Fanoušci Slavie

Valná hromada Fanklubu 12. července

Výbor Fanklubu svolává Valnou hromadu členů. Konat se bude v pondělí 12. července v 18 hodin v boardroomu Slavie (2. patro) v Synot Tip Areně v Edenu.

Součástí valné hromady je i volba nového výboru a kontrolní komise. Fanklub vyzývá všechny zájemce z řad členů Fanklubu, aby se přihlásili, pokud by měli zájem pro Fanklub pracovat. Přihlášky zasílejte na adresu fanklub@slavista.cz nebo se přihlaste přímo na Valné hromadě členů. Její součástí bude i beseda s přítomnými zástupci SK Slavia Praha.

Více informací najdete zde.

Komentáře (83)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

    Konraad     před 14 lety 13.06.2010 19:57 |  
    0 0

    Nějaké nové zprávy o možných přestupech?

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      Barlblog     před 14 lety 14.06.2010 11:53 |  
      0 0

      Tak dalo se čekat že Sparta ten trh rozvýří trochu více nežli Slavie. Baník mě osobně dost překvapil. Získal velmi vysokou kvalitu a ti hráči jsou ještě dost mladí a perspektivní. Otázka je, co se bude dít s těmi fotbalisty pod Koubkem. Pokud to i takový Frejlach zkousne, pak bude Baník příští sezonu velmi silný.

      U nás mě spíš zajímá, jak je to s Trubilou, Volešákem a zužováním kádru obecně. Jsme v situaci, kdy musíme nejdříve prodat a pak eventuálně koupit, a ten nákup si tak velmi rozmyslet.

      Můj osobní názor na danou situaci je, že bychom mohli koupit Lafrance. Podobného stopera moc nemáme. Vomáčkovy za rok končí smlouva, Hubáčkovy taktéž.

      Zatím máme jen 6 obránců, z toho jsou 2 po těžkém zranění a měli by postupovat pomalu. Dens je asi mrtvý případ, což je škoda, ale zároveň ponaučení s jihoamerickými hráči. Lafrance odešel...

      Už jen z tohoto je jasně patrné, že nám chybí 4.stoper a levý bek, tak, abychom měli ty posty alespoň zdvojené. Toť můj názor, který by vyšel lacino. Kolik může Lafrance stát? 5 milionů maximálně = 1 Trubila

      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

        Ladineeek     před 14 lety 14.06.2010 11:55 |  
        0 0

        Lafrance jde do Plzně...

        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

          slaviator     před 14 lety 14.06.2010 15:44 |  
          0 0

          ...spolu s mládežnickým reprezentantem Horou, což mě překvapilo, protože na jaře už se dost konkrétně rýsovalo, že Hora půjde do Olomouce /byl tam i na testech/ a co mám info, byli s ním spokojeni.

      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

        quelhar (admin)     před 14 lety 14.06.2010 12:02 |  
        0 0

        Zatim mam pocit, ze Celustka diky sve univerzalnosti zdvojuje Hubacka nalevo, Kaufmana napravo i hrace na stoperu. Uvidime, jak se hraci ukazou, ale mam pocit, ze by KJ mohl pocitat s obranou Kaufman, Celustka, Koubsky, Hubacek, pripadne Kaufman, Vomacka, Koubsky, Celustka. A nebo diky pretlaku v zaloze muze povazovat Trappa za obrance, mi se tam na jare celkem libil a mit hrace, ktery z obrany umi vyvezt mic dopredu se hodi.

        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

          hiker42     před 14 lety 14.06.2010 12:09 |  
          0 0

          Lafrance (podobně jako Ivanovski) nás mohou celkem mrzet. Jezdiče na levého beka Slavie potřebuje myslím nutně, Čelůstka jako pravák nemůže být zdvojením Huba, viz jeho loňské bránění centrů na levé straně pravou nohou apod.

          • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

            lassiter     před 14 lety 14.06.2010 12:28 |  
            0 0

            No Slavia potřebuje nutně především útočníky, tam bych se spíš zaměřil, vzadu to s tím, co momenátlně máme, vždycky nějak zalepíme. Ale LaFrance je myslím taky škoda, předpoklady měl, a řek bych že větší než Hošek.

            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.06.2010 12:37 |  
              0 0

              No ale je to sporné, Hošek má odehráno něco v reprezentacích a může růst. V situaci kdy nemáme moc peněz by bylo podle mě zbytečné dávat další miliony za možná o něco lepšího hráče. Zkusil bych Hoška, sázka na odchovance, nejsou peníze a Lafrance ho momentálně tolik výrazně nepřevyšoval aby za to teď stál.

              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                lassiter     před 14 lety 14.06.2010 12:49 |  
                0 0

                No tak sporné to samozřejmě je :-) a máš samozřejmě pravdu, že dávat x milionů za LaFrance v současný situaci, kdy je potřebujeme dát hlavně do útoku, asi nemá smysl. Jen Hošek mi prostě pořád nějak nesedl, v těch pár zápasech béčka, co jsem viděl, byl v podstatě srovnatelnej s Čmovšem, pravda byl po zranění.

                • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                  Khadgar     před 14 lety 14.06.2010 12:53 |  
                  0 0

                  Čmovs ale neni žádnej tragéd, to se nediv jestli byl lepší než Hošek :)

                  • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                    lassiter     před 14 lety 14.06.2010 13:04 |  
                    0 0

                    no to já vím že není :-) taky bych se nebál vzít ho minimálně do přípravy s áčkem

                    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.06.2010 13:24 |  
                      0 0

                      No já si myslím, že je u něj škoda, že nešel někam do 1. ligy nebo aspoň do druhý na hostování, kde by hrál pravidelně. Pokud se prosazuje jako reprezentant je velká škoda ho nechávat hrát 3. ligy. Podívej se na Beneše a ten v repre snad nehrál nebo? No i kdyby jo, ten posun nahoru je prostě znát jak na zkušenostech, tak na sebevědomí.
                      Naopak zůstat po několikáté v B-týmu na motivaci nepřidává a výkony to též odráží. Podívej se na výkony Dense, který v B nikoho nazaujal a když dostal šance v A, tak téměř doslova vyrážel dech.
                      U Hoška je třeba brát i ta zranění samozřejmě.. a toho bych se u něj trošku bál, že k nim bude náchylnější, což my zrovna nepotřebujeme.

            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

              hiker42     před 14 lety 14.06.2010 12:53 |  
              0 0

              to, že potřebujeme hlavně útočníky, je bez debat. (ve světle toho moc nerozumím neuplatnění opce na Mirka). Kevin mě mrzí zejména proto, že dobře předvídá, balony bezhlavě neodkopává, ale hledá fotbalové řešení, a až zrychlí a vyhraje se, bude skvělej.

              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.06.2010 13:06 |  
                0 0

                Podle mě taky bude dobrej až se vyhraje, ale jak jsem psal problém je v současné situaci, kdy počítáme každou korunu a to zřejmě doslova. Vyhlídka do budoucna díky sházející účasti v Evropě taky není růžová, tudíž musíme dát zbývající prostředky do útočníků, kteří nám chybí nejvíce.

                Jinak k Mirkovi jsem se dočetl drb na oficiálkách, že nebyl moc kolektivní a nedělalo to dobrotu, ale to může bejt stejně dobře fáma na zakrytí naší opravdové situace ;-) Mě samozřejmě po fotbalové stránce bude mrzet taky..

              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                quelhar (admin)     před 14 lety 14.06.2010 13:06 |  
                0 0

                Co se tyce Ivanovskiho, tak se proslycha, ze to nebyl prilis tymovy hrac (na hristi ani v kabine) plus nejspis hralo roli i ekonomicke hledisko.

                • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                  hiker42     před 14 lety 14.06.2010 13:41 |  
                  0 0

                  díkes oběma za reakci, povahu hráče holt z tribuny nezjistíš..;-)

                  mě by se strašně líbilo, kdyby Slavia udělala Davida DePetrise, mladýho (21) útočníka z Argentiny. to je skutečnej killer ve vápně, přišel tuším v r. 2008 do druholigovýho Trenčína, takže ani s řečí už by neměl problém. zkoušel ho loni Utrecht, nakonec hostoval na jaře někde ve 2. holandský.

        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.06.2010 12:28 |  
          0 0

          Souhlasím s hikerem, že Čelůstka vlevo není dobrý nápad, čili by to chtělo ještě jednoho levého beka - napadá vás někdo dostupnej z gambáč ligy?
          Jinak souhlasím s quelharem, že Trapp na stoperu nebyl vůbec špatnej, zvlášť jeho vyvážení míčů a přečíslování soupeře. Takže dalšího stopera už myslím nepotřebujeme.
          Chce to levého beka a další útočníky.

          • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

            Barlblog     před 14 lety 14.06.2010 13:57 |  
            0 0

            Tak já nakonec klidně souhlasím s myšlenkou, že se může vytáhnout Čmovš. Ono je to nakonec jedno, ale v naší situaci je nutné mít početně 8 obránců. Kaufman nehrál více než rok. Vomáčka chyběl celé jaro. Čelůstka si taky moc nekoupnul do balonu... Mě připadá jako dost velký risk jít do ligy jen se čtyřmi 100% zdravými obránci.

            Levý bek je Starý a v naší situaci je to i nejlepší řešení.

            S posílením utoku asi souhlasí každý, ale chce to peníze. A ty získáme jen prodejem. Myslím, že jsme schopni vydělat celkem dost peněz, pokud budu započítávat Grajciara a JČ.

  2. Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

    slaviator     před 14 lety 14.06.2010 17:52 |  
    0 0

    Jsem zvědav, zda uvidíme produkty našeho skautingu?

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.06.2010 17:56 |  
      0 0

      No tak je tu první: Franc Madou

      Nebo co myslíš?

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.06.2010 19:22 |  
      0 0

      To už by bylo slušný slávistický Béčko..

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 14.06.2010 19:31 |  
      0 0

      To nechapu. Mozna jsem proste divnej, ale pro me neni hrac jako hrac. Jak nekdo muze chtit do slavie Kisela misto Pitaka.. slavisti odletaji do jablonce a k nam chodi spartani.. nic osobniho proti Kiselovi, ale pokud chce mit slavie nejakou tvar, kontinuitu, lidi ochotne se za ni prat, fanousky ktere to bude brat u srdce, mela by se chovat jinak! Ach jo.

      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

        lassiter     před 14 lety 14.06.2010 19:34 |  
        0 0

        nejsi divnej

      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

        Barlblog     před 14 lety 14.06.2010 19:35 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Navíc je zajímavé, že mnozí, včetně mě, poukazovali na to, že je volný Piták a peníze na Kisela by bylo vhodnější investovat zde, kde je nesrovnatelně větší perspektiva a bohužel (z našeho pohledu) i kvalita. Plní se to do puntíku, škoda.

        Vedení by to zachránilo jen Dvořákem a Pilařem...

        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

          Viking     před 14 lety 14.06.2010 21:30 |  
          0 0

          Co pořád máte s tím druholigovým nadprůměrem???

          • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

            Barlblog     před 14 lety 14.06.2010 22:10 |  
            0 0

            On to není druholigový nadprůměr. Jsou to hráči, kteří za 2 roky společně nastřílely k 40 golům... Fischer, Hochmeister, Černý, Dvořák, Pilař. Osa týmu, který bez výraznějších problémů postoupil a vládnul všem statistikám.

            Pilař je malý, hbitý hráč, kterého je velmi těžké obrat o balon a nefaulovat. Je to levé křídlo, může hrát i v záloze. Kreativní, minimálně polovinu golů Černého zařídil on, penalty atd.

            Dvořák je silovější a vyšší typ utočníka. 186 cm, dobrá střela a orientace ve vápně. Letos nebyl tak výrazný jako Pilař, zato si udržel svou formu a na to, že byl střídajícím hráčem, nebo hrál zprava ve trojčleném utoku, dal slušných 8 golu v lize. Předtím měl tuším 10, nebo 11.

            Hráči jsou to mladí rok 88 a 89. A oba se dlouhodobě vyjadřují k náklonosti ke Slavii. Dvořáka jsem viděl na jaře v Edenu, v jednom rozhovoru říkaly, že společně byli na Ajaxu... Myslím, že najít mladé, talentované utočníky, kteří nemají jazykovou barieru, může být problém. Já o nikom lepším nevím. Pokud máš reálné hráče, na které jsou prostředky a kteří si nebudou pár měsíců zvykat na prostředí, poslouchám...

            Cena hradeckého dua nemůže přesáhnout 30-35 milionu Kč. Navíc máme hráče na výměnu (Tafat), popřípadě dlouhodobé hostování bez opce (Koreš), či s opcí (Starý - o toho měl Hradec zájem, ale pouštěl bych ho velmi nerad)

            Doufám, že jako vysvětlení stačí. :-)

            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

              Viking     před 14 lety 14.06.2010 22:45 |  
              0 0

              My budeme dávat za dva druholigového hráče 30-35 mega? To je slušnej úlet, to se na mě nezlob...

              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                Barlblog     před 14 lety 15.06.2010 00:53 |  
                0 0

                Máme tržní kapitalismus. Napsal jsem, že by neměla překročit, tzn. maximální částka.

                Za druholigového Fořta jsme taky dávali velké peníze, něco mezi 15-20 miliony, jelikož byl elitním střelcem II. ligy. A tak se vracím k tržnímu kapitalismu. Já doufám, že jejich cena je menší, ale nejsem naivní, ceny na trhu hráčů momentálně neznám, ale pokud to porovnám s minulým transfer obdobím, tak bych nebyl překvapen, kdyby si hradec za klíčové hráče představoval milion Euro. Byl by to adekvátní požadavek a managment votroků by nás ani příliš nenatahoval.

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      Barlblog     před 14 lety 14.06.2010 19:32 |  
      0 0

      Není to dobré. Naši konkurenti posilují dost výrazně. Prakticky nikdo ze špičky příliš neoslabil až na Baník, který ale zatím na přestupovém trhu doslova čaruje.

      Mám strach, že pokud nebudeme adekvátně reagovat, tzn. neposílíme Utok, nezrychlíme přechodovou fázi a nestabilizujeme post golmana a obranu, nečeká nás jednoduchá sezona...

      Je nutnost přivést 3 utočníky, které si proklepneme a budou kvalitou. Teď máme 3, z toho jeden je prakticky dorostenec a druhý se vrátí do zimní přípravy...Měli bychom začít tlačit na Haška, aby vytvořil autonomní soutěž jen pro juniorky a povolil systém farem. Možnost, aby naši mladší hráči hráli druhou ligu, pokud se nevejdou na lavičku náhradníků je velmi, velmi zajímavá a prospěla by klubům i výchově hráčů.

      Pak je nutné prodávat, prodávat, prodávat. Grajciar, Trubila, Volešák, Jarda Černý, Abraham, Besta(jak je to s jeho zraněním), Vácha(nevím, zda liberec zaplatil), Tafat atd. Klidně bych se bez nich obešel. Na jejich místo přivést 1 kvalitního záložníka: Jirsák, Ďubek, Gajdoš, Hořava!!! a zbytek doplnit o odchovance. Případný finanční přebytek na umoření dluhu.

