Rozhovory

Karel Jarolím: Je to velká výzva

Před začátkem letní přípravy se Karel Jarolím poprvé od svého návratu do Slavie setkal s novináři. Krátce o svých pocitech promluvili také Karol Kisel a Jiří Koubský.

"Tentokrát to bylo dlouhé rozhodování, jestli se vrátím nebo ne. Nakonec převážilo to, že Slavii mám pod kůží a cítil jsem důvěru lidí ve vedení. Na zpackané sezóně jsme se podíleli všichni a nerad bych odcházel za takové situace. Je velká výzva vrátit Slavii alespoň na pohárové příčky."

Co hovořilo proti návratu?
"Nebudu zakrývat, že řada fanoušků byla proti mému návratu. Dostával jsem SMSky, že jsou lidé rádi, že se vracím, ale vím i o těch, kteří jsou proti."

Proč jste se před dvěma týdny nedomluvili?
"To je otázka pro pana Rosena."

Zrazoval vás někdo?
"Já sám vím, že strkám hlavu do oprátky. Kdybych se bál, tak bych do toho nešel. Byly i možnosti odejít jinam, ale nakonec převážilo to, že bych rád společně se všemi lidmi, kteří tu jsou, vrátil Slavii tam, kam patří. O mých možnostech ale nechci hovořit konkrétně, nebylo by to úplně korektní."

Jaký bude realizační tým?
"Zatím bude stávající, v průběhu týdne by mohlo k nějakým přesunům ještě dojít."

Co byste řekl k vyjádření trenéra Cipra po jeho nástupu, že se možná vrátite?
"S takovým scénářem jsem tehdy opravdu nepočítal. Tehdy jsem se snažil odpočívat, ale musím říct, že jsem byl v kontaktu s trenérem Ciprem a občas jsme si zavolali."

Jak vidíte nejbližší budoucnost a co bude s Martinem Vaniakem?
"Myslím, že Martin Vaniak u nás zůstane. Co se týče dalšího posílení, chceme kádr posílit vhodně. Možná přijde někdo do středu hřiště, ale hlavně chceme posílit dopředu, jednoho nebo dva útočníky určitě chceme."

Platí vaše smlouva, o které se mluvilo po vašem odchodu?
"Zatím platí moje stávající smlouva, ale nevylučuji, že může dojít k její úpravě, jak vzhledem k délce, tak vzhledem k pracovní náplni."

Liší se nyní nějak vaše pravomoce?
"Řekl bych, že zatím se nic nezměnilo. Jakékoli rozhodnutí děláme společně, jak v otázce odchodů, tak v otázce příchodů."

Odcházejí všichni hráči, kteří přišli v zimě na hostování, znamená to, že zklamali? A co bude s Ondrou Čelůstkou?
"Odcházející hráči se neuplatnili tak, jak jsme očekávali. Ondřej Čelůstka se vrací k nám a já s ním počítám."

Dělal jste si reflexi svého působení?
"Teď jsem měl na to možná více času, než dříve, kdy jsem byl stále v zápřahu. Chyby se udělaly, udělal se jeden kompromis, druhý kompromis a z toho se ty chyby rodí."

Jak to bylo s onou funkcí generálního manažera, o které jste prý jednal?
"O funkci generálního manažera slyším poprvé, ale s trenérem Radou jsem hovořil."

"Na závěr bych poprosil média o to, aby nás nechala chvíli v klidu, ať se můžeme pořádně připravit. Rád bych mužstvo vhodně posílil, ale kostra mužstva by měla být jasná a na té by to mělo stát. To jsem říkal už v zimě, když se nám nepodařilo udržet Rudu Skácela a nepřišel Lukáš, že nám takové typy v kabině můžou chybět. Nyní přichází Karol Kisel a nakonec i Jirka Koubský se zkušenostmi ze zahraničí, kteří by takovou roli měli plnit a od kterých to budeme očekávat."

O svém novém působišti hovořil také Karol Kisel:
"Jsem moc rád, že jsem ve Slavii, je to pořád velké jméno a velká výzva. Jsem tu proto, abychom všichni vrátili Slavii tam, kam patří. V Austrálii jsem prožil úžasné období, podařilo se zvednout tým z pátého místa v titulu. Trochu mi to připomíná současnou situaci Slavie, doufám, že se to podaří napodobit."

Krátce promluvil také Jiří Koubský:
"Jak už Karol řekl, Slavie je velké jméno, doufám, že budu hrát tak, aby se mnou byli fanoušci i trenéři spokojeni."

