Názory

Vzestup a pád fotbalové Slavie

Včera bylo definitivně rozhodnuto, že po osmnácti letech bude fotbalová Slavia bez evropských pohárů. A nutno říct, že to je velká ostuda a neúspěch. Po velkém vzestupu přišel tedy ještě větší a bolestivější pád na tlamu.

Osmnáct let v evropských pohárech, to je rozhodně úctyhodná bilance. Slavii fandím od malička, ale i když mi je osmadvacet, začátky bez pohárů si nevybavuji. Proto pro mě existovaly sezony jen s poháry. A nějak jsme si zvykli, že jsme v lize skončili na takovém umístění, abychom postoupili do pohárů a pokud to v lize přeci jen bylo horší, zvládli jsme domácí pohár.

Slavii však pořád něco chybělo a tím byla Liga mistrů a častější vítězství v domácí lize. A v předchozích dvou letech jsme se dočkali. V sezoně 2007/2008 jsme zažili sezonu snů, kterou asi již nezažijeme. Postoupili jsme do Ligy mistrů, získali titul, který jsme oslavili na vysněném stadionu. A euforie pokračovala i v další sezoně, kdy jsme dokázali titul obhájit. Média nás pasovala na nástupce dosud dominantní Sparty, na klub, který bude vládnout domácí soutěži. Bohužel realita byla jiná.

A musím zmínit slova Jardy Hřebíka, který s oblibou říká, že je důležité si zanalyzovat nejen neúspěch, ale hlavně úspěch. A to se na Slavii nepodařilo. Již po postupu do Ligy mistrů jsme v zimě začali s mohutným posilováním a každý půl rok začal šílený veletoč změn v kádru. A zachovali jsme se jak Sparta, která toto činila každý rok a i kvůli tomu se dostala do horších časů, ne však tak špatných jako Slavia. I mně samotnému neustálé kádrové změny hodně vadily a před rokem jsem kamarádům říkal, že tohoto chování budeme litovat. Rozhodně jsem nečekal, že tak moc... Podle mě je toto právě jednou z příčin, proč jsme tam, kde jsme nyní. A za to můžou všichni ve Slavii. Nyní uvidíme, jakým způsobem Slavia zhodnotí tuto sezonu, jak již bylo řečeno, že tak bude učiněno po sezoně.

Herní úpadek však už začal před rokem. Jarní sezona 2009 výsledkově byla špatná a jen měli jsme štěstí, že soupeři nás nebyli schopni dohnat. A po výbuchu s Tiraspolem se všechno začalo rozpadat, což jsme nedokázali zastavit. A rychlý a mohutný pád byl završen včerejším vyřazením s Jabloncem. Je to asi nejhorší sezona v mém životě, protože i v lize máme blíže k sestupu než k pohárovým příčkám. Poslední čtyři ligová kola už budou o ničem a uvidíme, kam se ještě propadneme.

Slavia si svým dřívějším přístupem zapříčinila současný výbuch, ze kterého se můžeme velice těžce dostávat. Pohárový koeficient se nám natolik sníží, že nebudeme nasazeni, hráči se nezviditelní a nebudou prodejní. Navíc v současné době máme tak vysoký rozpočet, který si nemůžeme dovolit, proto logicky dojde k velkým škrtům a zřejmě to odnesou hráči s vysokými platy. Návrat zpět bude nyní hrozně těžký.

Jak se říká, dostali jsme se na vrchol, ale přišel pád ze strmého útesu a pomocné lano chybí. A vyšplhat se opět nahoru bez potřebného náčiní bude trvat dlouho.

Čeká nás tedy sezona bez pohárů, možná dokonce nebudeme často v televizi, když už nejsme tak zajímavým zbožím. Soustředit se můžeme pouze na ligu a domácí pohár. Domácí stánek bude mít tak dostatek času si zvykat na klokana, který k nám pomalu ale jistě skáče. A to rozhodně nebude nic pozitivního pro slávisty. Máme před sebou složité období, ale třeba zjistíme, kolik máme věrných fanoušků.

Závěrem bych chtěl dodat, že si sezonu bez pohárů dokážu představit, může se to stát, stalo se to i jiných velkým klubům. Jediné, co mě na tom všem šíleně štve je to, že si za všechno můžeme sami, tím přístupem, který jsem výše zmínil. A proto jsem hrozně vytočený a na Slavii naštvaný. Proto nemám do ničeho teď ani chuť. Ale věrný zůstanu, smutek odezní a fandit budu dál.

Ať žije Slavie!

Komentáře (117)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 07:45 |  
    0 0

    Dobrý den přeji Vám všem,
    protože tohle je napsaný článek, který asi tak nějak podobně vyjadřuje moje pocity, děkuji Ti za něj Richi a souhlas.
    Víte, měl jsem možnost chvilku debatovat s F.Veselým (dej mu PánBůh věčnou slávu) pár týdnů před jeho náhlým skonem. On mi rozhořčeně vykládal (a určitě jste všichni znali jaho zápal pro hru a nic neodfláknout), jak se ty naše primabaleríny z "Áčka" flákají, jak si myslí, že se soupeř porazí sám...... Já mu to rozmlouval, ..... měl jsem si dát radši pár facek.......
    No, tak jak jsou dny pěkné, jsou i dny smutné. A máš pravdu Richi, můžeme si za to sami. Včera jsem se z Edenu loudal, koukal sem po už ztichlém stadionu, který jsem si tak přál a ten pocit nostalgie a marnostii nebyl moc dobrý. Předemnou šli dva mladí slávisté a probírali to a bavili se o tom, s kým je možné počítat do budoucna. Tak jsem o tom začal přemýšlet také ...... a tím chci Richi říci, že pro mě platí to, co jsi napsal v poslední větě svého příspěvku bezezbytku.
    Spíše jde o to, aby si sedli na prdel všichni Ti, co to mohou opravdu ovlivnit a i když to půjde ztuha, začít makat a to poctivě a spokorou, bez nabubřelosti a hlavně s cílem další nové etapy Slávie, aby se dostala zase tam, kde je její místo. To není nic neuskutečnitelného, každý z nás začínal už vícekrát a jde to, musí se však chtít. Sokrates55

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      smely (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 08:17 |  
      0 0

      ja se hned po golu od tiraspolu, kdyz jsme asi dvacet minut sedeli na stadionu a cumeli do blba prohlasil, ze tohle je druhej sachtar a ze se z toho budem dostavat deset let...ani ja sem netusil jak moc budu mit pravdu, ale vsak my to mame i v ty hymne. roky snu, pak roky prokleti....

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        Urbie     před 15 lety 30.04.2010 10:30 |  
        0 0

        no, bohužel ty roky snů jsou o dost kratší... Nicméně podívejme se na Baník loni a letos. Rozhodně bych to nebral tak černě. Ano, asi jsem v o dost rozdílné hráčské a finanční suituaci než Baník loni v létě, ale zas tolik snad ne. Stačí jen začít dělat věci trochu s hlavou a poučit se z chyb.

  2. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    Dobi     před 15 lety 29.04.2010 07:54 |  
    0 0

    Souhlas s oběma! Zatnout zuby a vydržet!!!

  3. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    Stahler     před 15 lety 29.04.2010 08:50 |  
    0 0

    Souhlasím,Richi,vidím to stejně,máš to dobře napsané.Jsem jen o rok mladší než ty,takže také nepamatuji horší sezonu než byla tahle.Když se nepovedla liga,povedl se pohár a naopak.Jedinou malou útěchou nám může být,že jsme jak z evropských pohárů,tak i z českého vypadli tím nejtěsnějším možným rozdílem-kvůli pravidlu o vstřeleném gólu venku.Naopak někdy nám právě tohle pravidlo pomohlo k postupu,fotbal dokáže být krásný i krutý.Co se týče změn v kádru,tak tam se udělalo moc chyb,největší chybou byla určitě kauza Brabec a pak taky skutečnost,že jsme se chtěli zbavit Trappa,který je momentálně jeden z nejlepších hráčů,které máme.Také rošády s brankáři byly trapné,když bylo skoro každému jasné,že nejlepší je Vaniak a to se nakonec také potvrdilo.Evropské výjezdy mi budou moc chybět,třeba letos jsem byl kromě Tiraspolu na všech a stálo to za to.Co budu dělat místo toho,to nevím.Asi budu jezdit s kamarády na vybrané atraktivní zápasy v okolních zemích bez české účasti,nejsem totiž ten typ,který si o prázdninách vezme dovolenou na dva týdny a jen se válí někde u vody,jsem totiž zvyklý podporovat doma i venku Slavii...
    Sezona stála za prd,odehráli jsme sice pár dobrých zápasů a dosáhli několika dílčích úspěchů-(obě Valencie,doma Janov,vyřazení Sparty z Ondrášovka cupu,vysoká výhra nad B1905),ale je to pro mě obrovské zklamání.Sezonu samozřejmě nevypustím,navštívím snad všechny zápasy,které nám ještě zbývají odehrát,ale smutný budu ještě hodně dlouho,minimálně do začátku další sezony.

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 21:28 |  
      0 0

      Na góly venku jsme vyřadili třeba AS Řím, Udine, OGC Nice. A na penalty Schalke a Žilinu :-))

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 21:30 |  
      0 0

      A to ani nemluvím o penaltách ve Varech nebo Bystrci-Kníničkách :-))

  4. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    SForever1     před 15 lety 29.04.2010 09:03 |  
    0 0

    Slávii nepřestanu milovat,ale podporovat ji budu již jen na výjezdech a na utkáních "B". Tak by se teď měl zachovat každý věrný fanoušek! EDEN = SLAVIA, Ďolíček = klokan

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 17:06 |  
      0 0

      Věrný fanoušek je v tvém podání pštros strkající hlavu do písku a křičící: "To je hrůza, že ten stadión není náš, ale Synot Tipu. Tak sem nepusťme klokana, aby to aspoň vypadalo, že je ten stadión náš, to mě uklidní."

      V zásadě bych byl rozhodně radši nechal klokana v Ďolíčku, je to pro mě konkurenční pražský klub (asi víc konkurenční než Žižkov) a ty zelený sedačky nám udělaj ve stadiónu poněkud bordel. Ale když můžou hrát dva kluby na San Siru nebo Olimpicu a nepřekážet si???

  5. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    slimak     před 15 lety 29.04.2010 09:06 |  
    0 0

    k té přestupové politice je toho hodně co říct..musim ale zminit jednu věc - jak mohl hráč jako Dens byt rok v béčku, to fakt nedokážu pochopit,
    k tomu ještě ty blby kecy Doležala v jednom z minulých Hattricků na jeho adresu. Přitom je zřejmé, že to má v noze, chce hrát fotbal, nabíhá si, snaží se..

