  
    0 0

    Normálně jsem se ráno vzbudil a první co mě napadlo bylo, že Grajciar a Černý (potom Koreš a Janda) hráli na opačných stranách protože to takhle hrají i v Bayernu Roben s Ribérym. Řekněte mi, že se mi to jen zdá, a že Karel na tom není tak špatně, aby kopíroval vše co vidí.
    Ono to klidně může být dost produktivní a třeba Grajciarovi by to na střelu přímo slušelo, ale ty hráči musí kvalitu v obou nohou a já se obávám, že to naši kluci nemají. A pokud se do toho trenér stejně pustí bude trvat minimálně celou přípravu, než si na to zvyknou a to je v naší situaci celkem risk.
    Jinak teda v Bayernu hrají na dva útočníky. Jednoho vysokého a jednoho malého. Pokud by jsme i my přešli na dva útočníky už nám přestává zbývat místo na záložníky jeden z pětice Grajciar, Černý, Jarolím, Kisel, Ragued by musel z kola ven. Nemluvě o Hlouškovi až se vrátí a Jandovi.

    Jo a jen tak náhodou ze zvyku už - kontroloval někdo co mají ty hráči za agenty? U těch jugoslávců už bych se snad ani nedivil, kdyby byli u Novákový..

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      tantalos     před 14 lety 17.06.2010 09:35 |  
      0 0

      Na utkání byl Sladjan Ašanin, takže asi jeden z hráčů bude jeho.
      Mimochodem ten pravý bek, Vranješ nebo jak se jmenuje, byl takový ostrý kraj. Neměl moc šanci ukázat, jak je na tom ve hře dopředu, ale přinejmenším předvedl, že je hodně ostrý.
      Pokud by Slavii vypadl Čelůstka nebo Kaufmanm určite bych o něm vážně uvažoval, ale jeden poločas nic neřekne.

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 09:38 |  
      0 0

      Vsak se taky ukazalo, ze leva strana Grajciarovi sedi (to uz jsme si mohli vsimnout i na jare, kdy tam par zapasu odehral), zatimco Jardovi Cernemu to napravo fakt moc neslo. Ale spis si myslim, ze budou mit kridelni hraci pokyny menit si mista dle libosti, takze proste musi v priprave natrenovat hru na opacnem kridle, nez jsou zvykli.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 09:56 |  
        0 0

        No, takže v našem podání prostě guláš. U Jardy to může být v tom, že má za sebou po dlouhém zranění první přípravu, tak byl asi dost vyřízený.

        Ale co jsem chtěl říct už předtím je, že pokud se oba nenaučí centrovat druhou nohou je tenhle systém dá se říct bezzubý. Každý je přečte, že nejsou schopný zacentrovat a jenom si pohlídají střed hřiště, který už bude stejně zahuštěný dvěma středními záložníky. A pokud budeme hrát proti slabším týmům, který se zakopou na vápně bude to velký problém. A já mám teda obavu, že se kluci naučí za jednu přípravu dávat parádní centry druhou nohou. Dalo by se uvažovat, že pokud by jsme měli na obou stranách extra útočný beky, vzali by tohle na sebe, ale ty jaksi nemáme.
        Je to jenom teorie, ale nevidím to tímhle stylem moc růžově. Respektive může to fungovat, ale ne jako systém, nýbrž jako náhodný chaos s improvizací, kterým můžeme porážet týmy v lize, ale ne v Evropě.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 10:17 |  
          0 0

          Uplne se mi dere na klavesnici sarkasticka poznamka, ze Evropu stejne nehrajeme :o)

          Ale vazne - no, ja tedy nevidim moc rozdil oproti tomu, kdyz ti hraci hraji na svych stranach - tam si zase branici hrac muze hlidat jen centr, protoze vi, ze klicka do stredu hriste nejspis neprijde. Takze kdyz uz se nas krajni zaloznik prosadi jeden na jednoho, tak ma na sve spravne strane prostor k centru, zatimco na opacne strane se dostane do stredu hriste a muze strilet na branu primo. Zatim bohuzel nemame zabijaka ve vapne, ktery by centry vyuzival, tak treba ma trener v zameru udelat ze Slavie tym, co bude davat vice branek zpoza vapna. Tim nerikam, ze by se z Jardy Cerneho stal hned ostrostrelec, to urcite ne. To Grajciar ma na leve strane daleko vetsi predpoklady, ktere ukazal i vcera.