      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

        quelhar (admin)     před 14 lety 14.06.2010 20:14 |  
        0 0

        Je skoda, ze o Pitaka nejspis zajem nemame.

        K tomu ostatnimu - jak posiluje konkurence? Sparta privedla golmana, kde i tak mela kvalitu a Matejovskeho, ktery uz asi tri roky zije z jedne povedene sezony a vraci se po tezkem zraneni. Pak nezname Africany. Nevidim vyrazne posileni.
        Opravdu vyrazne posili Jablonec, pokud dokaze udrzet kadr a privest ke Krajcikovi i Pitaka a napr. Benese na lavicku. V takove situaci by pro me byl Jablonec nejvetsi favorit na titul.
        Banik podle me naopak vyrazne oslabil, pustil klicoveho hrace Licku a velmi dobreho Micolu, na jejich misto privedl prumerne mlade ligove hrace z Pribrami. Myslim, ze privadi kvantitu na ukor kvality, totez, co bylo kritizovano u Slavie.
        Teplice a Olomouc tusim nijak vyznamne aktivni nebyli, tedy udrzeni kadru a Plzen prakticky totez, protoze Lafrance neni vyznamna posila a neverim, ze Hora bude hrac ihned do zakladu.

        Slavia privedla zkusene hrace Kisela, LJ a Koubskeho, vsichni muzou prakticky okamzite naskocit do zakladu. Ergo - spolu s Jabloncem podle me Slavia posilila zatim nejvice, nicmene vychozi pozice Jablonce byla vyrazne lepsi nez u Slavie.
        Je potreba privest utocniky, to je zrejme. Zaroven utocnici v ceske lize nejsou, takze by meli prijit ze zahranici, pripadne muzeme zkusit v priprave hrace z becka (Vyhnal, Pazler). Pokud vezmeme jako fakt, ze prijdou utocnici ze zahranici a vzpomeneme si, jak to v prestupnich obdobich vypadalo, tak je jasne, ze nevyhlasime do sveta, ze hraci prijdou na testy, ale naopak se takovi hraci objevuji v pratelacich jako prekvapeni pro fanousky i novinare.
        Ja osobne cekam, ze krome Francka Madoua vyzkousime ve stredu proti Plzni minimalne jednoho dalsiho noveho hrace.

        I v soucasne situaci si myslim, ze Slavia ma opet na boj o titul a ze liga bude velmi vyrovnana bez hegemona, ktery by utekl vsem ostatnim.

        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

          vavicek     před 14 lety 14.06.2010 20:28 |  
          0 0

          O LJ se ovšem dá napsat to samé co o Matejovskem - v posledním roce moc nehrali. Koubského si pamatuji ze Sparty, kde hrál naprosto tragicky. Takže jediná posila je snad Kisel. Nezapomínal bych také na to, že nám odešli Krajčík s Ivanoskym, kteří jako jedni z mála hráli aspon něco. Kopic taky rozhodně nebyl tak špatný jak se tady psalo. Zatím mi příde, že jsme spíš oslabili.

        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

          hiker42     před 14 lety 14.06.2010 22:04 |  
          0 0

          quelhare,
          mě se zdá, že nekriticky bagatelizuješ přestupní manévry u konkurence a naopak téměř hujersky hájíš přestupovou politiku KJ a spol.

          reprezentant Zítka ve Spartě - vždyť 2 kvalitní brankáři jsou základ pro jakýkoli klub s ambicemi. Matějovský je myslím 15-násobný reprezentant, stál je přes 1M EUR a je mu pořád "jen" 28.
          Neříkám, že ten Kamerunec Kweuke je v útoku vytrhne, ale dřevo to rozhodně není! - viz http://www.youtube.com/watch?v=91XvBQ9McOg
          Navíc jestli seženou toho mladýho Ghaňana Quensaha, co dal např. super gól na MS 20 Maďarům... já tam prostě vidím výrazné posílení.

          Ostrava jde cestou talentovaných mladých pušek - k tomu myslím psal několikrát Barlblog, sedí to a dál to nemá cenu rozvádět.

          Nechat si odejít srdcaře Krajčíka a ani nejednat o angažmá s Karlem Pitákem, kterej u nás odkopal hodně přes 100 mačů, to je fakt smutný. Naopak plácat se po ramenou, že máme ty vytoužený skvělý sparťanský posily Koubského a Kisela, a k tomu Lukáše, a podtrhnout to a sečíst a říct, že jsme posílili nejvíc, to chce hodně silný růžový brejle.

          byl bych moc rád, kdybysme toho nounejma Madoua udělali a on pak pálil jak Necka, byl bych rád, kdyby k němu přišli další 2 dobří útočníci, levý obránce - jezdič a kvalitní gólman - protože pak by sedělo, co jsi napsal, totiž že jsme posílili nejvíce, i bez těch tlustejch růžovejch brejlí.

          • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

            quelhar (admin)     před 14 lety 14.06.2010 22:56 |  
            0 0

            Zitka ve Sparte - to beru, to jsem psal uz vyse. Ovsem je to posila na post, ktery neni treba posilovat, Blazek byl i tak jednim z nejlepsich golmanu ligy. Kdo bude chytat? Netusim, jak se bude jeden z nich vyrovnavat s pozici dvojky a minimalne u Blazka mam pochybnosti, ze by to delalo dobrotu v kabine, pokud by zustal na lavicce.
            Dat pres 1M euro za hrace, ktery prakticky rok a pul nehral fotbal, to mi prijde naprosto ujete. Stale si stojim za tim, ze Matejovsky hral dobre jednu sezonu v Boleslavi a od te doby z ni zije, je povazovan za alternativu k Rosickemu, ackoli to od te doby prokazal snad jen v jednom nebo dvou zapasech v repre. Mimochodem v te sezone se zalozni dvojice Abraham - Matejovsky povazovala za nejlepsi v lize. Kde je Abraham, vime vsichni. V utoku valel Pecka (tehdy povazovany za kanonyra), ktery v teto sezone vysedaval na lavicce a hral za becko. V utoku hral s Peckou Kysela, jak je na tom ted, vime vsichni. Proste nemam duvod si myslet, ze Matejovsky bude pro Spartu tak vyraznou posilou, aby stal pres 20M korun.
            Africany neresim, protoze ani jednoho neznam, ale neco podotknu - Sparta ma velmi silne rocniky 90, 91 a 92 (napr. suverenni titul letosniho A dorostu). O hracich jako jsou Folprecht nebo Putz se mluvilo uz pred rokem, ze jsou adepti acka. A jak to vypada, sanci moc nedostanou a na jejich misto jsou privadeni hraci ze zahranici. Kdyz se totez delo ve Slavii, bylo to predmetem velke kritiky.

            Ostrava odehrala lonskou sezonu v 13 lidech, coz se ukazalo v zaveru souteze, kdy ji zraneni dvou hracu pripravilo o titul. Taky se to ukazalo v tom, ze B tym opet spadl z MSFL do divize, ackoli se ho v poslednich kolech snazili zachranovat i hraci acka (posledni kolo proti Jihlave B hrali Zawada, Zeher, Gregus, Wojnar, Strnad a Kraut) Ted dva hrace ze zakladu prodala a privedla pet jinych, kteri nejspis budou na pomezi zakladu a lavicky. Chapu to tak, ze sama citi potrebu rozsirit kadr (zvlast kdyz bude hrat pohary), ale nevidim posileni v kvalite. Neverim, ze bude Banik schopny hrat pristi sezonu zase o titul, pokud neprivede jinou kvalitu, nez jsou Frejlach s Pilikem.