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      utrzeny_ze_retezu     před 15 lety 29.04.2010 09:15 |  
      0 0

      já ještě k tomu nechápu, že když už se ukáže že hráč stojí za prd, tak ještě k tomu hraje, viz Kopic. Nechápu jak po ligovém derby mohl nastoupit v odvetě, když v derby vystřelil nejméně 3x na vlastní bránu a napočtvrté se mu dokonce povedlo skórovat - pro mě to byl nejnebezpečnější hráč Sparty a řikal jsem si, že to po takovém výkonu musel být jeho poslední zápas. Bohužel... Myslim si, že by byl lepší kdokoliv, snad i já, já bych aspoň nestřílel na vlastní branku, když už nic :-) A bohužel takhle můžeme pokračovat dál a dál...

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      LordEdmund     před 15 lety 29.04.2010 09:40 |  
      0 0

      S tim Densem je to zajímavé, ale i on mohl mít opravdu velké výkyvy formy.Podle lidí kolem"B" fakt nic moc nepředváděl.Ta adaptace v Evropě nemusí být pro kluka z Brazilských pláží a nižší soutěže žádná sranda. Taky se mi líbí, jak hraje, ale řekl bych že mu v druhé půlce zápasu hodně ubejvaly síly. S balonem to každopádně umí a když zvládne přípravu, tak by mohl být opravdovou posilou. Hraje pŕesně,jako bylo na tom informačním DVD:-)).
      Odejít ze slavie by podle mého měli,protože nemají výkonnost na SKS: Kopic,Kysela,LaFrance,Šenky,Senecký,Trubila, možná i Tecl.
      Jestli se nepletu, tak se vrátí Abrham, Besta,Cisse...Co s nima?

      Co ten Vácha? Toho bych ve slávce rád viděl, ale asi je to už hotovka:-/.Leda by Liberec nikoho neprodal a neměl prachy.

      A jakej trenér? Snad ne KJ, to by bylo ještě moc brzy. Máčal aje teď volnej, ale ten asi je zvyklej od Saudů a Kuvajtu na jinou vatu, než by bral ve Slavii.No a proč by semm vlastně chodil, když budeme bez pohárů :-(

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 10:02 |  
        0 0

        Dens opravdu v becku nijak nezaril. To bohuzel jen dokazuje, ze lze vzit skoro kohokoli z becka a kdyz ho obklopis hraci acka, tak to neni temer zadny rozdil. Taky, pokud vim, se Dense snazilo sportovni vedeni v zime nekam prodat, nepovedlo se a tak se na konci pripravy objevil trenerovi Janu zpatky v becku, ktery z toho pry nijak zvlast nadseny nebyl. A ted to vypada, ze je to momentalne nejlepsi pravy zaloznik, ktereho ve Slavii mame. Jsou to proste paradoxy.

        Cisse se nam nevrati, s nim jsme rozvazali smlouvu a u klokana neni na hostovani od nas. Besta je na hostovani s opci, treba si jej Polaci nechaji. Totez Vacha v Liberci. Uvidime, jestli se Liberci, ktery ma taky tragickou sezonu, bude chtit davat za nej penize. Jestli ne, tak by konecne mohl dostat sanci i u nas, za predpokladu, ze nebude trenovat KJ, jinak to je, obavam se, nepruchozi. Abraham by se mel taky vratit, ale s nim asi uz nikdo nepocita.

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          DrFe1     před 15 lety 29.04.2010 10:09 |  
          0 0

          "Dens opravdu v becku nijak nezaril. To bohuzel jen dokazuje, ze lze vzit skoro kohokoli z becka a kdyz ho obklopis hraci acka, tak to neni temer zadny rozdil."

          Vždyť je to úplně jinak. To naopak dokazuje, že se i béčku může skrývat relativní "perla" která se mez béčkovými průměrem a podprůměrem neukázala. Když jsme z béčka nasadili třeba Starýho, tak na tom bylo vidět, že by mu nepomohlo ani kdybys ho obklopil hráči z výběru světa, zatímco na Densovi je vidět, že je to fotbalista, který akorát potřeboval šanci hrát "nahoře"

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            tantalos     před 15 lety 29.04.2010 13:40 |  
            0 0

            Nákup Dense byl úlet. Nevyrovná se hráčům jako třeba Stožický, který bere plat zhruba třetinový.

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        EdCable     před 15 lety 29.04.2010 12:46 |  
        0 0

        psst, pred rokem tady nekdo vykrikoval, ze Dens je z pralesa a ne z plaze, tak pozor na takove prereky;-)

    • Dens

      Mac     před 15 lety 29.04.2010 16:12 |  
      0 0

      Mně se sice Dens včera líbil, ale s těmi chvalozpěvy bych počkal, až bude podávat takový výkon delší dobu. Vzpomínám si na Costu nebo Gaúcha, kteří jeden superzápas proložili třemi naprosto neviditelnými výkony.

  6. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    KING25     před 15 lety 29.04.2010 09:26 |  
    0 0

    Tahle sezona je velká zkouška fanouškovské věrnosti. Už od začátku sezony se dělal jeden kopanec za druhým a nějak prostě přišlo velké vystřízlivění s oslav titulu. Opravdu sezona bez evropských pohárů mě bude dost chybět, ale dá se to přežít a doufám, že si všichny po sezone sednou a všechno si vyřikají a začně se zase táhnout za jeden provaz a to zase přinese výsledky. Myslím, že každý klub potká někdy dost špatné sezona a je důležité se ztoho poučit. Klidne v nedávné době je dobrým příkladem Bayern, který se nedávno nedostal ani do LM a najednou je ve finále LM.

    Stím koeficientem to není pravda, že se nám zase tak sníží. Ten jeden rok zase tak velkou roli nehraje a když vynecháme jen jednu sezonu v pohárech, tak budeme mít pořád takový koeficient, že i v prvním kole evropské ligy v boji o postup do skupin budeme nasazení.

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      slaviator     před 15 lety 29.04.2010 09:56 |  
      0 0

      Tak ono jde i o to, co se nám škrtne... a je to kolem nás dost naflákané těsně, takže i když se nám škrtne třeba čtyřka, sníží se celej koeficient o jedna a to může znamenat docela značnej propad. Uvidíme, jak kdo bude kolem nás co je v tabulce koeficientů hrát příští rok a kolik bodů obhájí...

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 10:11 |  
        0 0

        King mel asi na mysli koeficient klubovy. Ten narodni je na dlouho v haji a Jablonec, Plzen a Banik to pristi rok fakt nevytrhnou. My mame ted koeficient 28,4 a pristi sezonu se z nej skrtne skoro 10. Pricte se nam jen prispevek ostatnich klubu z narodniho, coz muze byt klidne jen 0,5. Pokud se tak dostaneme pristi sezonu do poharu, tak do nich pujdeme s koeficientem 19. Ale kdyz neco uhrajeme, tak se nam pro dalsi sezonu zase zvysi, protoze se bude skrtat jen 1,1 za sezonu, kdy jsme vyleteli s Tottenhamem jeste pred skupinami. Takze zas takova tragedie to taky neni, si myslim.

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          harry     před 15 lety 29.04.2010 10:26 |  
          0 0

          z výhledem na přespříští sezonu tolik trati nebudeme(06/7 jsme neuhráli nic),ale zcela jistě můžeme zapomenout na eventuelní nasazení v závěrečných předkolech LM a bohužel se obávám,že i v EL...

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 10:57 |  
            0 0

            No, v te LM hodne zalezi, jake tymy budou vyhravat ligy v Evrope, jestli ty Evropou provarene nebo ne. Kazdopadne to sice je rozdil, ale v poslednim predkole LM uz to nevidim jako markantni. Jestli hrat z pozice nenasazeneho proti Kodani, Anderlechtu a Basileji nebo z pozice nasazeneho proti Salcburku, Hapoelu Tel Aviv, Levski a podobnym tymum. To nasazeni uz nehraje takovou roli jako v tom predchozim systemu.

            • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

              honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 17:18 |  
              0 0

              Moje řeč - mistrovská skupina má jiné zákonitosti a ta nemistrovská se stejně asi Čechů týkat dlouho nebude a beztak je dlouhodobě v pytli.

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          KING25     před 15 lety 29.04.2010 10:53 |  
          0 0

          Přesně tak. Díky za upřesnění informace :-)

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      harry     před 15 lety 29.04.2010 10:24 |  
      0 0

      koeficient se nám sníží už tím,že se pro příští sezonu škrtá sezona 05/6,kdy jsme se dostali až do jarní části poháru UEFA....

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 17:15 |  
      0 0

      Odpočítává se nám ta palermská sezóna, takže to asi zabolí. S tím nasazením si proto nejsem jist. Čtvrté předkolo Evropské ligy nebude nikdy lehký oříšek, bez ohledu na nasazení/nenasazení.

      Ciprovy řeči o tom, jak na výrobu koeficientu máme hlavně Spartu a Slávii jsou ale směšné - to už bychom mohli oplakávat Liberec, který je v pohárech sporadicky, ale většinou tam není jen tak do počtu.

  7. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    r209vltava (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 09:48 |  
    0 0

    I když to teď bolí, to všechno dobré z posledních let to převyšuje. A vzpomeňte na tu šňůru menších či větších bitev a výjezdů za červenobílou, někdy úspěšných, někdy neúspěšných...