          Kdybych mel soudit jen podle vcerejsi prvni pule, tak by mohlo byt lepsi vyuzit jen jednoho z dvojice Kisel, J. Cerny, ale to muze byt dane tim, ze ani jednomu z nich to vcera nijak extra neslo.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 10:26 |  
            0 0

            A mě se zase dere na klávesnici poznámka co budeme dělat až se tam dostaneme. To zase vyhlásíme novou koncepci? To už radši ne, začal bych to právě budovat už teď.. ;-)

            Jinak obecně jsou kraje volnější než střed, Pokud pravák vlevo nemůže do středu, který si budou hlídat a bude muset do strany, odkud ale nedokáže odcentrovat, je "mrtvej". Pokud se levák vlevo dostane do strany může odcentrovat, pokud se dostane do středu, může pořád odcentrovat případně vystřelit, ale hlavně, půjde směrem k vápnu do nebezpečného prostoru. Tolik k teorii.

            Jinak mě taky napadlo hrát to pouze na jedné straně s Grajciarem, ke kterému by to chtělo, ale ofensivního levého beka. A vpravo dát třeba Jandu, Belaida, Míňu nebo Kisela, který by teda ale svojí rychlostí asi moc útočníka nedoplňoval.

            • Re: Slavia - Plzeň 3:3

              quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 11:11 |  
              0 0

              Navazu na posledni vetu - nevim, kde se bere predstava, ze je Kisel pomaly. Mi tak teda rozhodne neprisel.

              No a kdyz jsme vyhlasili koncepci pro Evropu pred rokem, tak dobre vime, jak to dopadlo. Takze se pro letosek spokojim s koncepci pro ligu :o)

              Kazdopadne M. Cerneho povazuju za jednoho z nasich nejlepsich hracu a pokud bude zdravy, rozhodne by mel hrat v zakladu. Pokud budeme chtit opravdu hrat 4-5-1 s utocnymi kraji, tak Grajciar nalevo a M. Cerny napravo se stredem zalohy J. Cerny/ Kisel - Ragued/Dembele - L. Jarolim mi prijde jako docela dobra varianta.

              • Re: Slavia - Plzeň 3:3

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 11:18 |  
                0 0

                Pokud si ho pamatuji, tak rychlost nic moc, a třeba ve srovnání s Milanem, Hlouškem nebo Grajciarem + jeho věk.. ale budiž, jedině dobře pro nás pokud umí zabrat.

                Nedopadlo to možná proto, že jsme to začali měnit na poslední chvíli. Pokud se na tom bude pracovat déle, je to lepší..

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      hiker42     před 14 lety 17.06.2010 09:42 |  
      0 0

      ahoj Kmotře,

      on to nekopíruje.

      on to takhle hraje bohužel poslední dobou pořád. Já si ani nepamatuju, že bych kdy viděl Koreše nalevo. kdy hrál Jandys naposledy zprava? ;-)

      on opět roztočil to jeho šílený kolo štěstí.

      on je prostě konzistentní a naprosto nepoučitelnej..

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      venator     před 14 lety 17.06.2010 10:31 |  
      0 0

      Počkej počkej odkdy má Robben obě nohy kvalitní :D Vždyť ten je typický příklad fotbalisty, který má druhou nohu (v jeho případě pravou) jen na opírání. Oba to měli na kličku do středu a střelu silnější nohou ok. Mě spíš vadí, že JČ ABSOLUTNĚ není typ na křídlo přece.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 10:57 |  
        0 0

        No tak myslím, že vedení míče, zpracování a poslání přihrávky mu nedělá problém stejně jako odcentrovat. To jsem myslel.
        Jinak souhlas, že podle mě taky není Jarda vůbec hráč na křídlo..