            Jak to dela Slavia je jina vec. Predne rikam, ze mi je fuk, ze Kisel s Koubskym hrali ve Sparte. Koubsky tam odehral asi dva zapasy, tam to vubec neresim. Od te doby hral pet let ve Svycarsku, z toho ctyri roky prvni ligu, kterou chapu jako minimalne srovnatelnou s ceskou ligou, spis trosku kvalitnejsi. Je to posila na post, ktery nas trapil. Uvidi se na hristi, jak na tom bude, ale ma predpoklady byt pro Slavii vetsi posilou, nez treba Zitka pro Spartu. Kiseluv prichod (jakkoli bych u nas asi radsi videl Pitaka nez jeho) a podobne take prichod LJ - a psal jsem to uz drive - vidim jako posileni predevsim do kabiny, nicmene jejich fotbalove kvality jsou rozhodne takove, aby byli v zakladni sestave prinosem.

            Ze odesel Krajcik? Inu, uz podruhe odchazi tento srdcar ze Slavie zadarmo po skonceni smlouvy. Kdyz odchazel poprve, Slavia mela zajem na jeho pokracovani, on ji odmitl a Slavia byla nucena hledat nahradu, kterou nasla v Kaufmanovi. Ten se zranil a proto jsme vzali zavhod Krajcikovym navratem. Ted uz je Kaufman podle vseho zdravy a jestli bude lepsi nebo horsi nez Krajcik v lonske sezone, to se musime nechat prekvapit. Stejne jako Matejovskeho ho muzeme chapat jako posilu, ktera rok a pul kvuli zraneni nehrala. Jestli jedname nebo nejedname s Pitakem, to v tuto chvili tezko muzeme rici. A dokud to nevyvrati sam Pitak, tak se to asi ani nedozvime. Tezko usuzovat z toho, ze si vybere Jablonec, protoze tam mu jednak muze Pelta nabidnout ev. pohary a dost mozna i vyssi plat. A z ciste osobniho hlediska - neziskal jsem v poslednich letech pocit, ze by Pitak byl slavista jako poleno. Kdyz hovoril o navratu do ligy, tak zminoval vzdy Hradec a nikdy Slavii. A kdyz se za jeho pusobeni ve Slavii nekolik prestupovych obdobi spekulovalo o jeho prestupu do Sparty, tak si nevzpominam, ze by se on sam proti tomu jednoznacne postavil. Spis to vzdy vypadalo tak, ze ho nepustil klub.

            V cem se shodnu s Barlblogem absolutne, je fakt, ze nutne potrebujeme posilit o dalsi utocniky. I kdyz vezmu v potaz, ze muzeme hrat na jednoho utocnika s ostrymi kraji (M. Cerny, po uzdraveni Hlousek, pokud zustane Grajciar, mozna i Kisel), porad k Vlckovi, zranenemu Naumovovi a dorostenci Zakostelskemu potrebujeme alespon dva dalsi hrace. Z ciste fyzickeho hlediska je Madou prototyp hrace, ktery nam chybi a ktereho v kadru zatim nemame - vysoky a silny utocnik. Jak umi s balonem, to opet musime pockat az na zapasy, zatim to nema cenu soudit. Nicmene priklad Wilfrieda ve Sparte ukazuje, ze kariera se da v ceske lize udelat i z toho, ze mas trenky XXXL a jinak jsi celkem drevo.

            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

              Viking     před 14 lety 14.06.2010 23:10 |  
              0 0

              Chtěl bych mít v útoku dřevo, jako je Wilfried...

            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 00:21 |  
              0 0

              Prijde mi zbytecny na zaklade nejakych domnenek vymyslet, ze by mozna Pitak nemusel byt dost dobry slavista.. aby se ospravedlnil nezajem o nej (ten vyplyva jasne i z nakupu Kisela). Krajcik odesel ze sve vule zadarmo jen jednou. A ja to lidsky chapu, mel nejvyssi cas zkusit zahranici, v zasade posledni prilezitost. Jaky bude Kaufmann, to nedokazu odhadnout, ale mam obavy..

            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

              Barlblog     před 14 lety 15.06.2010 01:33 |  
              0 0

              Mno, dost silná slova na kdysi klíčového hráče Slavie. Piták byl kapitánem a osobností našeho týmu. To je jedna věc, kterou si musíme uvědomit, než začneme kritizovat.

              Taky si musíme uvědomit, že fotbalista je zaměstnanec a musí se postarat o rodinu. Navíc Karel Piták zažil Leškovu Slavii a všichni víme, jak to bylo s platy a bonusy... Hubáček, Vlček, Piták a další co v tom zůstali dlouho, si zaslouží naše absolutorium a poděkování. Z toho možná plyne ten vlažný Pitákův vztah. Každopádně Quelhare, tak nakonec otázka nestojí. Otázka by měla vypadat takto:

              Myslíte si, že je Karel Piták perspektivnější, kvalitnější, tudíž využitelnější hráč? Můžeme to i rozvést o: Považujete ho, při porovnání kariery, za většího slávistu, než je Kisel?

              Toto jsou hodně demagogické otázky, ale vlastně celý den a noc se o ně hádáme. Já jsem před pár dny napsal, že bych tu radši viděl Pitáka a že se obávám nedostatku peněz, pokud příjdou LJ i Karol Kisel. Nijak nesnižuji jejich kvalitu a nenadávám na ně, nemám to ani ve zvyku. Jsou teď v našem klubu, ale KAREL PITÁK je lepší fotbalista a navíc má rozhodně větší vztah k našemu klubu, nežli Kisel, to je neoddiskutovatelné. Stále mohu doufat, že se moje obava nepotvrdí, ale to je tak všechno.

              Na stav ostatních klubů máme viditelně jiný názor. Dovol mi jen jednu poznámku. :-) Koubek, Komňacký, Plíšek, Vrba, Chovanec a Psotka. To jsou trenéři, kteří skončili před KJ v minulé sezoně. Pokud budou mít stejné a v některých případech ještě posílené kádry (Sparta a Jablonec, zatím určitě), jak si můžeme myslet, že skončíme na 3!!! místě?! Co nám to zaručuje? Já si myslím, že musíme zužit a výrazně zkvalitnit kádr. Nebojím se říct, že do toho budeme muset vrazit peníze a poukazuji na možnosti, kde je vzít.

              S tím souvisí naše výhoda. Ostatní mužstva jdou cestou riskování. Posilují a podmiňují to učastí EL. Baník má možná prostředky od Brestu, ale kde na to bere Jablonec, to je mi záhadou, zvlášť při zadluženosti tamního klubu. O Spartě, netřeba mluvit, ale ta má šanci na CHL, takže to lze chápat.

              Naproti tomu Slavie může prodat velký počet hráčů, o které je navíc zájem. Nebudu je znovu jmenovat, ale vydělat na nich 50-60 milionů by neměl být problém. Z těchto peněz bychom tři hráče do ofenzívy přivést měli. Dva utočníky a jednoho kvalitního záložníka. Připomínám, že kupřikladu Jirsák je snad volný zadarmo... To jen tak na okraj. K tomu můžeme přivést Madoua, pokud se ukáže v dobrém světle a bude hotovo.

              Výhodu máme v tom, že naše Bečko má skvělou obranu a Slavie celkově má výborné golmany. Na tom bychom mohli stavět a v obraně tak ušetřit nemalý peníz. Hráči jako Mareš, Mikula, Zieris, Čmovš a Starý, by měli dostat svoji šanci. Někteří mají ještě čas (Mikula, Mareš), jiní by už měli pomalu nakouknout (Ćmovš, Zieris) a Starý by tam měl být nastálo. Vaniak je dle mého názoru jasná jednička, ale vzhledem k věku by měl být občas "připuštěn" Hanuš, Valeš, Berkovec - to je jedno, já je na treninku nevidím, ale dejme jim šanci, kdy jindy, než v téhle sezoně, kdy budeme mít o dost menší ambice.