    Heart Of Midlothian (Edinburg, Skotsko)
    OFI Kréta (Heraklion, Řecko)
    Cork City (Irsko)
    AIK Stockholm (Švédsko)
    Sturm Graz (Rakousko)
    SC Freiburg (Německo)
    FC Lugano (Švýcarsko)
    Racing Lens (Francie)
    AS Roma (Itálie)
    Girondins Bordeaux (Francie)
    Grasshoppers Curych (Švýcarsko)
    Malmö FF (Švédsko)
    Valencia CF (Španělsko)
    FC Luzern (Švýcarsko)
    OGC Nice (Nice, Francie)
    VfB Stuttgart (Německo)
    Inter Bratislava (Slovensko)
    Schalke 04 (Gelsenkirchen, Německo)
    FC Bologna (Itálie)
    Vojvodina Novi Sad (, Srbsko)
    Grasshoppers Curych (Švýcarsko)
    Steaua Bukurešť (Rumunsko)
    Udinese Calcio (Itálie)
    Leeds United (Anglie)
    FK Sämkir (Ázerbájdžán)
    Šachťor Doněck (Ukrajina)
    AB Kodaň (Dánsko)
    OFI Kréta (Heraklion ,Řecko)
    NK Osijek (Chorvatsko)
    1. FC Kaiserslautern (Německo)
    Panathinaikos (Řecko)
    Servette Źeneva (Švýcarsko)
    Excelsior Mouscron (Belgie)
    Partizan Bělehrad (Srbsko)
    PAOK Soluň (Řecko)
    Besiktas Istanbul (Turecko)
    Leotar Trebinje (Bosna)
    Celta Vigo (Španělsko)
    FK Sartid Smederevo (Srbsko)
    Levski Sofia (Bulharsko)
    Dinamo Tbilisi (Gruzie)
    Karvan Jevlach (Ázerbájdžán)
    Tottenham Hotspur (Anglie)
    RSC Anderlecht (Belgie)
    Cork City (Irsko)
    Viking Stavanger (Stavanger, Norsko)
    Hamburger SV (Německo)
    US Palermo (Itálie)
    MŠK Žilina (Slovensko)
    Ajax Amsterdam (Holandsko)
    Sevilla FC (Španělsko)
    Arsenal Londýn (Anglie)
    Steaua Bukurešť (Rumunsko)
    Tottenham Hotspur (Anglie)
    ACF Fiorentina (Itálie)
    FC Vaslui (Rumunsko)
    MŠK Žilina (Slovensko)
    Ajax Amsterdam (Holandsko)
    Sheriff Tiraspol (Moldávie)
    CZ Bělehrad (Srbsko)
    FC Genoa (Itálie)
    Valencia CF (Španělsko)
    LOSC Lille (Francie)

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      LordEdmund     před 15 lety 29.04.2010 10:20 |  
      0 0

      Šachťor Doněck (Ukrajina)...tohle bolelo s přehledem nejvíc :-(. Proti tomu je Tiraspol, po kterym by nás čekal nejspíše v naší formě další nepřekonatelný soupeř jen malá bolístka.A nejlepší zážitek bylo domácí utkání s AS Roma.

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        harry     před 15 lety 29.04.2010 10:31 |  
        0 0

        Tiraspol byl pro mně větší šok-Doněck nás přehrál,poslední půlhodinu jsme jen šlapali vodu,ale s Tiraspolem jsme se porazili opravdu sami...

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        chosejn     před 15 lety 29.04.2010 12:46 |  
        0 0

        Pro mě nejhezčí domácí zápas s Partizanem Bělehrad. Venku -20, ale paráda...

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          chosejn     před 15 lety 29.04.2010 12:51 |  
          0 0

          Zapoměl jsem na Ajax :)

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            Gordon (host)     před 15 lety 29.04.2010 22:58 |  
            0 0

            Mno par poharu sem si projel a zazil, ale pro me neprekonatelny byl zapas Zilinou a Ajaxem, penalticky- to sem si s Orangem poplakal v hledisti.... jo jo...

  8. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    Viking     před 15 lety 29.04.2010 09:50 |  
    0 0

    Konec nadějí v pohárové Evropě zanechal viditelné stopy i na slávistickém kouči Františku Ciprovi. „Postoupilo šťastnější mužstvo, ne lepší,“ řekl po skončení druhého utkání s Jabloncem (2:1).

    Tohle je zase alibismus jako prase. V prvním zápase byly střely 15:0 a mohli jsme dostat čtyřku jen to fiklo, penalta po Krajčíkově zákroku byla jasnějsí než včera na Jandu a ta červená taky nic v Jablonci neřešila. Včera do té penalty jsme se pomalu na nic nezmohli, desítka byla hodně přísná a jestli za tohle bylo vyloučení, tak jich musí být v zápase deset a víc.

    Rozhodčí nám včera jasně pomohl stejně jako na Spartě a při té naší bídě to stejně nestačilo. Jablonec postoupil zaslouženě, první zápas nás zcela jasně drtil a včera nebýt té sporné penalty tak jsme ani nevyrovnali. Takže Franta jako vždycky udělal všechno dobře, jenom chybělo to štěstíčko že? Hnus. Jediný v čem měl pravdu bylo to, že máme v kádru spoustu průměrných a podprůměrných ligových hráčů (nevím proč jsme se zamilovali třeba do Mostu, trojice Toleski, Trubila, Lafrance je strašidelná).

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 10:01 |  
      0 0

      Ja nevim co chces po 19letym klukovi co nehral nikdy ligu? Aby nás držel? V Lafrancovi je podle mě obrosvský potencial uz jen diky jeho postavě . Je škoda hodit 19letyho kluka přes palubu jen diky tomu ze hrači co odhrali v lize milion zapasu hraji H... troufam si říct to samé o Ivanovskim i kdyz je stejny ročník jako Necid , proc ho nekoupit a nedat někam na hostovačku?

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        Artur (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 10:02 |  
        0 0

        13.01.1990 ..20 tedy omlouvam se ale základ je jasný.

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      slaviator     před 15 lety 29.04.2010 10:01 |  
      0 0

      Goce rozhodně není strašidelnej, nebyl horší než třeba Šenkeřík... Takže Vaniak hodně dobrej napdprůměr, Goce řekněme lehkej nadprůměr, Trubila je jako 3. (!!!) hráč na post, takže asi těžk oočekávat, že to bude nějakej extrasuper hráč, nemůžeme mít na jeden post tři Hloušky, Lafrance... já to psal už v zimě, že mě se v Mostě nelíbil, že líp hrál i Běloušek, kterej do Mostu přišel ze slávistickýho dorostu, než Kevin, ale příprava se Kevinovi ve Slavii povedla docela dobře, holt v lize... to není ono. Ale z tý trojice strašidelných hráčů je nakonec čtveřice a 1 vynikající, 1 nadprůměr, 1 slušnej náhradník a 1 dejme tomu "strašidelnej"

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      LordEdmund     před 15 lety 29.04.2010 10:05 |  
      0 0

      Toleski se dal pochopit, byl to kanonýr a podle mě to nebyl ani u nás propadák a ti další jsou jen na zkoušku. Ty doufám s poděkováním vrátíme. Kabíček je velkej slavista, tak nám hráče půjčuje, ostatní manažeři nás mají většinou v paži a kdyź nemáme na nakupování, tak nám nezbejvá nic jinýho, než si půjćovat to co je volné a co je ochoten někdo půjćit :-(.

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 17:23 |  
      0 0

      Toleski by se ve skončené sezóně docela hodil.

      Lafrance je naděje, takže podepsat a nechat ho alespoň půl roku vyhrát někde na hostovačce v Příbrami nebo na Kladně, třeba jako kompenzaci za přestup Štochla či Beneše. (Beneš bude asi méně peněz za více muziky ve srovnání se Štochlem.)

      Naopak Kopice nepodepsat ani omylem. Trubila je snaživý nekopa, urychleně se ho zbavit, třeba Ústí ho rádo vezme :-))

  9. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    DrFe1     před 15 lety 29.04.2010 09:59 |  
    0 0

    S článkem souhlas, až na tu drobnost, že nezmiňuje hlavního viníka současného stavu - Karla Jarolíma. A především to, že se má údajně vrátit na lavičku. To bych považoval za skutečnou tragédii pro Slávii. To že se nepovedla, jedna sezona se stane, to že bude těžké se vracet zpátky je bohužel pravda, ale instalovat zpátky toho kdo to způsobil, to považuji za asistovanou sebevraždu pomalým trýznivým způsobem .....

    Pokud přijde kvalitní nový trenér s nějákou vizí, tak jsem ochoten překousnout i nějákou dobu neúspěchů, pokud bude mít Slávia nějáký pozitivní směr a bude vize lepšího příštího. Pokud se ale bude opakovat to jarolínmovské umírání, tak nás to nejhorší teprve čeká a to co prožíváme nyní proti tomu není nic.

  10. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    slaviator     před 15 lety 29.04.2010 10:04 |  
    0 0

    Uvidíme, třeba za pár let zpětně vyhodnotíme, že to bylo dobře toto. Že všechno zlé je k něčemu dobré. Že vedení skutečně bude muset začít pracovat a nespoléhat se na souhru několika náhod. A vůbec, jsme dole - takže buď nás to posílí, odrazíme se ode dna a budeme silnější než kdy dřív. A nebo budeme v pěkn...pěkným loji.

  11. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    whiplash     před 15 lety 29.04.2010 10:10 |  
    0 0

    Ja jsem jenom zvedav, co se bude ted dit ve vedeni.
    V normalni firme by takovyto management zrejme rezignoval.

    Netvrdim, ze udelal vsechno spatne v minulych letech, ale za tuhle sezonu by tada zaslouzili.....

    Udelali ze Slavie kaspary a jeste resi vacnatce v Edenu

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      Viking     před 15 lety 29.04.2010 10:13 |  
      0 0

      Proč by majitelé odvolávali sami sebe?

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      Wommi     před 15 lety 29.04.2010 10:26 |  
      0 0

      ..pravdou je, ze vyhlaseni nove koncepce je nakonec dobrou ironii a vcelku s vysledkem komicke...:)

  12. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    Wommi     před 15 lety 29.04.2010 10:17 |  
    0 0

    ...s clankem souhlas, mel bych jednu pripominku k fanouskum,....obavam se ze tradicne pocesku, to s tou vernosti fanousku nebude tak zhave,..vcerejsi navsteva 3 tisic lidi je toho dukazem,....opravdu nevim v cem vezi to prokleti, ze u nas se bud na fotbal nechodi a nebo jen nadavat:(

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      Artur (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 10:47 |  
      0 0

      Stačilo by to dát pernamentkářům volný a normálním lidem za 50-150 a udělat nejakou viditelnou reklamu. A hned by jsi tam měl desítku.

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        Wommi     před 15 lety 29.04.2010 10:53 |  
        0 0

        ..no ja ti nevim, myslim, ze nejaka sleva by pro nekoho znamenala hodne, ale mne nevadilo, jeste po sleve zaplatit 150,....ja se obavam, ze to je proste spojeny s ceskou povahou, kdyz se dari tak jsme vsichni slavisti, a kdyz JIM to nejde,..tak co bych na ne chodil. Vzdyt v cizine chodi i na horsi tym treba 20, 30tis. i vic divaku,...

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          YsoEz     před 15 lety 29.04.2010 11:15 |  
          0 0

          nesvadej to na fanousky, ale na neschopny vedeni co privedlo slavii do sracek

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            Wommi     před 15 lety 29.04.2010 11:43 |  
            0 0

            ..nebavim se o stavu slavie, bavim se o tom, ze je smutne, ze fanousci nechodi na svuj klub porad, i kdyz se nedari,...postaveni slavie a klubu je zase jina kapitola.

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            EdCable     před 15 lety 29.04.2010 12:52 |  
            0 0

            Kdo co na koho svadi? Ja tady vidim jenom postesk nad tim, ze u nas je mentalita "fanousku" uplne jinde nez ve fotbalove vyspelejsich zemich.

            • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

              Viking     před 15 lety 29.04.2010 14:24 |  
              0 0

              Rozumím Tantalově narážce na šance pro mladé. Je to ten samý příměr jako u sportovců v zahraničí, MUSÍ ukazovat, že jsou v každém zápase lepší než domácí hráč či odchovanec.