Komentáře (37)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

    slaviator     před 14 lety 07.06.2010 12:46 |  
    0 0

    Tohle přestupové absolutně nechápu. Kisel, LJ dovnitř, žádnou hostovačku neprodloužíme minimálně v další pulroční hostovačku, když už nechceme přestup natvrdo... Což je hlavně u Ivanovského škoda... Krajčík ven.. a KJ si místo něj vyhlídne náhradu v Krejčím? To mi hlava nebere, absolutně ne.

    • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

      lassiter     před 14 lety 07.06.2010 13:05 |  
      0 0

      no tak na prodloužení hostování musí být minimálně dva, spíš tři, kromě Slavie musí chtít hráč a hlavně jeho mateřský klub...LJ tady ještě není...a toho Krejčího máš odkud? a kdyby, on umí zahrát i vlevo, takže by to spíš nebyla náhrada za Mateje (tam je Kaufman, Dens, Celustka), ale konkurence Hubáčkovi...

      • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

        slaviator     před 14 lety 07.06.2010 13:07 |  
        0 0

        Mám to od něj přímo.

        • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 08.06.2010 09:36 |  
          0 0

          Zvláštní, že přestoupil do Iraklisu:)

    • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

      madlenka     před 14 lety 07.06.2010 13:05 |  
      0 0

      Myslím, že Ivanovsji mohl zůstat s tím souhlasím, ale co mi víme o finančních podmínkách a v naší situaci ... Mě spíš mrzí Lafrance, na druhou stranu přišel Koubský (tomu věřím, líbil se mi) a vrací se Ondra, takže by si asi nekopl. K Matejovi: vždycky jsem se ho zastával, ale po pravdě řečeno, co se vrátil z Itálie už byl poloviční, obzvlášť na jaře - útok už zdaleka tak nepodporoval - směrem dozadu byl opravdu tragický - nevím, jestli si nesedl s Trappem na pravém stoperu nebo v tom byl jiný důvod, ale těch chyb bylo přespříliš.
      Nepochybuji o tom, že se v Jabl. zvedne, ale asi potřeboval oživit, vždyť - nepočítám-li Itálii a zpočátku různé hostovačky - byl tu 7 let, a to je opravdu hodně . Jinak na jeho post momentálně máme velmi kvalitní náhradu - Dens, Čelůstka, Kaufmann, je schopen tam hrát i Grco - Promiň Mateji, ale s tvým odchodem souhlasím. Dík za vše co jsi pro Slavii udělal

      • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

        slaviator     před 14 lety 07.06.2010 13:09 |  
        0 0

        To by bylo fajn, kdyby Grco nebyl na odchodu /stejně jako Čoro/

        • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

          janko (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 14:04 |  
          0 0

          Tak za prvé ještě neodešli, a za druhé, kdybychom měli všeho tolik jako záložníků. Černýmu je okolo třiceti, to má nejvyšší čas...

          Slabé místa jsou dvě a ty mne zajímají. Na levého obránce máme jen Huba, ale Karel tam jistě někoho nacpe:-) a v útoku jen Standu. Šenkymu končí smlouva a do Krkonoš nejede a Riste.... No tak to jsem zvědavý, ale třeba se tam přesune Gulajev, kolik dal vlastně za Hlučín gólů? Má na áčko?

    • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

      Kactus     před 14 lety 07.06.2010 13:07 |  
      0 0

      ha, nebud maloverny ! dyt to zname vsichni KJVCD :)

      • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

        madlenka     před 14 lety 07.06.2010 15:29 |  
        0 0

        Po výhře i po prohře -))

  2. Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

    urs (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 16:25 |  
    0 0

    :o)))

    tak Kozáčik je prý na odchodu ze Sralty tak to ho vemem, ne?? :D

    to by byl Góóól ;)

    urs

    • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 16:31 |  
      0 0

      bych ho bral misto Romanovse a Hanuše.

      • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

        urs (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 18:03 |  
        0 0

        no to já taky..

    • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 16:39 |  
      0 0

      Karel o Vaniakovi:

      Zůstane veterán Vaniak, kterému skončila smlouva?
      "Nebudeme mu bránit, aby tady pokračoval. Myslím, že u nás zůstane."

      No, tomu se říká pořádnej zájem..

      • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

        Gino     před 14 lety 07.06.2010 16:45 |  
        0 0

        :o)

        čekal jsem, že sem někdo dřív nebo později ten přepis rozhovoru s KJ hodí :DDD

        • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:01 |  
          0 0

          Me to zas tak legracni neprijde.

          • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

            Gino     před 14 lety 07.06.2010 17:08 |  
            0 0

            Ne? Mě přijde legrační, že rozhovor přinese spoustu faktů a zajímavých názorů a někteří (promiň, Kmotře) si prostě vyberou opět jenom to, co se jim hodí do krámu :o) Jinak nevím, zda to KJ řekl takto, případně v jakém kontextu, takže z toho drama nechci dělat. Vaniak zůstane - to je fakt.

            • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

              janko (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:14 |  
              0 0

              ...stejná otázka a (úplně) jiná odpověď, deník Sport:

              Hodně se mluvilo také o tom, jestli odejde brankář Martin Vaniak. Co s ním bude?
              „Ten u nás rozhodně ještě zůstane.“

            • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:15 |  
              0 0

              A co by sis přál, abych tady v rámci objektivity přetiskoval celý rozhovory? Mě teda z celýho rozhovoru nejvíc zarazilo právě tohle a proto sem to jsem dal.. Jinak kontext je danej: KJ Vaniaka odepsal už na začátku minulé sezóny, ale jak jsme se nakonec mohli všichni přesvědčit byla to chyba, protože Martin ukázal, že do starého železa nepatří a Hanuš zase, že na to ještě nemá. Do tohoto kontextu to jeho prohlášení zapadá dokonale..

              • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                Gino     před 14 lety 07.06.2010 17:29 |  
                0 0

                Co si přečíst odkaz i od Janka?... :-) Prostě neplašte, kluci... důležité jsou výsledky. Jsem sám velmi zvědav.

                • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:40 |  
                  0 0

                  vysledky jeste nejsou, takze se musime bavit o necem jinem. napr. o tom, zda verime, ze budou dobre.. ja tomu zatim neverim, coz nepovazuju za plaseni, ale realisticky odhad. Bude-li slavie pokracovat v tom, co posledni dobou dela, pricemz vsechno tomu nasvedcuje, stejni lide, zadny naznak noveho pristupu nebo nejakych novych napadu, co udelat jinak, nejsou-li penize, realisticky to vidim zatim na ligovy prumer..

            • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:28 |  
              0 0

              Mne na tom nic moc zajimaveho ani neprijde. Pochopitelne mohl to rict i myslet jinak.. kmotr reagoval na konkretni prepis rozhovoru v clanku.. samozrejme vsechno muze byt jinak, pak bychom nemohli reagovat vubec na nic.. napr. zemekoule mozna ani neexistuje, jen se nekomu zda..:-).. nejlepsi by bylo, kdyby se mi nove angazma Kj ve slavii jen zdalo.

              • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:32 |  
                0 0

                jinak fakt je ten, ze KJ se dlouhodobe snazi dokazovat, ze Vaniak uz na to nema a ze by mel chytat nekdo jiny, at je to v zasade kdokoli, kluk co nechytal nikdy ligu nebo prumerny Romanovs, ktery predchozi angazma prosedel na lavicce.. takze takove prohlaseni by zcela zapadalo do jeho jednani a spis bych se divil, kdyby zacal nyni prohlasovat, ze o nej stoji..

                • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                  quelhar (admin)     před 14 lety 07.06.2010 20:36 |  
                  0 0

                  Panove, delate s prominutim z prdu kulicku. Pokud jste nevideli, jak se u toho KJ tvaril, tak to opravdu nema cenu posuzovat a hodnotit.

                  Kdyby chytal celou minulou sezonu Vaniak a po sezone skoncil, tak se budete do trenera zase navazet proto, ze vcas nehledal nahradu a ze nemame nikoho pripraveneho.

        • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:02 |  
          0 0

          No tak není se čemu divit, protože tohle fakt nechápu... to stojí za připomenutí ;-)

          • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:14 |  
            0 0

            Tak na efotbalu je to v rozhovoru s KJ takto:

            Jak to vypadá s pokračováním profesionální kariéry brankáře Martina Vaniaka?

            „Ten u nás rozhodně ještě zůstane.“

            Ale kdo chce psa bít, hůl si najde. :-)

            • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:18 |  
              0 0

              Ano, můžeme tady hledat jeden rozhovor ve sto různejch verzí aby jsme náhodou psa nebili. Já myslím, že to zapadá do vztahu KJ směrem k Vaniakovi, a proto věřím, že to takhle řekl a i myslel. To jestli to tak ve skutečnosti bylo už není v mé moci zjišťovat, tudíž se musím spolehnout na naše "novináře"..

            • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

              Gino     před 14 lety 07.06.2010 17:30 |  
              0 0

              Přesně to jsem chtěl naznačit - kdo se psa bít, hůl si vždycky najde.

              • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 17:35 |  
                0 0

                A nebo taky naopak, duvod pro obhajobu se take vzdy najde.. to preci neni argument.. argument by byl, kdybys rekl, ze Jarolimova golmanska politika je spravna a uvedl duvody. Kmotr jen pripomnel, ze s golmany pravdepodobne zas bude problem kvuli prostupu KJ, ktery je vseobecne znam.

                • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                  Jiri1     před 14 lety 07.06.2010 17:52 |  
                  0 0

                  Zdravim, tak moc nechapu , proc si lamete hlavu s Vaniakem, kterej stejne muze kdy koliv skoncit , sejne jako Smicer, jeho smlouva neni nejvyssi a golman jeho mysleni , tj . nekonfrotacni a klidny i vseho schopny se muze trenerovi jmenem Jarolim hodit.Docela se tady preslo to divadelko s realizacnim tymem, ktery cely minuly tyden uslovne hledal Jarolim a Sramek a ted se tedy velky Karel vyjadril v tom smyslu , ze zmeny , pokud budou , budou minimalni. A to j e vetsi ruser , opet se dostavame do situace a uz se o tom verejne mluvi, ze Jarolim opet nastartuje stare praktiky a kseftiky , jak tom bylo v minulych sezonach. Role Sramka jako kontrolniho faktoru je zcela formalni, i on potrebuje zamestnan pribuzneho fotbalistu a potrebuje flek v dobe krize. A to mne osobne sere nejvice , zmeny ve Slavii se odkladaji, snad jen ty okolo...... a Platil spise reditel formalnho charakteru be vyraznych kompetenci.

                  • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                    urs (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 18:10 |  
                    0 0

                    minimální změny?
                    odchod cca 8 hráčů, kdy většina na SKS nemá je opravdu minimální změna v kádru..
                    ad Platil?

                    Platila přece nemůžeme hodnotit, dokud se nám neukáže co je to za chlapa..

                    Bral bych toho Matůše, aby se pral s Vaňousem a Hanuše nechat ještě min p§l roku v tý druhý lize a pak se uvidí..

                    Doplnění kádru dvěma zkušenýma hráčema vítám a je mi u sardele kde že to hráli před slávií..

                    urs

                    • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 18:13 |  
                      0 0

                      ursi, vymena tretiny az poloviny kadru v kazdem prestupovem obdobi nepredstavuje zadnou zmenu, neb se tak delo pod KJ i drive.. tedy klasika, poridi se nepotrebni hraci, kteri se po pul roce zas vyhodi, letos jsme meli alespon dostatek na hostovani, takze je aspon nemusime dal platit...

                      • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                        urs (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 18:41 |  
                        0 0

                        :))

                        já jenom, že je to docela dost na moje poměry, ale já hraju okres a tam nás chodí pravidelně jen cca 9 a zbytek se honí po všech čertech :-))

                        čili klasika v podobě KJVCD :-))))

                        nicméně, s většinou odejitých hráčů souhlasim, až na toho Ivanovskiho, nevypadal vůbec zle..

                        urs

                  • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 18:10 |  
                    0 0

                    no ze bude vse pri starem, to je asi kazdemu zrejme, bych rekl.. jedni to vitaji, protoze jsou toho nazoru, ze bylo vse (vicemene) v poradku, jini uz svuj nazor rekli, coz je tak jediny, co muzou delat, ze.. nevim, zda si nekdo vazne myslel, ze namisto soucasnych asistentu nebo do vedeni slavie prijdou nejake osobnosti.. ja tedy ne..

                    • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                      urs (přítel SN)     před 14 lety 07.06.2010 18:42 |  
                      0 0

                      někdy je dobrý dostat přes držku víckrát za sebou, aby si přítomní uvědomili svoje chyby vícekrát..

                      urs

                      • Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

                        DrFe1     před 14 lety 07.06.2010 21:40 |  
                        0 0

                        Blbý je, že kvůli tomu ješitovi dostaneme přes držku my všichni, kteří máme Slávii rádi :-(

  3. Re: Karel Jarolím: Je to velká výzva

    DrFe1     před 14 lety 07.06.2010 21:35 |  
    0 0

    Mě v rozhovoru zase zaujalo, že chyby KJ prý spočívaly v tom, že dělal kompromisy ....... Jinými slovy, byl asi málo diktátor a nechal si do toho moc mluvit :-o Zatímco tady všichni včetně Jarolímových příznivců volají po tom, že by ho měl někdo víc korigovat, tak on naopak spatřuje chybu v tom, že se korigovat nechal :-o ............... to nevypadá dobře.