              Možná to zapadlo, ale právě kvůli tomu bych velmi podporoval systém farem a vlastní soutěže rezerv ligových týmů. Hrozně by se ulehčila práce s odchovanci a ti by měli větší prostor na rozvoj svých dovedností. To by měl být, vedle zlepšené komunikace s fanoušky, další pilíř "nového" vedení.

              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                quelhar (admin)     před 14 lety 15.06.2010 09:27 |  
                0 0

                Mohl jsem si myslet, ze z celeho prispevku budou mit nejvetsi ohlas tri radky o Pitakovi :o) Rozhodne nemam a nemel jsem v umyslu zlehcovat, co Pitak pro Slavii udelal. To dulezite, co jsem chtel napsat je to, ze i pokud by Pitak v Jablonci nakonec skoncil, tak se tezko dozvime, jestli o nej Slavia take usilovala, nebo ne. Vetsinou se nepovedene prestupy nekomentuji.

                K tem trenerum - zatim ma posileny kadr Jablonec, rozsireny kadr Sparta, rozsireny - avsak oslabeny - Ostrava, zbytek jsou nastejno s lonskou sezonou. My mame kadr posileny jednak o uzdravene hrace (J. Cerny, snad Vomacka, Kaufman) a jednak o privedene hrace. Proto jsem do pristi sezony optimista.

                Rozhodne nepopiram, ze musime zuzit a zkvalitnit kadr. Ostatne uz praci timto smerem vidim - odchody hracu, co byli na hostovani a dale Krajcika, Senkerika, nejspis Volesaka, Dense a Trubily a to nejspis neni vse - to vidim jako jasny krok smerem k zuzeni kadru. O jeho zkvalitneni muzeme tezko mluvit ted, pokud jsme nevideli herni projev a formu hracu. Ja tvrdim, ze si nemyslim, ze by meli odehrat dalsi zpackanou sezonu.

                V becku mame pomerne dost hracu, kteri by mohli byt zajimavi i pro acko. Mi favoriti jsou mozna jini nez tvi, ale to je celkem jedno, dulezite je, ze tam ti hraci jsou a ze tudiz na nektere posty nemusime "tretiho hrace v poradi" kupovat, ale muzeme ho tam dat z B tymu.

                Vlastni soutez rezerv ligovych tymu je (myslim) v planovani v ramci celkovych zmen u mladeze. Ty vsak postupuji smerem od nejnizsich vekovych kategorii a tak myslim, ze to je realne odstartovat nejdrive za dva roky. Co se tyce farem, tak nevim, jak v dospele kategorii, ale v ramci mladeze se planuje uzsi spoluprace velkych klubu s mensimi kluby v okoli.

            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

              hiker42     před 14 lety 15.06.2010 11:11 |  
              0 0

              Quelhare,

              obecně - ani tohle tvé shrnutí mě nepřesvědčilo, že Slavia zatím posílila ze všech GL týmů nejvíce (nepočítám-li do toho "posily" na pozicích generálního ředitele a trenéra...:-( ), dál toto téma ani není třeba vířit..

              dovolím si jen krátce zareagovat na ten odstavec o Krajčíkovi a Pitákovi. myslím, že to vůči oběma bylo od tebe velmi NESPRAVEDLIVÉ. nebudu polemizovat s každou jednotlivostí toho odstavce, ačkoli by si to zasloužily. chci říct jen tolik, že právě Matej a Karel jsou podle mě hráči, o jejichž služby měla Slavie usilovat s maximálním nasazením. o tom, kdo jsou, čím u nás prošli, kolik toho za nás odehráli v lize i Evropě není potřeba se rozepisovat, to si každej můžeme přehrát ty jejich filmy z našich pamětí sami. prostě to vnímám jako ZÁSADNÍ CHYBY "neudělat" tyto hráče a nestavět na nich tým.

              MATEJ neodešel, jak píšeš, "podruhé zadarmo po skončení smlouvy". Pravda je taková, že Matej CHTĚL ZůSTAT, ale Slavie na něj nevyužila opci. Ta Slavie, kterou už vedl fair-cop Platil a KJ. Matej je slávista - srdcař. a Matej pořád patří mezi 2 nejlepší pravé beky ligy (podle mě se mu rovná jen Řezník).

              místo KARLA máme Karola (slyšíš ten rozdíl...;-) ). místo kapitána a mnoholetého tvůrce naší hry, kterej co já si pamatuju, naopak rudou bídu ODMÍTNUL, přichází hráč, kterej když si vzpomenu na derby před dvěma rokama, tak nestíhal a fauloval. Karel byl slávista a LÍDR a vrátí-li se zpátky do GL, bude jejím nejlepším záložníkem.

              tohle je, bohužel, jeden z několika obrázků současné Slavie. k pláči.

              jinak ale, bude-li ten Franck aspoň z poloviny tak dobrej, jako to "celkem dřevo s obrovskýma trenkama" Bony, to znamená, že
              1. nebude skákat o půl metru, ale jen o čtvrt metru výš než všichni obránci ligy, a
              2. nedá za sezonu 13, ale nějakých 6-7 důležitých gólů,
              máme po letech POSILU do útoku...;-)

              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                quelhar (admin)     před 14 lety 15.06.2010 11:33 |  
                0 0

                Zkopiruju sem to, co k Pitakovi napsal miross na oficialni stranky: "jednalo se s ním už před 3 týdny. Zájem od nás byl. Nehrajeme poháry aby se hráč mohl ukázat a plat, který hráč chce, také třeba nemusíme akceptovat.jde taky o to jestli hráč není blázen a nemá vysoké požadavky."

                Co se tyce staveni tymu na hracich, kteri ve Slavii neco odehrali - jak to dopadlo loni se Standou Vlckem, na ktereho se drtiva vetsina fanousku strasne tesila, to mam jeste v zive pameti. Prichod dalsiho takoveho hrace - Lukase Jarolima - je znacnym poctem fanousku odsuzovan. Asi ti spravni hraci, na kterych se ma stavet, jsou vzdycky ti, kteri skonci jinde.

                Jak to bylo s Matejem, to opravdu presne nevim. Co si dobre pamatuju, je pred rokem a pul jeho odchod, kdy vzkazoval fanouskum pres media, jak odejit nechce a nakonec odmitl nabizenou smlouvu a odesel do Regginy. Slavia za nej tak musela sehnat nahradu a ted proste prijde cas, aby se ta nahrada ukazala. Jestli Matej opravdu chtel zustat ve Slavii, nebo chtel zustat jen pri zachovani nebo zvyseni platu a kdyz mu Slavia nabidla plat nizsi, tak odesel tam, kde zaplati vic, to opravdu nevim.

                • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                  hiker42     před 14 lety 15.06.2010 13:41 |  
                  0 0

                  - co psal Miross, slyším poprvé.
                  - Standa se k nám vrátil ve 33, Lukášovi bude za měsíc 34, naproti tomu Karlovi je 30, tam vidím rozdíl.
                  - informace o tom, že Matej k nám chtěl, ale Slavia neuplatnila opci, jsou s rozhovoru s Matejem před koncem sezony (sport 30/4) a s KJ (předevčírem pro vfotbal).

                  • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                    quelhar (admin)     před 14 lety 15.06.2010 13:53 |  
                    0 0

                    Myslim, ze nic nevyvraci to, ze Slavia mohla mit zajem o Krajcika ovsem za jinych platovych podminek, nez byly v opci a Matej na snizeni platu nepristoupil a proto odesel. Koneckoncu, psal to i Ondra Zlamal nedavno, ze jsme neuplatnili opci, ale s Krajcikem jedname.