              V tomhle jsme v minulosti měli velkou výhodu - mladíci dostávali šanci a neutíkali jako Spartě v 16 letech do Itálie atd., protože věděli, že šanci nedostanou. Tohle musí být cítit i od našeho sportovního úseku, mládež je pořád nejlevnější posila a pro motivaci těch kluků se musí něco udělat.

  13. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 10:38 |  
    0 0

    Richi, ja taky s clankem souhlasim, s uspechem jsme nalozili hloupe, chovali se jako driv sparta a kvuli tomu spadli na dno. Uspesny tym jsme podkopavali, vyhazovali z nej osobnosti, az ztratil silu. DrFe pise, ze halvnim vinikem je KJ, jasne, ma velky podil, ale stejne tak i sefove a vsichni, kdo do toho meli co mluvit a nic s tim nedelali. Ubytek divaku jak rika Wommi, ten prijde, protoze lidi u nas nechodi na svuj milovany klub, ale na vitezstvi. Na druhou stranu nelze se az tolik divit, proc by mel byt fotbalovy fanousek o tolik vernejsi nez kterykoli jiny spotrebitel.. mizerny produkt se neprodava.

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      slaviator     před 15 lety 29.04.2010 10:42 |  
      0 0

      tak on je taky neúspěch a neúspěch, že. Kdyby hráli celej zápas naplno, jezdili po prdeli, ale prohráli, tak je to něco jinýho, než když nějakej stoper vystřelí třikrát za zápas na vlastní bránu a další hráči se až na pár čestnejch vyjímek po hřišti plouží :-/

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 10:55 |  
        0 0

        myslim dlouhodoby neuspech.

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 10:53 |  
      0 0

      Jinak doufam, ze kdyz uz se neanalyzoval uspech, tak se bude alespon analyzovat neuspech a odpovednost jednotlivych lidi, neucast v poharech je proste velky pruser a poskozeni jmena slavie, doufam, ze to bude alespon podnet ke zmenam. Je smutne, ze jsme opet temer tam, kde jsme byli pred sezonou 2007/2008. Doufam proto, ze navrat KJ je pouhou kachnou.. slavie potrebuje silnej tym osobnosti, podle me nejlepe slavistu, ne generala, ktery dela hlouposti, a pesaky, ktery mu drzi tasku.

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        lassiter     před 15 lety 29.04.2010 11:11 |  
        0 0

        A tak já myslim, že p. Doležal již z části neúspěch analyzoval, a to dokonce veřejně v nedávném rozhovoru s Čapkem v televizi. Každé druhé téma skončilo konstatováním, že si uvědomuje manažerskou chybu, která se stala. Z tohodle důvodu by mi přišlo logické, kdyby opravdu skončil, a velmi nelogické, kdyby se měl KJ vrátit...

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      Wommi     před 15 lety 29.04.2010 11:03 |  
      0 0

      Martyni, jak ale pisu nahore,..myslim ze v cizine chodi tisicovky lidi i na klub i kdyz mu to nejde...v tomto pripade bych asi vzal jako bernou minci hlavni vec a to, ač nejsem odborník (profici prominou), naprosto zalostnej vykon marketingu slavie!

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 12:37 |  
        0 0

        No, to je fakt.. lidi tady proste nejsou zvykli chodit na svuj klub a marketing slavie je nicim nepresvedcil....

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      bongor     před 15 lety 29.04.2010 15:55 |  
      0 0

      Ono je to se Slavií trochu jinak než s máslem nebo trenýrkama.Většina fandů,alespoň těch co sem píšeme jsou slávisti prakticky od narození,
      což se o tom jiném zboží říct nedá.Kupuješ to,co je dobré a sedí Ti.
      Ten zástup rychloslávistů,co se k nám nahrnul po předchozích titulech,z těch budou příštím rokem sralťani nebo budou fandit Baňýku.
      Blbou věcí je,že půjdou dolů tržby a tím pádem naše možnosti koupit a udržet alespoň průměr.Je tu ale ta věc s Klokanem,která odradí i srdcaře a ty dokonce asi nejvíc.Vedení si z nás prakticky dělalo srandičky,že splácíme stadion a jiné ble ble.Další věcí je ,kdo bude trénovat.KJ bych nedoporučoval,i když jsem mu vždycky fandil.Jak tu někdo řekl,je to brzy.Třeba ten Máčo,pro něj bude lepší dělat za desetinu než v Bahrajnu,než stát.No uvidíme.Já fandit Slavii nikdy nepřestanu,my co to už máme natrénovaný za těch x let bysme to ani neuměli.Jenom na zelenou sedačku položím něco v našich barvách.
      Co se fotbalu týká,nejvíc mě mrzí,že hrajeme hru k nekoukání,může se prohrát,ale alespoň to musí být ke koukání.Ne jako ta hrůza v podání naší oblíbené sralty a nebo nedej bože ten pohřeb fotbalu v podání Interu včera na Nou Campu.

  14. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    tantalos     před 15 lety 29.04.2010 11:15 |  
    0 0

    Velmi moudře napsané, Richi.

  15. Pokus o předběžnou analýzu

    tantalos     před 15 lety 29.04.2010 12:42 |  
    0 0

    o něco starší než Richi a docela slušně si pamatuji na tři poměrně dobrá období Slavie v posledních dvaceti letech.
    Bylo to období, nazveme jej pro stručnost Korbelovo, období Enicu a období R+D+J. Třikrát přišly do Slavie velmi slušné peníze a třikrát byly částečně využity a částečně promrhány. Vždy se nakonec ukázalo, že slavistický management nebyl na dostatečné úrovni, podléhal velikášství a nabubřelosti.
    Na druhé straně měla Slavia poctivý tým mládežnických trenérů, skautů, srdcařů, dobrý dorost, dobré odchovance, jakýsi spolehlivý základ pro vytváření a udržení relativně stabilní vysoké úrovně, což se nakonec projevilo i výbornými výsledky – ať už to byl velký podíl slavistických hvězd na šampionátu v Anglii, vítězství nad AS Roma a postup do semifinále evropského poháru či dvojnásobný titul a postup do LM v době nedávné.
    Po úspěších ale vždy následovaly pády – pan Korbel uviděl, jak ho všichni jen pumpují o peníze a jeho záměry se nerealizují,a proto se stáhl. Enic a pan Colecott udržovali Slavii na úrovni přes podivné kšeftíky pana Lešky
    Vlastník
    Když se dívám na Slavii z dlouhodobé perspektivy, považuji za nejdůležitější právě vyřešení vlastnické struktury. Podle představ dnešního vedení ji z 84 procent vlastní skupina kolem pánů R+D, podle představ Enicu je to ale stav protiprávní a Enic je nadále majoritním vlastníkem akciovky.
    Slavii čeká velmi obtížné splácení cca 100 M Kč vymahačské firmě, která Leškův dluh od Enicu odkoupila. Nechci strašit, ale na mezinárodní úrovni by neřešení těchto problémů mohlo Slavii velmi vážně poškodit.
    Momentálně prý Slavii vlastní jakási firma z Ostrovů sv. Kryštofa a Nevis. Domnívám se, že odtajnění vlastníků a vyřešení vlastnických vztahů by mělo být dnes prioritou číslo jedna. Jinak bychom mohli skončit s velkou skvrnou na mezinárodní prestiži. Doba pirátů z karibských ostrovů už přece jen končí.
    Vyjasnění vlastnických poměrů by bylo nutné i proto, aby nedocházelo k chaotickému plýtvání finančními prostředky jako v případech Ivanovič či Abraham., aby si skutečný vlastník své peníze pohlídal.
    Koncepčnost
    To podstatné o příčinách nynějšího sportovního pádu napsal Richi. Já bych k tomu jenom něco dodal.
    Pád začal v okamžiku, kdy Slavia postoupila a začala bezmyšlenkovitě nakupovat „to nejlepší, co bylo na trhu“. Předcházelo tomu pár šťastných akvizic téměř zdarma: Vaniak, Brabec, Dříždal, Tavares. Pánové R+D+J zřejmě došli k názoru, že dobrého hráče seženou kdykoli téměř zadarmo ( „v popelnici nebo v sekáči“, jak jsem kdysi napsal příliš neuctivě)
    Proto se přestali zajímat o odchovance, naopak se je pokoušeli co nejdřív zpeněžit. A tak se z Dočkala, Váchy, Necida najednou staly „persony non grata“, Gecov, Kovařík, Jablonský a mnozí jiní byli prodáni za pár pětek.
    Namítnete, že je nesmysl brečet kvůli tomu či onomu, nakonec i ten Necid je nahraditelný... Máte Pravdu, jenže teď nejde o Dejmka ani o Dočkala, ale o to, aby si budoucí Šmicerové, Kukové a jiní mysleli, že Slavia je klub, který má o ně zájem a který je nevymění za prvního jednonohého Eskymáka či Dagestánce, kterého trenérovi dohodí šikovný agent.
    Když pak vedení doufalo, že stačí sáhnout do béčka a najednou budou z Koreše, Mareše, Vaňka a jiných hvězdy, ukázalo se, že ani rezervoár slavistických mlaďochů není nevyčerpatelný. Věřím, že se alespoň jeden z těch kluků prosadí do ligy, ale bude potřeba na nich soustavně pracovat, A soustavná práce je něco, co ve Slavii vyhynulo.
    A tak se mohlo stát, že slavistický A-dorost dostane osmičku od Sparty. Z dlouhodobého hlediska byla tahle prohra dorostu stejně vážný výprask, jaký jsme teď dostali od Lafaty a spol.

    • Re: Pokus o předběžnou analýzu

      quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 13:04 |  
      0 0

      Jedina persona non grata z tech sesti vyjmenovanych (a tech mnoha dalsich) je nejspis Vacha, kteremu trener ocividne neduveroval a s lehkym srdcem jej poustel na ruzna hostovani. O Dockala jsme prisli v ramci transakce s Pudilem, ktery nahradil zraneneho Sventa (aspon tak to prezentoval Dolezal v onom vyse zminenem poradu CT), na ktere jsme vydelali. Pudil hral v angazma u nas vyborne. Pokud si dobre pamatuju, chteli jsme uplatnit opci, ale Pudil se pri oslavach titulu nekde porval, zranil se, prisel tak o nominaci na Euro a zajem opadl. Presto Dolezal povazuje i z financniho hlediska pripad Dockal za uspesny obchod a jestli nam za nej zaplatil Liberec 14M, jak se spekulovalo, tak bych s nim i souhlasil.
      Na Necidovi klub vydelal sportovne i financne, prakticky nam vystrilel lonsky titul a prinesl do kasy 100M.
      Kovarik s Jablonskym odesli v ramci transakce, pri ktere jsme ziskali Hlouska, nejvetsi soucasnou hvezdu tymu. Kdyby se nezranil, mozna bychom nyni nemluvili o krizi ale o finale Ondrasovka Cupu a utoku na poharove pricky z ligy.
      O Gecovovi jsme mluvili nekolikrat - byl tu Svec, Tavares, posleze Trapp a Ragued. Na miste DZ nemame problem.