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          venator     před 14 lety 17.06.2010 13:45 |  
          0 0

          Ok chápu tě.

  10. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    Viking     před 14 lety 17.06.2010 11:39 |  
    0 0

    První půlku jsme hráli podle mě rozestavení 4-2-3-1 kdy zezadu hráli Dembele a Lukáš Jarolím, před nimi operovala trojice Kisel, Grajciar, J. Černý. Hra v poli nebyla zase až tak špatná ale hrozně v útočné fázi trpěla špatnými výkony Černého a Vlčka. Bylo jasně vidět, že Plzeň sehranější a umí hrát perfektně na brejky. I přesto to zase tak hrozné nebylo, jediný gól jsme dostali po propadnutí středních obránců. My jsme toho moc nevymysleli, Grajciar měl několik hezkých střel zpoza vápna a jednu krásnou ránu ukázal Lukáš Jarolím. Jinak ve vápně to bylo jedno velké trápení, absolutně chyběl důraz v zakončení. Jedna poznámka k Horváthovi - ačkoliv má neuvěřitelnou nadváhu (myslím že do metráku mu moc kil nechybí), tak ukázal všem na hřišti, jak má fungovat rychlá a přesná rozehrávka. Fotbalově jasně nejlepší záložník na hřišti a hráč jeho kvalit by pořád měl Slavii co nabídnout. Rychlostně je to sice horší ale když si hráč umí zpracovat balon a přesně nahrát, tak zase takový sprinter být nemusí... Druhý poločas byl hodně poznamenaný střídáním, Plzeň se s tím vypořádala daleko lépe a celou dobu nás vcelku v pohodě přehrávala. Vyrovnali jsme celkem šťastně, Plzeň působila celkově daleko kompaktnějším dojmem což bylo i vcelku logické. Jejich hra se mi líbí, mají rychlostně perfektně vybavené krajní záložníky a jejich hra má smysl a řád. Škoda pro ně že nemají tak produktivní útok.

    Jednotlivě:

    Jaakkola - nějak extra mě nezaujal. Je sice vysoký ale třeba hned v první půlce podběhl dva centry. Obranu dirigoval anglicky, druhý gól se podle mě dal chytat. Výkonostně mi přijde na úrovni Hanuše, Valeše, Berkovce, Romanovse.. - všechno +- stejný level a proto mi přijde zbytečná jeho možná akvizice.

    Čelůstka - snažil se hrát dopředu, z jeho strany padl první gól Plzně. Bylo vidět že je dost nerozehraný ale to se časem snad srovná. Potěšením pro mě bylo že se s ním počítá zřejmě na pozici obránce.

    Koubský - vyhrával díky výšce hodně hlaviček ale přišel mi trochu neobratný, do rozehrávky se moc nezapojoval.

    Trapp - odehrál si svoje, ligu na stoperu může v pohodě mlátit ale to je podle mě jeho strop.

    Hubáček - klasika, dozadu spolehlivý, dopředu bída s nouzí.

    Dembele - snažil se, rychlostně výborný, snaží se zapojovat do rozehrávky, nebojí se narazit balon s bekem a vytáhnout se. Jednou se může slušně vykopat a přijde mi, že je na úrovni Ragueda s větším perspektivou. Nicméně takhle se jevil po prvním zápase Cissé taky...

    Jarolím - snaží se být často na balonu, hodně toho oběhá ale přijde mi to málo rychlostní a dynamické, možná je zatažený z Krkonoš. Několikrát poslal ten svůj podkopnutý pas na obsazeného Vlčka za obranu ale "trefovat" volné prostory na rozběhnutého spoluhráče po krajích mu moc nešlo. Hrát asi bude ale že by nám nějak výrazně zvedl hru zálohy, nevím nevím...