                    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                      hiker42     před 14 lety 15.06.2010 14:20 |  
                      0 0

                      tak hypoteticky to může mít x variant. třeba ta tvá je pravdou. můžu vymyslet další pravděpodobné, ale proč, že jo. proto vycházím z rozhovorů výše.

                • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                  vavicek     před 14 lety 15.06.2010 13:51 |  
                  0 0

                  Jestli ho může zaplatit Jablonec, tak asi přemrštěné požadavky neměl. Navíc Piták mluvil i o Hradci. Těžko bude hrát Slavia o titul, pokud není schopna přeplatit Jablonec nebo Hradec.

              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 13:07 |  
                0 0

                Hale zase nesmíš všechno tak přehánět, vyčítáš tady někomu růžový brejle a sám si nadáváš doslova neprůhledný.

                Ad Krajčík - pravda je taková? Co já sem slyšel, tak mu byla nabídnuta nová snížená smlouva, tu odmítl, takže Slavia na tu stávající, v současné době vysokou nevyužila opci.

                Ad Piták - ten minimálně poslední rok vůbec nehrál, respektive byl absolutně bez balonu a mám dojem,že i sezónu předtím to nebylo žádný terno. A například Kisel udělal v týhle sezóně titul a LJ aspoň něco odehrál v Serii A (něco za A něco za B ale pořád trénoval). To jenom tak pro porovnání.

                A ještě k tomu dodám: podívej se na tyhle tvoje "srdcaře": Vachoušek do Teplic, Ruda u nás skončil jenom proto, že už neměl jít kam jinam a jak mohl zmizel, Krajčík se na nás "vysral" a Piták vypadá, že půjde radši do Jablonce, kde dostane víc peněz, zahraje si Evropu a bude mít šanci vyrazit zase někam ven.

                Mě je to taky líto, ale podle mě stejně jako ty nevím co za tím vším stálo (peníze, Slavia pouze jako přestupní stanice, špatnej trenér atd), to prostě nevím a proto si chci zachovat trošku objektivity než tady házet špíny..

                • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                  vavicek     před 14 lety 15.06.2010 13:26 |  
                  0 0

                  Tvůj dojem je špatný, sezonu předtím byl jejich hlavní opora. Jarolím neodehrál prakticky nic navíc jeho tým sestoupil. Za B tým nastupoval i Piták. To je zajimavé, že nevíš co za tím stálo, ale přesto ti to nebrání kritizovat ty hráče.

                    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                      hiker42     před 14 lety 15.06.2010 14:26 |  
                      0 0

                      že je to půlka zápasů. ale
                      že na začátku a na konci sezony byl zraněnej.
                      že když byl zdravej, hrál v základu.
                      že průměrnej čas měl 81 min na zápas.
                      že dal 4 góly a na další 3 přihrál.
                      to mi přijde dobrý.
                      ;-)

                      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 14:35 |  
                        0 0

                        Ale já se přece nebavím o tom jestli hraje dobře nebo špatně, to je jasný, že je to dobrej fotbalista.

                        Ale k čemu je ti opora mužstva když nehraje? O to my jde. Prostě Karel toho za poslední dvě sezóny moc neodehrál a to je zkrátka velký handicap. Takže asi takhle..

                        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                          vavicek     před 14 lety 15.06.2010 14:55 |  
                          0 0

                          Tak to se omlouvám. Já jsem to špatně pochopil.

                        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                          hiker42     před 14 lety 15.06.2010 14:59 |  
                          0 0

                          statistika Lukáše:
                          loni - 18 zápasů, tj. ani ne půlka, z toho 2 zápasy 90 min., průměrnej čas na hřišti 34 min., tj. ani ne 20% možného času, 0 gólů
                          předloni - 21 zápasů, tj. trochu víc jak půlka, 6 zápasů celých, průměrnej čas 50 min., tj. ani ne třetina času, 1 gól
                          1. sezona - 24 zápasů, z toho 11 celých, průměrnej čas na hřišti 69 minut, tj. necelá polovina možného času, 0 gólů.

                          co z toho vyplývá?
                          že nebyl moc zraněnej
                          že byl stabilně neproduktivní
                          že se jeho pozice v týmu každým rokem zhoršovala

                          Závěr: Karel Piták toho už předloni moc neodehrál kvůli zranění, když ale hrál, byl oporou týmu.
                          naproti tomu Lukáš Jarolím zraněný nebyl a přesto moc nehrál resp. hrál čím dál míň, oporou Sieny však nebyl nikdy.

                          • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 15:11 |  
                            0 0

                            Hale shrneme to, aby jsme si rozuměli.

                            Především Kisel, jako dle mého názoru větší konkurent ke Karlovi posledních x let pravidelně hraje a v poslední sezóně udělal titul - pokud ho srovnáme s Pitákem, tak Karel je možná lepší fotbalista, ale je poslední dobou pořád zraněný a nehrál už strašně dlouho - to je prostě velký riziko, velká neznámá jak bude hrát, budeš platit velký prachy hráči co bude pořád na marodce nebo bez formy? A v naší finanční situací.. prostě mi to nepřijde tak, že je jednoznačně lepší příchod Pitáka.

                            Když vezmu Lukáš, kterého jsem uvedl až jako druhého v pořadí jenom pro srovnání záložníků, tak prostě musím brát v potaz, že se mu vyhýbají zranění, má zkušenosti ze Serie A, která je jinde než rakouská bundesliga. Byl by Piták oporou v Serii A. Nevíme?

                            Prostě to, že by se měl jednoznačně přijít Piták místo Kisela a LJ mně prostě tak jednoznačný nepřijde a hlavně nemám pocit, že by v tomhle mělo černý svědomí naše vedení nebo trenér. Jak psal mirros, který má dobré informace, tak jsem s Pitákem jednali, ale nemáme asi peníze nebo nevím, tak je tady Kisel. To je celé co jsem chtěl říct.

                            A už vážně končím.

                            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                              vavicek     před 14 lety 15.06.2010 15:40 |  
                              0 0

                              To, že někdo udělá titul přece nesvědčí o kvalitě. Ostatně Piták taky udělal titul. Když hrál Kisel ve Spartě, tak měl velice nevyrovnané výkony a rozhodně to nebyla žádná sláva. Piták je dle mého názoru lepší než Kisel a je i mladší. Navíc se už ve Slavii osvědčil. Může hrát i v utoku, kde mame problémy.

                              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 16:14 |  
                                0 0

                                Já myslím že svědčí. Už z prosté logiky. Zvlášť pokud byl v základní sestavě. Samozřejmě je to relevantní, ale to by ses pak nemohl ohlížet na nic ve fotbale.

                                Rozdíl mezi Pitákovým titulem a Kiselovým je právě ten, že Kisel ho vykopal na hřišti a Piták na lavičce.

                                Tudíž pokud vezmu v úvahu pouze tohle vychází mi lépe hráč, který v právě skončené sezóně pravidelně hrál a vybojoval titul. Než hráč který byl celou sezónu zraněný. Pokud k tomu ale začnu připočítávat další skutečnosti, které jsi ty zmínil, začne se to vyrovnávat a třeba i převažovat. Pak do hry vstupují peníze a ambice hráčů. A to už se z toho stává dosti nejednoznačná situace na to říct. Piták je lepší než Kisel a měli jsme vzít jeho..

                    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                      vavicek     před 14 lety 15.06.2010 14:27 |  
                      0 0

                      Byl zraněný. Pokud hrál, patřil k oporám.

                • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                  hiker42     před 14 lety 15.06.2010 14:13 |  
                  0 0

                  Kmotře,

                  cituj mi, prosím, kde házím špínu.

                  ad Krajčík - viz odpověď quelharovi - zdroje jsem uvedl, takový ty kecy "co já jsem slyšel" jsou úplně víš na co - napiš zdroj, pak je to něco jiného. je jednodušší napsat, že Krajčík se na nás vysral, než si vzpomenout třeba na jeho a Duškovy centry před 2 lety atd.

                  ad srovnání Pitáka a L.Jarolíma - loňskou sezonu Karel nehrál zejména kvůli rekonvalescenci a pak kvůli Tchoyovi (nejlepší pravé brko Bundesligy), před tím hrál 3 sezony celkem dost s velmi slušnou produktivitou. Naproti tomu Lukášova produktivita byla ty 3 sezony stejná a - úplně jinde. Přesto věřím, že Lukáš může svými zkušenostmi ze serie A prospět. Ale k čemu pak ten 33-letej Kisel?

                  ad Skácel - věřím, že nebejt Vasiljevičů a dalších objevů KJ (ve vztahu zejména k výplatní pásce), mohl dostat Ruda nabídku, která se neodmítá.

                  sám na konec říkáš, že stejně jako já nevíš, co za tím vším stojí, ale přečti si prosím po sobě ten předposlední odstavec..

                  • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 14:29 |  
                    0 0

                    Tu špínu jsem myslel vzhledem k tvému odsouzení kauzy Krajčík, kdy říkáš, že Slavia nestála o Krajčíka - tebou doložené články jsou irelevantní - viz quelharova odpověď. Pokud tohle nechceš stále pochopit, nebudeme se o tom dál bavit.

                    Ad - Piták vs. Kisel - pokud jsme se o něj ucházeli a nebyl zájem pak příchod Kisela chápu. I když bych tu radši viděl Karla. Jak už jsem psal, přijde mi, že tyhle kluci co nás kdysi táhli se chtěj radši vracet do Teplic, respektive Hradce nebo prostě tam kde jim nabídnou více (teď aktuálně třeba Jablonec), prostě to vypadá, že Slavii mají jinde než by si fanoušci přáli - ale to všechno se může jenom zdát a je to třeba jinak, ale do toho vážně nevidíme.

                    Pokud si vezmu Kisela a Pitáka, tak rozhodně nemůžu říct, že v současné situaci je jednoznačná volba Piták jak tady všichni křičí.

                    Tohle je zkrátka jenom rekace na jeden úhle pohledu kterej si ty napsal. Já se k žádnému z nich nekloním, jenom upozorňuji na jiné možné varianty.

                    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                      hiker42     před 14 lety 15.06.2010 14:43 |  
                      0 0

                      mnou uvedené články ve věci Krajčík jsou rozhovory KJ a Mateje - podle tebe irelevantní.

                      odpovídáš mi odpovědí quelhara - udělám copy-paste a hle - "Jestli Matej opravdu chtel zustat ve Slavii, nebo chtel zustat jen pri zachovani nebo zvyseni platu a kdyz mu Slavia nabidla plat nizsi, tak odesel tam, kde zaplati vic, to opravdu nevim."
                      takže mě odkazuješ na quelhara, kterej píše ŽE OPRAVDU NEVÍ.

                      najdi prosím někde FAKTA, uveď své ZDROJE a těmi pak prosím oponuj, protože jinak to je.. přesně cesta, jak vznikají FÁMY, kdy podle jedné z nich se na nás Matej vysral.

                      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 14:52 |  
                        0 0

                        Tohle je kam jsem na quelhara odkazoval:
                        "Myslim, ze nic nevyvraci to, ze Slavia mohla mit zajem o Krajcika ovsem za jinych platovych podminek, nez byly v opci a Matej na snizeni platu nepristoupil a proto odesel. Koneckoncu, psal to i Ondra Zlamal nedavno, ze jsme neuplatnili opci, ale s Krajcikem jedname"

                        A to přesně vyplývá i z tebou uváděných zdrojů - pokud KJ řekne, že Slavia neuplatnila opci - může to úplně stejně znamenat, že jí nevyužila rovnou a stejně tak, že jí nevyužila protože Krajčík nepřistoupil na nové podmínky. Je samozřejmě otázkou jestli je nutné, aby na něj Krajčík přistupoval atd, ale to není jádrem našeho sporu. Pokud si dobře vzpomínám na rozhovor s Krajčíkem, tak tam to bylo publikováno stejně nebo podobně.

                        Jinak moje tvrzení, že se na nás Matej vysral samozřejmě patřil k jeho odchodu/neodchodu do Regginy, kdy fanouškům tvrdil, jak chce zůstat a přitom nepodepsal smlouvu, KJ všichni nadávali, proč ho nestaví a Matej stále dělal, že nic aby nakonec zadarmo zmizel..

                        Tak asi takhle a už to nebudu řešit.. dík za diskuzi.

                        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                          hiker42     před 14 lety 15.06.2010 15:10 |  
                          0 0

                          ty si fakt myslíš, že když Matej odcházel do Regginy poté, co u nás byl myslím 6 sezon a odváděl nadstandardní výkony, převyšoval ostatní krajní beky ligy, získali jsme ho cca za 2 M CZK, tolikrát nám to přitom vrátil, že na to ten kluk neměl právo, ale že se na nás vysral??

                          taky dík za diskusi.

                          • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 15:16 |  
                            0 0

                            Schválně jsem lehce popsal ten průběh, aby to bylo jasný: Matej všechny lakoval, jak časem podepíše atd = chtěl samozřejmě hrát, ukázat se v evropě, aby o něj měl někdo zájem. Když skončila sezóna řek sorry nepodepíšu, jdu jinam.. Nevím jestli to je vysrání, ale fér mi to nepřijde...

                            Dále jeho chování vůči fanouškům.. takže se kloním spíš k tomu, že Matej než aby šel s penězi dolu a hrál za nás, šel za lepší nabídkou..

                            Jinak mě imponoval především svými výkony na hřišti, nikoli však svými činy mimo něj..

                            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                              martyni (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 15:37 |  
                              0 0

                              ech, no nevim.. ty bys sel v praci s penezi dolu, kdybys mel lepsi nabidku.. nebo bys rekl zamestnavateli, ze urcite nepodepises novou smlouvu, kdyz by jeste nebylo jasny, ze mas dohodnutou praci jinde? to jsou docela prisny pozadavky, ja bych hodnotil vic vykony na hristi, Krajcik i Pitak odvedli vyborne sluzby a patrili k hracum, kteri za slavii bojovali. Muzem se na to podivat i z druhe strany, dokaze slavie takove hrace dostatecne ocenit? Nabidla jim solidni podminky? Nic o tom nevime, ale jestli slavie nenabizi Pitakovi to co Jablonec, vidim problem spis ve slavii nez v Pitakovi.

                              • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 16:01 |  
                                0 0

                                já mluvím o tom, že se tady tvrdí, že Slavia o Krajčíka neměla vůbec zájem, ani mu nenabídla novou smlouvu, teď zase, že si nechává utéct Pitáka, že s ním nejedná. Přitom zkutečnost může být úplně jiná a některé indicie tomu tak naznačují.

                                Druhá věc je co by hráč měl neměl atd. Já jenom konstatuji to, že to s tím klubismem už není tak jako bývalo. Kdežto někteří si tady myslí, že Piták s Krajčíkem, Vachouškem a Skácelem by do Slavie šli i zadarmo, kdyby je ale Slavie oslovila. Takhle tady na mě některé příspěvky působí a proto jsem se ozval.

                                To, že nemáme peníze se ví. To, že Pelta si na nákup hráčů půjčuje se ví taky. Nepřipadá mi to jako správná cesta. Rozdíl je i v tom, že oni mají šanci vydělat peníze v evropské lize, my ne.
                                Takže jsou to jenom úvahy, ze kterých si děláte úvahy jak se komu hodí. Já se jenom snažím připomínat, že tu jsou o jiné úhly pohledy, minimálně stejně relevantní a je třeba je brát v úvahu..