      Mluvit o porazce A dorostu 8:0 se Spartou a nevidet ji v souvislostech, je podle meho tak trosku nefer. Ani ja bych si netroufl ji nijak hodnotit uz proto, ze jsem ji nevidel. Videl jsem jarni derby, ktere skoncilo 1:4 a bylo pomerne vyrovnane, Sparta jej rozhodla ze standardek. Taky jsem videl derby C dorostu, ktery i bez nejlepsich hracu ve sve kategorii (Hurka, Prosek, Simecek) byl lepsi nez Sparta, ackoli zapas skoncil 1:1.
      Fakt je ten, ze v kategoriich repre U18 a U19, ktere vede Hrebik, ma Sparta pravidelne mnohonasobne zastoupeni. Nevim, jestli si ty hrace vychovala nebo koupila.

      Rozhodne nyni nemame celou jedenactku devatenactiletych hracu, kteri by mohli z fleku naskocit do ligy. Ale par nadejnych kluku se tam najde a kdyz bude potreba a nebudou penize na posily, tak sanci dostanou, stejne jako v minulosti Suchy, Svec a dalsi. Myslim, ze o Mikulovi, Maresovi, Hurkovi a dalsich uslysime. Mame v B tymu Zakostelskeho a Pazlera s Vyhnalem, kteri v dorostech davali jeden gol za druhym.

      A vzdalena budoucnost? Vsechny zakovske tymy sve souteze vedou. To je minimalne zajimavy prislib do minimalne 5 let vzdalene budoucnosti.

      • Re: Pokus o předběžnou analýzu

        tantalos     před 15 lety 29.04.2010 13:28 |  
        0 0

        Quelhare,
        tady nejde o to, jestli je Dočkala či Váchy škoda. Natož Dejmka ( i když si myslím, že by hrál líp než Lafrance). Tady jde o něco jiného. Když se zeptáš kluků jako Kovařík či Jablonský, zda jsou radši v Jablonci nebo ve Slavii, nejspíš tio řeknou, že jsou radši tam, kde je někdo bere vážně, kde svou perspektivu jasně vidí.
        Z toho, co píšeš, vidíš, že ve Slavii byli jenom platidlem, aby se koupil někdo jiní. A jak se nakupovalo, toho vidíš dnes výsldek
        Ve spolku chaotů, kde se koupí každý rok nová jedenáctka nekopů, byla jejich perpektiva odepsaná už předem.
        Vzpomeň si, jak si sám začátkem roku psal, jakou šanci teď budou dostávat ti různí Vaňkové, Korešové a Duranští, ale skutek utek. Navíc bude-li vše stejně nekoncepční jako dřív, budou zase za někoho vyměněni...

        • Re: Pokus o předběžnou analýzu

          quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 13:59 |  
          0 0

          Kores sanci dostal, neodehral jen par minut. Duranski je zatim v becku, stejne tak Vanek, ktery je asi zrovna bez formy. Ale to asi neni tak uplne meritem veci.
          Jablonsky s Kovarikem jsou nejspis opravdu radsi v Jablonci. Zvlast ted, kdyz se mu dari. Ale i kdyby se mu nedarilo, jako treba Liberci s dalsimi nasimi hraci, tak to pro ten klub neni katastrofa jako pro Slavii. Ta mela, ma a verim, ze porad bude mit, v CR vysadni postaveni. Pokud uz nastane sezona jako ta letosni, tak se napravi uspechy v tech nasledujicich. Slavia se nemuze dostat do situace, kdy bude hrat stred tabulky delsi dobu, jako si to muzou dovolit Jablonec nebo Liberec. Proto taky muze Liberec hrat s partou exslavistickych mladiku a dat jim celou sezonu sanci, i kdyz se jim nedari. Ve Slavii tohle nejde, tady je na vysledky permanentni tlak a tak kdyz se (zvlast mlademu) hraci nedari, tak proste ze sestavy vypadne a hraje misto nej jiny. To se stalo Lafrancovi, Staremu a koneckoncu i Vankovi. Proto se se sestavou toci daleko vice nez jinde.

          Ja jsem opravdu zvedavy, co bude v lete. Z vlastnich zdroju muzeme cekat realne posun tak dvou az tri hracu z becka nebo dorostu. Asi jich vyzkousime vice, ale neda se cekat, ze se vetsina prosadi. Na druhou stranu, pokud se uzdravi zraneni hraci, tak s podobnym kadrem klidne za rok muzeme bojovat o titul. A i v te soucasne mizerii se obcas zablyskne na lepsi pristi - viz treba vykony Hoska nebo Dense v poslednich dvou zapasech, ktere mi prisly docela v poradku.

          • Re: Pokus o předběžnou analýzu

            tantalos     před 15 lety 29.04.2010 15:21 |  
            0 0

            Tvůj argument, že Slavia se nemuze dostat do situace, kdy bude hrat stred tabulky delsi dobu, jako si to muzou dovolit Jablonec nebo Liberec, je samozřejmě platný, stejně tak je pravda, že ve Slavii je větší tlak.
            To ale neznamená, že mu vytipovaní hráči musí být kontinuálně vystaveni. Jejich nasazování a perspektiva se dají zhruba naplánovat na předpokladu, že víme a) že dobré mají fyzické a technické předpoklady, b) že jsou charakterově dobří.
            Snad by byla pravda, že nestačí na Slavii, kdyby nehrálii jiní - koupení hráči, často cizinci - kteří jsou horší. Proč by ve Slavii neměl dostávat větší šanci třeba Jablonský, než jakou dostává Trubila.
            Bylo by ovšem také nutné zmenšit, ne-li přímo odstranit bariéru mezi áčkem a rezervou. Aby hráči béčka zcela běžně a pravidelně trénovali s áčkem, hráli proti němu přípravné zápasy, měli šanci se ukázat trenérům áčka, a aby náhradníci z áčka brali nasazení za béčko jako věc normální. Aby trenér áčka bral prohru béčka jako svou vlastní
            Jako velmi pozitivní považuji spolupráci s Hlučínem, doufejme že vydrží v 2. lize, rád bych viděl obdobnou součinnost s Duklou Praha už proto, že je plná starých poctivých slavistů.

            • Re: Pokus o předběžnou analýzu

              quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 15:52 |  
              0 0

              "Bylo by ovšem také nutné zmenšit, ne-li přímo odstranit bariéru mezi áčkem a rezervou. Aby hráči béčka zcela běžně a pravidelně trénovali s áčkem, hráli proti němu přípravné zápasy, měli šanci se ukázat trenérům áčka, a aby náhradníci z áčka brali nasazení za béčko jako věc normální. Aby trenér áčka bral prohru béčka jako svou vlastní" - jo tak to by se mi taky moc libilo a je pravda ze v pripade KJ to opravdu vypadalo, ze ho nic nez A tym nezajima. Na druhou stranu se s Janu znaji docela dlouho a nikdo z nas nevi, jak moc spolu o potencialnich uchazecich A tymu diskutovali.
              Osobne bych k tomu pridal jeste take minimalne A dorost. Ne na spolecne treninky, ale na to, aby se o tech hracich vedelo. Vzdyt plno tech velkych nadeji slo do acka rovnou z dorostu a B tym uplne preskocili, nebo v nem pobyli jen velmi kratkou dobu. Proc by totez nemohlo potkat Hurku nebo Mikulu. Zvlast Mikula mi pripada, ze ma fyzicke parametry na A tym.

              Zrovna odchod Jablonskeho me taky stve. Ale pokud si ho Jablonec vyzadal za Hlouska, tak to musim respektovat. Hlousek je proste nekde jinde nez Jablonsky a tak se Tomas stal platidlem, ktere byla Slavia ochotna zaplatit, aby ziskala Hlouska.

              Spolupraci s Duklou bych taky rad videl, ale Dukla ma evidentne prvoligove ambice a neprijde mi to moc realne. Hlucin ceka tezka sichta pri zachrane druhe ligy, tak snad to zvladne. Posledni vyhru jim vystrelil o vikendu Gulajev, ktery tam hostuje ze Slavie.

      • Re: Pokus o předběžnou analýzu

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 16:47 |  
        0 0

        Pekny clanek, tantale.

      • Re: Pokus o předběžnou analýzu

        honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 17:27 |  
        0 0

        Slavia - žáčci 36 bodů, Sparta - žáčci 30 bodů (takhle nějak vedou, že?) Tak z toho dedukuji, že Sparta za 10 let objeví (střední hodnota) 1,2 talenta, zatímco náš klub 1,4 talenta. A takhle to půjde 4 sezóny po sobě, ž čehož získáme ,,zázračnou výhodu" jednoho šikovného mladíka navíc. Snad si rozumíme co chci říci :-))

    • Re: Pokus o předběžnou analýzu

      LordEdmund     před 15 lety 29.04.2010 13:10 |  
      0 0

      Tantale, ty se dnes překonáváš a má to i přes rozsah hlavu a patu bez zbytečné žlućovitosti. Palec nahoru:-) a souhlas. Hlavně s tim, jak by bylo ku prospěchu věci znát skutečného vlastníka Slavie a já dodávám i skutečného vlastníka stadionu, teda Eside. Možná by to hodně vysvětlilo. Je zajímavé, že se radnice P10 rozhodla původně do stadionu neinvestovat pŕedevším kvůli nečitelnosti vlastnických struktur Eside a teď před volbami by rádi s Eside spolupracovali a finančně se na stadionu podíleli. že by už znali vlastníka, nebo že by přimhouřili oči, kvůli tomu, aby vykopli klokana z Dolíku?

      • Re: Pokus o předběžnou analýzu

        Wommi     před 15 lety 29.04.2010 13:28 |  
        0 0

        ..ono nakonec je klidne i mozny, ze opravdu e-side kopiruje vlastnickou strukturu slavie, vzdyt i u slavie mame asi jednoho tajemneho majitele.