    Grajciar - hodně toho naběhal, líbí se mi že poctivě maká i v přáteláku a nic neodflákne. Jediný se pravidelně pokoušel o střelbu a gól si za ty tři pěkné střely zasloužil. Ze záložníků včera asi nejlepší.

    Kisel - ještě nevýraznější než Jarolím, moc toho k hodnocení není.

    J. Černý - ze záložníků hrajících první půli asi nejhorší, hrozně to drbe, prohrává osobní souboje. Několikrát mohl vystřelit svou slabší pravou nohou ale zbytečně se neustále cpe do levačky.

    Vlček - stejný výkon jako podával v loňské sezoně, už mu chybí ta jeho maximální rychlost a tím pádem ztrácí tu jedinou výhodu co míval.. Bylo to jenom trápení.

    Vranješ - rychlostní typ beka či stopera nicméně toho moc neukázal.

    Hošek - zklamání, nedůraz, špatná rozehrávka.

    Božič - přišel mi dopředu o trochu lepší než Vranješ ale na druhou stranu přes jeho prostor se Plzeň hodněkrát dostávala do zakončení.

    Koreš - nepodal dobrý výkon, tohle na ligu zatím nestačí, poslal bych ho do Hlučína.

    Volešák - vrátil se ve formě v jaké odcházel, na ligu to asi stačí, na Slavii ne.

    Belaid - snažil se být hodně často na míči, ta jeho standartka byla perfektní, jinak se mu extra nedařilo. Nevím důvod střídání, hrál zhruba tak stejně jako zbytek spoluhráčů.

    Gulajev - za tu chvilku asi nemá cenu hodnotit.

    Janda - bylo vidět že fyzicky je na tom výborně, trpěl ale úrovní naší hry a tím, že hrál nalevo. Udělal perfektně druhý gól "svým" stylem, rychlý výpad do vápna. Bohužel se zase ukázalo, že je použitelný jenom na pravé straně zálohy.

    Zákostelský - potřeboval bych hodně zesílit, jinak si myslím, že talent určitě má.

    Concistre - v poli naprosto nulový, rychlost skoro žádná. Přimotal se sice ke dvěma brankám ale jestli chce hrát Karel 4-5-1, tak rozhodně ne s tímto útočníkem.


    Celkově asi z tohoto zápasu nic moc nevyplývá, nikdo výrazně nepřekvapil nebo nezklamal. Co ale absolutně nechápu je další zkoušení nových a nových, podle mě průměrných hráčů. Pochopil bych kdyby přijeli čtyři útočníci s tím, že dva se podepíšou ale zkoušet hráče na posty, které máme navíc zdvojené, je jenom mrhání času na to, aby se mužstvo vůbec sehrálo. A Vrabec s Řehákem? No comment...

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      Jiri1     před 14 lety 17.06.2010 13:11 |  
      0 0

      Zdravim , opakovat , ze jsme z novych hracu byli zklamani nema smysl, vubec nasi hraci prilis neoslnili, znechuceni jsme byli hlavne z Vlcka , kde vedeni klubu zrejme neni ochotno ci schopno pochopit nektere souvislosti. Jako obvykle mne zklamal pristup k fanouskum, slibovane soupisky nebyli ki mani, toalety povinne pro tyto zapasy zustaly jen snem. Bohuzel nikoho nenapadlo pouzit ani mobilni zvukove zarizeni, ktere pri becku docela dobre zvlada jeden z pritomnych poradatelu. A nejvetsi zklamani pro mne osobne stale predstavuji nevyrovnane zavazky hracum i realizacnimu tymu z predchozi sezony. Na utkani dorazil i byvaly generalni reditel p. Dolezal, ktery pry miri na svaz a klub mu dluzi pry az 35 milionu za jeho podil v klubu.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        Viking     před 14 lety 17.06.2010 13:16 |  
        0 0