                                Chápeš?

                                • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 16:32 |  
                                  0 0

                                  No ja tomu rozumim, samozrejme ze vsechno muze byt jinak, protoze detaily nezname. Ze nikde nebyla zminka o tom, ze slavie jedna s pitakem, neznamena nutne, ze s nim vubec nejednala, treba mu predlozila solidni smlouvu, ale on chtel radej do jablonce, no vsechno je mozne..
                                  Mne to ale dost zapada do prestupovy politiky posledni doby, kdy se temer neprihlizi k tomu, jestli nekdo prosel slavii nebo je slavista, odchovanec, apod. Ale treba je to nahoda, slavie o ty hrace stoji, jen proste ti, co slavii prosli, o ni nemaji zajem..

                    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                      vavicek     před 14 lety 15.06.2010 14:53 |  
                      0 0

                      Ale no tak, Vachouška Slavia nechtěla, u Pitáka je to spekulace a Skácel chtěl jít ven. Stejně jako třeba Šmicer. U Krajčíka to skončlo stejně jako u Bejbla - Slavia nevyužila opci. To jestli je někdo srdcař nebo ne není podstatné. Důležité je, že si nejspíš necháme utect hráče který, převyšuje kvalitu naší ligy ať už z důvodu nezájmu nebo neschopnosti ho zaplatit.

                      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                        martyni (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 15:49 |  
                        0 0

                        taky nevim, proc treba Vachousek je taky na seznamu "zradcu". Nemyslim, ze bychom po hracich meli pozadovat, at hrajou ve slavii za mensi penize nez jinde. Vztah ke klubu si predstavuju tim, ze na hristi budou za slavii bojovat a mimo ne se ji zastavat, nebudou hrat za spartu, apod.

                        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

                          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 16:08 |  
                          0 0

                          To se vztahuje k tomu co jsem ti už napsal nahoře. Z příspěvku některých tady mi přijde, že tito zmiňovaní hráči by u nás hráli klidně i zadarmo jenom kdyby je Slavia oslovila. To jestli to opravdu udělala, to jestli v té konkrétní době bylo správné a hlavně to jestli by sem ti hráči vůbec šli, už málokoho zajímá. Podle mě prostě půjdou tam kde jim dají více i kdyby to měla být ta Sparta.. prostě si budou dělat co chtějí, protože žádný klubismus nectí. Možná se pletu, ale přijde mi to tak.

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      skman     před 14 lety 14.06.2010 19:43 |  
      0 0

      tak todle by me vazne mrzelo, doufam ze dostane zajimavou zahranicni nabidku

      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

        bongor     před 14 lety 14.06.2010 21:28 |  
        0 0

        Aby ještě nakonec Piták neskončil na naší oblíbené toaletné,ti se s Peltou vždycky dokážou dohodnout.A bolševik bolševikovi neublíží.

        • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

          skman     před 14 lety 14.06.2010 21:46 |  
          0 0

          to by bolelo jeste vic, holt klubismus se uz asi nepestuje :(

          • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

            whitesnake01     před 14 lety 15.06.2010 00:04 |  
            0 0

            Pitak rikal ze by do Sparty nesel, spis si myslim ze ho mrzi ze Slavka neozve sama

            • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

              CarlBruno     před 14 lety 15.06.2010 21:36 |  
              0 0

              opravdu ho to nemrzi , a ty si tady sam vymyslis nesmysly a jeste si je komentujes. legracni

  3. Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

    Viking     před 14 lety 14.06.2010 21:34 |  
    0 0

    Proč bychom si tahali Pitáka když se musí uživit Lukáš a Kisel, který bude skákat jako Karel píská že?

    Piták je jenom naše dlouholetá opora který si tady poctivě odmakal čtyři roky a ve formě strčí Kisela do zadní kapsy...

    Nová sezona bude úplně stejná jako ta minulá. Sparta, Baník, Jablonec, Teplice - kvalita kádru je lepší než naše. K tomu Plzeň a Liberec se Štajnerem. Pohár bude úspěch.

  4. Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

    Viking     před 14 lety 14.06.2010 21:38 |  
    0 0

    Ad Ivanovski - jestli nebyl týmový hráč a kluk do kabiny, tak se s nim musí kurwa taky trochu pracovat. Holt každej není Pavel Nedvěd a tý kariéře se musí trochu popostrčit. Beránek taky vychovával Šimáka a on mu za to něco odkopal, nebo Jarůšek Pacandu...

    Ale myslet si, že každý ve dvaceti to má v hlavě mega srovnaný a když nedělá přesně co chci tak ho vysypu, je podle mě hovadina.

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      Barlblog     před 14 lety 14.06.2010 22:14 |  
      0 0

      Souhlasím s tvým názorem na naše soupeře. Zatím nemáme tak kvalitní kádr. A já se lehce obávám, ale naše (ne)aktivita může být spojena s prodejem stávajících playerů, aby se uvolnili prostředky.

      Ano, s hráči by se mělo pracovat a proto tu několik lidí volá po angažování mentálního trenéra, popřípadě rovnou psychologa.

      Na Ivanovskeho nebyli penize, to byl primarni důvod, jako ospravedlnění bylo použito tohle. Kdybychom ty peníze měli, troufám si říct, že si ho tu KJ nechal.

  5. Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

    whitesnake01     před 14 lety 14.06.2010 22:19 |  
    0 0

    Jestli pujde Pitak do Jablonce tak Jarolima roztham v zubech i s Kiselem, to uz neni mozny toto, fakt me to nasra.. Pitak s Krajcikem jsou jedni z mych neojblibenejsich hracu a oba v Jablonci
    doufam ze je to jen novinarska kachna

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      Wommi     před 14 lety 15.06.2010 12:03 |  
      0 0

      ..heh..to by mi pak zajimalo, jestli by to cesi zakazali:)

  6. Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

    tantalos     před 14 lety 15.06.2010 12:07 |  
    0 0

    Pánové. To si opravdu myslíte, že Karel Piták je na tom tak špatně, aby sebou nechával vyjebávat nějakým patologickým buranem, jak se to stalo Šmícovi. Současná nákupní politika Slavie má ale jednu výhodu. Za chvíli bude moct žádat o státní příspěvek na provoz gerontologického ústavu.

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      bongor     před 14 lety 15.06.2010 22:46 |  
      0 0

      Tantale,Ty už jsi pomalu jak ty vuvuzely.Mám ten dojem,že hráči jsou
      u nás placeni za to,aby občas poslouchali co jim říkají trenéři.A pokud se jim zdá,že jsou takoví velmistři,že si na ně nikdo numůže dovolit,tak ať se klidně zahrabávají u Pelty v Jablonci.
      Ono to bude spíš kvůli tomu,že jim tam víc zaplatěj,ten pan P.si na toaletný určitě nenahrabal málo a může si to dovolit.Jde o to,jak dlouho.

      • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

        Clarinet     před 14 lety 16.06.2010 09:57 |  
        0 0

        Přesně tak.

  7. Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

    CarlBruno     před 14 lety 15.06.2010 21:34 |  
    0 0

    S tim Karlem Pitakem jste mimo , sice mam Karla rad je to prima kluk ale slavista to opravdu neni uz kdyz tu hral tak chtel jit do sparty, parkrat mi sam rikal ze chtel odejit daleko driv, ti co tu zase breci na vedenim jsou tentokrat dost mimo.

    • Re: Valná hromada Fanklubu 12. července

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 15.06.2010 22:16 |  
      0 0

      A neříial Ti také, zda letos dostal od Slavii nějakou nabídku, popř. o jakou částku se jednalo? Když už jste takoví kamarádi...