        • Re: Pokus o předběžnou analýzu

          Jiri1     před 15 lety 29.04.2010 13:49 |  
          0 0

          Zdravim napred ke Klokanum, ta situaceje hodne nerehledna, jiste je ze vlastnik klubu ma sve plany v nasi arene a do tech se zase nechce sportovnimu vedeni a fandum. Mluvi se treba o vstupu vlastnika Klokanu do spolecnosti E. Side s perspektivou odkupu rozhodujiciho podilu, mluvi se take o zajmu Prahy 10 o Dolicek, mluvi se , ale take o predvolebnich hratkach, ktere jak rika jeden z nasich politiku skonci tyden po volbach. A nyni k nam. Je jiste , ze po sezone skonci Cipro, urcite dojde k obmene nynejsiho realizacniho tymu, jisty je odchod Sportovniho useku, co je nejiste , je navrat Karla Jasrolima, ktery se mozna vrati, ale ve hre jsou i jina jmena. Takze pokud Vas nekdo bude za mesic ujistovat, ze vse bylo dohodnuto od zacatku , neverte mu. Hraci odejdou, bude jich zase dost, bude se totiz zuzovat kadr, ale i prijdou hlavne ti mladi treba i z ciziny a urcite se dockame minimalne jednoho jmena pri kterem zaplesa srdce kazdeho fandy, tj. vytypovano je jich pry hned nekolik. Osobne pokladfam za chybu ochod i vedouciho nasich dorostu, ktery mel lonin ahradit p. Sramka, ktery je urcite velmi dobry urednik, ale jen urednik, k vedeni , odchod Dolezala muze byt i jeho osobni aktivitou , protoze se muze realizovat jinde a jinak .Tomas Rosen je bezesporu Slavistou telem a dusi , ale ani on neni panovnikem ktery stopro rozhoduje o vsem. V zakulisi jsou i jine mocne figury , ktere , ale netouzi byt na scene. Ceka nas opravdu perne leto , ktere muze byt paradoxne uspesne ekonomicky , nase financni situace muze nakonec byt lepsi nez by jsme cekali a fanousek potesen treba navratem Sucheho ci Celustky. Vacha pokud se v Liberci nezmeni situace by se mohl vratit , oni by si ho radi nachali , ale je to tam ekonomicky hodne spatny. Jinak bych chtel napsat, ze muj dik patri hlavne Ciprovi a vsem , kteri nas podporuji i v teto dobe.

          • Re: Pokus o předběžnou analýzu

            quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 14:05 |  
            0 0

            No vida, tak nakonec i trocha optimismu v techto tmavych casech. Osobne necekam, ze by se v zime Suchy vratil, myslim a doufam, ze si ho Spartak necha, ale asi bude hodne zalezet, jak u nich sezona dopadne a jak se Mara ukaze v LM. Naopak u Celustky bych se vubec nedivil jeho navratu, i kdyz z financniho hlediska by mozna bylo lepsi, kdyby ho Palermo koupilo. No a uz se tesim na ty mlade hrace i ta jmena, u kterych bude nase srdce plesat.

            Kazdopadne nyni, tri tydny pred koncem ligy, uz by melo vedeni naplno makat na novem trenerovi, at ten uz je minimalne pred poslednim zapasem v Boleslavi na tribune a oznamen tesne po skonceni sezony.

            • Re: Pokus o předběžnou analýzu

              marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 01:35 |  
              0 0

              Vzhledem k tomu, ze v italských novinách velmi často kolují informace o zájmu Palerma o různé obránce ať už ze Serie A či zahraničí, kteří hrají právě na postech(PK,S) Čelústky, tak je jeho návrat pravděpodobný na 70-80 procent.

          • Re: Pokus o předběžnou analýzu

            slimak     před 15 lety 29.04.2010 14:20 |  
            0 0

            mno, nedivil bych se uvažovalo o těchto zkušených hráčích: Radek Černý, Lukáš jarolím a Karel Piták..zejména Černého a Pitáka bych velmi uvítal a srdce by opravdu zaplesalo :)

            • Re: Pokus o předběžnou analýzu

              Wommi     před 15 lety 29.04.2010 14:49 |  
              0 0

              ..u tech dvou jo a moc!!! ale u LJ, tam by mi spis zaplakalo:)

            • Re: Pokus o předběžnou analýzu

              slaviator     před 15 lety 29.04.2010 17:33 |  
              0 0

              Pitáka bych bral, i když by to byl stopadesátej sedmej krajní záložník :)

          • Re: Pokus o předběžnou analýzu

            slaviator     před 15 lety 29.04.2010 17:31 |  
            0 0

            Včera jsem slyšel v Edenu, jak se bavil nějakej člověk ze Slavie, že prej má přijít Štajner? Jestli to tak je, tak moje srdce by moc nezaplesalo teda..

        • Re: Pokus o předběžnou analýzu

          LordEdmund     před 15 lety 29.04.2010 13:52 |  
          0 0

          kopíruje je asi silné slovo. Spíše bych to viděl tak, že vlastníci jsou stejní ,ale podíly odlišné.

          • Re: Pokus o předběžnou analýzu

            Wommi     před 15 lety 29.04.2010 14:05 |  
            0 0

            ..prave jsem myslel jen vlastniky bez ohledu na jejich podily..i kdyz nakonec:)..hlavnim "vlastnikem" v pripade edenu bude nejaka banka:)

    • Re: Pokus o předběžnou analýzu

      bongor     před 15 lety 29.04.2010 15:59 |  
      0 0

      To jsi napsal dobře Tantale.

  16. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    martin (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 13:50 |  
    0 0

    Málo píšu, dneska musím. Nechovejme se zbaběle, nerezignujme! Nepovedla se nám sezona, a to kompletně. Věřím, že majitele a management to štve stejně jako nás. Věřím, že jediné řešní je dobrá vize a moc moc práce. Třeba vyřešit sportovní management na příští sezonu co nejdříve, aby byla zajištěna vize a tento management pak musí co nejdříve sestavit tým, s títmto týmem pracovat, dát mu motivaci a cíle a tyto cíle plnit. Nesouhlasím s fanoušky, kteří by přestali do Edenu chodit kvůli B1905, já fandím Slávii kvůli tomu, že je to Slávie, ne kvůli stadionu (který Slávii ani nepatří). Náš postoj - všichni jsou špatní, vedení, KJ, FC, hráči - přestaneme chodit, lámu pernamentku apod., to Slávii vůbec nepomůže, uškodí jí a uškodí i nám, fanouškům. Věřme trochu více Rosenovi, že s tím něco udělá, věřme i víc sami sobě, nepěstujme v sobě uraženou ješitnost, žlučovitost, nenávist vůči jiným Slávistům, choďme do Edenu na Slávii ať je tam v podnájmu i někdo jiný. Jsem pořád hrdý na to, že jsem Slávista, na tom nemůže nic změnit.

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      DrFe1     před 15 lety 29.04.2010 15:40 |  
      0 0

      To je všechno hezké, ale musí tady být alespoň minimální vstřícnost ze strany klubu. Zatím se vedení chová tak, jakože fanoušek Slávie je pro ně onuce, která je až na posledním místě.
      Jedná se tady o tom, že "ztratíme" stadion a vedení nic.
      Jdou fámy o návratu KJ k týmu (tedy definitivní rezoignace na sportovní úspěch) a vedení nic.
      Neví se kdo je vlastník, vedení nic.
      Jenom mlčení, ignorace, nezájem.

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 15:57 |  
        0 0

        Preci nemuzes cekat, ze vedeni bude komentovat kazdou famu, kterou vytahne kdejaky novinar.
        O navratu KJ napsal jeden novinar tri odstavce s odkazem na nejmenovany zdroj. Ale i kdyby psalo vice novinaru ruzne spekulace o trenerech, se kterymi Slavia jedna, tak bych nikdy necekal, ze se k tomu vedeni bude vyjadrovat.
        Oficialni informace o vlastnicich je takova, ze vlastniky Slavie jsou Dolezal s Rosenem. Muzes tomu verit nebo nemusis, ale kdyz nejsou dukazy o opaku, tak nemuzes cekat, ze bude vedeni jakkoli komentovat nejake domnenky a famy.
        A o stadionu Slavia evidentne nerozhoduje a situace se neustale vyviji. Vedeni ted neco rekne a zitra se muze situace zmenit a stejne jim to omlatis o hlavu.
        Celkove vzato - prijde mi, ze jenom hledas zaminky k tomu, at na ne muzes byt nastvany.

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          DrFe1     před 15 lety 29.04.2010 17:46 |  
          0 0

          Nehledám záminky. Asi nebudu sám komu takováhle nekomunikace vadí, protože z toho vzniká oprávněný pocit, že vedení má fanoušky opravdu "někde". Uvítal bych kdyby se vedení třeba k tomu stadionu vyjádřilo alespoň v obecném smyslu, že bude bojovat za zájmy Slávie nebo něco podobného. Kdyby alespoň dali najevo, že o protestech fanoušků ví a že jim nejsou úplně putna. Ale oni neudělají ani to. Tahle varianta "mrtvý brouk" kterou oni praktikují je opravdu pohrdáním vůči nám fanouškům.

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 15:57 |  
        0 0

        Preci nemuzes cekat, ze vedeni bude komentovat kazdou famu, kterou vytahne kdejaky novinar.
        O navratu KJ napsal jeden novinar tri odstavce s odkazem na nejmenovany zdroj. Ale i kdyby psalo vice novinaru ruzne spekulace o trenerech, se kterymi Slavia jedna, tak bych nikdy necekal, ze se k tomu vedeni bude vyjadrovat.
        Oficialni informace o vlastnicich je takova, ze vlastniky Slavie jsou Dolezal s Rosenem. Muzes tomu verit nebo nemusis, ale kdyz nejsou dukazy o opaku, tak nemuzes cekat, ze bude vedeni jakkoli komentovat nejake domnenky a famy.
        A o stadionu Slavia evidentne nerozhoduje a situace se neustale vyviji. Vedeni ted neco rekne a zitra se muze situace zmenit a stejne jim to omlatis o hlavu.
        Celkove vzato - prijde mi, ze jenom hledas zaminky k tomu, at na ne muzes byt nastvany.