        Toho Vlčka skutečně nechápu. V současné formě ho strčí do kapsy i útočníci z béčka a dorostu.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 13:32 |  
        0 0

        Klub Dolezalovi nedluzi za jeho podil nic, ani z principu nemuze. Jestli mu v teto souvislosti bude nekdo neco dluzit, tak majitele, kteri od nej jeho podil chteji (nebo se zavazali ci zavazou) odkoupit - panove Rosen a Vik. To ovsem nejsou klubove penize.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          Jiri1     před 14 lety 17.06.2010 13:38 |  
          0 0

          Klub Dolezalovi dluzi nekolik platu z doby jeho reditelovani a dalsi vlastnici se navic zavazali vyplatit ho z jeho podilu, takze potazmo ty penize pujdou z penez naseho fotbaloveho klubu, nebotř vlastnici to urcite ze sveho platit nebudou.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 13:45 |  
            0 0

            O platech jsem nemluvil, protoze do toho nevidim.

            Kdyz si vlastnici chteji koupit podil v klubu, tak na to prece nebudou brat penize prave toho klubu, to postrada logiku. Kdyz si jako soukroma osoba chci neco koupit, tak si to koupim za sve. Jak bys chtel do ucetnictvi spolecnosti zapsat naklady na koupi podilu prave one spolecnosti?

            • Re: Slavia - Plzeň 3:3

              hiker42     před 14 lety 17.06.2010 13:54 |  
              0 0

              o tom, že jsou to koumáci, svědčí umenšení podílu ENICu. když zvládli tohle, tak o takový detail strach nemám...;-)

    • Re: Slavia - Plzeň 3:3

      venator     před 14 lety 17.06.2010 13:31 |  
      0 0

      No v zásadě máš pravdu. Rozhodně nechápu zkoušení brankáře, když je papírově i pak v reálu na úrovni Hanuš s Berkovcem. Jo kdyby přišel golman XY co mu končí smlouva a chytal někde stabilně v kvalitním klubu...prostě příchod ala Raqued, který byl stabilní hráč kvalitní repre. To samé pravej bek, když tam máme dva na naší ligu nadprůměrné. Levý bek je něco jiného,ikdyž si myslím, že musí dostat prostor Starý event. jiný odchovanec. Kdy jindy než teď bez pohárů. Když teda pominu, že ty odchovanci měli hrát už celou druhou polovinu jara právě, aby se zjistilo jestli mají na to převzít pozici po Hubáčkovi nebo ne.
      DEMBELE vypadal moc dobře, klasicky "Afričan" tzn. dynamika, obratnost, rychlost prostě fajné jak říkají v Ostravě, přitom je mu 20let. Je pravděpodobné, že Raqued bude chtít ve svém věku někam jinam kde se hrajou poháry a my ušetříme na platu spoustu peněz.V tom případě Dembele by mohl být dobrá náhrada. Myslím si, že snad nehrozí, aby z něj byl druhý Cisse, protože je to hráč PSG a to je snad dostatečná záruka kvality...tedy doufám:) Odkud přišel Cisse netuším, ale prodrápat se na vrchol v mládežnických výběrech PSG asi nebude jen tak.
      CONCISTRE - vypadal slibně, ALE! výbušnost pár kroků by tam snad byla což na goloveho utocnika do vapna v nasi lize urcite staci, stabilita a pokryti mice ala Bony tzn. fajné. Byl tam kde měl být a to může a nemusí být náhoda. Všichni víme, že Standa nebo Šenky většinou nejsou tam kam se míč odrazí, aby ho doklepnuli. Ale je to jen jeden poločas, jestli to ovšem potvrdí v sobotu v Čelákovicích pak ho vzít na hostování né na přestup to je "zajíc v pytli". Pak bych přivřel oči nad jeho statistikama tzn. že hraje až 3.argentinskou ligu (neumím španělsky,ale vypadá to, že je to třetí liga), že hrál 28 zápasů, ale dal jen 6 golu a přitom byl 17krát (!) střídán resp. stáhnutý ze hry. Prostě chci říct, že když už lovit v tak nečitelných a "morálně" (z pohledu hráčů) rizikových vodách pak jsou tam určitě k mání lepší útočníci, na které by jsme určitě min. na hostování měli peníze. viz zde: www.transfermarkt.co.uk/en/primera-b-nacional/torschuetzen/wettbewerb_ARG2.html