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        piero (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 16:34 |  
        0 0

        Podle mého názoru, zvěřejnění vlastnické struktury nic nezmění na faktu, že vrcholový management společně s trenérem udělal fatální chyby. Zdá se, že výkonný ředitel vyvodí z toho osobní zodpovědnost( jak již několikrát deklaroval) a odstoupí.Avizovaný návrat Karla Jarolíma nemusí vůbec znamenat návrat na trenérskou lavičku.Mám dojem, že chce ovlivňovat dění v klubu z pozice managementu.Průšvih by byl, pokud by prosazoval návrat Lukáše, což by mohlo být katalyzátorem dalších problémů. Já si také myslím, že kádr potřebuje posílit maximálně na 3-4 místech a po uzdravení dnešních marodů budeme mít znovu na čelní pozice. Kde je však obrovská rezerva je na úseku marketingu, který vůbec nefunguje ( jeho výsledkem je včerejší tristní návštěva ). Je důležité si rozvážit zda chceme návrat vložených finančních prostředků okamžitě( nasadím tedy "Doležalovské vstupné" ) a nebo bude mým zájmem mít plný stadion ( který sice přinese stejný finanční efekt), ale soupeři budou jezdit do Edenu s patřičným respektem!!
        Piero

  17. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    fiki     před 15 lety 29.04.2010 16:27 |  
    0 0

    Na podzim jsem tady v jednom článku psal o tom jak ze slávistické zdi vypadávají cihly, ale netušil jsem že celý cca čtyři roky budovaný dům Slavia Praha- fotbal se nakonec během jara zbortí jako domeček z karet. Po krásné dva roky trvající slávistické pohádce přišlo rozčarování a poučení s názvem Jak pýcha předchází pád aneb o cestě tam a zase zpátky. A to možná včetně návratu Karla I. Ješitného na hrad Eden ( doufám že ne). Pro nás slávisty je všechno o to trpčí, že si za vše tentokrát může vedení klubu samo. Rád jsem po ty dva roky chodil do Edenu na zápasy, protože když se na hru nedalo dívat, tak tady byla hlavně Tribuna sever se svým fanděním – díky Strašáku. Slavii fandím dlouho, pamatuji si i trenéra Cipra jako hráče, ale nevzpomínám si že by v Edenu ( na Strahově) byla na každém zápase někdy tak krásná fotbalová atmosféra jako nyní. A této ztráty se bojím ze všeho nejvíc. Kdoví kolik majitelů permanentek si ji koupí i na příští sezónu. Přednostní právo na poháry nebude, na český pohár permice neplatí, cena snad nejvyšší v české lize a klokan před branami. Z mnoha příspěvků čtu, že z různých důvodů ten či onen nebude na fotbal do Edenu příští rok chodit. Jejich důvody chápu. Já ale přesto věřím, že jak se začne blížit začátek nové sezóny, a jak zase budeme na různých webech hledat informace o novinkách, odchodech a příchodech hráčů, číst diskuze a příspěvky, že dojde k přehodnocení dnešních záměrů a rozhodnutí, a že se snad zase všichni v létě v Edenu sejdeme. Vždyť komu bychom tímto bojkotem pomohli nejvíc, jen našim protivníků z druhé strany Vltavy. Vidím jak v červenci na nebi zase hvězda vychází, a my půjdeme dál, nic nás nesrazí, a to v co jsme vždy věřili, stane se snad už za chvíli. Ať žije Slavie.

  18. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 16:59 |  
    0 0

    Že se hráči nezviditelní, jak píšeš, to je snad spíše výhoda, ne?

    Největší tragédií je, že příští sezóna nebude tolik zábavná, když nám odpadnou napínavé evropské bitvy. Do jisté míry je také smutné, že přijdeme o dost peněz, jež jsou s evroským účinkováním spojené. Naopak neviditelnost hráčů v Evropě je to nejmenší - sice si nepřivyděláme, ale zase se v létě nezaplevelíme různými Čelůstky šilhajícími do ciziny a budeme moci poctivě budovat. Nevýhody převažují, ale to poslední je prostě to nejmenší.

    Myslím, že teď nastává čas vyléčit zraněné, vyházet neschopné a zkusit tam zabudovat aspoň někoho z vlastních zdrojů, ve spojení s dobrou koncepcí on/off hostování a zkusit vyztužit základ 1-2 tutovkami + 1 velkou nadějí - když se nenajde u nás v Československu, lze se zadívat třeba opět k jihoslovanským bratřím, ale trochu koncepčněji, než minule. Brazilce už asi radši nebrat, ale v Africe by se možná mělo hledat i nadále. Nejlepší africkou zemí je samozřejmě Paříž-předměstí, jak ukázal Tavares :-))

    Reálné cíle - příští sezónu hrát v lize dobrý fotbal, získat kolem 60 bodů, tím pádem brát nějakou medaili a postup do pohárů. A přitom se sehrávat, abychom v sezóně 2011/12 byli schopní hrát dobře poháry, a k tomu ligu na 70 bodů a jasný titul. A na podzim 2012 uvidíme LM v Edenu, pokud to při troše štěstí nestihneme už o rok dříve :-))

    V každém případě se dá příští sezóna hrát hodně nahoře, i když ligovým alfa-samcem určitě nebudeme. Bankrot nám jistě nehrozí, tak to chce využít šanci na ucelené budování týmu.

    Co se týče zranění - máme jich nejvíc v lize, takže asi změnit styl tréninku, konzultovat to s fyzioterapeuty a podobnými odborníky.

    A možná zavolat exorcistu na vymítání Ďábla z edenského trávníku. Jestli je Iron Maiden (v týhle tvrdý muzice se prd vyznám), který nám to otevíral, něco jako Black Sabbath, tak tam onen nehmatatelný tvor může být schován. Ale spíše tomu prd rozumím, že? :-DDD

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      slaviator     před 15 lety 29.04.2010 17:38 |  
      0 0

      Změnit styl tréninku, lepší, zdravější strava, regenerace... To je právě to nejhorší, mu je kolem 25, "jsem mladej, pět let tu regošku flákám, ty vole, se mi nic nemůže stát, mě ne, to se stává těm starejm fotbalistům, já jsem odolnej, já to můžu vodfláknout, ty vole" a šup ho

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        Jiri1     před 15 lety 29.04.2010 17:52 |  
        0 0

        Zdravim , nerad to pripominam, ale Slavia uz na Strahove po zkusenostech s obrovskou marodkou postavila rehabilitaci, Eden je vybaven jeste lepe , u tymu pusobi 3 odbornici na regeneraci , tym lekaru a fyzioterapeutu byl kompletne vymenen, hraci dostavaji vetsi prostor na strecink ci uvolneni i v treninku a presto je to zase v prdeli......., osobne si myslim , ze by se mel spis zmenit system letni a zimni pripravy , system placeni hracu v dobe nemoci a nerad to rikam i moznost u konceni smlouvy pro pripad, ze hrac porusi lecebna pravidla a v dobe nemoci trsa na diskotece v centru Prahy. Mozna i ten vymitac dabla v podobe tzv dusevniho trenera a je mi to velmi trapne i kontroly realizacniho tymu primo u hracu.

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          slaviator     před 15 lety 29.04.2010 18:03 |  
          0 0

          Nejzákladnější ale stejně je, aby tu regeneraci neodflák jen tak napůl, honem honem, aby jí už měl za sebou a mohl jet trsat na diskotéku do centra Prahy. Jinak s tou možností ukončení smlouvy pro případ porušení léčebných pravidel, nevím jak by to bylo průchozí, asi těžko bys ho mohl za to "na hodinu" vyhodit, ale určitě by tam šly dát sankce, a pěkně mastný sankce v poměru k platu.

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          slaviator     před 15 lety 29.04.2010 18:05 |  
          0 0

          Jinak, když jsme u toho, tak ono tady teď nadáváme na to, že se vrátili hráči za zásluhy jako Vlček, Krajčík... a že to takhle nejde... a pak jsme (obecně) pro, aby se vrátil Piták. Proč? Taky za zásluhy vlastně. Ach jo. A když k tomu připočtu, jestli by přišel ještě ten Štajner... Ať přijdou mladí hráči, ksakru, nebo starší co nám maj ještě co dát.

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            mirecek1111     před 15 lety 29.04.2010 18:19 |  
            0 0

            někteří hráči se vrátí, a přitom vyhasli už v zahčaniční. Zřejmě příklad Vlčka. Ale někteří se vrátí a pak zjistí, že na ligu to ještě několik let je v pohodě. Já myslím, že zrovna u Pitáka bych nebrbal a bral :)
            Jinak jsem už netrpělivý a zvědavý, kdo nás tedy bude v trénovat, protože to je daleko důležitější než plánovat posily. Ono totiž podle nového kouče bude též naloženo s kádrem součastným. A myslím, že ten je ted větší problém než přivést Drogbu.

            • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

              slaviator     před 15 lety 29.04.2010 18:38 |  
              0 0

              No, ono to klidně může být prostě tak, že ten trenér má v současné době třeba angažmá ještě, jsou nějaké námluvy a čeká se, zda uspěje a vybojuje evropské poháry v tom současném týmu - pak by zůstal -, nebo zda ani z ligy, ani z domácího poháru nevybojuje - a pak by mohl přijít... A prostě se třeba čeká. Nebo to může být jinej trenér, kterému končí v létě někde smlouva, už jsme s ním dohodlí, ale bylo by blbý to říkat před koncem sezony, dokud mu ještě běží jinde kontrakt. Nebo se zvažuje návrat velkého Karla. Ono to, že my jako fanoušci ještě nevíme, kdo bude trénovat, tak to jsem klidnej. Hlavní je, aby vedení jednalo s trenéry a eventuálně už třeba i byli dohodlí, viz bod 1)

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 21:12 |  
          0 0

          Kontrola realizačního týmu přímo u hráčů? Aby to nedopadlo jako v českém filmu Všichni musí být v pyžamu, jestli jste to někdo viděl? :-))

  19. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    socolik     před 15 lety 29.04.2010 20:04 |  
    0 0

    Stanovisko akcionářů Bohemians Real a.s. k prodeji stadiónu

    2. JEDNÁNÍ STAROSTY MČ PRAHA 10 se zástupci E SIDE, B1905 a SK SLAVIA ze dne 28.04.2010 bylo plánovanáno předem s jasným cílem - PROJEKT EDEN.

  20. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 21:17 |  
    0 0

    A co takový Dušan Uhrin mladší? Toho by jste brali? Chci to nadhodit jako téma k diskusi...

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      slimak     před 15 lety 29.04.2010 21:18 |  
      0 0

      asi to není špatný trenér, ale vždycky mě štval svojí ubrečeností a stěžováním si na všechno možné..

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 21:25 |  
        0 0

        Tak v téhle disciplíně stejně nikdo nemá na Ščasného :-))

        Taky se objevil v diskusi příchod Štajnera. To už jsou nějaké odůvodněné spekulace? Jinak myslím, že Piták by měl mít dveře vždycky otevřené, pokud nebude skácelovat. Možná by se dalo jednat i o Matějovském či exsparťanu Hubníkovi, i když budou cenově dost vysoko, takže to nakonec těžko vyjde.

        A dost možná se vrátí Čelůstka, zatímco Sucháče už neuvidíme, koneckonců ten si zahraničí zaslouží.

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          honzah (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 21:26 |  
          0 0

          A co Horváth? Na základ by bezpochyby měl, ale koncepční by to asi moc nebylo...

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            bongor     před 15 lety 29.04.2010 21:34 |  
            0 0

            Po těch jeho milostných zpěvech o sraltě bych Horvatha nechtěl,ani kdyby hrál líp než Messi.

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            bongor     před 15 lety 29.04.2010 21:34 |  
            0 0

            Po těch jeho milostných zpěvech o sraltě bych Horvatha nechtěl,ani kdyby hrál líp než Messi.

          • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

            bongor     před 15 lety 29.04.2010 21:34 |  
            0 0

            Po těch jeho milostných zpěvech o sraltě bych Horvatha nechtěl,ani kdyby hrál líp než Messi.

            • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

              MarHud     před 15 lety 29.04.2010 22:32 |  
              0 0

              Tady někdo před chvílí uhodil hřebík na hlavičku!Frontman Iron Maiden,Bruce Dickinson je totiž oddaným fanouškem Sparty,stejně tak i ostatní členové skupiny.Snad jenom baskytarista Steve Harris dává přednost West Ham United,ale podle jeho vlastních slov,jenom díky tomu,že za ně hrál Tomáš Řepka:-))).Tolik jenom k prokletí toho betonovýho monstra,co jste v něm v pronájmu.Jinak,Vaše návštěva na "životně"důležitém zápase,jakým pro Vás byl Ondrášovka Cup jenom potvrdil,že to s Vaší nadvládou,hehehe nebude tak horký,že?Inu,jak říkal Štěpán Škorpil,jsem zde a se mnou i 1051 věrných žižkováků,protože k ničemu jinýmu se Vaše včerejší návštěva nedá přirovnat.Tak si tam užijte ty klokany a napřesrok možná ve druhý lize i s tím Vaším Hlučínem:-))).Ať žije ACS!!!!!

              • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

                quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 23:51 |  
                0 0

                To rika fanousek tymu, ktery ackoli hraje o titul a dava vstupne za kupon ve Sportu, tak ma porad nizsi navstevy nez Slavie s nejhorsi sezonou za poslednich 20 let? To zni jako dobry vtip.

                • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

                  Filipos     před 15 lety 30.04.2010 08:46 |  
                  0 0

                  Jak říkal kámoš, co moc fotbal neřeší: "Tak jsem vystříhal kupony ze Sportu a vzal kluky v neděli na Spartu. Po první půli se mi z tý holomajzny chtělo zvracet, tak jsme šli domu"

                  A to ještě sami sparťani tvrdí, že ty hlášený počty na zápasech výrazně nesedí :-)

                • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

                  MarHud     před 15 lety 30.04.2010 13:14 |  
                  0 0

                  Hlavně poslední dobou,to ten Váš Eden přímo praská ve švech:-)))

              • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

                bongor     před 15 lety 30.04.2010 20:25 |  
                0 0

                Co to tady plácáš M.H.za absolutní nesmysly?Iroňáci ani nevědí,že nějaký chudáci jménem Sparta existujou.Můžeš nám ukázat něco o Maidnech,kde by třeba jen naznačovali,že by tomuhle rudýmu divadýlku fandili?Nikde ani slovo,jedině ve tvý makovici se můžou rodit tyhlety krávoviny.Přání otcem myšlenky.Kdyby tohle byla pravda,tak už by dávno rozšlapali kytary a sežrali mikrofony,kdyby vás sledovali vloni a předloni.Ti jsou zvyklí na fotbal a ne na podplacený divadelní kusy tvých oblíbenců.Dej se na politiku,tam se dá bez důkazů lhát jak u cikánů v táboře,ale do sportu to nemotej,buď od tý lásky.

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          slaviator     před 15 lety 29.04.2010 22:12 |  
          0 0

          To jsem psal já, s tím Štajnerem, no. Zaslech jsem to včera na staďáku, že by prej měl přijít, nevím, já ho nechci, a když nad tím přemejšlím, tak ani nechci Pitáka moc - místo koho by hrál? Máme x pravejch záložníků... Jedině až podle toho, kdo případně odejde, zda odejde Krajčík, Janda někam v rámci ligy, Grajciar třeba do toho Německa, tak pak jo, když nebude chtít půl mega měsíčně.

  21. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    Dobi     před 15 lety 29.04.2010 21:47 |  
    0 0

    Já jsem ještě chodil do stařičkého, absolutně neoblíbeného Edenu, kam jsme byli "vyhnáni" Tondou Zápotondou a jeho soukmenovci. Pamatuji si ten svátek, když mi táta v srpnu 1958 (myslím, že 23.8) slíbil, že půjdu s ním na Slavii (on, na rozdíl od většiny otců a dědů tady, nebyl nějaký slávista, u nás se spíše fandilo Severu, když se dalo..). A pak ho tu neděli přepadla viróza či co. Ale protože to byl slib, uvolila se máma - učitelka češtiny, která byla podruhé a naposledy v životě na fotbale. Poprvé jako studentka a to jí balón trefil drahý klobouk - všichnise bavili. A hrálo se s Jednotou Košice a Slavia vyhrála 3.1. A za nás si sedl pán v motýlku - bože, to byla studnice slov, výrazů a urážek, které jsem pak doma ani v jednom slovníku nenašel... Ale z novinového slávisty jsem byl po 3 letech slávistování i divák. A pamatuji moc. Hlavně v Edenu. Druholigový zápas s Duklou Tábor, 15.září 1961, Slavia vyhrála (asi 2:0) a sluníčko hřálo a já Eden miloval. Atd. Atd.
    Mohu přestat chodit? Byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm, pravil velikán Palacký, poté, co Franz Josef zamítl trialismus a tak popřel jeho předchozí výrok Kdybby Rakouska nebyloť, museli bychom je vytvořit.... Není v tom paralela??? Přijměme fakta, ale nesmiřme se třeba s nimi. Ale nezahazujme to nejcennější, co máme, celoživotní lásku ke Slavii. Odbor přátel nikdo nenařídil, vzniknul sám, zdola, Fanklub se pořádně rozjel - jak? Zdola? A to nemluvím o ultras a jádru našeho fandění! Prostesty ano, zanevření ne!!!
    Optori mně máte tu smůlu, že na II.ligu na Slavii chodit určitě nebudete. Ale nezažijete 44 000 lidí v edenu, kdy Slavia porazila 4:1 Plzeň a vrátila se po 2 letech - definitivně - do ligy! Kdy se bojovalo o jméno, o přežití o NEvyhnání (pardon, Neodsunu...) z Edenu. Takže já, si tu permici koupím. Přes všechny obštrukce. Na ty holuby u laviček a plácání s dědky ještě mám čas! AŤ žije Slavia!!!
    Dobi

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      Dobi     před 15 lety 29.04.2010 22:07 |  
      0 0

      Jé, ty překlepy a automatický pravopis! Pardon! Opton- Oproti, Za Zdola? u Fanklubu jsem chtěl vykřičník. Tedy Zdola!
      Ale snad každý pochopil, co tím chtěl NEbásník říci!!!
      Dobi

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        venator     před 15 lety 30.04.2010 09:43 |  
        0 0

        To je krásnej článek jak se říká od srdce..."Kicker říká bravo!":)
        Jsem mnohem mladší,ale mám stejný názor...lásku ke Slavii nemůžeme zradit tzn. protesty a boje ano, ale zatratit naši Slavii bojkotem NE!

  22. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    auxx     před 15 lety 29.04.2010 22:18 |  
    0 0

    O tom hovoříme na oficiálkách již rok a půl, Mlho! (=o))

  23. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    honzah (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 14:02 |  
    0 0

    A co třeba návrat Latky? Ten by se nám moc hodil!

  24. Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 14:55 |  
    0 0

    Chtěl bych se podobně jako jiní rovněž vyjádřit k případnému přebudování mužstva. Domnívám se, že kádr by měli opustit z rozličných příčin tito hráči: Kopic (je tu jen na hostování a zrovna dvakrát nepřesvědčil), Senecký (jednou hrdina, podruhé hrůza, navíc je také jen na hostování a Vaniak může rok ještě chytat), asi i Hubáček (ale koho za něj?), vzhledem k smouvě bude možná (jen spekuluji bez důkazů) končit Ragued (prý hráč s velkým příjmem), i když Hocina bych v kádru trochu postrádal. Dalé bych již nepočítal s Šenkeříkem a Vlčkem. Jsou to oba jistě fajn kluci, ale Slavii už asi mnoho nepomohou. Otazník visí nad Lafrancem, pro něhož mluví mládí a slušné hlavičky. Takový Trubila (vím, je to třetí hráč) ale asi bude muset kvůli úsporným opatřením odejít.

    • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

      DrFe1     před 15 lety 30.04.2010 15:00 |  
      0 0

      Hubáčka bych nechal, i kdybysme měli na jeho místo někoho lepšího, tak on je cenný svojí univerzalitou a poctivostí. Vždycky dokáže relativně kvalitně zaskočit, když je někdo zraněnej. Jinak celkem souhlas. Pro mě taky otazník visí nad Teclem a Ivanovskim, nejsem schopen posoudit jestli z nich něco může být nebo ne. Navíc Ivanovski mi moc nesedí se svojí balkánskou teatrálností.

      • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 21:23 |  
        0 0

        K Hubáčkovi mám osobně docela blízko, navíc je to oblíbený hráč mé přítelkyně :-), takže bych jej rád viděl hrát. Je pravda, že v úvodu tohoto jara nehrál špatně, ale mám dojem, že pokud budeme hrát to avizované 4-5-1 (jak je v Evropě trendem a i zde na SN se to před časem dost řešilo), tak v takovém systému si David bohužel moc nekopne.
        Stran Tecla a Ivanovskiho si také nejsem jist. Určitě by bylo chybou vyhodit je oba (resp. ukončit jim hostovačku), protože nějaký potenciál bezesporu mají. Tak aspoň jednoho z nich si ponechat.
        Rád bych se zdejších čtenářů zeptal na to, jak to vidí s možným angažmá Dovalila? Mě se ta informace zatím docela líbí...
        Spekulovalo se i o příchodu Štajnera, ale nevím, zda by to byla reálné a pro nás i vhodné, to už snad i ten Koller :-).

        • Re: Vzestup a pád fotbalové Slavie

          Tonda     před 15 lety 30.04.2010 21:41 |  
          0 0

          Tecl a Ivanovski - no já nevím, ale je potřeba vzít v úvahu, že šenkeřík tu byl jak dlouho, a ničím slavii nepomohl.. tedy aspoň ničím výrazným. Vlček taky z formy celý rok, a jsou tu stále, přičemž bych si myslel, že už po podzimu dostanou vale. a v situaci v kteréjsme příjdou 2 mladí a nezkušení útočníci. kvalitu i potenciál bezesporu mají, akorát nemají ty zkušenosti aby v takových sračkách v jakých momentálně jsme mohli tým podržet. Navíc zase moc příležitostí nedostali. Tecla i Ivanovskeho bych rozhodně podržel. Minimálně jednoho nechat v týmu - Ivanovskeho, a Tecla poslat na hostování. Třebas do Baníku :)
          Velkou roli hraje situace v které přišli, a že i přes to že se našim útočníkům nevedlo, dostávali pořád více příležitostí než ti 2 noví mlaďoši.