      Jak se asi shodneme s většinou lidí prostě takhle skauting NE! Ať přijede na 14denní testy 3 levý obránci, a 3 hrotový útočníci a z toho jednoho vybrat u obou pozic a dost.

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        venator     před 14 lety 17.06.2010 13:41 |  
        0 0

        Netuším jak velký má Vlček plat, ale pokud nemá velký plat pak stejně jediná jeho role je když někde tak jako pravé křídlo při alternaci s Jandou.
        Jediné pozitivum pro mě bylo, že konečně by jsme mohli hrát "moderně" na 4-3-3 jak už nejen já "volám" min. rok. Prostě pro takové rozestavení máme vhodnější typy než na dva útočníky.
        Sestavu bych viděl jasně:
        VANIAK-
        ČELUSTKA, TRAPP, KOUBSKY, KAUFMAN (kéž by se objevil někdo lepší nebo kéž by zvládnul centry levou Kaufman:) -
        RAQUED (Dembele) -
        L.JAROLIM (MČ), KISEL (JČ) -
        GRAJCIAR (Vlček), HLOUSEK (Janda) -
        "alaDROGBA" (hrotovej útočník do vápna, kéž to bude ten Madou)

        Jinak mě se duo LJ a Kisel celkem líbilo i po kondičním soustředení ukázalo vetší pohyb a agilitu než JČ a zvlášť když hráli vedle sebe tak to bylo markantní. V kombinaci s defenzivnějším štítem ideální řešení.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          martynko     před 14 lety 17.06.2010 17:51 |  
          0 0

          Souhlas s Venatorem ve všem, parádně to vystih. Pokud to KJ myslí vážně, že chce hrát útočně, ale současně s rozestavením 4-5-1, tak to se domnívám, že musí být změněny dvě zásadní věci
          1) dva záložníci MUSÍ být výrazně ofenzivní v podstatě 90% útočníci, jinak to je každý zápas na 0:0, i protože bod 2 níže
          2) reálná výrazná podpora útoku od krajních beků (a ne jen domnělá dle papírového rozestavení čtyř obránců, nemluvě o tom, že při 4-5-1 je na ofenzivu pro beky meně místa). Bohužel i zde zřejmě pokračujeme v loňském stylu, protože zatím to vypadá, že Čelůstka si falešný křídlo (á la Krajčík předloni) ještě asi úplně neosvojil, takže je spíš pravej bek a Hubáček byl, je a vždy bude levej bek.
          To, že se v minulosti masově přešlo ze 3-5-2 na 4-4-2 bylo ne proto, aby se posílila obrana ze 3 na 4 hráče, nýbrž proto, aby se do útoku mohlo zapojit najednou až 8 hráčů (tedy včetně levých beků) a docházelo tak snadněji k přečíslení, což je klíč k vytváření si gólových šancí (což se nám "kupodivu" v poslední době vůbed nedaří). Místo toho ale loni hrál vpravo dopředu statickej Krajčík a vlevo bek Hubáček. Když ještě KJ někdy stavěl Trappa s Raguedem vedle sebe, tak jsme hráli s trochu nadsázky 6-4-0, protože Vlček úplně typický útočník není, natož v jeho lońský formě. A pak čekejte nějaký ty goaly:-)
          Chci tím říct, že mi přijde, že ač to papírově nevypadá, nakonec to vždy pod KJ sklouzává k vyslověně opatrnický defenzivně..

      • Re: Slavia - Plzeň 3:3

        Viking     před 14 lety 17.06.2010 13:45 |  
        0 0

        Quelhare a ty si myslíš, že to budou platit Doležalovi za svoje???:) Ty prachy se nejdříve musí ze Slavie nějak vytáhnout...

        Jinak bych doplnil, že místo nějakého Vranjese mohl dostat šanci klidně Mikula, který je v béčku chválen a hodně lidí ze zákulisí se diví, proč nedostane alespoň čichnout.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          venator     před 14 lety 17.06.2010 13:52 |  
          0 0

          Někdo tady chválil velmi dobrý přechod do útoku Plzně hlavně v druhém poločase...téměř každá akce jak přes kopírák....když šel balon od stoperů na středního záložníka tak ještě než ho střední záložník spracoval tak se krajní záložník nebo bek rozběhl po lajně protože věděl, že to tam bude střední záložník dávat do prostoru a ten zase věděl, že nemusí nic vymýšlet že mu poběží někdo po lajně. Jednoduchý jak facka,ale musí to těm hráčům trenér (Vrba) vtloukat do hlavy, vzhledem k tomu,že většina z nich má jen základní školu tak dělají to co jim řeknou trenéři už odmala. Nevěřím, že jim to samé říká KJ a oni to schválně nedělají a dělají ve středu hřiště "zasekávačky" jako např. JČ. Jediný kdo se rozběhl sám od sebe do prostoru a nabídnul se byl Hloušek a najednou byl hvězda.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            venator     před 14 lety 17.06.2010 13:53 |  
            0 0

            oprava chyby: Zpracoval

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            martynko     před 14 lety 17.06.2010 18:01 |  
            0 0

            Opět souhlas, jedině pohyb i bez balonu, nabízení se, "hlad" útočících hráčů (včetně krajních beků!) po vytváření přesilových situací může přinést pohlednější a hlavně efektivnější hru. Jenomže k tomu musíte hráče nadchnout a to v naší gambáč lize možný neni, natož v poslední době ve Slavii, vzhledem k tomu, co se tam dějě, už vůbec ne.

        • Re: Slavia - Plzeň 3:3

          quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 14:18 |  
          0 0

          A kdyz Rosen Slavii kupoval tak to platil za ci penize? To si je vzal z hokejove Slavie, aby koupil fotbalovou? I to by melo vetsi logiku, nez aby spolecnost kupovala sama sebe.

          • Re: Slavia - Plzeň 3:3

            Jiri1     před 14 lety 17.06.2010 14:34 |  
            0 0

            Ha Ha, Rosen i Dolezal byli spasou pro Ennic, třakze Slavii dostali temer gratis za par susni, s tim , ze doplatek , ktery byl samozejme daleko vyysim procentem sjednane ceny doplati podle dalsich ujednani, jak to dopadlo vis.

  11. Re: Slavia - Plzeň 3:3

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 14:50 |  
    0 0

    Tak i já se přidám se svým hodnocením zápasu. Fin Jaakkola nebyl špatný, ale zase bych neřekl, že by výrazně převyšoval Berkovce. Líbil se mi v druhém poločase obránce s číslem 3 (Božič?). Byl jistý, aktivní, prostě dobrý :-). Toho bych osobně podepsal, otázkou je, zda by to nebylo pro nás na jeho post příliš velký luxus. V záloze docela pěkně hrál LJ, ani Kisel nebyl tak špatný jako když končil na toaletné. Vlček bohužel najel na svoji jarní "formu", tady už velkému zlepšení nevěřím, i když takový hattrick v prvním ligovém kole by mu mohl dost pomoci :-). Ten Concistre má dost atypickou postavu, ale dal góly, tak snad zcela marný nebude. Útočniky potřebujeme, i když si nejsem zcela jist, zda by nám právě on vytrhl trn z paty. Pokud by byl ale v útoku doplněn někým pohyblivým a vysokým, tak by to snad mohlo fungovat..
    Jinak na zápase potěšila účas S. Ašanina.....to byly časy :-) Nechce se k nám také vrátit?